#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/02/2010 00:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ιστορίες μπανανίας



Το 1824 συνήψαμε δάνειο 800.000 λιρών για την σωτηρία του αγώνα. Χάρη στους «φιλελληνικούς»  τραπεζικούς όρους λάβαμε «στο χέρι» 320.000 λίρες. Το 1825 συνήψαμε δεύτερο δάνειο 2.000.000 λιρών. Χάρη σε ακόμα πιο «φιλελληνικούς» όρους και αφού δώσαμε 279.000 λίρες σε Αγγλία και ΗΠΑ για τη ναυπήγηση 8 φρεγατών, λάβαμε «στο χέρι» 190.000 λίρες. Από τα 8 παραγγελθέντα πλοία, λάβαμε τελικώς τα τρία. Το ένα το λάβαμε με καθυστέρηση 13 μηνών και σε κακή κατάσταση, το άλλο με χαλασμένη την ατμοκίνητη μηχανή και το τρίτο όταν η Επανάσταση είχε πλέον λήξει.

Στα τέλη του 1897, αρχές του 1898 επιβλήθηκαν στην Ελλάδα τρία γράμματα και οι ομολογιούχοι ηρέμησαν. Τα τρία γράμματα ήταν τα: Δ.Ο.Ε. (Διεθνής Οικονομικός Έλεγχος).Οι Έλληνες έβλεπαν τα γράμματα αυτά στα σπίρτα και αλλού ως το 1978.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για την υπηρεσία του δημοσίου χρέους εκχωρήθηκαν στον ΔΟΕ οι ακόλουθες πηγές εσόδων: (1) μονοπώλια άλατος, πετρελαίου, σπίρτων, παιγνιόχαρτων, τσιγαρόχαρτων, σμυρίδας Νάξου, (2) φόρος καταναλώσεως καπνού, (3) τέλη χαρτοσήμου, (4) δασμοί τελωνείου Πειραιά. Ο ΔΟΕ είχε επίσης την εποπτεία των δημοσίων υπηρεσιών που ήταν αρμόδιες για την είσπραξη των υπεγγύων προσόδων.

ΜΚ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. redteam avatar
    redteam 27/02/2010 00:16:05

    Τον χειμώνα του 1898, με κυβέρνηση Αλέξανδρου Ζαΐμη, οι Μεγάλες Δυνάμεις επιβάλλουν στην ελληνική Βουλή την ψήφιση νόμου για Διεθνή Οικονομικό Έλεγχο.

    Τον χειμώνα του 1951, με κυβέρνηση Σοφοκλή Βενιζέλου, ο πρεσβευτής των ΗΠΑ Peurifoy ανακοινώνει την εισοδηματική και αγροτική πολιτική και τη ματαίωση κάθε επένδυσης σε υδροηλεκτρικά έργα και λιπάσματα.

    Τον χειμώνα του 2010, με κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου, Επίτροποι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στελέχη της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, κοινοτικοί υπαλληλίσκοι που καθοδηγούν έλληνες υπουργούς, κοράκια από ομίλους διεθνών πειρατικών κεφαλαίων αποφασίζουν για τη μείωση των μισθών και των συντάξεων, τον ελληνικό προϋπολογισμό, Νομοσχέδια, όπως για τις οφειλές των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, γελοιοποιώντας την Ελληνική Βουλή.

    • Determinism Is Dead avatar
      Determinism Is Dead @ redteam 27/02/2010 15:26:15

      Ξέχασες και τον χειμώνα του 1949, με κυβέρνηση βουνού Παρτσαλίδη (πρώην γ.γ.ΕΑΜ) και την ευγενική συνεισφορά των σλαβομακεδόνων κ.κ. Πάσκαλ Μιτρόφσκυ (πρόεδρος ΝΟΦ - Υπ. Επισιτισμού), Στάβρο Γκότσεφ (μέλος του ΝΟΦ - Διευθυντής Μειονοτήτων) και Βαγγέλη Κότσιεφ (Ανώτατο Πολεμικό Συμβούλιο).

  2. what avatar
    what 27/02/2010 00:28:15

    Μα πώς αλλιώς θα συμβιώσουμε με το «διαφορετικό»;
    Είναι ρατσιστικό να θέλουμε μισθό μεγαλύτερο με τον Πακιστανικής καταγωγής ελληνόγλωσσο συμπολίτη μας.

