#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/06/2013 16:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάποιοι θέλουν να κάνουν την ΕΡΤ... νέο Κούγκι



Μάντεις κακών δε θέλουμε να γίνουμε, όμως, θα κάνουμε μια πρόβλεψη. Τα πράγματα με την ΕΡΤ δε θα εξελιχθούν καλά και να μας το θυμηθείτε.

Μαθαίνουμε κάποιες πληροφορίες και βλέπουμε κάποιες κινήσεις που δεν μας αρέσουν καθόλου και θα πρέπει να ανησυχεί και η κυβέρνηση και ο κάθε σοβαρός άνθρωπος στη χώρα αυτή. Οι πληροφορίες μας λένε ότι ορισμένοι συνδικαλιστές παλαιάς κοπής, πασοκοαναθρεμμένοι κι εσχάτως… αριστεροί, θέλουν να μετατρέψουν την ΕΡΤ σε… νέο Κούγκι και απειλούν ότι θα χυθεί αίμα αν κάνουν επέμβαση τα ΜΑΤ για την εκκένωση του ραδιομεγάρου.

Ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ, καταδικασμένος για υπεξαίρεση, κ. Καλφαγιάννης, σε αγαστή συνεργασία με αριστερές παρατάξεις όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και ακροαριστεροί, σκέφτονται να δημιουργήσουν σοβαρό επεισόδιο σε περίπτωση που θελήσει η κυβέρνηση να πάρει το κτίριο της ΕΡΤ και να λειτουργήσει ξανά.

Τα μηνύματα δεν είναι καθόλου καλά και δεν είναι τυχαία η ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ που έλεγε στο υπουργείο Οικονομικών μολών λαβέ.

Ο δε ΣΥΡΙΖΑ, πρώτος στο μπάχαλο στη δική του ανακοίνωση τονίζει: Μία ενδεχόμενη επιχείρηση των αστυνομικών δυνάμεων θα αποτελέσει άλλη μια ακραία έκφραση αυταρχισμού και αδιαλλαξίας, αλλά και ένα χτύπημα στην ίδια τη δημοκρατία», και υπογραμμίζει πως στηρίζει τους αγώνες των εργαζομένων της ΕΡΤ και θα υπερασπιστεί τη δημόσια τηλεόραση και τη δημοκρατία».

Το ΚΚΕ υπογραμμίζει: «Με όπλο την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας η κυβέρνηση προχωρά στο κλείσιμο της σημερινής ΕΡΤ και σε απολύσεις εργαζομένων. Ο προσδιορισμός 2.000 θέσεων για τον μεταβατικό φορέα δεν συνεπάγεται την κατοχύρωση αυτών των εργαζομένων. Για τους περισσότερους από αυτούς απλά σηματοδοτεί την αναβολή της απόλυσής τους».

«Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ πρέπει να αντιπαλέψουν την πολιτική της κυβέρνησης και το κλίμα τρομοκρατίας που προσπαθεί να διαμορφώσει» καταλήγει το σχόλιο του ΚΚΕ.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι όλες τις ημέρες της κατάληψης μέσα στο κτίριο της Μεσογείων λειτουργούσαν κανονικά γραφεία αριστερών παρατάξεων που οργάνωναν εκδηλώσεις, έφτιαχναν πανό, έκαναν αφισοκολλήσεις και δημιουργούσαν κλίμα σύγκρουσης των εργαζόμενων με την κυβέρνηση.

Κι όλα αυτά για το αυτονόητο. Το δικαίωμα του κράτους να έχει τον έλεγχο της περιουσίας τους. Όμως, επειδή η ενημέρωση είναι ευαίσθητο θέμα και δεν είναι απλά η κατάληψη ενός πανεπιστημίου ή των λεωφορείων, όλοι οι παραπάνω σκέφτονται πώς θα εκμεταλλευτούν καλύτερα τη συγκυρία. Μια ενδεχόμενη επέμβαση της αστυνομίας θα περάσει επικοινωνιακά ως επίδειξη πυγμής από μια… ανάλγητη κυβέρνηση που θέλει να φιμώσει τον τύπο. Η πλάκα είναι ότι όλοι αυτοί που χαρακτηρίζουν σήμερα την ΕΡΤ «φάρο της ενημέρωσης» όταν ήταν ανοικτή την έβριζαν γιατί εξυπηρετούσε τα συμφέροντα κάθε κυβέρνησης.

Αν λοιπόν στο ραδιομέγαρο πατήσει η αστυνομία, αν υπάρξει έστω κι ένας τραυματισμός ή αν συμβούν χειρότερα, τότε είναι δεδομένο ότι θα υπάρξει εξαιρετικά σοβαρό πρόβλημα για την κυβέρνηση.

Κάποιοι που έχουν δουλέψει καλά τη θεωρία του χάους, «πριμοδοτούν» μια σύγκρουση, ένα νέο Κούγκι ή ένα νέο Πολυτεχνείο. Διότι έτσι πιστεύουν ότι μπορούν να ρίξουν την κυβέρνηση. Και δεν έχουν άδικο. Σκεφτείτε τι έγινε το 2008 με τον Γρηγορόπουλο. Πιστεύουν έτσι ότι αν πέσει η κυβέρνηση και γίνουν εκλογές το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα πάει στο ντουλάπι και θα συνεχιστεί το καθεστώς αδιαφάνειας στην ΕΡΤ.

Μια μεγάλη μερίδα συνδικαλιστών, συριζαίων, ακροαριστερών και ασφαλώς και πολλών αγανακτισμένων και πικραμένων εργαζόμενων θα έβλεπαν με καλό μάτι μια επέμβαση της αστυνομίας και γιατί όχι και κάποιο θύμα. Παλιό το κόλπο, δοκιμασμένο και πετυχημένο. Άλλωστε, οι ομάδες περιφρούρησης στο κτίριο συνεχίζονται και ποιος ξέρει πότε θα σταματήσουν.

Γι’ αυτό λέμε ότι η κυβέρνηση είναι σε δύσκολη θέση και τα πάντα είναι στην κόψη του ξυραφιού. Ελπίζουμε να βγούμε ψεύτες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σ.Κ.Μ. avatar
    Σ.Κ.Μ. 22/06/2013 10:11:32

    Αποκλειστικά είναι ευθύνη της Κυβέρνησης που δεν εκκένωσε το κτίριο την πρώτη μέρα της διακοπής, βάζοντας συγχρόνως να παίζει το πρόγραμμα του Καναλιού της Βουλής στις Συχνότητες της ΕΡΤ.
    Τώρα δυστυχώς θα έχουμε φασαρίες, ίσως και αίμα και παράλληλα διεθνή διασυρμό μέσα στην τουριστική περίοδο.
    Ταξίμ στη Πόλη, Αγιαπαρασκευίμ στην Αθήνα. Τέλεια.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σ.Κ.Μ. 22/06/2013 12:46:13

      Δηλαδή την πρώτη ημέρα θα ήταν ανώδυνη η ανακατάληψη ενώ τώρα ακατόρθωτη; Περίεργα μας τα λες. Ποτέ δεν κάνεις πόλεμο αν δεν είναι απόλυτα αναγκαίος. Η υπομονή κερδίζει και έχει όρια. Κάθε λογικός άνθρωπος αυτό θα έκανε.

  2. roadrunner avatar
    roadrunner 22/06/2013 10:28:15

    Ας βρεθεί άλλος τόπος, διαφορετικός και μακρινός,
    από τις εγκαταστάσεις της Αγίας Παρασκευής,
    και να ξεκινήσει από εκεί, η εκπομπή σήματος και προγράμματος.
    Όσο θα γράφει "ώρες πτήσεις" η μεταβατική δημόσια τηλεόραση,
    τόσο περισσότερο θα πέφτουν σε ανυποληψία οι "στημένοι" καταληψίες,
    στην κοινή γνώμη και στους συναδέλφους τους.
    Ότι κι αν γίνει, πρώτα πρέπει το κράτος να επαναλειτουργήσει την τηλεόραση,
    και μετά να εκκενώσει το κτήριο της Αγίας Παρασκευής.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ roadrunner 22/06/2013 16:02:30

      Πολύ σωστά

  3. Διογένης avatar
    Διογένης 22/06/2013 10:37:06

    Η κυβέρνηση να ξεκινήσει κόβοντας το ρεύμα. Θα προσπαθήσουν να φέρουν γεννήτριες και ίσως το καταφέρουν, αλλά ως πότε;

    Μια άλλη λύση είναι να τους αφήσει να εκφυλιστούν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τους ηρωοποιήσει τώρα. Αργά ή γρήγορα η κοινωνία θα ζητήσει πίσω το ραδιομέγαρο. Η μεταβατική ραδιοτηλεόραση να εκπέμψει αρχικά από αλλού.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Διογένης 22/06/2013 16:03:05

      Κι αυτό σωστό

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 22/06/2013 16:04:38

        Αλλά υπάρχει ένα θέμα με το αρχείο της ΕΡΤ. Αν πέσει ο κλιματισμός μπορεί να καταστραφεί. Αυτό το σημείο πρέπει να το καταλάβει η αστυνομία. Στο υπόλοιπο ας κόψουν το ρεύμα.

