#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/03/2013 13:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ισόβιος αποκλεισμός του Κατίδη από όλες τις Εθνικές ομάδες



(Ανανεωμένο) -  Ο σάλος που έχει προκληθεί από τον ναζιστικό χαιρετισμό του Κατίδη της ΑΕΚ χθες στο Ολυμπιακό Στάδιο, όπως ήταν αναμενόμενο συνεχίζεται. Το πρωί της Κυριακής η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία αποφάσισε να «καρατομήσει» διά παντός τον ποδοσφαιριστή από τις Εθνικές Ομάδες, αφού έτσι κι αλλιώς η ΟΥΕΦΑ ήταν έτοιμη να το κάνει καθώς δεν ανέχεται ναζιστικές ή γενικά ρατσιστικές συμπεριφορές.

Παράλληλα, η φανατικοί οπαδοί της ΑΕΚ, που και στον παρελθόν έχουν επιχειρήσει να εκδιώξουν τους Χρυσαυγίτες από τις τάξεις τους, θεωρούν τον Κατίδη «τελειωμένο» και ζητούν την αποπομπή του από την ομάδα.

Ο ποδοσφαιριστής δηλώνει μετανιωμένος αλλά μάλλον είναι πολύ αργά για δάκρυα, έστω κι αν πρόκειται για νεαρό. Κάποιος έπρεπε να του πει ότι τέτοιες συμπεριφορές είναι απαράδεκτες. Άλλωστε, κι ο ίδιος δε ζει σε γυάλα. Ξέρει πολύ καλά τι συμβαίνει και σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα. Και φανταζόμαστε ότι θα έχει και κάποιο παππού ή πατέρα να του πει τι σημαίνει ναζισμός.

Οσο για τη Χρυσή Αυγή, μάλλον θα τον καλέσει για υποψήφιο βουλευτή αν και μετά την πρώτη ανακοίνωση επιδοκιμασίας της πράξης του Κατίδη, στη συνέχεια κατέβασε την ανάρτηση από την ιστοσελίδα της.

Η ΕΠΟ είπε για τον Κατίδη:

"Συνεδρίασε εκτάκτως, σήμερα Κυριακή 16 Μαρτίου 2013, η Εκτελεστική Γραμματεία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, με αφορμή τον ναζιστικό χαιρετισμό του Γιώργου Κατίδη στον αγώνα ΑΕΚ-Βέροια και αφού εξέτασε όλα τα δεδομένα ομόφωνα αποφάσισε:

Η ενέργεια του ποδοσφαιριστή να χαιρετίσει ναζιστικά τους θεατές του αγώνα προκαλεί βάναυσα το κοινό αίσθημα, προσβάλλει βαρύτατα όλα τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας και τραυματίζει τον βαθιά ειρηνικό και ανθρώπινο χαρακτήρα του ποδοσφαίρου. Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία την καταδικάζει απερίφραστα και κατηγορηματικά.

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της αποφασίζει τον ισόβιο αποκλεισμό του Γιώργου Κατίδη από όλες τις εθνικές ομάδες

Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία προέβλεψε ανάλογα φαινόμενα και έχει ήδη περιλάβει στον τύπο συμβολαίου, που οι ποδοσφαιριστές υπογράφουν με τις ομάδες, αντίστοιχες απαγορεύσεις.

Η Ε.Π.Ο. είναι, επίσης, βέβαιη, πως τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα θα παρέμβουν αποφασιστικά και θα επιβάλλουν τις προβλεπόμενες στον Πειθαρχικό Κώδικα, για το παράπτωμα, ποινές, οι οποίες είναι από τις βαρύτερες στο ποδόσφαιρο και αποτελούν αντιγραφή των ποινών, που η FIFA έχει θεσμοθετήσει για ανάλογες περιπτώσεις.

Τέλος, η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία θα λάβει όλα τα πρόσφορα μέτρα για να διαφυλάξει τον ειρηνικό χαρακτήρα του ποδοσφαίρου, και να προωθήσει τις αξίες της αλληλεγγύης, της συνεργασίας και του σεβασμού που αυτό πρεσβεύει."

H ανακοίνωση της Original 21:

Το ότι ήσουν απλά ένας γελοίος επιδειξίας με φράντζα , ζωγραφιές στο σώμα του και ανωριμότητα κατώτερης και των πιστεύω του, το παραβλέπαμε... και σε καλή μας θέληση το συγχωρούσαμε...

Το να χαιρετάς φασιστικά... ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !

Τρίζουν τα κόκαλα των προγόνων μας , της ίδιας μας της ιστορίας... της προσφυγιάς και των αντιφασιστικών μας αξιών !

Είσαι λίγος και σαν παίχτης και σαν άνθρωπος τελικά !

Πλέον είσαι ανεπιθύμητος ανάμεσά μας !

Τα δάκρυά σου δεν μας πείθουν... οι δικαιολογίες σου το ίδιο !

Οι γερμανοτσολιάδες, οι νενέκοι και οι προσκυνημένοι, όσοι δηλαδή πριν από εσένα χαιρετούσαν με τον ίδιο τρόπο , είχαν και αυτοί δικαιολογίες. Η ιστορία δεν τους ξεχνά !

ΕΜΕΙΣ , Η ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ , ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΞΙΩΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ !

"Διοικούντες", από αυτή τη στιγμή το παιδάκι αυτό ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ !

Η ανευθυνότητά σας δεν θα συγχωρεθεί . Πάρτε θέση τώρα !

ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση και προς κάθε παραλήπτη ΞΕΚΑΘΑΡΑ :

ΣΤΗΝ Α.Ε.Κ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ ΝΑΖΙΣΤΕΣ....

ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΑΔΕΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΙ !

ΥΓ2. To θέμα αυτό ανήκει στην οικογένεια της ΑΕΚ και ξέρουμε να το διευθετήσουμε μόνοι μας !

Γι αυτό λοιπόν όλοι οι πολιτικάντηδες με τις βαρύγδουπες δηλώσεις τους, ας μας αφήσουν ήσυχους και μακριά απο υποδείξεις . Δεν τις χρειαζόμαστε!"

Η Χρυσή Αυγή εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

«Ο νεαρός διεθνής ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ, Γιώργος Κατίδης πέτυχε σήμερα το νικητήριο γκολ για την ομάδα του. Κατά τον πανηγυρισμό του για την επίτευξη του τέρματος χαιρέτισε Εθνικιστικά προς τους φιλάθλους της ομάδας, γεγονός που προκάλεσε εντύπωση στους δημοσιογράφους που άρχισαν ήδη να μιλούν για ρατσιστικές προκλήσεις και άλλα διάφορα…

Ο ίδιος εξήγησε πως το έκανε για να ξεσηκώσει τον κόσμο. Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Όσον αφορά τον πανηγυρισμό μου, είχαμε μια συνομιλία με τους συμπαίκτες μου και θέλαμε να σηκώσουμε τον κόσμο όρθιο. Για αυτό επέλεξα τη συγκεκριμένη κίνηση που έχουμε δει όλοι από τη Χρυσή Αυγή».

Για την ιστορία επαναλαμβάνουμε πως ο συγκεκριμένος χαιρετισμός είναι ο Ελληνικός χαιρετισμός που είχε καθιερώσει επισήμως το εθνικό καθεστώς του Ιωάννου Μεταξά, το οποίο είπε ΟΧΙ στους ξένους εισβολείς και τους πολέμησε στην Πίνδο και την Μακεδονία το 1940-41.

Έτσι ακριβώς χαιρετούσαν τότε οι Έλληνες πατριώτες που έδωσαν το αίμα τους για την Ελευθερία της Πατρίδας μας και χρησιμοποιείται από τους Εθνικιστές ανά την υφήλιο. Μπορούμε, λοιπόν, να συμφωνήσουμε με τον νεαρό διεθνή ποδοσφαιριστή πως όντως είναι ένας χαιρετισμός εθνικής αφύπνισης που ξεσηκώνει τα πλήθη».

