04/03/2009 10:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θύμωσαν οι εκδότες με τη συνέντευξη Παπανδρέου

Το δείπνο  του  Γιώργου  Παπανδρέου  με  τους  δώδεκα  επιχειρηματίες  το  βράδυ  της  προηγούμενης  Δευτέρας, δεν  ήταν  η  μόνη  κίνηση  του  Πρόεδρου  του  ΠΑΣΟΚ  που  προκάλεσε  αντιδράσεις  στα  επιχειρηματικά  συμφέροντα, που  αισθάνθηκαν  « ριγμένα»  από  τις  επιλογές  του  αρχηγού  της  αξιωματικής  αντιπολίτευσης. Ήταν  και  η  συνέντευξη  που  δόθηκε  την  Κυριακή  στην  «Καθημερινή»  και  τον  καλό δημοσιογράφο  Κωστή  Παπαδιόχο.

Οι  αντιδράσεις  που  προκλήθηκαν  στο  συγκρότημα  « Μπόμπολα»  και  κυρίως  στη  διεύθυνση  του  «Έθνους»  ήταν  πολύ  μεγάλες. Μια  βδομάδα  πριν, άλλωστε, ο  κ. Παπανδρέου  έδωσε  δήλωση  στην  « Ημερησία  του  Σαββάτου»  προκαλώντας  έντονες  αντιδράσεις  στον  « Πήγασο». Ο  πρόεδρος  του  ΠΑΣΟΚ, βεβαίως, μάλλον  φέρθηκε  δίκαια, καθώς  η  « Ημερησία»  κράτησε  πιο  χαμηλούς - και  πιο  πολιτικούς -  τόνους  στον  πόλεμο  που  έως  πρόσφατα  έκανε  το  συγκρότημα  Μπόμπολα  στον  κ. Παπανδρέου. Πλην, όμως, οι  αντιδράσεις  από  το  « Έθνος»  ανάγκασαν  τη  Χαριλάου  Τρικούπη  να  υποσχεθεί  ότι  η  επόμενη  συνέντευξη  θα  δινόταν  στην  κυριακάτικη  έκδοση  της  εφημερίδας. Ο  κ. Παπανδρέου  ωστόσο  προτίμησε  την  « Καθημερινή», η  οποία  το  τελευταίο  διάστημα, μεταξύ  άλλων, ασκεί  σκληρή  κριτική  στην  κυβέρνηση, πρωτίστως  στο  θέμα  της  οικονομίας.

Οι  παραδοσιακοί  εκδότες  της  παράταξης, πάντως, θεώρησαν  την  επιλογή  αυτή  του  Προέδρου  του  ΠΑΣΟΚ  ως  μια  κίνηση  που  φανερώνει  ότι  ο  κ. Παπανδρέου  δεν  ελέγχεται  επαρκώς  ούτε  και  τώρα. Ελπίζουν, όμως, ότι  διαθέτουν  τον  τρόπο  να  το  πετύχουν...προσεχώς! 

Δείτε και τι γράφει το Βήμα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artid=257731

ΣΧΟΛΙΑ

  1. neoinileias avatar
    neoinileias 04/03/2009 10:53:56

    Η «εξαιρετικά δυσμενή» κατάσταση που βρίσκεται το σύνολο του πληθυσμού, η κατάσταση που επικρατεί στην οικονομία και όλα όσα δημιουργούνται εξαιτίας της οικονομικής κρίσης ενισχύουν συνεχώς τη θέση της κοινωνικής ανησυχίας, σήμερα δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι δύσκολα θα μπορέσουν να παραχθούν οι προϋποθέσεις εκείνες που χρειάζονται ώστε η κοινωνία να μπορέσει να τοποθετηθεί με υπευθυνότητα απέναντι στα μεγάλα προβλήματα και να προσφέρει στο δημόσιο διάλογο. Αν και όταν κάποια προβλήματα βγαίνουν στην επιφάνεια, η νεφελώδης κατάσταση που επικρατεί στο πολιτικοκοινωνικό φάσμα δεν ξεκαθαρίζει τα πράγματα.

    Διαβάστυε τη συνέχεια εδω: http://neoinileias.blogspot.com/

  2. donaE avatar
    donaE 04/03/2009 11:16:52

    Σκεφτομαι και τον ΓΑΠ,σαν τον τερματοφυλακα πριν απο τα πεναλτυ,θα νοιωθει.Δεν ειναι θεμα προσωπικοτητων τελικα η πολιτικη διακυβερνηση της ελλαδας.Τα κομματα ,οι φορεις της πολιτικης,ειναι κουρασμενα και παρηκμασμενα.Οποιος και να ηγηθει θα χρεωθει τα χαλια τους.Αφηστε τους μηχανισμους γυρω απο αυτα.Νομιζω εμεις οι πολιτες πρεπει να γινουμε πιο σκληροι -και με τους εαυτους μας-και να μην επιτρεπουμε αλλες αυθαιρεσιες,για να το πω κομψα.

