#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/12/2010 15:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάλεσμα Μ. Θεοδωράκη για ανυπακοή στις κυβερνητικές αποφάσεις



Την ίδρυση Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών με την ονομασία "Σπίθα" ανακοίνωσε σήμερα ο μουσικοσυνθέτης Μίκης Θεοδωράκης.

Ο κ. Θεοδωράκης, στην ομιλία του, κάλεσε τους Ελληνες σε "ανυπακοή" απέναντι στις κυβερνητικές αποφάσεις, οι οποίες, όπως είπε, προέρχονται από τις ΗΠΑ, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ενωση, και "εκχωρούν τα εθνικά μας κυριαρχικά δικαιώματα στις ξένες δυνάμεις".



Στην ομιλία του, που διήρκεσε δυόμισι ώρες, ο Μίκης Θεοδωράκης ανέπτυξε τις θέσεις του Κινήματος, το οποίο, όπως ανέφερε, δεν αποσκοπεί να μετατραπεί σε πολιτικό κόμμα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tsilivithras avatar
    tsilivithras 01/12/2010 16:07:21

    Κοίτα που έφτασε η χώρα μας με τους απατεώνες πολιτικούς...

    Να χρειάζεται έναν υπέργηρο άνθρωπο (με όσες αμαρτίες κουβαλάει στην πλάτη του) να είναι ο μόνος αναγνωρίσιμος πολίτης που μιλάει για την Αλήθεια.

    • Σημαιοφόρος avatar
      Σημαιοφόρος @ tsilivithras 01/12/2010 16:17:07

      Ποιες αμαρτίες εννοείς ;

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Σημαιοφόρος 01/12/2010 18:45:10

        Το ότι ήταν κολλητάρι ανθρώπων όπως ο Τσαουσέσκου, ας πούμε.

        • κριτικόςλόγος avatar
          κριτικόςλόγος @ Στέργιος 01/12/2010 19:19:28

          Παράξενο Στέργιε. Αυτός δεν έγραψε το "Μαουτχάουζεν" και "το γελαστό παιδί"; Για μένα ούτε διαγράφεται η ιστορία του, αφού έχει περάσει απο στρατόπεδα θανάτου, ούτε κατατάσσεται πολιτικώς σε συγκεκριμένο σχήμα. Ανήκει στο λαό και τη Δημοκρατική Αριστερά και οι φιλίες που έκανε μεταξύ ηγετών αλλα και οι φωτογραφίες με αυτούς είναι άπειρες, μην τα συγχέουμε τα πράγματα.

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Στέργιος 01/12/2010 19:22:37

          Παράδοξο ή εκδίκηση της ιστορίας;
          Μια «μάλλον θετική» αντίληψη του πληθυσμού για την εποχή που η χώρα βρισκόταν υπό το κομουνιστικό καθεστώς καταγράφει δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε σήμερα, καθώς 5 στους 10 Ρουμάνους εκτιμούν ότι η ζωή στη Ρουμανία ήταν καλύτερη την "Κομμουνιστική" περίοδο.

          «Οι μισοί από τους ερωτηθέντες λένε πως η ζωή στη Ρουμανία ήταν καλύτερη πριν από το Δεκέμβριο του 1989 (οπότε έπεσε ο κομμουνισμός) ενώ το 23% θεωρεί ότι ήταν χειρότερη και το 14% πως ήταν παρόμοια» διευκρινίζει το ρουμανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τα Εγκλήματα του Κουμουνισμού και Μνήμης της Εξορίας (IICCMER) που δημοσιεύει αυτή τη δημοσκόπηση με το ινστιτούτο CSOP.Οι ερευνητές διευκρινίζουν ότι η Ρουμανία βρίσκεται εντός των πλαισίων του ανατολικοευρωπαϊκού μέσου όρου όσον αφορά την αντίληψη γι' αυτή την περίοδο.

          Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2009, το 72% των Ούγγρων πίστευε ότι το παρόν ήταν χειρότερο από την κομουνιστική περίοδο και την ίδια γνώμη είχε το 62% των Βουλγάρων και των Ουκρανών.

          Ρε τι γίνεται...

      • Misha avatar
        Misha @ Σημαιοφόρος 01/12/2010 19:17:03

        Aν ειχες διπλα σου Τσαουσέσκου δεν θα είχες στο σβέρκο σου ΔΝΤ

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ Misha 01/12/2010 23:08:09

          Προς όλους τους παραπάνω, μπορείτε να πάτε να ζήσετε στη γλύκα τής Κούβας και της Βόρειας Κορέας. Δεν σας εμποδίζει κανείς. Αν οι Ρουμάνοι προτιμούν τον Τσαουσέσκου, αυτό οφείλεται στο ότι δεν γνώρισαν τον κοινωνικό καπιταλισμό τής Δυτικής Ευρώπης τού 50, 60 κι 70, αλλά τον άγριο τουρμποκαπιταλισμό που ζούμε κι εμείς στο πετσί μας τώρα.
          Κι εγώ θα προτιμούσα να ζούσα στο 80 παρά στο σήμερα, και τι μ' αυτό;

          • Misha avatar
            Misha @ Στέργιος 01/12/2010 23:31:40

            O καπιταλισμός του 50 ήταν «κοινωνικός» επειδή υπήρχε ισχυρό αντιπαλο δέος, δλδ οι απανταχού Φράνκο ή Θάτσερ φοβούνταν το ξέσπασμα λαϊκών επαναστάσεων.

            Τα πραγματικά τους προσωπα τα βλέπεις σήμερα στην πατριδα, και εδω και πολύ καιρό σε άλλα μέρη του κόσμου (εκπληκτικός ο Εξάντας απόψε , για μια ακόμα φορά)

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Στέργιος 02/12/2010 11:09:30

            Misha, σύμφωνοι.
            Το κοινωνικό πρόσωπο του κομμουνισμού, όμως, δεν το είδαμε ποτέ και πουθενά.
            Το 1980, φτωχή χώρα ήταν η Ελλάδα, φτωχή κι η Βουλγαρία, φτωχή κι η Ρουμανία. Η Ελλάδα δεν μύριζε μιζέρια, όμως, όπως μύριζαν η Βουλγαρία κι η Ρουμανία, οι οποίες, ειρήσθω εν παρόδω, το 1950 είχαν ποιότητα ζωής έτη φωτός καλύτερη από αυτήν που είχαμε στην καθημαγμένη από τον Άξονα Ελλάδα.

  2. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 01/12/2010 16:07:33

    Να δούμε πόσο θα δείξουν τα ανεξάρτητα ΜΜΕ, τα οποία σημειωτέον δεν έδειξαν το γιαουρτωμα του Σόμπολου και τις χτεσινές διαδηλώσεις φοιτητών σε Αθήνα, Ιταλία, Λονδίνο. Ζήτω ο ελεύθερος Ελληνικός τύπος

  3. ataktos avatar
    ataktos 01/12/2010 16:09:27

    είμαστε όλοι με τον ΜΙΚΗ.

    • κριτικόςλόγος avatar
      κριτικόςλόγος @ ataktos 01/12/2010 18:43:56

      +++++++

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ κριτικόςλόγος 01/12/2010 21:47:49

        αρκεί να μη τα γυρίσει με το πρώτο γεύμα με τον Ερντογάν εν ονόματι της ελληνοτουρκικής φιλίας (και συνεργασίας στην εξόρυξη πετρελαίου...)

        • Misha avatar
          Misha @ vardarskian 01/12/2010 23:33:10

          σκέψου και τις Βαριοπούλες και τα Εργκένεκον.
          Όλα τα γεράκια της Αγκυρας ήθελαν ντραβαλα μ΄εμάς για να καταλαγιάζουν τα εσωτερικά τους προβλήματα.

  4. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 01/12/2010 16:14:03

    Αντε,ευκαιρία να βρούν επίσημη στέγη έκφρασης και οι εκλογικά απέχοντες!
    Αλλος ένας πολιτικός σχηματισμός.
    Παλληκάρια τό σύστημα σας " τελειώνει" τίς δικαιολογίες........
    Ε! ρε γέλιο προσεχώς.......

    • man8os avatar
      man8os @ παγωτατζής 01/12/2010 19:19:43

      Δεν θα γινει κομμα.

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ man8os 02/12/2010 00:02:41

        Αυτό δεν το εμποδίζει να στηρίζει κόμματα, όμως. Όχι ότι αυτό είναι αναγκαστικά κακό, αλλά κάποτε πρέπει να τελειώνουμε με το κομματικό σύστημα.

  5. οκτωβριος avatar
    οκτωβριος 01/12/2010 16:17:24

    Τελικά τα ασθενή και στην περίπτωση του Θεοδωράκη τα υπέργηρα καλούνται για μια ακόμη φορά να βγουν μπροστά στα δύσκολα. Μαζί σου Μίκη!

  6. Ελευθερία avatar
    Ελευθερία 01/12/2010 16:40:11

    Ο Μίκης πολύ σιωπηλός ήταν όμως κατά την διάρκεια της προηγούμενης διακυβέρνησης. Τώρα έγινε ξανά λαλίστατος...

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ Ελευθερία 01/12/2010 17:09:06

      Κάτι τέτοιες βλακείες ακούγονται και σε κάνουν να πιστέψεις ότι πλέον ο μόνος εναπομείνων πατριώτης αριστερός είναι ο Μίκης

      • Σημαιοφόρος avatar
        Σημαιοφόρος @ Έρεβος 01/12/2010 17:26:55

        Ο Μίκης δεν είναι αριστερός. Είναι ΕΛΛΗΝΑΣ !!!

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Ελευθερία 01/12/2010 18:07:55

      Αν θεωρείς ότι ήταν σιωπηλός κατά την διακυβέρνηση ΝΔ , τότε χρειάζεσαι επίσκεψη σε ΩΡΛ ή ζούσες σε άλλη χώρα.
      Τραγικό το να πετάς λάσπη σε εναν άνθρωπο υπέργηρο που προσπαθεί και αγωνίζεται ακόμα χωρίς να κάθεται στις αναπαυτικές του δάφνες

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Ελευθερία 01/12/2010 21:46:38

      Αφ ενός μεν δεν ήταν σιωπηλός, αφ ετέρου δε, η προηγούμενη κυβέρνηση δεν ήταν κυβέρνηση δωσιλόγων.
      Υπάρχει μια τεράστια ποιοτική διαφορά!!!

  7. Σημαιοφόρος avatar
    Σημαιοφόρος 01/12/2010 17:05:41

    Πάλι υπονοούμενα και λάσπη. Δεν βλέπεις σε τι κατάντια που έφτασαν την χώρα οι πολιτικοί με τους δημοσιογράφους ; Ο Μίκης σε πείραξε που ολόκληρη τη ζωή του αγωνίσθηκε για το καλό της Ελλάδος ;

  8. Misha avatar
    Misha 01/12/2010 17:09:11

    Θα ανέβει η ομιλία κάπου;
    Εμαθα πως τυπώθηκε και σε βιβλίο.

  9. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 01/12/2010 17:20:50

    Δεν νομίζω ότι είναι ο μόνος.Θεωρά ότι είναι πάρα πολλοί.Το έναυσμα περιμένουν.Ολοι μαζί να δουν ορισμένοι ότι οι Έλληνες υπομένουν όταν πρέπει και επαναστατούν πάλι όταν κρίνουν ότι ήλθε το πλήρωμα του χρόνου.Τώρα λοιπόν που η υπομονή εξαντλήθηκε θα δώσουν την απάντηση.Άς ενισχύσουμε την κίνησή του.Είμαστε υποχρεωμένο!!!!!!!!! Άλλωστε η πνευματική κοινότητα της πατρίδας μας ακόμα κοιμάται!!!!!Ας μην της χαλάσουμε τα όνειρα!!!!!!!

    • Σημαιοφόρος avatar
      Σημαιοφόρος @ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 01/12/2010 17:45:29

      Μεταξύ μας τα λέμε αυτά. Πόσοι να 'μαστε; Μερικές χιλιάδες ; Τις τελευταίες τρεις βδομάδες σε όσους ανέφερα για την σχεδιαζόμενη κίνηση Θεοδωράκη μου δήλωσαν άγνοια. Να δούμε στις ειδήσεις σήμερα πόσα λεπτά θα διαθέσουν για το γεγονός.
      Χρειαζόμαστε ένα σημείο αναφοράς, έστω κάποιο blog, να νιώσουμε ότι είμαστε τρεις - είμαστε χίλιοι δεκατρείς...

  10. enorasi avatar
    enorasi 01/12/2010 17:38:30

    Που την βρίσκουν τόση χολή ορισμένοι άνθρωποι δεν μπορώ να καταλάβω. Αλλά έτσι είναι, όταν κάποιος είναι πιό ψηλά από δαύτους και μόνο με τηλεσκόπιο μπορούν να τους δούν αυτούς και το έργο τους, μόνο χολή και δηλητήριο μπορούν να διοχετεύουν. Κρίμα!!

  11. antriant triant avatar
    antriant triant 01/12/2010 17:57:01

    αμα φτάσαμε να περιμένουμε υη σωτηρία απο το Μίκη ζήτω που καήκαμε

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ antriant triant 01/12/2010 22:17:17

      Εδώ φτάσαμε να την περιμένουμε απ'τον Γαπ και τον Πάγκακο ρε μεγάλε!

      Πιο κάτω ΔΕΝ υπάρχει...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ (A)θανάσης 01/12/2010 22:21:17

        Μη ξεχνάτε τις ελπίδες του έθνους: Καϊλή, Γκερέκου, Αποστολάκη, Νταλάρα, Ανατολάκη, κλπ κλπ. Από ελπίδες έχουμε πολλές. Από μέλλον τίποτα.

  12. ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. avatar
    ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. 01/12/2010 18:07:53

    Φακτωρα θα έχουμε νεότερα από την συνάντηση;

  13. Kostas D avatar
    Kostas D 01/12/2010 18:10:29

    ΖΗΤΩ Ο ΜΙΚΗΣ!!!
    Που μπορουμε να δουμε Βιντεο της ΟΜΙΛΙΑΣ του Θεοδωρακη??

    Υπάρχει Λινκ??

