#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/07/2011 20:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάνει πίσω η Διαμαντοπούλου στο νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια!



Απίστευτη κωλοτούμπα από την κυβέρνηση και ειδικά από την Α. Διαμαντοπούλου η οποία φαίνεται ότι παίρνει πίσω το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια και μεταθέτειτην ψήφισή του για τα τέλη Αυγούστου, αρχές Σεπτεμβρίου.

Μετά την κυβερνητική σύσκεψη σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε με λόγια μασημένα ότι θα μεταθέσουν για λίγο το χρόνο που θα περάσει το νομοσχέδιο το οποίο έχει δημιουργήσει τεράστια αναταραχή στο χώρο της Παιδείας.

Σημειώνεται ότι σήμερα ο Αντ. Σαμαράς ζήτησε να παγώσει ο νόμος πλαίσιο μέχρι την 1η Σεπτέμβρη.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η κωλοτούμπα έγινε καθώς κανένας δεν ήταν σύμφωνος με αυτό το νόμο και στην πράξη δε θα περνούσε. Η Α. Διαμαντοπούλου φαίνεται να προσπαθεί να κάνει ελιγμούς και να "στρογγυλέψει" ρυθμίσεις που δεν άρεσαν στους πρυτάνεις. Ωστόσο, φέρεται να είναι οργισμένη με τη διαρροή του Η. Μόσιαλου καθώς ήθελε η ίδια να ανακοινώσει την αναβολή και να κερδίσει πόντους στοδιάλογο με τους πρυτάνεις.

Συνάντηση Σαμαρά - πρυτάνεων

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς δέχθηκε, σήμερα, στα γραφεία του κόμματος, τους εκπροσώπους των πρυτάνεων με τους οποίους συζήτησε το προτεινόμενο από την κυβέρνηση πλαίσιο νόμου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Μετά τη συνάντηση, ο  Τομεάρχης της Ν.Δ. Άρης Σπηλιωτόπουλος και ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Θεόδωρος Παπαθεοδώρου έκαναν τις ακόλουθες δηλώσεις:

ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: «Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και ο Τομέας Παιδείας είχαμε, σήμερα, μία εξαιρετικά γόνιμη και χρήσιμη συζήτηση, με τους Πρυτάνεις. Θα έλεγα ότι το κλίμα ήταν κλίμα συμφωνίας στο ότι χρειάζονται ριζικές και γενναίες μεταρρυθμίσεις στα ελληνικά Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά Ιδρύματα. Γι’ αυτό, ακριβώς, το λόγο και η Σύνοδος των Πρυτάνεων, αλλά και εμείς έχουμε καταθέσει πολύ συγκεκριμένες προτάσεις, που διασφαλίζουν την απόλυτη διαφάνεια, τον έλεγχο και την αξιολόγηση των Ελληνικών Πανεπιστημίων και των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων.

Τόσο οι Πρυτάνεις, όσο και εμείς, ως Νέα Δημοκρατία, ως Αξιωματική Αντιπολίτευση, ζητούμε από την Υπουργό να δώσει τον απαιτούμενο χρόνο αυτών των εβδομάδων, προκειμένου και η Ακαδημαϊκή Κοινότητα να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στο Σχέδιο Νόμου, αλλά και να μπορέσει η Υπουργός να συνυπολογίσει τις απόψεις και τις προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας.

Κωδικοποιώντας, θα έλεγα, για μία ακόμη φορά, ότι πρέπει να παγώσει τη συζήτηση τώρα και να φέρει το Σχέδιο Νόμου την 1η Σεπτέμβρη. Να μην επιμείνει στην πρότασή της για την εκλογή Πρυτάνεων παρά μόνο από τον φυσικό τους χώρο. Είναι πάγια η άποψή μας ότι, βεβαίως, χρειάζεται έλεγχος και διαφάνεια στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, βεβαίως χρειάζονται εποπτικά όργανα, αλλά δεν μπορεί η Ακαδημαϊκή Κοινότητα να εκπροσωπείται από κανένα άλλο παρά μόνο από πρόσωπα τα οποία προέρχονται από το φυσικό της χώρο.

