#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/04/2009 20:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάνει λάθος ο κ. Παπανδρέου…


...Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ είναι μια απο τα ίδια


Την καθημερινή του επίθεση εναντίον της κυβέρνησης εξαπέλυσε και σήμερα ο Γιώργος Παπανδρέου. Και αφού της καταλόγισε ευθύνες για την πιστωτική ασφυξία την κατηγόρησε ότι ευθύνεται για την αντίληψη «όλοι ίδιοι είναι» και πρόσθεσε: «Όμως δεν είμαστε όλοι ίδιοι, το θέμα είναι ποιος έχει τη βούληση να βάλει τέλος στη φαυλότητα...Εμείς έχουμε».


Καταρχήν, συμφωνώ απολύτως με τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως. Όντως, δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Άλλοι είναι ψηλοί κι άλλοι - δυστυχώς - κοντοί. Άλλοι είναι «στυλάκια», και άλλοι φοράνε παντελόνια με λάστιχο για να μην τους πέφτει. Άλλοι πάλι γεννήθηκαν σε τζάκια κι άλλοι χωρίς στον ήλιο μοίρα.

Δυστυχώς όμως για τον κ. Παπανδρέου, το ΠΑΣΟΚ είναι ολόιδιο με την Νέα Δημοκρατία από πολλές απόψεις. Και κυρίως στο θέμα των σκανδάλων και της διαφάνειας για την οποία τόσο κόπτεται τελευταία ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως.

Το έγκλημα της ΝΔ δεν ήταν κυρίως η ανεπάρκεια και η ανικανότητα της. Ούτε η διαχειριστική λογική της και η αντικατάσταση της πολιτικής ηγεσίας από «επικοινωνιακά» κόλπα και λαγούς από το καπέλο. Αυτό που δεν θα της συγχωρέσουν ποτέ όσοι εκτός κομματικών ποιμνιοστασίων την στήριξαν τόσα χρόνια (και γι αυτό θα χάσει) είναι η επίδειξη ενός αμοραλισμού εφάμιλλου, αν όχι χειρότερου, με εκείνον των προηγούμενων κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και η επανάληψη των ίδιων φαινομένων σήψης και διαφθοράς, που ταλανίζουν τον τόπο από το 1980. Τον πλήρη δηλαδή «εκπασοκισμό» της.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 20:50:48

    Μετά λένε για μένα πως έχω εμμονή με το GAP. Το GAP που έχει εμμονή με την κυβέρνηση πως το εξηγείτε?

  2. ataktos avatar
    ataktos 14/04/2009 20:59:46

    αι αι και εσεις ....Γιορτες εχουμε τωρα ....

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/04/2009 21:01:23

    Το μόνο που κατάφερε η σύγκλιση πολιτικών και σκανδάλων αλλά και η αέναη εναλλαγή κυβερνήσεων μεταξύ ΝΔ - ΠΑΣΟΚ είναι πως πολλοί μα πάρα πολλοί Έλληνες πολίτες να αρχίσουν να θεωρούν τους εκάστοτε στρατιωτικούς κινηματίες του 20ου αιώνα όχι ως τέρατα αλλά μάλλον ως ηθικούς ιδεολόγους που απλά δεν άντεχαν αυτή τη σαπίλα των κομματικών πολιτικάντηδων λαμογιών. Εκεί καταντήσαμε με αυτά και με αυτά των κομματόσκυλων με τα κοστούμια και την ελαστική ηθική.

  4. Jimmy L avatar
    Jimmy L 14/04/2009 21:02:06

    Για να χρησιμοποιησω σχετικα τον τιτλο σου''Κανεις λαθος Factorx''!!!Kαι η καλυτερη αποδειξη ειναι η εμμεση στηριξη του orestiou!!!

  5. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 21:05:52

    @ 4
    Ακράδαντο επιχείρημα! Συσκέφτηκαν πολύ τα 2 εγκεφαλικά σου κύτταρα για αυτή την ανακοίνωση?

  6. Jimmy L avatar
    Jimmy L 14/04/2009 21:12:14

    @ 6 Aρχισες παλι τις ανοησιες σου!!!Αλλα στη προκειμενη περιπτωση δεν φταις εσυ.Το φταιξιμο ειναι του Φακτορα που με τις ισοπεδωτικες αναλυσεις σου δινει το δικαιωμα να ξεδιπλωνεις την απεραντη βλακεια σου !!

  7. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 14/04/2009 21:12:49

    Φάκτορα, γιατί γράφεις τέτοια άρθρα και πληγώνεις μεν τους απλούς οπαδούς του ΠΑΣΟΚ, αλλά ενισχύεις τον πολιτικό αλυτρωτισμό της ηγεσίας του?
    Πάντως εμένα, με καλύπτεις.

  8. ? avatar
    ? 14/04/2009 21:13:10

    @ FactoX
    Κάπου εδώ πέφτουν οι μάσκες!
    Συγχαρητήρια για το "αμερόληπτο" άρθρο.

  9. ? avatar
    ? 14/04/2009 21:16:29

    @ FactorX
    Σε ένα άλλο post έβγαλε το συμπέρασμα ότι ο Ρέππας εννοούσε "κλείστε τα όλα" όταν έλεγε "φερτε τις δικογραφίες στη Βουλή", και τώρα τους βλέπει όλους ίδιους!
    Τώρα πως γίνεται αυτό ... μένει να εξηγηθεί από κάποιον ... ζητείται!

  10. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 21:17:46

    @ 7
    Πλούσιο πασοκικό λεξιλόγιο! Επανάληψη μέχρι πλήξης των λέξεων: βλακεία, ανοησία. Πάντα φταίει βέβαια κάποιος άλλος.

  11. Factorx avatar
    Factorx 14/04/2009 21:19:13

    @9 και 10: Φίλε, να καταλαβαίνουμε και τι γράφουμε έτσι; Για ποιες μάσκες μιλάς; Απαγορεύεται να θεωρούμε τα ίδια σκατά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ;

  12. nikosx avatar
    nikosx 14/04/2009 21:26:51

    "@9 και 10: Φίλε, να καταλαβαίνουμε και τι γράφουμε έτσι; Για ποιες μάσκες μιλάς; Απαγορεύεται να θεωρούμε τα ίδια σκατά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ;"

    σιγά ρε factorx θα κάνεις κακό στην παράταξη (μιά είναι η παράταξη, ξέρεις εσύ)

  13. Jimmy L avatar
    Jimmy L 14/04/2009 21:27:37

    ! 12 Factorx.Eναι μαλλον εμφανες οτι με αυτο το αρθρο ο δημοσιογραφος(??) που εχει αυτη την ωρα βαρδια στο site ειναι πειραγμενος απο κατι ....Απαλλαχτε τον συντομα γιατι εαν συνεχισει ετσι θα κανει το site μπαχαλο!!!Εσεις ολοι στο SITE το ιδιο εισθε για να νη μεταχειριστω το ιδιο απαραδεκτο λεξιλογιο???

  14. ? avatar
    ? 14/04/2009 21:29:30

    @ 12
    Τιποτα δεν απαγορεύεται. Επιχειρηματα έχεις?

  15. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 14/04/2009 21:32:48

    Ολόσωστη η διαπίστωση πως το ζήτημα του ήθους είναι που κάνει τη διαφορά. Αλλοιώς ισχύει ότι και με την αμερικανική ηγεσία. "Ολα τα γουρούνια το ίδιο πρόσωπο έχουν".

  16. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 21:33:06

    O Jimmy L πήρε την κομματική μαγκούρα να επιβάλλει πειθαρχεία και υπακοή στο GAP. Η πεμπτουσία του δημοκρατικού διαλόγου. Μόνο ότι λέει ο Jimmy L θα γράφεται εδώ. Γιούχου!

  17. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 14/04/2009 21:36:16

    @ 15 ? Says
    εσυ εχεις επιχειρηματα για να μας πεισης οτι δεν ειστε ιδιοι;

  18. myIQis58 avatar
    myIQis58 14/04/2009 21:37:08

    Άμα έχετε κάνει λάθος μαντρί γιατί διαμαρτύρεστε;
    Οι άλλοι σας φταίνε; Άντε καλό μάντρωμα στο σωστό μαντρί. Και εσείς που νομίζετε ότι είσαστε ξεμάντρωτοι,κατά την πρόβια μου αντίληψη,νοιώστε καλά. Καλό Πάσχα και προσέξτε γιατί το Πάσχα ΑΡΝΙΑ σουβλίζουν.

  19. Factorx avatar
    Factorx 14/04/2009 21:38:00

    @Jimmy L: φίλε είναι απαράδεκτος γι αυτό το site. Δεν θα απειλείς κιόλας

  20. Factorx avatar
    Factorx 14/04/2009 21:39:13

    @ ? : Επιχειρηματα: Χρηματιστηριο επι Σημίτη, C4I, Ζήμενς, Κοσκωτάς, Λούβαρης, Κόκκαλης, ΤΟΡ. Θες κι άλλα;

  21. tsitsidobas avatar
    tsitsidobas 14/04/2009 21:40:54

    ΕΠΕΙΓΟΝ.εξαιρετικα αφιερωμενο!

    http://www.imagebam.com/image/8f6de732690252

    http://www.imagebam.com/gallery/e79108f4cc8d3c04c3ce20016c7b6691/

  22. ? avatar
    ? 14/04/2009 21:41:04

    @18
    Ωραια, θα παιξουμε την κολοκυθια! Αυτο ειναι το επιχειρημα που αποδεικνυει οτι ειναι ολοι ιδιοι? Οχι ιδιαιτερα ευφυες.
    Παντως:
    1) Το ΠΑΣΟΚ εφτιαξε το ΑΣΕΠ
    2) Εβαλε τα σωματα ασφαλειας στις πανελλαδικες
    3) Εβαλε την Κυπρο στην ΕΕ
    για αρχη ...
    Η ΝΔ τι εκανε?

  23. ? avatar
    ? 14/04/2009 21:48:16

    @ FactorX
    Καλως τον. Βλεπω το λογιδριο δεν αλλαξε! Τα ιδια ψεματα που ελεγες παντα λες και τωρα!
    1) ΧΑΑ. Για ποιο πραγμα φταιει το ΠΑΣΟΚ? Που ολοι ηθελαν το γρηγορο κερδος χωρις να γνωριζουν ουτε τα βασικα του ΧΑΑ? Ολοι τζογαραν και καλα να παθουν.
    2) Ζημενς. Σε αυτο ειναι ανακατεμενοι ολοι μετα το 2ο παγκοσμιο. Γιατι αραγε επιλεγεις να το φορτωνεις μονο στο ΠΑΣΟΚ?
    3) C4I. Παλι το ΠΑΣΟΚ φταιει? Για ποιο πραγμα?
    4) Κοσκωτας-Λουβαρης. Ξεχασες τα pampers. Αν θυμαμαι καλα εγινε και ενα ειδικο δικαστηριο στο οποιο αποδειχτηκε η κενοτητα ολων των δεξιων παπαγαλων (Κοκκινος).
    5) Κοκκαλης. Ενας απο τους νταβατζηδες που τη βγαζουν μια χαρα και επι ΝΔ. Γιατι αραγε?
    6) TOR. Η πιο σωστη επιλογη εξοπλισμου και αν θες να μαθεις εμεις φταιμε που δεν τα παραλαμβανουμε.

    Εχεις τιποτα αλλο?