    Μάγκες, δεν βγαίνει άκρη με την πολλή κουβέντα. Χρειάζονται πράξεις ... Κωλοκοτρονέικες.

    • redteam avatar
      redteam @ what 27/02/2010 00:35:26

      Με ρατσισμό κατά του σύγχρονου προλεταριάτου, που στην πατρίδα μας κατά κύριο λόγο είναι οι μετανάστες μαζί με τη νέα γενιά των 600 ευρώ, δεν κάνεις τίποτα. Αυτό θέλουν κι αυτοί. Ο ταξιτζής κατά του βενζινοπώλη, ο περιπτεράς κατά του ταξιτζή, ο ιδιωτικός υπάλληλος κατά του δημοσίου και όλοι μαζί κατά των μεταναστών. Κανονικό εμφύλιο θέλουν στην Ελλάδα και δεν το πήρες χαμπάρι ακόμα. Δεν βλέπεις ότι το τρίο ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.-ΛΑΟΣ κάνει πάρτι στα ΜΜΕ για να μας πείσει να κάτσουμε ήσυχοι;

  3. what avatar
    what 27/02/2010 00:46:18

    "ρατσισμό κατά του σύγχρονου προλεταριάτου" ;;;
    Φίλε μου, δεν το κάλεσα εγώ αυτό το "προλεταριάτο", και έχω υποστεί εγκληματικές πράξεις από αυτό.

    Τώρα για το ποιοι σκούζανε "Βάρκιζα τέλος" το 2008, άσε καλύτερα.

    Τώρα για κάποια άλλα πάρτυ που γίνονται κατά της εθνικής συνοχής εδώ και πολλά χρόνια κάποιοι έχουν και μάτια και αυτιά και νευρικές συνάψεις.

    • redteam avatar
      redteam @ what 27/02/2010 00:54:54

      Εγώ το μόνο που θέλω να σου πω είναι ότι κάνεις λάθος. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν πέσει όλα τα ΜΜΕ να μας πείσουν ότι "θίχτηκαν" για το δημοσίευμα του "Focus". Είναι η τελευταία γραμμή άμυνας του πλήρους υποταγμένου πολιτικού προσωπικού μας. Μπας και μας αναταράξουν το... εθνικολαϊκιστικό μας ένστικτο. Δεν είναι εχθρός οι μετανάστες. Εχθρός είναι οι τραπεζίτες που εξακολουθούν στην πλάτη μας να ανακοινώνουν κέρδη, εχθροί μας είναι οι αεριτζήδες των χρηματιστηρίων που επενδύουν αέρα κοπανιστό. Αλλωστε ο Ρήγας Φεραίος είχε πει στο "Θούριο":
      Βουλγάροι κι Αρβανήτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί,
      Αράπηδες και άσπροι, με μια κοινήν ορμή,
      Για την ελευθερίαν, να ζώσωμεν σπαθί,
      πως είμαστ’ αντριωμένοι, παντού να ξακουσθή.

    • what avatar
      what @ what 27/02/2010 01:06:26

      Σε πιο πράγμα κάνω λάθος;
      Στο ότι φοβάμαι να κυκλοφορήσω στη γειτονιά μου; Στο ότι με έχουν ληστέψει 2 φορές; Στο ότι δεν στέλνω τα παιδιά μου ούτε μέχρι το περίπτερο;

      Ποιά ΜΜΕ και εθνικολαϊκίστικο ένστικτο; Αυτά που μας βομβαρδίζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ για το ότι οι λαθραίοι είναι το άλας τη γης;

      Αδερφέ, έχω "κάνει" στην αριστερά πολλά χρόνια και αυτά τα κλισέ "δεν είναι εχθρός οι μετανάστες" δεν πιάνουν.
      Και βέβαια δεν είναι, κατά μόνας. Κατά εκατομμύρια όμως είναι. Και είναι εχθρός ενός τρόπου ζωής που δε γουστάρω να μου το αλλάξουν. Τι να κάνουμε τώρα!