    • Χαιρετώ! avatar
      Χαιρετώ! @ Διογένης 22/06/2013 16:33:43

      Υπάρχουν γεννήτριες, ρε παιδιά.

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ Διογένης 23/06/2013 01:46:54

      Αν κόψουν το ρεύμα θα πρέπει να εξηγήσουν στους κατοίκους των περιοχών Αγίας Παρασκευής, Χολαργού, Χαλανδρίου, Σταυρού, Γλυκών Νερών κλπ γιατί έμειναν χωρίς φως και χρειάζονται σπίρτα και κεριά. Ώρε παλικάρια, το Ραδιομέγαρο έχει υποσταθμό της ΔΕΗ που χορηγεί ρεύμα στους κατοίκους των περιοχών αυτών. Κάντε το για να έχουμε να λέμε για χρόνια τέτοια ανέκδοτα!

  4. MantiKalhas avatar
    MantiKalhas 22/06/2013 10:41:08

    Τα πράγματα σχετικά με την ΕΡΤ ήρθαν εκεί που θέλει ο Σαμαράς. Επέμβαση των ΜΑΤ δεν πρόκειται να γίνει. Υπάρχει νόμος περί καταλήψεων δημόσιων κτιρίων και η βίαιη εφαρμογή του δεν είναι απαραίτητη. Ας παραμείνει κλειστή η ΕΡΤ για όσο χρειαστεί. Μέχρι το Σεπτέμβριο το πράγμα θα έχει ξεφουσκώσει. Στο μεταξύ θα έχει σχεδιαστεί η νέα ΕΡΤ και η εξέλιξη των πραγμάτων θα είναι σύμφωνη με το αρχικό σχέδιο. Στο μεταξύ η κυβέρνηση θα έχει προχωρήσει σε σημαντικά βήματα μεταρρυθμίσεων που τόσο έχει ανάγκη η ελληνική κοινωνία και η οικονομία. Ας πλαισιώσουμε όλοι οι οπαδοί του ορθολογισμού από την υπεύθυνη αριστερά μέχρι και τη δεξιά την προσπάθεια του Σαμαρά. Δεν είμαστε αντίπαλοι αλλά συμπατριώτες.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ MantiKalhas 22/06/2013 19:26:13

      Πολυ φοβάμαι οτι παμε για μια Βίλλα ΕΡΤ όπου το προβλημα θα υπάρχει για χρόνια

      • Βασίλης avatar
        Βασίλης @ Μεγάλες στιγμές 23/06/2013 15:40:45

        Για να μη γίνει η ΕΡΤ Βίλλα Αμαλία, να ορισθεί Πασόκος υφυπουργός, να διαπραγματευθεί με τους εργαζομένους και να την ξανοίξει με το κανονικό της πρόγραμμα, επιλέγοντας ταυτόχρονα ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ αυτούς που πρέπει να φύγουν. Αυτή είναι η προφανής λύση για να κλεισει το πρόβλημα και να ασχοληθουμε με τα μεγάλα θέματα της χώρας.

        Όλα τ' άλλα είναι ημίμετρα και μονον ζημιά κάνουν και στον Σαμαρά και σε όλους μας.

  5. karasumi avatar
    karasumi 22/06/2013 10:46:59

    Αναμονή ως τον Αύγουστο και ανακατάληψη του κτιρίου. Να τους χαλάσουμε τα μπάνια τουλάχιστον.

    • ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ avatar
      ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ @ karasumi 22/06/2013 12:14:38

      ΠΟΛΥ ΑΣΤΟΧΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.........ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΜΠΑΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ.....

      • karasumi avatar
        karasumi @ ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ 22/06/2013 17:31:59

        Ακροαριστεροί δηλ. ποιοι, ο Καλφαγιάννης, ο Τσίπρας κι οι συνδικαλιστάδες; Δεν πάνε για μπάνιο αυτοί;

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ 22/06/2013 19:14:02

        Γίνεσαι πολύ κακός,όταν τους αποκαλείς.....άπλυτους.

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ 22/06/2013 22:36:36

        Θα τους έχεις ...μυρίσει οπωσδήποτε, ή θα φαντασιώνεσαι τα αρώματά τους για να είσαι τόσο σίγουρος και ....κεφαλαίος στη διάγνωση. ok., Σε καταλάβαμε νωρίς.

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ ΛΜ 22/06/2013 22:37:38

          @ ΓραμμοΒίτσιε

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ ΛΜ 22/06/2013 22:38:15

            έχεις περίεργα βίτσια, εξ ου και το όνομα.

  6. enas palios avatar
    enas palios 22/06/2013 10:54:02

    η αριστερά είχε δίκιο τόσο όταν έλεγε ότι η ΕΡΤ είναι μνημονιακή , τόσο και τώρα όταν λεει ότι δεν πρέπει να κλείσει. δεν υπάρχει καμία απολύτως αντίφαση. η ΕΡΤ είναι μνημονιακή, αλλά Μέγκα, Σκάι , Αλφα είναι πολύ περισσότερο μνημονιακοί. άμα κλείσει η ΕΡΤ θα μείνουμε μόνο με τους άλλους. άρα πρέπει να προστατευτεί η κοινωνία από μια τετοια κακή εξέλιξη

  7. Δημήτριος avatar
    Δημήτριος 22/06/2013 10:54:53

    Από δω και πέρα για το ''μαύρο'',που τόσο πολύ προέβαλαν θα φταίνει οι ίδιοι οι εργαζόμενοι και τα κόμματα που τους πατρωνάρουν.Το ''απεργιακό'' πρόγραμμα ήδη έχει εκφυλιστεί και σε λίγο δε θα το βλέπει κανένας.Οι πρώην εργαζόμενοι ,μια ζωή είχαν μάθει κάθε 1η και 15η του μήνα να περνάνε από τα 6 λογιστήρια και να παίρνουν τα μισθά τους.Χωρίς αυτά θα την κάνουν διακριτικά,άλλοι σε ιδιωτικά κανάλια και άλλοι σε εξοχικά και παραλίες.Στο τέλος θα μείνουν οι τα επαγγελματικά στελέχη των κομμάτων.Αφήστε τους να βράζουν στο ζουμί τους.Κανένα μεταβατικό πρόγραμμα,αού δεν αφήνουν και δημιουργία του νέου φορέα και όταν μείνουν 3 κι ο κούκος γιατλι το ΚΚΕ ,όπως πάντα θα αποχωρήσει όταν κρίνει πως εξάντησε τα οφέλη που θα έπαιρνε(αγρότες-αγανακτησμένοι,πάντα το κάνει) τότε το κτήριο εύκολα θα εκκενωθεί.

  8. Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
    Στυλιανός Παπαδόπουλος 22/06/2013 11:11:52

    Εγώ, ως άτομο και απλός πολίτης, επιμένω να ρωτώ:
    Μήπως πρέπει ο Σαμαράς να τηρήσει απέναντι στους καταληψίες της τέως ΕΡΤ την ίδια στάση που τηρεί απέναντι στον λαό της η Πρόεδρος της Βραζιλίας που τόσο δηλώνει ότι θαυμάζει ο Ροζ Λαδοπόντικας, ο κος Τσιπραφέντης;
    Την οποία μας παρουσιάζει ως πρότυπο πολιτικού την οποία σκοπεύει να μιμηθεί;
    Βεβαίως η Ελλάδα δεν διαθέτει Εθνοφρουρά' αλλά στο όνομα θα κολλήσουμε;
    Ερώτηση κάνω...
    :)

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ Στυλιανός Παπαδόπουλος 22/06/2013 16:43:13

      Τον ροζ λαδοπόντικα τον προσδιόρισε ακριβώς ο Πάγκαλος , αγράμματος κάφρος. Η χρήση της Ελληνικής χειρότερη από τον ΓΑΠ , της Αγγλικής άστο καλύτερα... θέλει και διεθνείς επαφές τρομάρα του ...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Π. Ευθυμιάδης 22/06/2013 20:26:54

        Ασε μας με τον Παγκαλο φιλε! Θυμησου τα Ιμια και την σημαια! Θυμησου το φιασκο Οτσαλαν! Πληρωνουμε γι'αυτον τοσους αστυνομικους να τον φυλανε και εχει τεραστια περιουσια. Ελεος!

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ Π. Ευθυμιάδης 22/06/2013 22:43:43

        Τόσο φανατίκλα ρε Ευθυμιάδη, που μέχρι και με τον @@παραγωγό τον Πάγκαλο ταυτίζεσαι. Καλά κάνεις αυτό το ήθος και το ύφος σου αξίζει. Για να το επιλέγεις, θα σου ταιριάζει οπωσδήποτε.

