#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/12/2010 16:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θεωρίες συνομωσίας, ή στυγνή πραγματικότητα;



Τελικά όσο και να μη θέλει κανείς να πιστέψει στις θεωρίες συνομωσίας, όλο και κάτι γίνεται, και το μυαλό πονάει. Πριν από πάρα πολλά χρόνια, είχα ακούσει (από σοβαρά χείλη) την άποψη ότι όλα είναι προσχεδιασμένα όσον αφορά στο μέλλον της Ελλάδας. Και είχα αμφιβάλλει. Ήμουν ακόμη οπαδός της ορθολογικής και γραμμικής προσέγγισης της ιστορίας .

Η άποψη λοιπόν εκείνη έλεγε, πως ο νεαρός τότε ΓΑΠ, θα γίνονταν κάποτε πρωθυπουργός, διότι τα, όχι και τόσο σκοτεινά, κέντρα που διοικούν τον πλανήτη, έχουν κάποιο συγκεκριμένο «γεωπολιτικό» σχέδιο στο μυαλό τους. Να παραχωρηθεί δηλαδή η Δυτική Θράκη στους γείτονες, να υπάρξει συνεκμετάλλευση των κοιτασμάτων πετρελαίου στο Αιγαίο με τους Τούρκους, και στο λίγο πιο μακρινό μέλλον, να «ανεξαρτητοποιηθεί» και η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας, με τη Θεσσαλονίκη να παίζει το ρόλο της πύλης και της πολυπολιτισμικής πρωτεύουσας στην πολυεθνική ενδοχώρα των Βαλκανίων, ενώ το λιμάνι της θα αποτελεί ένα είδος ελεύθερης εμπορικής ζώνης. Η δε Ελλάδα, θα πρέπει να συρρικνωθεί στα «ιστορικά» της όρια (κάτω από τη Λάρισα) και να είναι απλά ένα κρατίδιο σύμβολο μιας πάλαι ποτέ δόξας του ευρωπαϊκού πολιτισμού, και αιωνίως τιμώμενη γενέτειρα της έννοιας της δημοκρατίας. Τίποτα άλλο.

Από τότε που τα πρωτοάκουσα όλα αυτά, πολλά συνέβησαν. Εκτός του ότι μεγάλωσα, είδα την αποσύνθεση της ΕΣΣΔ και της ανατολικής Ευρώπης, είδα την ξαφνική ανακίνηση του Μακεδονικού, με τις σκοπιανές φιλοδοξίες να δημιουργούν παγκόσμια απήχηση, είδα τη διάλυση, μέσα από εμφύλιο σπαραγμό, της κάποτε κραταιάς Γιουγκοσλαβίας, είδα την καταστροφή της Σερβίας, την απόσχιση του Κοσσόβου, κ.ο.κ. Είδα πολλά.

Πρόσφατα είδα και τον ΓΑΠ να γίνεται πρωθυπουργός, ενώ ακόμη πιο πρόσφατα είδα να τίθεται πλέον και επίσημα το ζήτημα της συνεκμετάλλευσης που λέγαμε. Αν δεχθούμε τα σενάρια που θέλουν γερμανικό και αμερικανικό δάχτυλο να δημιουργούν όλο το μπάχαλο των Βαλκανίων που περιγράφτηκε πιο πάνω, τότε γιατί να μη δεχτούμε και τα σενάρια που θέλουν τη κρίση να έχει δημιουργηθεί και να καλλιεργείται τόσο από τη Γερμανία που έχει σκοπό της την οικονομική (αφού απέτυχε στρατιωτικά) κυριαρχία στην Ευρώπη, όσο και από την Αμερική, που θέλοντας να εγκαθιδρύσει τη νέα παγκόσμια κυβέρνηση (που πολλοί λένε για αυτό και μόνο ιδρύθηκε ως κράτος) μας χειραγωγεί όπως θέλει;

Η Αργεντινή ήταν το πρώτο πείραμα σε επίπεδο «τρίτου κόσμου» ή μάλλον αναπτυσσόμενης οικονομίας. Ήταν ο μπούσουλας που θα ακολουθούνταν και στην υπόλοιπη λατινική Αμερική, που σαν υπαρκτή αλλά και εν δυνάμει τεράστια αγορά, είναι άκρως σημαντική για τα παγκόσμια οικονομικά συμφέροντα. Τα όποια μαθήματα ήταν να παρθούν από τη περίπτωσή της πάρθηκαν και λήφθηκαν υπ όψιν. Τη σούπα λίγο τη χάλασε ο αστάθμητος παράγοντας Nestor Kirchner, αλλά και πάλι τα συμπεράσματα ήταν χρήσιμα.

Επόμενος σταθμός η Ευρώπη, και πιο συγκεκριμένα η ΕΕ και η νομισματική της ένωση. Και τι πιο εύκολο από το να χρησιμοποιηθεί ως δοκιμαστικός σωλήνας η Ελλαδίτσα μας με όλα τα καλά και τα κακά της. Και αφού μας τάισαν με επιδοτήσεις, επιχορηγήσεις, δάνεια, κλπ. και αφού χορτάσαμε στα Καγιέν, στα ευρωκύπελλα, στις φαντεζί Ολυμπιάδες, και πάει λέγοντας… αφού κιοτέψαμε δηλαδή, μας ρίχνουν τη μεγάλη κατραπακιά για να δούνε πως θα αντιδράσουμε, και έτσι να ξέρουν πως θα χειριστούν τα επόμενα θύματα-χώρες, που στο κάτω κάτω είναι και πιο σοβαρές.

Για αυτό και η ιρλανδική διάσωση είχε κάποιες διαφορές από τη δική μας, ενώ για τις μελλοντικές διασώσεις εφευρέθηκε ένας νέος μηχανισμός. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, τόσο τα Ίμια, όσο και τα Δεκεμβριανά του 2008, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο θυμικό μας, αλλά και στο calibration των αντιδράσεών μας ως λαός.

Είμαστε δηλαδή ένα πειραματόζωο. Και το πείραμα συνεχίζεται. Αφού μας φτάσουν στον απόλυτο βαθμό εξαθλίωσης, όπου ο μισθός των 540 ευρώ θα είναι όνειρο απατηλό για τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων, αφού επανέλθουμε σε τριτοκοσμικές καταστάσεις διαβίωσης, όπου για να πάρεις ένα video player θα πρέπει να πουλήσεις χωράφι, τότε και μόνο τότε θα μας προσφέρουν τη λύση της σωτηρίας από όλα τα δεινά μας. Τη συνεκμετάλλευση των κοιτασμάτων του Αιγαίου, και δεν βαριέσαι βρε αδελφέ, αν είναι να ζούμε μπέικα, και να ξαναρχίσουμε τα τσιφτετέλια, δεν πα να δώσουμε και λίγη Ελλάδα στους γείτονες; Σιγά τα ωά. Πέτρες είναι στο κάτω κάτω. Έχουμε πολλές. Ας τις ανταλλάξουμε με  πετροδολάρια και ποιος μας πιάνει!

Αν όλα αυτά τα άκουγε κάποιος από εμάς πριν από 20 χρόνια, θα τα πίστευε; Ή θα τα θεωρούσε ευφάνταστες θεωρίες συνομωσίες κάποιων πειραγμένων εγκεφάλων; Κι όμως, σαν ένα προδιαγεγραμμένο σχέδιο, όλα τα παραπάνω ξετυλίγονται μπροστά μας, και εμείς ανήμποροι να αντιδράσουμε, ή ακόμη και να τα αντιληφτούμε, συνεχίζουμε να μαλώνουμε για το ποιος έχει δίκιο, ο Α ή ο Β,  και για το αν ο Μπουτάρης θα μιλάει με τον Άνθιμο, και για το αν ο Πάνος Κιάμος θα βγάλει νέο δίσκο;

Και σε όλα αυτά, θα μου ανταπαντήσει κάποιος, που είναι ο παράγοντας άνθρωπος; Που είναι ο Έλληνας; Δεν ξέρω. Ο Καραϊσκάκης, πάνε κοντά 180 χρόνια που σκοτώθηκε άνανδρα, τον Βελουχιώτη του κόψανε το κεφάλι. Ποιος μένει; Ποιος θα είναι δηλαδή ο δικός μας αστάθμητος παράγοντας; Έχω μια ιδέα, αλλά αν τη πω, ίσως και να θεωρηθώ νεοδημοκράτης… οπότε δεν τη λέω και σας αφήνω να τη μαντέψετε. Μόνο ένας φαίνεται να υπάρχει, αλλά αργεί πολύ βρε παιδί μου. Τον χάσαμε μέσα στην ρουτίνα πλέον του ...Μνημονίου, την αναδιοργάνωση της παλαιολιθικής γραφειοκρατίας, τις ισορροπίες..

Πάντως όπως η Τουρκία βρήκε τον Ερντογάν της, και σήμερα (μέσα σε 10 χρόνια) θεωρείται από όλους σχεδόν, ως ο πλέον σημαντικός παράγοντας της περιοχής, όπως η Ρωσία βρήκε τον Πούτιν , που με καίριες κινήσεις την επαναφέρει στο παιχνίδι ως παίκτη και όχι ως θεατή, έτσι και εμείς θα πρέπει να ρίξουμε το βάρος μας,  όχι σε κανέναν αντάρτη με φισεκλίκια σταυρωτά, άλλωστε η εποχή δεν ενδείκνυται για κάτι τέτοιο, αλλά στον δικό μας statesman. Ποιος είναι αυτός; Μαντέψτε.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 23/12/2010 16:39:47

    Καλόοοοοο!

  2. Eύη Σιούτη avatar
    Eύη Σιούτη 23/12/2010 16:52:58

    Σ' αυτόν που εννοείς προσβλέπουμε κυρίως για θέματα που αφορούν στην εθνική ανεξαρτησία (ποιός δεν διάβασε ως παιδί τα υπέροχα βιβλία της προγιαγιάς του σχετικά με τον αγώνα για την Μακεδονία). ' Ομως συμφωνώ ότι αργεί και ότι ακόμη δεν εξωπέταξε όλα τα βαρίδια που δεν τον αφήνουν να "πετάξει" και να παρασύρει και μας στο πέταγμά του.
    'Οσο για τις θεωρίες περί συνομωσίας μην ψάχνεις άλλους ένοχους. Εμείς οι ίδιοι είμαστε οι ένοχοι για ό,τι περνάμε και πληρώνουμε για όσους διαλέξαμε να μας κυβερνούν, είτε ψηφίζοντάς τους είτε αδρανείς στους καναπέδες αφήναμε άλλους να αποφασίζουν για μας.

  3. man8os avatar
    man8os 23/12/2010 16:55:03

    Οσο η Ελλαδα βρισκεται στην Ευρωπη δεν διατρεχει κινδυνο. Αν τυχον βρεθει μονη της, το σεναριο παιζει, τουλαχιστον για μοιρασμενο Αιγαιο και Δυτικη Θρακη.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ man8os 23/12/2010 17:11:47

      Ετσι..!!
      Θεωρειται Ευρωπαικο εδαφος.
      Και καθολου τυχαιο το οτι οι παπανδρεου ήταν πάντα "αντιευρωπαιοι"...

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ Kostas D 23/12/2010 22:49:08

        Και καλά ότι οι Ευρωπαίοι φροντίζουν για τα συμφέροντά μας... Η Μέρκελ και ο Σαρκοζί θα μαλώσουν το Γιωργάκη για τη συνεκμετάλλευση... Δε θα βάλουν την Τουρκία στην Ευρώπη για να πάρουν τη μερίδα του Λέοντος...

  4. Ιωάννης ο Μεσσήνιος avatar
    Ιωάννης ο Μεσσήνιος 23/12/2010 17:15:15

    Απο το στόμα σου και ..... Εχω την ίδια ελπίδα, στηρίζω την ελπίδα μου στη εντύπωση απο τη γνωριμία μου με τον ίδιο, άγια τα κόκκαλα της γιαγιάς του.....

  5. Zio avatar
    Zio 23/12/2010 17:30:05

    Δε νομίζω ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή ανάμεσα στους 300, ο "Ερντογάν" μας.
    Κι εγώ αυτό ακριβώς λέω, ότι ζηλεύω τη Ρωσία και την Τουρκία για τους ηγέτες που έχουν σήμερα που ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ δείχνουν να νοιάζονται για τον τόπο τους.
    Η Ρωσία έφαγε την περεστρόϊκα και πήγε στον κουβά, ενώ ήταν υπερδύναμη. Τα φράγκα κινούν τα πάντα.
    Η Τουρκία κατάφερε για πρώτη φορά να έχει ηγέτη κάποιον που δεν τον θέλει ο στρατός της, λέγε με εργατοπατέρες, κομματάρχες, σε απλά Ελληνικά.

    Απ ό,τι φαίνεται, βιαζόμαστε πολύ, η κρίση τώρα ξεκινάει ουσιαστικά και μπαίνει στο πετσί μας και θα πρέπει, εφ όσον ήρθε - την έφεραν, να κάνει τον "κύκλο" της.

    Μπορεί και να υπάρχει ήδη, είτε ανάμεσα στους σημερινούς 300, ή να βρίσκεται γύρω από αυτούς και να ετοιμάζεται να μπεί. Προσωπικά, δεν τον έχω αναγνωρίσει ακόμα.

    Αν ψάχνουμε ομοιότητες, θα πρέπει δούμε (αποδεχτούμε?) και το σημείο που έφτασαν οι 2 αυτές χώρες μέχρι να αναδειχτούν σήμερα και πάλι με τη βοήθεια του πατριώτη τους. Τον κύκλο που έκαναν.

    Για εμάς, μόλις τώρα ξεκινάει. δυστυχώς.

  6. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 23/12/2010 17:32:31

    Tο infognomonpolitics αυτές τις ημέρες βάζει κάτι χάρτες ανεξάρτητου Κουρδιστάν, με πρόσβαση στη Μεσόγειο

    http://img18.imageshack.us/img18/894/20535466.jpg

    Ο ΟΗΕ τις δύο τελευταίες δεκαετίες παρακάμπτει το σύνταγμα των λαών. Δημιουργεί απογραφή και μετά ανεξάρτητα κράτη.
    Από την στιγμή που θα δημιουργηθεί ανεξάρτητο Κουρδιστάν οι Τούρκοι στρατηγοί θα πιεστούν να βγουν στο Αιγαίο.
    Ο διαμελισμός της Τουρκίας θα περιλαμβάνει την Ιωνία (μαζί με τα Ελληνικά νησιά), τον Πόντο,την Καππαδοκία,το νέο κουρδιστάν και τη δυτική Αρμενία (προωθείται η αρμένικη γενοκτονία τελευταία).
    Στην Ελλάδα θα αφήσουν την Στερεά και την Πελοπόννησο. Η νομισματική ένωση έγινε για να χτυπήσουν όλα τα κράτη μαζί με ενιαίο νόμισμα. Διεκόλυνε την κατάσταση. Για το λόγο αυτό βιαστήκαμε να πάρουμε το Ευρώ. Η Ευρωπαϊκή ένωση ως ενιαία οικονομία δεν λειτουργεί, γιατί κάποιος την εμποδίζει να εκδόσει χρήμα.

  7. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 23/12/2010 17:46:08

    Άσχετο με το ποστ (σχετικό με την πραγματικότητα)...

    Στην Γερμανία προφυλακίστηκε σήμερα και η σύζυγος του Ludwig-Holger Pfahl πρώην γενικού γραμματέα εξοπλισμών της Γερμανίας (έχε κάνει και υφυπουργός Άμυνας).
    Ο ίδιος ο Ludwig-Holger Pfahl μαζί με τον μεγαλοεπιχειρηματία, Έμπορο Όπλων και λομπίστα Dieter Holzer και άλλους 5 ιδιώτες προφυλακίστηκε χθές με κατηγορίες όπως ξέπλυμα μαύρου χρήματος, κατοχή μαύρων κεφαλαίων στο Εξωτερικό κτλ.

