24/11/2009 18:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και αντισημιτισμός στο στρατόπεδο της κ.Μπακογιάννη;

Σχολιάζει σε ανάρτηση του taxalia, ο γνωστός Jvenetidis, φανατικός οπαδός της κ. Μπακογιάννη: .... Υπέρ των Ισραηλινών συνεργάτης του Σαμαρά. Επειδή τα γραπτά μένουν, έχει παρουσιάσει εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε ορισμένα από τα κείμενα του λογογράφου του Αντώνη Σαμαρά, Χρύσανθου Λαζαρίδη. Ο άνθρωπος που γράφει τις «οραματικές» ομιλίες του πρώην προέδρου της Πολιτικής Άνοιξης πριν από 2 χρόνια είχε...υπογράψει άρθρο αποθεώνοντας τη δράση των Ισραηλινών στη Μέση Ανατολή. Οι νεοδημοκράτες που θα πάνε στις κάλπες την Κυριακή οφείλουν να γνωρίζουν πέραν από τις θέσεις των υποψηφίων και τα όσα πρεσβεύουν οι στενοί τους συνεργάτες επειδή ο Χρ. Λαζαρίδης βρίσκεται στο σκληρό πυρήνα των συνεργατών του Αντώνη Σαμαρά, κρίνουμε σκόπιμο να δημοσιεύσουμε ορισμένα από τα άρθρα του. Ξεκινάμε από το άρθρο με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Η Ειρήνη και οι δήθεν» http://www.parapolitika.gr/el/πολιτική/υπέρ-των-ισραηλινών-συνεργάτης-του-σαμαρά "

Διαβάζουμε το άρθρο και βλέπουμε ότι πρόκειται για μια εξαιρετική προσέγγιση στα θέματα της Μέσης Ανατολής.

Και το θέμα "παίζει" στο ιστολόγιο, που σας υποστηρίζει με πάθος (δικαίωμά του), το parapolitika. Πολύ καλό και ενημερωτικό μέχρι τώρα. Το γεγονός ότι ανέλαβε εργολαβικά να σας υποστηρίξει δεν είναι κακό, δεν μας αφορά. Όποιος δεν θέλει να το διαβάζει, δεν το διαβάζει. Οι απόψεις μας σε αυτά τα θέματα είναι γνωστές.

Αλλά άρθρο με τίτλο "Υπέρ των Ισραηλινών συνεργάτης του Σαμαρά", ως αποκαλυπτικό ενός δήθεν ...εγκλήματος (ως έγκλημα εμφανίζει το άρθρο το parapolitika), είναι τ-ρ-α-γ-ι-κ-ό.

 

Και η μεγάλη σφαλιάρα έρχεται όταν διαβάσει κανείς το άρθρο, το οποίο είναι εξαιρετικό.

 

Οι φίλοι σας λοιπόν, κραυγάζουν "Υπέρ των Ισραηλινών συνεργάτης του Σαμαρά", αδυνατώντας να ακυρώσουν την αξία του άρθρου με επιχειρήματα. Που διαφωνούν;

Στο τέλος-τέλος, ακόμη και να είναι υπέρ των Ισραηλινών, κάποιος συνεργάτης του Σαμαρά, είναι κακό;

 

Όψιμος αντισημιτισμός το 2009, από οπαδοblog της κ.Μπακογιάννη;

 

Δηλαδή, το parapolitika υποστηρίζει Μπακογιάννη, επειδή ανακάλυψε ότι ένας συνεργάτης του Σαμαρά, "είναι υπέρ των Ισραηλινών"; Δηλαδή, αν ήταν "υπέρ" των Αράβων, το parapolitika θα υποστήριζε Σαμαρά;

 

Βιασμός της λογικής, ευτελισμός της σοβαρότητας, ιλαροτραγωδία.

 

Σβήστε το αστείο άρθρο ! Αρχίζουμε και σας λυπόμαστε, αλήθεια σας λέω! Είναι κρίμα για τη διαδρομή σας, να σας υποστηρίζουν με τέτοιες γελοιότητες. Βλέπω σε λίγο να "εξυφαίνονται" σενάρια για τους ...κακούς Εβραίους, που "εφαγαν" την πατριώτισσα Ντόρα.

