11/07/2011 16:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κίνημα «Δεν πληρώνω» και σε σούπερ μάρκετ!

Πρωτοφανείς σκηνές εκτυλίχθηκαν τη Δευτέρα σε κεντρικό σούπερ μάρκετ της Κατερίνης, όταν περίπου 50 πολίτες, φτάνοντας με τα ψώνια τους στο ταμείο, σύσσωμοι, ζήτησαν έκπτωση 15%.

Η διεύθυνση του καταστήματος αρνήθηκε να ικανοποιήσει το αίτημα των πολιτών, με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν σκηνές έντασης. Οι πολίτες έφυγαν, αφήνοντας πίσω τους ένα «βουνό» από καλάθια γεμάτα τρόφιμα και ψώνισαν από συνοικιακό κατάστημα, που τους έκανε σε πρώτη φάση ομαδική έκπτωση 5%.

«Το οικογενειακό μας εισόδημα μειώθηκε κατά 20% μόνο τις τελευταίες τέσσερις-πέντε εβδομάδες και κάθε μέρα που περνά, η αγοραστική μας δύναμη συρρικνώνεται, ενώ τα κέρδη των εταιρειών σας αυξάνονται. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, με τον πληθωρισμό να καλπάζει, εταιρείες σαν τη δική σας σημειώνουν κέρδη με διψήφιους αριθμούς. Πάρτε τώρα τηλέφωνο στην Αθήνα και πείτε τους τι ζητάμε!» είπαν οι εξαγριωμένοι πολίτες και «στήθηκαν» στα ταμεία, περιμένοντας την απάντηση από τα κεντρικά της επιχείρησης.

Στο ενδιάμεσο διάστημα οι φωνές των πολιτών άρχισαν να δυναμώνουν, απαιτώντας την άμεση μείωση των τιμών, ενώ και οι υπόλοιποι πελάτες του καταστήματος συνάχτηκαν με τα μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας και υπομονετικά περίμεναν την απάντηση από την Αθήνα, η οποία βέβαια δεν έφτασε ποτέ.

Εκτυλίχτηκαν πρωτοφανείς σκηνές! Οι πολίτες εξέφρασαν με έντονο τρόπο την οργή τους για την αισχροκέρδεια που σημειώνεται εις βάρος τους και δεν έλειψαν στιγμές έντασης.

Εξαγριωμένες μητέρες με τα παιδιά τους, συνταξιούχοι με τρεμάμενη φωνή, ακόμη και μαθητές γυμνασίου στάθηκαν αποφασιστικά ο ένας δίπλα στον άλλο και ζήτησαν το αυτονόητο: την προστασία του πολίτη από τις πολυεθνικές και τους «μεγαλοκαρχαρίες» που λυμαίνονται ανενόχλητοι την ελληνική αγορά.

Βέβαια, οι πολίτες ζήτησαν «συγγνώμη» από όλους τους υπαλλήλους του καταστήματος για το πρόβλημα της επανατοποθέτησης των προϊόντων στα ράφια τους, αλλά και από όλους τους υπόλοιπους πελάτες που έτυχε να ψωνίζουν εκείνη τη στιγμή για την καθυστέρηση στο ταμείο.

Οι υπόλοιποι πελάτες όχι μόνο δεν διαμαρτυρήθηκαν για την 30λεπτη καθυστέρηση, αλλά ακόμη και εκείνοι που ήδη είχαν κάνει τα ψώνια τους, ξαναμπήκαν στο κατάστημα για να υποστηρίξουν τη διαμαρτυρία των μελών της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας και «τα έψαλαν» στον προϊστάμενο του καταστήματος.

protothema.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 11/07/2011 16:49:42

    ΣΥΡΙΖΑ-ικες ανοησίες....
    Οι υπάλληλοι στο σούπερ-μαρκέτ θα την πληρώσουν όταν η επιχείρηση θα κλείσει.

    • Posidonas avatar
      Posidonas @ Enjoy Capitalism 11/07/2011 17:19:46

      Αυτο καταλαβες φιλε. Αν σου περισευουν δωσε και φιλοδωρημα.

  2. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/07/2011 16:53:32

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΩΣ!

  3. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/07/2011 17:09:26

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟΣ. ΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ 10% ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ. ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟΣΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!! ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΤΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΑΜΟΙΒΩΝ ΕΧΕΤΕ, ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ; (ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ , ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΜΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ!!)

    • juliet avatar
      juliet @ ΝΤΙΝΟΣ 12/07/2011 08:27:13

      Δουλεύουνε κάτω απο συνθήκες μεσαίωνα,ειδικά σε μικρές αλυσίδες που έχουνε 2-3 καταστήματα .Με το να φόρτωνουνε ,να ξεφορτώνουνε ,να μπαίνουνε σε ψυγεία με θερμοκρασίες -10,-15 όταν πρόκειται για κατάψυξη πολλές φορές χωρίς την κατάληλη ενδυμασία.
      Και οι αυξήσεις είναι συνεχείς.Τα κέρδη τους ειδικά στα απορρυπαντικά μεγάλο,δεν γίνεται να πληρώνεις υγρό για τα πιάτα 2 Ε όταν του στοιχίζει άντε ο,80 λεπτά,τα περισσότερα έρχονται απο ΕΕ ,δηλ.μπορεί και απο Βουλγαρία ,Ρουμανία,Μολδαβία κλπ.
      Οι κρέμες ΝIVEA made in Romania,κόστος εργατικό φτηνό.Καλά έκαναν και ν΄αφήσουνε τις εξυπνάδες ,αν έχουνε φράγκα ας πάνε να τα επιδείξουνε .....

  4. Σοφια avatar
    Σοφια 11/07/2011 17:09:55

    δεν εχω να πληρωσω ειναι η εξελιξη του κινηματος.

  5. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 11/07/2011 17:16:00

    Αριστερίστικες ανοησίες...μια ζωή πληγή για τον τόπο μας

    • fantomas avatar
      fantomas @ Ανοιξιάτικος 11/07/2011 21:54:37

      οι τσεπες των ανθρωπων ....... δεξιες και αριστερες .............. ειναι αδειες!!!
      οπως και το στομαχι τους!!
      και η πεινα ειναι κακος συμβουλος !!

    • tsofa avatar
      tsofa @ Ανοιξιάτικος 11/07/2011 22:19:00

      Ανοιξιατικε,λάθος εποχή διαλεξες,θα σου πήγαινε χειμωνιατικός,χαχα
      και δεν ειμαι αριστερή...

  6. Max avatar
    Max 11/07/2011 17:24:12

    Καλα ξηγηθηκαν. Σιγα μην περιμενουμε απομηχαννης θεους....

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/07/2011 17:25:38

    Καλά τους κάνανε!

    Στα DIA Θεσσαλονίκης έκαναν απεργία οι κοπέλες, γιατί όλες ήταν 4 μήνες απλήρωτες, και έστειλαν τα ΜΑΤ !!! σε γυναίκες!!!
    Συνέλαβαν την πρόεδρο του επιχειρησιακου σωματείου και άλλες 4.

    Τελικά οι εργαζόμενες δικαιώθηκαν, πληρώθηκαν και ξαναπροσλήφθηκαν.

    Τα ίδια προϊόντα στις αγορές της Ευρώπης πωλουνται κατά 30% φθηνότερα.
    Η σουηδική πολυεθνική σπιτιού πουλάει εδώ ακριβότερα από ότι έξω.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ αλλενάκι 11/07/2011 22:34:45

      Αυτά πες τα στους χάχες που ψωνίζουν από την πολυεθνική των ειδών σπιτιού. Πήγα για να επιπλώσω το σπίτι, είδα μούφες σε τιμή τσουχτερή και κατέληξα στον επιπλοποιό της γειτονιάς. Άλλα τα πήρα έτοιμα, άλλα μου τα έφτιαξε όπως ήθελα σε λογικές τιμές και ποιότητα αλφα.
      Σιγά μη στηνόμουν στην ουρά σαν βλήτο για να πάρω κόντρα πλακέ σε τιμές μασίφ πεύκου.

