#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/12/2011 22:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ισχυρό προβάδισμα της ΝΔ, ενίσχυση των κομμάτων της Αριστεράς



Προβάδισμα της ΝΔ με 30% έναντι 15,5% του ΠΑΣΟΚ καταγράφει η μέτρηση εκλογικής επιρροής του Δεκεμβρίου στο βαρόμετρο της εταιρείας Public Issue για τον Σκάι και την Καθημερινή.

Ενισχυμένα εμφανίζονται τα κόμματα της Αριστεράς, με το ΚΚΕ στο 13,5%, το ΣΥΡΙΖΑ στο 14% και τη Δημοκρατική Αριστερά στο 9,5%.

Στο 6% καταγράφει το ποσοστό του ΛΑΟΣ , στο 4% των Οικολόγων-Πρασίνων, στο όριο του 3% τη Δημοκρατική Συμμαχία, ενώ στο 4% υπολογίζονται τα λοιπά κόμματα.

 

Κατά του μνημονίου τάσσεται το 71% των ερωτηθέντων ενώ υπέρ τάσσεται το 20%

Το 51% δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεται για την πολιτική και 49% πως ενδιαφέρεται.

Το 45% των ερωτηθέντων, δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένο από τη λειτουργία της κυβέρνησης Παπαδήμου. Το 36% δηλώνει όχι και τόσο, το 13% αρκετά ικανοποιημένο και το 2% πολύ ικανοποιημένο.

Το 81% δηλώνει δυσαρεστημένο από τη λειτουργία της νέας κυβέρνησης και το 15% ικανοποιημένο.

 

Αναφορικά με την εμπιστοσύνη των πολιτών στο πρόσωπό του για τη διαχείριση των προβλημάτων της οικονομίας το 53% δηλώνει ότι δεν τον εμπιστεύεται.

 

Παρόλα αυτά τα ποσοστά δημοτικότητας του Λουκά Παπαδήμου είναι ψηλά , καθώς φτάνουν το 60% - πως γίνεται αυτό, μόνο το ...βαρόμετρο του ΣΚΑΙ μπορεί να μας εξηγήσει

 

Όπως και το γεγονός ότι ο πιο δημοφιλής αρχηγός κόμματος είναι ...ο Φώτης Κουβέλης με 58%. Και ακολουθούν ο Αλέξης Τσίπρας με 39% ο Αντώνης Σαμαράς με 31%, ο Γιώργος Καρατζαφέρης με 30%, η Αλέκα Παπαρήγα με 30%, η Ντόρα Μπακογιάννη με 25 και ο Γιώργος Παπανδρέου με 12%.

Το 38% θεωρεί ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να είναι πολυκομματικές και το 16% αυτοδύναμες. Υπέρ μιας οικουμενικής κυβέρνησης τάσσεται το 19% ενώ το 11% υπέρ νέων κομμάτων και προσώπων.

Υπέρ της διεξαγωγής εκλογών τάσσεται το 52% και κατά το 45%.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. 3η Σεπτέμβρη avatar
    3η Σεπτέμβρη 08/12/2011 22:08:20

    Από αύριο βλέπω τον Καρατζαφέρη να ξαναρχίζει το βρισίδι στον Αλαφούζο...

    http://www.youtube.com/watch?v=DpZdnwyNC5c

  2. STAMOS avatar
    STAMOS 08/12/2011 22:21:17

    ΜΑ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ 15,5% ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕ;

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ STAMOS 08/12/2011 22:52:01

      Έλα ρε φίλε, γράψε λάθος, ούτε ένα λάθος δεν συγχωρείς; θέλαμε να γράψουμε ψήφους, όχι τις %, αμαν πια, όλοι οι περίεργοι εδω μέσα μαζευτήκατε.

      • m.s avatar
        m.s @ dikefalosaitos 09/12/2011 00:06:35

        Καλά τους 15 , τραβάμε από εδώ τεντώνουμε από κει ,τους μαζεύουμε...
        ο μισός ποιος είναι;
        Επανέκαμψε ο Παπαθεμελής ή μετράς κανένα για 1,5 .
        (πάντως τα αντιπρόεδρα μετράνε για 2 ...και βάλε)

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ m.s 09/12/2011 12:36:45

          @ m.s
          Θα μπερδεύτηκαν με το ρητό ''ο πόντος κάνει τη διαφορά''...ο μισός πόντος δεν κάνει τίποτα..

