#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/05/2012 13:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάλεσμα Σαμαρά σε όλες τις δυνάμεις της Κεντροδεξιάς, εντός και εκτός Βουλής



Στην εισήγησή τουν στην σημερινή έκτακτη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΝΔ, ο πρόεδρος του κόμματος Αντώνης Σαμαράς, είπε τα εξής:

Προειδοποιήσαμε για κίνδυνο ακυβερνησίας πριν τις εκλογές.

Τώρα κάνουμε ό,τι μπορούμε να τον αποτρέψουμε.

Προειδοποιήσαμε για την ανάγκη σταθερότητας μετά τις εκλογές.

Τώρα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να την αποκαταστήσουμε.

Το βράδυ των εκλογών μίλησα για την ανάγκη δημιουργίας μιας Κυβέρνησης Εθνικής Σωτηρίας, που θα διασφαλίσει την παραμονή της Ελλάδας στο ευρώ και θα προχωρήσει σε επαναδιαπραγμάτευση  της Οικονομικής πολιτικής, ώστε να υπάρξει Ανάκαμψη και άμεση ανακούφιση της κοινωνίας.

Χθες, είπαμε ότι είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε ακόμα και την ανοχή μας σε μια κυβέρνηση όπου δεν θα συμμετείχαμε εμείς, εφ’ όσον διασφαλιζόταν η παραμονή της χώρας στο ευρώ.

Από τις δηλώσεις του κ. Τσίπρα προκύπτει ότι ο ίδιος αποκλείει κάτι τέτοιο.

Διότι η καταγγελία της συμφωνίας, που πρότεινε, θα οδηγήσει σε άμεση κατάρρευση εσωτερικά και πτώχευση διεθνώς. Με αναπόφευκτη την έξοδο από την Ευρώπη. Ενώ υπάρχουν κάποιοι στον Ευρώπη που αυτό ακριβώς επιδιώκουν: να βγάλουν την Ελλάδα από το ευρώ. Και αυτών το παιγνίδι παίζουν τέτοιες ιδέες.

Για να μη μιλήσουμε για κάτι αψυχολόγητες δηλώσεις για τις καταθέσεις, που δεν θέλω να σχολιάσω καθόλου…

Είναι άλλο πράγμα η συμφωνημένη τροποποίηση όρων της δανειακής σύμβασης, κι είναι τελείως διαφορετικό η μονομερής καταγγελία. Το δεύτερο, οδηγεί σε καταστροφή. Σίγουρη και άμεση. 

Όλα αυτά δημιουργούν τεράστια ανησυχία στον κόσμο. Αν δεν σταματήσει αυτή η ανευθυνότητα, η ανησυχία αυτή θα διογκώνεται συνεχώς.

Ελπίζω ότι ως το απόγευμα ο κ. Τσίπρας θα συνέλθει...

Αν δεν το κάνει, αυτό θα σημαίνει ότι ο ίδιος προσπαθεί απλώς να δημιουργήσει ένα ευρύτερο αντί-ευρωπαϊκό μέτωπο για να πάμε ξανά σε εκλογές.

Ο Ελληνικός λαός δεν έδωσε εντολή να διαλυθεί η χώρα. Ούτε να βγούμε από την ευρωζώνη. Το αντίθετο ακριβώς. Κι όσοι κάτι τέτοιο κατάλαβαν, αλλοιώνουν και παρερμηνεύουν το εκλογικό αποτέλεσμα.

Η Ν.Δ. είναι ο μοναδικός πυλώνας σταθερότητας σήμερα. Και εμείς θα εγγυηθούμε και την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας και την τροποποίηση της Οικονομικής πολιτικής, που άλλωστε, πρώτοι θέσαμε.

Γιατί η ΝΔ προειδοποίησε τους εταίρους ότι το Μνημόνιο αποσταθεροποιούσε την Οικονομία. Και η ΝΔ επιμένει στην ευρωπαϊκή πορεία, χωρίς ταλαντεύσεις.

Είμαι λοιπόν, αποφασισμένος να πάρω πρωτοβουλίες για τη δημιουργία ενός ευρύτερου ευρωπαϊκού μετώπου της Κεντροδεξιάς στην Ελλάδα, που θα εκφράσει και την πλειοψηφία της κοινωνίας να παραμείνουμε στο ευρώ και τη θέληση του εκλογικού σώματος να αλλάξει η οικονομική πολιτική. Αυτή είναι άλλωστε και η πραγματική εντολή που έδωσε ο ελληνικός λαός.

Καλώ όλους τους πολίτες να συστρατευτούν σε αυτή την προσπάθεια, ώστε να διασφαλίσουμε τα κεκτημένα δεκαετιών.

Καλώ όλες τις πολιτικές δυνάμεις της Κεντροδεξιάς, εντός κι εκτός Βουλής, να πάρουν μέρος.   

Δεν υπάρχουν περιθώρια για πειραματισμούς. Ο λαός έχει ανάγκη, αυτή τη στιγμή, από αίσθημα ασφάλειας.

Πέρα από προσωπικές διαφορές και μικροκομματικούς ανταγωνισμούς, αυτό πρέπει να αποκαταστήσουμε: το αίσθημα ασφάλειας του Ελληνικού λαού!

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. bigbrother avatar
    bigbrother 09/05/2012 13:05:02

    Θα γελάσουμε πολύ όταν ο Σαμαράς θα φτιάχνει τις λίστες
    Από factorx στις 29/10/2011


    Ο κόσμος καίγεται, αλλά ορισμένοι αδυνατούν να αντιληφθούν τις κοσμογονικές αλλαγές που συντελούνται στην Ελλάδα. Θυμάστε τον κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, επίλεκτο μέλος των οικογενειακών φέουδων που κυβερνούσαν κάποτε τη ΝΔ; Το θυμήθηκε σήμερα το ΕΘΝΟΣ μέσω του οποίου ζητά σήμερα “την ανάληψη συγκεκριμένων πολιτικών πρωτοβουλιών από τον ίδιο τον Αντ. Σαμαρά προκειμένου η ΝΔ να σχηματίσει εδώ και τώρα ένα ενιαίο μέτωπο με το ΛΑΟΣ και τη Δημοκρατική Συμμαχία”.

    Το ΕΘΝΟΣ χαρακτηρίζει την δήλωση “βόμβα” και είναι όντως, αλλά γέλιου. Γιατί θα πέσει πολύ γέλιο στην Συγγρού όταν ο Σαμαράς θα φτιάχνει τις εκλογικές λίστες.

    Τον βλέπω λοιπόν σίγουρα βουλευτή τον Μιλτιάδη. Με τη Ντόρα. Θα επανεκλεγεί σίγουρα.

    Συμπτωματικά, από το ίδιο εκδοτικό συγκρότημα ξεκίνησαν προ ολίγων ημερών οι τελευταίες εκδόσεις των σεναρίων μη αυτοδυναμίας και κυβερνήσεων “εθνικής σωτηρίας”

  2. Διογένης avatar
    Διογένης 09/05/2012 13:14:17

    Για να επιτύχει την προσωπική πολιτική του επιβίωση, ο Σαμαράς δίνει γη και ύδωρ στους (πρώην;) εχθρούς του και επιχειρεί να ταυτίσει την όψιμη μνημονιακή πολιτική του με την Ευρώπη.

    Το αποτέλεσμα θα είναι ψήφος των πολιτών που ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ πλέον θα απορρίπτουν την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Ας το καταλάβει ότι αν οι πολίτες έχουν να επιλέξουν μεταξύ Μνημονίου και αποχώρησης από την Ε.Ε., θα επιλέξουν αποχώρηση από την Ε.Ε.

    Δεν θα πιάσει λοιπόν ούτε τώρα το εκβιαστικό του δίλημμα και ο ίδιος θα καταλήξει αργά ή γρήγορα κάποια υποσημείωση της ιστορίας.

    Κρίμα και είχαμε επενδύσει ένα σωρό ελπίδες σ' αυτόν...

    • tak avatar
      tak @ Διογένης 09/05/2012 13:42:41

      Εσείς ξέρετε τη συνταγή; Δε μας τη λέτε να έχουμε υπόψη;

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ tak 09/05/2012 14:34:54

        Μα... αγαπητέ μου, τη συνταγή εγώ την διάβασα στο... antinews! Ίσως δεν έχεις δει και δεν έχεις διαβάσει τα εκλεκτά οικονομολογικά κείμενα που κατά καιρούς φιλοξένησε αυτή εδώ η σελίδα. Αν ήταν έτσι δεν θα ήσουν όλος απορία για "τη συνταγή".

        • tak avatar
          tak @ Διογένης 09/05/2012 17:34:23

          Εσείς τίποτα δεν είχατε επενδύσει στον κ. Σαμαρά, δεν πείθει ο λόγος σας. Ούτε εδώ βρήκατε κάποια συνταγή... Όσο για το γη και ύδωρ, κάποιοι φίλοι σας έχουν μάθει να το χαρίζουν! Γνωστά αυτά και μη ψάχνετε να βρείτε ραφές στο Σαμαρά. Η ιστορία τον έχει δικαιώσει και αφήστε τις υποσημειώσεις... Αν θέλετε, μιλάμε, γράφουμε και φόρα παρτίδα...

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Διογένης 09/05/2012 14:06:31

      ναι, άλλωστε φάινετε ξεκάθαρα απο ο ύφος της δήλωσής σας, πόσο σθεναρά είχατε επενδύσει στο Σαμαρά.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ GreekInLux 09/05/2012 14:35:52

        Τι να κάνουμε, αγαπητέ. Κάποιοι πιστεύουν σε αρχές, κάποιοι πιστεύουν σε πρόσωπα. Εμείς πιστεύουμε σε αρχές. Αν τα πρόσωπα παραβιάσουν τις αρχές, τότε τα πρόσωπα αυτοτοποθετούνται απέναντι. Απλά τα πράγματα.

  3. ilektro77 avatar
    ilektro77 09/05/2012 13:17:43

    "Εδώ να σ'έχω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα."

  4. hagan avatar
    hagan 09/05/2012 13:18:17

    Με Ντόρα και Μάνο....η αυτοδυναμία του Τσίπρα είναι σίγουρη...

    • Tabachaniotika avatar
      Tabachaniotika @ hagan 09/05/2012 14:35:07

      ...την γραμμή αυτή υπαγόρευαμε όλοι μέσω του Αντινιουζ ,φαίνεται την άκουσε ο πρόεδρος και ..να τα χάλια μας .
      Ο μόνος δρόμος είναι η συστράτευση της κεντροδεξιάς ,με σκοπό την επαναδιαπραγματευση του μνημονίου! Η αυτοδυναμία του Τσίπρα θα είναι γεγονός με ένα Πασοκ ..ψυχιατρείο Κορυδαλού και μια νέα δημοκρατία απελπιστικά μόνη να ζητά ...αυτοδυναμία!!!!!!

      • m avatar
        m @ Tabachaniotika 09/05/2012 15:34:33

        Η γραμμή tabachaniotika έπρεπε να είχε ακολουθηθεί από τον Απρίλιο έτσι ώστε να έχουν αμβλυνθεί επικοινωνιακά και ουσιαστικά οι όποιες ιδεολογικές διαφορές. Αλλά αυτά ανήκουν στο παρελθόν.
        Αυτό που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας είναι ότι το Ευρωπαϊκό Κεντροδεξιό Μέτωπο ή αλλιώς η Δεξιά απαρτίζεται από 3 ιδεολογικές βραχίονες: Τους φιλελεύθερους, τη λαϊκή δεξιά και την πατριωτική δεξιά. Βλέπεις κανέναν λόγο για τον οποίο οι ηγεσίες των φιλελεύθερων και της πατριωτικής δεξιάς θα συμπορεύονταν υπό τη σκέπη της λαϊκής δεξιάς; Δε νομίζω!
        Κατά την άποψη μου, αφού οι μέρες στις οποίες ζούμε είναι κρίσιμες!, χρειάζεται να παραμερίζονται οι εγωισμοί από όλους!
        Μία παράταξη λοιπόν με 3 αντιπροέδρους των 3 τάσεων και πρόεδρο κοινής αποδοχής.
        Πρόεδρο που θα βγει στο λαο και θα τους κάνει να πιστέψουν....

