01/10/2009 17:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θρασύτατη επίθεση από μέλη της Χρυσής Αυγής



Πρωτοφανή επίθεση από μέλη της Χρυσής Αυγής δέχτηκε η τραγουδίστρια Σοφία Παπάζογλου στο σταθμό του μετρό στην Κατεχάκη.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες της ίδιας, τα μέλη της οργάνωσης της έδωσαν φυλλάδια της οργάνωσής τους, τα οποία εκείνη πέταξε σε παρακείμενο κάδο, γεγονός που εξόργισε τους νεαρούς, με αποτέλεσμα να της ρίξουν σπρέι πιπεριού στα μάτια.

Η κ. Παπάζογλου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Γεώργιος Γεννηματάς και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είναι καλά στην υγεία της.

SKAI

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 01/10/2009 17:07:06

    Η συγκεκριμένη οργάνωση εφαρμόζει συστηματικά τέτοιες πρακτικές, σε σχεδόν καθημερινή βάση, κατά νομίμων και παρανόμων μεταναστών, καθώς και Ελλήνων που τους συμπαραστέκονται. Ο Αγ. Παντελεήμονας Αθηνών έχει μετατραπεί σε χώρο ελεύθερης δράσης αυτής της συμμορίας, δείτε και στο afroditealsalech.blogspot.com/2009/09/2.html . Έπρεπε να την «πέσουν» σε τραγουδίστρια για να ασχοληθεί το antinews ;

    • o Μήτσος avatar
      o Μήτσος @ Πολυβώτης 01/10/2009 17:58:18

      Δεν μου κάνει καμία εντύπωση. Τα αλητόπαιδα αυτά είναι έτοιμα να μπούνε στη βουλή μέσω του Λάος και τον "δημοκρατικών πατριωτών" που του στηρίζουνε.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ o Μήτσος 01/10/2009 18:08:09

        Πήραν 27.000 ψήφους στις ευρωεκλογές. Και όσο συνεχίζει το καθημερινό αστυνομικό δελτίο να έχει τα κατορθώματα των Γεωργιανών, Ρουμάνων κλπ. τόσο θα αυξάνονται.

      • ανώνυμος avatar
        ανώνυμος @ o Μήτσος 02/10/2009 04:51:48

        Με άλλα λόγια δηλαδή Strange Attractor, να σταματήσουν να μπαίνουν μικρόβια στο σώμα για να μην υπάρχει τέτοια αντίδραση από το ανοσσοποιητικό. Αυτή είναι η τοποθέτησή σου απέναντι στην είδηση?

    • Λέλος avatar
      Λέλος @ Πολυβώτης 02/10/2009 08:18:00

      Εγώ θα πρότεινα εγχείριση.

  2. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 01/10/2009 18:23:31

    Τα πράγματα είναι απλά. Γιατί δεν φακελώνονται και δεν συλλαμβάονται όλοι όσοι συμμετέχουν σε πράξεις βίας, είτε αναρχικοί, είτε χρυσαυγίτες, είτε χουλιγκάνοι;

  3. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 01/10/2009 18:27:27

    Το ΛΑΟΣ φυσικά, δεν ξέρει τίποτα.

  4. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 01/10/2009 18:43:42

    Το Λάος έχει μπει στα σαλόνια των νεοελλήνων μέσω εκπομπών για καθυστερημένους με διάφορες "Ευγενίες", το σκατόπαιδο τον Άδωνι, Βελόπουλους κλπ. Γιατί νομίζετε ότι τους έδιναν τόσο τηλεοπτικό χρόνο. Ήταν τυχαίο;

    • NS avatar
      NS @ o Μήτσος 02/10/2009 20:47:19

      Να αγιάσει το στόμα/ πληκτρολόγιό σου!!!

  5. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 01/10/2009 18:49:10

    Σοφία respect!

  6. chien andalu avatar
    chien andalu 01/10/2009 19:25:07

    Για την Αστυνομια η Χρυσή Αυγή δεν είναι τρομοκρατική οργάνωση;

    Μετά από τόσα μαχαιρώματα, ξυλοδαρμούς, εκφοβισμούς, απειλές "εναντίων όλων";

    • Nick avatar
      Nick @ chien andalu 01/10/2009 21:32:15

      Πρίν χρόνια άκουγα ότι είναη η μόνη οργάνωση με νόμιμο οπλοστάσιο.

      Δεν ξέρω εάν όντως αληθεύει, το μόνο σίγουρο είναι ότι η συγκεκριμένη οργάνωση έχει υψηλές διασυνδέσεις και από τη ΝΔ και από το ΠΑΣΟΚ.

      • chien andalu avatar
        chien andalu @ Nick 01/10/2009 23:25:26

        @ Nick
        όπως βλέπεις εκτός από υψηλές διασυνδέσεις, έχουν έρεισμα και σε κάτι φοβισμένους μικροαστούς όπως ο παραπάνω ανώνυμος.
        Παντως καμία Αναρχική οργάνωση (ΑΚ κτλ) δεν έχει επιτεθεί ποτέ σε κανέναν που δε διάβασε το φυλλάδιο του, ούτε μαχαίρωσε κανέναν, ούτε συνέθλιψε το κρανίο κανενός, ούτε χαραξαν σε κανενός τη μαπα το αλφαδι, ούτε στα Εξάρχεια σου ζητάνε χαρτιά στο δρόμο (όπως κάνει η ΧΑ στον Αγιο Παντελεημονα)

        Και κάτι άλλο ανωνυμε:
        Αν θες κράτος ισχυρό όπως λές μην εναποθέτεις τις ελπίδες σου στο παρακράτος-οργανωμένο έγκλημα.