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ m.s 09/12/2011 16:18:38

          Ο μισός είναο το παπάκι του G.A.P., εκτός κι αν το ξεχάσει στην Αφρική.

    • anonymous avatar
      anonymous @ STAMOS 09/12/2011 00:00:00

      Το ΠΑΣΟΚ έχει παραπάνω. Το ΚΚ της Ρωσίας πήρε 21%. Είναι οι βολεμένοι. Επίσης το ποσοστό ανόδου των κομμάτων της αριστεράς θα πρέπει να σε υποψιάσει. Είναι οι αριστεροί που ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ λόγω μάσας και τώρα που τελείωσε η μάσα επανέκαμψαν ως ψηφοφόροι στην κοιτίδα τους. Δεν αποκλείεται να επιστρέψουν πίσω στο ΠΑΣΟΚ με αντίστοιχη μείωση των ποσοστών των αριστερών κομμάτων. Άλλωστε τα ποσοστά αυτά δεν είναι εκλογικά αλλά δημοσκοπικά.

  3. petros avatar
    petros 08/12/2011 22:40:40

    Η ΝΔ για να πιάσει αυτοδυναμία πρέπει να σταματήσει τον κ. Βενιζέλο και το αντισυνταγματικό χαράτσι της ΔΕΗ ΑΜΕΣΩΣ, γιατί ο κόσμος έχει αγανακτήσει και αποτελεί δήμευση της περιουσίας του, που απέκτησε ( η πλειοψηφία ) με γονική παροχή, κληρονομιά ή ληστρικά δάνεια. Ειδικά για τη πρώτη κατοικία και για όσους έχουν πολλά προστατευόμενα μέλη ( παιδιά ή γονείς ).
    Η Αριστερά αθροιστικά είναι στο 40% !!! Εγώ "έχω" 4+2 ψήφους και δεν μπορούμε να πληρώσουμε το χαράτσι στη ΔΕΗ, και καθημερινά στερούμαστε εμείς και τα παιδιά μας. Αν η ΝΔ δεν καταφέρει να σταματήσει τον κ. Βενιζέλο οι ψήφοι μας θα στραφούν είτε προς Αριστερά, είτε προς δεξιότερα του ΛΑΟΣ κόμματα... Και με Αριστερά στο 50% να δούμε που θα τρέχουν οι μεγαλοεκδότες και μεγαλοεπιχειρηματίες και όλοι όσοι έφαγαν τα λεφτά του ελληνικού λαού...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ petros 08/12/2011 22:47:30

      Eξαιρετικό σκεπτικό, εξαιρετική πολιτική σκέψη, εξαιρετικό "δια ταύτα". Οποιον και να ψηφίσετε αγαπητέ . ... σώθηκε!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ petros 08/12/2011 23:06:51

      Και γιατί δεν λέτε πως αν η Αριστερά και τα δεξιότερα του ΛΑΟΣ κόμματα δεν καταφέρουν να καταργήσουν το χαράτσι θα ψηφίσετε τη ΝΔ?

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ petros 09/12/2011 04:26:41

      Φίλε, το μεγαλύτερο σκάνδαλο η μείωση στο αφορολόγητο. Για να καταλάβεις πόσο εξοργιστικό είναι, μόνο ένα απλό παράδειγμα: αν κάνεις τη διαίρεση, το μηνιαίο αφορολόγητο ποσό βγαίνει μικρότερο ακόμη και από το επίδομα ανεργίας. Έχει να γίνει πανικός.

  4. takis-g avatar
    takis-g 08/12/2011 22:48:32

    εγω παιδια ξερω πολυ κοσμο που εχει στραφει στον ΣΥΡΙΖΑ λογω του Τσίπρα που ειναι αυτος που κανει σοβαρη αντιπολιτευση αλλα και επειδη τα γνωστα καναλια τον σαμποταρουν...εχει δε τον τελευταιο καιρο και θεσεις καθαρα πατριωτικες ενω αρκετοι βουλευτες του κανουν σωτα τη δουλεια τους, βλεπε Χουντης στην Ευρωβουλη...παντως η ΝΔ διατηρει δυναμικη αν και προσωπικα διαφωνησα με την συμμετοχη στην κυβερνηση, ενω για αυτον που χαιρομαι ολοψυχα να πατωσει ειναι ο κωλοτουμπας Καρατζαφερης...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ takis-g 08/12/2011 23:09:42

      Σημασία δεν έχει αγαπητέ τι λες, αλλά από ποια θέση. Τσαμπουκάδες στυλ Τσίπρας και Καμμένος από απόσταση ασφαλείας, βλέπε δεν παίζει να μου πετάξει εμένα κανείς την καυτή πατάτα με το αγγούρι να παραμονεύει 2 πόντους από τα οπίσθιά μου, μόνο για να παραμυθιάζουν τον κοσμάκη είναι.

