#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/04/2012 17:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ικανοποιημένος ο Μητσοτάκης με την εξέλιξη στο θέμα Συμπιλίδη



«Μπροστά απο τις εξελίξεις στην Κεντροδεξιά βρέθηκε για άλλη μια φορά το parapolitika.gr. Μόλις έγινε γνωστή η είδηση της υποψηφιότητας του κ. Γιώργου Συμπιλίδη με τη ΝΔ στο Κιλκίς, με εκτενές άρθρο του Γιάννη Κουρτάκη υπογραμμίστηκε το λάθος της συγκεκριμένης κίνησης, τονίζοντας ότι «για την πλειοψηφία του κόσμου που ψηφίζει ΝΔ ο κ. Συμπιλίδης είναι ο άνθρωπος που έριξε την κυβέρνηση της Ν.Δ το 1993». Η επισήμανση αυτή ήταν ταυτόσημη με το κοινό «γαλάζιο» αίσθημα, καθώς στο parapolitika.gr χτυπάει εδώ και χρόνια η «καρδιά» της Κεντροδεξιάς. Τα υπόλοιπα είναι λίγο, πολύ γνωστά. Ο ίδιος ο κ. Συμπιλίδης ανακοίνωσε την αποχώρησή του απο τα ψηφοδέλτια της ΝΔ και ο πρόεδρος του κόμματος την έκανε αποδεκτή...»

Και στις διπλανές στήλες γράφει επίσης το ίδιο site:

Κυριάκος Μητσοτάκης: "Ο Συμπιλίδης είχε διαπράξει πολιτικό έγκλημα!- Ξέσπασε ο βουλευτής της ΝΔ για τον πολιτικό που έριξε τον πατέρα του..."

Νομίζω ότι τα δυο αυτά αποσπάσματα τα λένε όλα. Το site και ο δημοσιογράφος (κανένα πρόβλημα, την δουλειά του κάνει) που πρωταγωνίστησαν στην υπονόμευση της κυβέρνησης Καραμανλή επαίρεται τώρα και για την απομάκρυνση του Συμπιλίδη. Και όχι μόνον.  Τολμούν κιόλας να υπαγορεύουν στον Σαμαρά τι πρέπει να κάνει. Την ίδια στιγμή που προβάλλουν κατά κόρο το άλλο παιδί του Μητσοτάκη, τον κ. Π. Καμμένο και τα νεοφιλελεύθερα εξαπτέρυγα που ετοιμάζονται να αμφισβητήσουν τον Σαμαρά το βράδυ των εκλογών αν πετύχουν τελικά τα σχέδια τους.

Προφανώς το να είσαι «μητσοτακικός» και «Ολυμπιακός» σου δίνει το δικαίωμα να κάνεις και να λες ό,τι θες στην Συγγρού, όπως κατεβαίνεις δεξιά, λίγο πριν την παραλία.

Διαβάζουμε επίσης: "Δημοσίως, εναντίον της υποψηφιότητας του κ. Συμπιλίδη είχε ταχθεί η .... Ελίζα Βόζεμπεργκ. Σκληρές δηλώσεις εναντίον του υποψηφίου βουλευτή Κιλκίς είχαν κάνει επίσης η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Στέφανος Μάνος και ο Γιώργος Καρατζαφέρης. Όμως οι «βουβές» αντιδράσεις στο εσωτερικό της ΝΔ ήταν τόσο μεγάλες που δημιουργούσαν κινδύνους για αποσυσπείρωση της εκλογικής βάσης την ώρα που ο Αντώνης Σαμαράς δίνει όλες του τις δυνάμεις για να προσεγγίσει το στόχο της αυτοδυναμίας...."

Για να καταλάβουμε δηλαδή:

Το πρόβλημα στα ψηφοδέλτια  ήταν ο Συμπιλίδης; Δεν είναι ο Τσιτουρίδης, ο Μπασιάκος, ο Δούκας κλπ κλπ;

Ο Ψυχάρης δεν προκαλεί αντιδράσεις;

Δεν ήξεραν ότι θα υπήρχαν αντιδράσεις όταν έβαζαν τον Συμπιλίδη στα ψηφοδέλτια;

Τα πράγματα είναι καθαρά στο δικό μας μυαλό και θα πούμε όπως πάντα την γνώμη μας επειδή, όπως έχουμε ξαναπεί πολλάκις, όποιος δεν παίρνει θέση θα καεί στο μεγαλύτερο καζάνι της κόλασης κλπ κλπ

Το θέμα του Συμπιλίδη λύθηκε από την ίδια την παράταξη το Νοέμβριο του 2009. Τότε που 800.000 στήθηκαν στην ουρά και εξέλεξαν αρχηγό τον Σαμαρά. Έδωσαν δηλαδή τέλος υπέρ του σε ένα πρόβλημα που δίχαζε επί χρόνια την παράταξη.

Δυστυχώς από τότε οι γνωστοί καρεκλοκένταυροι που περιτριγυρίζουν τον Σαμαρά κάνουν ό,τι μπορούν για να νοθεύσουν το μήνα της 29ης Νοεμβρίου 2009  και να κοντύνουν τον Σαμαρά, για να τον φέρουν στα μέτρα τους. Επειδή μόνο έτσι μπορούν αυτοί να επιβιώσουν. Και κάποιοι άλλοι...

Δηλαδή αν του πουν αύριο ότι υπάρχουν αντιδράσεις για τον Λαζαρίδη, ή τον Φαήλο θα κοπούν κι αυτοί;

Αλλά ας σταματήσω για την ώρα εδώ. Τώρα προέχει η εκλογική μάχη.

FaxtorX

ΥΓ, Η στάση του Γιώργου Συμπιλίδη τον τιμά και δείχνει ποιοι πονάνε αυτή την παράταξη

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 20/04/2012 15:58:02

    Αγαπητέ FactorX,
    Παρακολουθώ καθημερινά το antinews εδώ και τρία χρόνια και συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα υποστηρίζεις κατά καιρούς.
    Πράγματι, ο Συμπιλίδης ενόχλησε πολλούς, αλλά για εμένα είναι πολλοί ενοχλητικότερες οι υποψηφιότητες Ψυχάρη, Ι.Α.Κεφαλογιάννη (αλήθεια, από το Ρέθυμνο η ΝΔ δεν μπορεί να έχει ποτέ άλλου επωνύμου βουλευτή; Δεν έχω κάτι με τον άνθρωπο, μου είναι άγνωστος, απλά απορώ).
    Συμπερασματικά, επειδή στήριξα με πάθος Σαμαρά στις 29/11/2009 και το ίδιο πράττω τώρα και θα τον ψηφίσω στις 6 Μάη, θέλω να εκφράσω την άποψη πως κακώς τοποθετήθηκε ο Συμπιλίδης (όσο καλός και να είναι ως άτομο, δεν τον γνωρίζω προσωπικά), ΚΑΚΙΣΤΑ όμως ανακοινώθηκαν γόνοι, ανεπάγγελτοι και άλλοι παρόμοιοι.
    Με εκτίμηση

    • romeo avatar
      romeo @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 20/04/2012 16:50:19

      Μαύρο σαν πίσσα στους γόνους και τους απογόνους. STOP στους κλώνους!

      • Μαχητής του Αιγαίου avatar
        Μαχητής του Αιγαίου @ romeo 20/04/2012 17:57:51

        +100000 -στο κάτω κάτω εμεις αποφασίζουμε???!!!!

      • S.P. avatar
        S.P. @ romeo 20/04/2012 18:30:36

        romeo
        Μπράβο κύριε μου!!!

        • romeo avatar
          romeo @ S.P. 21/04/2012 08:55:51

          Αγαπητέ S.P., το τεκμήριο της αρμοδιότητας στην πρωτογενή εξουσία ανήκει στο λαό, ο οποίος με την ψήφο του καθορίζει τα κόμματα και τους ανθρώπους, που θέλει να τον κυβερνήσουν... Ας πούμε πως το κόμμα κρατάει ισορροπίες για λόγους που προφανώς όλοι αντιλαμβανόμαστε... Το εκλογικό σώμα όμως δεν δεσμεύεται καθόλου στις επιλογές των κομμάτων, δεδομένου πως έχει εναλλακτικές λύσεις και εξάλλου η ψήφος είναι μυστική. Συνεπώς ο λαός μπαίνοντας στην κάλπη, μπορεί να τα ανατρέψει όλα... να τα κατεδαφίσει... Να πει στον αρχηγό με τον τρόπο του το πώς θέλει και ποιους θέλει να τον κυβερνήσουν. Έτσι θα κατεδαφιστούν μια για πάντα οι "δυναστείες" και θα επικρατήσει η αξιοσύνη, πολύ κοντά στο προσδοκώμενο μεν από το εκλογικό σώμα, αλλά μη πραγματοποιούμενο εξ αιτίας των δικών του επιλογών. Όλα τα άλλα είναι ιστορίες και φληναφήματα για να περνάει ευχάριστα και ... καταστροφικά -εκ του αποτελέσματος- η ώρα. "Μαύρο" -λοιπόν- "σαν πίσσα στους γόνους και τους απογόνους. STOP στους κλώνους!". Καλημέρα σας...