      Εκτός από τον Ρήγα ξέχασες και τον Ισοκράτη.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ what 27/02/2010 01:06:33

      Το πραξικοπημα του 2008 ειχε στοχο απο τοτε τη χρεωκοπια της χωρας.
      Δεν ειναι τυχαιο οτι τα spread των ελληνικων ομολογων ανεβηλαν το Δεκεμβρη του 2008 στις 145 μοναδες ενω οι ιδιες αγγλικες εφημεριδες που πονταρουν στη χρεωκοπια εκθειαζαν τους εξεγερμενους.
      Τα spread υποχωρησαν οταν κοπασαν τα επεισοδια αλλα ο "αγωνας" συνεχισθηκε.Πραγματικος στοχος να πεσει η ΝΔ και να ελθει το ΠΑΣΟΚ για να δωσει ψηφο στους ξενους,αυτο ειναι και το μονο που τους ενδιαφερει.

    • Orestios avatar
      Orestios @ what 27/02/2010 01:11:03

      Ψυχραιμία, έρχεσαι στα λόγια μου

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ what 27/02/2010 01:16:54

      Τα εχω γραψει πολλες φορες.Πριν απο τις εκλογες ειχα γραψει οτι ο Καραμανλης ηταν ο τελευταιος σταθμος της μονοεθνικης Ελλαδος.
      Τωρα με την προσοχη του κοσμου στον κινδυνο χρεωκοπιας δεν ειναι δυνατον να πεσει μια τοσο προσφατη κυβερνηση.
      ΟΙ δηθεν εξεγερμενοι που παριστανουν τους αντιπαλους της κυβερνησης συμμαχουν με το Χρυσοχοιδη οταν αυτος καταδιωκει διαμαρτυρομενους για τη λαθρομεταναστευση.

    • anonymous avatar
      anonymous @ what 27/02/2010 01:18:37

      @ what

      Χωρίς να είμαι χρυσαυγίτης στις άλλες εκλογές θα τους ψηφίσω, γιατί κι εγώ φοβάμαι να κυκλοφορήσω στο δρόμο.

  4. thespieys avatar
    thespieys 27/02/2010 00:52:55

    O Aγώνας του 1821 για Ελευθερία και Ανεξαρτησία είναι πιο επίκαιρος από ποτέ.

    • redteam avatar
      redteam @ thespieys 27/02/2010 01:02:48

      Και του Πολυτεχνείου φίλε μου. Μην το ξεχνάς ποτέ.

    • what avatar
      what @ thespieys 27/02/2010 01:08:07

      Σωστά. Τζουμάκας, Λαλιώτης, Δαμανάκη.

      Δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά το Πολυτεχνείο έφερε τον Ιωαννίδη και όχι την Δημοκρατία.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ thespieys 27/02/2010 09:38:47

      Χαχαχα, του Πολυτεχνείου, το μόνο επίκαιρο από το Πολυτεχνείο είναι οι ψευτοεπαναστάτες που μας έχουν κατσικωθεί στο σβέρκο τώρα 30 χρόνια και οι 4-5 εξεταστικές που έχω χάσει λόγω "ασύλου"....

  5. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 27/02/2010 01:17:24

    Επλίζω εν έτη 2010 να τραβήξουμε μια γραμμή και να αφήσουμε πίσω μας όλα τα στραβά.

  6. redteam avatar
    redteam 27/02/2010 01:20:29

    Αγαπητέ ψυχραιμία. Κι όμως με τον Δεκέμβρη του 2008 ο Σαρκοζί πήρε πίσω ολόκληρη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που είχε ετοιμάσει και τρόμαξε όλη η Ευρώπη. Γι 'αυτό σήμερα κάνουν πείραμα για να δουν πως θα αντιδράσουμε. Έλεγε τότε ο Μίχαλος ότι φταίνε οι... κουκουλοφόροι που πέφτει η αγορά. Φέτος δεν μας λέει ποιος φταίει. Και να σου πως ένα μυστικό. Οι τραπεζίτες και λοιποί αεριτζήδες άφησαν τον Καραμανλή στην κυβέρνηση για άλλους 11 μήνες. Εάν δεν είχε συμβεί ο Δεκέμβρης ο Καραμανλής θα έπεφτε από τότε. Μην ασχολείσαι με τα spread. Είπα ότι τους θεωρώ αεριτζήδες. Δεν με απασχολούν.
    Αγαπητέ What δεν θα διαφωνήσω σε αυτά που λες. Αλλά κάνεις ακόμη ένα λάθος. Οι μετανάστες ή λαθρομετανάστες όπως θέλεις εσύ να τους πως - θεωρώ ότι κανένας άνθρωπος δεν είναι λαθραίος στον πλανήτη που ζούμε- φεύγουν από την πατρίδα τους όχι γιατί θέλουν, αλλά γιατί καταστρέφεται. Ο πόλεμος στο Αφγανιστάν κρατά εδώ και 20 χρόνια (Σοβιετικοί και μετά Αμερικανοί), ο πόλεμος των ΗΠΑ στο Ιράκ ρήμαξε τη χώρα. Οι άνθρωποι αυτοί δεν ξέρουν τι να κάνουν. Δεν έρχονται με τη θέλησή τους. Αναγκάζονται, όπως αναγκάστηκε ο πατέρας μου το 1960 να πάει στη Γερμανία γιατί η Δεξιά και ο Αμερικανός πρέσβης, όπως έγραψα στο πρώτο σχόλιο, δεν επέτρεπαν τις επενδύσεις. τι έπρεπε να κάνει; Να πεθάνει της πείνας, υπερήφανος ως Έλληνας; Ο ρατσισμός είναι βούτυρο στο ψωμί του συστήματος. Το διαίρει και βασίλευε είναι η τακτική των υποτελών πολιτικών.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ redteam 27/02/2010 01:49:32