  14. ραπίστας avatar
    ραπίστας 01/12/2010 18:30:05

    Είχε αέρα αυτές τις μέρες και οι "ΟΦΑ" ευνοούνται απ' τους αέρηδες.

  15. Orestios avatar
    Orestios 01/12/2010 18:36:02

    To "κάλεσμα" θα το επιμεληθεί ο Νίκος Παπανδρέου?

  16. ραπίστας avatar
    ραπίστας 01/12/2010 18:39:08

    Κι από πού κάνει το κάλεσμα για την ανυπακοή; Από το Κολωνάκι, την Δεξαμενή ή απ' τη βίλα στον Κορινθιακό;
    Κοίτα βρε που όλοι βάλθηκαν να σώσουν αυτόν τον έρημο λαό απ' τα "δάφνινα σαλόνια τους".
    Σας διαφεύγει όμως κάτι και δώστε βάση γιατί μάλλον έχει χάσει επαφή με τον έξω κόσμο.
    Κανείς δεν ακούει κανέναν πλέον και κανείς δεν συζητά περί πολιτικής ή οικονομικών.
    Αυτή είναι και η μεγαλύτερη εκδίκηση.
    Μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε, όπως θέλετε, όσο θέλετε και κανείς δεν θα σας δώσει σημασία όπως και δεν δίνει.
    Θα υποστεί όσα υποστεί γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς, αλλά "σταλμένους" θα σας έχει.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ραπίστας 01/12/2010 19:09:49

      Κανείς δεν ακούει κανέναν πλέον και κανείς δεν συζητά περί πολιτικής ή οικονομικών.
      Αυτή είναι και η μεγαλύτερη εκδίκηση.

      Τρομερή εκδίκηση.
      Μου θυμίζει μια είδηση που είχα διαβάζει πριν χρόνια, όταν ο απατημένος σύζυγος για να τιμωρήσει την άπιστη γυναίκα του, έκοψε τα γεννητικά του όργανα και τα πέταξε μπροστά στην πόρτα της.

      • ραπίστας avatar
        ραπίστας @ Κάποιος 01/12/2010 20:07:02

        Καλά, αυτόν τον έλεγαν Θανάση
        σκούπα και φαράσι

        Αλλά του λαού του τέλειωσαν οι σωτήρες κι οι καλεστές σε φιέστες, είναι τόσο απλό. Τουλάχιστον για τους κάτω των 30 αλλά και πολλούς ακόμη.
        Προείπα, βγείτε λίγο έξω δεν κάνει κακό.

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/12/2010 18:42:07

    "Σπίθα" είναι η ονομασία του κινήματος; Ατυχής η έμπνευση...
    Αρκετά κάηκε η Ελλάδα τις τελευταίες χρονιές.
    Από σπίθες στα δάση, από εμπρησμούς, από εκρήξεις, από πυρήνες φωτιάς, από μολότωφ.

    Δεν χρειάζεται άλλο λάδι στη φωτιά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ αλλενάκι 01/12/2010 22:12:15

      Ίσκρα!

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Strange Attractor 01/12/2010 22:31:15

        "Из искры возгорится пламя", Tова́рищ

  18. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 01/12/2010 18:50:40

    Δεν ξέρω αν ήταν το πιο κατάλληλο πράγμα, η καλύτερη ιδέα, πάντως τώρα δεν έχουμε την πολυτέλεια να απορρίπτουμε φίλους, και μάλιστα ΤΕΤΟΙΟΥΣ φίλους. Όπως και να το κάνουμε, η στήριξη του Μίκη στον αγώνα μας είναι σημαντική. Μίκη, σε ευχαριστούμε.

    • Nεφέλη avatar
      Nεφέλη @ Επώνυμος 01/12/2010 22:40:56

      Επώνυμε
      Πρώτη φορά συμπαρατάσεσθε με φίλους του εφιάλτη!

  19. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 01/12/2010 19:08:46

    Μέ οποιονδήποτε συλλογάται Ελληνικά είμαι μαζί του καί ας είμαι,σύμφωνα
    μέ τίς λεγόμενες πολιτικές ταμπέλες ,αντίθετος.

    Τιμώ τούς ιδεολόγους ,προσοχή μόνον τούς ιδεολόγους.αντιπάλους μου.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΣΠΥΡΟΣ 01/12/2010 19:12:32

      Ιδεολογικός αντίπαλος σου ο Μίκης ;
      Χουντικός είσαι ;

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ Κάποιος 02/12/2010 08:31:09

        ΤΙΜΩ ΤΟΥΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ γράφω.

        Δέν γράφω ,απολύω τούς ιδεολογικούς μου αντιπάλους,
        ή βάζω στό ψυγείο τούς ιδεολογικούς μου αντιπάλους
        ή εξοντώνω τούς ιδεολογικούς μου αντιπάλους,
        ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΡΥΦΟΠΑΣΟΚΟ??

        Γιατί σέ λίγο δέν θά τολμάτε νά κυκλοφορήσετε μέ αυτά
        πού κάνει ή κυβέρνησή σας.

  20. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 01/12/2010 19:28:08

    Την προηγούμενη Κυριακή είδα σε γνωστή ελαφρολαϊκή μουσικοχορευτική εκπομπή τον Μίκη να είναι συνδαιτυμόνας του Πάγκαλου. Από σημειολογική άποψη, αυτό δεν μου άρεσε καθόλου. Παρά τον δεδομένο σεβασμό στην μουσική του ιδιοφυϊα, και το ότι η μουσική του ήταν καθοριστική για μένα, αυτές οι αντιφάσεις του Μίκη με αφήνουν αμήχανο, εδώ και πολλά χρόνια.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Professor Moriarty 02/12/2010 00:08:38

      Μήπως επίτηδες έγινε αυτό, γιατί ήξεραν τι προτίθεται να κάνει και έσπευσαν; Ο Πάγκαλος ήταν ξυνός σαν λεμόνι κι ο Βενιζέλος σαν να ήταν στα γενέθλια της πεθεράς του.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Πυθία 02/12/2010 01:05:10

        Δεν νομίζω. Πιστεύω ότι η λίστα προσκεκλημένων ήταν εγκεκριμένη από τον Μίκη. Και δεν ήταν μόνο ο πάγκαλος που ήταν σε περίοπτη θέση στον φανερό δείπνο, ήταν και άλλοι... "καθεστωτικοί" κορδωμένοι και σφόδρα συγκεκινημένοι. Τα έγραψε ωραία και ο Προφήτης πιό κάτω.

        • Εκηβόλος avatar
          Εκηβόλος @ Professor Moriarty 02/12/2010 02:40:49

          Παιδιά,η εκπομπή ήταν γυρισμένη το καλοκαίρι.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Εκηβόλος 02/12/2010 03:09:14

            Ε, και;

  21. η Dimi avatar
    η Dimi 01/12/2010 19:32:53

    O κ. Μίκης Θεοδωράκης καλό θα ήταν να μείνει σταθερός στη Τέχνη την οποία υπηρετεί και στην οποία διαπρέπει. Τη Μουσική. Γιά να προστατέψει και την υστεροφημία του, βεβαίως. Επειδή η πολιτική, ΔΕΝ είναι το δυνατό σημείο του και οποτεδήποτε ενεπλάκη σ'αυτή, τα έχει κυριολεκτικά θαλασσώσει. Αυτή η ντορική, αποπροσανατολιστική, διασπαστική και ύποπτη "Σπίθα", ΔΕΝ.

    • Misha avatar
      Misha @ η Dimi 01/12/2010 19:54:13

      Dimi, μην εισαι άδικη.
      Ο Μίκης κρατάει τα παντελόνια μας στη θέση τους τουτες τις μαύρες μέρες που γεμίσαμε δοσίλογους και δνταγματασφαλίτες τύπου Μπάμπη και Κώνστα.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Misha 01/12/2010 20:08:04

        Misha, άδικη δεν είμαι. Εξαιρετικά υποψιασμένη είμαι. Οι συνειδητοποιημένοι και σταθεροί στις απόψεις τους Πολίτες, δεν χρειαζόμαστε όψιμες σπίθες γιά να δηλώσουμε ανυπακοή στις χολερικές κυβερνητικές αποφάσεις. Την έχουμε δηλώσει ήδη.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ η Dimi 01/12/2010 20:10:20

          +1000!

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ αλλενάκι 01/12/2010 20:18:27

            Επειδή η θυγατέρα στη βουλή ΔΕΝ, από ΔΥΣΗ μάς έγινε ΣΠΙΘΑ κι ασκείται στο αγαπημένο σπορ της ψηφοθηρίας γιά να ζημιώσει τη Νέα Δημοκρατία. Εχουμε γνώσην οι φύλακες.

          • Misha avatar
            Misha @ αλλενάκι 01/12/2010 20:23:17

            Η ΝΔ;
            Του Αβραμό με τα κατ εντολή 16 εκ εμβόλια για την γριππη;
            Αυτη δικαιως να ανησυχει.

            Η άλλη, αυτη των απλών ανθρωπων και ίσως του Λαζαρίδη και του Φαήλου , θα πρεπει να χαίρεται.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 01/12/2010 20:26:45

            Δεν πήγε εκεί το μυαλό μου είναι αλήθεια,
            αλλά ανυπακοή γίνεται ήδη, και μάλιστα στο δημόσιο τομέα.

            Πας στην εφορία να πληρώσεις και λένε "δεν πειράζει, ελάτε τον άλλο μήνα"

            Δεν πα να σκούζουν οι από πάνω για φόρους και για
            φορολογικά στρατοδικεία;

            Ενα καθεστώς που δείχνει ότι μισεί το λαό του δεν μπορεί να μαζέψει φόρους.
            Ένα καθεστώς που φορολογεί τους τρίτεκνους να περιμένει απείθεια εκεί που το πονάει, στη συλλογή φόρων.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ αλλενάκι 01/12/2010 20:32:25

            Μisha, σέβομαι τη προχωρημένη σκέψη σου, αν και διαφωνώ κάθετα με αυτή.

        • Misha avatar
          Misha @ η Dimi 01/12/2010 20:18:51

          Nai, αλλά όταν ο λόγος για κατοχή και πολιτική ανυπακοή ακούγεται από τα χείλη ανθρωπων με την ιστορική διαδρομή του Μίκη, τότε το αίτημα παύει να είναι περιθωριακό ή μειοψηφικό και ακούγεται ευρυτερα

    • Hase avatar
      Hase @ η Dimi 01/12/2010 22:56:47

      Εχεις απολυτο δικιο. Η ρυση του " Καραμανλης η τανκς" σε τιποτα δεν διαφερει απο αυτην του ΓΑΠ " ΔΝΤ η πτωχευσαμε". Ο Μικης μεγαλουργησε σαν συνθετης , στην πολιτικη ομως ηταν ΟΦΑ (οπου φυσαει ανεμος). Αλλαζε κομματα οπως η Δαμανακη κα θα επρεπε σε αυτη την ηλικια να βαλει το κεφαλι του στην "γουρνα". Δεν νομιζω πως εχει να προσφερει κατι στην χωρα.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Hase 03/12/2010 18:09:45

        ΕΝΩ ΕΣΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ. ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΣΟΥ.

  22. O Chazos tou Choriou avatar
    O Chazos tou Choriou 01/12/2010 19:41:50

    Το να μιλαει κανεις ασχημα για τον Μικη περα απο ασεβεια προς την Ελλαδα και την Δημοκρατια ειναι στην καλυτερη περιπτωση ελλειψη γνωσης και στην χειροτερη κομπλεξ....

    Αυτα τα κομπλεξ που μας εχουν παει ΤΟΣΟ πισω....

    Ολοι παρακαλουσαν να φωτογραφηθουν μαζι του....Καθως και οι * πολιτικοι * μας ορισμενοι εκ'των οποιων τον τελευταιο μηνα της χουντας παρακαλουσαν μπατσους να τους δωσουν ενα σκαμπιλι για να το παιξουν - και να το εξαργυρωσουν - αντιστασιακοι ματα....

    Βρε ΟΥΣΤ !!!!

  23. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 01/12/2010 19:44:59

    Αλλενάκι , εάν βάλεις στον μεταφραστή του "Googl" να σου μεταφράσει από τα ελληνικά στα ρωσικά την λέξη ¨Σπίθα¨ θα σου απαντήσει " искра " !

    ΄Ίσκρα¨ ήταν ένα απο τα γνωστότερα δημοσιογραφικό όργανο - εφημερίδα του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος της Ρωσίας , πρωτού ¨μπολσεβικοποιηθεί¨ , στο οποίο αρθρογράφησαν Ελεύθερα ( τότε δεν είχε κυριαρχήσει ακόμα η φασίζουσα λογοκριτική αντίληψη της ¨ορθής σκέψης¨ ) όλοι οι ηγέτες του τότε Σοσιαλιστικού κινήματος από τον Καούτσκυ μέχρι τον Λένιν. Εάν δεν κάνω λάθος η εφημερίδα αυτή έπαιξε και σοβαρό ρόλο στην 1η Ρωσική - Αντιτσαρική-Δημοκρατική Επανάσταση του 1905 , προάγγελο αυτής του 1917.

    Κατά την διάρκεια της Γερμανική κατοχής πολλά παράνομα έντυπα του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ στην επαρχία είχα το όνομα ¨Σπίθα¨ ... Επίσης στην περίοδο μας η ¨Συνιστώσα του Λαφαζάνη¨ λειτουργεί ιστοσελίδα με την επωνυμία ¨ISKRA¨:

    http://www.iskra.gr/ με ενδιαφέρουσα αρθοργραφία.

    Βέβαια το ¨Σπίθα¨ σε όσους διαφωνούν με τις ¨σπίθες που βάζουν φωτιές¨ , τις ¨επαναστάσεις¨ και τις ¨ρωσικές επαναστάσεις γενικότερα¨ , ΠΑΡΑΠΕΜΕΙ και στον Μύθο της Ελληνικής νεολαίας που αντιστάθηκε στον Γερμανό κατακτητή ¨ατομικά και ηρωϊκά¨ , στον θρυλικό ¨Μικρό Ηρώα¨ στον οποίο καλούμαστε να ανατρέξουμε ξανά ...