Eπιστολή του Κατίδη

Mε μακροσκελή επιστολή που εξέδωσε σήμερα,o Γ.Κατίδης ζητάει συγγνώμη από τους... πάντες για την ενέργειά του, την οποία χαρακτηρίζει βλακώδη, λανθασμένη και απαράδεκτη. Εκτός των άλλων επισημαίνει ότι καταλαβαίνει την απόφαση της ΕΠΟ, στην οποία επίσης ζητάει συγγνώμη.

Η επιστολή του Κατίδη:

«Οφείλω να ομολογήσω πως είμαι απόλυτα απαράδεκτος και νιώθω άθλια για όσα προκάλεσα με την άστοχη όσο και βλακώδη ενέργειά μου. Αναφέρομαι στον πανηγυρισμό μου στο νικητήριο γκολ που σημείωσα στο ματς της ΑΕΚ με αντίπαλο την Βέροια με αποτέλεσμα αντί για χαρά να μοιράσω πίκρα και πόνο στον κόσμο της ομάδας αλλά και στα αποδυτήρια και τους συμπαίκτες μου που τιμώ, σέβομαι και αγαπώ όπως και οι ίδιοι μπορούν να επιβεβαιώσουν.

Δεν υπάρχει λόγος να ψάχνω για δικαιολογίες. Είμαι λάθος. Είμαι αδικαιολόγητος και αυτό που έγινε θα το πληρώσω με πολύ πόνο αφού δεν υπάρχει κάποιος να μην έχει διαπιστώσει ότι παρά τα μόλις 20 χρόνια ζωής μου είμαι πολύ κοντά στο να βάλω τέλος στην όποια ποδοσφαιρική καριέρα έχω μπροστά μου.

Θέλω κατ’ αρχήν να ζητήσω ειλικρινά και ταπεινά συγνώμη προς την ομάδα μου την ΑΕΚ και τον κόσμο της που προσέβαλλα μη γνωρίζοντας τι ακριβώς έκανα στον πανηγυρισμό μου. Το ότι δεν γνώριζα δεν αποτελεί δικαιολογία. Ούτε το νεαρό της ηλικίας μου. Επαναλαμβάνω ότι είμαι απόλυτα απαράδεκτος και ο κόσμος της ΑΕΚ έχει απόλυτο δίκιο να αντιδράει κατ’ αυτόν τον τρόπο. Εκανα ένα μεγάλο λάθος και θα το πληρώνω για πάντα. Όμως η ευθύνη του λάθους μου δεν μπορεί να βαραίνει άλλον εκτός από εμένα και μ’ αυτό εννοώ πως η ομάδα μου, η ΑΕΚ, την ιστορία της οποία προσέβαλλα με την απαράδεκτη και ηλίθια ενέργειά μου δεν έχει καμία ευθύνη. Εγώ έκανα το λάθος, εγώ θα το πληρώσω. Η ΑΕΚ δεν έχει καμία ευθύνη!

Θέτω λοιπόν τον εαυτό μου εκτός ομάδας διότι κατάλαβα πως προσέβαλλα την ιστορία του συλλόγου και τον κόσμο με τον χειρότερο τρόπο και το γεγονός ότι έκανα βλακεία δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ενέργειά μου. Όπως μου έχουν πει: η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και αυτό ισχύει στην περίπτωσή μου και στον τρόπο που πανηγύρισα. Δυστυχώς δεν μπορώ να φέρω πίσω τον χρόνο και να διορθώσω τα αδιόρθωτα. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι ούτε φασίστας, ούτε νεοναζιστής και ούτε ρατσιστής αφού έχω ετεροθαλή αδερφό από το Πουέρτο Ρίκο, ενώ η οικογένειά μου είναι όλοι από τον Πόντο και έχει βιώσει με τον χειρότερο τρόπο τον ρατσισμό!

Θέλω επίσης να επισημάνω ότι αντιλαμβάνομαι απόλυτα το σκεπτικό της απόφασης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας στην οποία και οφείλω μία τεράστια συγνώμη για τη θέση στην οποία την έφερα…

Ολοκληρώνοντας θέλω να ζητήσω (και) δημόσια συγνώμη στη μητέρα μου και σε όλα τα μέλη της οικογένειάς μου για όσα βιώνει λόγω της βλακώδης, λανθασμένης ενέργειάς μου…»!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 17/03/2013 08:18:35

    Άμα είσαι ''ζαβό'', τι να σου κάνουνε κι οι γραμμωμένοι κοιλιακοί;
    Πώς να σε σώσουν; :-)

  2. alex23 avatar
    alex23 17/03/2013 08:46:35

    'είτε ξέρει πολύ καλά τι κάνει είτε είναι τόσο βλαμμένο που δεν ξέρει τι του γίνεται'

    το να ειναι και τα δυο δεν παιζει ?

    να δω παντως και τι θα κανει η ουεφα που ειναι εξαιρετικα ευαισθητη με τα ρατσιστικα μηνυματα και τιμωρει παραδειγματικα παιχτες και ομαδες..

  3. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 17/03/2013 10:00:13

    Πλήρης ανδροπρέπειας και η δικαιολογία:''Έδειχνα τον Μιχάλη τον Παυλή στην εξέδρα''.Να γελάς και να κλαις...

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Βασίλης Παπαχρήστος 17/03/2013 19:50:55

      υπήρξες ποτέ εικοσάχρονος;
      ξεχείλιζες από ανδροπρέπεια ε;
      Γι΄ αυτό ως λαός δεν έχουμε μέλλον, γιατί είμαστε τέρατα με το μέλλον μας......

  4. anonymous avatar
    anonymous 17/03/2013 10:12:19

    Στο ποδόσφαιρο η συγκεκριμένη χειρονομία έχει άλλο νόημα. Στις κερκίδες χρησιμοποιείται κατά κόρον. Ας μην είμαστε υπερευαίσθητοι.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ anonymous 18/03/2013 03:47:33

      έχεις πάει ποτέ γήπεδο ???

  5. Tomster avatar
    Tomster 17/03/2013 10:19:11

    Εκεί στην ΑΕΚ οι πιτσιρικάδες δεν πανε καλά.Αναβολικα ο ένας, φασιστικους χαιρετισμούς ο άλλος. Κάποιος να τους μαζέψει. Σε λίγο δεν θα μείνει παίχτης για παίχτης.

  6. Στέργιος avatar
    Στέργιος 17/03/2013 11:00:45

    "Αλλά, προφανώς, κανείς δεν του είπε ότι ο αθλητισμός έχει ιδεώδη που έχουν σχέση με την ειρήνη, την ευγενική άμιλλα, την ανοχή του διαφορετικού, τη συναδέλφωση των λαών".

    Πλάκα μου κάνετε τώρα; Πιο φασιστικό πράγμα από τον πρωταθλητισμό, τη λατρεία ενός τέλειου σώματος με υπερφυσικές δυνατότητες, υπάρχει;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Στέργιος 17/03/2013 13:48:01

      Εύστοχο, πολύ εύστοχο σχόλιο.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 17/03/2013 15:26:44

        Απίστευτα βαθύ σχόλιο!!!! Όσο για την απόφαση είναι ολόσωστη!

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ Στέργιος 17/03/2013 14:51:32

      Άλλο αθλητισμός άλλο πρωταθλητισμός

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Στέργιος 17/03/2013 18:39:56

      Ναι αλλά ο συγκεκριμένος που την έκανε τη χειρονομία είναι μέσα στο κόλπο τόσα χρόνια. Και από τις 2 μεριές μπάζει λοιπόν...

  7. Γιώργος avatar
    Γιώργος 17/03/2013 13:26:34

    Δεν ήξερα ότι εκεί στην ΕΠΟ συνεδριάζουν και Κυριακές και μάλιστα απόκριες! Δηλαδή την επόμενη Κυριακή θα συνεδριάσουν για τα στημένα και θα βγάλουν αποφάσεις, την μεθεπόμενη για τα χρέη των ομάδων και πάει λέγοντας, έτσι;

    • DexMax avatar
      DexMax @ Γιώργος 17/03/2013 16:10:12

      Τα έγραψες όλα...

