#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/06/2011 08:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ιδιοκτήτες ΙΧ: τα συνήθη θύματα



Έκανες το λάθος να αγοράσεις αυτοκίνητο πάνω από 1.900 κυβικά; Την πάτησες. Ο Βενιζέλος καραδοκεί. Καθιερώνει έκτακτη εισφορά για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.

Θα πληρώσουν 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης. Δηλαδή, ο κάτοχος αυτοκινήτου 2.000 κυβικών θα πληρώσει 440 ευρώ έκτακτη εισφορά.

Φυσικά, δεν θα πρέπει να ξεχάσει την αύξηση 10% στα τέλη κυκλοφορίας του 2012, οπότε καλύτερα να το πάει για απόσυρση παρά να το κρατάει.

Τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι τόσο τσουχτερά που και τζάμπα να το δίνουν το αυτοκίνητο οι αντιπροσωπείες, κανείς δεν θα το αγοράζει.

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί μέχρι την 31-10-2010 καθώς και για δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησης τους τα τέλη θα ξεκινούν από 20 ευρώ για μέχρι 300 κυβικά εκατοστά και φθάνουν τα 1.320 ευρώ για πάνω από 4.001 κυβικά. Στα μεσαία αυτοκίνητα τα νέα τέλη διαμορφώνονται στα 135 από 120 ευρώ από τα 1.072 μέχρι τα 1.357 κυβικά εκατοστά και σε 240 από 220 ευρώ από 1.358 μέχρι 1.548 κυβικά εκατοστά.

Χτυπάει δηλαδή και το μικρομεσαίο αυτοκίνητο ενώ όσοι έχουν πάνω από 4.000 κυβικά θα κληθούν να πληρώσουν επιπλέον 120 ευρώ και από τα 1.200 θα φτάσουν τα  1.320 ευρώ.

Επίσης, αυξήσεις στα τέλη από 10 μέχρι 40 λεπτά ανά γραμμάριο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα επιβάλλονται στα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά την 1-11-2010.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 25/06/2011 08:17:33

    Δεν εχω δεν πληρωνω.
    Τερμα.
    Θα γεμισουμε με αυτοκινητα, χωρις πινακιδες, και αντε να σε γραψει η τροχαια , θα τρωνε και ξυλο.

  2. axis avatar
    axis 25/06/2011 08:55:17

    Τα περισσότερα αυτοκίνητα 2.000 κυβικών ανήκουν σε οικογενειάρχες μεσαίας οικονομικής στάθμης που τα αγόρασαν προκειμένου να μετακινούν τα παιδιά τους με ασφάλεια και να πηγαίνουν με άνεση τα σαββατοκύριακα στο χωριό των γονιών τους. Οι περισσότεροι τα αγόρασαν πριν από την κρίση μη γνωρίζοντας οι άμοιροι τι σχεδιάζει γι' αυτούς το ΠΑΣΟΚ.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ axis 25/06/2011 09:56:46

      Axis, γνωρίζω πολλούς οικογενειάρχες όπως λες, που μπορεί να δηλώνουν εισόδημα κοντά στις 10.000 ευρώ και εκτός από το αυτοκίνητο των 2 ή 3.000 κυβικών έχουν κι' ένα επτάμετρο σκάφος με 200άρα μηχανή και ένα εξοχικό 50 μέτρα από το κύμα. Γι' αυτούς θα είναι ίσως η πρώτη φορά που θα πληρώσουν φόρο έστω και μ' αυτό τον τρόπο.

      Οι κανονικοί οικογενειάρχες έχουν τρέξει -πολλοί από αυτούς- να αλλάξουν ήδη από πέρυσι τα αυτοκίνητά τους αφού ούτως ή άλλως πλήρωναν εξωγήινο τέλος κυκλοφορίας, κοντά στα 900 ευρώ.

      • maniakos avatar
        maniakos @ Βούρδουλας 25/06/2011 12:19:22

        Δεν τους καρφώνεις ρε φίλε στον βενιζέλο να γλυτώσουμε τουλάχιστον εμείς οι υπόλοιποι που κάναμε το λάθος να πάρουμε ένα σκόντα 2000 κ.ε με 18000 ευρώ, να κουβαλάμε με ασφάλεια τα τρία παιδιά μας , ενώ μια μερσεντές clk με φουλ εξτρά 1800 αξίας 60000 ευρώ και παρά ταύτα δεν πληρώνει τίποτα ο ιδιοκτήτης του? Άντε κάνε καμία δουλεία από το να κάθεσεσαι και να γράφεις μαλ....ιες παίζοντας με τα νεύρα μας.

        • KillTheKing avatar
          KillTheKing @ maniakos 25/06/2011 14:51:42

          ++++++++++++++++++++++++++++++
          TheKing

  3. juliet avatar
    juliet 25/06/2011 09:25:09

    Θα πρέπει να εμπεδώσουμε ότι έχουμε να κάνουμε με αναξιόπιστο κράτος που κόβει και ράβει κατά τω δοκούν τους νόμους προκειμένου να οφελειθεί το ίδιο.Σωστά ,θα πείτε ,και εγώ λέω γιατί να μην ξέρω και να επιλέγω εγώ αν θέλω να φορολογηθώ,ΟΧΙ εκ των υστέρων.Αν λένε 200 τ.μ αφορολόγητο θα υπολογίζετε 120,αν θα έχουμε ζόρια.Αν λένε χ ποσό για τεκμήριο 1600κ αυτοκίνητο ,θα υπολογίζεται χ+20% επάνω και πάμε λέγοντας.Το κράτος μας αποτελείται απο φιλοτομαριστές νομοθέτες και εισηγητές που ενδιαφέρονται όχι για την ευημέρια των Ελλήνων(δεν μπορω να γράψω των Ελλήνων πολιτών μιας και είμαστε Τροΐκανοί πολίτες πιά)αλλά για την ευημέρια της τσέπης τους και των συντρόφων τους.Και εμείς μια ζωή θα πληρώνουμε το τίμημα των λανθασμένων πολιτικών μας επιλογών.

