#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/09/2010 12:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θεσσαλονίκη: Όλος ο θίασος επί σκηνής


Εδώ και κάποιες ημέρες η Θεσσαλονίκη μπήκε στο γνώριμο, για κάθε χρόνο τέτοια εποχή, ρυθμό της. Διεθνής Έκθεση γαρ. Η πόλη βάζει τα καλά της. Σουλουπώνεται πασαλειβόμενη. Συνεργεία βάφουν τις διαχωριστικές λωρίδες στους δρόμους, και πάει λέγοντας. Μέχρι εκεί όμως.  Φτιασιδώνουν επιδερμικά τη πόλη για να κρύψουν την ασχήμια της. Σαν κάτι παλιές πουτάνες, που έκαναν πιάτσα κάποτε στα (τουριστικά σήμερα) λαδάδικα. Ή σαν τις σημερινές σιτεμένες «αριστοκράτισσες»,  με το ροζ μαλλί και τα εφτά στρώματα στόκου, που κυκλοφορούν στο Μέγαρο, και στις δεξιώσεις επάνω στα μνημεία θωρηκτά. Να`ταν τα νιάτα δυο φορές…

Η ασχήμια όμως και το γήρας, δυστυχώς δεν κρύβονται. Η Θεσσαλονίκη, όπως άλλωστε και η Έκθεση, αργοπεθαίνει. Έκλεισε το κύκλο της. Σήμερα θυμίζει Λίβερπουλ επί εποχής Θάτσερ. Εγκατάλειψη και λουκέτα παντού. Ο  μόνος οργασμός προέρχεται από τα «γαλάζια παιδιά» της δημοτικής αστυνομίας, που καθημερινά βγάζουν το άχτι τους επί δικαίων και …μόνο. Οι άδικοι έχουν άκρες με το δημοτικό καθεστώς. Δεν κινδυνεύουν με κλήσεις, πρόστιμα και σαχλαμάρες. Αυτά είναι για τους κοινούς θνητούς. (Δεν παύουμε να είμαστε Έλληνες).

Μια αρχαία πόλη, προδομένη από τους ήρωές της , δημοτικούς άρχοντες, μεγαλουπουργούς, Μακεδονάρχες, και το υπόλοιπο κακό συναπάντημα. Όλοι τη χρησιμοποίησαν ως εφαλτήριο για υπουργικούς θώκους,  χρήμα και δόξα, και από κει και πέρα μην τους είδατε, μην τους απαντήσατε. Αφού ασέλγησαν επάνω στο ροζιασμένο της κορμί,  και αφού τη χρησιμοποίησαν για ακατονόμαστες πράξεις, κατοικούν πλέον στην Αθήνα, στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου ντε… Την Θεσσαλονίκη την ερωτεύεσαι, δεν την παντρεύεσαι. Υποσχέσεις και Άγιος ο Θεός. «Θα σας φτιάξουμε γήπεδα, δρόμους, μετρό…». Και μετά, μην τον είδατε τον Παναγή. Αλήθεια το μετρό τι έγινε; Μάλλον εγκαταλείφτηκε και αυτό, όπως και η πάλαι ποτέ απόπειρα του ανεκδιήγητου Σωτήρη Κούβελα, ο οποίος θα έφτιαχνε λέει μετρό με τα έσοδα του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού!!!! Το είχε μάλιστα ξεκινήσει… για καμιά εβδομάδα. Έμεινε η τρύπα του για να τον θυμόμαστε, γελώντας.