      Μονο με αυτα που εγραψες για το 1960 δειχνεις το λαθος σου.Το 1960 οχι μονο δεν απαγοερυονταν απο καποιον οι επενδυσεις αλλα η Ελλαδα ειχε τις περισσοτερες στον κοσμο μετα την Ιαπωνια.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_economic_miracle
      Απλως δεκα χρονια μετα τον πολεμο δεν ηταν δυνατον να εχουν ανορθωθει τα παντα.
      Εσενα δε σε απασχολουν τα spread αλλα απασχολουν αλλους.Ο καθενας απασχολειται με αυτο που θεωρει σημαντικο.Kαι κοινο μετωπο με οσους διευκολυνουν την εισοδο μεταναστων στην Ελλαδα για παρα πολλους ανθρωπους δεν προκειται να υπαρξει ειτε αρεσει ειτε δεν αρεσει.

    • what avatar
      what @ redteam 27/02/2010 01:50:41

      Μάλιστα...
      Μερικές ερωτήσεις.

      - Πριν το 2000 στο Αφγανιστάν υπό το σκληρό καθεστώς τον Ταλιμπάν δεν επικρατούσε φτώχεια και οι άνθρωποι "ξέραν τι να κάνουν";

      - Γιατί οι ελάχιστοι πολεμοχτυπημένοι Ιρακινοί που έρχονται είναι απείρως λιγότεροι από τους Πακιστανούς (σημείωση: στο Πακιστάν δεν επικρατεί πόλεμος).

      - Ο πατέρας σου πήγε κρυμμένος σε φορτηγό στη Γερμανία;

      - το 1960 πεθαίναν της πείνας οι άνθρωποι στην Ελλάδα;

      - Το κανείς δεν είναι λαθραίος δεν μου λέει απολύτως τίποτα. Δεν το λένε τα 2 μεγαλύτερα πολυεθνικά κράτη του πλανήτη, θα το πούμε εμείς; Αν βάλεις στην εξίσωση και τα γεωστρατηγικά παιχνίδια που παίζονται δεν σου φτάνει αυτό το κλισέ.

  7. redteam avatar
    redteam 27/02/2010 01:25:24

    Αγαπητέ What. Ξέχασα να σου απαντήσω και για τον Ισοκράτη. Απλά περιμένω να μου πεις τι εννοείς και θα έχεις την απάντησή μου.

    • what avatar
      what @ redteam 27/02/2010 01:52:34

      Πες μου, για την ... ημετέρα παιδεία.

  8. redteam avatar
    redteam 27/02/2010 01:59:43

    Βρε Ψυχραιμία, ψυχραιμία.Με παραπέμπεις στο link που γράφει... αμερικανικά. Μην ξεχνάς ότι οι Αμερικανοί τότε για να δικαιολογήσουν το σχέδιο Μάρσαλ, που το ξεκοκάλισαν γνωστά λαμόγια δηλαδή η μαυραγορίτες της κατοχής, οι κουκουλοφόροι της κατοχής και οι συνεργάτες των Γερμανών , πρέπει να περάσουν μέσα από το wikipedia.org ότι η Ελλάδα είχε ανάπτυξη. Κάτι σε ελληνικά μπορείς να μου βρεις. Γιατί η μετανάστευση το 1960 στην Ελλάδα ήταν τεράστια (γι' αυτό μπορεί να σε διαβεβαιώσει και ο αείμνηστος Καζαντζίδης). Ε, μην αλλάξουμε και την ιστορία! Όσο για το αεριτζίδικο κεφάλαιο ασχολήσου όσο θες. Δεν το γουστάρω χρόνια ολόκληρα. Το παραμύθι τέλειωσε για μένα. Εσύ εάν πείθεσαι ψήφισε Γιωργάκη για να σου ρίξει τα spread. Εγώ δεν πρόκειται να το κάνω.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ redteam 27/02/2010 02:14:34