  24. ? avatar
    ? 14/04/2009 21:50:50

    Τα δικα μου επιχειρηματα:
    ΟΜΟΛΟΓΑ
    ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ - ΠΑΠΑΔΕΣ - ΒΑΛΥΝΑΚΗ
    ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΣΕΠ
    ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΕΣΥ
    ΒΑΤΟΠΕΔΙ

    να συνεχισω?

  25. Decay avatar
    Decay 14/04/2009 21:56:54

    @ 21 Factorx,

    Έπεσαν οι μάσκες...

    Αντί να χαίρονται το Πασόκια
    που ανεβάζεις εμμέσως
    το κόμμα τους στο επίπεδο της Νέας Δημοκρατίας,
    αγανακτούν...Χα χα χααα!

    Καλά ρε Factor, μετά απο τόσες απειλές,
    προσβολές κτλ. ακόμα δεν άρχισες να γράφεις άρθρα
    που να μοιάζουν με δελτία τύπου του ΠΑΣΟΚ?

    Ευτυχώς που δεν σου ζητάνε, να τα υπογράφει
    ο Παπακωνσταντίνου...

  26. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 14/04/2009 21:57:10

    @ 23 Πασοκανθρωπε, εγω και αρκετοι ακομη ξερουμε καλα τι εκανε και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ , μην προσπαθεις να παιξης το παιχνιδακι το γνωστο, ποιος ειναι καλυτερος απο τους δυο κλεφτες. Ετσι για να καταλαβαινωμαστε λοιπον,Εγω σου ζητησα τι επιχειρηματα εχεις για να μας πεισης οτι δεν θα ξανακλεψτε πλεον.

  27. Factorx avatar
    Factorx 14/04/2009 21:58:07

    @?
    1. Για το καλαμπόκι μπήκε κανένας φυλακή;
    2. Ο Λούβαρης μπήκε τέσσερα χρονάκια μέσα;
    3. Αν δεν υπήρχε σκάνδαλο Κοσκωτα πως ο ΓΑΠ βγήκε πρόσφατα και είπε οτι πρωταγωνίστησε στην αποκάλυψή του;
    4. Ο Τσουκάτος γιατι διαγραφηκε; Ο Ρόκκος γιατί κρυβεται στην Αρμενια;
    5. Το Ειδικό Δικαστηριο άστο γιατί εκεί καθάρισαν για τον Ανδρεα ο Μητσοτάκης με τον Κωσνταντόπουλο
    6 Το χρηματιστηριο δεν το πριμοδοτούσαν ο Σημίτης με τον Χριστοτοσοδουλάκη;
    7 Με τον Οτσαλάν τι έγινε;
    8. Ζειμπέκικα ποιος χόρευε;

  28. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 14/04/2009 21:58:45

    θα καταργησετε την βουλευτικη ασυλια για καλη αρχη θα ηταν ενα καλο επιχειρημα, αλλα δεν το ακουσα πουθενα

  29. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 14/04/2009 22:01:06

    θα καταργησετε το παναθλιο συστημα ,οι πολιτικοι να δικαζονται απο πολιτικους,και οχι κατευθειαν απο την Δικαιοσυνη. Αντε να χαθειτε κωπροσκυλα ,που το μυαλο σας ειναι μονο στην αρπαχτη και στην μασα

  30. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 14/04/2009 22:01:56

    Το πιο απελπιστικό απ' όλα δεν είναι ότι διάφοροι πασόκοι ξαμολιούνται (σε διατεταγμένη υπηρεσία) στα μπλογκς να πείσουν τους άλλους ότι διαφέρουν από τη ΝΔ (''κόσμος του φωτός και κόσμος του σκότους''), αλλά το ότι πολλοί από αυτούς το πιστεύουν κιόλας...
    ***
    ''Οι στεγνές φωνές μας, όταν ψιθυρίζουμε μαζί, είναι ήσυχες και ανόητες σαν άνεμος σε ξερό χορτάρι ή πόδια ποντικών σε σπασμένο γυαλί στο ξερό μας κελάρι...''

  31. Decay avatar
    Decay 14/04/2009 22:02:49

    Δεν είδα τον Τιραμόλα ακόμα,
    μήπως έχει πάει στην εκτελεστική επιτροπή?

  32. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 22:05:47

    Κατά τον Jimmy L και τον άνθρωπο ερωτηματικό προσβάλλετε τον αποκαλυπτικό λόγο του προφήτη GAP, που μας έκανε την χάρη να κατέβει από τα συννεφάκια και να ασχοληθεί με τα εγκόσμια για την σωτηρία της Ελλάδος. Διακυρήσσοντας μάλιστα πως στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν καλύτεροι κλέφτες μιας και δεν μπορούσε να τους βρεί κανείς, ενώ με την άχρηστη ΝΔ όλο αποκαλύψεις γίνονται και όλο και κάποιος πάει στο δικαστήριο.
    Jimmy L, έτσι αντιλάμβάνεσαι εσύ και το GAP το διάλογο?

  33. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 14/04/2009 22:06:23

    Πρωτοφανες Επιχειρημα!!
    Οι Κλεφτες αποφασιζουν ποια ειναι η τιμωρια τους.
    "Καταδικασε στις εκλογες ο Λαος"!! Σιγα την Τιμωρια! Και ενας ανθρωπακος γιατι δεν εχει να πληρωσει καποιο μικροχρεος θα τιμωρειται με Φυλακη.
    Θρασυμια ,ποια λογικη διεστραμενη επιβαλλατε σε αυτην την Χωρα;

  34. Decay avatar
    Decay 14/04/2009 22:09:37

    @ 32 Σπατζιώτη,

    Καλά κάνει ο Φάκτορας
    και τους αφήνει να εκτονώνονται...

    Με τέτοιους οπαδούς
    -φούλ στα στερητικά σύνδρομα-
    και αυτά τα εκπληκτικά "επιχειρήματα",
    καταστρέφεται η προοπτική του ΠΑΣΟΚ
    και ωφελείται εκλογικά η Νέα Δημοκρατία.

  35. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 14/04/2009 22:11:31

    Δεν νομίζω ότι τα δύο κόμματα έχουν διαφορές πλέον.
    μπορεί κάποιος να υποστηρίζει τη ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ, αλλά δεν μπορώ να μπω στη διαδικασία επιλογής του εντιμότερου κλέφτη.
    Για να μην αρχίσει κανένας να ουρλιάζει σε συνέντευξη ο κ Πάγκαλος έκανε διάκριση σε καλούς και κακούς κλέφτες.
    Προσωπικά το έχω πει πολλές φορές, είμαι δεξιός αλλά την ημέρα των εκλογών θα πάω για μπύρες.
    Δεν μπορώ να ψηφίσω:
    Τσιτουρίδη, Κοντό, Βουλγαράκη, Μαγγίνα, Παυλίδη, Ρουσόπουλο, Αλογοσκούφη, Φώλια, να βλέπω κουμπάρους και Μανούσηδες κλπ
    Δεν μπορώ να ψηφίσω:
    Χριστοδουλάκη, Πάγκαλο, Β Παπανδρέου, Λαλιώτη, Τσοχατζόπουλο, Βενιζέλο, να ξαναδώ Κωστόπουλο και Αθανασούλη κλπ
    Λένε ότι θα βγει το ΠΑΣΟΚ ή θα ανακάμψει η ΝΔ, δηλαδή να επιλέξω μεταξύ:
    -Σχοινιά ή Μανούση
    -Λαλιώτη ή Σουφλιά
    -Βενιζέλο ή Βουλγαράκη
    Είμαι "ανήθικος" "μη νόμιμος" και τους γυρίζω την πλάτη

    ΥΓ

    δυστυχώς βλέπω ότι και στην δικά μας παρέα αναλύουν ορισμένοι την σκοπιμότητα και αναλίσκονται σε χαρακτηρισμούς.
    Γιατί δεν περιοριζόμαστε στα λεγόμενα και στην αντικειμενική κριτική, αλλά τασσόμαστε πίσω από κομματικά λάβαρα και παντιέρες?

  36. Kostas avatar
    Kostas 14/04/2009 22:13:53

    Όσο και να προσπαθείς Φάκτορα σ' αυτή τη φάση η Ν.Δ. δε σώζεται με τίποτα. Πήρε την κάτω βόλτα. Πράγματι λες αλήθειες στις μονόμπαντες αναλύσεις σου αν είχαν όμως λιγότερη χολή θα ήταν πιο αξιόπιστες.

  37. ? avatar
    ? 14/04/2009 22:14:10

    @ 29
    "5. Το Ειδικό Δικαστηριο άστο γιατί εκεί καθάρισαν για τον Ανδρεα ο Μητσοτάκης με τον Κωσνταντόπουλο"
    Ομολογω οτι τετοια ανακριβεια πρωτη φορα ακουω! Αυτος που λυσσαξε να τον στειλει μετα καθαρισε?

    Καλαμποκι? Δεν νομιζω πως πηγε κανεις αλλα μιλας για ενα καραβι.
    Εδω ο πρωην συμβουλος του ΚΚ ο Λουλης φερνει σιταρι απο την Ουκρανια και δεν τρεχει τιποτα. Θα παει κανεις φυλακη?

    Ο Τσουκατος δεν απομακρυνθηκε? Θα μας τρελανεις?

    Οτσαλαν? Λαικιζεις επικινδυνα! Επειδη αυτος ηθελε ενα δευτερο μετωπο επρεπε εμεις να συρθουμε στην παγιδα?

    Ειπα εγω οτι δεν υπηρξε σκανδαλο Κοσκωτα? φυσικα και υπηρξε και αν θυμασαι καλα ολοι τον πλησιαζαν τοτε για να γλυψουν ή κανω λαθος?

    Ζειμπεκικα. Τουλαχιστον ο ΓΑΠ μπορει και χορευει σε αντιθεση με τον ΚΚ που μεχρι να κουνησει το ενα ποδι βρωμαει το αλλο.

    Εσυ ομως δεν απαντησες σε καποιο απο αυτα που σου ειπα εγω (25)

  38. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 14/04/2009 22:14:15

    580.000 Ελληνες περσυ μετατοπισθηκαν κατω απο το οριο της Φτωχειας,
    188.000 εμαθα σημερα , δεν πληρωνουν το ΤΕΒΕ τους αρα ουτε αυτο δεν μπορουν, ποσοι ανεργοι δημιουργουνται ποσες δουλειες καταστρεφωνται ποσες οικογενειες ποσα ονειρα , μια ολοκληρη Χωρα ολοταχως οδευει στον κατηφορο οικονομικο, κοινωνικο κτλ και τα λαμογια εχουν το απυθμνενο θρασος να προπαγανδιζουν για την κουταλα τους.

  39. Νἰκος avatar
    Νἰκος 14/04/2009 22:16:19

    @Παραξενο Ελκυστη #3. Σωστοοοο!
    Μαλιστα ορισμενοι οπως ο Μεταξας ηταν πατριωτες πανω απο ολα αλλα οχι και αφελεις οπως ο Παπαδοπουλος και η παρεα του, που απεσυραν την μεραρχια απο την Κυπρο το '67. Μαλιστα ο Μεταξας με το διορατικο στρατηγικο του νου ειχε διαβλεψει την αδυναμια των Ελληνων να κρατησουν το μετωπο στην Μικρα Ασια και συμβουλεψε τον βασιλια εναντιον της εκστρατειας. Το ιδιο δεν εκαναν οι χουνταιοι που απο αφελεια σε συνδιασμο με στρατηγικη μυωπεια εβλαψαν τον Ελληνισμο και τα συμφεροντα του για δεκαετιες.
    και να μην ακουσω απο τους ιδεοληπτικους "αριστερους"τα περι δικτατοριας κλπ. Ειδικα η χουντα του '67 ηταν περιπατος εν σχεσει με το σημερινο μπαχαλο ανομιας και εξατομικευμενου φασισμου που υφιστατι η Ελληνικη κοινωνια στο ονομα της θρησκειας του...προοδευτισμου (εισαγωμενου φυσικα και αλλοτρια συμφεροντα εξυπηρετουντος).