      • Vachus avatar
        Vachus @ Nick 02/10/2009 00:52:17

        Οι μόνοι με νόμιμο οπλοστάσιο αλλά και ασυλία στην Ελλάδα είναι οι φασιστοανααρχοαριστεροί. Είναι τυχαίο οτι πάντα πιάνουν μόνο την μαρίδα ενώ τα κεφάλια αλωνίζουν;

        @chien andalu

        Οι μικροαστοί με διασυνδέσεις είναι συνήθως γόνοι προοδευτικών-υλιστών-παρτάκηδων και άνευ πατριωτισμού λεφτάδων, δικαστών,ηθοποιώ, πολιτικών κλπ που τα καλοκαίρια τα περνάνε στη Μύκονο,το χειμώνα Αράχωβα,που όταν πιάνονται να καίνε περιουσίες της φτωχολογιάς παρελαύνει όλος ο Σύριζα με τις κουστωδίες των σάπιων επιδοτούμενων από δουλέμπορους δικηγόρων και απελευθερώνονται στο πίτς-φυτίλι.Και επειδή έχω μαγαζί στο κέντρο που το χρωστάω ακόμα, σε ενημερώνω οτι είναι τραγικό να μην ξέρεις αν θα υπάρχει το πρωΐ το μαγαζί σου. Μπορείς να μου πείς για τα Δεκεμβριανά πόσοι είναι μέσα; Μάλλον όχι, γιατί το πιο πιθανό είναι να μην είναι κανείς.
        Οπότε άστο. Το τι κάνει ένα μαλακισμένο στον τσαμπουκά του απάνω δεν έχει σχέση με τις εκ του ασφαλούς καταστροφές, ληστείες(βλέπε Βούτση κλπ)και καφρίλες που πηδάνε 2.000.000 Αθηναίους κάθε τρείς και λίγο. Στην τελική ο Περίανδρος έφαγε και 12 χρονάκια.Όσο για τα χαρτιά που λές για τον Άγιο Παντελεήμονα, θα σου πρότεινα να πάρεις μερικούς από δαύτους στη βιλίτσα σου στο Ψυχικό, στο Χαλάνδρι ή όπου είσαι τέλος πάντων, γιατί σίγουρα κέντρο δεν μένεις.
        Hence, το παρακράτος είναι αυτό που σπάει ατιμώρητο όλη την Αθήνα, καίει τα δημόσια πανεπιστήμια (που μάλλον εσύ δεν χρειάστηκε να πάς) τα οποία ο Ελληνας τα έχει πληρώσει ίσα με 10 φορές.Παρακράτος είναι αυτοί που "συμπονούν" τους λαθρομετανάστες εισβολείς στις φτωχογειτονιές των Ελλήνων-ρατσιστών, κατά κάτι τύπους σαν και σε, του κέντρου ενώ αυτοί μένουν σε προάστεια που οι μόνοι ξένοι είναι οι Φιλλιπινέζες τους.
        Το πραγματικό παρακράτος είναι αυτό που λυμαίνεται την αγανάκτηση της φτωχολογιάς, της νεολαίας και την καπελώνει για να μην εκδηλωθεί και το παίζουν και τιμητές, παραδίδοντας ανθρωπιστικό savoir-vivre.

  7. Vachus avatar
    Vachus 01/10/2009 19:30:16

    Μακάρι ορισμένοι εδώ να επιδείκνυαν την ίδια ευαισθησία και όταν κοπανάνε δεξιούς ή όταν καίνε βιβλιοπωλία, έστω και ανήκοντα σε καθυστερημένους(βλ.μπουμπούκο). Το γεγονός εαν αληθεύει και δεν είναι promo stunt είναι λυπηρό και καταδικαστέο.

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ Vachus 01/10/2009 19:35:14

      άσχετο αυτό που λες. Η βία είναι καταδικαστέα πάντα και δεν υπάρχουν εξαιρέσεις ανάλογα του ποιος είναι το θύμα και ποιος ο θύτης

      • Vachus avatar
        Vachus @ Παλιός Οννεδίτης 01/10/2009 19:42:00

        Συμφωνώ, αλλά αυτό που λέω ισχύει 100%.

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/10/2009 20:43:56

    1. Απόλυτη καταδίκη των αλητών, στην περίπτωση της Σοφίας Παπάζογλου.
    Που όμως, αν αληθεύει η μεταφερόμενη εκδοχή, μπορεί να χαρακτηριστεί μη προμελετημένο περιστατικό

    2. Πριν λίγες μέρες "άγνωστα" Σοράκια έκαψαν το περιοδικό "Ρεσάλτο".
    Καθαρή φασιστική, εγκληματική επίθεση. Εκ προμελέτης.
    Δεν είδα δηλώσεις καταδίκης από τον "προοδευτικό" χώρο.
    Διορθώστε με αν μού διέφυγαν.
    Ενώ αν έκαιγαν την "Ελευθεροτυπία" θα ξεσηκωνόταν ο τόπος.

    • Vachus avatar
      Vachus @ Προφήτης 01/10/2009 20:50:28

      Έτσι είναι. Όπως και στην περίπτωση του νεολαίου του λαος πριν 20 μέρες αλλά και στις ευρωεκλογές. Όπως επίσης και στις στοχοποιήσεις δεξιών γενικα από το Ιντυ. Αλλά αυτο είναι ελεύθερη διακίνηση ιδεών.

  9. Bone Collector avatar
    Bone Collector 01/10/2009 22:38:45

    Κακοστημένη προβοκάτσια το «επεισόδιο» στην Κατεχάκη! Βρέθηκε αμέσως εκεί τηλεοπτικό συνεργείο…

    “Χρυσαυγίτες δήθεν επιτέθηκαν σε γυναίκα”… Αρκεί να σας πούμε ότι σε χρόνο μηδέν βρισκότανε στον χώρο του δήθεν επεισοδίου τηλεοπτικό συνεργείο συγκεκριμένου σταθμού, το οποίο αναζητούσε αγωνιωδώς αυτόπτες μάρτυρες του δήθεν επεισοδίου, τους οποίους βεβαίως και δεν βρήκε γιατί δεν υπήρχαν ούτε μάρτυρες, ούτε επεισόδιο! Δεν είναι όμως η μόνη περίπτωση που στήνεται προβοκάτσια εις βάρος της Χρυσής Αυγής δύο ημέρες πριν τις εκλογές. Η περίφημη ΑΝΤΑΡΣΥΑ κατήγγειλε ότι της έκαψαν το προεκλογικό περίπτερο και βρέθηκαν κοντά φέιγ-βολάν της Χρυσής Αυγής. Από κοντά και το indymedia… Όλα τα παιδιά του Σόρος στην γραμμή!

