#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/09/2011 08:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κίνημα «Δεν Πληρώνω» το χαράτσι για τα ακίνητα



Οργή και αντιδράσεις προκαλεί το τέλος για τα ακίνητα, κυρίως δε η αύξηση -έως διαπλασιασμού- του ύψους του, σε σχέση με όσα ανακοινώθηκαν αρχικά. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι διαμορφώνεται ήδη στην κοινωνία ένα αυθόρμητο "κίνημα" υπέρ της μη καταβολής είτε των έκτακτων εισφορών είτε του νέου τέλους.

Ένα νέο κίνημα «Δεν Πληρώνω» οργανώνεται και προτρέπει τους πολίτες να μην καταβάλουν μέσω της ΔΕΗ το νέο «χαράτσι» με την έκτακτη εισφορά.

Φορείς και οργανώσεις πολιτών ετοιμάζουν κινήσεις διαμαρτυρίας και συντάσσουν ειδικές «φόρμες» τις οποίες θα συμπληρώνουν οι πολίτες που θα αρνούνται να πληρώσουν το τέλος. Νομικοί έχουν μάλιστα  ετοιμάσει ήδη και προσφυγές κατά του μέτρου και ζητούν από τους φορολογούμενους να στραφούν κατά του υπουργείου Οικονομικών.

Ιστοσελίδες προτρέπουν τους πολίτες να προχωρήσουν στην άρνηση καταβολής της έκτακτης εισφοράς χαρακτηρίζοντάς της παράνομη και αντισυνταγματική.
Καλούνται επίσης οι πολίτες να καταθέσουν στην αρμόδια ΔΟΥ στην οποία ανήκουν μια «δήλωση ρητής επιφύλαξης» με την οποία θα διεκδικήσουν να τους επιστραφούν τα χρήματα που θα πληρώσουν σε περίπτωση που το ειδικό τέλος κριθεί αντισυνταγματικό.

Στο μεταξύ τα κόμματα της Αριστεράς καλούν σε μαζική άρνηση πληρωμής των έκτακτων φορολογικών εισφορών.

«Κανένας δεν πρέπει να φοβηθεί και να σκύψει το κεφάλι. Η άρνηση πληρωμής είναι νόμιμη πράξη για τις λαϊκές οικογένειες που δεν έχουν να πληρώσουν τα χαράτσια αλλά και χρέος και πράξη αλληλεγγύης για όσες οικογένειες ακόμα αντέχουν», επισημαίνει το ΚΚΕ. Σωματεία του ΠΑΜΕ ετοιμάζονται να συγκεντρώσουν τα εντάλματα πληρωμής (εισοδήματος, ακίνητης περιουσίας) και να τα επιστρέψουν ομαδικά.

Ο ΣΥΝ «θα επιδιώξει με κάθε τρόπο την προστασία όσων αδυνατούν να πληρώσουν αυτό το χαράτσι καθώς και την απόφαση της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ να μην μετατραπεί η ΔΕΗ σε τιμωρητικό φοροεισπρακτικό μηχανισμό, βυθίζοντας στο σκοτάδι χιλιάδες νοικοκυριά». Επίσης, καλεί τους επιστημονικούς φορείς, και κυρίως τους Δικηγορικούς Συλλόγους, τα πανεπιστήμια, και ιδιαίτερα τις νομικές σχολές, να διαμορφώσουν το πλαίσιο νομικής αλλά και πρακτικής υποστήριξης.

ΔΣΑ: Μαζικές προσφυγές κατά του τέλους ακινήτων

Ο αντιπρόεδρος του ΔΣΑ Δημήτρης Βερβεσός ανέφερε ότι μετά τη δημοσιοποίηση του νόμου θα αναρτηθεί στο διαδίκτυο σχέδιο προσφυγής και κάλεσε τους καταναλωτές να προσφύγουν μαζικά κατά του τέλους. Παράλληλα, κάλεσε όλους τους δικηγορικούς συλλόγους να κινητοποιηθούν και να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

«Ο ρόλος της ΔΕΗ είναι καθαρά διαχειριστικός» δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο σύμβουλος επικοινωνίας της ΔΕΗ Γιάννης Παπάζογλου και επεσήμανε ότι η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να εφαρμόσει ένα νόμο του κράτους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οδυσσεύς Πάτσης avatar
    Οδυσσεύς Πάτσης 16/09/2011 08:27:23

    Αντί να μας κόψει η ΔΕΗ το ρεύμα.... δεν κόβουμε εμείς την δική της «ρευματοδότηση»
    Θέτω το ερώτημα ευθέως. Αν όλοι οι Έλληνες αποφασίσουμε να μην δώσουμε, μέσω ΔΕΗ, σωσίβιο σ' αυτήν την κυβέρνηση των ξενόδουλων πολιτικάντηδων που ξεπουλούν την πατρίδα μας στους κάθε είδους «κατακτητές», και στους σαλτιμπάγκους της πολιτικής Καρατζαφέρηδες και Ντορόπληκτους (έτσι κι αλλιώς οι τελευταίοι είναι χαμένοι από χέρι) και βολεμένους «βολεψάκηδες» της ΝΔ, τι θα γίνει; Θα μας κόψει η ΔΕΗ το ρεύμα; Για πόσο χρόνο; Και πόσο διάστημα μπορούν οι μέτοχοι, αλλά και οι καλοζωισμένοι υπάλληλοι της ΔΕΗ, να ζήσουν χωρίς τα χρήματά μας;
    Δεν ξεκινάμε έναν αγώνα με σύνθημα: «Δεν πληρώνω την ΔΕΗ»;
    Ναι! Σκεφτόμαστε τι θα πει ο γείτονας, ο συγγενής, ο «φίλος» όταν μας δουν με κομμένο το ηλεκτρικό ρεύμα και προ πάντων την άνεσή μας. Ας υψώσουμε μια μαύρη σημαία στα σπίτια μας, σύμβολο αντίστασης στην ηλίθια πολιτική και ας αρχίσουμε να μαγειρεύουμε με γκάζ. Ας βγάλουμε τις ξυλόσομπες από τις αποθήκες και, όσοι έχουν, ας ανάψουν τα τζάκια τους προκειμένου να κάψουμε τα κάθε ειδών «τζάκια» που μας εκμεταλλεύονται κοντά δύο αιώνες τώρα.
    Το ερώτημα απευθύνεται βέβαια σε όλους του Έλληνες πλην των βολεμένων ΠΑΣΟΚων και των ομοϊδεατών μου ΝΔκρατων που «βολεύθηκαν» και «βουλεύθηκαν» χάρις στην ψήφο μας.
    Δεν απευθύνω το ερώτημα σε κάθε λογιών αριστερών γιατί αυτοί παίρνουν ρεύμα «από άλλη γραμμή» και δεδομένου του ότι, αν δεν το γράψει ο «Ρίζος» αδυνατούν να σκεφθούν σαν άνθρωποι, λειτουργούν σαν πρόβατα.
    Επειδή το ιστολόγιό μου είναι περιορισμένων δυνατοτήτων, το θέτω υπ' όψιν των ισχυρών του ιστιοχώρου (τοπικής και πανελλήνιας εμβέλειας).
    Για το «Ήπειρος η πατρίδα μας»... Οδυσσεύς
    Αναρτήθηκε από Οδυσσεύς στις 15/9 3:34 μ.μ.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Οδυσσεύς Πάτσης 16/09/2011 08:52:20

      Οι συνηθισμένοι άνθρωποι έχουν παιδιά, μωρά πολλές φορές, ηλικιωμένους, δηλαδή ανάγκη για ψυγεία κλπ. Να μην λέμε ό,τι μας κατεβαίνει απερίσκεπτα, χαρακτηρίζοντας μάλιστα και ως βολεμένους αυτούς που δεν ακολουθούν....