Για λύπηση.....ή χριστιανικά "μωραίνει Κύριος, ον βούλεται απωλέσαι"

 http://taxalia.blogspot.com/2009/11/blog-post_7566.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 24/11/2009 18:47:22

    Θα ακούσουμε πολλά από τη Θοδώρα αυτές τις ημέρες.
    Έχεις δίκιο φάκτορα, ελλείψει επιχειρημάτων καταφεύγουν σε ακρότητες που δεν είναι κάν κακόπιστες, αγγίζουν την απόλυτη γελοιότητα!
    Νομίζω ότι πρέπει πια να τελειώνουμε, οι Νεοδημοκράτες με τη Νέα Δημοκρατία και το Μητσοτακέϊκο με τους φιλελεύθερους (υπό ίδρυση).
    Δημοκρατία έχουμε, ας κάνουν οι άνθρωποι ότι τους φωτίσει ο θεός.
    Την Κυριακή τελειώνει η φιλοξενία της κυρίας Μητσοτάκη στη Νέα Δημοκρατία, μια για πάντα.
    Ότι πήραν πήραν (πάνω από όλα την τιμή μας) και ότι έδωσαν έδωσαν (πίκρες, διχόνοια και ντροπή με το τσουβάλι)!
    Αμέστε στο καλό και ο θεός μαζί σας.

  2. Orestios avatar
    Orestios 24/11/2009 18:52:49

    Αυτό ήταν. Η πολιτική "φούσκα", που ακούει στο όνομα Ντόρα, έσκασε και ρυπαίνει αβέρτα. Καλή αποστρατεία κυρία.

  3. γώγος avatar
    γώγος 24/11/2009 18:55:51

    ο τύπος που είδε στο άρθρο "αποθεώση το Ισραηλ" ,είναι το λιγότερο ηλίθιος η απλά βαλτός

    είπαμε όσο προχωράμε προς την 29η τα Ντορακια θα ξεσαλώσουν..

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/11/2009 19:01:26

    Ωραια,υπαρχει ενας οπαδος λαικιστης της Ντορας.Τη μεριδα του λεοντος ομως ξερετε πολυ καλα ποιος την εχει.
    Η ιδια η Ντορα,στον πολεμο του Λιβανου ως ΥΠΕΞ κρατησε πολυ καλη σταση και δεν κατηγορηθηκε ουτε για αντισημιτισμο ουτε για αντιαραβισμο.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 24/11/2009 19:03:15

      ενώ ο Πολύδωρας δεν είναι λαϊκιστής;
      αφού δεν βλέπεις τα προφανή...

  5. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 24/11/2009 19:07:21

    Ποιος και γιατί;

  6. dr.thess avatar
    dr.thess 24/11/2009 19:23:15

    αω το να εισαι υπερ των ισραηλινων δεν ειναι κακό...γιατι ειναι κακό το να είσαι υπερ των αμερικανων[οπως κατηγορουν τη δρακουλιάρα]?

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ dr.thess 24/11/2009 19:27:54

      Είναι κακό να υπονομεύεις τα ελληνικά συμφέροντα υπέρ των αμερικανικών. Κανείς από εμάς τους δεξιούς δεν είναι ιδεολογικά αντιαμερικανός όπως οι αριστεροί. Δεν έχουμε πρόβλημα με τους Αμερικανούς, με την υπονόμευση των συμφερόντων μας έχουμε πρόβλημα. Για την ακρίβεια, με τη συστηματική υπονόμευση των συμφερόντων μας. Πώς να το κάνουμε, αυτό συμβαίνει. Συνακόλουθα, έχουμε πρόβλημα και με όσους στηρίζουν τα αμερικανικά συμφέροντα εις βάρος των ελληνικών, όπως η Ντόρα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ dr.thess 24/11/2009 19:28:10

      ταπεινή μου άποψη είναι πως ο Σαμαράς είναι περισσότερο υπέρ των Αμερικανών. εάν μιλάμε βέβαια σε επίπεδο ιδεολογίας και πολιτικών επιλογών, αλλά μάλλον δεν μιλάμε γι΄ αυτό το επίπεδο ε;

  7. remali avatar
    remali 24/11/2009 19:26:18

    ο κοεν συμβουλος της οικογενειας δεν ηταν;
    καποιους μιζαν με επενδυσεις στο χωρο της ηλεκτρικης ενεργειας ποιοι τους πρωθουσαν;
    οι αποφοιτοι των γερμανικων σχολων δεν ανατρεφονται με αντισημιτισμο

  8. bigfish avatar
    bigfish 24/11/2009 19:54:24

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο JVENETIDIS ο υποστηρικτής της ντόρας

  9. loretta avatar
    loretta 24/11/2009 20:05:34

    φαντασου ποσες ακομα σφαλιαρες εχουν να φανε μεχρι το σαββατο!!!