  8. ΦΩΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ avatar
    ΦΩΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ 11/07/2011 17:28:18

    ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΙΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΝΤΟΡΑ, ΠΑΣΟΚ Ή ΚΟΥΒΕΛΗ

  9. xbab avatar
    xbab 11/07/2011 17:39:55

    Καραγκιοζιλίκια και τριτοκοσμικές μέθοδοι.
    Αυτό το λένε παρακμή.
    Υπάρχουν άλλοι τρόποι αντίδρασης για τη δοκιμασία που όλοι μας περνάμε.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ xbab 11/07/2011 18:48:29

      Πες μας έναν...

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ xbab 12/07/2011 05:14:07

      @ xbab: Δεν ψάχνουμε για τρόπους αντίδρασης για την "δοκιμασία" που περνάνε κάποιοι. Ψάχνουμε για τρόπους αντίδρασεις όταν δεν έχεις άλλα χρήματα. Έχεις κάποια λύση, εκτός από εξυπνάδες;

  10. S.R. avatar
    S.R. 11/07/2011 17:47:10

    Τα προβληματα δεν λυνονται, με κουφιες αντιδρασεις αριστεριστικου τυπου....
    Οσο και αν η ανεχεια τις δικαιολογει.....

  11. polmix avatar
    polmix 11/07/2011 17:57:11

    κατα τη γνωμη μου ανεπιτρεπτα πραγματα.και αν αυριο μαζευτουν 50 εξω απο ενα μικρο μαγαζι και απαιτησουν εκπτωση τι θα γινει?θα πρεπει ο ιδιοκτητης να τους την κανει?βλεπουν μονο το δεντρο και χανουν το δασος.το σουπερμαρκετ τους φταιει που κερδοσκοπει ή οι μηχανισμοι της πολιτειας που του το επιτρεπουν?

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ polmix 11/07/2011 18:17:25

      Αυτες τις εξυπναδες πες τες σε αυτους που σε λιγο καιρο θα λεηλατουν σουπερ μαρκετ γιατι δεν θα εχουν να παρουν ψωμι στα παιδια τους...

      • polmix avatar
        polmix @ Lichnee 11/07/2011 18:41:24

        δεν διαφωνουμε.εγω σε ρωταω το εξης:ποιος φταιει που δεν θα εχουν να παρουν ψωμι για τα παιδια τους.το σουπερμαρκετ φταιει ή ο πρωην εργοδοτης τους που τους απελυσε?ή η κυβερνηση που οδηγησε τον εργοδοτη στις απολυσεις?εχουμε τρελλαθει τελειως?
        εγω αμα πεινασω δε θα κατηγορω το σουπερμαρκετ που τα εχει ακριβα,ουτε αυτον που με απελυσε.θα κατηγορησω την πηγη του κακου!

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ polmix 12/07/2011 05:16:44

          Φίλε μου μπερδεύτηκες. Δεν συζητάμε το "ποιόν θα κατηγορήσουμε". Συζητάμε τι θα κάνεις αν δεν έχεις άλλα χρήματα στο πορτοφόλι ή όπου αλλού.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ polmix 11/07/2011 18:30:21

      Άλλο η μικρή οικογενιακή επιχείρηση και άλλο οι πολυεθνικές που βγάζουν κέρδος και εν καιρό κρίσης. Μην μπερδεύεις την ***ούτσα με την βούρτσα.

      • polmix avatar
        polmix @ Κώστας 11/07/2011 18:44:14

        γιατι τι ειναι η πολυεθνικη?ερανος για να τα χαριζει?οτι θελει θα κανει.δεν μπορεις να την ελεγξεις σε τιποτα.αυτος που μπορει να την ελεγξει,το κανει?εκει ειναι το ζουμι.

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ polmix 11/07/2011 18:50:15

          Στο εξωτερικό γιατί έχει άλλες τιμές όμως?

          Παλιοντοράκι, που ονειρώττεις με την "ελεύθερη αγορά"...

          • polmix avatar
            polmix @ (A)θανάσης 11/07/2011 18:56:33

            2 σχολια εκανα και γραφω για ''ελεγχο των επιχειρησεων'' και εσυ μου λες για την αγαπη μου στην ελευθερη αγορα.δε σου φαινεται λιγο αντιφατικο?ΔΙΑΒΑΖΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ polmix 11/07/2011 18:58:50

            Στα δικά μου τα μάτια ταυτίζεσαι και με xbab και με Enjoy Capitalism...

          • polmix avatar
            polmix @ (A)θανάσης 11/07/2011 19:09:38

            γι'αυτο σου λεω διαβαζε καλυτερα.με καθε σεβασμο,ειλικρινα στο λεω,κανεις δεν ανοιγει επιχειρηση για να βοηθησει το κοινωνικο συνολο.ολοι ανοιγουν επιχειρηση για να βγαλουν κερδος.τελεια-παυλα.απο εκει και περα ειναι δουλεια του κρατους να προστατεψει απο την ατελειωτη επιθυμια για κερδος το λαο.οταν με σκιζει στο ΦΠΑ και ειμαι μικροεμπορος,θα ριξω τις τιμες?μπορει να τις ριξω στην αρχη για να ανεβω σε καταναλωση αλλα μεχρι ενος οριου,μετα θα κλεισω αν δεν μπορω να αντεξω.οσο για την αναντιστοιχια τιμων στο εσωτερικο και στο εξωτερικο,εχεις δικιο,αλλα η λυση ειναι να μπεις μεσα να το λεηλατησεις η να απαιτησεις απο το κρατος σου να το ρυθμισει?

          • polmix avatar
            polmix @ (A)θανάσης 11/07/2011 19:10:50

            προφανως ολα αυτα προυποθετουν ενα κρατος που να νοιαζεται για τους πολιτες του αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα...

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ (A)θανάσης 11/07/2011 19:26:28

            Ποιός μίλησε για μικροέμπορο?
            Ποιός μπήκε να λεηλατήσει?

            Όταν τελικά η κυβέρνηση είναι ανίκανη και απρόθυμη να ελέγξει την αγορά, και το κάνει μόνος ο πολίτης, μιλάμε για λεηλασία και αστείους αριστερισμούς....

            Όλα τα γραπτά μένουν, φίλε μου

          • polmix avatar
            polmix @ (A)θανάσης 11/07/2011 19:38:10

            εχω κολλησει με τον μικροεμπορο γιατι οσο θα δυσκολευει η κατασταση,θα επεκταθουν τετοιες καταστασεις και σε αυτο φανταζομαι συμφωνεις.για την λεηλασια ισως εκανα λογικο αλμα αλλα μου ηρθε στο μυαλο η κλασσικη ειδηση ''50 αντιεξουσιαστες μπηκαν σε σουπερμαρκετ και μοιρασαν τα εμπορευματα του στους περαστικους''.
            κατα τη γνωμη μου ο μονος τροπος να ελεγξει ο πολιτης την αγορα ειναι απλα να μην αγοραζει αλλα να βρει τροπους να παραγει.μονο το κρατος μπορει να θετει ορους αγορας.εμεις μονο μπορουμε να ελεγξουμε τους ορους με τους οποιους λειτουργει το κρατος.

    • tsofa avatar
      tsofa @ polmix 11/07/2011 22:22:16

      χαλαρωσε ρε συ !!!!!
      Τι να κανουν σε μικρο μαγαζι?σε επιασε ο πόνος,στα Λιντλ,καρφουρ κλπ πρεπει να πανε ,και να παμε ολοι μαλλον

  12. Apatsi avatar
    Apatsi 11/07/2011 18:25:14

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όποιον κάνει μιά ενέργεια που στην πραγματικότητα δείχνει ότι κάτι έχει αρχίσει να κινέίτε σ' αυτή τη εθνική ραστώνη που έχει πλακώσει τους Έλληνες, αμέσως αρχίζουν να βγαίνουν οι ταμπέλες, ""Συρζαίοι κλπ"". Εγώ είμαι ακριβώς στην αντίπερα όχθη. Αλλά αν κάποιοι προτείνουν ή κάνουν κάτι σωστό, γιατί να μην το στηρίξω? Πήγα σήμερα στη Χασιά και ήπια μαζί με ένα φίλο από μιά μπύρα, ΄πήραμε δύο λουκουμάδες και από έναν καφέ. Κόστος 20 ολόκληρα ευρώ, δηλαδή περίπου 7000 δρχ. Ε όχι ρε γαμώτο! Το κακό παραπάει. Αν αρχίσει ένα τέτοιο κίνημα , καλά , κάλλιστα θα κάνει. Όσο για τύπους σαν τον Capitalism και κάτι άλλους ας πάνε να γράψουν σε καποιο πασοκικό site, γιατί εκεί και από (ξεφτιλισμένο ) καπιταλισμό ξέρουν αλλά και πως να βγάζουν λεφτά από εκεί που δεν ξέρουμε οι υπόλοιποι.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Apatsi 11/07/2011 18:26:45

      +1000

  13. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/07/2011 18:35:37

    ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΕΞΙΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ (ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΥΜΑ ΤΟΥ)ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΕΙΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΕΠΙΠΛΑΣΤΟ ΑΝΤΙΑΡΙΣΤΕΡΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ. ΟΧΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ ΑΝΑΓΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ!
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ, ΣΤΗΝ ΜΟΝΟΜΕΡΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ!! ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΣΒΕΒΕΙ! ΜΗΝ ΤΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΟΚΗΡΩΤΙΣΜΟ, ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΙΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΗ ΣΤΕΓΗ, ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΤΙΤΛΟ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ( ..ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΜΠΟΔΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ , ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ ..ΕΙΛΩΤΕΣ!!)