  8. magneto avatar
    magneto 17/03/2013 13:39:37

    Εμενα πιο πολυ με ενοχλει η κωλοτουμπα και η υποκρισια, κλασσικα συμπτωματα κατα τα λοιπα των νεοελληνων.

    "...δεν ειναι αυτο που νομιζετε...οχι δεν το εννοουσα...εκανα ενα μικρο λαθος"

    Με το φτωχο μου το μυαλο μου, σκεφτομαι τα εξης, ο κατιδης ηθελε να πικαρει την κερκιδα της ΑΕΚ επειδη προυπηρχε μουρμουρα προς το προσωπο του για τις αγωνιστικες του επιδοσεις (παλτο, αμπαλος, και τα συναφη), οποτε μολις αυτος καρφωσε το νικητηριο γκολ της ομαδας του, θελησε να τους στειλει ενα ηχηρο μηνυμα "στα μουτρα τους" που θα τους εκανε να λαμπαδιασουν. Γνωριζοντας ο ιδιος οτι η η οργανωμενη εξεδρα των οπαδων του, ειναι και επισημως τοποθετημενη στην "αντιφασιστικη" πλευρα του τοξου, ευρηματικα λειτουργωντας, υψωσε το δεξι του χερι, χωνοντας το στην μουρη των αλλων, με προφανη απωτερο σκοπο να τους χτυπησει εκει που πονανε.

    Αρα, και ηξερε τι ακριβως και εκανε, αλλα και δυστυχως, το ειχε σκεφτει, οργανωσει και εν τελει προετοιμασει, κοινως υπηρχε προθεση. Για αυτο τρελλαινομαι και τον ακουω βερεσε, οταν κανει τον ανηξερο.

    Με τον ισοβιο αποκλεισμο, δεν συμφωνω, λογω του νεαρου της ηλικιας του, θα προτιμουσα δηλαδη μια σκληρη μεν τιμωρια, που θα εδινε χρονο δε στο μελλον να μας αποδειξει οτι ωριμασε και οτι εγινε καλυτερος ανθρωπος.

    Τελος, κατι που πρεπει να σχολιαστει νομιζω...ειναι το κεντρικο τατουαζ...

    "Get rich or die trying"...ελεγε ο ραπερ 50cent καποτε και απο τοτε εγινε και επισημως ο αυτοσκοπος στον βιο εκατομμυριων νεαρων και νεανιδων. Ειλικρινα, πιο πολυ με ενοχλει...ενας διεστραμμενος ανθρωπος, που βαζει στο ιδιο τσουβαλι των "ιδανικων" του, τον ευκολο, γρηγορο και ρηχο νεοπλουτισμο του, με την -εστω υποτιθεμενη- στρεβλη αγαπη του προς την πατριδα.

    Φιλοπατρις, δεν εισαι επειδη το δηλωνεις με λογια ή χειρονομιες, αλλα αποδεικνυοντας το με την καθημερινη και διαρκη σταση ζωης σου, καθε στιγμη, που μιλας και φερεσαι Ελληνικα.

  9. Ηλίας Κοντάκος avatar
    Ηλίας Κοντάκος 17/03/2013 14:07:03

    Είμαστε τόσο ανόητοι, ώστε δεν κατανοούμε ότι αψυχολόγητες αντιδράσεις που συνοδεύονται από βαρύγδουπα αυστηρές ποινές (όπως ο δια βίου αποκλεισμός), και μάλιστα χωρίς προηγουμένως ο αθλητής να έχει κληθεί να δώσει εξηγήσεις, έχουν μία και μόνο επίπτωση: Στα μάτια των συμπατριωτών μας που ξεχειλίζουν από οργή για τη σημερινή κατάσταση της χώρας (ιδίως εκείνων που αυτή η οργή τους τυφλώνει), ο φασισμός (όπως και η αναρχία στην αντίπερα όχθη) μετατρέπεται σε μέσο εξωτερίκευσης της οργής και εκείνος που τον ασπάζεται αναδεικνύεται σε ήρωα - ή έστω σε πολέμιο ενός σάπιου και αυταρχικού συστήματος. Η μόνη λύση είναι να εκτίθενται διαρκώς στα μάτια των πολλών όσοι με περίσσεια θράσους περιφρονούν το αξιακό σύστημα κάθε πολιτισμένης κοινωνίας με πλήρη και εξαντλητική εφαρμογή της νομιμότητας. Δηλαδή, τους καλείς να εξηγηθούν, τους εξαναγκάζεις να ζητήσουν συγγνώμη δημόσια, τους θέτεις ως όρο να πετάξουν στον κάλαθο των αχρήστων κάθε ενέργεια ή συμπεριφορά που στρέφεται κατά της κοινωνικής ασφάλειας και της έννομης τάξης και τους επιβάλλεις μια εύλογα αυστηρή ποινή. Αν αρνηθούν, τότε και μόνο τότε τους περιθωριοποιείς και τους καθιστάς απόβλητους στη συνείδηση του κοινωνικού συνόλου, αντί να δημιουργείς την εικόνα ότι ο μηχανισμός όλων εκείνων που λιγότερο ή περισσότερο ευθύνονται για το ξεχαρβάλωμα κάθε έννοιας ηθικής, συστήματος αρχών και κοινωνικής συνοχής της σημερινής Ελλάδας ενώνεται ως κατ' επίφαση εχθρός μονόπλευρα επιλεγμένων στόχων.

    • man8os avatar
      man8os @ Ηλίας Κοντάκος 17/03/2013 17:26:28

      Ετσι θα επρεπε. Να του γινει επιπληση, να ζητησει συγνωμη και να τιμωρηθει, οχι να εξοντωθει.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ man8os 17/03/2013 19:52:23

        Μπράβο Μάνθο. Ως νέος άνθρωπος νοιώθεις το μέτρο... μπράβο παιδί μου.

    • maquis avatar
      maquis @ Ηλίας Κοντάκος 17/03/2013 18:35:00

      Απόλυτα σωστός. Δώστε κρέας να κατασπαράξουν οι σκληρά χτυπημένοι σήμερα για να ξεχαστούν για λίγο. Οι Ροβεσπιέροι αυτοί δεν καταλαβαίνουν τι θα πει απολογία και δεύτερη ευκαιρία. Είχε ξανακάνει κάτι αυτός; Ηταν υποτροπή; Ακόμα και στους δολοφόνους αναγνωρίζονται ελαφρυντικά.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ maquis 17/03/2013 19:41:08

        Εδώ βγάλανε ανήλικο τον Πακιστανό που βίασε και άφησε φυτό ένας 15χρονο κορίτσι και αφήσανε ελεύθερους τους δολοφόνους των δυο αστυνομικών της ομάδας ΔΙΑΣ και δω κυριακάτικα και απόκριες μάλιστα βγάλανε απόφαση!! Να βγάζανε έτσι εύκολα τις αποφάσεις για τα στημένα και τα χρέη των ομάδων και τι στον κόσμο!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ηλίας Κοντάκος 19/03/2013 10:57:54

      Μιλάς για αριστερούς, λες και δεν ξέρουμε το τυφλό μίσος και την εκδικητικότητα που επέδειξαν από την Κατοχή (βλέπε ΕΑΜ) και μετά... Τα Τάγματα Ασφαλείας με τις πράξεις τους αυτοί τα έφτιαξαν. Εκεί βασίζεται η ιδεολογία τους, στην εξόντωση όποιου πάει να ξεφύγει από την "πολιτική (τους) ορθότητα". Δεν βλέπω διαφορά μεταξύ αυτών και των Χρυσαυγιτών.