      • SZAE avatar
        SZAE @ (A)θανάσης 16/09/2011 23:17:56

        συμφωνω αλλα στην αγορα κυκλοφορουν και ψυγεια ρευματος/γκαζιου.Εχουν οι γονεις μου. Μια χαρα ειναι.

      • SZAE avatar
        SZAE @ (A)θανάσης 17/09/2011 00:27:08

        Ας βρεθεί πρώτα αργηγός, να συντονιστούμε, και τα υπολοιπα επονται.

      • Ελένη avatar
        Ελένη @ (A)θανάσης 19/09/2011 01:02:48

        Ανθρωπάκι ! Είσαι γνήσιος ραγιάς.Η ζωή τών άλλων είναι λίγη, εύκολη και βολεμένη για σένα. Ατομα σαν και σένα μάς έδεσαν τόσα χρόνια τή θηλιά στο λαιμό με τίς επιλογές τους. Είμαι σίγουρη οτι δεν έχεις διαμαρτυρηθεί για το παραμικρό. Αναρωτιέμαι πόσα προνόμια απολαμβάνεις στη ζωή σου από αγώνες άλλων ανθρώπων που δεν είχαν -κατά τη γνώμη σου -παιδιά, μωρά και ηλικιωμένα άτομα να φροντίσουν (όπως η Λέλα Καραγιάννη ή ο Λούϊς Τίκας για παράδειγμα). Φοβάσαι να αντιδράσεις, μήπως και μείνεις χωρίς φώς. Για κάτι τόσο τιποτένιο !! Τί να πούν και κάποιοι άλλοι πού ανέβηκαν στην Ακρόπολη να κατεβάσουν τη ναζιστική σημαία.Είπε κάποτε ο Αίσωπος : " Η τύχη δύο δρόμους μας έδειξε στη ζωή μας. Ο ένας είναι ο δρόμος τής ελευθερίας, τού οποίου η αρχή είναι δύσκολη και το τέλος ομαλό.Ο άλλος δρόμος είναι τής σκλαβιάς, ο οποίος στην αρχή είναι εύκολος, στο τέλος όμως κακός".

      • Ερνέστος Στεφάνου avatar
        Ερνέστος Στεφάνου @ (A)θανάσης 28/09/2011 13:28:59

        ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.

      • savana avatar
        savana @ (A)θανάσης 03/01/2012 18:52:50

        Αγαπητε φιλε, δεν λεμε οτι μας κατεβει στο κεφαλι, αλλα εκει που οδηγουνται τα πραγματα θα χασουμε πολλα περισσοτερα απο το ρευμα.
        Μεχρι ποτε θα εχεις να πληρωνεις? Εγω ειμαι ελευθερος επαγγελματιας, εχω καταστημα, δεν εισπραττω σχεδον τιποτα.
        Μετα απο 30 χρονια εργασιας με κανανε παρασιτικο οργανισμο. Να κλεισω δεν μπορω γιατι εχω παρα πολυ εμπορευμα. Να το κρατησω δυσκολευομαι πολυ. Κατα την γνωμη μου τα εμπορικα καταστηματα ειναι αυτα που πληγηκαν πρωτα και περισσοτερο. Τι επιλογες εχω, αν το καθε ευρω που εισπραττω το διεκδικουν : ΟΑΕΕ, ΔΟΥ (ΦΠΑ, ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ) ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ? Πιστευεις οτι εκει που τα φτασανε τα πραγματα να μπορω εγω να σηκωσω στην πλατη μου ολους αυτους τους φορεις? Για να μην πω για το σπιτι μου , ουτε για τα εξοδα των παιδιων μου.
        Κατα την γνωμη και χωρις ρευμα και χωρις νερο και χωρις χρηματα θα μεινουμε αν δεν κανουμε κατι.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Οδυσσεύς Πάτσης 16/09/2011 11:13:39

      ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

      ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
      ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΝΤΥΠΟ,ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΗ
      ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ
      ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΤΣΟΚΟΨΟΥΝ,ΤΟΥΣ
      ΛΙΓΟΥΣ....

    • JRAFT avatar
      JRAFT @ Οδυσσεύς Πάτσης 16/09/2011 20:15:51

      ΜΑΛΟΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ . ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ , ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΜΥΛΟ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΑΞΗ" ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ" ΤΟΥΣ, ΑΝΤΙΣΤΑΣΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.(ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΣΑΙ)

    • savana avatar
      savana @ Οδυσσεύς Πάτσης 03/01/2012 18:41:31

      Εχεις απολυτο δικιο. Αν δεν παψουμε να τους χρηματοδοτουμε, δεν θα σταματησουν τα καθε λογης χαρατσια.
      Δυστυχως ποσοι ειμαστε που εχουμε την ιδια γνωμη?
      Ενα χρονο τωρα μπαινωβγαινω σε διαφορα μπλοκ, διαβαζω αναρτησεις και ασυναρτησιες.
      Δυστυχως ατομα με αποψη, επιχειρηματα ή δεν εχουν ιντερνετ, ή ειναι απελπιστικα λιγοι και δεν τους εχω εντοπισει ακομα.
      Αυτο για την σημαια ειναι πολυ καλη ιδεα, τουλαχιστον να εχουν "αλλοθι" αυτοι για τους οποιους παιζει ρολο ο γειτονας.
      Αν και κατα την γνωμη μου, οταν αποφασιζεις να πας κοντρα στο ρευμα καμμια σημασια δεν εχει ο γειτονας ή ο οποιος.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/09/2011 08:31:43

    Θα αναγκαστούμε να πούμε ατομικά το δις ιζ Πάρτα. ΔΕΝ ΕΧΩ, δεν πληρώνω και έλα Πάρτα (εκτός πια εάν θέλουν διαμερίσματα και μεζονέτες στο Μπραχάμι, τους Κουκουβάονες και την Πάρο. (Θα μου πεις κάπου πρέπει να πάνε οι λαθρο και οι κεντροευρωπαίοι συνταξιούχοι)

    • tpe avatar
      tpe @ archaeopteryx 16/09/2011 09:21:49

      Δεν θέλουν; Τόσοι άνθρωποι ήρθαν να απολαύσουν τις ομορφιές της πατρίδας μας (δεν είδες πόσο καλό μαύρισμα έχουν;), δεν θα τους φιλοξενήσουμε; Α... Μη γίνεσαι αντιδραστικός!