  4. Κυνηγός avatar
    Κυνηγός 25/06/2011 09:49:42

    Δηλαδή ενώ μέχρι πριν λίγα χρόνια το ίδιο το κράτος σου έδινε και κίνητρα (αφορολόγητα για τρίτεκνους-πολύτεκνους) για αγορά αυτοκινήτου 2000 cc, τώρα σου λέει έκανα λάθος, φέρτα πίσω. Δηλαδή καλούμε να πληρώσω περίπου 1700€ (τέλη κυκλοφορίας, φόρο, ασφάλεια) ετησίως, συν 2€ το λίτρο την βενζίνη. Συγνώμη κ. Βενιζέλο, αλλά φροντίσετε να έχετε αποθήκες για να αποθηκεύσετε τις πινακίδες. Α ρε Έλληνα που σου έφταιγε ο ΚΚ και όχι η ¨τύφλα¨ σου.

    • juliet avatar
      juliet @ Κυνηγός 25/06/2011 13:36:22

      Κυνηγέ,διαφωνώ στο ,α,ρε Ελληνα που σου έφταιγε ο ΚΑΚ.Ε ΦΤΑΙΓΕ, όταν το 2004 ανέλαβε η κυβέρνησή του θα έπρεπε πολλοί απο τους σημερινούς σωτήρες να περάσουνε δικαστήριο και να είναι μέσα,ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ σου λέει τίποτε;ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ του ΑΘΗΝΑ 2004 ......κλπ ,σου φέρνω παραδείγματα κατανοητά σε όλους .Και αν προχθές στη βουλή όταν σηκώθηκαν και έφυγαν οι βουλευτές ,όταν ο Πάγκαλος βλογούσε τα γένια του ,ο ΓΑΠ είπε στο Σιούφα που πάει και το Στρουφάκι έκατσε στη καρεκλίτσα του.
      ''Ανδρας είναι αυτός που ξέρει τι θέλει ή κάνει πάντα αυτό που ξέρει πως πρέπει.
      Κουτός αυτός που δεν μπορεί να σκεφθεί και δούλος αυτός που δεν τολμά να σκεφτεί.''
      Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε μόνο ετσι θα μπορέσουμε να διορθώσουμε ότι πονάει τη Πατρίδα.

  5. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 25/06/2011 09:56:42

    Δεν προτίθεμαι να πληρώσω "χαράτσι".Εχω ένα αυτ/το κυβισμού 2389 κ.εκ. με πρώτη άδεια κυκλοφορίας του 1999.Το ίδιο αυτ/το στη Γερμανία έχει τέλη κυκλοφορίας 146,00 € ενώ εδώ μου ζητάνε 800,00 +20%+ 5% .Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα.Το αποτέλεσμα;Θα πέσει ακόμη περισσότερο η κίνηση και συνεπώς η κατανάλωση καυσίμων.Να δω από που θα μαζέψουν τους άμεσους και έμμεσους φόρους.Οι άνθρωποι είναι "αλλού" μακράν. Το σχέδιο συγκεκριμενοποιείται και εξωτερικεύεται: η διάλυση της μεσαίας κοινωνικής τάξης και η δημιουργία κοινωνίας 2 ταχυτήτων, των πολύ πλουσίων από τη μια και των αγωνιούντων για τον επιούσιο από την άλλη.

    • Κυνηγός avatar
      Κυνηγός @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 25/06/2011 10:17:49

      Από την επιβολή έκτακτης εισφοράς εξαιρούνται τα αυτοκίνητα με παλαιότητα άνω των 10 ετών.

      • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
        ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ Κυνηγός 25/06/2011 11:36:34

        Φίλε μου, το τελευταίο που με απασχολεί είναι η "παλαιότητα"...

  6. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 25/06/2011 10:13:18

    ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΨΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ.
    ΑΥΤΟΙ ΑΝ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ.

    • Λάμπρος avatar
      Λάμπρος @ ΔΗΜΟΣ 02/08/2011 14:09:15

      Δήμο, έχεις απόλυτο δίκιο! Τί κάνουμε όμως; Εγώ πιστεύω ότι από Σεπτέμβριο μέχρι Δεκέμβριο θα γίνουν κοσμογονικές αλλαγές! Αυτά τα μέτρα είναι τελείως άδικα. Εγώ πιστεύω θα κάνουν πίσω. Για να δούμε!

  7. kiki avatar
    kiki 25/06/2011 10:14:33

    Οι ελληνες συμπολιτες μας δυστυχως , ενα μερος του δηλαδη ναμαστε και ειλικρινεις, ειναι μονιμως κοψοχερηδες.
    Το 81 ψηφιζουν Πασοκ για αλλαγη.Το 85 το εχουν μετανιωσει, αλλα με το Τσοβολα δωστα ολα, αντε ξαναψηφιζουν, το 89 τρεχουμε και δεν φτανουμε ,λιγο απο δω λιγο απο εκει, τα καταφερνει η ΝΔ και βγαινει , και θα το λεω και με τις ψηφους της αριστερας, 5% δωσανε στην Αθηνα.Μετανιωνουν παλι ψηφιζουν τον διασωληνομενο. Και μετα τον Κινεζο , το Χρηματηστηριο-Πυραμιδα, μετανιωνουν αντε Καραμανλης, αντε Πασοκ, το τραγικωτερο με τον ΓΑΠ.
    Αυτοι θεωρουνται σοβαροι ψηφοφοροι, με γνωση της δυναμης της ψηφου τους, οχι.
    γενικως ουτε ξερουν τι τους γινεται.
    Για χρονια χωρις ιδεολογια, μια σουπα , σαν να βρισκεται σε πληστηριασμο η ψηφος τους , ποιος δινει τα πιο πολλα, λεμε μετα για τον βασιλια των γυφτων στην Θρακη που παιρνει προσφορες.
    τωρα δεν τους αρεσει , ζοριζονται, οι πασοκοι οχι ιδιαιτερως, μια και αυτοι δημ. υπαλληλοι εχουν εξασφαλισει επιδοματα επι επιδοματων που δεν εχουν κοπει,ορα ΔΕΣΤΕ, στους τελωνειακους, αυτο το πληρωνουμε δευτερη φορα μεσω ΔΕΗ.
    Αυτοι λοιπον να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα, αυτοι να βγουν , αμ δε, καθονται και βλεπουν τηλεοραση και βλεπουν το πληθος και ευχαριστιουνται.
    Η αριστερη πρωτοβουλια το αριστερο ρευμα, οι ελληνες σοσιαλιστες, ολο ανακοινωσεις βγαζουν χεσμενοι μην χασουν την εξουσια.
    Και ολοι οι αλλοι ειμαστε τζαμπατζηδες, λαμογια , κοπριτες, σαυτο το κρατος τσιρκο, με 18 φορολογικα νομοσχεδια σε ενα χρονο, βρε αντε απο εκει, δεν πληρωνω γιατι δεν εχω .
    Χεστηκα τι θα γινει το κρατος σας και η πασοκικη πατριδα σας.Δεν πληρωνω.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ kiki 25/06/2011 11:09:31