  10. stam avatar
    stam 17/03/2013 14:32:59

    ηλια κοντακο: 10/10

  11. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 17/03/2013 14:34:26

    ακριβοι στα πιτουρα και φτηνοι στα λαχανα οπως παντα,ουτε για τους τυπους η επο δεν τον καλεσε νάπολογηθει ,οι χειροτεροι εγκληματιες εχουν το δικαιωμα της απολογιας ,επισης κανεις δεν ασχολειται για το πως διαπαιδαγωγηθηκε αυτος και ολοκληρη η γενια του που ως επι το πλειστον ειναι αμορφωτη ουσιαστικα.

  12. Jay Gatsby avatar
    Jay Gatsby 17/03/2013 14:54:29

    συμφωνώ με Ηλία Κοντάκο και Νίκο Π, κάτι δεν πάει καλά στον τόπο.

    λες και κάποιοι ωθούν τον κόσμο στα άκρα, μου θυμίζει την συμμαχία του Γκαίμπελς, επικεφαλής του NSDAP στο Βερολίνο με τους κομμουνιστές μέσα στην δημοκρατία της Βαϊμάρης.

    βίαιη επιβολή πολιτικής ορθότητας σε κοινωνία που δεν έχει το πολιτιστικό/πνευματικό υπόβαθρο να την υιοθετήσει/αφομοιώσει τόσο γρήγορα, εν μέσω της μεγαλύτερης depression στην παγκόσμια οικονομική ιστορία, εξοντωτικές επιλεκτικές ποινές σε αγράμματους πιτσιρικάδες ποδοσφαιριστές που αναγορεύονται σε εχθρούς του λαού, υπερβολή από όλους προς όλους.

    ο θεός να μας φυλάει αλλά τα πράγματα δεν τα βλέπω καλά.

  13. Yannis K. avatar
    Yannis K. 17/03/2013 15:26:40

    Στην ΑΕΚ δεν χωρανε φασισταρια ναζιστες λενε οι φανατικοι νεανιες της εξεδρας. Το απαυγασμα της αρετης, της ευπρεπειας, του φιλαθλου πνευματος και του ευ αγωνιζεσθαι!! Μιλανε αυτοι που την αλλη Κυριακη αν θεωρησουν οτι αδικειται η ομαδα τους ειναι ικανοι να καψουν ολο το σταδιο, να ρημαξουν καταστηματα και αυτοκινητα και στην αναγκη να καψουν ζωντανο και κανενα αστυνομικο. Και αυτοι οι ανθρωποι δινουν μαθηματα ηθικης και ιστοριας. Και ενα τελευταιο.Αν αυτος ο ηλιθιος νεαρος κατω απο την μπλουζα του ειχε το σημα της αναρχιας θα εβγαζαν ανακοινωση να το καταδικασουν? Η μηπως οι αναρχικοι που καινε και ρημαζουν την Αθηνα ειναι οι ιδιοι με τους φανατικους της εξεδρας της καθε ομαδας?

    • Ζ1 avatar
      Ζ1 @ Yannis K. 17/03/2013 15:34:23

      Τι σχέση έχει η αναρχία πανίβλακα με με τους εγκληματίες ναζί;

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Ζ1 17/03/2013 15:42:34

        Μήπως το γεγονός ότι είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος;

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Lichnee 17/03/2013 18:41:40

          Ακριβώς!

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ Ζ1 17/03/2013 17:43:44

        Οι ανάρχες, τα συντρόφια, καίνε και ζωντανούς ανθρώπους άμα λάχει.......

      • Vee avatar
        Vee @ Ζ1 17/03/2013 19:00:14

        Κόκκινος εναντίον μαύρου φασισμού: στην Ελλάδα του 21ου αιώνα ο πρώτος θεωρείται politically correct.

  14. Αρης avatar
    Αρης 17/03/2013 15:27:08

    Οτι να'ναι......
    Ανηλικος (Στο μυαλο) καγκουρας χαιρεταει ναζιστικα εχοντας τατουαζ τον τιτλο του πρωτου αλμπουμ του α-ραπ-η "καλλιτεχνη" 50cent..... (Κατα δηλωση του εμπορος ναρκωτικων πριν γινει διασημος, και εκφραστης ολου του πακετου της "αφροαμερικανικης"υποκουλτουρας)
    Πρωφανως οι "αριοι" της ΧΑ δεν ειδαν τις φωτο με το παλικαρι και τα τατουαζ του πριν βγαλουν την ανακοινωση " συμπαραστασης" του.
    Μετα την απεσυραν.
    Αλλα εβγαλε ανακοινωση η ΔΗΜΑΡ που μιλαει για το φασισμο και το ρατσισμο που βιωσαν οι προσφυγες το 22.
    Ρωτηστε τη βουλευτη σας, δεν ηταν φασισμος και ρατσισμος, ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ηταν.
    Ελληνικη σουρεαλιστικη τζαμαχιρια.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Αρης 17/03/2013 17:17:12

      Τα είπες όλα...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Αρης 17/03/2013 21:18:25

      Αυτή η ελεϊνή υπηρετριούλα του συστήματος ΔΗΜΑΡ, πόση υποκρισία, κακομοιριά και φτήνια πια..... Αηδιάσαμε!

      • Easy κι εύκολα avatar
        Easy κι εύκολα @ Queen For The Black Side 17/03/2013 23:54:07

        Ο Ψαριανός που ήταν στο γήπεδο ξεσήκωσε τον θόρυβο.
        Αριστερός με Φεράρι, υπέρ του Μνημονίου και των Βοριδομπουμπούκων...

    • kimon avatar
      kimon @ Αρης 17/03/2013 22:05:40

      Προφανώς η ΔΑΜΑΡ στην ανακοίνωσή της δια της κ. Ρεπούση εννοεί τον φασισμό των Ελλήνων εναντίων των Μικρασιατών Ελλήνων. Δεν είναι δυνατόν να αναφέρεται η κυρία, που επιδοτείται από Τουρκικά ιδρύματα μέσω προγραμμάτων «για την φιλία των λαών», στους Τούρκους. Αυτοί διευκόλυναν τους πρόσφυγες στον συνωστισμό.

  15. euagelos avatar
    euagelos 17/03/2013 15:44:00

    Καλά, εδώ υπάρχει επίσημος φορέας του ναζισμού στην Ελλάδα που σε λίγο καιρό θα γίνει αξιωματική αντιπολίτευση, αν όχι κυβέρνηση, και αγανακτούν όλοι με το χαιρετισμό ενός ανθρώπου? Πολύ απλά μπορεί να είναι οπαδός του ναζισμού, όπως νομίμως εκπροσωπείται στο ελληνικό κοινοβούλιο.

  16. Νιόβη avatar
    Νιόβη 17/03/2013 15:55:49

    ΔΗΜΑΡ για Κατίδη, απόσπασμα: «Μάλλον ο κύριος Κατίδης δεν γνωρίζει ότι η ΑΕΚ είναι ομάδα προσφύγων, που έχουν πληρώσει πολύ ακριβά το ρατσισμό και τον φασισμό». Να ρωτάτε την κ. Ρεπούση πριν ανοίξετε το στόμα σας εκεί στη ΔΗΜΑΡ. Ποιός φασισμός, ποιός ρατσισμός; Συνωστίστηκαν εκεί στη Σμύρνη, αυτό είναι όλο.

    • Easy κι εύκολα avatar
      Easy κι εύκολα @ Νιόβη 17/03/2013 23:55:12

      Και στον Πόντο.

