#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/07/2013 14:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάλπες για "αναβάπτιση" της κυβέρνησης;



Πληθαίνουν μέρα με τη μέρα οι φωνές που ανοικτά μιλούν πλέον για ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις, ίσως και μέσα στους φθινοπωρινούς μήνες. Κι όταν εννοούμε εξελίξεις φυσικά αυτές περιλαμβάνουν τον όρο εκλογές αφού άλλο… βουλευτικό λίπος δεν έχει να κάψει η κυβέρνηση. Οι συσχετισμοί και οι παρατάξεις έχουν πλέον σταθεροποιηθεί. Είναι η ΝΔ με την όποια σωστή ή λάθος πολιτική της, η οποία πάντως προηγείται στις δημοσκοπήσεις, κυρίως χάρη στον Αντώνη Σαμαρά.

Είναι το ΠΑΣΟΚ που βασίζει τη σωτηρία του στην πρόσδεσή του από την κυβέρνηση και ήδη τσιμπάει λίγο στα γκάλοπ. Αν φύγει από τον συνασπισμό ή αν πάμε σε εκλογές είναι άδηλο το μέλλον του άλλοτε κραταιού πολιτικού σχηματισμού.

Είναι ο ΣΥΡΙΖΑ που τσακώνεται για τις ξαπλώστρες στα κομματικά κάμπινγκ και που αποφάσισε στο ιδρυτικό του συνέδριο να φτιάξει ένα κόμμα «σούπερ μάρκετ» το οποίο θα έχει απ’ όλα. Και φασόλια, και φακές, και μακαρόνια και μουστάρδες. Προς το παρόν δε μπορεί να δημιουργήσει ρεύμα εξουσίας, ωστόσο, καταφέρνει να προσελκύει μεγάλο μέρος του αντιμνημονιακού μετώπου.

Είναι η ΔΗΜΑΡ που ξαφνικά είδε το… αριστερό φως το αληθινό, έφυγε από την κυβέρνηση, θα καταψηφίσει όλα τα νομοσχέδια και προετοιμάζει την πρόσδεσή της στο άρμα του κ. Τσίπρα.

Είναι οι Ανεξάρτητοι Έλληνες που τσιμπάνε κι αυτοί μέρος από το αντιμνημονιακό μέτωπο καθώς και το ΚΚΕ που επανακάμπτει ελαφρώς στο όνομα του «Πατερούλη».

Τέλος, είναι η Χρυσή Αυγή η οποία ασφαλώς και είναι η μεγάλη κερδισμένη. Βλέπει διπλάσια ποσοστά από τις προηγούμενες εκλογές, παίζει καλά το παιχνίδι των εντυπώσεων, ρίχνει δύο – τρεις βόμβες που ξέρει ότι θα βρουν ευήκοα ώτα, τραβάει κι ένα ξεγυρισμένο συσσίτιο εκθέτοντας όλους όσοι προσπαθούν να το αντιμετωπίσουν με τα όπλα του.

Αυτό είναι το πολιτικό σκηνικό όπως διαμορφώνεται στη μέση του καλοκαιριού, με τα μπάνια του λαού να είναι σε εξέλιξη και των πολιτικών να ξεκινούν δειλά – δειλά και με πολύ διακριτικότητα.

Όμως, το οικονομικό σκηνικό και κυρίως το κοινωνικό δεν είναι και ότι καλύτερο. Θα λέγαμε ότι είναι δραματικά επιβαρυμένο, αν και δε φαίνεται διότι κρύβεται από την καλοκαιρινή ραστώνη.

Τι θα γίνει άραγε από τις αρχές Σεπτεμβρίου με το πρώτο κύμα διαθεσιμότητας; Θα ανοίξουν τα σχολεία; Θα λειτουργήσουν οι δήμοι όλης της χώρας; Τι θα γίνει με τα νοσοκομεία; Πώς θα ξαναστηθεί η ΕΡΤ, η Δημοτική Αστυνομία ή άλλοι οργανισμοί και φορείς που αν και χρειάζονται αναδιάρθρωση είναι και απαραίτητοι; Αν κρίνουμε από την πορεία της δημόσιας τηλεόρασης, τα πράγματα δεν είναι ευοίωνα.

Αν όλοι όσοι χάνουν τις δουλειές τους έτσι ξαφνικά βγουν στους δρόμους ή πάμε σε γενικευμένες απεργιακές κινητοποιήσεις, αυτό θα είναι το πρώτο καρφί στον Σταυρό του Μαρτυρίου. Διότι, μην ξεχνάμε ότι από Σεπτέμβριο πρέπει να γίνει το δεύτερο κύμα διαθεσιμότητας – απολύσεων. Που θα τους βρουν όταν ήδη στο πρώτο βγήκαν την τελευταία στιγμή 80 για να ικανοποιήσουν την τρόικα;

Μην ξεχνάμε επίσης ότι από Σεπτέμβριο ξεκινά ο φορολογικός Γολγοθάς για πάνω από 5,5 εκατ. Έλληνες. Θα κληθούν να πληρώσουν φόρους εισοδήματος, ακινήτων, χαράτσια, αυξήσεις στη ΔΕΗ κι ένα σωρό άλλες επιβαρύνσεις. Όταν μάλιστα για τους περισσότερους πολίτες οι μισθοί και οι συντάξεις είναι πετσοκομμένοι. Και σαν να μη φτάνουν όλα αυτά η τρόικα θα πιέσει για νέα μέτρα αφού το χρηματοδοτικό κενό για του χρόνου έχει προσδιοριστεί κοντά στα 4 δις ευρώ. Που μπορεί να είναι μεγαλύτερο αφού είναι σίγουρο ότι δε θα έχουν να πληρώσουν όλοι οι Έλληνες τους φόρους που τους ζητούνται.

Αυτό λοιπόν το εκρηκτικό οικονομικό – κοινωνικό μείγμα έρχεται να συνδεθεί με την οριακή κυβερνητική πλειοψηφία. Πώς θα περάσουν άλλα κρίσιμα νομοσχέδια από τη Βουλή; Για παράδειγμα: Σκεφτείτε να πάει τροπολογία που θα επιτρέπει τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας. Θα γίνει χαμός. Όχι 151 δε θα ψηφίσουν αλλά θα ψάχνουν τους βουλευτές κάτω από τα γραφεία τους.

Η κυβέρνηση έχει να αντιτάξει την υπόσχεση των ξένων ότι από το 2014 θα υπάρξουν κι άλλα πακέτα βοήθειας ή ακόμη και κούρεμα χρέους. Επίσης, ότι η χώρα βαδίζει σε πλεονασματικό προϋπολογισμό μετά από πολλά χρόνια αλλά κι ότι κάποιες αποκρατικοποιήσεις  μπορούν να γίνουν και να προσελκύσουν επενδυτές. Είναι όμως, αυτά ικανά να αντιστρέψουν τη λαϊκή οργή όταν μάλιστα η ανεργία αυξάνεται και τα εισοδήματα μειώνονται; Και μπορεί το κύμα του τουρισμού να αλλάξει το κλίμα, αφού οι περισσότεροι τουρίστες δε σημαίνουν και γεμάτα πορτοφόλια;

Για τα παραπάνω όλο και περισσότεροι Έλληνες πιστεύουν ότι οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες. Αν θα επιλέξει η κυβέρνηση να πάει σε εκλογές και να «αναβαπτιστεί» ώστε να προχωρήσει τις μεταρρυθμίσεις ή αν θα εξαναγκαστεί σε πρόωρες κάλπες, κανείς δεν το γνωρίζει. Αλλά σίγουρα, όλα τα πράγματα στη ζωή έχουν ένα ρίσκο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 28/07/2013 14:12:00

    Εκλογές με τις ευρωεκλογές και τις δημοτικές. Ειδάλλως ολοκλήρωση της τετραετίας. Όπως δεν ΑΝΕΧΟΜΑΙ πλέον να φορολογούμαι για μισθούς πέντε και δέκα χιλιαδων στις ΔΕΚΟ και στα ΝΠΙΔ, ετσί δεν ανέχομαι να χρηματπδοτώ εκλογές κάθε τρεις και λίγο!

    Καλό το κολπάκι, συντηρει πολλούς που μόνον αέρα κοπανιστό μπορούν να παράγουν πχ εκλογολόγοι, αλλά δε υπαρχει φράγκο! Τελος!

    • αρχιμηδησ1 avatar
      αρχιμηδησ1 @ Β.Κ.Σιάπκα 29/07/2013 15:13:46

      Εχεις δίκιο, αφου η κυβέρνηση διαπιστώνει οτι δεν τα καταφέρνει και το πρόγραμμα που οι "εταίροι" θεωρούν προυπόθεση για την περαιτέρω χρηματοδόησή μας ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ με τίποτε, οφείλει απλά να παραδώσει την εξουσία στην αξιωματική αντιπολίτευση χωρίς την ταλαιπωρία και τη σπατάλη των εκλογών. Ετσι προβλέπειτει απο το σύνταγμα άλλωστε. Δεν τα καταφέρνω, παραιτούμαι κι ας αναλάβει ο επόμενος. (Υποτίθεται οτι στην κυβέρνηση είμαστε για να υπηρτούμε με κόπο και θυσίες τον λαό και όχι για να του τρώμε το βιός του...)

  2. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 28/07/2013 14:13:33

    Κάνε τώρα εκλογές Σαμαρά.
    Πριν φτάσει η ΝΔ στα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ και η Χ.Α. στο 30%

    • Mariana avatar
      Mariana @ Κυψελιώτης 28/07/2013 19:05:39

      Και γιατί φοβάσαι τη "λαϊκή ετυμηγορία" που θα επιλέξει κυβέρνηση... Μιχαλολιάκου? Βολεμένος αριστερός είσαι?

  3. AM Παπαιωάννου avatar
    AM Παπαιωάννου 28/07/2013 14:15:52

    Οι εκλογές είναι μονόδρομος....

    Θα το επιτρέψει η τρόικα....?

    • Basil avatar
      Basil @ AM Παπαιωάννου 28/07/2013 16:45:55

      Θα δεχτεί η τρόικα αναστολή του μνημονίου για να μην πέσει η κυβέρνηση?
      Θα βάλει αυτή τα 10 δίς για την τρύπα που θα προκύψει στα έσοδα των τοκογλύφων για το 2013?
      Aν πέσει η κυβέρνηση στο επόμενο νομοσχέδιο πώς θα την σώσει η τρόικα?

      • The Camel avatar
        The Camel @ Basil 28/07/2013 18:50:55

        Αν ξέρεις κανένα τοκογλύφο που να δανείζει χρεοκοπημένους για 20-30 χρόνια με επιτόκιο 2%-2,5% θα ήθελα να μου τον γνωρίσεις.

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ The Camel 28/07/2013 20:29:16

          Αν θεωρείς ότι ο όρος "τοκογλύφοι" τους αδικεί (αν και συγχέεις δανεισμό τράπεζας με φυσικό πρόσωπο με το διακρατικό δανεισμό μεταξύ κρατών μελών μιας ένωσης που αν μη τι άλλο θα έπρεπε να διέπεται από το στοιχείο της αλληλεγγύης)
          σίγουρα ο όρος "εκβιαστές" , ο οποίος ειρήσθω εν παρόδω είναι τρισχειρότερος, τους ταιριάζει απόλυτα.

          • dim avatar
            dim @ Γιάννης Κιαπέκος 29/07/2013 02:53:27

            "Εκβιαστές", "Τοκογλύφοι", "Ευρωναζί" λοιπόν αυτοί... Και "Δοσίλογοι", "Προδότες", "Τσολάκογλου", όλο εμείς το 48% που στηρίζει τη κυβέρνηση μας, που συνεργάζεται με τους παραπάνω για να σώσει τη Πατρίδα μας... Και όλους εμάς (αυτό το 48%) θα μας "κρεμάσετε όλους", όπως είπε και η μια βουλευτής της λαϊκίστικης (ακρο)δεξιάς, ή θα μας "λιντσάρετε" όπως είπε ο έτερος βουλευτής της εθνομηδενιστικής-μαρξιστικής-λενινιστικής (ακρο)αριστεράς...

            Σε όλα τα παραπάνω βάλε και την άνοδο της ΧΑ, όπου προδότη ανεβάζει, προδότη κατεβάζει από το πρωί μέχρι το βράδυ το Σαμαρά... Φαντάσου λοιπόν σκηνικό: Πάμε σε εκλογές... Και σενάριο: Πρώτο κόμμα η εθνομηδενιστική (ακρο)αριστερά με σιγόντο από την λαϊκιστική δεξιά, και αξιωματική αντιπολίτευση η ναζιστική ΧΑ... Να έχεις δηλαδή στη πατρίδα σου εθνομηδενιστές – μαρξιστές – λενινιστές να σε κυβερνούν, και αξιωματική αντιπολίτευση τους φασίστες – νεοναζί του νέου Χιτλερίσκου... Σε αυτό το εμφυλιοπολεμικό σκηνικό, όλοι οι δημοκράτες – νοικοκυραίοι – πέριξ του κέντρου πολίτες, τι κάνουμε? Ναι, θα είναι μεν οι ετερόκλητοι ακραίοι 55% σύνολο (35% ακροαριστερά – 20 ακροαριστερα % ή 32% - 18%, ή 27% - 23% δεν έχει σημασία...)... Αλλά και όλοι εμείς, το υπόλοιπο 45% θα έχουμε κατακερματιστεί σε 8-9-10 δημοκρατικές πέριξ του κέντρου επιλογές (ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ – ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ – ΔΗΞΑ – ΔΡΑΣΗ – ΛΑΟΣ – ΣΥΜΦΩΝΙΑ), και θα είμαστε στην μέση ενός νέου εμφυλίου πολέμου...

            Η μόνη λύση αν πάμε σε πρόωρες εκλογές είναι μια: Ετοιμάζουμε διαβατήρια, κλείνουμε αεροπορικά για το μεσημέρι της Κυριακής, πάμε στη κάλπη με το διαβατήριο στο στόμα, ρίχνουμε τη ψήφο μας, και κατευθείαν για αεροδρόμιο... Και αν η κάλπη βγάλει κυβέρνηση πέριξ του κέντρου, ξαναβγάζουμε εισιτήριο για επιστροφή στη πατρίδα... Αν βγάλει εμφύλιο, μένουμε αυτοεξόριστοι και με πόνο βλέπουμε τη πατρίδα μας να σπαράζεται από εμφύλιο διχασμό και εθνικές καταστροφές...

          • blue nile avatar
            blue nile @ dim 29/07/2013 04:16:01

            Όπως σωστά έχει γράψει εδώ και καιρό ο φάκτορας όπου και να πήγε το ΔΝΤ κονιορτοποίησε το πολιτικό σύστημα.
            Εμείς δεν θα αποτελέσουμε εξαίρεση...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ blue nile 30/07/2013 01:15:37

            Πολύ φοβάμαι, θα αποτελέσουμε...
            Τις κατσαρίδες δεν τις πειράζει ούτε ατομική βόμβα.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ dim 29/07/2013 08:12:37

            Δυο μόνο σχόλια στα όσα παραληρικά και ασυνάρτητα * γράφεις .
            1) Το ότι καθυστερούσαν την τελευταία δόση αν δεν απολύαμε και τους πτυχιούχους ΑΕΙ (με τροπολογία της τελευταίας στιγμής) αν δεν είναι εκβιασμός τι είναι ;
            2) "όλο εμείς το 48% που στηρίζει τη κυβέρνηση μας" ποιοι "όλοι" ,ποιο 48% , ποια κυβέρνηση ; μάλλον για άλλη χώρα και για άλλη εποχή μιλάς.
            * Το όλο σου ύφος αποπνέει λίγο από το αλήστου μνήμης "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών"

          • Joao avatar
            Joao @ dim 29/07/2013 13:16:41

            Μη φοβάστε οι νοικοκυραίοι έτοιμοι να την κάνετε από τη πατρίδα, τα διλήμματα ,οι εκβιασμοί και ο φόβος θα σας κάνουν κυβέρνηση μαζί με τον πατριώτη Βενιζέλο ,τον πατριώτη Λοβέρδο και λοιπούς πατριώτες..

          • dim avatar
            dim @ Joao 29/07/2013 13:57:45

            Πατριώτης είναι αυτός που στο τέλος πετυχαίνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη πατρίδα και τις επόμενες γενεές... Οι μαξιμαλιστικές επιδιώξεις των "πατριωτων" οδηγούν σε αντίθετα αποτελέσματα, εθνικές καταστροφές... Δείτε ποιοι χρησιμοποιούν τους όρους "προδότες", "δοσιλογοι", "κρεμάλες", "λιντσαρίσματα"... Το πολιτικό σύστημα έχει σχηματοποιηθεί: Τα δύο άκρα που επενδύουν στον εθνικό διχασμό, και οι δυνάμεις πέριξ του κέντρου (με κύριο πυλώνα τη Κεντροδεξιά ΝΔ και το Σαμαρά) που προσπαθούν να σώσουν τη πατρίδα μας...

          • Joao avatar
            Joao @ dim 29/07/2013 14:38:36

            Η δική μου οπτική είναι ότι τα άκρα τους βολεύουν και τα ενισχύουν για να γίνεται η δουλεία σωστά..(φόβος) Άλλωστε τα επιχειρήματα των άκρων χρησιμοποιείτε και εσείς.

          • DexMax avatar
            DexMax @ dim 29/07/2013 13:39:52

            Ναι αλλά με το να μην γίνονται εκλογές δεν εξαφανίζονται ούτε οι "νεοναζί" ούτε οι "σταλινικοί" από την πολιτική ζωή του τόπου...θα συνεχίζουν να αιωρούνται ως μεγαλύτερη και πιο απροσδιόριστη απειλή απ' ότι αν καταγραφούν συγκεκριμένες δυνάμεις και θα έχεις σαφώς να γνωρίζεις με το τι θα πρέπει να πράξεις...