    Μπούκαρε ο Εισαγγελέας στο σπίτι με το 100 και τον πήρε μαζί!!!

    Ούτε ασυλίες, ούτε να πάει ο φάκελος στη Βουλή ούτε εξεταστικές επιτροπές ούτε τίποτε...

    ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ...
    http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,736242,00.html

    Στις 31 Αυγούστου το γερμανικό ΣΔΟΕ και η Εισαγγελία μπήκαν στο σπίτι του διευθύνοντος Συμβούλουκαι συνιδιοκτήτη της DEUTSCHE TELEKOM (!!!) René Obermann, τα έκανε φύλλο και φτερό και πηρε Έγγραφα και λαπτοπ μαζί!!!
    http://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/0,1518,717151,00.html

    Μπούκαραν και πήραν λαπτοπ και Έγγραφα από τη Βίλλα του διευθυντή τη στιγμή που στην Νέα Ιωνία φοβάται να πλησιάσει η Αστυνομία και να κόψει κλήση στα Ι.Χ. των Καθαριστριών του κτιρίου της EUROBANK...

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ oxi ki etsi 23/12/2010 19:26:41

      Εκεί-στην Γερμανία - προφανώς δεν τα τρώνε όλοι μαζί......

  8. Zio avatar
    Zio 23/12/2010 17:46:46

    Επίσης, και στις 2 αυτές χώρες υπήρξαν αντίρροπες δυνάμεις, διακριτές.
    Στη Ρωσία υπήρξε ο κομουνισμός απέναντι στον φιλελευθερισμό (στα χαρτιά) που επιχειρήθηκε τότε, η συντήρηση κόντρα στην πρόοδο.
    Στη Τουρκία, το Ισλάμ κόντρα στον στρατό.

    Εμείς σήμερα τι δυνάμεις έχουμε, διακριτά αντίθετες? το μνημόνιο? ή την αριστερά ενάντια στη δεξιά?

  9. spiros avatar
    spiros 23/12/2010 18:00:25

    Η έλευση της οικογένειας Παπανδρέου συνδέθηκε με συνομωσία κατά της Ελλάδας. Η ανάδειξη του ΓΑΠ στην πρωθυπουργία δείχνει την επιθυμία να επιταχύνουν τα σχέδιάτους κατά της ΕΕ. Όπως είναι τα πράγματα σήμερα με τον νομισματικό πόλεμο σε εξέλιξη ο ΓΑΠ είναι η προέκταση της ΗΠΑ στην ΕΕ. Αυτή κτυπούν . Έπρεπε να βρούν της "κερκόπορτα" και την βρήκαν. Τα εκμεταλλεύσιμος ορυκτός πλούτος στα Βαλκάνια είναι το πεδίο μαχών. Η εξωτερική πολιτική του ΓΑΠ δεν είναι η ενταξη των Βαλκανικών χωρών στην ΕΕ μέχρι το 2ο14; Ο στόχος αυτός είναι τυχαίος ; Δεν συνδέεται με την ανεξαρτησία της Θράκης και την προσχώρηση στην Τουρκία; Δεν είναι μακρυά η διάλυση της Γιουγκοσλαβίας με αποτέλεσμα και τα Σκόπια. Ο μητσοτάκης δεν ήταν αυτός που είπε ότι σε μερικά χρόνια θα το έχουμε ξεχάσει; Τώρα είναι μπροστά μας.

  10. A.M. avatar
    A.M. 23/12/2010 18:03:38

    «Ο Θεός βλέπει τα σχέδια των ανθρώπων και γελάει».

    Γιατί και εγώ μόλις πριν λίγα χρόνια διάβαζα για την «Ρωσία που τέλειωσε» αλλά να που δεν τέλειωσε!

    Δεν αμφισβητώ ότι κάποιοι έχουν σχέδια και τα προωθούν.
    Αλλά τα σχέδια είναι ιδέες, σκέψεις και σχεδιασμοί σε κάποια ανθρώπινα μυαλά και τα ανθρώπινα μυαλά είναι «σαν της μυλωνούς τον πισινό» που έλεγε και ο Ζορμπάς του Καζαντζάκη.

    «Έχει ο Θεός!»
    ...για όλους τα δικά του σχέδια που πάντα στο τέλος επιβάλλονται αχρηστεύοντας τα σχέδια των ανθρώπων (άπειρα τα ιστορικά παραδείγματα όπως π.χ. τα σχέδια των Περσών να καταλάβουν την Ελλάδα κλπ)

    Τα παραπάνω σχέδια είναι ΗΠΑνικής προέλευσης και η αυτοκρατορία των ΗΠΑ φτάνει στην δύση της σιγά σιγά.. οπότε..

    ... ας μην είμαστε σίγουροι για τίποτε
    αλλά ας είμαστε ΈΤΟΙΜΟΙ για τα πάντα.

  11. trans avatar
    trans 23/12/2010 18:03:40

    Πράγματι,με προβληματίζει πολύ, εδω και καιρό,η όλη κατάσταση ,αλλά καταλαβαίνω λόγω του άρθρου, πως για λόγους ευνόητους απέφευγα να δεχθώ τη στυγνή πραγματικότητα που σωστά αναφέρεις

  12. blue nile avatar
    blue nile 23/12/2010 18:13:00

    Mπράβο Strange.
    Χρόνια πολλά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ blue nile 23/12/2010 18:32:12

      Χρόνια Πολλά και σε σένα και σε όλο το αντινιούζ!!!!!
      Που είναι και ο Θράκας να παίζει το τρίγωνό του, και ο Δαναός να τραγουδάει τα κάλαντα!

      • danaos avatar
        danaos @ Strange Attractor 23/12/2010 23:02:20

        Εδώ είμαι βρε πρόβες κάνω!
        Το 2000 διάβασα ένα βιβλίο με τίτλο: "Η μεγάλη σκακιέρα του Μπρεζίνσκι.Έλεγε στην περίληψη:Kαθώς ο 20ός αιώνας πλησιάζει στο τέλος του, οι HΠA έχουν αναδειχτεί σε μοναδική παγκόσμια υπερδύναμη. Ομως το κρίσιμο ερώτημα που αντιμετωπίζει η Aμερική παραμένει αναπάντητο: Ποια θα όφειλε να είναι η παγκόσμια αμερικανική στρατηγική, ώστε να διατηρήσουν οι HΠA την εξέχουσα θέση τους στον κόσμο; "H Mεγάλη σκακιέρα" παρουσιάζει το τολμηρό καί προκλητικό γεωστρατηγικό όραμα του Brzezinski για την εξασφάλιση της αμερικανικής υπεροχής και κατά τον 21ο αιώνα. Kεντρικό στοιχείο της ανάλυσής του είναι το πώς οι HΠA θα ασκήσουν πολιτική ισχύος στη συμπαγή ευρασιατική εδαφική έκταση που αποτελεί την πατρίδα του μεγαλύτερου τμήματος του παγκόσμιου πληθυσμού και το χώρο όπου βρίσκονται οι περισσότεροι φυσικοί πόροι και αναπτύσσεται η σημαντικότερη οικονομική δραστηριότητα. Eκτεινόμενη από την Πορτογαλία μέχρι τον Bερίγγειο πορθμό και από τη Λαπωνία μέχρι τη Mαλαισία, η Eυρασία αποτελεί τη "μεγάλη σκακιέρα" πάνω στην οποία η πρωτοκαθεδρία της Aμερικής είτε θα αναγνωριστεί είτε θα αμφισβητηθεί τα επόμενα χρόνια.
        Ήταν καλά στρωμένο το σχέδιο Strange!

  13. sawas avatar
    sawas 23/12/2010 18:31:00

    H ιδέα του τσομπάνου που θα μαζέψει τα πρόβατα δεν με τιμά.....

    Καλύτερο είναι το " η επανάσταση των προβάτων"

    Δυστυχώς πιο δυνατά ακούγεται η ¨σιωπή των αμνών"

  14. Gia avatar
    Gia 23/12/2010 18:45:05

    Ο μεσσίας αυτός είναι που πήγε στην Αλβανία και μας γέμισε με δαύτους? Σε λίγο καιρό μπορεί ακριβώς μπορεί να πάθουμε ότι η Σερβία στο Κόσσοβο, μόνο και μόνο επειδή αυτός ο Εθνικός ήρωας πήγε και τους είπε «Ελάτε στην Ελλάδα»

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Gia 23/12/2010 18:50:56

      Παράλληλα όμως έσωσε από την πείνα, την εξαθλίωση και τους διωγμούς δεκάδες χιλιάδες Έλληνες βορειοηπειρώτες, ας μην το ξεχνάμε και αυτό.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Gia 23/12/2010 18:56:02

      Μήπως έφερε και τους υπόλοιπους;
      Αυτό που λες εσύ, το πίστεψα κι εγώ στην αρχή. Μέχρι που είδα πως το φαινόμενο ήταν γενικό και δεν περιορίζονταν στους Αλβανούς. Από τότε λοιπόν, μπορεί να ξεκίνησε με Αλβανούς η "εισβολή", συνέχισε όμως με "παλινοστούντες" Γεωργιανούς, Τσετσένους, Αφγανούς, Πακιστανούς, Ουζμπέκους, Ρουμάνους κλπ.
      Όλους αυτούς δεν μπορεί να τους έφερε ένας.
      Έτσι δεν είναι;

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Strange Attractor 23/12/2010 19:29:56

        Η άποψη του μέσου ΠΑΣΟΚΟΥ, που κοροϊδεύει τον εαυτό του: Ο Σαμαράς έφερε τους Αλβανούς και ο Σημίτης έκανε τα μεγάλα έργα!

        • Gia avatar
          Gia @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 23/12/2010 19:53:05

          Το ότι βλέπεις το κάθε αντεπιχείρημα ως Πασοκτζιδικό, δείχνει ξεκάθαρα ότι αποτελείς μέρος του προβλήματος που έφερε την Ελλάδα σε αυτό το χάλι. Σταματήστε επιτέλους να φοράτε κομματικά γυαλιά και θα αποκτήσετε κριτική. Όπως σκέπτεσαι εσύ σκέπτονται και χιλιάδες άλλοι οπαδοί μπλε, πράσινοι, κόκκινοι , ρόζ κλπ.
          Για την ενημέρωση σου ο Σημίτης ήταν άλλη μια καταστροφή με τις μεγάλες ιδέες. (Ολυμπιακοί αγώνες και Ευρώ).

      • Gia avatar
        Gia @ Strange Attractor 23/12/2010 19:46:49

        Ναι αυτό είναι αλήθεια, αλλά είναι διαφορετικό να έχεις μετανάστες από μακρινές χώρες και άλλο από γειτονικές. Τότε εγείρονται θέματα μειονοτήτων και εδαφικές διεκδικήσεις.

    • HΛΙΑΣ avatar
      HΛΙΑΣ @ Gia 23/12/2010 23:00:28

      παρε την απαντηση σου απο τον ιδιο τον Σαμαρα.
      http://www.antinews.gr/?p=33821

      • HΛΙΑΣ avatar
        HΛΙΑΣ @ HΛΙΑΣ 23/12/2010 23:01:37

        δινει απαντηση για το οτι δηθεν ειπε αυτος στους αλβανους να ερθουν......

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/12/2010 18:57:05

    SA εξαιρετικό τα fast forward.

    Σενάρια υπάρχουν πολλά (υπάρχει και τμήμα σεναρίων κάπου εκεί) και για αυτό πιστέυω ότι πρέπει να καταλάβουμε τι θέλει ο κάθε ξένος παράγων, όχι γιατί είμαι δουλοπρεπής (δεν είμαι) και αμερικανόφιλος (είμαι), αλλά για να ξέρουμε που σταματάνε τα σενάρια και που πατάμε κάλους. Και φυσικά, τι θέλουμε εμείς. Η Θράκη θα τους βόλευε, αλλά έχει Έλληνες ο Έβρος, και στους δύο τελευταίους Π.Π. η Θράκη ήταν ...Βουλαρική (h++p://www.antinews.gr/?p=30114 για χάρτες), και Τουρκική Δ. Θράκη πάει σε Α' Βαλκανικό. Τα διαμελιστικά σενάρια, δεν νομίζω ότι είναι αναγκαστικά Αμερικανικά. Αυτή την στιγμή, η Τουρκία ζορίζει τους Αμερικάνους. Εμείς τους ζορίζουμε όταν μας πιανει ο έρωτας για τον Μόσκοβο -- και σε αυτό είναι σύμφωνοι με την Γερμανία.

    Αντίθετα, η Τουρκία [εκτός εάν είναι θέατρο του κερατά] μάλλον σηκώνει παντιέρα , και διορθώστε με η παντιέρα είναι "πολυπολική" αλλά όχι αναγκαστικά με τις ευλογίες των ΗΠΑ. Μάλλον με ευλογίες Γερμανικές, φιλοιρανικές, και καταστάσεις που ΔΕΝ παραπέμπουν στου παλαιούς Ρωσοτουρκικούς. Αυτό που ΔΕΝ ξέρω είναι πόσο εννοεί τα νεο -Οθωμανικά της η Τουρκία ή τα κάνει για παζάρι. Μάλλον αποφάσισε με την Γερμανία ότι η Αμερική ξέφτισε και πιάνει πόστα.

    Θεωρώ το Κουρδιστάν Αμερικανογενή και ούτε φιλοτουρκική ούτε γερμανική εξέλιξη -- αν υπάρξει. Η Αμερική έχει διαφορετικά ζωτικά συμφέροντα από τους Γερμανούς. Και το Ριμπεντροπ Μολότοφ δεν έιναι τόσο αρχαίο. Και τρέχα γύρευε έτσι και δεν βγει το CDU.

    Και ο πιο ακαταλαβίστικος από όλους... ο ΓΑΠ... Τι φνατάζεται; OHE, Οθωμανία; Τον ΟΗΕ τον έχουν περίπου για ...κομμουνιστές στην άλλη πατρίδα του. Εκτος εάν έχει αλωθεί αυτή η εκδοχή της Αμερικής και δεν το έχω πάρει χαμπάρι. Για αυτό Σαρα Πάλιν και ξερό ψωμί και φωνάζετε εσείς.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/12/2010 19:00:27

    Ολα αυτα μπορει να εχουν βαση Strange Α. Επειδη εισαι ομως και απο τη Θεσσαλονικη και σε ενδιαφερει ιδιαιτερα το μακεδονικο σου λεω οτι τα Σκοπια ειναι πολυ μικρα για να παιξουν σε παρομοιο σεναριο ως βασικος παραγοντας.
    Αλλο Τουρκια και αλλο Σκοπια.Τα νησια και η Θρακη αντιμπετωπιζουν αλλου ειδους απειλη.Αντιθετα η τυχη της Μακεδονιας ειναι αποκλειστικα στα χερια των κατοικων της.Αν οι ανθρωποι εκει θελουν να παραμεινουν στην Ελλαδα -και μεχρι στιγμης ολες οι ενδειξεις ειναι θετικες - δεν μπορουν τα Σκοπια να κανουν τιποτα.Δεν φτανουν.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 23/12/2010 19:26:36

      Τίθεται υπό αμφισβήτηση το αν "οι άνθρωποι εκεί" θέλουν να παραμείνουν στην Ελλάδα;;;

      Μα θα μου πεις ότι "δεν λες παρά το αυτονόητο"...

      Επειδή όμως δεν είναι καθόλου αυτονόητο να τίθεται ένα τέτοιο θέμα, και επειδή ο ρόλος σου εδώ μέσα είναι γνωστός από χρόνια, συνιστώ σε όλους τους φίλους της σελίδας να φυλάγουν τα ρούχα τους από ένα φίδι κολοβό σαν και του λόγου σου.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 23/12/2010 19:30:38

        Το θεμα τεθηκε σε συνδυασμο με το μεταναστευτικο αγαπητε.Υποτιθεται οτι η Θεσσαλονικη θα γινει πολη 4 εκατομμυριων απο μεταναστευση και οι Ελληνες θα γινουν μειοψηφια -δεν τα εχεις ακουσει αυτα;
        Κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει παρομοιο ενδεχομενο.Τα Βαλκανια ανακαμπτουν οικονομικα και η μεταναστευση απο εκει θα περιορισθει.
        Η ασιατικη μεταναστευση ειναι αλλο πραγμα.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ ψυχραιμια 23/12/2010 19:59:05

          Το θέμα δεν τέθηκε έτσι οπως το θέτεις εσύ. Εσύ το έθεσες έτσι και είναι εξαιρετικά προβοκατόρικο έτσι όπως το έθεσες.

          • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
            ΛίγκαΤουΒορρά @ Επώνυμος 23/12/2010 20:07:50

            Καλά...

            Εγώ πάντως θόλωσα μόνο που είδα τα λεγόμενά σας και ούτε καν διάβασα το μήνυμα του Επώνυμου και γενικά τα παρακάτω...

            Εν πάση περιπώσει. Είμαι σχετικά νέος και δεν είχα προσέξει τι ρόλο βαράει ο ψυχραιμίας. Είχα την απατηλή ψευδαίσθηση και τον παρομοίαζα με τους εδώ αρθρογράφους και κάποιους που σχολιάζουν εκτενώς.

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ ψυχραιμια 23/12/2010 19:31:14

      @ψυχραιμία
      Κάποιος αγοράζει εκτάσεις τελευταία να στεγάσει εποίκους...

  17. st.takis avatar
    st.takis 23/12/2010 19:00:55

    ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΜ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ , ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΣΤΗ Β. ΕΛΛΑΔΑ ,ΓΙΑΤΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.

  18. ierofantis avatar
    ierofantis 23/12/2010 19:06:44

    Εγώ πάλι γιατί έχω την εντύπωση ότι οι Αμερικάνοι πάλι με τους Ρώσους τραβάνε ζόρια και πότε με την αντιπυραυλική ασπίδα, πότε με τους περιφερειακούς πολέμους στη γειτονιά της Ρωσίας, πότε με την έγερση προβλημάτων σε φιλικές ή συμπαθούσες, τους Ρώσους, χώρες δημιουργούν καταστάσεις ψυχροπολεμικού ανταγωνισμού;

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/12/2010 19:07:15

    Τα Σκόπια τα έχουν γραμμένα στα αρχεία τους. Είναι απλά το πιόνι. Έτυχε να έιναι αυτά.
    Το σενάριο μιλάει για μια ευρύτερη περιοχή, με το όνομα Μακεδονία που θα παίζει το ρόλο της buffer zone στα απρόβλεπτα Βαλκάνια. Μια νέα κρατική οντότητα δηλαδή, ένα τεχνητό πολυεθνικό μόρφωμα που θα εξυπηρετεί τα κεντροευρωπαϊκά συμφέροντα, θα δίνει πρόσβαση στη θάλασσα, θα εξυπηρετεί μέσω της Θεσσαλονίκης το διεθνές ελεύθερο εμπόριο κλπ. Η Ελλάδα με τη σημερινή της μορφή δεν τους εξυπηρετεί πλέον. Δεν υπάρχει μπαμπούλας στα ανατολικά (για τις μεγάλες δυνάμεις μιλάω).
    Η νότια Ελλάδα, και η Κρήτη, είναι ακόμη χρήσιμες "πλατφόρμες" οπλικών συστημάτων για λόγους Μ. Ανατολής, Ιράν κλπ.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Strange Attractor 23/12/2010 19:21:15

      Αρα δεν παιζουν κανενα ρολο στην εξισωση.Το μονο που μετραει ειναι ποιοι βρισκονται στην ελληνικη Μακεδονια και τι θελουν αυτοι.Μεχρι στιγμης το βαρος της μεταναστευσης πεφτει στην Αθηνα περισσσοτερο.Θα πρεπει δε να ξερεις οτι οι χριστιανικης προελευσης μεταναστες εξελληνιζονται ευκολα.

      • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
        ΛίγκαΤουΒορρά @ ψυχραιμια 23/12/2010 20:03:15

        Τι έγινε ρε παίδες;... Πολύ δε το προχωρήσατε; "Ελληνική Μακεδονία" ; Τι θέλουν αυτοί;

        Ακόμη και για σας υπάρχει κι άλλη Μακεδονία; Το τι θέλουμε εμείς, δε το γνωρίζετε δηλαδή; Είναι ν΄αναρωτιέστε;

        Εγώ ούτε γι΄αστείο δε διαχωρίζω κανέναν στην Ελλάδα. Δεν υφίσταται καν σαν σκέψη.

        Ότι σενάριο και να υπάρχει, το θέμα είναι ένα και το τονίσατε ήδη. Θέλουμε έναν ηγέτη. Ας αρχίσουμε τουλάχιστον με το διωγμό επιτέλους των Παπανδρέλληνων.

  20. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 23/12/2010 19:08:35

    Οικογένεια Παπανδρέου = ΑΡΑΜΚΟ.

    ΑΡΑΜΚΟ= Ροκφέλλερ + Οίκος των Σαούντ

    Ροκφέλλερ = Τραπεζικό σύστημα της Νέας Υόρκης


    Σχηματικά

    Νέα Υόρκη-Ριάντ και η Αθήνα ένα "χρήσιμο οικόπεδο" το οποίο φυλλάσει τη πάνω αριστερή γωνία του οικοπέδου "Ανατολική Μεσόγειος" από όπου εξαρτάται η μακροημέρευση η μη της τάξης πραγμάτων που έχει καθιδρύσει το σύστημα εξουσίας της ΑΡΑΜΚΟ εδω και 60 έτη.

    Το καλό για εμάς είναι ότι ο Τζέφρευ είναι παντελώς ΧΧΧΧ και οι μέρες του είναι μετρημένες.

    Επιπλέον το σύστημα ΑΡΑΜΚΟ "μπάζει νερά" και εν ολίγις η κατάσταση μεταβάλλεται και αναμένονται αλλαγές.



    Υ.Γ Τη δεκαετία του '80 το κοινωφελές ίδρυμα της ΑΡΑΜΚΟ για τη "μελέτη του Ισλαμικού πολιτισμού" είχε εκδώσει έναν οδηγό για τις Μουσουλμανικές μειονότητες στα Βαλκάνια, συμπεριλαμβάνοντας και τη Θράκη.

    Η δημοσογραφική ομάδα που είχε αναλάβει αυτή την μελέτη που εκδόθηκε και διαμοιράστηκε σε πολυτελείς τόμους σε πολλούς παγκόσμιους φορείς, είχε κατορθώσει να περπατήσει κυριολεκτικά με τα πόδια τη Θράκη, το Κόσοβο, τα Σκόπια, τη Βοσνία, Νότια Βουλγαρία κτλ και να καταγράψει για πρώτη φορά μετά το Μεσοπόλεμο τη κατάσταση με τις εκεί Μουσουλμανικές κοινότητες.

    Σημειωτέων μιλάμε για εποχή Ψυχρού Πολέμου και υποτίθεται "κλειστών συνόρων" κτλ.


    Ο Γιωργάκης δεν χαράσσει πολιτική αλλά ακολουθεί διαταγές. Άλλωστε είναι μόνο κατά το ένα τέταρτο Έλληνας, τα Ελληνικά του είναι σκ...τα και επιπλέον είναι ο μόνος Έλληνας Πρωθυπουργός αλλά και ανώτατος πολιτικός σε Ευρ. χώρα που εξακολουθεί να κρατά διπλή υπηκοότητα (Αμερικανική).

    Η διατροφή και διαπαιδαγωγησήτου δεν είναι Ελληνική (αλλά ούτε και Αγγλοσαξωνική απλά "χυλός"), ενώ οι "συμβουλοί του" κινούνται σε παράλληλους κόσμους και επιπλέον κατά κανόνα χαρακτηρίζονται από χαμηλούς δείκτες νοημοσύνης ώστε να μπορούν να συνενοούνται μεταξύ τους, άλλωστε.


    Πρόκειται για τη χειρότερη διακυβέρνηση που γνώρισε η χώρα από το 1828.

    Τολμώ να πω ότι τα έλεγα ήδη από τα μέσα του 2009 και πριν τις εκλογές για το τι και ποιοί έρχονται. Τώρα λοιπόν που ακόμα και οι πλέον αφελείς "βλέπουν το φως", εάς συνειδητοποιήσουμε ότι η μόνη ελπίδα στα μαγγανοπήγαδο που μας έβαλε ο Τζέφρευ, είναι η ...ανατροπή του.

    Με όποιο τρόπο μπορεί ο καθένας από το δικό του μετερίζι (Sic)


    Οι ψευδαισθήσεις τελείωσαν. Είναι πλέον μάχη επιβίωσης η ενασχόληση με τα κοινά και όχι χόμπι η βιοπορισμός.

    ΑΝΑΤΡΟΠΗ τώρα ! (Που λέει και ο Πρετεντέρης....)

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ Dubai Expatriate 23/12/2010 19:37:48

      ΑΡΑΜΚΟ = Βαρδινογιάννης..΄
      Η οικογένεια Παπανδρέου είναι σαν την Coca-Cola..πάει με όλα,αρκεί να συμφέρει......

  21. sawas avatar
    sawas 23/12/2010 19:10:45

    Τα αυτια σου δεν πονανε οταν ανοιγει το ριμαδι της???

    h**p://www.youtube.com/watch?v=NrzXLYA_e6E

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ sawas 23/12/2010 19:16:08

      χαχαχα... δεν είναι προσωπικό μαζί της... Είναι η εκεί εκδοχή του αντινεοταξικού (δεν ξέρω καν αν είναι ή θα είναι ή παίζει για υποψήφια).

      • sawas avatar
        sawas @ archaeopteryx 23/12/2010 19:38:18

        Με τέτοιες υποψηφιότητες αυξάνεται η πεποίθηση μου πως αυτοί που κυβερνούν είναι μόνο ματαιόδοξοι βερμπαλιστές.

        Η πραγματική κυβέρνηση μπορεί να είναι και σκιώδης……

  22. geoc54 avatar
    geoc54 23/12/2010 19:15:15

    Το προβλημα στο οποιο καλουμαστε να δωσουμε λυση σαν ελληνες δεν ειναι το οικονομικο. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ.Κανένας απο τους πρωτεργατες σε καθε ξεσηκωμό (και εχουμε πολλους μεχρι τωρα απο το 1821) του ελληνα δεν εισακουστηκε .Ολοι χρησιμοποιηθηκαν για να εκσυγχρονιστεί η οθωμανική αυτοκρατορία στην αρχη,και μετα καποια αλλη.
    Πιαστε τους ενα -ενα , απο τοτε μεχρι σημερα αυτους που τελικα βαζουμε πανω στο κεφαλι μας -γενιτσαροι ,μπεηδες , οσφυοκάμπτες ,πρακτορες αλλων συμφερόντων οικονομικων η εθνικων, κουκουλοφοροι , αταλαντοι , ανιστοριτοι ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ (μιλουν για την παγκοσμια διακυβερνηση).

    Υπαρχει μια συνολικη συνενοχη. Οχι ετσι οπως την λεει ο κος αντιπροεδρος που τα εφαγε με τους ομογαλακτους του .Ομως η ανοχη μας μονο σαν συνενοχη μπορει πλεον να ερμηνευτει. Αν το συνειδητοποιήσουμε αυτο ειμαστε πολλοι (τουλαχιστον το 98% των ελληνων) και τοτε σιγουρα δεν θα ξανακαθισουν ποτε μα ποτε στο σβερκο μας.
    Δεν χρειαζονται ουτε οπλα ουτε επαναστασεις

  23. tsar avatar
    tsar 23/12/2010 19:20:05

    Ένα μεγάλο μπράβο κι από εμένα στον Strange Attractor.

    Άντε να ξεκουνήσουν λίγο τα σκουριασμένα μυαλά, και να πιάσουν τα σύγχρονα όπλα-πένες-πληκτρολόγια.

    Η πληροφορία και η διάδωσή της είναι δύναμη. Χρησιμοποίησέ την.

    Τους χαιρετισμούς μου.
    Keep posting...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tsar 23/12/2010 22:05:50

      Σε ευχαριστώ.

  24. ierofantis avatar
    ierofantis 23/12/2010 19:20:44

    Το μόνο παρήγορο της κρίσης τελικά και της βίαιης αναδιάταξης των ζωών μας, είναι ότι σιγά - σιγά οι Έλληνες βγάζουν την τσίμπλα από τα μάτια και το κερί από τα αυτιά... Κάτι είναι και αυτό...

  25. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 23/12/2010 19:25:04

    Strange Attractor καλησπέρα και χρόνια πολλά

    Οι θεωρίες της συνομωσίας, γενικά, απορρίπτονται από τους ορθολογιστές. Δυστυχώς όμως υπάρχουν. Κάποιες λίγες φορές, δύσκολα αποδεικνύονται και άλλες μένουν για πάντα στη σφαίρα της υποψίας και του μύθου.

    Μια φορά έχεις δίκιο. Όλα όσα κάποτε τα θεωρούσαμε δεδομένα, σήμερα έχουν ανατραπεί. Πριν 20 χρόνια όλοι έλεγαν ότι η Ελλάδα είναι ένα σταθερό κράτος, εθνικά ομοιογενές σε ποσοστό 99%, με πολύ μικρή εγκληματικότητα, με δυνατούς οικογενειακούς δεσμούς, με το μικρότερο ποσοστό χρηστών ναρκωτικών στον αναπτυγμένο κόσμο. Ακόμη εκείνη την εποχή η οποιαδήποτε συζήτηση για παραχωρήσεις στο Αιγαίο ή τη Θράκη ήταν αδιανόητη. Είχα δει τα Ελληνικά μαχητικά να φθάνουν στη Κύπρο και τα F-16 και τα Α-7 να χρησιμοποιούν πραγματικά πυρά μεγάλης ισχύος στο πεδίο ασκήσεων του Καλού Χωριού στην Κύπρο και τους Έλληνες Κυπρίους να κλαίνε. Ήμουν τότε στο επιτελείο της ασκούμενης ΤΘ Ταξιαρχίας. Τότε ήταν αδιανόητη η οποιαδήποτε σκέψη ότι μπορεί να είμαστε κράτος μειωμένης κυριαρχίας.

    Σήμερα όλα τελούν υπό αίρεση. Μέσα σε 14 μήνες ήρθαν τα πάνω κάτω. Όλοι όσοι έχουν μάτια βλέπουν και ανατριχιάζουν. Σε άλλους 14 μήνες που θα βρισκόμαστε;

    Και υπάρχει ένα πρόσωπο που έχει την ευθύνη για όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας. Είναι ο ΓΑΠ και το σκυλολόι που τον ακολουθεί. Ο ΓΑΠ είναι ο μοιραίος άνθρωπος της Ελλάδας.

    Εύχομαι και ελπίζω, να είναι λίγες οι μέρες του, οι πολιτικές. Εύχομαι και ελπίζω να ανατραπεί, είτε από το κόμμα του, είτε από την εξέγερση του λαού.

    Όσο για το Σαμαρά….. μακάρι να φανεί αντάξιος των περιστάσεων…… σίγουρα όμως κινείται με αργούς ρυθμούς….. και δείχνει μαλακός …… και έχει απογοητεύσει πολλούς…. και μένα.

    Η σημερινή κατάσταση απαιτεί δυναμικούς ηγέτες.

    • Asterix avatar
      Asterix @ Αρματιστής 23/12/2010 19:31:22

      Ε, όχι δα! Δεν είναι δυναμικός ο Σαμαράς!; Να τον κατηγορήσεις ότι έχει γύρω του κολαούζους που τον τραβάνε πίσω στην παραγωγή πολιτικής σκέψης, να το καταλάβω. Αλλά όταν σηκώνεται ο Αντώνης, βαράει το χέρι στο τραπέζι και κουνιέται ο ντουνιάς. Και μάλιστα όχι για επικοινωνιακούς λόγους.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Asterix 23/12/2010 19:50:58

        Και εγώ πιστεύω ότι ο Σαμαράς μπορεί να κτυπήσει το χέρι στο τραπέζι.