    Σας παραθέτουμε την ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που είναι πραγματικά για γέλια και για κλάματα. Οι άνθρωποι επιζητούν δημοσιότητα και το προσπαθούν με κάθε τρόπο:

    “Καταγγέλλουμε την εμπρηστική επίθεση φασιστικού τρομοκρατικού χαρακτήρα στο Κεντρικό Περίπτερο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που έγινε σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες. Έκαψαν τα πανό και αποπειράθηκαν αποτυχημένα να καταστρέψουν ολοσχερώς το περίπτερο περιλούζοντας το με πετρέλαιο. Φρόντισαν μάλιστα με τρυκάκια της νεοναζιστικής Χρυσής Αυγής να δώσουν τα διαπιστευτήρια τους. Πιό πρίν ομάδα φασιστών είχε συγκεντρωθεί στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα. Πρόκειται για προμελετημένη ενέργεια. Πριν μια βδομάδα ομάδα φασιστών είχε πλησιάσει ξανά απειλητικά το χώρο με μηχανές. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στοχοποιείται για τη συνεπή στάση της στον αγώνα για την υπεράσπιση των δημοκρατικών ελευθεριών, του ασύλου, των δικαιωμάτων των εργαζόμενων και των μεταναστών.”

    http://bit.ly/gEtoQ


    Λάσπη κατά Χρυσής Αυγής τρεις ημέρες πριν τις εκλογές(!) από τον ΣΚΑΪ

    O σταθμός των ΜΚΟ που στηρίζει τους Οικολόγους Πράσινους του Τρεμόπουλου και ο οποίος μετέδωσε το 5λεπτο της Χρυσής Αυγής, παραβιάζοντας κάθε νόμο στις 4.30 το πρωί! Μεταδίδει ότι Χρυσαυγίτες κτύπησαν γυναίκα που ήταν… “ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ” κουμπάρα δημοσιογράφου του ΣΚΑΪ…

    Το βρώμικο σιωνιστικό αγγλοεβραϊκό κεφάλαιο των λαθρεμπόρων επιτίθεται με ψέματα κατά της Χρυσής Αυγής.

    Διαψεύδουμε κατηγορηματικά τα όσα μεταδίδει ο σταθμός-προστάτης των οικολόγων πράσινων ΣΚΑΪ, ότι δήθεν μέλη της Χρυσής Αυγής έριξαν καυστικό υγρό στα μάτια μιας γυναίκας! Η οποία γυναίκα ΕΤΥΧΕ (τι σύμπτωση!!!) να είναι κουμπάρα με την δημοσιογράφο του ΣΚΑΪ Σαπουνά, η οποία αμέσως το μετέδωσε… Αρνήθηκαν την διάψευσή μας δείχνοντας ξεκάθαρα ότι βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία.

    Η Δικαιοσύνη έχει τον λόγο και είμαστε σίγουροι ότι ακόμη και αν αργεί κάποτε ΣΙΓΟΥΡΑ έρχεται!

    http://bit.ly/cYGOB

  10. Δεξιός avatar
    Δεξιός 01/10/2009 23:25:18

    Εάν η κυρία πέταξε επιδεικτικά το φυλλάδιο στα σκουπίδια μπροστά τους, τότε διεκδικεί επαξίως όσκαρ βλακείας. (Και αναρωτιέμαι, εάν σκίσεις φυλλάδιο του Γιωργάκη μπροστά σε μουστακαλή πρασινοφρουρό, θα την γλυτώσεις την καρπαζιά; ) Εγώ όχι τα κομματικά φυλλάδια, οποιαδήποτε, αλλά και τα διαφημιστικά του Κωτσόβολου και του ΕλεκτροΓουόρλντ και των φροντιστηρίων αγγλικών δεν τα πετάω μπροστά στον άνθρωπο που μου τα δίνει, διότι αν μη τι άλλο ντρέπομαι.

    Η Χρυσή Αυγή βεβαίως το διαψεύδει, αλλά δεν θα με εξέπληττε κιόλας εάν είναι αλήθεια! Όσο για τον ΛΑΟΣ (που τι σχέση έχει δεν ξέρω - μάλλον οι χρυσαυγίτες είναι οι πιο επίμονοι κατήγοροί του δηλαδή!) οι νεολαίοι του και οι φοιτητές του στο νοσοκομείο στέλνονται κάθε τόσο από τους δολοφόνους της αριστεράς! Να δέρνει κόσμο η νεολαία του ΛΑΟΣ δεν έχω δει, δυστυχώς, ποτέ!

    Τα καταδικάζουμε όλα αυτά τα περιστατικά από όπου και αν προέρχονται; Σύμφωνοι, αλλά ο επίσημος ΣΥΡΙΖΑ, με άρθρο στην Αυγή του στελέχους του Δημοσθένη Παπαδάτου- Αναγνωστόπουλου επικρότησε δημοσίως εμπρησμούς βιβλιοπωλείων, δηλώνοντας ότι «απαιτούνται συγκεκριμένα ποσά βίας» (sic)!