    Θυμάμαι μια σκηνή που ο σπίθας ανακρίνεται για την Αντίσταση του από έναν Γιαπωνέζο συνεργάτη των Γερμανών ( "Άξονας" ) ο οποίος του συστήνεται: σαν : ¨Γιοχαμούτο -Κοτούλα¨ και ο ¨ηρωϊκός έλληνας¨ του απαντά :

    ¨ ΣΠΙΘΑΣ-ΚΟΚΟΡΑΚΙ¨

    Υ.Γ. Για να δούμε άσπρη μέρα χρειαζόμαστε άλλους 100 Θεοδωράκηδες ( ! ) , δύσκολο είναι ;

    ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ !

    ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΟΡΘΙΟΙ - ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΑΡΙΑΣΤΕΙΤΕ
    *****************************************************************

    ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ : ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΞΑΝΑ ! -"Είσαι Έλληνας¨, ¨Είμαστε δυο¨

    http://www.youtube.com/watch?v=AHeoB8UM-i4

    • Misha avatar
      Misha @ ΝΤΑΝΤΟΝ 01/12/2010 19:55:08

      Και στη σπίθα του Προμηθέα , Νταντόν

    • noldor avatar
      noldor @ ΝΤΑΝΤΟΝ 02/12/2010 00:13:49

      Και η Σπίθα που θα ανάψει τη φωτιά.

    • ραπίστας avatar
      ραπίστας @ ΝΤΑΝΤΟΝ 02/12/2010 00:17:15

      στις φωτογραφίες πήρε το μάτι μου και κείνον τον εμπνευσμένο
      δυο δυο
      στη μπανιέρα δυο δυο και

      εκτός από τη μισή Δεινοκράτους βεβαίως βεβαίως

  24. O Chazos tou Choriou avatar
    O Chazos tou Choriou 01/12/2010 19:58:34

    Η Σπιθα ανηκε στον Μαρτοφ (οι Μενσεβικοι) ητοι η μειοψηφια σε αντιθεση με τους Μπολσεβικους - πλειοψηφια..

  25. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 01/12/2010 19:59:51

    O Μ. Θεοδωράκης είναι ο μοναδικός αριστερός στην Ελλάδα που μιλάει για Έθνος, οπότε ό,τι κάνει είναι χρήσιμο.

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/12/2010 20:08:37

    Έχω την εντύπωση -ίσως να είναι λάθος βέβαια, ότι η πρωτοφανής -μέχρις σημείου λοιδωρίας - ανοχή και αυτοσυγκράτηση που δείχνει σήμερα ο Ελληνικός λαός, ίσως να οφείλεται στο ένστικτό του.
    Στο ένστικτό του και στην κυτταρική του μνήμη από αδελφοσφαγές, όπου τον χρησιμοποίησαν εν αγνοία του.
    Στο ένστικτό του, ότι το καθεστώς περιμένει πως και πως την αντίδρασή του για να εκδηλώσει την προβοκάτσια.

    Σε αυτό το ένστικτο αποδίδω ένα μεγάλο ποσοστό της αποχής, σαν έκφραση επίγνωσης και απόγνωσης ταυτόχρονα.
    Ένα άλλο, μικρότερο, ποσοστό της αποχής εκφράζει καθαρά ιδιωτεία και ιδιώτευση.
    Ενα άλλο, ακόμα μικρότερο ποσοστό, είναι το ποσοστό της συνειδητής, της με πολιτικά επιχειρήματα αποχής.

    Για τους λόγους αυτούς βλέπουμε τη μία μετά την άλλη όλες τις κινήσεις που γίνονται να πέφτουν κυριολεκτικά στο κενό.

    Αν προσθέσουμε στο ένστικτο του Ελληνικού λαού τον εκβιασμό που του ασκείται από την κυβέρνηση με μοχλό το λαθρομεταναστευτικο ΦΥΤΕΥΤΟ ζήτημα, θα έχουμε μπροστά μας ένα ακόμα πιο ξεκάθαρο τοπίο για την αυτοσυγκράτηση και την ανοχή που επιδεικνύουμε.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ αλλενάκι 01/12/2010 20:46:10

      ++++++++++++

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ αλλενάκι 01/12/2010 21:15:47

      εγώ δεν θα το έλεγα "ανοχή", ούτε "συνενοχή"(βλ. πάγκαλος), αλλά μάλλον Αφασία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 01/12/2010 22:23:16

      Και τι ακριβώς έχει να μας προσφέρει -ή, καλύτερα, τι ακριβώς έχει προσφέρει μέχρι τώρα αυτή η "αυτοσυγκράτηση"-, αλλενάκι; Ίσα-ίσα, που επιτρέπει στον Τζέφρυ και στους κατοχικούς γκαουλάιτερ να μας κατσικώνονται ακόμα περισσότερο στο σβέρκο, να σφίγγουν ακόμα πιο θανατερά τη θηλιά.

      Ως εκ τούτου, προφανώς συμφωνώ με τη διαπίστωση του Professor Moriarity.

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 01/12/2010 23:53:22

        Δεν είναι αφασία, είναι φόβος για τα χειρότερα, αμήχανη ανησυχία μπροστά στην προφανή έλλειψη ηγετών ...

  27. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 01/12/2010 22:04:08

    Σε κάποιο άλλο σχόλιο μου έγραφα για την ένδοια του πνευματικού κόσμου, του δήθεν πνευματικού που έχει γίνει εξάρτημα του συστήματος.

    Μιλάει λοιπόν ο Θοδωράκης, ίσως είναι από τους πολύ λίγους που υψώνει τη φωνή του και αντί να ενώσουμε και τη δική μας μαζί του, αρχίζουμε και λέμε παπαριές.

    Τι να πει κανείς. Σημεία των καιρών.

    Δεν ξέρω αν κάποιοι πιστεύουν στα μικρά αλλά καθαρά μηνύματα που στέλνει η κοινωνία. Εγώ πιστεύω. Θυμηθείτε το 2009 τέτοια εποχή .... μολονότι ο ακατανόμαστος είχε αρχίσει να απαξιώνει τη χώρα και την οικονομία. Σπίτια καταστήματα δρόμοι πλατείες στολισμένα από το Νοέμβριο. Δεν σας λέει τίποτε ότι ακόμη δεν έχει ανάψει ούτε ένα φωτάκι; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι ο λαός είναι απόλυτα απογοητευμένος και πορεύεται χωρίς ελπίδα;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αρματιστής 01/12/2010 22:30:10

      Όταν στο ένα σπίτι μετά το άλλο έχουν ατμόσφαιρα... κηδείας από την ανεργία που έρχεται για να μείνει, περιμένεις γιορταστικά λαμπιόνια και στολισμούς;

      Κατηφόριζα χθες γύρω στις 12 το μεσημέρι την Ερμού, τον πιο εμπορικό δρόμο όχι μόνο της Αθήνας, αλλά όλης της Ελλάδας. Άρχισα να παρατηρώ πόσοι κρατούσαν τσάντες με ψώνια. Ήταν ένας στους... τριάντα, ίσως και ένας στους... πενήντα. Στη Σταδίου, από Αμερικής μέχρι Αιόλου, έχω παρατηρήσει τελευταία ότι ένα στα 4, ίσως και ένα στα 3 καταστήματα, έχει βάλει λουκέτο. Και φυσικά, το... εορταστικό ντεκόρ των δρόμων φέτος είναι τα βουνά των σκουπιδιών.

      Η Ελλάδα έχει τελειώσει, φίλτατοι. Γδυθείτε, πλυθείτε και ξαπλώστε για τον Τούρκο που έρχεται...

  28. Promitheus avatar
    Promitheus 01/12/2010 22:12:58

    Επειδή κάποιοι μιλήσαν για την χούντα, είδα και την γενιά του Πολυτεχνείου που κυβέρνησε πως τα έκανε.... Από εκεί και μετά, τον Μίκη Θεοδωράκη τον θεωρώ αγνό Έλληνα και Πατριώτη. Είναι πολύ σημαντική η συνεισφορά του στον πολιτισμό μας και στην πραγματική δημοκρατία (όχι αυτήν που οι "δημοκράτες" ευαγγελίζεστε). Μπράβο του και αν και είμαι Δεξιών πολιτικών πεποιθήσεων κάθε τέτοια κίνηση με αγνά κίνητρα πρέπει να επιβραβεύεται.
    Σήμερα διάβασα για την μυστική συμφωνία Παπανδρέου για το Αιγαίο. Ειδικότερα το θέμα του Καστελόριζου με άφησε με το στόμα ανοικτό. Λυπάμαι για όσους Έλληνες δεν αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα της κατάστασης. Δίνουν την Ελλάδα αλλά αυτό που με πειράζει είναι ότι αυτό γίνεται χωρίς καν ανταλλάγματα. Κάθε Έλληνας πρέπει να αντιταχθεί σε ότι συμβαίνει. Οι υπογραφές αυτές και η κατάσταση είναι τόσο σχεδιασμένες που η Ελλάδα δεν θα ξεφύγει ποτέ από την κατάσταση στην οποία μπαίνει.
    Για να σκεφτεί κανένας το επίπεδο της προδοσίας υπάρχει ειδική παράγραφος που η Ελλάδα αποποιείται κάθε δικαιώματος της ξανά μετά την υπογραφή της συμφωνίας.

  29. Ηλίας avatar
    Ηλίας 01/12/2010 22:24:10

    Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι γιατί η Δεξιά δεν έβγαλε τα τελευταία 50 χρόνια τέτοια προσωπικότητα σαν τον Μίκη. 50; Λίγα είπα...

    • Misha avatar
      Misha @ Ηλίας 01/12/2010 23:57:14

      Εχει κι η Δεξιά το αντιστασιακό παρελθόν της.
      Όχι εδώ. Στην Κύπρο και τη Βόρειο Ήπειρο.
      Και θα πρέπει να το θυμηθεί για το καλό της πατρίδας.
      Γρηγόρης Αυξεντίου, Καραολής , Δημητρίου ...φυλακισμένα μνήματα...

  30. οκτωβριος avatar
    οκτωβριος 01/12/2010 22:26:55

    Μάνος Χατζιδάκης

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ οκτωβριος 01/12/2010 22:45:56

      Ας γελάσω...χο χο.

    • Nεφέλη avatar
      Nεφέλη @ οκτωβριος 01/12/2010 22:53:24

      ..κάτι ήξερες κι έφυγες νωρίς!

      http://www.youtube.com/watch?v=FIyIZIs4uCM&feature=PlayList&p=F475882122B85554&playnext=1&playnext_from=PL&index=58

  31. οκτωβριος avatar
    οκτωβριος 01/12/2010 22:27:48

    Γκάτσος, Ξαρχάκος

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ οκτωβριος 01/12/2010 22:48:10

      Ναι...ξέχασες και τον Κατσαρό και τον Πολυκανδριώτη....

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ηλίας 03/12/2010 18:14:56

        ΗΛΙΑ ΤΡΑΒΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ BLOG . ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ
        ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ.

  32. Stefania avatar
    Stefania 01/12/2010 22:31:24

    Επιγραμματικά η ομιλία Θεοδωράκη
    Να σηκώσουμε κεφάλι, να απαιτήσουμε να ακυρωθούν οι όροι παραχώρησης εθνικής κυριαρχίας. Να σταματήσουμε να αγοράζουμε όπλα από Γερμανία και Γαλλία. Να δανειστούμε από άλλες αγορές, εκτός Ευρώπης (πχ Κίνα, Ρωσία). Αναφέρθηκε στο κείμενο που διέρρευσε μέσω internet και αφορά στα δάνεια με συμφέροντες όρους που αρνηθήκαμε από αυτές τις χώρες. Για να βγούμε από το ΔΝΤ ανέφερε την κίνηση του Ούγγρου πρωθυπουργού να φορολογήσει τις τράπεζες. Αναφέρθηκε στη μέθοδο του σοκ που χρησιμοποιεί η CIA και που αντίστοιχα χρησιμοποιείται σήμερα για να καταστήσουν τον λαό άβουλο. Ανέφερε τη Ρουμανία (η οποία είναι στο ΔΝΤ) που δίνουν στον κόσμο συσσίτιο. Αυτό είναι το σατανικό σχέδιο που μας έκαναν να ξεχάσουμε ότι είμαστε Ελληνες. Βρίσκονται σε υψηλές θέσεις, στην παιδεία, αναφέρει το Κίσιγκερ που είπε "πρέπει να χτυπηθούν οι Ελληνες στον πολιτισμό τους". Σάπισαν τον λαό για να μην αντιδράσει. Σχέδια συνομωσίας (αυτοσαρκάστηκε) Τουρκία, ΗΠΑ, σχέδιο Αναν, θέλουν ολόκληρη την Κύπρο. Για το Ανατολικό Αιγαίο, τα νησιά, απαγόρευση από το ΝΑΤΟ να πετάνε ελληνικά μαχητικά. Μειωδοσία, προδότες οι πολιτικοί. Βελιγράδι, Σερβία, Κόσοβο, το μετέτρεψαν ως τη μεγαλύτερη τους βάση. Αλβανία κυκλοφορεί χάρτης που περιλαμβάνει όλη την Ηπειρο. Μεγάλη Αλβανία, Μεγάλη Μακεδονία, τουρκική μειονότητα στη Θράκη. Με τον Τίτο ήταν φίλοι, κόπηκαν οι σχέσεις τους μετά από αυτή την προπαγάνδα. Σεβασμός στις πατρίδες ναι, είσαι Τούρκος πήγαινε στην Τουρκία. Στην Θράκη δεν είναι Τούρκοι, είναι Ελληνες μουσουλμάνοι. Για το Ισραήλ, σφαγή στη Γάζα, έγκλημα διαρκείας ο αποκλεισμός. Καταδικάζει που δώσαμε άδεια να χρησιμοποιήσουν τον εναέριο χώρο μας στο Ισραήλ. Εθνικά θέματα μόνο ένας ανεξάρτητος λαός μπορεί να επιλύσει.
    Κάποια στιγμή αναφέρθηκε στην περίοδο της χούντας, κάτι ήθελε να πει για τον Γεώργιο Παπαδόπουλο και κατά λάθος λέει Γεώργιο Παπανδρέου. Κι ακούγεται από κάτω «καλά το ίδιο είναι».
    Υπάρχουν μυαλά να φτιάξουν τα αυτονόητα. Αναφέρθηκε στο σάπιο πολιτικό σύστημα. Η σημερινή κατάσταση μας αφορά όλους.