    • Στελλα avatar
      Στελλα @ takis-g 09/12/2011 12:07:19

      Φιλε μου με καλυψες απολυτα!! Εγω αυτες τις δημοσκοπησεις δεν τις παιρνω ουτε για αστειο... Ο Τσιπρας ειναι το ανερχομενο πολιτικο κομα ειτε τους αρεσει ειτε οχι!! (και μιλαω και για τους νταβατζηδες και για τα κοματα)

  5. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 08/12/2011 22:50:19

    Ο Αλαφούζος στον ΣΚΑΙ με ντουντούκα "ακούσατε ακούσατε, η Ντόρα 3%, υπάρχει ελπίδα, ελάτε παλληκάρια όλοι μαζί μπας και μπει στην Βουλή (είναι δικό μας το κορίτσι), ακούσατε ακούσατε ο καταλληλότερος είναι ο Κουβέλης (δες Καμίνη) πρέπει να μπει στην επόμενη, αυστηρά πολυκομματική, κυβέρνηση ακούσατε ακούσατε ωρέ ΓΙΔΙΑ, ουπς συγγνώμη ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ"
    Υ.Γ. το πασοκ παίρνει 15,5 όχι % αλλά ψήφους.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ dikefalosaitos 09/12/2011 04:30:02

      Απλώς κάποιοι θέλουν να έχουν δικούς τους σε διάφορα πόστα, η ιδεολογία δεν έχει σημασία. Σπρώξε-σπρώξε, κάτι θα γίνει.

  6. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 08/12/2011 22:51:53

    Ας μην συναθροίζει κανείς τις πιθανές ψήφους προς ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ.
    Για δικούς τους λόγους η Παπαρρήγα και ο Κουβέλης δεν θέλουν να συναθροισθούν με τον ΣΥΡΙΖΑ και το μέτωπο που συνδιαμορφώνεται από αυτόν μαζί με διαφωνήσαντες του ΠΑΣΟΚ και άλλους.
    Το μεν ΚΚΕ γιατί αναπολεί το σταλινικό "μεγαλείο", η δε ΔΗΜΑΡ γιατί θέλει να γίνει "σοσιαλδημοκρατικό-εκσυγχρονιστικό" ΠΑΣΟΚ στη θέση του ΠΑΣΟΚ και δίνει καθημερινά εξετάσεις για να γίνει πλήρως αποδεκτή από το κρατούν σύστημα. Τουλάχιστον ο Ψαριανός δεν το κρύβει, όπως ο Κουβέλης.
    Η ΝΔ δείχνει πλέον ότι δεν έχει πολύ διαφορετικές επιλογές από αυτές του ΓΑΠ.
    Η στήριξη στην τροϊκανο-τραπεζοκυβέρνηση αποτελεί την πλέον αδιάψευστη μαρτυρία.

  7. μητσοs avatar
    μητσοs 08/12/2011 22:53:30

    αν εκαναν καμια αποοκοτια η αλεκα κ ο αλεξηs κ συνεργαζοταν θα εβλεπα μερικουs να την κανουν οπωs απο την αβανα του μπατιστα την πρωτοχρονια το 1959.......
    αλλα ειναι τυχεροι μερικοι,ακομη..........

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ μητσοs 08/12/2011 23:10:59

      Μακάρι να συνεργάζονταν, τότε η δόση κενότητας θα ήταν πολύ ισχυρή για να μην την πάρει πρέφα ακόμα και ο μέσος λοβοτομημένος κακομοίρης.

