10/11/2008 17:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Κίνηση Πολιτών» προωθεί κεντρώο κόμμα

Επισημαίνουμε ότι μέσα στην ταραχή που προκαλεί αφενός η ραγδαία πτώση της ΝΔ και αφετέρου η βεβαιότητα περι μη αυτοδυναμίας τις προσεχείς εκλογές αναγγέλθηκε, την περασμένη εβδομάδα, η συγκρότηση ενός νέου πολιτικού σχηματισμού από την «Κίνηση Πολιτών». Το νέο κόμμα θα κινείται στο χώρο του «ριζοσπαστικού κέντρου», διαβάζουμε στην Ελευθεροτυπία. «Φιλοδοξούμε να καλύψουμε το χώρο από τη μετριοπαθή δεξιά έως τη μετριοπαθή αριστερά, αποκλείοντας τα άκρα» είπε σε σχετική συνέντευξη Τύπου ο καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης, Μ. Μελετόπουλος.

Μεταξύ των πρωταγωνιστών της κίνησης είναι ο καθηγητής Κ. Βεργόπουλος, ο δημοσιολόγος Νίκος Δήμου, οι οικονομολόγοι Κ. Κόλμερ και Μ. Νικολινάκος, η σκηνοθέτρια Λουκία Ρικάκη, ο καθηγητής Χ. Τσούκας και μέλη της κίνησης «Γενιά των 700 ευρώ». Θα συμμετάσχουν στις ευρωεκλογές και αν τα καταφέρουν θα κατέβουν και στις βουλευτικές.

Τη συνέντευξη Τύπου συντόνισε ο κ. Παπαγιαννίδης (στη φωτογραφία, αυτός που κρατάει τα χαρτιά), μέχρι πρότινος διευθυντής του Ελεύθερου Τύπου της κ. Γιάννας Αγγελοπούλου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κρητικός avatar
    Κρητικός 10/11/2008 18:03:53

    http://sakiotis.blogspot.com/

  2. Κρητικός avatar
    Κρητικός 10/11/2008 18:05:27

    http://neo-komma.blogspot.com/

  3. t avatar
    t 10/11/2008 18:05:51

    Ξέχασαν τον Βαλλιανάτο

  4. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/11/2008 18:19:09

    Επειδη το θεμα ειναι επικαιρο και απτεται των ελληνικων συμφεροντων, παραθετω τα κατωθι "τσιτατο" του διεθνιστη και προστατη πασων των μη ευνοουμενων, Αλαβανου της παρεας που αυτοονομαζεται (Τ)ΣΥΡΙΖΑ, και παρμενου απο το ΡΕΣΑΛΤΟ (το διασταυρωσα).

    "Θελουμε να πληγει η Νεα Δημοκρατια", ελεγε στη Βουλη το βραδυ της 22.10.2008 ο Αλεκος Αλαβανος, κουνωντας απειλητικα τον δεικτη του δεξιου χεριου του προς την κατευθυνση των κυβερνητικων εδρανων. Τετοιου ειδους απειλες, ακομη και βρισιες, ειναι βεβαια συνηθισμενα πραγματα στον αναιδεστατο και κομπορρημονα αυτον πολιτικαντη".

    Και ρωτω εγω ο αφελης ελληνας (και ας μου το αρνουνται τα κεμαλοαμερικανοτσολιαδακια): Ποιος θα αντικαταστησει τον ΚΚ (ας μην βιαστουν μερικοι να με ταξινομησουν διοτι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ). Ο ΓΑΠ με συμβουλους σαν το Βαλλιανατο -τον προοριζε, λεει, για το υπουργειο (απο)παιδειας, η το με προοδευτικη λεοντη νεοταξιτικο τσολιαδακι ο Αλαβανος, που ετρεχε να παρασχει "άνακουφιση" στους Σκοπιανους σφετεριστες οταν αναζωπυρωνονταν το ζητημα;
    Βεβαια, δεν περιμενω απαντηση εκτος απο τις ψευτοπροοδευτικες ιερολογιες (θρησκεια το εχουν κανει το γα....ενο!). Οσο για το νεο κομμα, δεν χρειαζεται κομματα η ελλαδα, χρειαζεται σοβαρους ανθρωπους με ικανοτητα συννενοησης για να κυβερνηθει καποτε.

  5. Seitan-Alaban avatar
    Seitan-Alaban 10/11/2008 18:32:52

    @ Νίκος (4)
    Άν δεν κάνει ο Παπανδρέου, υπάρχει και ο Φούφουτος

  6. Κρητικός avatar
    Κρητικός 10/11/2008 18:34:47

    Προσωπικά επικροτώ την κίνηση και πιστεύω πως τα ειρωνικά σχόλια περισσεύουν στο συγκεκριμένο θέμα. Αντίθετα αξίζει ένα μπράβο στους ανθρώπους που αντί να συμβιβάζονται με την λυπηρή μας καθημερινότητα και να κάθονται άπραγοι απέναντι στη σαθρότητα αποφάσισαν να δοκιμάσουν να κάνουν κάτι. Μακάρι να τους μιμηθούν κι άλλοι πολίτες. Και μην ξεχνάτε οτι οι μικρές ομάδες αντίστασης επιτελούν πολύτιμο έργο ειδικά σε μικρά μέρη όπως τα νησιά μας.

  7. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/11/2008 18:46:42

    Σειταν-Αλαβαν, προτιμητεος ο Φουφουτος παρα αυτα τα θλιβερα δημαγωγικα ξενανδρεικελα με σημαδουρες "φιλελευθερισμου" και "προοδευτικοτητας". Εχουμε μπουχτισει οι Ελληνες και απο το δυο. Να δουμε αν θα διανοηθουν να σκεφτουν να αντιμετωπισουν κανενα προβλημα ουσισατικο. Ρωτατε τον ΓΑΠ αν γνωριζει κατα που πεφτει η Δυτικη Μακεδονια και ποση ανεργια εχει. Κοβω το κεφαλι μου οτι δεν ξερει καν τι θα πει Δυτικη Μακεδονια. Βλεπεις εχουν και αλλοι, δικαιωματα πλεον, συμφωνως και προς το μισθαρνο αμερικανοτσολιαδακι τον Καρκαjohnτης Καθημερινης μποχας.