  3. GreenPoint avatar
    GreenPoint 04/03/2009 11:50:16

    Factorax .Φανταζιμαι οτι θα εχεις διαβασει στο ΒΗΜΑ του Ψυχαρη το λιβελλογραφημα εναντιον του Παπανδρεου για ενα ιδιωτικο ταξιδι στο Λονδινο!!!Μεχρι στιγμης γιατι δεν εχεις παρει θεση ουτε καν ενα σχολιο??Κρινεις οτι δεν αξιζει τον κοπο και εχει δικαιο ο ΔΟΛ και ο Ψυχαρης??Αναμενω....

  4. daris avatar
    daris 04/03/2009 11:55:47

    @5
    Το διαβασα και το αφιερωνω σε οσους λενε και υποστηριζουν, ακομα και τωρα, οτι ο ΚΚ ειναι το αδικημενο παιδι των ΜΜΕ.
    ΕΙΝΑΙ ΛΙΒΕΛΛΟΣ χειριστου ειδους, εμπαθεστατο και προφανως καθ'υπαγορευση.

  5. daris avatar
    daris 04/03/2009 11:57:30

    ***και για να προλαβω σχολια το ιδιο θα σκεφτομουν αν στη θεση του ΓΑΠ ηταν ο καθε πολιτικος αρχηγος.
    Αυτο δεν ειναι δημοσιογραφια αλλα κατι αλλο....

  6. daris avatar
    daris 04/03/2009 12:00:18

    ***και για οσους ενδιαφερονται πως παιζονται τα παιχνιδια και που ειναι η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ας ριξουν μια ματια:
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artid=257731

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2009 12:02:48

    "ουδέν έρπει ψέυδος ες γήρας χρόνου"


    ΠΠ

  8. ariel avatar
    ariel 04/03/2009 12:10:55

    Δεν κατάλαβα γιατί ενοχλήθηκε ο Ψυχάρης. Τον ειρωνεύεται επειδή δεν ταξίδεψε πρώτη θέση. Είναι γνωστό πως ο Γιώργος είναι χαμηλών τόνων, ευγενής και του αρέσει η επικοινωνία με τον κόσμο. Είναι κατακριτέο αυτό? Εστω όμως πως το έκανε εκ προθέσεως? Πρέπει να δικαιολογηθεί στο Βήμα? Αλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που ταξιδεύει έτσι, το κάνει συχνά και πολύ καλά κάνει. Αν πήγαινε πρώτη θέση, θα τον κατακρίνανε χειρότερα. Αλλού πρέπει να είναι το ζήτημα, ίσως επειδή δεν χαριεντιζόταν με Πρετεντέρη και Ψυχάρη και βρήκαν ευκαιρία να ρίξουν χολή.

  9. GreenPoint avatar
    GreenPoint 04/03/2009 12:15:26

    @ 9 ariel.Τα ειπες ολα!!!!

  10. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 12:16:30

    Γειά σου Ελλαδάρα με τα παιδιά του λαού....
    Για την φουκαριάρα την μάνα ρε γαμωτο....

  11. GreenPoint avatar
    GreenPoint 04/03/2009 12:17:26

    Factopra τα αντανακλαστικα σου σταματησαν να λειτουργουν?????

  12. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/03/2009 12:20:32

    εν γνώσει των ...συνεπειών να χαρακτηρισθώ πρασινοφρουρός, είναι βαθειά μου πεποίθηση ότι ο γιωργακης οσο στόκος και ασχετος να ειναι σε άλλα, δε πουλιέται, και θα αντισταθει στους νταβατζήδες...( στο μέτρο του δυνατού, βεβαια, που επιτρέπει η διαχείρηση της εξουσίας και οι αναγκαίοι συμβιβασμοί, χωρίς ωστόσο να είναι ντροπιαστικοί και για τον ίδιο και για τον πολίτη)
    Σαφώς πάντως καμια δεν σχέση δεν θα εχει με τον ανικανο μπουλούκο της ραφηνας

  13. ariel avatar
    ariel 04/03/2009 12:24:01

    τρια πουλάκια
    οταν λέμε κάτι σωστό για οποιονδήποτε, δεν σημαίνει πως είμαστε πράσινοι, γαλάζιοι ή ό,τι άλλο. Είμαστε σκεπτόμενοι άνθρωποι, βλέπουμε, κρίνουμε και συζητάμε. Τα σωστά σωστά και τα λάθη λάθη.

  14. Rogue avatar
    Rogue 04/03/2009 12:25:22

    Ο αδέκαστος....
    Τί πηγε να συζητήσει; Το νέο κοινωνικό συμβόλαιο; Ή το τί θα του μπήξουν σε ενίσχυση, τώρα που ο Κωστάκης είναι έτοιμος να ρίξει τον εαυτό του (βοηθά λίγο και η Ντόρα).

    Παραπέμπω σε σχετικό σχόλιο του Lazo για τη συνάντηση του ΓΑΠ με τα επιχειρηματικά συμφέροντα.

    Απαξιώ να σχολιάσω παραπάνω ένα πολιτικό που άν του πάρεις το χαρτάκι που του γράψαν άλλοι από το χέρι την ώρα που είναι στο βήμα, θα μείνει να κοιτάζει τα έδρανα της βουλής με ύφος ψητού (χωρίς μήλο στο στόμα).