        • Nikos avatar
          Nikos @ m 09/05/2012 16:36:02

          Συλλαλητήριο οργανωμένο από απλά στελέχη όσο πιο γρήγορα γίνεται. Να μαζευτούν 3-4 χιλιάδες άτομα, να απαγάγουν Μάνο, Ντόρα, Σαμαρά, Καρατζαφέρη, Καμμένο και να τους πάνε να τους κλειδώσουν στο σπίτι του Καραμανλή μέχρι να βρουν λύση.

          ...Πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου ρομαντικό

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ m 09/05/2012 17:23:21

          Eγώ δηλαδή που είμαι "φιλελεύθερος" στα οικονομικά και "πατριώτης" στα εθνικά, είμαι σχιζοφρενής;
          Μη βάζετε ψεύτικες ταμπέλες. Αυτά μας φάγανε.
          Ένα μεγάλο κόμμα θα είναι είναι πολυσυλλεκτικό με άξονα κάποιες βασικές αρχές. Μονολιθικά κόμματα και μάλιστα σήμερα υπάρχουν μόνο στις κομμουνιστικές χώρες (όσες απομείναν).

        • restart avatar
          restart @ m 09/05/2012 18:59:15

          ευχαριστώ φίλε
          μετα απο χρόνια αναζητήσεων κάποιος μου έδωσε μια ξεκάθαρη απάντηση για το τι είναι "λαϊκή δεξιά"
          οι 3 ιδεολογικές βραχίονες της δεξιάς δίνουν και την απάντηση για το μέλον της ΝΔ

          την πατριωτική δεξιά την εκπρωσοπουν οι μιστερ καμενος & μιχαλολιάκος
          Τους φιλελεύθερους οι μανος-μπακογιάννη-τζίμερος
          Τη λαϊκή δεξιά μάντεψε ποιός?
          ...................................
          αυτός που υπόσχετε 100.000 διορισμούς στο δημόσιο
          και ότι θα μας δώσει πίσω τα λεφτά απο το χαράτσι του χοντρού με τα λεφτα που θα μας πάρει απο τις τράπεζες
          "Στρατούλη Αρχοντά - Παρε μας τα υπάρχοντα"

          Οι τελευταίοι πελάται θα εγκαταλείψουν την παράταξη όταν καταλάβουν οτι μαμ τέλος
          θα δεις πολλους οπαδους της "λαικής δεξιας" με τη σημαία του τσύριζα τις επόμενες μέρες

          υ.γ. μόλις διάβασα ότι
          Σταμάτης-Λυκουρέντζος-Μεϊμαράκης και λοιποι τιτάνες της πολιτικής θα πίνουν καφε όλοι μαζι για να βρουν τη λύση.
          Ανατρεπτικός μεχρι τέλους ο προεδρος.

          υ.γ.2 @Kώστας Θ
          -“φιλελεύθερος” στα οικονομικά και “πατριώτης” στα εθνικά -
          μας δημιουργείς πρόβλημα φίλε
          δε μπορούμε να σε κατατάξουμε :)

          • Κώστας Θ. avatar
            Κώστας Θ. @ restart 09/05/2012 22:41:57

            Δεξιός Nεοδημοκράτης, φιλελεύθερος πατριώτης, καραμανλο - σαμαρικός.

    • http://chomatery.blogspot.com avatar
      http://chomatery.blogspot.com @ hagan 09/05/2012 22:56:14

      η Ντόρα κι ο Μάνος δεν έχουν να προσθέσουν τίποτε από εκλογικό ποσοστό στη ΝΔ. Οι νεοφιλελεύθεροι παρέμειναν. γι΄αυτό ΔΗΣΥ και Δράση έμειναν εκτός Βουλής. Η λαϊκή δεξιά ήταν αυτή που απείχε ή ψήφισε Τσίπρα ή Καμμένο.....

  5. γιωργης avatar
    γιωργης 09/05/2012 13:20:08

    Μπράβο στον πρόεδρο διότι μόνο με συστράτευση όλων μας έστω και την τελευταια στιγμή θα αποφύγουμε τυχόν δυσάρεστες καταστάσεις. Πως όμως μπορεί να το καταλάβει αυτό ο απλός πολίτης που ελπίζει ότι θα του επιστραφούν οι μισθοί οι συντάξεις και τα χαρατσια; ίσως όπως στις αρχαίες τραγωδίες να επιστρατευτεί με κάποιο τρόπο ο από μηχανής θεός!

  6. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 09/05/2012 13:20:37

    Καλά τα λές τώρα Αντώνη αλλά πολύ φοβούμαι ότι οι συνθήκες σας έχουν ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ.
    Κυρίως όσοι απλοί πολίτες είναι εκτός κομματικών μηχανισμών θεωρούν ότι ΠΑΣΟΚ+ΝΔ αντιπροσωπεύουν το "παλαιο & σκουριασμένο" μεταπολιτευτικό ψηφιδωτό.
    Πάρε άμεσα πρωτοβουλία για ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ που θα περιλαμβ'ανει όλους από Λαική Δεξιά, Φιλελεύθερους ακόμα και Κεντραριστερούς που θα εγκαταλείψουν το βυθιζόμενο κουφάρι του ΠΑΣΟΚ.
    Οι παλαιοί "αρχηγοί" να κάνουν πέρα και να μην πολιτευτούν καθόλου αλλά να προταχθούν νέα πρόσωπα αλλά αυτοί να στηρίξουν την προσπάθεια.
    Επικεφαλής μπορεί να είναι ο Δήμας (μεταβατικά) ή ο Μαρκεζίνης ή οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο ευρυτερης αποδοχής χωρίς βαρίδια του παρελθόντος.
    Η επερχόμενη αναμέτρηση θα είναι σκληρή γιατί πολλοί από τη νεολαία κυρίως σπευδουν από κεκτημένη ταχύτητα στο πλοίο των ονείρων του ΣΥΡΙΖΑ που μπορεί να συγχωνευτεί με ΔΗΜΑΡ+ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ+ΚΑΤΣΕΛΗ.....
    Πρέπει αυτή η ΝΕΑ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ να βάλει τις εξής προτεραιότητες:
    * Παραμονή στο Ευρώ με τις μέγιστες δυνατές τροποποιήσεις και συμμαχίες στην Ευρώπη ακόμα και με Αριστερές δυνάμεις για καλύτερους όρους στη χώρα.
    * ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΜΠΡΑΚΤΗ (φτιάξτε και ομάδες εθελοντών για την προστασία της 3ης ηλικίας όπως η Χρυσή Αυγή και θα την εξαφανίσετε σε ένα βράδυ!!).
    * Διαφάνεια στο Κράτος, Αρση Γραφειοκρατίας, Μείωση Δημόσιου Τομέα, ΑΜΕΣΕΣ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, Μειωμένη Φορολογία και Προσέλκυση Ιδιωτικων Επενδύσεων για να μειωθεί η ανεργία και ο κόσμος να αρχισει να εμπιστεύεται πλέον την κυβέρνησή του!

  7. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 09/05/2012 13:22:46

    Η πρώτη εντύπωση από το εκλογικό αποτέλεσμα της 6ης Μαϊου είναι καταλυτική:
    Οι Έλληνες τόλμησαν.
    Αψήφησαν τις απειλές, τους απροκάλυπτους εκβιασμούς «ειδικών», «σοφών», «πατερούληδων», «ανεξάρτητων δημοσιογράφων» και λοιπών ωδικών πτηνών, και είπαν ένα ηχηρό όχι στην πολιτική που εξέφρασαν ως τώρα Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ (μαζί με τις γνωστές παραφυάδες : ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ, Δράση κ.λπ.).
    Τα δύο τρίτα των εκλογέων επέλεξαν κόμματα που σαφέστατα αντιτίθενται στην άκριτη αποδοχή της πολιτικής που ισοπεδώνει σταδιακά όλη την Ευρώπη.
    Έστειλαν ουσιαστικά στον κάλαθο των αχρήστων τα δύο τέως μεγάλα κόμματα, που ως και μέχρι αυτή τη στιγμή, δεν δείχνουν να έχουν αντιληφθεί τι άλλαξε με την ψήφο της Κυριακής.
    Δήλωσαν όσο πιο καθαρά γίνεται, σε όσους επέμεναν να κυβερνούν από τη Μύκονο της αστακομακαρονάδας και την Αράχωβα του νεοπλουτισμού, ότι δεν αντέχουν άλλο όσους αποφασίζουν για μας, ενώ οι ίδιοι ζουν σε έναν άλλο κόσμο, παράλληλο και ασύμπτωτο με τον πραγματικό κόσμο.
    Σε έναν κόσμο όπου κανείς δεν πεινάει –παρά μόνο αν κάνει δίαιτα-κανείς δεν αυτοκτονεί από απελπισία –παρά μόνο από ανία- κανείς δεν νιώθει να κινδυνεύει η ζωή του όταν μπαίνει ή βγαίνει από το σπίτι του – αφού υπάρχει η προσωπική του ασφάλεια, που κάνει και τα ψώνια, φυλάει και τα παιδιά, άμα λάχει…
    Την ίδια ώρα που οι άνεργοι ξεπέρασαν το εκατομμύριο…
    Οι Έλληνες πήραν μια γομολάστιχα και άρχισαν να σβήνουν από τον αυριανό πολιτικό χάρτη της πατρίδας μας όσους ακκίζονταν με τα γεράκια και τους παπαγάλους της διαπλεκόμενης διαφθοράς της τελευταίας τριακονταετίας.
    Τιμώρησαν όσους αδιάντροπα, άνανδρα, αφιλότιμα, μας κουνούσαν το δάχτυλο κάθε βράδυ στις 8 επειδή δεν είμαστε αρκετά παραγωγικοί για τα αφεντικά τους, επειδή δεν είμαστε αρκετά υποτελείς στα πολιτικά τους πρότυπα, επειδή δεν είμαστε αρκετά προσαρμοστικοί στις απαιτήσεις των καιρών, επειδή δεν αναγνωρίζαμε το επίπεδο των αλάθητων ηγετών μας.
    Όπως η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία δογμάτισε στην Α΄ Βατικανή Σύνοδο ότι ο Πάπας, όταν αποφαίνεται ex cathedra, είναι αλάθητος, έτσι και τα από-κόμματα της συμφοράς είχαν δογματίσει ότι ο αρχηγός έχει πάντα δίκιο, ιδίως στις …προσωπικές ( ! ) επιλογές του.
    Και με τι καμάρι οι ανεξάρτητοι εκπρόσωποι του λαού, ανέβαιναν στη μάντρα της στάνης για να βελάξουν ευτυχισμένοι και να δικαιολογήσουν τις αποφάσεις και επιλογές των ηγετών, αυτές τις επιλογές που ο χύδην όχλος αδυνατούσε να καταλάβει ποιο μεγαλοφυές σχέδιο περιέκλειαν.
    Την ίδια ώρα που οι αυτοκτονίες πλήθαιναν…
    Οι Έλληνες είπαν, με άλλα λόγια, ό,τι είχε πει ο Κολοκοτρώνης γι΄ αυτούς που αλώνιζαν την Πελοπόννησο, γυρεύοντας να μαζέψουν υπογραφές στα προσκυνοχάρτια των μπέηδων : Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους !
    Αλλά ας όψεται ο εκλογικός νόμος και το μπόνους των 50 εδρών…
    Το δεύτερο, εξίσου σαφές, μήνυμα των Ελλήνων ήταν ότι δεν εμπιστεύονται κανέναν από τους σημερινούς πολιτικούς σχηματισμούς για να κυβερνήσει μόνος του το καράβι της πατρίδας σ΄ αυτούς τους ταραγμένους καιρούς.
    Κι έτσι ζήτησαν από τους πολιτικούς μας εκπροσώπους να μονοιάσουν, να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων, να ανυψωθούν από τη σιχαμερή χαμέρπεια των τελευταίων δεκαετιών -αν όχι όλοι, τουλάχιστον οι σώφρονες- και να αποτινάξουν από τους ώμους των Ελλήνων το βάρος της υποτέλειας, της εξάρτησης, της ανυποληψίας και να αποκρούσουν τον επικείμενο κίνδυνο εθνικής καταστροφής.
    Όσοι από τους εκλεκτούς αναγνώστες είχαν την υπομονή να διαβάσουν ως εδώ, θα περίμεναν ίσως και κάποια σχόλια για τις κινήσεις της Ν.Δ. κατά τους τελευταίους μήνες.
    Μίλησαν άλλοι:
    Για την πολιτική τσίρκου Medrano, την ανανέωση που ποτέ δεν έγινε, τα φθαρμένα πρόσωπα των επιφανών, τις επιλογές τύπου Ψυχάρη (που είπαν πολλά σε πολλούς…), τις εκθέσεις ιδεών που απευθύνονταν σε γυμνασιόπαιδες, αντί ουσιαστικού προγράμματος, την εικόνα «ευπειθώς αναφέρομαι» που εξέπεμπε το κόμμα κατά την συγκυβέρνηση κ.λπ.
    Αλλά, είπαμε : ο αρχηγός, σύμφωνα με την Α΄ Βατικανή, έχει πάντα δίκιο…