        Και πρέπει να το κάνει. Τους συνεργάτες του μπορεί να τους στείλει στο διάβολο (ευγενικά) αν δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Οι πολίτες όμως χρειάζονται κάποιον να ακουμπήσουν. Οι πολίτες που ο ΓΑΠ τους βιάζει καθημερινά, ζητούν από το Σαμαρά να κτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και θέλουν να το ακούσουν. Θέλουν να ακούσουν τη λέξη φτάνει πια. Δεν πάει άλλο. Σταματείστε το ξεπούλημα.

        Οι πολίτες χρειάζονται κάποιο μπροστάρη.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Αρματιστής 23/12/2010 19:40:53

      Προσωπικά νομίζω ότι το όλο θέμα δεν εξαντλείται στον ηγέτη. Οι ηγέτες έρχονται και παρέρχονται. Τα έθνη είναι θέμα τί κάνουν και μάλιστα στο συλλογικό - θυμικό επίπεδο.
      Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες είναι σαν το εκκρεμές. Το ζητούμενο είναι ο επανελληνισμός μας.
      Τα τελευταία τριάντα χρόνια λοιπόν το ελληνισμό μας και τον εθνισμό μας
      1. πρώτα τον λοιδωρίσαμε,
      2. μετά τον αγνοήσαμε,
      3. τώρα τον αναπολούμε
      4. σε λίγο θα τον απαιτούμε...
      Θα χρειαστούμε τότε ηγέτη που τα θέλω μας θα τα πραγματώσει. Θα είναι ο Σαμαράς ή κάποιος άλλος δεν ξέρω, αλλά πάντως η ιστορική ανάγκη θα τον κάνει να βρεθεί.
      Μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτή είναι η άποψή μου

  26. Asterix avatar
    Asterix 23/12/2010 19:25:50

    Ρωτάς ποιός είναι αυτός...
    Ο Απόστολος Γκλέτσος;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Asterix 23/12/2010 19:47:53

      Ωδή στον Καπετάν Γλέτσο (τον όψιμο)

      Σκοτείνιασαν οι ουρανοί
      Αγρίεψεν η φύση
      Ο Γλέτσος βγήκε στο βουνό
      Για εμάς να πολεμήσει…

      Γλέτσο μου πάρε τα`άρματα
      Ζώσου τα φυσεκλίκια,
      Η Βάσια βγήκε στο γυαλί
      Και ρίχνει μπινελίκια…

      Μαύρος καπνός υψώθηκε
      Και τα βουνά δακρύσαν
      Αντιλαλούσαν τουφεκιές
      Και τα πουλιά σιγήσαν…

      Γλέτσο μου Καπετάνιε μου
      Αντάρτη ζηλευτέ μου
      Πολέμα το άδικο στη γή
      Πολέμα το αρχηγέ μου.

      Φοβήθηκαν οι πλούσιοι
      Και τρέμουν σαν σαρδέλες…
      Ο Γλέτσος κάνει πόλεμο
      Και κλαίνε οι μοντέλες …

      Με Γλέτσο πάνω στα βουνά
      Το δίκιο θα ισχύσει…
      Θα κυβερνάει η Βανδή
      Και θα ακούμε Βίσση…

      Μαλλιά σγουρά κατάξανθα
      Θυμίζει Τσε Γκεβάρα
      Μόνο… μη βγεί στα πρωινά
      Και πει καμιά παπάρα…

      • oxi ki etsi avatar
        oxi ki etsi @ Strange Attractor 23/12/2010 21:49:51

        ***************************

  27. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 23/12/2010 20:01:39

    Θέτω την ερώτηση. Ποιά είναι η στρατηγική επιδίωξη της Αμερικής στα ελληνοτουρκικά; Αν κάποιος δέχεται ότι αυτή τη στιγμή η Τουρκία απομακρύνεται από το αμερικανικό δόγμα στην περιοχή και υιοθετεί μία άλλη πολιτική για διείσδυση στον ισλαμικό κόσμο ανατολικά και νότιά της, τότε μάλλον δεν είναι επιδίωξη της Αμερικής να υποθάλψει (τουλάχιστον τώρα) τυχόν διεκδικήσεις της Τουρκία στην Θράκη.

    Όσον αφορά το Αγαίο, θα έλεγα το ίδιο, αν δεν υπήρχε μιά ιδιομορφία. Υπάρχει κάτι που δεν το θίγει σχεδόν κανείς, αλλά είναι πιστεύω η βασικότερη στρατηγική επιδίωξη της Αμερικής. Σκεφτείτε πώς μπορεί να επέμβει η Αμερική σε περίπτωση σύγκρουσης στον Καύκασο. Πώς θα μορούσε να επέμβει στην Ρωσογεωργιανή σύρραξη. Ασφαλώς στέλνοντας ισχυρό στόλο στην Μαύρη Θάλασσα. Αλλά αυτό της το απαγορεύει η συνθήκη του Μοντρέ. Κατα την σύνταξη της συνθήκης οι ΗΠΑ δεν είχαν καν εκπρόσωπο. Έχει ήδη επισημανθεί από κάποιους αναλυτές στο παρελθόν ότι οι ΗΠΑ με βάση αυτή τη συνθήκη έχουν στρατηγικό μεινέκτημα στον Καύκασο. Τι σχέση έχει αυτό με τα ελληνοτουρκικά και το Αιγαίο; Ενδεχομένως μία περιορισμένη ελληνοτουρκική σύρραξη στο Αιγαίο να έδινε την ευκαιρία συνολικής επαναδιαπραγμάτευσης του καθεστώτος της περιοχής με ισχυρή αμερικανική επιδιαιτησία. Πώς όμως μία Τουρκία η οποία αφίσταται αυτή την στιγμή από την αμερικανική πολιτική θα δεχόταν να αναθεωρήσει την συνθήκη ώστε να περνούν βαρειά αμερικανικά πολεμικά τα στενά, ενάντια στα ρωσικά συμφέροντα;

    Υπάρχει κάτι που νομίζω το φοβούνται πολύ οι Τούρκοι. Σε περίπτωση ελληνοτουρκικού πολέμου το πιθανό είναι να κλείσουν τα στενά. Οι Αμερικανοί πιθανότατα να μεσολαβήσουν με τον έκτο στόλο και θα θελήσουν να "εγγυηθούν" την ασφάλεια των στενών. Πολλοί Τούρκοι μάλιστα φοβούνται μήπως αυτό εξελιχθεί σε κίνηση κατάληψης των στενών παρόμοια με εκείνη που διέταξε ο Τσώρτσιλ ατον 1-ο Παγκ. Πόλεμο. Αλλά ακόμη και να μην γίνει αυτό, μία ισχυρή εγγυητική παρουσία των ΗΠΑ στην θαλάσσια περιοχή, ή στην ξηρά μέσω ειρηνευτικών δυνάμεων του ΟΗΕ, θα είχε εδραιώσει την στρατηγική τους αναβάθμιση στην περιοχή. Και θα ήταν απαρχή ενός νέου στάτους.

    Ασφαλώς κάνω υποθέσεις και σενάρια, με βάση όμως το cui bono.

    • A.M. avatar
      A.M. @ Professor Moriarty 23/12/2010 20:45:43

      Μια καλή και ενδιαφέρουσα προσέγγιση του θέματος.
      Που δείχνει πως υπάρχουν πάρα πολλές άλλες παράμετροι σε μια ενδεχόμενη πολεμική αναμέτρηση μεταξύ Ελλάδας - Τουρκίας - εκτός απ την αριθμητική υπεροχή των Τούρκων σε έμψυχο και άψυχο υλικό - οι οποίες αυτές παράμετροι δεν είναι αναγκαστικά και ούτε όλες ευνοϊκές για την Τουρκία.
      Και ότι η Τουρκία «δεν μας έχει» σώνει και καλά στο τσεπάκι της όποτε το θελήσει.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ A.M. 23/12/2010 21:01:26

        Έχω την εντύπωση ότι η Συνθήκη Μοντρέ, κύριο στόχο είχε τον εγκλωβισμό της Σοβιετικής - Σταλινικής Ρωσίας στα στενά πλαίσια της Μαύρης Θάλασσας. Τον ρόλο του μαντρόσκυλου τον έπαιξε η Τουρκία μια χαρά όλα αυτά τα χρόνια. Οι Ρώσοι ποτέ δεν εγκατέλειψαν την ιδέα καθόδου στις θερμές θάλασσες.
        Το πρόβλημα είναι ότι οι Αμερικανοί γνωρίζουν τις προθέσεις των Ρώσων και γι' αυτό, παρά τα τσαλιμάκια των Τούρκων τα τελευταία 60 χρόνια σταθερά κρατούσαν φιλοτουρκική στάση.
        Αν υποθέσουμε ότι οι Τούρκοι, μέσα στον μεγαλοϊδεατισμό τους, αναθεωρούν την πολιτική τους έναντι του δυτικού κόσμου και της Αμερικής ειδικότερα, προσεγγίζοντας τους μεγάλους μουσουλμανικούς πληθυσμούς νοτίως και ανατολικά αυτών, είναι πιθανό αυτό να λειτουργήσει υπέρ μας, υπό την έννοια ότι το μαντρόσκυλο εμφανίζει τάσεις αυτονόμησης και επομένως οι Αμερικάνοι πρέπει να βρούν άλλο μαντρόσκυλο στη περιοχή των στενών. Η πρόσφατη περίοδος μέλιτος στις Ελληνο - Ισραηλινές σχέσεις, οι τελευταίες εξελίξεις στον καθορισμό ΑΟΖ μεταξύ Ισραήλ - Κύπρου (για την οποία δεν είχαμε κάποια αρνητική τοποθέτηση από την Αμερική, και αυτό έχει τη σημασία του) μιας και οι έρευνες για υδρογονάνθρακες έχει ανατεθεί σε αμερικανικών συμφερόντων εταιρίες, ισως είναι κομμάτια του παζλ που αρχίζει να επανασυνδέεται με νέους παίκτες και προοπτικές.
        Νομίζω ότι πρέπει να παιξουμε αυτό το παιχνίδι πολυπολικά. Δηλαδή κοντά στους Αμερικάνους και στο τσιράκι τους στη Μέση Ανατολή (βλέπε Ισραήλ) με εμφανή όμως αλληθωρισμό προς Ρώσους και Κινέζους...
        Να δέιξουμε ότι μπορούμε να γίνουμε καλύτερο και πιο αξιόπιστο μαντρόσκυλο, αλλά και μέσω της διαλακτικής και ουδέτερης στάσης μας , να είμαστε και προνομιακός συνομιλιτής άλλων μεγάλων δυνάμεων τα συμφέροντα των οποίων, αν δεν μπορούμε να διαφυλάξουμε ευθέως, τουλάχιστον να μην τους εμποδίζουμε να τα διαφυλάξουν αυτοί...

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ ierofantis 23/12/2010 21:44:44

          O αλληθωρισμός δεν βοήθησε ποτέ κανέναν..ιδιαίτερα εμάς την Ελλάδα. Μόνον όταν είχαμε σταθερό προσανοτολισμό σε συμμαχίες βγήκαμε κερδισμένοι.
          Προβλέποντας τα τεκταινόμενα,αφού σταθμιστούν όλες οι παράμετροι,πρέπει να πάρουμε μια απόφαση ποιός μπορεί μακροπρόθεσμα να εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντά μας.Χωρίς συναισθηματισμούς.
          Εκτιμάται και απο αντιπάλους σε long run.
          Αλλά αυτό προυποθέτει πολιτική ηγεσία με όραμα.
          Που δεν υπάρχει αυτή την στιγμή.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ παγωτατζής 23/12/2010 23:35:43

            Μα και το '22 σταθερά στο πλευρό των δυνάμεων της Αντάντ ήμασταν και είδες τι έγινε στη Μικρασία. Οι πρώην σύμμαχοι εξόπλιζαν τους τσέτες του Κεμάλ...
            Οι συμμαχίες είναι προσωρινές και σχετίζονται με τα συμφέροντα της εποχής. Όταν είσαι δεδομένος είσαι προβλέψιμος...

          • παγωτατζής avatar
            παγωτατζής @ ierofantis 23/12/2010 23:52:36

            Oι ακριβώς φίλτατε..ξεχνάς τήν πολιτική διαμάχη στό εσωτερικό κλπ κλπ. Οταν λέω πολιτική ηγεσία, εννοώ να πλησιάζει σε σκέψη και πράξη τούς Ισραηλινούς.....
            Ευχή μου είναι βέβαια, αλλά δυστυχώς και ρεαλιστική αναγκαιότητα στόν 21ο αιώνα.....

          • A.M. avatar
            A.M. @ ierofantis 23/12/2010 23:52:59

            Δεν είναι ότι καλύτερο το να είσαι προβλέψιμος.
            Και ναί μέν είναι καλό να βλέπουμε χωρίς συναισθηματισμός και εντελώς ψυχρά και συμφεροντολογικά ως χώρα ποιές συμμαχίες θα εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά μας μεσομακροπρόθεσμα ΑΛΛΆ πρέπει επίσης να «προβλέπουμε» και αν οι τωρινοί μας σύμμαχοι θα είναι οι μελλοντικοί δυνατοί παίχτες που θα κάνουν το παιχνίδι ή θα έχουν χάσει την δύναμή τους και θα κάνει άλλος ισχυρός το παιχνίδι.
            Πράγματα δύσκολα να προβλεφθούν.
            Γι αυτό χρειάζεται μέν μια σταθερή στρατηγική συμμαχιών αλλά επειδή είμαστε μια μικρή χώρα χρειάζεται και η δυνατότητα γρήγορων αλλαγών εάν οι περιστάσεις επιβάλλουν νέες συμμαχίες.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ A.M. 23/12/2010 23:59:13

            @παγωτατζής και Α.Μ.
            Θα το δεχτώ Παγωτατζή όπως το θέτεις. Αλλά ακόμα και οι Ισραηλινοί όταν τα συμφέροντά τους υπαγορεύουν κάτι διαφορετικό από αυτά της προστάτιδάς τους ΗΠΑ δεν έχουν διστάσει, όχι μόνο να διαφωνήσουν αλλά να πράξουν και τα αντίθετα. Προφανώς στη δική μου σκέψη έχουν καβάντζες σε διπλωματικό κεφάλαιο και με άλλες δυνάμεις πχ Ρωσία και Ρωσοισραηλινή διασπορά. Ο Α.Μ. νομίζω κινείται στο πνεύμα των λεγομένων μου (ελπίζω να σε ερμηνεύω σωστά).

          • A.M. avatar
            A.M. @ A.M. 24/12/2010 00:02:23

            @ierofantis
            Σωστά.

          • παγωτατζής avatar
            παγωτατζής @ A.M. 24/12/2010 00:37:29

            Τό Ισραήλ επιλέγει να διαφέρει κατα περίσταση στηριζόμενο σε έναν λαό πού σκέφτεται σαν Εθνος, και
            έχοντας γερές πλάτες μέχρι τώρα στίς ΗΠΑ. Πώς τό είπε ό Χάρρυ Κλύν
            " εμείς ταχουμε χτίσει αυτά τα μαγαζά μανίτσα΄μ. .."
            Ακριβώς ή στρατηγική τού ποντάρω σε αυτόν πού διαβλέπω ΄΄οτι θα επικρατήσει.
            Δεν ποντάρανε στήν Ρωσία πχ, ούτε την Βρεττανία.
            Εμείς σήμερα πού θα ποντάραμε;;;
            Γνώμη μου είναι, εκεί που έχει ποντάρει,και όχι πού φαίνεται οτι ποντάρει, και τό Ισραήλ.
            Η προσωρινά άν μας βολεύει άς ποντάρουμε και επάνω του.
            Είπαμε, δεν χωρούν συναισθηματισμοί στην διπλωματία.Ολοι με αυτόν τον κανόνα παίζουν,αλλά και όλοι ψάχνουν μακροπρόθεσμα αξιόπιστο σύμμαχο.Ειναι τό κλειδί της επιτυχίας.