    • man8os avatar
      man8os @ archaeopteryx 16/09/2011 11:01:43

      Φωτοβολταικα στις σκεπες!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ man8os 16/09/2011 11:14:42

        εσύ μπορεί και να το εννοείς. Με δικά σου λεφτά, βάλε όσα θες. Με δικά μου, σε θεωρώ [πώς λέγεται αυτός που παίρνει ξένα λεφτά με το ζόρι;]. Με "Νομο" της Μπιρμπιλοκυβέρνησης βέβαια, η κλοπή είναι ...νόμιμη. Αλλά κλοπή είναι. (Βάλε φ/β με δικά σου λεφτά να δεις εάν συμφέρουν, χαχαχάαα).

        • man8os avatar
          man8os @ archaeopteryx 16/09/2011 11:35:49

          Για περιμενε, αν ειναι να πληρωσω 2*3600 Ε σε δυο χρονια δεν συμφερουν τα φωτοβολταικα στη σκεπη του σπιτιου μου?

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ man8os 16/09/2011 12:44:40

            με δικά σου λεφτά, κάνεις ό,τι θες... Αν νομίζεις ότι συμφέρουν τα φ/β, να σκεφτείς και ψυγείο με παγοκολώνα, λάμπα πετρελαίου, και πυρήνα στο μαγκάλι. Πολύ πιο φτηνά θα σού ρθει και θα βλέπεις την νύχτα.

  3. Vassilis avatar
    Vassilis 16/09/2011 09:01:06

    Πιστεύω ότι σ' αυτή τη μάχη μπορούμε να είμαστε οι νικητές. Αν ΔΕΝ πληρώσουμε την ευ-φορία για την εισφορά αλληλεγγύης και αρνηθούμε να πληρώσουμε μέσω ΔΕΗ το φόρο-χαράτσι ακινήτων, νομίζω ότι η "κυβερνηση" θα πέσει την επομένη. Θάχουμε δε για πρώτη φορά δώσει παρόν σαν λαός στα πολιτικά δρώμενα της χώρας. Αν κάποιοι δε μπορούν να ζήσουν χωρίς ρεύμα μερικές μέρες (γιατί τόσο θα αντέξουν οι απατεώνες αν δεν πληρώσουμε) υπάρχουν βενζινογεννήτριες που αντικαθιστούν άνετα τη ΔΕΗ... και το κόστος τους είναι το μισό των χαρατσιών...!!

  4. karlos avatar
    karlos 16/09/2011 09:01:36

    αποφασιζουμε και διαταζουμε.εμενα με ρωτησαν? που θα τα βρω να τα δωσο οχι και ουτε με ρωτισαν ποτε για τιποτα αν ολοι οι ελληνες ηταν ενωμενοι δεν θα τραβαγαμε αυτα που τραβαμε τωρα .αλλα ποτε δεν ειναι αργα για να βρουμε ξανα το δρομο μας προς την προοδο. ξερω οτι σαν ατομο εχω μεγαλες ευθηνες απο την στιγμη που τουσ ψηφιζα αλλα τωρα .ηρθε η ωρα να να τους δειξω να καταλαβουν οτι αρκετα με τα παραμυθια τους .ολοι τρωνε με δεκα μασελες . και ουτε ενας φυλακη ολλοι αθωοι .ολοι .αρκετα το παραμυθη βρε. υπαρχει θεος και βλεπει το αδικο .και το αδικο ουκ ευλογετητε. να το θυμαστε αυτο.

  5. Κωστής Βεζδρεβάνης avatar
    Κωστής Βεζδρεβάνης 16/09/2011 10:38:58

    Δεν χρωστάμε, δεν πληρώνουμε.
    Μη μασάτε με τις απειλές τους ότι θα μας κόψουν το ρεύμα. Ζητήστε από έναν ηλεκτρολόγο να σας δείξει πώς επανασυνδέεται.
    Μην ανοίγετε, στις πολυκατοικίες, στα συνεργεία που τυχόν στείλει η ΔΕΗ.
    Κι ας είναι αυτό ευκαιρία να μάθουμε να συζητάμε και να οργανωνόμαστε. Σε κάθε γειτονιά, σε κάθε χωριό και πόλη. Στην ανάγκη θα φυλάμε με βάρδιες

    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ, ΓΙΑΤΙ:
    1. Είμαστε περισσότεροι
    2. Έχουμε δίκιο

    ΔΕΝ θέλουν να μαζέψουν καν χρήματα, αν αυτός ήταν ο σκοπός τους, θα κόβανε λίγες σπατάλες από διορισμούς και "μπαξίσια" στις ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΜΚΟ.
    ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΟΥΝ.
    Όταν θα έχουν βάλει χέρι σε νερό-ενέργεια-υποδομές οι Αλητοτραπεζίτες, θα είναι πάρα πολύ αργά.
    Μπορούμε να το σταματήσουμε; ΝΑΙ! Απλά δεν τους αφληνουμε να μας εξαθλιώσουν
    ΟΥΤΕ ΦΡΑΓΚΟ ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ! ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ!

    Κ. Βεζδρεβάνης
    Μέλος Προσωρινής Πολιτικής Επιτροπής του ΕΠΑΜ

  6. etc avatar
    etc 16/09/2011 11:10:52

    το δεν πληρωνω σκετο ειναι απολιτικο.

    Το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ανευ ΕΚΛΟΓΕΣ ειναι βαθια δημοκρατικο.

    Ο θεμελιος λιθος της συγχρονης αστικής δημοκρατιας ειναι το "no taxation without representation".
    Αυτή τηνστιγμή η σχέση αντιπροσωπευσης εχει διαρραγει, αν όχι απο την εσκεμενη παραπλανηση (δειτε και αυτο http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=310053) σίγουρα απο την δραματικη αλλαγη συνθηκων. Δεν ψηφισαμε τετραετη πρωθυπουργο με λευκη κολλα αλλα προγραμματικες δηλωσεις, και οι συνθήκες εχουν αλλαξει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.

    Αν δεν αποκατασταθει λοιπον η σχεση αντιπροσωπευσης με ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ δεν ΠΛΗΡΩΝΩ.

    Μπορουμε αυτο να το κανουμε διακυδευμα; μπορουμε να υποστηριχθει μαζικα απο αριστερα μεχρι δεξια; ειναι φανερο οτι αν οι εκλογες ειναι σε τελικη ωφελιμες ή οχι για τον τοπο δεν εχει σημασια, σημασια ειναι οτι πρεπει να δηλωθει η βουληση του λαου.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ etc 16/09/2011 11:34:32

      Σωστό. Το θέμε ΔΕΝ είναι να γίνουμε μία άνομη κοινωνία (όπως ονειρεύονται μερικοί-μερικοί...). Διότι αν συμβεί αυτό και ο Θεός να γίνει προωθυπουργός, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα και θα πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο.

      Λάθος το "Δεν χρωστάω δεν πληρώνω". Σωστό το “no taxation without representation”.