      Κική, επισημαίνεις το πολύ σοβαρό έλλειμμα περί την αγωγή του πολίτη που διατρέχει το σύνολο των νεωτέρων γενεών. Αν οι νέοι κυρίως είχαν συναίσθηση της δύναμης της ψήφου, τα ποσοστά αποχής δεν θα είχαν φθάσει εκεί που πήγαν, στις τελευταίες αναμετρήσεις. Βέβαια δεν ήταν ο μόνος παράγοντας, δεδομένου ότι η άγνοια πολλών παραμέτρων και πληροφοριών (σωστά) ωδήγησε στο να αποφύγουν να πάρουν θέση, αλλά και πάλι ... Ευτυχώς που το διαδίκτυο βοηθάει στο να ξεπεραστεί ο σκόπελος της άγνοιας.

      • Αίθρα avatar
        Αίθρα @ δρόμος 25/06/2011 11:35:44

        Δεκτό εν μέρει αυτό που λέτε, όμως η Κική μιλά για την περίοδο από το 81 και μετά. Δε νομίζω πως όλα αυτά οφείλονται στο ότι οι (τωρινοί) νέοι δεν έχουν συναίσθηση της δύναμης της ψήφου. Όσοι είναι 23 ετών πχ έχουν ψηφίσει δύο φορές σε βουλευτικές. Θα έλεγα, συνεπώς, ότι το σοβαρό έλλειμμα περί την αγωγή του πολίτη αφορά και στους μεγαλύτερους στην ηλικία (αν όχι κυρίως σε αυτούς).

        • kiki avatar
          kiki @ Αίθρα 25/06/2011 12:10:55

          Αιθρα,
          οχι δεν λεω για τα νεα παιδια, εχω και εγω νεο παιδι, που βρισκεται ιδεολογικα, μεταξυ του κατι , με υψηλο εθνικο φρονημα, συντηρητικη, αλλα εργαζομενη περιστασιακα , εδω και καποια χρονια αρχισε να καταλαβαινει οτι τιποτα δεν δωριζεται, αλλα κατακτιεται
          Για τους αλλαλουμ πιο μεγαλους λεω.Μετα την χουντα οντως ονειρευτηκαμε μια αλλη δημοκρατια, αλλα επιμενω το λουμπεν τμημα που την περιοδο της χουντας , εβγαλε χρηματα , και ενοιωσε οτι ανεβηκε ταξικα, απεκτησε αυτοκινητο σπιτι, και καλα καναν, οι ανθρωποι, μεταφερθηκε ολο σουμπιτο στο πασοκ, νοιωθοντας ισως οτι ετσι θα κραταγαν τα κεκτημενα,και με τον λαικισμο και την μπουρδολογια του Αντρεα, διαμορφωθηκε δυστυχως αυτο το πολιτικο φαινομενο του κενου ιδεολογιας ψηφοφορων, που το μονο που τους ενδιαφερει, ειναι η φιγουρα στον γειτονα, η εξουσια στον μικροκοσμο τους,και η στρεβλη κοινωνικη ανοδος, χωρις πνευματικο υποβαθρο.
          γιαυτο και ειλικρινα μονιμως τους φοβαμαι , τι στην ευχη σκεφτονται αν σκεφτονται οταν ψηφιζουν.

  8. Decodex avatar
    Decodex 25/06/2011 10:24:20

    Μπορεί κάποιος από το ΥΠΟΙΚ να μας πεί πόσο αυξήθηξαν τα έσοδα μετά την αύξηση του ΕΦΚ στα καύσιμα; Έχει περισσότερα έσοδα το κράτος σε σχέση με πριν; Εεεε;

    Επίσης που πήγαν τα υβριδικά που βγάλαν αμέσως μετα τις εκλογές και κάνανε φιγούρα τα μέλη της κυβέρνησης; Με τι αυτοκίνητα κυκλοφορούν τώρα;

    Και όσον αφορά τον κυβισμό, με ποιά λογική ένα αυτοκίνητο 2000cc θεωρείται τι; Είδος πολυτελείας;
    Και ένα 1400cc, 1600cc ή 1800cc turbo θεωρείται κατώτερης κλίμακας;
    Τα τελευταία μπορεί να είναι ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ από ένα συμβατικό 2000cc αλλά ΚΑΙ να χρειάζονται το ίδιο κόστος συντήρησης.

    Οι "επιστήμονες" που σκέφτηκαν αυτά τα μέτρα "ζούνε αλλού" και έχουν περιορισμένη αντίληψη της πραγματικότητας.