  8. G.K. NEA MAKRI avatar
    G.K. NEA MAKRI 08/12/2011 22:56:13

    όπως έγραψα και για την προηγούμενη δημοσκόπηση της mrb ο σαμαράς φαίνεται να γλιτώνει την καταιγίδα και να βγαίνει σχετικά στεγνός, την ώρα που ο καρατζαφέρης- στενότερος ιδεολογικά αντίπαλος του- καταρρέει.χρειάζεται προσοχή και σιγά σιγά όξυνση των τόνων.Δεν θεωρώ πως η καθυστέρηση των εκλογών θα τον βοηθήσει, ίσα ίσα η τάση που κλασικά έχει ο έλληνας να πάει με τον θεωρούμενο νικητή θα τον ωθήσει πολύ κοντά στην αυτοδυναμία, αρκεί η απογοήτευση του έλληνα να μην έχει γίνει τρέλα, που θα οδηγήσει σε αλλοπρόσαλλες επιλογές στην κάλπη.θεωρώ τέλος δεδομένο πως θα επιχειρηθεί κάποια ηρωική έξοδος από την συγκυβέρνηση του καρατζαφέρη.

  9. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 08/12/2011 23:06:21

    Σε έδρες,εφόσον η επόμενη Βουλή είναι οκτώ κομμάτων:ΝΔ-123 έως 134,ΠαΣοΚ-35 έως 46,ΚΚΕ-31 έως 39,ΣύΡιζΑ-33 έως 41,ΔημΑρ-18 έως 31,ΛαΟΣ-13 έως 18,Οικολόγοι-8 έως 13,ΔηΣυ-8 έως 12.Το λευκό,άκυρο,αποχή είναι στο 32,5%.Δηλαδή,ένας στους τρεις ψηφοφόρους.Με απλά λόγια:Εκτόξευση της αριστεράς από την οικολογική και ριζοσπαστική σοσιαλδημοκρατική μορφή έως τη κομμουνιστική έκφρασή της,κατάρρευση του εγκληματικού πασοκισμού,μείωση του ΛαΟΣ και ποσοστό ύπαρξης ή εξαφάνισης για τη ΔηΣυ.Άφησα για τέλος τη Νέα Δημοκρατία.Έχει πολύ δρόμο να διανύσει.Τις απόψεις μου τις έχω εκφράσει και ας μην τις επαναλάβω.Χωρίς την αναγωγή παίρνει λιγότερο.Αυτό είναι σίγουρο.Είναι πρώτο κόμμα αλλά παρουσιάζει στασιμότητα.Πρέπει να προσεγγίσει τους αναποφάσιστους και να τους πείσει.Πως θα συμβεί αυτό;Πολύ απλά,καταθέτοντας λίαν συντόμως,όπως ανέφερα χθες,μια ολοκληρωμένη,πειστική και ξεκάθαρη πρόταση επί όλων των θεμάτων.Η μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη είναι ενώπιον της Ιστορίας.Τα προβλήματα είναι πολλά και οι προκλήσεις των καιρών πάμπολλες.Όλοι γνωρίζουν πως οι καιροί ου μενετοί.Αλλά η ιστορική πρόκληση είναι εδώ και περιμένει τη παράταξη να πάρει τη χώρα στις πλάτες της και να την οδηγήσει στη λεωφόρο της μεγάλης ανασυγκρότησης....

  10. zap-zap avatar
    zap-zap 08/12/2011 23:12:46

    να και μία φορά που ο Καρατζαφέρης θα δικαιωθεί, έτσι και ο Τσίπρας τους πείσει, την έκατσαν την βάρκα εκδότες, ΛΑΟΣ, ΠΑΣΟΚ και εφοπλιστές, ο δε Πρετεντέρης και ο Καψης θα ψάχνουν Μαιάμι στην Μεσόγειο να κρυφτούν και δε θα βρίσκουν...

  11. Aris. A avatar
    Aris. A 08/12/2011 23:20:43

    Ο Καρατζαφέρης θα έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα από την συμμετοχή του στην κυβέρνηση.

    Αναμένονται και άλλες δημοσκοπήσεις για να επιβεβαιωθεί τη πρόβλεψη.

    Πρέπει να συμπιεστεί το Λαος οπωσδήποτε.

    Η Ντόρα δεν μπαίνει ούτε από παράθυρο στην Βουλή.

    Ο κόσμος γελάει με την κυβέρνηση των πενήντα υπουργών.