  2. Παρμενίων avatar
    Παρμενίων 20/04/2012 15:59:38

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο σου.Δυστηχώς η Νέα Δημοκρατία δεν άλλαξε ούτε μετά την εκλογή του Αντώνη Σαμαρά , το ότι χιλιάδες άνθρωποι στήθηκαν με τις ώρες για να τον εκλέξουν απογοητεύονται για άλλη μια φορά. Γιώργο δεν πειράζει ,εμείς που παλέψαμε για τον Αντώνη θα δικαιωθούμε το βράδυ της 6 Μαϊου όπως δικαιωθήκαμε με την εκλογή του στην αρχηγεία της Ν.Δ. .

  3. stef avatar
    stef 20/04/2012 16:02:53

    Δείχνουμε ακόμα κατώτεροι των περιστάσεων. Ο παραγκονισμός των κομματικών οργάνων απο μια ελίτ, γύρω απο τον αρχηγό, είναι η αιτία τέτοιων επιλογών που απογοητεύουν τους ψηφοφόρους και χάνεται το παιχνίδι της συσπείρωσης. Το κόμμα γίνεται αποκρουστικό στους οπαδούς της ιδεολογίας που πρεσβεύει. Με αυτά κατορθώσαμε, οι νικητές του εμφυλίου, που η ορθότητα των ιδεών μας αποδείχθηκε απο την νίκη και στον ψυχρό πόλεμο, να είμαστε αντιπαθείς στην πλειοψηφία του Ελληνικού λαού. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

  4. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 20/04/2012 16:03:07

    "Σκληρές δηλώσεις εναντίον του υποψηφίου βουλευτή Κιλκίς είχαν κάνει επίσης η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Στέφανος Μάνος και ο Γιώργος Καρατζαφέρης"
    Πάλι καλά δηλαδή που έφυγε ο Συμπιλίδης και οι ανωτέρω, θα πολεμήσουν πλέον χωρίς ενδοιασμούς για την αυτοδυναμία.

    • pen-pen avatar
      pen-pen @ dikefalosaitos 20/04/2012 16:12:35

      EXCELLENT!!!!!!!!!!! Θα γίνουν και ανέκδοτα σε λίγο...

    • juliet avatar
      juliet @ dikefalosaitos 20/04/2012 16:20:21

      Ξέχασες τον δολοφόνο του ''πατέρα'' ,το παιδί μπορεί να συνεχίσει τον αγώνα χωρίς άγχος.Αποδόθηκε δικαιοσύνη ....λες και η Ελίζα να έκανε αντίσταση ;

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ juliet 20/04/2012 17:01:28

        juliet, να αυτά κάνεις, είπες για την Ελίζα και θυμήθηκα ότι δεν έμαθα τι έγινε με την υποψηφιότητά της. Θα με πεθάνεις από το άγχος :(

        • juliet avatar
          juliet @ dikefalosaitos 20/04/2012 17:10:27

          εγώ;;να σε πεθάνω; και ποιόν θα στέλνουμε στο κλαρί για ρεπορταζ; σιγα ,σιγά θα βρούμε τι έγινε .....

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ juliet 20/04/2012 17:12:36

            Εγώ πάντως σε δένδρο δεν ξανανεβαίνω. Θα κατσιάσει το αλαβάστρινο κορμί μου :)

  5. apos avatar
    apos 20/04/2012 16:09:23

    Αυτός που ανέτρεψε κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει θέση στην παράταξη για τα επόμενα 3000 χρόνια όποιον και αν έχει φίλο.
    Αυτό είναι η Άλφα Βήτα της πολιτικής αξιοπρέπειας.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ apos 20/04/2012 16:25:06

      Συμφωνω με ''αποσ'', αλλα πρεπει σ' αυτες τις εκλογες κι ο κοσμος της Ν.Δ να μην επιλεξει ξανα παιδια, ανηψια, ξαδερφια, βαρωνους, δουκες, και γαλαζοαιματους. Τουλαχιστον οι περισσοτεροι απ αυτους πρεπει να πανε στην ακρη... ελεος...

    • Έξοδος avatar
      Έξοδος @ apos 20/04/2012 17:49:36

      Της ΝΔ κυβέρνηση ανέτρεψε, όχι του Σαμαρά.... Αυτή η λεπτομέρεια μπορεί κ να παίξει το ρόλο της.

  6. Οπισθέλκουσα avatar
    Οπισθέλκουσα 20/04/2012 16:10:07

    "Το θέμα του Συμπιλίδη λύθηκε από την ίδια την παράταξη το Νοέμβριο του 2009"....δεν λύθηκε το θέμα Συμπιλίδη λύθηκε το θέμα Κας Κούβελου..συνδαιτημόνος του Κου Σορος...καταλάβετε επιτέλους κάποια πράγματα.

  7. pen-pen avatar
    pen-pen 20/04/2012 16:11:05

    Πολύ καλό!!!!!!!!! τα είπες όλα. Επέτρεψέ μου μόνο να αναρωτηθώ, το γύρισμα στο παρελθόν δεν αφορά την παρουσία Κυριάκου στη ΝΔ, τους κληρονόμους των βουλευτικών χαρτοφυλακίων, τους Τράγκα και Χατζηνικολάου που επικαλούμενοι την δήθεν αναμόχλευση του παρελθόντος λειτούργησαν ως φερέφωνα εκδικητικών φαντασμάτων του παρελθόντος, βολεμένοι στις ζεστές καρέκλες της δημοσιογραφικής εξουσίας τους που όμως έχει το δικό της ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ κλπ κλπ κλπ, για να μην σε κουράζω με τα αυτονόητα. Πολύ βαρετή η ΝΔ , όταν γίνεται τόσο προβλέψιμη στις αντιδράσεις της και διώχνει τον οποιοδήποτε Συμπιλίδη με τόση ευκολία
    . Η Ελλάδα σε αυτήν την τραγική κατάσταση χρειάζεται ανθεκτικούς, απρόβλεπτους και ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥΣ ηγέτες για να παλέψουν το σύστημα εντός και εκτός...

    • Οπισθέλκουσα avatar
      Οπισθέλκουσα @ pen-pen 20/04/2012 18:11:33

      ..Και ακόμη περισσότερα...αλλά αυτά μετά τις εκλογές.

  8. γιωργος avatar
    γιωργος 20/04/2012 16:14:47

    Εντάξει οΣαμαράς την κατάλαβε ......

  9. Παύλος avatar
    Παύλος 20/04/2012 16:19:17

    Το υστερόγραφο σφόδρα υπαινίσσεται ότι η παράταξη θα ωφεληθεί από την παραίτηση του Κ. Συμπιλίδη ! (Διαφορετικά, δεν θα αποτελούσε τιμή: "τον τιμά" )!
    Συνεπώς, μήπως μετριάζεται η ........"πίκρα" του κυρίου άρθρου;;;;;

    • factorx avatar
      factorx @ Παύλος 20/04/2012 16:33:10

      Μην με ερμηνεύεις σε παρακαλώ

  10. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 20/04/2012 16:22:04

    Συμφωνω με την καταληξη του θεματος, δεν εχω τιποτα προσωπικα με τον κ. Συμπιλιδη, αλλα ομως αγωνιω για την παραταξη. Ο κοσμος της ΝΔ καλως η κακως αντεδρασε σφοδρα γιατι αφυπνισε μνημες και ανακλαστικα στους σκληροπυρινικους. Ευτυχως αποφυγαμε (;) μια ακομα γκαφα και δεν εκχωρισαμε ακομα λιγο χωρο στο ημιθανες ΠΑΣΟΚ. Το οτι ηταν η σωστη αποφαση, φανταζει απο τις οργισμενες και πικροχολες αντιδρασεις των αντιπαλων τηυς ΝΔ!!