  17. rally monkey avatar
    rally monkey 17/03/2013 16:17:50

    καποια πραγματα πρεπει να ειναι ξεκαθαρα
    η ηγεσια της Χρυσης Αυγης ειναι φιλοναζιστές
    θαυμαστες αυτών που συνεργαστηκαν με τους Γερμανούς, κατεδιδαν και δολοφονούσαν Ελληνες πατριωτες που αντιστέκονταν
    καμουφλάρονται ως πατριωτες αλλά με λογια και έργα αμαυρώνουν τα Εθνικα σύμβολα και δυσφημούν τον Ελληνα πατριώτη
    προσφερουν άλλωθι στους εθνομηδενιστές του ΣΥΡΙΖΑ,
    παιζουν το παιχνιδι του εθνικού διχασμού
    η συντριπτικη πλειοψηφια του κόσμου που τους ψηφισε δεν εχει καμμια σχεση με αυτά - πρεπει να δουν το φιασκο και να οργανωθουν σε αληθινά πατριωτικό κόμμα

    • Easy κι εύκολα avatar
      Easy κι εύκολα @ rally monkey 17/03/2013 23:56:05

      Στου... Κωτούλα εννοείς;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Easy κι εύκολα 18/03/2013 02:40:27

        Συνεχίζετε με τα γκαιμπελίστικά σας βλέπω, συριζαίε. Μάθε λοιπόν, ότι σας ξεσκέπασαν αναφορικά με τις συκοφαντίες για τον Κωτούλα (άν διάβαζες αντινιούς την προηγούμενη βδομάδα, θα το ήξερες) ο οποίος είναι άμεμπτος αναφορικά με τις λασπο-συκοφαντίες που επινοήσατε.

  18. Economist avatar
    Economist 17/03/2013 16:47:12

    Ένα λάθος έκανε το παιδί και πέσανε όλοι πάνω του να τον φάνε! Η υποκρισία των ανθρώπων δεν έχει όρια! Σε σβήνουν από τον χάρτη! Αυτός είναι ο πραγματικός φασισμός!

  19. Κρης avatar
    Κρης 17/03/2013 17:00:10

    "πρόσφατο" , 24-10-12
    Προοδευτική - Ηρακλής για το κύπελλο
    h--p://i47.tinypic.com/2094yeh.jpg
    στο 1+05
    h--p://www.youtube.com/watch?v=xgQXAv2T2Sw

  20. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 17/03/2013 17:04:53

    Να και μια σωστή απόφαση από την ΕΠΟ.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Μανιάτης 17/03/2013 18:27:03

      Καταδικη χωρις δικη;

      • Easy κι εύκολα avatar
        Easy κι εύκολα @ Zugzwang 17/03/2013 23:58:20

        Ναι! ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ... Δημοκρατία. Την επικροτεί και ο Χατζηχρήστος, της Ορίτζιναλ.

  21. Φλήναφος avatar
    Φλήναφος 17/03/2013 17:40:25

    Η υποκρισία της κοινωνίας μας είναι εξοργιστική. Αν ο Κατίδης αντί γιά το ναζιστικό χαιρετισμό, κατέβαινε να πανηγυρίσει κρατώντας την κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο, κάποιοι θα εξυμνούσανε την ενέργειά του, άλλοι θα το ρίχνανε στο νεαρό της ηλικίας του. Κανείς πάντως δεν θα σκεφτότανε να του κόψει την μπάλα. Κι όμως τα θύματα του Σταλινισμού είναι συγκρίσιμα σε μέγεθος με τα θύματα του Ναζισμού. Το ότι ο Κατίδης κατάγεται μάλλον απ'τις γενοκτονημένες μας πατρίδες (εξ ονόματος το συμπεραίνω, μπορεί να κάνω λάθος) και χαιρετά όπως οι ναζί, οι οποίοι εφάρμοσαν κατά γράμμα τα διδάγματα του τουρκικού κεμαλοναζιστικού καθεστώτος γιά την εθνοκάθαρση, δεν προβληματίζει; Τι είναι αυτό που οδηγεί δύο νέα παιδιά (βάζω και την Παπαχρήστου μέσα) στην αγκαλιά της ΧΑ;
    Αυτό που θέλω να πω είναι πως, ενώ η κοινωνία μας δεν ανέχεται (και πολύ σωστά κάνει) το ένα άκρο (φαιό), αδιαφορεί τελείως γιά το άλλο (κόκκινο) κι όχι μόνο αυτό, φαίνεται να το επιβραβεύει κιόλας:
    -Η κυβέρνησή μας στηρίζεται σε ψήφους βουλευτή που προκλητικά θεωρεί τα όσα έπαθαν οι παππούδες μας, "συνωστισμό".
    -Μεγαλοστελέχη του δεύτερου τη τάξει κόμματος στη βουλή (το οποίο στο προσεχές μέλλον θα κυβερνήσει), προπαγανδίζουν ανοιχτά τις θέσεις της Τουρκίας γιά Κύπρο, Θράκη, Αιγαίο και θεωρούν την πολιτική της Ελλάδας στο Σκοπιανό, "ιμπεριαλιστική".
    -Μέλη του ΠΑΜΕ, δάσκαλοι, μας κάνουν "μαθήματα" περί της ελληνικής επανάστασης, επιστρέφοντας στις ιδεοληψίες Κορδάτου -καταγέλαστες σήμερα- κουνώντας μας το δάκτυλο περί του κακού εθνικισμού.
    Κι όμως δεν ιδρώνει το αφτί κανενός.
    Είδατε ποιοί έσπευσαν να σπεκουλάρουν στην πράξη του Κατίδη; Το ΚΚΕ!
    Τι ειρωνεία, ο ένας ολοκληρωτισμός να μας κάνει μαθήματα γιά τον άλλο ολοκληρωτισμό.
    Όλα αυτά, ποτίζουν το δέντρο της ΧΑ.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Φλήναφος 17/03/2013 19:42:55

      Όσα + και να βάλω είναι λίγα, τα είπες όλα!

  22. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 17/03/2013 18:09:48

    Ἀμέσως μόλις κατάλαβε ὁ δικός σου ὅτι τὰ παιχνιδάκια μὲ τὰ τεντωμένα χεράκια μπορεῖ νὰ τοῦ στοιχίσουν τὸν μισθό του, ωωωωὤπ!, «ἔδειχνα, λέει, στὴν κερκίδα τὸν Μιχάλη Παυλῆ καὶ ἀφιέρωνα τὸ γκώλ»!!!!! Νεοναζισμὸς τῶν ἑξῆντα δευτερολέπτων. Παρακαλῶ: ἑνὸς λεπτοῦ σιγὴ γιὰ τὰ ἐγκεφαλικὰ κύτταρα ποὺ κάηκαν στὴν πορεία.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Σωτ Μητραλ 17/03/2013 19:43:54

      Εχμ, δεν νομίζω να πληρώνεται κανονικά ο Κατίδης, η ΑΕΚ χρωστά λεφτά μέχρι και σε εστιατόρια... Και στην Εθνική ομάδα δεν πληρώνεται κανένας...

  23. Κώστας avatar
    Κώστας 17/03/2013 18:30:13

    Χίλια ΜΠΡΑΒΟ στον αθλητή που χαιρετά με τον αρχαίο ελληνο-ρωμαϊκό
    χαιρετισμό τους οπαδούς.
    Αν χαιρετούσε με την γροθιά υψωμένη λέτε άραγε να γινόταν τόσος ντόρος
    από τους παρακμιακούς γραικύλους;

  24. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 17/03/2013 18:41:27

    Η ποινή - για την βλακεία που έκανε - είναι εξοντωτική ...
    Εάν δεν θέλουμε σαν "κοινωνία" να τον "χάσουμε" πρέπει να του δώσουμε άλλη μια ευκαιρία.
    Αν ήταν το δικό σας 20χρονο παιδί, δεν θα του την δίνατε ;

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ np_complete_problems 17/03/2013 21:15:35

      Συμφωνώ απόλυτα. Υπερβολική ποινή σε εικοσάχρονο, ανώριμο, επιπόλαιο ούφο. Η ακραία αυστηρότητα, προδίδει πανικό απέναντι στο φασισμό που επέρχεται έφιππος στη ζωή μας, αφού πριν του επιτρέψαμε ν΄αλώσει το μυαλό μας. Τώρα, χτυπάμε στα τυφλά χωρίς αποτέλεσμα. Μόνο τις εντυπώσεις κερδίζουμε κι αυτές δεν αντέχουν πολύ.