Και, ασφαλώς, πρέπει να δει ότι σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, υπάρχει μία στροφή στις τετραετείς σπουδές. Αυτό κάλλιστα, μπορεί να ισχύει και σε εμάς. Δεν χρειάζεται να συρρικνώσουμε τον χρόνο σπουδών, σε μία περίοδο που η ελληνική κοινωνία χρειάζεται να παράξει εξειδικευμένα στελέχη, καλούς επιστήμονες, για να μπορεί η χώρα μας να προχωρήσει μπροστά, για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανταγωνιστικές συνθήκες του αύριο».





Θ. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ (Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου):



«Τα Πανεπιστήμια καταθέτουν θετικές προτάσεις για την αλλαγή που χρειάζονται σήμερα στο θεσμικό πλαίσιο της λειτουργίας τους. Τα Πανεπιστήμια, επίσης, θεωρούν, ότι οποιαδήποτε αλλαγή ή μεταρρύθμιση θα πρέπει να είναι επωφελεία των σπουδών που κάνουν τα παιδιά των Ελλήνων στα Πανεπιστήμια.

Αυτό το οποίο συζητήσαμε με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνη Σαμαρά, είναι ότι σήμερα χρειάζεται η Πολιτεία να ακούσει τη φωνή των Πανεπιστημίων, να ακούσει τις προτάσεις τους. Και, βεβαίως, εκεί που υπάρχουν αντιδράσεις είναι όταν προτείνονται, είτε από τη μία πλευρά οργάνωση σπουδών που δεν αντιστοιχεί σε ισχυρά πτυχία, είτε από την άλλη πλευρά, ένα σύστημα διοίκησης, το οποίο θα δημιουργήσει μεγάλη εξάρτηση και διαφθορά στα Πανεπιστήμια.

Αυτό το οποίο θέλουμε είναι να ακουστούν οι προτάσεις των Πανεπιστημίων και βεβαίως να ενσωματωθούν σε ένα Σχέδιο Νόμου που θα φέρει τη μεταρρύθμιση, θα φέρει την αλλαγή, με αυτοδιοίκηση και άνοδο της ποιότητας των σπουδών.

Ο κ. Α. Σαμαράς συμφώνησε με τις προτάσεις των Πανεπιστημίων. Ξεκινήσαμε από ένα πάρα πολύ απλό δεδομένο: Δεν μας ενδιαφέρει τίποτε άλλο παρά η καλυτέρευση του επιπέδου σπουδών και έρευνας στα Πανεπιστήμια. Δεν μας ενδιαφέρει τίποτε άλλο από την κατοχύρωση της αυτοδιοίκησης και της δημοκρατίας μέσα στα Πανεπιστήμια. Και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να περάσει από τη διάλυση των Πανεπιστημίων. Η διάλυση των Πανεπιστημίων είναι επιζήμια, πρώτα απ’ όλα, για την ελληνική κοινωνία».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. peter13 avatar
    peter13 07/07/2011 20:16:56

    Να αφήσουν ήσυχη την παιδεία άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν περάσει ούτε για καφέ από τα ελληνικά πανεπιστήμια!!!

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ peter13 07/07/2011 20:28:56

      Χαχα, πλέον μόνο για καφέ πάνε οι άνθρωποι στα πανεπιστήμια...

      • Αίθρα avatar
        Αίθρα @ Γιώργος1 07/07/2011 22:18:11

        ;

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/07/2011 20:28:54

    Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στον Βιλγαρακη, τουν λουομενο νεοκομματαρχη.

    Απο συνδεση Βονταφον εκανε τη δηλωση τομη στα εγγεφαλικα μας κυτταρα.

    Βιλγαρακι εχει μαυρισει το σκαλπ και εχει περασει η ακτονοβολια μεσα.. βαλε ενα ΚΑΠΕΛΟ.

    ΚΑΠΕΛΟ ΚΑΠΕΛΟ μμμμμ ευλογημενο ΚΑΠΕΛΟ.

