#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/01/2010 21:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κίνημα εναντίον των διοδίων

Δελτίο Τύπου

 

Οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι της Βόρειας Αττικής συνεχίζουν τον αγώνα ενάντια στα διόδια των εθνικών οδών .

 Έτσι την Κυριακή 17 Γενάρη 2010,  πλήθος κατοίκων και εργαζομένων,  συγκεντρώθηκε στα διόδια Αφιδνών.

Κάτοικοι κάθε ηλικίας από όλες τις γύρω κοινότητες,  καθώς και κάτοικοι από γειτονιές της Αθήνας, που έχουν αρχίσει και συγκροτούν επιτροπές αγώνα ενάντια στα διόδια , συμμετείχαν στην συγκέντρωση – λαϊκή συνέλευση, με άνοιγμα των διοδίων και ελεύθερη διέλευση των οχημάτων.

  Η μεγάλη αυτή συγκέντρωση, έγινε υπό το κράτος μιας έκδηλης αγανάκτησης που αναπτύχθηκε και στις 14 κοινότητες και δήμους της, εξαιτίας της προκλητικής, εκβιαστικής   στάσης της πολυεθνικής εταιρίας της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ, που εκμεταλλεύεται την Εθνική οδό.

Συγκεκριμένα, από τα Χριστούγεννα, η πολυεθνική, κατέβαζε τις μπάρες.

 Έτσι «αιχμαλώτιζε»   τους αρνούμενους να πληρώσουν διόδια,   εκβιάζοντας τους ή να πληρώσουν ή να υπογράψουν δηλώσεις νομιμοφροσύνης παραδεχόμενοι την ενοχή για το μεγάλο αμάρτημα του αυτονόητου: Να πηγαίνουμε ελεύθερα στην δουλειά μας και στο σπίτι μας, χρησιμοποιώντας έναν σχετικά ασφαλή δρόμο που τον έχουμε χρυσοπληρώσει.

  Έτσι, οι κάτοικοι και οι  εκπρόσωποι τοπικών φορέων, στη  συγκέντρωση της Κυριακής, με την αγανάκτηση συσωρρευμένη, αποφάσισαν ομόφωνα το συμβολικό σπάσιμο των μπαρών των διοδίων.

Με την ιαχή ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΜΠΑΡΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ, οι εκατοντάδες συγκεντρωμένοι ξεχύθηκαν κάνοντας κομμάτια όλες τις μπάρες και αναγράφοντας με σπρέι συνθήματα ( ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ). Είναι η τρίτη φορά μέσα σε λίγους μήνες που οι κάτοικοι αφαιρούν τις μπάρες. Παρά την παρουσία μεγάλης δύναμης της αστυνομίας καθώς και μιας κλούβας με άνδρες των ΜΑΤ, οι κάτοικοι δεν δίστασαν ούτε στιγμή για την πράξη τους. Από την άλλη έντονη αγανάκτηση προκαλεί η ανεπιτυχής προσπάθεια σύλληψης και η κακοποίηση ενός κατοίκου απο ασφαλίτες με πολιτικά. Οι συγκεντρωμένοι κάτοικοι  όρμησαν με απειλητικές διαθέσεις κατά των ασφαλιτών  οι οποίοι έφυγαν τρέχοντας.

 Οι κάτοικοι δεν εφησυχάζουν (ιδιαίτερα μετά την κατολίσθηση στα Τέμπη που στοίχισε την ζωή στον άτυχο ιταλό αρχιμηχανικό και το χώρισμα της χώρας στα δύο, με ανυπολόγιστες κοινωνικές, περιβαλλοντικές και οικονομικές συνέπειες) και με τα συνθήματα ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ- ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ετοιμάζονται για την συνέχιση και παραπέρα κλιμάκωση του αγώνα τους.  

 Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ( www.diodiastop.blogspot.com)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/01/2010 00:14:31

    Εδώ τους θέλω τους αγρότες. Πρόταση: αν επιθυμούν την απόλυτη συμπαράσταση της κοινής γνώμης, να πάνε να καταλάβουν όλους τους σταθμούς διοδίων και να αφήνουν τα αμάξια να περνούν ελεύθερα και δωρεάν. Αποτέλεσμα; Και θα τους αγκαλιάσουμε, και θα πλήξουν τη κυβέρνηση εκεί που πονάει: στη μονέδα!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Strange Attractor 18/01/2010 00:22:49

      με πράσινα τέλη, και λίγα ελάχιστα τέτοια, και ένα μηνα μορατότιουμ στο ΦΠΑ του Μαρτίου, εγώ λέω θα τραγουδήσουν «Τα κορίτσια Σέρβικα τα λένε Ντουρνερακια, και χορό τον είχανε τα ντεληκανηδάκια»

    • Y. avatar
      Y. @ Strange Attractor 18/01/2010 00:28:53

      Καταπληκτική ιδέα!!! Μέϊλ αμέσως στο Κοκκινούλη και τον άλλον ωραίο του ΚΚΕ (? το όνομα, έγινε και βουλευτής), και σ’ αυτόν του Συντονιστικού, που έδειξε και το γυαλί.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Strange Attractor 18/01/2010 00:34:42

      Χα Χα!! Ένα απο τα τρία Μ.
      Τα άλλα δύο είναι : Μέσον και Μ...ί. Δεν μπορώ να το γράψω ολόκληρο, θα με κόψει ο Φάκτωρας. Πάντως για να βοηθήσω είναι αυτό που σέρνει το καράβι.