  12. Enzo avatar
    Enzo 08/12/2011 23:29:22

    Σηκώ φυγε Σαμαρα απο αυτη την συγκυβέρνηση , ριχτους τώρα!
    Μας φάγανε οι υπεύθυνες στάσεις που κρατάς .
    Ο δεξιός βράζει και πονάει μέσα του, ζητά εκδίκηση για όλα συμβαίνουν στην πατρίδα και είναι έτοιμος να παει με όποιον του την προσφέρει , μπουχτησε απο την αναμονή και απο την πολιτική ευγένεια της παράταξης μας, βαρέθηκε να βλέπει να θριαμβευουν τα λαμόγια ..ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΗΛΙΕ..

  13. Ένας avatar
    Ένας 08/12/2011 23:46:12

    Μην χαίρεστε τόσο.
    Το 14% του ΣΥΡΙΖΑ και το 10% του Κουβέλη στις εκλογές θα γίνουν 6% και 2% αντίστοιχα. Το 16% είναι ΠΑΣΟΚοι που το παίζουν δύσκολοι, αλλά όταν θα έρθει το πλήρωμα τού χρόνου θα ενωθούν με το 16% που δηλώνουν ότι ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ και θα έχουμε πάλι ντράβαλα.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι κόμμα, είναι τρόπος ζωής.
    Οι ΠΑΣΟΚοι δεν αλλάζουν κόμμα, όπως κάποιος δεν αλλάζει ομάδα ή θρησκεία.

    • Maniatis avatar
      Maniatis @ Ένας 09/12/2011 00:00:12

      Sosta! Afta tha einai ta apotelesmata.

    • kolokotronis avatar
      kolokotronis @ Ένας 09/12/2011 00:13:23

      Δεν έχεις άδικο, αν και εγώ δεν θα ήμουν τόσο απόλυτος.
      Στην συγκεκριμένη δημοσκόπηση, τα μόνα ποσοστά που έχουν μιά σοβαρή πιθανότητα να καταγραφούν στην κάλπη, είναι αυτά της ΝΔ(με ανοδική τάση), του ΚΚΕ(επίσης με ανοδική τάση) και του ΛΑΟΣ(με πτωτική τάση). Εάν γίνουν τώρα κοντά οι εκλογές, η ΝΔ θα πάρει 35%, το ΚΚΕ15% και το ΛΑΟΣ 5%. Υπολογίστε ακόμα ένα 5% στα πολύ μικρά κόμματα(Ντόρα-σιγά μην μπεί στη Βουλή-, Ανταρσία, Χ.Α. και λοιποί),
      οπότε μας μένει ένα 40%, που είναι ο ιστορικός χώρος της σοσιαλδημοκρατίας(ΠΑΣΟΚ, Συνασπισμός,Κουβέλης, Άρμα, Οικολόγοι),
      το οποίο 40%, ένας θεός ξέρει προς τα πού θα κινηθεί!
      Οι δημοσκόποι σηκώνουν τα χέρια ψηλά, σκίζουν τα πτυχία τους(λέμε τώρα) , καθόσον η ρευστότητα σε αυτόν τον χώρο είναι πρωτοφανής!

  14. ΒΛΑΣΗΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    ΒΛΑΣΗΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ 08/12/2011 23:57:30

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΣΟΚ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ( ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΔΗΣΥ). ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.

  15. λαλακης avatar
    λαλακης 09/12/2011 00:41:27

    Το πασοκ δεν εχει μελλον , μαλλον θα διμηουργηθουν πολλα πασοκ η
    θα παιξουν το ρολο του οι συριζαιοι και οι κουβεληδες.
    Ουσιαστικα οι πλειοψηφια των ΔΥ και των βολεμενων θα συσπειροθουν
    γυρω απο διαφορα κομματα της σοσιαλδημικρατιας και της αριστερας
    δυσκολα το πασοκ θα μεινει ενωμενο .
    Αν τελικα παραμεινει ενωμενο θα γινει υπο τον Βενιζελο η Λοβερδο και θα παρει
    ενα 16% -ποσοστο καλο που δινει φωνη και δυναμη δεδομενου
    την ασχημη κατασταση που επικρατει.
    Οπως και να χει οι εκλογες αφορουν κυριως τους ΔΥ και τους Δεκοτζηδες
    και οχι εμενα και λοιπους κοινους θνητους.
    Σιγουρα παντως η δεξια κυβερνηση θα ειναι πολυ αδυναμη και θα εχει
    απεναντι της μια Κεντροαριστερα-Σταλινιστες-πασοκοκρατικιστες
    της ταξης του 40 % πραγμα που σημαινει οτι ο λαος γουσταρει
    διορισμους στο δημοσιο βολεμα και πασοκ των 80s.
    Mαλλον παμε για συνεχεις εκλογες και πολιτικη αναταραχη...