          • ιανος avatar
            ιανος @ dim 29/07/2013 13:42:19

            στο καλό να πας προδοτάκο
            εσύ έχεις ακόμη λεφτά για να βγάλεις εισιτήριο, εμείς όμως δεν βγάζουμε τη βδομάδα

          • αρχιμηδησ1 avatar
            αρχιμηδησ1 @ dim 29/07/2013 15:31:48

            Μην θέλεις όλο το 48% δικό σου αγαπητέ Dim. Ακόμα κι αν ανήκεις στην ΝΔ δεν έχεις καν 30%. Απ' αυτό τα 2/3 νοιώθει εξαπατημένο απ' την ΝΔ γιατί όχι μόνο δεν περίμενε συνεργασία με τους τοκογλύφους, αλλα αναδιαπραγμάτευση του μνημονίου, που είναι λάθος συνταγή και σκοτώνει την Ελλάδα. Ακόμα λοιπόν κι αν ανήκεις στο 10% που τυφλά ακολουθεί το κόμμα του δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς αν δεν είσαι επ' αμοιβή συνεργάτης των“Εκβιαστων”, “Τοκογλύφων”, “Ευρωναζί” .
            Ο απλός ψηφοφόρος εχει κάθε δικαίωμα ακόμα και στο λάθος αφου στο τέλος αυτός τα πληρώνει όλα και που σίγουρα κάποια στιγμή μπορεί να αναγνωρίσει το λάθος και να αλλάξει την ψήφο του αντί να αλλάξει πατρίδα. Μην σπαταλας λοιπον τα λιγοστά χρήματα που σου απέμειναν για αεροπορικά εισιτήρια. Είναι πιο απλό να είσαι με την κυβέρνηση, όποια κι αν προκύψει, τουλάχιστο μέχρι να αποδειχτεί χειρότερη απ' την προηγούμενη...

          • dim avatar
            dim @ αρχιμηδησ1 29/07/2013 18:24:00

            Έχεις καταλάβει ότι αν επικρατήσουν από την μια οι εθνομηδενιστες - μαρξιστές - λενινιστές και από την άλλη οι ναζιστές, θα έχουμε ακαριαία εμφύλιο? Για ποια κυβέρνηση μου λες και για ποια αναμονή για να δω αν θα είναι καλύτερη? Μπορεί να συνυπάρξει ο υπερεθνικιστής - φασίστας με τον εθνομηδενιστή ή τον σταλινικό έστω και για ένα λεπτό?

          • Joao avatar
            Joao @ dim 29/07/2013 18:42:48

            Είναι η γραμμή κατάλαβες... Ή εμείς ή χάος.

          • Greg avatar
            Greg @ dim 30/07/2013 00:37:13

            Αυτό το 48% είναι ό,τι πιό αυθαίρετο έχω ακούσει στη ζωή μου. Μπορεί το ποσοστό αυτό να είχε κάποια βάση προ δωδεκαμήνου. Σήμερα με δυσκολία πλησιάζει το 30%. Έτσι όπως αντιμετώπισαν τον νοικοκύρη μέσο Έλληνα - βάση της ΝΔ - ο οποίος ξελιγώνεται στα γέλια όταν ακούει το success story και τις τεράστιες επενδύσεις που "υλοποιούνται" για απασχόληση 100 εργαζόμενων σε βάθος πεντατείας.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ The Camel 28/07/2013 21:33:08

          Τους τα είπαμε, μας τα είπανε, τους τα ξαναλέμε.
          Σαν νήπια, που ζητούν πιό μεγάλη σοκολάτα.

          • Basil avatar
            Basil @ Uncle Stgm 28/07/2013 22:25:12

            Δικαιώνεις τον Πάγκαλο που είπε οτι οι Γερμανοί είναι γίγαντες με μυαλό νηπίου που ζητάει συνέχεια πιό μεγάλη σοκολάτα.
            Οι Ελληνες ούτως ή άλλως "αεί παίδες εισί".
            Και δεν ζητάνε βέβαια πιο μεγάλη σοκολάτα, τη δουλειά που τους έκλεψαν για να αυξήσουν κι άλλο τα άπληστα κέρδη τους ζητάνε...

        • Basil avatar
          Basil @ The Camel 28/07/2013 22:20:36

          H τρόικα πχ.
          Αν σε πετύχει να σε κυβερνούν οι κλεφτες που μαζί τα τρώγανε. Κανένας φυσιολογικός χρεωκοπημένος δεν πληρώνει τοκογλύφους. Απλά χρεωκοπεί, κάνει στάση πληρωμών και αρχίζει απ' το μηδεν, ακόμα κι αν απειλήσουν να τον βομβαρδίσουν, όπως πχ. η Ισλανδία.
          Οταν δανείζεις τον συνεταίρο σου που χρεοκόπησε με τον όρο να κερδίζεις εσύ απο τη "βοήθεια" που του παρέχεις στην μεγάλη ανάγκη του, δεν είσαι απλός κερδοσκόπος αλλα αισχρός κερδοσκόπος. Και το ποινικό αδίκημα που διαπράττεις, λέγεται αισχροκέρδεια. Αυτό δηλαδή που κάνουν οι "ισότιμοι" εταίροι μας Γερμανοί σε εμάς, τώρα που καυχώνται οτι με την δηθεν βοήθεια που μας δίνουν, όχι μόνο δεν χάνουν, αλλά έχουν ήδη κερδίσει 60 δις και βάλε...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Basil 28/07/2013 22:23:54

            Μα δεν είμαστε όλοι οι Έλληνες χρεωκοπημένοι. Οι αστοί μόνον. Αυτοί τα φάγανε.
            Πρόβλημά τους τι θα κάνουν με την τρόικα, όχι των άλλων.
            Καλά τους ξεμπερδέματα.

    • Mpaaa avatar
      Mpaaa @ AM Παπαιωάννου 28/07/2013 19:43:20

      θα το επιτρεψει .
      Πως αλλιως θα ενωθει το "δημοκρατικο τοξο" εναντια στην "κακη" Χρυση Αυγη?

      Επομενη κυβερνηση ,αν δεν βγαινουν αλλιως τα κουκια ,(που δε θα βγαινουν ), θα ειναι Ν.Δ με Συριζα .

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Mpaaa 28/07/2013 21:16:29

        Πολύ πιθανό ενδεχόμενο.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Uncle Stgm 28/07/2013 22:31:39

          Ο Σαμαράς δεν θα δεχτεί.
          Ο Αβραμό όμως;
          Άν μάλιστα ο Αλέξιος του δίνει το αεροπλάνο και τον πιλότο;
          Και Σύριζα-Ανέλ παίζει, αλλά άν φθάνουν τα "όσπρια" - χλωμό το βλέπω.

          • Αrximidis avatar
            Αrximidis @ Uncle Stgm 29/07/2013 14:37:36

            Mην ανησυχείς θείε.
            Αν στις 23 Σεπτέμβρη δεν αρχίσει η Γερμανία να στέλνει τις νταλίκες με τα λεφτά του Ευρωμάρσαλ και ο Σόιμλες επιμείνει στις κατασχέσεις σπιτιών,μισθών και συντάξεων, τα "όσπρια" θα περισσέψουν και πολύ μάλιστα.

      • Greg avatar
        Greg @ Mpaaa 30/07/2013 00:39:32

        Έτσι μπράβο και στις μεθεπόμενες εκλογές οι χρυσή ομελέτα θα χτυπά ποσοστά τροποποίησης συντάγματος (180 βουλευτές)

  4. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 28/07/2013 14:39:41

    Η θεία δίκη ,ας πρόσεχαν οι κοτζαμπάσηδες κεφαλαιοκράτες που ρουφιάνευαν στην τρόικα τους δύστυχους έλληνες εργαζόμενους προκειμένου να τους έχουν δωρεάν να δουλεύουν στα σύνχρονα κολαστηριά τους .Δεν άφησαν κανένα περιθώριο ελπίδας στον χειμαζόμενο λαό ,με αποτέλεσμα η λύση ΣΥΡΙΖΑ να φαντάζει δελεαστική.Ποιός μαλ....ς σκεφτηκε να τα βάλει με 650.000 εργαζόμενους στο δημόσιο αποκαλώντας όλους συλλήβδην απατεώνες και τεμπέληδες απειλώντας τους σε καθημερινή βάση με απόλυση.

    • Geros avatar
      Geros @ Αντάμ Παπαντάμ 28/07/2013 16:19:58

      Ξέρετε κάποιο συγκεκριμένο εργοστάσιο που είναι κολαστήριο ή για εσάς όλοι οι χώροι που κερδίζει ο κόσμος με τον ιδρώτα του το ψωμί του είναι κολαστήρια?
      Μην ανησυχείτε , δεν θα πάτε εσείς στο κολαστήριο , κάποιους σαν και εσάς πάντα βρίσκεται ένας βλάκας και τους πληρώνει για να ανατριχιάζουν αγανακτισμένοι από τις συνθήκες εργασίας ... των άλλων πάντα!

      • Mariana avatar
        Mariana @ Geros 28/07/2013 18:14:00

        Διακρίνω μεγάλη σιγουριά στην άποψη σου ότι μπορεί κάποιος να ζει καλά εις υγείαν των βλακών...

        • ΑπυθιΑ avatar
          ΑπυθιΑ @ Mariana 28/07/2013 18:58:10

          Εξ ''ιδίας πείρας'' εξήχθη το συμπέρασμα. Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιον. :-)

        • Geros avatar
          Geros @ Mariana 28/07/2013 20:23:50

          Η απάντηση σας είναι μια απλή αντιστροφή του συμπεράσματος από αυτές που κάναμε στο δημοτικό.

          Με πήγατε πολλές δεκαετίες πίσω αγαπητή με αυτό το σχόλιο!
          Ήταν το αντίστοιχο της παιδικής απάντησης
          "Όχι εγώ , εσύ, εσύ εσύ!"

          Και φυσικά από κάτω η επίσης ανήλικη φίλη σας , η βασίλισσα της κακομοιριάς να συμπληρώνει :
          "ναι , ναι , ναι !"

      • Eva avatar
        Eva @ Geros 28/07/2013 21:46:09

        Τώρα εσείς τι ασχολείστε με κάποιον που βλέπει δελεαστικό τον σύριζα?
        Που το επιχείρημα του για την ποιότητα των υπηρεσιών του δημοσίου είναι ο αριθμός του?

  5. Ρηνα avatar
    Ρηνα 28/07/2013 14:40:09

    Εχω μια απορια αγαπητο ANTINEWS : γιατι εγω να πιστεψω τους διαφορους αναλυτες , οικονομολογους, γυρολογους, μεντιουμ, Βαρουφολογους κ.α. και να μην πιστεψω τους Αγιους γεροντες που καθαγιασαν τη ζωη τους σε ασκηση και ο Θεος τους φανερωσε τα επερχομενα; ειναι καλυτεροι οι επιστημονες που βαφτισαν τις Θεομηνειες ακραια καιρικα φαινομενα και βαζουν τα οργανα να τα εξηγησουν; Η γιαγια μου πηγαινε σε λιτανεια για τη ξηρασια, να βρεξει ο Θεος στα χωραφια να φαει ο κοσμακης και επειρνε μαζι και την....ομπρελα της. Και εβρεχε. Παντα.
    Λοιπον οι γερονταδες μας πληροφορουν οτι θα τους παρουμε ΟΛΟΥΣ με τις πετρες. Ποτε; οταν αρχισει η μεγαλη πεινα, οταν θα απολυθουν ολοι οι Υπαλληλοι, οταν η Τουρκια θα κανει προκλησεις, οταν θα μας βαλουν δυσβαστακτους φορους, οταν θα τραβηχτει πισω το κεφαλαιο.....Συμβαινει τιποτα απο ολα αυτα που εχουν ειπωθει εδω και χρονια; Μπαα...
    Παντως οσοι εχετε επαφες με το Αγιο Ορος θα γνωριζετε οτι μιλουν για πασης φυσεως προετοιμασια, κυριως πνευματικη, γιατι παμε ολοταχως προς εκπληρωση των προφητειων και ο κοσμος θα ξυπνησει αποτομα με φοβο και πονο...

    • Geros avatar
      Geros @ Ρηνα 28/07/2013 17:38:19

      Οφείλετε να παραδεχτείτε ότι και οι άγιοι πατέρες δεν είναι πιο συγκεκριμένοι από τον ...Βαρουφάκη.
      Τι λένε στην ουσία? Αν όλα πάνε στραβά ο κόσμος θα αγανακτήσει , σιγά την μαντεψιά!
      Σοβαρά τώρα , οι προφητείες είναι πετυχημένες όταν είναι ασαφείς. Γιατί μπαίνετε στον κόπο να αναλύετε τι ήθελε να πει ο ποιητής? Ο ποιητής τα είπε όλα και τίποτα , γιατί αν τα έλεγε πιο συγκεκριμένα θα έπεφτε 100% έξω.

      Τέλος όσο αφορά την γιαγιά σας και την ομπρέλα της, οι λιτανείες για την ξηρασία είχαν όντως μεγάλη επιτυχία σε κάθε θρησκεία. Τις έκαναν οι αρχαίοι μας πρόγονοι , οι ινδιάνοι , εμείς ... όλοι, και πετύχαιναν. Πως?
      Μα είναι πολύ απλό , η λιτανεία δεν γινόταν για να βρέξει τον Ιούλιο αλλα για να βρέξει τον Οκτώμβριο που συνήθως βρέχει!
      Αν ο παπας ήταν και λίγο ξύπνιος και διάλεγε σωστά την μέρα η επιτυχία ήταν εντυπωσιακή! Αν όμως η βροχή ερχόταν δυο τρεις μέρες μετά ή και μια βδομάδα μετά την λιτανεία, πάλι στην λιτανεία την απέδιδαν , χαμένος δεν έβγαινε.
      Τώρα ότι κάθε φορά έβρεχε την ώρα της λιτανείας μάλλον είναι υπερβολή από την μεριά σας , έτσι μάλλον τα θυμάστε μιας και μάλλον ήσασταν παιδάκι τότε , μάλλον θυμάστε τις επιτυχίες και ξεχάσατε τις φορές που η ομπρέλα γύρισε ... στεγνή.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Geros 28/07/2013 18:45:38

        Οντως αγαπητε χρονο δεν οριζει ο Θεος, εμεις προσπαθουμε μεσω των Αγιων πατερων. Ομως οταν καποιος εχει επαληθευτει σε τοσα -διαλυση της Γιουγκοσλαβιας, εισβολη της Κυπρου, επιβραβευση ομοφυλοφυλιας και παιδεραστιας, ακομα και ιδρυση Κουρδικου κρατους[διαβαστε σημερινες εξελιξεις], συναλλαγες μονο με καρτα λογω φοροδιαφυγης και τοσα αλλα, γιατι να μην τον πιστεψω και στα υπολοιπα; Οταν μαλιστα η Εκκλησια μας συναινει περι της οσιοτητος του ανθρωπου. Οσο για την ομπρελα δεν μιλω για οποτε θα εβρεχε αλλα για τη ληξη της λιτανειας που αρχιζαν τα μπουμπουνητα και ανοιγαν οι κρουνοι. Παντα. Και δεν υπηρχαν τοτε προβλεψεις για να κανονισει ο παπας, σας προλαβα. Αυτη τη μαρτυρια αναζητειστε τη και αλλου ειναι πολυ συχνη. Οι ανθρωπο τοτε ηταν "απλοι και ταπεινοι τη καρδια" και εκαναν οσα παιδια εδινε ο Θεος χωρις προγραμματισμο γεννησεων. Τωρα αν αυτα σας φαινονται ολιγον γραφικα σας δινω εγκαρδιως την ευχη να τα ζησετε και να βρειτε ανθρωπο να τον "τραβατε απο το μανικι για να σας μιλησει για το Χριστο" οπως προεβλεψε ο γεροντας Παϊσιος οτι θα συμβει σε πολλους που τωρα δεν καταλαβαινουν. Αλλωστε και στον Αλβανικο την Παναγια δεν την εβλεπαν ολοι. Οι λοχαγοι ομως το κατεγραφαν μετα, γιατι αυτοι εφορμουσαν μπροστα με ανιδιοτελεια για τα ιερα και τα οσια που εμεις τα ξεχασαμε με τους μοντερνισμους και τις επιστημονικες μας διαπιστωσεις .

        • _Mara_ avatar
          _Mara_ @ Ρηνα 28/07/2013 21:38:51

          Αγαπητή Ρήνα, κάθε φορά που σχολιάζεις βρίσκω πάντα λόγους να χαίρομαι που σε διαβάζω.

    • Nikos K. avatar
      Nikos K. @ Ρηνα 29/07/2013 15:07:08

      Από σχόλιο στο "Ροΐδη εμμονές":
      19/05/2012 στις 2:43 πμ

      ΤΡΙΧΕΣ! κατσαρές και περμανάντ!!!

      Ο Παΐσιος δεν έλεγε τέτοιες μ α κ α κ ί ε ς.

      Αυτά τα λένε και τα γράφουν διάφοροι παραδόπιστοι του παρά.
      Εκμεταλλευτές πρόστυχοι του ονόματός του, ΜΕΤΑ θάνατον, όμως.
      ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τόλμησε από τους δεκάδες νυν “βιογράφους” να βγάλει, όσο ζούσε, βιβλίο με όλες αυτές τις …φαφλατιές και χοντράδες. Πού να τολμήσει; Ο γέροντας ήταν πολύ α υ σ τ η ρ ό ς και δεν ήταν καραγκιόζης, "να το παίζει"...ΠΡΟΦΗΤΗΣ. Ντρεπόταν με τέτοια τερτίπια. Ήταν πολύ σ ε μ ν ό ς άνθρωπος. Εξ άλλου, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να είσαι πνευματικός άνθρωπος και να ασχολείσαι με τέτοια π ο τ α π ά θέματα.

      ΜΙΑ ΧΑΡΑ άνθρωπος ήταν και είχε μεγάλη πλάκα- χιούμορ.
      Δεν γούσταρε καθόλου τους γ λ ε ί φ τ ε ς και την ε π ί δ ε ι ξ η. Ήταν, φ υσικά, κολλημένος με την ορθοδοξία, αλλά δεν ήταν φανατικός, ούτε τον ενδιέφερε να επιβάλει την πίστη του- γνώμη του σε άλλους. Γι’ αυτόν, βέβαια, όλα άρχιζαν, τελείωναν και ανάγονταν στον Χριστό- Θεό- Παναγία, αλλά πέραν αυτού, ήταν μια χαρά τύπος. Για μένα, βέβαια. Σε άλλον μπορεί να ήταν αντιπαθής.