    • Y. avatar
      Y. @ Strange Attractor 18/01/2010 00:44:06

      Άσε ρε Πέτρο τις τρίλιζες, και πες τα ονόματα.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Strange Attractor 18/01/2010 00:50:35

      Το πρώτο το είπα. Το δεύτερο βρές το μόνος σου. Μπορείς να πάρεις και τη βοήθεια του κοινού.
      Χα Χα!!!

    • marcuze avatar
      marcuze @ Strange Attractor 18/01/2010 09:01:36

      Στους σταθμούς διοδίων αδέλφια, στους σταθμούς. Θα τους ευγνωμονούν όλοι.

  2. JOHN avatar
    JOHN 18/01/2010 00:37:13

    Η κυβερνηση και τα ΜΜΕ ειναι μαεστροι στο να στρεφουν τη μια κοινωνικη ομαδα εναντιον της αλλης,και στο τελος να παρεμβαινει πυροσβεστικα,περνοντας τη γραμμη της.Τα προβληματα ομως ειναι κοινα και αγγαλιαζουν πιεστικα ολο και περισοτερα κοινωνικα στρωματα.Καποτε οι πυροσβεστικες παρεμβασεις των κυβερνοντων δεν θα ειναι αρκετες για να σταματισουν τη λαικη οργη και δυσαρεσκεια που φουντωνει μερα παρα μερα,και τοτε θα τρεχουν και δεν θα τους σωζει τιποτε.Εγκλημα και τιμωρια που λενε!

  3. nikiplos avatar
    nikiplos 18/01/2010 11:20:51

    Μεγάλη ανοησία θεωρώ την κινητοποίηση και αποτέλεσμα τεράστιου λαϊκισμού...

    Εκείνο που θα έπρεπε να γίνει είναι αντί να προσπαθήσουμε να "κλέψουμε" 1€ από τον εργολάβο που συντηρεί τους δρόμους μας (γιατί το επίσημο κράτος τους έχει γραμμένους στα παλαιότερα των υποδημάτων του) καλύτερα θα ήταν να:
    1. Κυνηγήσουμε το επίσημο κράτος από το να θεωρεί τα διόδια έμμεσο φόρο. Ούτε ένα ευρώ στα ταμεία του.
    2. Να ελέγχεται ο εκάστοτε εργολάβος που κάνει τη συντήρηση για πλημμελή εκπληρωση των καθηκόντων του με αυστηρότατη ποινή, πχ να κυρήσσεται έκπτωτος και να "χάνει την πίττα"
    Δλδ ούτε ένα ευρώ από τα διόδια να μην είναι ανταποδοτικό. Αλλιώς δεν θα έχουμε ποτέ δρόμους. Δυστυχώς αυτή είναι η θλιβερή πραγματικότητα...

    • Panos avatar
      Panos @ nikiplos 18/01/2010 14:44:53

      Αν δεν ήταν η σελίδα του Antinews που δε νομίζω να την διαβάζουν οι της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ Α.Ε. τότε θα έλεγα πως είσαι ο πρόεδρος αυτής της εταιρείας μ' αυτές τις δηλώσεις.

      Καλά κάνουν οι άνθρωποι και πολύ αργήσαμε να αντιδράσουμε.

      Όσο για τη συντήρηση των δρόμων που λες ότι κάνουν, μάλλον εννοείς την τρομερή συντήρηση της Autobahn Κορίνθου - Πατρών με τις 25 λωρίδες ανά κυκλοφορία και το τιτανένιο διαχωριστικό στηθαίο, την οποία τους πληρώνουν οι αδαείς τώρα 2,90€ (αυτοκίνητα).