  40. ? avatar
    ? 14/04/2009 22:17:38

    @ FactorX
    ή μηπως θες να μιλησουμε για αυτα που υποσχεθηκε η ΝΔ και δεν εχει κανει?

    ενταξει ολοι της ΝΔ (μερες που ειναι) νομιζουν οτι επειδη αναστηθηκε ο Λαζαρος θα αναστηθει και η φουκαριαρα η παραταξη τους!
    δυστυχως κινδυνευετε να χασετε και το αποκουμπι του ΛΑΟΣ.

  41. metaxy mas avatar
    metaxy mas 14/04/2009 22:18:00

    Να χαρω εγω πολιτικες σκεψεις!!!
    Συγχαρητηρια σε ολους!!!
    Με τετοιους πολιτες, ειναι θαυμα που οι πολιτικοι μας κανουν μονο τοσα εγκληματα!!!
    Ειστε επιεικως απαραδεκτοι όπως και το αρχικο σχολιο.

  42. Factorx avatar
    Factorx 14/04/2009 22:19:56

    Δεν απολογούμεθα σε κάνεναν. Και φυσικά, όποιου του αρέσει μας διαβάζει. Θέτουμε επίσης κάθε δημοσίευμά μας σε δημόσιο σχολιασμό - πράγμα που ελάχιστοι τολμούν - για να μας κρίνει έτσι όποιος θέλει.

    Έχουμε λοιπόν κάθε δικαίωμα να κριτικάρουμε το ΠΑΣΟΚ - και οποιονδήποτε άλλο - όπως ακριβώς κάναμε και πολύ σκληρά με τη ΝΔ επι ζαχόπουλου και όσων ακολούθησαν.

    Οι φίλοι μας του ΠΑΣΟΚ πρέπει επιτέλους να καταλάβουν οτι πρέπει να συνδιαλέγονται, για να μην σπαταλάνε και τον δικό μας χρόνο και τον δικό τους.

  43. ? avatar
    ? 14/04/2009 22:20:38

    @ 43
    Γιατι μας πληγωνεις?
    Δωσε ενα τριχιλιαρο και θα παρεις την ψηφο μας!

  44. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/04/2009 22:21:08

    Οι καλοί πασόκοι, οι εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσόντες, είναι στην Κασσιανή απόψε.
    Κι έχουν έρθει τα τσικό.

  45. ? avatar
    ? 14/04/2009 22:21:49

    @ 44
    Καλα κανεις και κριτικαρεις αλλα δεν εισαι μονο λασπη και κοινοτυπιες φιλε.

  46. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/04/2009 22:22:43

    Πάντως εγώ θυμάμαι τον Αθανασόπουλο να κλείνεται στη φυλακή για το σκάνδαλο του καλαμποκιού. Κάνω λάθος;

  47. ? avatar
    ? 14/04/2009 22:23:02

    ξεχασα ενα "παρα" αναμεσα στα εισαι & μονο!

  48. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 22:23:22

    Φακτορ!
    Κανεις μεγαλο λαθος, δεν ειναι ιδιοι.
    Απλα οι μεν ειναι χειροτεροι απο τους δε.
    Απο τον διαβολο στον βελζεβουλη θα πεσουμε.

  49. Decay avatar
    Decay 14/04/2009 22:23:28

    @ 37 Ιθαγενής,

    "Γιατί δεν περιοριζόμαστε στα λεγόμενα και στην αντικειμενική κριτική, αλλά τασσόμαστε πίσω από κομματικά λάβαρα και παντιέρες?"

    Γιατι πιστεύουμε ακράδαντα,
    οτι το μέλλον της χώρας είναι ο ΓΑΠ,
    ο οποίος ανοίγοντας το δρόμο
    της Πράσινης ανάπτυξης,
    θα μας οδηγήσει
    -χωρίς λαμόγια και αρπαχτές-
    σε νέες εποχές σοσιαλιστικής ελπίδας
    και προοδευτικής προοπτικής...

  50. ? avatar
    ? 14/04/2009 22:25:39

    @ 51

    Πολυ καλο! Το αλλο με την ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ το εχεις ακουσει?

  51. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 22:27:21

    Πολύ εκνευρισμός σήμερα στους πασόκους (για να χρησιμοποιήσω μια προσφιλή τους φράση)!

  52. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 14/04/2009 22:30:22

    @48 Strange Attractor
    και μονο που επιβαλλουν σε αυτες τις κρισιμες στιγμες Ο δημοσιος διαλογος να ειναι περι σκανδαλων και ποιος ειναι καλυτερος η χειροτερος και πουθενα δεν διακρινεις προβληματισμο και προτασεις για λυσεις ,διαπρατουν στυγνο εγκλημα.

  53. Decay avatar
    Decay 14/04/2009 22:31:31

    @ 53 ?

    Το άλλο με την άνοδο που είχατε στις τελευταίες εκλογές το θυμάσαι?

  54. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 22:33:01

    @43
    Δηλαδη ρε φιλε για ενα τριχιλιαρο πουλας την πολιτιμη ψηφο σου;;

  55. ? avatar
    ? 14/04/2009 22:33:05

    @ 56
    Ομολογω οτι δεν φτανω τις γνωσεις σου σε ανεκδοτα!

  56. ? avatar
    ? 14/04/2009 22:34:19

    @57
    Εγω φιλε δεν την πουλαω αλλα καποιοι στη ΝΔ αγορασαν πολλες σε αυτη την τιμη.
    Μηπως εισαι ενας απο αυτους?

  57. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 22:35:59

    @ 45
    Δεν αμφέβαλλε κανείς ότι για το χρήμα κάνετε κρα.

  58. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 22:37:23

    @60
    Οχι απο τα σχολια μου θα εχεις καταλαβει τι ειμαι, αλλα εισαι μαλλον νεος εδω. Και δεν πιστευω οτι το πηρες το διχιλιαρο.

  59. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/04/2009 22:37:42

    Αν δεν είσαι κομματόσκυλο που αποβλέπει σε θέση ή που προσβλέπει σε μάσα, δεν υπάρχει κανένα νόημα να ασχοληθείς με τα "κοινά" όπως τα κατάντησε η κομματική φαυλοκρατία.
    Δυστυχώς το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι στη σύγχρονη Ελλάδα ο σώφρων άνθρωπος ιδιωτεύει. (Σε πλήρη αντίθεση δηλαδή με αυτά που δίδαξαν οι αρχαίοι για την δημοκρατία. Που να βλέπανε τα σημερινά λαμόγια...)

  60. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 22:41:35

    @ 62
    Το κόμμα προβλέπει για αυτό, για να μην κουράζεται το πόπολο από την σκέψη. Στο κόμμα είναι οι ατσίδες.

  61. ? avatar
    ? 14/04/2009 22:42:01

    Καληνυχτα!

    Το champions league ειναι πιο ενδιαφερον!

  62. metaxy mas avatar
    metaxy mas 14/04/2009 22:42:32

    @44 factorx: Σε εποχες σοβαροτητας (πανε αυτες...)εκοβες σχολια και σχολιαστες για ψηγματα αυτων που γραφονται σημερα σε αυτη την αναρτηση...Τωρα γιατι αφηνεις να διασυρεται το θεμα?
    Δεν θελω να σκεφτω οτι εβαλες επιτηδες το σχολιο για να γελας με τα ξεκατινιασματα...

  63. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 22:43:08

    Φακτορ, ενισταμαι. Γιατι η λογοκρισια οταν καποιος σου ταραττει τους κυκλους;

  64. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 22:44:38

    ΠΑΡΑ πολύ μεγάλος εκνευρισμός σήμερα!!!!!!!

  65. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 22:46:32

    @62,
    Τωρα στο ημιχρονο δεν εχει κανενα ενδιαφερων, το πλεπω και γω στο Σοπκαστ, η Λιβερπουλ ειναι ομαδαρα, αλλα μην την κοπανας εχει πλακα η συζητηση μαζι σου.

  66. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 22:47:03

    σορρυ για το ορθ. λαθος

  67. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/04/2009 22:49:09

    Οι τιμές ψήφου πέφτουν.
    Οικονομική κρίση.

  68. Factorx avatar
    Factorx 14/04/2009 22:50:19

    @65. Αν δεν μας βρίσκεις σοβαρους μπορείς να βλέπεις τηλεόραση. Και τι μανία είναι αυτή που έχεις ρε παιδάκι μου με τα μη σοβαρά σάιτς;

  69. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/04/2009 22:52:29

    Ο σχολιαστής Θ.Κ. έγραψε ιστορία καταθέτοντας το σύνθημα :
    το λαό τον πιάνει σοκ
    σαν θυμάται το ΠΑΣΟΚ

  70. myIQis58 avatar
    myIQis58 14/04/2009 22:53:22

    Όποιο σχόλειο δεν σας συμφέρει το διαγράφετε;
    Άντε γιά.

  71. Decay avatar
    Decay 14/04/2009 22:55:13

    @ 73

    Θα μας λείψεις...

  72. yourIQis-58 avatar
    yourIQis-58 14/04/2009 22:57:25

    ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα

  73. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/04/2009 23:00:11

    @73 Και το για γράφεται με γειά (από το υγεία)

  74. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/04/2009 23:01:18

    Το ΠΑΣΟΚ κατέστρεψε και την εκπαίδευση μεταξύ άλλων.

  75. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 14/04/2009 23:02:57

    Είμαστε οι κούφιοι άνθρωποι, είμαστε οι βαλσαμωμένοι άνθρωποι,σκύβοντας μαζί,κεφαλοκαύκι γεμισμένο άχυρο. Αλίμονο! (...) Σχήμα χωρίς μορφή, σκιά χωρίς χρώμα, παραλυμένη δύναμη, χειρονομία χωρίς κίνηση. Αυτοί που πέρασαν
    με ολόισια μάτια, στου θανάτου τ' άλλο βασίλειο
    μας θυμούνται -αν καθόλου μας θυμούνται- όχι ως χαμένες, βίαιες ψυχές, μα μοναχά ως κούφιους ανθρώπους, τους βαλσαμωμένους ανθρώπους.
    (T. S. Eliot - ''Οι κούφιοι άνθρωποι'')

  76. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/04/2009 23:12:29

    @80 Καλό το απόσπασμα. Ίσως αυτό θα έπρεπε να είναι και το μανιφέστο των κομματόσκυλων (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) Κάτι σαν επιθανάτια ομολογία.

  77. 321 avatar
    321 14/04/2009 23:12:44

    Εάν η αντιπαράθεση ανάμεσα στα 2 μεγάλα κόμματα που έχουν ασκήσει πολιτική εξουσία, από το 1974 και μετά, πραγματοποιηθεί σύμφωνα με όσα θετικά έχουν επιτύχει, θα καταλήξουμε σε δυο μονόστηλα. Δηλαδή μάλλον λίγα, για τα πολλά χρόνια που κυβέρνησαν.

    Όταν όμως συγκριθούν για τις διάφορες ανομίες τους, τότε και για τα 2 αυτά κόμματα έχουμε πολλά να καταλογίσουμε.

