#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/10/2011 22:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Κάηκε» το σενάριο εκλογών με δίλημμα «νόμος ή αταξία»



Ο πολιτικός αμοραλισμός του Μαξίμου τους έκανε να εξετάζουν την Παρασκευή ακόμη και το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών με δίλημμα «νόμος και τάξη ή αταξία». Αλλά αυτό το ενδεχόμενο «κάηκε» το Σάββατο επειδή δεν έπιασε στο λαό, αλλά ούτε και στο «Μέγκα» που έκανε τη μεγάλη… ανακυβίστηση.

Οι εγκέφαλοι του Μαξίμου εξέτασαν αν μπορούν, και μέχρι ποιο σημείο, να εκμεταλλευθούν όσα έγιναν στις παρελάσεις και την στάση του Παπούλια. Η στοχοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν το πρώτο που επιχείρησαν, αλλά το αποτέλεσμα θα είχε μηδαμινή επίπτωση – τι σημασία έχει για το ΠΑΣΟΚ, που παίρνει 14,7% αν πιέσει τον ΣΥΡΙΖΑ και του πάρει 1% - 2%;

Εκείνο που σκέφτηκαν οι εγκέφαλοι με την εξουσιαστική νοοτροπία ήταν μήπως τα γεγονότα στις παρελάσεις μπορούν να οδηγήσουν σε πρόωρες εκλογές με το ΠΑΣΟΚ να βρίσκεται στην κοινωνική πλειοψηφία. Σήμερα το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κόμμα χωρίς φίλους, απομονωμένο από όλους (κόμματα, κοινωνικούς φορείς, πολίτες κ.λπ.). Τα επεισόδια στις παρελάσεις (κυρίως στη Θεσσαλονίκη) ίσως έδιναν τη δυνατότητα να αποκτήσει «φίλους», να ξαναβρεθεί δηλαδή στην κοινωνική πλειοψηφία.

Τι ήθελαν να δουν στο Μαξίμου; Αν θα δημιουργηθεί ένα ευρύ μέτωπο κομμάτων και κοινωνικών δυνάμεων απέναντι σε όσους κατηγορούνται ότι διασπούν την τάξη. Σε μία τέτοια περίπτωση ίσως και να γίνουν εκλογές με δίλημμα «νόμος και τάξη ή αταξία».

Η μέθοδος αυτή:

α) στοχοποιεί την αριστερά και κυρίως ο ΣΥΡΙΖΑ (ως το σύνηθες θύμα/δράστης)

β) υποβαθμίζει την προβοκατόρικη δράση ακροδεξιών ομάδων, που ακόμη και η Αστυνομία επισημαίνει την παρουσία τους (π.χ.. γιατί κανείς δεν λέει ότι το «Παπούλια προδότη» ακούστηκε από αυτή την ομάδα;)

Απέναντι στους στοχοποιημένους η κυβέρνηση θα είχε να επιδείξει το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, τον ΛΑΟΣ (διαβάστε το «Παιχνίδι Καρατζαφέρη – ΓΑΠ με φόντο τις παρελάσεις»), τη Ντόρα, τον Κουβέλη (όχι το ΚΚΕ, που ξεκαθάρισε ότι δεν παίζει σ’ αυτό το παιχνίδι). Αυτή θα ήταν μία κοινωνική, πολιτική και κοινοβουλευτική πλειοψηφία που μπορεί να εμφανιστεί ως ενιαία δύναμη – οι τρόποι να επιτευχθεί επικοινωνιακά είναι γνωστοί και έχουν εφαρμοστεί από το ΠΑΣΟΚ κατά το παρελθόν.

Για να εφαρμοστεί το σχέδιο, έπρεπε να δουλέψει η «επικοινωνία», καθώς η κοινωνία είχε ήδη απορρίψει την εκδοχή «ο κακός ΣΥΡΙΖΑ». Το Μαξίμου είπε ψέματα στους δημοσιογράφους (π.χ. για αποδοκιμασία Δημαρά, για τον δήθεν ΣΥΡΙΖΑίο που χτύπησε τον Μαγκούφη). Η αποκάλυψη των ψεμάτων του Μαξίμου εξόργισε τους δημοσιογράφους, αλλά και άλλαξε τη γραμμή του «Μέγκα». Με εντολή Παναγιωτόπουλου (δηλαδή από «ψηλά») βγήκε ο Γλέζος, ένα από τα λίγα πρόσωπα που μπορούν να σταθούν ηθικά και πολιτικά απέναντι στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ήταν το τελειωτικό χτύπημα: και τους έπιασαν να λένε ψέματα και έχασαν τον ιδεολογικό αγώνα.

Κάπως έτσι κατέρρευσε η επιχείρηση του ΠΑΣΟΚ να προσπορίσει κομματικά οφέλη, αλλά κυρίως να οδηγήσει τη χώρα σε πρόωρες εκλογές έχοντας αλλάξει την ατζέντα και έχοντας εγκλωβίζει την ΝΔ και τα μικρά «πρόθυμα» κόμματα στην τακτική του. Οι εκλογές θα γίνουν με θέμα την οικονομία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 29/10/2011 23:03:50

    ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: Έτσι, έτσι!!!