  8. thanos avatar
    thanos 10/11/2008 19:21:43

    Νικος προς θεου μην κοβεις το κεφαλι σου, για τον ΓΑΠ θελομε να σε δουμε στη λιστα των προσωπικοτητων του Νεου Κομματος.

  9. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 10/11/2008 19:43:03

    Νίκος !
    Γεια σου με την
    ικανότητά σου (συννενόησης)

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/11/2008 19:54:31

    Οι προσωπικές επιθέσεις κατά του ΓΑΠ δεν μου αρέσουν καθόλου. Δεν μου αρέσει που ο ΓΑΠ είναι τριτη γενιά «Π», σε τελική ανάλυση δεν μου αρέσει ο εκλογικός νόμος και το θέατρο της εκλογής Προέδρου Δημοκρατίας (διακοσμητικός τίποτα που όμως ρυθμίζει με την ύπαρξή του εκλογικές αναμετρήσεις)

    Ο ΓΑΠ έχει κάνει λάθη, κουβαλάει ένα περίεργο κομμα με κρίση ταυτότητας. Αν πείσει ότι δεν θα μας φορέσει την κυρια Φιντελ Κάστρο, τωρα που έχασε τον Βαλιανάτο, μπορεί και να βγει. Εάν στοιχημάτιζα, θα στοιχημάτιζα ότι θα βγει. Η ΝΔ πάει για μάυρη τρύπα, εκτός απροόπτου θαύματος (μεγάλη η φθορά τους επόμενους μήνες και σιγά μην αφήσουν τον ΚΚ να πέσει)

    (και Γιώργο πρόσεχε τυχόν χέρι βοηθείας από Ντόρα, τζιζ, καλύτερη η ...Λούκα (υφυπουργός Ναυτιλίας)

  11. marta avatar
    marta 10/11/2008 21:17:41

    Δυστυχώς ούτε οι άνθρωποι είναι ασφαλές κριτήριο.... Μόνο οι πηγές χρηματοδότησης ορίζουν τις προθέσεις..... Οποιος έχει προσπαθήσει να φτιάξει έναν οποιονδήποτε μικρό σύλλογο ξέρει πολύ καλά τι θα πεί να ζητάς και να σου δίνουν χρηματοδότηση...
    Αλλά κανείς δεν βλέπω να αναρωτιέται....
    Από ιδεολογίες αξιοκρατίας και καθαρότητας πήξαμε όλοι αυτό λένε

  12. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/11/2008 21:22:01

    "μην κοβεις το κεφαλι σου..."

    Φιλε Θανο, τον Δονκιχωτισμο μου τον αφηνω να περιπατει στα ονειρα μου. ουτε εχω φιλοδοξιες τετοιου ειδους. Απελθου Κυριε απ'εμου το δηλητηριον τουτο.

    Ανωνυμε #9, δεκτη η ειρωνια σου, συγνωμη που φαινομαι να μονολογω. Πρεπει, απο εδω που ειμαι, να βλεπω το δασος και οχι τα δεντρα, πραγμα δυσκολο που δημιουργει αντιπαθειες. Ας ειναι. Τα ερωτηματα μου παραμενουν προς τον ΓΑΠ και τους υπολοιπους θωκολατρεις του Ελλαδισταν.

  13. KaryID avatar
    KaryID 10/11/2008 21:35:04

    ΑΠΟΡΙΑ: πως θα συνυπάρξουν ο Ν. Δήμου με τον Κ. Κόλμερ; δεν έχουν εκ διαμέτρου αντίθετες θέσεις στα εθνικά θέματα; ή έχω χάσει επεισόδια; τι πλατφόρμα είναι αυτή;

  14. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/11/2008 22:21:11

    Βεργόπουλος και Δήμου μαζί???
    Πλάκα μάς κάνουν??
    Οπου εμφανίζεται ο διαφημιστής στό επάγγελμα καί ΄αυτοπροσδιοριζόμενος΄ώς ΄φιλόσοφος΄, και υποστηρικτής τού Ποπώφ -Βοσκόπουλου και λοιπών ΄φιλελληνικών δυνάμεων΄πάντα κάτι άσχημο ετοιμάζεται...

  15. Ψυχρος Πολεμος avatar
    Ψυχρος Πολεμος 10/11/2008 22:25:55

    Πειραματα και Ονειρα μαζι!

  16. KaryID avatar
    KaryID 10/11/2008 22:28:00

    @Ο Δήμου είναι και φιλαράκι του Βαλλιανάτου.

    Σήμερα το ΒΗΜΑ έγραψε για το νέο επιτελάρχη ότι είναι αμερικανοεβραίος γόνος, "αριστερός" στα κοινωνικά - αλλά σκληρός στα παγκόσμια και προσωπικός φίλος του υπερπλανητάρχη. Μετά από σύντομο δισταγμό λέει δέχθηκε τη θέση.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/11/2008 22:53:27

    Δήμου και Κόλμερ τους συνδεει ο φιλοδυτικισμός.
    Ο ένας πάιζει τον φιλοδυτικο εθνικιστη και ο άλλος τον φιλοδυτικό αντιεθνικιστή.

  18. KaryID avatar
    KaryID 10/11/2008 22:56:12

    @ψυχραιμία: κατάλαβα, παρά την αντιμετάθεση.

  19. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/11/2008 23:32:17

    Και ενα ζουμερο "ψηγμα", nugget κατα την κατα Διαμαντοπουλου "χρησιμοτερη" γλωσσα, για τον Ν. Δημου που ισως ενδιαφερει. Η φιλεναδα του ειναι εβραια. Κατοικοεδρευει δεν εν Ψυχικω. Αμφιβαλλω αν παει πουθενα αλλου ανα την Ελλαδα και βαζω στοιχημα οτι δεν πηγε σε ελληνικο σχολειο.

