#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/02/2011 14:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάθε μέρα και μια γκάφα



Η  Εθνική Τράπεζα είναι ο πυλώνας του τραπεζικού μας συστήματος.

Δεν είναι μαγαζάκι κανενός.

Το Διοικητής της, μάλιστα, τον διορίζει η Κυβέρνηση. Αρα έχει λόγο στην πολιτική της.

Στις 18 Ιανουαρίου, δηλαδή ένα μήνα πρίν, η Εθνική Τράπεζα πρότεινε τη συγχώνευση της με την ALPHA Bank. Το σχέδιο ήταν παλιό. Από την εποχή του αειμνήστου Θ. Καρατζά. Ηξεραν επομένως και τις δυσκολίες και τις αντιδράσεις. Προφανώς και τα πλεονεκτήματα.

Σήμερα, από το πρωϊ,  οργίαζαν οι φήμες για συμφωνία  συγχώνευσης των δύο τραπεζών. Αργότερα η Εθνική δημοσιοποίησε την πρόταση της.

Στο χρηματιστήριο στήθηκε πανηγύρι!

Οι τραπεζικές μετοχές απογειώθηκαν!

Η μετοχή του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου  εκτινάχθηκε στο +19%!!!!

Ο Υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, λές και ήταν μέτοχος, έσπευσε ασμένως  να χαιρετίσει το γεγονός!

Δημιουργήθηκε κλίμα ευφορίας!

Και μετά ένα νέο δράμα…

Λίγο  μετά το κλείσιμο του χρηματιστηρίου, η APLHA  απέρριψε την πρόταση!

Και με ύφος μάλιστα που εκθέτει την διοίκηση της Εθνικής, αφού την εμφανίζει να μην αντιλαμβάνεται  την παρούσα οικονομική συγκυρία!

Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα!

Θα τολμούσα να πώ ότι είναι και επικίνδυνα γιατί πλήττουν ανεπανόρθωτα και τα τελευταία υπολείμματα  αξιοπιστίας της χώρας.

Δεν μπορεί να ξεφτυλίζεται παγκοσμίως η μεγαλύτερη ελληνική τράπεζα.

Όταν κάνουν μια τέτοια πρόταση, την οποία μάλιστα συζητούν εδώ και ένα μήνα, πρέπει να γνωρίζουν ποιά είναι η διάθεση της άλλης πλευράς.

Δεν γίνεται να ανακοινώνουν την   πρόταση, για να εισπράττουν στη συνέχεια μια άρνηση.

Τέτοια λάθη δεν τα κάνει ούτε ένας πρωτάρης διαπραγματευτής!

Αν δεν υπάρχει πρόσφορο έδαφος για συμφωνία, δεν ανακοινώνεις την πρόταση!

Επομένως, προς τι αυτή η πρωτοφανής στρατηγική ήττα της Εθνικής;

Να έρθουμε στην Κυβέρνηση τώρα.

Είναι αλήθεια ότι από την περασμένη Παρασκευή η κυβέρνηση οδεύει από ήττα σε …..πανωλεθρία.

Κάθε μέρα και μια γκάφα.

Αν αποδειχθεί, ότι παρακίνησαν την Εθνική στην κίνηση αυτή, για να αλλάξουν την ατζέντα ή να δημιουργήσουν  θετικό κλίμα και να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις, τότε οι άνθρωποι δεν είναι απλώς επιπόλαιοι. Είναι και επικίνδυνοι.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/02/2011 14:08:44

    θα τον ξανακανουν Γιωργακη και θα πλυνουν τα χερια τους.. οι Πιλατες..

    ΠΠ

  2. xenios avatar
    xenios 19/02/2011 14:27:36

    Έχουν ασυλία στις γκάφες, αν τα έκαναν άλλοι, ε τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά...

    Υπάρχει κανείς που φοράει παντελόνια, εκεί μέσα;

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 19/02/2011 14:27:53

    Η μεγαλύτερη απόδειξη για τον κατήφορο που έχει πάρει η κυβέρνηση είναι ότι πάνε να διορθώσουν το ένα λάθος με ένα ακόμα μεγαλύτερο.