  2. stoxastis avatar
    stoxastis 29/10/2011 23:03:50

    είτε το Μαξίμου καταφέρνει επικοινωνιακά τεχνάσματα είτε οχι μια είναι η μεγάλη και σημαντική παράμετρος που θα φωτιστεί τίς επόμενες μέρες και εβδομάδες. Η οργή του απλού πολίτη που αναζητεί έκφραση....

  3. andreas avatar
    andreas 29/10/2011 23:08:53

    Αυτοι να φυγουν δεν φευγουνε μονοι τους.Για να μην συνεχιστουν τα εκτροπα στους δρομους και στο τελος τρωγομαστε ανα μεταξυ μας πιστευω οτι μια λυση υπαρχει.Διαγγελμα προς τον Ελληνικο λαο διακαναλικα απο τον Αντωνη Σαμαρα που να εξηγει τους λογους που αποχωρει το κομμα του απο το κοινοβουλιο γνωστοποιοντας οτι δεν αναγνωριζει την σημερινη συνθεση του διοτι βρισκεται σε αναντιστοιχια με τα θελω και πιστευω του λαου.

    • Christos Apostolidis avatar
      Christos Apostolidis @ andreas 29/10/2011 23:17:10

      101%

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ andreas 29/10/2011 23:17:23

      ΤΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ; Αυτή η πρόταση (το να αποχωρήσει ένα κόμμα από το κοινοβούλιο) έχει νόημα μόνον αν την εφαρμόσει ΟΛΗ η αντιπολίτευση. Αν εφαρμοστεί μόνο από ένα κόμμα θα αποβεί εις βάρος του αφού θα αφήσει μόνη της την συμπολίτευση να κάνει το παιχνίδι της. Αν εφαρμοστεί από μερικά κόμματα τότε θα οδηγηθούμε σε διχασμό. Απορώ γιατί αυτή η πρόταση αναφέρεται αρκετά συχνά τώρα τελευταία.

      • andreas avatar
        andreas @ Χρήστος Δημάρης 30/10/2011 00:16:27

        Η προταση δεν ειναι καθολου παραλογη,θα δειξει οτι ενδιαφερεται για τον ιδιο τον Ελληνα και το μελλον του.Θα δειξει οτι το λεει η ψυχουλα του και θα κερδισει τον κοσμο τον αναποφασιστο.Τωρα οι αλλοι θα ειναι αξιοι της τυχης τους αν συνεχισουν να παραμενουν μεσα στο κοινοβουλιο και να βλεπουν το γιωργακη να διαλυει την Ελλαδα.Και στο φιναλε φιναλε καποιος πρεπει να διασωθει απο την επερχομενη λαιλαπα για να κυβερνηση τον τοπο.

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ andreas 30/10/2011 00:34:52

          Η ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΓΑΙΔΑΡΟΥ: Ανδρέα έχουμε φάει σχεδόν όλον τον γάιδαρο. Έχει απομείνει η ουρά του. Οι Πασόκοι νοιάζονται μόνο για τον εαυτό τους και γι αυτό είναι πανικοβλημένοι. Έχουν τελειώσει και το έχουν καταλάβει. Κάτι τέτοιες προτάσεις περιμένουν μήπως και σωθούν. Είμαστε οργισμένοι και αυτό μας κάνει να μην σκεφτόμαστε καθαρά. Λίγη υπομονή ακόμα.

          • Σκεπτόμενος avatar
            Σκεπτόμενος @ Χρήστος Δημάρης 30/10/2011 01:06:05

            Χρήστο, μην ξεχνάς ότι η ουρά είναι σκληρή, Πρέπει να προσέξουμε μην μας κάτσει στο λαιμό. Μαθαίνω ότι οι πασόκοι ετοιμάζουν χτύπημα σε άλλον τομέα. Όταν σιγουρέψω κάποια πράγματα θα σας γράψω νεώτερα, Μέχρι τότε εγρήγορση.

          • andreas avatar
            andreas @ Χρήστος Δημάρης 30/10/2011 01:21:23

            Με το σκεπτικο μου γλυτωνω πολλα τον προεδρο Χρηστο και κατα πρωτον το μπαλκονι.Πιστευει κανεις εκει που οδηγουνται τα πραγματα οτι θα υπαρξει προεκλογικος αγωνας?Θα βγουνε οι Πασοκατζηδες στο μπαλκονι?Να πουνε τι?Πιστευω οτι τωρα ειναι η ωρα πριν μας επειβαλουν παλι τιποτα φιλοι (βλεπε δυση) καμια δικτακτορια.Ασε που αν τα πραγματα γινουν χειροτερα τι να φτιαξει μετα ο Σαμαρας.Μηπως μες την αγανακτηση τον παρει κι αυτον η μπαλα γιατι ο θολωμενος δεν βλεπει τιποτα μπροστα του.