    Και τώρα τι ;
    Τώρα ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε. Τόσο απλά.
    Αλλά πώς θα αλλάξει ο πολιτευτάκιας που έχει μάθει, ως νεώτερος Γκρούεζας, να τρέφεται από τον δημόσιο πλούτο, για τις υπηρεσίες που προσφέρει στο κόμμα ;
    Πώς θα γεμίσουν οι άδειες ψυχές που μετράνε τη ζωή με επιτόκια, spreads, κουκιά και συμμαχίες με τον διάβολο αρκεί να μη τους πάρουν από τα χέρια την κουτάλα;
    Πώς θα καθαρίσουν μέσα σε ένα μήνα τα μάτια όλων μας ώστε να διακρίνουμε ποιο είναι το ωφέλιμο για το σύνολο και όχι μόνο για το άτομό μας;
    Πώς θα πάμε από το εγώ στο εμείς μέχρι τις 17 Ιουνίου;
    Η πολιτική δεν είναι παιχνίδι Lego όπου συναρμολογείς ένα σπιτάκι ή ένα αυτοκίνητο με τις έτοιμες οδηγίες ενός φυλλαδίου.
    Η πολιτική είναι ζωή. Καθένας από μας δίνει αυτό που έχει μέσα του. Κανείς δεν μπορεί να δώσει κάτι περισσότερο.
    Ποιος μπορεί σήμερα να εμπνεύσει αγάπη για τον Θεό, για την πατρίδα, για τη δικαιοσύνη, τη φιλανθρωπία, την ανιδιοτέλεια, την τιμιότητα;
    Πώς να ζητήσει κανείς συνέπεια, τιμιότητα, φιλότιμο, ανιδιοτέλεια από έναν ολόκληρο λαό, όταν ο ίδιος είναι ασυνεπής, άτιμος, αφιλότιμος, ιδιοτελής;
    Πού και πότε επικράτησε κοινωνική δικαιοσύνη και συλλογική ευημερία, μόνο με τον φόβο, το ψέμα και την καταστολή;
    Η σύμπραξη ιδιοτελών ατομικών συμφερόντων δεν συγκροτεί κοινωνία αλλά ζούγκλα, όπου φυσικά ο ισχυρότερος επικρατεί εις βάρος των αδυνάτων.
    Πότε οι ιδεολογίες έδωσαν αγαθούς καρπούς, χωρίς τη συγκολλητική ουσία της μετάνοιας, της συγχώρησης, της ταπείνωσης;
    Πού διακρίνει κανείς σήμερα ένσαρκες αυτές τις αρετές;
    Αντιθέτως, με οδυνηρό τρόπο βιώνουμε καθημερινά ότι όλες οι εξουσίες επιθυμούν μόνο να εκμεταλλεύονται τους πολλούς αδύναμους, μέσω του ψεύδους, της εξαπάτησης, της διαφθοράς και εν τέλει της βίας.
    Ο σχηματισμός μιας κυβέρνησης, που νομοτελειακά θα επέλθει εντός του επομένου μηνός, δεν ανακόπτει την ασυγκράτητη πορεία της πατρίδας μας προς την καταστροφή, γιατί δεν θα αλλάξει το σάπιο έδαφος επάνω στο οποίο χτίζουμε τα τελευταία 190 χρόνια.
    Ζούμε ημέρες αποκαλυπτικές. Τα σημεία των καιρών τρομάζουν όσους βλέπουν τι μας περιμένει.
    Γιατί δεν υπάρχει σήμερα Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης ή Μακρυγιάννης.
    Και οι Μαυροκορδάτοι καιροφυλακτούν.

    • ilektro77 avatar
      ilektro77 @ Γιάννης Καλαματιανός 09/05/2012 13:27:30

      Τα πολλά λόγια είναι φτώχια ή .... οδηγούν στην φτώχια.

    • kprotop avatar
      kprotop @ Γιάννης Καλαματιανός 09/05/2012 13:29:16

      Όλο το κατεβατό για να μας πεις ότι ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ....Το καταλαβάμε από την πρώτη γραμμή.

      • ΓιαννηZ avatar
        ΓιαννηZ @ kprotop 09/05/2012 15:09:23

        Αυτο καταλαβες? Μπραβο....και καλη επιτυχια στις πανελληνιες!!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Γιάννης Καλαματιανός 09/05/2012 13:44:08

      ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
      ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '70 .
      ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΠΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ?

    • tak avatar
      tak @ Γιάννης Καλαματιανός 09/05/2012 13:45:45

      Τι σχέση είχαν ο Κολοκοτρώνης και ο Καραϊσκάκης με το Μακρυγιάννη; Είστε σίγουρος πως μπορείτε να κρίνετε έτσι τον Μαυροκορδάτο; Η ιστορία είναι ιστορία και όχι ό,τι μας αρέσει...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tak 09/05/2012 13:57:45

        Πέστα γιατί άλλο εκθέσεις ιδεώ και άλλο η γνὠση των ιστορικών γεγονότων σε βάθος.
        Αυτή η καχεκτική ανάλυση "Οπλαρχηγοί - Λαός", "Εκτελεστικό - Υποταγμένοι αστοί πολιτικοί" βόλεψε πολύ την κλινικά νεκρή αριστερίστικη ερμηνεία - κατά το δοκούν - της Επανάστασης. (Και από την άλλη πλευρά, βέβαια, τα ίδια κάνανε και κάτι δεξιοί ψευτο-πατριώτες)

        • tak avatar
          tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/05/2012 14:12:35

          Γιάννη μου, επειδή "ουδείς ποτ' ευτύχησεν έκδικος γεγώς" (κανένας ποτέ δεν ευτύχησε αν στάθηκε άδικος), έτσι και η ελληνική ιστορία δεν μπορεί να ευτυχήσει, όσο τη μπολιάζουν ορισμένοι με ενέσεις αδικίας... Μεταφορικά δε, όσοι αδίκησαν τις καλές προθέσεις του Αντώνη Σαμαρά, θα τα βρουν δυστυχώς μπροστά τους και μάλιστα στη σκληρή έκδοση...

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ tak 09/05/2012 14:33:43

            Ο Θεός να μας φυλάει! Φτιάξαμε τον Τσίπρα τζάμπα μάγκα! Να μιλάει στο Κολοσσιαίο να μας λέει ότι θα μας καταστρέψει - κι αυτό θα κάνει -και μεις οι πληβείοι να φωνάζουμε Ave!

          • tak avatar
            tak @ Δαναός 09/05/2012 17:37:07

            Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν... Δαναέ μου, σημεία των καιρών!Είδες που λέει η παροιμία πως με στραβό θα κάτσεις, στο τέλος θα αλληθωρίσεις; Εμείς το πάθαμε...

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ tak 09/05/2012 15:07:19

            Ο Μακρυγιάννης και οι αρχηγοί των καφενέδων...

            Έκοψα και χαντάκι ολόγυρα, έφκειασα κι' από 'να μπούρτζι με πολλές πολεμήστρες απόξω τις πόρτες των κούλιων. Άφησα κι' ανθρώπους μέσα να μη βάνουν κανέναν ξένο, ότι εγώ και οι συντρόφοι μου πεθάναμεν δυο μερόνυχτα κουβαλιώντας πέτρες και δουλεύοντας και οι άλλοι κοιμώνταν· κι' όταν ξυπνούσαν, περγελούσαν τους ανθρώπους και τους έλεγαν κιοτήδες. Αυτείνοι ήταν αντρείοι και παληκάρια -εις τους καφφενέδες.
            Έδωσε ο Θεός και δεν βδοκίμησε ο Μπραϊμης -είχα όρκον να τους αφήσω όξω να τους κόψη σαν σκυλιά, να μην γλυτώση κανένας, ότι οι τεμπέληδες δεν άφιναν και τους άλλους να δουλέψουνε.
            Τότε, αφού συγυρίστηκα καλά, είπα των ανθρώπων να κοιμηθούνε ολίγον όσο-να περάση το μεσημέρι, να-μην μας ακολουθήση το βράδυ πόλεμος και δεν βαστάμεν οληνύχτα· και οι Τούρκοι κοιμώνταν. Πήγαν οι άνθρωποι να ησυχάσουνε. Τότε, δια να σκοτωθούμεν όλοι και να μην γλυτώση κανένας, αν τύχη κίντυνος, ούτε εγώ, ούτε αυτείνοι οι νέοι αρχηγοί των καφφενέδων, είπα ότι πρέπει να διώξω και τα καϊκια. Ότ' είχε ο καθένας από τρία-τέσσερα και δι' αυτό δεν θέλαν να φκειάσουνε ταμπούρια. Το είχαν σκοπό, αν πλησιάση ο Μπραϊμης, να μπούνε μέσα κι' άλλοι να πάνε εις τ' Ανάπλι, κι' άλλοι 'σ τα νησιά. -Και τότε μπορούσαν να φύγουν κι' από τους δικούς μου και κιντύνευα κ' εγώ. Αφού φάγαν κ' έπιαν κρασί όλοι αυτείνοι, έπεσαν εις τον ύπνο. Τότε πάγω και παίρνω έναν από τα καϊκια και τον βάνω σε μίαν φελούκα και του λέγω να πάγη σε όλα τα καϊκια να τους ειπή κρυφίως σε μια στιμή όλα συνχρόνως να φύγουνε, να μην μείνη κανένα· και να μην κάμουν σαματά και νοηθούν, θα τους σκοτώσω. Αυτείνοι γύρευαν αφορμή- 'σ έναν καιρόν φύγαν όλα τα καϊκια και πάνε εις την δουλειά τους. Όταν ξεμάκρυναν, τα πήραν χαμπέρι. Εγώ έκανα ότι δεν ξέρω και κοιμώμουν. Τότε έρχονται με ξυπνάνε· φωνάζω κ' εγώ και λυπούμαι το κακόν οπού πάθαμεν. " Τότε τους λέγω· "Οι ελπίδες μας ήταν αυτές· πάγει κι' αυτό και " είμαστε σε κίντυνο. Τώρα άλλη θαραπαγή δεν είναι -φκειάσιμον του πόστου του ο καθείς. Μάλλωσαν μ' εμένα ότι τους παρακίνησα και διώξαμεν και τ' άλογα. Σαν τα 'χαμεν, ήταν ελπίδες να φύγουν μ' αυτά. Τους είπα ότι ήταν οι ελπίδες μου 'σ τα καϊκια κ' έδωσα αυτείνη την γνώμη. Άρχισαν να στοχάζωνται και να φκειάνη ο καθείς το πόστο του, ότι εκεί θα πεθάνη

  8. Ηλίας avatar
    Ηλίας 09/05/2012 13:25:22

    Για να καταλάβω...Πρώτα σπάμε την παράταξη σε τρία κομμάτια για να κερδίσουμε το πασοκ και μετα τα κολλάμε πισω για να κερδισουμε τον τσιπρα...
    Κάτι δεν παει καλα ρε παιδιά. Δεν το καταλαβαίνει κανεις;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ηλίας 09/05/2012 17:41:03

      Μου αρέσει που τα βάζουμε με το Σαμαρά που πάει να σώσει τέτοιο επιπόλαιο λαό από την καταστροφή. Έχει κανείς ακούσει γνώμες για το θέατρο του Τσίπρα 2 μέρες τώρα; Για τη ΧΑ; Ε, αυτό είναι το θέμα. Θα την πληρώσουμε την πίστη μας στις παραλλαγές του "λεφτά υπάρχουν" που ενισχύσαμε την Κυριακή. Και ο Σαμαράς θα δικαιωθεί και πάλι. Πικρή δικαίωση πάλι όμως. Και ο λαός θα πάθουμε ότι μας αξίζει. Ευτυχώς ο Θεός μας δε θα αφήσει να χαθούμε τελείως...