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ ΝΤΙΝΟΣ 11/07/2011 19:04:04

      Η ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Ενώνω την φωνή μου με την φωνή του Ντίνου. Ο Ντίνος από ότι καταλαβαίνω είναι δεξιός και εγώ είμαι αριστερός. Οι δεξιοί για τους οποίους μιλά ο Ντίνος μπορεί να διαφέρουν από γνήσιους αριστερούς στον τρόπο που βλέπουν την οργάνωση μιας οικονομίας. Δεν διαφέρουν όμως στα καλά τους κίνητρα. Αυτό πρέπει να καταλάβουν και οι δεξιοί και οι αριστεροί.

  14. gim avatar
    gim 11/07/2011 19:02:50

    Άντε, αφού έτσι θέλετε, να παραδεχθώ ότι είμαι αριστερός.
    Άντε πες ότι μπήκα και σε ένα σουπερ μάρκετ και έκανα μια ακτιβίστικη ενέργεια.
    Άντε και κατέβηκα σε καμιά δεκαριά πορείες.
    Δηλαδή κατ΄εσας είμαι υπεύθυνος για τα σημερινά χάλια της χώρας!
    Όχι ο Σημίτης με το ευρώ και την "ισχυρή Ελλάδα"!
    Όχι η κ. Γιάννα και οι ΟΑ των δεκάδων δισεκατομμυρίων!
    Όχι ο "κουρασμένος" που τον διαδέχθηκε!
    Όχι ο "λεφτά υπάρχουν", η τρόικα και το ΔΝΤ με τις ολέθριες επιλογές τους.
    Όχι οι χρυσοκάνθαροι του χρηματιστηρίου και των διεθνών οίκων αξιολόγησης!
    Όχι τα κομματόσκυλα συνδικαλιστές που τρων ακόμη και σήμερα με χρυσά κουτάλια!
    Όχι τα σκάνδαλα και οι ρεμούλες! Όχι η αναξοκρατία που σπάει κόκκαλα! Όχι το πελατειακό κράτος που στήθηκε στις πλάτες μας!
    Όχι η Ντορίτσα ο Κυριάκος, ο Χριστοφοράκος, ο Μαντέλης, ο Τσουκάτος, ο Βουλγαράκης, οι off shore, οι μεγαλοεπιχειρηματίες και μεγαλοεκδότες, οι μεγαλοδημοσιογράφοι!
    Σταματώ εδώ γιατί θα κουράσω.
    Σοβαρευτήτε μερικοί γιατί εδώ που φτάσαμε η βλακία δεν είνα δικαιολογία για κανέναν.

  15. Σταύρος avatar
    Σταύρος 11/07/2011 19:26:20

    Εδώ κοντά έρχονται τα ΕΤΑΚ και τα λοιπά χαρτιά(υγείας) των σοσιαΛΗΣΤΩΝ.
    Όποιος νομίζει ότι τα έχει..."τα καρύδια" και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, ας τους τα γυρίσει συστημένα ή ας τα στείλει συστημένα στους Βολευτές του Νομού του.
    Όχι μαγκιές σε κοριτσάκια-ταμίες των SM.
    Εντάξει;
    Αν νομίζετε ότι τα προϊόντα είναι ακριβά στο συγκεκριμένο SM, να μην ξαναπάτε.
    Το χαιρόσασταν πέρσι όταν στους Φούρνους της Ικαρίας οι καταστηματάρχες πήραν το ΣΔΟΕ με τις καραμπίνες και φέτος πάλι με την παρ' ολίγον βουτιά του ΣΔΟΕ στις Σπέτσες από τους οργισμένους καταστηματάρχες και πολίτες.
    Προσέξτε μην είσαστε οι επόμενοι!!!!

    • Αστος avatar
      Αστος @ Σταύρος 11/07/2011 21:02:51

      Σημερα πλεον ειναι και του ηλιου φαεινοτερον για ποιον δουλευει η κυβερνηση και ποια συμφεροντα εξυπηρετει....

      Παραπονιουνται οι ιδιοκτητες μικρων επιχειρησεων οτι δεν μπορουν να ανταγωνιστουν τις τιμες των μεγαλων υπερκαταστηματων και απαντα η κυβερνηση
      "ετσι ειναι ο νομος της ελευθερης αγορας/ δεν ειναι οι μεγαλες αλυσιδες φιλανθρωπικα ιδρυματα/αν θες μην πας να ψωνισεις (αφου πρωτα εχει κλεισει οτι μπακαλικο υπηρχε τριγυρω σε ακτινα 6 χλμ λογου αθεμιτου ανταγωνισμου)...." και αλλα τετοια ωραια.

      Αν ομως μαζευτουν οι κατοικοι της περιοχης και πουν "δεν το θελουμε εμεις το SM εδω να φυγετε , να πατε αλλου" η κυβερνηση με περισσια χαρα θα στειλει τα ΜΑΤ να ριξουν ενα χερι ξυλο και να προστατεψει την (χαχα) "ελευθερη αγορα"....
      Εσυ ισως να εχεις πολλα να χασεις ακομα γι'αυτο ισως να μην τις καλοβλεπεις τετοιες αλλαγες και αντιδρασεις, οσο αφορα το ΕΤΑΚ "ουκ αν λαβεις παρα του μη εχοντος".....
      Ολο και περισσοτεροι ανθρωποι βρισκουν τους εαυτους τους σε τετοια θεση που δεν εχουν πλεον τιποτα να χασουν και ως γνωστων οταν ενα ζωο ειναι πληγωμενο,στριμωγμενο και ετοιμοθανατο τοτε ειναι που παλευει πιο αγρια απο ποτε .

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Αστος 11/07/2011 22:01:01

        Κάποιοι πήγαν σε ένα SM και με το "έτσι θέλω" δεν ήθελαν να πληρώσουν ή απαιτούσαν εκπτώσεις στις τιμές των προϊόντων.
        Η υπόδειξή μας είναι "Όχι μαγκιές σε κοριτσάκια-ταμίες των SM".
        Διάβασε τι γράφει λίγο πιο πάνω ένας άλλος σχολιαστής:
        "...σε λιγο καιρο θα λεηλατουν σουπερ μαρκετ γιατι δεν θα εχουν να παρουν ψωμι στα παιδια τους…"
        Μόνο τα SM και όχι τα μικρομπακαλικάκια ε;
        Αυτά φταίνε γιά την κατάντια μας σαν λαός;
        Δεν φταίνε 30 χρόνια σοσιαΛΗΣΤΙΚΗΣ αριστερίστικης βοθροκουλτούρας που διαμόρφωσε ύφος και ήθος του νεοέλληνα;
        Καλώς ή κακώς το κάθε μικρομάγαζο έως SM, είναι περιουσία και εκεί εστιάζω το σχόλιό μου.
        Δεν μπορεί κανένας αλήτης με το πρόσχημα της "δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε κάνουμε" να τα σπάει και να τα λεηλατεί.
        Και να ξέρεις ότι η Κυβέρνηση, η κάθε Κυβέρνηση, θα στείλει τα ΜΑΤ για να προστατεύσουν το SM του παραδείγματός σου από μια μερίδα πολιτών αλλά, θα τα στείλει επίσης για να φυλάξουν τους ομοϊδεάτες σου όταν η πλειοψηφία του λαού ξεσηκωθεί εναντίον τους.
        Ληστές, Αλήτες και Κατσαπλιάδες!