          • Φοτις avatar
            Φοτις @ Χρήστος Δημάρης 30/10/2011 01:29:27

            Υπομονή. 2 χρόνια μείνανε ακόμα.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Φοτις 30/10/2011 01:51:51

            ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ; Φώτη πρόωρες εκλογές θέλουν όλοι να γίνουν. Και το ΠΑΣΟΚ θέλει να γίνουν πρόωρες εκλογές. Προσπαθεί να βρεί τρόπο για να γίνουν αλλά δεν βρίσκει. Το να ρίξει η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ είναι το πιο εύκολο πράγμα αυτή την στιγμή. Το πρόβλημα όμως είναι το μετά αφού ο κίνδυνος να καταρεύσουν και οι βαθύτατα κλονισμένοι θεσμοί του πολιτεύματος μας είναι όχι μόνο υπαρκτός αλλά μπορεί να είναι και σχεδιασμένος.

          • Δημήτρης avatar
            Δημήτρης @ Χρήστος Δημάρης 30/10/2011 02:51:44

            Μόνο που ο γάιδαρος που κοντεύει να φαγωθεί είμαστε εμείς.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Δημήτρης 30/10/2011 03:06:17

            ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ: Δημήτρη αυτό το ξέρω πολύ καλά. Αυτό που θέλω να πω είναι πως οι Πασόκοι περιμένουν να κάνεις το λάθος και δεν το συγχωρούν ποτέ.

      • JOHN avatar
        JOHN @ Χρήστος Δημάρης 30/10/2011 04:36:40

        Χρηστο.Σιγουρα θα τον ακολουθεισει συσωμη η αριστερα και οχι μονο.Οποτε μεσα στη βουλη μενει ο ΓΑΠ με τα προβατα του,και σαν εξαπτερηγα η Ντορουλα με την Ελσα μας.Ειναι η μονη λυση για ν απαλαγουμε εδω και τωρα απο τους φαυλους που μας κυβερνανε.

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ andreas 29/10/2011 23:34:50

      ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΥΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ!
      ΑΡΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!

      • Poet avatar
        Poet @ ΜΑΝΙΑ 30/10/2011 00:06:40

        Καλά ρε ΜΑΝΙΑ το πιστεύεις αυτό που λες? Τι επαναδιαπραγμάτευση μπορεί να γίνει? Κορόιδα είναι οι Ευρωπαίοι να το δεχτούν τώρα αυτό? Άσε που με τη συμεριφορά του ο αρχηγός μας είναι κόκκινο πανί στην Ευρώπη. Ο μόνο αντι-μνημονιακός πολιτκός είναι και μεταξύ μας δεν τον υπολογίζει κανένας. Αν πάρουμε αυτοδυναμίς μάλλον την πατήσαμε. Θα πέσουμε σύντομα γιατί δεν θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα από όσα λέμε τώρα.

        • Σκεπτόμενος avatar
          Σκεπτόμενος @ Poet 30/10/2011 00:26:15

          Συμφωνώ με τον Poet. Δεν μας συμφέρει ακόμα να πάμε σε εκλογές. Κακά τα ψέματα, αλλά το πασοκ ψηφίζει και μέτρα που θα θέλαμε να τα πάρουμε και εμεέις αλλά χωρίς το πολιτικό κόστος. Ας τους αφήσουμε να τα βάλουν και με άλλες συντεχνίες για να βουλιάξουν περισσότερο. Θα έρθουμε μετά εμείς ως σωτήρες, να μου το θυμηθείτε. Ελπίζω μόνο να διώξει ο Αντώνης την τρόικα για να δούμε και εμείς καμμιά άσπρη μ΄ρε στο δημόσιο όπου μας κηνυγούν για χρόνια τώρα.

        • ΜΑΝΙΑ avatar
          ΜΑΝΙΑ @ Poet 30/10/2011 00:27:50

          ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΟΙΗΤΗ,
          ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΑΞ. ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΓΝΩΜΗ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ!
          ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ... ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!
          ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ!!!

          • Poet avatar
            Poet @ ΜΑΝΙΑ 30/10/2011 00:45:46

            ΜΑΝΙΑ μου ελπίζω να έχεις δίκιο. Όμως πολύ φοβάμαι ότι ο Αντώνης δεν έχει επιλέξει ικανούς συνεργάτες στον τομέα της οικονομίας, εκεί όπου τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα. Έχει επίσης παραγκωνιστεί σημαντικότατα ένα από τα πιο ικανά μας στελέχη, ο Δ. Αβραμόπουλος. Γιατί ο Αντώνης δεν του δίνει κάποια ισχύ? Οι σύμβουλοι του Αντώνη δεν φαίνονται τελικά και τόσο αποτελεσματικοί. Πάντως επιμένω ότι ακόμα δεν μας συμφέρουν οι εκλογές. Η μπίλια δεν έχει "κάτσει" ακόμα και ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να παρουσιάσουν την τελευταία στιγμή οι παμπόνηροι και μοχθηροί πασόκοι.