    Να απαλλαγούμε από το έλλειμμα. Να στηριχτούμε στις δικές μας δυνάμεις. Να γίνει εκμετάλλευση της εκκλησιαστικής και μοναστηριακής περιουσίας (καταχειροκροτήθηκε). Εισφορά (ανάλογη με την περαίωση) στις τράπεζες. Ονομαστικά, εσύ θα πληρώσεις τόσα, δήμευση περιουσίας. Δεν έχεις να πληρώσεις, φυλακή. Δίκαιο φορολογικό σύστημα. Γερμανικές αποζημιώσεις, να γίνει συμψηφισμός με το ελληνικό χρέος. Για δημόσια δάνεια αναζήτηση νέων πηγών με χαμηλά επιτόκια. Άμυνα. Διαπραγμάτευση με την Τουρκία για ίσο εξοπλισμό. Ανάπτυξη, παραγωγικές πηγές, αυτάρκεια. Έξω το ΝΑΤΟ, μακριά απ’ όσους θίγουν τα εθνικά μας συμφέροντα (είναι σαν να έχουμε βάλει τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα). Ελληνοκεντρική παιδεία. Πολισμός, σφαιρική παιδεία, όχι τεχνοκρατική. Ολιγομελής αντιπροσωπεία να πάει σε: Μόσχα και Πεκίνο για δανεισμό. Άγκυρα, να τεθούν όρια, να λήξει μια και καλή το θέμα (αργότερα γεωτρήσεις), Θράκη. Κατάργηση συμφωνιών με ΝΑΤΟ που αφορούν στο Αιγαίο. Τύρανα και Σκόπια να δηλώσουμε ότι κάθε μορφή διεκδίκησης εδαφών θεωρείται εχθρική πράξη. Όχι στο όνομα Μακεδονία. Αν αρνηθούν κόβουμε διπλωματικές σχέσεις.

    Όποιος τολμήσει να ακουμπήσει χέρι στην χώρα το κόβουμε.


    Υ.Γ. Βγαίνοντας έξω συνομίλησα με κάποιους φίλους οι οποίοι ναι μεν την βρήκαν πολύ ωραία την ομιλία, αλλά... Όλοι διστακτικοί, όλοι καχύποπτοι (ποιους θα έχει μαζί του, άσε να δούμε πώς θα πάει, δεν είπε τίποτα γι' αυτό για το άλλο..). Εχοντας πρόσφατες και τις χθεσινές συνομιλίες μου.. θα συμφωνήσω με τον Θεοδωράκη, είπε σε κάποια φάση ότι είμαστε σαν τα γαϊδούρια που μας έχουν βάλει παρωπίδες και γυρνάμε γύρω-γύρω από το πηγάδι προσπαθώντας να πιούμε νερό. Εμ, δε θα βρούμε το πηγάδι ποτέ!!!
    Σ. Λ.

    • Misha avatar
      Misha @ Stefania 01/12/2010 23:42:18

      +++++

    • Σημαιοφόρος avatar
      Σημαιοφόρος @ Stefania 02/12/2010 02:37:08

      Το βράδυ της 01.12.10 τα κανάλια αφιέρωσαν ελάχιστο έως καθόλου χρόνο για την κίνηση του Μίκη. Ακόμα και το ΣΚΑΪ, που παλαιότερα είχε κάνει εκείνη την ωραία σειρά "Το Χρώμα της Ελευθερίας" με τον Μίκη, το έθαψε τελείως !!! Από μόνο του αυτό το γεγονός δείχνει τον σατανικό ρόλο που παίζουν τα ΜΜΕ στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης στην Ελλάδα. Για ποια Δημοκρατία μιλάμε; Τα είπε ο Μίκης και τα άκουσαν μόνο όσοι ήταν μέσα στην αίθουσα. Στο διαδίκτυο δεν βρήκα παρά μόνον τις μονόλεπτες αναφορές των καναλιών.
      Ζούμε σε πρωτόγνωρη παρακμή. Οπως λίγο πριν πέσει η Πόλη. Κι όμως, όλοι αυτοί οι παραπληροφορημένοι σχολιαστές που τα βάζουν με τον Μίκη είναι απόγονοι της γενιάς του ΟΧΙ του '40.
      Οτι δεν κατάφερε 400 χρόνια η τουρκοκρατία, μετά η γερμανική κατοχή και τέλος ο εμφύλιος, το κατάφεραν σε μόλις τριάντα χρόνια οι σύγχρονοι ηγέτες μας με μοναδικό όπλο τους την τηλεόραση.
      Μη βλέπετε τα ιδιωτικά κανάλια. Χίλιες φορές καλύτερα τα κρατικά ! Στα ιδιωτικά κανάλια μόνο ένα 5% των εκπομπών του αξίζει. Αλλά η παγίδα είναι ότι για να δεις αυτό το 5%, ακόμα κι αν είσαι άφθαστος στο ζάπιγκ, τρως πολύ σκουπίδι καθημερινά στη μάπα. Η μόνη λύση είναι το απόλυτο μαύρο σ' αυτούς τους διαβολανθρώπους.

    • JOHN avatar
      JOHN @ Stefania 02/12/2010 19:54:49

      Αυτη η καχυποψια και ακατασχετη σταχευμενη λασπολογια θα μας φαει στο τελος.Παντως το τελευταιο κοματι με τα γαιδουρια τα λεει ολα,δυστυχως ετσι ειναι.

  33. Nεφέλη avatar
    Nεφέλη 01/12/2010 23:08:37

    κι έλεγε ο Μάνος για το τέρας....

    http://www.youtube.com/watch?v=1ZHP2SUbBg0

  34. hope avatar
    hope 01/12/2010 23:12:38

    Τα σημερινά παιδιά που είναι στις ηλικίες εκεί γύρω στα 15 ας πούμε, μετά απο 20 χρόνια τι θα λένε για αυτή την περίοδο;;
    Ποσο κόστιζε ενα playstation στην ελλάδα του 2010; πόση αναμονή για download είχες στο internet;
    Άν το ipod ήταν κάτι κάτι πρωτοποριακό για την εποχή του;;;
    Λυπάμαι αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Ζούμε μέρες παρακμής. Απο τη μία αισθάνεσαι δέος βλέποντας τον Μίκη να φωνάζει ΠΑΡΩΝ, και απο την άλλη όλα τα ρέμπελα να είναι ΑΠΩΝ.
    Δεν υπάρχουν δικαιολογείες πλέον, και δεν φταίνε για όλα οι μεγάλοι. Δεν θέλω να αναλύσω τίποτα. Απλά βλέπω....

  35. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/12/2010 23:17:45

    Στο αφιέρωμα του «αριστερού» «μάγκα» Παπαδόπουλου (αμειβόμενου με 50 χιλ) για τον Μίκη ακριβώς δίπλα του καθόταν , ο Πάγκαλος.

    Να κάνουμε μερικούς συσχετισμούς.
    Ο Πάγκαλος ήταν στέλεχος της ΔΝ Λαμπράκη, η οποία σήμερα έχει "καθαγιαστεί".
    Δηλαδή στέλεχος μιας οργάνωσης που μαζί με τον Ανδρέα οδήγησαν στη Χούντα.
    Και μετά το 81 στέλεχος μιας κυβέρνησης Ανδρέα που τελικά οδήγησε σε νέα Χούντα (ΔΝΤ).

    Κι αυτόν το άνθρωπο ο Μίκης δεχόταν όχι μόνο να είναι ομοτράπεζος αλλά "εκ δεξιών του".

    Ας δούμε τα γεγονότα. Αγαπάω τον Μίκη. Αλλά η πολιτική του πορεία είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενη.
    Λέει μεγαλειώδη εθνικά πράγματα. Αλλά και έχει πράξει αντίστροφα.
    Ας μάς συνοδεύουν τα τραγούδια του.

    Στην εκπομπή ο Μίκης ομολόγησε ότι τον έσωσε ο Λάμπρου, ο ασφαλίτης. Αλλά δεν τόλεγε μέχρι σήμερα μην νομισθεί φιλοχουντικός.

    Όμως ενώ έκανε αντίσταση κατά της αντεθνικής γι' αυτόν ελληνικής δικτατορίας πήρε με χαρά και φανφάρες το βραβείο Λένιν από αυτούς που οι Ρώσσοι θεωρούσαν δικτάτορες.
    Αυτά γιατί οι ετικέτες «αντιστασιακός» έγιναν για να κάνουν κάποιοι πολιτική καριέρα.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Προφήτης 01/12/2010 23:28:54

      Τόγραψα παραπάνω περιληπτικά για τον συνδαιτυμόνα του Πάγκαλου, αλλά το ανέπτυξες εξαιρετικά. Έτσι είναι. Με προβληματίζουν πολλά ακόμη....

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Professor Moriarty 02/12/2010 00:30:38

        Κι εμένα. Θα στο πω επιγραμματικά. Για την περίοδο 1961-1981 έχουν επικρατήσει εντελώς λαθεμένες ιστορικές εντυπώσεις.
        Και δεν μπορεί ο κόσμος να καταλάβει τι του συνέβη το 81.

        Βέβαια, το θέμα ονομάζεται και "οι νικητές γράφουν την ιστορία"...

        • Professor Moriarty avatar
          Professor Moriarty @ Προφήτης 02/12/2010 00:43:30

          προσυπογράφω

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Προφήτης 02/12/2010 00:52:31

      Παραθέτεις τραγικά γραφικά επιχειρήματα.
      Από που να αρχίσω και που να τελειώσω...
      Μαθαίνουμε ότι για την χούντα ευθύνεται η νεολαία Λαμπράκη και ο Αντρέας, και όχι η CIA και μια δράκα ημιπαραφρόνων και ανίκανων συνταγματαρχών.
      Επίσης μαθαίνουμε ότι για τον ερχομό του ΔΝΤ ευθύνεται ο Ανδρέας του '81 και όχι για παράδειγμα ο ΓΑΠ και ο ΚΚ ως πρωθυπουργοί των τελευταίων 6 ετών.
      Μαθαίνουμε ότι τον Μίκη τον έσωσε από την φυλακή ένας ασφαλίτης και όχι η διεθνής καλλιτεχνική κοινότητα και πολιτικές επιτροπές που ξεσηκώθηκαν στο εξωτερικό και έκαναν κυριολεκτικά ρόμπα το χουντικό καθεστώς για την φυλάκιση και την κακομεταχείριση που υφίστατο ο διεθνούς φήμης μουσικοσυνθέτης.
      Επίσης μαθαίνουμε ότι αποτελεί μομφή η βράβευση του με το βραβείο Λένιν το οποίο έχει απονεμηθεί επίσης μεταξύ άλλων στους Κ.Βάρναλη,Γ,Ρίτσο, Πάμπλο Νερούδα, Μπέρτολτ Μπρεχτ, Ίντιρα Γκάντι, Νέλσον Μαντέλα.

      Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά...

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Κάποιος 02/12/2010 01:35:25

        Και στους Λεονιντ Μπρέζνιεφ, Γιάνος Καντάρ, Σεκού Τουρέ...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Κάποιος 02/12/2010 01:55:26

        1. Το ότι προτιμάς αριστερούς εξουσιαστές σε εμποδίζει να αντιλαμβάνεσαι την σχέση ιστορικού αιτίου και αιτιατού.

        2. Διαβάζεις το "οδήγησε" ως "ευθύνεται".

        3. Ομολογία Θεοδωράκη :
        Ο Λάμπρου ειδοποίησε μυστικά, με προσωπικό κίνδυνο τη Συνοδινού, με επείγουσα σύσταση να κινητοποιήσει όλο το διεθνές πολιτικοκαλλιτεχνικό κύκλωμα ώστε να κάνουν φασαρία για την κράτηση Μίκη και να πιέσουν για απελευθέρωση. Δες την εκπομπή.

        4. Το ότι όταν ο Μίκης παρελάμβανε από το καθεστώς το παράσημο κάποιοι αντίπαλοι (του καθεστώτος) πέθαιναν σε γκουλάγκς πολύ χειρότερα από τη Ζάτουνα δεν σού λέει τίποτα.
        Χαιρετισμούς στους απολυμένους της Τυποεκδοτικής.

        • Σημαιοφόρος avatar
          Σημαιοφόρος @ Προφήτης 02/12/2010 03:31:42

          Αγαπητέ Προφήτη γιατί καταναλώνεις τόση ενέργεια ενάντια στον Μίκη ; Εχεις γράψει ανάλογα σχόλια για όλους αυτούς τους πολιτικούς και δημοσιογράφους που διέλυσαν την χώρα ;
          Κάτι Παπανδρέου και κάτι Καραμανλήδες ήταν φευγάτοι στην διάρκεια της χούντας. Ο Μίκης στη Ζάτουνα δεν έκανε διακοπές. Και ήδη από τα Δεκεμβριανά και μετά, με κίνδυνο της ζωής του, άρχισε να αντιτάσσεται στις επιλογές του κόμματος. Πρώτοι οι κομμουνιστές ήθελαν να τον καθαρίσουν. Πάντα είχε ελεύθερη σκέψη χωρίς παρωπίδες.
          Δηλαδή, τελικά εσύ γιατί τον κατηγορείς; Οτι ήταν χουντικός ή ότι ήταν κομμουνιστής; Μόνο και μόνο που ακόμα και σήμερα όλες οι επίσημες ηγεσίες των κομμάτων τον θεωρούν πολιτικό εχθρό τους δείχνει πόσο ανένταχτος είναι ο Μίκης.
          Και δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να σου δίνω σημασία τη στιγμή που βλέπω ότι τα χτυπήματά σου είναι κάτω από τη μέση.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Σημαιοφόρος 02/12/2010 10:54:39

            Αν η αλήθεια δεν μάς ικανοποιεί τόσο το χειρότερο για την αλήθεια.