  9. Παντελης Κρ. avatar
    Παντελης Κρ. 09/05/2012 13:27:09

    Ανασησταση της κεντροδεξιας με μανο ντορα καρατζαφερη ? Καλα μιλαμε σοβαρα τωρα ? Ανασησταση γινεται απο τη βαση και με αναπροσδιορισμο των θεσεων μεσω ανοιχτων διεργασιων , και οχι πισω απο κλειστες πορτες με προσωπα του χθες υπο το τρομο ενως εκλογικου αποτελεσματος.

    • romeo avatar
      romeo @ Παντελης Κρ. 09/05/2012 13:47:17

      Κόμμα Αρχών! Από τη βάση και από το μηδέν! Και όσοι πιστοί προσέλθετε...

  10. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/05/2012 13:29:07

    Ο Σαμαράς κύριοι έκανε ανοιχτή πρόσκληση σε όλα τα κόμματα.

    Δεν πήγε στην κ. Ντόρα ή τον Μάνο για να ζητιανεύει τη στήριξή τους όπως διάφοροι μεσαιχωρίτες θέλουν.

    Αν επιθυμούν, λοιπόν, τα κόμματα της κεντροδεξιάς ας έρθουν χωρίς προϋποθέσεις. Αν δεν θέλουν, είναι εκτεθειμένα στον ελληνικό λαό. Ας κατέβουν μόνα τους στις εκλογές, αλλά οι ψηφοφόροι τους κατά 80% τουλάχιστον θα έχουν πλέον πάει με τη ΝΔ και το ενιαίο Ευρωπαϊκό Κεντροδεξιό της Μέτωπο. Είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι σε νέες εκλογές, όταν παίζεται το δίλημμα ακυβερνησία ή όχι, τα μικρά κόμματα συνθλίβονται.

    • Athon avatar
      Athon @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/05/2012 20:37:25

      Ναι, ανοιχτή πρόταση. Δεν ζητιάνεψε.

  11. GSV avatar
    GSV 09/05/2012 13:30:26

    Σε σωστη κατευθυνση ειναι το καλεσμα του Σαμαρα προς ολους τους χωρους που εκφραζουν τη κεντροδεξια. Επανενωση ενος πολιτικου χωρου δεν μπορει να αποτελει αποκλειστικο προνομιο του Συριζα. Ουτε θα πρεπει να επιτραπει μια δυνατη αριστερα χωρις να υπαρχει καποιο αντιπαλο δεος απεναντι της. Το ΠΑΣΟΚ εξαλλου αποδημισε εις κυριον!

    Βεβαιως ο Σαμαρας θα πρεπει να ξεκαθαρισει εξ αρχης οτι οποιος συστρατευθει μαζι του θα πρεπει εκ των προτερων να συμφωνει με τις προγραμματικες δηλωσεις του.

    Επαναδιαπραγματευση, ευρω και αναπτυξη.

    Ο Σαμαρας θα πρεπει να στοχευσει πρωτιστως στην εκλογικη δεξαμενη του Καμμενου, εκθετοντας τον πολιτικα και αναγκαζοντας τον να παρει θεση για το ενδεχομενο επιστροφης στη δραχμη!

    Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι οι πολιτικες εξελιξεις οπως διαμορφωνονται ευνοουν σε βαθος χρονου το Σαμαρα. Μπορει στην Ελλαδα να μη φαινεται αυτο μιας και ολοι ειναι μαστουρωμενοι με τα πυροτεχνηματα του Συριζα και των Αν.Ελ. αλλα θα ερθει συντομα η ωρα που ολοι αυτοι οι πατριωτες του καναπε θα πρεπει να κοιταξουν καταματα την Ευρωπη.

    Τωρα θα τεθει πραγματικα το διλλημα ευρω η δραχμη και δεν θα τεθει απο μεσα (βλεπε ΓΑΠ και δημοψηφισματα) αλλα απο εξω (απο την ιδια την ΕΕ)! Τοτε ο ελληνικος λαος θα πρεπει να επιλεξει κατι που μεχρι τωρα δεν φαινοταν να τον απειλει (ολοι θεωρουσαν οτι η κινδυνολογια για αποχωρηση απο το ευρω γινεται στα πλαισια της χειραγωγησης). Ισως, αυτο το γεγονος να εδωσε τοσα περιθωρια οργισμενης ψηφου στις καλπες.

    Πλεον οι μασκες θα πεσουν! Η Ευρωπη το θετει πλεον καθαρα το διλλημα. Ευρω στα πλαισια της δανειακης συμβασης η μονομερης καταγγελια και δραχμη με τις οποιες συνεπειες.

    Ο καθενας ας αναλαβει τις ευθυνες του και σε ενα χρονο απο τωρα ας ξανακανουμε μια κουβεντα περι δοσιλογων, νενεκων και λοιπων.

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ GSV 09/05/2012 13:59:23

      Νομίζω ότι για αυτό έγινε η δήλωση αυτή τώρα.
      Αφού εκ των πραγμάτων οδηγούμαστε σε νέες εκλογές, όποια κόμματα ενδιαφέρονται, μπορούν να ανατποκριθούν στο κάλεσμα τώρα, δηλαδή πριν τις εκλογές και προφανώς να συζητήσουν με την ΝΔ το πλαίσιο αυτής της συνεργασίας και των προγραμματικών θέσεων.

  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/05/2012 13:31:39

    "δεν υπάρχει σήμερα Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης ή Μακρυγιάννης": ούτε το 1823 "υπήρχαν", αλλά εμφανίστηκαν εκεί που κανείς δεν τους περίμενε. ΔΕΝ υπάρχει άλλο ανάχωμα στη δραχμο-ποίηση της Ελλάδας, αυτή τη στιγμή, εκτός από το Σαμαρά. Τέρμα τα λόγια, μόνο πράξεις από εδώ κι έπειτα, αλλοιώς ο ελληνικός διχασμός θα σερβίρει τα "ελληνικά ασημικά" στο τραπέζι των ξένων εκκαθαριστών της μετα-πτωχευτικής εποχής.

  13. Andreas avatar
    Andreas 09/05/2012 13:33:12

    Δυο σχόλια για τις κρίσιμες πολιτικές εξελίξεις. Πρώτον, πρέπει η ΝΔ να αντιταχθεί στον καταστροφικό λαϊκισμό. Ο Αντώνης Σαμαράς αμέσως να συστήσει στον Τσίπρα να είναι πιο προσεκτικός, γιατί παίζει το μέλλον της χώρας στα ζάρια με τις σπασμωδικές του κινήσεις. Διαδίδεται ότι θέλει να στείλει επιστολή στους αρμοδίους της Ε.Ε. για να καταγγείλει μονομερώς το μνημόνιο με το επιχείρημα ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ αντιπροσωπεύουν μόνο το 32% του λαού. Ο ΣΥΡΙΖΑ με τις "κρυφο-αντι-ευρωπαϊκές" του θέσεις αντιπροσωπεύει μόνο το 16%, που αλαζονικά θέλει να επιβληθεί και να κυβερνήσει. Και λέω "κρυφο-αντι-ευρωπαϊκές" θέσεις, γιατί σε αντίθεση με το ΚΚΕ που βγαίνει ανοικτά και τάσσεται υπέρ της αποχώρησης από το ευρώ, ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να παραπλανήσει τον κόσμο με παραλλαγή θέσεων. Να μιλήσει καθαρά ο Τσίπρας. ΔΕΝ καταλαβαίνω γιατί θέλει να στείλει επιστολή στην Ε.Ε.; Με ποια ιδιότητα; Αρχηγός κόμματος είναι. Δεν είναι πρωθυπουργός. Γιατί αυτός, με το 16% μόνο να τον στηρίζει, θέλει να προκαλέσει προβλήματα στη χώρα; Να περιμένει να αναλάβει πρωθυπουργός και μετά να κάνει ό,τι λέει ότι θα κάνει. Να μην τολμήσει να θέσει σε κίνδυνο τη χώρα, γιατί δεν έχει καμιά νομιμοποίηση να το πράξει.

    Και, δεύτερον, απαιτείται εγρήγορση μετά και τις δηλώσεις Καμμένου για πίεση των βουλευτών προς την ηγεσία της ΝΔ. Δεν πρέπει να πιαστεί το κόμμα στον ύπνο. Ο Καμμένος, όπως το είχε δηλώσει και προεκλογικά, ζητάει αποστασία. Αποχώρηση βουλευτών από τη ΝΔ και προσχώρηση στο κόμμα του. Ο Καμμένος επχειρεί δόλια υπονόμευση της συνοχής της νεοεκλεγείσας Κ.Ο. του κόμματος. Δεν πρέπει να βρει πρόσφορο έδαφος να κάνει κάτι τέτοιο. Δημόσια καταγγελία τώρα της πρωτοφανούς προσπάθειας νόθευσης της λαϊκής ετυμηγορίας.

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Andreas 09/05/2012 13:48:57

      "Ο Αντώνης Σαμαράς αμέσως να συστήσει στον Τσίπρα να είναι πιο προσεκτικός, γιατί παίζει το μέλλον της χώρας στα ζάρια με τις σπασμωδικές του κινήσεις."
      Το έκανε Andreas... Από χτες ήδη...

  14. elli avatar
    elli 09/05/2012 13:34:04

    Σύμφωνα με τους ίδιους τους Γερμανούς, τροποποίηση του μνημονίου δεν γίνεται και θέλουν πιστή εφαρμογή, με πολύ μικρά περιθώρια αλλαγών. Άρα οι ίδιοι οι Ευρωπαίοι απαντούν στο ζήτημα της αλλαγής οικονομικής πολιτικής.
    Στα 2 άλλα θέματα που θέτει, "να διασφαλίσουμε τα κεκτημένα δεκαετιών" όπως επίσης και το "αίσθημα ασφάλειας " που θα δώσουν στους πολίτες, νομίζω πως σε αυτά τα θέματα απάντησε ο κόσμος στις κάλπες γιατί ακριβώς αυτά του έδωσαν κατά τη διάρκεια της συγκυβέρνησης!

