#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/02/2012 17:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάποιοι άκουσαν «λαϊκή δεξιά» και κατάλαβαν «ελαφρολαϊκή»…



Οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια. Με 199 ναι πέρασε η νέα δανειακή σύμβαση, τηλέφωνο ανάγκης που παραπέμπει ευθέως στην Πυροσβεστική Υπηρεσία…

Μετά και τα χθεσινά γεγονότα μπορούμε λοιπόν να μιλάμε πλέον για το ... "Μνημόνιο της Πυτροσβεστικής"

Κατά τα άλλα, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι υπάρχουν 199 «ασυνείδητοι», αφού 74 βρήκαν τη συνείδηση τους.

Το ’74 της Εθνικής καταστροφής και της Μεταπολίτευσης…

Η επανάσταση έλαβε χώρα εντός του Κοινοβουλίου, καθώς αναδείχτηκαν οι μεγάλες μορφές της επερχόμενης λαϊκής εξέγερσης: Χάρης Καστανίδης, Μαριλίζα, Βαΐτσης Αποστολάτος...

Είδαν και μπαλίτσα οι εθνοπατέρες του ΠΑΣΟΚ.  Νόμιζαν ότι οι φωτιές που έβλεπαν στις οθόνες ήταν καπνογόνα από γήπεδο…

Η επόμενη Βουλή θα είναι ανανεωμένη κατά 60-70%. Η αριστερά θα κρατήσει χαμηλά τα ποσοστά ανανέωσης…

Καταστράφηκε  το εμβληματικό σινεμά «Αττικόν», ο οποίος  ήταν ο πρώτος κινηματογράφος που πρόβαλλε ομιλούσες ταινίες.

Ξαναγυρνάμε στον βουβό κινηματογράφο λοιπόν…

Στον οποίο πολλοί πρέπει να μας δείξουν με πράξεις αν θέλουν αν ανήκουν σε πολιτικό κόμμα  ή λέσχη φιλίας…

Πολλοί βγήκαν να κάνουν το κομμάτι τους  ψηφίζοντας «όχι», όντας σίγουροι ότι θα περάσει η δανειακή και το κούρεμα του χρέους.

Ένα πράγμα είναι προαπαιτούμενο για να δούμε μία άσπρη μέρα: ρήξη με την επαρχιώτικη κουτοπονηριά των σύγχρονων κομματικών παραγοντίσκων και τοπικών κοτζαμπάσηδων.

Μπερδεύτηκαν οι λέξεις, οι έννοιες, οι «καλοί» με τους «κακοιύς», οι σώφρονες με τους λαϊκιστές.

Τεράστια σύγχυση παρατηρήθηκε: κάποιοι άκουσαν «λαϊκή δεξιά» και κατάλαβαν «ελαφρολαϊκή»…

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/02/2012 17:42:06

    Δεν υπάρχει "καλό" και "κακό" φίλε ΜΟ. Υπάρχει αυτό που ισχύει με τον Κανονισμό που λέγεται Σύνταγμα, και με τις αποφάσεις που προκύπτουν εάν έχουν τυπική και ουσιαστική νομιμοποίηση. Το Σύνταγμα έχει επιτρέψει σε μία ελάχιστη μειοψηφία, να παίρνει αποφάσεις, πριν καν έρθει ο Παπάδήμος. Αν πιστεύεις ότι χτες πήραμε διαζύγιο με την κουτοπονηριά ή με την διαπλοκή, νομιζω κάνεις λάθος. Αυτό θα το πάρουμε όταν πάρουν διαζύγιο τα ΜΜΕ με τις κρατικοδίαιτες μπίζνες (κάτι που νομίζω το επιτρέπει η "Ευρώπη"). Όταν επίσης έχεις κάτι που να μοιάζει με Δημοκρατία όπου ο Πρόεδρός της δεν εκλέγεται σαν κουτοπόνηρος κομματικός συμβιβασμός, και όταν έχει πραγματικές εξουσίες και όταν οι βουλευτές, καλοί, κακοί, έχουν άποψη.

    Χτες υπήρξε ένας συμβιβασμός την φύση του οποίο δεν είμαι σιγουρος ότι έχω καταλάβει, αλλά πάσχει στην νομιμοποίηση, όπως πάσχει και η παρουσία του Παπαδήμου. Αν χτες επικρατούσε ή άποψη κόμματος που δεν σου αρέσει θα ούρλιαζες. Αν χτες μόνο το Πασόκ διέγραφε βουλευτές, θα τους χειροκτοτούσες (να σου θυμίσω την Σακοράφα ή όποιους παράτησαν τον ΓΑΠ, και πως καυηγορήθηκε αυτό η ο ΑΓΠ όταν διέγραφαν)

    Μπορούμε λοιπόν να αλληλοσυγχαίρουμε ο ένας τον άλλο, αλλά στην καλύτερη των περιπτωσεων χτες πέρασε το μπαλάκι στους Γερμανούς και νομίζουμε ότι κάτι λύσαμε. Αμφιβάλω ότι το πήραν το μπαλάκι.

    Αμφιβάλω ότι θα πάρουμε την δόση όπως φανταζονται πολλοί, και εάν την πάρουμε θα έχει όρους πολύ πέρα από την απαραίτητη δημοσιονομική πειθαρχία, του zero based budgeting όπως το ξέρω εγώ.

    Εγώ δεν θέλω το "οχι" για να πάρω δόση. Θέλω το "όχι" για να μην την πάρω. Είμαι από αυτούς που θυμώνουν κάθε φορά που μας δανείζουν. Και θα μας δανείζουν μέχρι να έχουν όλες τις υποθήκες που θέλουν. Κλασσική συμπεριφορά πιστωτή σε εκκαθάριση εν λειτουργία.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ archaeopteryx 13/02/2012 18:29:35

      Εγώ δεν θέλω το “οχι” για να πάρω δόση. Θέλω το “όχι” για να μην την πάρω. Είμαι από αυτούς που θυμώνουν κάθε φορά που μας δανείζουν. Και θα μας δανείζουν μέχρι να έχουν όλες τις υποθήκες που θέλουν. Κλασσική συμπεριφορά πιστωτή σε εκκαθάριση εν λειτουργία.

      Απλό και ξεκάθαρο.