    Όσο για την Καθημερινή, αν η Ντόρα ήταν επάνω, θα ήταν καταγάλανη. Το ίδιο και ο ΣΚΑΙ με τον Alexis (βλέπε ΕΛΙΑΜΕΜΠ).

  15. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/03/2009 12:25:56

    @ariel
    σαφως αλλα καραδοκει κανας ...Ορεστιος να αρχισει την προβοκάτσια

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2009 12:30:09

    ο Σταύρος είναι ειδκός στη λαφυραγωγία.

    Χαλάστηκε ο φτωχός που έμεινε εκτός μπουκάλας.

    ΠΠ

  17. daris avatar
    daris 04/03/2009 12:37:01

    @16 Rogue Says:
    Αφου βλεπεις Λαζο δεν χρειαζεσαι απαντηση.
    ΑΥΤΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΣΑΙ!!!

  18. ariel avatar
    ariel 04/03/2009 12:45:34

    16@ rogue απαξιείς να σχολιάσεις.......Τι μας λές τώρα. Μην του το κάνεις αυτό του Γιώργου, θα πάθει κατάθλιψη. Οσο για το ψητό χωρίς το μήλο, μάλλον τον εαυτό σου χαρακτηρίζεις, γιατί αυτό δεν είναι επίπεδο συζήτησης. Τι στο καλό δεν έχετε πολιτικά επιχειρήματα, να συμφωνήσουμε ή να διαφωνήσουμε, αλλά καταφεύγετε σε ειρωνείες και ύβρεις? Νομίζω πως το blog αυτό διαθέτει σχολιαστές υψηλού επιπέδου, όχι υβριστές και είρωνες. Κάνω λάθος???

  19. ataktos avatar
    ataktos 04/03/2009 12:52:13

    Τώρα που θα μας ανακοινώσει και την «Πράσινη Πολιτική» αύριο για να δούμε???

  20. Siopilos avatar
    Siopilos 04/03/2009 13:01:53

    Προς ανώνυμος 2

    Μάλλον πρέπει να είσαι της ΜΟΣΣΑΝΤ δεν εξηγείται αλλιώς.
    Αυτό το sibila για φασιστικό μου φαίνεται απο μια ματιά που έριξα.

  21. GreenPoint avatar
    GreenPoint 04/03/2009 13:02:45

    @@ 18 -10 ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΘΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ..ΑΝΟΗΣΙΕΣ!!

  22. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 04/03/2009 13:03:13

    Από τον τρόπο αντιπαράθεσης ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα ήθελα η επόμενη ερώτηση σε γκάλοπ να είναι ποιος είναι ο λιγότερο ανίκανος για πρωθυπουργός αφού η προσπάθεια απαξίωσης κυρίως του ΓΑΠ δεν έχει προηγούμενο. Βεβαίως όλοι ξέρουμε πως ο ΔΟΛ έχει τεράστια εμπειρία σε τέτοιες υποθέσεις. Θα θυμίσω μόνο ότι τον Εβερτ τον είχαν ξεφτιλίσει άσχετα με το επίπεδο ικανότητας του ενώ μας παρουσίαζαν τον Σημίτη σχεδόν διανοούμενο. Βέβαια ανέλαβε στην συνέχεια η θεϊκή Μαλβίνα να αποκαταστήσει την τάξη. Το να μαλώνεις για το ποιος έχει τον πιο ανίκανο αρχηγό είναι κατάντια.

  23. ariel avatar
    ariel 04/03/2009 13:05:49

    @22 Εχεις δίκηο, παραιτούμαι. Θα συζητήσουμε με πολιτικά επιχειρήματα, με όποιον το θέλει και υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα.

  24. Factorx avatar
    Factorx 04/03/2009 13:27:32

    @GreenPoint:
    1. Νομίζεις οτι είμαι/στε όλη την μέρα πάνω απο το κλαβιέ;
    2. Σαν να τόγραψε ο Ντερμπεντέρης μου μοιάζει που συναντήθηκε με τον ΓΑΠ στην επιστροφή απο το Λονδίνο και ούτε μιληθήκαν, παρόλο που κάθονταν δίπλα δίπλα

  25. Factorx avatar
    Factorx 04/03/2009 13:29:33

    Εβαλα για το Βημα και στο post γιατι το επιβεβαιώνει

  26. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 13:31:33

    @ ariel και λοιπούς "θιγμένους"....
    Που είναι η ευαισθησίας σας στον χαρακτηρισμό "ανικανο μπουλούκο της ραφηνας" ???
    Αυτό αποτελεί πολιτικό επιχείρημα ????

  27. Factorx avatar
    Factorx 04/03/2009 13:33:46

    @2.Anonymous: Αρκεί εδώ, άλλωστε τα σχόλια διαβάζονται το ίδιο με τα posts.

  28. GreenPoint avatar
    GreenPoint 04/03/2009 13:39:00

    @26-27 Ευχαριστω για την ανταποκριση ,πιστευα οτι καποιος θα ειναι ολη την ημερα εκει δεδομενου οτι πιστευω οτι η επισκεψιμοτητα στο site πρεπει να εχει ανεβει παρα πολυ.