            "Έχεις γράψει ανάλογα σχόλια για όλους αυτούς τους πολιτικούς και δημοσιογράφους που διέλυσαν την χώρα ;" Μην γελοιοποιείσαι επειδή όντας φρέσκος δεν ξέρεις. Πάνω από 1000 σχόλια και αναρτήσεις.

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Προφήτης 02/12/2010 12:46:53

          Αριστερός και εξουσιαστής είναι δύο αντιφατικές έννοιες για την ελληνική πραγματικότητα.
          Παραδοσιακά μετά τον εμφύλιο κυβερνούσαν κυρίως δεξιές κυβερνήσεις (ακόμα και ο Γ.Παπανδρέου θεωρείται αμιγώς κεντρώος και όχι αριστερός) και κατά την μεταπολίτευση δεξιές και κεντρώες κυβερνήσεις (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ)

          Το "οδήγησε" είναι ακόμα χειρότερο από το "ευθύνεται".
          Η ευθύνη μπορεί να εκληφθεί κάποιες φορές και ως αμέλεια, ενώ το ρήμα "οδηγώ" υποδεικνύει προμελέτη και σχεδιασμό.

          Ο Λάμπρου είναι ο γνωστός της τριανδρίας των βασανιστών Μπάμπαλη, Μάλλιου ;
          Τότε μάλλον μιλάμε για το σύνδρομο της Στοκχόλμης.
          Πάντως ανεξάρτητα από ποιον μαθεύτηκε η φυλάκιση και η κακομεταχείρηση του Μίκη, οι διεθνείς αντιδράσεις του καλλιτεχνικού στερεώματος και πολιτικών οργανώσεων πίεσαν το χουντικό καθεστώς να τον απελευθερώσει.

          Το βραβείο Λένιν το πήρε ο Μίκης την δεκαετία του '80 όταν ο Στάλιν και το έργο του είχε αποκηρυχθεί στην ΕΣΣΔ και τα σταλινικά γκουλάγκ είχαν κλείσει προ πολλού.
          Μην λαικίζεις.

          Για την τυποεκδοτική τα παράπονα σου στο κόμμα.
          Εγώ δεν έχω δηλώσει ούτε στέλεχος, ούτε μέλος του.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Κάποιος 02/12/2010 14:09:31

            "Αριστερός και εξουσιαστής είναι δύο αντιφατικές έννοιες για την ελληνική πραγματικότητα"
            Χαχαχαχα
            Αγαπητέ "κάποιος" με συγχωρείς, δεν σε περιγελώ, αλλά πρέπει να υπάρχει ένα ελάχιστο συναντίληψης για να συζητήσεις. Η θεώρησή σου είναι παιδική.
            Διάβασε Έλλη Παππά.

            - Δεν αξιολόγησα τι είναι βαρύτερο, "οδήγησε" ή "ευθύνεται", ξέρω, αλλά τι διάβασες.

            - Λάμπρου. Πάλι παιδική θεώρηση. Ποιοι φώναξαν το είπα. Αλλά αν δεν το μάθαιναν, για να φωνάξουν, ο Μίκης θα ήταν νεκρός.

            - Ήσουν παρών στο σφράγισμα των γκουλάγκς;

            - "Επιρροή" του κόμματος, ε;... Φαίνεται. Έχεις για τα πράγματα την ωραιοποιημένη εικόνα του "απ' έξω".

            Να γίνεις μέλος. Ή και στέλεχος. Θα καταλάβεις περισσότερα.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κάποιος 02/12/2010 18:16:17

            Δεν συνομιλώ με την Ελλη Παππά αλλά με εσένα.Δυσκολεύεσαι να απαντήσεις με δικά σου λόγια ;

            Το θέμα δεν είναι τι κατάλαβα εγώ ,αλλά τι εννοούσες εσύ, όταν έγραφες ότι η νεολαία Λαμπράκη οδήγησε στην χούντα.Εκτός κι αν γράφεις χρησιμοποιώντας αυτόματη γραφή και δεν συνειδητοποιείς τα ρήματα και τις εκφράσεις που χρησιμοποιείς.

            Δηλαδή αν δεν ήταν ο βασανιστής Λάμπρου να κελαηδήσει ότι κρατάνε τον Μίκη, οι σύντροφοι και συνεργάτες του θα νόμιζαν ότι είχε πάει διακοπές στις Μπαχάμες ;

            Oσον αφορά τα γκουλάγκ, ζούσες μήπως εσύ στην Σοβιετική Ενωση για να ξέρεις ότι λειτουργούσαν την δεκαετία του '70 και του '80 ;Οτι έχει γραφτεί γι' αυτά αφορά την σταλινική περίοδο που όπως σου ξαναέγραψα,καταδικάστηκε στο 20ο συνέδριο του ΚΚ και ακολούθησε μια περίοδος αποσταλινοποίησης, όπου ελευθερώθηκαν οι χιλιάδες πολιτικοί κρατούμενοι από τα στρατόπεδα εργασίας.

          • Σημαιοφόρος avatar
            Σημαιοφόρος @ Κάποιος 02/12/2010 19:21:24

            Κύριε Κάποιε ο αγαπητός Προφήτης ανεβάζει ολοένα το επίπεδο των επιχειρημάτων του. Γι' αυτό λοιπόν ας αφήσουμε τον Μίκη αφού τόσο πολύ τον ενοχλεί. Σεβαστή η γνώμη του. Θα ήθελα όμως να μάθω από τον Προφήτη αν γι' αυτόν υπάρχουν κάποιοι άλλοι Ελληνες, εν ζωή ή όχι, που θα μπορούσε να τους χαρακτηρίσει άξιους. Εχεις να μου πεις κάποια ονόματα;

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Κάποιος 03/12/2010 01:37:15

            @κάποιος
            Η Αριστερά στην Ελλάδα είχε ισχύ και την μοναδική ιστορική ευκαιρία να καταλάβει την εξουσία τον Οκτώβριο του 1944.
            Δεν το έκανε.

            Κατόπιν :
            Συμφώνησε να αφοπλισθεί.
            Δεν συμμετείχε στις εκλογές.
            Επεχείρησε εξέγερση κόντρα στην Συμφωνία της Γιάλτας.
            Διενέργησε “παιδομάζωμα” και βίαιες στρατολογήσεις.
            Αποδέχθηκε να αποσχισθεί το βόρειο μέρος της Ελλάδας για να νικήσει.
            Απέρριψε προτάσεις παύσης των εμφυλίων συρράξεων.
            Μετά την ήττα, με το “'όπλο παραπόδας” ακύρωσε την όποια προοπτική συμφιλίωσης και χιλιάδες στήθηκαν στο απόσπασμα.

            Μετά από αυτή την πολιτική πορεία το 65-67 συμπραττοντας με τον πολιτικό αρχιτυχοδιώκτη και πιθανό Αμερικανό πράκτορα Ανδρέα Παπανδρεου δημιούργησαν έκρυθμη κατάσταση που τελικά οδήγησε στη Χούντα. Εξόχως υπεύθυνη πολιτική στάση. Σαν τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ τον Δεκ. 2008.

            Η Χούντα δεν ήταν “εκτροπή”. Ήταν η συνέχιση του αστικού καθεστώτος με άλλα μέσα, όταν στο απόγειο του Ψυχρού Πολέμου η αστική πολιτική ηγεσία “πέταξε πετσέτα”.

            Ήταν από πίσω η ΣΙΑ; Οι συνταγματάρχες ήταν νασερικοί, αλλά να πούμε ότι ήταν πιόνια. Τι συμπεραίνεται ;
            Ότι η Αμερική, όπως το 1947 με το Δόγμα Τρούμαν, δεν επέτρεπε την κατάληψη της εξουσίας στην Ελλάδα από την Αριστερά.

            Το ίδιο ακριβώς έκανε το αντίπαλο στρατόπεδο, οι πολιτικοί προϊστάμενοι της Ελληνικής Αριστεράς, η ΕΣΣΔ, τον Αύγουστο του 68 στην Τσεχοσλοβακία. Πολύ πιο βίαια και αιματηρά σε σύγκριση με την Ελλάδα. “Δόγμα Μπρέζνιεφ”.

            Κάποιος θα πει : “μα (Αριστερά, Ανδρέας κλπ) υπηρετούσαν το πολιτικό όραμά τους”.
            Για να δούμε αν η υλοποίηση αυτού του οράματος θα δημιουργούσε μια καλύτερη Ελλάδα.

            Τον Νοέμβριο του 1981, επιτέλους, το ίδιο μπλοκ του 65-67, ο Ανδρέας ήρθε στην εξουσία χάρις και στη μυστική γραμμή ΚΚΕ για εκλογική υποστήριξη στο ΠΑΣΟΚ.
            Και κρατήθηκε σ' αυτή με τη σύμπραξη χιλιάδων από όλο το φάσμα της Αριστεράς. Το δε ΚΚΕεσ εκμηδενίστηκε εκλογικά από τις προσχωρήσεις στο ΠΑΣΟΚ.

            Δημιούργησαν ημιολοκληρωτικό καθεστώς. Ευνούχισαν το συνδικαλιστικό κίνημα. Καθάρισαν τους δεξιούς εκδότες. Διέλυσαν τα ΑΕΙ. Ρήμαξαν την οικονομία. Εκμαύλισαν την κοινωνία με δανεικά και το ευρωπαϊκό χρήμα. Οι “πρίγκιπες της Αριστεράς”, οι γιοι των “υπουργών του Βουνού”, της άρχουσας τάξης της το 1944, Σημίτης και Κόκκαλης έγιναν άρχουσα οικονομικοπολιτική τάξη.
            Και φθάσαμε στο μνημόνιο.

            Όλα αυτά ίσως για σενα είναι ασύνδετα. Για μένα το ακριβώς αντίθετο

            Οι προσωπικές ιστορίες, του Θεοδωράκη και άλλων, είναι ψηφίδες σε ένα πολύ ευρύτερο ιστορικοπολιτικό κάδρο.
            Και έτσι οφείλουν να εξετάζονται, συνυπολογίζοντας βέβαια, πάντα, προσωπικές στάσεις, τήρηση αρχών, υποστήριξη αξιών. Και πάνω απ' όλα προσωπική αξιοπρέπεια.

            Όταν λοιπόν ένας Μίκης κάθεται δίπλα δίπλα με ένα κερίζι, σημαίνει ότι αποδέχεται το ποιόν του κεριζιού. Κι αυτό εξάγει συμπεράσματα. Η αισθητική είναι ηθική.

            Σε όλη την ιστορία λοιπον δεν βλέπεις αριστερούς εξουσιαστές.
            Επειδή στην Ελλάδα απέτυχαν να κατακτήσουν την εξουσία. Μάλλον όντας φαύλοι και ανίκανοι. Ο Ζαχαριάδης, για να πάω σε ένα εύκολο παράδειγμα, που γύρεψε για πολιτικό τακτικισμό έναν μάρτυρα κι έναν χαφιέ και τους “βρήκε” σε Μπελογιάννη και Πλουμπίδη, τι ήταν ;
            Λυπάμαι, ούτε έχουμε κοινά σημεία ούτε έχω κανένα λόγο να σε πείσω.

            Υπάρχει η ακαδημαϊκή γνώση.
            Υπάρχει η βιωματική γνώση.
            Και τέλος υπάρχει η καλύτερη, ο συνδυασμός των δύο. Σού την εύχομαι.

            Για τις υπόγειες διαδρομές τύπων σαν τον Λάμπρου δεν έχεις ιδέα. Μόνο αφού καθαρίστηκαν Μάλλιος και Μπάμπαλης μπόρεσαν μερικοί που είχαν “κελαηδήσει” να κάνουν πολιτική καριέρα με δάφνες “αντιστασιακού”. Και ο μοναδικός αντιστασιακός, ο Αλέκος Παναγούλης πέθανε μυστηριωδώς.

            Για τα γκουλάγκς αναπαράγεις μια επιχειρηματολογία που ακούγεται τυποιημένα από τα φιλοσοβιετικά ΚΚ, όχι μόνο το ΚΚΕ, Μπορείς να πιστεύεις και ότι είναι αλήθεια.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κάποιος 03/12/2010 19:25:52

            Ταυτίζεις αυθαίρετα όλη την αριστερά με το ΚΚΕ, την ηγεσία του ΚΚΕ με τον απλό κομμουνιστή ή αριστερό οπαδό, προσπαθώντας να επιμολύνεις με τις αμαρτίες της κομματικής γραφειοκρατίας του ΚΚΕ (πχ Ζαχαριάδης) όλο το αριστερό πολιτικό φάσμα.
            Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι οι απλοί ΕΑΜίτες ή τα χαμηλόβαθμα στελέχη γνώριζαν για τις συμφωνίες του Ζαχαριάδη και του Στάλιν και άφηναν τα κοκαλάκια τους στις κορυφογραμμές για να τριχοτομηθεί η Μακεδονία ;

            Oσον αφορά την χούντα, εκεί μας οδήγησαν το παλάτι και οι αποστάτες που σαμποτάρισαν συστηματικά με την καθοδήγηση της ΣΙΑ που φοβόταν την άνοδο της αριστεράς στην Ελλάδα,
            την λαοπρόβλητη κυβέρνηση του Γ.Παπανδρέου εξωθώντας τον σε παραίτηση.
            Την αντίθεση του στις μεθοδεύσεις αυτές έδωσε ο ελληνικός λαός με παλλαικά συλλαλητήρια που δυστυχώς βάφτηκαν με αίμα από το δεξιό καθεστώς του αχυράνθρωπου Νόβα.

            Οσον αφορά την άνοδο του Ανδρέα το '81, είναι φανερό ότι αποτέλεσε ένα είδος αναχώματος μιας ογκούμενης αριστερής δυναμικής, στηριζόμενος στην συνθηματολογία και τον λαικισμό και όχι στην εκπλήρωση των οραμάτων της αριστεράς.Αν είναι δε αληθινά κάποια έγγραφα που έχουν βγεί στην δημοσιότητα για τον καθοδηγούμενο ρόλο του Ανδρέα στην απορρόφηση των ποσοστών των κομμουνιστικών και των αριστερών κομμάτων καταδεικνύεται σαφέστατα ποιους φοβούνται πραγματικά τα ξένα και ντόπια συμφέροντα που λυμαίνονται τον τόπο μας τις τελευταίες δεκαετίες και που δεν διστάζουν να συνεργαστούν με κυβερνήσεις όλων των κομματικών αποχρώσεων διαφθείροντας και εξαγοράζοντας πολιτικούς.