        • Π. Ευθυμιάδης avatar
          Π. Ευθυμιάδης @ ΛΜ 23/06/2013 01:08:41

          O Πάγκαλος λέει μεγάλες αλήθειες που δεν μπορούν να ακούσουν οι "αριστεροί". Τι είναι αυτοί οι αριστεροί; Αντιγράφω και συμφωνώ απόλυτα :

          ==== Η αριστερά των ανθρώπων που υπερασπίζονταν το μόχθο και την εργασία των αδύναμων της κοινωνίας, πέθανε στη μεταπολίτευση και υποκαταστάθηκε από την αριστερά των προνομιούχων κρατικοδίαιτων που άνθησαν με τα δανεικά και συνεχίζουν να ζουν σε βάρος των ανθρώπων του μόχθου και της προσπάθειας.


          ==== Η ελληνική αριστερά χρεοκόπησε πολύ πριν τη χρεοκοπία της Ελλάδας, από τότε που ο Ανδρέας Παπανδρέου της άνοιξε τις πύλες του δημοσίου και των κοινοτικών επιδοτήσεων για την αλώσει οικονομικά και ηθικά.

          Και κάτι ακόμα . . .
          Τους έχουμε δει και στις επιχειρήσεις . . . και απολύονται αμέσως μόλις αποκαλυφθούν . . .δηλ. ανθρώπους που είναι όλο λόγια, αλλά αδυνατούν να παράγουν κάτι . . .

          Σ αυτή την κατηγορία ανήκει και ο Κουβέλης . . .δηλ. επαγγελματίας τουφεκαλεύρης...
          Η συνοπτική απόλυση του από την συγκυβέρνηση ήταν αναγκαία για το καλό της χώρας ...


          Πηγή:www.capital.gr

          • karasumi avatar
            karasumi @ Π. Ευθυμιάδης 23/06/2013 01:26:00

            do not feed the trolls

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Π. Ευθυμιάδης 23/06/2013 10:53:18

            @Π. Ευθυμιάδης
            Αν οι αριστεροι δεν θελουν ν'ακουν για Παγκαλο μια φορα, οι δεξιοι δεν θελουν ν'ακουν για Παγκαλο ΔΕΚΑ φορες! Το καταλαβες??? Αν εσενα δεν σε πειραζουν τα Ιμια και το φιασκο Οτσαλαν, αυτο σημαινει οτι δεν εχεις καμμια σχεση με την Δεξια.

          • Π. Ευθυμιάδης avatar
            Π. Ευθυμιάδης @ Zugzwang 23/06/2013 14:40:19

            Μάλλον δεν ξέρεις τι σου γίνεται.. είναι μεγάλη ιστορία τα Ίμια για να την αναλύσουμε εδώ... Ένα μόνο θα πω , ο συσχετισμός δυνάμεων εκείνη την βραδιά (διάταξη σχηματισμών αρ. όπλικών συστημάτων) και η στρατιωτική ηγεσία που είχαμε μας εξασφάλιζε σε περίπτωση πολέμου την καταστροφή. Παλληκαρισμούς από το πληκτρολόγιο απο κουραμπιέδες που ούτε θητεία δεν υπηρέτησαν έχει δει πολλούς....

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Zugzwang 23/06/2013 22:21:29

            Φυσικά και δεν έχει σχέση με τη δεξιά. Μιχαλολιάκος είναι ο άνθρωπος. Φως φανάρι.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Π. Ευθυμιάδης 23/06/2013 22:26:22

            Στυλιανέ Παπαδόπουλε, πάνε σε κανα γιατρό να σε κοιτάξει. Διχασμένη προσωπικότητα. Θα σού δώσει σίγουρα φάρμακα και για το Στυλιανός και για το Παπαδόπουλος. Άντε που θες και σοβαρές συζητήσεις άνθρωπέ μου.

  9. dimx avatar
    dimx 22/06/2013 11:22:44

    Μονο αν θελετε να πειτε οτι θα εισβαλουν οι Τουρκαλβανοι εχει νοημα ο συνειρμος σας με το Κουγκι . Τιμη και δοξα στον Σαμουηλ.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ dimx 22/06/2013 12:52:21

      Το ποιοι σε αυτη τη χωρα, αγαπανε Τουρκους και Τουρκαλβανους, ειναι γνωστο σε ΟΛΟΥΣ μας. Και σιγουρα δεν ειναι η Ν.Δ...

      • Simon Bolivar II avatar
        Simon Bolivar II @ Μικρασιάτης 22/06/2013 21:44:29

        Πες τα ρε φίλε .Μέχρι και τζαμί θα τους κτίσει ο Τσίπρας .

  10. aggelosview avatar
    aggelosview 22/06/2013 11:51:57

    Οι αναρχοαριστεροί πρώτα θα πλιατσικολογήσουν και μετά θα φύγουν από το κτήριο. Άλλωστε αυτό ξέρουν να κάνουν καλύτερα.

    • ΜΑΡΑ avatar
      ΜΑΡΑ @ aggelosview 22/06/2013 16:34:38

      Αισχος .Οι μεγαλυτεροι κλεφτες ειναι στα κομματα που αποτελουν την δικομματικη κυβερνηση απλως κλέβουν παρεα με επιχειρηματιες και τραπεζιτες οποτε αυτο κατα τη γνωμη σου ειναι γκαλμουρια και δεν σε ενοχλει.

      • aggelosview avatar
        aggelosview @ ΜΑΡΑ 22/06/2013 20:50:10

        Συγνώμη συντρόφισσα έχεις δίκιο. Πρώτα παίρνουν τα προϊόντα για να μην πάνε χαμένα και μετά καίνε το μαγαζί του επιχειρηματία. Καληνύχτα.

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ ΜΑΡΑ 22/06/2013 22:46:53

        Μάρα, μην τον χαλάτε καλή μου τον ήσυχο ύπνο των προβάτων! Ακονίζει το μαχαίρι ο σφαγέας τους κι αυτά βελάζουν, χαρωπά και αμέριμνα. Κάνετε λιγάκι ησυχία.
        Ενοχλείτε!

        • aggelosview avatar
          aggelosview @ Πυθία 23/06/2013 00:03:36

          Το ψέκασμα το παίρνετε σε σκεύασμα από τον κύριο Πάνο ή περιμένετε τα αεροπλάνα?

        • aggelosview avatar
          aggelosview @ Πυθία 23/06/2013 00:05:44

          Ψεκασμένες ενωθειτε!

          • Πυθία avatar
            Πυθία @ aggelosview 24/06/2013 12:05:19

            Σόδα για τη δυσπεψία.

  11. ΛΜ avatar
    ΛΜ 22/06/2013 12:01:48

    Χαζή ερώτηση κάνεις, χαζή όσο και τ΄ονομά σου.

    • Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
      Στυλιανός Παπαδόπουλος @ ΛΜ 22/06/2013 12:11:12

      :D
      Τι να κάνω φίλε μου, με αυτό το όνομα με βάφτισαν.
      Και το χρησιμοποιώ ανοιχτά όπου θεωρώ ότι έτσι πρέπει, χωρίς να κρύβομαι πίσω από ψευδώνυμα ή αρχικά.
      Αλλού, προκειμένου να προστατέψω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου από καλοθελητές, μπορεί να προτιμώ τέτοιες λύσεις.
      Εδώ, δεν μου χρειάστηκε μέχρι τώρα...
      :)

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ Στυλιανός Παπαδόπουλος 22/06/2013 22:41:25

        Καταπίνουμε όμως που και που και κανένα ...ηρεμιστικούλι, έτσι, για ν΄ανακτούμε τη χαμένη ισορροπία μας φίλτατε Παττακούλη!

        • Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
          Στυλιανός Παπαδόπουλος @ ΛΜ 23/06/2013 06:28:28

          Τώρα, γίνεσαι κακιά χωρίς λόγο.
          Σου εξήγησα ήδη, ότι αυτό είναι το πραγματικό μου όνομα.
          Θέλεις το πιστεύεις, θέλεις όχι, εμένα λίγο με κόφτει.
          Το να με μπερδεύεις όμως με τον ειδήμονα του μυστριού, είναι λίγο άδικο.
          Είμαι λίγο σιτεμένος, αλλά όχι και τόσο διάολε!
          Αντέχει ακόμη το σκαρί...
          :)

    • Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
      Στυλιανός Παπαδόπουλος @ ΛΜ 23/06/2013 06:42:22

      Ακόμη όμως, δεν απήντησες αγαπητή μου στο βασικό - έστω και χαζό - ερώτημά μου:
      Κατά δήλωσή του ο Τσιπραφέντης, θεωρεί πρότυπο πολιτικού την κα Ντίλμα Ρουσέφ και σκοπεύει να μιμηθεί τις κυβερνητικές της μεθόδους όταν στις ονειρώξεις του γίνει πρωθυπουργός.
      Γιατί λοιπόν θα ήταν κακό να ακολουθήσει ανάλογες μεθόδους η κακιά δεξιά, προκειμένου να λύσει το πρόβλημα της παράνομης κατάληψης δημόσιας περιουσίας από ανθρώπους που δεν έχουν πλέον καμία εργασιακή σχέση με αυτήν, κατόπιν δικαστικής απόφασης;
      Μήπως η χρήση στρατιωτικών και αστυνομικών μέσων επιβολής, κρίνεται ως επιθυμητή η απορριπτέα αναλόγως του χρωματισμού του χρήστη της;
      Δηλαδή και εδώ αντίληψη ποδοσφαιρικού οπαδού, όπου οι "δικοί μας" έχουν πάντοτε δίκιο και οι "άλλοι" πάντοτε άδικο;
      Χαζή ερώτηση, έ;

      • karasumi avatar
        karasumi @ Στυλιανός Παπαδόπουλος 23/06/2013 17:46:47

        Συγγενεύει και βασίλισσες.