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ Σταύρος 11/07/2011 23:07:34

          το μόνο σωστό είναι για τα "30 χρόνια σοσιαΛΗΣΤΙΚΗΣ αριστερίστικης βοθροκουλτούρας". Κατά τα άλλα είσαι λάθος! Απ' οτι κατάλαβα κανένας δεν πήγε να κλέψει ούτε να σπάσει, ούτε μαγκιές στις ταμίες, στο προιστάμενο και στα κεντρικά του SM διαμαρτυρήθηκαν και έστειλαν και το μήνυμα ότι θα ψωνίζουν από το μπακάλικο από δω και πέρα...

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Κώστας 11/07/2011 23:37:47

            Κώστα, υπήρχε περίπτωση ο Διευθυντής του καταστήματος, ο οποίος είναι υπάλληλος των Κεντρικών, να τους έδινε την έκπτωση;
            Ή οι πενήντα αυτοί που πήγαν εκεί είχαν τακτ και επίπεδο και δεν "βαβούριαζαν" ala πανεπιστημιακό αμφιθέατρο στις ταμίες;
            Διάβασε το σχόλιο με την μύχια επιθυμία για λεηλασίες και βγάλε συμπέρασμα για το "επίπεδο" της διαμαρτυρίας!
            Θα το σεβαστούν το μαγαζάκι, γιατί τους έκανε τώρα την "έκπτωση";
            Σου απαντώ: ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2008

        • Αστος avatar
          Αστος @ Σταύρος 12/07/2011 01:11:31

          1) Δεν απαντησα στον αλλον σχολιαστη, σε εσενα απαντησα...

          2) "ομο'ι'δεατες μου" και ποιοι ακριβως ειναι αυτοι?
          Με ξερεις απο χτες η' χρειαζεσαι πραγματικα να κολλας ταμπελες (κομματικες και αλλες) στον συνομιλητη σου για μπορεσεις να να κανεις διαλογο ? Αν σε βολευουν πραγματικα τοσο πολυ κρατα τες, εγω τις εχω ξεπερασει προ πολλου....

          Σε ολα τα λοιπα με καλυψε ο Κωστας ουτε κλεψανε, ουτε ταμεια σπασανε , ουτε ξυλοκοπησαν κανενα ,ουτε λεηλατησαν.
          Πηγαν με τις σακουλες τους και ζητησαν εκπτωση και οταν δεν την πηραν τις παρατησαν και εφυγαν και με τον νομο αυτο δεν ειναι παρανομο.....εκτος και αν τον αλλαξουν οπως εκαναν με τα διοδια.

          Γιου ριμεμπερ Ρεππας, ντοντ γιου ?

          Τα ιδια ελεγαν και εκει αν θυμασαι....
          "Οι εργαζομενοι διοδιων και εργων αποπερατωσης εθνικων οδων πιθανα πρωτα θυματα απολυσεων λογω αριστερουντων οργανωσεων που προτρεπουν τον κοσμο,εσφαλμενως, να μην πληρωνουν διοδια και γιατι τσαμπουκαδες σε εκεινους ρε παιδια τραβατε στην πηγη του προβληματος, τους πολιτικους κλπ κλπ"

          Και μολις γυρνουσε η κουβεντα στο αφεντικο των εργαζομενων και πως αυτος δεν τηρουσε τις υποχρεωσεις του ως εργοδοτης εναντι στους εργαζομενους ουτε εναντι στην χωρα που τον εκανε αυτο που ηταν, αλλαζε το τροπαριο και γινονταν "επιχειρηση εχει ο ανθρωπος δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα/νομοι ελευθερης αγορας...." για να χτυπησουν αλλη μια φορα τον Ελληνα στο φιλοτιμο να πληρωσει εκεινος αδιαμαρτηρητα τα σπασμενα και να τους πει και ευχαριστω που τους επετρεψε να το κλεψουν για πολλοστη φορα.

          • A.K. avatar
            A.K. @ Αστος 12/07/2011 13:43:27

            Να αγιάσει το.... πληκτρολόγιό σου ! Επιτέλους ! Στο έσχατο (λες να υπάρχουν και χειρότερα;) σημείο ασυδοσίας, κλεψιάς, νεοφιλελεύθερης λαίλαπας, αυξανόμενου πληθωρισμού, υπερκερδών, επιχειρηματικής αναλγησίας, ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ και ΕΞΑΝΔΡΑΠΟΔΙΣΜΟΥ ενός λαού, οι επίδωξοι von HAyek και Friedman, απλά δεν βάζουνα μυαλό !! Συνεχίζουν να υποστηρίζουν την ΑΓΟΡΑ ! Την, δήθεν, ΕΛΕΥΘΕΡΗ αγορά ! Στην ουσία είναι υπέρ του παγκοσμιοποιημένου κεφαλαίου και των χείριστων μορφών του: πολυεθνικές και παρασιτικό, χρηματιστηριακό, άυλο, κεφάλαιο. Εδώ 4-5 εταιρείες αξιολόγησης τα βάζουν με την Ε.Ε. και τις ΗΠΑ (μιλάμε για τέτοια δύναμη !) και υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που μιλάνε για ΕΛΕΥΘΕΡΗ αγορά !

            Όσον αφορά το σεβασμό στην "περιουσία" που έθιξε κάποιος, να του υπενθυμίσω ότι:
            1) Το δικαίωμα στην περιουσία, ΔΕΝ είναι το σημαντικότερο θεσπισμένο στον Δυτικό κόσμο δικαίωμα.
            2) Το δικαίωμα στην περιουσία, ΔΕΝ μπορεί να ασκείται εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Εκτός βέβαια εάν "δεν υπάρχουν κοινωνίες, παρά μόνο άτομα" (Μ. Θάτσερ)
            3) Όταν, σε ΕΚΤΑΚΤΕΣ καταστάσεις, κάποιοι άνθρωποι, αντιλαμβανόμενοι ότι κάποιες εταιρείες τους κλέβουν και είναι ηλίου φαεινότερο ότι το κράτος και ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να το σταματήσει, ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ να αντιδράσουν μόνοι τους.
            4) Τελικός κριτής των πράξεων των πολιτών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ο νόμος (σας τάραξα τώρα ε ;;) αλλά ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ ! Ως εκ τούτου, πραγματική νομιμοποίηση δίνουν οι πολίτες, ο λαός, η κοινή συνείδηση και αποδοχή ότι μία πράξη είναι σύμφωνη με το κοινό περί δικαίου αίσθημα και όχι η συμμόρφωσή της με τον ΤΥΠΙΚΑ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΑ ΝΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ή με μία πράξη της Διοίκησης.

            Ο λαός κρίνει τι εστί νόμος και νόμιμο. Εκφραση του τι νομίζει ο λαός ως νόμιμο είναι οι νόμοι. Και εδώ στην Ελλάδα, το τι πιστεύει ο λαός ως νόμιμο βρίσκεται σε προφανή αναντιστοιχία με τους νόμους που εκπορεύονται από τη Βουλή

    • xbab avatar
      xbab @ Σταύρος 11/07/2011 22:49:21

      Σωστός

  16. armagedon avatar
    armagedon 11/07/2011 19:45:28

    ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ.ΚΑΙ 15 ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ 100 ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ 85.ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΟΡΤΑΓΟΙ.

  17. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/07/2011 20:41:03

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΧΟ. ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΟΧΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΗΛΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ,ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ. ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ (ΕΙΠΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΟΧΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ),ΝΑ ΔΟΣΕΙ ΤΟ ΜΗΜΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ,ΕΙΤΕ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ , ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΣΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ, ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΥΠΟ)ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 30% ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ, ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΑΦΟΠΛΙΣΤΙΚΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ".. ΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; "

  18. βροντόσαυρος avatar
    βροντόσαυρος 11/07/2011 22:31:42

    Ελεύθερη αγορά έχουμε! Όποιος έχει λεφτά, τρώει, όποιος δεν έχει, πεινάει. Απλά πράματα. Όσο και να παραπονεθούν, όταν έρχεται η ώρα, only the money talks.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ βροντόσαυρος 11/07/2011 23:03:06

      Άντε, πήγαινε φάε εσύ...