  7. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ 16/09/2011 11:35:31

    Τελικά εχω την αίσθηση οτι λεφτά υπάρχουν.
    Οι μισθοί, όσων ακόμα εργάζονται, πρέπει να επιστρέψουν όλοι στο κράτος.
    Πώς όμως μπορείς να το καταφέρεις;
    Βάζοντας φόρους έκτακτους, κεφαλικούς, σπιτικούς, χρήσης των δρόμων,σε όσα σπίτια έχουν παντζούρια ή κουρτίνες (μην γελάτε ισχύει σε χώρα της Ε.ε.) και ταυτόχρονα αυξάνοντας τους "τακτικούς¨.
    Με αυτόν τον τρόπο όλοι μας πρέπει να πληρώνουμε για τα πάντα οι οικονομίες μας με αυτόν τον τρόπο θα εξανεμισθούν και τελικά ότι θα πέρνουμε σαν μισθό θα πρέπει να τον καταβάλουμε σε φόρους. Άρα το κράτος θα έχι και κέρδος τους μισθούς του ιδιοτικού τομέα καθαρούς για τις λαμογίες τους.

  8. Σταύρος avatar
    Σταύρος 16/09/2011 11:58:34

    ΚουΚου;
    Ε;;;

    • Κωστής Βεζδρεβάνης avatar
      Κωστής Βεζδρεβάνης @ Σταύρος 16/09/2011 12:13:22

      Πώς σου ήρθε αυτό; Το ΚΚΕ φυλάει τσίλιες στη Χούντα Παπανδρέου, αφού επί του πρακτέου συμφωνεί στον ευρω"μονόδρομο". Εκτός αν μας μπερδεύεις με το ΠΑΜΕ. Στο ΕΠΑΜ, κατ' αρχήν δεν είναι μόνο αριστεροί, μην ακούς ανόητες Προπαγάνδες, εγώ προσωπικά κεντροδεξιός είμαι.
      Αν δεν βαριέσαι, δες λίγο την ιδρυτική μας διακήρυξη --> http://www.epam-thess.net/%CE%B9%CE%B4%CF%81%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7/

  9. Κωστής Βεζδρεβάνης avatar
    Κωστής Βεζδρεβάνης 16/09/2011 12:00:03

    Αγαπητέ φίλε, δεν είμαστε τζαμπατζήδες.
    ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!
    Έχουμε δίκιο γι' αυτό το κάνουμε. Είναι δικαίωμα αλλά ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να μη συνεργαζόμαστε με μια Τυραννική και Άνομη Εξουσία που έχει κηρύξει ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ εναντίον του Ελληνικού Λαού.
    Πριν το χαράτσι στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, 76% των Πολιτών απαντούσαν ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ να πληρώσουν τα προ της ΠαπανδρεοΒενιζελικής 11ης Σεπτεμβρίου χαράτσια.
    ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟ ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ!
    Δεν σου φτάνει σαν απόδειξη ότι ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΚΑΝ, απλά προσπαθούν να μας φέρουν σε απόγνωση; ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ Σ' ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ; ΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ;ΛΕΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ;

    Συγγνώμη για το έντονο ύφος, αλλά νομίζω ότι πλέον δεν έχουμε μόνο δικαίωμα να αντισταθούμε, ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟ ΜΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝ και ιστορική μας ευθύνη. Απέναντι στους αγέννητους και τους νεκρούς, όχι μόνο απέναντι στην ίδια μας την επιβίωση!

    • etc avatar
      etc @ Κωστής Βεζδρεβάνης 16/09/2011 12:13:43

      Αυτο που λεω ειναι το οτι δεν πληρωνουμε σκετο ακουγεται τζαμπατζιδικο στο μικροαστο και δεν βαζει αμεση και την προταση εξοδου.

      αλλωσττε μια χαρα πληρωνουμε και τ ους φορους μας και τα παντα και προφανεστατα δεν ειμαστε τζαμπατζηδες.

      Πρεπει να μπει στην εικονα το ΓΙΑΤΙ δεν πληρωνουμε και το ΤΙ αιτουμαστε. Συμφωνουμε ολοι απο την Ντορα (ο θεος να τη κανει...) ως το Συριζα οτι πρεπει να γινουν εκλογες και οτι δεν υπαρχει αντιπροσωπεθυση αυτη την στιγμη;

      ε το δευτερο συνθετικο του δεν πληρωνω πρεπει να γινει το δεν πληρωνω χωρις αποκατασταση της αντιπροσωπευσης- ειμαστε πολιτες και οχι υποζυγια. θελουμε εκλογες απαιτουμε εκλογες.

      και για να θυμισω ιστορια το no taxation without representation ειναι το συνθημα που ξεκινησε την πρωτη κοσμοιστορικη αστικη επανασταση των συγχρονων χρονων (... ναι την αμερικανικη 1776) και λεει τα εξης ακριβως δεν ειμαστε ουτε υποζυγια ουτε υπηκοοι σε καποια Αυτου Μεγαλειοτητα, ειμαστε πολιτες και απαιτουμε σε πραγματικη (και οχι γιαλαντζι οοπως εχουν αλλαξει οι συνθηκες) αντιπροσωπευση.

      δεν ειμαστε τζαμπατζηδες δεν ειμαστε ουτε υπηκοοι ειμαστε πολιτες, ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!

      • Κωστής Βεζδρεβάνης avatar
        Κωστής Βεζδρεβάνης @ etc 16/09/2011 12:35:50

        Εκλογές τώρα; Ενώ όλα τα κόμματα που έχουν μηχανισμό για εκλογές είναι λαδωμένα από αυτούς που λαδώνουν τον Παπανδρέου; Που με ένα 10% που θα πάει να τους ψηφίσει θα αυτοαποκαλούνται και "λαοπρόβλητοι"; Δεν λέω ότι τυπικά έχεις άδικο, πρακτικά όμως "ποιος ωφελείται";

        ΥΓ για την ιστορία του συνθήματος παραπάνω.

        • Χρήστος avatar
          Χρήστος @ Κωστής Βεζδρεβάνης 16/09/2011 13:23:22

          Δηλαδή Κύριε Βεζδρεβάνη τι προτείνετε;

          Να μην πάμε σε εκλογές; Να καταλήσουμε τη δημοκρατία μας;

          Συγγνώμη, αλλά από αυτά που λέτε μόνο αυτά τα συμπεράσματα βγαίνουν.

          Επιπλέον όπως λέει το ΕΠΑΜ ". Σκοπός μας είναι ο εθνικός και κοινωνικός αγώνας για να ελευθερωθούμε σαν λαός και σαν χώρα από το ασφυκτικό καθεστώς της νέας κατοχής που ζούμε για πάνω από έναν χρόνο."

          Ωραία, και μετά τι; Έχετε κάποια πρόταση; Διάβασα όλη την ιστοσελλίδα και βρήκα μόνο τι δεν θέλετε. Για την ταμπακιέρα τίποτα.