  16. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 09/12/2011 00:52:57

    τελικα επιασε τοπο η συναντηση της ντορας με τον αλαφουζο. παρακαλα παρακαλα να το 3%. σε συνθηκες πραγματικων εκλογων ουτε 1,5 δεν πιανει.
    απο κει και περα σε καθοδικη ταση ο καρατζαφερης , η συμμετοχη του στην κυβερνηση παπαδημου του δημιουργει προβληματα. απομυθοποιειται σιγα σιγα.
    στις εκλογες εκει γυρω στο 4% θα παει. υπερβολικα τα ποσοστα και του κουβελη και του τσιπρα. εκει θα παιχτει ολο το παιχνιδι. κατα ποσο θα καταφερουν να αντεξουν στην πιεση και στην πολωση των εκλογων αυτα τα δυο κομματα. επισης και στην επιθεση που θα δεχτουν απο την εκλογη νεου αρχηγου στο πασοκ. αν καταφερουν και παρουν ενα 10% και τα δυο μαζι αυτα κομματα επιττυχια θα ειναι. και το κκε ενα δεκαρακι στις εκλογες το εχει , ερωτηματικο ειναι παντα οι οικολογοι γιατι καθε φορα στις δημοσκοπησεις πριν απο εκλογες παιζουν εκει στο 3%. και στο τελος μενου εξω απο τη βουλη.
    οσο για τη νου δου? η αυτοδυναμια ειναι πολυ μακρια,και μαλλον δυσκολη υποθεση. η νου δου δεν εχει συσπυρωση, δεν μπορει καν να φτασει στα ποσοστα της ηττας του 2009. πρεπει να γινουν τρελα πραγματα για να ξεφυγει η νου δου απο αυτο το ποσοστο. ειναι πολλα αυτα που φταινε τα εχουμε ξαναπει. ο κοσμος της νου δου ξενερωσε με ολα αυτα που εγιναν το τελευταιο διαστημα. το αισθανομαστε παντου στις πλατειες στα καφενεια στους χωρους δουλειας. η νου δου δε τραβαει. και απο την αλλη ενας σαμαρας τι να σου κανει. δε τον βοηθαει κανενας, τα στελεχη της νου δου τα περισσοτερα ειναι για αποσυρση και απο πισω δε βγαινει τιποτα . δυσκολα τα πραγματα.

    • juliet avatar
      juliet @ mhtsos karditsa 09/12/2011 08:43:43

      Πάντως ,εσύ Μήτσο από την Καρδίτσα και ο Λαλάκης ανήκετε στο ίδιο κόμμα το άτονο .Η διαφορά σας είναι ότι ο μεν Λαλάκης μετά τις τελείες γράφει με κεφαλαίο ενώ εσύ με μικρό.
      Συμφωνείτε και ως προς την αδυναμία της Ν.Δ ,γι΄αυτό μην ανησυχείτε ,χειμώνας είναι θα της δώσουμε να φάει λίγο λίπος και θα την δυναμώσουμε .Και στη γύρα εσείς ...όλο και κάτι θα μαζέψετε ,αλλά μετά τη Δύση και τη νύχτα έρχεται το πρωΐ και αυτό ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου φέρει .....δημαγωγοί μου.