            Οσον αφορά τις υπόγειες διαδρομές βασανιστών που μάλιστα κόμπαζαν υπερηφάνως για τον τίτλο τους, μπορείς να μας διαφωτίσεις, γιατί δεν έχω να αντιπαραθέσω πληροφορίες εκ των έσω.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Κάποιος 03/12/2010 18:20:58

        1981 = ΔΗΜ.ΧΡΕΟΣ ΩΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ ΑΕΠ =28%
        1990= " " =108%
        2004= " " =110%.

    • joao avatar
      joao @ Προφήτης 02/12/2010 01:02:29

      Εχω την εντυπωση οτι η εκπομπη ηταν σε επαναληψη..

    • Σημαιοφόρος avatar
      Σημαιοφόρος @ Προφήτης 02/12/2010 01:40:58

      Αν το κυριότερο επιχείρημά σου ενάντια στον Μίκη είναι ότι κάθονταν δίπλα στον Πάγκαλο, τότε, πράγατι, έχεις δώσει τα ρέστα σου. Οσο για τον Λάμπρου ο Μίκης εννούσε ότι ο Λάμπρου τον έσωσε επειδή τον σέβονταν. Ακόμα, το βραβείο Λένιν ήταν κάτι σαν νόμπελ ειρήνης του ανατολικού μπλοκ και ο Μίκης το πήρε μετά τον θάνατο του Μπρέζνιεφ, το 1983, που, ούτως ή άλλως, ήδη έπνεε ο άνεμος των μεγάλων αλλαγών στη Ρωσία. Και στο κάτω κάτω τί ήθελες να το αρνηθεί ; Ο Μίκης έχει αποδείξει ότι θα συνεργάζονταν με τον οιονδήποτε για το καλό της Ελλάδος. Και πες μου αν χωρίς τον Μίκη θα γνώριζες αυτούς τους στίχους του Σικελιανού:
      Γιγάντιες σκέψες, σὰ νέφη πύρινα
      ἢ νησιὰ πορφυρωμένα
      σὲ μυθικὸ ἡλιοβασίλεμα,
      ἄναβαν στὸ νοῦ μου,
      τὶ ὅλη μου καίονταν μονομιᾶ η ζωή
      στὴν ἔγνοια τῆς καινούργιας λευτεριᾶς Σου
      Ἑλλάαα άαα άαα άα, Ἑλλάδα !!!
      Σ' αυτή τη χρονική συγκυρία ο Μίκης με το έργο του είναι η μόνη μας ελπίδα !

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Σημαιοφόρος 02/12/2010 02:07:18

        Μίκης και Πάγκαλος κάθονταν δίπλα γιατί έρχονται από την ίδια μήτρα. Ο Μίκης ήταν πρόεδρος και ο Πάγκαλος στέλεχος στη Ν Λαμπράκη. Κι αυτή η μήτρα δεν είναι "αθώα του αίματος".

        Οι ποιητές είναι για να μάς απογειώνουν. Δυστυχώς δεν κυβέρνησε ποτέ κανένας.

        Ο -σεβαστός- συναισθηματισμός σου δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματική πολιτική που είναι λυσσαλέα σύγκρουση συμφερόντων και υπερμεγέθων "εγώ" με διαφορετική αφορμή.
        Οι σημερινοί εξουσιαστές επικαλούνται την Τάξη οι αυριανοί την Ελευθερία.

        • Σημαιοφόρος avatar
          Σημαιοφόρος @ Προφήτης 02/12/2010 03:05:53

          Κάθε τι πρέπει να κρίνεται με την εποχή του. Και η νεολαία Λαμπράκη ήταν η πιο αθώα την περίοδο εκείνη. Ο Πάγκαλος πρόδωσε τους αγώνες του όχι ο Μίκης.
          Δεν είναι συναισθηματισμός ο αγώνας για την Ελευθερία. Ούτε σατανική επιδίωξη κάποιου εξουσιαστή. Αλλά σε ολόκληρη την ιστορία της Ελλάδος, η κατάρα μας πάντα ήταν τα υπερμεγέθη "Εγώ" και ποτέ το "Εμείς". Μπορεί οι ξένοι να μας ξεγέλασαν αμέτρητες φορές, όμως, εμείς τους αφήσαμε. Και τώρα τί θέλεις; Να πούμε δεν γίνεται τίποτα; Να τρέξουμε να πάρουμε και την νέα ψηφιακή ταυτότητα (για την Τάξη) και να ζούμε σαν δούλοι;

          • Blut und Tränen avatar
            Blut und Tränen @ Σημαιοφόρος 02/12/2010 13:50:30

            και ο Ζουράρις με το σαλιάρικο χαμόγελο φάτσα κάρτα θυμίζει θαμώνα συνοικιακού τσοντάδικου. Όλοι οι βολεμένοι σταλινικοί και αριστερολιγούρηδες σήκωσαν πάλι παντιέρα ευκαιρίας. Για να επαναλάβουν την ιστορία σαν φάρσα....

    • Σημαιοφόρος avatar
      Σημαιοφόρος @ Προφήτης 03/12/2010 17:51:15

      Φίλτατε Προφήτη,
      Για άλλη μία φορά γίνομαι μάρτυρας μίας στείρας αντιπαράθεσης. Εδώ μας έχουν πετάξει στην αρένα, ο βρυχηθμός των λιονταριών σου κόβει την ανάσα
      κι εμείς φαγωνόμαστε μεταξύ μας.
      Αρχικά, να σου πω ότι συμφωνώ με τα περισσότερα απ' αυτά που είπες, όμως, εφ' όσον δέχεσαι ότι ο Ανδρέας ευθύνεται, κυρίως μετά την μεταπολίτευση, για το ηθικό και οικονομικό κατρακύλισμα της Ελλάδος, τότε θα δέχεσαι ότι δεν ήταν μία αδιάφορη ψηφίδα. Ηταν ένας αρνητικός παράγων. Κατά πάσα βεβαιότητα χωρίς τον Ανδρέα η Ελλάδα σήμερα θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Και αδιαφορώ για την οικονομία. Εξαιρετικά επικίνδυνος είναι ο αφελληνισμός που έχουμε υποστεί.
      Ετσι λοιπόν για μένα ο Μίκης ήταν και είναι ένας θετικός παράγων. Ενας πολύ θετικός παράγων. Ολόκληρο ψηφιδωτό. Γιατί το πολιτιστικό έργο του είναι η σύγχρονη κληρονομιά μας. Και όχι γιατί είναι ελληνικό. Αλλά γιατί το ελληνικό πρέπει να γίνει παγκόσμιο. Και όχι σε επίπεδο DNA αλλά σε επίπεδο αξιών. Ο Μίκης μελοποίησε όλες αυτές τις παγκόσμιες ανθρώπινες αξίες που πρεσβεύουν τον παναθρώπινο πολιτισμό ενάντια στην σύγχρονη βαρβαρότητα.
      Ο πολιτισμός ποτέ δεν πάει συνεχώς μπροστά, πάει δύο βήματα μπρος, ένα πίσω (Βασίλειος Μαρκεζίνης). Ε, λοιπόν, τώρα βρισκόμαστε στο βήμα πίσω και αν δεν προσέξουμε θα κάνουμε και μεταβολή.
      Πόσο πιο κοντή θα ήταν σήμερα η Ελλάδα χωρίς τον Μϊκη; Πραγματικά νιώθω σαν να πρέπει να σου αποδείξω την ομορφιά ενός Αυγουστιάτικου ηλιοβασιλέματος. Δεν κατάλαβα ακριβώς τί του προσάπτεις, αλλά μήπως υπερβάλεις; Δεν έχω γνωρίσει άνθρωπο, γνώστη του έργου του Μίκη, που να φέρεται εναντίον του. Μήπως κι εσύ έπεσες θύμα του φιμώματος και το αγνοείς; Πες μου αν γνωρίζεις κάποιο τραγούδι για την ειρήνη. Ακουσε το 'Μιλώ' και πες μου πόσοι νέοι σήμερα το γνωρίζουν κι αν πρέπει να το γνωρίζουν.
      Εγώ σε σένα βλέπω έναν άνθρωπο σκεπτόμενο που μπορεί να προσφέρει έργο αν χρειασθεί. Σε ρώτησα αν υπάρχει κάποιος που τον θεωρείς άξιο, κάποιον που θα του έσφιγγες το χέρι και θα του έλεγες 'Σε θαυμάζω'. Αν όχι, τότε έχεις πολύ υψηλά κριτήρια. Αυτό είναι το 'Νερό στον Μύλο του Εξουσιαστή' μία από τις πτυχές του 'Διαίρει και Βασίλευε'.
      Περίσσεψαν οι αυτοκράτορες στις μέρες μας. Το πέρασμά μας από τον πλανήτη είναι αστραπιαίο. Και για τον καθένα από εμάς η πορεία μας θα κριθεί σαν ένα απειροελάχιστο συν ή σαν ένα απειροελάχιστο μείον. Θέλεις να είσαι ένας από τους τελευταίους Καρχηδόνιους ή ένας από τους πρώτους Ελληνες της αναγέννησης;

  36. Nεφέλη avatar
    Nεφέλη 01/12/2010 23:38:16

    Εντυπωσιάζομαι που κανέναν δεν προβληματίζει η περίφημη ομολογία του συνθέτη, τότε το 89 περίπου..., ότι, μετά την, τότε χήρα, κόρη του ο πατέρας της, εκείνον, τον συνθέτην δηλαδή, πιότερο αγαπούσε!

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ Nεφέλη 02/12/2010 00:26:23

      Κ. Μαρξ: "Όταν ο λαός βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας, διαλέγει ή τις αλυσίδες ή τα όπλα".

      Μην βιάζεστε να ξεγράψετε την Ελλαδίτσα.

  37. τακις avatar
    τακις 02/12/2010 00:40:32

    Δεν μας χε...ς ρε μπαρμπα και συ και η σπιθα των γεροντων σου.

  38. cobalt avatar
    cobalt 02/12/2010 01:16:25

    Τον Μίκυ πρέπει να τον σεβόμαστε. Αποπνέει τον αέρα του βετεράνου. Στην ιστόριση των σημαντικών γεγονότων της πατρίδας από το 36 και μετά, το όνομά του είναι κάπου γραμμένο. Δεν μπορείς να τον αποφύγεις.
    Παρ'όλ'αυτά, τις πολιτικές του κινήσεις και τα λόγια του τα κοιτάω όπως και του Γλέζου, δυο φορές.
    Ποτέ δεν είμαι σίγουρος για το κούνια-μπέλα της πολιτικής του διαδρομής αν είναι λόγω του Κρητικού DNA, δόλου ή κάποιας ακατανόητης καλλιτεχνικής θεώρησης των πραγμάτων. Δεν με έπεισε ποτέ εξ'ολοκλήρου, πάντως.
    Θα έπρεπε μάλλον να μιμηθεί τον Σεφέρη, στην επτατετία. Μια δήλωση. Ένα γραφτό. Ισως και να είχε μεγαλύτερη σημασία.
    Να τρέχει τώρα με κινήματα..
    Πάντως αν δούμε να τον βυσσοδομούν στα ΜΜΕ τους απο εδώ και πέρα, θα πρέπει να παραδεχτούμε πως δεν το έκανε με τις "ευλογίες" τους και μάλλον ήταν μια ειλικρινής κίνηση αγωνίας απο μέρος του για το μέλλον της φυλής. (Επίσης θα πειστώ πως το "ΣΠΙΘΑ" πήρε το όνομα του απο τον Μικρό Ήρωα..)
    Αν δούμε να τον χαϊδέυουν, τότε ο ρόλος του θα είναι μάλλον του "ελεγχόμενου" αντιπάλλου και θα είναι κρίμα να τελειώσει έτσι.