    • dim avatar
      dim @ np_complete_problems 17/03/2013 22:20:05

      20 χρονών έχει δικαίωμα ψήφου, και άρα με τη ψήφο του θα καθορίσει και τη ζωή τη δική σου και τη δική μου... Καμία ευκαιρία με κριτήριο το ηλικιακό, αφού είναι πάνω από 18 χρονών... Να του δώσουμε όσες ευκαιρίες θέλει, αν εμπράκτως καταλάβει το λάθος που έκανε...

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ dim 18/03/2013 12:39:43

        Όταν είσαι 20 χρόνων, υπάρχουν τα περιθώρια να καταλάβεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ, αρκεί αυτός που μπαίνει στον κόπο να σου δώσει το παράδειγμα και να σε καθοδηγήσει, να μην είναι φαύλος, υποκριτής και εγκεφαλικά γερασμένος.

  25. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 17/03/2013 18:43:05

    Ενώ οι νεοναζοί τους βάζουν σε φούρνους αερίων ή τους μαχαιρώνουν; Τα ίδια σκ@τ@ είναι. Τι Χίτλερ τι Στάλιν. Έτσι κι αλλιώς παρέα μπήκαν στην Πολωνία ως φιλαράκια το 1939. Άλλο τι έγινε μετά.

    • Vee avatar
      Vee @ Γεώργιος Τ. 17/03/2013 19:01:58

      Ribbentrop-Molotov pact. Σωστά.

  26. Yannis K. avatar
    Yannis K. 17/03/2013 18:47:47

    Επιστρεφοντας τον χαρακτηρισμο πανιβλακα Ζ1, στην Ελλαδα σημερα αυτοι που καινε, κανουν πλιατσικο στα κατεστραμμενα καταστηματα και καινε ζωντανους τους ανθρωπους ειναι οι αναρχικοι. Απο αυτους κινδυνευει η Ελλαδα σημερα και οχι απο τον καθε αγραμματο και ανιστορητο ποδοσφαιριστη.

    • Vee avatar
      Vee @ Yannis K. 17/03/2013 19:12:22

      Σας παρακαλώ κύριε, πως τολμάτε! Οι ακροαριστεροί είναι γνωστό ότι καταρίπτουν κάθε ρεκόρ στα IQ tests...

  27. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 17/03/2013 19:47:26

    Μπορεί το παιδί να ελκύεται από τον δυναμισμό και την ενεργητικότητα της Χρυσής Αυγής, δεν είναι το μόνο, η συγκεκριμένη οργάνωση και κοινοβουλευτικό κόμμα πλέον έχει τεράστια απήχηση στους νέους τα τελευταία χρόνια, λόγω κρίσης, εσχάτως οικονομικής αλλά πρωτίστως πολιτιστικής και αναποφεύκτως πολιτικής. Όμως είναι πασιφανές πως δεν είναι νεοναζιστής, έχετε δει πολλούς ναζιστές να χαιρετάνε με ανοιχτό τον αντίχειρα;
    Σίγουρα πάντως είναι φασίστες και η ΕΠΟ και το ΚΚΕ, και ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΔΗΜΑΡ. Γιατί ο ορισμός του φασισμού είναι να καταστρέφεις τη ζωή των νέων ανθρώπων.
    ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!

    • dim avatar
      dim @ Β.Κ.Σ. 18/03/2013 03:07:50

      Όταν ασπάζεσαι την ιδεολογία του ναζισμού, τη ζωή σου την έχεις καταστρέψει εσύ ο ίδιος ήδη... Τι αληθινή ζωή μπορεί να ζήσει κάποιος, όταν έχει ήδη υιοθετήσει ιδεολογία που στηρίζεται στο μίσος, τη βία, το ρατσισμό...

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ dim 18/03/2013 13:23:04

        O Kατίδης ασπάζεται τη νοοτροπία του ναζισμού ε;
        και στηρίζει την ζωή του στην ιδεολογία στο μίσος, τη βία, το ρατσισμό;
        Συνεχίστε.
        Συνεχίστε έτσι.
        Για νά΄ναι βέβαιος πρωθυπουργός ο Κασιδιάρης σε δέκα χρόνια.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ dim 18/03/2013 19:19:41

        Τον ξέρεις και προσωπικά τον Κατίδη; Πήγαινε πες του τα μπροστά, όχι εδώ μέσα ανώνυμα. Έλεος...

  28. τάσος avatar
    τάσος 17/03/2013 20:10:50

    ο χαιρετισμός του κατίδη στην κερκίδα δεν είναι ελληνικός, είναι ναζιστικός. ελληνικός ήταν ο χαιρετισμός του σαλπιγγίδη στον επόπτη.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ τάσος 17/03/2013 21:34:06

      ελληνικός χαιρετισμός:
      (ψηλά το χέρι, προς τον ουρανό, και με ανοιχτό τον αντίχειρα)
      h**p://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/42/Amphora_birth_Athena_Louvre_F32.jpg/668px-Amphora_birth_Athena_Louvre_F32.jpg
      h**p://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Epanastasi.jpg
      h**p://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Peter_von_Hess_Antonis_Oikonomou_Ydra.jpg
      h**p://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Lord_Byron_at_Missolonghi.jpg
      ναζιστικός χαιρετισμός:
      (πλάγια το χέρι προς τον απέναντι (...αρχηγό) και με κλειστό τον αντίχειρα)
      h**p://www.tovima.gr/politics/article/?aid=480509

      Η μόνη μομφή που μπορείς να προσάψεις στον Κατίδη είναι πως μιμήθηκε ασύνειδα τον ναζιστικό χαιρετισμό και επειδή δεν είναι συνειδητός και στρατολογημένος ναζιστής δεν ήξερε και να τον κάνει σωστά....

      Και όπως μόλις άκουσα ο ίδιος φεύγει από την ΑΕΚ....
      Μπράβο στα κοράκια, ακόμη μια ζωούλα νέου ανθρώπου, θυσία στις ανθρωποφάγες ορέξεις τους και στις ορντινάτσες τους....
      ακόμα και ο Ιωαννίδης μπουχέσας, που είναι η ελληνική μεγαλοκαρδία ρε παιδιά, που είναι η ελληνική νουθεσία και καθοδήγηση;

      • τάσος avatar
        τάσος @ Β.Κ.Σ. 18/03/2013 00:21:47

        ρε αδερφέ μου με αυτές τις φωτογραφίες πας να μου πεις πως ο τύπος δεν χαιρέτησε ναζιστικά; φυσικά και δεν πρέπει να φύγει ούτε από την αεκ, ούτε από την εθνική, αλλά ρε συ να μην καταφεύγουμε σε πασοκικές μεθόδους. για το όνομα του θεού.

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ τάσος 18/03/2013 02:00:15

          μίμηση του ναζιστικού χαιρετισμού έκανε, από τον ανοιχτό αντίχειρα είναι φανερό πως δεν είναι χρυσαυγίτης. ΄
          οι εικόνες τεκμηριώνουν πως ο ναζιστικός χαιρετισμός δεν είναι ελληνικός όπως προσπαθεί να τον παρουσιάσει η χρυσή αυγή.

  29. Τέλης avatar
    Τέλης 17/03/2013 20:32:22

    ποιοί είναι ρατσιστές , εμείς ή οι άλλοι? δυστυχώς ζούμε στην εποχή της ανθρωποφαγίας , ο λαός θέλει αίμα στην αρένα δίκοιο ή άδικο δεν έχει σημασία.

  30. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 17/03/2013 21:26:05

    Εξωντώνουν ένα εικοσάχρονο παιδί για μιά (αναμφισβήτητα) βλακώδη ενέργεια της στιγμής ,οι ίδιοι που εδιναν το ελαφρυντικό του "παιδιού" σε δολοφόνους με Καλάσνικοφ!

    Προφανώς ο Κατίδης δεν έχει οικογένεια Β.Προαστείων να τον βγάλει λάδι...