  17. kotstak avatar
    kotstak 09/12/2011 01:05:57

    Έχω την αίσθηση ότι πολλοί πολίτες, με την ψήφο τους στις προσεχείς εκλογές, θα επιλέξουν να κλείσει ο κύκλος της μεταπολίτευσης, και να εισέλθουμε σε νέο κύκλο.
    Τον κύκλο των έντιμων και ευφυών πολιτικών.
    Οι πολίτες έχουν ανάγκη την είσοδο στο νέο κύκλο, τον κύκλο των κανόνων, των μη εκπλήξεων, των χαμηλών και ανταποδοτικών φόρων, της αξιοκρατίας, του αλληλοσεβασμού.
    Με δυο λόγια τον κύκλο της ηθικής, που οδηγεί τελικά στην ανάπτυξη.
    ΔΕΝ θα επιλέξουν ακυβερνησία.
    Οι πολίτες που θα επιλέξουν με το παραπάνω σκεπτικό, είναι 100% βέβαιο πως θα ψηφίσουν Σαμαρά. Ο Σαμαράς θα ξεπεράσει το 50%.
    Το ποσοστό αυτό των πολιτών που θα επιλέξει με αυτό το σκεπτικό δεν το μετρούν οι δημοσκοπήσεις, γιατί η ανάγκη αυτή δεν έχει “ωριμάσει” ακόμα.

    ΔΕΝ θα ξαναεπιλέξουν οι πολίτες πολιτικούς, που είναι στην πολιτική άνευ λόγου και αιτίας.
    ΔΕΝ θα ξαναεπιλέξουν οι πολίτες πολιτικούς, που μπαίνουν στη πολιτική για να πλουτίσουν, και να συλλέξουν ακίνητα.
    ΔΕΝ θα ξαναεπιλέξουν οι πολίτες πολιτικούς, που παίρνουν μίζες από αλήτες επιχειρηματίες, και μετά καθίστανται “όμηροι” αυτών.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ kotstak 09/12/2011 15:58:39

      με δημοφιλέστερους στο Πασόκ τους Λοβέρδο και Βενιζέλο και τον Αβραμόπουλο στη ΝΔ πραγματικά βλέπεις να γίνεται αυτό που περιγράφεις παραπάνω ? ή απλά το ελπίζεις (όπως και εγώ) ?

  18. Φευγατος avatar
    Φευγατος 09/12/2011 01:27:41

    ........και ζησαν αυτοι καλα..και εμεις χειροτερα!!!! χαχαχαχαχαχαχ

  19. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 09/12/2011 02:14:29

    Καθίστε πρώτα να... γίνουν εκλογές και μετά τα ξαναλέμε..Πάμε για φθινόπωρο και επειδή έχει διαφημιστεί πολύ,μα πάρα πολύ λέμε, ότι ο Ελληνας ξεχνάει γρήγορα,υπάρχει περίπτωση να ξαναδείτε τον Παπανδρέου...πρωθυπουργό,για τέτοια συμπαιγνία μιλάμε ..

    • ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ avatar
      ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 09/12/2011 06:55:28

      Μας εκανες την καρδια περιβολι

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 09/12/2011 12:41:54

      Ποιητή μου, πως την αντέχεις τόση χολή στην ολύ...
      Παραφράζοντας, "όλο χολή και από φαγητό τίποτα"!
      Μιά τηγανίτα, μια πρόταση, ένα κάτι βρε αδερφέ!
      Είσαι έξυπνος κι ευαίσθητος άνθρωπός, για να τους δίνεις άλλοθι με την γραφή σου!

      όταν θα διαψευσθείς, θα σου θυμίσω την κουβέντα μας!

  20. κωστής Παρασχάκης avatar
    κωστής Παρασχάκης 09/12/2011 06:05:08

    τα ποσοστά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ που βρίσκονται?

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ κωστής Παρασχάκης 09/12/2011 14:14:31

      προς το παρόν τα αφήσαμε στο Μελιγαλά ... αν βγούν θα τα ανακοινώσουμε !!!

    • dune88 avatar
      dune88 @ κωστής Παρασχάκης 09/12/2011 15:02:31

      Κωστή, αν κρίνω απο τις δημοσκοπήσεις των δημοτικών κάτι περίεργο παίζει....αναφέρουν πχ την ΔΗ.ΣΥ. με 3% και ειλικρινά δεν έχω άνθρωπο να πει καλό λόγο, όχι να ψηφίσει. Έπειτα βλέπω ΠΑΣΟΚ με 15.5 %, Κουβέλη με 9%, Οικολόγοι με 4% κλπ, που προσωπικά εκτιμώ οτι θα είναι πολύ χαμηλότερα.
      Θεωρώ ότι το ποσοστό της Χ.Α. θα κινηθεί μεταξύ 2-3%, στο όριο δλδ της εισόδου στην Βουλή, αν γίνει τότε θα έχει πολύ ενδιαφέρον η νέα πολιτική σκηνή lol...!!