    Οι εκλογικές συντριβές μπορεί να είναι ένα είδος μαθήματος/τιμωρίας, αλλά αφού οι πελατειακές σχέσεις και η διαπλοκή είναι πια καίριες συνισταμένες του πολιτικού συστήματος, δεν είναι ζήτημα μόνο προσώπων (αφού η συμβολική διάσταση έχει και αυτή την αξία της) αλλά και απαίτηση για καλύτερη θεσμική προστασία και θωράκιση της χώρας, της κοινωνίας και του πολιτεύματος.

    Εάν ο ΓΑΠ είχε εκκαθαρίσει το εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ, τότε ίσως για λόγους αυτοσυντήρησης να λειτουργούσε ως μια προοπτική ανάταξης. Με όλο αυτόν το συρφετό που περιστοιχίζεται μάλλον δεν θα τα καταφέρει.

    Αλλά ας μην ξεχνάμε και τις απαρχές ορισμένων πραγμάτων: εάν, πάλι, δεν είχε αυτό το επίθετο γιατί σήμερα θα ήταν αρχηγός του κόμματός του;

    Με αυτά και με αυτά περνάνε οι μέρες και τα χρόνια και ουσιαστικά κάτι δημιουργικό δεν συντελείται.

    Ως πότε, άραγε;

  78. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/04/2009 23:19:16

    @83
    Είπαμε : οι ατσίδες πασόκοι απόψε προσεύχονται

  79. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/04/2009 23:30:25

    @85
    Αγαπητέ, η αλαζονεία είναι μάλλον δικό σου χαρακτηριστικό, όχι δικό μου

  80. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 14/04/2009 23:30:28

    Κυριοι
    ο Σταλιν δεν ειχε εμπιστοσυνη στους μορφωμενους και εμπιστευοταν τους απλους και αμαθεις εργατες, γιατι; για ενα απλουστατο λογο. Ο μορφωμενος, αναλωνεται στο να αναλυει,ζυγιζει συνεχως τα υπερ τα κατα το ενα και το αλλο και στο αλλο και ετσι δεν πρατει ποτε τιποτε. Ενω ο αμαθης Εργατης ,οταν πιστευει κατι χωρις πολλα πολλα ,ορμαει στον αγωνα. Δυστυχως ετσι και εσεις, θελετε αλλα αναλωνεστε σε αναλυσεις και ζυγισματα και εν τω μεταξυ τα λαμογια καραδοκουν και οπως διαπιστωνετε ετοιμα ειναι για την μασα.
    Δυστυχως στην Ελλαδα εχει χαθει και το ειδος (του ελληνα εργατη) οποτε μου φαινεται οτι πρεπει καποιος που θελει κατι να ψαχθει για κανενα Αλβανικο Σαιτ (αν και εκει τωρα πλεον χλωμα τα βλεπω,χορτασανε και αυτοι,μετεξελιχθηκαν σε ψιλικαντζηδες,φουρναρηδες ,αφεντικα τελος παντων στελνουν και τα παιδια τους στα ΙΕΚ ,μορφωμενοι και αυτοι!!) ΧΑΟΣ .
    STRANGE ΑΤΤRAktor την σοφιστεια σου επι του προκειμενου?

  81. 321 avatar
    321 14/04/2009 23:36:42

    @88
    Εάν κριτήριό μας μπορεί να είναι μια ψυχικά άρρωστη προσωπικότητα, όπως ο Στάλιν, και όλα όσα πρέσβευε, τότε να πάμε μόνοι μας να κλιστούμε σε κανένα γκουλάγκ για να γλυτώσουμε.

    Είναι δυνατόν να επιχειρηματολογούμε έτσι;

  82. 321 avatar
    321 14/04/2009 23:37:08

    κλειστούμε,

  83. ΝΔ και ξερό ψωμί avatar
    ΝΔ και ξερό ψωμί 14/04/2009 23:37:43

    Ο Σαρακατσάνος αναμένεται να αναλάβει μεταβατικός πρωθυπουργός στρώνοντας το χαλί στη Ντόρα

  84. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/04/2009 23:39:19

    @ 85 + 86
    Αγαπητέ
    Οι ουσίες έχουν φτηνήνει, αλλά μην το παρακάνεις.

    ΥΓ Ποιοι είναι οι όμοιοί μου;
    Να ξέρω ...

  85. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/04/2009 23:41:22

    Μα και η δικτατορια Μεταξα,αλλα και εκεινη του Παπαδοπουλου,εγιναν,γιατι την πορτα την ανοιξαν οι πολιτικοι,με τη λυσσα τους ο καθενας,να κυβερνησει.
    Στο δε Μεταξα,ανεθεσαν τη διακυβερνηση τα δυο και τοτε κομματα εξουσιας,αν και ειχε μονο 14 βουλευτες,αν θυμαμαι καλα.
    Και εκεινος βεβαια,τους εδεσε ολους,και πολυ καλα εκανε.
    Στην περιπτωση του Παπαδοπουλου,γινοντουσαν συνεχεια διαδηλωσεις ξυλο με την Αστυνοια,αδυναμια συνεννοήσεως των αρχηγων και βεβαια,υπηρχε και ο ψυχρος πολεμος,που δεν επετρεπε και πολλους ελιγμους.
    Και βεβαια,υπηρχαν οι δυο θανασιμοι εχθροι,ο Μητσοτακης,και ο Αντρεας,που αν ελειπαν,τιποτα δεν θα γινοταν.
    Γιατι βλεπετε,ο Μητσ.,θεωρουσε οτι η αρχηγια του κομματος,επρεπε να περασει σ αυτον,μετα την απομακρυνση του γερου,ενω ο Αντρεας,ειχε αλλη γνωμη.
    Τα υπολοιπα,τα ξερετε.

  86. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/04/2009 23:42:16

    @91
    Και συ αγαπητέ
    Οι ουσίες έχουν φτηνήνει, αλλά μην το παρακάνεις.

  87. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/04/2009 23:44:59

    Πραγματι την κατεστρεψε,αλλα οχι μονο του.Ειχε και τη ΝΔ συμπαραστατη.
    Και οταν η καυμενη η Μαριεττα,προσπαθησε κατι να κανει,εκτος απο τη μαφια του πασοκ και του τσιριζα,την κλασανε και οι δικοι της.
    Μη σου πω και περισσοτερο.

  88. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 14/04/2009 23:45:28

    @321
    ειμαστε ηδη σε Γκουλαγκ,πως δεν το εχεις αντιληφθει; 80% του Λαου (σε δικες τους δημοσκοπησεις) τους θεωρει ανικανους, και ομως ετσι που παμε ξανα στα δοντια τους θα καταληξουμε. Μονο ενα Ζαπινγκ στην ΤΙΒΙ και μια περιηγηση στα ΜΠΛΟΓΚΣ ,θα σε πιασει τρελλα οταν δεις τις φατσες και μονον που σε κυβερνουν ,και εαν ανοιξουν το στομα τους... Αυτοι εξουσιαζουν την ζωη μας, αυτοι νομοθετουν, αυτοι στην ουσια χειριζονται την περιουσια σου τον κοπο σου τον ιδρωτα το μελλον των παιδιων σου. Ο Σταλιν σε μαρανε λοιπον η το Γκουλαγκ της Διαφθορας που Ζουμε και δεν αντιδρουμε;

  89. hiong avatar
    hiong 14/04/2009 23:50:36

    Οι μάσκες έπεσαν!!!!
    Ο Orestios αποκαλύφθηκε!!!!!
    Τόλη; Εσύ είσαι ρε μπαγάσα; έχουμε κανά νέο δίσκο στα σκαριά;

  90. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 23:51:51

    @ 98+99
    ????????????????????????

  91. Underdog avatar
    Underdog 14/04/2009 23:52:29

    Ας το διαβάσουν όσοι μπορούν να καταλάβουν
    Who, The
    Who's Next (1971)
    Won't Get Fooled Again

    We'll be fighting in the streets
    With our children at our feet
    And the morals that they worship will be gone
    And the men who spurred us on
    Sit in judgement of all wrong
    They decide and the shotgun sings the song

    I'll tip my hat to the new constitution
    Take a bow for the new revolution
    Smile and grin at the change all around
    Pick up my guitar and play
    Just like yesterday
    Then I'll get on my knees and pray
    We don't get fooled again

    The change, it had to come
    We knew it all along
    We were liberated from the fold, that's all
    And the world looks just the same
    And history ain't changed
    'Cause the banners, they are flown in the next war

    I'll tip my hat to the new constitution
    Take a bow for the new revolution
    Smile and grin at the change all around
    Pick up my guitar and play
    Just like yesterday
    Then I'll get on my knees and pray
    We don't get fooled again
    No, no!

    I'll move myself and my family aside
    If we happen to be left half alive
    I'll get all my papers and smile at the sky
    Though I know that the hypnotized never lie
    Do ya?

    There's nothing in the streets
    Looks any different to me
    And the slogans are replaced, by-the-bye
    And the parting on the left
    Are now parting on the right
    And the beards have all grown longer overnight

    I'll tip my hat to the new constitution
    Take a bow for the new revolution
    Smile and grin at the change all around
    Pick up my guitar and play
    Just like yesterday
    Then I'll get on my knees and pray
    We don't get fooled again
    Don't get fooled again
    No, no!

    Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

    Meet the new boss
    Same as the old boss

  92. hiong avatar
    hiong 14/04/2009 23:54:03

    Έλα τώρα, μου κάνεις και τον ανήξερο! Τόση εμπάθεια απέναντι στον ΓΑΠ, σε κατάλαβα!

  93. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 23:56:09

    @ 102
    Μάλλον κάποιο λάθος έκανες στις συσχετίσεις. Anyway, ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ απόψε στους πράσινους.

  94. 321 avatar
    321 14/04/2009 23:58:07

    @97
    Εάν δεις την ανάρτηση Νο 82, θα δεις ότι το καθεστώς ανομίας το έχω ήδη στηλιτεύσει. Και αυτό κάνω πάντοτε όποτε τύχει να γράψω κάτι κάπου.

    Εκείνο που με προβληματίζει είναι οι αναφορές στα αυταρχικές λύσεις.

    @94
    Για τον Μεταξά συνέβαλε και ο αγγλοκινούμενος βασιλιάς Γεώργιος Β', ενώ για τη χούντα όλοι ξέρουμε ότι ήταν αμερικανικής εμπνεύσεως και προτροπής.

    Τώρα, αν η πολιτική elite "έχει το διάολο μέσα της" είναι άλλο θέμα και για αυτό κουβεντάζουμε μήπως και βγάλουμε μια άκρη.

    Οι "σωτήρες" καλά θα κάνουν να ηρεμήσουν!

  95. hiong avatar
    hiong 14/04/2009 23:59:39

    @103
    Κανένα λάθος δεν έκανα στις συσχετίσεις, πολλοί κατάλαβαν τι εννοώ. Όσο για τον προβληματισμό, πράγματι υπάρχει. Για το πώς θα τα βγάλει πέρα το ΠΑΣΟΚ με το μπάχαλο της πιο ανίκανης, ανύπαρκτης και διεφθαρμένης κυβέρνησης της μεταπολίτευσης. ΑΛλά τουλάχιστον υπάρχει και κάτι αισιόδοξο στην όλη κατάσταση. Πιο χαμηλά δεν γίνεται να φτάσουμε. Πιάσαμε πάτο.

  96. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:00:38

    Το νέο σύνθημα του GAP θα είναι:
    Φτάνει πιά! Είστε ανίκανοι για κλέφτες. Κάντε τόπο να περάσουν οι ατσίδες!

  97. 321 avatar
    321 15/04/2009 00:03:23

    @101
    >> Then I’ll get on my knees and pray
    We don’t get fooled again
    Don’t get fooled again
    No, no!

    Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

    Meet the new boss
    Same as the old boss <<

    Excellent! Thanks . . .

  98. hiong avatar
    hiong 15/04/2009 00:04:05

    Πηγαίο και βαθυστόχαστο χιούμορ! Είσαι ο μάστορας της ειρωνείας. Όνειρα γλυκά όσο προλαβαίνεις. Γιατί σύντομα ζήσεις τον εφιάλτη σου με τον ΓΑΠ στο Μαξίμου. Χιχιχι.

  99. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:04:30

    @ 105
    Δεν έχεις ιδέα ποιός είμαι και ούτε θα μάθεις ποτέ.

  100. hiong avatar
    hiong 15/04/2009 00:05:24

    Ξέρεις τώρα... Άσε που σε κατάλαβα Τολάκο. Βούκινο θα σε κάνω!

  101. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/04/2009 00:08:15

    Όσο οι γκαλοπιτζήδες "πουσάρουν" τον ΓΑΠ, τόσο αποκαλύπτεται η πολιτική του ένδεια.
    Ο κόσμος, ξαφνικά, βλέπει ορατή μπροστά του την προοπτική να ξανακυβερνήσει το ΠΑΣΟΚ.
    Και αρχίζει να ξαναθυμάται ...

    Ο δε Πάγκαλος, τελικά, ποιοτικά κάνει ζημιά στο ΠΑΣΟΚ.
    Μπορεί να λέει αλήθειες ή ψέμματα αλλά εκπροσωπεί το ειδεχθές, αλαζονικό πρόσωπο του ΠΑΣΟΚ.
    Και δεν είμαστε στο 70 ή το 80, της ακραίας κομματικής πόλωσης.

  102. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 00:08:54

    @ 321
    Αφου σου αρεσει ο προβληματισμος, διαβαζε προσεκτικοτερα τι γραφει ο αλλος και προβληματισου πρωτα προτου κρινεις. Το να στηλιτευεις το κανω και εγω αλλα ετσι δεν γινεται τιποτε,αντιθετως "ΕΞΟΥΘΕΝΩΝΕΙ" θα παρατηρησεις οτι αρκετα αξιολογοι σχολιαστες εχουν αποχωρησει η πλεον εμφανιζονται αραια και που ,γιατι ακριβως το να αναμασας τα ιδια και τα ιδια ,χωρις πρακτικα να αλλαζει τιποτε , στο τελος αυτο το αποτελεσμα αποφερει την ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ. Και αυτο ακριβως επιδιωκουν ,να παραιτηθει ο λαος για να χορευουν τα λαμογια. Καλος ο Λογος αλλα να συνοδευεται και απο πρακτικα αποτελεσματα για να αποκτα ουσια.

  103. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:10:58

    @ 110
    Να σου πω την αλήθεια, τον λυπάμαι αυτόν τον Τόλη, που θα σε κοιτά απορημένος όταν του λες αυτά που λες εδώ. Κρίμα, γιατί αυτό φανερώνει το ποιόν σου για τις προθέσεις σου.
    ΦάκτοραΧ, θα την πληρώσει ένας αθώος από την εκδικητική μανία των πρασίνων!!!!!!!!!!!
    Και βέβαια κάθε άνθρωπος που αντιτείθεται στον GAP.
    Πως είναι δυνατόν να υπάρχει λόγος που να αμφισβητεί τις διδαχές του ερχόμενου από τα ουράνια GAP?
    Μόνο το GAP μπορεί να διώξει τους ανίκανους κλέφτες και να φέρει τους καλύτερους κλέφτες. Τόσα χρόνια το έχουν αποδείξει άλλωστε. Έχουν και ISO 9001.

  104. ΝΔ και ξερό ψωμί avatar
    ΝΔ και ξερό ψωμί 15/04/2009 00:14:41

    @101 Επειδή είμαι από αυτούς που δεν καταλαβαίνουν πήγα στο Google Μετάφραση και με copy passte έμαθα.

    Ποιος, Η
    Ποιος είναι Επόμενο (1971)
    Δεν θα ξεγέλασα πάλι

    Θα πρέπει να αγωνίζονται στους δρόμους
    Με τα παιδιά μας στα πόδια μας
    Και το ήθος που λατρείας θα πάει
    Και οι άνδρες που μας ώθησε σε
    Κάτσε στην απόφασή της όλα λάθος
    Αποφασίζουν για το κυνηγετικό όπλο και τραγουδά το τραγούδι

    Θα tip καπέλο μου στο νέο σύνταγμα
    Πάρτε ένα τόξο για τη νέα επανάσταση
    Χαμόγελο και χαμόγελο σε όλους τους γύρω από την αλλαγή
    Σήκωσε μου και να παίζει κιθάρα
    Σαν χθες
    Τότε θα το κάνω για γόνατά μου και προσεύχομαι
    Εμείς δεν θα ξεγελαστούν πάλι

    Η αλλαγή, θα έπρεπε να έρθει
    Γνωρίζαμε ότι όλο το μήκος
    Μας είχαν απελευθερωθεί από τις φορές, αυτό είναι όλο
    Και ο κόσμος φαίνεται ακριβώς το ίδιο
    Και η ιστορία δεν άλλαξε
    Επειδή το πανό, είναι η επόμενη που καλύπτεται σε πόλεμο

    Θα tip καπέλο μου στο νέο σύνταγμα
    Πάρτε ένα τόξο για τη νέα επανάσταση
    Χαμόγελο και χαμόγελο σε όλους τους γύρω από την αλλαγή
    Σήκωσε μου και να παίζει κιθάρα
    Σαν χθες
    Τότε θα το κάνω για γόνατά μου και προσεύχομαι
    Εμείς δεν θα ξεγελαστούν πάλι
    Οχι, μη!

    Θα προχωρήσουμε και εγώ και η οικογένειά μου στην άκρη
    Αν τυχαίνει να είναι αριστερό ήμισυ ζωντανός
    Θα πάρω όλα τα χαρτιά μου και στο χαμόγελο του ουρανού
    Αν και γνωρίζω ότι το ψέμα ποτέ δεν hypnotized
    Do ya?

    Δεν υπάρχει τίποτα στο δρόμο
    Αναζητά κάθε διαφορετικό για μένα
    Και τα συνθήματα αντικαθίστανται, από-την-bye
    Και η χωρίστρα στην αριστερή
    Είναι τώρα χωρίστρα στη δεξιά
    Και το έχουν όλες τις γενειάδες καλλιεργείται πλέον μέσα σε μια νύχτα

    Θα tip καπέλο μου στο νέο σύνταγμα
    Πάρτε ένα τόξο για τη νέα επανάσταση
    Χαμόγελο και χαμόγελο σε όλους τους γύρω από την αλλαγή
    Σήκωσε μου και να παίζει κιθάρα
    Σαν χθες
    Τότε θα το κάνω για γόνατά μου και προσεύχομαι
    Εμείς δεν θα ξεγελαστούν πάλι
    Μην πάρετε ξεγελαστούν πάλι
    Όχι, μη!

    Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

    Γνωρίστε το νέο αφεντικό
    Η ίδια με το παλιό αφεντικό

  105. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:15:38

    Τι σου είναι όμως οι ΠΑΣΟΚΟΙ? Φαντάζονται συνωμοσίες, διαπλοκές, διαβολές, πω πω πω!
    Αυτά που κάνουν μεταξύ τους δηλαδή, θεωρούν ότι τα κάνουν όλοι.
    Τα ΒΡΩΜΙΚΑ ΧΕΡΙΑ.

  106. 321 avatar
    321 15/04/2009 00:15:57

    @112
    Η αναλυτική σκέψη και διαύγεια δεν εξουθενώνει. Ίσα-ίσα που σε δυναμώνει.

    Οι απλές ηθικολογικές προσεγγίσεις καταλήγουν σε παραίτηση, ακριβώς, γιατί επαναλάμβάνονται διαρκώς.

    Σε ό,τι αφορά το πρόταγμα πρακτικότητας δεν υπήρξα ποτέ σταλινικός. Εξάλλου δεν ονειροβατώ. Με τη δουλειά μου και τη στάση της ζωής μου είμαι πάντα σε εγρήγορση.

  107. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:20:01

    @ 114
    Φαντάζομαι και για το GAP ισχύει το ίδιο μιας και έχει μια εμμονή με την πρωθυπουργική καρέκλα.

  108. thanos avatar
    thanos 15/04/2009 00:20:11

    25-? Says:
    April 14th, 2009 at 9:50 pm

    ασε γιατι η λιστα η δικια μου τραβαει σε μακρος.

    1. Υπόθεση Βασικού Μετόχου ( Ιανουάριος 2005)

    2. Προσλήψεις στο ΤΤ εκτός ΑΣΕΠ (Μάιος 2005)

    3. Απαγωγές Πακιστανών (Ιούνιος 2005)

    4. Πτώση Σινούκ ( Σεπτέμβριος 2005)

    5. Υπόθεση Ρεγκούζας και κρατικές διαφημίσεις (Οκτώβριος 2005)

    6. Υπόθεση ΔΕΗ με Παλαιωκρασσά ( έφτασε τη ΔΕΗ σε όρια πτώχευσης) (Δεκέμβριος 2005)
    7. Μαρκογιαννάκης (για εισαγγελέα Αρείου Πάγου)(Ιανουάριος 2006
    8. Υποκλοπές ( Φεβρουάριος 2006)
    9. Ξυλοδαρμοί φοιτητών από την Αστυνομία στα πλαίσια καταλήψεων ( Ιούνιος 2006)
    10. Υπόθεση Ζαρντινιέρα – Θεσσαλονίκη ( Σεπτέμβριος 2006)

    11. Υπόθεση εξαγοράς Γερμανού από ΟΤΕ ( Δεκέμβριος 2006)
    12. Ομόλογα (Μάρτιος 2007)
    13. Πυρκαγιά της Πάρνηθας (Ιούνιος 2007)
    14. Ολοκαύτωμα της Πελοποννήσου και της Πάρνηθας ( Αύγουστος 2007)

    15. Υπόθεση Αλογοσκούφη – Προεκλογικά χρέη προς τον επιχειρηματία Βασίλη Μπρέκου.
    16. Υπόθεση Μαγγίνα ( Δεκέμβριος 2007)

    17. Υπόθεση Ζαχόπουλου ( Ιανουάριος 2008)

    18. Υπόθεση Κουκοδήμου ( Φεβρουάριος 2008)

    19. Αυθαίρετο Σουφλιά ( Απρίλιος 2008)

    20. Ηλιέλαιο ( Απρίλιος 2008)

    21. Εξαγορά ΟΤΕ από DT

    22. Ελληνικά λιμάνια στα χέρια κινέζων.