    ΠΠ

  3. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/07/2011 20:35:10

    Επιτέλους!
    Καταλάβετε το!
    Το ΠΑΣΟΚ είναι ισχυρή κλίκα εξουσίας αλλά και καθεστωτική ΦΟΥΣΚΑ.
    Μην τής δίνετε ανάσες και περιθώρια με θεσμικές συναινέσεις.
    Αντισταθείτε της και έπεσε.

  4. Vass avatar
    Vass 07/07/2011 20:48:56

    Ας μας πει ο Άρης τη "στροφή" στους τεταρτοετείς κύκλους σπουδών εις τας Ευρώπας που την έχει δει; Ας ενημερωθεί καλά και μετά να βγει να πει τις παπάρες του. Εκτός κι αν στη Γερμανία και την Αγγλία οι απόφοιτοι είναι λίγοτερο καταρτισμένοι, ενώ στην Ελλάδα πρέπει να σπουδάσει κανείς πέντε χρόνια για να βγάλει μια οικοδομική άδεια και να υπολογίσει ένα χωροδικτύωμα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Vass 07/07/2011 22:05:15

      Μάλιστα... δεν σε εγγράφει μέλος το ΤΕΕ, ε;

      • Vass avatar
        Vass @ Αυριανιστής 07/07/2011 22:20:52

        Μάγος είσαι;

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Vass 07/07/2011 22:59:20

          Αν νομίζεις ότι το ΕΜΠ και τα διάφορα κολλέγια του κώλου της Αγγλίας ,που πουλάνε βιομηχανοποιημένα πτυχία, είναι το ίδιο δεν αξίζεις να βγάλεις ούτε άδεια για σπιτόσκυλο.
          Το να έχεις ιδιοτελές συμφέρον είναι άλλο, και άλλο το να κάνεις το μαύρο άσπρο, γιατί δεν ήσουν άξιος να περάσεις στα πανεπιστήμια της Ελλάδας και παρέκαμψες με χρήματα την αξιοκρατία, για να γίνεις "μηχανικός" και να είσαι το ίδιο με αυτούς που έχουν διπλάσιο μυαλό από σένα.

          • Αίθρα avatar
            Αίθρα @ Προφήτης 07/07/2011 23:12:01

            Το πρόβλημα ξέρετε ποιο είναι; Ότι τα κολλέγια αυτά του κώλου όπως λέτε( συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό, παρεμπιπτόντως) δεν κλείνουν κάθε τρεις και λίγο, όπως τα εδώ Πανεπιστήμια. Όσοι σκιστήκαμε στο διάβασμα τόσα χρόνια για να περάσουμε εδώ, ενδιαφερόμαστε για το αντικείμενο που σπουδάζουμε και θέλουμε να ασχοληθούμε σοβαρά με αυτό έχουμε να αντιμετωπίσουμε χίλιες δύο αντιξοότητες. Έξω κανένας δε σε εμποδίζει, ίσα-ίσα, και στο χειρότερο μέρος, σε βοηθά. Εδώ δεν ξέρουμε αν το άλλο εξάμηνο θα γίνουν κανονικά οι παραδόσεις/οι εξετάσεις. Βλέπετε πάλι τώρα τι γίνεται. Δεν είναι κρίμα;

            Τελυταίο μου σχόλιο για το συγκεκριμένο θέμα, ζητώ συγγνώμη για τις πολλές δημοσιεύσεις, αλλά, όπως και πολλοί συμφοιτητές, έχω καεί επειδή ο κάθε Υπουργός (ή πολιτικός, γενικότερα) θέλει να δείξει ότι κάτι κάνει.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αίθρα 07/07/2011 23:35:31

            Το γεγονός ότι τα εδώ πολυτεχνεία "κλείνουν κάθε τρεις και λίγο", όπως λες, δεν είδα να εμποδίζει τους φοιτητές τους να βγαίνουν καλοί μηχανικοί και να γίνονται δεκτοί με όλας τας τιμάς από καταξιωμένα πολυτεχνεία καταξιωμένων χωρών για περαιτέρω σπουδές. (Και δεν αναφέρομαι στην Αγγλία, όπου φυσικά το Imperial δέχεται άνευ ετέρας τους απόφοιτους ελληνικών πολυτεχνικών σχολών, αλλά πολυτεχνεία όπως τα γερμανικά, που ξέρουμε όλοι τι επίπεδο σπουδών έχουν.)