  29. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 04/03/2009 13:40:11

    Βασιλεύει η παραπολιτική σε βάρος της πολιτικής σε αυτήν την χώρα. Οι έγκυροι κύριοι Δημοσιογράφοι - σχολιαστές αναδεικνύονται απο τα τηλεπαράθυρα. Τα κείμενα τους ενδεικτικά της ένδειας της χώρας. Τι θα μπορούσε να πει κάποιος για αυτό το κατάντημα... Κρίμα

  30. Factorx avatar
    Factorx 04/03/2009 13:40:46

    Προσέξατε και τον τίτλο στο ΒΗΜΑ: «Πόσο ανεπιτήδευτος είναι ο Γιώργος;»
    Πως κλείναμε το Οι παλιές συνήθειες δεν κόβονται; «Μήπως, τελικά, η λεγόμενη «πολιτική αφέλεια» και «αγαθοσύνη» του Γιωργάκη δεν ήταν παρά «στάχτη στα μάτια»;
    Χα χα χααααααα

  31. Factorx avatar
    Factorx 04/03/2009 13:43:06

    @30GreenPoint: Όντως και πρέπει να αναδιοργανωθούμε σύντομα. Θα τα πουμε γι αυτό σε λίγες ημέρες

  32. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 13:45:03

    @32 : Πόσα στοιχεία θέλουμε ακόμα για να διαλοστείλουμε όλο αυτό τα κατεστημένο ???
    Άσχετα αν θεωρώ τον Τζέφρυ ανάξιο, είναι ελλεεινό το παιχνίδι των ελληνικών ΜΜΕ. Ας το πάρουν είδηση και οι φίλοι της σοσιαληστικής παράταξης επιτέλους (καλομάθανε πέντε χρόνια)...

  33. ariel avatar
    ariel 04/03/2009 14:04:03

    @ Matakis δεν είμαι θιγμένη, κάνεις λάθος. Απλώς απογοητευμένη, όταν πέφτει το επίπεδο της συζήτησης. Εχουν ειπωθεί πάρα πολλά υποτιμητικά σχόλια εκατέρωθεν. Εγώ απάντησα κυρίως στο άρθρο του Βήματος, εσύ το πήρες σαν υπεράσπιση του Γιώργου. Τα ίδια θα έγραφα αν τα έλεγαν για τον πρωθυπουργό. Σε παραπέμπω στο σχόλιο του daris στο 7 με το οποίο συμφωνώ απολύτως.

  34. ΝΑΥΠΛΙΟΣ avatar
    ΝΑΥΠΛΙΟΣ 04/03/2009 14:13:07

    ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ http://www.lifo.gr/content/x6/640 ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ Η ΚΥΡΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΠΕΝΥ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ?

  35. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 14:13:39

    @36 : Δεν είδα την ίδια ευαισθησία όμως στο σχόλιο 14, αν μη τι άλλο θα έπρεπε κι εκεί να εκφράσεις την απογοήτευσή σου....

  36. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 14:15:34

    @39 : Δεν παριστάνω τον αντικειμενικό αγαπητέ μου. Δεν λεχω κανένα λόγο να κρύψω την αποστροφή μου προς τον συγκεκριμένο πολιτικό χώρο. Το επίπεδο όμως να διατηρείται παντού...

  37. GreenPoint avatar
    GreenPoint 04/03/2009 14:17:16

    @@33 Θα ηθελα να τα πουμε οπως εχουμε πει .περιμενω

  38. daris avatar
    daris 04/03/2009 14:18:15

    Η κ.Λώρη Κέζα έχει μάθει πολύ καλά ότι στην Ελλάδα καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή,και αφού ως δημοσιογράφος δεν μπορούσε να διαπρέψει άλλαξε επάγγελμα...

  39. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/03/2009 14:24:51

    @ matakis
    ξεχνας οτι εκτος απο ανικανο(πολιτκος χαρακτηρισμος, εκτος να το ΔΙΚΟ ΣΟΥ μυαλο πηγε αλου..) το μπουλουκος προσδιορίζει την χαλαρότητα με την οποία κυβερνά.
    -μην ξεχνας οτι για τον γιωργακη ειπα οσο στοκος και αν εινα...
    αχημοι χαρακτηρισμοι αλλά εμπεριεχουν πολιτικους προσδιορισμους. Μιλαω παντα πολιτκα οχι ομως με τη γλωσσα του πολιτικως ορθου

  40. daris avatar
    daris 04/03/2009 14:25:58

    Αυτη η καραμελα της δηθεν ανικανοτητας του ΓΑΠ και της δηθεν καταληλοτητας του ΚΚ ειναι οτι χειροτερο, απο αποψη αξιοπρεπειας, εχουν κατασκευασει τα ΜΜΕ και τα οικονομικα συμφεροντα και εμεις την αναμασαμε.
    Γιατι ειναι ανικανος ενας πολιτικος που παρελαβε το ΠΑΣΟΚ σε χαοτικη κατασταση(σκανδαλα, παρακμή, ρεμούλα κ.λ.π) και μεσα σε 5 χρονια καταφερε να το φερει στο κατωφλι της εξουσιας ενωμενο (οσο γινεται, για ΠΑΣΟΚ μιλαμε).
    Γιατί είναι καταλληλότερος ένας πολιτικός που ανέλαβε την διακυβερνηση μιας χωρας πριν 5 χρονια και θα παραδωσει στην καλυτερη περιπτωση «περιπτερο» και μαλιστα ουτε καν σε γωνια?
    Ποσα χρονια και με ποσους αρχηγους εκανε η ΝΔ να δει το κατωφλι της εξουσιας?
    Λιγη Αξιοπρεπεια φιλοι μου θα εκανε καλο σε ολους μας!!!