    Ειναι και antihellene οπως λεει με περισσεια υπερηφανεια (αν και δικαιωμα του) στο ιστολογιο του. Αν ελεγε τετοια πραγματα για την -και στην- ιδανικη του πατριδα θα το εστελναν στο γνωστο θερετρο της Κουβας για απεριοριστου διαρκειας διακοπες, πραγμα που θα ηταν καταδικαστεο.

  20. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 11/11/2008 00:59:37

    Ο Δήμου και σε Ελληνικό σχολείο πήγε και την Ελλάδα όλη έχει οργώσει. Περισσότερα, εδώ: http://www.ndimou.gr/bio_gr.asp Το οτι η σύντροφός του είναι Εβραία (εκ του επιθέτου «Μπενρουμπή») δεν υποδηλώνει οτι θα είναι και μέλος του διεθνούς Σιωνισμού.
    Τον Δήμου προσωπικά τον εκτιμώ ως άνθρωπο και συμφωνώ με τον κύριο άξονα τρόπου «σκέπτεσθαι» που τον χαρακτηρίζει, αλλά όχι στα πάντα.
    Οι περισσότεροι άνθρωποι που τον κατηγορούν, τον βρίζουν και εκνευρίζονται από την παρουσία του στον χώρο της συγγραφής βιβλίων και άρθρων, γνωρίζουν τις θέσεις του πολύ επιφανειακά και δεν έχουν διαβάσει κάποιο ολοκληρωμένο του έργο.
    Το να αγαπάς τον τόπο αυτό, δεν σημαίνει ότι συμφωνείς και με την νοοτροπία των σημερινών του κατοίκων. Ούτε το να είσαι Έλληνας, σημαίνει οτι πρέπει να νιώθεις ωραία και όμορφα αισθήματα απέναντι σε αυτό που ονομάζεται Βυζαντινή περίοδος (φυσικά και την τουρκοκρατία). Οι τίτλοι «Απολογία ενός ανθέλληνα» και «Η δυστυχία του να είσαι Έλληνας» είναι παραπλανητικοί. Στο περιεχόμενό τους, καταλαβαίνει κανείς οτι δεν είναι καθόλου ανθέλληνας, κάθε άλλο.
    Το πρόβλημα μαζί του όμως, είναι οτι ζει σε έναν δικό του κόσμο. Σε διαφήμιση γάλακτος «Νουνού» που θα έλεγε και ο Σπύρος. Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό, πάρα πολλοί άνθρωποι τον γραμμάτων ζουν σε παρόμοιους μικρόκοσμους. Δεν ασχολήθηκαν όμως με την πολιτική. Αν αληθεύει αυτό που αναφέρεται στο άρθρο, πρόκειται για την οριστική του καταδίκη στη συνείδηση του μέσου Έλληνα (είναι που είναι στη μπούκα λόγω των ενοχλητικών του θέσεων. Στο Μακεδονικό ειδικά, όχι αδίκως αν κι έχει πει δημόσια και απερίφραστα ότι τα Σκόπια κακώς ονομάστηκαν Μακεδονία). Εκτός αυτού, κανένα κόμμα που θα τον είχε στις τάξεις του δεν θα μπορούσε να ευδοκιμήσει. Θεωρεί οτι είναι αδογμάτιστος. Εγώ θα τον έλεγα «δογματικά αδογμάτιστο», πράγμα που από μόνο του είναι λούπα και είναι ένα παράδοξο που ο αναγνώστης το εισπράττει συχνά στα κείμενά του. Πάντως πολιτική χωρίς δόγμα, δεν σηκώνει, ειδικά στις λεγόμενες «μεσογειακές χώρες». Ούτε και ισοπεδωτικές αντικειμενικότητες σε θέματα εξωτερικής πολιτικής μπορούν να σταθούν πουθενά, πράγμα που τον χαρακτηρίζει τακτικά. Πού πάει να μπλέξει εκεί, δεν μπορώ να καταλάβω.

  21. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/11/2008 01:05:31

    Ο Νταντόν έχει ένα εξαιρετικό πόστ για τον Δημου στο θέμα τού antinews περι Βαλλιανάτου.
    Περιγράφει εξαιρετικά τι σημαίνει νάναι κάποιος,ψοφοδεές μιμητικό ΄πτηνό΄τής Δύσης,πού ονειρεύεται
    Υ.Γ.
    Φίλε Νίκο η εβραϊκή καταγωγή τής φίλης του(εάν ισχύει γιατί η προσωπική του ζωή μού είναι αδιάφορη)δέν αποτελεί επιβαρυντικό στοιχείο,πρός Θεού.
    Αλλο η σιωνιστική ακροδεξιά αντίληψη για τον κόσμο και εντελώς διαφορετικό θέμα η καταγωγή τής καθεμιάς ή τού καθενός απο όλους μας.

  22. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 11/11/2008 01:19:45

    Το προηγούμενο σχόλιό μου περιμένει έγκριση γιατί περιέχει link. Μέχρι να εμφανιστεί, απλώς να προσθέσω πως πέραν των όποιων μελανών σημείων τον χαρακτηρίζουν τα οποία και αναγνωρίζω (όπως η πεισματική του άρνηση να δεχθεί οτιδήποτε του μυρίζει «συνομοσιολογικό» με αποτέλεσμα να αρνείται μέχρι και τον σκοτεινό ρόλο του Σόρου ή την πρόσφατη ανάρτησή του για τον Βαλλιανάτο που μόνο λεβέντη και παλικαρά δεν τον έβγαλε*), στην καριέρα του ως διαφημιστής του πιστώνεται το σλόγκαν «Δεν Ξεχνώ» για την Κύπρο. Και να προσθέσω πως όση εκτίμηση και αν του τρέφω, για πολιτικό να διαχειρισθεί την τύχη της χώρα δεν τον εμπιστευόμουν διότι αρνείται πεισματικά να κατανοήσει πως άλλο πράγμα Ελλάδα, άλλο Γερμανία ή Σουηδία. Και φοβάμαι ότι θα έκανε ζημιές, όσο καλές προθέσεις κι αν έχει. Εκτός και αν ασχοληθεί με τομείς αμιγώς πολιτισμικούς ή αναπτυξιακούς-τεχνολογικούς. Αλλά και πάλι ο πειρασμός του να καταπιαστεί με περαιτέρω ζητήματα θα ήταν μεγάλος.