        • johny avatar
          johny @ Poet 30/10/2011 01:12:41

          ΚΥΡΙΟΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ. ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ. Η ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. Η ΕΛΛΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΗΓΕΤΗ/ΜΑΡΤΥΡΑ 'Α ΛΑ' ΠΟΥΤΙΝ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑΣ Κ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΘΕΣΜΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΡΙΖΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΝΕΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗ ΤΑΚΤΙΚΗ [ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΑΚΤΗ] ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑΚΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ]. ΞΕΡΩ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥΤΙΝ ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗ ΤΟΥ ΤΟ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ johny 30/10/2011 20:18:31

            Θα διαψευσθείς, μπορεί να γίνει σαν τον Πούτιν. Έχει την ίδια αφοβία και στιβαρότητα. Με μερικούς καλούς και έμπιστους ανθρώπους στην προσωπική του ασφάλεια (για να αποφύγει τρομοκρατική ενέργεια) δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να ηγηθεί μιας προσπάθειας να βγούμε από το τέλμα που τώρα βρισκόμαστε κυρίως λόγω του Πασοκ

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ Poet 30/10/2011 02:56:40

          Oι Ευρωπαίοι θα σεβαστούν όποιον πολιτικό δουν ότι εργάζεται για το συμφέρον της χώρας του σεβόμενος τις αρχές λειτουργίας της ΕΕ. Αυτόν που δε σκύβει να τρώει καρπαζιές υπολογίζουν, όχι τον μνημονιακό.

      • Rollo avatar
        Rollo @ ΜΑΝΙΑ 30/10/2011 01:03:17

        MANIA δεν θα συμφωνούσα 100% μαζί σου. Μια προσεκτική µελέτη των κινήσεων, δηλώσεων και τοποθετήσεων του Α. Σαµαρά αναδεικνύει ότι ο πρόεδρος μας αρχίζει να περιορίζει το εύρος µιας µελλοντικής επαναδιαπραγµάτευσης στα επί µέρους σηµεία της λύσης που θα επιβληθεί στην Ελλάδα.
        Ο ίδιος είναι σταθερά προσηλωµένος στην αρχή ότι εάν κερδίσει τις εκλογές δεν θα αµφισβητήσει τους στόχους που έχουν θέσει οι πιστωτές µας ούτε τις βασικές κατευθύνσεις που έχουν οριοθετηθεί. Για αυτό και στην προχθεσινή του δήλωση έθεσε ως προτεραιότητα την ανάκαµψη της οικονοµίας για να υπάρξουν πρωτογενή πλεονάσµατα.
        Υπό αυτές τις συνθήκες φοβάμαι ότι δεν υπάρχουν δυστυχώς πολλές ελπίδες να βγούμε από το αδιέξοδο.

    • The Boss avatar
      The Boss @ andreas 29/10/2011 23:35:38

      Είπαμε να λέμε μπούρδες αλλά εσύ το παράκανες.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ andreas 30/10/2011 03:17:38

      O Σαμαράς μάλλον είναι τίμιος (για αυτό άλλωστε τον πολεμάνε τα ΜΜΕ και οι πανεπιστημιακοί της δεκάρας με προσωπικές επιθέσεις) αλλά να χτυπηθεί με το σύστημα μέχρις εσχάτων δεν έχει καμιά πρόθεση είτε γιατί δεν έχει τους απαραίτητους ανθρώπους για να τον υποστηρίξουν είτε γιατί δεν μπορεί και ο ίδιος. Και δυστυχώς από ό,τι βλέπω πολλοί από τους ψηφοφόρους του δεν έχουν ακόμη καταλάβει ότι δεν περνάμε απλά μια μεγάλη οικονομική κρίση αλλά δεχόμαστε μαζική επίθεση σε όλα τα μέτωπα: πολιτισμική ταυτότητα, γεωπολιτική ισχύς, οικονομία, εσωτερική ασφάλεια. Αν χάσουμε θα εξαφανιστούμε ως έθνος. Για πάντα.
      Η πρότασή σου φαίνεται παράλογη μόνο σε όσους νομίζουν ότι η ζημιά που υφιστάμεθα είναι αναστρέψιμη και πολύ μικρότερη από την πραγματική.

  4. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 29/10/2011 23:28:07

    Εάν ψάχνουν τέτοια ευκαιρία για να κάνουν εκλογές θα τους δοθεί κι άλλη την 17 του Νοέμβρη.

    • Mara avatar
      Mara @ Αλέξανδρος 30/10/2011 00:15:40

      17 Noέμβριου??? Οργανωμένο μήπως...????

      Βγήκε και ο λαγός - Καρατζαφέρης και δήλωσε ανήσυχος... για τις εξελίξεις.
      Φοβάται λέει, ότι θα ξυπνήσει... η τρομοκρατία.... και θα έχουμε θύματα.
      Μπορεί λέει... κανέναν τροϊκανό... Μπορεί ( λέω εγώ) κανέναν πολιτικό.
      Μα όλα τα "προβλέπει" αυτός ο γαλατάς-σανοπώλης-πλανόδιος σαντουϊτσας? Τέτοιο κληρονομικό χάρισμα ρε παιδί μου?
      (Μόνο εκλογές δεν βλέπει...)
      Τί συμβαίνει άραγε? Θα παίξουν το τελευταίο τους χαρτί οδηγώντας την χώρα σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις? Θα επιχειρήσουν να φθάσουν ώς εκεί?
      Το έχουν σκεφθεί καλά...?