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 24/11/2009 20:07:47

    Εγω λεω μακαρι να γραφουν τετοια οι Ντορικοι. Ετσι αποκαλυπτεται ποσο ελλειπης ειναι η πολιτικη τους συγκροτηση. Ή πιστευουν οτι ολοι ειμαστε ...ελλειπεις. Το αρθρο, οπως ολα σχεδον του Λαζαριδη ειναι μεστο. Ουσιαστικος λογος, και ναι πολλαπλα συμφεροντα μας συμπιπτουν με αυτα των ισραηλινων αλλα επ' ουδενι λογω δεν πρεπει αυτο να αποβει εις βαρος των ελληνοαραβικων σχεσεων. Η διπλωματικη πραγματικοτητα και οι διεθνεις σχεσεις δεν οριζονται απο μηδενικες σχεσεις. Σ'αυτο βοηθαει και η γεωπολιτικη μας θεση την οποια υποβαθμισε η ΝΔ.

  11. bigfish avatar
    bigfish 24/11/2009 20:42:37

    ακούω την ντόρα στο αλτερ και αηδιάζω
    τι λέει μόνο να δείτε,έχασε την μπάλα.

  12. dimitris avatar
    dimitris 24/11/2009 21:11:19

    ειδαν το ονομα του Λαζαριδη απο καποιο σχολιο στο antinews

    και ειπαν να ριξουν λασπη(ακομη χειροτερος ειναι αυτος στο poleatics)

  13. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 24/11/2009 21:27:30

    Εἶχα δεῖ στὸ παρελθὸν ἐθνικοσοσιαλιστές, ἐθνομπολσεβίκους καὶ μαρξιστοπατριῶτες καὶ κάθε πικραμένο, καὶ ἀπὸ τὸν χῶρο τῆς πατριωτικῆς λεγομένης Ἀριστερᾶς ἀρκετούς (τουλάχιστον ὁ Καραμπελιᾶς καὶ οἱ τοῦ Ἄρδην ἐξέφραζαν ἀντιρρήσεις σὲ συγκεκριμένες θέσεις μὲ λογικὰ ἐπιχειρήματα, ἀλλὰ ὄχι πάντοτε σωστά), καὶ κάθε καρυδιᾶς καρύδι, νὰ κατηγοροῦν τὸν Χρύσανθο Λαζαρίδη ὡς ἑβραιόφιλο καὶ ἀμερικανόφιλο. Αὐτὸς τώρα ποῦ ἔμαθε ὅτι ὁ Χρύσανθος εἶναι τάχα ἑβραιόφιλος;

    Παρεξήγησις. Καμμία σχέσις. Γιὰ ὅσους ξέρουν καὶ καταλαβαίνουν, ὁ Χρύσανθος εἶναι ἀπὸ τοὺς καλύτερους ἀναλυτὲς ποὺ εἴχαμε τὰ τελευταῖα χρόνια. Τῆς σχολῆς τοῦ γεωπολιτικοῦ καὶ γεωοικονομικοῦ ρεαλισμοῦ, πατριώτης, εὐφυής, στηρίζεται πάντοτε στὴν λογική. Οὔτε σὲ συναισθηματισμοὺς καὶ ἐμμονὲς κουκουέδικου στύλ («Ἀμερικάνοι καὶ σιωνιστὲς φονιάδες τῶν λαῶν» κ.τ.λ.), οὔτε σὲ «προοδευτικὲς» νεοφιλελεύθερες αὐταπάτες (διεθνὲς δίκαιο, Εὐρώπη, κάτω ὁ ἐθνικισμός, εἴμαστε μικροί, ζήτω ἡ Τουρκία).