    *Επί της ουσίας του κειμένου του όμως, εξακολουθώ να πιστεύω οτι δεν είχε άδικο. Μη κάνουν τους «δεν είδα δεν άκουσα» ούτε ο Παπαντρέου ούτε το «όλον ΠαΣοΚ» για τις θέσεις του Βαλλιανάτου, όταν και τον είχαν χειροκροτήσει κατά το παρελθόν αλλά και γενικότερα τις ήξεραν από παλιά και ο ίδιος τις διατυμπάνιζε τακτικά. Απλά τους τη χάλασε στο timing.

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/11/2008 01:58:44

    Ξ.Δ.22
    Να δείς πού σε λίγο ο Γιώργος θα λέει:'Ρόντος??Ποιός Ρόντος??'
    Kάτι σαν τον Πέτρο που απαρνηθηκε τρίς,τον Jesus.
    Oύτε ο Αλεξ Ροντος υπήρξε σύμβουλος τού Γιώργου στο ΥΠ.ΕΞ.προφανώς.............
    Οταν πλησιάζει η Εξουσία αρχίζει και το Τσαμικο...
    Βαλλιανάτος,Ρόντος??Πότε πέρασαν απο την Χ.Τρικουπη???!!!!!!!!!!!!!!

  24. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 11/11/2008 02:19:37

    Σπύρο το ηθικό ατόπημα του ΓΑΠ δεν εστιάζεται μόνο στη διαγραφή και την υποκριτική απάρνηση, πάει ακόμα πιο πίσω. Στο γεγονός οτι τον προσέλαβε και μάλιστα ως σύμβουλο επικοινωνίας. Και τολμώ να πω οτι υποπτεύομαι πως πάλι η σεξουαλική του ταυτότητα έπαιξε τον ρόλο της. Προκειμένου να δείξει οτι το κόμμα είναι «απελευθερωμένο» και «χάι», δεν βλέπει μπροστά του, όπως στην περίπτωση Καραχασάν και άλλες. Καλύτερα για το ΠαΣοΚ που έγινε έτσι, σε διαφορετική περίπτωση ακόμα σύμβουλός του θα ήταν και πιθανό μελλοντικό στέλεχος κυβέρνησης.

    Όσο για τον χρισμένο «πρέσβη εκ προσωπικοτήτων» Ρόντο για τον οποίο και ο Θ. Πάγκαλος είπε κάποτε ότι «κινείτε στο κτήριο της Β. Σοφίας και μιλάει μόνο Αγγλικά», τουλάχιστον ο ΓΑΠ τον είχε στη σκιά μέχρι το και 2004. Ο Βαλλιανάτος μόστραρε πρώτη μούρη καιρό.

  25. miaouth avatar
    miaouth 11/11/2008 02:49:03

    Το ότι κάποια λέγεται Μπενρουμπή ζεί στην Αθήνα και είναι σύντροφος του Νίκου Δήμου, περιέχει πολύ λιγότερη πολιτική πληροφορία, από το γεγονός ότι εγώ αγαπώ πολύ τη μπάλα, τα σκυλιά και τις γάτες (όπως ο Νίκος Δήμου).
    Το ότι κάποιος λέγεται Εμμάνιουελ και ζει στο Σικάγο, περιέχει πολιτική πληροφορία μόνον επειδή είναι κολλητός του Ομπάμα και πρώην συνεργάτης του Κλίντον και ενδεχομένως επειδή ΕΚΑΝΕ και άλλα πράγματα που δεν γνωρίζω.
    Οι παλιοί λέγανε μη κυττάς το όνομα, ούτε το σόι και μή ακούς πολύ τι λέει κάποιος, πρόσεξε όμως καλά τι κάνει.
    Το ίδιο ισχύει για όλους, είτε Εβραίους, είτε από τα νησιά Φίτζι ή από τις Φερόες (όχι για τα blog βεβαίως).
    Αυτή η αλλεργία με τη "Δύση" πάλι, λές κι εδώ είμαστε Ζεν Βουδιστές ή Ινδοί Σίχ με παράξενα σαρίκια...
    Αισθάνομαι ευτυχώς πάντα, (και συγγνώμη που το έχω ξαναγράψει), σοσιαλιστής στην οικονομία, φιλελεύθερος στην πολιτική και συντηρητικός στην κουλτούρα. Έτσι, παρόλο που δεν συμπαθώ καθόλου τους "Βαλλιανάτους" - ως τύπο χαρακτήρα -, παρόλο που σιχαίνομαι τους αντισημίτες και βρίσκω εξόχως υποκριτές τους "αντιδυτικούς", πρέπει να συμβιώνω με όλους αυτούς (όπως και με πολλούς άλλους), να συζητώ κόσμια μαζί τους και να τους θεωρώ ίσους μου ως προς τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις. Άν κάποιοι από αυτούς δεν κάνουν το ίδιο, είναι πρόβλημά τους, όχι δικό μου. Σε μιά Δημοκρατία, αυτή η αξιολόγηση των στάσεων είναι εκ των ών ουκ άνευ.