      • Κώστας Τ avatar
        Κώστας Τ @ Mara 30/10/2011 00:41:13

        Πολύ εύστοχο το σχόλιο σου!!!Φοβάμαι οτι ο πλανόδιος σαντουιτσάς ξέρει το σενάριο.

        • Agni avatar
          Agni @ Κώστας Τ 30/10/2011 21:30:38

          Tι λέτε βρε παιδιά??Η Παναγία,να μας φυλά!!Τον έχω ικανό για όλα προκειμένου να μην φύγει,ακόμα και για μια φριχτή(θεός να φυλάει με το(ν) κακό με όλη τη σημασία της λέξεως που μας βρήκε) προβοκάτσια,στην οποία και πάλι θύμα θα είναι ο Λαός και αυτός και υπερήρωας θα το πάιξει φορτώνοντας το σε τίποτα 13χρονα η φουκαράδες,η σε όποια τελοσπάντων κοινωνική κατηγορία μισεί περισσότερο και θα βρει ευκαιρία να επιβάλλει ανοιχτά την αδιαμφισβήτη πλέον δικτατορία του.Ο λαός δεν πρέπει να συντάσσεται ουτε με μια λέξη που βγαίνει απο το στόμα του,να μην πιστεύει ούτε κιχ,μέχρι και το περπάτημα του είναι ψεύτικο και τεχνητό..

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Mara 30/10/2011 20:24:28

        Εννοείς ότι έχουν βάλει στόχο να χτυπήσουν τον Σαμαρά η κάποιον του περιβάλλοντός του; Ας τολμήσουν. Εκτός ότι δεν θα το πετύχουν γιατί έχουν γνώση οι φύλακες, εκεί είναι που ο λαός θα θελήσει απαραιτήτως Γουδί όταν θα επιβληθούν με το ζόρι πλέον εκλογές, με ντου στη βουλή κύριοι του πασοκικού παρακράτους που σφυρίζετε κουβεντούλες σε πληροφοριοδότες του πρώην ΕΥΠατζή Κοράντη, του βουλευτού επικρατείας του ΛΑγΟΣ ντε! Βγάζετε μάτι ρε παιδιά, σταματήστε σας πήρανε χαμπάρι. Αρκεστείτε σε μια αξιοπρεπή ήττα στις εκλογές. Τελειώσαν οι εποχές 17Ν που κάνατε ό,τι θέλατε. Δεν το γράφω και στα αγγλικά, οι πρεσβείες έχουν μεταφραστές.

  5. firiki2010 avatar
    firiki2010 29/10/2011 23:57:52

    Το δίλημμα "Νόμος ή αταξία" θα είναι παρόν στις εκλογές όποτε και αν γίνουν. Εστω κι αν δεν το θέσει ρητά κανένας.Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι από που κι ως που ένα τέτοιο δίλημμα θα συνέφερε το ΠΑΣΟΚ. Κατάλαβε κανείς να επέβαλε πουθενά την τάξη;;;;

  6. Adesmeutos avatar
    Adesmeutos 30/10/2011 01:07:24

    Δηλαδή Φάκτορα μέχρι χθές που ονομάτιζες υπεύθυνους των διαδηλώσεων τον Σύριζα και τον Κουράκη, παραδέχεσαι πως έπαιζες το παιχνίδι της κυβέρνησης. Ελπίζω να δημοσιευτεί.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Adesmeutos 30/10/2011 01:11:10

      Δεν είδες τον Κουράκη στην τηλεόραση να λέει ότι ....υποτάχθηκε στο αυθόρμητο και πήγε μαζί με τον κόσμο στον Πρόεδρο; Εγώ επιμένω στην θέση μου. Εσύ όμως προφανώς αγνοείς (και δικαιολογημένα) οτι η μεταστροφή στο Μέγκα είναι και αποτέλεσμα της επίμονης δουλειάς που έκανε από χθες και ο ΣΥΡΙΖΑ. Όπως τα έλεγα έγιναν τα πράγματα, αλλά τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει τις αποστάσεις του και καλά κάνει

  7. HLIAS avatar
    HLIAS 30/10/2011 01:13:57

    Απο τις δημοσκοπήσεις φαίνεται ότι η ΝΔ θα ε'ιναι το πληοψηφουν κόμμα στις προσεχείς εκλογές .Το πρόβλημα της χώρας δεν είναι ποιός θα αναλάβει την κυβέρνηση .Το δισεπίλυτο πρόβλημα είναι που θα βρεθούν τα λεφτά να ισοσκελησθεί ο προϋπολογισμός του κράτους.Τα προτεινόμενα μέτρα απο το Ζάπειο ΙΙ μοιάζουν με ευχέλαιο δεν έχουν καταλάβει στη ΝΔ ότι για να αρχίσει η ανάκαμψη της οικονομίας χρείαζονται επενδύσεις και το δημόσιο δεν έχει το απαραίτητο επενδυτικό κλίμα δυναμιτίζεται χρόνια τώρα απο τα αριστερά κόμματα και τις συνδικαλιστικές ηγεσίες. Η ελληνική κοινωνία δυστυχώς είναι ανήμπορη να καταλάβει ότι το πάρτι με δανεικά λεφτά έχει τελειώσει .