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ βροντόσαυρος 12/07/2011 02:52:31

      @βροντόσαυρος
      Κάποτε σου μιλάνε κι άλλα πράγματα....
      http://www.youtube.com/watch?v=tIUtcaUjTgA&feature=related

      • βροντόσαυρος avatar
        βροντόσαυρος @ daughter of mercy 12/07/2011 19:40:45

        ναι καλα... μόνο για λίγο. Λίγοι είναι αυτοί που αυτά που λές τα ακούνε αληθινά. Οι υπόλοιποι παραμένουν στο δήθεν και στο όσο μας βολέψει

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ βροντόσαυρος 12/07/2011 05:50:35

      Το πρόβλημα δεν είναι το "όσο και αν παραπονεθούν".

      Το πρόβλημα είναι όταν "ακονίζουν τις λαιμητόμους".

      • βροντόσαυρος avatar
        βροντόσαυρος @ Πεπόνης 12/07/2011 19:38:00

        για όσους ακονίζουν λαιμητόμους υπάρχει είτε λιγουλάκι παντεσπάνι, είτε δακρυγόνα και ανελέητο ξύλο... Ακολουθούν είτε ξεροκόμματα, είτε πλαστικές σφαίρες, αντλίες νερού, ηχητικά κανόνια κλπ κλπ κλπ. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα το βουλώσουν πάντως

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ βροντόσαυρος 12/07/2011 23:39:37

          Έτσι φαντασιώνονται όσοι αγνοούν την πραγματικότητα. Μέχρι να ακούσουν το χαρακτηριστικό Ξσσσσσσσσσ-Γκουπ πίσω τους!

          Μετά όλα γίνονται για κλάσματα δευτερολέπτου απολύτως και σε πλήρη έκταση κατανοητά.

          Και μετά έρχεται το απόλυτο τίποτα.

          Τα επιμέρους κομμάτια στοιβάζονται σε μεγάλα ψάθινα καλάθια.

  19. Κώστας avatar
    Κώστας 11/07/2011 22:58:59

    Πρόκειται για μια ειρηνική διαμαρτυρία και όχι για πλιάτσικο όπως σχολίασαν μερικοί. Καλό είναι να γίνονται κάθε είδους διαμαρτυρίες για να ζορίζονται οι κρατούντες (και όντως ζορίζονται, μην ακούτε ότι όλα αυτά είναι ανώφελα...)
    Επίσης κάποιοι ας μην βλέπουν παντού "συριζαίους". Οι αγανακτισμένοι και οι διαμαρτυρόμενοι πολίτες είναι πολύ-πολύ περισσότεροι από το 3% ....

  20. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 11/07/2011 23:23:05

    Διάβασα την ανάρτηση, διάβασα και όλα τα σχόλια αλλά η άποψή μου δεν άλλαξε: Ναι, είναι ακριβά, ναι δεν υπάρχει χρήμα στην αγορά αλλά δεν έχει ο πολίτης (ο κάθε πολίτης) δικαίωμα να απαιτήσει (γιατί αυτοί απαίτησαν, δεν ζήτησαν) μειωμένη τιμή. Το κατάστημα πουλάει το προϊόν στην Χ τιμή, δεν μπορεί κανένας (πλην του κράτους) να του πει "θα το πουλάς Χ-15%". Απλά ψωνίζεις από αλλού και αν έχουν κλείσει όλα τα άλλα μαγαζιά σε ακτίνα χιλιομέτρων όπως είπε ο "Αστος" πιο πάνω, έτσι λειτουργεί η αγορά και κανείς δεν είπε πως λειτουργεί δίκαια.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Κωνσταντίνος 12/07/2011 05:35:32

      Πολύ ωραία φιλοσοφία! Να την χαίρεσαι. Δυστυχώς όμως δεν γνωρίζεις για ποιό πράγμα μιλάς. Έτσι όπως περιγράφεις λειτουργεί η αγορά και η ελεύθερη οικονομία ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ.

      Στην πράξη, κάτι που όλοι οι ιδεολόγοι αρνούνται να αποδεχθούν, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά.

      Πρώτον: Βλέπεις εσύ εδώ κάποιο Κράτος που ελέγχει τις τιμές και αποτρέπει την αισχροκέρδεια; Βλέπεις έναν επίσημο κρατικό φορέα όπου μπορείς να καταγγείλεις υπερβολικές τιμές και να δικαιωθείς;

      Δεύτερον: Βλέπεις εσύ πουθενά την πολυδιαφημιζόμενη "Ελεύθερη Αγορά που Αυτορυθμίζεται"; Εδώ παρακολουθούμε ένα παγκόσμιο Θέατρο του Παραλόγου, όπου είναι δυνατόν κάποια κοντινή στιγμή όλος ο παγκόσμιος πλούτος να βρίσκεται στα χέρια ενός και μόνο ανθρώπου, και εσύ συνεχίζεις να λες ότι "έτσι λειτουργεί η αγορά και κανείς δεν είπε πως λειτουργεί δίκαια".

      Είμαστε αδιόρθωτοι τελικά.

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ Πεπόνης 12/07/2011 06:04:45

        Αυτό δεν είναι Ελεύθερη Αγορά με Κοινωνικό Πρόσωπο.

        Αυτό που έχουμε είναι το ακριβώς αντίθετο. Αγορές οργανωμένες με μαφιόζικο τρόπο από το κράτος προς όφελος των λίγων και με καθολική απουσία του κράτους δικαίου.

        Βιώνουμε τον πολιτική Κόζα Νόστρα.

        • A.K. avatar
          A.K. @ Πεπόνης 12/07/2011 13:47:24

          + 10000000000000000000000
          000000000000000000000000
          000000000000000000000000
          000000000000000000000000

  21. roadrunner avatar
    roadrunner 11/07/2011 23:45:44

    Σιγουρα, ο τρόπος αυτός δημιουργεί πανικό στις υπαλληλους των ΣΜ. Οι οποιες, ετσι βρισκονται στην θεση να πρεπει να υπερασπιστουν τη δουλεια τους-εργοδότη, κόντρα στα αιτηματα και τις διαμαρτυριες των πελατων (γνωστών και φίλων).

    Απλα το μπούγιο στα ταμεία βολευει για να βγουν πιο εφετζιδικες οι φωτογραφιες που θα κυκλοφορησουν με τους συριζαιους που πρωτοστατουν.

    Και τις χρειαζονται τις φωτογραφιες.. Ειδικα τώρα που ειναι πιθανον το κίνημα της πλατειας στην Κατερινη να ξεφουσκωσε ,αφου πιθανότατα καπελώθηκε από τα ατομα του συριζα. Τα ιδια άτομα που καναν το εφε στις υπαλληλους του ΣΜ.
    Εξαλλου,οι εκλογές πλησιάζουν. Χρειαζονται οι υποψηφιοι τους και φωτογραφιες τετοιου τύπου.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ roadrunner 12/07/2011 05:40:55

      Σίγουρα υπάρχει και άλλη λύση. Κάθεσαι ήσυχος στο σπίτι και περιμένεις υπομονετικά να πεθάνεις από πείνα ή κρύο, ή κάτι άλλο τέλος πάντων...

      Από κάτι θα πεθάνεις στο τέλος, έτσι όλοι θα είναι ευχαριστημένοι: Εσύ ο ίδιος, η κυβέρνηση, οι δανειστές, η Τρόικα, η επόμενη κυβέρνηση, ο κουμπάρος που δεν σε συμπάθησε ποτέ.

      Τελικά ισχύει: Η "ελεύθερη οικονομία" ρυθμίζεται μόνη της.

  22. BTS avatar
    BTS 12/07/2011 00:06:40

    Ανοίγουμε ένα Σουπερμάρκετ της Αριστεράς και της προόδου!
    Όλες οι τιμές, μονίμως 15% φθηνότερα απο τα αντίπαλα καπιταλιστικά καταστήματα!

  23. Κώστας avatar
    Κώστας 12/07/2011 00:28:44

    Οποιος διαμαρτύρεται δεν σημαίνει ότι είναι και τραμπούκος. Αμα κάθε φορά που γίνεται μια κίνηση διαμαρτυρίας (είτε είναι στη πλατεία, είτε γιούχα στους βουλευτές κλπ) βλέπουμε γεγονότα Δεκεμβρίου , ε τότε ας υπομείνουμε καρτερικά στο καναπέ μας... Και κάτι ακόμα, την έκπτωση του 15% μπορεί να μην την έκαναν τα κεντρικά του SM, το μήνυμα το λάβανε όμως. Μπορεί κάποιος από μας να πει "ε και τι έγινε, και που διαμαρτυρήθηκαν τί καταφέρανε?", αυτοί όμως δεν παίζουν με το προφίλ της εταιριας τους και τέτοια γεγονότα δεν τα περνάνε στο ντούκου...