      Παρτο και στα ελληνικα.
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%Ειναι δεδομενα τα στοιχεια.Και εγω εζησα τη δεκαετια του 60 και ηλεκτρικο ψυγειο δεν ειχαμε παρα ψυγειο παγου.Η αναπτυξη φυσικα και ηταν εκρηκτικη αφου ξεκινουσε απο το μηδεν.Ουτε αμφισβητω τη μεταναστευση στη Γερμανια που ομως ηταν μετα απο ΖΗΤΗΣΗ των Γερμανων και οχι αυθαιρετη.Γιωργακη δε ψηφιζω αλλα ΝΔ ειναι γνωστο αυτο.Εσυ μεινε στο ΚΚΕ η σε καμμια ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή κατι παρομοιο που εχει προτυπο την Αλβανια του Χοτζα που δεν εστελνε μεταναστες στη Γερμανια το 1960 αλλα στην Ελλαδα το 2000.

  9. redteam avatar
    redteam 27/02/2010 02:05:03

    Αχ what μου τι μου κάνεις βραδιάτικα.
    «Τοσούτον δ’ απολέλοιπεν η πόλις ημών περί το φρονείν και λέγειν τους άλλους ανθρώπους, ώσθ’ οι ταύτης μαθηταί των άλλων διδάσκαλοι γεγόνασι και το των Ελλήνων όνομα πεποίηκε μηκέτι του γένους, αλλά της διανοίας δοκείν είναι, και μάλλον Έλληνας καλείσθαι τους της παιδεύσεως της ημετέρας, ή τους της κοινής φύσεως μετέχοντας».
    Και για μετάφραση, εάν την καταλάβεις:«Είναι δε τόσο μεγάλη η απόσταση που χωρίζει την πολιτεία μας από τους άλλους ανθρώπους ως προς την πνευματική ανάπτυξη και την τέχνη του λόγου, ώστε οι μαθητές της έχουν γίνει διδάσκαλοι των άλλων και κατόρθωσε (η πολιτεία μας) ώστε το όνομα των Ελλήνων να είναι σύμβολο όχι πλέον της καταγωγής, αλλά της πνευματικής ανύψωσης, και να ονομάζονται Ελληνες εκείνοι που παίρνουν τη δική μας μόρφωση και όχι αυτοί που έχουν την ίδια καταγωγή».

    • what avatar
      what @ redteam 27/02/2010 02:11:50

      Τι εννοείς με το υποτιμητικό "εάν την καταλάβω";

      Μόλις τελείωσα μαζί σου γιατί φάνηκε αυτό που υποπτευόμουν.

    • man8os avatar
      man8os @ redteam 27/02/2010 02:14:06

      Καποιος να κανει μι καλη αναλυση επ αυτου, εχει πολυ ψωμι. Ειναι πολυ βραδυ, και δεν εχω την πληροτητα της γνωσης να στην κανω εγω. Αλλα εχει πολλα νοηματα και δεν εχει το νοημα που νομιζεις οτι εχει.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ redteam 27/02/2010 09:46:48

      Ναι, φυσικά, δε βλέπεις, στον Άγιο Παντελεήμονα οι λαθρομετανάστες οργανώνουν βραδιές ανάγνωσης Ελύτη και Σεφέρη, ενώ τα αυτομαστιγώματα πέρισυ στον Πειραιά είναι κλασική αρχαιοελληνική τελετουργία... Ενδιαφέρονται για την ημετέρα παιδεία όσο ενδιαφέρεται ένα λιοντάρι αν η αντιλόπη που θα κατασπαράξει είναι low fat...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ redteam 27/02/2010 13:25:59

      εκείνοι μάλλον δεν ενδιαφέρονται, ο redteam όμως σίγουρα νοιάζεται να τους την προσφέρει, με την κατάλληλη κοπτοραπτική φυσικά, ώστε να έλθει στα μέτρα τους - παληό το έργο, τόχω ξαναδεί.