  15. dexihaf avatar
    dexihaf 09/05/2012 13:37:13

    Ολόκληρη έκθεση μπορώ να γράψω, αλλά θα προσπαθήσω να τα περιορίσω.
    α. Πρόεδρε, είναι φανερό ότι ο "σοφός λαός" έκανε λάθος. Δέχομαι από προχθές πολλά τηλεφωνήματα φίλων, που είτε ψήφισαν ΝΔ χωρίς να το πολυθέλουν, οπότε δεν έκαναν και αγώνα, είτε ψήφισαν κάτι άλλο. Κοινή επωδός όλων... "Αν ξαναγίνουν εκλογές, θα δώσουμε αγώνα για τη ΝΔ".
    β. Είναι σαφές, ότι ο Τσίπρας δε θέλει να κυβερνήσει. Αυτό όμως, πιστέψτε με, δεν το αντιλαμβάνονται όλοι. Οι θιασώτες του "όλοι ίδιοι είναι", είναι αρνητικά προκατειλημμένοι απέναντι στη ΝΔ (πλεονασμός το "αρνητικά", αλλά το αφήνω για να τονιστεί). Ακόμα πολλοί υποστηρίζουν ότι αν πάμε σε εκλογές "φταίει ο Σαμαράς, που θέλει να γίνει πρωθυπουργός". Βρε 'σεις, αν ήθελε θα το έκανε το Νοέμβριο... εκεί, το δικό τους αυτοί. Τα καθόλα αξιόλογα στελέχη που βγαίνουν στα κανάλια και εκφράζουν τις θέσεις μας και λένε το αυτονόητο, προφανώς δε φτάνουν.
    γ. Θέλει μεγάλη προσοχή η συστράτευση. Με ποιες προϋποθέσεις θα επιστρέψουν οι "φίλοι μας" και πως αυτό θα βγει προς τα έξω. Καλά κάνεις και ζητάς "τη δημιουργία ενός ευρύτερου ευρωπαϊκού μετώπου της Κεντροδεξιάς στην Ελλάδα", όμως πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι αυτό γίνεται για το καλό του τόπου.
    δ. Διώξε από δίπλα σου τα βαρίδια. Μα θα μου πεις συστράτευση και εγώ θα διώχνω? Ναι πρόεδρε, διώξε όσους δε σε ενημέρωναν σωστά, όσους έπαιζαν παιχνίδια στην πλάτη σου ακόμα και με τα ψηφοδέλτια ή με τη συγκυβέρνηση, όσους θεώρησες ότι αφού ήταν μαζί σου στα δύσκολα (βλ. ΠΟΛ.ΑΝ.) πρέπει να είναι και στα θεωρητικά πιο εύκολα (βλ. ΝΔ). Στηρίξου σε ανθρώπους που πονάνε την παράταξη - Μεϊμαράκης, Λυκουρέντζος, Κεφαλογιάννη και πάρα πολλούς ακόμα , αλλά και άλλους που δεν θεωρούνται ίσως πρώτης γραμμής π.χ. Πουπάκης, Ζωντανός κ.π.α. (τεράστια η λίστα και στις δύο περιπτώσεις, γράφω όσους μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό) - και κάνε ένα "εσωτερικό άνοιγμα". Άνοιξε τις πόρτες του κόμματος για όποιον αγνό αγωνιστή θέλει να προσφέρει. Είναι πολλοί, ίσως και πιο χρήσιμοι από τα προβεβλημένα στελέχη. Είναι αυτοί που δίνουν τον αγώνα καθημερινά στον κοινωνικό τους περίγυρο, χωρίς να περειμένουν κάτι. Ίσως ένα μπράβο, ένα ευχαριστώ, για αυτούς να είναι αρκετό. Όλοι οι άλλοι, θα ζητήσουν ανταλλάγματα...
    Και τέλος, ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
    Μόνο έτσι θα καταλάβουν όλοι ότι δε φοβόμαστε, μόνο έτσι θα αποκτήσουν άλλη βαρύτητα οι θέσεις μας, μόνο έτσι θα φτάσει η φωνή μας σε κάθε σπίτι.
    Καλό κουράγιο σε όλους και καλά μυαλά...

  16. ERASMUS avatar
    ERASMUS 09/05/2012 13:50:59

    Βλέπω το 19% της ΝΔ στις επόμενες εκλογές να γίνεται 14% και ο Καμμένος να παει στο 20%.
    Δεν γίνεται να κυβερνήσεις ενα λαό με τις οδηγίες που σου δινουν και απαιτούν τηλεφωνικά οι Ευρωπαιοι!!!!!
    Περα απο οτι φαινεσαι ανακόλουθος σε οτι λες ..... δινεις και την εντυπωση οτι εισαι και εκτος πραγματικότητας.
    Δεν γίνεται επί ένα μήνα να λες οτι χρειάζομαι αυτοδυναμία στις εκλογές και στις 7.30 της Κυριακής να δηλωνεις οτι τωρα θα συνεργαστώ και θα υποστηρίξω οποιοδηποτε!!!!
    Δεν γίνεται να αγωνίζεσαι να διώξεις τα βαρίδια της παραταξης και στο τελος να λες ξεχαστε οτι εκανα μεχρι τωρα ....... ολοι μέσα στο μαντρι!!!!!!!!!!
    Θυμιζεις τον τρελο του χωριού ή μαλλον τον Γιωργακη στα καλύτερα του!!!!!!!!!

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ ERASMUS 09/05/2012 14:07:27

      Χωρίς να διαφωνώ ιδιαίτερα στο γεγονός ότι πολλοί εκλαμβάνουν με αυτόν τον τρόπο τις κινήσεις της ΝΔ, έχω πάντα την εξής απορία: Τα "βαρίδια" που καταλογίζουν στην ΝΔ, είναι κάτι διαφορετικό από τους 10 πρώην βουλευτές της ΝΔ και τον αρχηγό των Αν.Ελ.;
      Αν η πραγματική αιτία της ψήφου ήταν τα πρόσωπα και το παρελθόν τους, γιατί ψήφισαν και τους 10 πρώην του κακού κόμματος, ως νυν του καλού; (οι οποίοι έχουν ψηφίσει και την κυβέρνηση Παπαδήμου).
      Το ίδιο ισχύει και για τους εκλεχθέντες πρωήν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με την ΔΗΜ.ΑΡ.

  17. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 09/05/2012 13:51:08

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΜΑΧΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ (ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ), ΔΕΝ
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ
    ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ.
    ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΙ ΕΧΘΡΟΙ.
    ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ.
    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

  18. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/05/2012 13:54:30

    Είναι απαραίτητο αυτό. Η ΝΔ πρέπει να υπερβεί το μνημόνιο-αντιμνημόνιο και να κάνει ότι είναι δυνατόν για να μείνει η χώρα στην ΕΕ.

  19. thanas1s avatar
    thanas1s 09/05/2012 13:57:36

    Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως ο καθαρός 'δεξιός' που κέρδισε την προεδρία της Ν.Δ. θα ηγηθεί μιας 'μετανεοφιλελεύθερης κεντρώας' *παράταξης*
    βασισμένης σε τι; στο σκαι ; στον μπάμπη;

    Όσους κερδίσει η Ν.Δ. τόσους θα χάσει με τον οπορτουνισμό σε μιά εποχή που απαιτεί αμιγή ιδεολογικά κόμματα.

  20. Decodex avatar
    Decodex 09/05/2012 13:58:58

    Ανακατασκευή ενός φθαρμένου "καραβιού" παίρνοντας ξανά τα υλικά που έπεσαν κατά τη πορεία του.
    Αποτέλεσμα;
    Ένα "καράβι" που οδεύει γρηγορότερα προς διάλυση.
    Εδώ χρειάζονται νέα υλικά και ακόμη καλύτερα ένα νέο σκαρί...
    Αν δεν υπάρχει χρόνος τότε πέτα τη σαβούρα να ελαφρύνει (ότι δεν έφυγε ως τώρα), διόρθωσε με νέα υλικά (που δεν προέρχονται από το ίδιο εργοστάσιο/σωλήνα αλλά έχουν συμβατές προδιαγραφές) και άνοιξε τα πανιά.

    Έτσι το καράβι θα ταξιδέψει προς τον σωστό προορισμό και πολλοί θα είναι αυτοί που θα θέλουν να γίνουν επιβάτες...

    Καπετάνιε, αν πάρεις πάλι πηδάλιο (που θα θέλει να παίξει τέτοιο ρόλο) που δεν θα υπακούει στους χειρισμούς σου...τότε δεν πρόκειται να πιάσεις "Ιθάκη" ποτέ..
    Αν πάλι τα "υλικά" παίξουν το ρόλο "σαβούρας" τότε το σκαρί δεν θα αντέξει.

    Ο νοών νοείτω...

  21. vardarskian avatar
    vardarskian 09/05/2012 13:59:49

    και επιστρέφουμε στο δίλημμα που με διάφορες μορφές μας ταλανίζει τα δυο τελευταία χρόνια... ευρώ ή δραχμή...;

  22. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/05/2012 14:04:07

    Τυχόν "εισοδισμός" των νεοφιλελεύθερων στη ΝΔ θα έχει απλώς σημάνει την ιδεολογική τους επικράτηση μέσα στο κόμμα πλέον, αργά ή γρήγορα. Ας μη βαυκαλίζεται κανείς ότι, αν έρθουν, θα απεμπολήσουν τη χρυσή ευκαιρία που τους δίδεται να κάνουν τώρα ό,τι δεν κατάφεραν στις 29/11/2009.

    Φοβάμαι ότι, με αυτό το σημερινό κάλεσμα -και ιδίως υπό συνθήκες πίεσης-, ο Σαμαράς αυτοαναιρέθηκε. Ο χρόνος θα δείξει, και πολύ θα ήθελα να με διαψεύσει (αλλά δεν το ελπίζω).

  23. Mara avatar
    Mara 09/05/2012 14:08:03

    Σε κάποια άλλη ανάρτηση έγραψα ότι τελικά το εκλογικό αποτέλεσμα θα αποδειχθεί πολύ σοφό... θα πέσουν μάσκες ...και θα βγούνε πολλές κουκούλες....

    Όλο το διάστημα πριν τις εκλογές είχαν πέσει... άπαντες με λύσσα και με όλα τα μέσα...., να κοντύνουν τον Σαμαρά σε βαθμό τέτοιο που θα ήταν εύκολος... σε παντός είδους πιέσεις......
    Όμως..... το πράγμα τους ξέφυγε για τα καλά...., γιατί....
    1. Ο Σαμαράς παρακόντυνε.... και δεν το θέλανε (περίμεναν το 24% -25% )
    2. Ο Βενιζέλος καταποντίστηκε.... χάνοντας την δεύτερη θέση ( αυτό και άν δεν το θέλανε με ΤΙΠΟΤΑ...).
    Χάθηκε λοιπόν το "όνειρο" για συγκυβέρνηση....
    Τρίτον όμως και χειρότερο.... ο Σύριζα δεύτερο κόμμα και παραλίγο πρώτο.....

    (Σκάβανε τον λάκκο του Σαμαρά και πέσανε και οι ίδιοι μέσα....)
    Τώρα.... τρέχουν όλοι... και δεν φθάνουν
    Μοιραίως αποκαλύπτεται.... ο Τσίπρας, όπως επίσης μοιραίως θα αποκαλυφθεί.... και ο Καμμένος
    Θα δείτε πως το σύστημα τώρα θα κάνει τούμπα και θα τους ξεμπροστιάσει....
    Όλοι μα όλοι... είναι χεσμένοι με το αποτέλεσμα, γιατί τους ξέφυγε...
    Όλα εδώ πληρώνονται....
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΘΕΛΟΥΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ..... ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ..... ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ.... ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ.....

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Mara 09/05/2012 14:14:40

      +1000
      Γι αυτό ΤΩΡΑ είναι η ευκαιρία η ΚεντροΔεξιά να επανέλθει δυναμικά.

  24. kas avatar
    kas 09/05/2012 14:10:39

    ξυπνάτε

    ποιό πολύ από όλους οι Γερμανοί χαρήκανε
    χεστήκανε από την χαρά τους που βγήκε ο Τσίπρας (θα βγει σε λίγες μέρες έστω)
    καλύτερο δεν θέλανε

    Γιατί αυτό επιδιώκουν. ΟΙΚΙΟΘΕΛΗ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ.

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ kas 09/05/2012 15:56:39

      Πες το άνθρωπε μου,
      έχει μαλλιάσει η γλώσα μου να το λέω (από τότε) σε όλους, ότι με αυτά που ζητήσανε από την ΝΔ και τον Σαμαρά στο Μνημόνιο 2, ουσιαστικά τον καταδικάσανε να μην γίνει πρωθυπουργός.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ kas 09/05/2012 17:42:29

      Μόνο που όσοι το λένε αυτό τους λένε υποταγμένους... Θα το δούμε σύντομα το πόσο θα λυπηθεί η Μέρκελ να μας πει: Ράους!

  25. Γιώργος avatar
    Γιώργος 09/05/2012 14:13:03

    Θα καλέσετε και τον Βαλιανάτο δηλαδή; Ο Βαλιανάτος στην... Συγγρού;

  26. Kargia avatar
    Kargia 09/05/2012 14:15:04

    Ο Βαλλιανάτος συμπεριλαμβάνεται στην συστράτευση? Η Μπάρμπα με τον Παπαμιχαήλ? Άντε να πάρουμε και το Κατερινάκι του Πάνου να κάνουμε το μπουλούκι του αιώνα.

  27. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 09/05/2012 14:15:46

    Το τελευταίο τριήμερο, μετά τις εκλογές παρακολουθούμε το θρίλερ της ακυβερνησίας, της ανευθυνότητας του Τσίπρα και του πραγματικού κινδύνου εξόδου της χώρας από την Ευρωπαϊκή οικογένεια.

    Λόγια και συμπεριφορές ανεύθυνες, του ποδαριού, που κάνουν να τρίζει συνθέμελα το Ελληνικό οικοδόμημα που τόσα χρόνια προσπαθειών να μπεί και να λειτουργήσει σαν ένα ισότιμο ευρωπαϊκό κράτος, πάνε να ακυρωθούν.