          • Κωστής Βεζδρεβάνης avatar
            Κωστής Βεζδρεβάνης @ Χρήστος 16/09/2011 13:57:41

            Μάλλον τη διαβάσατε διαγώνια, αγαπητέ κ. Χρήστο. Γράφουμε ξεκάθαρα ότι θέλουμε Νέο Σύνταγμα, δημοψηφισματικό και με ανακλητότητα. Και για όνομα του Θεού, πώς μπορώ να κατακεραυνώνω τη σημερινή Χούντα που κατέλυσε την (με όσα προβλήματα είχε) Β' Ελληνική Δημοκρατία, κάνοντας κουρελόχαρτο το Σύνταγμά μας (όσο προβληματικό κι αν ήταν) και να επιθυμώ κάποιου είδους Δικτατορία;
            Η ένστασή μου είναι στο εκλογές - ΤΩΡΑ. Πρακτικά σκεφτείτε, αγαπητέ. Τι θα προκύψει; Μια αναδιάταξη της Συμμορίας της σημερινής β-ουλής, δηλαδή ένας Παπανδρέου με άλλη μάσκα. ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΗ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ.
            Θα με ρωτήσετε και εσείς τι προτείνετε; Δεν κρύβω την ένταξή μου στο ΕΠΑΜ, και ναι αυτήν τη στιγμή δεν είμαστε έτοιμοι για εκλογές, δεν ξέρω τι θα συμβαίνει σε 3 μήνες. Και μακάρι να εμφανιστούν και άλλοι πολιτικοί φορείς με δημοκρατικά και αντικατοχικά αιτήματα, αν θέλετε έτσι θα ανασκουμπωθούμε κι εμείς. Ο χρόνος πιέζει και ναι, κάθε μήνας που περνάει με την Τραπεζική Χούντα στο σβέρκο της άτυχης Πατρίδας μας, προσθέτει καταστροφή στην παραγωγική της μηχανή, μετανάστευση, ΘΑΝΑΤΟΥΣ (από αυτοκτονίες, έλλειψη Ιατρικής ήδη, από πείνα και κρύο ΣΥΝΤΟΜΑ) και επιπρόσθετο "Χρέος" (σε 1.5 χρόνο ο Γιωργάκης μας πρόσθεσε 80 δις, ενώ ο Κωστάκης σε 5.5 μόλις 120!). Προς το παρόν όμως το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ΑΜΥΝΘΟΥΜΕ σαν Πολίτες και χαίρομαι που ήδη το αίτημα για παύση πληρωμών προς τη Χούντα και τους "χορηγούς" της είναι ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΟ πλέον στην Κοινωνία, και να οργανωθούμε στους πολιτικούς φορείς (μια τέτοια πρόταση είμαστε το ΕΠΑΜ) που θα αντικαταστήσουν το Άγος της Μεταπολίτευσης. Θέλει δουλειά ακόμη κι απ' την άλλη ο χρόνος πιέζει. Μια ισορροπία είναι απαραίτητη. Ναι είναι ΚΤΩΣ ΕΠΕΙΓΟΝ να ανατραπεί η σημερινή Τραπεζοκίνητη Χούντα, πρέπει όμως σαν Πολίτες να έχουμε ετοιμαστεί για την Επόμενη Μέρα. Η Ελλάς προώρισθαι να ζήσει και θα ζήσει, αγαπητέ. Από το χέρι μας περνάει.

  10. Κωστής Βεζδρεβάνης avatar
    Κωστής Βεζδρεβάνης 16/09/2011 12:04:46

    Το ίδιο είναι, φίλε μου. Το ίδιο ακριβώς. Απλά στα ελληνικά ακούγεται καλύτερα. Άσε ότι μπορεί η Χούντα να μας πει "ααααα, μας ψηφίσατε...πριν 2 χρόνια και μέχρι το 2013 ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ"
    Επίσης, έχεις δίκιο που θυμήθηκες αυτό το ιστορικό σύνθημα. Με αυτό έπεσε μια Τυραννία, κι άνοιξε ο κύκλος των Μεγάλων Δημοκρατικών Επαναστάσεων. Σε τέτοια ιστορική καμπή βρισκόμαστε. Ή οι Φεουδαρχικοί /νεο"φιλελεύθεροι" αυτοαποκαλούνται) ή η Δημοκρατική Ανθρωπότητα.

  11. les nargei-les avatar
    les nargei-les 16/09/2011 13:15:13

    Άραγε, έχουν προβλέψει καί την περίπτωση αδυναμίας/άρνησης πληρωμής από πλευράς Ελλήνων πολιτών? Αν ναι, τότε θα μας την πέσουν. Ειδικά με αυτή την ανεργία και τις περικοπές συντάξεων/μισθών που βαράνε στερεοφωνικά, όλα εκει συνηγορούν. Κατά βάθος τα σπίτια μας θέλουν για εισφορά και αργότερα τη γη. Και στο βάθος-βάθος, τα δικαιώματά μας.
    Συμπέρασμα: 1) το πέσιμο ειναι αναπόφευκτο, 2) το πεδίο σύγκρουσης Αγανακτισμένων / Κράτους σιγά-σιγά ξεφεύγει από τις πλατείες και μεταφέρεται στην ιδιωτική σφαίρα του καθένα.

    • καποιος avatar
      καποιος @ les nargei-les 16/09/2011 13:39:00

      για αυτο θελει και κεντρικο πολιτικο αιτημα, το δεν πληρωνω μονο του δεν λεει τιποτα

      • Κωστής Βεζδρεβάνης avatar
        Κωστής Βεζδρεβάνης @ καποιος 17/09/2011 15:56:28

        Υπάρχει ήδη Πολιτικός Φορέας με ολοκληρωμένη πρόταση. Απελευθέρωση της Χώρας από την Τραπεζοκίνητη Χούντα και ΕυρωΚατοχή και Δημοκρατία δημοψηφισματική και με ανακλητότητες.
        Και λέγεται Ενιαίο Παλλαίκό Μέτωπο (ΕΠΑΜ)

  12. abyssus avatar
    abyssus 16/09/2011 14:42:37

    Όποιος ζει πρέπει να πληρώνει. Να αγωνίζεται κάπως να παράγει λεφτά για να πληρώνει. Μέχρι να πάθει καρδιά ή καρκίνο ή ότι άλλο από το άγχος.
    Μια ευεργετική διάταξη θα ήταν να προσφέρεται ευθανασία σε όσους δε θέλουν ή δε μπορούν να πληρώνουν. Θα ήταν μια αξιοπρεπής λύση εξόδου...

  13. v avatar
    v 16/09/2011 15:18:16

    δεν αρκει να συνομοτουμε διαδυκτιακα και οπως φανηκε δυστυχως δεν αρκει να αντιδρουμε σε πλατειες η πορειες. οτι ειναι να γινει θα γινει. οτι και να κανουμε θα περασει το δικο τους. λυπαμαι και θλιβομαι αλλα το μελλον μας δεν μας ανηκει. και αν μας κανουν τη χαρη καπου, σταχτη στα ματια θαναι να ξεχαστουμε με τη δηθεν νικη και καπου παρακατω , αλλιως θα μας τα παρουν. εδω θαμαστε και θα το δουμε ολοι. και να κοψουμε τα νηματα πανω απτα κεφαλια μας , ετσι οπως μας εχουν υποταξει (σωμα κ νου) θα παρακαλαμε να μας χτυπησουν το ντεφι. ισως σε καμια 1οορια χρονια να βρεθει κανας μεσιας και λιγο πριν τα 33 και αυτον θα τον φαει το δικο του το συστημα. καλη μας τυχη.