    • Mara avatar
      Mara @ HLIAS 30/10/2011 08:41:48

      Το πρόβλημα σου να είναι, πως θα προκηρυχθούν εκλογές (μην έχουμε τίποτα άλλα...).
      Όλα τα υπόλοιπα είναι πολύ περισσότερο εύκολα απ΄ ότι τα φαντάζεσαι.

  8. johny avatar
    johny 30/10/2011 01:23:58

    το επαναλαμβάνω μπας και ακουστεί κάπου που πρέπει:

    ΚΥΡΙΟΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ. ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ. Η ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. Η ΕΛΛΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΗΓΕΤΗ/ΜΑΡΤΥΡΑ ‘Α ΛΑ’ ΠΟΥΤΙΝ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑΣ Κ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΘΕΣΜΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΡΙΖΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΝΕΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗ ΤΑΚΤΙΚΗ [ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΑΚΤΗ] ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑΚΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ]. ΞΕΡΩ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥΤΙΝ ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗ ΤΟΥ ΤΟ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ.

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 30/10/2011 01:49:02

    Λοιπόν, θα προσπαθήσω να παραθέσω τη γνώμη μου σε μερικά θέματα που τέθηκαν από συν-σχολιαστές.

    Πρόκληση εκλογών: Ας μην ξεθάβουν τα τόμαχωκ και ας μην ακονίζουν τα κατάνα τους μερικοί, το παιχνίδι εδώ είναι καθαρά στα χέρια της κυβέρνησης, δεν καταλαβαίνουν τούτα τα βοιδοκέφαλα ούτε από αποχωρήσεις ούτε από κουβεντούλες με τον δανειστή. Το πολύ πολύ να τους δώσουμε ευκαιρία να παίξουν τον "μαθητευόμενο Γκέμπαιλς" κανά μήνα πάλι.

    Διαπραγμάτευση: Εδώ πολλοί έχουνε μπερδέψει τις έννοιες και πρακτικά διαφωνούν με τον εαυτό τους. Φυσικά και η διαπραγμάτευση δεν θα αποτελείται από πολεμικό τελετουργικό χορό των Ούρουκ-Χάι από τον Σαμαρά πάνω στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Η διαπραγμάτευση είναι "τόσα δίνω, πόσα θες", δούναι και λαβείν, δε θα πάει να τους πει ότι θα αυξήσουμε τις συντάξεις για να θυμηθούν μερικοί αγρότες τις χρυσές εποχές του '80 με το "σύντομα Βουλγάρες". Ούτε φυσικά θα πάει σαν την Έλλεν Κέλλερ, δε μιλάω, δε λαλάω, δε βλέπω, δεν ακούω. Έχω την αίσθηση πως έχουμε εθιστεί τόσο στην πολιτική βαρβαρότητα που όταν κάποιος μιλάει για συντεταγμένο σχέδιο νομίζουμε πως εννοεί να πάει στην Καζαμπλάνκα να του κόψουν τους δίδυμους αδένες!

    Μέτρα, συντεχνίες κλπ.: Φίλος ανέφερε τα μέτρα που θα θέλαμε λέει να πάρουμε κι εμείς και τα παίρνει ήδη το ΠΑΣΟΚ..... Είμαστε σοβαροί? Επειδή διαφωνούμε με τη μέθοδο "κάνουμε σαν πιθήκια" μερικών διαμαρτυρόμενων οικονομικών ομάδων, συμφωνούμε με το ΠΑΣΟΚ και την καταστροφή οικογενειών και περιουσιών? Είδατε εσείς καμιά πραγματική συντεχνία να πλήττεται? Τους συνδικαλιστές? Τους εφοριακούς? Τους τελωνειακούς? Τους λιμενεργάτες? Κόψανε σε αυτούς όσα κόψανε και στο δάσκαλο των παιδιών σας, τον γιατρό των γονιών σας και τον στρατιωτικό που φυλάει τα νωθρά κουφάρια μας! Φυσικό είναι ότι μέσα στους 18 φορολογικούς νόμους που βγάλανε να υπάρχουν και διατάξεις που συμφωνούμε όλοι μας, όχι απλά η ΝΔ, αλλιώς θα ήταν σα να βρίσκονται μέσα σε βάρκα στη μέση της λίμνης και να μην μπορούνε να πετύχουνε νερό! Αν θέλετε μερικοί απλά να βγάλετε το αντιδραστικό πεντάχρονο που κρύβετε μέσα σας, δώξα τω Θεώ έχουμε ένα σωρό αριστερά κόμματα.