      Ούτε και άνοιγε πνευματικο_θρησευτικο_θεολογικές συζητήσεις εύκολα.
      Μάλλον, πολύ σπάνια έως καθόλου. Συνήθως για τα “πνευματικά”, όπως τα έλεγε, μιλούσε στους ανθρώπους κατά μόνας. Αν τον ενδιέφερε να μιλήσει με κάποιον, τον έπαιρνε και πήγαινε πιο πέρα,κάτω από το δένδρο, -νομίζω ελιά, μπορεί και μυγδαλιά, δεν θυμάμαι καλά.

      Κάθε μέρα, μετά το 1985, που άρχισα να πηγαίνω στο Όρος κι εγώ και να έχω προσωπική μαρτυρία, όσοι “έμπαιναν” για πρώτη φορά στο Όρος, συνήθως, έπαιρναν το λεωφορείο και πήγαιναν στις Καρυές και από κει περπάταγαν μέχρι την Π α ν α γ ο ύ δ α, κάνα τέταρτο με εικοσάλεπτο δρόμος. Η Παναγούδα, το κελί του, είχε περίφραξη συρμάτινη, από το σύρμα που φτιάχνουμε κοτέτσια, το μπακλαβαδωτό, και μια πόρτα σιδερένιου σκελετού από το ίδιο σύρμα.

      Ο Παΐσιος ήταν ο ΜΟΝΟΣ σε όλο το Αγιονόρος γέρος που δεν είχε υποτακτικό, -καλογέρι να τον βοηθάει. Τα έκανε ΟΛΑ μόνος του, αν και είχε ένα μόνο πνεύμονα, τουλάχιστο από τότε που τον γνώρισα εγώ, (1985).

      Όταν έφτανες έξω από την συρμάτινη πόρτα, μέσα και κάτω από τα δένδρα, είχε δυο τάβλες πάνω σε πέτρες για να κάθεσαι, μια βρυσούλα φορητή με πόσιμο νερό και ένα τσίγκινο κύπελλο και κουτιά λουκούμια! Και μια επιγραφή, που έγραφε, προτρεπτικά, με στυλό μπλε πάνω σε χαρτί τετραδίου, τυλιγμένο σε διαφανές πλαστικό και στηριγμένο σε κόντρα-πλακέ: “Να τρώτε! Είναι ευλογία”.

      Είχε κι ένα κουδουνάκι μπρούτζινο κρεμασμένο πάνω στην πόρτα και, μόλις έφτανε η παρέα, το κουδούνιζε να ακούσει ο γέροντας. Και μετά περίμενε. Δεν ήταν σίγουρο ούτε αν ήταν μέσα ούτε αν θα έβγαινε. Μια φορά, βγήκε μετά από κάνα δυομισάωρο! Είχαν φύγει όλοι και είχαμε μείνει και συζητάγαμε, κολλημένοι- ξεχασμένοι, με έναν φίλο. Κείνη την μέρα, κείνο το απόγευμα, γίναμε και φίλοι. Θα είχα πάει μέχρι τότε καμιά δεκαριά φορές.

      -Ρε, παιδιά, θα έρθετε να σας δώσω να κάνετε κανένα εργόχειρο; -μας λέει. Εμείς, ήδη, είμαστε πολύ χαρούμενοι, γιατί θα είμαστε μόνοι μας μαζί του. Επειδή, συνήθως, αυτά τα καραβάνια είχαν καμιά εικοσαριά με τριανταριά άτομα, οπότε, τι να μιλήσεις και τι να πεις.

      -Το ρωτάς, γέροντα; Χαρά μας μεγάλη και ευλογία, του λέμε. Ο γέροντας, παρεμπιπτόντως, έφτιαχνε κομποσκοίνια, έραβε, κένταγε και έκανε διάφορα τέτοια εργόχειρα. Χαρήκαμε, λοιπόν, που θα τον βοηθήσουμε.

      Ξεκλειδώνει το λουκέτο, μπαίνουμε μέσα και πάμε στο …καθιστικό- κάτι κορμοί κομμένοι σαν σκαμπό, γύρω από ένα τραπεζάκι χαμηλό. Ο Παΐσιος ήταν τεχνίτης ξυλουργός και αυτά τα είχε φτιάξει μόνος του.

      -Μια στιγμή, ευλογημένοι, να σας φέρω το εργόχειρο, λέει και μπαίνει στο σπιτάκι του. Βγαίνει και φέρνει μέσα στην ζακέτα του, καθώς με τα δυο του χέρια την έχει ανασηκώσει μπροστά στο στομάχι του σαν μάρσιπο, κάτι σακουλάκια.

      -Για πάρτε δω, ρε, καλόπαιδα, τις χάντρες, -μας κάνει. Απλώνουμε τα χέρια και αρχίζει να μας γεμίζει τα χέρια με …σταφίδες, αμύγδαλα, φουντούκια, στραγάλια!!!

      -Άντε, εμπρός, αρχίστε το “εργό_χειρο”, κι έχετε πολύ δουλειά να κάνετε, -μας λέει και γελάει από την έκπληξή μας.

      Μια μέρα μου λέει:

      -Χθες, διαπίστωσα ότι έχω γίνει …ατραξιόν! Πρέπει να έχω μεγάλο …σουξέ. Ο Θεός να με συγχωράει, αλλά νομίζω ότι με βλέπουν, πια, σαν την …Βουγιουκλάκη!

      -Χα, χα, χα! Ωραίο, γέροντα. Πώς σου ήρθε, όμως, ο λογισμός;

      -Κοίτα, κάποτε, για να πάω στις Καρυές τέτοια εποχή, που έχουν βλαστήσει τα πάντα στο δάσος, έπαιρνα μαζί μου και το κλαδευτήρι, να κόβω τα κλαριά και τα βάτα στο μονοπάτι, να περνάω, ειδικά εκεί στο ρυάκι. Χθες, που πήγα, …ποιο κλαδευτήρι και ποια βάτα; Το μονοπάτι κοντεύει να γίνει …λεωφόρος, -Θεός συγχώρα με, σου λέω, ευλογημένε-, από το πολύ περπάτημα. Γκραν σουξέ! Βουγιουκλάκη!
      Είπε και πρόσθεσε:
      -Μάλλον, θα πρέπει να βάλω κανέναν κανόνα στον εαυτό μου. Πολύ στα του κόσμου μπλέχτηκα. Δεν ήρθαμε εδώ, αδερφέ, για να βλέπουμε κόσμο, αλλά για να τον αποφεύγουμε. Ο Θεός ας με φωτίσει και ας μου δείξει τι να κάνω, του αμαρτωλού…

      ΥΓ. Αυτή είναι η αλήθεια για τον γέροντα Παΐσιο, από κάποιον που δεν είναι και …τόσο φανατικός Χριστιανός. Τα άλλα όλα που λέγονται για …ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ και τέτοια, είναι α σ τ ε ί α και π ο ν η ρ ά.

      Έγραψα αυτό το ποστ στην μνήμη του, προς αποκατάσταση της αλήθειας, για μια αγαθή ψυχή, όπως ήταν ο γέροντας Παΐσιος, ώστε να λαμβάνετε κι αυτά υπόψιν σας, όταν σκιαγραφήτε τον χαρακτήρα του, παίδες.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Nikos K. 29/07/2013 15:27:14

        Πολύ ἐνδιαφέρουσες οἱ ἐμπειρίες σου ἀπό τίς συναντήσεις μέ τόν π.Παΐσιο ἀγαπητέ Νίκο!
        Ξέρεις πόσες τέτοιες προσωπικές ἐμπειρίες ἔχουμε ἀκούσει καί διαβάσει ἀπό ''μή φανατικούς χριστιανούς'',πού ἐξαιτίας τῆς συναντήσεώς τους μέ τόν π.Παΐσιο,βρῆκαν τό ἀληθινό νόημα τῆς ζωῆς καί τή σωτηρία τους; Καί πού μετά ἀπό αὐτά ἔγιναν ὄχι φανατικοί χριστιανοί,ἀλλά χριστιανοί μέ οὐσία καί περιεχόμενο καί ὄχι τυπικοί,ὅπως οἱ περισσότεροι ἀπό ἐμᾶς;...

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Κυθήριος 29/07/2013 18:14:27

          Μονο μια παρατηρηση για να κλεισει το θεμα αυτο. Η Εκκλησια μας προτρεπει και αυστηρα μαλιστα τους βιογραφους Αγιων γεροντων να γραφουν μετα τη κοιμηση τους για να μην τους σκανδαλισουν με λογισμους υπερηφανειας. Γι αυτο και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να παινευουμε ιερωμενο ενω ειναι μπροστα και να φτανουν στα αυτια του κολακειες γιατι πειραζονται εκ του πονηρου διπλα απο εμας τους υπολοιπους λογω ιερωσυνης. Οι μοναχοι τα προσεχουν πολυ αυτα και τα τηρουν.

  6. blue nile avatar
    blue nile 28/07/2013 14:41:19

    Οι εκλογές δεν είναι καλό σημάδι.
    Η κυβέρνηση θα τις επιδιώξει μόνο εαν δεν βλέπει να μην συμβαίνουν θετικές εξελίξεις μετά τις γερμανικές εκλογές με αλλαγή στάσης της γερμανικής ηγεσίας απέναντι στο ευρωζωνικό πρόβλημα.
    Ούτε που θέλω να το σκέφτομαι τέτοιο ενδεχόμενο.
    Γιατί τότε θα δικαιωθούν όλοι όσοι από το 2010 υποστήριζαν ότι το δίλημμα δεν είναι το μνημόνιο ή το μη μνημόνιο.
    Το δίλημμα είναι χρεοκοπία χωρίς το μνημόνιο ή χρεοκοπία στην οποία αναπόφευκτα θα οδηγηθούμε μετά την εφαρμογή των μνημονίων.
    Τότε που η κοινωνική οικονομία θα είναι κλινικά νεκρή και το μόνο που θα έχει καταφερθεί να είναι η πλήρης μετατροπή του ιδιωτικού χρέους της χώρας σε δημόσιο (από χρέος σε τράπεζες και ιδιώτες σε χρέος προς κράτη δηλαδή) και το ξεπούλημα των ασημικών της χώρας ...μπιρ παρά.
    Αν στη συγκυβέρνηση έχουν βάσιμες ενδείξεις ότι δεν θα αλλάξουν στάση οι Γερμανοί τότε λογικό είναι να επιλεγεί το φθινόπωρο ως πιθανός χρόνςο εκλογών για να υπάρξει νέα νωπή λαική εντολή ...
    Το ερώτημα είναι άντε και τα καταφέρνουν.
    Πόσο καιρό θα αντέξουν;

    • Basil avatar
      Basil @ blue nile 28/07/2013 16:48:35

      Οπως τα λες αγαπητέ blue nile . Πόσο καιρό θ' αντέξουν ακόμα κι αν καταφέρουν να περάσουν το νόμο για την κατάργηση της αναστολής των πλειστηριασμάν Α' κατοικίας και των άλλο των κατασχέσεων μισθών-συντάξεων για χρέη στην εφορία?

    • Nikos K. avatar
      Nikos K. @ blue nile 29/07/2013 15:18:40

      @η πλήρης μετατροπή του ιδιωτικού χρέους της χώρας σε δημόσιο (από χρέος σε τράπεζες και ιδιώτες σε χρέος προς κράτη δηλαδή)

      Πότε θα δικασθεί ο ΓΑΠας για αυτό;

      Ο κόσμος θέλει να γίνει η ΜΙΑ εξεταστική που μας υποσχέθηκε ο Σαμαράς κι ας πέσει η συγκυβέρνηση. Τι φοβάται, δεν καταλαβαίνω. Ένα επιπρόσθετο 7-8% θα πάρει από αυτή μόνο την κίνηση. Τώρα, με τους Βενιζελο...Παπουτσήδες, κάθε μήνα ψηφορραγεί.

  7. man8os avatar
    man8os 28/07/2013 14:50:31

    Διαφωνω με το αρθρο, η κυβερνηση ειναι πιθανοτερο να παει σε εκλογες το καλοκαιρι, αν ειναι να γινουν εκλογες το φθινοπωρο θα γινουν απο ατυχημα.

  8. laz avatar
    laz 28/07/2013 15:03:34

    δεν βλεπω πως θα σωθει η χωρα...να βλεπουμε σε βαθος χρονου
    και εξηγουμαι η ανεργια ειναι στο 30 %...ποσο νομιζετε θα κρατιουνται αυτοι μακρυα απο συριζα και ΧΑ με τον τηλεοπτικο προλογο;...συντομα οταν φανει πως δεν αλλαζει κατι τον επομενο χρονο ή τα επομενα χρονια θα μετακινηθουν στην ΧΑ και στον Συριζα και η ΝΔ θα καταρρευσει σε ποσοστα ΠΑΣΟΚ...ειναι τρομακτικο το ποσοστο 30% και οι κλγερμανοι αντι να κουρεψουν αν οχι μηδενισουν τα δανεια και να υπαρχει επομενως μια αναδιανομη πλουτου,απο τον βορρα προς τον νοτο,οπως πρεπει να γινεται αλλωστε αφου ωφελημενοι ειναι οι βορειοι τρομερα με το μαλακο νομισμα(μαλακο λογω ελλαδας ,ισπανιας κτλ νοτου) σφιγγουν και αλλο την θηλεια

    πρεπει να αντιμετωπιστει η ανεργια ΑΜΕΣΑ,αυτο μπορει να γινει μονο με επενδυσεις...με ενα σχεδιο μαρσαλ...αυτο πρεπει να το διαπραγματευτουμε ή τον μηδενισμο των δανειων....οχι να διαπραγματευομαστε με την τροικα για τα τσεκουρια λες και θα μας βγαλουν αυτα απο την κριση...

    απολυσεις να γινουν; ναι να γινουν ,ομως εκει που θελει η κοινωνια ..δηλαδη στα βυσματα,στα ρουσφετια...οι αξιοκρατικα διορισμενοι να παραμεινουν

    να υπαρξει αναδιαρθρωση στις εφοριες,στις πολεοδομιες,στους δημους(που ειναι το μεγαλο αποστημα σε πολλες περιπτωσεις)...στις δαπανες για προμηθειες..που ειναι η ηλεκτρονικη διαφανεια;

    να κοπουν οι διπλοθεσιτες στο δημοσιο,αν εχουν εναν μισθο των 700 ευρω τουλαχιστον απο την μια δουλεια...

    δεν γινεται τιποτα...και απο την αλλη εχεις κατι απιθανους να μιλανε για κατασχεσεις πρωτων κατοικιων απο τοκογλυφους και τραπεζες ...λες και θελουν σαν τρελοι να βυθισουν την χωρα στον εμφυλιο και στο χαος...

    δεν υπαρχει σοβαροτητα...δεν κατανοοουν τι κυοφορειται στην κοινωνια και βλεπουν τις δημοσκοπησεις,οπως τις βλεπανε πριν καταρρευσει το πασοκ και ανελθει η ΧΑ και λεγανε μαλιστα δεν μπαινει η χα(!!!) βουλη...

    κυριοι δειτε τι κυοφορειται στην κοινωνια...ο Τσιπρας ειναι κυβερνηση και η ΧΑ η επομενη,η δε ΝΔ θα καταρρευσει ως αλλο ΠΑΣΟΚ...αυτο πρεπει να το παρετε ως δεδομενο...αυτο ειναι το δεδομενο της φυσιολογικης ροης των πραγματων και πρεπει κατι να κανετε για να το αποτρεψτε...αφηστε τον σοιμπλε και τους αλλους...κανουν την δουλεια τους αυτοι..καντε την δικη σας...πρεπει να ζητησησετε σχεδιο μαρσαλ ή μηδενισμο δανειων για απελευθερωθει πακτωλος χρηματων για επενδυσεις και να παρει μπρος η οικονομια..πρεπει να ειστε δικαιοι στο δημοσιο και να διαλυσετε τα κομματικα ποιμνοστασια σας...να αναδιαρθρωσετε τις υπηρεσιες ολες...κατι φοβερα σημαντικο...δεν υπαρχει χρονος..ειμαστε ενα βημα πριν το ΧΑΟΣ

    • Νικόλαος avatar
      Νικόλαος @ laz 28/07/2013 18:17:02

      Έγραψες ό,τι σκέφτομαι καιρό να γράψω, αλλά εδώ το κλίμα είναι : "κάνει υπομονή ο Σαμαράς και την κατάλληλη στιγμή θα πει το μεγάλο ΟΧΙ ....".
      Συμφωνώ 100% με αυτά που λες, νιώθω ότι είμαστε ένα βήμα πριν το ΧΑΟΣ, και τελικά ο Σαμαράς ΔΕΝ θα πει ποτέ το μεγάλο ΟΧΙ και το ΧΑΟΣ θα έρθει μετά από ακούραστη προετοιμασία 3 χρόνων από ΟΛΟΥΣ.
      Ψάχνω να βρω ελπίδα , ότι ακόμη υπάρχει κάποια πιθανότητα σωτηρίας , αλλά κάθε μέρα που περνάει και δεν συζητάμε τη λύση του προβλήματος , με τους τρόπους που ανέφερες , αλλά τη διαιώνισή του , με νέα μέτρα, πλειστηριασμούς και κατασχέσεις..............η ελπίδα όλο και χάνεται και το χαος όλο και πλησιάζει.
      Ας το ακούσουν οι άνθρωποι του Σαμαρά .......αν τους ενδιέφερε ποτέ πραγματικά η λύση του προβλήματος, γιατί σε λίγο θα ολοκληρωθεί η θητεία τους και εμείς ακόμη θα περιμένουμε τις κόκκινες γραμμές που είναι η σωτηρία του Έθνους και του Λαού. Με 30% ανεργία και όλους τους δείκτες στον πάτο, πώς τολμά η Ευρώπη και αφήνει την Ελλάδα να πεθάνει.........πώς τολμά ο Πρωθυπουργός και η Κυβέρνηση να ΜΗΝ αντιδρά και να μην ΑΠΑΙΤΕΙ τη σωτηρία του λαού που την έστειλε εκεί που βρίσκεται για να τον υπηρετήσει;;;;

      • laz avatar
        laz @ Νικόλαος 28/07/2013 18:59:27

        Δεν καταλαβαίνουν τίποτα,στα ίδια λάθη ,βλέπουν,λέει,δημοσκοπήσεις!Να τρελαινέσαι.Λες και εκεινες που βλεπαν που βγαζαν την ΝΔ κυβερνηση και την ΧΑ εκτος βουλης δεν τους ειχαν στειλει αδιαβαστους...Ακομα νομιζουν πως με δημοσκοπησεις θα καταλαβουν τι συμβαινει στην κοινωνια...Αν δεν αλλαξουν μυαλα δεν βλεπω να γινεται τιποτα....
        ετσι κι αλλιως οπως παμε σε ενα χρονο θα ναι σε δυο,σε λιγους μηνες..Μια φορα ειναι φανερο πως με τα ποσοστα ανεργιας που εχουμε συντομα παμε για κυβερνηση συριζα και εκτιναξη της ΧΑ...φυσικα ο γερμανος τοτε θα σου πει...α κυριοι ιδου,οι ελληνες ψηφιζουν νεοκομμουνιστες και νεοναζι και θα σε στειλουν αν χρειαστει εκτος ευρω...οταν θα εχουν,με το μυαλο τους,σιγουρευτει πως δεν θα ανοιξει μυτη...αλλα θα τους ωφελησει και εκλογικα η κατασταση...