  41. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/03/2009 14:33:20

    @47
    αν με πεις στοκο θα σκεφτω αν ειμαι η αν εισαι εσυ που δεν καταλαβαινεις οτι γραφω
    Αν αναφερομουν στην προσωπικη ζωη του Καραμανλή ως "ανικανου" θα ημουν καταπτυστος
    Για το "στοκος" στον γιωργακη δικαιουμαι τον χαρακτηρισμο, όταν ειναι ενας πρωθυπουργός εν αναμονη, που θα καθορισει την ζωη μου. δεν τον ειπα τσιρακι των αμερικανων κλπ, γιατι θα επρεπε να επιχειρηματολογησω, και δεν εχω τετοια αποψη τουτη την στιγμη

  42. GreenPoint avatar
    GreenPoint 04/03/2009 14:34:46

    @46 daris δυστυχως πρεπει για καποιους η με μειωμενη αντιληψη η ειναι βαλτοι πρεπει να τα επαναλαμβανουμε!!!Και να ειναι σιγουροι οτι θα μας βρισκουν παντα μπροστα τους!!!!

  43. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 14:34:55

    Ας γυρίσουμε την κουβέντα στο θέμα μας.
    Ο καθένας μας έβγαλε τα συμπεράσματά του...

  44. Helmut avatar
    Helmut 04/03/2009 14:40:16

    Δεν έχω ιδιαίτερες συμπάθειες προς τον Γιώργο Παπανδρέου. Θεωρώ ότι δεν έχει σταθεί μέχρι τώρα στο ύψος των απαιτήσεων και ειδικά στο κομμάτι της ανανέωσης του στελεχιακού δυναμικού του ΠΑΣΟΚ 5 χρόνια στην αντιπολίτευση τώρα.

    ΌΜΩΣ αυτό που συμβαίνει από το ΔΟΛ (και τον Πήγασο σε μικρότερη κλίμακα) συναγωνίζεται πλέον ανοικτά χωρίς ίχνος ντροπής τον Κουρή στο ποιος θα είναι ο καλύτερος υπηρέτης του ΑΥΡΙΑΝΙΣΜΟΥ χωρίς καν (πια) το παραμικρό φύλλο συκής. Κάθε μέρα που περνάει διολισθαίνουν πιο χαμηλά. Μην βιαζόμαστε πάντως- το οικονομικό τους τέλος δεν είναι και πολύ μακριά. Ας είναι καλά ο Ρέστης που τους έδωσε ολίγη παράταση...

    Όσο για την ανεκδιήγητη Λώρη Κέζα, δεν είναι η πρώτη φορά που βρίζει τον ΓΑΠ προφανώς εκτελώντας εντολές των αφεντικών της. Σε παλιότερο τεύχος της LIFO είχε γράψει:

    "Τι κι αν ο λόγος του είναι ανερμάτιστος, τι κι αν δεν μπορεί να βάλει δυο προτάσεις στη σειρά χωρίς να κάνει συντακτικό λάθος (πράγμα που προδίδει περισσότερο τρικυμία εν κρανίω παρά γλωσσική πενία), έχει μαζί του το κουκούτσι του ΠΑΣΟΚ, όλους εκείνους που θα τον ακολουθούν ακόμη κι αν αντί για λόγους εκστομίζει ατάκες από τη Μαφάλντα. Μας έχει συνηθίσει άλλωστε στα «κουλά»: θυμάστε το απόγευμα που ενθρονίστηκε από τον Σημίτη; Βγήκε στην Αναγνωστοπούλου και, ως νέος πρόεδρος της παράταξης, δήλωσε ότι είναι πολύ λυπημένος που πέθανε η Μαρία Ρεζάν."

    (το παραπάνω το θυμήθηκα από άρθρο του Αλ. Στάμου στο ενδιαφέρον μπλογκ του alekos.blogspot.com)

    Προφανώς η κα. Κέζα νομίζει ότι κάνει πνεύμα. Εφόσον όμως ρωτά "Πόσο ανεπιτήδευτος είναι ο Γιώργος;"

    έχουμε και εμείς το δικαίωμα να αναρωτηθούμε:

    "Πόσο δουλοπρεπής είναι η Λώρα;"