    • svetlana avatar
      svetlana @ ΝΤΙΝΟΣ 20/04/2012 17:33:36

      Ο Συμπιλίδης είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος, ο οποίος λειτουργεί το επάγγελμα του γιατρού. Όσοι δεν τον γνωρίζουν δεν μπορούν να καταλάβουν περί ποιου Ανθρώπου πρόκειται!!! Στο Κιλκίς πίνουν νερό στο όνομα του!!!! Όταν κατέβηκε ως υποψήφιος Νομάρχης ανεξάρτητος είχε λάβει μόνος του 27%, χωρίς να υποστηρίζεται από κανέναν... Η ΝΔ έχασε και όχι ο Συμπιλίδης... Τέτοιοι άνθρωποι δεν χάνονται... Το Έθνος και η Πατρίδα χάνει!!!! Τα συμφέροντα για άλλη μια φορά κέρδισαν... Μόνο που θα είναι πύρρειος νίκη... Γιατί ο πόλεμος μόλις ξεκίνησε....
      Το πρόβλημα όλου του συστήματος είναι ο Σαμαράς.... Με κάθε τρόπο προσπαθούν να τον καταποντίσουν.... Ο Χατζηνικολής και ο γλίτσας ο Τράγκας και για όσους κρύβονται πίσω απ΄αυτούς, νομίζουν ότι τα κατάφεραν!!!! Να ξέρουν μόνο ότι ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρεται... Δεν τους βγήκε με τη Ντόρα και τώρα προμοτάρουν το ανδρίκελο τον Καμμένο, νομίζοντας ότι ο κόσμος είναι χάπατο.... Ένας είναι ο δρόμος για να τους δείξουμε ότι ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ : ΚΑΝΕΝΑΣ ΨΗΦΟΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΛΑΜΟΓΙΟ Ή "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ" ΠΟΛΙΤΙΚΟ Ή ΓΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!!! ΨΗΦΟ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΣΗΜΑ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!!!! Και ευτύχως σ΄αυτό το σημείο οι επιλογές του Σαμαρά είναι πολλές σ΄όλη την επικράτεια!!!!

      • ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
        ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ @ svetlana 20/04/2012 18:14:16

        Αγαπητή SVETLANA κάνεις 2 λάθη:
        1) Όταν κατέβηκε το 2006 ΄΄ανεξάρτητος΄΄ , υποστηρίχθηκε αφενός μεν από τους προσωπικούς-Σαμαρικούς ψηφοφόρους της περιοχής Κρουσσίων (Ευκαρπίας & περιχώρων), αλλά κυρίως από το σύστημα ΠΑΣΟΚ που δεν ήθελε με τίποτα τον εκ μεταγραφής από ΣΥΝ , ΄΄δικό ΄΄ του υποψήφιο και νυν βουλευτή ΄΄από σπόντα΄΄ Φραγγίδη.
        2) Το ότι κατέβηκε ΄΄ανεξάρτητος΄΄ δείχνει ότι συνέχιζε να πολεμά τη ΝΔ αντί να θέλει να τη προσεγγίσει. Η απέχθειά του για τη τοπική κομματική ιεραρχία και νομιμότητα αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι μόνο αυτός από το Κιλκίς έκανε αίτηση απευθείας στη Συγγρού και όχι μέσω της τοπικής όπως έπρεπε μα βάση τις οδηγίες του ίδιου του κόμματος.
        Όσο για το καλός, έντιμος, αξιοπρεπής κ.λ.π δεν έχω λόγο να διαφωνήσω αλλά θεωρώ ότι πολλοί από εμάς μπορεί να είμαστε τέτοιοι, αλλά δεν θέλουμε ντε και καλά να γίνουμε βουλευτές. Επίσης δεν εκμεταλλευόμαστε μέχρι αηδίας τις προσωπικές μας φιλίες για να υπερβούμε τους άλλους και να τους δείξουμε πόσο θεωρούμε τους εαυτούς μας υπεράνω πάσης κριτικής.
        Τέλος για τη λατρεία του στο Κιλκίς, άσε να έχουμε κάποιοι άλλη άποψη για το σύνολο του κόσμου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πράγματι ως γιατρός, που εκμεταλλεύτηκε όμως τη προσωποπαγή θέση ΄΄'δώρο ΄΄ του πρώην βουλευτή- απευθείας Δ/ντή στο Θεαγένειο- βοήθησε πολύ κόσμο.
        Αυτό μη το εκλαμβάνεις ως πολιτική λατρεία αλλά ως το φιλότιμο του Έλληνα που να ανταποδίδει το καλό έστω και με λάθος τρόπο.

        • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
          ΑΜΟΡΓΟΣ @ ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 20/04/2012 22:52:26

          Μ Π Ρ Α Β Ο !
          ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΑΝΤΙΝΕWS ΠOY TO ΠΕΡΑΣΕ!

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ svetlana 20/04/2012 20:58:06

        Svetlana, κανένας δεν πολεμάει το Σαμαρά μέσω του Συμπιλίδη. Στο συγκεκριμένο blog γράφουν κατά κανόνα άνθρωποι που ψήφισαν και θέλουν τον Σαμαρά στην εξουσία.
        Τα αντανακλαστικά που ξυπνάει ο Συμπιλίδης στους παλιούς νεοδημοκράτες είναι ανεξάρτητα από οτιδήποτε άλλο και οποιονδήποτε άλλον. Δυστυχώς ή ευτυχώς, έτσι είναι τα πράγματα.

        • android.K. avatar
          android.K. @ Κώστας Χ. 20/04/2012 22:05:00

          το συγκεκριμένο blog είναι ότι πιο βρώμικο, ελεεινό, απεχθές, ποταπό, υπάρχει στο διαδίκτυο.

  11. Οπισθέλκουσα avatar
    Οπισθέλκουσα 20/04/2012 16:27:35

    Η ΝΔ και η Ελλάδα έχει πάρα...μα πάρα πολύ ιδεολογική δουλεια να κάνει μετά τις εκλογές. Χωρίς αυτά τα ιδεολογικά και "συμπεριφορικά" ξεκαθαρίσματα κανείς μας δεν θα αντέξει αυτά που έρχονται.

  12. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/04/2012 16:30:32

    Είναι γνωστό ότι το parapolitika.gr ανήκει στον κουμπάρο της Μπακογιάννη και ευνοούμενο του μητσοτακαίικου κ. Μαρινάκη του Ολυμπιακού. Έτσι εξηγούνται όλα. Απλά μην ασχολείστε.

    • Άπολις avatar
      Άπολις @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/04/2012 19:39:19

      Κύριοι, 5 blogs όλα & όλα στηρίζουν τον αγώνα ανοιχτά, & το parapolitika προφανώς είναι ένα από αυτά. Δεν είναι ώρα για "εμφύλιο" imo...

  13. Νοήμων avatar
    Νοήμων 20/04/2012 16:38:16

    Η κάθοδος Συμπιλίδη ήταν επικοινωνιακά Α Τ Υ Χ Ε Σ Τ Α Τ Η , δεν υπάρχει καμία δικαιολογία και δε φταίει κανείς Τράγκας, Χατζηνικολάου και Μητσοτάκης. Δε μπορεί στην τελευταία στροφή πριν την 6η Μαίου αντί να προσπαθείς να περάσεις το μήνυμά σου και το πρόγραμμα στον κόσμο να ασχολείσαι καλώς η κακώς με το τεκμήριο αθωότητας και την ηθική αποκατάσταση ενός υποψηφίου και μάλιστα αυτόν για τον οποίο οι αντιδράσεις ήταν κατι παραπάνω από προβλέψιμες.
    Ήταν το καλύτερο δώρο στην καρκινοβατούσα ΔΗΣΥ για να μπεί στη Βουλή.

    • julia avatar
      julia @ Νοήμων 20/04/2012 17:05:12

      Προβλέψιμες στο Κιλκίς? Μάλλον δεν ξέρετε τι είναι ο γιατρός για την πατρίδα του......Για άλλη μια φορά τα Μητσοτακικά παπαγαλάκια κάνανε την δουλεια για την οποία πληρώνονται αδρα τόσα χρόνια.

      • Νοήμων avatar
        Νοήμων @ julia 20/04/2012 17:20:18

        Δε θα διαφωνήσω καθόλου μαζί σου ούτε αμφιβάλλω για την αξιοσύνη του Συμπιλίδη. Όμως το θέμα είναι εξαιρετικά ευαίσθητο, δυστυχώς περαβλέπεται η θετική απόκριση στην τοπική κοινωνία και όπως απεδείχθη έδωσε λαβή στους πολλούς καλοθελητές που καραδοκούσαν.

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ julia 20/04/2012 21:00:10

        Να το βράσω το Κιλκίς, αν είναι να χάσω πολλαπλάσιες ψήφους σε όλη την επικράτεια. Το ζήτημα είναι να πάρουμε αυτοδυναμία, όχι να δικαιώσουμε ή καταδικάσουμε πρόσωπα.

  14. GusP avatar
    GusP 20/04/2012 16:41:39

    Μην τραγικοποιείτε τα πράγματα. Ο Σαμαράς όταν κέρδισε την Προεδρία της ΝΔ είμαι σίγουρος ότι κατάλαβε ότι είναι Πρόεδρος ενός πολυσυλλεκτικού κόμματος και είμαι βέβαιος ότι ήξερε ότι θα κάνει και ελιγμούς και συμβιβασμούς προκειμένου να πετύχει τον στόχο του. Δεν υπάρχει "καθαρότητα" και ¨΄Αριοι" πουθενά. Παρακολουθώ καθημερινά το site αλλά γράφω σπανίως. Δεν συμμερίζομαι την άποψη κάποιων σχολιαστών που κάθε λίγο και λιγάκι κρίνουν τους πάντες σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια και απογοητεύονται μέχρι σημείου να δηλώνουν ότι δεν θα ψηφίσουν την παράταξη ή θα το κάνουν με βαριά καρδιά. Διότι ως γνωστόν όλοι έχουν από μία γνώμη. Αν ο Σαμαράς και ο κάθε Σαμαράς άκουγε την κάθε γνώμη θα έπρεπε να πάρει τη χατζάρα και να κόβει κεφάλια μέχρι να ικανοποιηθούν όλοι, τότε όμως θα είχε μείνει μόνος του. Και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο. Έχω διαπιστώσει την αντιπάθια του site στην ομάδα των "5" μόνο και μόνο για τις απόψεις τους που είναι διαφορετικες από την ορθόδοξη γραμμή. Κατά την την δική μου άποψη αδίκως τσουβαλιάζονται και οι 5 γιατί το κριτήριο έπρεπε να είναι η δουλειά που έχουν κάνει ή δεν έχουν κάνει. Ειδικότερα για τους κους Βαρβιτσιώτη και Σπηλιωτόπουλο συμφωνώ μαζί σας αλλά για το λόγο ότι δοκιμάσθηκαν στη διακυβέρνηση της ΝΔ και αποδείχθηκαν λίγοι για να μην πω τίποτα χειρότερο. Για τον Μητσοτάκη δεν μπορώ να πω κάτι γιατί δεν έχει δοκιμασθεί και το ότι λέγεται Μητσοτάκης δεν μου λέει τίποτα. Αντίθετα για τον Χατζηδάκη απέδειξε ότι προσπάθησε να βρει λύσεις ίσως όχι τις ιδανικότερες, για προβλήματα που άλλοι για δεκαετίες δεν τολμούσαν ούτε να τα διαπιστώσουν πόσω μάλλον να τα λύσουν. Τέλος για να συνοψίσω, σε κάθε περίπτωση οι ψηφοφόροι αποφασίζουν και ας σκεφθούν καλύτερα αυτή τη φορά ποιός θα τους εκπροσωπήσει με κριτήριο την εντιμότητα και την αξιοσύνη των υποψηφίων.

  15. yianna avatar
    yianna 20/04/2012 16:54:35

    Δεν με ενδιαφέρει εάν ο γέρων Μητσοτάκης είναι ικανοποιημένος ή όχι. Πριν κάποιες επιλογές, ειδικότερα της τελευταίας στιγμής, πρέπει κάποιοι να μετρούν τις επιπτώσεις τους. Δεν φτάνει που παραμένουν στην παράταξη οι δούκες και βαρώνοι, που τόσο κόστισαν, προσθέτουμε και άλλους από το πουθενά. Αναρωτιέμαι στο Κιλκίς δεν είχαμε άλλους υποψηφίους εκτός από Τσιτουρίδηδες και Συμπιλήδηδες?

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ yianna 20/04/2012 16:58:50

      Εντάξει, έναν τον "έκοψε" ο πρόεδρος. Ας ανοίξουν οι ψηφοφόροι τα μάτια τους να κόψουν και τον άλλο...

  16. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 20/04/2012 16:55:27

    Μπορεί ο Συμπιλίδης να "έριξε" την κυβέρνηση της ΝΔ -του Μητσοτάκη, αλλά
    η κυρία Μπακογιάννη, ως αυθεντικός μητσοτάκης, προσπαθούσε να ρίξει τόσα χρόνια τον εκάστοτε αρχηγό του κόμματος, μέχρι που την καθάρισε ο Σαμαράς.
    Βέβαια το συνώνυμο της ίντριγκας , ο μητσοτακισμός δηλ. ακόμα ζεί και βασιλεύει.
    Εάν δεν το καταλάβει αυτό ο ψηφοφόρος της αποδώ πλευράς , και να δράσει αναλόγως, τοτε μετά λύπης μου, θα συντελεί στο να διατηρούνται πολιτικά πτώματα τύπου πασοκ στο προσκήνιο.....

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Γιαδικιάρογλου 20/04/2012 17:15:22

      Πέστα χρυσόστομη!!! Εφ'όσον δημοσιοποιήθηκε η κάθοδός του , δεν έπρεπε σε καμμία περίπτωση να παραιτηθεί , ειδικά όταν θα ικανοποιείτο με την απόφαση αυτή ,η οικογένεια βρυκολάκων. Αυτές τις αποφάσεις τις παίρνεις πριν , όχι μετά . Μετά στηρίζεις τις επιλογές σου μέχρι τέλους. Κάποτε πρέπει να σταματήσουμε να χορεύουμε όπως μας βαράνε οι άλλοι και να επιβάλλουμε το δικό μας ρυθμό!

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Γιαδικιάρογλου 20/04/2012 17:17:18

      "Μπορεί ο Συμπιλίδης να “έριξε” την κυβέρνηση της ΝΔ -του Μητσοτάκη, αλλά
      η κυρία Μπακογιάννη, ως αυθεντικός μητσοτάκης, προσπαθούσε να ρίξει τόσα χρόνια τον εκάστοτε αρχηγό του κόμματος, μέχρι που την καθάρισε ο Σαμαράς."

      αυτό είναι όλο το ζουμί!!!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ GreekInLux 20/04/2012 17:29:17

        Και δεν το ξεχνάει, ούτε θα του το συγχωρήσει ποτέ!

  17. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 20/04/2012 17:11:57

    έχει πολύ πλάκα που πριν από μία μέρα επέμεναν μερικοί ότι ΔΕΝ προξενεί περισσότερο κακό από καλό η συγκεκριμένη υποψηφιότητα ... και μάλιστα επιτίθενταν σε όσους παρατηρούσαν την "προβληματικότητα" της υποψηφιότητας Συμπιλίδη ... λέγοντας ότι είναι πολύ σωστή

    τώρα που το κατάλαβαν και επίσημα στο κόμμα και την απέσυραν (αποδεχόμενη έμμεσα ότι ,ανεξάρτητα του αν καλώς ή κακώς έπραξε τότε ο Συμπιλίδης , η υποψηφιότητα ήταν λάθος εκλογικά και αποσυσπείρωνε)

    ΠΟΥ είναι όλοι αυτοί οι κήνσορες που πίσω από ΚΑΘΕ διαφωνία -που γράφεται εδώ μέσα- βλέπουν "συνομωσίες" και που ΟΤΙ κίνηση και να κάνει ο αρχηγός και το επίσημο κόμμα βιάζονται να χειροκροτήσουν ???

    δεν έχουν μάλλον βαρεθεί ακόμα να βρίσκονται συνεχώς εκτεθιμένοι από τα γεγονότα ...

    να δω πως θα δικαιολογήσουν οι ίδιοι και την επιμονή τους να "απαξιώνουν" τις δημοσκοπήσεις και να φουσκώνουν τα μυαλά των χρηστών με φανταστικά ποσοστά δήθεν αυτοδυναμίας ...

    το λέω για 100στη φορά ΑΛΛΟ τι θα θέλαμε ... και ΑΛΛΟ να διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα ώστε να ταυτίζεται με αυτό ... δεν οδηγεί πουθενά η συνεχόμενη άρνηση της πραγματικότητας και το "κλείσιμο των ματιών" στα όποια δεδομένα "φάουλ"

  18. romeo avatar
    romeo 20/04/2012 17:25:21

    Τα είπες καλά... Ο Αντώνης είναι καλός και δυστυχώς για τον ίδιο, έχει εμπιστοσύνη στους συνεργάτες του, ενώ αυτοί του σκάβουν το λάκκο! Αν δεν πάρει αυτοδυναμία ή νικήσει με μικρή διαφορά, τότε στο πρώτο συνέδριο του κόμματος, που θα το τολμήσει αφελέστατα, θα στραφούν όλοι εναντίον του. Όταν λέω όλοι, εννοώ όλους τους σφουγγοκωλάριους παρατρεχάμενους και μανδαρίνους, που είναι έτοιμοι να επιπέσουν επί της προσδοκώμενης εξουσίας. Η εξουσία τους ενδιαφέρει, ούτε η Ελλάδα τους νοιάζει ούτε ο αρχηγός. Θα ήθελα να γράψω και άλλα, όμως είναι τόσο εύγλωττες οι αναφορές σου, που δεν χρειάζεται.

    • juliet avatar
      juliet @ romeo 20/04/2012 18:59:34

      romeo,
      συμφωνώ μαζί σου ,αλλά δεν μπορεί ν'αλλάξει ο άνθρωπος.Θα μου πεις στη πολιτική πρέπει να είσαι και λίγο πονηρός.

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ romeo 20/04/2012 21:21:33

      romeo,
      δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο.
      Επίσης όπως ξέρεις η ΝΔ είναι ένα κλασσικό κόμμα εξουσίας, με τις αυλές, τα φέουδα, τους λοχαγούς, τους σφουγκοκωλάριους κ.ο.κ. Έτσι ήταν, έτσι παρέμεινε.
      Ο Σαμαράς, όταν αποφάσισε την επιστροφή και τη διεκδίκηση της αρχηγίας, θεωρώ ότι ήξερε που πάει (αν δεν ήξερε καλύτερα να το κλείσουμε από τώρα το μαγαζί). Αν κάποιοι που γράφουν στο blog νομίζουν ότι τα κόμματα καταλαμβάνονται εξ' εφόδου, μάλλον είναι μακρυά νυχτωμένοι, ή γαλουχημένοι σε μικρά αρχηγοκεντρικά κόμματα (μόνο τέτοια δεν είναι η ΝΔ).
      Το ζήτημα είναι ότι ο Α.Σ. πρέπει πρώτα να ισχυροποιηθεί (και αυτό γίνεται πλέον μόνο με ισχυρή νίκη σε εκλογές) και κατόπιν να αρχίσει αυτό που όλοι περιμένουν, τη μεταλλαγή της ΝΔ.
      Αν θα το κάνει δεν το ξέρω, το πιστεύω όμως.
      Αν θα πετύχει, επίσης δεν το ξέρω, αυτό όμως είναι και το δύσκολο.
      Μέχρι τότε, απλά προσπαθούμε να μιλήσουμε στο δικό μας κόσμο, προσπαθούμε να τους πείσουμε -μόνο με σοβαρά επιχειρήματα- για το τι πρέπει να γίνει και κυρίως, πρέπει να είμαστε έτοιμοι να συνεισφέρουμε, όπως και όταν ζητηθεί.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Κώστας Χ. 21/04/2012 01:49:27

        Γράφεις μεγάλες αλήθειες!!

  19. Νοήμων avatar
    Νοήμων 20/04/2012 17:36:06

    Προς τοπικούς αναγνώστες του Antinews. Μπορούμε να έχουμε κλίμα , ρεπορτάζ και φωτό απ την περιοδία του Προέδρου στην Ήπειρο για να σταματήσουμε τις ομφαλοσκοπήσεις και να προβάλουμε τα θετικά του Αγώνα; Πάρτε και κανα μάθημα απ το ΠΑΣΟΚ, τόσα του σέρνει του ΓΑΠ ο Χοντρός καθε μέρα και όλοι μούγκα.

  20. fotis avatar
    fotis 20/04/2012 17:42:07

    Ο λαός είναι μεγαλοδύναμος , είναι στο χέρι του να τελειώσει τους γόνους της ΝΔ που κληρονομικώ δικαιώματι λυμαίνονται το κόμμα και έχοντας λύσει όλα τα οικονομικά τους προβλήματα από την επί μεγάλο χρονικό διάστημα ..... δράση των μπαμπάδων τους , δημιουργούν πάρα πολλά προβλήματα και στο κόμμα και στο λαό της .

  21. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 20/04/2012 17:53:40

    Είχα προ καιρού σημειώσει σε σχετικό σχόλιο ότι τυχόν υποψηφιότητα του κ. Συμπιλίδη θα ξεσήκωνε κύμα οργής στο νεοδημοκρατικό κοινό. Όχι βέβαια για τους λόγους που επικαλούνται όσοι ξεσήκωσαν τον κουρνιαχτό για να δημιουργήσουν θέμα. Αλλά διότι σ' αυτό το πλαίσιο η επιλογή αυτή ήταν ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΜΕΓΙΣΤΗ γκάφα. Εάν δεν υπήρχε η θλιμένη θυγατέρα, οι πνευματικοί πολιτικοί υιοί του μπαμπά της κι αρχηγοί των αλαλλαζόντων κυμβάλων, εάν δεν, εάν δεν, .... κάτι τέτοιο δεν θα έπαιρνε καν διαστάσεις. Να όμως που η πραγματικότητα είναι άλλη.
    Το ίδιο επικοινωνιακά και σε ένα βαθμό και εκλογικά άστοχες ήταν οι υποψηφιότητες των γόνων (πχ. Αναγνωστόπουλος, Σιούφας (Καρδίτσα), Κεφαλογιάννης (Ρέθυμνο), Καραμπίνα (Άρτα), Δήμας (Κορινθία), των καρεκλοκένταυρων (Σούρλας, Κακλαμάνης-λύθηκαν τα προβλήματα στο Δήμο Αθηναίων και θέλει να πάει και στη Βουλή), του Τσιτουρίδη κλπ κλπ. Πολλές κατά τόπους υποψηφιότητες δυστυχώς δεν ικανοποίησαν κι έγιναν έτσι (ελπίζω πρόσκαιρα) η επικοινωνιακή αβάντα των αντιπάλων ενισχύοντας την αποσυσπείρωση των Νεοδημοκρατών. Στη Μαγνησία χρειάστηκε να κατέβει ο ίδιος ο Σαμαράς διότι οι πλέον προβεβλημένοι δεν έχουν και την καλύτερη έξωθεν μαρτυρία κι η όποια ισχύς τους οφείλεται στο πελατειακό τους δίκτυο (η πασοκοποίηση της ΝΔ). Στα Γρεβενά όπου μονοεδρική κι υπάχει ανάγκη από δυναμική κι εξωστρεφή υποψηφιότητα (ο Γιάννης Μήτσιου ανταποκρίνεται σ' αυτά) επιλέγησαν ακριβώς όσοι διαθέτουν τα αντίθετα χαρακτηριστικά.
    Όλα αυτά βέβαια θα είχαν αποφευχθεί η έστω περιοριστεί εάν κι εφόσον γινόταν σε κάθε ΝΟΔΕ εκλογές για ανάδειξη των υποψηφίων (τα έγραψε ο κ. Ροδινός καλύτερα από μένα σχετικά).
    Να λέμε συνεχώς Φάκτορα ότι φταίνε οι καρεκλοκένταυροι περί τον Σαμαρά υποτιμά και τη νοημοσύνη μας και τον πρόεδρο.
    Αμφιβάλλω ωστόσο σοβαρά εάν οι επιτελικοί στη Συγγρού έχουν επαφή με τον κόσμο κι εννοώ με τον απλό πολίτη κι όχι με τους πελάτες του κόμματος, των παραγόντων και των παραγοντίσκων (σ' αυτούς απευθύνονται άλλωστε κι αρκετές από τις παραπάνω υποψηφιότητες). Διότι ο απλός πολίτης έχει διαφορετική άποψη. Το περασμένο δεκαπενθήμερο που βρέθηκα στην περιφέρεια διαπίστωσα ότι ακόμη κι οι πλέον πιστοί στο Σαμαρά έχουν πολλά αναπάντητα ερωτήματα σε αυτή την κατεύθυνση. Περιμένουν βέβαια καρτερικά να ακούσουν τον ίδιο το Σαμαρά. Αλλά μιλούν ανοιχτά και φυσικά καλοπροαίρετα. Η συνέντευξη στον Πρετεντέρη αναμένονταν πιο δυναμική. Να ειπωθεί στον κόσμο η όλη αλήθεια. Οι εκλογές κρίνονται μέχρι και την τελευταία στιγμή. Ο αγώνας πρέπει να' ναι συνεχής.