  39. ataktos avatar
    ataktos 02/12/2010 04:41:50

    ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ - Ο Μίκης Θεοδωράκης ανακοίνωσε την ίδρυση Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών (2)
    (ANA) – 9 ώρες πριν
    ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ Παρακαλούμε να αντικατασταθούν η δεύτερη και η τρίτη παράγραφος του τηλεγραφήματος με τις ακόλουθες: "Όπως είπε ο κ. Θεοδωράκης, που σήμερα ανακοίνωσε την ίδρυση Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών, «βρισκόμαστε στην περίοδο που όλοι μαζί πρέπει να σκεφτούμε, να πληροφορηθούμε, να ψάξουμε και να δράσουμε». «Βάζω εγώ σήμερα μια σπίθα», είπε, «και περιμένω να ακολουθήσουν κι άλλες. Μέχρι η σπίθα να φουντώσει και να γίνει η καθαρτήρια φωτιά που θα μας σώσει», ενώ κάλεσε τον ελληνικό λαό σε «ανυπακοή» στα όσα εφαρμόζει η κυβέρνηση, καθώς, όπως υποστήριξε, δεν έχει την ηθική νομιμοποίηση να εφαρμόζει τέτοια σκληρά μέτρα." Ακολουθεί το διορθωμένο κείμενο Τα χαρακτηριστικά απελευθερωτικού αγώνα θα πρέπει να έχουν οι αντιδράσεις των Ελλήνων απέναντι στα μέτρα που προωθεί και εφαρμόζει η κυβέρνηση με τις εντολές της Τρόικας, σύμφωνα με τον μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη. Όπως είπε ο κ. Θεοδωράκης, που σήμερα ανακοίνωσε την ίδρυση Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών, «βρισκόμαστε στην περίοδο που όλοι μαζί πρέπει να σκεφτούμε, να πληροφορηθούμε, να ψάξουμε και να δράσουμε». «Βάζω εγώ σήμερα μια σπίθα», είπε, «και περιμένω να ακολουθήσουν κι άλλες. Μέχρι η σπίθα να φουντώσει και να γίνει η καθαρτήρια φωτιά που θα μας σώσει», ενώ κάλεσε τον ελληνικό λαό σε «ανυπακοή» στα όσα εφαρμόζει η κυβέρνηση, καθώς, όπως υποστήριξε, δεν έχει την ηθική νομιμοποίηση να εφαρμόζει τέτοια σκληρά μέτρα. Παράλληλα υποστήριξε ότι με την υπογραφή του Μνημονίου, η κυβέρνηση έχει εκχωρήσει τα κυριαρχικά μας εθνικά δικαιώματα στους δανειστές μας, λέγοντας ότι λησμονήθηκαν οι αγώνες του ελληνικού λαού για ανεξαρτησία. Ο κ. Θεοδωράκης αναφερόμενος στο Κίνημα, είπε ότι δεν αποσκοπεί στο να δημιουργηθεί άλλο ένα πολιτικό κόμμα ή ένα κοινωνικό κίνημα, αλλά όπως τόνισε «θέλω να βοηθήσω να δημιουργηθεί ένα κίνημα ζύμωσης ιδεών με επίκεντρο τον ανεξάρτητο πολίτη που έχει ανάγκη να εκφράσει την αντίδρασή του στην κρίση που μας οδήγησε η παγκόσμια οικονομική κρίση». Ταυτόχρονα επέρριψε ευθύνες και στους Έλληνες πολιτικούς που συμμετέχοντας είτε ενεργητικά, είτε παθητικά, από το 1974 και μετά, οδήγησαν στον κατήφορο τη δημόσια ζωή και στην κατάρρευση της χώρας. Κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι ενώ ανέλαβε την εξουσία για να οδηγήσει τη χώρα στην ανάπτυξη, την οδήγησε στην κηδεμονία των ΗΠΑ και της ΕΕ. «Όχι μόνο δεν είχαν πρόγραμμα ανάπτυξης, αλλά δεν είχαν ούτε καν σχέδιο», τόνισε και επισήμανε ότι «οι υπουργοί είναι άπειροι, χωρίς κανέναν συντονισμό». Παράλληλα κατηγόρησε τον πρωθυπουργό και το οικονομικό επιτελείο λέγοντας ότι «αντί η κυβέρνηση με το που ανέλαβε την εξουσία να δανειστεί για να καλύψει τις ανάγκες της χώρας, οι κύριοι Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου και Προβόπουλος δήλωναν παντού ότι είμαστε φτωχοί με αποτέλεσμα να εκτιναχθούν τα spread. Πέρασαν μήνες χωρίς να κάνουν τίποτα, οδηγώντας μας στο δίλλημα πτώχευση ή ΔΝΤ», ενώ επισήμανε ότι «το δίλλημα το προκαλέσαμε εμείς οι ίδιοι και με αυτό το πρόσχημα η χώρα βρίσκεται κάτω από την αυστηρή επιτήρηση του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης». Είπε ακόμη ότι για τη σημερινή κυβέρνηση τα συμφέροντα των ΗΠΑ είναι πάνω από τα συμφέροντα του ελληνικού λαού, ενώ κατηγόρησε τις κυβερνήσεις του Ανδρέα Παπανδρέου ότι αυτές οδήγησαν τη χώρα στη σημερινή κατάσταση. Από τα πυρά του κ. Θεοδωράκη δεν γλύτωσε ούτε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, τον οποίο κατηγόρησε για «παθητική στάση», απέναντι στα όσα διαδραματίζονται στη χώρα. Είπε ακόμη ότι η Ελλάδα είναι ο καλύτερος πελάτης των ΗΠΑ, της Γαλλίας και της Γερμανίας, καθώς από τις χώρες αυτές αγοράζει τα οπλικά συστήματα και κάλεσε την κυβέρνηση να σταματήσει να αγοράζει όπλα από αυτές και να στραφεί σε άλλες χώρες όπως τη Ρωσία και την Κίνα, όχι μόνο για την προμήθεια οπλικών συστημάτων αλλά και για τη σύναψη νέων δανείων με ευνοϊκότερους όρους, αλλά και αναπτυξιακών συνεργασιών. Ο κ. Θεοδωράκης αναφέρθηκε και στα εθνικά θέματα, (σχέσεις της Ελλάδας με την Τουρκία, την Αλβανία, την πΓΔΜ, το Κυπριακό), λέγοντας ότι «μόνο ένας ανεξάρτητος και υπεύθυνος λαός μπορεί να αντιμετωπίσει τα εθνικά θέματα» και πρότεινε την εκπόνηση ενός νέου εθνικού αμυντικού δόγματος, εκτός του σχεδιασμού του ΝΑΤΟ. Πρότεινε επίσης τη σύσταση Εθνικής Αντιπροσωπείας, η οποία θα συζητήσει με τις κυβερνήσεις ξένων χωρών για την εξεύρεση λύσεων προς όφελος της χώρας και του ελληνικού λαού. Κατά την ανακοίνωση της ίδρυσης του Κινήματος, παρέμβαση έκανε και ο καθηγητής Γεώργιος Κασιμάτης ο οποίος αναφερόμενος στο Μνημόνιο είπε ότι «πρόκειται για συμφωνίες ντροπής, που παραβιάζουν όλες τις θεμελιώδεις αρχές του διεθνούς και ευρωπαϊκού δικαίου και το ελληνικό Σύνταγμα». Υποστήριξε ακόμη ότι δίνουν το δικαίωμα στους δανειστές, εφόσον η Ελλάδα δεν τηρήσει τα όσα έχει συμφωνήσει να κατάσχουν ακόμη και την Ακρόπολη, ελληνικά νησιά, την πολεμικής αεροπορία και ότι αυτοί κρίνουν αναγκαίο. «Η Ελλάδα δεν είναι πια ανεξάρτητη», είπε και χαρακτήρισε «πραξικοπηματική» την παρουσία της Τρόικας στη χώρα μας, καθώς όπως είπε κανένας δεν έχει το δικαίωμα να εκχωρήσει τα εθνικά μας δικαιώματα. Όσον αφορά την οργάνωση του Κινήματος ο κ. Θεοδωράκης είπε ότι στο προσεχές διάστημα οι πολίτες θα πρέπει να οργανώσουν ανεξάρτητες επιτροπές πρωτοβουλίας με σκοπό την ενημέρωση και την ανάπτυξη δράσεων και σε ένα επόμενο βήμα οι επιτροπές αυτές θα έρθουν σε επαφή για την εφαρμογή συντονισμένων δράσεων. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κτίριο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη, παρουσία του κ. Κακογιάννη, επιχειρηματιών και πλήθος κόσμου. Οι θέσεις του Κινήματος και η ομιλία του κ. Θεοδωράκη, περιλαμβάνονται σε ένα βιβλίο με τον τίτλο "Σπίθα" και σε ένα dvd, τα οποία διατίθενται από τα βιβλιοπωλεία.
    © 2010 ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    • Misha avatar
      Misha @ ataktos 02/12/2010 10:09:44

      με τη Σαββατιάτικη Ε θα δοθεί το βιβλίο

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 02/12/2010 10:49:34

        και ολόκληρη η ομιλία

        h--p://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=213826&cid=6

  40. oxi ki etsi... avatar
    oxi ki etsi... 02/12/2010 06:20:52

    Δυόμιση ώρες πρόλογος για να καταλήξει στο "έξω από την Ε.Ε" και "έξω από το ΝΑΤΟ"...

    Θέλει ο Κομμουνιστής να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει.......

    • Misha avatar
      Misha @ oxi ki etsi... 02/12/2010 18:37:26

      οι κομμουνιστές έκαναν στην ελλάδα πολύ μικρότερο κακό από τους ευρωλιγουρηδες, τους παλιους και τους όψιμους

      • oxi ki etsi avatar
        oxi ki etsi @ Misha 03/12/2010 15:05:30

        Misha

        μπερδεύεις τα πράγματα.

        Άλλο η θεωρία του Κομμουνισμού και του Μαρξ που πιστεύεις και πρεσβεύεις εσύ (σαν θεωρία οικονομική, κοινωνική κτλ.) και άλλο τα "Έργα και οι Ημέρες" των Κομμουνιστών στην Ελλάδα...

        Οι Κομμουνιστές στην Ελλάδα αιματοκύλισαν τον τόπο προκειμένου να γίνουμε προτεκτοράτο της Ρωσίας στα Βαλκάνια...

        Έφεραν και συντηρούσαν μισθοφορικούς Στρατούς Βούλγαρων Κομιταζήδων και Αλβανών Λιάπηδων κι έκαναν Εμφύλιο Πόλεμο προκειμένου να αρπάξουν την Εξουσία...

        Έκαναν μυστικές συμφωνίες με το ΚΚ Βουλγαρίας οτι θα παραχωρήσουν τη Μακεδονία και τη Θράκη εάν βοηθήσουν οι Βούλγαροι να επιβληθούν οι Κομμουνιστές στην υπόλοιπη Ελλάδα...

        Έκαναν "Παιδομάζωμα" και αρπάζαν παιδάκια και ορφανά και τα έστελναν στη Ρωσία σε οικοτροφεία-κολαστήρια προκειμένου εάν κάποτε θα νομιμοποιούνταν στην Ελλάδα το ΚΚΕ να έρθουν στελέχη στελέχη "έτοιμα" να στελεχώσουν το Κόμμα...

        Να φανταστείς οτι όταν μας κήρυξαν οι Ιταλοί τον Πόλεμο και οι λεβέντες μας έφευγαν τραγουδώντας να πολεμήσουν στην Πίνδο, όλοι έβγαλαν ανακοινώσεις εμψύχωσης (Βασηλιάς, Μεταξάς, Κυβέρνηση, Αντιπολίτευση, όλα τα Κόμματα κτλ.) και το ΚΚΕ με το Ζαχαριάδη έβγαλε την εξής ανακοίνωση:

        "Σύντροφοι Έλληνες μην λαμβάνετε μέρος στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο του Φασίστα Μεταξά ενάντια στην φίλη και αδερφή Αλβανία"...!!!

        Αυτή ήταν η πραγματική προσφορά των Κομμουνιστών στην Ελλάδα...

        Και αλί και τρισαλί από κάποια παρασυρμένα λεβεντόπαιδα του ΕΑΜ που αφήσαν τα κοκκαλάκια τους στα Βουνά...

        Γιατί οι αρχηγοί σας, διέφυγαν στη Μόσχα και στα Τίρανα χωρίς να ρίξουν ούτε μία ντουφεκιά (ούτε κατά Ιταλών, ούτε κατά Γερμανών, ούτε στον Εμφύλιο)...

  41. th.pr avatar
    th.pr 02/12/2010 09:23:50

    Αφου δε θα γίνει κομα ειναι δωρο αδωρο. Και τι θα αλλαξει δηλαδη ο, ανύπαρκτος πολιτικα, Μικης Θεοδωρακης;;;;;;;;;

  42. ataktos avatar
    ataktos 02/12/2010 09:51:10

    . Βγαίνοντας έξω συνομίλησα με κάποιους φίλους οι οποίοι ναι μεν την βρήκαν πολύ ωραία την ομιλία, αλλά... Όλοι διστακτικοί, όλοι καχύποπτοι (ποιους θα έχει μαζί του, άσε να δούμε πώς θα πάει, δεν είπε τίποτα γι' αυτό για το άλλο..). Εχοντας πρόσφατες και τις χθεσινές συνομιλίες μου.. θα συμφωνήσω με τον Θεοδωράκη, είπε σε κάποια φάση ότι είμαστε σαν τα γαϊδούρια που μας έχουν βάλει παρωπίδες και γυρνάμε γύρω-γύρω από το πηγάδι προσπαθώντας να πιούμε νερό. Εμ, δε θα βρούμε το πηγάδι ποτέ!!!

  43. Δάφνη says avatar
    Δάφνη says 02/12/2010 10:36:55

    Εσύ μάλλον το παρανόησες το πηγάδι. Δε θα το βρούμε ποτέ αν συνεχίσουμε να είμαστε διστακτικοί και καχύποπτοι, όπως οι φίλοι σου. Αν ξεκαθαρίσουμε όμως μέσα μας 4-5 βασικά σημεία και συστρατευτούμε γύρω από αυτά - και δεν είναι δύσκολο, πίστεψέ με - και το πηγάδι θα βρούμε αλλά την έξοδο του τούνελ στο οποίο οδηγηθήκαμε μέσα απ την ευκολοπιστία μας και το λαικισμό μας

    • ataktos avatar
      ataktos @ Δάφνη says 02/12/2010 13:03:43

      Δάφνη - μάλλον το γράφεις ..για τα ακούσει η... πεθερά .. καλό ...

  44. Δάφνη says avatar
    Δάφνη says 02/12/2010 12:56:05

    Παγωτατζή, ποιό σύστημα εσύ εννοείς οτι "τελειώνει" τις δικαιολογίες?Δεν υπάρχουν δικαιολογίες , Παγωτατζ'η μου. Ολα τα συστήματα που κυβέρνησαν από το 1981 είναι υπεύθυνα. Θέλεις ίσως να πεις ότι το ΠΑΣΟΚ [που κυβέρνησε περισσότερα χρόνια από τη ΝΔ] είναι περισσότερο υπεύθυνο? Ναι και είναι, κι εγώ το παραδέχομαι περισσότερο απ όλους [ ποτέ δεν ψήφισα ΠΑΣΟΚ } . Ομως τώρα τι γίνεται? Εσύ είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος, και καλά κάνεις, Θα ψηφίζεις για πάντα αυτό που ψήφιζες? Αλλαξαν τα πράγματα . Ψάξτο κι εσύ, Παγωτατζή μου , μήπως και βρείς μια άκρη.

  45. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/12/2010 15:52:11

    Τοσα χρονια με το ΠΑΟΣΚ εκαν συναβλιες και εκοβε CD.. αφηστε με τωρα..
    Αν ζουσε Ο Γεννηματας θα τον προσκυνουσαμε?
    Αν ζουσε η Μελινα θα την προσκυνουσαμε?

    Ειναιηταν ολοι τους βρωμικοι και εχουν δολο. Βρηλα φως και μπηκαν με φανφαρολογιες της εποχης. Πρασινο δολο. Ειναι αναρχικοι της αρπαχτης και των δημοσιων σχεσεων, ελεω ΠΑΣΟΚ ΑΓΠ.