      Μέχρι να γίνει συνείδηση στους περισσότερους, ο Σαμαράς ίσως επιβραδύνει την καταστροφή μας και κερδίσουμε τον αναγκαίο χρόνο της ευκταίας συνείδησης... Ίσως...

    • saltcity avatar
      saltcity @ archaeopteryx 13/02/2012 18:39:37

      Μαζί σου.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 13/02/2012 18:46:38

      Μα το φίλε μου το βουλεύω αντιπαρατίθεται με την κομματική πειθαρχία (για όλο το πολιτικό φάσμα της χώρας) και χτυπά την διαπλοκή ...όπως η πραγματικότητα 38 χρόνων μας έχουν αποδείξει.

    • sawas avatar
      sawas @ archaeopteryx 13/02/2012 19:04:31

      Το παιχνίδι μόλις ξεκίνησε και τo ματς είναι στημένο από τα αποδυτήρια.
      Η σημαδεμένη τράπουλα είναι γνωστή μόνο στας Ευρώπας καθώς εδω τραβάμε μόνο τον μουτζούρη. Το παιχνίδι δεν έχει χρονικό όριο και τελειωμό. Είναι σαν την αγελάδα που αρμέγεις…………..θέλεις να υπάρχει ώστε να την αρμέγεις....
      Επί του πρακτέου: θα μας πηγαίνουν από αναβολή σε αναβολή μέχρι να το γυρίσουμε στα «αναβολικά».....Μας έχουν είδη δεμένους χειροπόδαρα και περιμένουν να αρχίσει η έναρξη της δημοπρασίας...ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΔΑΘ...κτλ. Η ρητορική παραμένει πάντα η ιδία: ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΡΚΕΤΑ. και μόλις τελειώσουν τα ασημικά θα τελειώσουν και τα δανεικά.....αυτά. Για επόμενα ……δεν θα υπάρχει σάλιο.

      Άμοιροι και άβουλοι παρακολουθούμε την τραγωδία....Ποιος Σοφοκλής????

    • franc avatar
      franc @ archaeopteryx 13/02/2012 19:58:48

      Αγαπητέ archaeopteryx, λές:
      "Εγώ δεν θέλω το “οχι” για να πάρω δόση. Θέλω το “όχι” για να μην την πάρω. Είμαι από αυτούς που θυμώνουν κάθε φορά που μας δανείζουν. Και θα μας δανείζουν μέχρι να έχουν όλες τις υποθήκες που θέλουν. Κλασσική συμπεριφορά πιστωτή σε εκκαθάριση εν λειτουργία."

      Aν δεν αμφισβητείς το χρέος όπως η Σακοράφα, δεν καταλαβαίνω τα παράπονά σου. Φυσικό δεν είναι ο πιστωτής να απαιτεί την πλήρη εξόφλησή του θέτοντας ολα τα περιουσιακά σου στοιχεία σε εκκαθάριση μέχρι να ξοφληθούν και τα 300 δίς που του χρωστάς? Τη στιγμή μάλιστα που διαθέτεις εισόδημα και ακίνητη περιουσία πολλαπλάσιας αξίας? Μόλις εισπράξει τα 300 δις θα είσαι απολύτως ελεύθερος στους αιώνες. Αν βιάζεσαι να απαλλαγείς απ' αυτόν δώστου τον Παρθενώνα και θα σου μείνουν και ρέστα. γιατί διαμαρτύρεσαι?
      Εκτος αν θεωρείς, όπως ο Γλέζος, οτι το χρέος είναι επαχθές και οι οφειλόμενες Γερμανικές αποζημιώσεις το υπερκαλύπτουν . Τότε πάς σε άλλο καθεστώς και δεν πληρώνεις μία. Η Ευρασία άνοιξε και δέχεται νέα μέλη. Για πρώην χώρες της ΕΕ θα έχει και μπόνους με την εγγραφή στο κλάμπ. γιατί θυμώνεις κάθε φορά που σε δανείζουν?

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ franc 13/02/2012 20:48:14

        Διζ ις πάρτα και έλα όταν έχω.
        Αρχαιπτέρυγας έφα.
        Δεν σε καλλύπτει; Γιατί το ζαλίζεις;
        Σαν τους μπάτσους ανεπίδεκτοι. Ικανοί μόνον να ψεκάζουν ασπρομάλληδες. Ικανοί μόνον να βλέπετε τις τριανταπέντε μοίρες του οπτικού σας ορίζοντα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ franc 13/02/2012 20:50:17

        Δεν ασχολούμαι με τον Β' ΠΠ, ούτε χρειάζομαι οποιονδήποτε πολιτικό για να έχω άποψη για "χρέη" γενικά και για μεγάλο κομματι των 350 που χρωστάμε ειδικότερα. Αν ρωτήσεις κάτι ενδιαφέρον, θα απαντήσω.

    • nestrom avatar
      nestrom @ archaeopteryx 13/02/2012 22:39:56

      Σωστός (δικαιώνεσαι όσο περνά ο καιρός), σταθερός στις απόψεις σου από το 2010 που σε διαβάζω, ακομμάτιστος και ασπρόμαυρος (όχι γκρί).
      Θα σε χαρακτηρίσω "τεχνοκράτη", όπως το καταλαβαίνω εγώ, δηλαδή ερμηνεύεις τις παραμέτρους, υποθέτεις αποτελέσματα για κάθε πολιτική και προτείνεις τη βέλτιστη.
      Αντίθετα κάποιοι πολυδιαφημισμένοι "τεχνοκράτες", τύπου Παπαδήμος, σου λένε αυτή είναι η μόνη εναλλακτική αλλιώς δεν υπάρχει λύση. Προσωπικά προτιμούσα τον ΓΑΠ που σε αυτό δεν υστερεί καθόλου και επιπλέον βγάζει και περισσότερο γέλιο.

  2. juliet avatar
    juliet 13/02/2012 17:43:26

    Μικρέ,
    χαιρετώ
    αυτοί μπέρδεψαν τις λέξεις και εγώ χάθηκα στους ήχους των λαΐκών οργάνων,πειράζει; μιας και άρχισαν τ΄όργανα είπα να το ρίξω έξω.Και θ΄αρχίσω την επανάσταση με το'' κάτω τα χέρια από τον Βαΐτζη''.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ juliet 13/02/2012 18:23:41

      Βρε Juliet...ποιο είναι το μικρό και ποιο το μεγάλο του; εννοώ, τον βάφτισαν Βαΐτση ή Αποστολάτο; πολύ μπερδεύομαι...

