#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/03/2008 19:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάνουν γαργάρα και την Ολυμπιακή

 Η σκοπιμότητα βγάζει πλέον μάτι. Το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας ματαιώθηκαν δεκάδες πτήσεις της Ολυμπιακής και η ταλαιπωρία των επιβατών, αλλά και των υπαλλήλων «πρώτης γραμμής», ήταν άνευ προηγουμένου. Άπαντες όμως εσίγησαν. Ενώ σε άλλες περιόδους, με μικρές σχετικά καθυστερήσεις, τα κανάλια οργίαζαν τώρα κανένα δεν είπε κουβέντα; Σύμφωνα με τα στοιχεία του αερομεταφορέα, τις ημέρες των εορτών σημειώθηκαν περί τις σαράντα ακυρώσεις πτήσεων, ενώ πολλές δεκάδες πτήσεων καθυστέρησαν, συχνά αρκετές ώρες. Η σιωπή είναι εύλογη. Όσοι ενδιαφέρονται για την ΟΑ ελέγχουν και τα μήντια. Απο την άλλη, η κυβέρνηση υποτίθεται οτι, με ανοικτά το Σκοπιανό, το ασφαλιστικό και τη ΔΕΗ, δεν θέλει να ανοίξει ένα ακόμη μέτωπο. Συγκαλύπτοντας όμως την κακοδιαχείριση, τον απαράδεκτο προγραμματισμό και τις τρομερές ελλείψεις σε έμψυχο υλικό και σε αεροσκάφη, η ίδια κυβέρνηση απαξιώνει την ΟΑ. Η οποία υποχωρεί ατάκτως, ακόμα και σε δρομολόγια που προηγουμένως, αν δεν κυριαρχούσε, τουλάχιστον συναγωνιζόταν με ίσους όρους μεγάλες ξένες εταιρείες. Σε αυτές ακριβώς τις γραμμές μπαίνουν τώρα ελληνικές ιδιωτικές εταιρείες. Αυτό όμως λέγεται και «σαμποτάζ». 

Τελικώς, για ποιόν δουλεύει αυτή η κυβέρνηση και οι «φαμίλιες»-φέουδα εντός αυτής; Για το δημόσιο συμφέρον ή για τα συμφέροντα ιδιωτών και κυβερνητικών παραγόντων που λειτουργούν στο σκοτεινό παρασκήνιο; Ας τοποθετηθούν επιτέλους σε αυτά τα θέματα και οι συνδικαλιστές της ΟΑ, οι οποίοι σε αντίθεση με άλλες περιόδους που εμφανίζονταν λαλίστατοι, το τελευταίο διάστημα τηρούν σιγή ιχθύος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. antinor avatar
    antinor 12/03/2008 19:54:19

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΚΟΝΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ?ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ?
    ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ Η AIR FRANCE ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑ Σ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ?
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΟΙ ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ?.(ΑΧ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΟΥΛΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΙΟΙΚΟΥΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΑΝΗ ΤΗΝ ΟΑ)
    ΓΙΑΤΙ Η ΑΙΓΙΑΝ ΑΙΡΛΑΙΛ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΚΕΛΝΕΙ ΤΩΡΑ 18 ΝΕΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ? ΕΝΩ Η ΟΑ ΣΟΥΡΝΕΤΑΙ. ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ?ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

  2. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ avatar
    ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ 12/03/2008 21:34:12

    ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΤΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙ ?????
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΥΠΟΨΙΑ ΤΕΤΟΙΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ .ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ Η ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΑΠΣΕΥΣΕΙ

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/03/2008 22:31:27

    antinor, ρωτάς ρητορικά ή ρωτάς για να μάθεις; Δύσκολη η συνοπτική απάντηση, αλλά θα προσπαθήσω.
    1. Η στρατηγική του «εθνικού μεταφορέα» δεν είναι πιά βιώσιμη είτε λόγω απελευθέρωσης των αγορών είτε επειδή ακρίβηνε το πετρέλαιο και είναι σχετικά φτηνά τα εισητήρια. Η ΟΑ θα ήταν βιώσιμη μόνο σαν περιφερειακή feeder μεγαλυτέρων εταιριών (βλέπε Aegean και Lufthansa). 2. Θα πληρώνεις τα ελλείματα γιατί είσαι το ίδιο κορόϊδο που πληρώνεις το μεγαλύτερο spread στο «ελεύθερο και ανταγωνιστικό» τραπεζικό σύστημα, τις μεγαλύτερες χρηματιστηριακές προμήθειες, το ακριβότερο τσιμέντο κλπ. Το ίδιο κορόϊδο που μέχρι το 1990 πλήρωνες καπέλλο για να πάρεις τηλεφωνική γραμμή με τεχνολογία ΟΤΕ του 1950 ή 1960. Θα πληρώνεις ελλείματα γιατί οι ταξειδιωτικοί πράκτορες της μίας ή άλλης παράταξης λάδωναν στελέχη της ΟΑ για να δείχνουν το αεροπλάνα «γεμάτα» ενώ ήταν άδεια προκειμένου να πάρουν καλές τιμές στα group rates.
    Θα πληρώνεις ελλείματα γιατί πετούσαμε στο Σίντνεϋ και την Νέα Υόρκη για λόγους εθνικής περιφάνειας με το αεροπλάνο τίγκα σε φτηνά εισητήρια. Πετούσαμε μέσω Ντουμπάϊ και οι μελαχροινές αεροσυνοδές πουλούσαν την θέση τους σε ξανθιές (αυτό δεν το πίστεψα όταν το πρωτοάκουσα). Ασε τις συνήθεις μίζες στις αγορές και προμήθειες. 3. Η Aegean είναι κερδοφόρα διότι δεν πετάει παντού στην Ελλάδα και στους προορισμούς εθνικής περιφάνειας, αλλά πετάει μόνο εκεί που έχει πληρότητα και λίγες εκπτώσεις. Η Aegean είναι κερδοφόρα (αν είναι) επειδή κατάφερε να γίνει feeder της Lufthansa. H Aegean δεν θα τα είχε καταφέρει, εάν δεν υπήρχε η Ολυμπιακή να τροφοδοτεί με πελάτες από οριακές γραμμές την δικιά της κίνηση (και ασε τον κύριο Aegean να διαμαρτύρεται για αθέμιτο ανταγωνισμό). Τέλος η Aegean έχει --για την ώρα-- νεαρό (φτηνό) προσωπικό σε σχέση με το μάλλον γηραιότερο της ΟΑ. Η ΟΑ έχει χάσει το παιχνίδι τουλάχιστον από το 1989 που έμαθα να διαβάζω, αλλά τα κοράκια τρώνε πτώμα πολύ καιρό (μερικοί γίνανε και σημαντικοί αξιοπρεπείς πτωματοταϊσθέντες άνθρωποι.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/03/2008 22:38:10

    Και, συγνώμη, ξέχασα: Θα μπορούσαμε δίπλα στο όνομα του κάθε επώνυμου συνδικαλιστή να βάλουμε το επώνυμο συμφέρον που εκπροσωπεί. Σχεδόν κάθε συνδικαλιστή, με ελάχιστες εξαιρέσεις (και εάν δεν μπορούσαμε εμείς, θα μπορούσε να το κάνει ο ατυχής ή πονηρός υπουργός μεταφορών απο το 1989 και μετά)

    Για του στραβού το δίκιο ωστόσο, ακόμα και η τρομερή Lufthansa με τις τρομερές πληρότητες και την απίθανη αποτελεσματικότητα μόλις και μετά βίας κατορθώνει να έχει ικανοποιητικές οικονομικές αποδόσεις

  5. Χούλια Κοτσγκιγκίτ avatar
    Χούλια Κοτσγκιγκίτ 13/03/2008 05:06:43

    σαν σκραπ για τη χαλυβουργική; λιώνει το χαρτί;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.