  9. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 25/06/2011 11:03:25

    Στενός συγγενής μου είναι δημόσιος υπάλληλος και η σύζυγός του ιδιωτική υπάλληλος. Είχαν από το 1983 ως το 2006 (23 χρόνια), ένα αυτοκίνητο 1100 κυβικών. Το 2006, αφού τακτοποίησαν κάπως τη ζωή τους, αγόρασαν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο (Passat). Παράγονταν τότε στα 1600 και 2000 Κ.Ε.
    Αφού δεν υπήρχε ζήτημα τεκμηρίων και άλλων υπερβολικών επιβαρύνσεων, είπαν να δώσουν τις 3000 € της διαφοράς και να πάρουν την σωστή, ασφαλή έκδοση του αυτοκινήτου.
    Από τότε ξέρετε, περίπου, τι συμβαίνει.
    Πληρώνουν τις απίθανες έκτακτες εισφορές, τα απίθανα τέλη κυκλοφορίας (600 €) και οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι να κάνουν.
    Πέρυσι που καθιερώθηκαν τέλη κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους, το ανίκανο κράτος τα εφαρμόζει μετά το Νοέμβριο του 2010. Έτσι, το ίδιο αυτοκίνητο αγορασμένο τώρα (που επανήλθαν τα τεκμήρια, οι έκτακτες εισφορές κ.λ.π. - και πάλι αποφασίζει κανείς να το αγοράσει) πληρώνει περίπου 250€ τέλη κυκλοφορίας. Αυτός που το αγόρασε σε ανύποπτη εποχή, τα τριπλάσια, ενώ είναι της ίδιας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Πλήρης παραλογισμός.
    Οι άνθρωποι αισθάνονται παγιδευμένοι, δεν ξέρουν τι να κάνουν.
    Το αυτοκίνητό τους απαξιώθηκε, θέλουν και δεν μπορούν να το πουλήσουν (απαντώ σε ένα σχόλιο παραπάνω, ότι όσοι ήταν σε αυτή την κατηγορία τα άλλαξαν με μικρότερα).
    Εν τω μεταξύ, το συγκεκριμμένο μοντέλο παράγεται πλέον ως 1800 turbo. Αν και ακριβότερο, ούτε έκτακτη εισφορά και τέλη κυκλοφορίας 240€.
    Ποιά λογική υπάρχει σε αυτά τα μέτρα;
    Δεν μιλώ για συνέπεια του κράτους. Αυτοί ήλθαν για αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό και δεν έχουν δυσκολία να κάνουν όσα κάνουν.
    Ή μήπως συνέλαβε, έμμεσα, τους φοροφυγάδες; Στη περίπτωση που αναφέρω (μισθωτοί), διαφανή και επί χρόνια δηλωμένα τα εισοδήματά τους.

  10. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 25/06/2011 11:40:17

    Σε ΟΛΟ τον κόσμο φορολογείται η εργοστασιακή ιπποδύναμη και όχι τα κυβικά. Π.χ. τα νέα μοντέλα των 1.400 κ.εκ. παράγουν 140-180 bhp ενώ παλαιότερα μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού δεν "βγάζουν" πάνω από 120 bhp.Χώρα μπανανία, μπ@$%*^@ δεν ξέρω πια τι να πώ

  11. Nikos avatar
    Nikos 25/06/2011 11:44:33

    Ποιος μπορουσε να ηξερε?Την Τριτη ολοι στο Συνταγμα!!!

  12. Εγώ avatar
    Εγώ 25/06/2011 11:45:39

    Έχω ένα αυτοκίνητο 1900 κυβικά και πριν 4 χρόνια πλήρωνα 150 ευρώ τέλη και τώρα θα πληρώσω 300 ευρώ, δηλαδή τα διπλάσια! Ειλικρινά σκέφτομαι φέτος να μην τα πληρώσω αλλά φοβάμαι μήπως αύριο δεν θα μπορώ να πουλήσω το αμάξι άμα έχω απλήρωτα τέλη.

    Μ’ αρέσει που άλλαξαν υπουργό οικονομικών για να κάνει τα πράγματα καλύτερα και αυτός τα έκανε χειρότερα. Καλύτερα να φέρουν πάλι πίσω τον Παπακωνσταντίνου…

    • juliet avatar
      juliet @ Εγώ 25/06/2011 13:43:20

      @Εγώ
      Βεβαίως για να πουληθεί θα πρέπει να πληρωθούν όλα τα τέλη,εκτός και κάνεις συμφωνία με τον αγοραστή και τα πληρώσει εκείνος.Ενας τρόπος είναι να καταθέσεις τις πινακίδες και όταν πρόκειται να το πουλήσεις τις ξαναπαίρνεις τότε δεν είσαι υπόχρεως πληρωμής τελών.

  13. periandros avatar
    periandros 25/06/2011 12:43:10

    Δε θα πάρουν ούτε τα περσινά. Θα καταθέσω πινακίδες ή θα κυκλοφορώ με πλαστές. Θα με κάνουν παράνομο οι αλήτες.

    • juliet avatar
      juliet @ periandros 25/06/2011 14:14:13

      Με όλο αυτό το μπάχαλο λίγες οι πιθανότητες να σε πιάνουν,εκτός και τρακάρεις..εδώ τα παίζεις όλα.

      • kiki avatar
        kiki @ juliet 25/06/2011 18:08:16

        Συμφωνω , Ιουλιετα , ελαχιστες να σε πιασουν, μια και η αστυνομια τροχαια δεν εχουν βενζινη.
        Και να σε πιασουν θα φανε και ξυλο, αν πανε να σου γραψουν προστιμο.

        • Tasos Papadopoulos avatar
          Tasos Papadopoulos @ kiki 26/06/2011 19:29:49

          Ελληνικά Ι.Χ. με πινακίδες Βουλγαρίας
          25 Ιούνιος 2011 Προβολές: 18 ΕΛΛΑΔΑ
          Στη γειτονική χώρα καταφεύγουν ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες Ι.Χ. αυτοκινήτων, προκειμένου να προμηθευτούν πινακίδες κυκλοφορίας, διατηρώντας την ιδιοκτησία του οχήματος, αποφεύγοντας έτσι τα τέλη κυκλοφορίας και τις φορολογικές επιβαρύνσεις, καθώς και τα ακριβά ασφάλιστρα.

          Με την έκτακτη εισφορά, όπως την ονομάζει η κυβέρνηση, για Ι.Χ. άνω των 2.000 κ.εκ. και τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, αποδεικνύεται για ακόμα μία φορά πως το αυτοκίνητο από μέσο πρώτη ανάγκης έχει μετατραπεί σε είδος πολυτελείας, ανεξαρτήτως της αξίας του.