    • chien andalu avatar
      chien andalu @ Δεξιός 02/10/2009 00:46:33

      Εχεις δίκιο ρε Δεξιε.
      Δεν αφήνουν τα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα. Να σπάσουν το κεφάλι ενός απλυτου μεταναστη με την ανεση τους βρε αδελφε! Να κλειδωσουν την παιδική χαρά του Αγιου Παντελεήμονα και να πετάξουν έξω τα παιδιά των μεταναστών που αν μη τι άλλο απειλούν την ελληνικότητα μας!
      Και ο ΣΥΡΙΖΑ διαψευδει τον Δημοσθένη Παπαδάτο αλλά δε λες κατι. Εσύ πάντως δεν τα καταδικάζεις "απο όπου κι αν προέχονται"!
      Βγήκες για να μας πεις για "δολοφόνους της αριστεράς"!

      Καλά η κυρία απαράδεκτη! Επρεπε να κάτσει να τη βιάσουν τουλάχιστον! (sick)!

      • Vachus avatar
        Vachus @ chien andalu 02/10/2009 00:56:47

        Οι μικροαστοί με διασυνδέσεις είναι συνήθως γόνοι προοδευτικών-υλιστών-παρτάκηδων και άνευ πατριωτισμού λεφτάδων, δικαστών,ηθοποιώ, πολιτικών κλπ που τα καλοκαίρια τα περνάνε στη Μύκονο,το χειμώνα Αράχωβα,που όταν πιάνονται να καίνε περιουσίες της φτωχολογιάς παρελαύνει όλος ο Σύριζα με τις κουστωδίες των σάπιων επιδοτούμενων από δουλέμπορους δικηγόρων και απελευθερώνονται στο πίτς-φυτίλι.Και επειδή έχω μαγαζί στο κέντρο που το χρωστάω ακόμα, σε ενημερώνω οτι είναι τραγικό να μην ξέρεις αν θα υπάρχει το πρωΐ το μαγαζί σου. Μπορείς να μου πείς για τα Δεκεμβριανά πόσοι είναι μέσα; Μάλλον όχι, γιατί το πιο πιθανό είναι να μην είναι κανείς.
        Οπότε άστο. Το τι κάνει ένα μαλακισμένο στον τσαμπουκά του απάνω δεν έχει σχέση με τις εκ του ασφαλούς καταστροφές, ληστείες(βλέπε Βούτση κλπ)και καφρίλες που πηδάνε 2.000.000 Αθηναίους κάθε τρείς και λίγο. Στην τελική ο Περίανδρος έφαγε και 12 χρονάκια.Όσο για τα χαρτιά που λές για τον Άγιο Παντελεήμονα, θα σου πρότεινα να πάρεις μερικούς από δαύτους στη βιλίτσα σου στο Ψυχικό, στο Χαλάνδρι ή όπου είσαι τέλος πάντων, γιατί σίγουρα κέντρο δεν μένεις.
        Hence, το παρακράτος είναι αυτό που σπάει ατιμώρητο όλη την Αθήνα, καίει τα δημόσια πανεπιστήμια (που μάλλον εσύ δεν χρειάστηκε να πάς) τα οποία ο Ελληνας τα έχει πληρώσει ίσα με 10 φορές.Παρακράτος είναι αυτοί που “συμπονούν” τους λαθρομετανάστες εισβολείς στις φτωχογειτονιές των Ελλήνων-ρατσιστών, κατά κάτι τύπους σαν και σε, του κέντρου ενώ αυτοί μένουν σε προάστεια που οι μόνοι ξένοι είναι οι Φιλλιπινέζες τους.
        Το πραγματικό παρακράτος είναι αυτό που λυμαίνεται την αγανάκτηση της φτωχολογιάς, της νεολαίας και την καπελώνει για να μην εκδηλωθεί και το παίζουν και τιμητές, παραδίδοντας ανθρωπιστικό savoir-vivre

      • Ου τις avatar
        Ου τις @ chien andalu 02/10/2009 18:20:30

        chien andalu says: Επρεπε να κάτσει να τη βιάσουν τουλάχιστον! (sick)!

        Πως εγώ νομίζω ότι με την συμπεριφορά της το επεδίωκε;;;

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Δεξιός 02/10/2009 01:54:47

      Δηλαδή αν πεταξω ενα διαφημιστικο της Ν.Δ. ή τού ΠΑΣΟΚ ή του ΣΥΡΙΖΑ η του ΚΚΕ,στα σκουπίδια θα μέ σπασουν στο ξύλο οι αντιστοιχοι Νεολαιοι??
      Eκτος εαν υπονοειτε πώς θαπρεπε να ξερει η Κυρια Παπαζογλου πώς το νασαι Χρυσαυγίτης ισοδυναμεί πιθανώς μέ Ατομο τού Κοινού Ποινικού δικαίου.
      Αν υπονοειτε το τελευταιο συμφωνώ.

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ Σπύρος 02/10/2009 01:55:18

        reply προς Δεξιό.

  11. tsamp avatar
    tsamp 02/10/2009 03:25:44

    Egw pali giati den to pistevw? Sygnwmh alla to peristatiko pou anaferete moiazei api8ano na synevh etsi akrivws. An twra h aidos tous evrise, allazei kapws h istoria.

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/10/2009 05:04:43

    μπορει και να τους τραγουδησε !! γνωριζουμε τα ασματα της??


    ΠΠ

    • tsamp avatar
      tsamp @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/10/2009 13:06:59

      Gia ola ftaine oi kakoi xrysavgites! Egw pantws arxisa na tous psilosympa8w apo tote pou katalava ti koumasia einai oi "proodeftikoi" prodotes mas. Toulaxiston oi xrysavgites endiaferontai gia thn patrida tous. Oi Xrysogeloi????

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/10/2009 05:06:34

    Εμενα αν ερθει και μου τραγουδησει κανενας τυπου gangsta χιπ χοπ ... στο μιλητο για το ποσες γκομενες εχει και ποσους βαραει και ποσο μαγκας ειναι... θα τον κοπανησω παντως....