    Ο Αντώνης θέλει ΤΩΡΑ να αναλάβει για να ακυρώσει τις βλακείες του ΠΑΣΟΚ, να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα και να εφαρμόσει το πρόγραμμά του, είτε νομοθετώντας εξ'αρχής, είτε εφαρμόζοντας σωστά/τροποποιώντας υφιστάμενους νόμους, αλλά ΔΕΝ μπορεί να το κάνει χωρίς δημοκρατική νομιμοποίηση, η οποία περιλαμβάνει την προκύρηξη εκλογών συντεταγμένα και όχι παίζοντας το παιχνίδι των εξουσιολάγνων του ΠΑΣΟΚ και των αρπακτικών των αποκομμάτων. Απλά και λιτά.

  10. RYaN avatar
    RYaN 30/10/2011 01:53:52

    "Οι εκλογές θα γίνουν με θέμα την οικονομία."
    Το ζήτημα δεν είναι πλέον το θέμα - ας γίνουν και για τη διαφθορά στο ποδόσφαιρο... Το ζήτημα είναι το πότε και το αν.
    Αποκλείεται να πάνε σε εκλογές με τη συντριβή να είναι βέβαιη. Κανένας λάτρης της εξουσίας δε θα το έκανε ποτέ.
    Εκτιμώ ότι μόνο με ανεξαρτητοποιήσεις βουλευτών θα φτάσουμε στις εκλογές. Δυστυχώς, δε φαίνεται να υπάρχει άλλος τρόπος.

  11. karenin avatar
    karenin 30/10/2011 02:23:57

    Κάνεις μεγάλο λάθος φάκτορα ότι εκλογές θα γίνουν με θέμα την οικονομία.
    Για να προτείνει ποιός τι, και να ακούσει ποιός;
    Αντίθετα το Πασοκ θα αφήσει την κατάσταση να φθάσει στα άκρα, με την αστυνομία αμέτοχη, και την ΝΔαπλό θεατή. Οταν το χάος γενικευθεί, οι περισσότεροι θα τρομάξουν και η κοινωνία θα συντηρηκοποιηθεί ξανά.
    Και μόνο τότε θα γίνουν εκλογές, γιατί ο κόσμος μπορεί να αναζητήσει καθεστωτικά κόμματα. Σωστά επιασες το θέμα, αλλά τελικά έτσι θα γίνει.

  12. doc1968 avatar
    doc1968 30/10/2011 02:29:11

    Facrtorx: τό έχετε παραξηλώσει μερικοί Συριζαίοι και μνημονιακοί του ΛΑΟΣ

    και αποφάσισε πως θα εμφανίζεσαι σαν NktraS, σαν , doc1968 , σαν kostas ή σαν
    effy

  13. mx avatar
    mx 30/10/2011 02:42:47

    //i.imgur.com/1fkSy.jpg

    poly anysixitiko kai katholou tyxaio...

  14. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 30/10/2011 07:26:46

    Οι Πασόκοι παίξαν το παιχνιδι της προπαγάνδας για τη Θεσσαλονίκη κάτι που κάνουν συστηματικά δεκαετίες . Το πρόβλημα ειναι η ΝΔ που πέφτει μονίμως θύμα της Πασοκικης προπαγανδας και τρέχει να ρίξει νερό στο μύλο τους. Η δήλωση Σαμαρα για τα γεγονότα ήταν ατυχής και δυστυχώς συζητιέται ακόμη στις γειτονιές της πόλης. Αν δεν ξυπνήσουν εγκαίρως στη Συγγρου το Πασοκ θα τους πάρει μαζι του στη πτώση.

  15. Nikolaos avatar
    Nikolaos 30/10/2011 07:50:02

    Τα κόμματα εξουσίας (κυρίως το κυβερνόν κόμμα) δεν έχουν καταλάβει ότι δεν έχουν πια οπαδούς. Οι οπαδοί τους, λόγω της " έξωθεν εποπτείας", μη έχουντας να περιμένουν διορισμούς και άλλα ρουσφέτια δεν έχουν να ελπίζουν σε τίποτα. ΄Εγιναν ελεύθεροι. ΄Επαυσαν να είναι ψηφοφόροι . ΄Εγιναν πολίτες. Αυτό είναι θετικό και πολιτικά και πολιτισμικά. Αντίθετα με ό,τι υποστηρίζει ο π.τ.δ. στη δήλωσή του περί προβλήματος πολιτικού και πολιτισμικού. Επομένως, ας μη περιμένουν οι κυβερνητικοί το κατάλληλο timing για εκλογές. Η επιλογή του χρόνου των εκλογών για εκλογομαγείρεμα έφυγε από την αρμοδιότητά τους. ΄Ο,τι και να κάνουν θα πάρουν την απάντηση που τρέμουν. Γι' αυτό ας αφήσουν το λαό να μιλήσει τώρα για το καλό όλων μας. Και για το καλό το δικό τους. Τους συμφέρει.

  16. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 30/10/2011 09:45:03

    μολις οι πασοκοι βουλευτες διαβασουν τα ψιλα γραμματα της συμφωνιας του κουρεματος και καταλαβουν οτι για τα επομενα δεκα τουλαχιστον χρονια θα εχουμε σκληρη λιτοτητα και μπαστακες πανω απο το κεφαλι μας ε ανθρωποι ειναι και αυτοι , δε νομιζω να περασει η ψηφοφορια απο το κοινοβουλιο.
    θα παμε για εκλογες αλλα συμφωνω και εγω πως το θεμα των εκλογων δε θα ειναι η οικονομια αλλα το ξυλο που θα τρωνε οι πασοκοι υποψηφιοι καθημερινως ανα την περιφερεια. θα παμε σε εκλογες χαους , ουτε προγραμματα ουτε τιποτα.