  24. sam avatar
    sam 12/07/2011 02:54:09

    ραγιαδες ησασταν ραγιαδες θα πεθανετε.οχι 1 μεσοπροθεσμο αλλα 10 να σας βαλουν τα ιδια θα λετε.τι μπορουμε να κανουμε στις πολυεθνικες τι στο συστημα τι στο κρατος τι το ενα τι το αλλο.πεστε οτι περιμενετε να γλυψετε το κοκκαλακι που θα σας πεταξουν και μετα ενα μεγαλο ευχαριστω και αστε τις δικαιολογιες .οσο για σενα που λες οτι ειναι τριτοκοσμικα συγγνωμη που σου χαλασαν την ιερη ωρα του ψωνισματος.την επομενη φι=ορα θα το εχουν υπ οψιν τουσ να ειναι ανταξια των αναπτυγμενων χωρων η αντιδραση τους ατενιστα.

    • βροντόσαυρος avatar
      βροντόσαυρος @ sam 12/07/2011 19:44:42

      ακριβώς... το περισσότερο άγχος δεν είναι ούτε για το σύστημα που καταρρέει συνολικά ούτε για την καταστροφή του πλανήτη. Είναι γιατι δε μπορούν πια να απολαμβάνουν τις χάντρες, τα μπιχλιμπίδια και τα ξεροκόμματα που τους τα κόβουν σιγά σιγά κι αυτά...

  25. TopGunZ avatar
    TopGunZ 12/07/2011 11:34:30

    Ας τα πάρουμε με τη σειρά.

    Πρώτον, οι ταμίες και λοιποί υπάλληλοι των ΣΜ θα χρειαστεί να βάλουν πίσω στα ράφια τα διάφορα προιόντα, πράγμα που σχεδόν καθημερινά κάνουνε, δε θα τραβήξουν κουπί σε γαλέρα. Κι αν τους υποχρεώσουνε σε "εθελοντική" υπερωρία, μάλλον θα προυπάρχει η πρακτική. Αυτό που εννοώ είναι ότι δε θα επιδεινωθεί δραματικά η εργασία των υπαλλήλων από μια τέτοια ενέργεια. Απλά αν από πριν ήταν άθλιες οι συνθήκες, θα συνεχίσουν να είναι άθλιες.

    Δεύτερον, είναι το λιγότερο γελοίο κάποιος να χαρακτηρίζει ως μη αποδεκτή πρακτική αυτό που ζήτησαν οι συγκεντρωμένοι. Αντιθέτως είναι η απόλυτα καθοριστική πρακτική της ελεύθερης αγοράς. Επειδή ως καταναλωτές έχουμε μείνει στην παλαιολιθική εποχή, δε σημαίνει ότι θα βιάσουμε και τις βασικές αρχές της οικονομικής θεωρίας περί ανταγωνισμού! Και εννοείται ότι ακτιβιστικές ενέργειες είναι πάγια τακτική του καταναλωτικού κινήματος! Η δε εμπλοκή της αριστεράς με τέτοιες κινήσεις θα σήμαινε μόνο ένα πράγμα, την αυτοακύρωσή της, αφού πλέον θα έμπαινε στο παιχνίδι του καπιταλιστικού μοντέλου οικονομίας.

    Τρίτον, πρέπει όμως να κάνω λίγο και το δικηγόρο του διαβόλου. Έχοντας υπάρξει μικρομεσαίος επιχειρηματίας και γενικά γνωρίζοντας πέντε πράγματα, μην είστε τόσο σίγουροι για τις υπερκερδοφορίες των μεγάλων επιχειρήσεων στηριζόμενοι μόνο στις τιμές εδώ σε σχέση με το εξωτερικό, ούτε και για τις δυνατότητες ευελιξίας τους. Έχουμε ένα πανάκριβο οικονομικό μοντέλο ως κράτος στη διατήρηση επιχείρησης (φορολογικά, μη μισθολογικά εργατικά, γραφειοκρατικά). Παρ' όλα αυτά, καλά κάνουν οι όποιες κινήσεις καταναλωτών και διερευνούν τις δυνατότητες βοήθειας από τέτοιες επιχειρήσεις, σε τέτοιες εποχές είναι σημαντικότερη η εξασφάλιση επιβίωσης της επιχείρησης, το τζιράρισμα, παρά η μεγιστοποίηση της κερδοφορίας.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ TopGunZ 12/07/2011 12:41:04

      Αγαπητέ topgunz σε αυτό το σχόλιο σε βρίσκω φάουλ.
      Το να βάζεις ξανά στα ράφια πράγματα δεν είναι κουπί σε γαλέρα; Μα νομίζω ότι αυτό ακριβώς είναι και όσον αφορά την κίνηση, και τον κόπο.
      Αλλά και αλλιώς, πρέπει να είναι σε γαλέρα κάποιος για να νοιώθουμε τον κόπο και τον πόνο του;
      Σε μια χώρα όπου η εργασία διδάσκεται ως βλακεία, την πέφτουμε στους βλάκες (υπαλλήλους sm), εμείς οι έξυπνοι και μορφωμένοι;
      Τα ίδια ακριβώς γίναν και πέρισυ στην Κατερίνη, anasta.de/TOPOS/index.php?option=com_content&task=view&id=424&Itemid=1
      από κατά δήλωσή τους, φοιτητές,μαθητές, συνταξιούχους και εκπαιδευτικούς (όλους τους δουλευταράδες δηλαδή)

      • βροντόσαυρος avatar
        βροντόσαυρος @ ήγγικεν 12/07/2011 19:46:14

        πρέπει να κοιτάμε πιο μακρυά από όσο μπορούμε να δούμε:
        Αν χάνουν χρόνο για να τοποθετήσουν τα ψώνια στα ράφια, αυτό δεν συμφέρει το κατάστημα. Οπότε, ΚΑΙ από αυτή την οπτική είναι σωστότατο μέσο πίεσης.

  26. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 12/07/2011 12:10:58

    ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΙΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΣ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΩ Σ'ΑΥΤΟ), ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΠΛΑΝΗΘΗΚΑ ΟΙΚΤΡΑ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ.
    ΣΤΗΝ ΚΟΙΤΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (ΗΠΑ) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΆΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΟΥΝ! ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΜΥΝΟΝΤΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΦΟΡΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ ΠΟΤΕ ΦΟΡΟΥΣ , ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΟΑΠΟΦΥΓΕΙ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥΣ; ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΟΥΝ ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΤΩΡΑ!( ΓΡΑΦΩ ΑΠΛΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΠΩΛΗΤΗ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΆΥΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ)

    • βροντόσαυρος avatar
      βροντόσαυρος @ ΝΤΙΝΟΣ 12/07/2011 19:47:45

      κάνεις λάθος. Στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο όποιος τα χει καλα με την κυβέρνηση (δηλαδή λαδώνει, χρηματοδοτεί εκστρατείες κλπ) μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν.

  27. zame avatar
    zame 12/07/2011 12:33:25

    Διπλο το "φαγωμα" απο τους "αλλυλεγιους της ΕΕ" με πρωτη δυναμη τους Γερμανους .
    δηλαδη μας (α)ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ για να καταναλωνουμε τα προιοντα τους & μαλιστα (β)ακριβοτερα (βλπ.ασυδοσία+αδυναμια ελεγχων+ υπερβολικη ανεκτικοτητα) απο τις αλλες χωρες της ΕΕ. (να μας την λενε και αποπανω..)