    ΠΠ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/10/2009 08:55:29

      Κι εγώ !
      Και όλους τους σκυλοποπ, Τσαλίκη και σία.

  14. Vachus avatar
    Vachus 02/10/2009 07:49:56

    Πάντως τώρα την μάθαμε όλοι!!

    • chien andalu avatar
      chien andalu @ Vachus 02/10/2009 09:19:46

      βακχε

      Βαριέμαι να σου απαντήσω, γιατί τα 'χω πει χιλιάδες φορές στο διαδυκτιο σε ομοιδεατες σου, καθώς όλοι τα ίδια επιχειρήματα έχετε (πάρε τους μεταναστες στο σπίτι σου, στο κεντρο δε μενεις, εχεις βιλα στο ψυχικό, οι αριστεροί πανε μυκονο κτλ.).

      σ' αφηνω στην βλακεία σου να νομιζεις ότι τη νομιμότητα θα στη χαρίσει το παρακράτος. φοβερη λογική!
      σ' αφήνω στην αρρωστια σου, να ειρωνέυεσαι μια γυναικα που χτυπηθηκε από δεκα αντρες.

      • Vachus avatar
        Vachus @ chien andalu 02/10/2009 10:27:47

        Πολύ εμπεριστατωμένη απάντηση και φοβερά επιχειρήματα.Την επίθεση στην κοπέλα δεν την επικροτώ αλλά κάτι επιλεκτικά ευαίσθητους όπως εσύ όντως τους ειρωνεύομαι. Τις ταμπελίτσες στις επιστέφω εις διπλούν.Αν είσαι δημοκράτισα μπορείς απλά να απαντήσεις επί τις ουσίας. Ομοϊδεάτες μου είναι χιλιάδες άνθρωποι που πέρασαν νύχτες αγωνίας τον Δεκέμβρη όταν πλουσιόπαιδα και μπανιάνοι κάνανε επαναστατική γυμναστική στις περιουσίες των μικροαστών όπως λές εσύ και οι ομοϊδεάτες σου, υπό τις ευλογίες ινστρούχτορων των ΒΠ τύπου Αλαβάνου και Λαζόπουλου. Αλλά άμα ξημεροβραδιάζεσαι στο Mall, που να χαμπαριάσεις.
        Σε αφήνω στην αρρώστια σου να ειρωνεύεσαι τους χιλιάδες ιδιοκτήτες και ανέργους του κέντρου των Αθηνών που τρέχαν να αγοράσουν τα κλεμμένα προϊόντα τους από το Λαζαράτι της Αλβανίας.

    • ss_sk avatar
      ss_sk @ Vachus 02/10/2009 11:39:01

      @Vachus

      Θα σας στενοχωρήσω αλλά όσοι έπρεπε να γνωρίζουν τη Σοφία Παπάζογλου, τη γνώριζαν. Μία μέτρια πολιτιστική/μουσική παιδεία χρειάζεται.

      Και τα ειρωνικά σχόλια, στην εδώ περίπτωση, ''κακόψυχο'' άνθρωπο υποδηλώνουν.

      • Vachus avatar
        Vachus @ ss_sk 02/10/2009 11:48:07

        Τα πιο πάνω τα θεωρείς καλόψυχα;
        Για το μετρίου επιπέδου παιδεία συμφωνώ.

      • chien andalu avatar
        chien andalu @ ss_sk 02/10/2009 17:03:53

        @ ss_sk

        Τη Σοφία Παπάζογλου, που τραγουδάει συγχρονη και παραδοσιακή ελληνική μουσική, προφανώς δεν την ξέρουν οι αυτοαποκαλούμενοι "ελληνόψυχοι", γιατί ακούνε τα τούρκικα τσιφτετέλια της Εφης Σαρρή, και γιατί δεν τη δείχνει η τηλεόραση.

  15. Λέλος avatar
    Λέλος 02/10/2009 08:18:54

    Θα τη δουμε και στη Τατιάνα σε λίγο να πουλάει κανένα σι ντι της.

  16. tiramola avatar
    tiramola 02/10/2009 12:05:39

    @Vachus
    Μην παίζεις με την νοημοσύνη μας...
    Όταν οι μαθητές κατέβηκαν στο κέντρο να διαδηλώσουν κατά της αστυνομικής βίας που είχε σαν αποτέλεσμα την εν ψυχρώ δολοφονία ενός συνομίλικού τους ανέλαβαν δράση οι γνωστοί παρακρατικοί με τις βαριοπούλες που όπως όλοι είδαμε λίγο πριν αρχίσουν τα σπασίματα συναγελάζονταν με τους αστυνομικούς!

    Για το ροπαλοφόρο Βορίδη που βγαίνει τώρα με τα κοστούμια στα κανάλια επίσης έχουμε εικόνα...

  17. Vachus avatar
    Vachus 02/10/2009 12:22:58

    Εννοείς οτι την Αθήνα την έσπασαν Χρυσαυγίτες; Γιατί αν εννοείς οτι την Αθήνα δεν την έκαψαν αριστεροί επιδοτούμενοι με λαθρομετανάστες μάλλον εσύ παίζεις με τη νοημοσύνη μας. Τα εμπορεύματα του πλιάτσικου που βρέθηκαν στην Αλβανία και αυτά παρακρατικοί Χρυσαυγίτες τα πήγαν εκεί;
    Όσο για τους μαθητές πιος τους κατέβασε αυτούς; Εκτός από τους Συριζαίους δάσκαλους κάποιοι στείλανε και 100.000 ςμς σε όλους αυτούς τους πιτσιρικάδες. Αυτά τα πράγματα υπάρχουν σε εγχειρίδια ψυχολογικών επιχειρήσεων και είναι αστείο να λέμε οτι ήταν εντελώς αυθόρμητα. Φίλος ανάρχας μια βδομάδα πριν την δολοφονία του πιτσιρικά μου ανέφερε οτι θα καεί η Αθήνα.
    Όσο για τον Βορίδη, ας τος κρίνουμε όπως θα κρίναμε τον γιο του Βούτση, ή την κόρη του Δραγασάκη. Αν ήταν αριστερός πάντως, η φωτό αυτή θα κοσμούσε το προεκλογικό του φυλλάδιο χωρίς αμφιβολία. Τα δύο μέτρα και σταθμά υποκρύπτουν υποκρισία.