      • juliet avatar
        juliet @ ΕΥΑ 13/02/2012 19:12:24

        Εύα ,εσύ χάθηκες στους ήχους της μπάντας ,δεν εξηγείται αλλιώς....... αν τα βάλεις το ένα δίπλα στ΄άλλο το μεγάλο είναι το μεγάλο του και το μικρό το μικρό του.......

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ juliet 13/02/2012 19:24:06

          Συγγνώμη βρε Juliet..αλλά στα μέρη μου, Βαΐτσα είναι το υποκοριστικό της Βαΐας..πού να το φανταστώ...

          • juliet avatar
            juliet @ ΕΥΑ 13/02/2012 20:13:56

            Ε,όχι και έτσι,Εύα μου,Κεφαλλονίτικο όνομα είναι ,να μαθαίνεις ..και μάγκας Πειραιώτης!!!!!!!χαχαχα

  3. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 13/02/2012 17:49:48

    Την είδα απόψε λαϊκά να τα κερδίσω τα λεφτά,
    να σου χαρίσω φως μου τις ψήφους όλου του κόσμου.
    Μια μέρα θα 'ναι αληθινά τα όνειρά μας τα κρυφά.

    Μεγάλο γλέντι, ξαφνικά σε μια σαμαρική ματιά
    έχασα το μυαλό μου, βρήκα το διάολό μου.
    Η νύχτα αυτή θα 'χει σεβντά κι εγώ τη συνείδηση αγκαλιά.

    Μεγάλο γλέντι!

  4. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/02/2012 18:22:00

    Άσχετο, αλλά τώρα το θυμήθηκα, που ανέφερες την ανανέωση της Αριστεράς..Όλοι αυτοί (μαζί με την Ντορίτα ) δεν είχαν υπερψηφίσει το νομοσχέδιο του Μίλτου; με το ΚΚΕ να δηλώνει ''παρών'';

  5. Νταβελιώτης avatar
    Νταβελιώτης 13/02/2012 18:40:35

    «Μνημονιακή δεξιά» ακούσαμε αλλά καταλάβαμε «αντιμνημονιακή».

    Ομολογώ πως καταλάβαμε λάθος.

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ Νταβελιώτης 13/02/2012 21:52:23

      α ρε Νταβελιώτη, όλο το λάθος καταλαβαινεις!!

      το Νταβελιωτη από το λήσταρχο;
      απορία εκφράζω...

      • juliet avatar
        juliet @ Ιοκαστη 13/02/2012 22:18:01

        Ο λήσταρχος ήτανε Νταβέλης.....

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Νταβελιώτης 14/02/2012 04:36:46

      Και άλλοι ακούσανε χρεοκοπία και νομίζουν είναι σταθμός του Μετρό μετά το Μοναστηράκι.Θα κατέβουν,θα κάνουν μια βόλτα με ποπ-κορν και θα ξανανέβουν στο τρένο του ευρώ

  6. sapore avatar
    sapore 13/02/2012 18:52:57

    ντροπή! προσπαθείστε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα, επιτείνοντας με αυτόν τον τρόπο την ανήθικη και αντίθετη στα όσα υποτίθεται πρέσβευε στάση της ηγεσίας! σας επαναλαμβάνω. δεν είμαστε μικρόνοες ούτε ιθαγενείς. σεβαστείτε τον κόσμο στον οποίο απευθύνεστε και μην υποτιμάτε την λογική του.

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ sapore 13/02/2012 21:55:00

      όταν ήμουν στην Αμερική υπήρχε (υπάρχει ακόμη) μία μπύρα Σαπορε, ιαπωνικης προέλευσης...
      από εκεί το νικ;

      να είσαι καλά!!

      • loretta avatar
        loretta @ Ιοκαστη 13/02/2012 22:14:01

        που τη θυμηθηκες βρε Ιοκαστη... μονο που ηταν Sapporo!!

  7. τινα avatar
    τινα 13/02/2012 19:23:47

    "Πολλοί βγήκαν να κάνουν το κομμάτι τους ψηφίζοντας «όχι», όντας σίγουροι ότι θα περάσει η δανειακή και το κούρεμα του χρέους"
    Για πολλοστή φορά σήμερα ακούω τα ίδια επιχειρήματα με τα οποία κατήγορούσαν τον Σαμαρά όταν ψήφισε το όχι να χρησιμοποιούνται αυτή τη φορά εναντίον των βουλευτών που επέλεξαν το όχι χθες.Εχουμε πάθει όλοι ομαδική παράκρουση;Ας σταματήσουμε επιτέλους σ'αυτην την παράταξη να τρώμε τις σάρκες μας.Αν στις εκλογές χρειαστεί τη στήριξή τους μη έχοντας αυτοδυναμία τι θα πεις;Αναγκαίο κακό;Και στο λέω εγώ που πολύ νωρίτερα θεώρησα ότι πρέπει να γίνουν υποχωρήσεις τακτικής για να κερδίσουμε χρόνο.Ομως πρέπει να παραδεχτούμε ότι έγινε ο χειρότερος επικοινωνιακός χειρισμός απο πλευράς ΝΔ που θα μπορούσε να γίνει.Δεν δικαιολογείς το όχι με τα ίδια επιχειρήματα που έχει ο αντίπαλος,σε κάνει συνένοχο.Δεν θέτεις θέμα κομματικής πειθαρχίας όταν θα έχεις τόσες πολλές απώλειες.Εκτός κι αν δεν είχε ενημερωθεί σωστά ή ΄βασίστηκε σε λάθος εκτιμήσεις.Αυτό πρέπει να το δει άμεσα.Αν υπάρχει περίπτωση να σωθεί αυτή η χώρα αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν την επόμενη των εκλογών έχει αυτοδυναμία για να κυβερνήσει απρόσκοπτος.Αφήστε τον λοιπόν να κρατήσει τις γέφυρες που πρέπει με τους μέχρι πρόσφατα δικούς του ανθρώπους.Θα τους χρειαστεί.