    • Andreas (uk) avatar
      Andreas (uk) @ κωστής Παρασχάκης 09/12/2011 15:48:23

      Gia ti xrysh augh me ta pososta tis isxiei oti kai me tis dimotikes ton athinon.... Den peirazei, to brady ton eklogon tha gelasei kai to pardalo katsiki me auta pou lene oi dimoskopoi

  21. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 09/12/2011 10:11:29

    βλέπω κυβέρνηση αντιμνημονιακή ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ

  22. μητσος καρδιτσα avatar
    μητσος καρδιτσα 09/12/2011 11:58:04

    κοιμησου αγγελουδι μου juliet εσυ και ασε εμας να γυρναμε μες στη νυχτα.
    αν εσυ αρεσκεσαι με αυτα που σου σερβιρουν και θελεις να τα πιστεψεις ασε εμενα να ειμαι δημαγωγος. που δεν ειμαι γιατι εκφραζω την γνωμη μου σε ενα ελευθερο σαιτ. η νου δου ειναι κολλημενη στο 20% εδω και μηνες. εαν εσυ ικανοποιεισαι με αυτο κανενα προβλημα. αν εσυ δε βρισκεις κανενα λαθος πουθενα κανενα προβλημα. μακαρι ο σαμαρας να παρει και 50%. ποιος δε το θελλει. αλλα...

  23. geosid avatar
    geosid 09/12/2011 11:59:10

    ΑΝ Η ΝΔ ΠΑΡΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ 2009 ΤΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ.ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ,ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΑ ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΡΠΩΘΕΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 36-38% Η ΝΔ.ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΛΑΘΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΘΕΙ ΩΣ ΕΛΛΑΔΑ ΛΑΘΗ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.ΑΣ ΨΑΧΤΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ.

  24. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 09/12/2011 14:13:05

    Το αδιέξοδο που δημιούργησε η συγκυβέρνση στην αστική και μέση τάξη είναι , κατ εμέ , το μείζον πολιτικό πρόβλημα σήμερα ...

    Είναι φανερό ότι δεν είναι εύκολο να προσχωρήσουν οι αστοί ψηφοφόροι (ΝΔ,Πασόκ) στην αριστερά ... αλλά ούτε και να υπερψηφίσουν τα κόμματα από τα οποία προέρχονται (που εφαρμόζουν την πολιτική ΓΑΠ-ΕΕ-ΔΝΤ) ...

    Αν στην ατζέντα προστεθούν και Εθνικά θέματα το αδιέξοδο μοιάζει ολοκληρωτικό ... αφού οι αριστερά αδυνατεί να πάρει ξεκάθαρες Εθνικές θέσεις και η ΝΔ-Πασόκ όσο και να θέλουν, δεσμευμένες από το μνημόνιο και την οικονομική πολιτική που εφαρμόζουν, θα αναγκαστούν να κάνουν υποχωρήσεις -που άλλες εποχές θα τις χαρακτηρίζαμε δοσιλογικές.

    Συνεπώς όπως τα βλέπω εγώ τα πράγματα θα ΑΦΗΣΟΥΝ την κυβέρνηση τραγέλαφο Παπαδήμου να κάνει όλη την "βρόμικη" δουλειά ... ελπίζοντας ότι στο τέλος της 4ετίας ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ θα εμφανιστεί ...

    Οι ονειρώξεις Σαμαρά με άσπρο άλογο ή πατριωτικό Πασόκ με κλώνο-Αντρέα δε φαίνεται να είναι σήμερα εφικτές ... το ίδιο ισχύει και για τις ΕΑΜικού χαρακτήρα προσδοκίες μερικών για κυβέρνηση του βουνού με αριστερά στο 50-60% ... το Λάος θα συμμετέχει (όσο το έχουν ανάγκη) με το ρόλο της "λάσπης" που προσδίδει συνοχή σε κάθε πλίθινο τοίχο ...

    η σημερινή πολιτική ΑΝΟΣΤΗ σούπα είναι το μόνο πιάτο στο μενού ... οπότε ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΩΝΕΨΗ ...

    υ.γ. όσο για της εκ Ραφήνας λύσεις ... ο πρόεδρος ως γνωστών δεν τρώει σούπες οπότε και για αυτό μάλλον θα περιμένουμε ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ...