14/03/2011 09:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καθιερώθηκε νέα Συνταγματική εξουσία, η "Τραπεζική" ;

Αυτό που κολλάει;

" CONCLUSIONS OF THE HEADS OF STATE OR GOVERNMENT OF THE EURO AREA OF 11 MARCH 2011.

6. All Member States will ensure that concrete plans, compliant with EU State aid rules, are in place to deal with any bank that demonstrates vulnerabilities in the stress tests that will becompleted by the summer."

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩ

Της 11ης Μαρτίου 2011.

6. Όλα τα κράτη μέλη θα εξασφαλίσουν ότι συγκεκριμένα σχέδια, συμβατά με τους κοινοτικούς κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων, είναι σε θέση (δηλ. θα έχουν εκπονηθεί) να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε τράπεζα που θα επιδεικνύει τρωτά σημεία στα τεστ αντοχής που θα ολοκληρωθούν έως το καλοκαίρι.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

1. Μόνιμοι κοινοτικοί κανόνες για την διάσωση τραπεζών από χρεοκοπία θα εκδοθούν μέχρι τέλους του 2011. Μέχρι τότε τι γίνεται;

2. Με τo ίδιο σκεπτικό γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψη να σώσουμε π.χ. τις ΔΕΚΟ;

3. Καθιερώθηκε νέα Συνταγματική εξουσία η "Τραπεζική" που σε λίγο θα υποκαταστήσει το ίδιο το Κράτος;

 

GS

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Misha avatar
    Misha 14/03/2011 10:06:32

    Όταν διναμε επιδοτήσεις στην Ολυμπιακή μας έβαζαν προστιμα, τωρα που έχουμε δωσει 110 -130 δις στις τράπεζες μας δινουν παράσημα...

    Καταλάβατε ποιος κυβερνά αυτό τον τόπο;

    • drider avatar
      drider @ Misha 14/03/2011 11:17:49

      Και να ήταν μόνο η Ελλάδα έτσι... Πάνε να ισορροπήσουν κάπως αυτό το εκτρωματικό μόρφωμα που λέγεται αγορές (sic), θέλοντας, αυτοί που το ανάθρεψαν, να επιβάλλουν φόρους σε όλες τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές πανευρωπαϊκά.

      Εμπρος για έναν πιο "δίκαιο" καπιταλισμό, όπου Τρισέ και άλλοι θα ανοίγουν τη κάνουλα ίσα ίσα για να διατηρούνται οικονομίες σαν τη δικιά μας στη ζωή, προκειμένου να τις αφαιμάξουν περαιτέρω, και όπου οι αγορές θα είναι πιο "υπεύθυνες". Όπου δεν θα διαταράσσονται οι "φυσικοί", σχεδόν θεόσταλτοι κανόνες της καπιταλιστικής πρακτικής. Business as usual με κάθε κόστος...

      Ας αφήσουν τα λεγόμενα περί "βιώσιμης ανάπτυξης". Για "βιώσιμο καπιταλισμό" (sustainable capitalism) μιλάνε οι άνθρωποι...

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/03/2011 12:18:23

    To European Financial Stability Facility (EFSF), σε κειμενο του εχει προβλεψει για τις Τραπεζες !!! αν ζητησει βοηθεια η Χωρα !!!

    " Will the EFSF bail out banks?
    The EFSF provides loans to countries in financial difficulties. But it could be agreed with a Member State that receives funds to use them to stabilise the banking sector, as has been demonstrated by the programme for Ireland. €35 billion out of the total €85 billion of the Irish programme has been allocated to the banking sector. "

    ΠΠ

  3. zio avatar
    zio 14/03/2011 14:08:55

    το μνημόνιο δεν είναι τίποτα άλλο από μια τραπεζική "εξυπηρέτηση".

    http://www.epicurus2day.gr/index.php/economicsystem/184-2011-03-10-16-50-38

  4. ΣΕΡΙΦΗΣ avatar
    ΣΕΡΙΦΗΣ 14/03/2011 14:43:19

    ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΔΙΝΑΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΄΄ΤΟΥΣ΄΄

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/03/2011 16:49:25

    Έχει κανείς τις μικροκαταθέσεις του σε ....ΔΕΚΟ, και θέλει και γι αυτές εγγύηση ότι δεν θα τις χάσει;
    Είναι ελκυστική (και ασφαλώς αντι-καπιταλιστική) η ιδέα να μη σώζουν με δημόσιο ρευστό καμμία τράπεζα που πέφτει έξω. Αλλά όποιος το προτείνει, πρέπει να αποδέχεται και την αναγκαία συνέπεια: Οι καταθέσεις ασφαλώς δεν θα είναι εγγυημένες, πιθανότατα ούτε η (κανονική) μισθοδοσία των περισσότερων εργαζομένων στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα, πιθανότατα ούτε "στη θέση τους" τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων.
    Άν πάλι έχει κάποιος στο υπόγειο μηχανή που τυπώνει (ιδιωτικό) χρήμα ή το χωράφι όπου έβαλε τα λεφτά ο Πινόκιο καθ' υπόδειξιν της αλεπούς και του γάτου, τότε κανένα πρόβλημα. Τα πράγματα θα πάνε ρολόι, ακόμη κι άν χρεωκοπήσουν όλες οι τράπεζες.

    • koxakis avatar
      koxakis @ Ο Θείος 14/03/2011 17:37:08

      "Άν πάλι έχει κάποιος στο υπόγειο μηχανή που τυπώνει (ιδιωτικό) χρήμα ή το χωράφι όπου έβαλε τα λεφτά ο Πινόκιο καθ’ υπόδειξιν της αλεπούς και του γάτου, τότε κανένα πρόβλημα. Τα πράγματα θα πάνε ρολόι, ακόμη κι άν χρεωκοπήσουν όλες οι τράπεζες."


      εχει η fed..... και με αυτα τα χαρτια που τυπωνει ...βαζει χερι σε πολλα χωραφια ..ξενα παντα ..!!

  6. thanasis avatar
    thanasis 15/03/2011 00:11:41

    οι διεθνεις τοκογλυφοι μαζυ με το διεθνες κεφαλαιο
    βρηκαν τροπο με την κριση να επιτεθουν στο βιος
    του μεροκαματιαρη μεσοαστου