  8. juliet avatar
    juliet 13/02/2012 19:27:27

    Hράκλειτο
    αγαπητέ εμείς θα ξεσκίσουμε ο ένας τον άλλο και κάποιοι ....μήπως ,λέω, έγιναν πλουσιότεροι;Να σε ρωτήσω ;πόσο πουλιέται η ψήφος; γιατί αν σε ρωτησω για την τιμή θα πρέπει να υπάρχει.
    Δεν σου ζήτησε ο Σαμαρας πειθαρχία ,εσύ αποφασίζεις ....πρόσεξε τα λάθη του 2004 πληρώθηκαν ακριβά .Δεν κατάλαβες κάτι ,θα το δεις στο μέλλον ....πάλι σε ξεγέλασαν ,γιατί δεν έχεις μάθει τι σημαίνει κομματική πειθαρχία.Πάνω σ΄αυτό πατάνε .Μάθε ν΄αξιολογείς και να κρίνεις ...μέχρι τώρα δεν πειθάρχησε .Πειθαρχία σημαίνει ελευθερία σκέψης όχι εξαναγκασμός.Συγγνώμη ,αλλά....,οι αλήθειες πρέπει να λέγονται ,δεν έχω να χάσω τίποτε ούτε για βολευτής πάω και αγωνίζομαι όσο και εσύ.

    • πρωην κνιτης avatar
      πρωην κνιτης @ juliet 13/02/2012 20:51:34

      juliet απάντησέ μου σε παρακαλώ ο Α.Σ. έλεγε δεν συναινώ στο λάθος και έχθές παραδέχθηκε ότι μέσα υπάρχει η λάθος πολιτική μην τρελαθούμε τελείως. Πάντως συνεχίζω να πιστεύω ότι ήταν ο μόνος Πατριώτης στο Μαξίμου .

      • juliet avatar
        juliet @ πρωην κνιτης 13/02/2012 21:31:31

        Οταν οι στιγμές είναι κρίσιμες και το αποτέλεσμα έχει και άλλους αποδέκτες δεν είναι εύκολες οι αποφάσεις,ακόμη και αν χρειαστεί να έλθεις αντιμέτωπος με τα πιστεύω σου.Kαι βέβαια τότε χρειάζεσαι ανθρώπους που θα μπορείς να τους εμπιστευτείς και να σε εμπιστευτούν.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ juliet 13/02/2012 21:01:51

      Πειθαρχία σημαίνει ελευθερία σκέψης όχι εξαναγκασμός.

      Ακριβώς ελευθερία σκέψης και πειθαρχία στο αποτέλεσμα διαδικασιών.

      Το έγραψα και στον ΜΟ και στον Αδέξιο:
      ποιος θα μίλαγε αν το ΝΑΙ ή το ΟΧΙ το είχε βγάλει μια γόνιμη συζήτηση και ψηφοφορία στην Κ.Ο.;

      Θα είχε διαγράψει όσους δεν σεβάστηκαν δημοκρατικές διαδικασίες.

      Τώρα διέγραψε σε όσους είπαν ότι λέγαμε όλοι χθες.
      Επειδή έχουμε κομματική πειθαρχία.
      Τόσο απλά.

      • juliet avatar
        juliet @ Ο Ιθαγενής 13/02/2012 21:50:00

        ...............................
        Η ένωσις αποτελεί την δύναμιν.Αυτό μη το λησμονήσετε ποτέ εις την ζωήν σας και καταστείλατε κάθε ατομικήν ιδιοτροπίαν υπερ της διατηρήσεως της ενώδεως του συνόλου σας.Ο δρόμος ,τον όποίον έχομεν να τραβήξωμεν,είναι μακρύς ,όσοι δε δεν τον φέρομεν εις πέρας ,θα τον αφήσωμεν ως κληρονομίαν δια σας,δια να τον φέρετε εσείς εις πέρας,όπως και εσείς θα τον αφήσετε μίαν ημέραν κληρομίαν εις τους νέους της εποχής της μελλούσης.Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ,ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΣ.......................................
        Υποθηκαι-Μεταξας Ιωάννης (31-12-1937)

        • juliet avatar
          juliet @ juliet 13/02/2012 22:02:36

          .....της ενώσεως του συνόλου σας.

        • λαζαρος avatar
          λαζαρος @ juliet 14/02/2012 04:15:00

          τον ιωαννη μεταξα μην τον πιανετε στο στομα σας. αυτος ηταν Ελλην πατριωτης. καμια σχεση με τους περισσοτερους εδω μεσα.

  9. Anonymous avatar
    Anonymous 13/02/2012 19:31:56

    Όταν πουληθεί η ΔΕΗ των 120 δις για 2,4 δις και το ρεύμα διπλασιαστεί, θα αρχίσουμε να μπαίνουμε στο νόημα.

    Τώρα, μας παίρνει ακόμα να μιλάμε για διαγραμμένους, παραμένοντες και άλλους παπάρες...

    • loretta avatar
      loretta @ Anonymous 13/02/2012 22:16:43

      υπαρχει και η αλλη λογικη επιτελους σαυτη την χωρα να απελευθερωθει και ουσιαστικα η αγορα της ενεργειας να δημιουργηθει υγιεις και ελεγχομενος ανταγωνισμος....ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ!!

      Γεια σου Αλεκακι!!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Anonymous 13/02/2012 22:20:34

      +1000000

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Προφήτης 14/02/2012 02:46:06

        Για τα δίκτυα, θα το παλέψουμε Προφήτη.

  10. madprof avatar
    madprof 13/02/2012 20:45:47

    Γάμο, χωρίς γλέντι και τσιφτετέλια είχαμε χτες! Ανακοινώθηκε στους παριστάμενους ότι το ζευγάρι δεν προβλέπεται να αναχωρήσει για γαμήλιο ταξίδι γιατί περιμένει την γέννηση του δίδυμου καρπού του έρωτά του (την κυβέρνηση συνεργασίας ΤατιανοΤσιτσιολινοΤιποτ-Ούληδων)!
    Οι κόλακες και αυλικοί αγνοούν το ανεμογκάστρι της νύφης και την ανικανότητα του γαμπρού!

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ madprof 13/02/2012 22:02:28

      η δικιά μας νύφη μύρισε τον κρίνο!
      όσον αφορά τον γαμπρο μπορει και να είναι ενας ταπεινός μαραγκός.

      ο διδυμος καρπος μπορει και να έχει επουράνια προέλευση...