    • dim avatar
      dim @ ΣΤΕΛΙΟΣ 18/03/2013 03:17:08

      Κανένα ελαφρυντικό σε κανένα παιδί με καλάσνικοφ... 20 χρονάκια μέσα, και βλέπουμε, αν δείξει μεταμέλεια και πάρει πίσω όσα λέει, ίσως βγει στα 10...

      Ο Κατίδης δε θα πάει "μέσα"... Τη μπάλα θα του κόψουν, και καλά θα του κάνουν γιατί ο αθλητισμός πάνω από όλα είναι συμβολισμός... ότι η βία, το μίσος, ο ρατσισμός δεν έχουν καμία θέση ανάμεσα μας... Από τη στιγμή που χαιρέτισε ναζιστικά (και άρα θαυμάζει, για να μη πω κάτι χειρότερο, αυτή την ιδεολογία), δεν έχει θέση στον αθλητισμό...

      Αν δείξει μεταμέλεια κι αυτός έμπρακτα, όχι με αστείες δηλώσεις τύπου χαιρέτησα τον Παυλή στην εξέδρα, αλλά με κάποιο έμπρακτο τρόπο (σε χρόνο ανύποπτο, και τρόπο ειλικρινή), μπορεί να ξαναμπεί στα γήπεδα και να υπηρετήσει τα αθλητικά ιδεώδη...

  31. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 17/03/2013 21:56:29

    Υπήρξα εικοσάχρονος,ναι.Κι απ'τον μακαρίτη τον πατέρα μου έμαθα να αναλαμβάνω την ευθύνη των πράξεών μου.Αυτό αν δεν το ξέρεις στα 20,παίζει να το αγνοείς και στα 50.Τους νέους τους καταστρέφουν αυτοί που τους χαϊδεύουν στην κάθε πατάτα που κάνουν.Αυτά.

  32. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 17/03/2013 22:07:37

    Kάτι τελευταίο:δεν υπερασπίζομαι την εξοντωτική τιμωρία του παίκτη από τους δήθεν δημοκράτες/κλεπτοκράτες.Αλλά να μου λέει ''έδειχνα τον συμπαίκτη μου στην κερκίδα'',όχι,δεν το ανέχομαι.Δεν μου αρέσουν αυτοί που μας περνάνε για χαζούς,πως το λένε...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Βασίλης Παπαχρήστος 17/03/2013 22:15:25

      Μόνο τα τατουάζ να δείς ,καταλαβαίνεις το επίπεδο του παιδιού ,τι ψάχνεις ρε Βασίλη? Αλλα να σκούζουν για "φασισμούς" τα κανάλια που δεκαετίες τώρα υπηρετούν δύο -τρείς οικογένειες" που κυβερνάνε αυταρχικά την Ελλάδα ,αυτό δεν σημαίνει πως "μας περνάνε για χαζούς"?

    • Easy κι εύκολα avatar
      Easy κι εύκολα @ Βασίλης Παπαχρήστος 18/03/2013 00:16:37

      @Δεν μου αρέσουν αυτοί που μας περνάνε για χαζούς,πως το λένε…

      Τους Κεφαλογιάννη, Ιωαννίδη, Καράμπελα εννοείς;

  33. Μάνος avatar
    Μάνος 17/03/2013 22:10:24

    Στο θεμα της Παπαχρηστου ειχατε μια σωστη αντιμετωπιση. Στο θεμα του Κατιδη δεν ξερω τι αλλαξε. Σιγουρα ο χαιρεισμος ηταν πιο "βαρυς" απ'ο,τι εκεινο το ανεκδοτο, αλλά οπως και να χει η ουσια της τιμωριας οποιου ξεφευγει απο την πολιτικη ορθοτητα της Δημαρ, παραμενει δυστυχως η ιδια και απλως αυξανει τα ποσοστα της χ.α. Με το αρθρο αυτο ας πουμε δεν νομιζω να διαφωνουσε η Ρεπουση.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Μάνος 19/03/2013 11:18:07

      Η περίπτωση Κατίδη είναι αντιγραφή της πρίπτωσης Παπαχρήστου. Η ίδια ανοησία κι εκεί κι εδώ. Φρόντισαν να δώσουν εξετάσεις δημοκρατικού φρονήματος, κατέστρεψαν δύο νέα παιδιά και δώσανε αφορμή στον ξένο τύπο να γράφει.

      Μ' αυτά και μ' αυτά ανεβάζουν τα ποσοστά της ΧΑ. Ίσως να είναι κι αυτό ο στόχος τους.

  34. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 17/03/2013 22:27:50

    Σε αυτό έχετε απόλυτο δίκιο.Κι αν ήταν στο χέρι μου δεν θα του έκοβα τη μπάλα.Απλά με τρελαίνουν οι άντρες-έστω,εικοσάχρονοι-που όταν στριμώχνονται αρχίζουν τις γελοίες δικαιολογίες.Πως να σας πω:λέει κάτι για το χαρακτήρα του παιδιού έτι χειρότερον από τον χαιρετισμό...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Βασίλης Παπαχρήστος 17/03/2013 22:38:22

      Σωστά. Αλλα έτσι τους έχει φτιάξει ,και έτσι τους θέλει τους νέους το Σύστημα, όχι Ευαγόρες Παλληκαρίδηδες,αυτοί είναι επικίνδυνοι!

  35. A.M. avatar
    A.M. 17/03/2013 22:42:24

    Σοβαρό θέμα.

    Μήπως όμως να ξανασκεφτόμασταν στα σοβαρά ποιοί είναι οι φασίστες σήμερα;

    Ο πιτσιρικάς που έκανε έναν χαιρετισμό και η πιτσιρίκα που έγραψε ένα ανέκδοτο στα social media ή αυτοί που οδηγούν στην εξαθλίωση, στην αναζήτητη τροφής στους κάδους απορριμάτων, στην επαιτεία ή ακόμα και στην αυτοχειρία χιλιάδες συμπατριώτες μας Έλληνες και Κύπριους, ενδεδυμένοι μάλιστα και τον χιτώνα του δημοκράτη;

    Ή μήπως φασίστες είναι όλοι όσοι ωρύονται και διαρηγνύουν τα ιμάτιά τους για έναν χαιρετισμό και ένα ανέκδοτο και εν ταυτώ κλέβουν τον πλούτο, την γή, τα αγαθά, τις ζωές και το μέλλον των νέων αυτής της χώρας;

    Αλήθεια, ποιοί είναι οι πραγματικοί φασίστες;

    Μήπως οι «προοδευτικοί» που βγάζουν τα άντερά τους μόλις ακούσουν λέξεις όπως «Ελλάδα», «πατρίδα». «Ορθόδοξος χριστιανός». «έθνος», «ελληνική μειονότητα», «Βυζάντιο» κ.ο.κ. δεν είναι φασίστες;

    Μήπως αυτοί που χαίρονται κάθε φορά που σκοτώνεται ένας αστυφύλακας δεν είναι φασίστες;

    Μήπως η κυβερνητική συνιστώσα που μίλαγε για «συνωστισμό» δεν είναι φασιστική;

    Αλλά κάνουμε γαργάρα όλα τα παραπάνω ή τα περνάμε στο ντούκου και κάνουμε παγκόσμιο πρωτοσέλιδο το ανέκδοτο μιας κοπελίτσας.

    Ω της υποκρισίας!

    Διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο.
    Εδώ ο κόσμος χάνεται και εμείς ασχολούμαστε με τον χαιρετισμό ενός πιτσιρικά.

    Σοβαρό θέμα.