          • Vass avatar
            Vass @ Αυριανιστής 07/07/2011 23:43:39

            Καλά τα Μεταπτυχιακά και δίκιο έχεις για το Imperial. Πες μου όμως πώς γίνεται το ΤΕΕ να εγγράφει όλους τους αποφοίτους Ρουμανίας, Βουλγαρίας, πρώην Γιουγκοσλαβίας κλπ.; Πώς δέχεσαι να θεωρείσαι συνάδελφος με αυτούς που πήραν πτυχίο εξ αποστάσεως;

          • Vass avatar
            Vass @ Προφήτης 07/07/2011 23:24:22

            Σε ευχαριστώ για το σχόλιο για την αξιοσύνη και τη σύγκριση με όσους έχουν διπλάσιο μυαλό. Πάντα θαύμαζα όσους μπορούσαν να αποδείξουν τις δυνατότητές τους στην πράξη.
            Επί της συζήτησης τώρα, οι διδακτικές μονάδες είναι μια πραγματικότητα που ισχύει σε όλη την Ευρώπη. Ιδιοτέλεια είναι να απορρίπτει κανείς το θεσμό των διδακτικών μονάδων και φυσικά την αξιολόγηση που προαπαιτεί.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Vass 07/07/2011 23:40:02

            Για πήγαινε όμως με πτυχίο μηχανικού τριετούς φοιτήσεως σε γερμανικό πολυτεχνείο, να δούμε εκεί πόσα απίδια πιάνει ο σάκος των "διδακτικών μονάδων"...

            Ευτυχώς που πολλά πανεπιστήμια, και κυρίως πολλές επαγγελματικές ενώσεις ανά την Ευρώπη, έχουν πάρει πρέφα το καταγέλαστο σύστημα της περιβόητης "Συνθήκης της Μπολώνια" και έχουν γνώση (οι φύλακες).

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Προφήτης 08/07/2011 00:43:38

            Προφήτη

            Το ό,τι μιλάς απαξιωτικά δείχνει ότι έχεις πρόβλημα με τους αποφοίτους εξωτερικού. Και είναι κρίμα να σκέφτεσαι έτσι. Ο αδελφός μου έχει Μπάτσελορ και μάστερ Πολιτικών Μηχανικών βρετανικού Πανεπιστημίου και η κομπλεξική νοοτροπία περί της μεγίστης και αδιαμφισβήτητης δήθεν υπερσουπεροανωτερότητας του ΕΜΠ του έχει προκαλέσει ένα σωρό εμπόδια από το ίδιο το ΤΕΕ που εχθρεύεται οποιονδήποτε απόφοιτο εξωτερικού. Τα εμπόδια αυτά είναι από γραφειοκρατικά έως και ακαδημαϊκά (αφού κατά τις εξετάσεις του φέρονται απαξιωτικά) και μέχρι να αναγνωριστεί η ισοτιμία του πτυχίου του θα πρέπει να φτύσει αίμα. Αυτή η νοοτροπία είναι πασοκική δηλαδή καθαρά συντεχνιακή και κοντόφθαλμη. Θα έλεγε κανείς και ανόητη

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/07/2011 01:38:10

            Μανώλη και άλλοι φίλοι, φιλτάτη η αλήθεια.

            Όποιος αξίζει σπουδάζει στην πατρίδα του. Τελεία.
            Στο κοινό γήπεδο.

            Η χώρα θέτει το πλαίσιο αξιολόγησης και όσοι άξιοι μετά από δοκιμασία κατακτούν τις θέσεις.

            Τίποτα αξιοκρατικώτερο.