    23. Νοθεία στη ψηφοφορία της Βουλής ( Μάιος 2008)

    24. Κυριάκος Μητσοτάκης και Σκάνδαλο Siemens ( Ιούνιος 2008)

    25. Αποπομπή Ζορμπά ( Ιούλιος 2008)

    26. Σκάνδαλο ΟΣΕ ( Ιούλιος 2008)

    27 Υπόθεση Παυλίδη ( άγονες γραμμές ) (Αύγουστος 2008)

    28. Αναγνώριση των ιδιωτικών Κολεγίων ( Συνταγματικό σκάνδαλο) (Αύγουστος 2008)

    Και το ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ του
    29. ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ( ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2008)

    30. H νηπιαγωγος που πηρε PhD πριν παρει πτυχιο Ιατρικης.Για αυτο ο μπουλης αισθανεται Ισχυρος.

  109. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:21:29

    hanos
    Από την ελληνοφρένεια τα ξεσήκωσες? :)))))))))

  110. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 00:22:47

    @ Προφητη
    αυτα παθαινουν οσοι εχουν θεοποιηση το Μαρκετινγκ και οι τωρινοι πολιτικοι ειναι τερατουργηματα του Μαρκετινγκ. Θεοποιησανε την τεχνικη, του πουλαμε και στο "μεθυσι" αυτο ξεχασανε το προιον, που ειναι μπαφα.
    Οπως ορισμενοι οικονομολογοι Θεωρητικοι αναλωνονται στις υψηλες αναλυσεις και επουσιωδεις λεπτομερεις ,τοσο το Χρεος τοση το ΑΕΠ ,τοση η αναπτυξη, την βγαζουμε αρα και με καποια τσοντα και με λιγο ψεμμα, αλλα ξεχνανε το ΟΥΣΙΩΔΕΣ ,το Χρεος ειναι ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟ ενω το ΑΕΠ σημερα ειναι και αυριο δεν ειναι. Και να παρει την εξουσια το δημιουργημα τους ,πως θα τα βγαλει περα με το ΑΕΠ που θα παραλαβει,ξερει να μας πει καποιο απο τα Καλοπαιδα της Κομματοκρατιας; Και στο στομαχι που θα γουργουριζει απο την πεινα τι θα το ταισουν ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;

  111. thanos avatar
    thanos 15/04/2009 00:23:25

    27-Μακρης Κωνστ Says:
    April 14th, 2009 at 9:57 pm

    Μια δοκιμη θα μας πεισει...μετα αν θελομε χτυπαμε αλλη πορτα.

  112. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:24:19

    Είναι όπως τις ταινίες. Όσο πιο πολύ τις διαφημίζουν, τόσο πιο πατάτα είναι.

  113. thanos avatar
    thanos 15/04/2009 00:29:23

    48-Strange Attractor Says:
    April 14th, 2009 at 10:22 pm

    Σωστος.

  114. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:32:49

    @ hanos
    Μάλλον εσύ φοβάσαι για την καρεκλίτσα σου, μαζί με το GAP που πρέπει να συγκεντρώσει πάνω από 38.1%

  115. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 00:34:05

    @ 321
    ουσιαστικα δεν εχουμε διαφορετικη θεωρηση των πραγματων ,και εαν ειχες διαβασει παλαιοτερα γραφομενα μου εδω, ειμαι θιασωτης της Δημοκρατιας και των Δημοκρατικων μεθοδων και αξιων. Αυτο ακριβως ειναι που δεν εχει ζησει ο Ελληνικος Λαος.Πραγματικη Δημοκρατια. Εχει μπερδεψει την κομματοκρατια με την δημοκρατια. Απλως πιστευω οτι οι Θεωριες πρεπει να συνοδευονται και απο πραξη γιατι ο πολυς κοσμος δεν εχη την διαυγεια και την διορατικοτητα να υπομεινη την αναμονη της πραγματωσης ενος οραματος.

  116. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 00:38:02

    @122 thanos
    μετα την απομακρυση εκ του ταμειου ,ουδεν λαθος αναγνωριζεται!!

  117. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/04/2009 00:38:13

    @121 Μακρής Κ.
    Όσα υπόσχεται ο ΓΑΠ είναι ανεφάρμοστα.
    Στα ευρωομόλογα ποντάρει Τίποτ' άλλο.
    Δηλαδή στο ότι θα μάς σώσει η Ευρώπη.
    Και ίσως γίνει, τα μεγέθη μας είναι αμελητέα για τη Γερμανία.
    Βέβαια όποιος σου δίνει λεφτά σού επιβάλλει τους κανόνες του.

    Αλλά οι πασόκοι σκέφτονται το γνωστό, που ισχύει και στις επιχειρήσεις, "όταν διαχειρίζεσαι λεφτά, κάποια κολλάνε στα χέρια σου".

    Και βέβαια το 4ο ΚΠΣ.

  118. 321 avatar
    321 15/04/2009 00:39:41

    @127
    ειλικρινά χαίρομαι-

  119. ΝΔ και ξερό ψωμί avatar
    ΝΔ και ξερό ψωμί 15/04/2009 00:43:44

    Εμπρός στον δρόμο του νόμιμου και του ηθικού που μας δίδαξε ο σύντροφος Βουλγαράκης.

  120. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:44:31

    ΠΟΛΥ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΨΕ

  121. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 00:44:58

    @ Προφητης
    Πολυ πιθανον ,και οι ΝΔ το ιδιο , αλλα εαν προσεχες την συνεντευξη της Γαλλιδας υπουργου των Οικονομικων ,ειπε οτι η Ελλαδα ανελαβε την δεσμευση να επαναφερει το Δημοσιο Χρεος στα μεγεθη που ειχε υποσχεθει ο Σημιτης ,(στο 60%).Πραγματι η πουτ..ες και οι Πο....΅δες την καβαντζαρουν με τα κλαμματα και το ψεμμα ,αλλα ολα τα εργα εχουν και καποιο τελος,αλλο εαν καποιοι καλομαθανε στο Παρτυ και δεν μπορουν να χωνεψουν οτι τελειωνει.

  122. thanos avatar
    thanos 15/04/2009 00:50:28

    120-ΟρεστιοςΒαζα

    Διαφονεις? ειναι ψεματα? Πονας? Εφοδιασου με βαζελινη γιατι θα σε τσουξει.Αν εχεις και ζοχαδες θα αναλαβει τη δουλεια ο Ζαχοπουλος, σε λυπαμαι..

  123. ΝΔ και ξερό ψωμί avatar
    ΝΔ και ξερό ψωμί 15/04/2009 00:51:57

    Σε ερώτηση του Αlpha 98,9 αν μπορεί η κυβέρνηση να στηρίζεται στον 151ο που θα είναι υπόδικος, ο ευρωβουλευτής Γιάννης Βαρβιτσιώτης, είπε το εξής «Και με 150 στηρίζεται συνταγματικά η κυβέρνηση», αλλά και το άλλο καταπληκτικό: «Εγώ δεν θα ήθελα να μετέχω σε μια κυβέρνηση που στηρίζεται σε 150 ψήφους»!
    apo goreport

  124. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 00:59:15

    ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΨΕ. ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.

  125. tiramola avatar
    tiramola 15/04/2009 01:02:36

    Φάκτορα προκάλεσες κόλαση και τώρα διαβάζεις και γελάς...
    Αγωνιστικό χαιρετισμό απευθύνω στον σύντροφο Ορέστιο.
    Έξω από τα σκάνδαλα τα οποία αναπαράγει το υπάρχον οικονομικό σύστημα του "ϋγιούς ανταγωνισμού" σε μία ελεύθερη αγορά όπου όλα έχουν την τιμή τους , η σύγκριση της προσφοράς στην χώρα και τους πολίτες της από τα δύο κόμματα στην ιστορική διαδρομή τους είναι συντριπτική υπέρ του ΠΑΣΟΚ.
    Έντιμους και ανέντιμους βρίσκεις σε όλους τους χώρους , το δυστήχημα είναι ότι οι δεύτεροι είναι η μεγάλη πλειοψηφία στην Ελληνική κοινωνία...
    Πιστέυω πως ο Παπανδρέου έχει την θέληση και θα δώσει το σύνθημα για μιά νέα πορεία πρωτίστως με την αποκατάσταση του κύρους των θεσμών που έχουν πιάσει πάτο , όπως και με την εργατικότητα που τον διακρίνει σε αντίθεση με τον "καταλληλότερο" που ψιλοβαριέται...

  126. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 01:04:35

    @ 136 Orestios,

    Όπως και το Σεπτέμβρη του 2007,
    Το ΠΑΣΟΚ στις Ευρωεκλογές ελπίζει σε άνοδο των ποσοστών του σε σχέση με το 1977...

  127. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 01:07:11

    Γεια σου σύντροφε τιραμόλα.
    Τι σε τάϊσαν σήμερα? Κυτταρίνη?

  128. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 01:12:50

    @τιραμολα
    το προβλημα με εσας τους πασοκους ειναι οτι απο το πολυ πες πες τα πιστεψατε πρωτοι εσεις τα παραμυθια.Εμεις τι φταιμε ομως να ξαναπληρωσουμε τα λαθη σας; Παπανδρεου σας ειπε το παιδι οτι λεγεται ,οχι θεος. Τι να πρωτοκανει με τοσα λαμογια που μαζεψατε εκει μεσα; η θα αναλαβει η Δαμανακη, οι γεροντοκορες, οι Γριες σαν την Κατσελη, δεν ξυπνατε λιγο.

  129. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/04/2009 01:15:29

    οι ψαροταβέρνες και οι καφετέριες στις παραλιακές είναι γεμάτες πάντως, οι εταιρείες ξεφορτώθηκαν τα στοκ των αυτοκινήτων, ποια κρίση …

  130. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 01:24:07

    @141 Αλλενακι
    για ρωτα τον βενζινα σου ,ποσοι βαζουν βενζινη με 5 Ευρω και ενω παλια στραβομουτζουνιαζε τωρα λεει και ευχαριστω, πηγαινε και στο ΣουπεΜαρκετ και δες ποσοι χρησιμοποιουν καροτσακι και οχι καλαθακι, δες και γυρω σου ποσα σπιτια ενοικιαζονται και ποσο καιρο μενουν ετσι ,αυτα τα ολιγα για αρχη νομιζω ειναι αρκετα. Κανεις δεν ειπε οτι ολοι φτωχηναν ξαφνικα ,τοσο χρεος δεν εχει φαγωθει ολο απο τους πολιτικους,κυλησε και χρημα στην αγορα στις τσεπες καποιων αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ο λογαριασμος δεν θα πληρωθει καποτε και ηδη αρχισε

  131. tiramola avatar
    tiramola 15/04/2009 01:27:40

    @Μακρής
    "Εμεις τι φταιμε ομως να ξαναπληρωσουμε τα λαθη σας;"
    Δεν το κατάλαβα αυτό , εκτός και αν "προφητεύεις" και εσύ ότι θα κάνουν λάθη εκ των προτέρων...
    Η Δαμανάκη έχει μιά πολιτική ιστορία που την γνωρίζουν όλοι και δεν είναι και από τζάκι.
    Γεροντοκόρες????
    Με την Κατσέλη σε πειράζει που είναι γριά , θα προτιμούσες καμιά γλάστρα?
    .......
    Έλα τώρα τι είναι αυτά?

  132. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 01:34:29

    143@ τιραμολα
    προτιμω να εμπιστευωμαι Θεσμους, δομες και αξιες και οχι ανθρωπους. Και κανεις ,οχι μονο το Πασοκ για να ειμαι δικαιος μαζι σας, δεν εδωσε πρακτικες διαβεβαιωσεις γι αυτα. Και επειδη ειμαι και πρακτικος ανθρωπος, ζητω να μου δωσουν διαβεβαιωσεις πρακτικες, δηλαδη θα κανω αυτο και εκεινο ,τοτε και με αυτο τον τροπο. Ολοι υποσχονται οτι ειναι εντιμοι και ικανοι ,με τα λογια χτιζω παλατια ,πραξεις ,πρακτικα πραγματα και παστρικα οπως λεει ο σοφος λαος. Καταλαβαινωμαστε τωρα;

  133. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/04/2009 01:35:00

    @142 Kων/νε, ο Έλληνας είναι καιροσκόπος και κοντόφθαλμος όταν του τάξουν, τους μοίρασε 3χίλιαρα με τις φωτιές το 2007 και πήρε τις εκλογές, τώρα τάζει 10χίλιαρα μείωση του φόρου γιατί έχουν στοκάρει πολύ από αυτά οι αποθήκες των εισαγωγέων και τσακίστηκαν όλοι να αγοράσουν τα μεγάλα κυβικά. Βλέπεις εσύ να ψηφίζει ο Έλληνας με συνέπεια και αυτογνωσία; Δος ημίν σήμερον, ες αύριον τα σπουδαία.

