06/11/2009 11:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θύελλα στο λιμάνι - θέτουν όρους οι λιμενεργάτες



Γραπτώς ζητούν οι λιμενεργάτες το «πάγωμα» της συμφωνίας με την Cosco έως τις 15 Ιανουαρίου και τη διεξαγωγή ουσιαστικού διαλόγου για το μέλλον του λιμανιού του Πειραιά, προκειμένου να αναστείλουν την απεργία τους. Ανοιχτός διάλογος σημαίνει ανοιχτά λιμάνια, διεμήνυσε η αρμόδια υπουργός Λούκα Κατσέλη και κάλεσε τους λιμενεργάτες να αναλογισθούν το κόστος των αποφάσεών τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση ρίχνει στη μάχη των διαπραγματεύσεων με τους λιμενεργάτες τον Θεόδωρο Πάγκαλο.

Στο μεταξύ, αλυσιδωτές αντιδράσεις προκαλεί το συνεχιζόμενο κλείσιμο του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά. Επαγγελματικοί φορείς προετοιμάζονται να καταθέσουν σήμερα αίτηση ασφαλιστικών μέτρων «κατά όλων των υπευθύνων που κρατούν το λιμάνι κλειστό», όπως δήλωσε στο ΕΘΝΟΣ, ο πρόεδρος της Κεντρικής Ενωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, Γιώργος Κασιμάτης. Χθες ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων, που μεταφέρουν κοντέινερ, έκαναν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο λιμάνι και με τα οχήματά τους κινήθηκαν προς το πρώην υπουργείο Ναυτιλίας.

Μέσα σε αυτό το «εκρηκτικό» κλίμα, οι χτεσινές δηλώσεις της υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκας Κατσέλη και οι ανακοινώσεις των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζόμενων έδωσαν τόνο «μετωπικής σύγκρουσης» ανάμεσα στις δύο πλευρές, καθιστώντας τη σημερινή ημέρα εξαιρετικά κρίσιμη για τις παραπέρα εξελίξεις. Η κ. Κατσέλη ανέφερε ότι «στην επιδίωξη δημιουργίας τετελεσμένων, η απάντηση της κυβέρνησης δεν μπορεί να είναι άλλη παρά μόνο ότι "ανοιχτός διάλογος σημαίνει ανοιχτά λιμάνια"».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lavazza avatar
    Lavazza 06/11/2009 11:52:53

    Απόλυση ΑΜΕΣΩΣ όλων των απεργών και παραιτέρω ποινική δίωξή τους για εξαπάτηση και υπονόμευση με ενδεχλομενο δόλο σε βαθμό κακουργήματος!

    Άει σιχτιρ με το κρατικοδίαιτο κηφηναριό...

  2. stelios avatar
    stelios 06/11/2009 12:13:07

    Και να επιστρεψουν τις κλεμενες μαιμου υπερωριες που αμειβονται για εργασια 27 ωρες το 24ωρο,8 μερες τη βδομαδα,εχοντας διαδοχους τα παιδια τους!

  3. tiramola avatar
    tiramola 06/11/2009 12:16:14

    Υπέγραψε ο Βουλγαράκης ο Βατοπεδινός την αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση με τους κομμουνιστές Κινέζους , κάνει τις διακοπές του στην Αράχωβα και τη Μύκονο και άσε τους μακάκες να τρέχουν....
    Μόνο να βαράει τα τύμπανα ήξερε να δίνει το ρυθμό για να βρίζουν εν χορω οι οννεδίτες τον ΓΑΠ.

    Η Αριστερά ζητάει να διώξουμε τους Κινέζους συντρόφους τους...
    Η δεξιά να πλακώσουμε στο ξύλο τους λιμενεργάτες...
    Η κυβέρνηση προσπαθεί να βρει μέση οδό...
    Ο Βουλγαράκης τρώει και πίνει σε βάρος των κορόιδων...

  4. El Gekko avatar
    El Gekko 06/11/2009 12:21:38

    Καλύτερα να διαλυθεί τελείως ο ΟΛΠ.
    Να δοθούν όλες οι αρμοδιότητες, σε όλο το λιμάνι, χωρίς δεσμεύσεις, στους Κινέζους. Μόνη προϋπόθεση η προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των εκτός COSCO φορτίων για τις προβλήτες 1 & 3 και η καταβολή ετήσιου τιμήματος κατ'ελάχιστο ίσο με το τριπλάσιο των ετήσιων κερδών του ΟΛΠ.