        οι δικοι μας εχουν μια και μοναδικη ελπιδα,μια χρυση ευκαιρια παραμονες εκλογων γερμανιας να απαιτησουν διαγραφη δανειων,σχεδιο μαρσαλ,χαμηλους φορους στα επιπεδα ιρλανδιας..μετα δεν θα ξαναυπαρξει τετοια ευκαιρια...η χωρα οδηγειται στο τελμα,για την ωρα ο κοσμος βρισκεται στο σταδιο της αρνησης δεν εχει ακομα συνειδητοποιησει τι του συμβαινει,αδυνατει να πιστεψει αυτο που γινεται στην ζωη του,
        το επομενο σταδιο ειναι αυτο του θυμου...βρισκομαστε ελαχιστα πριν αυτο ...η μεγαλη πλειοψηφια πιστευω θα κατευθυνθει στην ΧΑ διαλυοντας την ΝΔ,ενω και ο συριζα θα ενισχυθει εκ νεου..αυτο ειναι δυστυχως το μελλον της κακομοιρης χωρας μας...αλλα στην κυβερνηση ζουνε μαλλον στο μικροκοσμο τους,μαθαινω σκεφτονται κατασχεσεις πρωτης κατοικιας,με κλασικη πια δικαιολογια "το απαιτει η τροικα"...δεν εχουν καν το θαρρος να πσρουνε την ευθυνη..τα ριχνουνε σε τριτους!αμα σε πει καποιος πανε πνιξου εσυ θα πεις"το απαιτει ο κυριος"και θα φουνταρεις ενα πραμα...οχι μονο δεν ασκουν επιθετικη πολιτικη στο εξωτερικο μπας και σωσουν τιποτα δηλαδη,αλλα σπρωχνουν την χωρα με τα χερια τους στην αβυσσο

      • Βάσω Σκούρτη avatar
        Βάσω Σκούρτη @ Νικόλαος 28/07/2013 21:12:52

        Σε καλό δρόμο είσαι φίλε μου!! Σκέψου λίγο ακόμη και θα δείς το φως το αληθινό

      • Basil avatar
        Basil @ Νικόλαος 28/07/2013 22:40:09

        "αν τους ενδιέφερε ποτέ πραγματικά η λύση του προβλήματος", φίλε ΝΙΚΟΛΑΕ, θα είχαν ανοίξει τουλάχιστο την λίστα Λαγκάρντ αντί να περιμένουν την παραγραφή.
        Τί άλλη απόδειξη χρειάζεσαι για να καταλάβεις οτι όχι μόνο δεν επιδιώκουν τη λύση του προβλήματος, αλλα κυρίως την ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ?

        • blue nile avatar
          blue nile @ Basil 29/07/2013 04:26:02

          Έχει δίκιο ο Γεώργιος Τ όταν γράφει ότι πρώτα πρέπει να καταφερθεί πρωτογενές πλεόνασμα για να υπάρξει επαναδιαπραγμάτευση.
          Έχει δίκιο όμως και ο Νικόλαος όταν γράφει ότι με αυτά τα μέτρα λόγω υστέρησης εσόδων το πραγματικό και όχι το λογιστικό πρωτογενές πλεόνασμα θα είναι ανέφικτο.

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ Νικόλαος 29/07/2013 12:30:53

        Χα! Κόκκινες γραμμές.... Γέλασα πάλι. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα και αποδυχθηκε κάθε μέρα επι τόσο καιρό. Κανείς δε θα πει όχι από αυτους. Δεν είναι στην περιγραφή της εργασίας και δε γίνεται. Κια κυρίωσ δε θέλουν και ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ. Αυτά. Βέβαια ο κόσμος σιγά σιγά φεύγει και πάει αλλού, είτα εριστερά είτε δεξια, δεν έχει σημασία φεύγει. Έφυγε κιόλας.

  9. rally monkey avatar
    rally monkey 28/07/2013 15:06:36

    υπάρχει σχεδιασμός και για την Ελλάδα
    η σελίδα θα αλλάξει όταν στη Γερμανία θα υπάρχει κυβέρνηση
    μεχρι 22Σεπ ανάπαυση...

    και ενώ η ανεργεία απειλεί την υπόσταση του κράτους
    το πρωτο θέμα είναι οι απολύσεις (?!)
    θα ηταν τοσο αστείο αν δεν ήταν τοσο τραγικό

  10. laz avatar
    laz 28/07/2013 15:21:53

    και οι φοροι πρεπει να πεσουν στον πατο..σε επιπεδα ιρλανδιας και ακομα πιο κατω...το δημοσιο να ειναι συγχρονο και να απομεινουν μονο οι αξιοκρατικα διορισμενοι...να στοχευσουμε στις υπηρεσιες των υπουργειων,στους ΟΤΑ,στις ΔΕΚΟ,σε εφοριες και πολεοδομιες που ειναι τα προβληματα...

    να απαιτησουν μηδενισμο του χρεους...ή να παρουν καποιο σχεδιο μαρσαλ


    διαφορετικα πρωτα θα ρθει ο τσιπρας και μετα ο μιχαλολιακος..μα καλα δεν το βλεπουν; με 30 % ανεργια και ακομα συζητανε με την τροικα τσεκουρια!βρισκονται σε ενα νησακι...τριγυρω υπαρχουν καρχαριες,η σταθμη ανεβαινει και ασχολουνται με την ποσοτητα του αντιηλιακου που πρεπει να απλωσουν στην κορμαρα τους για να εχουν και αυριο..

    τι να πει κανεις!πλεον ειναι πατριωτικο καθηκον...να κρατησουν την γραμμη που πιστευουν πως θα ριξει συντομα την ανεργια σε λογικα ποσοστα,που θα ανορθωσει την πατριδα...ασχετως τι λενε οι ξενοι...αλλιως ΕΡΧΟΝΤΑΙ!

    • daresome avatar
      daresome @ laz 28/07/2013 18:58:06

      Οι φόροι ... το πιο σημαντικό !!
      Να αναβαπτιστεί η κυβέρνηση? Να ανανεώσουμε την εντολή ? Δεν σφάξανε ! Για να έρθουν με νέες δυνάμεις να μηχανεύονται τους πιο απίθανους ληστοφόρους και χαράτσια και να μας απειλούν με τα σπίτια μας και με τα τελευταία χρήματα που μας απέμειναν ? Είχαμε μια ανησυχία για την αναβάπτιση της κυβέρνησης. Για να τρώει τα σούσι ο Στουρνάρας και ξένοιαστος και αμέριμνος να κανονίζει πώς θα μας αποτελειώσει. Με συγχωρείτε, αλλά δεν θα πάρω ...

  11. Cartoon avatar
    Cartoon 28/07/2013 15:45:45

    Oλοκληρωση του μισου βηματος του νεου κομματος μεσα στον αυγουστο και καλπες τον οκτωμβριο ειναι η ποιο ρεαλιστικη λυση.Καλπες ιουνιο του 14 πιστευω πλεον δεν μπορουν να γινουν , η κυβερνηση δεν εχει τοσα καυσιμα πλεον.

  12. Φελίζα avatar
    Φελίζα 28/07/2013 16:10:52

    Και αν γίνουν δηλαδή εκλογές, το καλοκαίρι , το φθινόπωρο, το χειμώνα ή την άνοιξη, πριν ή μετά τις γερμανικές, τις ολλανδικές ή τις αμερικάνικες εκλογές... τότε όλα θα λυθούν ως δια μαγείας.
    Τότε θα βρεθούν "άνδρες" με “πολιτική αρετή”, ώστε να ασκούν εξουσία, νομοθετικό έργο, και να απονέμουν δικαιοσύνη και μάλιστα δια της "αναβάπτισης".
    Και επί πλέον, όλοι εμείς οι λοιποί πολίτες, που μάθαμε σωστά την ελληνική ιστορία, τις πολιτικές συγκρούσεις μεταξύ ολιγαρχίας και δημοκρατίας από την αρχαιότητα ακόμη, έχουμε το υπόβαθρο και τα εφόδια ώστε να μην μπορεί κανένας εκπρόσωπος του καπιταλισμού, σοσιαλισμού ή κομμουνισμού να μας αποπροσανατολίσει...

    • tak avatar
      tak @ Φελίζα 28/07/2013 18:14:42

      Καλή μου, δεν υπάρχουν πλέον πολίτες σε τούτο το ... Δοβλέτι!
      Είλωτες, δουλοπάροικοι και φόρου υποτελείς υπάρχουν, επί των οποίων ασχημονεί ο κάθε κατεργάρης, συγνώμη, θεοχάρης...

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ tak 28/07/2013 19:07:20

        Χάρης θεοχάρης! Μοναδικός!
        Ζητά από τους είλωτες και δουλοπάροικους , να λειτουργούν ως ντετέκτιβ και να καρφώνουν όποιον «ψυλλιάζονται» πως εμπλέκεται σε δραστηριότητες που πιθανώς συνδέονται με φοροδιαφυγή ή ότι διάγει πολυτελή βίο! Και ο χαρούλης αμέριμνος να twittάρει....
        Και στην κυβέρνηση καμαρώνουν, ακριβώς γιατί έτσι θα πιαστεί η φοροδιαφυγή και θα βγουν τα έξοδα για το γραφείο του αντιπροέδρου που φιλοδοξεί να κερδίσει τις εκλογές ή και να συγκυβερνήσει.

        • ΑπυθιΑ avatar
          ΑπυθιΑ @ Φελίζα 28/07/2013 21:48:29

          Και το χειρότερο; Ακόμα κι ο Ιούδας, τριάκοντα ευρώ τα τσέπωσε, άλλο αν κρεμάστηκε και πήγανε χαμένα! Οι σύγχρονοι σπιούνοι μόνο από ...πατριωτικό καθήκον θα καταδίδουν; Δε νομίζω Χάρη.....
          Δεν είναι καν λογικό! Επιδότηση της εθνικής ρουφιανιάς μέσω αναπορρόφητων ΕΣΠΑ, τώρα.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 22:28:39

            Ἀκόμη κι ὁ Ἰούδας ἀγαπητή μου,τούς τά πέταξε στά μοῦτρα πρίν κρεμαστεῖ!
            Ἐσύ γνωρίζεις κάποιον σύγχρονό του νά ρισκάριζε μιά τέτοια κίνηση;...

          • Christos Iraklio avatar
            Christos Iraklio @ Κυθήριος 29/07/2013 01:24:23

            Αν και απεχθάνομαι τους προδότες γενικώς, ωστόσο ο Ιούδας υπήρξε παρεξηγημένη προσωπικότητα.
            Η προδοσία του δεν ήταν τίποτε άλλο από μια κακή στιγμή λόγω απογοήτευσης.

          • ΑπυθιΑ avatar
            ΑπυθιΑ @ Christos Iraklio 29/07/2013 08:27:00

            Τα εγκλήματα πολύ συχνά, τα προκαλεί εκείνη η άτιμη, η ...κακιά η ώρα. Αλλά τι να το κάνεις; Δεν πάει πίσω της ζωής η ταινία, για να επανορθώσεις!

          • ΑπυθιΑ avatar
            ΑπυθιΑ @ Κυθήριος 29/07/2013 08:23:27

            Όχι αγαπητέ Κυθήριε. Δεν γνωρίζω κανέναν που να τους πέταξε τα αργύρια στα μούτρα, αλλά και κανέναν που από τύψεις για την προδοσία να αυτοκτόνησε. Οι προδότες στην εποχή μας είναι αθωωμένοι εντός τους, εκτός τους κι ...εναλλάξ!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Φελίζα 28/07/2013 22:32:54

      Ὀρίστε ἡ τελευταία μας ἐλπίδα ἀγαπητή μου Φελίζα,πού οὔτε μᾶς εἶχε περάσει ἀπ' τό μυαλό: «ἡ ἀναβάπτιση»! Πρέπει νά κάνουμε ὅμως λίγο ἀκόμη ὑπομονή,γιατί προηγεῖται τό στάδιο τῆς «καταβύθισης»....

  13. T.J.R avatar
    T.J.R 28/07/2013 16:13:37

    Σοβαρά τώρα γιατι δεν κάνουν κάτι για την αντιμετώπιση της ανεργίας ας βγάζουν μαζικά προγράμματα για ανέργους μέχρι να δημιουργηθούν σταθερές θέσεις εργασίας και σταθεροποίηση της οικονομίας δεν μπορώ να το καταλάβω γιατι έχουν αφήσει την ανεργία να σκαρφαλώσει στο 28% μάλλον συνειδητά μας οδηγούν στο χάος και στον εμφύλιο δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η αδράνεια από την μεριά της κυβέρνησης στο θέμα της ανεργίας.

  14. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 28/07/2013 16:49:17

    Ο Σαμαράς έχασε τη μεγάλη ευκαιρία να πάει στις εκλογές για το θέμα της ΕΡΤ κτλ. Τώρα και αυτός θα ακολουθήσει το δρόμο του ΠΑΣΟΚ. Οι ξένοι θα του λένε μπράβο μια χαρά , έπαινοι , θετικά σχόλια και στο τέλος κάτω από το 10% ...
    Η Χρυσή Αυγή θα είναι και είναι ήδη η μεγάλη κερδισμένη του όλου παιχνιδιού. Σίγουρα θα πάει σε εκλογές το Φθινόπωρο γιατί η όποια καθυστέρηση θα είναι εις βάρος των ποσοστών της με ότι αυτό συνεπάγεται.

  15. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 28/07/2013 16:56:45

    Πολύ κουβέντα για τις γερμανικές εκλογές! Λες και κάτι θα γίνει! Αφού η νίκη της Μέρκελ είναι προδιαγεγραμένη! Τόσο ανόητοι πλέον είμαστε. Κάθε τρίμηνο μας βρίσκουν μια δήθεν αιτία που θα προκαλέσει την επανάσταση και κάθε τρίμηνο ξεχνάμε τί λέγαμε το προηγούμενο. Οι ανόητοι Έλληνες το μόνο που δεν ξεχνούμε είναι ότι η τριακονταετής σοσιαλιστική άδεια τελείωσε και μαζεύτηκε δουλειά.

  16. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 28/07/2013 18:03:06

    Πολύ σωστά όλα όσα γραφονται στο άρθρο. Το πράγμα δεν τραβάει άλλο. Έχουμε πλησιάσει επικίνδυνα στο σημείο βρασμού, ή στο σημείο της έκρηξης αν προτιμάτε.

    Αλλά γιατί να υποθέσουμε ότι οι εκλογές θα βοηθούσαν την (μία μνημονιακή) κυβέρνηση; Εδώ τα μέτρα (πόσα άλλα νέα μέτρα Θεέ μου!) δεν περνάνε εύκολα ούτε με την παρούσα θετική σύσταση της βουλής. Πως θα περάσουν με μία ΧΑ στο 16% αντί για το 6,8%? Με μία ΔΗΜΑΡ εκτός βουλής ή αντιμνημονιακή? Με ένα ΚΚΕ που δεν συνεργάζεται με κανέναν να τσιμπάει ποσοστά?

    Και τέλος πάντων, έχει τελικά το τούνελ έξοδο? Όσοι το αρνούνται δικαιώνονται κάθε μέρα. Πότε επιτέλους θα έρθει η ανάπτυξη; Μα και γιατί να έλθει όταν οι ίδιες δυνάμεις που προκαλούν την ύφεση βρίσκονται σε εντεινόμενη κίνηση; Γιατί να μην φτάσει η ανεργία πχ στο 40% απο 30% που είναι τώρα?

    Όταν με οποιονδήποτε τρόπο αφαιρούνται χρήματα απο μία οικονομία, είτε αυτός ο τρόπος είναι, φόροι, απολύσεις, περικοπές μισθών, περικοπες συντάξεων, αύξηση τιμολογίων ΔΕΚΟ, κτλ η ύφεση εντείνεται. Έτσι λειτουργεί, λειτουργούσε και θα λειτουργεί η οικονομία.

  17. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 28/07/2013 18:10:45

    ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟ ΣΠΑΤΑΛΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ......ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΕΙΟ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΣΤΗ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ. ΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΑ ΙΣΙΑ........ΕΙΔΑΛΩΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΩΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΦΑΤΕ........ΕΝΑ 50% ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΟΒΙΕΤΑΚΙΑ.........

    • Basil avatar
      Basil @ Σαρακατσανος 28/07/2013 22:45:16

      Φίλε Σαρακατσάνε αν προσέξεις δεν είπε κανείς οτι θέλει εκλογές. Αλλά όλοι συμφωνούν οτι έτσι που τα κατάφερε η κυβέρνηση, μετά τις Γερμανικές εκλογές θα πέσει...Οι εκλογές δεν είναι επιθυμητές, απλά είναι αναπόφευκτες...

  18. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 28/07/2013 18:12:06

    "Σκεφτείτε να πάει τροπολογία που θα επιτρέπει τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας. Θα γίνει χαμός. Όχι 151 δε θα ψηφίσουν αλλά θα ψάχνουν τους βουλευτές κάτω από τα γραφεία τους"

    Ίσως, δεν έχει σημασία τι θα αποφασίσουν βουλευτές στην βουλή αλλά τι θα πει ο κόσμος στους δρόμους

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Γιώργος Αχαιός 28/07/2013 22:39:15

      Ὅ,τι ἔχει πεῖ μέχρι τῶρα Γιῶργο,τίποτα...