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ karasumi 24/06/2013 09:08:13

          Έλα βρε Καρακατσούλι που πετάγεσαι σαν αυτό που είσαι...

  12. ΛΜ avatar
    ΛΜ 22/06/2013 12:03:00

    Ωραία. Κάνε τώρα 5-6 μπουρμπουλήθρες και 2-3 μακροβούτια οπλαρχηγέ της συμφοράς, ρούφα και το αυγουλάκι σου κι άσε τις εξτρεμιστικές παραινέσεις.

    • karasumi avatar
      karasumi @ ΛΜ 22/06/2013 17:30:04

      Εξτρεμισμός να ανακαταλάβει το κράτος κρατικό κτίριο υπό κατάληψη; Καλά κρασιά...

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ karasumi 22/06/2013 22:33:38

        Άντε βούλιαξε τώρα στον καναπέ σου αγκαλίτσα με το τηλεκοντρόλ κι άσε τις ...ηρωϊκές σαχλίτσες.
        Σοβαρότητα και ψυχραιμία απαιτούν οι καταστάσεις που από λάθος χειρισμό της κυβέρνησης ξέφυγαν. Οι ερασιτεχνισμοί πληρώνονται.

        • karasumi avatar
          karasumi @ ΛΜ 23/06/2013 01:05:51

          Τελικά τραβάς μεγάλο ζόρι... Ηρέμησε.

    • ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ avatar
      ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ @ ΛΜ 22/06/2013 18:48:56

      εσυ ΛΜ τι προβλημα εχεις; μηπως θα μας στειλεις και την ΟΠΛΑ;;;

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ 22/06/2013 22:31:22

        Κάτσε στ΄αυγουλάκια σου ΓραμμοΒίτσιε κι αν έχεις εξάψεις, τράβα στο Μιχαλολιάκο να κάνει μασάζ στο νοσηρό σου φανατισμό που διψάει για εντάσεις. Έγινε ένα λάθος στο χειρισμό της ΕΡΤ.
        Δεύτερο δεν χρειάζεται.

  13. V avatar
    V 22/06/2013 12:07:07

    Nα μη γινει τιποτα στο Ραδιομεγαρο.

    Να παραμεινουν εκει απομονωμενοι απο την κοινωνια και να γινει ενα Συμβολο Κρατικοδιαιτου Συνδικαλισμου μεσα στην Αθηνα. Να περναει απο εκει ολη η Αθηνα και να ξερναει, οπως κανει μεχρι σημερα. Οσο και αν προσπαθουσαν να μας πεισουν ολοι οι ''σκεπτομενοι'' πως οι διαδηλωσεις εξω απο την ΕΡΤ ηταν απο απλους αγανακτισμενους πολιτες.

    Καταληψιες, Γλεζοι, Τσιπρες, ΚΚΕ, ΕΠΑΜ, ΚΚΕ, ΕΣΗΕΑ να δινουν το παρον εκει καθημερινως! Να βλεπουν οι Αθηναιοι ολη τη σαπιλα εκει μαζεμενη ωστε να ξερουν τι θα τους περιμενει μεθαυριο...

    • Α3 avatar
      Α3 @ V 22/06/2013 17:32:19

      Είναι πολύ έξυπνο αυτό που προτείνετε και νομίζω ότι κάτι αντίστοιχο έχει εφαρμοστεί με επιτυχία και στη Γερμανία με τα "εναλλακτικά στέκια" και ως εκ τούτου ο γερμανικός λαός δείχνει πλέον μία έντονη δυσφορία για τις συνέπειες (π.χ. δυσωσμία) και έχει στραφεί προς συντηρητικά κόμματα.
      Το πρόβλημα με τους εδώ "εναλλακτικούς αριστερούς" της συμφοράς είναι δημοσιονομικό: φοβάμαι ότι δε θα περάσει τρίμηνο, το πολύ εξάμηνο, και θα ζητήσουν επίδομα καταληψία και υπερωρίες για την περιφρούρηση...!
      (και φυσικά ο προϋπολογισμός δεν έχει περιθώριο)

      • dinos avatar
        dinos @ Α3 23/06/2013 01:06:20

        O γερμανικος λαος ψηφιζει συντηρητικα κομματα γιατι του δινει καλους μισθους του εξασφαλιζει δωρεαν υγεια και κοινωνικο κρατος....επισης η μερκελ ανακοινωσε 8% αυξηση στους δημοσιους υπαλληλους επιδομα για καθε παιδι απο 184 σε 219 τον μηνα και ακομη θα δωσει κι αλλα πριν τις εκλογες...και οι τιμες στα ραφια παραμενουν σε πολλα προιοντα ιδιες εδω και 10 χρονια.....μην συγκρινεις ανομοια πραγματα....αν η μερκελ επαιρνε το 1/10 των μετρων που παρθηκαν στην ελλαδα θα επεφτε σε μια βδομαδα

  14. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 22/06/2013 12:09:59

    Το τέρας ΕΡΤ , είναι δημιούργημα ΠΑΣΟΚ -ΝΔ .
    ΤΟ θηρίο αυτό θα τους φάει και τους δυο .
    Οποίος θεωρεί την δύναμη του αμελητέα και ΠΙΣΤΕΥΕΙ οτι οι δυνάμεις καταστολής θα επιβάλουν την τάξη , πάμε για συγκρούσεις με απρόβλεπτες συνέπειες .
    ΤΟ ατύχημα είναι πολύ πιθανόν έως σίγουρο .
    Ενός κακού (μαύρο....... που συνεχίζετε ) , μύρια έπονται .
    Και το χειρότερο , ότι δεν υπήρχε λύση , μαύρο και σκοτάδι όλα δηλαδή .
    Πιστεύω οτι το αυθεντικό πασοκ που είναι πλέον ενεργό και δυνατό στην κυβέρνηση , να δώσει λύση .......

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 22/06/2013 19:46:38

      Σιγά το καλσόν...όποιος πιστεύει οτι η επέμβαση των ΜΑΤ θα κρατήσει πάνω απο μισή ώρα ή οτι θα βρουν αντίσταση,πρέπει να δει τα βίντεο απο τις επεμβασεις στο Αριστοτέλειο ή στην Αμαλία ή στην καταληψη της εστίας στην Θεσ/νίκη.Φύλλο δεν κουνηθηκε...το πρόβλημα είναι οτι μετά απο 24 ώρες θα ξαναμπουν μεσα και θα εχει γίνει φασαρία για το τίποτα.

  15. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 22/06/2013 12:20:08

    ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΡΤ :

    1ον Δίνουν διορία μερικές ώρες να αδειάσουν το κτίριο.
    2ον Με τη λήξη της προθεσμίας ΜΑΤ περικυκλώνουν το χώρο. Δεν επιτρέπουν σε κανέναν να μπει και επιτρέπουν την έξοδο με ταυτότητα (όσοι δεν έχουν προσάγονται για ταυτοποίηση στοιχείων).
    3ον Όσοι είναι πρώην υπάλληλοι της ΕΡΤ δεν ξαναπροσλαμβάνονται.
    4ον Όσοι είναι μπαχαλιάρηδες , αλληλέγγυοι, ανταρσύες , συριζαίοι διώκονται για κατάληψη δημόσιας υπηρεσίας.
    5ον Σε όλους σωματικός έλεγχος γιατί κάποιοι εκεί πήγαν μόνο για να κλέψουν.
    6ον Όποιοι θέλουν τσαμπουκάδες ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ.

    Απλά πράγματα και δεν χρειάζεται να είσαι διάνοια για να τα σκεφτείς.