  10. redteam avatar
    redteam 27/02/2010 02:06:02

    Και ες αύριον τα σπουδαία

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ redteam 27/02/2010 02:24:53

      Κόκκινη ομάδα,
      ή τώρα ανακάλυψες το διαδίκτυο, οπότε δικαιολογείται η εντύπωσή σου πως απευθύνεσαι σε άσχετους, ή είσαι επηρμένος. Θα προτιμούσα το πρώτο, βγάζει μια αθωότητα.

  11. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 27/02/2010 02:29:33

    ΤΟ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ ΟΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΝΑ ΠΕΜΤΟ,ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ NZZ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΥ ΕΥΑΛΩΤΗ ΣΤΙΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ.
    ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ 55 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΕΝΩ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΤΟ 70 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ.
    http://www.nzz.ch/finanzen/nachrichten/griechenland_im_auge_des_sturms_1.5091287.html

    ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΣΟΡΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΝΤΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ 1 ΠΡΟΣ 1 ΔΟΛΛΑΡΙΟ ΕΥΡΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ WALL STREET JOURNAL
    http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703795004575087741848074392.html
    ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΕΡΙΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑ ΣΤΙΣ ΜΑΓΚΙΕΣ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ EUROTSOPANHS 27/02/2010 14:23:16

      @ Ευροτσοπανης -αν δεν υπηρχε αναγκη για εξωτερικο δανεισμο της χωρας δε θα συζητουσαμε τωρα. Οσο για τους κερδοσκοπους κανουν απλα τη δουλεια τους που ειναι να εκμεταλλευονται αδυναμιες του συστηματος -Εννοω εχεις νομισματικη ενωση βασισμενη σε 2 κανονες περι τα δημοσιονομικα (χρεος μικροτερο 60% και ελλειμα κατω 3% του ΑΕΠ) - αυτα πηγαν περιπατο - ρωγμες εμφανιστηκαν και οι "κερδοσκοποι" θα τις εκμεταλλευτουν - εκει χρειαζεται πλαν μπι και τωρα δουλεια των ευρωπαιων πολιτικων ειναι να απαντησουν - με στενοτερη συνεργασια και μηχανισμους υποστηριξης/επανωρθωσης σε περιπτωση που τα δημοσιονομικα ενος μελους εκτροχιαστουν - και μηχανισμους ελεγχου που θα τα συγκρατησουν στο μελλον (..ΑΥΤΑ μετην προυποθεση ο'τι εξακολουθουν να επιθυμουν την ιδια μορφη ενωσης με τα ιδια μελη ) διαφορετικα οι νομισματικες ενωσεις καταρεεουν - και δεν φταινε οι κερδοσκοποι - Για τον Σορος γνωστοτερος επειδη αναγκασε την στερλινα εξω απο το μηχανισμο συν/κων ισοτιμιων - οπως εξελιχτηκαν τα πραγματα οι αγγλοι μαλλον πρεπει να του κανουν αγαλμα - η οικονομια τους αντεδρασε και πετουσε τα επομενα 10χρονια χρονια σε σχεση με γαλλια κ γερμανια

  12. Ακέρμων avatar
    Ακέρμων 27/02/2010 07:43:14

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

    Του Στεφ. Β. Αναγνώστου

    -Τα κορόϊδα σύνταξη στα 65 ή και τα 67 και οι «ξύπνοι» στα 45 ή τα 50 !!!!