    Η ακυβερνησία και οι ερασιτεχνισμοί του δικτατοράκου Τσίπρα, σε συνδυασμό με το άσχημο εκλογικό αποτέλεσμα δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στις δημοκρατικές πολιτικές δυνάμεις με ευρωπαϊκό προσανατολισμό.

    Το εκλογικό σώμα, δεν ψήφισε με βάση τη λογική , αλλά με οργή και θυμό , αποπροσανατολισμένο, ακούγοντας τις ανεύθυνες λαϊκιστικές φωνές.
    Ανέδειξε ως νέες δυνάμεις τον ενισχυμένο ΣΥΡΙΖΑ του λαϊκισμού, των ανεφάρμοστων - αντιφατικών θέσεών του (να παραμείνουμε στην ΕΕ, αλλά χωρίς να πληρώσουμε το χρέος και να καταγγείλουμε την δανειακή σύμβαση), τον Καμμένο με των εκτός ορίων λόγο του και τέλος την ΤΕΡΑΤΟΓΕΝΕΣΗ αυτών των εκλογών δηλ. την είσοδο μέσα στην Ελληνική βουλή των φασιτών της Χ.Α.
    Τα σύννεφα μαζεύτηκαν πολλά και απειλητικά πάνω από τον ουρανό της χώρας.
    Η κατάσταση πλέον έχει τα χαρακτηριστικά ¨εκτάκτου ανάγκης¨.
    Σε τέτοια λοιπόν κατάσταση, ΧΡΕΟΣ του Σαμαρά είναι, αφού ο λαός δεν άκουσε το προεκλογικό του μήνυμα και δεν εμπέδωσε την ανάγκη ανασυγκρότησης της χώρας με συνετά βήματα και με ¨ανάπτυξη¨, καθώς και με τροποποίηση του μνημονίου,
    ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ , που με μαθηματική ακρίβεια οδηγούν την Ελλάδα εκτός ευρώ και εκτός ευρωζώνης. Αλλά με έναν όρο , ότι θα ηγηθεί μόνον ο ίδιος και δεν θ΄αφήσει το ακυβέρνητο καράβι στα χέρια άλλων!

    • Mara avatar
      Mara @ Απλή σκέψη 09/05/2012 14:36:23

      ++++10000

    • Ένα-Δύο avatar
      Ένα-Δύο @ Απλή σκέψη 09/05/2012 15:00:38

      "Το εκλογικό σώμα, δεν ψήφισε με βάση τη λογική , αλλά με οργή και θυμό ,"

      Άρα ο θυμός του εκλογικού σώματος δεν υπάρχει πλέον, έτσι;
      Οι λόγοι που ώθησαν τον κόσμο να οργιστεί έπαψαν να υπάρχουν;
      Το μνημόνιο και η λιτότητα, η φτώχια και η ανεργία είναι κάτι που δεν υπάρχει, έτσι;
      Ή μήπως βρέθηκε η λύση για το δράμα που ζούμε και δεν παραμένει πάλι μια άδεια υπόσχεση για ανάπτυξη στα χαρτιά;
      Πιστεύω ότι ο θυμός του απλού λαού δεν έφυγε και στις επόμενες εκλογές θα είναι ενισχυμένος.

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Ένα-Δύο 09/05/2012 15:13:04

        Η οργή και ο θυμός είναι ο χειρότερος σύμβουλος. (όπως και η αλαζονία και απληστία)
        ΙΣΤΟΡΙΚΑ έχουμε πληρώσει με αίμα και "συνωστισμούς"

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Ένα-Δύο 09/05/2012 16:34:07

        τη λιτότητα και τη φτώχεια την εισπράξαμε από το 1ο μνημόνιο, που αν θυμάσαι ο Σαμαράς καταψήφισε όχι για άλλο λόγο, αλλά γιατί θα βάθαινε την ύφεση. Κι έτσι έγινε.
        Στο 2ο μνημόνιο, όταν κινδυνεύαμε να βγούμε από το ευρώ, ο Σαμαράς έβαλε πλάτη και αυτό του χρεώθηκε ότι είναι δήθεν μνημονιακός.
        Με λίγα λόγια, ο λαός πάνω στο θυμό του, δεν έψαξε να δεί ποιος του λέει αλήθειες και ποιος πραγματικά νοιάζεται για το πως θα ξεφύγουμε από την κρίση.
        Το μόνο (εύκολο), που έκανε είναι να τα ισοπεδώσει όλα, ν΄ακούσει μόνο τους δημαγωγούς και τους λαϊκιστές ή να επιλέξει τα ακραία φασιστικά στοιχεία.
        Αυτές όμως οι επιλογές δεν οδηγούν πουθενά, παρά μόνο στην αυτοκαταστροφή.

        • Ένα-Δύο avatar
          Ένα-Δύο @ Απλή σκέψη 09/05/2012 17:05:19

          Συγγνώμη αλλά το 2ο μνημόνιο δεν είναι light μνημόνιο. Έχει το ίδιο και μεγαλύτερο βάρος από το 1ο. Έφερε περισσότερα οικονομικά βάρη σε μη οικονομικά δυνατούς. Άρα δεν πιστεύω ότι κακώς δεν το θέλει ο κόσμος.

          Και μια ερώτηση κρίσεως:
          Ο κίνδυνος να βγούμε από το ευρώ, πόσα μνημόνια και θυσίες μπορεί να δικαιολογήσει; Ποιο είναι το σημείο όπου ο κίνδυνος γίνεται εκβιασμός και που είναι η εθνική κόκκινη γραμμή;

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Ένα-Δύο 09/05/2012 17:31:30

            ο κίνδυνος να βγούμε από το ευρώ δεν αντιμετωπίζεται με μνημόνια, αλλά με ανάπτυξη και αύξηση του εθνικού εισοδήματος. Αυτό είπε ο Σαμαράς αλλά δυστυχώς ο λαός δεν το άκουσε.

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 09/05/2012 18:15:53

            κάτι ακόμη. Το 2ο μνημόνιο πήγαινε πακέτο με το κούρεμα του χρέους και την δανειακή. Αυτά όταν σου τα δίνουν, τα παίρνεις, δεν χάνεις ευκαιρίες, μένει το ¨κακό¨ μνημόνιο, για το οποίο δεσμεύτηκε ο Σαμαράς, και στον λαό και στους Ευρωπαίους ότι θα το τροποποιήσει.
            Αυτό περιμέναμε από τον Σαμαρά, καθώς και την ανάκαμψη της οικονομίας και στη συνέχεια την πολυπόθητη ¨ανάπτυξη¨, η οποία θα ακύρωνε στην πράξη κάθε μνημόνιο.
            Αλλά δυστυχώς..... μας προέκυψε Τσίπρας, Καμμένος και Χ.Α. Άντε τώρα μ΄αυτούς να δούμε προκοπή.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Ένα-Δύο 09/05/2012 17:44:30

            Αν εγώ έχω κόκκινες γραμμές αλλά είμαι αντιπολίτευση και η κυβέρνηση δεν έχει, πως θα τις εφαρμόσω; Αν θυμάμαι καλά το Πασόκ είχε την πλειοψηφία μέχρι τις εκλογές. Γιατί ήθελε αυτοδυναμία νομίζεις;

    • ERASMUS avatar
      ERASMUS @ Απλή σκέψη 09/05/2012 15:03:01

      "Το τελευταίο τριήμερο, μετά τις εκλογές παρακολουθούμε το θρίλερ της ακυβερνησίας, της ανευθυνότητας του Τσίπρα και του πραγματικού κινδύνου εξόδου της χώρας από την Ευρωπαϊκή οικογένεια."

      Τώρα αυτο το οικογένεια τι το θες ??? δεν εχει και πολύ σχεση με την πραγματικότητα.............
      Εγω την οικογένεια ( οπως έχω μαθει στην Ελλαδα) με αλλου είδους συμπεριφορες την εχω συνδιασει !!!!!!!

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ ERASMUS 09/05/2012 15:19:06

        Προφανώς εννοείς την παραβολή του ΑΣΩΤΟΥ ΥΙΟΥ.
        Η οικογένεια (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) βασίζεται στο αίσθημα ευθύνης και εμπιστοσύνης ανάμεσα στα μέλη(ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙ)
        ΜΟΝΟ ο ΓΟΝΙΟΣ μπορει και συγχωρεί το ΠΑΙΔΙ.
        Τώρα αν θέλεις να μείνουμε για ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ θα πρέπει να δεχθούμε και την επίβλεψη των ΓΟΝΕΩΝ.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ ERASMUS 09/05/2012 16:38:47

        κι εγώ έτσι, όπως εσύ, αντιλαμβάνομαι την ¨οικογένεια¨, αλλά επειδή ο κόσμος της Ευρώπης αλλάζει, κρατώ την ελπίδα ότι μπορεί η ΕΕ, να λειτουργήσει σαν οικογένεια στο εγγύς μέλλον και ότι πρέπει να παραμείνουμε μέλη της.
        Πάντως εκτός ΕΕ, θα γίνουμε Μπαγκλαντές .... ας είναι καλά ο Τσίπρας και ο Καμμένος που ... θα μεταμορφώσουν αυτή τη χώρα. Μόνο που δεν θα θέλουμε πια να την κατοικούμε...

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ ERASMUS 09/05/2012 17:57:06

        κι εγώ ελπίζω τώρα που κάτι φαίνεται ν΄αλλάζει, (στην οικογένεια) να μην είμαι στην απέξω και να εχω γίνει Μπαγκλαντές.

  28. S.P. avatar
    S.P. 09/05/2012 14:24:32

    Ο κ. Σαμαράς οδεύει κατά πάσαν πιθανότητα προς εκούσια αιχμαλωσία.
    Κάποτε ο κ. Γιανναράς τον προέτρεψε να κάνει ρήξεις, τώρα εχάθησαν όλα.
    Θα καταλήξει αιχμάλωτος των Βαρβιτσιώτη, Μητσοτάκη, Ψυχάρη κ.λ.π.
    Με την συσπείρωση της κεντροδεξιάς, μπορεί να προκύψει κύβέρνηση για 1.5 χρόνο. Μετά περνάνε τα πράγματα στους αντιμνημονιακούς. Δεν το επιθυμώ, αλλά ανοίγει ο ασκός του Αιόλου. Μακάρι να διαψευσθώ.

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ S.P. 10/05/2012 10:54:03

      Δυστυχώς ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!

  29. hagan avatar
    hagan 09/05/2012 14:36:26

    Θα το γράψω ξανά, πείσμα στο πείσμα: η ήττα της Κυριακής αναίρεσε τον θρίαμβο της 29ης Νοεμβρίου, ήταν ήττα στρατηγική.Και πρωθυπουργός να γίνει με Ντόρα,Μάνο και κύριο Μπάμπη...δεν θα είναι ο Αντώνης του πατριωτισμού και της αυτοθυσίας που ψηφίσαμε, ο Αντώνης που οι παλαιότεροι ακολουθήσατε στην πολιτική έρημο.Κρίμα...

  30. τροχιο-δηκτικός avatar
    τροχιο-δηκτικός 09/05/2012 14:41:57

    Στο σημείο που 'εφτασαν τα πράγματα - με μεγάλο μερίδιο ευθύνης του ΑΣ - η μόνη λύση είναι η σύμπτυξη δυνάμεων.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ στην καλύτερη των περιπτώσεων θα μεταλλαχθεί σε ΠΑΣΟΚ (δείτε πορεία Ανδρέα πριν και μετά 1985) και στην χειρότερη θα κυβερνά χωρίς ειρμό με τις συνιστώσες του στα μαχαίρια κάθε λίγο και με τους πολίτες στα κεραμίδια από τις λανθασμένες του πολιτικές.

    Συσπείρωση τώρα με δέσμευση ότι τα απολιθώματα της Παράταξης δεν θα περάσουν ούτε για καφέ απο υπουργεία/οργανισμούς.
    Συσπείρωση με ανακοίνωση, προ των επικείμενων εκλογών, του κυβερνητικού σχήματος με τεχνοκράτες και πολιτικούς κοινής αποδοχής.
    Όσο για Μάνους/Ντόρες κτλ. ο Κεντροδεξιός ψηφοφόρος δεν είναι πρόβατο. Ξέρει οτι θα ψηφίσει ιδεολογία και ρεαλισμό και όχι πρόσωπα.
    Και οι δικοί τους ιδέες και πολιτικές ψηφίζουν... όχι τον Μάνο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ τροχιο-δηκτικός 09/05/2012 14:56:31

      "Όσο για Μάνους/Ντόρες κτλ. ο Κεντροδεξιός ψηφοφόρος δεν είναι πρόβατο. Ξέρει οτι θα ψηφίσει ιδεολογία και ρεαλισμό και όχι πρόσωπα."