  18. boanerges avatar
    boanerges 02/10/2009 12:58:40

    Εννοείται ότι θα πρέπει να προσέχει κανείς πάρα πολύ σε τέτοιες περιπτώσεις, και σε καμία περίπτωση πάντως δεν θα πρέπει να προκαλεί αυτά τα σκατόψυχα κοπρόσκυλα. Αφού βρέθηκες εκεί, είτε αρνείσαι το φυλλάδιο, είτε το πετάς διακριτικά. Αν το πετάξεις προκλητικά, πας γυρεύοντας.
    Η οργάνωση αυτή κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να ήταν εκτός νόμου, μόνο και μόνο για τα εθνικοσοσιαλιστικά-φασιστικά της ιδεώδη. Αλλά δεν πειράζει τους έχει απομονώσει το σύνολο του ελληνικού λαού, που το φασισμό ποτέ δεν τον γούσταρε, και πάντα τον πολέμησε με όποιους τρόπους και μέσα είχε κατά καιρούς στη διάθεσή του.
    @ Ανδαλουσιανό Σκύλο. Όλοι εσείς οι "πεφωτισμένοι" της ελιτίστικης αριστεράς, της αριστεράς της Γλυφάδας, των Βριλησσίων και των Βορείων Προαστίων γενικώς, θα πρέπει να γνωρίζετε καλά ότι δεν δικαιούστε σε καμία περίπτωση να κάνετε χρήση του όρου της αριστεράς και των παραγώγων αυτής.
    Ο λόγος είναι απλός: δεν έχετε και ούτε θέλετε να έχετε, καμία σχέση με αυτό που αποκαλούμε λαό. Για να είμαι πιο ακριβής και συγκεκριμένος, στο άκουσμα και μόνο της λέξης "λαός", "λαϊκός" κτλ βγάζετε φλύκταινες.
    Είστε ελιτιστές και μαγκιά σας αλλά θα πρέπει να ξέρετε ότι η αριστερά με τον ελιτισμό δεν έχει καμία απολύτως σχέση. Η αριστερά ζει και αναπνέει δίπλα στον απλό, λαϊκό, άνθρωπο του μόχθου. Ο λόγος για τον οποίο όλοι αυτοί οι άνθρωποι, αστοί και ευκατάστατοι των ΒΠ το παίζουν (κυριολεκτικά και όχι μεταφορικά) αριστεροί ανάγεται στη σφαίρα της ψυχοπαθολογίας.
    Πρώτον για λόγους ναρκισσισμού-ότι εμείς είμαστε "ανώτεροι άνθρωποι", "ευαίσθητοι", και μολονότι είμαστε αστοί και έχουμε φράγκα νοιαζόμαστε για τους αδύνατους. Το οποίο φρικτό παραμύθι. Νοιαζόμαστε για τους αδύνατους -με τους μετανάστες να αποτελούν προνομιακό πεδίο δράσης, επειδή είναι η λυδία λίθος του "ευαίσθητου αριστερού"- αλλά στα λόγια. Γιατί το πρόβλημα το έχει ο λαός που ζει στο κέντρο και όχι τα προάστια.
    Στην αρχή δυσκολεύομουν να κατατάξω αυτό το είδος πολιτικής στάσης, αλλά όταν μετά συνάντησα ανθρώπους στο πανεπιστήμιο, στα μπαρ, στη ζωή γενικά που να συγκεντρώνουν αυτά τα χαρακτηριστικά, το αποκρυστάλλωσα καλά στο μυαλό μου το sui generis αυτό είδος του ελιτιστή αριστερού.
    Η πλάκα είναι ότι οι πιο πολλοί από αυτούς παραδέχονται με περισσή αυταρέσκεια τον ελιτισμό τους και την αστική τους ηθική, πνευματική και ψυχολογική διαφοροποίηση με οτιδήποτε λαϊκό.
    Αυτός είνια και ο λόγος για τον οποίο το ΚΚΕ -μολονότι αρτηριοσκληρωτικό και νεοσταλινικό-αποτελεί τον προνομιακό και σχεδόν αποκλειστικό πολιτικό φορέα έκφρασης της αριστεράς στην Ελλάδα. Ο λαός αισθάνεται και υποψιάζεται αυτούς που είναι κοντά του. Ειδικά μετά το ρόλο του ΣΥΡΙΖΑ στα Δεκεμβριανά όπου ο λαός τους γύρισε οριστικά την πλάτη. Και τώρα τρέχει ο Τσίπρας να μαζέψει τα ασυμάζευτα.

    • chien andalu avatar
      chien andalu @ boanerges 02/10/2009 17:27:05

      Εμείς οι "πεφωτισμένοι" της ελιτίστικης αριστεράς, δε γραφουμε "σεντονια" στα blog τα πρωινα γιατί εκείνη την ώρα δουλευουμε. Και δουλευουμε υπαλληλοι, για αυτο δε μας παιρνει.

      Λες ότι "Ο λόγος για τον οποίο όλοι αυτοί οι άνθρωποι, αστοί και ευκατάστατοι των ΒΠ το παίζουν (κυριολεκτικά και όχι μεταφορικά) αριστεροί ανάγεται στη σφαίρα της ψυχοπαθολογίας"

      Αν και δεν έχω λόγο να υπερασπιστώ την αστική τάξη, αλλά αφού αποφάσισες ότι είμαι και γω ένας από αυτούς σε πληροφορώ ότι:
      Πολλοί μεγάλοι επαναστάτες ήταν αυτό που οι φιλόσοφοι ονόμασαν "Αποστάτες της Ταξης τους". Ο Μαρξ με μεγάλη πατρική περιουσία, ο Εγκελς εργοστασιάρχης, ο Λένιν γόνος ευκαταστατων δημοσίων υπαλλήλων του Τσαρου, ο Κάστρο, ο Γκεβάρα κ.α.
      Ο Βιοπαλιστής δεν έχει πάντα το χρόνο για επαναστάσεις.