            Η χώρα ασκεί (οφείλει έστω...) εθνική πολιτική καθορίζοντας αριθμό εισακτέων.
            Δεν μπορεί να πλημμυρίζει από πτυχιούχους ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.

            Το ότι το εθνικό σύστημα φαλκιδεύεται από αυτούς που διαθέτουν περισσότερα χρήματα για να κάνουν καλύτερα φροντιστήρια είναι απείρως ελαφρύτερο από τη φαλκίδευση που γίνεται από αυτούς που με χρήματα παρακάμπτουν την εξεταστική διαδικασία, και ντενεκέδες του 11 πάνε και βαφτίζονται "δόκτορες" με αγορασμένα πτυχία στις Μπρατισλάβες.

            Έχω γνωρίσει μόνο έναν που πέρασε στο ΕΜΠ αλλά πήγε στο Παρίσι να σπουδάσει, πλούσιο κληρονόμο που είχε οικονομική δυνατότητα και ήθελε απλά να ζήσει "μεγάλη ζωή" παράλληλα με τις σπουδές.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Προφήτης 08/07/2011 02:14:16

            Όπως τα λες είναι...

            Ειδικά για τους Έλληνες Μηχανικούς είναι μεγάλη τύχη
            που το ΤΕΕ, δηλαδή το επαγγελματικό τους επιμελητήριο
            δίνει τις άδειες άσκησης επαγγέλματος και ουσιαστικά
            κρατά στα χέρια του την δυνατότητα να μη παρέχει
            δυνατότητα της άσκησης του επαγγέλματος του μηχανικού
            σε αποφοίτους ΤΕΙ και λοιπών, αμφίβολης αξίας ξένων
            πανεπιστημίων..Όσο και να αναγνωρίζονται τα πτυχιά
            αυτά από ΔΟΑΤΑΠ κλπ, χωρίς το ΤΕΕ δεν συνοδεύονται
            από άδεια άσκησης..
            Ωστόσο, το ΤΕΕ διεξάγει κάθε τόσο εξετάσεις,
            οπότε όποιος είναι άξιος παίρνει την άδεια..

            Μακάρι και άλλοι επιστημονικοί κλάδοι να είχαν
            αντίστοιχο επιμελητήριο...

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Προφήτης 08/07/2011 16:28:12

            Διαφωνώ μαζί σας. Το ΤΕΕ δρα πολλές φορές συντεχνιακά. Το ΕΜΠ δεν είναι ανώτερο από πολλά πανεπιστήμια του εξωτερικού. Υπάρχουν βέβαια και αρκετά του εξωτερικού που είναι επιπέδου ΤΕΙ αλλά όχι όλα και όχι τα περισσότερα. Μην βαυκαλίζεστε. Το ότι το ΕΜΠ είναι καλό πανεπιστήμιο αυτό δεν το καθιστά και μοναδικό. Αυτα περί σπουδών στη χώρα του ο καθένας, είναι μικρόψυχο. Αν είχες δηλαδή μια ατυχία την ημέρα των πανελληνίων εξετάσεων, και δεν έγραψες καλά, είσαι ανάξιος; Τι λές; Επειδή το σύστημα εισαγωγής στην Ελλάδα είναι σοβιετικού τύπου είναι και το αντάξιο της επιστήμης; Αν δηλ. πάει κάποιος στο εξωτερικό να σπουδάσει είναι κατώτερης αξίας μαθητής ή φοιτητής ή επιστήμονας;

            Οσμή ψευτοπερηφάνιας από τη συντεχνία των αποφοίτων του ΕΜΠ μου μυρίζει

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Προφήτης 08/07/2011 16:33:25

            Όσο για την κατάργηση του ΤΕΕ:
            Να καταργηθούν οι περιττές εξετάσεις του ΤΕΕ και τα εμπόδια που θέτει ειδικά για τους αποφοίτους Ε.Ε. για να μην τους δώσει άδεια.
            Ήδη έχουν εκδοθεί πάμπολλες δικαστικές αποφάσεις που καταδικάζουν την παρελκυστική συντεχνιακή στάση του ΤΕΕ στο θέμα αυτό και το υποχρεώνουν να κινείται στα αυστηρά πλαίσια των σχετικών κοινοτικών οδηγιών περί αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων σε κάθε κράτος μέλος της Ε.Ε. όπως η Ελλάδα (αν το έχουμε ξεχάσει).