  19. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/07/2013 18:38:58

    Όποιος προκαλέσει εκλογές πριν το τέλος της τετραετίας θα το μετανοιώσει πικρά με το αποτέλεσμα.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα γίνουν πρόωρες εκλογές.
    Μέχρι τώρα τρείς "αυτοκτόνησαν" με αυτό τον τρόπο.
    Το χαρτοκούτι με την ωρολογιακή βόμβα θα συνεχίσει την διαδρομη τρώγοντας κλωτσιές down the road.
    Πού θα πάει, με κάποια κλωτσιά θα ξυπνήσει ο πυροκροτητής...

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Uncle Stgm 28/07/2013 20:57:11

      Τις....τετραετίες ξεχάστε τες. Ο χρόνος, μετράει πλέον διαφορετικά. Δεν έχουμε καιρό για χάσιμο, άρα και δε χαρίζουμε πια σε κανέναν, περισσότερον απ΄όσο μας χρειάζεται να δούμε τον επίδοξο ηγέτη στις αληθινές του διαστάσεις.
      Σ΄ένα οκτάμηνο, ήδη γνωρίζουμε και που το πάει, και τι δεν τολμάει, και που αντέχει να φτάσει. Μετά, ας περάσει ο επόμενος, ώσπου ......

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 21:14:37

        Ούτε χαρίζουμε, αλλά ούτε και πρέπει να πληρώνουμε για να κάνουν άχρηστες εκλογές, με μόνο στόχο ένα διαφορετικό μοίρασμα πόστων ή την αναβάπτιση του σημερινού.
        Αφού το ξέρουμε, το έχουμε εμπεδώσει: Δεν έχουν την δυνατότητα, τις υλικές προυποθέσεις να ορίσουν ΑΥΤΟΙ, δηλαδή το Ελληνικό υπάρχον πολιτικό-κομματικό σύστημα, μια άλλη πολιτική.
        Έν αλλαγμένο κομματικό συστημα ίσως. Αλλά αυτό είναι προς το παρόν απλή επιθυμία.

        • ΑπυθιΑ avatar
          ΑπυθιΑ @ Uncle Stgm 29/07/2013 08:16:18

          Ανατροπή και φουρνέλο πάραυτα στο έρπον πολιτικό προσωπικό αν δεν μπορεί να χαράξει Εθνική στρατηγική προς το συμφέρον του Ελληνικού λαού, να πολεμήσει γι αυτήν και να τον πείσει να στοιχηθεί στην κοινή προσπάθεια. Όταν αρνείσαι να συμβιβαστείς με την καταστροφική μετριότητα, στο τέλος κερδίζεις αυτό που σου αξίζει. Εκλογές το συντομότερο.

  20. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/07/2013 19:11:32

    Γελοία τα γραφόμενά σου μόνο και μόνο επειδή κοντράρεις γεγονότα που έχουν ζήσει γενιές και γενιές (μιλάμε για αιώνες) με αέρα κοπανιστό εκ της αθεΐας ή της αντιχριστιανικής σου πίστης (πραγματικά άπιστοι δεν υπάρχουν άλλωστε).

  21. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/07/2013 19:15:40

    Εύγε. Και λίγα λες. Δε φτάνουν ώρες να απαριθμείς γεγονότα επιστημονικά επιβεβαιωμένα άλλωστε. Ένα μικρό παράδειγμα της άπειρης δύναμης του Θεού της Ορθοδοξίας είναι ότι επίσημα ο ιατρικός σύλλογος στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες (1970-1980 κάπου) έβγαλε ανακόινωση πως δεν υπήρξε ποτέ ΟΥΤΕ ΜΙΑ αναφορά ότι κάποιος που μετάλαβε των αχράντων μυστηρίων κόλλησε κάποια μεταδοτική ασθένεια επειδή από το ίδιο Άγιο Ποτήριο μετάλαβαν ασθενείς. Ούτε σε νοσοκομεία καν που κυκλοφορούν χιλιάδες ασθένειες. Και ο ιερέας στο τέλος πίνει το υπόλοιπο και δε μένει τίποτα. Οι πρώτοι σε θνησιμότητα έπρεπε να είναι οι ιερείς και είναι οι τελευταίοι. Πείτε μου τι άλλο θέλουμε να πιστέψουμε απλά και σίγουρα.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Γεώργιος Τ. 28/07/2013 22:15:15

      Πολύ σωστά!
      Ἕνα ἀπλό περάδειγμα,ἱερεῖς πού ὑπηρετοῦσαν καί ὑπηρετοῦν στό Λοιμωδῶν,ὅπως ὁ μακαριστός π. Εὐμένιος...

  22. Geros avatar
    Geros 28/07/2013 19:16:50

    Ποιος είναι αυτός που έχει επαληθευτεί σε όλα αυτά?

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Geros 28/07/2013 20:49:29

      Είστε δούλος της περιορισμένης σας αντίληψης και του πεπερασμένου σας νου. Τίποτε δεν πρόκειται να ''καταλάβετε'', γιατί χρησιμοποιείτε λάθος ''μέσα''.
      Δοκιμάστε με συναίσθημα, διαίσθηση, ψυχή, αν δεν τα ξεπουλήσατε προς οικονομικό αντίκρυσμα κι αυτά, στον παλιατζή, Ευρωφονιά, κυνισμό σας.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Geros 28/07/2013 21:02:17

      Geros,

      ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ!

      Γιά τίς ἱδέες σου καί ὅλων τῶν πολυπολιτιστικῶν ἀπαγορεύθηκε ἡ ἀναγραφή στίς ταυτότητες τό θρήσκευμα τοῦ 99% τῶν ῾Ελλήνων!

      Ρήνα, ἔχω δεῖ μέ τά μάτια μου τήν δύναμη τῆς πίστης καί τοῦ θαύματος παραμονές Δεκαπενταυγούστου. ῾Ο πατέρας μου ἦταν στό νοσοκομεῖο ἑτοιμοθάνατος μέ ἀπλαστική ἀναιμία. ῾Η μητέρα μου τόν ἄφησε στό νοσοκομεῖο μέ μένα καί τήν ἀδελφή μου, καί μέ τήν ἀδελφή τοῦ πατέρα μου πῆγε στήν Τῆνο. Γύρισε τό ἴδιο βράδυ καί τοῦ ἔδωσε ἁγιασμό ἀπό τήν ἐκκλησία τῆς Χάρης της μιά καί δέν ξέραμε ἄν προλαβαίναμε γιά ῾Αγία Μετάληψη. ῞Ολη νύκτα, ξημερώνοντας 15 Αὐγούστου, περιμέναμε τό μοιραῖο. Στίς 7΄00 τό πρωί, ὁ πατέρας μου σηκώθηκε καί ζήτησε φαγητό γιατί πεινοῦσε!!! ῾Ο καθηγητής πού τόν εἶχε ἀναλάβει (Λαίκό Νοσοκομεῖο) τόν εἶπε "Λάζαρο" καί μᾶς εἶπε ὅτι ἱατρικά δέν μποροῦσε νά ἐξηγήση τήν νεκρανάσταση τοῦ πατέρα μου. Αὐτό τό θαῦμα συνέβη τό 1980.

      ῞Οσοι ἀπό τούς σχολιαστές εἶσθε γιατροί, παρακαλῶ τά σχόλια σας.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Φωτεινή 28/07/2013 22:21:31

        Πόσο ἔζησε μετά Φωτεινή ὁ πατέρας σου; Ρωτῶ,γιά νά ἐπιβεβαιώσεις ἡ ἴδια τό θαύμα αὐτό...
        Ἐπίτρεψέ μου ὅμως μιά μικρή διαφοροποίηση στήν πρώτη πρότασή σου: ''Πίστευε καί μή,ἐρεύνα'' Ἤ κατά τό εὐαγγελικόν: ''Ἐρευνᾶτε τάς γραφάς''...

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Κυθήριος 29/07/2013 11:16:50

          ῎Εφυγε τόν Μάρτιο 2011 ἀπό λάθος ὑπολογισμοῦ τοῦ γιατροῦ αὐτήν φορά στὴν χρὴση καὶ δοσολογὶα φαρμὰκου γιὰ πὶεση, how ironic!

          Rhina, you're right. His white blood cells count was 0!

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Φωτεινή 28/07/2013 22:31:41

        Δεν ειμαι γιατρος Φωτεινη αλλα εχω γνωσεις και ξερω τι σημαινει απλαστικη αναιμια και παντελης ελλειψη αιμαπεταλιων. Απο τις σοβαροτερες αιματολογικες ασθενειες...Δεν ανατασσεται ετσι αμεσα ο οργανισμος.
        Να παρακαλαμε να υπαρχει παντα η μαγια των Χριστιανων που θα επικαλουνται με πιστη ενα θαυμα και θα γινεται.
        Καποια φορα θα πουμε για τη θαυματουργη εικονα της Παναγιας της Τηνου που βρεθηκε το 1822 στη εναρξη του αγωνα και γιατι μεσα στο κοσμο, κοντα στο λιμανι και οχι σε αποκρημνα και απατητα μερη οπου συνηθιζει να εμφανιζεται η Παναγια μας.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Ρηνα 28/07/2013 22:36:20

          Ἕνα μεγάλο μπράβο κι ἀπό μένα Ρήνα καί ἕνα εὐχαριστῶ γιά ὅσα διδακτικά μᾶς προσφέρεις!

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Φωτεινή 29/07/2013 01:02:16

        @ Geros
        Αρα ειστε ενημερος περι των προφητειων και αυτο ειναι καλο. Δε χρειαζεται να ντρεπεστε για τη πατρωα θρησκεια και βεβαια Χριστιανος βαφτιζεται κανεις απλα θεωρησα οτι εξυπακουεται και αναρωτηθηκα μηπως μιλαω με καποιον απο τους πολλους ενσκηψαντες στη χωρα.
        Η θεωρια σας περι σχολιασμου δεν παταει καλα οι γερονταδες δεν ησαν κουτσομποληδες να σχολιαζουν, γιατι οι ανθρωποι που τους επεσκεπτοντο ειχαν πολλα προβληματα και ενδιαφεροντο για τη τελικη εκβαση των πραγματων την οποια και τους ελεγε. Οι ανθρωποι αυτοι που ειχαν αγιαστει απ τους αγωνες τους δεν θα προφητευαν αν δεν ειχαν "ανωθεν" συγκαταθεση. Δε μπορει να γιατρευεις αρρωστους απο τη μια και να λες σαχλαμαρες απο την αλλη. Δε δενει. Καποιο λογο εχει ο Θεος που προειδοποιει προφανως για πνευματικη προετοιμασια και βεβαια με το ζορι κανεις." Οστις θελει...."
        Οσο για τον σημαιοφορο, αφου εχετε τοσο εντρυφησει θα γνωριζετε οτι η Πολη θα ειναι ολοσχερως κατεστραμμενη οποτε εκει θα καταπλευσουν πληθη ανθρωπων πιθανολογω με Ελληνικες σημαιες και μακαρι να ζω και γω να παω, σημαιοφορος θα ειμαι κι ας μην ειμαι στο στρατο. Να ευχηθειτε να επιζησουμε απο ολα οσα ερχονται και το πως θα μπουμε στη Πολη θα το αντιμετωπισουμε οταν ερθει. Που θαρθει.

        • leak avatar
          leak @ Ρηνα 29/07/2013 02:49:00

          Ρήνα, διχάζεσαι ανάμεσα στην ελεύθερη βούληση και στον απόλυτο προκαθορισμό οπότε είναι μάταιη κάθε ενέργεια..
          Μπορεί να ισχύει το ένα ή το άλλο, όχι και τα δύο.

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ leak 29/07/2013 12:54:10

            Δεν υπαρχει απολυτος προκαθορισμος, προγνωριση των γεγονοτων υπαρχει αν καταλαβα τι εννοειτε.
            Ο Θεος προγνωριζει δεν προοριζει. Μεγαλη η αναλυση και συχνο το λαθος. Γνωριζει πως θα συμπεριφερθει ο καθενας πανω στη γη και τι επιπτωσεις θα εχει αυτη η συμπεριφορα του και επειδη γνωριζει προφητευει. Στην Ιστορια υπαρχει το παραδειγμα των Νινευιτων και ειναι αξιοθαυμαστο το αποτελεσμα της μετανοιας τους που αλλαξε τη προφητεια του Ιωνα. Λετε να μην τα προγνωριζε ο Θεος αυτα οταν και οι "τριχες της κεφαλης ημων, ηριθμημεναι εισιν";
            Γι αυτο οι γερονταδες επιμενουν στη μετανοια των λαων, αλλαζει καταστασεις.

        • Geros avatar
          Geros @ Ρηνα 29/07/2013 08:57:30

          Να σας υπενθυμίσω ότι η Πόλη έχει πάνω από δέκα εκατομμύρια κατοίκους, εκτός δε από τα δικά μας μνημεία που φυσικά και είναι για εμάς σημαντικά έχει ΧΙΛΙΑΔΕΣ μνημεία που είναι σημαντικά για τους Τούρκους.
          Ο γέροντας τα εξήγησε πολύ όμορφα , εμείς μπαίνουμε και αυτοί φεύγουν. Στην πράξη όμως για να γίνει αυτό θα πρέπει να υλοποιηθεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα γενοκτονίας , εκτοπισμού πληθυσμών και εξαναγκασμό σε αλλαγή πίστης στην ιστορία της ανθρωπότητας!

          Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως άνθρωποι πράοι που δεν θα έκαναν κακό σε μυρμήγκι , ταυτόχρονα μπορούν και να ονειρεύονται τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας! ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!
          Είναι οι βεβαιότητες που γεννά η απόλυτη πίστη από την φύση τους εγκληματικές? Δεν ξέρω.

          Cave ab homine unius libri , λέγαν οι Ρωμαίοι.

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Geros 29/07/2013 12:42:05

            Καλημερα, οι σκεψεις σας ειναι ανθρωπιστικες και φιλοσοφικες αλλα ο Θεος εχει αποδειξει οτι πολλες φορες παιρνει και επωδυνες αποφασεις "ινα μη το κακον αθανατον γενηται" που επηρεαζουν την ιστορια και κανουν τους απλους ανθρωπους να αναρωτιουνται γιατι ο Θεος αυτο και γιατι ο Θεος εκεινο. Αν ξεκινησουμε απο την απλη παραδοχη οτι ο Θεος αυτη τη ζωη την εδωσε μονο και μονο για να βγαλουμε το εισιτηριο για την αλλη και αξιολογει πολυ περισσοτερο τη θεση μας στην αλλη ισως καταλαβουμε κατι απο τις ανεξερευνητες βουλησεις του που δεν ειναι και πολυ ασφαλες να τις ψηλαφουμε.
            Τωρα επι του θεματος της Πολης: σας διαφευγει οτι θα εχει προηγηθει ενας μεγαλος παγκοσμιος πολεμος κατα τον οποιον οι Ρωσοι θα κρατησουν τη Πολη 6 μηνες και θα τους δοθει αυτη η προθεσμια απο το ΝΑΤΟ για να αποχωρησουν τα στρατευματα. Κυριος οιδε τι θα εχει συμβει με τους πληθυσμους ενω η Τουρκια θα εχει χασει το πολεμο και θα εχει καταστραφει υποχωρωντας προς τα βαθη της Τουρκιας [το 1/3] .Απο τα υπολοιπα 2/3 οι μισοι ειναι οι κρυπτοχριστιανοι που θα ομολογησουν Χριστο και οι υπολοιποι τα θυματα πολεμου. Σας υπενθυμιζω τη ρηση του Αγ Κοσμα του Αιτωλου οτι στη Πολη θα πλευσει στο αιμα τριχρονιτικο δαμαλι......Πολλα θα γινουν που ανθρωποι αδυνατουν να πιστευσουν αλλα "τα αδυνατα παρ ανθρωποις, δυνατα τω Θεω" γι αυτο και σας ειπα οτι θα τραβουν οι ανθρωποι απ το μανικι για να τους μιλησεις για το Χριστο αλλα προσεθεσε ο Γεροντας και κατι πολυ σημαντικο για οσους το καταλαβουν: αυτοι δεν θα εχουν τον ιδιο μισθο με αυτους που σημερα πιστευουν......Ειδατε οτι τελικα εκει παντα καταληγουμε. Η πιστη ειναι αυτη που ενεργοποιει τα παντα, αυτη θετει σε κινηση τις θαυματουργικες ιδιοτητες του Θεου και αυτη ειναι που ολοι αποζητουμε εστω κι αν πιστευουμε. " Προσθες ημιν πιστην Κυριε". Γιατι ειναι βεβαιο οτι οταν ερθουν τα δυσκολα θα λιποψυχισουμε οπως ο Αποστολος Πετρος μπροστα στην υπηρετριουλα που σ ολη του τη ζωη μετα εκλαιγε οταν ακουγε "αλεκτορα φωνησαι".

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Geros 29/07/2013 13:42:18

            Αστα Γερο! Μην προχωρεις σ'αυτο το εδαφος γιατι θα βουλιαξεις στην κινητη αμμο...Η σημερινη Τουρκια μπορει καλλιστα να διαλυθει στα εξ ων συνετεθη. Στις γενοκτονιες δε, που λες, οι Τουρκοι ειναι οι σπεσιαλιστες, οχι εμεις. Το ξερεις πολυ καλα.

  23. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/07/2013 19:17:16

    Ούτε η πρώτη κατοικία για μικρά χρέη θα κατασχεθεί, ούτε μισθοί-συντάξεις κάτω από 1000Ε. Για τους υπόλοιπους που χρωστούν πολλά (από 1 εκατ. και πάνω) έχει ήδη προχωρήσει για κατάσχεση προ δικαστηρίου, και έτσι πρέπει εδώ που τα λέμε.

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Γεώργιος Τ. 28/07/2013 22:00:14

      Τρία πουλάκια κάθονταν κι ένα εσείς, τέσσεραααααα!