    Οι άνθρωποι δεν έχουν μάθει να δουλεύουν σοβαρά και μεθοδικά περιμένουν να λύσουν τα προβλήματα με την αβάντα της Τρέμη και του Πρετεντέρη.

    Είναι τέτοια η έκταση των προβλημάτων που δεν λύνονται με επικοινωνιακά τρυκ.

    Το θετικό είναι μαζί με την κυβέρνηση θα ξευτιλιστεί και όλο το σύστημα της επικοινωνιακής διαπλοκής που επί δεκαετίες είχε χτίσει η ψευτοκεντροαριστερά και δαφέντευε τον τόπο.

    Κινήσεις όπως της συνεργασίας antinews Ελεύθερου τύπου είναι καλοδεχούμενες και ενισχύουν την προσπάθεια της άλλης πλευράς.
    Περιμένουμε και ζεύξη με ραδιόφωνο και τηλεόραση.

  4. anonymous avatar
    anonymous 19/02/2011 14:51:34

    Αν η Εθνική ήθελε να αγοράσει τόσο πολύ την Αλφα θα έπρεπε να την έχει αγοράσει σταδιακά μέσω χρηματιστηρίου.

    Από κει και πέρα στρατηγικά είναι λάθος. Αν θέλει να αγοράσει τράπεζα μπορεί να συγχωνευθεί με την Αγροτική και το ΤΤ ή να αγοράσει την Πειραιώς. Πρέπει καλά και σώνει να είναι η Αλφα αυτή; Για ποιο λόγο;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ anonymous 19/02/2011 14:59:43

      Η Εθνική ήδη κατέχει το 6% του Τ.Τ. για αυτό και η μετοχή του πήγε στο +20%

  5. spiros avatar
    spiros 19/02/2011 14:56:54

    Αγαπητέ Κώστα . Το φιάσκο ήταν δεδομένο από την στιγμή των ειδήσεων ΄των 8 και 9. 1000 λέξεις για το τι πρόκειται να δημιουργηθεί από την συγχώνευση. Ενταφιασμό των λέξεων που εμπεριέχουν άρνηση. Όταν άκουσα και τον Μπαμπίνο με τις νουνεχίες του προς τους Τραπεζίτες για να αποδείξουν ότι σκέπετονται το καλό της Χώρας αντελήφθηκα πλήρως το επικοινωνιακό παιχνίδι που παίζει η Κυβέρνηση για να αλλάξει αντζέντα. Επί ματαίω. Είναι πλήρως κατανοητό από την πλειόνότητα του Ελληνικού Λαού.
    Θέλω να υποβάλω και μια απορία. Γιατί αποκρύπτουν γεγονότα δυσαρέκειας των πολιτών προς τον ΓΑΠ; Δεν αντιλαμβάνονται ότι αυτή η προστασία προκαλεί, εξοργίζει φέρνει κοντύτερα την επανάσταση; Επιζητούν αιματοκύλισμα;
    Μια εικόνα με προβλημάτισε εξαιρετικά. Ο κόσμος στα μπαλκόνια χειροκροτούσε του απεργούς με τα μηχανάκια. Αυθόρμητη συμμετοχή σε αντίδραση.

  6. ΚΩΝ.Ε.ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ avatar
    ΚΩΝ.Ε.ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ 19/02/2011 15:58:18

    Λεω "παιχνιδια",για να μη πω τη λεξη που εχω στο μυαλο ...

  7. δημης avatar
    δημης 19/02/2011 19:37:16

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ...ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ........(ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΤΕ ΣΑΣ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ....)

  8. airmike avatar
    airmike 20/02/2011 07:29:31

    Ολοι ασχολειστε με τη "μυτη " του παγοβουνου...
    Με την "σκια" του κυριως ογκου του ομως κανεις.
    Μιλατε για Εθνικη Τραπεζα...
    Πολυ "γρηγορα" ξεχασατε πως πριν λιγο καιρο ηταν Εθνικη Τραπεζα της ΕΛΛΑΔΑΣ !!!
    Ολοι με την νεα ταξη...