            Αλλιώς να φύγουμε από την Ε.Ε. Να γίνουμε και επίσημα ελληνική Σοβιετία.

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 07/07/2011 20:54:25

    Σε καμμία σοβαρή χώρα δεν αλλάζουν τους νόμους για την παιδεία (φυσικά, συνεχίζουν να συγχέουν την παιδεία με την εκπαίδευση) κάθε 3-4 χρόνια. Αυτή η προχειροτητα σε ΟΛΑ είναι που καταστρέφει την χώρα.
    Πρόχειροι άνθρωποι
    Πρόχειρες αποφάσεις

    'Ελλειψη στρατηγικού σχεδιασμού, τουτέστιν, πως βλεπουμε την εκπαίδευσή μας σε 10-20 χρόνια;
    Που θέλουμε να πάει η εκπάιδευση και πώς;

  6. ierofantis avatar
    ierofantis 07/07/2011 21:38:11

    Γάτος ο Αντώνης...

    Για 1η Σεπτέμβρη, ε;

    Κυρία Διαμαντοπούλου, τότε θα έχουν τελείωσει οι διακοπές και η ραστώνη.

    Τα αμφιθέατρα θα γεμίσουν για την εξεταστική του Σεπτέμβρη.

    Καλός χρόνος για να περάσεις το νόμο σου...

    Ο νοών, νοείτω.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ierofantis 07/07/2011 22:06:50

      Δηλαδή Ιεροφάντη, έπρεπε να τον περάσει νύκτωρ, όπως ήθελε αρχικά αλλά δεν της βγαίνει;

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Αυριανιστής 07/07/2011 22:22:21

        Ίσως δεν εξηγήθηκα σωστά και παρεξηγήθηκα.

        Βεβαίως και δεν έπρεπε να τον περάσει νύχτα. Απλώς λέω ότι με αυτό τον τακτικό ελιγμό, ο Σαμαράς αφενός βάζει την ατζέντα του και εδώ αφετέρου επιφορτίζει τη Διαμαντοπούλου με άλλο ένα πονοκέφαλο.

        Να περάσει δηλαδή τον νόμο όχι το κατακαλόκαιρο, με τους φοιτητές στις παραλίες, αλλά το Σεπτέμβρη - βάλε Οκτώβρη, που θα έχουν επιστρέψει στα Πανεπιστήμια.

        Ο πονοκέφαλος λέγεται "κινητοποιήσεις"...

        • Αίθρα avatar
          Αίθρα @ ierofantis 07/07/2011 22:32:30

          Πράγματι, ό,τι καλύτερο είναι να παίζει η Διαμαντοπούλου με το Σαμαρά στις πλάτες μας.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Αίθρα 07/07/2011 22:56:57

            Και ποιες είναι οι πλάτες σας, αν επιτρέπεται;

            Είστε φοιτητής/τρια;

            Και αν ναι, από τη διάλυση του σύμπαντος της κυβέρνησης της κας
            Διαμαντοπούλου, τί σας ενόχλησε περισσότερο;

            Το γεγονός ότι η κα Διαμαντοπούλου έφερε ένα νομοσχέδιο εν τω μέσω
            του θέρους για να το περάσει αβροχοίς ποσί, ή ότι ο Σαμαράς της έκοψε
            τη φόρα, ζήτησε χρόνο για διαβουλεύσεις με τη πανεπιστημιακή
            κοινότητα και εξ αυτού του λόγου σου έδωσε και εσένα χρόνο να διαβάσεις
            και να ενημερωθείς πιο σφαιρικά και ουσιωδέστερα για κάτι
            που πιθανώς να επηρεάσει την υπόλοιπη ακαδημαϊκή σου ζωή αλλά
            πολύ πιθανότερο την εργασιακή σου ζωή στη μετά μνημόνιο εποχή;