      Αυτά ήξερε όταν ψήφιζε π.χ. τον Κούλη, βγάζοντάς τον πρώτο σε σταυρούς;

  31. Zame avatar
    Zame 09/05/2012 14:46:12

    με -Απλη Σκεψη- αυτην την δικαιολογημενη.. η οχι..? ΟΡΓΗ & ΘΥΜΟ...καποιοι με τους χειρισμους τους ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝΕ...που εφερε την χωρα μας σε κατασταση εκτατου αναγκης..
    ευχομαι να κανω μεγαλο λαθος που νομιζω πως φλερταρουμε επικινδυνα με εναν νεου τυπου εμφυλιο..απο τις φλυαρες & αλογιστες φανφαρο-κραυγες...δηλαδη εντελως το αντιθετο απο αυτο το-σεμνα & ταπεινα- που ελεγε ο Κ.Κ.
    Αλλα τι να περιμενει κανεις οταν απο αυτην την χωρα λειπει εντελως μια στοιχειωδης & λελογισμενη κουλτουρα συνεργασιας.

  32. poll avatar
    poll 09/05/2012 14:51:30

    Ο Σαμαράς θα χάσει σε λίγο και τους Σαμαρικούς...η νεοφιλελεύθεροι στην Ελλάδα ζήτημα να είναι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ 10%...οι Καραμανλικοί, όπως καλύτερα ξέρετε ψήφισαν μαζικά Καμμένο... καλά πάμε...

  33. Spiros avatar
    Spiros 09/05/2012 15:20:42

    Δηλαδή για να καταλάβω,ποιες είναι οι ιδεολογικές διαφορές που έχουν?Η ΝΔ θέλει μείωση μισθών, ο ΣΥΡΙΖΑ αύξηση και το ΠΑΣΟΚ και αύξηση και μείωση?
    Ρε πλάκες που κάνουν στις πλάτες του Ελληνικού λαού!!Ευρύτερο κεντροδεξιό φιλοευρωπαϊκό μέτωπο θα σχηματίσει ο Σαμαράς...ενώ ο Τσίπρας ευρύτερο κεντροαριστεό φιλοευρωπαϊκό μέτωπο..και το ΠΑΣΟΚ ευρύτερο κεντοκεντρώο φιλοευρωπαϊκό μέτωπο...Βλέπετε κάποια διαφορά?

    • PayneK avatar
      PayneK @ Spiros 09/05/2012 18:14:51

      Άντε καλά,τα ισοπέδωσες όλα ..
      Πώς θέλει μείωση η ΝΔ ενώ απλά προκρίνει μόνο το πάγωμα για να βγεί το πρόγραμμα, ενώ δεν έχει σταματήσει να λέει όχι σε οριζόντιες περικοπές μισθών και δεν είναι ή δεν ήταν υπέρ μειώσεων το ΠΑΣΟΚ εδώ και 2,5χρόνια τώρα?Επίσης ,το ποιός είναι υπέρ της ευρωπαικής πορείας φαίνεται απ'τις πράξεις και μόνο.
      Μάλλον, προτρέπεις οτι αν είναι να δυσανασχετήσουμε κάπως με τα φιλοευρωπαικά και με λίγες δόσεις πανικού ακόμα τότε να στηρίξουμε ένα ..ευρύτερο φιλοσοβιετικό μέτωπο, να μας λυθούν όλες οι απορίες!

      • Spiros avatar
        Spiros @ PayneK 09/05/2012 18:34:58

        Δεν κατάλαβες δυστυχώς το ύφος μου..Εννοώ ότι κανένα κόμμα κατά τη γνώμη μου δεν θέλει μειώσεις μισθών και η βούληση του λαόύ είνα ξεκάθαρα φιλοευρωπαϊκή..Γιαυτό ακριβώς και εξαιτίας της δεινής θέσης που έχει περιέλθει ο λαός δεν τον νοιάζει και δεν υπάρχουν κατά τη γνώμη μου δεξιές,κεντρώες ή αριστερές προσεγγίσεις..

  34. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 09/05/2012 15:35:39

    Να γράψω κάτι άσχετο ή και σχετικό, δεν ξέρω τι να πω.

    Στην Ημαθία αρχίζει η συγκομιδή του ροδάκινου και παραδοσιακά ζητούνε χέρια για να βοηθήσουν. Δουλίτσα για 3-4 μήνες. Μέχρι τώρα υπάρχουν 4.000 αλβανοί που ζητούν δουλειά και 27 (!) έλληνες. Εικοσιεπτά!!!!!
    Στην περιοχή δηλαδή που είναι και από τις πλέον πληγείσες ειδικά μετά το κλείσιμο των κλωστηρίων στη Νάουσα, διαπιστώνει κανείς φτώχεια ; Εγώ βλέπω μόνο κόσμο σε καφενεία, 'δεν βαριέσαι αδερφέ', ούζο και τσιγάρο και δήθεν περηφάνια 'σιγά μην πάω να μαζέψω ροδάκινα'.

    Είπα, ήταν άσχετη παρέμβαση, συγνώμη. Αλλά αναρωτιέμαι αν τελικά υπάρχει όντως φτώχεια ή μήπως περισσεύει και παρα-περισσεύει η κλάψα και η γκρίνια.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Βούρδουλας 09/05/2012 19:51:24

      Έ ρε βούρδουλας που μας χρειάζεται!!!;;;!;;!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Βούρδουλας 09/05/2012 20:56:16

      Mετά από αυτό, θα πρέπει να τους λυπηθούμε τους Ναουσαίους που κάθε λίγο και λιγάκι κλαίγονται για τα εργοστάσια που έκλεισαν;
      Μέχρι το 1990 που πλάκωσαν οι Αλβανοί, ποιός τα μάζευε τα ροδάκινα;
      Ένας άνεργος νεαρός πτυχιούχος γιατί να μην πάει να δουλέψει για 3-4 μήνες αντί να περιμένει το χαρτζηλίκι του μπαμπά;
      Τα ίδια μου λένε και λαϊκατζήδες που τους ρωτάω ευθέως "γιατί πήρες τον Πακιστανό και μας φορτώνετε με τη φάρα αυτή, που δεν θα ξεκουμπίζεται μετά;". Η μόνιμη απάντηση: " Είτε δεν βρίσκω Έλληνα, είτε, αν βρω, μου αρχίζει τόση γκρίνια που στο τέλος μετανιώνω που τον πήρα στη δουλειά". Τα ίδια μου λέει φίλος μου πλακάς, ακριβώς τα ίδια...
      Τελικά, έχουμε εκφυλιστεί ως λαός, πρέπει να το δεχθούμε αυτό. Και αισθάνομαι ηλίθιος όταν μιλάω για ανάγκη μεγάλου πατριωτικού μετώπου, κλπ, κλπ. Μπούρδες. Εθνική καταστροφή μας χρειάζεται για να ξυπνήσουμε....

  35. Moriarty avatar
    Moriarty 09/05/2012 15:46:46

    Ποιά κεντροδεξιά; Αυτή που δραπέτευσε από την εξουσία το 2009, αφήνοντας τον ΓΑΠ να ολοκληρώσει την καταστροφή; Η κεντροδεξιά του Παπαθανασίου, του Κακλαμάνη, της Μπακογιάννη, του Παυλόπουλου, του Σπηλιωτόπουλου; Χτίζεται σπίτι με υλικά κατεδάφισης; Χτίζεται πολιτική στρατηγική πάνω σε αυταπάτες;

  36. Δημήτρης Κρ avatar
    Δημήτρης Κρ 09/05/2012 15:50:49

    Η Νέα Δημοκρατία θα χάσει τις επόμενες εκλογές για τον ίδιο λόγο που έχασε και τις προχθεσινές.
    Άκουγα και διάβαζα για δυόμισι χρόνια κάτι γραφικούς τύπους (βουλευτές της ΝΔ) να διαλαλούν ότι χάσαμε τις εκλογές του 2009 γιατί κάναμε λάθη, πολλά λάθη, σοβαρά λάθη, διάφορα λάθη, μεγάλα λάθη, μικρά λάθη, κοντά λάθη, μακριά λάθη.
    Δεν άκουσα ούτε μια ανάλυση για ένα έστω από αυτά τα λάθη.
    Συμπεραίνω ότι δεν έγινε καμμία σοβαρή αυτοκριτική.
    Φτάσαμε στην προεκλογική περίοδο, βάλαμε το δεύτερο μνημόνιο ως σημαία, (ήταν καλύτερο από το πρώτο, είχε κούρεμα, είχε μικρότερα επιτόκια, μεγαλύτερο χρόνο αποπληρωμής και άλλα τέτοια βλακώδη) και περιμέναμε αυτοδυναμία, ενώ το εκλογικό σώμα της ΝΔ είχε σκορπίσει στους πέντε ανέμους. Είμαι περίεργος αν πληρώθηκε και κάποιος επικοινωνιολόγος για αυτό το λιβανιστήρι του Β΄μνημονίου.
    Τώρα ακούω για προσκλητήριο της κεντροδεξιάς για να διαλαλήσει με μεγαλύτερη φωνή το Β΄μνημόνιο και να κυβερνήσει!!
    Λυπάμαι
    Η λύση υπάρχει, αλλά πρέπει να είσαι παρών για να τη βρεις.

  37. avanti avatar
    avanti 09/05/2012 16:11:15

    Τελικά στην Ελλάδα έχουμε δύο πολιτικά κόμματα που αρνούνται να κυβερνήσουν την χώρα, το ένα είναι το ΚΚΕ που οι ψηφοφόροι του ζητάνε να βγει από την ναφθαλίνη & να συμμετάσχει σε κυβερνητικούς συνασπισμούς και εκείνο τους λέει όχι, δεν κυβερνάμε γιατί δεν είστε έτοιμοι ακόμη, δεν είστε αρκετά επαναστάτες και το δεύτερο είναι η ΝΔ, που επίσης οι οπαδοί της διακαώς για δεκαετίες την στηρίζουν και θέλουν να κυβερνά και τα στελέχη της κάνουν το κόμμα μπάχαλο, φροντίζουν με κάθε τρόπο να το διασπούν, πρωθυπουργοί αφήνουν την εξουσία μέσα από τα χέρια τους και πάει λέγοντας. Είναι πραγματικά να απορεί κανείς.

  38. Zame avatar
    Zame 09/05/2012 16:11:56

    εκεί στις Βρυξέλλες τρώνε ΡΟΔΑΚΙΝΑ .....

    και ομως η αποκατάσταση της ΒΛΑΒΗΣ της ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
    (με τις περίφημες οδηγίες των χωματερών.. της ΕΕ..) ειναι η ΛΕΛΟΓΙΣΜΕΝΗ ΑΞΙΩΣΗ ελαστικότερης εφαρμογής των αθλίων μέτρων
    ..για να μην πω η ολοκληρωτική ακύρωση...
    αφού η μεγαλύτερη ΖΗΜΙΑ έγινε στην υποδειχθείσα ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ απο τους pale-pote-"εκσυγχρονιστές"..
    και με τα υποδειχθέντα πρόσφατα εισοδηματικά μέτρα..που διώχνουν τους ντόπιους στο εξωτερικό προς αναζήτηση καλυτέρων συνθηκών..επόμενο θα είναι να έρθουν οι γείτονες μας με φτηνότερο μισθολογικό κόστος..& σε λίγα χρόνια..νατην η μειονότητα και η αλλοίωση του πληθυσμου.
    ειναι ΜΕΓΑΛΗ η ΖΗΜΙΑ και δεν ειναι μονον οικονομικη...
    και αυτήν την ΑΞΙΩΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ποιος θα την ΦΩΝΑΞΕΙ ?