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 24/11/2009 22:05:58

      Σε αυτο συμφωνω.Μου αρεσουν και μενα οι αναλυσεις του αλλα τον φοβαμαι λιγακι.Οχι για τα φιλοισραηλινα κλπ αυτα ειναι αστεια.
      Οταν εγραψα οτι αν βγει ενας ηγετης της ΝΔ που θα πει "βυθισατε το Χορα" υπαρχει και το ενδεχομενο να το εννοει πραγματικα σκεφτομουν και τους συμβουλους του Σαμαρα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 24/11/2009 23:27:31

        Άρχισα να τον εκτιμώ κι άλλο.

        Ψυχραιμία, πώς πάει; Αμαν βρε αδερφάκι μου, δεν λέει να μας πείσεις να το βάλουμε κάτω μην τυχόν και κάνουμε καμιά "τρέλα" και αντισταθούμε καμιά ώρα στις επιβουλες της Τουρκίας, ε;

        Είσαι πάρα πολύ ανιαρά επαναλαμβανόμενος και είμαι βέβαιος ότι το τουπέ με το οποίο μας γράφεις, σαν λες τις ίδιες "σοφίες" για πρώτη φορά κάθε φορά, χωρίς να έχει την παραμικρή πρόοδο η σκέψη σου, δεν είναι τυχαίο. Έχει το σκοπό του.

        Κάποια στιγμή θα σας κόψουν τη μισθοδοσία, τώρα με την κρίση, αλλά δεν ξέρω πότε θα είναι.

  14. Γιάννης Ι. avatar
    Γιάννης Ι. 24/11/2009 21:53:18

    Συγχαρητήρια για το έξοχο σχόλιο. Προσωπικότητες σαν τον Χρύσανθο Λαζαρίδη τιμούν την δημοσιογραφία και την πολιτική.

  15. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 24/11/2009 22:07:08

    Δεν ρωτήσανε τον παλιό δημοσιογράφο, τον Παν-Παν, που ξέρει, από παλιά, από πρώτο χέρι, τον σωστό λόγο, και περί Αμερικάνων, και περί ιμπεριαλισμού, και περί σιωνισμού! Κι έτσι γράψανε βλακείες! Νεόκοποι, τι περιμένεις.
    Άς πρόσεχαν κι άς ρώταγαν!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 24/11/2009 22:33:05

      Κοινό παρελθόν γάρ:
      ΡΦ-ΒΠ (Ριζοσπαστική Φράξια - Βορειοπροαστειώτες Προλετάριοι).

  16. Στέργιος avatar
    Στέργιος 24/11/2009 22:43:36

    Άλλο πράγμα ο αντισημιτισμός, και άλλο πράγμα η αντίθεση στις πολιτικές τού Ισραήλ. Πέρα από το τι κάνει στους Παλαιστίνιους, το Ισραήλ συμπεριφέρεται σαν τοπικός νταβατζής και γκαουλάιτερ των Αμερικάνων.

    Μαζί με τις ΗΠΑ, την Τουρκία, και σε μικρότερο βαθμό τη Γερμανία και τη Μ. Βρεττανία, το Ισραήλ είναι μία από τις περίφημες "Μεγάλες Δυνάμεις" που λύνουν και δένουν στην Ελλάδα, αφού ελέγχουν -με τον γνωστό τρόπο- τους διεφθαρμένους μας πολιτικούς.

    Δεν είμαστε τυχαία η 71η πιο διεφθαρμένη χώρα στον κόσμο, ούτε καταταγήκαμε τόσο χαμηλά επειδή η κ. Τασία δεν έκοψε απόδειξη για την τυρόπιτα που αγοράσαμε από το μαγαζί της το πρωί.

  17. τακης avatar
    τακης 24/11/2009 23:16:19

    αν χρηματίζεται από πολυεθνικές,επιβαρύνοντας την τσέπη των πολιτών, αυτή που θέλει να γίνει πρόεδρος της ΝΔ και αύριο πρωθυπουργός τί παράδειγμα να δώσουμε?