  7. Riosma avatar
    Riosma 07/07/2011 21:39:31

    Ο νόμος της κ. Διαμαντοπούλου αναφέρει οτι η φοιτητική εκπροσώπιση θα γίνεται στο Συμβούλιο της εκάστοτε σχολής έχοντας γνωμοδοτικό χαρακτήρα, καθώς και οτι οι εκπρόσωποι αυτοί θα αναδεικνύονται μέσω εκλογικής διαδικασίας από ΕΝΙΑΙΟ ψηφοδέλτιο (τώρα η κάθε παράταξη έχει δικό της), aka κατάργηση τω φοιτητικών παρατάξεων στις σχολές. Θα ήταν ένα μέτρο το οποίο θα εξυπηρετούσε μικροκομματικά συμφέροντα (η ΠΑΣΠ είναι γνωστή για τον χαμαιλεοντισμό της αλλα και για την έλλειψη συγκεκριμένων κεντρικων θέσεων), αλλα που ταυτόχρονα θα βελτίωνε το Πανεπιστήμιο. Οι φοιτητικές παρατάξεις πρέπει να καταργηθόύν άμεσα. Το Πανεπιστήμιο είναι ένας χώρος μέσα στον οποίο πλάθονται συνειδήσεις και διαμορφώνονται προσωπικότητες. Η μόνη "ζύμωση" που έπρεπε να υπάρχει στα Πανεπιστήμια είναι πολιτική καί όχι κομματική.

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Riosma 07/07/2011 22:24:09

      +1000 για την με οποιονδήποτε τρόπο κατάργηση των φοιτητικών παρατάξεων.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Riosma 07/07/2011 23:43:57

      Είναι τουλάχιστον φασιστικό να ζητάμε την κατάργηση των φοιτητικών κομματικών παρατάξεων. Αν οι φοιτητές έχουν την ευθυκρισία που θα προϋπέθετε η φοιτητική τους ιδιότητα, ας τις περιθωριοποιήσουν μόνοι τους. Δε βλέπω να το κάνουν όμως.

  8. Αίθρα avatar
    Αίθρα 07/07/2011 22:01:02

    Στην εξεταστική πάλι οι ηλίθιοι;

  9. Αίθρα avatar
    Αίθρα 07/07/2011 22:16:07

    Έλεος πια... Ας μας αφήσουν ήσυχους μία φορά. Πρώτα ο Καραμανλής επί ένα χρόνο, τώρα αυτή. Έλεος.

  10. ENG avatar
    ENG 07/07/2011 23:01:31

    Εξω τα κομματα απο την παιδεια!!!! Αυτα δημιουργησαν τουσ τεμπεληδες φοιτητεσ!!! Οι πασπ , δαπ και κουραφεξαλα !!!

    Τι δουλεια εχει η πολιτικη με την παιδεια!!! Τη ξερεη η κα Διαμαντοπουλου και κοσ Αρης , απο παιδεια!!!!

    Τη δουλεια εχουν η πρυτανεισ με τα κομματα !!!!

    Μα πειραζει να μα λενε οτι ειμαστε τελευταιοι στην παιδεια , αλλα δυστυχωσ
    αυτοι που ειναο υπευθηνοι πρωτα πολλα ειναι οι καθηγητεσ σε ολεσ τη βαθμιδεσ!!!

    Δεν χρειαζεται αξιολογηση κανεισ!!! Αξιολογειται ενα καθηγητησ απο το επιπεδο το εργασιων και δημιοσευσεων , αλλου αν δουμε αυτουσ που εινα καθηγητες τωρα , ειναι μετρημενοι στα δακτυλα αυτοι που εχουν πραγματικη αξια και αυτοι ειναι τωρα που γλευφουν την πολιτη εξουσια!!!

    Αυτοι που εχουν αξια δουλευουν τετοια ωρα τησ εργασιεσ τουσ!!!!