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Π. Ευθυμιάδης 22/06/2013 12:53:31

      και αύριο το ίδιο σε νοσοκομείο , σε άλλους απολυόμενους , σε συνταξιουχους , και χτίζουμε την νέα ωραία Ελλαδα ... ο ένας εναντίον του άλλου ,και στο απυρόβλητο οι τωρινοί διαχειριστές ΄ΠΡΩΗΝ¨ υπαίτιοι που έφεραν των χώρα και την Ελλάδα στην πτώση της !!!!
      Η ιστορία μας συνεχίζετε (5 πτωχεύσεις , εμφύλιος κλπ)
      Για Την ασυδοσία και την σπάταλη δεν εχει την ευθύνη ο Ελληνικος λαός αν του έδιναν τα ψίχουλα και το χρέωσαν το ψωμι ολόκληρο , για να επικροτείς τα ΜΑΤ , και εκείνους που τα στέλνουν .
      Η εποχη του αγροφύλακα εχει τελειώσει .
      Μην Αγνοείς ΟΤΙ ΤΟ ποσοστο κεντραριστερας σε περίπτωση βίας -δημοκρατιας , ξεχνά μνημόνια και γίνεται τσουναμι αυτοδυναμίας .
      ΟΙ έχοντες εξουσία και οι κατέχοντες πλούτο , εαν συνεχίσουν στο μέλλον να συμπεριφερονται με αναλγησία και αλαζονεία , η οργή των καταπιεσμενων θα γίνει κύμα που θα τους πνίξει (Αριστοτέλης Ωνασης)

      Για να μην παρεξηγηθώ στην ιδια πολυκατοικία είμαστε , με τα πολλά διαμερίσματα .
      ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ καλο τέλος .......

  16. Περσέας avatar
    Περσέας 22/06/2013 12:56:24

    Θα είχε 'ενδιαφέρον' μια ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ κατάσταση!!!

    ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ τα ΜΑΤ να δημιουργούσαν έναν κλοιό γύρω από το ραδιομέγαρο!

    Να μην επιτρέπουν σε ΚΑΝΕΝΑΝ ούτε να μπει ούτε να βγεί!!!

    Να δούμε τι θα κάνουν οι ‘αγωνιστές’ χωρίς …διακοπές, χωρίς ...μπάνια !!!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Περσέας 22/06/2013 17:01:32

      Νά τούς ἀπαγορέψουν καί τίς προμήθειες.
      Νά δοῦμε τί θά κάνουν καί χωρίς φαΐ..

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Περσέας 22/06/2013 19:22:14

      Στο μυαλό μου είσαι...

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Περσέας 22/06/2013 19:48:53

      Αυτό είναι το χειρότερο απο όλα.
      Θα καταλήξει σε live big brother προς ενημερωση-διασκέδαση του κοινού.

  17. KΩΣΤΑΣ avatar
    KΩΣΤΑΣ 22/06/2013 13:28:19

    H μόνη ΣΩΣΤΗ και ΛΟΓΙΚΗ λύση είναι να τους αφήσουν εκεί όσο θέλουν, μόνο να βρεθεί τρόπος να ελέγξουν τις κλοπές μηχανημάτων .Αν μπορούν να κάνουν πρόγραμμα απο αλλού να εκπέμψουν εντάξει, αν όχι ας μείνουμε χωρίς ΕΡΤ δεν πειράζει και οι υπέυθυνοι θα είναι οι καταληψίες η κυβέρνηση θα έχει το άλλοθι και θα γλυτώσουμε οι φορολογούμενοι από α) το κόστος αποζημίωσης αν δεν φύγουν να μη τους δώσουν τίποτε β) το κόστος μισθοδοσίας του νέου φορέα.Θα είναι ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ επέμβαση αυτό περιμένουν έχουν στήσει τις κάμερες και ολο το σκυλολόι του ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ περιμένουν σαν βούτυρο στο ψωμί τους επεισόδια.

  18. Tassos avatar
    Tassos 22/06/2013 13:44:19

    α) Κόψιμο μισθού και αποζημιώσεων για όσο διάστημα δεν φεύγουν.
    β) Παρακολούθηση για να μην γίνει πλιάτσικο.
    γ) Κόψιμο ρεύματος
    δ) Μη επαναπρόσληψη όσων αντιδρούν
    Και κάτι άλλο: Λίστα των "καλλιτεχνών" που τα δώσαν όλα υβρίζοντας τον Σαμαρά και την ΝΔ ώστε να μην τους ξαναδούμε να προβάλλονται ή να σιτίζονται από την μελλοντική ΕΡΤ έχει κάνει κανένας ή θα σπάζουμε τις τηλεοράσεις μας καλοκαιριάτικα?

    • Εva avatar
      Εva @ Tassos 22/06/2013 13:55:32

      Tasso ενδεχομένως να γίνουν κα ζημιές απο κάποιους ανεγκέφαλους και πλιάτσικο απο άσχετους-αυτό θα το διαφυλάξουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι-δεν καταλαβαίνεις οτι δεν τους συμφέρει να βγεί κάτι τέτοιο προς τα έξω?

  19. Εva avatar
    Εva 22/06/2013 13:46:43

    Εγω πιστεύω οτι επιθυμούν επέμβαση των ΜΑΤ .
    Με αυτό τον τρόπο θα έχουν να λένε.
    Ας μη μασήσει η κυβέρνηση σε προκλήσεις.
    Ετσι θα γεννηθούν νεα συνθήματα και επιχειρήματα.
    Διαφωνώ με το ότι δεν πρέπει να ξαναπροσληφθούν μέσα απο την ΕΡΤ κ. Ευθυμιάδη. Αντιθέτως. Ταχύτατες προσλήψεις.

  20. Περσέας avatar
    Περσέας 22/06/2013 14:33:37

    Θα συνεχίσω στο ...ίδιο πνεύμα, προηγούμενο σχόλιο!!!

    Καλώ συναδέλφους εκπαιδευτικούς, ήδη η ΟΛΜΕ ανταποκρίθηκε θετικά, στη 'υποστήριξη του παιδευτικού και πολιτιστικού "έργου" της ΕΡΤ', εκπαίδευση και πολιτισμός χέρι-χέρι, αφού ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ εκπομπή της ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ, χρηματικά, με την ΥΠΗΡΕΣΙΑ τεσσάρων ετών καθηγητή, που διδάσκει κατεύθυνση!!!
    (Έχω εμπειρία εκπαιδευτικού στην δευτεροβάθμια και η σύγκριση είναι ΑΠΟΛΥΤΑ τεκμηριωμένη).

  21. Νίκη avatar
    Νίκη 22/06/2013 15:03:13

    Ο Γαβαλάς αν τον βγάλουν από την φυλακή προσφέρει τα κτίρια που μπορούν να στεγάσουν την Νέα ΕΡΤ! Το αμαρτωλό κτίριο των οργίων άς δοθεί στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης.

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ Νίκη 22/06/2013 16:45:57

      Ο Λάκης στην απολογία του είπε ότι είναι απαράδεκτο οι συναδελφοί του Dolce και Campana να είναι με σκάφος στη Μήλο και αυτός στο Δικαστήριο.

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/06/2013 15:13:18

    Δεν υπαρχει λογος για επεμβαση.Ας μη λειτουργησει ποτε η ΕΡΤ και οταν υπαρχει διαμαρτυρια για το "μαυρο" η απαντηση να ειναι το μαυρο υπαρχει λογω ανωτερας βιας.Ας εκκενωσουν το κτιριο για να λειτουργησει.Δεν το εκκενωνουν ,δεν λειτουργει.

  23. Ελληνας Πατριωτης avatar
    Ελληνας Πατριωτης 22/06/2013 16:14:12

    Μπορεί πάρα πολύ άνετα,αν θέλει η Κυβέρνηση,να βγάλει όσο πρόγραμμα και όποιο πρόγραμμα θέλει απο τις εγκαταστάσεις της Κατεχάκη(ΕΤ-1),οι οποίες εγκαταστάσεις φυλάσσονται ήδη απο την ατυνομία απο την πρώτη στιγμή(11-6-13).
    Εχει εκεί σύγχρονο στούντιο και όλη την υποδομή που χρειάζεται για να εκπέμψει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και χωρίς να χρειαστεί να ηρωοποιήσει τους καταληψίες της Αγ.Παρασκευής.

  24. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 22/06/2013 16:35:19

    Κόφτε τους το νερό. Σε λίγες μέρες θα φύγουν όλοι από την μπόχα. Και μετά βομβαρδισμός του κτηρίου από την ΠΑ για συμβολισμό, απολύμανση, εξάσκηση και ανάλωση παλαιών πυρομαχικών και απόδοση στους κατοίκους της Αγ. Παρασκευής (μιας περιοχής με μεγάλη έλλειψη δημόσιων χώρων) ως πάρκο. Δεν χρειάζεται η ΝΕΡΙΤ ένα φαραωνικού μεγέθους κτήριο-μεγαθήριο που παραπέμπει σε Ρουμανία του Τσαουσέσκου.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Μανώλης Πετράκης 23/06/2013 09:07:11

      Ειδικά το νερό και να λείψει στους άπλυτους αλληλέγγυους, δεν τρέχει κάστανο. Δεν έχουν και ιδιαίτερη αγάπη σε αυτό, ιδιαίτερα αν συνδιάζεται με το άλλο καταραμένο καπιταλιστικό δημιούργημα, το σαπούνι.