          Η κρίση που έχει χτυπήσει την πόρτα της χώρας μας έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στους επικεφαλής του Υπουργείου Οικονομικών, που θεωρούν ότι με μία τέτοια κίνηση θα συγκεντρώσουν σημαντικά ποσά στα ταμεία του κράτους.

          Στην πράξη, όμως, κάτι τέτοιο μάλλον δεν θα… γίνει, αφού το ελληνικό δαιμόνιο ετοιμάζεται να κάνει το... θαύμα του. Άλλωστε, όπως δηλώνουν πολλοί από τους ιδιοκτήτες, άλλα ποσά πλήρωναν και ήξεραν ότι θα πληρώσουν πριν από δύο χρόνια, όταν και αγόρασαν τα αυτοκίνητά τους, και άλλα καλούνται να πληρώσουν τώρα, με τα επιπλέον χρήματα να ξεπερνούν το 400% του αρχικού ποσού.

          Πινακίδες και μηνύσεις…

          Πολλοί από τους ιδιοκτήτες ετοιμάζουν να καταθέσουν μαζικά τις πινακίδες των οχημάτων τους, κάτι που, όπως υποστηρίζουν, υπάρχει η δυνατότητα να κάνουν πράξη, καθώς κάθε οικογένεια έχει πλέον 2 και 3 αυτοκίνητα.

          Άλλοι πάλι σκοπεύουν να προσφύγουν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, για να βρουν το δίκιο τους, αφού δεν μπορούν να το κάνουν στην Ελλάδα, όπου δεν υπάρχει κανένα πλαίσιο και όλα γίνονται ανεξέλεγκτα.

          Τέλος, υπάρχει και τρίτη λύση, που ήδη έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται, κυρίως σε όσους διαμένουν στη Βόρεια Ελλάδα. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η zougla.gr και αποκάλυψε το Zougla Radio, εκατοντάδες, προς το παρόν, Έλληνες πολίτες δημιουργούν τη δική τους εταιρεία στη γειτονική χώρα, με σκοπό να μειώσουν τα έξοδα που προκύπτουν από τη χρήση του αυτοκινήτου.

          Η Βουλγαρία στο παιχνίδι…

          Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια ειδικών γραφείων, έρχονται σε επαφή με ανθρώπους που γνωρίζουν το φορολογικό καθεστώς της Βουλγαρίας και με απολύτως νόμιμο, όπως λένε, τρόπο, δίνουν τη δυνατότητα σε όσους ενδιαφέρονται να κυκλοφορούν με αυτοκίνητα που φέρουν βουλγαρικές πινακίδες. Στην πράξη αυτό σημαίνει μείωση του κόστους ετήσιων εξόδων (τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια) που φτάνει και στο 1/3 από αυτά που θα πλήρωνε κάποιος στην Ελλάδα με το σημερινό καθεστώς. Πολύ απλά, οι εταιρείες αυτές εκδίδουν χαρτιά στον ενδιαφερόμενο πελάτη, του δημιουργούν μία ανενεργή εταιρεία ή τον εμφανίζουν ότι πληρώνει κάποιο ενοίκιο στη Βουλγαρία και προχωρούν την όλη διαδικασία. Από εκεί και πέρα, είναι υποχρεωτικό το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού (ακόμα και το κατατεθέν ποσό να είναι της τάξεως των 200 ευρώ) και να έχει ο ενδιαφερόμενος ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

          Η... παγίδα

          Για να γίνει πράξη όλο αυτό, πρέπει το αυτοκίνητο να ταξιδέψει στη Βουλγαρία. Ωστόσο, υπάρχει το πρόβλημα πώς ένα αυτοκίνητο με ελληνικές πινακίδες που αλλάζει σε βουλγαρικές, μπορεί να επιστρέψει έπειτα από χρόνια στην Ελλάδα και πάλι με ελληνικές, εάν και εφόσον πληρώσει τους δασμούς. Η λύση δεν είναι και η καλύτερη, οπότε έρχεται άλλη πρόταση από τη… Γερμανία ή και τη Βουλγαρία, όπου ο Έλληνας μπορεί να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο και με τον τίτλο ιδιοκτησίας να βγάλει βουλγαρικές πινακίδες.

          Σε κάθε περίπτωση, το κράτος θα χάσει τεράστια ποσά, ενώ θα εξέλθουν τεράστια ποσά εκτός συνόρων.

          Διαβάστε τι λέει σχετική αγγελία που μπορεί ο καθένας να βρει στο Διαδίκτυο

          «Εάν τα έξοδα του αυτοκινήτου σας (τέλη κυκλοφορίας, κ.τ.λ.) σας έχουν εξαναγκάσει να θέσετε το αυτοκίνητο προς πώληση ή να παραδώσετε τις πινακίδες του, έχουμε την πλέον οικονομικότερη λύση για να μην το αποχωριστείτε! Σας προτείνουμε να σας μετατρέψουμε το αυτοκίνητό σας με βουλγαρικές πινακίδες είναι άκρως νομιμότατο, δοκιμασμένο, δεν υπάρχει κίνδυνος κατάσχεσης από τις ελληνικές αρχές, διότι σας εξασφαλίζουμε βουλγαρική άδεια παραμονής, όπου σας δίνει επιπλέον δικαίωμα να αγοράσετε αυτοκίνητα από την Ε.Ε. Τα έξοδα είναι τα εξής:

          1ος χρόνος
          1001-2500 κ.εκ. = 1.000 €
          2501-3150 κ.εκ. = 1.100 €
          3151 κ άνω κ.εκ. = 1.200 €

          2,3,4ος... χρόνος
          1001-2500 κ.εκ.= 400 €
          2501-3150 κ.εκ. = 500 €
          3151 κ άνω κ.εκ. = 550 €
          Παρόμοιες διαφημίσεις μπορεί ο καθένας να βρει στο Διαδίκτυο

          Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται όλα τα απαιτούμενα έξοδα-χρεώσεις: (άδεια παραμονής, άδεια κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης, τραπεζικά έξοδα, ασφάλεια τύπου αστική ευθύνη + πράσινη κάρτα, τακτικός μηχανικός έλεγχος ΚΤΕΟ, τέλη κυκλοφορίας, οικολογικός φόρος, συμβολαιογραφικά).

          Δεν υπάρχει κίνδυνος απατεωνιάς, είναι δοκιμασμένο από Έλληνες πολίτες πελάτες μας ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων, δεν πληρώνετε προκαταβολικά, πληρώνετε πάντα στην ώρα διαδικασίας, όλα γίνονται με την παρουσία σας!». ΠΗΓΗ:

  14. juliet avatar
    juliet 25/06/2011 13:54:13

    @Φίλε του λαού,τα σέβη μου
    όλοι τούτοι οι σημερινοί φωστήρες λουστραριστήκανε και έγιναν πρότυπα προς μίμηση,μόνο που οι μιμητές δεν κατάλαβαν ότι ήτανε αυτοί που θα πληρώσουνε πρώτοι το μάρμαρο.
    Φίλε ,αυτοί δεν είναι οι ''κολητοί'' είναι οι συντρόφοι.Ο κολητός είναι ο κομιστής ,το γράμμα το διαβάζεις και μετά ανάλογα με το περιεχόμενο το κρατάς ή το στραπατσάρεις....

  15. Decodex avatar
    Decodex 25/06/2011 14:02:15

    Η λογική που χρησιμοποιείς στο ως άνω σχόλιο σου περί 1400 και κιμά μπορεί εξίσου να οδηγήσει και στο ακραίο παράδειγμα ότι κυκλοφορείς ξυπόλυτος και υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πατήσεις καρφί από τους υπόλοιπους που έχουν παπούτσια. Σου φταίνε λοιπόν και αυτοί που έχουν παπούτσια;

    Επίσης ο τυπάς με το 1400άρακι turbo με τα 160 άλογα μπορεί εξίσου να πέσει πάνω σου, όπως και χιλιάδες άλλες περιπτώσεις "χάρων" που κυκλοφορούν στους δρόμους και τα αυτοκίνητα που οδηγούν ή οι οδηγικές του ικανότητες αποτελούν βασικό παράγοντα δυνητικού ατυχήματος.

  16. Decodex avatar
    Decodex 25/06/2011 15:22:47

    Ναι, ισχύει αυτό που αναφέρεις αλλά όχι με τον ισοπεδωτικό αφορισμό όλων αυτών που έχουν 2000cc.
    Αλλο είναι η κυρία/κύριος που οδηγεί το "τανκ" για να μειώσει τις "απώλειες" σε περίπτωση ενός εξαιρετικά πιθανού -κατά την λογική και δεξιότητες του- ατυχημάτος και άλλο είναι ένας μέσος οικογενειάρχης που λαμβάνει υπόψιν του την ενεργητική και όχι μόνο τη παθητική ασφάλεια.

  17. TopGunZ avatar
    TopGunZ 25/06/2011 16:17:44

    Για αμίς των πίπληδων, τίγκα στο γιεσ-σερ-ισμό και στην προάσπιση του νεοταξισμού είσαι.

  18. camus avatar
    camus 25/06/2011 17:20:53

    Να τους αποκαλέσεις κοπρόσκυλα είναι άδικό για τα συμπαθή τετράποδα.Φορολογούν ένα σκόντα ή χιουντάι 2000cc και θεωρούν ότι η Μερσεντές clk 1800cc είναι για φτωχαδάκια.Ούστ αλήτες!

  19. katerina avatar
    katerina 25/06/2011 23:15:04

    Κάτι πρέπει να κάνουμε όλοι που έχουμε αυτοκίνητα πάνω απο 2000cc. Δεν πρέπει να τους αφήσουμε να το ψηφίσουν. Είναι απαράδεκτο.Πήραμε το Μitsubishi Οutlander 2400 για ασφάλεια στα ταξίδια για τα παιδιά μας και τώρα θεωρούμαστε εκατομμυριούχοι και πρέπει να πληρώσουμε έκτακτη εισφορά . Εξωφρενικά πράγματα. Πρέπει να αντιδράσουμε κάπως.

  20. periandros avatar
    periandros 25/06/2011 23:51:10

    Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να βάλουμε πινακίδες άλλης ευρωπαϊκής χώρας π.χ. Βουλγαρίας. Όποιος μπορεί να μας δώσει μια νομική φόρμουλα την ακούμε. Ενώ δεν είμαστε ανθέλληνες προσπαθούν να μας κάνουν. Κάτι ξέρουν οι εφοπλιστές με ξένη σημαία.

  21. stelios K avatar
    stelios K 26/06/2011 13:52:49

    Συμφωνώ απόλυτα με το Νίκο Α και το maniako και διαφονώ κάθετα με το Βούρδουλα και τη I' ami du people.
    Ξεκολλήστε απ ' τα κόμπλεξ του παρελθόντος βρε παιδιά. Κάνετε το ίδιο λάθος με αυτούς που αγοράζουν αυτοκίνητο μόνο για επίδειξη και για να νιώθουν ότι δεν κινδυνεύουν.
    Αν θέλετε η γνώμη σας να είναι τεκμηριωμένη μελετήστε το θέμα και μετά μιλήστε.
    Έχω βαρεθεί να ακούω διάφορους φίλους και γνωστούς να μου λένε: <>.
    17 χρόνια που κυκλοφορούσα με ένα fiat panda (παλιό μοντέλο) κι έβαζα μέσα τη γυναίκα μου και 3 παιδιά κανείς απ' αυτούς δε μου είπε : <>
    Και τέλος για να σταματήσει αυτό το παραμύθι:
    Η έκτακτη εισφορά και τα τέλη πρέπει να επιβάλλονται δίκαια έτσι δεν είναι; Όλοι οι Έλληνες πολίτες είναι ίσοι απέναντι στο νόμο έτσι δεν είναι;
    Ε, λοιπόν σας πληροφορώ πώς τίποτα απ' αυτά δεν τηρείται με τους νόμους που ψηφίζονται! Το μόνο που καταφέρνουν αυτές οι άθλιες κυβερνήσεις είναι να με κάνουν να νιώθω ένας ηλίθιος, αδικημένος και θυμωμένος πολίτης.
    Και θέλω να τους φωνάξω και να τους πω: Ξυπνήστε, δε βάζετε τάξη μ' αυτόν τον τρόπο, δεν πιάνεται τη φοροδιαφυγή. Εμένα το δάσκαλο πιάνεται πάλι που δεν μπορώ να κρύψω τίποτα και τα δηλώνω όλα. Ξυπνήστε γιατί η τεχνολογία σας έχει ξεπεράσει. Αφήστε το κόλλημα με τα κυβικά, δε μετράει πάντα το μέγεθος αν έτσι σας έχουν πει. Τα μικρά μπουκαλάκια πολλές φορές έχουν τα πιο ακριβά αρώματα. Κοιτάξτε τους τιμοκαταλόγους των εταιριών και θα καταλάβετε.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!! ή μήπως δεν κοιμάστε!!!
    Υ.Γ.1 Βαρέθηκα να νιώθω τύψεις που πήρα ένα αυτοκίνητο 2000cc τίμια και χωρίς να κλέψω κανένα. Βαρέθηκα να με κρίνουν απ' αυτό το αυτοκίνητο. Εγώ κρίνω τους ανθρώπους από άλλα πράγματα.
    ΥΓ.2 Δυστυχώς όμως παρόλο που δεν έχω κανένα παράπονο απ' αυτό πρέπει να το δώσω γιατί δεν μπορώ να πληρώνω όλους αυτούς τους άδικους φόρους και θα πάρω ένα fiat panda (το καινούριο μοντέλο) ή μήπως ένα τζιπάκι των 30.000 ευρώ και των 1400cc;