    26.02.10

    Το ..πόπολο ή τα κορόϊδα θα βγαίνουν στη σύνταξη στα 65 ή και τα 67 και οι «ξύπνοι» οι «δικοί» μας στα 45 ή τα 50 και άσε τα κλιμάκια της Ε.Ε. και του Δ.Ν.Τ. να κάνουν ελέγχους!
    Τις παραπάνω φράσεις αναφωνεί όποιος διαβάσει δυo πρόσφατες ανακοινώσεις των συνδικαλιστικών εκπροσώπων των εργαζομένων στις ασφαλιστικές εταιρίες, μετά την διαβεβαίωση που έλαβαν από τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γ. Κουτρουμάνη ότι το καθεστώς των όρων της συνταξιοδότησής τους ,που είναι 25 χρόνια εργασίας και σύνταξη στα 45 ή τα 50, δεν θα αλλάξει παρά τις αλλαγές που θα γίνουν στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης για όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Μάλιστα μετά την δέσμευση αυτή που απέσπασαν προ ημερών , που υποτίθεται ότι ο υπουργός Εργασίας κ. Α. Λοβέρδος, είχε βγεί …στο μπαλκόνι του υπουργείου του και φώναζε ότι «δεν υπάρχει σάλιο» και άλλα παρόμοια, οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι, μη μπορώντας να κρύψουν τη χαρά τους, έσπευσαν να ανακοινώσουν τα ευχάριστα «μαντάτα» στους εργαζόμενους των ασφαλιστικών εταιριών. Πρώτη έκανε ανακοίνωση στις 19 Φεβρουαρίου η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος και ακολούθησαν μετά και άλλοι σύλλογοι,(22-2-2010) ένας εκ των οποίων είναι και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων Αγροτικής Α.Ε.Ε.Γ.Α , δηλαδή της Αγροτικής Ασφαλιστικής, η οποία είναι θυγατρική εταιρία της Αγροτικής Τραπέζης της Ελλάδος.

    Α. Στην ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλαδας με ημεροπμηνάι 19 Φεβρουαρίου 2010 αναφέρονται τα ακόλουθα:

    «Συνάδελφοι,
    Σήμερα πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας της Ομοσπονδίας με τον Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γ. Κουτρουμάνη. Μεταξύ άλλων θεμάτων που συζητήθηκαν, διευκρινίστηκε από τον κ. Υφυπουργό ότι οι διατάξεις που περιλαμβάνονται στο άρθρο 143 παρ.8 του ν.3655/2008(νόμος Πετραλιά) και ισχύουν για τα δύο ειδικά ταμεία του χώρου μας, το ΤΑΠΕ(Εθνική Ασφαλιστική) ικαι το ΤΑΥΣΟ(Αγροτική Ασφαλιστική), παραμένουν ως έχουν.
    Συγκεκριμένα το καθεστώς δικαιώματος συνταξιοδότησης σε περίπτωση απόλυσης εργαζομένων που έχουν συμπληρώσει τις απαιτούμενες από τις καταστατικές διατάξεις των Ταμείων προϋποθέσεις (25 χρόνια εργασίας και 45ο ή 50ο έτος ηλικίας) , διατηρείται ως έχει (μέχρι 31/12/2010), σύμφωνα με την κατηγορηματική δήλωση του αρμόδιου Υφυπουργού.
    Στο αίτημά μας για παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας και πέραν της 31/12/2010, λόγω των οικονομικών ωφελειών που θα προκύψουν στα Ταμεία από την συνέχιση της καταβολής των εισφορών των εργαζομένων, μας δήλωσε ότι δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση.
    Ζητήσαμε επίσης να μπορεί να κάνει χρήση αυτού του δικαιώματος και πέραν της 31/12/2010 , οποιοσδήποτε εργαζόμενος μέχρι τότε έχει συμπληρώσει τις απαιτούμενες προϋποθέσεις. Δηλαδή όποιος εργαζόμενος μέχρι την ημερομηνία αυτή είχε 25 χρόνια εργασίας και ήταν 45 ή 50 ετών (ανάλογα την περίπτωση) και απολυθεί μετά την 31/12/2010(π.χ. το 2012) τότε να μπορεί να συνταξιοδοτηθεί. Ο Υφυπουργός εξέφρασε την άποψη ότι έχει βάση το αίτημά μας αυτό και θα εξεταστεί σοβαρά».