  26. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 11/11/2008 03:07:29

    Miaouth σύμφωνοι. Επί του προκειμένου όμως, το δόγμα «εθνικόν το αληθές» ισχύει για τους πολίτες όταν κουβεντιάζουμε μεταξύ μας. Εκ του ασφαλούς. Δεν είμαστε στο δύο χιλιάδες εφτακόσια, 2008 λεει ακόμα. Αν ένας πολιτικός πάει σήμερα με αυτή τη σημαία να διοικήσει, του πήρανε τα σώβρακα πανταχόθεν. Δεν τον ψηφίζεις ούτε για να σου αλλάξει νοοτροπία, ούτε για έναν καλύτερο κόσμο. Τον ψηφίζεις με την ήδη υπάρχουσα ψυχοσύνθεσή σου ως λαός, για ένα καλύτερο κράτος. Να μείνει στα βιβλία του, η πολιτική δεν τον σηκώνει. Δεν πιστεύω οτι θα βγει, την γνώμη μου την είπα, απλά έχω την βεβαιότητα ότι θα φαει άσχημα τα μούτρα του και μετά θα κλειστεί χειρότερα στον εαυτό του γεμάτος παράπονο που «η κοινωνία δεν είναι έτοιμη να δεχθεί τη φωνή του».
    Όσο βαμβακερός και βελούδινος αν παρουσιάζεται, του αρέσει να σφάζει με το γάντι την νεο-ελληνική νοοτροπία συχνά και αυτό ελπίζω το παραδέχεσαι. Και δεν τον ψηφίζεις για «χασάπη με τον μεταξωτό μπαλντά», για διαχειριστή των συμφερόντων σου τον ψηφίζεις. Ε δεν κάνει ο άνθρωπος για αυτόν τον ρόλο. Ακόμα δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι τολμάει κάτι τέτοιο. Ειδικά μετά το στραπάτσο που έφαγε στα blogs του, όταν βγήκε από την τρύπα που είχε κλειστεί και είδε τι απόψεις υπάρχουν γύρω του. Τώρα τι θέλει παραπάνω για να καταλάβει οτι δεν τον σηκώνει το κλίμα, γιαούρτι a la Αντώναρος? Όχι τίποτα άλλο, από βαθύ ενδιαφέρον τα λέω αυτά, δεν θέλω να το δω σαν σκηνικό στην τηλεόραση. Και αν πράγματι κατέβει στην πολιτική, το φοβάμαι οτι κάτι τέτοιο θα γίνει.

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/11/2008 03:29:49

    Αγαπητέ miaouth.
    Oυδεμία αλλεργία πρός την Δύση..
    Αλλως τε η Ελλάδα υπήρξε Σταυροδρόμι πολιτισμών..
    Το θέμα είναι οι ΄Δυτικόφρονες΄πού θυμίζουν κάποιους παππούδες μας πού ονειρεύονταν την Αμερική κάποτε επειδή είχε καλύτερα ψυγεία.Αυτό δεν έχει καμιά σχέση με Κοσμοπολιτισμό.
    Δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζεται χωρίς καμιά κριτική στάση η ΄Δυστυχία τού να είσαι Ελληναςλές και τίποτα καλό δεν παρήγαγε η Χώρα.Το άσχημο είναι η χωρίς μέτρο μίμησις..Σάν μερικούς απο εκείνους που έκαναν μονοετές μεταπτυχιακό στο Λονδίνο και ξάφνου ΄ξεχάσανε΄να μιλάνε τά Ελληνικά.
    Η Δύση ως Δύση δέν είναι το πρόβλημα.Αντιθετως έχει προσφέρει πολλά στον Πολιτισμό(συνοδευμένο και με αρκετό αίμα βεβαίως,αλλά αυτή ειναι η φύση τών πραγμάτων,οσο θα υπάρχει ο άνθρωπος).
    To θεμα προκύπτει όταν κάποιος ξεχνάει το ΄Χωριό΄του και προσποιείται πώς γεννήθηκε εις Παρισίους και μάλιστα σέ παρατηρεί αφ΄υψηλού.
    Πώς λεει και ο Ελύτης:'...Oι απόφοιτοι του Καίμπριτζ ,της Ecole Normale και της Σορβόνης κατάφεραν με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο να περπατήσουν πάνω στ΄αχνάρια τών μύθων πού βρήκαν δοσμένους:τίς Αντιγόνες και τούς Οιδίποδες ,τούς Ορέστηδες και τίς Ηλέκτρες.Λησμονώντας ότι μές στό λεξιλόγιό τους υπάρχουν συν τοίς άλλοις και δεκάδες χιλιάδες λέξεις της Ελληνικής.Και το πιό διασκεδαστικό καταντά ότι μήτε πήγε ποτέ ο νούς τους πώς μετά απο 3000 χρόνια ο ίδιος λαός στην ίδια γή εξακολουθεί να μιλά τη ίδια γλώσσα,με την έννοια οτι και ο λιγότερο εγγράμματος,κυρίως αυτός,ο οπωροπώλης και ο αρτοποιός,εξακολουθεί νά λέει τον Ουρανό ουρανό και την θάλασσα θάλασσα.
    Αυτά λέγονται στην γλώσσα την δική μου και είναι τά μικρά πένθη τής ούπω έτι γεννηθείσης Ενωμένης Ευρώπης.΄
    Αυτά,είναι εντελώς ΄ξένα΄γιά μερικούς μέ τούς οποίους επίσης οφείλω να συνυπάρχω και να συνδιαλέγομαι όσο γίνεται.
    Και αυτό είναι επίσης προτέρημα της Δημοκρατίας.
    Πάντως μέχρις σημερα τρείς κατηγορίες ζητούν ποινικοποίηση τής Πολιτικής Ζωής και ΄διώξεις΄:Oι Σταλινικοί,οι Φασίστες και μερίδα τών ΄εκσυγχρονιστών΄..