  11. Γιώργος avatar
    Γιώργος 07/07/2011 23:01:40

    ρε παιδιά εδώ πετάνε έξω του λέκτορες και τους επίκουρους που βγάζουν όλη τη δουλειά. Τι να πας πει τώρα και η κυρία Αννα τρομάρα μας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιώργος 07/07/2011 23:52:52

      Αν δεν κάνω λάθος, το προεδρείο της ΠΟΣΔΕΠ, που πρόσκειται στους σαλονάτους ψευτοαριστερούς του Κουβέλη, αποτελείται κυρίως από επίκουρους. Ας λουστούν λοιπόν τώρα οι καθηγητές τούς μνημονιολάγνους που εξέλεξαν για εκπροσώπους τους.

  12. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 08/07/2011 02:09:42

    Ρε παιδιά όλα καλά με τον Σαμαρά. Τον πάω με χίλια.

    Αλλά αυτόν τον Αρούλη τι τον θέλει τομεάρχη Παιδείας; ειλικρινά δεν υπάρχει χειρότερος. Έπιασε πάτο.

  13. mojo62 avatar
    mojo62 08/07/2011 03:10:18

    Τις αμέτρητες τσιμεντοπαράγκες της Αθήνας ποιοί τις χτίσανε;Οι άξιοι επιστήμονες του ΕΜΠ η οι ιμιτασιόν δόκτορες του εξωτερικού;

  14. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/07/2011 09:01:13

    @Φακ Κώστας

    "Μεγάλη τύχη", ε;

    Αν και συμφωνώ μαζί σου, θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου: σκέψου να ξεπηδήσουν και σ' αυτό διάφοροι κοινωνικοί αυτοματιστές, όπως κάνεις εσύ σε άλλα ζητήματα, και να απαιτήσουν κατάργηση του ΤΕΕ ως αδειοδοτικού φορέα εδώ και τώρα, υπό το πρόσχημα της "ίσης μεταχείρισης"...

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/07/2011 09:04:32

    Τις "αμέτρητες τσιμεντοπαράγκες", τις έχτισε η πολιτική της αντιπαροχής και της αστυλαγνείας που καλλιεργήθηκε ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ τη δεκαετία του '60. Άσε, λοιπόν, τις σοφιστείες. Ό,τι μηχανικοί κι αν ήταν όσοι έφτιαχναν σχέδια τότε, ασφαλώς και θα κοίταζαν να εκμεταλλευτούν μια πολιτική απόφαση,

  16. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 08/07/2011 11:56:34

    @Αυριανιστής

    Μη συγχέεις ΤΕΕ με Δημόσιο...Έλεος...Εντάξει να μην απολυθεί κανείς λοιπόν για να κοιμάσαι ήσυχος..

    Το ΤΕΕ πιστοποιεί επαγγελματικά δικαιώματα και προασπίζει τα συμφέροντα των μηχανικών ΔΥ και Ελευθέρων Επαγγελματιών...Σκέψου όμως έναν Γεωλόγο ας πούμε, που πήρε πτυχίο στη Ρουμανία και ερχόμενος εδώ το αναγνώρισε πληρώνοντας (ΔΙΚΑΤΣΑ) και μάλιστα με βαθμό μεγαλύτερο από τους βαθμούς των Ελληνικών Πανεπιστημίων και αυτόματα έχει προτεραιότητα στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ...αυτοί οι φάκελοι θα ελεγχθούν ή θα συνεχίσουμε να τους πληρώνουμε ?...
    Αν και περιττό να σε ρωτάω...το β' θα πεις...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 08/07/2011 13:18:54

      Είναι περιττό, επειδή δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνω θέσεις που έχω πάρει ξεκάθαρα. Έχω ξαναγράψει ότι συμφωνώ ανεπιφύλακτα με τον έλεγχο. Θα υπήρχε όμως και χρονικό περιθώριο, πριν την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, για άσκηση τυχόν ενστάσεων. Λες να μην υποβλήθηκαν τέτοιες; Σε κάθε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ υποβάλλονται και εξετάζονται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.