      και αν δεν κατάλαβες τρελε καθηγητη έμπεξες με ταλιμπαν!
      ζωσμενους με θανατηφορα πυρομαχικά...

      • Γάργαρος avatar
        Γάργαρος @ Ιοκαστη 13/02/2012 22:27:20

        Πέστα χρυσοταλιμπάν!!!

  11. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 13/02/2012 20:56:00

    Άλλο το να θεωρείς αναγκαίο κακό τις διαγραφές, και άλλο να καταγγέλλεις τους διαγραφέντες εκ των υστέρων ως συνωμότες, κουτοπόνηρους φιλοτομαριστές και ηθικά αποβράσματα.

    Αυτό εκτός του ότι ανήκει σε ήθη που εισήγαγε το πασοκ στην μεταπολιτευτική περίοδο (και ο σταλινισμός πολύ νωρίτερα το είχε αναγάγει σε επιστήμη), είναι και σκόπιμη δημιουργία διχαστικού κλίματος επάνω σε ένα δίλημμα που έπρεπε να αποσιωπάται καλύτερα, και όχι να διατυμπανίζεται.

    Όχι μόνο δεν βοηθάει την “δεξιά” να γίνει λαϊκή, ούτε καν ελαφρολαϊκή, αλλά αν συνεχίσετε σε αυτόν τον τόνο και ποιότητα γραφής, συγγνώμη για την έκφραση, θα το κάνετε σκυλάδικο. Και δεν προσφέρετε καμιά υπηρεσία σε κανέναν.

    • Α.Τ. avatar
      Α.Τ. @ Professor Moriarty 13/02/2012 21:02:37

      Πολύ σωστά
      Αλλά μην μπαίνετε στον κόπο. Δεν ακούνε και δεν καταλαβαίνουν.
      Ο Σαρτρ έλεγε για τον Ντε Γκολ : Ο Ντε Γκολ δεν είναι φασίστας, οι συνεργάτες του είναι.
      Φαίνεται ότι αυτό ισχύει και για τον Αντώνη Σαμαρά

      • M.O. avatar
        M.O. @ Α.Τ. 13/02/2012 21:47:57

        Αν ξέρετε κι άλλα αποφθέγματα στρατευμένων υπαρξιστών φιλοσόφων, πείτε κάτι που να κολλάει τουλάχιστον

        • juliet avatar
          juliet @ M.O. 13/02/2012 22:14:06

          με UHU;Η φωτό φταίει ,ο εξοπλισμός ......

    • M.O. avatar
      M.O. @ Professor Moriarty 13/02/2012 21:16:04

      Υπηρεσία προσφέρουμε μόνο στο ψώνιο μας αγαπητέ.
      Ούτε συνωμότες τους είπε κανείς ούτε ηθικά αποβράσματα. Αυτές είναι δικές σας εκφράσεις. Είχα την εντύπωση ότι τα κόμματα δρουν συντεταγμένα. Προφανώς είστε της άποψης των πολλών συμβιβασμών κι συμβιβασμένων. Και της παιδικής χαράς. Ο άλλος ξέχασε, ο άλλος ξεχάστηκε κτλ
      Αν δεν σας αρέσει η ποιότητα γραφής και ο τόνος να μην διαβάζετε αγαπητέ. Τουλάχιστον όχι μέχρι να καταστεί υποχρεωτικό από εμάς τους "σταλινικούς". Πείτε κάτι πιο πρωτότυπο...
      Υπήρξε πολιτική αντιπρόταση από τους διαφωνούντες και δεν την άκουσα;Διαφορετική ιδεολογική πλατφόρμα; Άλλη στρατηγική;

      • Γάργαρος avatar
        Γάργαρος @ M.O. 13/02/2012 22:30:16

        "Αν δεν σας αρέσει η ποιότητα γραφής και ο τόνος να μην διαβάζετε αγαπητέ. "

        ΤΟ επίπεδο διαλόγου! Είναι να μην τό χεις...άμα το χεις....

    • factorx avatar
      factorx @ Professor Moriarty 13/02/2012 21:37:57

      Με συγχωρείς τώρα αλλά λές πολλά χωρίς να στέκουν. Το κείμενο είναι χιουμοριστικό και όποιος δεν έχει αίσθηση του χιούμορ, με συγχωρείς, αλλά θυμίζουν κάτι τύπους με ψιλό μουστακάκι.

      • juliet avatar
        juliet @ factorx 13/02/2012 22:06:37

        Γιατί εμένα οι τύποι με το ψιλό μουστάκι μου θυμίζουν μπαγλαμαδάκι;λουστρίνι και μαντηλάκι;

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ factorx 13/02/2012 22:36:41

        Ψιλό μουστάκι δεν έχω, αλλά νομίζω ότι μπορώ να ξεχωρίσω τις χοντράδες από το χιούμορ.

        Εύχομαι να ήταν ατυχής απόπειρα χιούμορ. Αλλά δεν νομίζεις ότι αυτό είναι η εύκολη δικαιολογία;

        Το παρακάτω τι είδους χιούμορ είναι; Δεν αποσκοπεί στην ηθική απαξίωση των διαγραμμένων;

        "Ένα πράγμα είναι προαπαιτούμενο για να δούμε μία άσπρη μέρα: ρήξη με την επαρχιώτικη κουτοπονηριά των σύγχρονων κομματικών παραγοντίσκων και τοπικών κοτζαμπάσηδων."

        ΥΓ. Το antinews είναι μία καινοτομία ως προς την ανοικτή έκφραση πολλών απόψεων και αυτό είναι η μεγάλη επιτυχία των ιδρυτών του. Αλλά τις τελευταίες 2 μέρες διάβασα κείμενα που απηχούν μία νοοτροπία που θυμίζει τον άνθρωπο με το παχύ μουστάκι...