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Θησειώτης 23/06/2013 22:35:24

        Ξέρεις εσύ. Οι πολύ στενές σχέσεις που έχεις συνάψει μαζί τους, σου δώρισαν την εμπειρία. Τώρα κάνεις πως δε σου άρεσε κι όλας. Πονηρούλη Θησειώτη! Πόσα κρύβεις εσύ! 'Ατιμο...

  25. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 22/06/2013 16:38:47

    Το μαύρο είναι παραμύθι φούρναρη για τους βλάκες. Τι μύρο είναι όταν δεν το βλέπαμε και δεν βλεπόταν; O Κουβέλης και ο Βενιζέλος σε κάθε πρόταση λένε την λέξη Δημοκρατία , η λέξη έχει χάσει πλήρως τη σημασία της και προκαλεί αποστροφή. Πάρτε και ακούστε παλιές ομιλίες του Ακη Τσοχατζόπουλου ,και εκείνος για Δημοκρατίες και κοινωνίες έλεγε. Όλα αυτά για να μην χαλάσουν το φαγοπότι των κομματόσκυλων σε βάρος συνταξιούχων , άνεργων και χαμηλόμισθων. Λίγη τσίπα δεν υπάρχει;

    Δείτε εδώ πως δούλευε το σύστημα ΠΑΣΟΚ
    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_21/06/2013_505250

  26. περιμπανού avatar
    περιμπανού 22/06/2013 16:52:23

    «νικημένο μου ξεφτέρι δεν αλλάζουν οι καιροί,
    με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί»

    Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ
    Καληνύχτα...

  27. periopos avatar
    periopos 22/06/2013 17:24:07

    Πολλοί διαχειριστές κρίσεων μαζεύτηκαν.
    Και φυσικά ακολουθούν πιστά τους δημιουργούς κρίσεων.
    Οι σύμβουλοι έκαναν την ανοησία τους, και τώρα άντε να τα μαζέψουν.
    Στην επόμενη "εκστρατεία", λίγη σκέψη παραπάνω δεν θα βλάψει.

  28. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 22/06/2013 18:20:00

    Ολοι λιγο ως πολυ εχετε δικιο...
    1) να μη πλησιασει η αστυνομια
    2) να μη πλησιασει η Χ.Α ή προβοκατορες (για σκεφθειτε...)
    3) να γινει μεταδοση του σηματος απο αλλου...αφου τεχνικα γινεται ωστε η κυβερνηση να ειναι ενταξει με το ΣΤΕ
    4) να μην εχουν δικαιωμα επαναπροσληψης οσοι... κλπ κλπ
    5) να τους αφησουν εκει να ξεχειμωνιασουν...και ο,τι αλλο θελουν ας κανουν...
    Στο τελος οι ιδιοι οι εργαζομενοι θα κρεμασουν τους εργατοπατερες και θα πανε στα σπιτια τους...
    «Ένας λαός που αξιολογεί τα προνόμιά του πιο ψηλά από τις αξίες του, σύντομα χάνει και τα δύο», υπέδειξε εύστοχα ο αρχηγός των συμμαχικών δυνάμεων στρατηγός Αϊζενχάουερ.

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ Γιαννης Ζ. 22/06/2013 21:35:23

      Στο 3. να παίζει καραγκιόζη όλη μέρα για τους καραγκιόζηδες που σοκαρίστηκαν με το μαύρο.

  29. eksothen avatar
    eksothen 22/06/2013 19:34:55

    Συγνωμη, να κανω μια αδιακριτη ερωτηση προς την νουδου;;;
    Δεν εχετε ακομη καταλαβει την μεθοδο και πρακτικη της οργανωμενης δηθεν αριστερας στην Ελλαδα;; Το λεγομενο modi operandi τους;;;
    Δεν καταλαβαινετε πως αυτο ειναι το λεγομενο 'βουτηρο' στο ψωμι του καθε εργατοπατερα και συνδικα-ληστη, βλ. καλφαγιαννη;;;
    Αυτοι οι ιδεολογοι ταλιμπαν γελανε με την ανικανοτητα και την ελλειψη αξιοπιστιας απο την δικαιοσυνη και τον κατασταλτικο μηχανισμο ενος σοβαρου κρατους που ως πρεπει, επιβαλλει τους νομους.
    Αυτο το απλο δεν το καταλαβαινετε εκει στην νουδου;;
    Δεν βλεπετε πως αυτοι αναζητουν να τους δωσετε το αλλοθι του 'μαρτυρα' και του 'θυματος', για να δικαιολογησουν ενδεχομενος ενα μινι 2008 Δεκεμβριανα;;
    Τοσο τυφλα εχετε;;
    Μια ζωη θα χαϊδευεται τα αυτια της αριστερας;; Τελικα τι θα γινει, αυτη η κυβερνηση θα καταντησει μια δεξια δηθεν Εθνικοφρονα συνιστωσα της ελληνοφωνης αριστερας,;; Το αλοθι της;;;
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ βρε επιτελους, η ανικανοτητα σας χλευαζει και φτυνει στα μουτρα ολων αυτων που ειναι ανεργοι, αυτοι που εχουν οικονομικα καταστραφει, ολα τα παιδια που μεταναστευουν γιατι το μελλον τους κοπηκε μαχαιρι. ΕΛΕΟΣ.

    Υ.Γ. Σε σοβαρα κρατη, η κυβερνηση που δεν μπορει να επιβαλλει τους νομους του κρατους και να αποκαταστησει την εννομη ταξη ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΕ. Αυτο ειναι νοητο;;;

  30. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 22/06/2013 19:54:27

    Θα προτεινα να πανε οι πολιτικοι που απο τα παλαια εως τωρα εβαζαν σορηδον στην ΕΡΤ αργομισθους και.......πελατες τους, να τους παρουν απο το.........χερακι και να τους βγαλουν ΕΞΩ.

  31. sender avatar
    sender 22/06/2013 19:56:14

    Προκαλούν την ΝΔ,ώστε αν αντιδράσει,να την ταυτίσουν με ακροδεξιά πολιτική, εκθέτοντάς την διεθνώς.Και με αυτό το σύνθημα,να προκαλέσουν τα εξαρτημένα αντανακλαστικά των πολιτών και να επηρεάσουν προς όφελός τους τις αποφάσεις της κυβέρνησης.Το Πασοκ,άραγε,τι συζητεί κατ΄ιδίαν με τους συνδικαλιστές της πρώην ΕΡΤ;Αποκαλύπτεται καθημερινά το δαιδαλώδες νοσηρό πολιτικό πλέγμα του παρελθόντος.Κ.Σαμαρά,πάλι θα σας ευχηθώ,δύναμη!

  32. el greco avatar
    el greco 22/06/2013 20:20:54

    Αν δεν φτιαχτεί πρωτόκολλο παραλαβής παράδοσης, που να λέει ότι ο καθένας παρέδωσε πλήρες και σε άριστη κατάσταση ότι έχει χρεωμένο, ώστε να ξεχρεωθούν οι υπάλληλοι τον, αξίας πολλών χιλιάδων €, εξοπλισμό που προσωπικά ο καθένας έχει χρεωμένο, δεν γίνεται να αποχωρήσουν.
    Δεν θέλουν και πολύ τα ξεφτέρια της ασφάλειας να χρεώσουν όπως συνήθως βανδαλισμούς και κλοπές στους εργαζόμενους.
    Τι δεν καταλαβαίνετε από τα αυτονόητα;

    • dioklis avatar
      dioklis @ el greco 22/06/2013 20:43:21

      Αφού δεν έγινε πρωτόκολλο παραλαβής, σκόπιμα υποθέτουμε , άρα πάνε για πλιάτσικο της ΕΡΤ

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ dioklis 22/06/2013 22:58:18

        Μόνος σας αποκλείεται να το σκεφτήκατε....Πολύ έξυπνο!

        • dioklis avatar
          dioklis @ Πυθία 23/06/2013 15:29:34

          Η ανηθικότητα είναι αποκλειστικό προνόμιο του βλακός. Και όταν ακόμη ο βλάξ, υπό την μορφή του επιτήδειου ή απατεώνα εξαναγκασθεί να αντιμετωπίσει την αλήθεια, μετέρχεται τρόπους πνευματικώς κατώτερους, όπως το ψεύδος, η ειρωνεία και η συκοφαντία.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ dioklis 23/06/2013 22:30:15

            ....διοκλή τι κάνει ο Μιχαλολιάκος, καλά; Πάνε να του πεις ζωντανά τις βλακείες που γράφεις και θα σου κάνει δώρο μαύρο μακό με το έμβλημα των λεβεντοπαρανοϊκών. Μη χάνεις χρόνο, εδώ πας χαμένος.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ el greco 23/06/2013 09:10:40

      Η περιφρούρηση των αντικειμένων σε κάθε κατάληψη, είναι αποκλειστική ευθύνη των καταληψιών. Όποιος έχει ονειρώξεις με αντάρτικα και επαναστάσεις να έχει και τα αρ...δια να αναλαμβάνει ΟΛΕΣ τις ευθύνες και όχι να κλαψουρίζει.