    Και Σαφως- φταίνε 30 χρόνια σοσιαΛΗΣΤΙΚΗΣ αριστερίστικης βοθροκουλτούρας που διαμόρφωσε ύφος και ήθος του νεοέλληνα-
    Και ΝΑΙ ΣΑΦΩΣ -Δεν μπορεί κανένας αλήτης με το πρόσχημα της
    “δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε κάνουμε” να τα σπάει και να τα λεηλατεί.
    ΟΠΩΣ και κανενας ΑΛΗΤΗΣ με το προσχημα της δημοκρατίας πάλι να εμποδίζει,να παραπλανα & να υπονομευει την ευνομη λειτουργια της αγορας...και μαλιστα σε ΕΠΟΧΕΣ ΒΙΑΙΑΣ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙΣΑΣ ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ με μειωμενες τις αποδοχες..καποιοι ΙΣΩΣ κανοντας & καταχρηση της ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ τους

    ..ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ η επιδειξασα ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ ?
    & μαλιστα υπο τις "περιεργα διαμορφωμενες" σημερινες συνθηκες

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ zame 13/07/2011 09:35:48

      "...Η διεύθυνση του καταστήματος αρνήθηκε να ικανοποιήσει το αίτημα των πολιτών, με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν σκηνές έντασης..."

      "...Πάρτε τώρα τηλέφωνο στην Αθήνα και πείτε τους τι ζητάμε!» είπαν οι εξαγριωμένοι πολίτες και «στήθηκαν» στα ταμεία, περιμένοντας την απάντηση από τα κεντρικά της επιχείρησης..."

      "...Στο ενδιάμεσο διάστημα οι φωνές των πολιτών άρχισαν να δυναμώνουν..."

      "...Εκτυλίχτηκαν πρωτοφανείς σκηνές! Οι πολίτες εξέφρασαν με έντονο τρόπο την οργή τους για την αισχροκέρδεια που σημειώνεται εις βάρος τους και δεν έλειψαν στιγμές έντασης..."

      "...Εξαγριωμένες μητέρες με τα παιδιά τους, συνταξιούχοι με τρεμάμενη φωνή, ακόμη και μαθητές γυμνασίου στάθηκαν αποφασιστικά ο ένας δίπλα στον άλλο..."

      "...Βέβαια, οι πολίτες ζήτησαν «συγγνώμη» από όλους τους υπαλλήλους του καταστήματος..."

      "...για να υποστηρίξουν τη διαμαρτυρία των μελών της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας και «τα έψαλαν» στον προϊστάμενο του καταστήματος..."
      Γιατί εγώ διαβάζω για μια βαβούρα και μια αλητεία;
      ένταση... εξαγριωμένοι πολίτες... φωνές... πρωτορανείς σκηνές...οργή... σκηνές έντασης... εξαγριωμένες μητέρες... τα έψαλαν...
      Όλες και όλοι αυτοί μπροστά στα ταμεία και στους/στις υπαλλήλους.
      Τους γειτόνους, τους συμπολίτες, τους συμπατριώτες!
      Τάχατες ότι το S/M ή η Υπεραγορά τροφίμων, είναι η κακιά και μας έφερε εδώ που φτάσαμε σήμερα.
      Οι παράλογες κατά τα άλλα τιμές των Υπεραγορών οδήγησαν το ΠΑΣΟΚ να συζητά το ξεπούλημα της Ελλάδος, ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ, όπως τελικά αποδεικνύεται!
      Εμείς δεν φταίμε για την ανοχή στο σπάταλο ΠΑΣΟΚ, τόσα χρόνια διακυβέρνησης!
      Οι συμπατριώτες μας φταίνε.
      Όπως έφταιγαν στον Φεναιό και στην Στιμάγκα και στο Κλήμα Δωρίδος και στην ΟΥΛΕΝ και στο Περιστέρι και...
      Ο μόνος που το θέτει σε σωστή βάση και λέει την αλήθεια έστω και μισή, είναι αυτός που γράφει:
      "...Αυτες τις εξυπναδες πες τες σε αυτους που σε λιγο καιρο θα λεηλατουν σουπερ μαρκετ γιατι δεν θα εχουν να παρουν ψωμι στα παιδια τους…"
      Η άλλη μισή αλήθεια είναι ό,τι ούτε τα μικρομάγαζα θα την γλυτώσουν τελικά!

  28. juliet avatar
    juliet 12/07/2011 13:16:12

    ΝΤΙΝΟ,
    κάποτε όταν γινότανε μποΰκοταζ στο γάλα ,τρέχανε στις προηγούμενες μέρες ν΄αγοράσουνε ,άρα αποτέλεσμα μηδέν.
    Λέγανε μην αγοράσετε κρέας ,τρέχανε να γεμίσουνε τα ψυγεία.Οταν έχεις να κάνεις με ένα λαό που η αποχή απο την αγορά την θεωρεί υποτιμητική ,γιατί τι δεν έχει να φάει;θα φτάσεις σε τέτοιες καταστάσεις, αν όντως, δεν έχει να φάει.
    Εκλεβε σολωμό ,το να κλέψεις γάλα το θεωρώ είδο πρώτης ανάγκης,αλλά ο σολωμός ,τα μικρά βαζάκι χαβιάρι,οι κρέμες ήτανε είδη πολυτελείας και αυτά σε άλλες εποχές, η φιλοσοφία, του πρέπει να μη στερηθούμε τίποτε.
    Οι καιροί αλλάξανε ,τώρα πάμε σε ακραίες καταστάσεις γιατί υπάρχουνε δύο πιθανότητες .
    Η πρώτη να μην δει ο γείτονας ότι δεν έχω και είναι πολλοί αυτοί που δύσκολα θα παραδεχτούν την υλική στέρηση.
    Η δεύτερη να μην έχει όντως να φάει,όποτε θα υπάρξει πάλη για τον αγώνα επιβίωσης αυτού και των παιδιών του.Δύσκολα πείθεις τον Ελληνα να μη στείλει φέτος το παιδί για σπουδές αλλά του χρόνου.Ολοι λοιπόν αυτοί που κερδοσκοπούνε βασίσονται σε μια νοοτροπία ,την Ελληνική.Βέβαια σε λίγο να βρεθούνε αντιμέτωποι και οι μεν και οι δε σε καταστάσεις που δεν έχουνε υπολογίσει.
    Εχω δουλέψει χρόνια στο τμήμα marketing και πωλήσεων σε πολυεθνικές ,ξέρω τις περισσότερες αλυσίδες ,τι καθεστώς επικρατεί ,πως λειτουργούν.
    Εχω δει και τη φιλοσοφία του καταναλωτή, δύσκολα θα του στερήσεις ότι τόσα χρόνια του έμαθες ότι''' δικαιούτε'' να τα έχει.
    Οσο για την Αμερική ,δεν είναι χώρα αγγελικά πλασμένη,όλη αυτή η υπερκατανάλωση από εκεί ξεκίνησε ,ισοπεδώσανε τα πάντα στο βωμό του κέρδους,μας βομβαρδίσανε με διαφημίσεις πως να καταναλώνουμε σκουπίδια, και αυτή η χώρα της ευνομίας που θαυμάζεις σε λίγο δεν θα έχει να πληρώσει μισθούς ,κατά τ΄άλλα ηθική και νομιμότητα.
    Είχαμε πάντα ένα ελαττωμα σαν λαός,είμαστε μιμητικά όντα και δεν αφομιώναμε καλά ,άλλα κομπίνες και ευφυολογήματα.

    • Αστος avatar
      Αστος @ juliet 12/07/2011 20:23:02

      Συμφωνω επι το πλειστον , ομως εγω προσωπικα τους Αμερικανους τους παραδεχομαι σαν καταναλωτες εναντι των Ελληνων και πολλων Ευρωπεων.

      Αρκετα χρονια πριν το εθνικο σπορ τους (το μπε'ι'ζμπολ) περασε μια περιοδο μεγαλης κρισης οχι λογω του ΒΠΠ και ελλειψης αντρων που εβαλαν μεχρι και γυναικειες ομαδες να παιζουν, οχι λογο του κραχ αλλα επειδη οι οπαδοι αηδιασμενοι απο το γεγονος οτι ενω οι διοργανωτες χρεωναν κανονικο εισητηριο σε ολους δεν πληρουσαν τα μετρα ασφαλειας δεν ειχαν τοποθετησει ουτε καν καθισματα στις κερκιδες (να μην αναφερουμε καθαριοτητα, τι κρεας ειχαν για τα λεγομενα hot dog και τι ποιοτητας ηταν οι μπυρες) μπο'ι'κοταραν μαζικα τους αγωνες , δεν τους παρακολουθουσαν καν στην τηλεοραση και φυσικα να δεν αγοραζαν επισημο εμπορευμα.