  14. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 16/09/2011 19:08:28

    γιατι ρε παιδιά απογοητευεστε ας κάνουν ότι θέλουν εμείς δεν πληρώνουμε αυτα τα πράματα ας κάνουν ότι νομίζουν , αν πιστευουν οτι θα πάρουν λεφτά ειναι γελασμένοι, το ξέρουν πολύ καλά αλλού το πάνε να ειστε σίγουροι και εμείς ακόμα δεν ξέρουμε.
    Ας μην πληρώσουμε οι περισσότεροι και πιστεύω οτι δεν θα πληρώσουμε και θα δείτε τι θα γίνει. Κανείς δεν θα κόψει το ρευμα μην μασάτε .Και αν το κάνουν καποιο φίλο θα έχετε ηλεκτρολόγο να το συνδέσει πάλι. ¨ολα ειναι η τρομοκρατία αυτό λένε όλη μέρα στην τηλεόραση ,αν μας φοβήσουν τότε κερδίσανε .
    Κάποιος είπε θα είμαστε λίγοι ε και??? ας είμαστε όσοι είμαστε χωρίς εμας τους λίγους τα νούμερα πάλι δεν βγαίνουνε γι αυτούς .Τότε τι θα κάνουν?????
    Καταλάβετε το είναι ένα τίποτα χωρίς εμάς και σας λέω ας τολμήσουν να κόψουν το ρεύμα του γείτονα μου και τότε πρωτος εγώ θα κατέβω. Αυτόματα σας είπα και τον τρόπο που θα ξεκινήση η επανάσταση ,αλλα μην αυταπατάστε δεν θα κάνουν τίποτα όλα λόγια είναι και τίποτα άλλο.
    Δείτε απο όλους αυτούς που χρωστάνε πόσοι πήγαν φυλακή ?πόσοι χάσανε τα σπίτια τους?? και άλλα πολλά .
    Υπομονή και ο χρόνος είναι μαζί μας και μόνο μαζί μας.
    ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΩΣΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ .ΕΜΕΙΣ ΠΕΙΝΑΜΕ

  15. η Dimi avatar
    η Dimi 16/09/2011 20:02:57

    Συγκλονιστικές oι εικόνες 54χρονου συνΕλληνα που αυτοπυρπολήθηκε μπροστά στη Τράπεζα Πειραιώς στην οδό Τσιμισκή, επειδή τον έπνιγαν τα χρέη και προσπάθησαν να κάψουν ζωντανούς τον ίδιο και την οικογένειά του
    http://www.photoreportage.gr/index.php?event=6040

  16. Παναγιωτα avatar
    Παναγιωτα 16/09/2011 20:34:38

    ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΧΑΡΑΤΣΙΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ....ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ 16/09/2011 20:36:14

    ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΧΑΡΑΤΣΙΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ.....ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. ad kan avatar
    ad kan 16/09/2011 21:21:16

    Περικύκλωση διαρκείας των "γραφείων" στην Ιπποκράτους μέχρι να φύγουν.
    Τί θα κάνουν ; θα ρίχνουν ασφυξιογόνα στα διαμερίσματα ;
    Στις κλινικές δίπλα ; Στις ταράτσες που θα ανεβαίνουν οι κάτοικοι και θα ρίχνουν τα σκουπίδια τους στις δυνάμεις κατοχής ; Η ρίψη σκουπιδιών δεν συνιστά βίαιη ενέργεια, κατά λάθος εξάλλου θα πέφτουν..
    Και οι ταξιτζίδες, κατά ομάδες τα αποφάγια τους, αυγά κ.λ.π. στην Ιπποκράτους..άνευ προειδοποίησης για να μην κλείσουν τον δρόμο.
    Όχι στο Σύνταγμα..στην Ιπποκράτους, στην φωλιά του κτήνους.

    Όχι βία, μόνο ο εξευτελισμός αξίζει στα καθάρματα. Μόνο τα σκουπίδια μας τους αξίζουν. Προς το παρόν..

  19. Bloody Mary avatar
    Bloody Mary 17/09/2011 02:25:18

    Δεν έχει τόση σημασία ο τρόπος αντίστασης του καθενός από μας, αλλά η αντίσταση καθεαυτή και πιστεύω πως - επιτέλους - κάτι αρχίζει να "κινείται".

    Ομολογώ πως αρχικά είχα απογοητευτεί όταν είδα τόσο λίγο κόσμο στις συγκεντρώσεις των Αγανακτισμένων, όμως γρήγορα αναθεώρησα:
    Γιατί να μαζευόμαστε όλοι μαζί, μεμονωμένοι και τελείως ανοργάνωτοι και να γινόμαστε βορά στην υποβολιμαία φιλοκομματική προπαγάνδα των περισσότερων (και δη πανελλαδικής εμβέλειας) ΜΜΕ, μετατρεπόμενοι στη συνέχεια σε εύκολο στόχο για προβοκάτσιες, ξύλο και χημικά; Και, επιτέλους, σε τι χρησίμευε η "ειρηνική" διαδήλωση (διανθισμένη με υβριστικά συνθήματα και φασκελώματα), αν όχι στην - πολύ βολική για το κυβερνητικό φασισταριό - ανώδυνη εκτόνωση της οργής των πολιτών; Ή μήπως υπάρχουν ακόμη αφελείς ανάμεσά μας, που πιστεύουν πως, πέραν του σκληρού κατασταλτικού μηχανισμού, δεν έχει εκπονηθεί και ειδικός επικοινωνιακός σχεδιασμός της διαχείρισης του οργισμένου πλήθους (plan A, plan B κλπ.);

    Θεωρώ, λοιπόν, πολύ σωστή την προταθείσα από κάποιους σχολιαστές "αποκέντρωση" και διεύρυνση του αντιστασιακού μετώπου, με τη δημιουργία οργανωμένων κινημάτων και πυρήνων σε κάθε πόλη και χωριό, σε κάθε πλατεία και γειτονιά της χώρας, με στρατηγική, αποφασιστικότητα και, πάνω απ' όλα, αλληλεγγύη μεταξύ μας. Δεν πρέπει να περάσει η μέθοδος του "διαίρει και βασίλευε", δεν πρέπει να τους αφήσουμε να σπείρουν ανάμεσά μας τη διχόνοια (που, δυστυχώς, ανέκαθεν υπήρχε στο ελληνικό DNA - ήδη ο αρχομανής πολιτικός αρχηγός/δεκανίκι επιχειρεί να αναβιώσει το κλίμα του Εμφύλιου).

    Ας αποβάλουμε, λοιπόν, το φόβο που σαν ναρκωτικό εγχύουν καθημερινά στις φλέβες μας μέσω των ελεγχόμενων ΜΜΕ και των τρομολάγνων πρακτόρων/"παπαγάλων" που τα στελεχώνουν. Ας τρομοκρατήσουμε εμείς αυτούς που κάθε μέρα μας τρομοκρατούν, ενώ συνεχίζουν να ευωχούνται πάνω στη λεηλατημένη ζωή μας.