  17. Nikolaos avatar
    Nikolaos 30/10/2011 11:09:15

    Η αυτοκριτική δεν είναι κακή. Γι' αυτό διορθώνω. "το κυβερνών"

  18. Krax avatar
    Krax 30/10/2011 11:45:31

    Κανένα στημένο χαϊβάνι κυβερνών ή κολαούζος, δεν μπορεί
    να κάψει εθνικές εκλογές,όταν αυτές αποτελούν εθική ανάγκη.

  19. Ασπροποταμίτης avatar
    Ασπροποταμίτης 31/10/2011 03:58:54

    Τώρα που τα πράγματα αρχίζουν να ξεκαθαρίζουν από τον κουρνιαχτό της κυβερνητικής προπαγάνδας και των συμπλεόντων ΜΜΕ θα πρέπει να απαντηθούν ψύχραιμα και αντικειμενικά από τον καθένα μας κάποια ερωτήματα:
    1) Ο κος Παπούλιας αποχώρησε ιδία βουλήσει ή καθ' υπόδειξη κυβερνητικού παράγοντα; Αρκεί η πράγματι προσβλητική λεκτική επίθεση προς το πρόσωπό του (από τα χείλη ποιου/ποιων άραγε;) για να δικαιολογγηθεί η αποχώρησή του από την παρέλαση; Και αν ήταν προβοκάτσια το γεγονός; Τότε τι δίδαξε στους Θεσσαλονικείς και ευρύτερα στον Ελληνικό Λαό με την αποχώρησή του και τη δικαιολόγησή της;
    2) Γιατί οι αρμόδιες αρχές και υπηρεσίες δεν πήραν μέτρα αποτρεπτικά για πιθανή διασάλευση της τάξης, ανάλογα με εκείνα που υπήρξαν στην Αθήνα; Δεν είχαν πληροφορίες; Αν όχι, είναι ανίκανοι οι επικεφαλείς, αν ναι, ποιοι και γιατί τους επέβαλλαν να αδρανήσουν;
    3) Γιατί συστηματικά τα δυο επόμενα 24ωρα τα ΜΜΕ προέβησαν στην κατάπτυστη -όσο και η λεκτική επίθεση προς τον κο Παπούλια-διαστρέβλωση και παραποίηση των συμβάντων; Γιατί προέβαλαν με υπέρμετρο ζήλο τον άμετρο, ξύλινο, περιγραφικό λόγο ορισμένων τοπικών ανταποκριτών τους για τα συμβαίνοντα ανά την Ελλάδα, ένα λόγο που δεν συνάδει με το λειτούργημα της ελεύθερης δημοσιογραφίας; Γιατί επαναλάμβαναν συστηματικά το μεμονωμένο γεγονός της χειροδικίας εναντίον βουλευτού, αναγορεύοντάς το ως επίθεση εναντίον της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας; Γιατί απέκρυψαν τη στάση των Ευέλπιδων, των μαθητών της ΣΣΑΣ, της 2ης και 5ης Μοίρας Καταδρομών και των κοκκινοσκούφηδων;
    4) Γιατί από κυβερνητικά στελέχη, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και οψίμως συμπράττοντες με αυτούς πολιτικούς κόμματος της αντιπολίτευσης, αβίαστα στοχοποιήθηκαν άλλος πολιτικός χώρος και κοινωνικά κινήματα ως διασαλευτές της εννόμου τάξεως;
    5) Γιατί δεν υπήρξαν μέχρι σήμερα από την κυβερνητική πλευρά θετικές αναφορές στη στάση της πλειοψηφίας των πολιτών που με την ωριμότητά τους και την ψυχραιμία τους απέτρεψαν διασάλευση της τάξεως, που κάποιοι φαίνεται να επιζητούσαν; Προς τι ο ψόγος αντί του επαίνου προς όσους Έλληνες πολίτες θεωρούν ότι η τήρηση του Συντάγματος είναι πρώτιστο καθήκον και δηλώνουν ότι αγαπούν την πατρίδα;
    Εδώ που μας έφθασαν αχρείοι πολιτικοί-δυστυχώς με δική μας ευθύνη αφού με την ψήφο μας εκλέχθηκαν-δεν έχουμε οι Έλληνες την πολυτέλεια των πολιτικών κοκκορομαχιών για το θεαθήναι. Μας απομένει η δυνατότητα της συσπείρωσης γύρω από ξεχασμένες αξίες και ιδέες και εκείνη της ομοψυχίας για την ανάσταση αυτού του τόπου. Μην παραδώσουμε τη δύναμή μας αυτή σε ξένους και ντόπιους βιαστές της αξιοπρέπειάς μας. Το οφείλουμε στους προγόνους μας και στα παιδιά μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.