    ΥΓ: Κι επιτέλους να πει κάποιος στον Πρόεδρο να κοιτάζει στο φακό σα να έχει το λαό απέναντί του και τον κοιτάζει στα μάτια.

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Εύμηλος 20/04/2012 18:23:04

      Συμφωνώ απόλυτα με τον Εύμηλο.
      Και με την τελευταία παρατήρηση του ότι ο Πρόεδρος πρέπει να κοιτάζει κατάματα την κάμερα όταν μιλά στον λαό. Επίσης πολλοί μου έχουν επισημάνει , και συμφωνώ και με αυτό, ότι ο Πρόεδρος πρέπει να παρουσιάζεται πιο ήρεμος και γεμάτος αυτοπεποίθηση (presidential) και χωρίς πολλές κινήσεις του σώματος του (better posture) και χωριατιζουσες χειρονομίες. Απλά πράγματα δηλαδή, που τα γνωρίζει κάθε επικοινωνιολόγος και image maker και δημιουργείται απορία πως δεν τα γνωρίζουν αυτά στην Συγγρού. Εύχομαι να ξέρουν αυτοί καλλίτερα αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Agrofylakas 20/04/2012 21:25:56

        Μα τη κυττάζει κατάματα . Ο Α.Σ., κυττάζει πάντα στα μάτια τον συνομιλητή. Οι κινήσεις που κάνει , γίνονται προς επίρρωσιν των όσων λέει, είναι στοιχείο της προσωπικότητάς του που βγαίνει από μέσα του. Υποδηλώνουν άνθρωπο με πάθος και πίστη σ'αυτό που λέει και αν τις κόψει ,θα είναι ψεύτικος και στημένος. Είναι πολιτικός και άνθρωπος που είναι διαφορετικός από τους άλλους , γι'αυτό και ξεχωρίζει. Και αυτό , δεν αλλάζει.

        • Γιαδικιάρογλου avatar
          Γιαδικιάρογλου @ Diamond Angel 20/04/2012 22:51:54

          Αυτό ακριβώς, το ότιδηλ. ο Σαμαράς σε κοιτάζει κατευθείαν στα μάτια όσο πλήθος κι αν υπάρχει γύρω και θα πρέπει να το χαιρετίσει είναι αυτό που τον διακρίνει σε ευγένεια και σε χαροποιεί, σε σχέση με τους υπολοίπους επαγγελματίες της πολιτικής , οι οποίοι μόλις τους δώσεις το χέρι σου κοιτάζουν τον αμέσως επόμενο στη σειρά.

    • partyman avatar
      partyman @ Εύμηλος 20/04/2012 19:33:54

      σωστή τοποθέτηση..

      γενικά, τα ψηφοδέλτια είναι πονεμένη ιστορία και δημιουργούν προβλήματα εκεί που δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν.. τέλος πάντων

      Υ.Γ. το Εύμηλος από που βγαίνει/τι σημαίνει (πολύ καλό)

  22. mitikas avatar
    mitikas 20/04/2012 18:03:00

    Οι ανεπαγγελτοι ομιλούν για το γιατρό Γιώργο Συμπιλίδη που τιμά όσο λίγοι την Ιατρική επιστήμη?Πρόεδρε για σένα θα κάνουμε τον αγώνα τον καλό έως τις 6 Μάιου,θα είσαι νικητής αλλά έως εδώ!

  23. ggl avatar
    ggl 20/04/2012 18:22:23

    Η ανακοίνωση των ψηφοδελτίων έβλαψε τη ΝΔ. Όχι τόσο το θέμα Συμπιλίδη όσο η επκράτηση όλων των γόνων και των τζακιών σε τοπικό επίπεδο, η οικογενειοκρατία ζει και βασιλεύει. Το ψηφοδέλτιο των Τρικάλων προκάλεσε πολύ κόσμο και θα έχει κόστος: από το 1981 έως σήμερα τρία ονόματα είναι μόνιμα στο ψηφοδέλτιο Σιούφας, Αναγνωστόπουλος, Ταλιαδούρος δεν άλλαξε τίποτα.
    Αφού εκλέξαμε πρόεδρο από τη βάση γιατί να μην εκλέγουν τα μέλη και τους υποψήφιους βουλευτές στη περιφέρειά τους?. Γιατί να επιλέγει η Αθήνα τους άξιους ας πούμε στη Καστοριά ή τη Λέσβο? Ποιος είναι δυνατόν να γνωρίζει καλύτερα την επαγγελματική σταδιοδρομία, τη κομματική πορεία, τις ικανότητες και το ήθος από 1000 και πλέον άτομα που διεκδικούν θέση στα ψηφοδέλτια? Κρίμα......

  24. ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 20/04/2012 18:45:12

    Όλως τυχαίως διάβασα ότι στό Κιλκίς,εκτός τού Συμπιλίδη έχει θέσει υποψηφιότητα καί ό..............Σάββας Τσιτουρίδης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αυτός δέν ήταν, πού επειδή ό Κ.Κ..τόν έκοψε από τίς εκλογές τού 2009,διά τά γνωστά σκάνδαλα μέ τούς κουμπάρους(κι όχι μόνον),έξω από τήν Ρηγίλλης καί λίγες μόνον ημέρες πρίν τήν Κυριακή τών εκλογών, κατέβαζε καί τά 24 ευαγγέλια κατά αυτού προσωπικά (Κ.Κ.) καί χαρακτήριζε τήν Ρηγίλλης ##φωλιά νταβατζήδων##???
    Μήπως όμως δέν θυμάμαι καλά!!!!

    Σέ λίγο οί φωστήρες τής αρμόδιας επιτροπής τής Ν.Δ.θά προτείνουν,ώς επικεφαλής τού επικρατείας νά είναι ό ##Επίτιμος##!!!!

    Ό ΤΣΙΤΟΥΡΙΔΗΣ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ.!!!!!!
    ΠΑΩ ΝΑ ΄ΒΡΩ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΧΑΠΙΑ!!!!
    ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Α Δ Ι Α Ν Ο Η Τ Ο!!!!
    Μπλίχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Κι όχι τίποτε άλλο αλλά από σήμερα έχω τήν σημαία τής Ν.Δ. στό μπαλκόνι μου κι είμαι κι έν μέσω πρασινοφρουρών στήν γειτονιά μου Πειραική /Πειραιά,!!!

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 20/04/2012 19:05:58

      Μα δε χαίρεσαι να τους πιάσει ο λαός στα χέρια του; Μείνε εκεί που είσαι και άσε τους στρατηγούς... Τόπο στους νέους, τόπο στους πρωτάρηδες, ψήφο στους άγνωστους... Από αυτούς κάτι καλό θα βγει...

      • ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
        ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ tasos1 20/04/2012 19:46:11

        Τί λές ρέ φίλε???
        Ακόμη κι ή παρουσία του,ώς απλό μέλος τού κόμματος,θά έπρεπε νά θεωρείται ώς μεγίστη προσβολή τόσον διά τόν ίδιον τόν Κ.Κ. προσωπικά αλλά καί όσον διά τούς ίδιους τούς απανταχού ψηφοφόρους τής Ν.Δ. !!!!
        Δι΄αυτό ##στηθήκαμε## διά νά εκλέξουμε τόν Α.Σ. τόν Νοέμβριο τού 2009 τρείς ώρες (χαλάλι του),διά νά εμφανίζονται οί βαρώνοι-νταβατζήδες καί δή ό Σάββας Τσιτουρίδης κι ώς υποψήφιοι??.
        Ούτε από τά σκαλάκια τής Συγγρού νά περνά!!!