    • Basil avatar
      Basil @ Γεώργιος Τ. 28/07/2013 22:36:33

      Εχεις δίκιο.
      Υποσχέθηκαν, ως συνήθως ,οτι για μικρά χρέη και το προσδιόρισαν ακριβώς: κάτω των 300 ευρώ, δεν θα εφαρμοστεί το μέτρο, αν συμφωνήσει η Τρόικα.
      Αν όμως προκύψει νέα τρύπα μπορεί, όπως και με το αφορολόγητο, να κατέβει στο πρώτο ευρώ.
      Ετσι όμω και έχεις ενα μικρό χρέος 5000 ευρώ, στα παίρνουν όλα και διώκεσαι και ποινικά.

      • blue nile avatar
        blue nile @ Basil 29/07/2013 04:13:26

        Με ποια λογική θα πάνε πχ οι τράπεζες να ζητήσουν τα χρήματα που τους χρωστούν οι πολίτες;
        Όταν με το τρίτο μνημόνιο παίρνουν 50 δις τα οποία παρά τα παραμύθια που ξεφούρνιζαν τα ΜΜΕ τελικά θα τα πληρώσουν οι φορολογούμενοι;
        Και χωρίς να δίνουν κάποιο μέρος αυτών των χρημάτων σε δάνεια προς τις επιχειρήσεις που έχουν απόλυτη ανάγκη ρευστότητας.

  24. ΑπυθιΑ avatar
    ΑπυθιΑ 28/07/2013 19:19:45

    Εκλογές, αμέσως μετά τις εκλογές της μέγαιρας. Είναι η πρώτη φορά, που το τοπίο είναι τόσο σαφές και ξεκάθαρο, που δε χωρούν ούτε δικαιολογίες, ούτε παραπλανήσεις, ούτε ψέματα. Ας αναλάβει ο καθένας μας τις ευθύνες του, τώρα που πλέον ξέρει και δεν περιμένει κανείς να του ....πεί, ώστε να πάψουν τα παράπονα, οι γκρίνιες και τ΄αναθέματα. Ή συνεχίζουμε στην προδιαγεγραμμένη αδιέξοδη και καταστροφική πορεία, ή τολμάμε ν΄αλλάξουμε ρότα και όπου βγεί. Εμείς, συνειδητοποιώντας την τραγικότητα της κατάστασης, ας επιβάλλουμε στο πολιτικό προσωπικό τη βούλησή μας κι ας μην αφήσουμε με κόλπα, υποσχέσεις και τεχνάσματα, να μας καθοδηγήσουν πάλι οι....ασκούντες την εξουσία ταχυδακτυλουργοί, σύμφωνα με το μικροκομματικό τους συμφέρον. Ή θα καλπάσουμε και θα ξεφύγουμε από τα νύχια των εκβιαστών σφαγέων μας, ή θα παραδοθούμε αμαχητί στα σχέδια ολοκληρωτικής μας υποδούλωσης-εξαφάνισης.
    Ας μετρηθούμε όμως το συντομότερο δυνατόν, γιατί όσα ζούμε, κανείς πριν έναν χρόνο δεν μας τα....υποσχέθηκε. Σήμερα, δεν υπάρχουνε πια ούτε ...ανήξεροι, ούτε κι ...αθώοι. Ας μετρηθούμε λοιπόν.
    Καθαρός ουρανός, εκλογές δε φοβάται.....

    • Βάσω Σκούρτη avatar
      Βάσω Σκούρτη @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 21:18:59

      Σωστός!!!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 22:43:59

      Οὔτε καί πέρυσι Βασίλισσα εἴμαστε ἀνήξεροι,τουλάχιστον τή δεύτερη φορά.Ἔχω τήν ἐντύπωση ὅτι καί τῶρα,ἐκλογές νά γίνουν,μιά ἀπό τά ἴδια θά ἔχουμε,Φούχτελος στή μάπα...

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ Κυθήριος 29/07/2013 08:09:12

        Υπήρχανε πάρα πολλοί αγαπητέ Κυθήριε, που τρόμαξαν ή αφέθηκαν να...τρομοκρατηθούν, μην τυχόν και απωλέσουν τη σύνταξη-ψίχουλα και το μισθό-χαρτζηλίκι σε ...Ευρώ. Τώρα που δεν τους φτάνει το ''εισόδημα'' ούτε για γάλα και γιαούρτι, τώρα που δυσκολεύονται να θρέψουν τα παιδιά τους, τώρα που η ανεργία αποτελεί μονόδρομο χωρίς επιστροφή και κανένας δεν έχει να προτείνει μιά λύση εκτός από ευχές, ας το ξανασκεφτούν αν μας αξίζει ετούτη η άγρια κόλαση, εν ...ζωή!

    • περαστικος avatar
      περαστικος @ ΑπυθιΑ 29/07/2013 01:00:43

      "Ή συνεχίζουμε στην προδιαγεγραμμένη αδιέξοδη και καταστροφική πορεία, ή τολμάμε ν΄αλλάξουμε ρότα και όπου βγεί" αυτο το τελευταιο το προσδιορίζετε καλυτερα για να ξερουμε τι μας περιμενει

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ περαστικος 29/07/2013 07:57:41

        Δε χρειάζεται να το προσδιορίσω αγαπητέ. Κατά βάθος, όλοι γνωρίζουμε από ένστικτο από ποιός (δύσβατος αλλά σωτήριος) δρόμος, υπάρχει ελπίδα να μας οδηγήσει στην Ιθάκη μας. Κουρασμένους, περήφανους και όλους.

        • ΑπυθιΑ avatar
          ΑπυθιΑ @ ΑπυθιΑ 29/07/2013 07:59:59

          Τ -από-, αφαιρείται.

    • Hawk avatar
      Hawk @ ΑπυθιΑ 29/07/2013 12:12:55

      Χρεοκοπία τώρα και επιστροφή στην δραχμή μάλλον πρόκειται για λάθος στιγμή, η σωστή στιγμή ήταν το 2010, σήμερα θα είχαμε αρχίσει να ανακάμπτουμε.... Τώρα χρειάζεται γερός τσαμπουκάς από όλες τις χώρες του νότου προς το Βερολίνο που θα έχει 4 χρόνια μπροστά του, τσαμπουκάς για ευρωομόλογα, έκδοση χρήματος από την ΕΚΤ, μερική διαγραφή χρεών, κλπ.
      Αν η Ελλάδα φύγει πρώτη από την ΕΕ και ακολουθήσει και η Κύπρος τότε αρχίζει το ξήλωμα του πουλόβερ, το θέλει αυτό η Γερμανία?

      • Nikos K. avatar
        Nikos K. @ Hawk 29/07/2013 15:28:57

        Έτσι μπράβο!

  25. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/07/2013 19:20:13

    Μα ο Σαμαράς πρέπει πρώτα να υλοποιήσει πρωτογενές πλεόνασμα και μετά θα μπορεί να ζητήσει και να πιέσει χωρίς να φοβάται επειδή θα έχει κάνει υγιή τα δημοσιονομικά και θα στεκόμαστε μόνοι στα πόδια μας. Αυτά που καταστρέφονται με μανία 30 χρόνια τώρα, εσείς θέλετε να έχουν διορθωθεί και να πηγαίνουμε και πολύ καλά σε 12 μήνες; Χάσαμε τη λογική μας ή μου φαίνεται;

    • Νικόλαος avatar
      Νικόλαος @ Γεώργιος Τ. 28/07/2013 20:08:18

      Αγαπητέ, τίποτε από αυτά που μας υποχρεώνουν να λάβουμε ως μέτρα , δεν επιτρέπει στην οικονομία να παράγει πλεονάσματα, εσύ δηλαδή αυτό δεν το βλέπεις; Δεν το ζεις;
      Η θηλειά που σφίγγει στο λαιμό όλων μας, με μειωμένους τζίρους, μειωμένες αποδοχές και τεράστια αύξηση φόρων......θα φέρει λες το πρωτογενές πλεόνασμα σύντομα;
      Και ακόμη και αν το πιστεύεις, δε βλέπεις ότι εξέλειπε πια ο χρόνος; Ο Σαμαράς έχει ελάχιστο χρόνο , να πάρει αποφάσεις προς όφελος της κοινωνίας, που δε δείχνει διαθετιμένος να το κάνει, είτε γιατί δεν το θέλει, είτε γιατί δεν μπορεί ακόμη, αλλά όπως και να έχει δεν έχει την πολυτέλεια της παραπάνω υπομονής από πλευράς κοινωνίας.
      Αυτός , και εσύ που ακόμα ελπίζεις, δεν βλέπετε τι υπάρχει γύρω μας;
      Μήπως όποιος θεωρεί ότι μπορεί ακόμη να περιμένει τα αποτελέσματα των δημοσιονομικών "παρεμβάσεων"......που κάποτε θα φέρουν τα πλεονάσματα........βρίσκεται λίγο μακριά από τη λογική, τη σήμερον ημέρα......ή μου φαίνεται;;;

  26. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/07/2013 19:21:57

    Μα υπάρχουν προγράμματα στον ΟΑΕΔ και δεν απορροφούνται οι θέσεις επειδή ο Ι.Τ. κοιμάται και κρατάνε οι επενδυτές το χρήμα στο σεντούκι μήπως και πέσει η κυβέρνηση και έχουμε άλλα. Αυτή η αστάθεια που ενισχύεται από σενάρια εκλογών δεν αφήνει τον τόπο να ξεκολλήσει.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ Γεώργιος Τ. 29/07/2013 01:31:27

      > Μα υπάρχουν προγράμματα στον ΟΑΕΔ και δεν απορροφούνται οι θέσεις επειδή ο Ι.Τ. κοιμάται και κρατάνε οι επενδυτές το χρήμα στο σεντούκι μήπως και πέσει η κυβέρνηση

      Ας μην τα περιμένουμε όλα από τον "κοιμώμενο" ιδιωτικό τομέα. Μπορούμε άπαντες, και οι του ιδιωτικού και του δημοσίου τομέα, είτε εργαζόμενοι, είτε άνεργοι, είτε συνταξιούχοι να συμμετάσχουμε στην δημιουργία θέσεων εργασίας επενδύοντας σε αμοιβαία κεφάλαια μετοχών εσωτερικού. Πόσες/οι τολμούν;

      > Αυτή η αστάθεια που ενισχύεται από σενάρια εκλογών δεν αφήνει τον τόπο να ξεκολλήσει

      Στο σύνηθες επιχειρηματικό ρίσκο, έχουν προστεθεί ασυνήθιστα υψηλή φορολογία (τεκμαρτή και πάγια πλέον, καθώς και επί της περιουσίας, όχι απλά επί των κερδών), κίνδυνος πολιτικής αστάθειας, διαχειριστικό κόστος (πολυνομία, συχνότατες αλλαγές του κανονιστικού πλαισίου), σχεδόν πλήρης αδυναμία άντλησης ρευστότητας από τις τράπεζες, συναλλαγματικό ρίσκο λόγω πιθανότητας επιστροφής στη δραχμή και περίπου παντελής ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ στο κράτος, στην αγορά και στους πολιτικούς (λόγω ασυνέχειας της ασκούμενης πολιτικής, που ασκείται πλέον ξεκάθαρα από το εξωτερικό ερήμην μας, τερατωδών ψευδών και ασυνέπειας από τους πολιτικούς καθώς και λόγω ηχηρών χρεοκοπιών στην αγορά).

      Γιατί να αποφασίσει σήμερα κάποιος να αναλάβει επιχειρηματικό ρίσκο, όταν βλέπει τις μεγάλες εταιρείες να φεύγουν εκτός χώρας, κάποιες να στέλνουν τις καθημερινές εισπράξεις των εκτός χώρας, όταν βλέπει την παρέλαση επιχειρηματιών, σοβαρών και μη, από γραφεία εισαγγελέων και προθαλάμους σωφρονιστικών καταστημάτων, όταν η επιχειρηματική εταιρική αποτυχία τιμωρείται με κατάσχεση ιδιωτικής περιουσίας και πάγωμα καταθέσεων σε τράπεζες; Για κάθε επιχειρηματία ή "επιχειρηματία" που περνά τα παραπάνω κατώφλια, οι πιθανοί συνεχιστές της επιχείρησης (τέκνα, σύζυγος, συγγενείς) απογοητεύονται παντελώς και οι επιχειρήσεις πεθαίνουν (με ό,τι αυτό σημαίνει σε απώλεια εξοπλισμού, τεχνογνωσίας, επιχειρηματικής εμπιστοσύνης και τέλος εισφορών σε ασφαλιστικά και δημόσια ταμεία).

      Αδίκως ψάχνετε να βρείτε πολλές ηρωίδες και πολλούς ήρωες που θα θελήσουν να πάνε κόντρα στο παραπάνω κύμα. Θα είναι ελάχιστοι. Οι περισσότεροι τηρούν αυστηρά και μόνον πολιτική διαχείρισης (ελαχιστοποίησης) ζημιών, ενώ όσες/οι μπορούν βγαίνουν εκτός Ελλάδος για να διατηρήσουν ζωντανή την επιχείρησή των. Σε τυπογραφείο γνωστού (με συνεχή λειτουργία περί της 20ετίας) αναρτήθηκε η εξής επιγραφή: "Μεταφερόμαστε. Θα είμαστε στο ίδιο τηλέφωνο XXXXXXXXXX. Εξυπηρέτηση και παράδοση προϊόντων στο χώρο σας". Να σας το μεταφράσω; Άλλος ένας έμπειρος τυπογράφος βγήκε από την αγορά με σκοπό να δουλέψει μαύρα (στέλνοντας πιθανόν τις μακέτες για εκτύπωση των προϊόντων σε τυπογραφικές μονάδες φασόν της Βουλγαρίας, μερικές σίγουρα στημένες με ελληνικά επιχειρηματικά κεφάλαια και τυπογραφικά μηχανήματα), κι εμείς θα συνεχίσουμε να αναρωτιόμαστε "μα πού πήγαν οι επενδυτές και πώς δεν δημιουργούνται θέσεις εργασίας;"

      Εικάζω ότι οι συσκεπτόμενοι στα υπουργεία οικονομικών και εργασίας δεν έχουν δει τέτοιες επιγρφές, ή δεν κατανοούν τι σημαίνουν για το αύριο της οικονομίας και της χώρας. Αν ρωτήσουν τους εργαζόμενους στο τμήμα μητρώου των Δ.Ο.Υ. θα τους το εξηγήσουν με νούμερα και στατιστικές...

      Όταν επιτέλους τελειώσει η σύσκεψη για τον Φ.Π.Α. της αλμυρής μπουγάτσας που σερβίρεται εντός καταστήματος ζεστή και ασυσκεύαστη σε όρθιους και καθήμενους πελάτες, για το πώς θα βολευθούν τα σόγια των κ.κ. Τραγάκη, Πολύδωρα, Μουρούτη, Γεννηματά, Παπουτσή και όταν αποφανθούν για το γένος των αγγέλων, ίσως είναι αργά.

  27. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 28/07/2013 19:23:00

    +100000000000000

    • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
      ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 28/07/2013 22:17:12

      Αγαπητη Ρηνα χαιρομαι καθε φορα που σε διαβαζω....
      Ακριβως ετσι ειναι τα πραγματα....ολες οι σημερινες καταστασεις εχουν περιγραφει δεκαετιες πριν...ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω...και ποιο θα ειναι το τελος γνωριζουμε..

  28. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/07/2013 19:28:14

    Κατά βάση συμφωνώ απόλυτα. Οι εκλογές είναι παραίτηση από τον αγώνα. Και έτσι κι αλλιώς, έστω ότι κερδίζει πάλι. Αυτοδυναμία δνε υπάρχιε περίπτωση να έχει. Άρα; Με ποιον θα σχηματίσει κυβέρνηση; Με δημάρ αποκλείεται. Ανελ γιοκ. Πασόκ; Τέτοια ποσοστά που θα έχει δε φτάνουν. Επομένως χειρότερα θα είναι τα πράγματα σε θέμα πολιτικής αστάθειας. Τι νόημα έχουν οι εκλογές; Δε νομίζω να το κάνει με δική του πρωτοβουλία. Άλλοι από έξω θα ωθήσουν τα πράγματα εκεί. Είναι κυβέρνηση λίγων βουλευτών πια. Κάποιο καλόποαιδο θα βρεθεί α λα Κακλαμάνης να εξυπηρετήσει το σχέδιο Γερμανών ή ΗΠΑ ή και των 2. Δε θέλουν να πάει με πρωτογενές πλεόνασμα η χώρα γιατί χάνουν τον τρόπο να εκβιάζουν μετά. Και το χρηματοδοτικό κενό που γράφουν όλοι για το 2014 δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα υπάρξει ούτε ότι θα είναι τέτοιου μεγέθους. Ούτε ότι θα χρειαστεί νέο δάνειο και νέα μέτρα. Αυτά είναι υποθέσεις νάχουμε να λέγαμε.

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Γεώργιος Τ. 28/07/2013 22:23:29

      Για την ανεργία κανένα ...μαντζούνι διαθέτει η μελλοντολογία σας, ή τα οραματιζόμενα.....πρωτογενή πλεονάσματα σας ικανοποιούν αρκούντως ώστε να μην προβληματίζεστε; Δεν μπαίνει η ζωή των ανθρώπων στον καταψύκτη ούτε πατάμε ''παύση'' και την εκκινούμε πάλι όταν ευαρεστούμεθα. Η καθημερινότητα απαιτεί. Δεν περιμένει. Οι βολεμένοι μόνο αντέχουν κι οι εκλεκτοί ευνοούμενοι. Απαιτούν ηρεμία και πειθαρχία για να μη χάσουν τα κεκτημένα τους. Βοήθα με Πληβείε να μη σου μοιάσω και μάθε να υποφέρεις ήσυχα, να πεθαίνεις βουβά. Λυπάμαι, αλλά αυτό δεν παίζει.....

  29. ΑπυθιΑ avatar
    ΑπυθιΑ 28/07/2013 19:36:10

    Μη φοβάστε τόσο πια! Εκλογές πρέπει να γίνουν, γιατί το πόπολο πριν έναν χρόνο, δεν διανοείτο καν αυτό που σήμερα βιώνει. Κι επειδή έρχονται και τα χειρότερα, ας αποφασίσει αν τα αντέχει, ώστε να δούμε που θα πάμε.
    Μετά τις Γερμανικές εκλογές, που είναι....ορόσημο γιατί δεν μας αφήνουν πριν οι...φίλτατοι Γερμανοί αδελφοί μας. Απλούστατο.