          • tiramola avatar
            tiramola @ ierofantis 23/12/2010 23:56:55

            Δεν ήταν μόνο ότι μας πούλησαν οι πρώην σύμμαχοι.Μετά το 1920 οι κυβερνήσεις που διαδέχθηκαν τον Βενιζέλο, αν και εξελέγησαν με κύριο σύνθημα την απαγκίστρωση των ελληνικών δυνάμεων από την Μικρά Ασία έπειτα από δέκα χρόνια αιματηρών πολέμων, έπραξαν ακριβώς το αντίθετο.
            Όχι μόνο δεν ανακάλεσαν τα στρατεύματα αλλά μετέτρεψαν μιά αστυνομικού τύπου αποστολή για την διαφύλαξη της τάξης και την προστασία του ελληνικού πληθυσμού που είχαν αναθέσει οι Μεγάλες Δυνάμεις στον Βενιζέλο και τον ελληνικό στρατό, σε επιχείρηση de facto κατάκτησης εδαφών και άσκησης εθνικής κυριαρχίας αγνοώντας παντελώς τον διεθνή παράγοντα και τους λόγους που είχαν οδηγήσει την ελληνική δύναμη εκεί ντο 1919.Ενώ λοιπόν συνάντησαν την οξεία αντίδραση των Μεγάλων Δυνάμεων προχώρησαν με επιχειρήσεις για κατάληψη της Αγκυρας.
            Σε εκείνη τη φάση ούτε δεδομένος ούτε προβλέψιμος ήσουν.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ tiramola 24/12/2010 00:03:53

            Αν δεν με απατά η μνήμη μου, ο Βενιζέλος έχασε τις εκλογές το '21, λίγο μετά την υπογραφή της Συνθήκης των Σεβρών, όπου όχι μόνο είχε κατοχυρώσει την επικυριαρχία μας στη Μικρασία αλλά προεβλέπετο και δημοψήφισμα μετά από πενταετία στον εκεί πληθυσμό με το ερώτημα της ένωσης με την μητέρα πατρίδα. Το ότι το παλάτι και ο Κωνσταντίνος επέτυχαν την ήττα του Βενιζέλου και ακολούθησαν την άφρονα πολιτική του εκμηδενισμού του εχθρού στην πορεία προς τον Σαγγάριο, ναι αυτό ήταν εκτός σχεδίων μεγάλων δυνάμεων τότε και τιμωρηθήκαμε τρόπο τινά.

          • A.M. avatar
            A.M. @ tiramola 24/12/2010 00:14:42

            @tiramola έγραψε:
            «Σε εκείνη τη φάση ούτε δεδομένος ούτε προβλέψιμος ήσουν»

            Πιστεύω πως ο ΕΣ όταν αποτολμούσε επιθετικές ενέργειες μή «αστυνομικής» φύσεως προς την Άγκυρα είχε προφανώς την - όχι επίσημη αλλά λεκτική τουλάχιστον - υποστήριξη κάποιας ή κάποιων απ τις μεγάλες δυνάμεις που στην συνέχεια όταν «ανοίχτηκε» πολύ σταμάτησε να την έχει για πολλούς λόγους (έχουν χιλιογραφεί μην επαναλαμβανόμαστε) με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.
            Εκτός και εάν υποθέσουμε ότι οι τότε επικεφαλής ήταν εντελώς βλάκες και κινούνταν μόνον από το συναίσθημα και καθόλου απ την κοινή λογική και δεν λάμβαναν καθόλου υπ' όψιν τους τις τότε μεγάλες δυνάμεις, πράγμα που προσωπικά ΔΕΝ το πιστεύω.
            Στην συνέχεια βέβαια και για λόγους κυρίως πολιτικής αντιπαλότητας μεταξύ των αξιωματικών έγιναν ΚΑΙ τερατώδη στρατιωτικής φύσεως λάθη και έδεσε το γλυκό για τα καλά.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ tiramola 24/12/2010 00:20:13

            σωστά. Άλλωστε πριν το Σαγγάριο, είχαμε καταλάβει πολύ καλύτερες οχυρές θέσεις πιο πίσω, στο πλαίσιο του ξανοίγματος των αστυνομικών επιχειρήσεων, που αν τις κρατάγαμε και τις οχυρώναμε ούτε στον αιώνα τον άπαντα δεν θα μπορούσαν να μας ξεκουνήσουν από εκέι οι Τούρκοι. Ενθουσιασμός στο κατώτερο στράτευμα και τραγικά τακτικά λάθη στην ηγεσία μας οδήγησαν στην ήττα...

          • tiramola avatar
            tiramola @ tiramola 24/12/2010 00:25:32

            Οι σύμμαχοι τσίνισαν επειδή έβλεπαν ότι ερήμην τους η Ελλάδα προσπαθούσε να κατακτήσει ρόλο νέας περιφερειακής δύναμης στη θέση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας που είχε πιά καταρρεύσει.
            Οι ευθύνες του παλατιού δεδομένες.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ tiramola 24/12/2010 00:32:40

            Άρα, θέλαμε να πάρουμε μεγαλύτερο παπούτσι από αυτό που χώραγε στο ποδάρι μας...

          • tiramola avatar
            tiramola @ tiramola 24/12/2010 00:36:17

            Δεν ήταν μόνο ενθουσιασμός στο κατώτερο στράτευμα, ήταν σκέτη τρέλλα.
            Όποιος έχει διαβάσει τα απομνημονεύματα του Στρατή Μυριβήλη(δεν θυμάμαι το τίτλο) με τις φρικαλεοτητες και από τις δύο πλευρές αντιλαμβάνεται ότι η κατάσταση είχε ξεφύγει.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ tiramola 24/12/2010 00:42:34

            Ο Στρατής Μυριβήλης ήταν πεζογράφος και οι περιγραφές του έχουν ένα ποιητικό τόνο. Δεν αμφιβάλλω ότι έγιναν φρικαλεότητες. Σε στρατιωτικό - στρατηγικό επίπεδο πάντως προτιμώ να διαμορφώνω άποψη από στρατιωτικά - στρατηγικά εγχειρίδια και μελέτες, οι οποίες αν και αποχρωματισμένες από συναισθηματισμούς και ένταση, καταδεικνύουν σε μικρό ή μεγάλο βαθμό τα αίτια μιας ήττας ή νίκης. Και εμείς εκεί ενώ είχαμε χρυσή ευκαιρία να λύσουμε προ 100 χρόνων τα ζητήματα με τους Τούρκους (μη ξεχνάς ότι τότε στην Πόλη ζούσαν 300.000 Έλληνες) την πατήσαμε σαν αρχάριοι. Τουλάχιστον ας χρησιμοποιήσουμε την ιστορία μας κατά το κοινώς λεγόμενο, προς γνώση και συμμόρφωση.

  28. O Mimikos o Giatros avatar
    O Mimikos o Giatros 23/12/2010 20:03:46

    Ποιος Γλετσος βρε εσεις..χαχαχα .Νομίζω ,μπορεί όμως και να κάνω λάθος ο τελευταίος Ηγέτης της Πατρίδας μας ήτανε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ,Ψυχρός,απλησίαστος,μονόχνοτος,άφιλος μονήρης,νευρώδης,οικονόμος,...είχε κάποιες σχέσεις με τον Τάκη τον Χορν τον Τσάτσο και με τον Λαμπρία έριχνε χριστοπαναγίες και τον τρέμανε όλοι κάποτε είχε γράψει ότι στέγνωσε την ψυχή του για την Ελλάδα για μένα ο Μεγαλύτερος Πολιτικός της Πατρίδας μου,ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει,έτυχε να τον δω από κοντά εδώ στην γερμανία ποτε δεν θα ξεχάσω το βραυείο του στο Αachen ,Κύριος ,Ευθυτενής,κομψός,"ευκίνητος" ένας "γοητευτικός" άνδρας,θυμάμαι αν και μικρός οι γυναίκες τον κοιτούσαν με ανοιχτό το στόμα ,βεβαια όταν άρχισε να μιλα στα γαλλικά στον λόγο του μας τα μουσκεψε ολίγον... αλλα ας το πάρη το παλιάμπελο γεια σου ρε εθνάρχη Καραμανλή

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ O Mimikos o Giatros 23/12/2010 22:56:05

      Θα σου απαντήσω με μια ερώτηση που μου έκανε καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο σε προφορικές εξετάσεις: "Αν δεν υπήρχε η Φρειδερίκη, θα γινόταν ποτέ πολιτικός ο Καραμανλής;" Δε θα σου πω τι απάντησα, πάντως το μάθημα το πέρασα με 9.

  29. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 23/12/2010 20:32:25

    Ναί,ναί ασφαλώς Προφεσορ, αλλά παραπάνω από υποθέσεις...
    Συνηγορώντας θα έλεγα βάσιμα,ρεαλιστικά,και απόλυτα πραγματοποιήσιμα σχέδια....
    Αν δε συνδυαστούν και με μία "αποζημίωση" μεσω εκμετάλευσης συγκεκριμμένων ορυκτών πόρων, μπορεί να έχουν περάσει και στόν προθάλαμο της εφαρμογής.
    Εισείλθαν και πολλοί νέοι Bush-μανείς λάτρεις στό νομοθετικό σώμα της Αμερικής, στίς πρόσφατες εκλογές...
    Πότε είναι οι επόμενες εκλογές προέδρου στην Ρωσία;;

  30. χαρης avatar
    χαρης 23/12/2010 20:55:50

    ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΖΕΙ?

    • occultist avatar
      occultist @ χαρης 24/12/2010 22:24:39

      @χαρης
      Η ΔΙΧΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΕΝΑ ΣΚΗΠΤΡΟ, Η ΔΟΛΕΡΗ,
      ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΣΕ, ΠΑΡΤΟ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ, ΚΑΙ ΕΣΥ.
      Σε κάλυψε ο Σολωμός; Τι και αν δεν ζει; Του είναι αρκετό η μακροχρόνια άσκηση εξουσίας όσο ζεί.

  31. Σπυρος T. avatar
    Σπυρος T. 23/12/2010 21:05:39

    Αν ήξεραν τι σημαίνει Ε Λ Λ Α Σ δεν θα έκαναν αυτά......................

  32. Σπυρος T. avatar
    Σπυρος T. 23/12/2010 21:06:29

    Ε Λ Λ Α Σ

  33. Σπυρος T. avatar
    Σπυρος T. 23/12/2010 21:13:01

    Φαντάζεστε να ζούσε ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ........

  34. Σπυρος T. avatar
    Σπυρος T. 23/12/2010 21:38:15

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ..................

  35. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣ. 23/12/2010 22:14:33

    ΤΟ ΑΡΘΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!,ΟΝΤΟΣ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.ΑΛΛΑ(ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑ)ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΡΩΤΗΣΗ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ ΕΑΝ ΣΥΝΦΩΝΗ.ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΧΩΡΙΣΤΗ ΣΕ ΤΡΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ!!!.ΤΑ ΓΡΑΜΕΝΑ ΑΛΑ ΛΕΝΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΤΡΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.

  36. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 23/12/2010 22:15:47

    Αττράκτορα πολύ ωραίο κομμάτι. Αλλά δεν πιστεύω στη θεωρία συνομωσίας. Απλά οι Παπανδρέου και οι Καραμανλήδες γίνονται πρωθυπουργοί, όπως ο γιος του δικηγόρου γίνεται δικηγόρος, ο γιος του μανάβη. μανάβης κτλ.

  37. tiramola avatar
    tiramola 23/12/2010 22:18:48

    Το τάγμα των Illuminati πχ.
    Ο βαρόνος Αναχάρσις Κλοτζ (Πεφωτισμένος) σε μια συνάντηση τους έλεγε«Θα δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο κράτος, τη στέρεα αυτοκρατορία της μεγάλης Γερμανίας, το κράτος των Ελευθερών ενωμένων ανθρώπων, πρώτα την ευρωπαϊκή και έπειτα την παγκόσμια δημοκρατία. Όλοι οι άνθρωποι θα γίνουν ένα έθνος, όλες οι μορφές του εμπορίου θα ενοποιηθούν σε ένα κοινό εμπόριο, όλες οι επιστήμες θα γίνουν μια, όλα τα συμφέροντα θα συγκλίνουν σε ένα και μόνο συμφέρον».
    Γράψτε το illuminati ανάποδα και πληκτρολογείστε www.itanimulli.com

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 23/12/2010 22:51:26

      Μην πας μακρια δες πόσα σας έδωσε η Ζήμενς σε χορηγίες. Για μένα η Νέα Τάξη έχει ονοματεπώνυμο. Καμιά δεκαριά εταιρίες. Οι βασικοί τους μέτοχοι και οι απαραίτητες βιτρίνες και σοφοί. Υπήρχαν και πριν τον Β. ΠΠ. Εχουμε 3-4 καινούργιους χασαμε 3-4 παλιούς.

  38. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/12/2010 22:20:13

    Aντισταθείτε!
    ...Οι ψευδαισθήσεις τελείωσαν. Είναι πλέον μάχη επιβίωσης η ενασχόληση με τα κοινά και όχι χόμπι η βιοπορισμός...

    Ακολουθεί μια επιστολή αναγνώστη που διάβασα στον Κωνσταντίνο kostasxan και η οποία δίνει την πραγματικότητα που μας επιφυλάσσουν διεστραμμένα μυαλά...
    Δεν είναι τίποτα υπέρ υμάς, αλλά όλα για τον πλήρη έλεγχό μας.
    Διαβάστε το όλο. Αξίζει.
    "ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΝΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 600 € ΕΥΡΩ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ. "

    Γράμμα αναγνώστη σε blogs

    "Το πρωί βρέθηκα στην εμπορική τράπεζα για την κατάθεση των μισθών δύο υπαλλήλων μου και αφού τελείωσα και πήγα να φύγω, με φωνάζει ο υπεύθυνος καταθέσεων και παρουσία άλλων δύο άρχισε να μου λέει για μια ενημέρωση που πρέπει να μου γίνει όσον αφορά τους νέους όρους που θα διέπουν την διαχείριση των καταθέσεων των πελατών όλων των τραπεζών.
    Όταν είπα ότι θα ήθελα να τους διαβάσω και εάν έχω χρόνο να υπογράψω, μου είπε ότι είτε τους αποδεχθώ είτε όχι θα μπουν σε ισχύ από την αρχή του χρόνου.
    Πριν προλάβω να συνέλθω από αυτά που άκουσα, άρχισε να μου λέει τα εξής:
    - Ξέρετε, θα πρέπει η πληρωμή μισθοδοσίας να γίνεται πλέον μέσω τράπεζας.

    - Ναι, το ξέρω. Οι δύο υπάλληλοί μου έχουν λογαριασμούς και πηγαίνω και τους τα καταθέτω στο λογαριασμό τους. Τον άλλο τον πληρώνω με μετρητά.

    - Όχι. Δεν πρέπει να γίνεται έτσι. Πρέπει τα χρήματα που αφορούν πληρωμή μισθοδοσίας, να βρίσκονται σε μία τράπεζα και από εκεί με εντολή δική σας να πληρώνονται οι υπάλληλοί σας.

    - Μα σπάνια χρησιμοποιώ το λογαριασμό μου. Τα έσοδά μου είναι σχεδόν μία η άλλη με τα έξοδά μου, οπότε δεν υπάρχει λόγος να τρέχω συνεχώς στις τράπεζες. Είμαι μικρή επιχείρηση με τρεις υπαλλήλους και τον έναν μάλιστα τον πληρώνω κατευθείαν.