  18. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 24/11/2009 23:18:09

    Διαβάζοντας το συγκεκριμένο άρθρο του κ. Λαζαρίδη διαπιστώνω ότι δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Τελικά σύμφωνα με τον συγγραφέα οι Ισραηλινοί ιθύνοντες δεν είναι τα γεράκια του πολέμου, αλλά η φιλειρηνική δύναμη στην Μέση Ανατολή, πάντοτε έτοιμοι για παραχωρήσεις με στόχο την ειρήνευση. Ο συγγραφέας δεν θεωρεί σκόπιμο να αναλώσει ούτε μια φράση στον βίαιο εποικισμό. Επιλεκτικά προβάλει μισές αλήθειες, όπως η δολοφονία του Σαντάτ και η χαρά που αποκόμισαν από αυτήν οι δήθεν μονόπλευρα φιλοπόλεμοι Άραβες. Για την δολοφονία του Ραμπίν ούτε κουβέντα και τον ρόλο του Πέρες σε αυτήν.
    Όταν έγινε η πρόσφατη δολοφονική επίθεση του Ισραήλ στην Γάζα με την τελετουργική δολοφονία των παιδιών στα σχολεία ανέπτυσσα μόνος μου στα εδώ σχόλια επιχειρηματολογία ενάντια στον προβοκατόρικο ρόλο της Χαμάς.
    Τέτοια κείμενα δεν έχουν την παραμικρή σχέση με ανάλυση.

    • yiannis00 avatar
      yiannis00 @ Μποτίλια στο Πέλαγος 25/11/2009 02:53:43

      εκτος αν ο κ Σαμαρας επελεξε χωρις να γνωριζει τις 'ομαδες εργασεις' κατα την διαρκεια των σπουδων του

      ο κ Λαζαριδης, των γνωστων οικονομικων χορηγων, ας περασει απο την στοα Μοδιανο για το κα8ιερωμενο εσπρεσσο του

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ yiannis00 25/11/2009 11:03:58

        @ yiannisoo

        Το σχόλιο μου που προηγήθηκε αναφέρεται σε κάποιο συγκεκριμένο άρθρο του κ. Λαζαρίδη χωρίς να επιχειρεί προεκτάσεις.
        Επειδή επισυνάψατε το σχόλιο σας στο δικό μου, σας γνωστοποιώ ότι αγνοώ τους χορηγούς στους οποίους αναφέρεσθε ως γνωστούς. Επί πλέον αγνοώ την στοά στην οποίαν κάνετε μνεία (ίσως ως διαμένων στο εξωτερικό, ίσως ως πρόσωπο με ελλειπή ενημέρωση).
        Υπό αυτήν την έννοια, σας καλώ να γίνετε συγκεκριμένος, δεδομένου ότι ο ψιθυρισμός με υπονοούμενα δεν συνιστά χρηστά ήθη.

        • yiannis00 avatar
          yiannis00 @ Μποτίλια στο Πέλαγος 25/11/2009 12:39:04

          Εκ παραδρομης...

          Lonely Planet για τα υπολοιπα - ή Usury, αναλογα την δια8εση

          Χρηστα η8η;!; χωρες κυβερνωνται με πολυ λιγοτερα, αγαπητε μου

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ yiannis00 25/11/2009 11:11:49

        Εκεί κοντά, άν δεν απατώμαι, είναι και το στενό, η λωρίδα (της Γάζα!) με τα βομβίδια!

  19. Χρύσανθος Λαζαρίδης avatar
    Χρύσανθος Λαζαρίδης 25/11/2009 13:10:13

    Ρε παιδιά ντροπή λιγάκι
    Τι είναι αυτά περί "γνωστών χορηγών".
    Πέστε τους μου να τους μάθω κι εγώ.
    Δεν ντρεπόμαστε;
    Για τις απόψεις μου κάντε όποια κριτική θέλετε.
    Νομίζω ότι όποιος γνωρίζει ανάγνωση μπορεί να καταλάβει τι λεώ στο "επίμαχο" άρθρο που δημοσίευσα επώνυμα προ τριετίας
    Αλλά τα περί "στοών", "χορηγών" κλπ. είναι ΝΤΡΟΠΗ
    ΝΤΡΟΠΗ!

  20. Factorx avatar
    Factorx 25/11/2009 15:14:38

    Κανονικά το σχόλιο του yiannis00 επρεπε να σβηστει λόγω κακοήθειας. Το αφησα ομως για να δείτε το επίπεδο αυτων που στηρίζουν την Αγια Οικογένεια. Ψιθυροι, φημες, κλιμα. Εχεις στοιχεια; Τολμάς να γραψεις με το όνομα σου; Η μηπως εισαι σαν εκεινον τον Μανωλάκη που παραδεχθηκε
    τελικα ενυπόγραφα οτι συμμετείχε σε συκοφαντικη εκστρατεια;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.