  45. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2009 14:41:42

    @daris: ρημαγμένο και καταληστευμένο περίπτερο ...,

  46. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/03/2009 14:53:06

    Συντροφοι(μεα κουλπα) εγραφα εν ατμω επειδη ειχα δουλεια.
    Πέραν των χαρακτηρισμών, επειδη Καραμανλής Παπανδρέου δεν κυβερνουν και δεν θα κυβερνησουν μονοι τους: Το στελεχικο δυναμικο και των δυο κομματων εχει επιδειξει πολιτικη ταυτοτητα και ατομικη ικανοτητα, γιαυτο καλο θα ειναι να συνυπολογιζουμε και αυτη την παραμετρο
    Οχι μονο ποιος αλλά και με ποιους.. και κει νομιζω η υπεροχη του ΠΑΣΟΚ είναι από εμφανής εως δυσαναλογη υπερ του

  47. GreenPoint avatar
    GreenPoint 04/03/2009 15:02:13

    @54Eυχαριστουμε για την ενημερωση σχετικα με την Κεζα - δεν την ονομαζω κυρια -γιατι προκειται για ατομο που απο την σταση της προκυπτει οτι δεν εχει καμμια προσωπικοτητα και ειναι υποχειριο των καθε ληγηε αφεντικων της ..Κεζα και Ψυχαρη οταν αναφερεστε στο μελλον στον Παπανδρεου ειτε σαν αρχηγο της αντιπολιτευσης ειτε σαν ατομο πρεπει να πλενετε το στομα σας με ..ανθονερο αλητηριοι....

  48. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/03/2009 15:07:12

    Τα υποστηρικτικά σχόλια για ΓΑΠ και ΚΚ είναι όλα τα λεφτά !

    Ειδικά τα τελευταία για το στελεχιακό δυναμικό των δυο χειρότερων κομματικών μηχανισμών στο κόσμο είναι μοναδικά !

    Αυτοί οι δυο κομματικοί μηχανισμοί έχουν στις τάξεις τους , αποδεδειγμένα πια , τα μεγαλύτερα λιγούρια που δεν θα διστάσουν να δώσουν ακόμα και κώλο για πέντε φράγκα παραπάνω .

    Είναι δυνατόν να συζητάτε πόσο καλύτεροι ή χειρότεροι είναι ??

  49. amerikanaki avatar
    amerikanaki 04/03/2009 15:11:39

    @Helmut. Δηλαδή βρίσκεις "ενδιαφέρον" ένα μπλοκάκι που βρίζει χυδαία το antinews; Κι έςρχεσαι να το διαφημίσεις κιόλας εδω; Ντροπή

  50. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/03/2009 15:12:39

    Μπορειτε να μας εξηγησετε αγαπητε,τι εννοειτε,"ξεπουληθηκε στο κεφαλαιο",γιατι εγω αυτα δεν τα καταλαβαινω;

  51. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/03/2009 15:14:32

    Κατι ακουσα σημερα, οτι κανανε καποια κολλεγια,(οι του ΔΟΛ),με την "Ελ Παις".

  52. Orestios avatar
    Orestios 04/03/2009 15:36:15

    GAP: "Θα καλέσω τα καλύτερα μυαλά"
    Δεν φτάνει φαίνεται το δικό του. Αλλά και πάλι από που θα τα ψωνίσει? Στην αγορά απαγορεύονται καθότι υπάρχει κίνδυνος για μόλυνση.
    Βρε επιτελάκια, βγάλτε τον λίγο να μιλήσει δημόσια. Μια δήλωση, έτσι για το καλό. Τι αχάριστοι που είστε.

  53. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 16:09:09

    Η πολιτική δύναμη των εκδοτών πνέει τα λοίσθια. Οσουνόπω τελειώνει. Τα μπλόγκς είναι η βασική πλέον πηγή ενημέρωσης των νέων. Εκεί ο ΓΑΠ μάλλον έχει προβάδισμα σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.

  54. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 16:11:10

    @63
    Που το στηρίζεις αυτό ???

  55. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 16:15:52

    @64 Στις πωλήσεις των εφημερίδων αφ`ενός και στη προσωπική μου περίπτωση αφ`ετέρου (ότι ενώ διάβαζα 10-15 εφημερίδες την εβδομάδα τώρα δεν τις ακουμπάω...)

  56. donaE avatar
    donaE 04/03/2009 16:16:26

    @ 63 Αποκλειεται η ειδηση εχει κοστος.Απλως θα αλλαξει η μορφη των μεσων ενημερωσης.

  57. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 16:22:05

    Κάποτε ανησυχούσαμε διότι οι βάρβαροι ξεκινούσαν τις εισβολές τους από τα σύνορα. Σήμερα δυστυχώς, όπως γράφει και σε ποίημα του ο Σινόπουλος , οι βάρβαροι εξορμούν μέσα από τα παιδικά δωμάτια του σπιτιού μας. Μέσα από τις τηλεοράσεις στις οποίες αφήσαμε την ευθύνη του μπέιμπυ σίτινγκ και της διαμόρφωσης της ψυχής των παιδιών μας. Κι`αυτοί οι βάρβαροι μπορεί να μην σφάζουν κορμιά αλλά κατακρεουργούν μυαλά και δημιουργούν τα ζόμπι που αύριο θα αποτελούν τον ιστό της κοινωνίας μας. Που στην αρχή θα διαδηλώνουν, μετά θα καταστρέφουν και μεγαλώνοντας θα ψηφίζουν και θα νομοθετούν. Που θα ζούν δηλαδή. Και τότε δεν θα υπάρχει διάλειμα για διαφημιστικά μηνύματα… Θα έχουν επικρατήσει οι σελέμπριτις.