  4. Swell avatar
    Swell 18/01/2010 16:32:03

    Κάποια στιγμή θα πρέπει να περιλάβουμε και την Αττική Οδό. Τον με βραβείο "ασφαλέστερο" αυτοκινητόδρομο...

    http://swell-swell.blogspot.com/2010/01/blog-post_14.html

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Swell 18/01/2010 16:44:56

      Έχει ανάποδες κλίσεις αυτός ο δρόμος ή όχι; Υπάρχουν στατιστικές ατυχημάτων στην α.ο. με μοτό;

  5. Swell avatar
    Swell 18/01/2010 16:58:58

    Kαι βέβαια έχει. Στο τμήμα Κατεχάκη έως την έξοδο για το αεροδρόμιο σχεδόν όλες οι στροφές έχουν ανάποδη κλίση. Διό και οι πινακίδες με το όριο 70 χλμ. Στατιστικά ατυχημάτων δεν δίνει η Αττική Οδός. Ζήτησα από την Τροχαία πλην καιρό, να μου πουν το Μ.Ο ανά μήνα των οχημάτων που μπαίνουν στα τούνελ με σβηστά φώτα και μου είπαν ότι είναι πάρα πολλά και δεν μπορούν να τα μετρήσουν. Οταν ρώτησα αν η αδυναμία αυτή οφείλεται σε άγνοια της προπαίδιας, μου έκλεισαν το τηλέφωνο. Οι αγενείς.

  6. Πετρος avatar
    Πετρος 18/01/2010 18:07:58

    Και η Εγνατια Ρε παιδια την Εγνατια
    Που την πατε την Εγνατια χωρις χωρους σταθμευσης
    ΥΓ Ο μελετητης ακομη εχει το διπλωμα του ???
    Αυτοι που εκαναν παραλαβη του εργου της Εγνατιας και καθε Εγνατιας ακομη ειναι υπαλληλόι του κρατους????
    Αν ναι ,τοτε ποιοι ειναι και ποιος ειναι ο μισθος τους ???????

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Πετρος 18/01/2010 18:30:24

      Κι άλλος Πέτρος.
      Συνονόματε καλησπέρα. Γίνονται αγόρι μου γίνονται. Με συμπληρωματικές εργολαβίες. Χρησιμοποιώ τακτικά την Εγνατία και βλέπω τα εργοτάξια. Το πρόβλημα όμως δεν είναι τα PARKING. Αν δεν υπήρχε η 5ετία Καραμανλή, δεν θα βλέπαμε Εγνατία ούτε το 2030. Ξέρω τι σου λέω. Το έβλεπα πρίν και μετά το έργο και μπορώ να συγκρίνω. Αλήθεια μήπως γνωρίζει κάποιος να μας πεί πόσα Km παρέδωσε το ΠΑΣΟΚ μέχρι το 2004; Και σε ποιές περιοχές; Έτσι για να κάνουμε και συγκρίσεις. Άλλο το Τμήμα Γρεβενά - Πολύμυλος (Κάμπος) και άλλο Γρεβενά - Γιάννενα (36 τούνελ μετρημένα και δεν ξέρω πόσες κοιλαδογέφυρες). Κόστισαν το ίδιο;
      Και μια και το έφερε η κουβέντα, αλήθεια εκείνος ο πρώην ΠΕΧΩΔΕ του ΠΑΣΟΚ, καλλιεργεί αμπέλια στα Δολιανά; Κάπου το διάβασα.

  7. nikiplos avatar
    nikiplos 19/01/2010 00:59:28

    Αγαπητέ Πάνος σε ευχαριστώ για τη σκέψη σου που με βάζει και ... πρόεδρο εταιρίας. Έλλην του εξωτερικού είμαι όμως δυστυχώς... και πρέπει να δουλέψω σκληρά για τα προς το ζήν σε αντίθεση αν ήμουν πρόεδρος σε εταιρία της Ελλάδας... :)

    Στα 20 χρόνια που τριγυρνάω στην Ελλάδα, θυμάμαι πολλούς πολιτικούς που άλλοι σήμερα πήραν ανώτατα αξιώματα και άλλοι εξαφανίστηκαν, οι οποίοι δήλωναν "μέχρι το 1994 ο δρόμος θα είναι έτοιμος" ο ένας και ο άλλος έβαζε την ημερομηνία μέχρι το 1999. Φυσικά, στο μήκος της διαδρομής, δεν υπήρχε ούτε ... τσάπα

    Τα πρώτα έργα που είδα, ήταν μετά τον ... νόμο του Σουφλιά με τα ανταποδοτικά έργα. Απέδειξαν δλδ ότι ο ιδιωτικός τομέας σε αυτά τα δρώμενα, παρά τη διαπλοκή του, είναι υγειέστερος από το επίσημο κράτος...

    Αυτά για να μην ... σε δουλεύουν...


    ΥΓ> Το 80% του εθνικού δικτύου που έγινε απο κρατικά χέρια, έγινε (δυστυχώς για όλους μας) την περίοδο της δικτατορίας.

    Όσο για την Εθνική Αθηνών Πατρέων που κόπτεσαι, την πληρώνουμε σε διόδια στο επίσημο κράτος για 30 χρόνια, και τουλάχιστον τα σημεία μετά το Κιάτο, είναι ... μουσειακά... Εγώ προσωπικά, εμπιστεύομαι περισσότερο τον ... Μπόμπολα να φτιάξει δρόμο, παρά το επίσημο κράτος πρόνοιας...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.