    - Δεν έχει σημασία. Πρέπει τα λεφτά που του δίνετε να τα καταθέτετε στην τράπεζά μας σε λογαριασμό σας, να εκδίδετε μία εντολή με το ποσό που πληρώνεται ο υπάλληλος, να την στέλνεται σε εμάς και κατόπιν να βάζουμε το ποσόν στο λογαριασμό του υπαλλήλου που θα μας έχετε δώσει.

    - Μα τι μου λέτε; Τι είναι αυτά τα πράγματα; Για να πληρώσω δηλαδή τον υπάλληλό μου πρέπει να βάλω εσάς μεσάζοντα;

    - Πρέπει όλα να ελέγχονται. Πρέπει πλέον να σταματήσει το μαύρο χρήμα.

    - Ποιο μαύρο χρήμα ρε παιδιά; Μαύρο χρήμα είναι ο μισθός του υπαλλήλου μου που του έχω κάνει τις κρατήσεις για το ΙΚΑ, την παρακράτηση και απόδοση του ΦΜΥ και κάθε χρόνο δηλώνονται τα πάντα στην εφορία;

    - Εσείς μπορεί να το κάνετε έτσι, οι άλλοι όμως;

    - Δηλαδή για να καταλάβω, όλοι οι Έλληνες ξαφνικά απόκτησαν μία στάμπα που λέει «ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ»; Όλοι μας καλούμαστε να αποδείξουμε στις τράπεζες ότι δεν είμαστε απατεώνες καταθέτοντας τα χρήματα των υπαλλήλων μας σε εσάς; Γιατί δηλαδή να παίρνετε εσείς χρήματα που δεν θα βλέπατε ποτέ;

    - Είπαμε, για να είναι όλα τακτοποιημένα πρέπει όλα να περνούν από την τράπεζα. Εάν δεν το κάνετε θα έχετε πρόστιμο!

    - Γιατί; Ποιος ο λόγος; Δηλαδή η τράπεζα ανέλαβε καθήκοντα ελεγκτού του υπουργείου οικονομικών; Και γιατί τα χρήματά μου θα πρέπει να έρχονται σε σας;

    - Εσείς γιατί δεν το θέλετε; (Ήταν βρε παιδιά σα να μου έλεγε ότι δεν το θέλω γιατί είμαι απατεώνας και θέλω να κρύψω κάτι)

    - Γιατί μου μιλάτε με αυτό τον τόνο; Δηλαδή ξαφνικά για εσάς έγινα απατεώνας;

    - Όχι, όχι. Απλά εφόσον είστε νομοταγής τι έχετε να φοβηθείτε;

    - Από εσάς και το σκεπτικό σας πολλά! Δηλαδή τα χρήματα των εργοδοτών προς τους μισθωτούς, θα πρέπει να βρίσκονται όλα σε εσάς, σωστά; Και για να τα πάρει ο μισθωτός θα πρέπει να έχει και την κάρτα του πολίτη, σωστά;

    - Ε βέβαια. Αυτό θα μπει σύντομα σε ισχύ.

    - Και εάν ο μισθωτός δεν θέλει να πάρει την κάρτα;

    - Γιατί να μην θέλει να την πάρει; Τι είναι φακελωμένος στην αστυνομία ή καταζητούμενος;

    - Δηλαδή εάν κάποιος αρνηθεί να πάρει την κάρτα, κατευθείαν εντάσσεται στα ύποπτα στοιχεία;;!!

    - Μα γιατί άλλο να μην τη θέλει; Με την κάρτα του πολίτη όλα μπαίνουν σε τάξη. Θα μπορεί να έχει αφορολόγητο αφού όλες οι αποδείξεις θα καταγράφονται αυτόματα στην εφορία και δεν θα έχει ο φορολογούμενος όλο εκείνο το φόρτο καταγραφής τους. Για σκεφτείτε τους μεγάλους ανθρώπους πόσο θα διευκολυνθούν!

    - Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι γίνεται επειδή σκέφτηκαν και πόνεσαν τους ηλικιωμένους!!!

    - Και όχι μόνον αυτό. Σκέφτεστε ότι μέσα σε μία οικογένεια χωρίς την ατομική κάρτα, θα ανταλλάζουν αποδείξεις μέχρι να τακτοποιηθεί το αφορολόγητο όλων των μελών;

    - Δηλαδή;

    - Είδατε που δεν τα έχετε σκεφτεί όλα; Δηλαδή, εάν ο σύζυγος είχε μαζέψει τις απαιτούμενες αποδείξεις, το πλεόνασμα θα το έδινε στην σύζυγο. Οπότε άδικα η σύζυγος θα αποκτούσε αφορολόγητο. Ενώ με την κάρτα η απόδειξη από την εκάστοτε αγορά αφορά τον κάτοχο και μόνο!

    - Και το βρίσκεται αυτό άδικο; Μία οικογένεια είναι. Οικογενειακό εισόδημα δηλώνουν. Οι αγορές γίνονται για το σπιτικό τους, για τα παιδιά τους . Μα τι μου λέτε τώρα, τι είναι αυτά που μου λέτε; Και τα θεωρείται και δίκαια; Όσο περνάει από το χέρι μου δεν θα βγάλω ούτε κάρτα, ούτε και θα πληρώνω μέσω τράπεζας τον υπάλληλό μου.

    - Να δούμε τότε πως θα δικαιολογεί τα χρήματά του!! Διότι όταν θα ισχύσουν οι νόμοι αυτοί, δεν θα μπορεί να εμφανίσει κάποιος χρήματα που δεν έχουν περάσει από τράπεζα. Θα χτυπάει σε κάθε αγορά που θα ξεπερνάει το ποσόν που έκανε ανάληψη!

    Ξαφνικά αισθάνθηκα ένα πνίξιμο. Κατάλαβα ότι θα πάθαινα εγκεφαλικό.
    Σηκώθηκα βιαστικά κι έφυγα μην αντέχοντας να ακούω άλλο. Ήθελα αέρα, πνιγόμουν. Βγήκα έξω και όλοι μου φαινόντουσαν εχθροί. Ήθελα να βάλω τα κλάματα. Με έπνιγε ένα αόρατο χέρι. Αισθανόμουν τόσο δούλος και τόσο υποταγής όσο δεν είχα αισθανθεί έτσι σε όλα μου τα χρόνια. Καταλάβαινα ότι ο έλεγχος επάνω μου σε λίγο καιρό θα είναι καθολικός. Θα είναι δουλικός. Δεν θα έχω αξιοπρέπεια σαν άνθρωπος, σαν οικογενειάρχης, σαν αυτοδύναμος μικροεπιχειρηματίας.

    Και παρεμπιπτόντως όταν τα συζήτησα με έναν γνωστό στην Τράπεζα μου είπε ότι όλα τα δάνεια θα πληρώνονται αυτόματα από τους λογαριασμούς, χωρίς να ερωτηθούμε και ότι θα μένει μέσα το ποσόν των 600,00€ το οποίο έχουν κρίνει ότι με αυτό καλύπτουμε τις απαιτούμενες ανάγκες διαβίωσης του μήνα. Εάν νομίζετε ότι λέω ψέματα πηγαίνετε και ρωτήστε σε μία τράπεζα.

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.
    Εάν όμως είναι έτσι και δεν γίνει κάτι να αλλάξουν αυτά που έχουν δρομολογηθεί, πέστε αντίο στην αξιοπρέπεια του Έλληνα. Πέστε αντίο στην ευμάρεια της οικογένειάς σας και κλείστε καλά πίσω σας την πόρτα που γράφει «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ». Θα είναι μία λέξη που θα την διαβάζουμε στα παιδιά μας και θα λέμε ότι κάποτε κάποιοι παππούδες μας την είχαν γιατί θα ντρεπόμαστε να τους πούμε ότι την είχαμε εμείς και τη χάσαμε.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ αλλενάκι 23/12/2010 23:45:50

      Ερώτηση προς τη Ριγήλης. Πως τοποθετείται η ΝΔ έναντι της κάρτας του πολίτη; Θα την εφαρμόσει, θα την τροποποιήσει ή θα την καταργήσει;
      Ως προς την ανάρτηση στο kostasxan. Συνεσθηματικό κείμενο μεν, ολίγο υπερβολικό δε.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ierofantis 23/12/2010 23:46:08

        ..συναισθηματικό..

    • oxi ki etsi avatar
      oxi ki etsi @ αλλενάκι 24/12/2010 00:01:28

      Αλλενάκί,

      ούτε κι εγώ την θέλω την Κάρτα αλλά όντας γεννημένος και μεγαλωμένος στη Δυτική Ευρώπη σου λέω οτι εκεί ΔΕΝ υπάρχει υπάλληλος που να πληρώνεται εκτός Τραπέζης και μάλιστα από την εποχή που πήγε εκεί ο πατέρας μου μετανάστης στα ορυχεία (προ 50 χρόνια)...

      Δεν ξέρω ειλικρινά με ποιές σκοπιμότητες βγαίνει εδώ η Κάρτα αλλά πληρωμές υπαλλήλων μόνο μέσω Τραπέζης και τράβηγμα της δόσης του δανείου αυτόματα από το λογαριασμό του μισθωτού μόλις μπαινει ο μισθός του, είναι πράγματα που εφαρμόζονται στην Ευρώπη εδώ και δεκαετίες...

      Στην Ελλάδα δεν ξέρω γιατί οτιδήποτε "ευρωπαϊκό νορμαλ" το θεωρούμε "καταπάτηση των δικαιωμάτων μας", "φασισμό" κτλ. κτλ.

      Ξαναλέω οτι εγώ επιφυλάσσομαι και εάν είνα στο χέρι μου ΔΕΝ θα την πάρω την Κάρτα...

      Αλλά σε μερικά πράγματα βρε Αλλενάκι (προπάντων στη νοοτροπία) πρέπει να γίνουμε Ευρωπαίοι επιτέλους...

      Σε όλη την Ευρώπη οι μισθωτοί περιμένουν το Σαββ/κο για να βγουν βόλτα, φαγητό κτλ. (κάτι άλλο δεν επιτρέπουν και τα οικονομικά τους) και εδώ στην Ελλάδα πήγαινες Δευτέρα στα μπουζούκια, πίτα! Πήγαινες Τρίτη, πίτα των πιτών! Πήγαινες Τετάρτη, της κακομοίρας! Πήγαινες Πέμπτη, καλά από Πέμπτη και πέρα ήθελες μέσον Βουλευτή για να βρεις Τραπέζι...
      Αυτά δεν τα γέμιζαν πλούσιοι...
      Άνθρωποι μισθωτοί τα γέμιζαν...
      Πιστωτικές Κάρτες κι Άγιος ο Θεός...
      Γνωστός μου Επιχειρηματίας με 4-5 βαρβάτες πίστες στην Αθήνα μου έλεγε οτι προ 5-6 χρόνια σε κάθε μαγαζί έβαλε από καμιά 25αριά μηχανήματα για πιστωτικές κάρτες!!! Όχι ΑΤΜ αλλά από αυτά όπως στα σουπερμαρκετ που σου περνανε την Καρτα και βαζεις το ΠΙΝ...!!!

      Μην βλέπουμε παντού "Φασισμό"...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ oxi ki etsi 24/12/2010 00:05:11

        Ιerofanti:
        ήδη το Veto γράφει ότι παίρνουν ΠΙΣΩ το μέτρο για τις πληρωμές 1.500 ευρώ και άνω με κάρτα ή με επιταγή διότι υπήρξε αντίδραση διότι είναι
        αντισυνταγματική η απαγόρευση ουσιαστικά της χρήσης μετρητών.

        Η όλη ιστορία με την Κάρτα του Πολίτη είναι ένας ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ
        Διάβασε και παρακάτω ένα σχόλιο.
        Ή παίρνετε την κάρτα, διαφορετικά είστε φοροφυγάδες, παράνομοι, και τρομοκράτες κατ επέκταση.
        Αν είναι υπερβολικό το σχόλιο στον Κωνσταντίνο δεν το ξέρω.
        Δε νομίζω.
        Γίνονται νύξεις οπωσδήποτε.
        Μετρούν τις αντιδράσεις μας.
        Αυτό λέει η κοινωνική μηχανική.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ αλλενάκι 24/12/2010 00:15:39

          Κοίτα, με τον πληθυσμό της χώρας άνω των 60 να πλησιάζει τα 4/10, με τους μη έχοντες φορολογικό μητρώο, άρα μη ενδιαφέροντες στόχους για την διάπραξη φορολογικού αδικήματος (ανηλίκους, μετανάστες λάθρο κλπ) περίπου στο 2/10 του πληθυσμού, μας μένει περίπου ένα 4/10 για εφαρμογή της κάρτας. Μικρό ποσοστό για το ύψος της επένδυσης. Εκτός και αν οι φωτεινοί εγκέφαλοι νομίζουν πως η γιαγιά μου στο χωριό θα πάει στο μπακάλη να αγοράσει 2 κιλά φασόλια χύμα και μαζί με τα λεφτά θα του δώσει και την ηλεκτρονική κάρτα για να υπολογιστεί ο ΦΠΑ και να καταγραφεί η αγορά στο σύστημα. Η ίδια γιαγιά με 300 ευρώ αγροτική σύνταξη έχει αναγάγει σε επίπεδο ντοκτωρά την έννοια της ανταλλακτικής οικονομίας. Από τις κότες της παίρνει 100 αυγά. Κρατάει τα 50 και τα άλλα τα δίνει στη θειά από δίπλα που της δίνει τρία κουνέλια. Κρατάει τα δύο και το ένα το δίνει στην άλλη θειά που της δίνει 5 κιλά χόρτα κλπ. Αποτέλεσμα. Η γιαγιά μου έχει τα πάντα σπίτι σε πλήρη αφθονία, πράγμα που δεν έχει η δική μου οικογένεια με πολλαπλά της γιαγιάς μου εισοδήματα...
          Και οι φορολόγοι δεν έχουν πάρει χαμπάρι...

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ierofantis 24/12/2010 00:27:48

            Τα παιδιά είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στην προπαγάνδα των καρτών εξ αιτίας των κινητών. Είναι target group τα παιδιά.
            Στην Ολλανδία υπάρχουν κλαμπ που προσφέρουν
            VIP εξυπηρέτηση στους πελάτες που έχουν τσιπαριστεί υποδόρια.
            Και καλά, δεν περνάνε πόρτα αυτοί...

            Κυκλοφορεί διαφήμιση με νεαρό πελάτη που
            μπαίνει στο super market και επιλέγει τα ψώνια
            με το τσιπαρισμένο χέρι του.

            Έχουν κατά νου να εμφυτεύουν το τσιπ σε νεογέννητα
            δήθεν για να παρακολουθούν τις ασθένειες.
            Τα έχουμε πει αυτά.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ αλλενάκι 24/12/2010 00:48:48

            Δεν ξέρω τί γίνεται στην Ολλανδία και αν οι χαπακωμένοι στα πάρτυ με τα χάπια και τα άλλα τσιπάρονται για να μπαίνουν στα κλαμπ. Αυτό που ξέρω είναι ότι εδώ το πρόβλημα εκτός από τεχνικής φύσεως προβλήματα, θα έχει και αστάθμητους παράγοντες να αντιμετωπίσει, όπως ομάδες πληθυσμού με καμία απολύτως εξοικείωση με τις τεχνολογίες αυτές. Ελπίζω ότι λίγο η αμάθεια, λιγο το στραβό το κεφάλι μας, λίγο η αναρχοαυτονομία μας θα βάλει μπουρλότο και σε αυτή τη χαζομάρα...

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ αλλενάκι 24/12/2010 01:51:35

          αλλενάκι,
          ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ!!
          Οπως και κανα δυο αλλους εδω μεσα..!!
          Ευγε!!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ oxi ki etsi 24/12/2010 00:10:42

        ΟΙ Ευρωπαίοι είναι φασίστες, να στο πω λαϊκά. Ρατσιστές, δήθεν ανοιχτή, αλλά ανοιχτή σε δούλους. Ανελεύθεροι ως το μεδούλι. Και καλοί στην βιομηχανική ανακύκλωση. Τι άλλαξε; Τους έφυγε ο μπαμπούλας των Σοβιετικών, είναι στο status quo ante.