  58. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/03/2009 16:43:46

    greekpoliticalreview Says:

    "Τα υποστηρικτικά σχόλια για ΓΑΠ και ΚΚ είναι όλα τα λεφτα. ..Ειδικά τα τελευταία για το στελεχιακό δυναμικό των δυο χειρότερων κομματικών μηχανισμών στο κόσμο είναι μοναδικά"

    -Αν συγκρίνεις αυτους που ηρθαν απο τη 10ετια του 70, με μυαλά, νοοτροπια, αισθητικη, φιλοσοφία, και τεχνικη καταρτηση εκείνης της δεκαετιας, με το στελεχιακο δυναμικο του ΠΑΣΟΚ, μαλλον στερεισαι κρισης και εμφορείσαι απο υπερβολική καχυποψία- οτι δηλαδή αυτα τα εγραψα υποστηρικτικα για τον ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ -απλα: εδω θα ζουμε ολοι μας και εχου μετρηθει ολοι οσοι κυβερνησαν και κυβερνουν.
    Και εκτος απο γνωσιν ιστορίας, εχω-δυστυχώς- και ηλικια να θυμαμαι και να συγκρινω...

  59. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 17:00:18

    @68
    Θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον η σύγκριση....

  60. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/03/2009 17:13:18

    Ούτε συγκρίνω ούτε εννοούσα αποκλειστικά εσένα φίλε , δυστυχώς κρίνω εκ του αποτελέσματος...

  61. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 17:38:17

    @70
    Μάλλον με παρεξήγησες....
    Πραγματικά θα είχε τεράστιο ενδιαφέρον η σύγκριση σε πρόσωπα. Να βλέπαμε πως αντιλαμβάνεται ο καθένας μας τον βίο και την πολιτεία τους....

  62. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 17:42:48

    ΟΥΠΣ παρεξήγηση.....
    Δεν πρόσεξα ότι το 70 πήγαινε για το 68...

  63. Anonymous avatar
    Anonymous 04/03/2009 18:23:48

    Τον είδαμε τον "παίκτη" όταν χειρίσθηκε τα εξωτερικά. Αυτόν και τον Γιαννίτση και τους άλλους.

  64. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/03/2009 18:47:10

    Γιατι φιλε μου;Τι σου εκανε ο Γιαννιτσης;

  65. Anonymous avatar
    Anonymous 04/03/2009 18:54:21

    Πράγματι, τι σου έκανε, εξαιρετικός είναι και ηθικός και θα τον χρησιμοποιήσει ο Γιώργος όταν έρθει στα πράγματα.

  66. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 04/03/2009 18:56:19

    Δεν έχω καταλάβει γιατί δεν πρέπει να γράφεται οτιδήποτε εναντίον του Παπανδρέου. Ποιος είναι ο Προφήτης; Πάντα ο ΓΑ Παπανδρέου είχε μια ελιτίστικη , συμπεριφορά – τρόπο ζωής και είναι δύσκολο τώρα στα εξήντα να αλλάξει. Εκτός αν πιστεύετε ότι ο μέσος εξηντάρης Έλληνας κάνει ποδηλασία, γυμναστική, πίνει φρουτοχυμούς και σερφάρει στo internet. Θυμίζει τον Κ. Σημίτη που δεν είχε μπεί ποτέ του σε εκκλησία και με το που έγινε πρωθυπουργός όπου έβλεπε εκκλησία έπαιρνε τις κάμερες και μέσα για μεγάλους σταυρούς. Η τον Κώστα Καραμανλή που έπαιζε εκατό κιλά άνθρωπος ποδόσφαιρο και μετά έκανε τον μπάρμαν αντί να κάνει τον ψήστη σε καμιά χασαποταβέρνα.

  67. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 04/03/2009 19:15:59

    Να θυμίσω ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε χαρακτηρίσει το 1965 τον Λαμπράκη "ΕΜΠΟΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ"...

  68. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 19:18:13

    Είχε χαρακτηρίσει και τη Λιάνη λαμπρό πολιτικό μυαλό (εκτός από γυναικάρα....) χα χα χα

  69. ianos avatar
    ianos 04/03/2009 19:28:24

    Το άθρο της κ. Κέζα είναι άθλιο και κατ εντολή.Ευθύνη δεν έχει μόνο αυτή αλλά και η ιεραρχία προς τα επάνω(Καρακούσης Μουλόπουλος,Ψυχάρης) που επέτρεψαν να δημοσιευθεί,εάν δεν είναι κάποιος απο αυτούς ο εμπνευστής.Είμαι αναγνώστης του Βήματος απο φοιτητής.Απο αύριο δεν πρόκειται να το ξανααγοράσω.Είναι το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω.Μακάρι να το κάνουν και άλλοι.
    Δεν είμαι θαυμαστής ούτε της ευφυιας ούτε της πολιτικής διορατικότητας του Παπανδρέου.Όμως απο τις κρίσεις που διατυπώνονται πολλές είναι άδικες και άλλες υπερβολικά ενθουσιώδεις.Και αν αποδειχθεί ανίκανος πρωθυπουργός,ε τι να γίνει, θα είναι ένας απο τις δεκάδες που εμείς με τη φηφο μας επιλέξαμε.Επειδή όμως δέν ξέρει καλά ελληνικά δεν σημαίνει οτι θα είναι και κακός πρωθυπουργός.Άλλωστε και... ο Μπαγιεβιτς δεν ξέρει καλά ελληνικά αλλά είναι καλός προπονητής.