    Και αν το θυμηθούν να ζητήσουν και κανένα χαμηλότοκο δάνειο από τους Κινέζους τι είναι για την Κίνα 300 δις σε ευρώ για 30 χρόνια με 2% !!!

  5. anetos avatar
    anetos 06/11/2009 12:44:54

    Υπαρχουν και αλλου ξενα λιμανια ποιο βολικα ...Διρραχιο ,Αυλωνα,Βαρνα,Σμυρνη.....αλλα και ελληνικα ο Αστακος ,Καβαλα,Αλεξανδρουπολη

  6. nasos avatar
    nasos 06/11/2009 12:52:41

    Ολόκληρη η ελληνική οικονομία είναι όμηρος 1500 προνομιούχων γκανστεργατών.
    Έχουμε φτάσει στο απροχώρητο και πλέον απαιτούνται τακτικές Θάτσερ,σύγκρουση με τις προνομιούχες συντεχνίες και άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων.
    Δεν είναι δυνατόν δεκάδες επαγγέλματα να έχουν τεράστια εισοδήματα που δεν βασίζονται στον Νόμο της Προσφοράς και της Ζήτησης,αλλά σε κρατικές ρυθμίσεις που αναγκάζουν τους καταναλωτές,θέλοντας και μη,να πληρώνουν για υπηρεσίες που δεν χρειάζονται,πχ συμβολαιογράφοι.

  7. nasos avatar
    nasos 06/11/2009 12:54:44

    Επίσης ο ΓΑΠ,σαν Αμερικανός που είναι,ασφαλώς θα θυμάται τι είχε κάνει ο Ρέηγκαν κάποτε στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας που τον εκβίαζαν:απέλυσε 11.000 από δαύτους σε μια νύχτα και προσέλαβε άλλους στη θέση τους!

  8. πρώτα η ελλάδα avatar
    πρώτα η ελλάδα 06/11/2009 12:55:14

    Έτσι είναι ρε Γιωργάκη Παπαντρέου.
    ΤΙ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕΤΕ ΤΩΡΑ;
    Το θέμα είχε λυθεί και τελειώσει από καιρό. προς όφελος του Δημοσίου και της Εθνικής Οικονομίας.
    Είχε πάρει το πολιτικό κόστος ο καραμανλής αλλά το είχε καθαρίσει.
    Ήλθες μετά εσύ μεγάλε μεταρρυθμιστή και προεκλογικά τους φούσκωσες πάλι τα μυαλά, λέγοντας ότι θα κάνεις αναθεώρηση της σύμβασης.
    ΤΩΡΑ ΑΛΛΑΞΕΣ ΠΑΛΙ ΡΟΤΑ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ;
    Να τώρα οι απεργίες, να τώρα οι ρήτρες, να τώρα τα προβλήματα με το εμπόριο.
    Εκβιασμός κανονικός.
    ΟΠΟΙΟΣ ΣΠΕΡΝΕΙ ΑΝΕΜΟΥΣ ΘΕΡΙΖΕΙ ΘΥΕΛΛΕΣ.

  9. Χρήστος avatar
    Χρήστος 06/11/2009 12:55:28

    απολυθούν όλοι ΤΩΡΑ...
    εδώ έπρεπε να ανοίξει τα μάτια της η κυβέρνηση...
    οχι στους stagers...

    Να τελειώνουμε με τα λαμόγια του λιμανιού

  10. kostas avatar
    kostas 06/11/2009 14:10:08

    Κύριοι, τα πραγματικά νούμερα απολαβών της συγκεκριμένης συντεχνίας είναι κατά πολύ μεγαλύτερα από αυτά που έχουν γραφτεί κατά καιρούς (τα 120 ή 140.000 €). Αυτά είναι τα νόμιμα, ο μισθός. Φανταστείτε τι πίεση νιώθει κάποιος που είναι εισαγωγέας, είναι τα προϊόντα του εγκλωβισμένα στο λιμάνι (εμπορεύματα που κατά πάσα πιθανότητα έχει προπληρώσει) και δεν μπορεί να τα βγάλει στην αγορά για να εισπράξει. Θα δώσει λοιπόν αυτός «γη και ύδωρ» για να βγάλει α προϊόντα του από το λιμάνι ή όχι ? (και θα τους είναι και υπόχρεος που τον «εξυπηρέτησαν»).
    Τα χρήματα που παίζονται κάτω από το τραπέζι είναι πολύ περισσότερα από αυτά που φαίνονται σαν «κανονικές απολαβές».