        Δεν φοροδιαφέυγω, δεν ακουμπάω ξένα λεφτά, αλλά η κάρτα είναι φιλε μου φα-κε-λω-μα. Και έχει μόνο ένα σκοπό. Ανελευθερία. "1984". Ή 1943. Το 1967 ήταν χαρούλες τραλαλά.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 24/12/2010 00:11:06

          ανοιχτ"οι"

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ oxi ki etsi 24/12/2010 00:16:42

        Oxi ki etsi:
        Το τσιπ της Κάρτας του Πολίτη ID-CARD έτσι όπως θέλουν να τη
        σχεδιάσουν θα περιέχει:
        α. αποθηκευμένα στοιχεία ΑΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΑ ΔΙΑ ΓΥΜΝΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΤΟΧΟ ΤΗΣ, αλλά όχι άγνωστα και αόρατα για το κρατικό όργανο ή τον οποιοδήποτε τρίτο και άσχετο υπάλληλο τράπεζας
        ή ασφαλιστικής ή δεν ξέρω ποιον που θα έχει αποκτήσει το δικαίωμα να έχει πρόσβαση στα αποθηκευμένα προσωπικά στοιχεία, άγνωστα για σένα, το ξαναλέω.
        β. το λογισμικό της Κάρτας θα μπορεί να αναβαθμίζεται και να εμπλουτίζεται και με νέα στοιχεία πάλι ΑΓΝΩΣΤΑ στον κάτοχο
        γ. θα καταγράφει το στίγμα του ατόμου που θα φέρει την κάρτα μαζί του,
        οπουδήποτε αυτός βρίσκεται και κινείται.
        δ. το τσιπ είναι ευπρόσβλητο από χάκερς .Στη Γερμανία η ίδια η Αστυνομία
        έχει προειδοποιήσει ότι πρακτικά δεν υπάρχει ασφάλεια

        Οι πιστωτικές είναι εθελοντικές, δε σε υποχρέωσε κανείς να βγάλεις πιστωτική
        Όλοι με μισθοδοσία από την τράπεζα πληρωνόμαστε.
        Μια απλή κάρτα με ορατά στοιχεία και ΚΑΝΕΝΑ αόρατο και άγνωστο στον κάτοχο στοιχείο, αρκεί.

        Και φυσικά κανένα τσιπ αναπρογραμματιζόμενο.

        • oxi ki etsi avatar
          oxi ki etsi @ αλλενάκι 24/12/2010 00:52:28

          Σε ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις.

  39. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/12/2010 22:22:50

    Η ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΛΙΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ!

    • tiramola avatar
      tiramola @ αλλενάκι 23/12/2010 22:33:20

      Αυτή που χρησιμοποιείται χρόνια στο εξωτερικό εννοείς?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ tiramola 23/12/2010 22:37:52

        tiramola ΜΗΝ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΞΑΝΑ ΣΕ ΜΕΝΑ.

        ΟΥΤΕ ΜΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΔΗΘΕΝ ΦΙΛΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΕΔΩ.

        ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΤΟ ΛΟΓΟ.

        ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΧΡΟΝΙΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 23/12/2010 22:39:17

          ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ 3 ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ

          ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΤΟΥ

          ΑΝΤΙΝΕWS!

          • Kostas D avatar
            Kostas D @ αλλενάκι 24/12/2010 01:48:36

            Να πανε στον αγυριστο οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ του πασοκ.... αρκετα..

        • tiramola avatar
          tiramola @ αλλενάκι 23/12/2010 22:46:34

          Σου απευθύνω τελευταία φορά το λόγο και τελείως φιλικά σε συμβουλεύω να μετριάσεις τις ώρες που ασχολείσαι με το internet γιατί έχεις ξεφύγει.
          Καλά Χριστούγεννα

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ tiramola 23/12/2010 22:47:28

            ΟΥΣΤ!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ tiramola 23/12/2010 22:47:21

        σε ποιό εξωτερικό;... Τον μισό μου χρόνο είμαι στην Δυτική Ευρώπη και την Αμερική. Δεν έχω δει τετοια πράγματα. Στην Αμερική αυτά τα πράγματα απογορεύονται από το Σύνταγμα . Βέβαι δεν ξέρω για Βέλγιο και Λιχτενσταϊν. Αρα μην λες π@π@ρες, εγώ είμαι παλιαοημερολογίτης, δεν με πιάνουν οι χρονιάρες μέρες.

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 23/12/2010 22:51:38

          http://news247.gr/ellada/usefull/erxetai_h_hlektronikh_karta.536579.html

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ tiramola 24/12/2010 00:00:57

            αυτά είναι ανελεύθερα, και αυτοί που τα προωθούν, φασιστόμουτρα.

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ tiramola 23/12/2010 23:01:08

        Αυτή που απαγόρευσαν να χρησιμοποιηθεί στη Βρετανία εννοεί.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ tiramola 23/12/2010 23:40:30

        Στις ΗΠΑ δεν έχουν ούτε "ταυτότητα"

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ Professor Moriarty 23/12/2010 23:57:42

          Τό δίπλωμα οδηγήσεως (αν υπάρχει) χρησιμεύει ώς τέτοια....

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ παγωτατζής 24/12/2010 00:07:34

            The social security number, as well. I know, I've been there...

          • παγωτατζής avatar
            παγωτατζής @ Professor Moriarty 24/12/2010 00:44:46

            με την διαφορά ότι τα παλιά SSN Προφεσορα δεν ειχαν φωτό..
            Υπάρχουν και τα ΙD cards..

  40. Γιάννης avatar
    Γιάννης 23/12/2010 22:43:43

    Όποτε έχουμε οικονομική κρίση νάσου και τα σενάρια για το πετρέλαιο: http://www.sday.gr/page.ashx?pid=2&aid=31493&autid=12&sn=13

    Χρόνια σας πολλά και εις πολλά κέρδη!

  41. η Dimi avatar
    η Dimi 23/12/2010 23:03:57

    Στη Διεύθυνση, Συνεργάτες, στις Φίλες και Φίλους Σχολιαστές Antinews,
    Θερμές, Χειμωνιάτικες Ευχές γιά Ονειρεμένες Γιορτές,
    έστω κι αν όλα γύρω μας, φαίνονται και ειναι χιονισμένα.

    Somos Novios! http://bit.ly/19J8om

    Aν δεν βιώσεις το καταστροφικό αποτέλεσμα μιάς διάσπασης, τότε πολύ
    δύσκολα θα εκτιμήσεις το Θαύμα μιας ενότητας. ~Νίκος Ελληναίος (Le lac majeur)

    TA TEΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ
    Τα Τέσσερα κεριά έλιωναν αργά αργά..
    Ο χώρος ήταν τόσο ήσυχος, που μπορούσε ν’ακουστεί η συζήτησή τους..

    Το 1ο Κερί έλεγε: «Εγώ, είμαι η ΥΠΟΜΟΝΗ!»
    Μα οι άνθρωποι δεν καταφέρνουν να με διατηρήσουν.
    Πιστεύω ότι δεν μου μένει άλλο από το να συνεχίσω να σβήνω!
    Κι έτσι, αφέθηκε σιγά σιγά να σβήσει ολοκληρωτικά..

    Το 2ο Κερί είπε: «Εγώ, είμαι η ΠΙΣΤΗ!»
    Δυστυχώς δεν χρειάζομαι πουθενά. Οι άνθρωποι δεν θέλουν
    να ξέρουν για μένα, κι έτσι δεν έχει νόημα να παραμένω αναμμένο.
    Μόλις ολοκλήρωσε τα λόγια του, ένα ελαφρύ αεράκι φύσηξε πάνω του
    και το έσβησε..

    Πολύ λυπημένο το 3ο Κερί, με τη σειρά του είπε: «Εγώ, είμαι η ΑΓΑΠΗ!»
    Δεν έχω τη δύναμη να συνεχίσω να παραμένω αναμμένο.
    Οι άνθρωποι δεν μου δίνουν σημασία και δεν αντιλαμβάνονται το πόσο
    σημαντικό είμαι. Οι άνθρωποι μισούν ακόμα και αυτούς που τους αγαπούν
    περισσότερο. Και χωρίς να περιμένει άλλο, το Κερί της Αγάπης αφέθηκε να σβήσει..

    Ξαφνικά, ένα μικρό παιδάκι, μπήκε στο δωμάτιο και είδε τα Τρία Κεριά,
    σβηστά. Φοβισμένο από το μισοσκόταδο, είπε:
    «Μα τι κάνετε! Πρέπει να παραμείνετε αναμμένα, γιατί εγώ φοβάμαι το
    σκοτάδι!» Και το μικρό, ξέσπασε σε δάκρυα..

    Τότε, το 4ο Κερί, είπε με συμπόνια: «Εγώ, είμαι η ΕΛΠΙΔΑ!»
    Μη φοβάσαι καλό μου, μην κλαις. Οσο θα είμαι αναμμένο, θα μπορούμε
    πάντα να ξανανάψουμε τα άλλα Τρία Kεριά!

    Με μάτια λαμπερά και γεμάτα δάκρυα, το μικρούλι πήρε το Κερί της Ελπίδας,
    και με αυτό, άναψε ξανά όλα τα άλλα Κεριά.. http://bit.ly/eKUNF7

    Strange, may this Christmas be Bright and Cheerful and may the New Year begins on a Prosperous Note!

    Let it Snow! Let it Dough! For the Little Angels! http://ow.ly/3r0Gm

  42. η Dimi avatar
    η Dimi 23/12/2010 23:10:02

    Aλλενάκι, Είθε το πνεύμα των Χριστουγέννων, να κάνει πραγματικότητα τη διάλυση του πολυμορφικού εφιάλτη.

    Ευχές γιά Υγεία. Δύναμη. Πίστη. Υπομονή. Επιμονή γιά τη δύσκολη χρονιά που έρχεται.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ η Dimi 23/12/2010 23:14:07

      Eίθε Dimi.

  43. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 23/12/2010 23:10:31

    Κατά καιρούς έχουν κυκλοφορήσει πολλά (διαφορετικά) σενάρια, τα οποία είναι αυτό ακριβώς: σενάρια. Για όλα τα γούστα και για πάσα νόμιμη χρήση (καλλιέργεια και εθισμός, δοκιμαστικές βολές, εκφοβισμός, παραπληροφόρηση, κλπ).

    Το ζήτημα που φαίνεται να κινείται όλο και πιο έντονα είναι το κουρδικό. Ένα κουρδικό κράτος εν τη γεννέσει αλλάζει σημαντικά τα τοπικά γεωστρατηγικά δεδομένα με πρώτο θύμα τις ονειρώξεις του Νταβούτογλου (εξηγεί επίσης και τον όψιμο έρωτα Τουρκίας - Συρίας - Ιράν). Και βέβαια, μια Τουρκία στη δίνη του κουρδικού (με 20.000.000 Κούρδους στη νοτιοανατολική επικράτειά της) δεν ξέρω πόσα περιθώρια έχει για τσαμπουκάδες στα δυτικά.

    Το μακεδονικό από την άλλη μεριά δείχνει να ενδιαφέρει και τον αμερικανικό και τον γερμανικό "δάκτυλο". Δεν είναι άσχετο προφανώς και το γεγονός ότι η διαβόητη 4τομη ιστορία των Βαλκανίων του CDRSEE, εκτός από το ίδρυμα Σόρος σπονσοράρεται και από το State Department και από το Υπ.Εξ. της Γερμανίας. Από την άλλη μεριά όμως, ένα τέτοιο σχέδιο θα απέκοπτε οριστικά τη Ρωσσία από τα Βαλκάνια και αυτός είναι ένας αστάθμητος παράγοντας που δεν μπορεί σε καμμία περίπτωση να αγνοηθεί (δείχνει επίσης και τη σημασία που έχουν για εμάς οι αγωγοί Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη και South Stream, αλλά και τη λύσσα με την οποία τους πολεμούν οι Αμερικάνοι).

  44. tiramola avatar
    tiramola 23/12/2010 23:11:10

    Πίσω από την πάταξη της γραφειοκρατίας και των χρονοβόρων διαδικασιών με το κράτος κρύβεται ο αντίχριστος?
    Μόνο ψώνια της συνομωσιολογίας και διάφοροι παράνομοι και φοροφυγάδες υποστηρίζουν αυτές τις παπαριές.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ tiramola 23/12/2010 23:33:06

      +++++++++++++++++++++++
      23 σταυρουδάκια είναι για να μήν μπερδεύεσαι.Οσες και οι σφαίρες στόν Τσαουσέσκου.
      Για τον απατεώνα , Εθνικό προδότη στοχαστή σου λέμε...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 24/12/2010 00:04:38

      το μόνο που εικάζω κάνεις, είναι τεστάρεις, πόσο "βίαιοι μπορεί να είναι αυτοί οι τρελοί". Γιατί δεν ρωτά την Εκκλησία. Όχι τον προσκυνημένο, τους άλλους. Ο Σάχης από τους παπάδες έπεσε, και να προσέχετε τα βήματά σας. Εκτος αν η αλητεία που εκπροσωπείς θέλει να τεστάρει και αυτό τα αστειάκι. Είμαι ο τελευταίος που θα έλεγε για απόδραση με ελικόπτερο, αλλά πάτε γυρεύοντας.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 24/12/2010 00:23:38

        Εχετε ολοι μεγαλη υπομονη χαχαχαααα
        ρε παιδια εαν το λαστιχενιος εχει το google μονο για να διαβαζει το ΓΑΠ, το Παγκαλο και τ αλλα πρασινα παιδια... καλα να παθει !!

        τιραμολα μου... διαβασες οσα ανεβασα για το ΓΑΠ και το ονομα του, την καταγωγη του, το οτι δεν ειναι βαπτισμενος ακομη !!! κλπ κλπ κλπ ?? αν οχι να στα στειλω να ενημερωθεις.

        Το αλλο με τα 100εκ της Chase στον Ανδρεα για να φτιαξει το ΠΑΣΟΚ ??? το ειδες?? να στο στειλω κ αυτο !

        ΠΠ

        • tiramola avatar
          tiramola @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/12/2010 01:10:51

          Αβάπτιστο ο ΓΑΠ?
          χαχαχα
          Και τι κατάφερε η Chase?
          Αποφύγαμε τον κομμουνισμό?
          χαχαχα

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 24/12/2010 11:31:51

            ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και να τον χαιρεσαι!!..


            Τι λέει το κείμενο:

            1. Απομάκρυνση από τις επιλεγμένες θέσεις θα αποφασίζονται μόνο από την κυβέρνηση των ΗΠΑ. από την Πλευρά του Ανδρέα Παπανδρέου επιτρέπονται μόνο φραστικές παρεκκλίσεις.

            2. Προς ικανοποίηση των Ριζοσπαστών (αριστερών) ψηφοφόρων θα επιτραπεί η αναθεώρηση της αμυντικής συμφωνίας μεταξύ Ελλάδος Και ΗΠΑ

            3. Ελαχιστοποίηση της δύναμης του κομμουνιστικού κόμματος Ελλάδος. Η μείωση αυτή δεν θα πρέπει να υπερβεί το όριο που συμφωνήθηκε με τους συναδέλφους της KGB.

            4. Επιτρέπονται φραστικές "συγκρούσεις" με το ΝΑΤΟ και την ΕΟΚ, όχι όμως ανοικτός πόλεμος.

            5. Ο σύνδεσμος μεταξύ ΗΠΑ και Ελληνικής κυβέρνησης θα αναλάβει να καθησυχάζει τους αξιωματούχους του ΝΑΤΟ.

            6. (Έχει διαγραφεί με μαρκαδόρο)

            7. Αν και όταν το επιθυμεί η ομάδα(?) τα πυρηνικά όπλα που βρίσκονται εναποθηκευμένα στην Ελλάδα θα αντικατασταθούν ή ανταλλαχθούν με νέα.