        • factorx avatar
          factorx @ Professor Moriarty 13/02/2012 23:22:35

          Κι εγώ και ο Φαήλος και άλλοι έχουμε γράψει και σε αναρτήσεις και σε σχόλια ότι δεν θα ακολουθήσουμε τον δρόμο άλλων με προσωπικές επιθέσεις. Δεν θα κάνουμε δηλαδή αυτό που κάνουν απο χθες το βραδυ εναντίον του Σαμαρα΄. Αλλο όμως η πολιτική αντιπαράθεση και η σάτιρα, όπως του ΜΟ. Και εν πάσει περιπτώσει είσαι υπερασπιστής του παλαιοκομματικού κατεστημένου; Είσαι υπερασπιστής του life style στην πολιτική; Διότι αν είσαι θα πρέπει να μας εξηγήσεις πως ένα πρώην μοντέλλο με τεράστια προσωπικά προβλήματα θα ηγηθεί του αντιμνημονιακού αγώνα καταψηφίζοντας στην Βουλή.Και περιμένω να μου πεις τα κείμενα που απηχούν τη νοοτροπία που λες, αλλά με στοιχεία έτσι; οχι αφορισμούς

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Professor Moriarty 13/02/2012 21:47:48

      Και μην ξεχνάμε την "κρυφή γοητεία της μπουζουρζίας"...

      Ο πασοκισμός κατέστρεψε την αισθητική μας, την διανοητική αισθητική μας.

  12. Γάργαρος avatar
    Γάργαρος 13/02/2012 22:44:51

    Ειλικρινά πιστεύω ότι τα σχόλια, η γνώμη μας, οι διαφωνίες μας περιτεύουν αυτή τη δύσκολη στιγμή. Ο πρόεδρος μας χρειάζεται ηρεμία και ξεκούραση αυτή τη κρίσιμη στιγμή ώστε να συγκεντρωθεί και να πάρει τις κατάλληλες αποφάσεις για τις επόμενες κινήσεις του. Είναι ανώφελο πιστέυω να προσθέτουμε θόρυβο και ταραχή αυτή τη κρίσιμη στιγμή που το μόνο που χρειάζεται η χώρα είναι η συγκέντρωση η ηρεμία και η νυφαλιότητα του εν δυνάμη ΗΓΕΤΗ της Ελλάδος Αντώνη Σαμαρά!

  13. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 14/02/2012 01:24:01

    Δηλαδή, αν το πρώην μοντέλο έπαιρνε γραμμή από τον αστρολόγο της να ψηφίσει Ναι, τότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα με το ότι υπήρξε πρώην μοντέλο, αλλά θα ήταν “στρατιώτης της παρατάξεως”. Όπως και οι υπόλοιποι των οποίων όλα τα ελαττώματα απαλείφθηκαν όταν πρόφεραν την επιθυμητή μονοσύλλαβη λέξη! Κάποιοι έπαψαν προφανώς να είναι “ντιντίδες” και έγιναν χαλκέντεροι στρατιώτες της παρατάξεως.

    Αυτή η άποψη για τα πράγματα δεν είναι η επιτομή του παλαιοκομματισμού;

    Εγώ από που κι ως πού εκφράζω τον “παλαιοκομματισμό”; Πιθανότατα εκφράζω την ουσία του κοινοβουλευτισμού που λέει ότι ο βουλευτής έχει άποψη, και υποτίθεται ότι είναι “αντιπρόσωπος” κάποιων που τον ψήφισαν. Αυτό μπορεί να είναι συντεχνιακό, μπορεί και όχι. Κάπου εδώ διάβασα την άποψη ότι αυτοί που διαφωνούσαν έπρεπε να πάνε να εκφράσουν την διαφωνία τους στους ψηφοφόρους τους, και μετά να ψηφίσουν Ναι. Δηλαδή, να τους πουν ανοιχτά ότι τους εμπαίζουν;

    Αλλά κάνε και τον κόπο να βρεις τι έγραψα για αυτούς που θα ψήφιζαν Όχι στην χθεσινή ψηφοφορία, για να διαπιστώσεις δεν τους έπλεξα κανένα εγκώμιο, μάλλον το αντίθετο. Αλλά με τις διαγραφές δεν συμφωνώ, ειδικά από την ΝΔ, και ειδικά αυτή την περίοδο, και ειδικά γι αυτό το θέμα. Νομίζω ότι υπήρχαν και άλλα μέτρα, και θα μπορούσαν να αποκλειστούν από τις επόμενες εκλογές.

    Δηλαδή, σώνει και καλά έπρεπε να πάμε στην Μέρκελ ποσοστά υπερψήφισης του Μνημονίου από το Ελληνικό κοινοβούλιο της τάξεως Τσαουσέσκου ή ΚΕ ΚΚΣΕ; Αυτό θα θεωρούνταν εκδήλωση (κομματικού) πατριωτισμού;

    Αλλά προφανώς η παρωδία του κοινοβουλευτισμού καταλήγει σε λιγότερη δημοκρατία και από τον ... δημοκρατικό συγκεντρωτισμό. Αποσύρω τις κατηγορίες περί σταλινισμού, διότι το ΚΚΕ μάλλον έχει περισσότερη δημοκρατία από τα δύο κόμματα εξουσίας.

    Και στο κάτω-κάτω, και αν ακόμη θεωρούνταν οι διαγραφές ως αναγκαίο κακό, έπρεπε να τηρηθούν οι χαμηλοί τόνοι που τηρήθηκαν, μπορώ να πω, από τον Σαμαρά και τους συνεργάτες του, όπως ο Κρανιδιώτης. Όχι όμως από κάποιους σαμαρικούς οι οποίοι επιδόθηκαν σε αυτό που αποκάλεσες “χιούμορ”, αλλά μάλλον ισοδυναμεί με δημόσια και συλλογική διαπόμπευση.

    Και κάτι ακόμη. Αν έπαιρνα στα σοβαρά και κάποια άλλα που γράφηκαν, θα έβγαζα το συμπέρασμα ότι το κύρος του αρχηγού κόμματος είναι ανάλογο του αριθμού των διαγραφών. Αλλά και ο ΓΑΠ έκανε ταυτόχρονες διαγραφές, και μάλιστα διέγραψε και έναν περισσότερο. Και λοιπόν;

    Και τέλος, αν αυτοί οι “κουτοπόνηροι επαρχιώτες”, οι “κοτζαμπάσηδες”, τα “πρώην μοντέλα” ανοίξουν κατά τύχη καμιά ποιητική συλλογή και σου στείλουν κάποτε τους στίχους:

    “Κι όταν Αυτός τους πρόδωσε αυτοί δεν αρνηθήκαν
    Κι όταν Αυτός δοξάστηκε αυτοί στρέψαν τα μάτια
    Κι οι σύντροφοί τούς φτύνανε και τους σταυρώναν...”