    Μήπως εκτός από την ΕΠΟ να συνεδριάσει αύριο Καθαρά Δευτέρα και το υπουργικό συμβούλιο ή ακόμα καλύτερα το ....ΚΥΣΕΑ για να αποφανθεί για το ζήτημα;

  36. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 17/03/2013 23:13:36

    Στην ΑΕΚαρα, οπως σχολιαζουν αρκετοι, δεν θα επρεπε να εχουν θεση ουτε Σβαστικες και ναζιστικοι χαιρετισμοι, ουτε ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΑ αφου τους Παπουδες μας στη Μικρα-Ασια τους εσφαξαν οι νεοΤουρκοι ενισχυμενοι πολυ απο τους ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥΣ-Μπολσεβικους με οπλα, πυρομαχικα, εφοδια και αλλα πολλα.
    Εξω τα ακρα απ την ΑΕΚ, και μακρια τα διχαστικα πολιτικα απ την εξεδρα ΜΑΣ. Οι γνωμες των ερυθρο-πρασινων οπαδων μας ειναι αδιαφορη. Θα τα βρουμε μεταξυ μας. (συγνωμη απ το σαιτ για το σχετικα ''οπαδικο'' σχολιο)

  37. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 18/03/2013 00:34:19

    Τόσα χρόνια πού μιά ὁ λόκληρη κερκίδα,ὁ Χατζηχρήστος καί ἡ ὀρίτζιναλ ἔβριζαν καί πετούσαν τή μάνα τους καί τόν πατέρα τους στόν Μπάγιεβιτς,δέν εἴδαμε τόση εὐαισθησία,τῶρα μιά μ@λ@κ!@ ἑνός ἀνεγκέφαλου παίκτη τούς μάρανε...

    • τάσος avatar
      τάσος @ Κυθήριος Τ. 18/03/2013 01:44:59

      η αεκ είναι το κκε της μπάλας.

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ τάσος 18/03/2013 10:41:25

        !!!

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ τάσος 18/03/2013 15:09:05

        TaSSo ασε την ΑΕΚ, και ασχολησου με κατι αλλο. Δεν μας αφορα η γνωμη σου...

  38. charis63 avatar
    charis63 18/03/2013 01:46:33

    Ρατσιστές είναι η ΑΕΚ που μιλάει για δικέφαλους και χαμένες πατρίδες και σαμποτάρει την Ελληνοτουρκική φιλία. Έγινε και ο Χατζηχρήστος παράγοντας της δημοκρατίας. Πληρώστε πρώτα τον παίκτη λαμόγια . Τσάμπα έπαιζε.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ charis63 18/03/2013 10:44:04

      Τί σχέση ἔχουν οἱ χαμένες Πατρίδες μας μέ τό ρατσισμό!;
      Ποιά ἑλληνοτουρκική φιλία καί κολοκύθια καβαλιώτικα;

  39. βαγόνι avatar
    βαγόνι 18/03/2013 11:56:50

    Πόντιος και ναζί δεν γίνεται...έκανε βλακεία...να τιμωρηθεί,όχι να εξοντωθεί!
    Ο Έβαλντ Λίνεν,πατενταρισμένος αριστερός,του βρήκε ελαφρυντικά,λόγωηλικίας και...ουφιάς! γιατί όχι κι'εμείς; Λίγο μέτρο!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ βαγόνι 19/03/2013 11:17:29

      Ναζί όχι. Αλλά υπήρχαν και οι αντι-εαμίτες Πόντιοι του Αντόν τσαούς....Δεν είναι όλοι οι Πόντιοι αριστεροί....

  40. alex23 avatar
    alex23 18/03/2013 16:27:55

    σωστη η τιμωρια για την εθνικες ομαδες, για το μηνυμα που στελνει μεσα και εξω(το ευρος της ποινης δικαιολογειται με την αναγκη για παραδειγματισμο και αποφυγη μιμητων)

    η μονη τραβηγμενη δικαιολογια που βρισκω για τον παιχτη ειναι οτι ηθελε να την μπει στην συγκεκριμενη εξερδα/ομαδα των (φανατικα αριστερων) αεκτζιδων, για προσωπικους λογους(ειναι γνωστο οτι τον λεγανε παλτο κτλ), και τους χαιρετησε ναζιστικα για σπασιμο, αλλα δεν σκεφτηκε λογω χαμηλου νοητικου επιπεδου, ουτε την ιστορια της ομαδας του ουτε το ρατσιστικο μηνυμα που στελνει δημοσια και οτι θα εκθεσει οχι μονο την ομαδα αλλα και την χωρα του την ημερα μαλιστα που οι ελληνες εβραιοι (που μπορει κανεις να διαφωνει ή οχι με την τακτικη τους σε πολλα θεματα) τιμουν τους νεκρους τους απο αντιστοιχους ρατσιστες..
    φανταστειτε την ημερα της γενοκτονιας των ποντιων ή των αρμενιων, ενας τουρκος παιχτης να εκανε μια κινηση που να την εβλεπε ολος ο κοσμος και που με αυτη να εκθειαζε τους σφαγεις τους..

    ακομα να θυμισω οτι και για οπαδους ομαδων που σε παλιοτερη περιοδο εβριζαν την πολιτικη και τους πολιτικους μεσα στο γηπεδο, το παιχνιδι σταματαγε και η ομαδα απειλουνταν με τιμωρια

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ alex23 18/03/2013 19:12:25

      Την αντίστοιχη ημέρα της γενοκτονίας των Ποντίων, μια συνωστισμένη της ΔΗΜΑΡ (ή ΡΗΜΑΔ), που είναι και κυβερνητική βουλευτής, προτίμησε να πάει για καφέ (ή να κατουρήσει) την ώρα που κρατάγανε ενός λεπτού σιγής. Και το κόμμα αυτής της "κυρίας" έβγαλε και οργισμένη ανακοίνωση. Θα μου πεις το ΚΚΕ έβγαλε ανακοίνωση που έπρεπε να ντρέπονται για τα αίσχη του πατερούλη τους αλλά τι ψάχνεις να βρεις. Ο ισόβιος αποκλεισμός είναι τελείως άκυρος και εξοντωτικός. Και άλλοι παίκτες στο εξωτερικό έκαναν τα ίδια (Μάντζουκιτς, Σακίρι, Φαν Πέρσι, Ντι Κάνιο, ένας μαύρος της Λιλ) αλλά τιμωρήθηκαν με κάποιες αγωνιστικές και χρηματικά πρόστιμα...

  41. Νικήτας avatar
    Νικήτας 19/03/2013 15:27:10

    Κάποια πράματα είναι σύμβολα και κάποιες ποινές είναι παραδειγματικές.
    Ο ναζιστικός χαιρετισμός , η σβάστικα είναι σύμβολα του σχιζοφρενικού εθνικοσοσιαλισμού και οφείλουμε να τα πατάμε σαν φίδια όπου τα πετυχαίνουμε.
    Ο Κατίδης ώς δημόσιο πρόσωπο και μάλιστα ον λάιν έπεσε στο βαρύτατο σφάλμα της προβολής του μιαρού και επαίσχυντου φασιστικού χαιρετισμού και πλήρωσε ώς όφειλε στέλνοντας και το μύνημα σε όσους γουστάρουν αυτές τις γελοιότητες . Θα μου πείτε πως οι οπαδοί της ναζιστικής χρυσής αυγής χαιρετάνε όλοι μάζι και δεν τρέχει και τίποτα και ο αρχηγός τους μάλιστα λέει και αρλούμπες επι του θέματος . Βεβαίως , με την διαφορά όμως πως τα κάνουν όλοι μαζί καθότι μόνον έτσι τολμά να σηκώσει κεφάλι ο φασισμός αφού χωρίς τον όχλο τρέμει και χέζετε πάνω του. Η δημοκρατία όμως οφείλει παραδειγματικά να τιμωρεί όσους θεριέυουν απο αυτούς και βγαίνουν μονάχοι στην αγορά να βροντοφωνάξουν το σκοτάδι τους.

  42. WY avatar
    WY 19/03/2013 17:40:12

    Πληροφορίες πάντως αναφέρουν,ότι μετά τήν εξοντωτική τιμωρία του καί τόν χλευασμόν από ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ,τόν διεκδικούν ήδη 2-3 ποδ. ομάδες τής ............Νορβηγίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.