  28. miaouth avatar
    miaouth 11/11/2008 03:29:52

    Ότι θα προτιμούσα να μή κατέβει στην πολιτική (παρόλο που είναι δικαίωμά του), σίγουρα. Για δικό του καλό.
    Αλλά νεο-ελληνική νοοτροπία; Μιά και αδιαίρετη; Πολλά ερωτηματικά βόσκουν εδώ. Αυτή εδώ, έξω από τα "τείχη", είναι πολύ πιό πλουραλιστική κοινωνία απ' ότι νομίζουμε εμείς.
    Το "δυναμικό" τμήμα αυτής της κοινωνίας, ναι, είναι από beton και λαμαρίνα. Τζίπ-μπάμπουε.
    Αλλά βλέπεις, χάνει το έδαφος κάτω από τα πόδια του.
    Για πήγαινε στην καμμένη Ηλεία, την λεηλατημένη μετά. Για πήγαινε Πτολεμαίδα, να δείς τους ανθρώπους της τέφρας. Ή όχι μακριά, στις δυτικές συνοικίες της Αθήνας.
    Αυτή η "νεο-ελληνική νοοτροπία", η επικρατούσα, δεν έχει τίποτε να δώσει σ' αυτούς που τους στέρησε κάθε ελπίδα. Εδώ διαφωνώ μ' αυτούς που λένε ότι για τα κακά της μοίρας μας φταίει ο Καραμανλής ο Α', ο Β', ο Σημίτης, οι Αμερικάνοι, οι Μητσοτάκηδες, οι Σκοπιανοί, οι Μογγόλοι, ο Ρόντος ή ο Δαρείος. Φταίει πριν απ' όλα το κεφάλι μας το κλούβιο. Κι άν το χαιδεύουμε, κακό του κάνουμε.
    Έ, χρειάζεται πιά μιά υπέρβαση. Επιτέλους, να ψηφίσουμε (και κυρίως να κάνουμε άλλα πράγματα), ΚΑΙ για ν' αλλάξουμε νοοτροπία, ΜΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΜΑΣ. Και για έναν καλύτερο κόσμο. Τουλάχιστον, για να μη καταστρέψουμε εντελώς αυτή τη χώρα με τη βλακεία μας.
    Δεν πάει άλλο έτσι, ούτε περίπου έτσι. Είναι μπλιάχ...

  29. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 11/11/2008 03:43:00

    Σπύρο, ο συγκεκριμένος βέβαια, με καταγωγή από Αθήνα και Ερμούπολη Σύρου, είχε την αστική τάξη στο αίμα του από μικρός. Δεν όφειλε, ούτε και θα μπορούσε να συμβιβαστεί με το «χωρίο» που υπάρχει μέσα του, γιατί πολύ απλά ο συγκεκριμένος δεν έχει τέτοιες εικόνες και παραστάσεις. Γι αυτό και η απέχθειά του προς κάθε τι «επαρχιώτικο». Οι δε συγκρούσεις που έχει υποστεί στη ζωή του, του έχουν δημιουργήσει κάποια αντανακλαστικά συμπλέγματα, που στον στίβο της πολιτικής θα έβγαιναν άγαρμπα στην επιφάνεια με απρόβλεπτες συνέπειες για τον ίδιο και τους υπόλοιπους.

  30. Horatio avatar
    Horatio 11/11/2008 05:04:19

    Άμα έγινε και το κέντρο "ριζοσπαστικό"...

    Τι άλλο θα δούμε!

  31. KaryID avatar
    KaryID 11/11/2008 07:54:28

    Ωραία συζήτηση.
    Ο Δήμου είναι ο κλασικός τύπος του φλεγματικού διανοούμενου. Πριν από 20 χρόνια ήταν επίκαιρος. Η σύντροφος δεν ενδιαφέρει καθόλου. Είναι δυτικός κοσμοπολίτης. Τι πιο ωραίο να είσαι Έλληνας "πολίτης του κόσμου" και να βαυκαλίζεσαι να πίνεις τον καφέ σου στο Παρίσι και στο Μανχάτταν.

    Παρεπηδημούν πολλοί από αυτούς στα καφέ πέριξ της Νομικής και ζουζουνίζουν (σχήμα οξύμωρο) γύρω από τις φοιτήτριες. Όταν τους βλέπεις να γελοιοποιούνται έτσι σε κοινή θέα αρχίζεις και αμφιβάλλεις για τα κίνητρα που τους παρακινούν.

    Θέλουμε όλοι μας πολύ ξύλο. Όλοι μαζί οδηγήσαμε την Ελλάδα εκεί που είναι σήμερα.

  32. Poly Anonymos avatar
    Poly Anonymos 11/11/2008 08:33:18

    Το ότι σχεδόν όλοι ασχολούνται με τον Ν. Δήμου δίνει και το στίγμα της νέας(?) αυτής προσπάθειας. Παρατηρητήριο του Ελσίνκι - Δημητράς, "Ταύροι" του Μάνου, Φιλελεύθερη συμμαχία κ.α. ήταν οι παλαιότερες ανάλογες προσπάθειες.

    Κολλημένα πράγματα, ξεκομένα από την σημερινή πραγματικότητα από κάποιους που νομίζουν ότι επειδή το παίζουν μεταναστο-ρομα-"σλαβοφωνο"- μουσουλμανο-πατέρες (του χειρίστου είδους) θα λύσουν όλα τα προβλήματα μας.

    Έχουν ένα δίκιο. Αν η Ελλάδα φτάσει μέχρι την θήβα και την Μύκονο (αφού πιο πάνω είναι οι καταπιεσμένοι "μακεδόνες" και "σλαβόφωνοι" και ανατολικά οι καταπιεσμένοι Τούρκοι), τα προβλήματα μειώνονται στο μισό και βάλε.

  33. Factorx avatar
    Factorx 11/11/2008 12:14:19

    Γραφετε για όλους και όλες, εκτός απο τον ανθρωπο της Γιάννας. Φοβερή παρατηρητικότητα και να με συμπαθατε

  34. KaryID avatar
    KaryID 11/11/2008 12:25:15

    @factorx: τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται ...