    Ομολογώ, όμως, πως η απογοήτευση και η ηττοπάθεια που διακρίνω σε κάποια σχόλια με φοβίζουν πολύ περισσότερο από τις απειλές που εκτοξεύει το ελεεινό καθεστώς στον επιθανάτιο ρόγχο του.
    Σε όλους αυτούς, αλλά και σε όσους υποβιβάζουν την ελεύθερη διατύπωση απόψεων και ιδεών σε διαδικτυακή συνωμοσία και με σκεπτικισμό και αρνητική διάθεση αντιμετωπίζουν ως μάταιη και εκ των προτέρων καταδικασμένη κάθε αντιστασιακή δράση και πρωτοβουλία, υπενθυμίζω ότι το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος των Ελλήνων ορίζει ότι ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ όλων των Ελλήνων.

    "Σε τούτα ‘δω τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει" - πού θα πάει, θα ξεσκουριάσουμε πριν να είναι αργά…..

  20. xatz7ana avatar
    xatz7ana 17/09/2011 10:09:55

    Βλέπω μεγάλη αντίδραση για την καταβολή του προστίμου το οποίο το κρίνω άδικο γι αυτούς που δεν έχουν(στην πραγματικότητα) να πληρώσουν. Πολύ ποιό δίκαιο θα ήταν να κρατηθούν 2-3 % ( αν το ποσοστό αυτό κρίνεται ίσο με αυτό που επιβλήθηκε) από τις αποταμιεύσεις έτσι αποταμίευση 30000€ θα είχε εισφορά max 900€ χρήματα που αποδεδειγμένα υπάρχουν . Βέβαια όλο αυτό θα δημιουργούσε πρόβλημα εμπιστοσύνης και φυγή κεφαλαίων και δεν γνωρίζω πως θα μπορούσε να λυθεί. Πάντως αν υπήρχε αυτή η αντίδραση και στο νομοσχέδιο για τα αυθαίρετα δεν θα ήταν τόσο εξευτελιστικά μικρά τα πρόστιμα και θα μπορούσαν να καλύψουν ένα σημαντικό μέρος του ελλείματος των 2 δις.
    Έτσι και δεν θα είχαμε την επιβράβευση αυτών που παρανόμησαν, σε σχέση με αυτούς που προτίμησαν να υπακούσουν στους νόμους του κράτους, και θα ήταν μικρότερο το έλλειμα. Επίσης σαν μέτρο άμεσης απόδοσης θα μπορούσε να επιτρέψει να εκδόσουν άδειες και όσα αγροτεμάχια είναι μέσα στα ΓΠΣ και να μην περιμένουν πότε θα βρουν λεφτά οι Δήμοι να τα ολοκληρώσουν (αναρωτιέμαι αυτά δεν θα μπορούσαν να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ ή άλλα παρεμφερεί προγράματα;).

  21. Στάθης Κιν avatar
    Στάθης Κιν 17/09/2011 10:41:22

    Θεωρεί κανείς δίκαιο και ηθικό μέτρο να του κόβουν το ρεύμα, όταν δεν έχει να πληρώσω τα τέλη ακίνητης περιουσίας; Τι άλλο μπορεί να σημαίνει η απόφαση αυτή, από έναν απάνθρωπο κρατικό εκβιασμό;

  22. Κωστής Βεζδρεβάνης avatar
    Κωστής Βεζδρεβάνης 17/09/2011 15:57:07

    Πας στο ταμείο ή το ταχυδρομείο και πληρώνεις “έναντι” το ποσό πληΝ το χαράτσι. Υπάρχει ο θεωρητικός κίνδυνος σε 44 μέρες να σου κόψουν το ρεύμα (παράνομα και αντισυμβατικά, αλλά όπως όλοι ξέρουμε ζούμε σε Ανομία).
    Αν το κάνουμε πολλοί τι θα μας κάνουν; Αν δεν ανοίγουμε την πόρτα στα (ιδιωτικά) συνεργεία που θα στείλει η ΔΕΗ (ΑΝ λέμε) να κόψει το ρεύμα; Κι υπάρχει κι η εναλλακτική να πας σε ιδιωτική εταιρεία ηλεκτροδότησησς.
    Κι αν λέμε θες να παραμείνεις στη ΔΕΗ κσι σου ξεφύγουν οι δωσίλογοι της ΔΕΗ και το κόψουν, ρώτα έναν ηλεκτρολόγο πώς το ξανασυνδέεις. Είναι πανεύκολο. Ναι πλέον είσαι στα όρια της Νομιμότητας, αλλά αυτοί ήδη παραβιάζουν το Νόμο με το να στο κόψουν για άσχετη οφειλή. Το ζήτημα είναι να το κάνουμε αν όχι όλοι (υπάρχουν και τα τσουτσέκια της Τραπεζικής Χούντας) τουλάχιστον ΟΣΟΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

    • Γιάννης Δημητρακόπουλος avatar
      Γιάννης Δημητρακόπουλος @ Κωστής Βεζδρεβάνης 21/09/2011 14:33:55

      Η τελευταία πρόταση είναι, εκτιμώ, ή πλέον ενδεδειγμένη.

  23. ΑΚΗΣ avatar
    ΑΚΗΣ 21/09/2011 15:26:59

    Ενα δεν μπορω να καταλαβω, μετα απο σκλαβια 400 ετων διωξαμε μια
    ολοκληρη οθωμανικη αυτοκρατορια και δεν μπορουμε να πεταξουμε με
    τις κλωτσιες καποια τσογλανια που θελουν να παρουνε τις περιουσιες
    μας, εκτελωντας εντολες των Σιωνιστων και μασονων "αφεντικων" τους;
    Ποσοι κυνηγοι υπαρχουν στην Ελλαδα; Μηπως ειναι καιρος ν' αρχισουν
    το "κυνηγι";

  24. κορινα avatar
    κορινα 21/09/2011 20:51:16

    ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΑΙ . ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ .ΟΠΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ . ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΑΙ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΗΘΟΥΜΑΙ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ Η ΟΜΙΛΟ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΝ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙΑ. ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΑΣ. ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΜΑΣ. ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΜΑΣ.ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΑΣ. ΦΤΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ. ΕΜΕΙΣ ΑΝ ΕΠΕΝΔΥΑΜΑΙ ΣΕ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΘΑ ΧΑΝΑΜΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΣΑΜΕ.ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ? ΑΠΟΣΣΥΡΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΝΑ ΔΟΥΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ. ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΗ. ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ. ΔΕΝ ΠΗΡΟΝΟΥΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ. ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΚΟΥΝΙΣΣΟΥΜΑΙ. ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΟΠΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΓΑΝΑΚΤΩ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΡΑΦΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΜΑΣ. ΔΗΛΩΝΩ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Ε ΠΑ Μ . ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ! ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΩ. ΤΟΛΜΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ! ΕΧΩ ΗΔΗ ΞΕΣΗΚΩΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΩΣΤΟΥΣ!

  25. DONCE avatar
    DONCE 22/09/2011 15:17:19

    Ναι ρε παιδια, φτανει πια ο ραγιαδισμος. μη φοβαστε κανενα απ' αυτα τα
    καθαρματα. Δεν μπορουν ουτε να κανουν προσωποκρατηση για οφειλες στην εφορια απ' το "χαρατσι" του 2% στα εισοδηματα, ουτε να διακοψουν το ρευμα
    (ως παρεχομενο κοινωνικο αγαθο) διοτι αρνουνται να πληρωσουν το παρα-
    νομο και αντισυνταγματικο "χαρατσι"στα ακινητα σε 6.000.000 ελληνες. Τα
    παραμυθια τους περι κατασχεσεων ισχυουν γι' αυτους τους ιδιους οταν θα
    αναγκαστουν να φερουν πισω ο,τι λεφτα κλεψανε και τα στειλανε στις τρα-
    πεζες της Ελβετιας, συν του οτι θα δημευθουν και οι περιουσιες τους. ΜΗ ΤΟΥΣ
    ΦΟΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠ' ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ
    ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ. Να υπαρχη συνοχη μεταξυ μας και να μη πεσουμε στην παγιδα
    που μας στεινουνε για να φερουνε αντιμετωπες την μια προς την αλλη ολες
    τις κοινωνικες ομαδες. ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΛΕΨΑΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!

  26. Κυριάκου Νικόλαος avatar
    Κυριάκου Νικόλαος 24/09/2011 14:36:23

    Συμφωνώ με το “δεν πληρώνω γιατί δεν έχω”. Μια λύση θα ήταν να δημιουργηθεί μια αντίστοιχη δήλωση αντίθεσης –δήλωση αδυναμίας πληρωμής του τέλους για τα ακίνητα, ( http://www.eforiakoi.org/images/stories/doc2011/DILOSI_ANTITHESIS.pdf ) με την αντίστοιχη νομική επεξεργασία. Ο κάθε καταναλωτής Να πλήρωση τον λογαριασμό της ΔΕΗ μείων το χαράτσι μέσο ηλεκτρονικής πληρωμής (ΑΤΜ – Internet Banking) και να αποστείλει και την δήλωση στην ΔΕΗ με όλα τα στοιχεία της πληρωμής. Η ΔΕΗ θα έχει πληρωθεί, για αυτό που στο κάτω κάτω έχουμε συμβόλαιο μαζί της, και δεν θα έχει κανένα δικαίωμα να κόψει το ρεύμα, μιας και θα είμαστε νόμιμοι απέναντί της. Και ας στείλει το χαράτσι η εφορία, όπου θα το βάλουμε και αυτό μαζί με το εκκαθαριστικό σημείωμα εισφορών και τέλους επιτηδεύματος στα παλιά μας τα ………… και όχι μόνο . Μετά τι θα κάνουν θα έρθουν να κόψουν το ρεύμα σε έναν (άνεργο, συνταξιούχο,………, που έχει αδυναμία να πληρώσει τώρα ….. αύριο δεν ξέρουμε!!!!!!) επειδή δεν έχει; Ενώ έχει πληρώσει το ρεύμα του. Θα έπρεπε οι υπάλληλοι της ΔΕΗ να το σκεφτούν πριν πράξουν. Θα πρέπει να υπάρχει αλληλεγγύη μεταξύ πολιτών που πλήττονται το ίδιο βάναυσα. Εκτός και έναν θέλουν να μας δείξουν για άλλη μια φορά το πόσο είναι βολεμένοι με τους υπέρογκους μισθούς τους, και δεν σκέφτονται τίποτα άλλο από τον εαυτό τους. Και αυτά που ακούω ότι ο ρόλος της ΔΕΗ είναι καθαρά διαχειριστικός ας το ξεχάσουν, το ρεύμα είναι κοινωνικό αγαθό. Και κάτι ακόμα Οι δήμοι, με τους δημάρχους θα έπρεπε να μας πουν και αυτοί με ποιανού το μέρος είναι, και ένα μπορούν να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση γιατί βλέπω σε κάποιους που τα τέλη που πληρώνουμε για τους δήμους, και είναι μη ανταποδοτικά να έχουμε και εκεί κίνημα δεν πληρώνω δημοτικά τέλη.

  27. κατερινα διακονικολαου avatar
    κατερινα διακονικολαου 12/10/2011 21:02:37

    ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΕΙΡΩΣΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΟΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΛΕΨΑΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ

  28. ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ avatar
    ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ 18/10/2011 02:39:29

    Η ΔΕΗ ΑΠΟ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΘΑ ΤΙΣ ΔΩΣΗ ΣΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ.

  29. Αίλουρος avatar
    Αίλουρος 13/12/2011 15:32:27

    Aγαπητοί συνΕλληνες.Οχι στα χαράτσια ενοείται.Διεθνούς φήμης οικονομολόγοι Δημόσια είπαν ότι δεν υπάρχει λύση για την Διεθνή οικονομική κρίση,η οποία είναι τεχνητή όπως όλοι οι σκεπτόμενοι άνθρωποι γνωρίζουν.Αφού όλοι χρωστάνε ήθελα να ήξερα ποιος είναι ο δανειστής?Μάλλον η Μιχαλού.Οι οικονομολόγοι σήκωσαν λοιπόν τα χέρια ψηλά λέγοντας ότι περιμένουν μια ανατροπή & ένα θαύμα.Ποια θα είναι αυτά?
    ΑΝΑΤΡΟΠΗ.Ισοτιμία όλων των νομισμάτων του Πλανήτη & έκφρασή τους σε ηλεκτρονικές χρηματοπιστωτικές μονάδες με ταυτόχρονη απόσυρση των συμβατικών νομισμάτων.Οι συναλλαγές θα γίνονται πλέον διάφανα & ηλεκτρονικά.Τα μόνα που χρειάζονται είναι ένας υποδοχέας (μικροτσίπ) που θα εμπεριέχει τις οικονομικές μονάδες & ένας υπολογιστής που θα τις διαβάζει θα χρεώνει & θα πιστώνει,έτσι απλά.
    ΘΑΥΜΑ.Δεν σας το λέω.Είναι γραμμένο στο τελευταίο βιβλίο της Βίβλου Κ.Δ.Κεφάλαιο ΙΓ.Πιθανόν όνομα FOX EMMANOUEL ή MAX EL NEUFOM???
    ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΜΗ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ.Πάτε σ ένα ΑΤΜ.Πατάτε πληρωμές,ΔΕΚΟ,ΔΕΗ.Πληκτρολογείτε τον ηλεκτρονικό αριθμό πληρωμής που είναι γραμμένος στον λογαριασμό.Από το συνολικό πληρωτέο ποσόν αφαιρείτε την δόση του χαρατσιού & πληκτρολογείτε το ποσόν που απομένει & αντιστοιχεί στο ρεύμα την ΕΡΤ & τον Δήμο.Ετσι η ΔΕΗ δεν νομιμοποιείται να σας κόψει το ρεύμα.Καλό κουράγιο σε όλους μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.