  70. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/03/2009 20:17:50

    άργησα γιατί δεν είμαι όλη την ώρα στο πισι:
    ενδεικτικά:
    - Αννα Διαμαντοπουλου( υπευθυνη παιδειας ΠΑΣΟΚ)-Αρης Σπηλιωτοπουηλος( υπουργος Παιδειας, και πριν ο «καραμανλής η χαος» Ευρυπιδης Στυλιανιδης)

    -Λουκα κατσελη, Μιχάλης χρυσοχοιδης (Οικονομιας, αναπτυξης) (Αλογοσκουφης - ΠΑπαθανασίου)

    -Γιωργος Φλωρίδης (υπευθυνος υγείας ΠΑΣΟΚ) Δημητρης Αβραμοπουλος (υπουργος Υγειας)

    - Ευη Χριστοφιλοπουλου, Κωστας Σκανδαλιδης για κοινωνικη Πολιτικη (ΠΑΣΟΚ) ΦΑνη ΠΕτραλια (ΝΔ)

    -Θοδωρος Παγκαλος, Ανδρέας Λοβερδος- Νορα Μπακογιαννη.
    -Γιαννης Ραγκουσης (γραμματεας ΠΑΣΟΚ), Λευτέρης Ζαγορίτης (ΝΔ)
    -Γιωργος Παπακωνσταντίνου (εκπροσωπος τυπου ΠΑΣΟΚ) Ευαγγελος Αντωναρος (κυβερνητικος εκπρόσωπος)Γκιουλέκας υφυπουργός για θεματα τυπου
    - Σπυρος Κουβελης για θεματα περιβαλλοντος.(ΠΑΣΟΚ) -Σουφλιας για περιβαλλον…
    -Ενδεικτικη η συγκριση. δεκτες οι παρατηρησεις και οι συγκρίσεις

  71. Xase avatar
    Xase 04/03/2009 22:21:36

    @83
    Καλα τον Παγκαλο τι τον εχεις μεσα. Ο περιπτερας της γειτονιας μου ουτε στο περιπτερο δεν θα τον εβαζε, θα του το κατεστρεφε. Για τους υπολοιπους δεν μπορω να πω αν ΘΑ ειναι καλυτεροι η χειροτεροι, δηλ. πως συγκρινεις, απο τις εμφανισεις τους στο γυαλι; Αλλο πραγμα ειναι να εισαι στην εξουσια και αλλο εκτος. Ειμαι σιγουρος πως αμα μπουν μεσα τοτε θα πραξουν αναλογα. Το πρωτο που θα πουν θα ειναι το "βρηκαμε καμμενη γη" και ωσπου να ξαναφυτρωσει το χορταρι στην καμμενη γη φιλε μου θα ειμαστε και μεις απο κατω του.

  72. anonymous avatar
    anonymous 05/03/2009 00:00:35

    ο ΓΑΠ χάλασε τη σούπα της κ.Λώρη και των συνδαιτυμόνων της. γινόμαστε κοινωνοί των παρενεργειών της δύσπεπτης χώνεψης. οι συμπεριφορές αυτές πετυχαίνουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

  73. thanos avatar
    thanos 05/03/2009 06:35:53

    45-daris Says:
    March 4th, 2009 at 2:18 pm

    Θα μπορουσε να βρει μια αλλη αξοπρεπη δουλεια ...που ετοιμαζει ο Δημος Περιστεριου.

  74. Γιάννης avatar
    Γιάννης 05/03/2009 16:23:08

    αν θύμωσαν οι εκδότες υπάρχει και ξύδι
    και αν συνεχίσουν να είναι θυμωμένοι τότε η λύση θα ήταν να κυβερνηθεί αυτός ο τόπος κάποια στιγμή για να γλυτώσουμε από αυτούς

  75. ... avatar
    ... 05/03/2009 21:14:04

    "Στις πωλήσεις των εφημερίδων αφ`ενός"
    Strange attractor, κοίταξε προσεκτικά από πότε άρχισαν να πέφτουν ταχύτατα οι πωλήσεις των εφημερίδων. 89-90 και έπειτα. Τί μπήκε στο σαλόνι των ανθρώπων τότε; Το κουτί. Οπότε νομίζω, ότι τα πράγματα είναι μάλλον χειρότερα, παρά καλύτερα, σε ότι αφορά επίπεδο πολιτικοποίησης και συνειδητοποίησης της κοινωνίας. Στα μπλογκς ελπίζουμε, αλλά αυτά έχουν ακόμα δρόμο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.