            8. Όταν η CIA και DIA χρειάζονται όπλα για συγκαλυμμένες επιχειρήσεις τους στο εξωτερικό, η κυβέρνηση του Παπανδρέου θα προβαίνει σε πωλήσεις και μεταφορές όπλων με τις τιμές που θα ισχύουν τότε. Θα ειδοποιείται σχετικά από την υπηρεσία Διοικητικής Μέριμνας (των ενόπλων δυνάμεων) των ΗΠΑ

            9. Η Κυβέρνηση Παπανδρέου δεν θα ανακινήσει το θέμα Κύπρου με αντίδωρο την μη ύπαρξη προβλημάτων με την Τουρκία.

            10. Η ανοχή απέναντι στην τρομοκρατία (το υπόλοιπο σβησμένο με μαρκαδόρο)

            11. Το οικονομικό θέμα θα ρυθμιστεί από τον Brian Crosier. Οι εταιρείες που υποστηρίζουν το κίνημα Παπανδρέου στην Ελλάδα, θα καταθέσουν 100.000.000 δολλάρια για την δημιουργία του νέου κόμματος. (έχουν διαγράψει 3 λέξεις) ARAMKO (επίσης διαγραφή 2 λέξεων με μαρκαδόρο) της Wall Street είναι (διαγραφή 1 λέξης). Οι τράπεζες: Chase Manhattan Bank (διαγραφή 4 λέξεων)

            Υπογραφή

            Ανδρέας Γ. Παπανδρέου
            Andreas Papandreou



            Υ.Γ. Παρατηρήστε ότι στο έγγραφο αναφέρεται πολλές φορές η έκφραση "ηκυβέρνηση του Παπανδρέου", επίσης ότι το έγγραφο είναι του 1974 , δηλαδή 7 χρόνια πριν γίνει ο Παπανδρέου πρωθυπουργός.

            αναρωτιέμαι λοιπόν αν τους το είπε κάποιο Μέντιουμ ότι σίγουρα θα γίνει κυβέρνηση ο Παπανδρέου προβλέποντας το "7 χρόνια μετά" ή συμβαίνει κάτι άλλο...

            πηγή εγγράφου:
            "Απόρρητο 7271/NSA/1158-AR/29"

            ΠΠ

          • sawas avatar
            sawas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/12/2010 11:57:08

            @ΠΠ
            Σταματα.......εκτιθεσαι

            h**p://taxalia.blogspot.com/2010/10/blog-post_3689.html

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ sawas 25/12/2010 13:07:14

            Δε μασαω !!!...και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

            ΠΠ

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ tiramola 24/12/2010 01:54:38

      Δεν χρειάζεται επίκληση του αντίχριστου και άλλων τέτοιων αναπόδεικτων θεωριών. Το ερώτημα είναι αν θέλεις να μετατραπείς σταδιακά σε τρόφιμο γκούλαγκ και αριθμό, ή να παραμείνεις ελεύθερος πολίτης. Πολύ απλά. Πιθανώς κάποιοι να το αρνούνται διότι θεωρούν ότι τους το έχει απαγορεύσει ο θεός τους, ή ότι από δούλοι του θεού θα μετατατραπούν σε δούλους του σατανά. Εγώ απλά δεν θέλω να αισθάνομαι δούλος. Γι αυτό δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα.

  45. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 23/12/2010 23:20:52

    Eγώ θα τόν έκοβα τόν καθηγητή σου, με την απάντηση πού τού έδωσες..Και εσένα θα σε περνούσα με βάση, για την ταλαιπωρία να τον έχεις καθηγητή.....

  46. Γιάννης avatar
    Γιάννης 23/12/2010 23:45:31

    Μιας και το προηγούμενο σχόλιό μου έπεσε θύμα λογοκρισίας επανέρχομαι με την ελπίδα να δημοσιευθεί. Με όλο το σεβασμό Strange Attractor αλλά όπως όλες οι θεωρίες συνωμοσίας, έτσι και αυτή έχει πολλά, πάρα πολλά τρωτά σημεία!
    Λέτε: Ζήσαμε τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και της Σοβιετικής Ένωσης: Μα δεν ήταν και τα δύο ομοσπονδιακά, πολυφυλλετικά και πολυεθνικά κράτη που συντηρήθηκαν για μερικές δεκαετίες χάρη στην ενοποιητική και καθόλου δημοκρατική δύναμη του κομμουνισμού; Πόθεν τεκμέρεται ότι ήταν αποτέλεσμα συνομωσιών, Εβραίων, της κακιάς και μοχθηρής Δύσης; Εμείς, πέρισσότερο από κάθε άλλο λαό, θα έπρεπε να σεβόμαστε το δικαίωμα των Κροατών, των Ουκρανών, Εσθονών κοκ γι αυτοδιάθεση.
    Λέτε: παραχώρηση της Δυτικής Θράκης και συκμετάλευση του Αιγαίου. Μειονότητα και μάλιστα πολύ πιο ευάριθμη έχει και η Βουλγαρία. Υποθέτω και εκεί θα λένε τα ίδια οι εθνικώς ανησυχούντες. Όσο για το Αιγαίο, νιος ήμουν κι εγώ και γέρασα ακούγοντας τα περί πετρελαίου στο Αιγαίο. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτές οι φήμες αναζοπυρώνονται σε περιόδους οικονομικής κρίσης.
    Φυσικά, αν όλα αυτά συμβούν θα έχετε κάθε δικαίωμα να τρίψετε στη μούρη μου την παρούσα ανάρτηση λέγοντας I told you so και μέχρι να συμβεί αυτό θα μπορείτε να αρνείστε κάθε επίκληση ορθολογισμού εκ μέρους μου.
    Μπορείτε όμως, σας παρακαλώ, να μου απαντήσετε για ποιό λόγο οι θεωρίες συνωμοσίας ευδοκιμούν όταν δεν κυβερνά η δεξιά στον τόπο μας; Tούτου δε λεχθέντος να σας υπενθυμίσω ότι οι μεγαλύτερες τραγωδίες της σύγχρονης ιστορίας μας (πόλεμος του 1897, Μικρασιατική Καταστροφή και Κυπριακή τραγωδία) έλαβαν χώρα επί δεξιών κυβερνήσεων και μιας χούντας.

    Με σεβασμό και πολλές ευχές

  47. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 23/12/2010 23:57:46

    Αν και μπορεί να φανεί άσχετο, θέλω να θυμίσω έναν άλλο Αντώνη, που πάλεψε αλλά η βρωμιά που συνάντησε τον έστειλε με εγκεφαλικό, τον Τρίτση.
    Οταν ήταν δήμαρχος έπρεπε να παραγγελθούν απορριματοφόρα. Υπήρχαν mercedes κι ελληνικά. Ο Τρίτσης ήθελε τα ελληνικά. Στο δημοτικό συμβούλιο, μία ψήφο πήρε η ελληνική προσφορά, αντιλαμβάνεστε ποιός την έδωσε.

    Ο Σαμαράς καλά τα πήγε προχθές, αλλά πρέπει να βγει δυναμικά μπροστά. Να βοηθήσει το ΠΑΣΟΚ να σαπίσει.

  48. thanos avatar
    thanos 24/12/2010 01:12:01

    Προσωπικά πιστεύω ότι τη μεγαλύτερη θεωρία συνομωσίας τη ζούμε αυτή τη στιγμή. Η λεγόμενη κρίση ήταν τεχνητή κρίση, που τελικά συντελέστηκε κ έχει στόχο την εξαθλίωση των μαζών.
    Ξεκίνησε στην χώρα μας με οργανωμένο σχέδιο τεχνητής αύξησης των επιτοκίων δανεισμού (κρίση δανεισμού την ονόμασε ο Σαμαράς που προήλθε αποκλειστικά από το ΠΑΣΟΚ - μη ξεχνάμε ανθελληνικές δηλώσεις Παπανδρέου - Παπακωνσταντίνου και Τ+10 στα ομόλογα), τα οποία παράλογα αυξήθηκαν αφού στην ουσία δεν υπήρχαν μεταβολές στην οικονομία της Ελλάδος. Ακόμη κ η κρίση του εξωτερικού (με τα ΤΟΞΙΚΆ ΟΜΟΛΟΓΑ) δεν επηρέασε την Ελλάδα όσο τις άλλες χώρες κ η χώρα μας είχε σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης την τελευταία πενταετία πολύ πάνω από το μέσο όρο της Ε.Ε.
    Επειδή στην πολύ γενική έννοια αγορές περιλαμβάνονται Τράπεζες, Χρηματοοικονομικοί Όμιλοι Παγκόσμιοι, Κερδοσκόποι και λοιποί που διαχειρίζονται τεράστια ποσά, αλλά είναι σχετικά λίγοι αριθμητικά (οι leaders), είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσουν ένα είδος καρτέλ, που θα μεταβάλει σύμφωνα με τις δικές τους επιθυμίες επιτόκια κλπ.
    Σε αυτή την συνομωσία περιέπεσε η Ελλάδα, με την αμέριστη βοήθεια των ηγετών της.

    Γιατί η Ελλάδα να αποτελέσει τέτοιο στόχο?
    1) Είναι αλήθεια ότι έχει πλουτοπαραγωγικές πηγές που ενδιαφέρουν τους συνωμότες?
    2) Είναι στόχος η Ορθοδοξία?
    3) Είναι η απαρχή μιας γενικευμένης παγκόσμιας εξαθλίωσης των λαϊκών στρωμάτων?
    Όποια κ να είναι η απάντηση ένας εξαθλιωμένος λαός ποιες αντιστάσεις να επιδείξει?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ thanos 24/12/2010 14:43:25

      Διάβασε αν θέλεις και αυτό: h__p://www.antinews.gr/?p=56585

  49. Brain avatar
    Brain 24/12/2010 02:04:43

    Εγω λεω οτι πρεπει να σταθουμε στη λέξη ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ.
    Σημειώστε το παρακαλώ.
    Θα ειναι μια λέξη που για χαρη της θα δουμε πραματα και θαματα.
    Και επειδη ο παίχτης, γεννιέται παίχτης -δε μιλαω για αυτούς του ποδοσφαίρου, βεβαια- δε γίνεται, δε θελει να περασει απαρατηρητος απο τα κιταπια της ιστορίας, ως ενας ακομα διαχειριστης της εξουσίας, με ημερομηνία ληξης, όπως τα γιαουρτακια.
    Την καταλληλη ωρα, λοιπόν, θα δουμε "τα πραματα και τα θαματα", με εκπληξη, αλλα ευχάριστη εκπληξη!!!
    Γεννημένος επαναστάτης.
    Αρκει να ξέρεις να τον διαβασεις, να τον αποκωδικοποιήσεις.
    Ερντογκαν, Πούτιν ...διαφορετικές περιπτωσεις απο διαφορετικούς κόσμους και φιλοσοφίες, με διαφορετικά βιώματα.
    Δεν ξερουν της γης τους κολασμένους αυτοί, δεν τους εζησαν.
    Εκεινοι που ειδαν την κολαση, καταλαβαν την αξια του παράδεισου και πανω απ όλα την αξια της ΤΙΜΗΣ.
    Δεν εχασαν ποτε ομως την ελπίδα τους.
    Εμαθαν το δρομο και εδωσαν στην ΕΛΠΙΔΑ προορισμό και σε εμας -για πρώτη φορα, μετά από πολλά-πολλά χρόνια- ΕΛΠΙΔΑ.
    Κρατήστε το. ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ

  50. tiramola avatar
    tiramola 24/12/2010 15:52:35

    Οι συνομωσιολόγοι και οι εθνικιστές βρίσκουν πάντα πρόσφορο έδαφος σε περιόδους οικονομικής κρίσης.Εκτός από την ανάδυση ενός εθνικιστικού και λαικίστικου ακροδεξιού λόγου που ψευδεπίγραφα εμφανίζεται σαν "νέα λαική δεξιά" έχουμε και την δεξιά του κυρίου εκκλησία να συμμετέχει με σενάρια συνομωσίας, τα οποία παντρεύονται προκειμένου να οδηγήσουν σε έναν νέο σκοταδισμό.
    Όσο υπάρχουν ανθρωπάκια θα βρίσκουν ακροατήριο.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 24/12/2010 16:02:26

      Σε περιοδους μεγαλης οικ κρισης ο κοσμος αφυπνιζεται. Ξυπνα απο το ληθαργο και την ψαχνει !!!
      Το σοκ ειναι πολυ μεγαλο!

      ΠΠ

    • Μisha avatar
      Μisha @ tiramola 24/12/2010 16:16:18

      Tiramola

      Eμπρος για τον «νέο κοσμο» με τον Στρος Καν και τον Νετανιάχου.
      Πόσο ακομα θα ξεπέσετε;
      Πιο ακροδεξιοί και λαϊκιστές από εσάς υπάρχουν;
      Από το Τσοβόλα δωστα όλα μέχρι το Λεφά υπάρχουν;
      Εχει πάτο το βαρέλι σας ή είναι ον λάιν με την κόλαση;

    • Μετανάστης στη χώρα μου avatar
      Μετανάστης στη χώρα μου @ tiramola 24/12/2010 16:35:33

      Oh mon dieu! Quelle Horreur Laikismos!

      Αν σου τελειώσει ο ΓΑΠ, για τη Ντόρα μια χαρά σε κόβω...

  51. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 24/12/2010 18:04:54

    Οι στόχοι της παγκόμιας συνομωσίας παραμένουν από πάντα οι ίδιοι. «Μαρξιστικοί».Κατάργηση της μισητής οικογένειας, επειδή αντιστέκεται, επικράτηση της «ελεύθερης συμβίωσης» και των γάμων ομοφυλοφίλων ,που θα υιοθετούν παιδιά .Κατάργηση της θρησκείας αφού αποτελεί το μεγαλύτερο εχθρό τους.
    Τα γεγονότα που ήταν προσχεδιασμένα μέχρι τώρα ήταν ο 1ος και 2ος παγκόσμιος πόλεμος, ο Ελληνικός και Γιουγκοσλαβικός εμφύλιος, η Μικρασιατική καταστροφή, η προδοσία της Κύπρου, η επικράτηση του κομμουνισμού στη Γιουγκοσλαβία και στην Κίνα και η ¨αντιμετώπισή¨ του στη Κορέα και στην Ελλάδα.Οι πόλεμοι, η φτώχεια, η ανεργία, τα εκατομμύρια νεκρών δεν ήταν ποτέ αποτέλεσμα εθνικισμών, ήταν προσχεδιασμένα .
    Ο μεγαλύτερος εχθρός της παγκόσμιας διακυβέρνησης και επομένως του σχεδιασμού της ,είναι η επικράτηση ΔΕΞΙΑΣ κυβέρνησης. Η Κίνα και Ρωσία ακολούθησε την «δεξιά στροφή» Μπουχάριν και κατάφεραν να ξεφύγουν από τον παγκόσμιο έλεγχο των ¨παρασίτων¨
    Στην Ουγγαρία η δεξιά κυβέρνηση αντιστέκεται, ενώ δέχεται πιέσεις από χρηματοοικονομικούς ομίλους. Το μεγάλο της πλεονέκτημα είναι ότι κρατικοποίησε τα ΜΜΕ

  52. A.M. avatar
    A.M. 25/12/2010 22:07:19

    @tiramola
    Σαφώς και έγιναν φρικαλεότητες εκατέρωθεν.
    Απερίγραπτες φρικαλεότητες.
    Κάπου γύρω στο '75 είχα ακούσει από έναν παππού, Θεός σχωρέστον, που είχε πολεμήσει το '22 πράγματα που έκαναν Έλληνες στρατιώτες που δεν τα χωράει ανθρώπινος νούς.
    Βέβαια και οι Τούρκοι δεν πήγαιναν πίσω, μια απ τα ίδια και χειρότερα απλώς εγώ έτυχε να ακούσω Έλληνα.

    Αλλά και σε ποιόν πόλεμο δεν γίνονται φρικαλεότητες;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.