  35. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 11/11/2008 13:54:16

    Εάν μπουν, στην π.χ. 21μελή επιτροπή, 5 νέοι των 700 €, ας πούμε 23 ετών, η ηλικία των υπόλοιπων 16 που σήμερα κυμαίνεται από 55 έως 75 και βάλε ( Μ.Ο. περίπου 65 ) θα κατέβει στα 55;
    Δηλαδή θα έχουμε τέτοια ανατροπή του ηλικιακού σκηνικού, με τα "βρέφη στην εξουσία";
    Θα το αντέξουμε;

  36. KaryID avatar
    KaryID 11/11/2008 14:21:59

    @Δημήτρης: !!! θέλουμε φρέσκα πρόσωπα και νέους ανθρώπους!!!

  37. Factorx avatar
    Factorx 11/11/2008 14:43:57

    ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΩΦΕΛΙΜΙΣΜΟΣ Η ;
    Διαβάστε αυτή την ανακοίνωση του Νίκου Δήμου στο ιστολόγιό του: (http://www.ndimou.gr/newsarticle_gr.asp?news_id=302).
    Μετά διαβάστε την παρακάτω είδηση περί δημιουργίας νέου κόμματος από τα (http://neo-komma.blogspot.com/, http://metapolitefsi2008.blogspot.com/, http://neo-komma.blogspot.com/2008/11/blog-post_05.html, http://neokomma.pbwiki.com/).
    Και μετά δείτε την υπογραφή υπ' αριθμόν 11 στην ιδρυτική διακήρυξη του νέου κόμματος (Δήμου Νίκος, συγγραφέας)(http://metapolitefsi2008.blogspot.com/2008/07/blog-post_22.html).
    Λέτε η μια είδηση να έχει σχέση με την άλλη;
    Και γιατί, άραγε να "κόπτεται" ο εν λόγω πολυγραφότατος σχετικά με την διακοπή της επαγγελματικής σχέσης -όπως ο ίδιος ο κ. Δήμου την ονομάζει στο κείμενό του- του Βαλλιανάτου με το ΠΑ.ΣΟ.Κ.;
    Α. Λέτε να το κάνει στο όνομα της ελευθεροφροσύνης, την αξία της οποίας συχνότατα επικαλείται;
    Β. Λέτε να νοιάζεται τόσο πολύ τώρα ξαφνικά για το μέλλον του ΠΑ.ΣΟ.Κ.; Μπα, δεν του φαινότανε ποτέ! Πολύ liberal έπεφτε για την περίπτωση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Και άλλωστε, θέλετε για λόγους αδυναμίας ανάγνωσης του πολιτικού timing, θέλετε για κάποιο άλλο λόγο, αφού δεν κατόρθωσε να διεισδύσει στο ΠΑ.ΣΟ.Κ., ούτε κατά τη χρυσή εποχή που τα κατάφεραν κάποιοι οπορτουνιστές ομογάλακτοί του, μάλλον δεν ενδιαφέρεται και τώρα. Πόσο μάλλον σήμερα, που είναι "ιδρυτής" νέου κόμματος, με φιλοδοξίες να καλύψει το πολιτικό κενό και ανταποκρινόμενος στα κελεύσματα της κοινωνίας! Διαβάστε συγκεκριμένα, πόσο επιτιμητικά αναφέρεται στον Πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ.: ...Και να σκεφθεί κανείς ότι κάποτε είχα επαινέσει τον Γιώργο Παπανδρέου για το ανοιχτό του μυαλό και το ήθος του. Τώρα, λαϊκιστής. Τι κατάντια!...(http://www.ndimou.gr/newsarticle_gr.asp?news_id=302). Αλήθεια, κε Δήμου; Τί κρίμα! Και νομίζαμε πως ήσασταν τόσο κοντά!
    Γ. Λέτε να το κάνει στο όνομα κάποιας άλλου τύπου αλληλεγγύης προς τον κ. Βαλλιανάτο;
    Δ. Η λέτε να το κάνει για λόγους πολιτικού marketing και πολιτικού ωφελιμισμού; Έτσι, ντε! Για να κερδίσει ψηφαλάκια και αυτός και το νέο κόμμα του! Από όπου μπορούν! Είναι ανιδιοτελείς, λέτε; Ή ως μαθητές και γνήσιοι οπαδοί του Bentham, είναι κάτι άλλο; ΩΦΕΛΙΜΙΣΜΟΣ! ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ!
    Καλή τύχη στο νέο και απότομα προγραμματισμένο πολιτικό ταξίδι!!!
    Αλλά, δεν μπορώ ποτέ να ξεχάσω το: "Η δυστυχία του να είσαι Έλληνας" και ειδικότερα, την περίπτωση του θλιβερού "απότομα αστικοποιημένου βλάχου"!

    Σταύρος Κυριαζής

  38. miaouth avatar
    miaouth 11/11/2008 15:59:30

    Με την κατάληξη στο (28) δεν εννοώ βέβαια ότι υπάρχει σήμερα χώρος για οποιοδήποτε νέο κόμμα. Κάθε άλλο. Το πολιτικό σύστημα, ως έχει, λειτουργεί. Παρά τα θρυλούμενα. Με τα καλά και τα κακά του. Η εναλλαγή των "μεγάλων" έρχεται, για μιά φορά ακόμα, ότι αισθήματα και να τρέφει γι αυτήν ο καθένας μας.
    Το πολύ πολύ να προστεθεί στις κοινοβουλευτικές εκπροσωπήσεις και το κόμμα των Πρασίνων. Λίγο "κατά λάθος", λόγω ακραίας αδιαφορίας των άλλων και λόγω Ευρωπαικών συσχετισμών.
    Αλλά βρε αδερφέ, το ότι λειτουργεί το πολιτικό σύστημα (αλλοίμονο, ίσως και ο δικομματισμός), δεν σημαίνει ότι λειτουργεί και η κοινωνία των πολιτών. Εκεί εξελίσσεται έμφραγμα. Μπλοκαριστήκαμε. Μοιάζουμε με τις ΗΠΑ του Ομπάμα αλλά με το κεφάλι κάτω και τα πόδια πάνω.
    Αλλά πάλι, η αισιοδοξία της θέλησης ψιθυρίζει ότι το πιό βαθύ σκοτάδι είναι λίγο πρίν την αυγή.