      • boanerges avatar
        boanerges @ chien andalu 02/10/2009 18:58:59

        Άκου λοιπόν, και μολονότι δεν είμαι υποχρεωμένος να το αναφέρω, αλλά το λέω μόνο και μόνο για να καταλάβεις την κακιούλα που πέταξες, είμαι ιδιωτικός υπάλληλος κι εγώ και αυτή την εποχή βρίσκομαι σε κανονική μηνιαία άδεια.
        Είκοσι χρόνια είμαι εργαζόμενος και μηνιαία άδεια δεν έχω πάρει ποτέ, πήρα τώρα που γέννησε η γυναίκα μου.

        Αυτό που είπα περί ψυχοπαθολογίας το εννοώ και το έχω δει στην πραγματική ζωή. Είναι βεβαιωμένο φαινόμενο, πολύ αληθινό δυστυχώς και κοινό στη ελληνική λάϊφ στάϊλ αριστερά. Δείχνει την ένδεια και τη φοβερή ανασφάλεια των ανθρώπων αυτών που το παίζουν μικροί Μάρξ, ελληνικές εκδοχές του Γκεβάρα και του Λένιν. Ειδικά μετά από τρία ουίσκι στην Καλλιδρομίου αρχίζουν την επανάσταση "από μέσα".Τους γνωρίζω καλά, υπήρξα και γω μέλος του κλάμπ της αυτοπαραμύθας.
        Αυτά που λες ότι ο Μάρξ και ο Λένιν ήταν αστοί κτλ, σωστά είναι, γι'αυτό έχουμε εκατοντάδες κακέκτυπά τους στην Ελλάδα. Μόνο που αυτοί είναι μακριά, πολύ μακριά από το λαό και τα προβλήματά του και είναι τόσο αφελείς που περιμένουν την επανάσταση να έρθει με τη βία και τα σπασίματα. Γι'αυτό την πάτησαν το Δεκέμβρη, δεν τους είπε κανείς ότι η ιστορία ενίοτε επαναλαμβάνεται ως φάρσα. Αμετανόητοι και φανατικοί, εκεί, περιμένουν να ανατείλει το κόκκινο άστρο. Και μετά χλεύαζαουν τους χριστιανούς που πιστεύουν στη Δευτέρα Παρουσία.
        Αλλά με κείνα και με τάλλα ξανάκανα σεντόνι.
        Αυτά. Τώρα μπορείς να γυρίσεις στον Μπουνιουέλ.

  19. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 02/10/2009 15:47:14

    Βγήκαν όλα τα φιδάκια και χοροπηδούν.
    Πηγαίνετε στη μαμά σας βρε φασιστόπαιδα και πείτε της για τη βία ενάντια σε κάθε μη 'Άρυο 'Ελληνα Παραδοσιακό που καλείτε στο όνομά της, να σας τραβήξει το αυτί. Ανάγωγα! Ντροπή σας.
    Αχ, συγχύσθηκα.
    Ούστ!!

    • boanerges avatar
      boanerges @ Πηνελόπη 02/10/2009 15:55:01

      Ό,τι να'ναι

      • Vachus avatar
        Vachus @ boanerges 02/10/2009 16:02:48

        Αστα!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Πηνελόπη 02/10/2009 16:04:38

      βρε Πηνελοπη τι λες καλη μου??? μη χαλιεσαι μεσημεριατικο. μας μπερδευεις κ εμας.

      να συγχυστω λες?

      ΠΠ

  20. viewer avatar
    viewer 02/10/2009 16:10:05

    Όσο δεν ικανοποιείται το λαικό αίσθημα για τη λαθρομετανάστευση,όσο θα υπάρχει το πανεπιστημιακό άσυλο, όσο θα λειτουργεί ακόμη το indymedia και βέβαια όσο η αστυνομία χαιδεύει τους 'αντιεξουσιαστές' όταν καταστρέφουν τις περιουσίες των πολιτών τόσο θα αυξάνονται κι αυτοί. Δεν θα μπορούσα ποτέ να ψηφίσω ΛΑΟΣ σε εθνικές εκλογές αλλά ο Βορίδης είναι σοβαρός ΄και με πολιτικό λόγο κι απορώ πως ανέχεται το καπέλωμα του λαικιστή Χέρι Χέρι.
    Ας μην τον αφορίσουμε για ότι έκανε όταν ήταν 20.

  21. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 02/10/2009 16:12:39

    Να βλεπαμε και την ιδια ευαισθησια οταν τα παιδακια με τα ροζ στριγκακια εκαιγαν τα γραφεια του ΡΕΣΑΛΤΟ..
    Αν εγινε κατι με τη Σοφια βεβαια.