  33. περιμπανού avatar
    περιμπανού 22/06/2013 22:38:49

    παλουκάρια ...ήμαρτον...
    Τελειώνετε με τα πρωτόκολλα, τις αναδιαρθρώσεις, τις αποζημιώσεις, τις επαναπροσλήψεις κλπκλπ γιατί φιλότιμα ανοίγω την τηλεόραση και δεν έχει τίποτα να δεις!!!
    Καλύτερα η αναπαραγωγή της μουχρίτσας στη ερτ, παρά αυτή η κακογουστιά που βλέπω απόψε στα ιδιωτικά κι έχει και πανσέληνο κι έχει και ζέστη !!!!!!
    Ευτυχώς που βλέπω στο διαδίκτυο αυτή την πολύ καλύ ορχήστρα της ερτ, που τώρα ερμηνεύει το ...."τι ν αυτό που το λένε αγάπη......." !!!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ περιμπανού 22/06/2013 22:41:34

      Μᾶλλον τό σηκώνει ἡ βραδυά τό πιτσόμπυρο,ἔ;

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ περιμπανού 22/06/2013 22:53:11

      @ περιμπανού :-) Κι εγώ αυτό βλέπω. Μια γύρα στα τσοντονταβατζηδοκάναλα, φωταγωγεί την κακομοιριά και την ένδεια που από παντού μας κυκλώνει.
      Μεγάλο το φεγγάρι απόψε, αλλά πότε θα κάνει επί τέλους ξαστεριά;

      • περιμπανού avatar
        περιμπανού @ Πυθία 22/06/2013 23:09:15

        Πυθία έχουμε γίνει πλέον ειδήμονες στην αφαιρετική αισθητική... μέχρι να λάμψουν οι αληθινές αξίες!

  34. περιμπανού avatar
    περιμπανού 22/06/2013 22:46:43

    Ασε...κάνω και δίαιτα !

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ περιμπανού 22/06/2013 22:50:43

      Μέ πανσέληνο δέ παχαίνεις. :-)

      • περιμπανού avatar
        περιμπανού @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/06/2013 23:10:15

        χαχαχαχχαχαχα!

  35. Νικος avatar
    Νικος 22/06/2013 23:00:20

    Ζούμε στη χώρα του απέραντου παραλογου....
    Το ραδιομεγαρο το αγορασαν η το κληρονομησαν οι μπαχαλακηδες?

  36. Edu.gr avatar
    Edu.gr 22/06/2013 23:02:17

    Προς το παρόν ας απολαύσουμε τις εκπομπές της καλύτερης τηλεόρασης απο καταβολής ΕΡΤ...

    • Edu.gr avatar
      Edu.gr @ Edu.gr 22/06/2013 23:04:19

      Ο πρώην υπουργός και βουλευτής της ΝΔ άφησε αιχμές κατά των συνεργατών του Αντώνη Σαμαρά για το «μαύρο» στην ΕΡΤ επισημαίνοντας πως θα έπρεπε να είχαν διαβάσει το Σύνταγμα πριν συμβουλέψουν τον πρωθυπουργό να κλείσει τη δημόσια ραδιοτηλεόραση.


      «Θα πρέπει να σέβονται το Σύνταγμα. Δεν είναι δυνατόν να πέφτει μαύρο στη δημόσια ραδιοτηλεόραση», δήλωσε μιλώντας στο Mega και πρόσθεσε: «Αυτοί που εισηγήθηκαν στον κ. Σαμαρά ότι μπορεί να κλείσει την ΕΡΤ και να την ανοίξει το Σεπτέμβριο έπρεπε πρώτα να έχουν διαβάσει το Σύνταγμα».

      • sender avatar
        sender @ Edu.gr 22/06/2013 23:11:46

        Ναι,ναι,και ο κ.Σαμαράς έπεσε στην παγίδα!Ε,λοιπόν σας έχω νέα.Ο κ.Σαμαράς δεν επηρεάζεται από συμβουλίσκους.Κάτι πιο μεγάλο παίζεται!

        • ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας avatar
          ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας @ sender 23/06/2013 21:52:31

          Τι; Νεφελίμ ή Ελοχίμ;

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ Edu.gr 22/06/2013 23:47:03

        Τον είδαμε και αυτόν πως εφάρμοσε το Σύνταγμα τον Δεκέμβρη του 2008. Εκτός και είναι τουφεκαλεύρης ενόψη ανασχηματισμού (εδώ είμαι και εγώ), γιατί όλο αυτό τον καιρό είναι εξαφανισμένος. Ο μοναδικός που πήρε πάνω του το θέμα είναι ο Αδωνις Γεωργιάδης.
        Παυλόπουλε μετρήθηκες , ζυγίστηκες και κόπηκες !!!

        • dinos avatar
          dinos @ Π. Ευθυμιάδης 23/06/2013 01:17:48

          Οι σοβαροι ξερουν οτι ηταν λαθος αυτο που εγινε και εξαφανιστηκαν....οι ακροδεξιοι το πηραν επανω τους....αληθεια Λαος ψηφιζες ?

          • Π. Ευθυμιάδης avatar
            Π. Ευθυμιάδης @ dinos 23/06/2013 01:25:55

            Πάντα ΝΔ. Είναι κακό; Κάποιοι 2004-2009 μιμήθηκαν το ΠΑΣΟΚ και κατέστρεψαν την χώρα με το ξεχαρβάλωμα των πάντων και τον δανεισμό. Ήρθε το ΠΑΣΟΚ και ολοκλήρωσε την καταστροφή. Η θα ξεδοντιάσουμε το Δημόσιο και τους θύλακες διαφθοράς (εκτός της ΕΡΤ υπάρχουν πολλοί ακόμα στη σειρά) ή θα βουλιάξουμε όλοι για χάρη τους. Ποιους θεωρείς σοβαρούς δεν γνωρίζω αλλά το τι πάρτυ γινόταν στην ΕΡΤ ήταν γνωστό, ένα δείγμα εδώ :
            http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1819478

          • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
            ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Π. Ευθυμιάδης 23/06/2013 11:34:25

            Ο αρθρογράφος ξεκινά το Δημοσίευμα ως εξης
            " Πριν μερικά χρόνια ένα συνάδελφος μου διηγιόταν την εμπειρία του από την ΕΡΤ όπου είχε προσληφθεί κάποτε σαν δημοσιογράφος..Τα χρόνια που εργάστηκε εκεί σπανίως χρειαζόταν να εμφανίζεται στη δουλειά και με τον καιρό να δίνει κάποιο ρεπορτάζ, έστω τηλεφωνικά"

            ΕΡΩΤΗΜΑ
            Γιατί τώρα το δημοσιευμα , αφού σαν δημοσιογραφοι και οι δυο το απέκρυπταν ?
            Ήταν μέρος του συστήματος ?
            Απο δημοσιογραφοι υπάλληλοι του δημοσίου (δέκα χρόνια μισθοί) , σε web-ιδιωτες, διώκτες?
            ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ωστε NA επιστραφούν τα χρήματα στο ελληνικο κρατος , για υπηρεσίες που δεν προσφέρθηκαν (απάτη) .
            ΣΑΝ αυτούς , χιλιάδες είναι γύρω μας που έκαναν λεφτά-Περιούσιες με την ΕΡΤ και οχι μονο .
            ΑΥΤΟ που ενοχλεί είναι η υποκρισία μιας κ@λοφ@ρας Ελληνων , μονίμως ευνοούμενοι με ολα τα συστήματα !!!!

          • Π. Ευθυμιάδης avatar
            Π. Ευθυμιάδης @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 23/06/2013 14:49:18

            Ενας απο τους λόγους που κάποιοι (μη υπάλληλοι της ΕΡΤ) εξωτερικοί παραγωγοί που κατασκήνωσαν στο προαύλιο της ΕΡΤ είναι οι σκελετοί στα ντουλάπια και τα συρτάρια της ΕΡΤ. Είναι ικανοί να τα εξαφανίσουν φεύγοντας...

    • ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας avatar
      ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας @ Edu.gr 23/06/2013 21:52:51

      +++++++++++++++

  37. popaia avatar
    popaia 23/06/2013 01:00:16

    Α, ο Πάκης ήτανε; Σωθήκαμε. Όταν στην ΕΡΤ οι κύριοι εργαζόμενοι κάναν πόλεμο στο Σαμαρά και κάθε που ερχόταν ξένος ηγέτης αυτοί απεργούσαν, ομοίως κι όταν πήγε στην Κίνα, θυμήθηκε ο Πάκης το σύνταγμα; Αντέδρασε ποτέ σ' αυτήν την εξωφρενική πασοκοκρατία ή μήπως του φάνηκε συνταγματική;
    Να μην εκπέμψει ποτέ ξανά η νέα ΕΡΤ από το παλιό αμαρτωλό κτίριο των οργίων, έχει δίκιο η Νίκη κι όλοι οι σχολιαστές που προτείνουν νέο κτίριο. Κι ας μείνουν επ' άπειρον μέσα τα υπερπρονομιούχα απομεινάρια του φαύλου παρελθόντος. Ούτε ΜΑΤ ούτε τίποτα, κρα κάνουν για "καταστολή" και "φασισμό" γιατί έτσι παίρνουν μια φαντασιακή αξία. Αλλιώς ούτε φαντασιακή δεν μπορούν να' χουν. Απλά σούργελα.
    Με το πλιάτσικο μόνο τί θα γίνει;...

    • ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας avatar
      ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας @ popaia 23/06/2013 21:50:41

      '' το παλιό αμαρτωλό κτίριο των οργίων''
      Ναι. Τα ...όργια κι οι .....αμαρτίες δεν περιγράφονται!
      Πίσω μου σ΄έχω σατανά! Δεν υπάρχουν αμαρτωλά κτίρια κυρία μου. Φαύλοι εκφραστές της εξουσίας μονάχα υπάρχουν και υποκριτές, που διόριζαν ασύστολα τους φίλους και τους συγγενείς τους. Τι θ΄ακούσουμε ακόμα...

  38. dinos avatar
    dinos 23/06/2013 09:00:14

    Kακο φυσικα δεν ειναι....αλλα να κανω μια ερωτηση.....τι τους χρειζομαστε 300 βουλευτες ? 100 δεν φτανουν ? τοσους και λιγοτερους χρειαζομαστε αν συγκριθουμε με ευρωπαικες χωρες....οποτε ας ξεκινησουν απο αυτο να εχουν το ηθικο δικαιωμα να κανουν οποιες κινησεις θελουν....το κλεισιμο της ερτ ηταν λαθος και το ξερουν ολοι οτι επρεπε να μεινουν οι μισοι ειναι αλλο θεμα....φυσικα επρεπε αλλα με αλλον τροπο τωρα θα βρεθουν αντιμετωποι με δικαστικες διαμαχες για νομους που οι ιδιοι εφτιαξαν τοσα χρονια....περι μαζικων απολυσεων ας πουμε.....

  39. Βασίλης avatar
    Βασίλης 23/06/2013 09:31:55

    Σαμαράς και Δενδιας έχουν επίγνωση της κατάστασης και δεν δώσουν αφορμή στους πάσης φύσεως αριστερούς να καπηλευθούν 'αλλο την υπόθεση της πρώην ΕΡΤ.
    Ο κόσμος δεν καίγετε αμάν και τώρα να λειτουργίση η νέα τηλεόραση δεν χάνουμε και τίποτα,αυτοί που σε λίγο θα καίγονται είναι οι εργαζόμενοι που θα στεγνώσουν οι τσέπες τους, άρα ο χρόνος λειτουργεί υπέρ της Κυβέρνησης.
    Ενας αποτελεσματικός τρόπος για να εγκαταλήψουν οι πάντες το κτήριο της Μασογείων είναι ο εξής.
    Η ΕΥΔΑΠ σε κάποιν παρακείμενο δρόμο δημιουργεί ρήγμα τυχαία σε ένα αγωγό που υδροδοτεί και το κτήριο. Αρχίζει επισκευές και εκεί εντελός τυχαία ξεχνούν να συνδέσουν τον σωλήνα της ΕΡΤ. Πόσο θα αντέξουν οι εγκλειστοι ,θα τους φάει η βρώμα , βοηθούντος και του καλοκαιριού, θα δούμε σκηνές απείρου κάλους να φεύγουν οι καταληψίες με μανταλάκια στις μύτες τους.

    • Siegfried avatar
      Siegfried @ Βασίλης 23/06/2013 15:08:25

      Ωραία: μια εταιρεία με ΔΣ και μετόχους κάνει τα θελήματα κάποιου υπουργού, λες και δεν υπάρχουν τα κατάλληλα όργανα για αυτό. Συνειδητοποιείς ότι η εσκεμμένη διακοπή υδροδοσίας αφ' ενός είναι αντίθετη στο υπογεγραμμένο συμβόλαιο σύνδεσης και αφ' ετέρου επειδή θα μειώσει τα έσοδα της εταιρείας ύδρευσης καθιστά όποιον την υπογράψει δυνητικά αντιμέτωπο με κατηγορίες για απιστία; Όταν και αν ιδιωτικοποιηθεί η ΕΥΔΑΠ, ποιος θα κάνει άραγε αυτές τις βρωμοδουλειές της εκάστοτε εξουσίας; Συμπέρασμα: αν γίνει αυτό που γράφεις, δεν βλέπω να ιδιωτικοποιείται η ΕΥΔΑΠ.

  40. Zugzwang avatar
    Zugzwang 23/06/2013 15:02:01

    @Π. Ευθυμιάδης
    Ας τ'αυτα περι Ιμιων. Ξερεις καλα οτι ειναι πασοκικες ψευτοδικαιολογιες. Ειδαμε την Τουρκια. Μια φορα πηγε να πουλησει πραγματικο στρατιωτικο τσαμπουκα στην Συρια και ξεφτιλιστηκε διεθνως και δεν τολμησε να προχωρησει πιο περα. Ασε λοιπον την "συνεση" (=ηττοπαθεια) και ακου αυτα που σου λεμε για τα Ιμια και για το φιασκο Οτσαλαν. Για να μην σου θυμισουμε και αλλα για το ινδαλμα σου τον Παγκαλο.
    Παρεπιπτοντως, σε πληροφορω οτι εκανα 24 μηνες θητεια στον Στρατο. Το μεγαλυτερο μερος σε ακριτικη περιοχη. Αυτα για τους κουραμπιεδες που ηθελες να μου προσφερεις.

  41. vassilis avatar
    vassilis 23/06/2013 16:18:21

    Νομιζω δεν εχεται καθολου φαντασια.Αν βγει ο καθε βουλευτης και ανακοινωσει καταλογο αυτων που διορισε δεν νομιζω να μεινει κανενας μεσα!Εξ αλλου απο ποτε τα προβατα αντιτιθενται στον τσοπανη!

  42. περιμπανού avatar
    περιμπανού 23/06/2013 21:40:53

    Eίμαι πολύ περίεργη τελικά..... αν θα βάλουν το λύκο, να φυλάξει τα πρόβατα;

  43. αιρετικός avatar
    αιρετικός 23/06/2013 22:53:14

    Ενός κακού (σχεδιασμού) μύρια έπονται...

    • ΒγάλτΕΡΤα πέρα μόνοι σας avatar
      ΒγάλτΕΡΤα πέρα μόνοι σας @ αιρετικός 24/06/2013 11:02:40

      Γι αυτό, τώρα ψυχραιμία, σοβαρότητα, αυτοσυγκράτηση.

  44. sender avatar
    sender 23/06/2013 23:33:31

    Οχι,επέλαση των μνημονίμ.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ sender 23/06/2013 23:57:15

      :-)

  45. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 26/06/2013 17:30:17

    Αρκετά με τις ηλιθιότητες
    Τα πράγματα είναι απλά, είτε έχουμε κράτος με έννομη τάξη είτε όχι.
    Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή η νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση έκλεισε μία κρατική εταιρεία (για λόγους που εξήγησε) το κλείσιμο της κρατικής εταιρείας ερμηνεύθηκε ώς νόμιμο απο το ΣτΕ. Επομένως το κράτος πρέπει επιτέλους να ξυπνήσει και να επιβάλλει τον νόμο στους καταληψίες του δημόσιου κτιρίου (το πώς ας το κάνει η αστυνομία, γνωρίζει τον τρόπο).
    Όσο παραμένει η κατάληψη τότε:
    1) H κυβέρνηση και ο υπουργός Οικονομικών είναι υπεύθυνος για την λεηλασία της κινητής περιουσίας της πρώην ΕΡΤ (υπάρχουν μηχανήματα και αρχεία μεγάλης αξίας)
    2) Οι λογαριασμοί της ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ που θα πληρωθούν για το διάστημα μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ αποτελούν κλοπή του Ελληνικού λαού και μέγα σκάνδαλο διαφθοράς
    3) Οι καταληψίες να καταγραφούν και να μην προσληφθούν στην δημόσια ραδιοτηλεόραση
    4) Να γίνουν άμεσα προσλήψεις τεχνικών πρώτα για άμεση εκπομπή της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης απο τα στούντιο της Κατεχάκη στις συχνότητες της πρώην ΕΡΤ
    5) Να σταματήσει επιτέλους ο φόβος και η δειλία όταν υπερασπιζόμαστε τον νόμο και το δημόσιο συμφέρον (Παυλόπουλε τα ακούς;)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.