    • Hawk avatar
      Hawk @ ΑπυθιΑ 29/07/2013 12:29:39

      Φοβόμαστε και παραφοβόμαστε, αν έστω ότι υπάρξει μία κυβέρνηση με σύριζα επικεφαλή, θα ζήσουμε στην πραγματικότητα τον γάμο του κουτρούλη (μπορεί να έχουν καλές προθέσεις δεν ξέρω και δεν λέω, είναι όμως απείρως άπειροι με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται...) και σκεφτείτε και το χειρότερο σενάριο να είναι η ΧΑ αντιπολίτευση.... Χριστέ μου τα πάθη σου θα είναι τίποτα μπροστά σε αυτό το σκηνικό... Ισως να ζήσουμε στιγμές Αιγύπτου ή και Συρίας.... Μόνη λύση η παρούσα κυβέρνηση να συνεχίσει να κυβερνά πιέζοντας την μάνταμ Μέρκελ για ελαστικοποίηση του προγράμματος της Ελλάδος, όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού!!!

  30. Mariana avatar
    Mariana 28/07/2013 19:39:16

    Ποιός ξέρει... μπορεί να τη σώσει με διάταγμα!
    Εμείς όμως πώς θα σωθούμε από δαύτους?

  31. Mpaaa avatar
    Mpaaa 28/07/2013 19:44:24

    Μηπως ειναι βολεμενος δεξιος ?

  32. laz avatar
    laz 28/07/2013 19:52:31

    α μολις θα χει στο τελος της χρονιας πρωτογενες πλεονασμα θα σκισουμε δηλαδη ε; θα τον φοβηθει το ματι μας...μακαρι

    μονο που αυτο που λες δεν προκυπτει απο πουθενα...ειναι εικασια σου...

  33. ΑπυθιΑ avatar
    ΑπυθιΑ 28/07/2013 19:54:01

    ''Ο Σαμαράς έχασε τη μεγάλη ευκαιρία να πάει στις εκλογές για το θέμα της ΕΡΤ κτλ.''
    Πρίν τις εκλογές της Μέρκελ, δε μπορούσε όσο και να ήθελε να πάει σε εκλογές. Η παλιόγρια μέχρι και με....βομβαρδισμό θα μας απειλούσε προκειμένου να τις αποτρέψει.

    • man8os avatar
      man8os @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 20:55:14

      Δεν συγκρινεις ομοια πραγματα, ειδικα αν σκεφτεις οτι η οικονομικη κατασταση φαινεται οτι θα αλλαξει μεσα στο 2014.

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ man8os 28/07/2013 21:41:58

        Από που την κοιτάζετε αλήθεια εσείς αυτή την οικονομική κατάσταση που θα αλλάξει εντός του 2014; Από την κορυφή της φαντασιακής ...''ανάπτυξης'', με ανεργία 35%; Ευχαριστώ, αλλά δε θα πάρω.

  34. ΑπυθιΑ avatar
    ΑπυθιΑ 28/07/2013 20:41:57

    Κατακαημένε Γέροντα! Πάντα αλαζών, μικρόψυχος και πάντα γραφικός. Πως να ξεφύγετε κι εσείς από τον έρμο, μίζερο εαυτό σας! Σας συμπονάμε ολόψυχα, κάθε που κυριεύεστε από αυτή την κρίση ''δενξερωπουβρίκομαι ''καιδενξερωτιλέω''.
    Περαστικά, αν και δεν...... :-)

    • Geros avatar
      Geros @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 21:12:31

      Η εφεύρεση νέων λέξεων για να προσβάλουν κάποιων είναι γνώρισμα των πεντάχρονων , εσείς πόσο χρόνων είσαστε?

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ Geros 28/07/2013 22:35:48

        Δεν σας προσβάλω. Σας περιγράφω την άνοσον ασθένεια που σας κυριεύει και σας υποχρεώνει να παραφέρεστε :-). Με τρόπο παιδικό απευθύνομαι σε αγενείς....ξεμωραμένους Γέροντες. Έτσι δεν πρέπει; Για να συνεννοούμαστε.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 28/07/2013 22:51:00

        1) "Η εφεύρεση νέων λέξεων" = νεολογισμός (στα απλά - σωστά Ελληνικά)
        2) "γνώρισμα των πεντάχρονων" εξ ορισμού αυτό είναι αντιφατικό (contradiction in terms) διότι τα πεντάχρονα μετά βίας μιλάνε οπότε να εφευρίσκουν ... και λέξεις !?
        3) Όσο για το αρχικό σου σχόλιο (περί κολαστηρίων κ.λ.π.) μετά τα όσα (τραγικά) έχουν γίνει στη χώρα και στο λαό εσύ εξακολουθείς να επιμένεις σε αυτά τα παρωχημένα στερεότυπα. Πραγματικά λυπάμαι γιατί σε θεωρούσα ευφυή άνθρωπο.

        • Geros avatar
          Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 29/07/2013 07:26:10

          Προφανώς δεν έχεις παιδιά , σε μια ηλικία όταν θέλουν να πειράξουν το ένα το άλλο βγάζουν λέξεις από το κεφάλι τους, σύνθετες , ακριβώς σαν αυτές που που έβγαλε από το κεφάλι της η κακομοίρα.
          Λέει το ένα "είσαι γάιδαρος" , απαντάει το άλλο "είσαι βάτραχος" , και το πρώτο λέει "είσαι γαιδαροβατραχοβλάκας".

          Δεν ξέρω για εσένα , μπορεί να μίλησες στα 15 αλλά τα δικά μου στα πέντε πήγαιναν σχολείο ρε τύπε!

          Το σχόλιο για τα κολαστήρια χτύπησε σίγουρα κάποιο νεύρο σε μερικούς από εσάς!
          Δεν το εννοούσα προσωπικά βρε παιδιά , αν εσάς τώρα σας κατηγορεί ο περίγυρος σας για κάτι παρόμοιο δεν φταίω εγώ! Χαλαρώστε ....

        • ΑπυθιΑ avatar
          ΑπυθιΑ @ Γιάννης Κιαπέκος 29/07/2013 08:33:22

          ''Ρε τύπε'', είσαι εκτός από Γέρων νεραϊδοκρουσμένος και τρελή ψωνάρα τελικά. :-) Τώρα σε καταλαβαίνουν λίγο λίγο κι άλλοι. Πες μας κι άλλα, πες μας κι άλλα κακομοιρούλη ''δεν ξερωτιμουγίνεται''!!

  35. ΑπυθιΑ avatar
    ΑπυθιΑ 28/07/2013 20:43:54

    Για να το εμπεδώσετε : ''δενξερωπουβρίσκομαι και ''δενξερωτιλέω'' είναι οι ανίατες ασθένειες που σας βασανίζουν.

    • Geros avatar
      Geros @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 21:15:10

      Το αρχικό μου σχόλιο χτύπησε κάποιο νεύρο , δεν εξηγείται αλλιώς η κρίση που σας έπιασε.

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ Geros 28/07/2013 22:32:29

        Ποιό ...νεύρο να χτυπήσετε ωρέ Γέροντα; Μη φτιάχνεστε άδικα! Απλά αυτή η μοχθηρή αλαζονεία σας κι ο αφ΄υψηλού προσβλητικός κυνισμός με τον οποίο απευθύνεστε σε όποιον δε συμφωνεί μαζί σας, γυρεύει την ...κατάλληλη απάντηση κι εγώ σας την προσφέρω αφού τόσο πολύ τη ζητάτε!

  36. η Dimi avatar
    η Dimi 28/07/2013 21:02:37

    Νόαμ Τσόμσκι: «Η τρόικα θέλει να σας καταστρέψει»
    O κορυφαίος αμερικανός διανοητής σε μία εκ βαθέων και εξαιρετικά επίκαιρη συνέντευξη στο ΒΗΜagazino.
    http://www.tovima.gr/vimagazino/interviews/article/?aid=426036

    *Πατριωτισμός σημαίνει να σκέπτεσαι εκτός από τον εαυτό σου και τους υπόλοιπους πολίτες της χώρας σου, να ενισχύεις την κυβέρνηση όπου πιστεύεις ότι κάνει το σωστό και να της εναντιώνεσαι όπου κάνει λάθος.*

    • Hawk avatar
      Hawk @ η Dimi 29/07/2013 12:05:42

      Ομως η τρόϊκα έρχεται δεύτερη στο θέμα της καταστροφής..... ήδη την είχαμε ξεκινήσει μόνοι μας έτη πολλά πριν .... λογικό είναι να μην το γνωρίζει ο θείος Νόαμ, γιατί αν γνώριζε ότι σήμερα ανακαλύψαμε ότι είχαμε διορίσει παράνομα υπαλλήλους στο δημόσιο (βλέπε δήλωση Χριστοφυλοπούλου) και άλλα πολλά βεβαίως, θα ήταν λιγότερο αυστηρός με την τρόϊκα.

  37. Geros avatar
    Geros 28/07/2013 21:10:14

    Τι λάθος μέσα και κουραφέξαλα τσαμπουνάς?
    Έκανα μια απλή ερώτηση: Ποιος προφήτευσε όλα αυτά τα φοβερά και πότε?
    Τόσο δύσκολο είναι να πάρω μια απάντηση?
    Κανονικά θα έπρεπε να μου τα κολλήσετε στην μούρη όλοι εσείς οι πιστοί με το πρώτο.
    Αντί για αυτό για τα δισκοπότηρα άκουσα , μέχρι και εσύ η γραφική Ελένη Λουκά του antinews μου επιτέθηκες με τις γνωστές χαζοχαρούμενες προσβολές , αλλά από απάντηση ....μόκο!

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Geros 28/07/2013 21:58:18

      Σιγά βρε Γέροντα να μην ασχοληθώ σοβαρά μαζί σας, για να σας εξηγήσω..... Δεν είστε παιδί. Ολάκερος Γεροξούρας είσαστε, άξεστος, αγενής, προπέτης, ευρωλάγνος, ένας στενόψυχος Σκρουτζ. Ξεστραβωθείτε αν θέλετε μόνος σας, διαβάστε την Αγ.Γραφή, την Αποκάλυψη κι ότι εννοήσετε. Που δε θα εννοήσετε απολύτως τίποτε δηλαδή, χαμένος κόπος! :-) Ο αντίποδας της Ελένης Λουκά, ένας απ΄τους Γέρους του Μάπετ Σόου, εσείς. Δύο πλευρές στο ίδιο νόμισμα. Αστείος είσαστε.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Geros 28/07/2013 22:15:49

      Μα ο γεροντας Παϊσιος μιλησε για ολα αυτα ειναι γνωστο τοις πασι, νομιζα οτι το γνωριζατε. Ακομα και πρωθυπουργους εχει προειδοποιησει. Ο Σαμαρας παντως ειναι απο αυτους που τον ειχαν επισκεφτει. Το τι του ειπε μονο εκεινος ξερει...Και βεβαια δεν ειναι ο μονος γεροντας με προορατικο χαρισμα. Ο Πατριαρχης Βαρθολομαιος μαρτυρει οτι ο γεροντας Ιακωβος Τσαλικης του ειχε προειπει οτι θα γινει Πατριαρχης το καιρο που ηταν απλος αρχιμανδριτης και ποσα αλλα που δεν χωρουν εδω. Μονο για την ενημερωση σας και αν ενδιαφερεστε βεβαια σας λεω οτι ο γεροντας Παϊσιος ηταν αυτος που ερμηνευσε τα περιφημα "εξαμιλια" του Αγ. Κοσμα του Αιτωλου. Ολοι για πολλα χρονια παλευαν με τις πολεις της Ελλαδας που εχουν αυτο το ονομα και ειναι καμποσες και ελεγαν οτι οι Τουρκοι θα φθασουν μεχρι τα Εξαμιλια της Κορινθου ωσπου ο γεροντας διευκρινησε οτι ειναι "τα εξι ναυτικα μιλια" και αυτο θα ειναι η αιτια που θα πιαστουμε με τους Τουρκους. Σας θυμιζει τιποτα; Διαβαστε λιγο εστω κι αν δεν πιστευετε μονο για να ενημερωθειτε. Στο κατω κατω βαφτισμενος Ελληνας ειστε, η οχι;

      • Geros avatar
        Geros @ Ρηνα 28/07/2013 23:28:59

        Το φαντάστηκα ότι αυτόν εννοούσατε.
        Με όλο τον σεβασμό στην πίστη σας ,έχω να σας πω ότι ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ για αυτά τα θέματα που αναφέρατε ο γέροντας ποτέ δεν έκανε. ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ έκανε.
        Ο λόγος που δεν τα προφήτευσε είναι γιατί αυτά έγιναν όσο ζούσε , ήταν στις εφημερίδες για όνομα του Θεού!
        Οι πραγματικές του προφητείες δεν επαληθεύτηκαν , τουλάχιστον μέχρι σήμερα.
        Κάποια πράγματα δε που προφήτευσε δεν θα επαληθευτούν ποτέ (όταν είπε σε αξιωματικό την δεκαετία του ογδόντα ότι θα μπει σημαιοφόρος στην Πόλη, συγγνώμη αλλά υποθέτω πως θα έχει αποστρατευθεί μέχρι σήμερα!)

        Εγώ νόμιζα ότι κανείς βαφτίζεται χριστιανός , όχι Έλληνας.

  38. τέστε avatar
    τέστε 28/07/2013 21:38:56

    ...ναι ,ναι κάθε μέρα εκλογές μέχρι να βγει ο συριζα...και μετά θα πούμε εντάξει τώρα έχουμε δημοκρατία ,το πάρτυ συνεχίζεται!

  39. fitsoulas avatar
    fitsoulas 28/07/2013 21:53:57

    Εγώ ψήφισα Νέα Δημοκρατία για να δω το πρόγραμμά της να υλοποιείται εντός τετραετίας. Αν γίνουν εκλογές τώρα, με το συμπάθειο αλλά θα νομίζω ότι με κοροιδεύετε

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ fitsoulas 28/07/2013 22:09:59

      Χαχαχαχαχα! Ωραίο αυτό. Εσείς αισθάνεστε πως σας χρωστούν ακόμα ....τρία χρόνια και τα απαιτείτε! Τι καλά.....

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 22:47:01

        Δίκιο ἔχει! Θά τό ὑλοποιήσει ὁ Βενιζέλος...

      • _Mara_ avatar
        _Mara_ @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 23:29:25

        Βασίλισσα σήμερα έχεις ρέντα...
        Φαίνεται τα πάς καλά με τις ζέστες... χα χα!

      • τέστε avatar
        τέστε @ ΑπυθιΑ 29/07/2013 17:32:46

        Χρωστάνε στην Δημοκρατία ,αλλά τι να ξέρεις εσύ από Δημοκρατία μια ζωή στην υποκρισία και στον τυχοδιωκτισμό.

        • ΑπυθιΑ avatar
          ΑπυθιΑ @ τέστε 29/07/2013 22:24:23

          Εσείς πάντως, στη Μιχαλού, όλο και κάτι θα χρωστάτε. Δε μπορεί... :-).

    • George avatar
      George @ fitsoulas 29/07/2013 00:11:12

      Δεν υπήρχε όμως πρόγραμμα....

  40. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/07/2013 23:19:42

    Aν κανει εκλογες χωρις ευλογο λογο ,ετσι γιατι δεν μπορει να κυβερνησει άλλο θα τις χασει πανηγυρικα.Δε χρειαζονται πολλα προηγουμενα.Αρκει του Καραμανλη το 2009 και η καταρρευση του ΠΑΣΟΚ μετα τη φυγη Παπανδρεου το 2011.
    Οταν ενας ηγετης κανει εκλογες στα ξαφνικα χωρις λογο δηλωνει αδυναμια να προχωρησει και ο λαος ψαχνει άλλον.

  41. nikos nikidis avatar
    nikos nikidis 28/07/2013 23:48:05

    ωραίοςςςςς.....