  11. stelios avatar
    stelios 06/11/2009 14:47:13

    tiramola,
    σε λιγες εβδομαδες το τσιρκο της ΝΔ θα μοιαζει με καλοκουρδισμενη μηχανη μπροστα στο ΠΑΣΟΚ του Γιωργακη και των τρωκτικων που τον στηριζουν.
    Σε πρωτη φαση θα υπονομευσουν τον Παγκαλο που ειναι ο μονος που διατηρει την σοβαροτητα αξιωματουχου σε περιοδο κρισης.

  12. χρηστος avatar
    χρηστος 06/11/2009 15:46:55

    Μά εγώ άκουσα τόν κ. πρόεδρα τών λυμαινεργολάβων (έτσι γράφεται)τού ΟΛΠ νά λέει ότι πάνω από όλα βάζουν τό εθνικό συμφέρον.
    Καί δέν είναι η μόνη συντεχνία πού αγωνίζεται γιά τό έρμο....
    Δέν θέλω νά γίνω κακός, αλλά πώς γίνεται τά χέρια ενός λιμενεργάτη νά είναι πιό λεπτεπίλεπτα από τά χεράκια μιάς πιανίστριας?

    Σοβαρά τώρα. Αν τούς βάλει χέρι ο Γιωργάκης μά τό Θεό θά τόν ψηφίσω.

  13. maquis avatar
    maquis 06/11/2009 16:57:59

    Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι!.. Απορώ γιατί ακόμα το συζητάμε και το συζητάτε κα Κατσέλη. Να φύγουν και γρήγορα.
    Και γιατί να φύγουν;
    1. Γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δις ευρώ. Μέχρι τώρα οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από την χώρα όχι που έδιναν.
    2. Γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκ ευρώ. Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς δώρα δεν παίρνουμε. είμαστε αδιάφθοροι.
    3. Γιατί αυτοί οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από την διεθνή οικονομική κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος τους Hu Jintao είχε το θράσος να μην μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή
    4. Γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό Ελληνικής γης) παρά μόνο τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.
    5. Γιατί έτσι θα φανεί ότι η μια προβλήτα που θα την δουλεύουν οι Κινέζοι θα τρέχει ενώ η άλλη που θα τη δουλεύουμε εμείς θα. κάθεται.
    6. Γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από τη κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).
    7. Γιατί πλήττονται 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).
    8. Γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της κινεζικής προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της Ελληνικής.
    9. Γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.
    10. Γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά εννοούμε ζυγό. δουλειάς.
    11. Γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ. μακριά από μας.
    12. Και γιατί τέλος κα Κατσέλη αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα λεφτά τους και έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ. δουλειά δηλαδή), και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από τη Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.
    Μα να μην έχουμε σκεφτεί έξυπνα και φρόνιμα όπως οι καθηγητές των κρατικών πανεπιστημίων. Που «πριν πεινάσουν» βάλανε στο Σύνταγμα διάταξη που απαγορεύει την παράλληλη λειτουργία των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Και έτσι γλίτωσαν και από τον ανταγωνισμό και από την συνεχή προσπάθεια και από την δια βίου εκπόνηση συγγραμμάτων.

  14. bokoudo avatar
    bokoudo 06/11/2009 17:56:34

    Οσο για τα χερακια τους: αφου προσλαμβανουν Βαλκανιους βοριοτερα της Ελλαδας για να κανουν τη δουλεια στο λιμανι, ενω αυτοι παιζουν πιανο...

    Οσο για το μισθοοοοο,... εξαψηφια νουμερα ακουω για ετησιες απολαβες.

    Επιστρατευση ειναι οι μονη λυση, ειναι λιγοι αυτοι, και δινει ο ΓΑΠ δειγμα γραφης. Εχουμε οικονομικο προβλημα η μηπως παιζουμε..

  15. βαγγελης avatar
    βαγγελης 08/11/2009 20:31:57

    Νέα, 48ωρη απεργία αποφάσισαν σήμερα, Κυριακή, οι λιμενεργάτες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.