  39. KaryID avatar
    KaryID 11/11/2008 17:15:06

    @miaouth: "Μοιάζουμε με τις ΗΠΑ του Ομπάμα αλλά με το κεφάλι κάτω και τα πόδια πάνω"

    πολύ σωστό !!!!

  40. Anestis avatar
    Anestis 11/11/2008 18:02:43

    Βεργόπουλος και Κόλμερ μαζί! Ένας αριστεριστής με έναν ακροδεξιό. Αυτοί θα κάνουν το νέο κόμμα;

  41. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 11/11/2008 18:16:07

    "Πολυσυλλεκτικότητα" φάση. Όπως λέμε "πολυμετοχικότητα" με τα γνωστά χαΐρια.

  42. miaouth avatar
    miaouth 11/11/2008 18:36:35

    @ Factorx (38), με αφορμή Σ. Κυριαζή και Ωφελιμισμό:
    Άν μιλάμε για Βικτωριανή Αγγλία, είμαι σαφώς με τον Τζών Ράσκιν, τον πολύπλευρο ρομαντικό, άσπονδο αντίπαλο των Ωφελιμιστών, που μαζί με τον Ουίλλιαμ Μόρρις, επηρέασε τους Άγγλους Εργατικούς όσο ο Κάρολος Μάρξ και η θαυμάσια κόρη του Ελεωνόρα Μάρξ. Ωστόσο, οι Ωφελιμιστές ήταν ενδιαφέρον φιλοσοφικό ρεύμα, και όπως συνήθως, όχι μονολιθικό. Άλλο πράγμα οι κυνικοί υλιστές Μπενθαμίτες (της πάρτης και όχι του political party), άλλο ο Τζών Στιούαρτ Μίλλ, με τις πολλές ευαισθησίες και τη βασανισμένη ζωή.
    Για το τι προτιμήσεις έχει ο Νίκος Δήμου, μόνο αυτός είναι αρμόδιος να έξηγήσει. Κομμάτι δύσκολο το βλέπω όμως να είναι Μπενθαμίτης, όπως ισχυρίζεται ο Σ. Κυριαζής, ένας άνθρωπος που έχει και αυτός, σαν τον Μίλλ, πολύπλευρες ευασθησίες.
    Επίσης, άν μιλάμε για liberalism of the economy, εγώ μάλλον θα έλεγα "τζις, κακά", αλλά the political liberalism είναι μια εντελώς άλλη ιστορία.
    Αυτά, επειδή μερικά πράγματα δεν βρίσκουν εύκολα συνηγόρους εδώ μέσα, άν και θα το άξιζαν.
    Τώρα, Βεργόπουλος και Κόλμερ μαζί, που λέει και ο Ανέστης, όντως είναι αρκετά αξιοπερίεργο θέαμα. Μου φαίνεται όμως ότι και οι δυό, ο καθένας από τη σκοπιά του, ως προς τα οικονομικά είναι του "εθνικού προστατευτισμού".

  43. Sakiotis avatar
    Sakiotis 11/11/2008 19:30:19

    Επειδή από το ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας δημιουργήθηκε κάποια σύγχυση, ας διευκρινίσω ότι η Κίνηση Πολιτών για τη Δημιουργία Νέου Κόμματος είναι μια πρωτοβουλία που ΠΡΟΕΚΥΨΕ από τη Διακήρυξη της 24ης Ιουλίου (http://metapolitefsi2008.blogspot.com). Αυτήν την διακήρυξη που υπέγραψαν αρχικά 70 πολίτες και στη συνέχεια πολλοί περισσότεροι, υπέγραψε και ο Νίκος Δήμου και οι άλλοι γνωστοί που αναφέρετε στα σχόλιά σας. Η διακήρυξη ζητούσε να ιδρυθούν νέες πολιτικές δυνάμεις. Πρόσφατα λοιπόν, κάποιοι, που λέμε ότι κινούμαστε στο χώρο του κέντρου (απο κεντροαριστερά μέχρι κεντροδεξιά) πήραμε πρωτοβουλία και σε 2-3 μήνες θα έχουμε ιδρυτική διάσκεψη. Δήμου, Κόλμερ και Βεργόπουλςο ΔΕΝ είναι μέλη της κίνησης. Άλλωστε αποτελούν πολύ μεγάλης εμβελειας προσωπικότητες, με διαφορετικό πολιτικό και ιδεολογικό στίγμα ο καθένας, που θα ήταν ανόητο εκ μέρους μας να θελήσουμε να τους εντάξουμε σε μια κομματική προσπάθεια. Δείτε παρακαλώ τα σχετικά στο: http://neo-komma.blogspot.com/. Εκεί θα βρείτε και διευκρινιστική δήλωση του γραφείου τύπου που έχει ήδη αποσταλεί στην ΚΕ. Γιάννης Σακιώτης

    ΥΓ Ειλικρινά δεν κατάλαβα τα σχόλια περί οικείων προσώπων του ΝΔ. Το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς είναι ότι ακούγονται κανιβαλιστικά. Ας διευκρινίσω ότι προσωπικά συνήθως διαφωνώ και μάλιστα έντονα με τις τοποθετήσεις του Νίκου Δήμου, αλλά και με του Κώστα Βεργόπουλου και του Κώστα Κόλμερ. Αυτό δεν με εμποδίζει να γνωρίζω την ευθικρίνεια, υπευθυνότητα και εντιμότητα που τους διακρίνει, όπως και το σπουδαίο έργο, σε διαφορετική κλίμακα ο καθένας, που έχουν προσφέρει στην πατρίδα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.