    Εσύ τι θα τους έλεγες;

    • factorx avatar
      factorx @ Professor Moriarty 14/02/2012 01:43:51

      Με συγχωρείς αλλά έχεις χάσει το μέτρο. Κατηγορείς εμάς για στήριξη του ....παλαιοκομματισμού; Είδες ποτέ το antinews να προβάλει κανέναν βουλευτή; Πόσες φορές έχουμε γράψει για διάλυση του διεφθαρμένου παλαιοκομματικού συστήματος; Πόσες άλλες οτι έπρεπε ο Σαμαράς να διαλυσει χθες τη ΝΔ και να απαλλαγεί απο αυτήν την κομματική μιζέρια; Και επαναλαμβάνω: το χιούμορ είναι αποδεκτό απο όλους τους καλοπροαίρετους ανθρώπους. και είναι λάσπη να βάζεις ταμπέλλες.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ factorx 14/02/2012 02:19:19

        Δεν καταλαβαίνω ούτε την αγανάκτηση που εκφράζεις, ούτε τα περί διαφήμισης ... βουλευτών. Μήπως εγώ διαφήμισα κανέναν βουλευτή και εισέπραξα τον χαρακτηρισμό του "παλαιοκομματικού";

        Όχι, δεν σας θεωρώ παλαιοκομματικούς, αν αυτό θέλεις να ακούσεις, διότι περιφέρομαι εδώ μέσα αρκετό καιρό και απολαμβάνω την φιλοξενία σας, και μπορώ να κρίνω όχι μόνο από αυτά που διάβασα τις 2 τελευταίες μέρες.

        Όταν όμως συζητώ προτιμώ να μην στρογγυλεύω τα επιχειρήματά μου. Δεν είναι λάσπολογία αυτό. Επιχειρηματολογία είναι. Ούτε οι λογικές συνεπαγωγές είναι κόλλημα ταμπελών.

        Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το παίρνεις προσωπικά το θέμα.

  14. anideos avatar
    anideos 14/02/2012 02:19:17

    Οταν απελευθερωθει η αγορα δεν θα πεσουν οι τιμες και σ αυτο να εισαι σιγουρη.
    Πουθενα στην Ευρωπη οταν το κρατος εχασε την πλειοψηφια στην ενεργεια δεν πεσαν οι τιμες αλλα ανεβηκαν.

  15. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 14/02/2012 02:24:48

    πας για διοικητής στην Υδρευση;

    • Flat avatar
      Flat @ Ιωάννης33 14/02/2012 13:05:27

      Κουραστικός γίνεσαι ώρες ώρες βρε νέτσρομ.

  16. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 14/02/2012 03:11:15

    ο λήσταρχος.
    οι παραφυάδες του;

  17. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 14/02/2012 03:15:07

    το θυμάμαι και πολύ καλά!
    αλλά η γραφη στα ελληνικα μπορει ισως και να αποδωθει ...σαπορε (ο)!!!

    λεμε και καμια.... να μας φεύγει η φόρτιση από τα τρολ που μας την πέφτουν από χτες!!!

    • sapore avatar
      sapore @ Ιοκαστη 14/02/2012 11:01:15

      το sapore σημαίνει γεύση στα ιταλικά και μου αρέσει γιατί είναι εύηχη ως λέξη. αν θεωρείς ότι είσαι περισσότερο νεά δημοκρατία ή σαμαρικη από εμένα πλανάσαι πλάνην οικτράν. ο λόγος που είμαι τόσο αγανακτησμένη έιναι ότι πίστεψα στον Σαμαρά και δεν είμαι πρόβατο για να συνεχίσω να πιστεύω χωρίς επιχειρήματα. αν θέωρείς λάθος την άποψή μου περιμένω σοβαρά επιχειρήματα και όχι προσωπικους χαρακτηρισμούς, οι οποίοι υποδηλώνουν έλλειψη επιχειρημάτων και δεν τιμούν ούτε εσένα ούτε αυτόν τον οποίο υποστηρίζεις.

      • juliet avatar
        juliet @ sapore 14/02/2012 11:49:04

        sapore,
        αν μου επιτρέπεις θα σου κάνω την εξής ερώτηση.Αν έλεγε ΟΧΙ ,κάτι που ικανοποιεί την υπερηφάνεια ,κάτι που νομιζουμε ότι μας κάνει διαφορετικούς απ΄αυτούς που ξεπούλησαν χωρίς ενδοιασμούς,και την Δευτέρα έβγαινε ο Παπαδήμος και έλεγε ''ένεκα διαφωνίας του κ.Σαμαρά και μη συνεργασίας του δυστυχώς δεν μπορέσαμε ν΄αποφύγουμε την πτώχευση'' τι θ΄έκανες;θα κατηγορούσε η μήπως όχι;
        Πρέπει να σκεφτείς ότι απέναντι υπάρχει μιά ολόκληρη συμμορία που δεν μπορείς να την πολεμήσεις με ιδεολογίες και ηθικές αξίες.Κάνεις πόλεμο και πολλές φορές κοιμήζεις τον εχθρό μέχρι ν΄ανασυνταχτείς.Δεν είναι μαγκιά να κάνεις τον ήρωα όταν οι δρόμοι σε λίγο θα γεμίσουν ανθρώπους που δεν θα έχουνε τίποτε απολύτως να κάνουν.Η Πατρίδα γίνεται ένα τίποτε ,εμείς υπήκοοι του τίποτε ,τα παιδιά μας δεν θα έχουν αύριο.Δεν υπάρχει ιδεολογία ,λογική υπάρχει.Δεν υπάρχουν σωτήρες και ηρωες ...ξέρεις πόσοι απ΄αυτούς τους τσάμπα μάγκες όταν ήτανε στα χάι τους έκλειναν τις πόρτες και πουλούσαν μούρη;Είσαι ελεύθερη να πιστεύεις ότι θες ...αλλά κάποτε θα πρέπει να λειτουργούμε συντενταγμένα ,να μην προσβάλουμε και πριν κάνουμε ήρωες να βάζουμε το συμφέρο της Ελλάδας και των παιδιών μας πάνω από τους λιμοκοντόρους που σήμερα είναι ήρωες και αύριο πάλι ήρωες και πάντα ήρωες θα είναι .Ξέρεις γιατί;Γιατί είναι σίγουροι ότι ο θεατρινισμός τους έχει πέραση...
        Συγγνώμη,περίμενες ίσως απάντηση από την Ιοκάστη αλλά πήρες από κάποια που είναι ημίαιμη Ελληνίδα.