  134. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/04/2009 01:39:53

    Να δημιουργηθεί Παρατηρητήριο προστασίας των εντίμων του ΠΑΣΟΚ !

    Είναι τόσο σπάνιοι, όσο και οι φώκιες της Αλοννήσου.

    Έλα, πάμε
    Σώστε την Καρέτα-Καρέτα
    δις

  135. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 01:41:14

    @ 145
    Το μόνο που μπορεί να βλάψει το GAP είναι το ποδήλατο. Ναι, ναι. Αυτό. Σύντροφοι εμποδίστε το GAP από το ποδήλατο! Μια άλλη σαβούρδα με αυτό και τα οράματα, οι πράσινες αλλαγές, και ότι άλλο έχει πει ο στόμας του, θα χαθούν μονομιάς.
    Η σύσταση αφορά και τα ποδήλατα του γυμναστηρίου. Μπορεί να μην έχουν ρόδες, έχουν όμως ταχύτητες.

  136. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 01:44:29

    @145 Εξυπνακια Ανωνυμε
    το προβλημα το δικο σου ειναι η επομενη των εκλογων προφανως για να ξαναπαρεις την κουταλα. ολοι ομως δεν ειμαστε λεχριτες και κομματικοι διαιτομενοι και οσο το θλιβερο σου κρανιο δεν μπορει να το συλλαβει ,υπαρχουν και ανθρωποι που ενδιαφερωνται και πονανε για τον πλησιον τους και για το μελλον των παιδιων τους αλλα και των αλλων Τουλαχιστον κοντυνε την γλωσσα σου και αρκεσου να γλυφεις τα κομματικα χερια που σε ταιζουν ,αιντε Κακομοιρη

  137. tiramola avatar
    tiramola 15/04/2009 01:48:15

    Για ποιούς θεσμούς μιλάς σήμερα Μακρή?
    Μήπως της δικαιοσύνης του Σανιδά?
    Μήπως της επιτροπής ανταγωνισμού όπου οργιάζουν οι Μανούσηδες?
    Μήπως της αξιοκρατίας με τις συνεντεύξεις μαιμού?
    Ατέλειωτος είναι ο κατάλογος-βόθρος...
    Η φωνή σου πρέπει να είναι για την αποκατάσταση του κύρους των θεσμών!!!!
    Πως μπορεί να πορευτεί μιά χώρα σε τέτοια κατάσταση?

    Άσε τις γριές και τις γεροντοκόρες....

  138. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 02:03:48

    ειδατε γραμμενο πουθενα απο εμενα οτι οι της ΝΔ δεν ειναι αλητες και απατεωνες; Στην Διαθεση σας να σας το δωσω και γραπτως να το πατε στον Σανιδα που κατοικει και σε αυθαιρετο. Διαγωνισμο θα κανετε ποιος ειναι λιγοτερο κλεφτης και λαμογιο ; αυτο ειναι προβλημα σας οχι ολων μας. Και σε τι εισαστε εσεις καλυτεροι ,με ορους ποδοσφαιρκους απαιτητε να κυβερνηθει αυτη η Χωρα ,οι δικοι μας αγιοι και οι αλλοι τα λαμογια; Χρειαζεται πολλη ευστροφια για να συνηδητοποιηση καποιος οτι ολα τα πολιτικα κομματα εχουν διαβρωθει μεχρι το μεδουλι; Η ιδεολογια του καθενος σεβαστη ειδικα οταν την θετει σε πραγματικες δημοκρατικες διαδικασιες ,εαν τις πιστευετε πραγματικα ,φτιαξτε αλλα κομματα με αλλα προσωπα αμολυντα και ζυμωμενα μεσα απο την ζωη με εμπρακτες αποδειξεις ικανοτητος και εντιμοτητος και οχι θολες υποσχεσεις. Ικανοποιημενοι; η τα θελετε πιο Λιανα

  139. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 02:06:13

    @ 152 Ανωνυμε
    Ετσι Μπραβο αγορι .ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΚΡΗΣ οχι ανωνυμος παπαρολογος προφανως σιτιζομενος εκ του τομεα προπαγανδας του κομματος. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ

  140. PATRA avatar
    PATRA 15/04/2009 02:15:14

    Τα 145, 150, 152, 155
    ειναι δικα μου.
    Τι να ξεχωρησεις ρε Μακρη που ψοφας για κυριλικια.

  141. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:18:45

    Μαζί...
    Για τη Νέα Νίκη...
    Και Τώρα Πάλι ΠΑΣΟΚ....

    Για Ακόμη Καλύτερες Μέρες!!!!

  142. thanos avatar
    thanos 15/04/2009 02:23:58

    140-Μακρης Κωνστ Says:
    April 15th, 2009 at 1:12 am


    XAXAXAXA...Οχι ρε φιλε περιμενομε να κανει μεταγραφη η Παπακωστα, η Φανη Πετραλια αλλα ολα τα λεφτα θα πανε στη Ραπτη τη Σαλονικια. Η ωρα των μεταγραφων πλησιαζει.

  143. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:24:13

    Τωρα που κατέρρευσε η ΝΔ να φτιάξουμε αλλα κομματα,
    ασπιλα και αμολυντα,
    για να γουσταρει ο Μακρής και ο Ορεστιος.


    Ρε λαμογια, θελετε σεντονια με τις βρωμιες
    του ΚΚ και της παρεας του? Παπαρια μεντολες...

    Αυτά λένε οι Ανώνυμοι της Πάτρας κε Μακρή μου...
    Τα νέα ήθη που λέγαμε...

  144. PATRA avatar
    PATRA 15/04/2009 02:24:55

    157
    Βλεπεις Decay, πως αρκουν λιγα χρονια κυβερνησης ΝΔ για να ξαναγινουν επικαιρα τα συνθηματα του '93?
    Οι χειροτερη κυβερνηση των τελευταιων δεκαετιων.
    ( Το λεγαμε για τον Μητσοτακη,
    το λεμε για τον Καραμανλη,
    θα το πουμε -σε καμια δεκαπενταρια χρονια -και για την Ντορα)

  145. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 02:27:56

    παπαρια μεντολες εισαι εσυ ολοκληρος που εχεις ταυτισει την υπαρξη σου και την επιβιωση σου στην διαθεση ενος κομματος κακομοιρη και περα απο εκει προφανως εισαι ενα τιποτα, καποιο μηδενικο που δεν εχει την ικανοτητα να συγκροτησει δικη του αυτονομη προσωπικοτητα και κριση και βρισκει την ολοκληρωση του μονο ως κομματικος οπαδος. Μαζανθρωπε ,καλα εισαι ετσι γιατι εαν συνηδητοποιησης το τιποτε που εισαι θα πας να αυτοκτονησεις. αντε καλα παπαρια μεντολες και προσεχε μην παθει τιποτε το κομμα σου γιατι χαθηκες κακομοιρη.

  146. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 02:28:36

    ΠΟΛΥ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΨΕ. ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.

  147. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:28:43

    @ 160 PATRA,

    Ποιά λές εσύ οτι ήταν η καλύτερη Κυβερνηση των τελευταιων δεκαετιών?

  148. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:31:13

    @ 162 Orestios,

    Φοβούνται την ήττα,
    γιατί θα διασπαστούν.
    [Μετά, ΤΕΛΟΣ η κουτάλα...]

  149. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/04/2009 02:32:55

    Οι εκλογές έρχονται.
    Ο ΓΑΠ φεύγει.

    Keep Cycling

  150. PATRA avatar
    PATRA 15/04/2009 02:33:17

    (Διορθωση)
    Η χειροτερη... (προφανως)

  151. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:34:27

    Οι εκλογές φεύγουν.
    Ο Μπένι έρχεται.

    Keep Cycling

  152. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 02:34:42

    Τους τρόμαξε και ο Ρουσώ. ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΨΕ.

  153. PATRA avatar
    PATRA 15/04/2009 02:37:31

    @163 Decay,
    παντως οχι του Μητσοτακη, ουτε του Καραμανλη.
    Εχω αδικο?

  154. Μακρης Κωνστ avatar
    Μακρης Κωνστ 15/04/2009 02:38:15

    Βριζεται ανωνυμως και αποφαινεσθαι επωνυμος ,ωραιες τεχνικες πρωτοτυπες. Καλα περα απο την κομματικη σας τυφλα και εμπαθεια δεν μπορειτε να αποδεχθειτε οτι υπαρχουν και καποιοι που δεν αποδεχωνται ετσι ακριτα καποιο κομμα,τι συζητηση μπορει να κανη καποιος μαζι σας, καμμια.

  155. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:41:15

    @ 169 PATRA,

    Άν κρίνω απο τη διόρθωση του #163 που έκανες,
    τοτε ναί, έχεις δίκιο.

  156. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:41:54

    Η διόρθωση ήταν στο #166

  157. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:42:51

    Ούτε του Μητσοτακη, ουτε του Καραμανλη.
    Ήταν του Σημίτη...

  158. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 02:45:17

    @ 173
    Φωτιά στα μπατζάκια τους ανάβεις. Τόσος κόπος για το GAP χαμένος! Πάλι επεισόδια θα έχουμε τον Μάιο.

  159. PATRA avatar
    PATRA 15/04/2009 02:47:28

    161,
    Μακρη,
    ειμαι ανενταχτος εδω και 15 χρονια,
    εχω την αποψη μου,
    και ...δεν αντεχω τους παπαρολογους.
    Η δουλεια μου δεν εχει σχεση με το Δημοσιο,
    εχει σχεση με τον πλησιον μου,
    και την ασκω για το κεφι μου και τα παιδια μου.
    Με τα σχολια σου ... απλα γελαω.
    (Decay, συγνωμη για την (επαναληφθεισα) αγενεια...)

  160. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:48:12

    Το πρόβλημα PATRA, δεν είναι αν είναι καλή η κακή
    η παρούσα Κυβέρνηση.
    Το πρόβλημα είναι οτι το ΠΑΣΟΚ σαν κόμμα δεν αποτελεί αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση στα προβλήματα του τόπου.
    Είναι γιατί τα περισσότερα, είναι δικά του κατορθώματα.

  161. Decay avatar
    Decay 15/04/2009 02:50:43

    See you tomorrow!

    Keep Cycling!

  162. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/04/2009 02:52:08

    @175 PATRA
    Δεν πιστεύω να' σαι ο Εφραίμ

  163. PATRA avatar
    PATRA 15/04/2009 02:58:30

    Decay,
    το αν ειναι καλη ή οχι η παρουσα κυβερνηση προφανως ειναι το μειζον, σημερα τουλαχιστον.
    Απο την αλλη, δεν σου κρυβω πως με τρομαζει η ιδεα πως αρκετοι παλιοι μου συντροφοι θα βρεθουν στην εξουσια.
    Ο Γιωργος δυστυχως δεν τα αλλαξε ολα.
    Ομως αυτη ειναι μια συζητηση που θα πρεπει να γινει χωρις αφορισμους και παντως δεν προτιθεμαι να την κανω με βαση την ισοπεδωτικη λογικη του ορεστιου, του μακρη και των λοιπων λεβεντο...δεξιων.
    Σε τελικη αναλυση, θα κρινει ο λαος.(που λεει ο λογος)

  164. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 03:00:11

    Αυτοί οι ανένταχτοι πως γίνεται και, όλως τυχαίως, είναι φανατικοί του GAP, δεν το έχω καταλάβει. Μάλιστα γεμίζουν διάφορα blogs με δακρύβρεχτα κείμενα περί αδικίας που νοιώθουν ότι τους πνίγει, περί ανισοτήτων, περί δικτατορίας και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς.
    Αν βέβαια τους πείς πως το GAP έχει μια άσπρη τρίχα στο μαλλί του, θα σε σκυλοβρίσουν προβάλοντας αδιάσειστα επιχειρήματα, όπως η κακή δεξιά, που μόνη πηγή έμπνευσής τους είναι το απέραντο μυαλό του GAP.