  42. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 29/07/2013 00:39:41

    Η διεξαγωγή πρόωρων εκλογών το φθινόπωρο είναι,οπωσδήποτε,ένα υποθετικό σενάριο,αλλά διαθέτει λογικές πιθανότητες πραγματοποίησής του.Σίγουρα κανείς,μα κανείς,δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια το τι θα συμβεί πραγματικά.Εξάλλου ο πολιτικός χρόνος είναι εξαιρετικά πυκνός-γεμάτος από γεγονότα και κάτι απρόβλεπτο μπορεί να ''τινάξει'' στον αέρα κάθε πρόβλεψη ή οποιαδήποτε σεναριολογία.
    Όμως,υπάρχουν κάποια δεδομένα που δεν είναι δυνατόν να τα προσπεράσει κανείς:
    1.Τα νούμερα δεν βγαίνουν,το μνημονιακό ''πρόγραμμα''(τερατούργημα θα το βάφτιζα καλύτερα) οδηγεί σε φρικτό και καταστροφικό αδιέξοδο.Άραγε,πόσοι,εδώ μέσα,δεν έχουν γράψει συστηματικά και αδιάκοπα πως το πρόγραμμα του μνημονίου δεν ανταποκρίνεται ούτε στο ελάχιστο στις πραγματικές ανάγκες της χώρας αλλά ΑΝΤΙΘΕΤΑ ανταποκρίνεται ΜΟΝΟΝ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στις ανάγκες των αδηφάγων δανειστών;(σιγά μην κόπτονται αυτοί για την ευημερία της ελληνικής κοινωνίας,την αναβάθμιση και πρόοδο της παιδείας,της υγείας κλπ-έχουν αυτοκτονήσει εκατοντάδες συνάνθρωποί μας και δεν έχει ιδρώσει το αυτί κανενός....)
    2.Τα έσοδα του κράτους,αργά και σταδιακά,με την υπάρχουσα κατάσταση,θα μειώνονται γιατί,πολύ απλά,ο κόσμος ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ να πληρώσει διότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ.Έχουν ''ξετιναχτεί'' οι τσέπες του απλού Έλληνα πολίτη.Και φυσικά το πλέον παράλογο είναι πως αυτή η οικονομική πολιτική συνεχίζεται ακατάπαυστα και σκληρότατα (οι φόροι,τα χαράτσια,το τσεκούρι σε μισθούς-συντάξεις-επιδόματα,οι απολύσεις και πόσα άλλα ονομάζονται ''μεταρρυθμίσεις'').Εξωφρενικές καταστάσεις πια....
    3.Η 22η Σεπτεμβρίου είναι η ημερομηνία της γερμανικής εκλογικής αναμέτρησης.Υπάρχουν απόψεις που λένε πως ''η γερμανική πολιτική,ίσως,μαλακώσει έναντι της Ελλάδας μετά απ'αυτή την ημερομηνία''.Όμως ελλοχεύει το ερώτημα:Γιατί να μαλακώσει;Η γερμανική πολιτική και οικονομική ηγεσία ''απαλλάσσεται'' από το βραχνά των εσωτερικών-εθνικών εκλογών της και αμείλικτη θα προχωρήσει στο τελειωτικό ΣΑΡΩΜΑ της Ελλάδας.Από πότε οι Γερμανοί και το ΔΝΤ έγιναν...πονόψυχοι;Μας γδέρνουν 3,5 χρόνια.....
    4.Η κυβερνητική πλειοψηφία ανέρχεται στις 155 έδρες.Με την έναρξη της συζήτησης για νέα μέτρα,ως γνωστόν,θα υπάρξουν αντιδράσεις.Οπότε το παραπάνω νούμερο παύει να ισχύει.
    5.Υπάρχουν εκκρεμότητες.Στο θέμα της ΑΟΖ,των Σκοπίων και του Κυπριακού(με τη προώθηση νέου σχεδίου) θ'αυξηθούν οι πιέσεις για επώδυνες λύσεις.Παράλληλα,βέβαια,με αυτά τ'ακανθώδη εθνικά ζητήματα,υπάρχει και το γειτονικό μας ναρκοπέδιο,που ανά πάσα στιγμή μπορεί να επηρεάσει άμεσα κι εμάς.
    Και άφησα τελευταίο το εξής:Η σιωπηλή οργή της κοινωνίας διογκώνεται μέρα με την ημέρα.Αυτός ο χειμώνας θα είναι ο σκληρότερος των τελευταίων δεκαετιών.Υπάρχει πολύς κόσμος που ήδη ξεπέρασε τα οικονομικά του όρια.Άνθρωποι νοικοκύρηδες,άψογοι σε όλες τους τις υποχρεώσεις για πάρα πολλά χρόνια,δεν έχουν στον ήλιο μοίρα πια.Δεν θ'αναφερθώ στις συνέπειες του μνημονίου και τι ΟΛΕΘΡΟ έχει συσσωρεύσει σε χιλιάδες Έλληνες.Είναι γνωστά αυτά,τα βλέπουμε,τα ζούμε.Αναφέρομαι στην ΑΠΟΓΝΩΣΗ της κοινωνίας πια...Και το χειρότερο;Παραδειγματική τιμωρία για τους ενόχους αυτής της ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗΣ κοινωνικής καταστροφής χάθηκε και αναζητείται.....
    Εν κατακλείδι:Τα όσα ανέφερα παραπάνω (και κάποια άλλα που πιθανόν να παρέλειψα) ΔΕΝ είναι δυνατό να προσπεραστούν αβασάνιστα.Το αρχικό κείμενο τονίζει πολλά απ'αυτά και αρκετά θα τα βρούμε μπροστά μας.Το τι πρόκειται να συμβεί,ουδείς,με βεβαιότητα,μπορεί να προβλέψει.Πάντως,σύντομα θα γνωρίζουμε....

    • Αrximidis avatar
      Αrximidis @ Komis Montechristo 29/07/2013 14:33:19

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!!

  43. olga avatar
    olga 29/07/2013 01:22:12

    Δηλαδη, πρεπει να γινουν εκλογες, να παρει αυτοδυναμια η ΝΔ, (νωπη λαικη εντολη), για να μπορεσει να εφαρμοσει τελικα ολα τα σκληρα μετρα που τωρα δεν μπορει;
    Αυτο θα μας πουν; Ψηφιστε μας για να εφαρμοσουμε πιστα το μνημομιο;
    Σοβαρα πιστευουν οτι θα ψηφιστουν;Εκτος αν ξεγελασουν παλι τον Ελληνικο λαο , ξερουν αυτοι τροπους...

  44. Petronius avatar
    Petronius 29/07/2013 02:47:35

    Αφήστε τις 'αναβαπτίσεις', γιατί θα σας βγουν ξινές αν -όπερ και το πιθανότερο- ο 'συνεταίρος' πατώσει. (Όσο για αυτοδυναμία, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;)

  45. leak avatar
    leak 29/07/2013 02:58:19

    Εκλογές τώρα.
    Να βγει ο Σύριζα, να δούμε πως θα κάνει όλα αυτά τα μαγικά που υπόσχεται.
    Να απολαύσουμε την μεγαλύτερη κωλοτούμπα ever.

    • Αrximidis avatar
      Αrximidis @ leak 29/07/2013 14:32:18

      Εμένα φίλε leak μου φτάνει που θα χάσουν την κουτάλα. Αλλωστε δεν είδα τίποτε μαγικά να υπόσχεται ο ΣΥΡΙΖΑ. Θα προσπαθήσουμε λέει κι αν στριμωχτούμε πολύ απ' τον εχθρό θα κάνουμε δημοψήφισμα. Οταν λένε οτι στη νομοθεσία θα επαναφέρουνε τον ελάχιστο μισθό εκεί που ήταν ώστε να εξαλειφθεί η προσβολή που έγινε στους εργαζόμενους με την ουσιαστική κατάργησή του, δεν σημαίνει οτι θα βρούνε λεφτά ώστε ΟΛΟΙ οι 1.500.000 άνεργοι απο αύριο να έχουν τον κατώτατο μισθό πχ. 1200 ευρώ/μηνα. θα έχουν τυπικά το δικαίωμα απο το νόμο να τα διεκδικήσουν ασχέτως αν θα τα πετύχουν ή όχι. Αν όμωα απαγορευεται απο το νόμο, δεν μπορούν να τα διεκδικήσουν.
      Μην περιμένεις άλλωστε προεκλογικά να σου πεί ΚΑΝΕΝΑ κόμμα την αλήθεια, οτι αν δεν τα καταφέρει, μπορεί να είσαι και σε χειρότερη κατάσταση απο σήμερα. Αυτό υποχρεούσαι να το εννοήσεις μόνος σου οτι ισχύει πρωτίστως για το δικό σου κόμμα και στο αποκρύπτει για ευνοήτους λόγους.

      • leak avatar
        leak @ Αrximidis 29/07/2013 17:35:12

        Αγαπητέ Αρχιμήδη,αν γιτόταν αυτά που λεέι ο Σύριζα απλά θα τα έκανε και η πασοκο-νεοδημοκρατία.
        Απλά, τα δάνεικά τέλος.
        Εκείνο που έρχεται είναι η σκληρή αντιμετώπιση και των ΔΥ. Αυτοί φέρουν το βάρος της κάλυψης των επιόρκων και των κοπανατζήδων και θα την πληρώσουν όλοι μαζί.
        Η συνολική οικονομική κατάρρευση είναι προ των πυλών. Το τσουνάμι δεν θα αφήσει κανέναν.

  46. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 29/07/2013 07:16:16

    Η Στάση την οποία τήρησε η Εφημερίδα "Δημοκρατία" απέναντι στις πρόσφατες εκλογές στην Αλβανία όλως τυχαίως αποτέλεσε και την πολιτική της ΝΔ. ως την εφάρμοσε ο ανατέλλον αστήρ της Κος Βορίδης. Το ΒορειοΗπειρωτικό πάντα έδειχνε πολλά για το πού γέρνει η πλάστιγγα εντός της Ν.Δ..

    Παρά τα όσα ελέχθησαν δια στόματος Πρωθυπουργού της Ελλάδας και Προέδρου της Ν.Δ. η δεξαμενή ψήφων για την Ν.Δ. με βάση την λογική αυτή ως την εκφράζει ο κορμός της σκληροπυρηνικής δεξιάς είναι μόνο το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χ.Α. η οποία αποτελεί και την σύγχρονη έκφραση του Νεοφασιστικού κινήματος της Ελλάδας.

    Κατά συνέπεια με δεδομένο ότι η διαρροή της Ν.Δ. προς την Χ.Α. προσεγγίζει το 50% της εκλογικής δύναμης της , με δεδομένη την λογική δική μας είναι σε εμάς θα έρθουν με τους κατάλληλους χειρισμούς, ερμηνεύονται οι κινήσεις των τελευταίων ημερών. Το τι πιθανότητες επιτυχίας έχει το εγχείρημα αυτό δεν χρειάζεται να διαθέτεις και πολύ φαιά ουσία για να το αντιληφθείς. Αν πρέπει να το κρίνω θα έλεγα "στραβός στραβό οδήγαγε και ηύραν και οι δύο το βράχο.

  47. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 29/07/2013 08:55:17

    Κάλπες με τους εθνικιστές στο 18 % ;
    Ποιος θα πάρει το ρίσκο ;

    • DexMax avatar
      DexMax @ ΠΙΛΟΤΟΣ 29/07/2013 13:54:30

      Και τι θα αλλάξει σε δύο-τρία χρόνια προς το καλύτερο εάν γίνουν τότε εκλογές; Το ρίσκο τότε θα είναι ακόμα μεγαλύτερο...
      Εάν μάλιστα γίνουν πρώτα οι ευρωεκλογές του 2014 όπου η ψήφος είναι χαλαρή και δούμε μεγάλα ποσοστά για τη Χρυσή Αυγή τότε είναι που δεν θα προβλέπεται "επαναπατρισμός" ψηφοφόρων...

    • Nikos K. avatar
      Nikos K. @ ΠΙΛΟΤΟΣ 29/07/2013 15:33:41

      Με 20 και 22%, σε λίγο, θα είναι καλύτερα, δηλαδή;

      Ή πες μας πώς θα σταματήσει η διαρροή προς ΧΑ.

      • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
        ΠΙΛΟΤΟΣ @ Nikos K. 29/07/2013 17:38:24

        Μη με ρωτάς αν θα είναι καλύτερα.
        Πριν απο ενα μήνα όταν έγραφα για 15-20 % των ακροδεξιών κάποιοι με χλεύαζαν.
        Τώρα παρακολουθώ στα κύρια άρθρα το antinews να δηλώνει έντονα προβληματισμένο και αυτό.

  48. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 29/07/2013 10:06:08

    Οι εκλογές που σχεδιάζουν οι ανεπαρκείς, κουτοπόνηροι των κομματικών επιτελείων μπορεί να είναι η παροδοχή της ανικανότητάς τους και η επιδίωξη της μόνης λύσης για τη διάσωση της χώρας, αυτή της συγκυβέρνησης ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.
    Αφού οι αχόρταγοι πατρόνες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ δεν τους επέτρεψαν ή δεν τους υποχρέωσαν να συγκυβερνήσουν μετά τις εκλογές του 2000, αυτό που σήμερα βιώνουμε ήταν προδιαγραμμένο.

    Δυστυχώς, τα γεγονότα των δεκαετιών του 1920, -40 και -60 επαναλαμβάνονται σαν replay.
    Με τους ίδιους πρωταγωνιστές: Τα αποτυχημένα επαγγελματικά τέκνα της μεσοαστικής παρασιτικής τάξης. Τους γλοιώδεις κηπουρούς μιας κρατικοδίαιτης κάστας νταβατζήδων που λυμαίνεται το Έθνος.
    Η στροφή των πολιτών στα άκρα είναι φυσιολογική βλέποντας πως οι λεγόμενες κεντρώες δυνάμεις - ΝΔ και ΠΑΣΟΚ - ταυτίστηκαν και/ή δημιούργησαν με το/το εθνικό έγκλημα. Οι δυνάμεις αυτές είναι καταδικασμένες στη συνείδηση της Κοινωνίας. Συνεχίζουν δε - γιατί δεν μπορούν να υπερβούν το Είναι τους - το ίδιο κουτοπόνηρο, ευκαιριακό παιγνίδι.
    Οι Έλληνες δεν γίναμε έτσι ξαφνικά φασίστες, ρατσιστές. Βέβαια, βουτηγμένοι στη σήψη, στη σαγήνη του οίκου ανοχής πολλοί. Τα διεφθαρμένα καθεστώτα με δημοκρατικό μανδύα χρειάζονται την όσμωση και της Κοινωνίας με την ηδονική ατμόσφαιρα των οίκων ανοχής.
    Τα περιθώρια στενεύουν. Το παραμύθι των κακών ξένων / Γερμανών ξεφτίζει.
    Ας καταλάβουμε πως είτε καπιταλισμό έχουμε είτε σοσιαλισμό είτε "Μυθική Δημοκρατία", αν δεν υπάρχει παραγωγή, η ίδια η σάρκα γίνεται τροφή.
    Η πλειοψηφία το έχει καταλάβει, απλά το σκάφος είναι ακυβέρνητο.

  49. Hawk avatar
    Hawk 29/07/2013 11:55:48

    Πάλι κάλπες? Και για ποιό λόγο από την στιγμή που η ΝΔ έρχεται πρώτη στις δημοσκοπήσεις? Εάν κάποιοι από το κυβερνών κόμμα δεν μπορούν να βγάλουν κάστανα από την φωτιά στο σπίτι τους και να πάρουν τις θέσεις τους άλλοι, δεν μπορεί να πηγαίνει η χώρα κάθε λίγο και λιγάκι σε εκλογές, είναι καταστροφικό για την οικονομία, έχει γίνει κάποιο έργο, μπαίνουμε σε μιά σειρά, όλα θα πάνε στον βρόντο και πάλι φτου από την αρχή. Ο Σαμαράς έχει την ευχέρεια μετά τις γερμανικές εκλογές να πει στην φιλενάδα του ότι οκ εντάξει είμασταν καλά παιδιά για να έχεις την ησυχία σου, τώρα όμως πρέπει να δώσεις χρόνο στην Ελλάδα, σε μιά σειρά ζητήματα - μην τα λέμε γιατί όλοι ξέρουμε - για να πατήσει η χώρα στα πόδια της, να ηρεμήσουν τα πράγματα και να μην γίνει η Ελλάδα η αρχή της έκρηξης του Ευρωπαϊκού νότου.

    • DexMax avatar
      DexMax @ Hawk 29/07/2013 14:00:34

      Δεν νομίζω ότι αυτές οι έρημες οι εκλογές οι ίδιες αυτές καθ' αυτές είναι "καταστροφικές για την οικονομία"...
      Δύο απανωτές εκλογές έγιναν πέρυσι το καλοκαίρι και δεν καταστράφηκε καμμία οικονομία εξ' αιτίας τους...η οικονομία ήταν ήδη κατεστραμμένη...

  50. dim avatar
    dim 29/07/2013 13:50:48

    Ναι, όσοι παλεύουμε για τη σωτηρία της πατρίδας είμαστε προδότες, δοσίλογοι, Τσοκάκογλου που μας περιμένει "κρεμάλα"... Ενώ οι νοσταλγοί του Λένιν, του Στάλιν και του Χίτλερ, που θα οδηγήσουν τη χώρα μας σε εμφύλιο, είναι το "μέλλον"...

    • Nikos K. avatar
      Nikos K. @ dim 29/07/2013 14:42:37

      @dim: "όσοι παλεύουμε για τη σωτηρία της πατρίδας είμαστε προδότες, δοσίλογοι, Τσοκάκογλου που μας περιμένει “κρεμάλα”…"

      ΕΜΠΡΟΣ στον δρόμο που χάραξε ο... ΓΑΠ, δηλαδή; (!!!)

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ dim 29/07/2013 14:45:24

      Νίκο ψυχραιμία.
      Ο εξτρεμισμός δεν οδηγεί πουθενά.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ dim 30/07/2013 00:32:13

      Μη φοβάστε οι Γερμανοί είναι φίλοι μας , ήρθαν για να μαε νοηθήσουν.....
      Πάντα επίκαιρο

  51. VΛV avatar
    VΛV 29/07/2013 17:53:35

    Αν συνεχίσουμε έτσι ,εκλογές στις εκλογές ,στο τέλος θα καταντήσουμε σαν την Αίγυπτο.

  52. Ραϊμόνδος avatar
    Ραϊμόνδος 29/07/2013 23:24:02

    Κάλπες;

    Για ρίξτε μια ματιά εδώ. Ξέρετε τι αντίκτυπο θα έχει;

    Μέχρι και τα νήπια θα ξέρουν ότι έχασαν την δασκάλα τους από την τωρινή κυβέρνηση.

    http://plateiamolaon.wordpress.com/2013/07/29/%CE%BB%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1-%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89/

  53. αΠυΘια avatar
    αΠυΘια 30/07/2013 08:29:17

    Στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν ούτε αδιέξοδα ούτε βολικοί ....μονόδρομοι. Ξεφοβηθείτε λοιπόν. Γαντζώνεται από το θλιβερό σήμερα και φοβάται το αύριο, αυτός που επιθυμεί να περιχαρακώσει μόνο την προσωπική του καλοπέραση, ανεχόμενος τη δυστυχία των συνανθρώπων του.

  54. αΠυΘια avatar
    αΠυΘια 30/07/2013 09:15:34

    Δεν υπάρχουν στη Δημοκρατία ούτε αδιέξοδα, ούτε και βολικοί....μονόδρομοι. Η ζωή προχωρά και όποιος φοβάται, ας παλέψει επί τέλους με τους φόβους του.

  55. firiki2010 avatar
    firiki2010 30/07/2013 15:06:43

    Καμιά απολύτως ανάγκη από εκλογές δεν έχει η χώρα. Το τελευταίο που χρειάζεται η χώρα είναι έστω και υπόνοια αστάθειας. Μπορεί η κυβέρνηση κα μην είναι η κυβέρνηση των ονείρων μου αλλά ακόμα και μετά από νέες εκλογές θα ήταν ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να προκύψει. Χρειαζόμαστε σταθερότητα , ηρεμία, δουλειά και υπομονή. Η κυβέρνηση πρέπει να υπερασπισθεί θαρρετά τις όποιες επιλογές της και να της εξηγήσει στον κόσμο. Οι διεθνείς συνθήκες αν και καλύτερες από ότι πριν ένα χρόνο εξακολουθούν να είναι δύσκολες. Και οι όποιες εκλογές δεν πρόκειται να τις αλλάξουν.

  56. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 31/07/2013 20:53:40

    Σιγα μην εχει αναγκη για εκλογες με την ΧΑ στο 18% και τον Βενιζελο σε ενα κομμα υπο εξαφανιση...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.