    Β. H δεύτερη παρομοίου περιεχομένου ανακοίνωση εκδόθηκε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εργαζομένων της Αγροτικής Ασφαλιστικής στις 22 Φεβρουαρίου 2010, και αναφέρει τα ακόλουθα:
    «Συνάδελφοι,
    Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19/2/2010 συνάντηση αντιπροσωπείας της Ομοσπονδίας με τον Υφυπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ. Κουτρουμάνη(στην συνάντηση αυτή συμμετείχε και ο Πρόεδρος του Συλλόγου μας, ομοποίος είχε ήδη συναντηθεί με τον Υφυπουργό την Πέμπτη 11/2 για τα θέματα που μας απασχιολούν) και τέθηκε το θέμα των αλλαγών που συζητούνται στις διατάξεις του ΤΣΕΑΠΓΣΟ. Μετά από διαλογική συζήτηση καταλήξαμε στα εξής:
    1. Δεν είναι στις προθέσεις του Υπουργείου να τροποποιηθεί(άρα θα ισχύει) η διάταξη για την αποχώρηση μετά την συμπλήρωση της ηλικίας των 45 ετών και της προϋπηρεσίας των 25 ετών έως την 31/12/2010, σε εφαρμογή του Καταστατικού του Ταμείου.
    2. Στο αίτημά μας για την δυνατότητα παράτασης της αποχώρησης και μετά από αυτή την ημερομηνία, ο Υφυπουργός δεσμεύτηκε να το εξετάσει σοβαρά.
    Ο στόχος μας είναι να δοθεί η δυνατότητα όσοι έως την 31/12/2010 έχουν συμπληρώσει τις προϋποθέσεις(των 45 ετών ηλικία και 25 ετών προϋπηρεσία) να μπορούν να αποχωρήσουν και μετά την 1/1/2011, σε εφαρμογή των όσων προβλέπει το Καταστατικό του ΤΣΕΑΠΓΣΟ.»

    Από το περιεχόμενο των παραπάνω ανακοινώσεων το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι η σημερινή Κυβέρνηση, παρά τους «κλαυθμούς» και «οδυρμούς» της ότι το ασφαλιστικό σύστημα είναι έτοιμο να «τιναχθεί στον αέρα» και ότι θα πρέπει να αυξηθούν τα όρια ηλικίας για συνταξιοδότηση, παράλληλα ακολουθεί και μια δεύτερη, «εσωτερική» πολιτική καθώς υπόσχεται διατήρηση των προνομίων που έχουν στο ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό καθεστώς συγκεκριμένες κατηγορίες εργαζομένων, όπως είναι οι υπάλληλοι των ασφαλιστικών εταιριών!

    Πρόκειται για την έκφραση μιας ακόμη …διγλωσσίας της σημερινή Κυβέρνησης, η οποία , με τον τρόπο αυτό, εκπέμπει μηνύματα αναξιοπιστίας και στους πολίτες της χώρας αλλά και στις περίφημες «αγορές», στις οποίες καταφεύγει η Χώρα μας για να δανεισθεί τα χρήματα που έχει ανάγκη για να καλύψει τις δαπάνες του κράτους, μέσα στις οποίες είναι και οι συντάξεις! Επίσης με τις δεσμεύσεις που έδωσε ο υφυπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων στους προσκείμενους στο ΠΑΣΟΚ συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των εργαζομένων στις ασφαλιστικές
    εταιρίες, ουσιαστικά δημιουργεί μια κατηγορία «ημετέρων» στον χώρο της εργασίας και της ασφάλισης, η οποία διατηρεί τεράστια προνόμια προϋποθέσεων συνταξιοδότησης, τα οποία οι υπόλοιποι εργαζόμενοι δεν θα έχουν! Διότι είναι τουλάχιστο προκλητικό να συνταξιοδοτείται κάποιος πλήρως έχοντα 25 χρόνια εργασίας και ηλικάι 45 ή 50 ετών, ακόμη και όταν αλλάξουν οι όροι συνταξιοδότησης με αύξηση των ορίων ηλικίας, για το σύνολο των εργαζομένων!
    Τέλος , σύμφωνα με πληροφορίες από συνδικαλιστές, η δυνατότητα συνταξιοδότησης και μετά την 1-1-2011 των εργαζομένων στις ασφαλιστικές εταιρίες, την οποία υποσχέθηκε να μελετήσει «σοβαρά» ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, έχει να κάνει και με την επιδίωξη του ΠΑΣΟΚ να εξακολουθήσει να έχει τον πλήρη έλεγχο διαφόρων τομέων εργαζομένων, καθώς έτσι ένας μεγάλος αριθμός συνδικαλιστικών στελεχών, θα μπορούν να παραμένουν στις θέσεις τους στις Ασφαλιστικές Εταιρίες και μετά το 2011 και άρα να διοικούν τους Συλλόγους καθώς οι περισσότεροι από αυτούς στο τέλος του 2010 θα έχουν συμπληρώσει 25 χρόνια εργασίας και θα είναι άλλοι μέν 45 και άλλοι 50 και υποχρεωτικά θα συνταξιοδοτηθούν.

  13. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 27/02/2010 08:19:10

    redteam Μαζί σου....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.