        Επαναλαμβάνει σέ κάθε ομιλία του ό Α.Σ.,ότι ή επιλογή διά κάθαρση είναι πλέον στά χέρια μας αλλά όχι καί τό κάθε κομματικό κατακάθι νά μάς προκαλεί συναισθήματα καί μνήμες.
        Έτσι τυχαία ηττήθη ή Ν.Δ. τό 2009 μέ 11 μονάδες διαφορά από έναν μέ iq γαποβλήτου????

        Νά ξηλωθή ΑΜΕΣΑ ή αρμόδια(!!!!!) επιτροπή διά τίς υποψηφιότητες τής Ν.Δ.!!!!!

        • tasos1 avatar
          tasos1 @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 21/04/2012 09:19:35

          Με είδες να διαφωνώ μαζί σου; Πρώτος - πρώτος να φύγει ο Λυκουρέντζος...

  25. christof avatar
    christof 20/04/2012 18:57:11

    Ο Σαμαρας εγινε αρχηγος με τη εντολη του Λαου και οχι της κοινοβουλευτικης ομαδας.Για να κυβερνησει πρεπει να ψηφισουμε καινουργιους,αφθαρτους,καταξιωμενους .Οχι σταυρο στους πρωην.Κανεις βουλευτης ,κανεις γονος να ξαναμπει στη βουλη.

  26. Γιάννης avatar
    Γιάννης 20/04/2012 19:18:48

    Ότι και να λέμε η υποψηφιότητα του Συμπιλίδη ήταν τεράστιο πολιτικό λάθος όπως και άλλες αλλά αυτή τράβηξε τα βλέμματα και απορρόφησε τις "διαμαρτυρίες" για τις άλλες υποψηφιότητες. Σίγουρα ο κόσμος αποφασίζει με την ψήφο του αλλά η ζημιά έγινε(ελπίζω να είναι μικρή).

  27. spiros avatar
    spiros 20/04/2012 19:36:52

    Σήμερα φωνάζου όλοι αυτοί που θέλησαν να ονομάσουν τα σημερινά Σκόπια ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Τους ονομάζεις προδότες; Τους αποκαλείς πα΄τριδες; Πάντος πότέ πατριώτες εφόσον σε δέκα χρόνια θα το ξεχνούσε η Ελλάδα. Αντί λοιπόν σήμερα να τιμήσουμε όλους αυτούς που αντιστάθηκαν να τους λοιδωρούν όλους αυτούς οι............. "ανθέλληνες". Έχουν ακόμη και όσοι επέβαλαν ανθελληνικότατη ιστορία της κ. Ρεπούση να γβαίνουν και να μιλούν . ΝΤΡΟΠΗ .. Δεν πάτε σπίτι σας για να ηδυχάσει ο τόπος; Είσαστε επιζήμιοι μαζί όσο και ο ΓΑΠ. Φτάνει μέχρι εδώ.

  28. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 20/04/2012 20:15:47

    Ακριβώς όπως τα λέει το άρθρο .Μέχρι πότε θα υπαγορεύουν οι γόνοι,
    οι φαμίλιες,ο Καρατζαφέρης,η Ντόρα,ο Καμμένος κ.λ.π. ποιοί θα είναι
    οι υποψήφιοι της Ν.Δ.Έλεος!Η δική τους προδοσία, είναι αυτή που θα
    τους βαραίνει από τώρα και στο εξής.Ας μην ασχολούνται με τις προδοσίες
    των άλλων.Ήταν άλλες οι συγκυρίες.Άλλο να κατεβάσεις την οικογένεια
    Μητσοτάκη από τον θρόνο και να εμποδίσεις την εδραίωση της δυναστείας
    τους στον αιώνα τον άπαντα,{αν και ούτε αυτό τους εμπόδισε} και άλλο
    να ρίχνεις ένα ολόκληρο λαό στα τάρταρα.Άλλο να εμποδίσεις το ξεπούλημα
    του ΟΤΕ και άλλο να δηλώνεις απλός στρατιώτης μετά που έχασες τηνμάχη
    για την προεδρία και να προκαλείς την διαγραφή σου ,με ψήφιση του επαίσχυντου 1ου μνημονίου,που καταρράκωσε τον ελληνικό λαό.
    Άλλο ήθος να παραδίδεις την έδρα σου στο κόμμα με το οποίο εξελέγεις {όπως
    ο Σαμαράς το 1993}και άλλο ήθος να κάνεις το κουνέλι{όπως η Ντόρα και ο
    Καμμένος}.
    Όσο για τον Συμπιλίδη που κατά τα Μ.Μ.Ε. έκανε ζημιά στην Ν.Δ.έχω ακούσει
    τα καλύτερα.Μάλλον ψήφους θα έφερνε παρά θα αφαιρούσε.
    Τέλος πάντως!Γιαδικιάρογλου συμφωνώ μαζύ σου.

  29. Γιώργος Πράντζος avatar
    Γιώργος Πράντζος 20/04/2012 20:31:33

    Γιώργο, είναι τιμή μου που με θεωρείς φίλο σου.

    • Wolf avatar
      Wolf @ Γιώργος Πράντζος 20/04/2012 21:19:35

      Και δική μου!!!

  30. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 20/04/2012 20:42:42

    Πρεπει να θυμισω σε οσους το ξεχνουν οτι η στιγμη που ο Συμπιλιδης αποφασισε να "ριξει" την κυβερνηση της ΝΔ:
    - δηλαδη 6 μηνες πριν την ληξη της θητειας της και οταν..
    -οταν επι 3,5 χρονια η κυβερνηση Μητσοτακη προσπαθουσε με "νυχια και με δοντια" να εφαρμοσει προγραμμα μεγαλων Διαρθρωτικων Αλλαγων...Αυτες τις Αλλαγες, που τοτε δεν εγιναν, και που τις πληρωνει"με αιμα" σημερα η Ελλαδα και οι Ελληνες και μαλιστα με τοκο.
    -Μιλω καθαρα για κοινωνικο-οικονομικα ζητηματα και αφηνω εκτος την Εξωτερικη Πολιτικη...
    -Ηταν προσχεδιασμενο,οπως λεγεται, τους τελευταιους 6 μηνες να "χαλαρωσει"το προγραμμα με καποια ανακουφιστικα μετρα,ετσι ωστε να πανε σε εκλογες με προοπτικη νικης..
    Ετσι παιζοταν το πολιτικο παιχνιδι πριν 20 χρονια..
    Σε αυτη τη χρονικη συγκυρια ομως ο Συμπιλιδης με την σταση του, αλλαξε τον ρουν των πραγματων-για να μην πω της Ιστοριας..και φθασαμε σημερα στο σημειο "μηδεν" την χωρα μας ..
    Ηταν Ατυχεστατη η αποφαση να περιληφθει παλι στα ψηφοδελτια της ΝΔ. Ξυσθηκαν πληγες που δεν εχουν επουλωθει ακομη...

  31. Θύμιος avatar
    Θύμιος 20/04/2012 20:46:12

    το θέμα είναι οι Καραμανλήδες, όχι το Μητσοτακέικο!

    • Θύμιος avatar
      Θύμιος @ Θύμιος 20/04/2012 20:47:21

      α!!! και ο Τράγκας!

  32. firiki2010 avatar
    firiki2010 20/04/2012 22:13:09

    Eίναι μεγάλη παρεξήγηση εαν νομίζουν κάποιοι ότι "....Το θέμα του Συμπιλίδη λύθηκε από την ίδια την παράταξη το Νοέμβριο του 2009. Τότε που 800.000 στήθηκαν στην ουρά και εξέλεξαν αρχηγό τον Σαμαρά. Έδωσαν δηλαδή τέλος υπέρ του σε ένα πρόβλημα που δίχαζε επί χρόνια την παράταξη...."
    Το Νοέμβριο του 2009 οι Νεοδημοκράτες αποφάσισαν ποιον κρίνουν καταλληλότερο για αρχηγό τους. Τίποτα άλλο.
    Η υπόθεση του Συμπιλίδη όπως και της ΠΟΛΑΝ κρίθηκε από τους Νεοδημοκράτες και στις εκλογές του ΄93 και στις εκλογικές αναμετρήσεις που ακολούθησαν.