    • restart avatar
      restart @ Zame 09/05/2012 18:25:34

      Ετσι άρχισε το ΠΑΣΟΚ να καταστρέφει την Ελλάδα. Συγκλονιστικό ντοκουμέντο 1982
      Καταστροφή της ελληνικής αγροτικής παραγωγής
      http://www.youtube.com/watch?v=o25DPfZeFxI

      ειναι λιγο θλιβερο, αλλα ειναι καλο να θυμόμαστε

  39. Greco21 avatar
    Greco21 09/05/2012 16:18:12

    ...ο Έλληνας ψηφοφόρος/Πολίτης έχει καλά και κακά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Κάποιοι εκμεταλεύονται στο έπακρο τα κακά ποιοτικά χαρακτηριστικά του. Άλλοι του βάζουν διλλήματα. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να τον προσεγγήσεις.

    Εγώ προτείνω το εξής:

    Εμφάνιση Σαμαρά, χωρίς χαρτιά, χωρίς μονταζ, χωρίς φόντο, χωρίς σκέψεις και συμβούλους, χωρίς target group, χωρίς καν πλάνο.

    Ο Αντώνης Σαμαράς, το κουστούμι του, η ψυχή του και ο λόγος του λίγες μέρες πριν τις εκλογές. Μια Ελληνική εμφάνιση. Λαϊκή. Γνήσια. Πες αυτά που έχεις στο μυαλό σου, χωρίς αναστολές. Με συναίσθημα. Με πάθος. Με αυθορμητισμό. Χωρίς υπεκφυγές. Σαν να μιλάς στους φίλους σου, στα αγαπημένα σου πρόσωπα. Αυτά που πιστεύεις. Χωρίς στογγυλοποιήσεις. Σαν να αισθάνεται και ο τελευταίος Έλληνας ότι είναι έστω για 5 λεπτά πρωθυπουργός...

    Όλοι οι υπόλοιποι έχουν ήδη πάρει θέση. Έχουν αποφασήσει τι θα ψηφίσουν.

    Αυτό το απλό του προτείνω. Τίποτα παραπάνω.

  40. m avatar
    m 09/05/2012 16:49:39

    ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟΙ-ΔΕΞΙΟΙ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!
    Αφήστε το παρελθόν και τις πολιτικολογίες του τύπου βαρίδια!!!!!!!!!!
    Εκεί που ο πολιτικός σου αντίπαλος συνασπίζεται εσύ υπερθεματίζεις της ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑΣ??????????????
    Βάλτε στην άκρη τις προσωπικές φιλοδοξίες και ΕΝΩΘΕΙΤΕ!
    ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟΙ-ΔΕΞΙΟΙ μην αφήσετε ούτε για δείγμα εναλλακτικό κόμμα από το κέντρο και δεξιά για τον ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟ-ΔΕΞΙΟ ψηφοφόρο!
    Επικεφαλής ΟΛΩΝ των κομμάτων της Δεξιάς ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΔΗΣΥ-ΔΡΑΣΗ-ΑΝΕΛ όλοι μαζί ΕΝΩΘΕΙΤΕ με πρόεδρο κοινής αποδοχής!
    ΚΑΙΡΟΙ ΧΑΛΕΠΟΙ ΕΣΤΙΝ!

  41. leleki avatar
    leleki 09/05/2012 18:02:34

    Ο Σαμαράς φαίνεται πως είναι με την πλάτη στον τοίχο και διαπράττει αλλεπάλληλα τραγικά σφάλματα, υπό το κράτος συγχύσεως.
    Ο χρόνος του μετρά ήδη αντίστροφα.
    Οι Καραμανλικοί και οι Ντορικοί τού τραβούν το χαλί κάτω από τα πόδια.

  42. κωνσταντινος avatar
    κωνσταντινος 09/05/2012 18:05:46

    ...ειναι πολυ απλο. Ο σκληρος πηρυνας των 2 κομματων εξουσιας εχει πλεον συρρικνωθει.Οι υπολοιποι πρωην υποστηρικτες τους,μετα απο ολα αυτα που εχουν περασει, ψαχνουν προσωπα και πολιτικες που δεν εχουν δοκιμαστει εστω κ αν μεχρι τωρα δεν τους "γεμιζαν κ πολυ το ματι"(λεγε με Τσιπρα).
    Δηλαδη αυτοι που ηταν τοσα χρονια λαοπροβλητοι απο τα ΜΜΕ κ κυβερνουσαν τι καταφεραν?απλα μας εφτασαν ως εδω.
    Το Πασοκ καταποντιστηκε οπως του αξιζε και στις επομενες εκλογες θα πεσει σε μονοψηφιο νουμερο.
    Και η ΝΔ ,ενω ειχε την ευκαιρια να μην συνυπογραψει και να οδηγησει τη χωρα στις εκλογες λαμβανοντας ανετη κ τεραστια αντιμνημονιακη αυτοδυναμια ,διαλεξε την κωλοτουμπα κ περιμενε η οργη του λαου οτι θα μετριαστει μεχρι τις εκλογες.Νομιζε πως θα φαινοταν ως ο μονος δρομος ή αλλιως η μονη σταθερη φιλοευρωπαικη δυναμη.Εκανε λαθος κ το πληρωσε ακριβα! Κι αν συνεχισει στον ιδιο ρυθμο θα καταποντιστει κ αυτη.
    Οταν ο Σαμαρας δηλωνει οτι εγω θα προσπαθησω να κανω αυτο αλλα των τελευταιο λογο τον εχει η Μερκελ αν θα συμφωνησει, δειχνει απλα υποταγη, υποχειριο κ προφανως δεν εχει το σθενος κ το αναστημα να ζητησει αναδιαπραγματευση.Στην τελικη εχασε την ευκαιρια του.
    Κι απο την αλλη ειναι δυνατον να καλλιεργειται απο τα ΜΜΕ συνεργασια μετεκλογικα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ μιας κ ηταν πασιφανες πως δεν υπηρχε περιπτωση αυτοδυναμιας και να περιμενουν εκει στη Συγγρου καλο εκλογικο αποτελεσμα?Δηλαδη θελει πολυ μυαλο να καταλαβεις πως 3 χρονια τωρα η κατασταση εφτασε με αυτη την πολιτικη στο απροχωρητο κ πως ο λαος θ' αντιδρασει?
    Αλλα βεβαια 30 χρονια τωρα ειχαν συνηθισει να κανουν τις μαλακιες ,να τρωνε και να πινουν στην υγεια του "μαλακα" του λαου κατα τη διαρκεια της τετραετιας κ μετα με 5-10 υποσχεσεις να γυρναν τα προβατα στο μαντρι.
    Πιστευαν οτι με τα καθεστωτικα ΜΜΕ και τα διλημματα θα τους μαντρωσουν ξανα.
    Ελα ομως που τωρα δεν απεμεινε κ τιποτα να υποσχεθουν.
    Κ τωρα που ο μεσος αναποφασιστος ψηφοφορος το κανε μια φορα και εσπασε τη δυαδα το πιο πιθανο ειναι να ακολουθησουν κι αλλοι ,οχι γιατι ο Τσιπρας τα λεει καλυτερα αλλα μετα απο 30 χρονια εμφανιστηκε ενα τριτο κομμα που ειπε οτι θελει να κυβερνησει και οχι να εχει απλα 15-20 βουκευτες ως αντιπολιτευση.
    Το αν το εννοει ή οχι μενει να φανει.
    Τους αλλους τους ειδαμε.Ας δουμε κ καναν τριτο μπας κ μας ξημερωσει καμια ασπρη μερα.

    Κωνσταντινος Σταθοπουλος

  43. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 09/05/2012 19:46:28

    Περιμένοντας με αγωνία αλλά και υπομονή την αποσαφήνιση του σκεπτικού της πρόσκλησης, διότι ακόμα ελπίζω πως απευθύνεται και πολύ σωστά στον κόσμο που ψήφισε θυμωμένα ή και εκδικητικά και τώρα εισπράττει το αποτέλεσμα της απόφασής του, στοχάζομαι και το καταθέτω χωρίς φόβο και πάθος!

    «Όταν ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, ενοχλεί βάναυσα τη συνείδησή μου.
    Όταν ανοίγει το μπουκάλι και βγαίνει ο σκορπιός για να αλωνίζει ξανά στο σπίτι, με φοβίζει.
    Όταν η πρόσκληση είναι ανοικτή, χωρίς τις κόκκινες Πατριωτικές γραμμές, με προβληματίζει.
    Ένα πράγμα λοιπόν χρωστάω στο εαυτό μου: Να περιμένω υπομονετικά έξω από την πόρτα, στα σκαλοπάτια!
    Όχι για τίποτα άλλο, αλλά για να περισώσω την Αξιοπρέπειά μου, χωρίς να δημιουργήσω πρόβλημα στους εφησυχασμένους ενοίκους»!

    Αυτή είναι η δική μου αλήθεια!

  44. Zame avatar
    Zame 09/05/2012 19:53:06

    ειναι γεγονος πως Απαιτειται & Ζητειται Επειγοντως Ικανοτητα..
    και ΔΕΞΙΟΣ ειναι ο ΙΚΑΝΟΣ.
    Αλλα με Δεξιά πρόσωπα...εισπράξαμε Αριστερή νοοτροπία..
    με Αριστερά πρόσωπα...λέτε να εισπράξουμε Δεξιά νοοτροπία ?
    ..αφού σύμφωνα με την βιβλιογραφία Δεξιός είναι ο Ικανός.

  45. ψηφοφορος avatar
    ψηφοφορος 09/05/2012 21:21:06

    Νομίζω ότι ο κ Σαμαρας πελαγοδρομει. Αυτο που κατάλαβε απο το εκλογικό αποτέλεσμα είναι είναι ότι ο λαος θέλει ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟ ΜΕΤΩΠΟ; Ο λαος θέλει δουλεια, ανάπτυξη, ασφάλεια και πάταξη της διαφθοράς . Επίσης δεν θέλει το μνημόνιο. Έδωσε 50% σε όλους τους άλλους οι οποίοι λένε όλοι όχι στο μνημόνιο. Απο αυτούς μόνο η ΔΗΜΑΡ λέει ευρω παση θυσία. Καμμενος, τσιπρας, ΚΚΕ και ΧΑ, λένε ας παει απο και που ήρθε το ευρω αν είναι να καταστραφούμε. Σε αυτούς δεν βάζω τους διάφορους αντιμνημονιακους που περιλαμβάνονται στο εκτός βουλής 19% ( στο οποίο οι μόνοι δεξιοί- μνημόνιακοι και που ξέρω είναι οι Μάνος-Ντορα-βαλιανατος (6-7% όλοι μαζι (έλεος αν δω τον βαλιανατος στο ίδιο κόμμα με τον φαήλο θα γελάω 3 μήνες.) . Μήπως ο κ Σαμαρας θα έπρεπε για μια φορα να στείλει το καράβι του κόμματος εκει που λέει η πλειοψηφία του λαού ; Μήπως τώρα που οι ιδεολογίες καταρρέουν η ΝΔ θα μπορούσε να γίνει εκείνο το όχημα που θα παιδεύσει τους ελληνες στη δεξια κοσμοαντιληψη αφού όμως τους πείσει να ανέβουν επάνω; Και πως θα τους πείσει να ανέβουν αν πηγαίνει αλλου απο ότι θέλουν; Οι ελληνες δεν ζητησαν απαραίτητα αριστερη κυβερνηση. θέλουν ανεξαρτησία απο ξένες δεσμεύσεις και δυνάμεις, όχι στο μνημόνιο, ( και δεν τρωνε πλεον εκβιασμουσ και απειλεσ) δουλεια και αναπτυξη. Μπορει να τους τα προσφέρει?

  46. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 10/05/2012 01:49:19

    Μάλλον η πρώτη είναι η μόνη που διάβασες, αρκετή για να τον καταδικάσεις που δεν ψήφισε τη 'Νέα' 'Δημοκρατία'. Από τις υπαρξιακές του ανησυχίες, το πώς εννοεί την κοινωνία και το πώς αντιλαμβάνεται την ιστορία είναι φανερό ότι δεν είναι σύριζα: όλες οι ιδέες του είναι αντίθετες με τον ιστορικό υλισμό, τον πυρήνα της αριστεράς. Αν είχε υιοθετήσει αυτές τις ιδέες και η ΝΔ δε θα πορευόταν τώρα ολοταχώς προς την εξαφάνισή της.

  47. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 10/05/2012 01:52:46

    Που τόσο αυτοκαταστροφικοί που είμαστε, τη βλέπω να έρχεται ........

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.