  22. Vachus avatar
    Vachus 02/10/2009 17:27:32

    Κανείς από εδώ δεν αυτοαποκαλέστηκε Ελληνόψυχος όπως διατείνεσαι.
    @ chien andalu

    Πάντως είναι αλήθεια οτι αυτοί που αποκαλείς φασίστες,ρατσιστές ελληνόψυχους κλπ, δεν τρέχουμε σε συναυλίες αντιρατσιστικές sponsored by Dalaras και συμπαράστασης σε απεργούς πείνας γιαλάντζί. Και μια και το πας επί προσωπικού, ούτε Σαρρή ακούω ούτε Χατζηγιάννη που σίγουρα ακούς εσύ, αλλά ακούω κλασσική, τζάζ, μποσανοβίτσες και παραδοσιακή μουσική.
    Παρεμπιπτόντως η δικιά σου τούρκικα τραγουδά στο πιο μιζεροκουλτουρέ και όχι σύγχρονη και παραδοσιακή ελληνική. Η παραδοσιακή ελληνική δεν είναι με μπαγλαμάδες. Και στην τελική τα τούρκικα σε χαλάνε δηλαδή; Εσένα, μια προοδευτικιά;
    Μήπως είσαι ρατσίστρια τελικά;

  23. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 03/10/2009 16:55:37

    οταν ημουν σπουδαστης στα ΚΑΤΕΕ της εποχης εκεινης νομιζα οτι ημουν αντιεξουσιαστης. Οι αριστεροι λοιπον και πιο συγκεκριμενα το ανθος του βιομηχανικου αθλητισμου οι Κνιτες μπορουσαν να μας σπανε καθε μερα το ταμπλω να μας σκιζουν τις ανακοινωσεις επειδη ετσι γουσταρανε γιατι ειμαστε 3~7 ατομα απεναντι σε καμμια 200ρια και σιγουρα επειδη ετσι εννοουν την δημοκρατια. Δεν θα αναφρερθω ονομαστικα στους τραμπουκους εκεινους αν και τους θυμαμαι εναν-εναν. Αν αυτο δεν ειναι φασισμος θα ηθελα την γνωμη σας για να το ονομασω...

    Ακουω καθε φορα καταρες απο τα ΜΜΕ για τους φασιστες αλλα δεν βλεπω γυρω μου κανενα αλλο απο το να καιει και να σπαει εκτος απο αριστερους.

    Ολοι μιλανε γι'αυτον που ειδε τον ανθρωπο που ειδε τον ανθρωπο που ειδε την αρκουδα αλλα κανεις δεν εχει δει την αρκουδα.

    Παλιωτερα, το Δεκεμβρη του 1979 σε αυτο που αποκληθηκε ο Ελληνικος Μαης στην καταληψη του Χημειου που εζησα απο κοντα (αλλα απων απο το παρακατω επισοδειο) μια ομαδα απο 200 κνιτες με ηγετη τον (σημερα μανατζερ της αγορας και ισως ακομη αριστερο) Μαλαμη μπηκε και τακανε γυαλια καρφια σε επειδειξη ισχυος (για να αναγκασει τους αριστεριστες και τις συσπειρωσεις να φυγουν. Καποιοι πηγαν στο νοσοκομειο τοτε.

    Τοτε η επισημη ΕΦΕΕ ηταν κατα των καταληψεων αλλα υποχρεωθηκε να συρθει πισω απο τους αριστεριστες και να συμφωνησει στις καταληψεις).

    Καμμια δημοκρατικη φυλλαδα δεν ειδε και δεν ακουσε τιποτα εκτος απο μια, που δεν υπαρχει σημερα, την Μεσημβρινη. Τοτε τα κνατ μπορουσαν να συλλαμβανουν και να βαρανε οποιον γουσταρουν αλλα δεν ειδα ποτε κανενα απο δαυτους να του πειραξουν εστω και μια τριχα.

    Σημερα σε συνεχεια εκεινου του ντεκορ καποιοι ακομη πιο ακραιοι μπορουν να απειλουν να βριζουν η να στοχοποιουν ανθρωπους με το ονομα τους, με φωτοηραφιες, κλπ οπως ισως και να εκανε παλιωτερα η ΚΝΕ αλλα σιγουρα κανει η Μοσσαντ και η Μαφια, να εγκωμιαζουν η να παρακινουν σε εγκληματικες ενεργειες και το επισημο κρατος να μην μπορει να τους ακουμπησει. Και εντελως, λεω εντελως συμπτωματικα ολα αυτα τα καμωματα να στρεφονται κατα της συνοχης και της συνεχειας της Ελληνικης κοινωνιας. Αυτα ισως τα βλεπει κανεις στην Γαλλια αλλα οι ταραχοποιοι ειναι κυριως απο τις γενιες των πολιτογραφημενων μεταναστων και οχι ιδιαιτερα απο τους αυτοχθονες.

    Εχωντας ζησει αρκετα χρονια στο εξωτερικο εμαθα το εξης "ο νομος ισχυει για ολους η για κανενα".

    Στην Ελλαδα οι αριστεροι θελουν νομο που να τους επιτρεπει τα παντα αλλα παραλληλα να απαγορευει τα ιδια πραγματα στους υπολοιπους. Η οπως το λενε οι ιδιοι οποιος νομος δεν μας αρεσει δεν τον εφαρμοζουμε. Ισως αυτο να ειναι η δικτατορια του προλεταριατου αλλα παντως αστικο κρατος δεν ειναι. Και σε αυτη την περιπτωση αναποφευκτα τωρα η αργοτερα θα συμβει αυτο που προειδοποιει το ευαγγελιο: "μαχαιρα εδωσες, μαχαιρα θα λαβεις".

    [...Ο Μαρξ με μεγάλη πατρική περιουσία, ...] αυτο οσο ηταν φοιτητης γιατι στην συνεχεια η μανα του τον αποκληρωσε και εζησε μπατιρης και μεσ' τα χρεη. Αν δεν ηταν ο ομοθρησκος του και φιλος του Ενγκελς (καθως και οι εβραιοι τραπεζιτες) να απομυζα τους προλεταριους στο εργοστασιο του για να μπορει να τον συντηρει ισως να ειχε πεθανει απο την πεινα.

    Οσο για την επανασταση αυτη γινεται απο πεινασμενους, οι χορτατοι οπως ειναι οι αστοι κλπ απλα φιλοσοφουν...

    • donaE avatar
      donaE @ Κοντη Λιζα 03/10/2009 19:06:49

      Μια χαρα τα θυμασαι,επιτελους τα ειδα γραμμενα.
      Η βια ειναι βια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.