      Αυτο ειχε 2 επακολουθα σε περιοδο 3 μολις μηνων:
      1) Την ραγδαια ανοδο του αμερικανικου football (rugby για τους Ευρωπεους) εναντι του μπειζμπωλ
      2) Να βλεπεις τους διοργανωτες σε χρονο DT να καθοριζουν 3 διαφορετικες τιμες εισητηριων (1 για παιδια/ειδικες ομαδες πλυθησμου, 2 κανονικο, 3 για φιλαθλους) καθισματα, καθαριοτητα γηπεδου δις εντος της ημερας και φυσικα καλης ποιοτητας αναψυκτικα και φαγωσιμα και να παρακαλαν γωνυπετης με δημοσιες συγνωμες τους φιλαθλους να επιστρεψουν.


      Τωρα τραβα πες εσυ στον Ελληναρα οτι για να καθαρισει το ποδοσφαιρο απο πασης φυσεως παραγκες και κουμπαρους το μονο που εχει να κανει ειναι αποχη (απο τα γηπεδα , τηνTV ,τους συνδεσμους, τα προποτζηδικα κλπ) και ελα πες μου αν θα γινει.....

  29. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 12/07/2011 13:49:02

    Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ένα, άμα έχεις λεφτά ζεις,αν δεν έχεις ψοφάς,μπράβο στον καπιταλισμό και στην ελεύθερη αγορά λοιπόν....

    • juliet avatar
      juliet @ Dee Jay Stelios 12/07/2011 17:39:38

      Λενιν:''Με τον καπιταλισμό έχουμε ένα κράτος ,με τη σωστή σημασία της λέξης, που είναι μια ειδική μηχανή για την καταπίεση της μιας τάξης απο την άλλη.''
      Κωνσταντίνος Καραμανλής:''Η ελευθέρα οικονομία ,εις την οποία πιστεύομε,δεν ημπορεί να αποκλείση τη διεύρυνση του οικονομικου τομέως που ελέγχει το κράτος.Και η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν ημπορεί να εύρη τη δικαίωσή της χωρίς παράλληλη συμμετοχή των ευρυτέρων λαΐκών τάξεων στην κατανομή του εθνικού προΐοντος''.

  30. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 12/07/2011 14:43:55

    JULIET, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ, ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ (ΕΤΣΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ) ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ (ΙΣΩΣ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥ. ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ; Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ (ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΟΣ) ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ....ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΔΩ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ;

    • juliet avatar
      juliet @ ΝΤΙΝΟΣ 12/07/2011 17:10:58

      Ξέρεις πόσες φορές ένοιωσα ηλίθια γιατί δούλευα;γιατί μεγάλωσα με άλλες νοοτροπίες ;Η άλλη δούλευε το τελευταίο 2 ωρο ,για να καθήσει υπερωρία ότι δεν τελείωσε τη δουλειά.
      Ξέρεις ποιό ήτανε το αρνητικό στην ολη ιστορία; άνθρωποι που δεν είχανε ιδέα απο επιχειρήσεις μπερδέψανε τα μπουζούκια με την δουλειά.Ο εργάτης,ο υπάλληλος βλέποντας την ασυδοσία και την ζωή την εύκολη με χρήμα και τζιπ,
      πιστεύεις ότι θα δούλευε;
      Προέρχομαι απο Ελληνα γεννημένο στο εξωτερικό και ο σεβασμός στον εργάτη ήτανε δεδομένο ,η εντιμότητα στη δουλειά ήτανε υποχρέωση,αν δεν σου αρέσει φεύγεις,μιλάω για άλλες εποχές τώρα είναι άγρια τα πράγματα.Η ίδια τακτική αντίστροφα τώρα αν το σκεφτείς.Ο εργοδότης δεν σέβεται την κατάσταση, δεν μπορεί να δεχθεί ότι δεν γίνεται να κυκλοφορεί προκλητικά όταν ο υπάλληλος ψωμοζεί.Την εποχή των παχιών αγαλάδων ο υπάλληλος κρυφογελούσε ότι έκανε ψιλοκοπάνα ,τώρα των ισχνών ο εργοδότης σκυλοβρίζει ότι πέσανε τα κέρδη.Σκέψου μια κοινωνία που ο ένας σέβεται τον άλλο ,με κέρδος ,δεν γίνεται να μην υπάρχει κέρδος είναι κανόνας και σωστά.Οταν υπάρχει σεβασμός ακόμη και όταν έλθουνε δύσκολοι καιροί θα μπορούνε μαζί να πολεμήσουνε.Αν υπάρχει ο νόμος της ζούγκλας θα αλληλοσπαραχθούμε και ο κερδισμένος θα είναι ο εχθρός ,στην προκειμένη περίπτωση αυτοί που θέλουνε την ΔΙΧΟΝΟΙΑ.

  31. Ανεστης avatar
    Ανεστης 12/07/2011 15:58:29

    Αν εγω φτιαξω μια παραγκα που να πουλαει φασολια και γουσταρω να πουλαω τα φασολια 300 ευρω το κιλο , οποιος δεν γουσταρει ΑΣ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ να ψωνισει. Αν ερθει και μου ζητησει εκπτωση και μου κανει το μαγαζι μπουρδελο , θα τον παρει ο διαολος !

    Ειμαστε σαν πολιτες τριτοκοσμικοι - αξεστοι - αγραμματοι και οσο συνεχιζουμε ετσι δεν μας αξιζει κατι καλυτερο απο τι λαμβανουμε τωρα.

    • juliet avatar
      juliet @ Ανεστης 12/07/2011 16:50:42

      Εξαρτάται τα φασόλια ,αν δεν βράζουνε δεν πιάνουνε τέτοια τιμή ,γιατί και για πέτρες να τα χρησιμοποιήσουνε ,οι πέτρες τζάμπα είναι.Ρίξε τις τιμές για να ξεπουλήσεις!!!!!!!
      Η παράγκα θα έχει άδεια ; είναι οικολογική ; το έχεις εντάξει στη πράσινη ανάπτυξη; είναι πολλά τα μείον στις αυθαίρετες πωλήσεις.
      Το ΣΔΕ,έναρση επαγγέλματος ,γιατί αν τα πουλάς λαθραία είναι πολλααααά τα λεφτά.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 12/07/2011 18:42:46

        Το ΣΔΟΕ

  32. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 12/07/2011 19:02:21

    ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΑΝΕΣΤΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΡΑΓΚΑ ΣΟΥ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΦΟΣΟΝ ΣΤΗΣΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ, ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥ ΣΕ ΠΕΤΑΞΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΗΜΗ ΑΚΤΙΝΑ.( ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ , ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ ).

  33. ιχωρειος avatar
    ιχωρειος 12/07/2011 21:47:22

    παιδια δουλευω σε καταστημα υπεραγορων(οχι s/m φτανει η ξενομανια)και σας λεω οτι ειναι και νομιμο και ηθικο να ζητησεις μειωση τιμων ειδικα οταν προκειται να πραγματοποιησεις μεγαλο κυκλο αγορων ειται μεμονομενα ειτε συλλογικα.σαφως και ειναι μεγαλη επιβαρυνση η επανατοποθετηση προιοντων πενηντα ατομων, χανεται πολυτιμος χρονος.στο καταστημα που δουλευω το υπολογιζω, ειδικα τωρα με τις αδειες και την μειωση ωρων εργασιας σε 4ωρα απο 6ωρα ή με τις απολυσεις ,σε δυο ωρες.δεν μιλαμε βεβαια για τα νευρα των υπαλληλων που και αυτα κοστιζουν στο παραγομενο αποτελεσμα αλλα οπως ειπα ειναι θεμιτοτατο.το προβλημα ειναι αλλο που κανενας δεν το εθιξε, η μειωση των αποδοχων των υπαλληλων που οδηγει σε νεα υφεση.δεν πιστευω να περιμενει καποιος να αποδεχθουν μειωση κερδοφοριας οι εμποροι.και ναι τα καταστηματα υπεραγορων δεν βγαζουν τρελα λεφτα απο τις πωλησεις αλλα απο τις τοποθετησεις προιοντων.οσον αφορα περι συριζα εαν δεν ειμασταν εκει δεν μπορουμε να γνωριζουμε παντως ολοι οι πολιτες που διαμαρτυρονται ασχετως εαν ειναι αποδεκτος ή οχι ο τροπος διαμαρτυριας δεν ειναι αριστεροι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.