  22. Twins avatar
    Twins 26/06/2011 16:32:38

    Δυστυχώς το "ταξικό μίσος" της κυβέρνησης της έχει θωλόσει το μυαλό και δεν της επιτρέπει να κάνει αναπτυξιακή πολιτική...

  23. Tasos avatar
    Tasos 26/06/2011 19:31:37

    Ελληνικά Ι.Χ. με πινακίδες Βουλγαρίας
    25 Ιούνιος 2011 Προβολές: 18 ΕΛΛΑΔΑ
    Στη γειτονική χώρα καταφεύγουν ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες Ι.Χ. αυτοκινήτων, προκειμένου να προμηθευτούν πινακίδες κυκλοφορίας, διατηρώντας την ιδιοκτησία του οχήματος, αποφεύγοντας έτσι τα τέλη κυκλοφορίας και τις φορολογικές επιβαρύνσεις, καθώς και τα ακριβά ασφάλιστρα.

    Με την έκτακτη εισφορά, όπως την ονομάζει η κυβέρνηση, για Ι.Χ. άνω των 2.000 κ.εκ. και τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, αποδεικνύεται για ακόμα μία φορά πως το αυτοκίνητο από μέσο πρώτη ανάγκης έχει μετατραπεί σε είδος πολυτελείας, ανεξαρτήτως της αξίας του.

    Η κρίση που έχει χτυπήσει την πόρτα της χώρας μας έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στους επικεφαλής του Υπουργείου Οικονομικών, που θεωρούν ότι με μία τέτοια κίνηση θα συγκεντρώσουν σημαντικά ποσά στα ταμεία του κράτους.

    Στην πράξη, όμως, κάτι τέτοιο μάλλον δεν θα… γίνει, αφού το ελληνικό δαιμόνιο ετοιμάζεται να κάνει το... θαύμα του. Άλλωστε, όπως δηλώνουν πολλοί από τους ιδιοκτήτες, άλλα ποσά πλήρωναν και ήξεραν ότι θα πληρώσουν πριν από δύο χρόνια, όταν και αγόρασαν τα αυτοκίνητά τους, και άλλα καλούνται να πληρώσουν τώρα, με τα επιπλέον χρήματα να ξεπερνούν το 400% του αρχικού ποσού.

    Πινακίδες και μηνύσεις…

    Πολλοί από τους ιδιοκτήτες ετοιμάζουν να καταθέσουν μαζικά τις πινακίδες των οχημάτων τους, κάτι που, όπως υποστηρίζουν, υπάρχει η δυνατότητα να κάνουν πράξη, καθώς κάθε οικογένεια έχει πλέον 2 και 3 αυτοκίνητα.

    Άλλοι πάλι σκοπεύουν να προσφύγουν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, για να βρουν το δίκιο τους, αφού δεν μπορούν να το κάνουν στην Ελλάδα, όπου δεν υπάρχει κανένα πλαίσιο και όλα γίνονται ανεξέλεγκτα.

    Τέλος, υπάρχει και τρίτη λύση, που ήδη έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται, κυρίως σε όσους διαμένουν στη Βόρεια Ελλάδα. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η zougla.gr και αποκάλυψε το Zougla Radio, εκατοντάδες, προς το παρόν, Έλληνες πολίτες δημιουργούν τη δική τους εταιρεία στη γειτονική χώρα, με σκοπό να μειώσουν τα έξοδα που προκύπτουν από τη χρήση του αυτοκινήτου.

    Η Βουλγαρία στο παιχνίδι…

    Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια ειδικών γραφείων, έρχονται σε επαφή με ανθρώπους που γνωρίζουν το φορολογικό καθεστώς της Βουλγαρίας και με απολύτως νόμιμο, όπως λένε, τρόπο, δίνουν τη δυνατότητα σε όσους ενδιαφέρονται να κυκλοφορούν με αυτοκίνητα που φέρουν βουλγαρικές πινακίδες. Στην πράξη αυτό σημαίνει μείωση του κόστους ετήσιων εξόδων (τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια) που φτάνει και στο 1/3 από αυτά που θα πλήρωνε κάποιος στην Ελλάδα με το σημερινό καθεστώς. Πολύ απλά, οι εταιρείες αυτές εκδίδουν χαρτιά στον ενδιαφερόμενο πελάτη, του δημιουργούν μία ανενεργή εταιρεία ή τον εμφανίζουν ότι πληρώνει κάποιο ενοίκιο στη Βουλγαρία και προχωρούν την όλη διαδικασία. Από εκεί και πέρα, είναι υποχρεωτικό το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού (ακόμα και το κατατεθέν ποσό να είναι της τάξεως των 200 ευρώ) και να έχει ο ενδιαφερόμενος ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

    Η... παγίδα

    Για να γίνει πράξη όλο αυτό, πρέπει το αυτοκίνητο να ταξιδέψει στη Βουλγαρία. Ωστόσο, υπάρχει το πρόβλημα πώς ένα αυτοκίνητο με ελληνικές πινακίδες που αλλάζει σε βουλγαρικές, μπορεί να επιστρέψει έπειτα από χρόνια στην Ελλάδα και πάλι με ελληνικές, εάν και εφόσον πληρώσει τους δασμούς. Η λύση δεν είναι και η καλύτερη, οπότε έρχεται άλλη πρόταση από τη… Γερμανία ή και τη Βουλγαρία, όπου ο Έλληνας μπορεί να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο και με τον τίτλο ιδιοκτησίας να βγάλει βουλγαρικές πινακίδες.