  33. juliet avatar
    juliet 20/04/2012 22:30:06

    Από το πρωί το ψάχνω .Στις εκλογές την 20/11/1977 η Ν.Δ με αρχηγό τον Κ.Καραμανλή Α επήρε 41.84% .......Κομμα Νεοφιλελευθέρων πήρε 1.08%.
    Κουίζ:Ποιός ηγείτο αυτού του κόμματος; Αν δεν κάνω λάθος ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης ,ο ''δεξιός'' που έρριξε ο Συμπιλίδης.
    Σταματήστε λοιπόν τα σάπια και για μιά φορά σταθείτε απέναντι στα παιδιά σας ,στις επόμενες γενιές όχι οι μίζεροι ,κακομοίρηδες ,ελεεινοί αλλά οι γενναίοι ,μεγαλόψυχοι ,τολμηροί Ελληνες .Είναι η τελευταία ευκαιρία να λυτρωθούμε από τα φαντάσματα ,τους ελεεινούς ,κλέφτες που λεηλάτησαν την Πατρίδα μας.Αν δεν υπάρξει αύριο ,τελειώσαμε .Αν δεν υπάρξει ελπίδα ,πεθάναμε.Αν δεν μονιάσουμε,,υποδουλωθήκαμε.Διαλέγουμε και παίρνουμε.Η ευθύνη δική μας.Το κρίμα στα παιδιά μας .Η ανέχεια στους γέροντες γονείς μας.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ juliet 20/04/2012 23:41:43

      Μάλλον κάνεις κάποια λογικά άλματα. Ο Συμπιλίδης δεν έριξε τον Μητσοτάκη του 1,08% αλλά μια κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας που είχε πάρει 48% και κρεμόταν σε μια ψήφο λόγω του εγκληματικού εκλογικού νόμου Κουστόγιωργα. Ετσι όπως πας θα μας πεις ότι οι Νεοδημοκράτες ενθουσιάσθηκαν για την κίνηση Συμπιλίδη.

      Απο κεί και πέρα δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω ότι τα πράγματα σήμερα είναι πολύ σοβαρά για να μπαίνουμε στη διαδικασία να τα κρίνουμε με προ 20ετίας όρους.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ firiki2010 20/04/2012 23:48:50

        Φίλε Φιρίκι, ο Συμπιλίδης έφυγε και έπεσε η Ν.Δ. πληρώνοντας με το ίδιο νόμισμα. Δεν ακούω να λέει κανέναςγια τον Κατσίκη που έφυγε από την ΔΙΑΝΑ αφήνοντάς τη χωρίς έστω και τυπική κοινοβουλευτική εκπροσώπηση. Ανατρέξτε στις δηλώσεις Στεφανόπουλου εναντίον του Μητσοτάκη περί αποστασίας του '65.
        Άστα λοιπόν, τα σας μας και τα μας μας.

      • juliet avatar
        juliet @ firiki2010 21/04/2012 00:04:43

        Θέλω να σου πω ότι ο Μητσοτάκης πάντα Μητσοτάκης ήτανε .Ο σκοπός του ήτανε να ηγηθεί κόμματος .Αν δεν ήτανε ο Ανδρέας ίσως το πασοκ είχε για αρχηγό αυτόν.Αλλοστε όσες φορές το πασοκ χρειάστηκε δεκανικι ν'είναι καλά ο άρχοντας των Καρπαθίων.Δεν έπεσε από τον Συμπιλίδη .Ηθελε να πέσει και να ''φάει'' και τον νεαρό τότε Σαμαρά που πληρούσε τις προυποθέσεις για ν'αναλάβει την αρχηγία της δεξιάς παράταξης.Ο Μητσοτάκης δεν ήτανε δεξιός εκτός και αν έχετε το κόμπλεξ να σας πούνε δεξιούς ενώ σαν νεοφιλελεύθεροι αισθάνεστε καλύτερα.

    • ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
      ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ juliet 21/04/2012 09:07:01

      Εάν προστρέξεις στήν πολιτική ιστορία τής 10ετίας τού ΄60,θά διαπιστώσεις ότι ό Μητσοτάκης ύπήρξε ό πιό σφοδρός πολιτικός εχθρός τού Εθνάρχη,κάτι άλλωστε πού τό έχει ομολογήσει κι ό ίδιος ό Μητσοτάκης σέ πολλές συνεντεύξεις του.
      Τελευταίο, τό περιστατικό στό Συμβούλιο τών αρχηγών,διά τό Μακεδονικό τό 1993,όταν ό Εθνάρχης,μέσα στό προεδρικό γραφείο,τού κατέβασε όλα τά Καραμανλικά καντήλια ,δικαιώνοντας τόν Σαμαρά διά τήν σθεναρά στάση/αντίδρασή του,στό Εθνικό πρόβλημα,διά τήν ονομασία τών Σκοπίων.
      Όχι μόνον ή οικογένεια Μητσοτάκη υπήρξε ό σφοδρός εχθρός τού Εθνάρχη άλλα καί διαχρονικά ό σφοδρότερος εχθρός τής δεξιάς παράταξης (ΕΡΕ + Ν.Δ.) μέχρι καί σήμερα.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 21/04/2012 09:10:36

        Προσυπογράφω του λόγου το αληθές! Ο κ. Μητσοτάκης ήταν και ο κύριος στυλοβάτης του λεγόμενου "ανένδοτου". Που διαχρονικά είναι το σημείο αναφοράς της σημερινής εικόνας της χώρας μας.

      • juliet avatar
        juliet @ ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 21/04/2012 09:13:09

        Καλημέρα,
        ξέρεις τι είναι να κάνεις ήρωα ...ποιόν; τον Μητσοτάκη ,όταν ο ίδιος το ομολογεί.Δεν υπήρξε ΠΟΤΕ δεξιός .Και να φτύνουμε τους δεξιούς....
        Εγώ να δεις εδω που μένω ...τι πράσινα ξυνά φρούτα έχω!

  34. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/04/2012 00:01:50

    "Δεν ήξεραν ότι θα υπήρχαν αντιδράσεις όταν έβαζαν τον Συμπιλίδη στα ψηφοδέλτια;"

    Συγνώμη εγώ κατάρτισα τα ψηφοδέλτια;
    Εγώ τα ενέκρινα;
    Ευθύνες δεν υπάρχουν;
    Είναι εικόνα οργάνωσης αυτή σε κόμμα που διεκδικεί να αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας;

    Συμφωνώ ότι δεν είναι ώρα τώρα.
    Συμφωνώ ότι πρέπει να πάμε γερά έως την 6η Μαϊού στις κάλπες.
    Αλλά επιλογές πρόσωπα δομές λειτουργία και οργάνωση (αμάν με τα φέουδα και τις παρέες) αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι στη Συγγρού ορισμένοι κοιμούνται αναμένοντας έδρανα και καρέκλες.
    Με ευθύνες όλων :και όσων ενεργούν και όσων τους ανέχονται.

  35. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 21/04/2012 01:18:12

    Mέγιστη επικοινωνιακή γκάφα..έριξε μύλο στα πράσινα και ντορικά παπαγαλάκια..Ο Ηγέτης είναι άφιλος και δεν εμπιστεύεται τίποτα και κανέναν πέρα από το ένστικτό του..Όχι συμπιλίδης,ούτε ο θεός ο ίδιος να είσαι..

  36. seraios avatar
    seraios 21/04/2012 14:35:25

    στις 6 Μαΐου δεν ψηφίζουμε νυν βουλευτές, γόνους και επιγόνους!!!!!!

  37. kostikas avatar
    kostikas 25/04/2012 04:39:41

    Το πρόβλημα στη Νέα Δημοκρατία είναι ότι θα υπάρχει πάντα κάποιος με το όνομα μητσοτάκης, ας φύγει κ ο τελευταίος με το όνομα αυτό για να προχωρήσει μπροστά η παράταξη και να έλθει καθαρός πνεύμονας που έχει ανάγκη. Στο Κιλκίς δεν ασχολούνται τόσα χρόνια με την εξαθλίωση που έχουν φέρει τα μικρο στελέχη της ΝΔ στο τόπο αλλά με την υποψηφιότητα του Γ.Συμπιλίδη, τρέμουν ότι χάνουν την καρέκλα κ είναι αυτοί που εδώ κ 5 χρόνια θα μιλούσαν για τα συμφέροντα, δεν πειράζει όμως, διότι και οι φίλοι του Α.Σαμαρά μπορούν να αξιοποιηθούν από τον πρόεδρο και ξέρετε γιατί; διότι διαθέτουν Ανώτερη Στάση : Ανώτερη Νοημοσύνη (σ.σ. προέρχομαι από χωριό του Κιλκίς)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.