  165. PATRA avatar
    PATRA 15/04/2009 03:02:35

    @ 178
    Απο οσο ξερω οχι (εχεις δυο προσπαθειες ακομη...)
    γελασα παντως...

    Καληνυχτα σε ολους
    Αυριο εχω πολλη δουλεια.
    Και το ΠΑΣΟΚ δεν βγηκε ακομη... (καληνυχτα Μακρη με τα ωραια σου)

  166. ΡΩΣΣΙΑ avatar
    ΡΩΣΣΙΑ 15/04/2009 09:59:45

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ!

  167. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2009 10:40:56

    καλημερα,
    για μενα το κακο ειναι οτι ο ΓΑΠ δεν εχει καταλαβει την ομοιοτητα των 2 κομματων.
    Επισης δεν εχει κατανοησει οτι το ΠΑΣΟΚ ειναι ενα γερασμενο κομμα ! Χωρις νεολαια με παθος που ειχε ο μπαμπας του.. Τα γεροντια στο καρο με τα ξυλινα μυαλα και προοδευτικη γλωσσα θα τον πανε 10 χρονια πισω.

    Θα το καταλαβει μετα απο 6 μηνες στην εξουσια οταν οι μηχανισμοι του ΠΑΣΟΚ θα αρχισουν τις κωλοτουμπες σε ολα τα επιπεδα. ΘΑ ξεσκονισουν τα "διπλωματα" και θα τα καρφωσουν στον τοιχο...

    Θα μιλαει στην ΚΕ ο ΓΑΠ και η Βασω πχ. με την Αννα και τ αλλα παιδια θα παιζουν το χαλασμενο τηλεφωνο.

    ΠΠ

  168. Θύμα avatar
    Θύμα 15/04/2009 11:38:34

    Άν έχει καμιά ελπίδα το ΠΑΣΟΚ οτι θα είναι διαφορετικό σε σχέση με παλιότερα είναι η διαφορετική ηγεσία του, ένα ΠΑΣΟΚ με Σημίτη αρχηγό εννοείται οτι δέν θα είχε καμιά διαφορά σε σχέση με την σημερινή Νέα Δημοκρατία.

  169. hiong avatar
    hiong 15/04/2009 12:13:42

    Τόλη, μην προσπαθείς να μας ρίξεις στάχτη στα μάτια. Η εμπάθειά σου απέναντι στον ΓΑΠ σε πρόδωσε. Σε δικαιολογώ όμως και σε συμπονώ. Οποιοσδήποτε στη θέση σου με τον ίδιο τρόπο θα αντιδρούσε. Καλό είναι όμως να διοχετεύεις την οργή και τον πόνο σου κάπου αλλού. Γράψε κανά τραγούδι. Εκεί είσαι καλός. Τι θέλεις και ασχολείσαι με σχόλια στο Antinews; Όλο κοτσάνες και κρυάδες πετάς άλλωστε.

  170. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 15/04/2009 13:07:26

    @ ΠΠ.
    Ετσι ειναι,οπως το λες.Το εχω γραψει κι εγω πολλακις.
    Με παλια υλικα,δε γινεται καινουριο σπιτι.
    Τους ακουω και μιλανε και με πιανει θλιψη.
    Αν δεν με κανουν καποιοι να παιρνω αναποδες.
    Και για κεινους που νομιζουν οτι τα δυο κομματα, διαφερουν,η συμπεριφορα τους με το δημοσιο χρημα,αφ ενος και με το ρουσφετι,απ την αλλη,πειθει και τον πλεον δυσπιστο.

  171. ataktos avatar
    ataktos 15/04/2009 14:46:58

    Κάτι που είναι για όλους αυτονόητα δέχτηκε τόσα σχόλια .Μπράβο factorx .

  172. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2009 15:00:53

    Τελικα φιλε μου Προβοκατωρα, εχω καταληξεισ το δικο μου συμπερασμα.

    ΔΕΝ χρειαζομαστε ΝΕΟΥΣ πολιτικους.
    ΔΕΝ χρειαζομαστε ΧΟΡΤΑΣΜΕΝΟΥΣ πολιτικους.
    ΔΕΝ χρειαζομαστε ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ πολιτικους.
    ΔΕΝ χρειαζομαστε ΔΕΞΙΟΥς/ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ/ΚΕΝΤΡΩΟΥΣ/ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ/ΠΕΡΤΙΚΑΛΙ πολιτικους.

    ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ROCK ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ. ΓΙΑ ΤΗ ΦΑΝΕΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ. ΝΑ ΜΗ ΜΑΣΑΝΕ ΣΕ ΘΕΩΡΙΕς ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥΣ.

    Οποιος για μενα πηγαινει Μεγαρο με τη γκομενο-γυναικ-βιζιτα του για να λεει την επομενη που πηγε στις παρεες του ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΜΑ-ΘΕΑΜΑ στα ΜΜΕ... ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ !!!

    Οποιος δεν παει σε λαιβ συναβλια, ροκ / χιπ χοπ κλπ, να δει και να ζησει απο κοντα την ψυχη,τις συζητησεις και τις ανησυχιες των "νεων" ειναι για τον καναπε.

    Τα ντεφιλε του Μεγαρου δεν ειναι η κοινωνια μας.

    ΠΠ

  173. kostas avatar
    kostas 15/04/2009 15:21:43

    Αυτός ο υπέροχος λαός που είμαστε έχουμε και τους ανάλογους πολιτικούς. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισότερο. Δεν εμφανίστηκαν από το πουθενά εμείς τους δημηιουργήσαμε καθ΄εικόνα και καθ΄ομοίωσίν μας.

  174. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 15/04/2009 15:39:51

    Ο ΚΚ πριν το 2004 μας έλεγε για τους κλέφτες του ΠΑΣΟΚ και για το πόσο ΗΘΙΚΟΙ θα ήταν αυτοί. Και τους πιστέψαμε και γίναν Κυβέρνηση. Έχουν περάσει 5 χρόνια , έχουν και είχαν την απόλυτη πλειοψηφία. Ξέρετε να έχει πάει στη φυλακή κανένας ΠΑΣΟΚ; Ποιος τους εμπόδισε; Οι απορίες που δημιουργούνται σε κάποιον σαν και μένα που πίστεψε στο ΣΕΜΝΑ ΗΘΙΚΑ ΤΑΠΕΙΝΑ είναι”
    Δεν υπήρχαν σκάνδαλα και οι της ΝΔ ήταν κοινοί συκοφάντες;
    Υπήρχαν σκάνδαλα αλλά οι του ΠΑΣΟΚ ήταν πολύ έξυπνοι και τα έκρυψαν καλά ενώ οι της ΝΔ πολύ Βλάκες και δεν μπορούν να τα αποδείξουν; Αλλά τότε πως γνωρίζουν ότι υπάρχουν;
    Μήπως και ξέραν τα σκάνδαλα και μπορούν να τα αποδείξουν αλλά επί 5 χρόνια δεν το έκαναν για να μπορούν να εκβιάζουν τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ μη ;
    ΘΕΕ μου τι να πιστέψω; Είναι συκοφάντες αυτοί που ψήφισα, Βλάκες ή εκβιαστές;
    Και κάτι άλλο για τον Ορέστιο. Σύμφωνα με τη λογική που λες GAP τον Παπανδρέου θα έπρεπε τον Καραμανκή να τον λέμε ΚΑΚ. Καταλαβαίνεις τι συνειρμούς θα δημιουργούσε. Χώρια που θα μπορούσε ο καθένας να προσθέσει γράμματα από πίσω και να βγει Κύριος οίδε τι.

  175. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2009 16:48:41

    Οι περισσότεροι νέοι σήμερα βλέπουν ότι στον τομέα της αποκάλυψης σκανδάλων υπάρχει έντονη κινητικότητα και αυτό τους ικανοποιεί. Θεωρούν πως στο παρελθόν τα σκάνδαλα κουκουλόνοταν από το ΠΑΣΟΚ, ενώ επί ΝΔ, κάτι γίνεται με αυτό το απόστημα της διαφθοράς. Επιμένουν πως χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να αποκαλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερα και να υπάρχει κάθαρση.
    Οποιαδήποτε πιθανότητα ανάληψης της εξουσίας από το ΠΑΣΟΚ, την βλέπουν σαν πισογύρισμα στο χρόνο και επιστροφή στην παλιά καλή γνωστη ΠΑΣΟΚΙΚΗ συγκάληψη, όπου "μαχητές της δημοκρατίας" και του δίκου του εργάτη, πλούτιζαν προκλητικά.

  176. Θύμα avatar
    Θύμα 15/04/2009 16:55:18

    @ Orestios και ποιός τα έβγαλε τα σκάνδαλα στην επιφάνεια, ο ίδιος ο Καραμανλής μήπως με πρωτοβουλία του?
    Οι καναλονταβατζήδες που τους βρίζετε τα έβγαλαν, θέλεις να πείς δηλαδή οτι επι ΠΑΣΟΚ τους τα χαρίζανε?

  177. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 15/04/2009 18:18:58

    Γι αυτο κι εγω,αν και ακουω φανατικα κλασσικη και τζαζ,στο Μεγαρο,δεν παω.
    Ετσι για το γαμωτο.Δεν μπορω να βλεπω αυτες τις φατσες.

  178. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 15/04/2009 18:21:02

    Και οσον αφορα στο νομο περι εθυνης υπουργων,και οι δυο τον ψηφισαν.Δεν τον ψηφισε μονο το πασοκ.

  179. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 15/04/2009 22:02:24

    Εγώ ξαναρωτάω. Γιατί επί 5 χρόνια αφού υποτίθεται ότι η ΝΔ είχε μελετήσει τις υποθέσεις και είχε αποδείξεις ότι ήταν σκάνδαλα , και είχε το κράτος στα χέρια της δεν έκλεισε στη φυλακή κανένα πασόκ ; ούτε καν εκείνο τον αρχιερέα της διαπλοκής που έδινε και το μισθό του στο πανεπιστήμιο; Μήπως γιατί ήξερε ότι θα κάνει χειρότερα και ήθελε να τους εκβιάζει να κρατάνε το στόμα τους κλειστό;
    Όσο για το ότι αποκαλύπτει τα δικά της σκάνδαλα, αποκαλύπτει, ότι δεν μπορεί να συγκαλύψει. Άλλωστε , και επειδή δεν μπορώ να φανταστώ ότι έχει στοιχειωθετημένα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ και από καλοσύνη δεν τα έφερε στη δικαιοσύνη 5 χρόνια τώρα πώς φέρεται σκληρότερα στα δικά της στελέχη;

  180. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 15/04/2009 23:51:51

    Θα τα λύσει όλα τα θέματα η Εύα μόλις υπουργοποιηθεί. Υπομονή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.