    Σε κάθε περίπτωση, το κράτος θα χάσει τεράστια ποσά, ενώ θα εξέλθουν τεράστια ποσά εκτός συνόρων.

    Διαβάστε τι λέει σχετική αγγελία που μπορεί ο καθένας να βρει στο Διαδίκτυο

    «Εάν τα έξοδα του αυτοκινήτου σας (τέλη κυκλοφορίας, κ.τ.λ.) σας έχουν εξαναγκάσει να θέσετε το αυτοκίνητο προς πώληση ή να παραδώσετε τις πινακίδες του, έχουμε την πλέον οικονομικότερη λύση για να μην το αποχωριστείτε! Σας προτείνουμε να σας μετατρέψουμε το αυτοκίνητό σας με βουλγαρικές πινακίδες είναι άκρως νομιμότατο, δοκιμασμένο, δεν υπάρχει κίνδυνος κατάσχεσης από τις ελληνικές αρχές, διότι σας εξασφαλίζουμε βουλγαρική άδεια παραμονής, όπου σας δίνει επιπλέον δικαίωμα να αγοράσετε αυτοκίνητα από την Ε.Ε. Τα έξοδα είναι τα εξής:

    1ος χρόνος
    1001-2500 κ.εκ. = 1.000 €
    2501-3150 κ.εκ. = 1.100 €
    3151 κ άνω κ.εκ. = 1.200 €

    2,3,4ος... χρόνος
    1001-2500 κ.εκ.= 400 €
    2501-3150 κ.εκ. = 500 €
    3151 κ άνω κ.εκ. = 550 €
    Παρόμοιες διαφημίσεις μπορεί ο καθένας να βρει στο Διαδίκτυο

    Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται όλα τα απαιτούμενα έξοδα-χρεώσεις: (άδεια παραμονής, άδεια κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης, τραπεζικά έξοδα, ασφάλεια τύπου αστική ευθύνη + πράσινη κάρτα, τακτικός μηχανικός έλεγχος ΚΤΕΟ, τέλη κυκλοφορίας, οικολογικός φόρος, συμβολαιογραφικά).

    Δεν υπάρχει κίνδυνος απατεωνιάς, είναι δοκιμασμένο από Έλληνες πολίτες πελάτες μας ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων, δεν πληρώνετε προκαταβολικά, πληρώνετε πάντα στην ώρα διαδικασίας, όλα γίνονται με την παρουσία σας!». ΠΗΓΗ:

  24. valantis avatar
    valantis 28/06/2011 19:32:50

    Για να σας ρωτήσο λίγο ρε παιδια….δλδ: ενα αμάξι των 2000 cc (αξίας αρχίκης , κενούργιου 19.000 ευρώ)
    του 2006….τη τέλη κυκλοφορίας θα πληρώση?????
    και αν παραδώσο τις πινακίδες??? τί υποχρεοόυμε να πληρώσο???

  25. Λάμπρος avatar
    Λάμπρος 02/08/2011 14:14:54

    Δυστυχώς ή ευτυχώς όλα παίζονται στο νήμα. Θέλω να πω ότι αν καταθέσουν ΟΛΟΙ πινακίδες τότε οι στόχοι θα καταρρεύσουν και τότε θα το σκεφτούν ξανά! Επίσης, με αυτά που κάνουν θα δουν ότι πλέον ΔΕΝ ΘΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ καινούργιο αυτοκίνητο άνω των 1600 κ.ε. (σιγά μην αγοράσουμε 1800 για να μας την ξανασκάσουν!) . Η αγορά αυτοκινήτου θα ισοπεδωθεί! Μπροστά λοιπόν σε αυτό το κίνδυνο θεωρώ ότι θα κάνουν πίσω.
    ΟΛΑ ειναι στο χέρι μας. Εμείς τους αφήνουμε να τα κάνουν.
    Εγώ προσωπικά Δεκέμβριο πάω για κατάθεση. Μόνο και μόνο για να τα έχω καλά με τη συνείδησή μου.

  26. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 09/08/2011 17:43:07

    Άκουσα πιο πάνω να λένε κάποιοι ότι εκτός από το 2.000 κ.ε. αμάξι έχουν και 7 μ. σκάφος και ένα εξοχικό 50 μ. από την θάλασσα και είναι η πρώτη φορά που θα πληρώσουν φόρο....Εγώ δηλαδή που είμαι 57 χρονών δούλευα από τα 13 μου μέχρι τα 54 μου χρόνια στα καράβια και έτσι μόνο και μόνο για την "τρέλα μου" πήγα και πήρα ένα σπόρ αμάξι (Skoda Octavia 5 RS 2007) γιατί μου αρέσουν τα αμάξια, δεν έχω ούτε εξοχικά, ούτε σκάφη αλλά ούτε και πρώτη κατοικία, πρέπει να έρχεται ο Γιωργάκης, και ο κάθε Γιωργάκης και να μου κρεμίζει το όνειρο; Και δεν είναι μόνο το αμάξι....Από Δεκέμβρη καταθέτω κι εγώ πινακίδες και όταν το έχω πραγματικά ανάγκη να πάω κάπου θα το παίρνω χωρίς πινακίδες και χωρίς να έχω πληρώσει τα κερατιάτικα άλλων....!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.