        • sapore avatar
          sapore @ juliet 14/02/2012 12:51:16

          κατ' αρχάς χαίρομαι που πήρα απάντηση με επιχειρήματα, έστω και αν δεν συμφωνώ. το τι είναι οι πασόκοι και πώς λειτουργούν το ξέρουμε πολύ καλά, άλλωστε κατά τη γνώμη μου η σημερινή μας κατάντια είνα απότοκο δικών τους ενεργειών, με αποκορύφωμα το "σώσιμο" του γαπ. εγώ δεν ήθελα να πει όχι ο σαμαράς για λόγους εθνικής υπερηφάνιας, ούτε για να το παίξουμε αντιστασιακοί. ήθελα να πει όχι γιατί πιστεύω ακράδαντα -εύχομαι ολόψυχα να κάνω λάθος - ότι με το ναι όχι μόνο δεν αποφύγαμε την χρεωκοπία, αλλά την φέραμε πιο κοντά. επίσης όσο αφορά καθαρά σε κομματικό επίπεδο, πιστεύω ότι μετά το ναι όχι μόνο η αυτοδυναμία, αλλά και ένα καλό ποσοστό είναι μακρινό όνειρο.

          • juliet avatar
            juliet @ sapore 14/02/2012 13:06:40

            Στο ΟΧΙ θα του την φορτώνανε.Ητανε ικανοί να κάνουν στάση πληρωμών με το άλλοθι ότι ο Σαμαράς έφταιγε.Πιστεύω ότι έχεις την ικανότητα να αξιολογήσεις ότι ο Γαπ εκλέχτηκε με 10% επιπλέον μόνο και μόνο γιατί είπε ''λεφτά υπάρχουν''.Τόσα χρόνια αυτό το κίνημα έκανε ιδεολογία το εύκολο χρήμα ,την επίδειξη ,την καλοπέραση ....σκέψου τι θα γινότανε ....
            Οσο για την υπερηφάνεια ...όταν ένας ανθέλληνας γυρόφερνε τους τενεκέδες της οικουμένης πετώντας τα κόκκαλα της Ελλάδας .....θα την ανακτήσουμε ,όχι βέβαια εν θερμώ.Χάρηκα που μου απάντησες.
            Οσο για την αυτοδυναμία ,τι ήθελες τα πανηγύρια του 2004;Ικανούς θέλουμε και όχι πληρωμένους .Και καλά θα κάνει τώρα ο Σαμαράς να γίνει έλεγχος σ΄όλα ......πιστεύω να καταλαβαίνεις .
            Τερμα η πατριδοκαπηλία .
            Αίσωπος:''Τα πλούτη φέρνουν φίλους ,αλλά οι πραγματικοί φίλοι φαίνονται στις συμφορές''.

  18. factorx avatar
    factorx 14/02/2012 03:22:38

    Η ένστασή μου σε όσα έγραψες είναι η εξής: είναι άδικο να επιτίθεσαι στον ΜΟ για ένα σατιρικό κείμενο
    αντε καληνυχτα τώρα

  19. juliet avatar
    juliet 14/02/2012 09:14:27

    ......................
    Αυτή η πειθαρχία πρέπει να είναι το συμβολόν σας και πρέπει να βγάλετε μέσα από την ψυχήν σας οιονδήποτε άλλο αίσθημα,οιανδήποτε άλλην όρεξιν,που αντιτάσσεται εις την πειθαρχίαν,ώστε να πειθαρχείτε πρώτα εις εκείνους που σας οδηγούν.Και όταν δεν έχετε κανένα να σας οδηγήση,να πειθαρχείτε εις τον καλύτερον από σας.Πρέπει να το μάθετε αυτό το πράγμα ,διότι μέσα εις την ζωή σας θα πρέπει πάντοτε να πειθαρχήτε σε κάποιον,όπως κάποιοι άλλοι θα πειθαρχούν σε σας,για να πάη εμπρός η Κοινωνία.Αυτήν την πειθαρχίαν να την έχετε βάσιν και κανόνα της διαγωγής σας και τίποτε δεν πρέπει να σας την κλονίση.
    .....................................................................
    Υποθήκαι-Ιωάννη Μεταξά (24-4-1939)

  20. ΘΑΝΑΣΗΣ avatar
    ΘΑΝΑΣΗΣ 14/02/2012 11:14:49

    To μοναστήρι ναν΄καλά κι από καλογέρους............Κάποιοι πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν μπορούν μα σκυλεύουν πλέον το σώμα της φιλελεύθερης
    παράταξης.Δεν μπορούν χωρίς επιπτώσεις να κάνουν το κομμάτι τους μόνο και μόνο να γίνουν αρεστοί σε κάποιους ψηφοφόρους.Οι αρχηγοί και τα κόμματα υπάρχουν για να διδάσκουν αξίες και αρχές και να στέκονται όρθια στα δύσκολα και να οδηγούν τους πολίτες και όχι να άγονται και να φέρονται από τις συγκυρίες του θυμικού κάποιων.Είμαι σίγουρος ότι όσοι ψήφισαν όχι το έχουν μετανοιώσει, αν όχι κακό του κεφαλιού τους. Ήταν μεγάλη ευκαιρία για τη Ν.Δ. να πάει συντεταγμένα στην ψηφοφορία και από σήμερα να πανηγυρίζει για την αυτοδυναμία.Τη μη επιτευξή της θα την πληρώσουν πρώτα -πρώτα οι διαγραφέντες που θα πέσουν στη χλεύη του λαού που στηρίζει τη μεγάλη μας παράταξη.Αυτή τη στιγμή η μόνη ελπίδα του τόπου και του λαού είναι ο Σαμαράς. Σε αντίθετη Περίπτωση θα πληρώσει όλος ο λαός τον πολιτικαντισμό κάποιων, που στο κάτω κάτω της γραφής οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν επιδείξει δα και τίποτα σπουδαίο στη πολιτική τους διαδρομή.

  21. ntjohn avatar
    ntjohn 14/02/2012 11:36:52

    Συμφωνώ απόλυτα!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.