    Αν δεν ειχε αυτους τους "λαγους" ο ΑΓΠ σημερα θα ειχαμε κρατος και οχι τον ΓΑΠ π ανασαινει αρσενιο.

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/12/2010 15:53:16

      το αρσενιο π ανασαινει ο ΓΑΠ.. ειναι τ αερια της Λουκας.

      ΠΠ

  46. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/12/2010 15:59:14

    Μην τα φορτώνετε στον Μίκη. Ο Μίκης είναι το τραγούδι και η προδοσία που έχουμε φάει 9-10 εκατομμύρια Έλληνες. Είναι ο ήλιος της δικαιοσύνης που έγινε ζιβάγκο και βίλες. Ούτε ο Orff φταίει που οι επαγγελαμτίες του υπέκλεψαν την μουσική.

    Να τα φορτώνετε σε αυτούς που υπέκλεψαν ιδανικά και ελπίδες και τα έκαναν φαγοπότι από δανεικά και εθνικό ξεπούλημα. Δεν ξεπούλησε ο Μίκης. Ο Μϊκης ξεπέρασε και την ανόητη αριστερά, και την καταπιεστική δεξιά και τους κλέφτες τους πράσινους. Ούτε να υποτιμάτε τις δυσκολίες ή τις αδικίες του 60. Άλλο αν άλλοι τις εκμεταλλεύτηκαν για δικούς τους σκοπούς.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 02/12/2010 16:06:04

      αν μιλησει για την ταμπακιερα καποια στιγμη θα συμφωνησω μαζι σου.
      οσο τραγουδαει και λεει γενικολογιες, ενω ΠΡΕΠΕΙ να μιλησει και να επιτεθει - ειδικα ο Μικης.

      Εχω νευρα μ ολους αυτους. Δηλ ο Μικης εχει πληρωσει εφορια σ ολες τις συναυλιες π εχει κανει απ το 74? Εχει ενα σπιτι με τη μαντρα μεσα στο νερο στη θαλασσα. Τοιχο !! οχι φραχτη. ΣΤΟΠ.

      Ταμπακιερα. Η δεν ακουμπανε καποιους? Σαν το ΚΚΕ κει τα βιβλια και τους πελατες τους??

      ΠΠ

  47. Δάφνη says avatar
    Δάφνη says 02/12/2010 19:41:45

    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ,
    θα σου μιλή σω με μια παραβολή. Κάποιος που καλλιεργούσε ντομάτες σ΄ένα χωραφάκι 'εστελνε το παιδί του κάθε μέρα να τις πουλήσει. Αυτοί που περνούσαν από μπροστά του, οι υποψήφιοι δηλαδ'η αγοραστές, ρωτο'υσαν πόσο κάνουν οι ντομάτες, κι αυτός τους απαντούσε ένα ευρώ. Οι αγοραστές όμως τον ρωτούσαν, 'μα αφου είσαι κομμουνιστής 'γιατί τις πουλάς 'ενα ευρώ? Κι αυτός απαντούσε ¨για να ζήσω".
    Το δικό μας πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι άραγες ο Μίκης που ήταν και ιδιοφυήα στη μουσική και που δεν δήλωσε κ'αποια στοιχεία ίσως στην εφορία του ή ο Τσοχατζόπουλος και όλοι οι άλλοι του συναφιού του?
    Στο κάτω-κάτω ας δώσουμε και αμνιοιστία σε αυτούς που εξ'ωθησαν την Ελλάδα στο πυρ το εξώτερο κι ας επιτρέψουμε στον Μίκη Θεωδωράκη να εκφραστεί γιατί του αξείζει.

  48. Maximilien avatar
    Maximilien 02/12/2010 20:12:32

    Εδώ κολλάει η παροιμία,"χάριζαν σε κάποιον γάιδαρο και τον κοίταζε στα δόντια". Έχουμε δηλαδή το σούπερ οργανωμένο κίνημα κατά του Μνημονίου και των υποστηρικτών του, έχουμε ανεξάντλητα μέσα, απεριόριστο χρόνο και κόσμο έτοιμο να κατέβει στον δρόμο ανά πάσα στιγμή γιαυτό και απορρίπτουμε τον Μίκυ γιατί είχε πάρει βραβείο Λένιν ή γιατί τον λυπήθηκε κάποιος ασφαλίτης (αφού πρώτα είχε περάσει ικανό μέρος της ζωής του στα "νησάκια" με βασανιστήρια, κακοποιήσεις και εικονικές εκτελέσεις). Κάποιοι είτε δεν μπορούν να χωνέψουν ακόμα το χουνέρι που έκανε στη χούντα με την διεθνή κατακραυγή και θέλουν να πάρουν τη ρεβάνς είτε έχουν αλλεργία στις λέξεις "εθνική ανεξαρτησία". Όπως και να 'χει είτε με τον Μίκυ είτε χωρίς αυτόν, ο κόσμος θα ξυπνήσει. Και αφήστε τα σταγονίδια και τους βλάκες του "Ρεσάλτο" να φωνασκούν.

  49. Δάφνη says avatar
    Δάφνη says 02/12/2010 22:30:09

    Ναι ο κόσμος θα ξυπνήσει είτε με τον Μίκη είτε χωρίς αυτόν

  50. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 03/12/2010 18:31:24

    ΑΝ ΚΑΙ ΚΕΝΡΟΔΕΞΙΟΣ ΦΙΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ , ΜΕΓΑΛΕ ΜΙΚΗ
    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ
    ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ . ΜΗΝ ΣΕ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΕΟΙ ΜΕ ΓΕΡΙΚΑ ΜΥΑΛΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

  51. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 03/12/2010 19:17:20

    Κάθε φορά που ο Μίκης Θεοδωράκης θα μιλήσει , σηκώνεται ένας ανεξήγητος κουρνιαχτός! Κι αυτό κατά τη γνώμη μου οφείλεται στο ότι, δεν θέλουμε να αναγνωρίσουμε το δικαίωμα της υπέρβασης, σ’ έναν άνθρωπο που ταξίδεψε με την υπέροχη μουσική του την Ελλάδα μας, σ’ ολόκληρο τον πλανήτη.
    Και είναι γιατί πολλοί από εμάς, αγαπώντας πράγματι την πατρίδα και στηλιτεύοντας κάθε πολιτική που αντιστρατεύεται το καλό της, θέλουμε ενδόμυχα να διατηρούμε μόνο για τον εαυτό το δικαίωμα αυτό. Κρατάμε όμως μέσα μας, το χρωματιστό κουτάκι της αρχικής μας πολιτικής τοποθέτησης με αποτέλεσμα, οι μεν αριστεροί να τον θεωρούμε προδότη των αρχών του, οι δε δεξιοί να μη θέλουμε να ξεχάσουμε ότι ο Μίκης επιμένει να δηλώνει αριστερός.
    Για μένα ο Μίκης, είναι ένας από τους λίγους διάσημους Έλληνες που υπερασπίστηκε την Πατρίδα μου και δήλωσε παρών, σε όλες τις μεγάλες και δύσκολες στιγμές της! Για μένα ο Μίκης, κράτησε με τη μουσική του αναμμένη τη σπίθα της αντίστασης, όταν στα νιάτα μου αμφισβητήθηκαν πολλά από τα δικαιώματά μου. Για μένα ο Μίκης διέδωσε την ελληνική ποίηση σ’ ολόκληρη την οικουμένη , μελοποιώντας μεγάλους Έλληνες ποιητές. Για μένα ο Μίκης, είπε αλήθειες όταν χρειάστηκε, χωρίς να φοβηθεί τους χαρακτηρισμούς, που του επεφύλαξαν οι δήθεν σύντροφοί του. Για μένα ο Μίκης είναι ανατρεπτικός και παράλληλα συνθετικός, όταν και όπου χρειάστηκε, χωρίς ποτέ να δηλώσει «πολίτης του κόσμου» χωρίς να κάνει αναφορά στο Έθνος του. Για μένα ο Μίκης είναι οικουμενικός αλλά Έλληνας οικουμενικός! Δεν με φοβίζει ο Μακρονησιώτης Μίκης, αντίθετα με κατατρομοκρατούν όσοι ήταν απόντες από τους αγώνες για την Ελευθερία και την Αξιοπρέπεια του τόπου μου.
    Νοιώθω ευτυχισμένη λοιπόν κάθε φορά που μιλάει και αδημονούσα να μιλήσει και τώρα που ξέρω, πως η Ελλάδα μας έχει μπει στο στόχαστρο και έχουν ήδη βρεθεί οι εφιάλτες που θα οδηγήσουν τους νέους ΔυΝάσΤες της, από το βρώμικο μονοπάτι για την οριστική κατάληψή της!

    • Σημαιοφόρος avatar
      Σημαιοφόρος @ Αφροδίτη 04/12/2010 01:08:45

      Λοιπόν Αφροδίτη μ' έχεις μαγέψει !!!
      Αλλά τί κάνουμε τώρα; Αν κάνεις μια περιήγηση στο διαδίκτυο σε πιάνει η κατάθλιψη όταν διαβάζεις λυσσαλέες αντιπαραθέσεις από άτομα που, κατά πάσα βεβαιότητα, δεν συμμετείχαν ούτε στην αντίσταση, ούτε στον εμφύλιο, είτε διαβάζεις υστερικές κορώνες μεταξύ Πασόκων και Νεοδημοκρατών είτε μεταξύ Ολυμπιακών και Παναθηναϊκών. (Παρεμπιπτόντως, μεγάλο σχολείο ο φανατισμός στον αθλητισμό. Ετσι ο νεοέλληνας εκπαιδεύτηκε να έχει πάντα αυτός δίκιο και να αισθάνεται χαρά για την κατατρόπωση του αντιπάλου, άσχετα αν το νικηφόρο γκολ μπήκε με ανύπαρκτο πέναλτυ). Πώς μπορούμε να δαμάσουμε όλη αυτή την ενέργεια για το καλό της χώρας;
      Ο Μίκης, αυτός ο γίγαντας του πολιτισμού και του ανθρωπισμού, έκανε αυτήν την κίνηση και αγνοήθηκε επιδεικτικά από τα ΜΜΕ. Ενας άνθρωπος 85 χρονών, η ζωντανή ιστορία της Ελλάδος, μίλησε 2,5 ώρες και τα περισσότερα κανάλια το έθαψαν το γεγονός, ενώ άλλα αφιέρωσαν στο τέλος του δελτίου τους το πολύ ένα λεπτό. Για ποια δημοκρατία μιλάμε; Αυτό ήταν για μένα η πιο τρανή απόδειξη του ολοκληρωτισμού που βιώνουμε και αποδεικνύει τον σκοτεινό ρόλο που έπαιξαν και παίζουν τα ΜΜΕ στην καταστροφή της χώρας.
      Ελληνες αφυπνισθείτε !!! Μην λέμε σε λίγα χρόνια 'πήραν την Πόλιν, πήραν την' για την Αθήνα...

  52. ΔΡΑΣΗ avatar
    ΔΡΑΣΗ 05/12/2010 18:51:05

    Φοβάμαι τους ανθρώπους που εφτά χρόνια έκαναν πως δεν είχαν πάρει χαμπάρι και μια ωραία πρωία – μεσούντος κάποιου Ιουλίου – βγήκαν στις πλατείες με σημαιάκια κραυγάζοντας «δώστε τη χούντα στο λαό».Φοβάμαι τους ανθρώπους που με καταλερωμένη τη φωλιά πασχίζουν τώρα να βρουν λεκέδες στη δική σου.Φοβάμαι τους ανθρώπους που σου ΄κλείναν την πόρτα μην τυχόν και τους δώσεις κουπόνια και τώρα τους βλέπεις στο Πολυτεχνείο να καταθέτουν γαρίφαλα και να δακρύζουν.Φοβάμαι τους ανθρώπους που γέμιζαν τις ταβέρνες και τα ΄σπάζαν στα μπουζούκια κάθε βράδυ και τώρα τα ξανασπάζουν όταν τους πιάνει το μεράκι της Φαραντούρη και έχουν και «απόψεις».Φοβάμαι τους ανθρώπους που άλλαζαν πεζοδρόμιο όταν σε συναντούσαν και τώρα σε λοιδορούν γιατί λέει, δεν βαδίζεις στον ίσιο δρόμο.Φοβάμαι, φοβάμαι πολλούς ανθρώπους... Φέτος φοβήθηκα ακόμα περισσότερο!! Μανώλης Αναγνωστάκης, Νοέμβρης 1983

    Σας φοβάμαι όλους εσάς . Και εσάς που συμφωνείτε και εσάς που διαφωνείτε και όσους κομπάζετε. Ο Μίκης είναι εθνικό κεφάλαιο. Δεν τον λοιδωρούν ούτε τον πετροβολούν. Δυστυχώς ένας "υπέργηρος" όπως λέτε-αλλά ίσως μόνο αυτος τολμά να πάει κόντρα στο ρεύμα. Επιστήμονες, δημοσιογράφοι,πνευματικοί άνθρωποι και όλοι οι οσφυοκάμπτες
    εξαφανίστηκαν ή κρατούν την αγιαστούρα στα μέτρα της κυβέρνησης και του ΔΝΤ.

  53. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/12/2010 19:04:58

    Τις ιδιες ειρωνείες γιά τον Μίκη γράφουν νεοταξίτες ''εκσυγχρονιστές'' δημοσιογράφοι πού μερικοί απ΄εδώ σέ πάμπολλά γραπτά τους τούς αποδοκιμάζουν..
    Γιά μιάν ακόμα φορά αποδεικνύεται ο οππορτουνισμός τους..αλλά και η ανεπάρκειά τους νά ηγηθούν οιουδήποτε κινήματος ανατροπής τής κατάστασης τής Χώρας..
    Για μένα είναι απολύτως λογικό γι΄αυτό άλλως τε ουδέποτε πείσθηκα από φρούδες ''αντιπολιτευτικές''κορώνες...
    Αν ήσαν στήν Εξουσία θάκαναν ακριβώς τά ίδια..
    Οι μέρες αυτές ειναι αποκαλυπτικές τελικά.
    Αναμένομεν νά ηγηθεί τού κινήματος ανατροπής ο Ρομπερτ Ουίλλιαμς ή ο Θωμάς Μπακαλάκος..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.