Κάθε Σεπτέμβρη, η πόλη πήζει στον παραγοντισμό. Ούτε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της Κίνας νάτανε. Μιλάμε για μιλιούνια κακομοίρηδες και μη. Ο κάθε μεγαλόσχημος με τη κουστωδία του, διαγκωνίζεται με το κάθε πικραμένο κομματικό στέλεχος, που καταφθάνει από παντού, στο ποιος θα φανεί περισσότερο. Η χαρά του αφισοκολλητή. Σαν συνεστίαση βαστάζων. Ο οποίος  παράγοντας, θεωρεί ιερή του υποχρέωση να επισκεφτεί τη πόλη, λόγω Έκθεσης! Να δώσει το βροντερό παρόν στις επάλξεις της μικροκομματικής ματαιοδοξίας. Το ότι κανένας από αυτούς δεν επισκέπτεται ποτέ την ίδια την Έκθεση είναι άνευ σημασίας. Αρκεί να πάει στη πρωθυπουργική ομιλία, και να το παίξει κάποιος. Να τον δουν. Να κάνει και δηλώσεις. Με το ολοκαίνουργιο κοστούμι του, και τα φρεσκοβαμμένα του μαλλιά. Και μετά, ατέλειωτοι καφέδες, ούζα, σουλάτσο, κομματική ζύμωση, και το βράδυ η απαραίτητη (κυρίως σοσιαλιστική) διασκέδαση στα σκυλάδικα της πόλης. Που αυτή την εποχή, βγάζουν τα σπασμένα. Α, ξέχασα, μετά τα ξύδια πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθήσει και πατσάς. Χοντροκομμένος. Αμ πως; Η «ερωτική» Θεσσαλονίκη το επιβάλλει. Έτσι δένεται το ατσάλι στη πολιτική σκηνή της Ελλαδίτσας μας.

Η όλη εικόνα είναι λυπηρή. Το να βλέπεις όλους αυτούς τους ανευθυνουπεύθυνους παράγοντες και  παραγοντίσκους, να σπρώχνονται προκειμένου να μπουν  στο κάδρο για μια φωτογραφία με τον εκάστοτε πρωθυπουργό, με τις μαύρες μερσεντές και τις Μπε Εμ Βε τους να φρακάρουν τους δρόμους, με τις ξεπλυμένες καρακαλτάκες που σέρνουν μαζί τους, και οι οποίες αλωνίζουν τα μαγαζιά της Τσιμισκή (αγοράζοντας όμως μόνο από τους μαύρους), με τους ταλαίπωρους οδηγούς τους να προσπαθούν να τους ακολουθήσουν ασθμαίνοντας, με τους σωματοφύλακες αστυνομικούς τους να το παίζουν Μαγκάρετ ή Σόνι Κρόκετ… Σκέτη Θλίψη. Κάποτε μάλιστα μια υπουργίνα περπατούσε (δήθεν) αμέριμνη στη Τσιμισκή, και η μαύρη υπουργική λιμουζίνα με τα συνοδευτικά της ασφάλειας έκλειναν τη κυκλοφορία, πηγαίνοντας με 5 χλμ/ω. ακολουθώντας «διακριτικά» τον αθώο περίπατο της φιλολαϊκής κυρίας. Τόσο καλά.

Ε λοιπόν, η Θεσσαλονίκη δεν σας θέλει κ.κ. μεγαλοσχήμονες. Και αν σας θέλει, σας θέλει ουσιαστικά. Να βοηθήσετε τη πόλη. Να φτιάξετε κανένα έργο. Να τονώσετε την αγορά. Να βοηθήσετε στην ανάπτυξη. Βαρέθηκαν οι Θεσσαλονικείς να ακούνε πως είναι ισότιμοι, πως η πόλη τους είναι η πύλη στην ευρωπαϊκή ενδοχώρα,  και λοιπά σαχλά φληναφήματα. Την ίδια ώρα που το αεροδρόμιο είναι εγκαταλελειμμένο, με σχέδια κομματικής του άλωσης, το λιμάνι υπολειτουργεί, και οι σιδηροδρομικές συγκοινωνίες από και προς τη πόλη, πνέουν τα λοίσθια. Και αυτά, μόνο στο κομμάτι των συγκοινωνιών. Αν μιλήσουμε γενικότερα, θα χρειαστούν σελίδες.

Η Θεσσαλονίκη πορεύτηκε με αξιοπρέπεια κάπου 2,500 χρόνια. και θα συνεχίσει να το κάνει. Και αν όχι, θα πεθάνει με αξιοπρέπεια, όπως έζησε. Χωρίς το νεκρικό φιλί σας και τις μαφιόζικες παρεμβάσεις σας. Η εισβολή κάθε χρόνο ενός κομματικού θιάσου, ή μάλλον μπουλουκιού, δεν προσφέρει τίποτα. Το έργο είναι παλιό, και το έχουμε δει αρκετές  φορές. Σας βαρεθήκαμε. Εδώ μπήκαμε, που λέγανε κάποτε στα σινεμά. Αν θέλετε το καλό μας, μη μας ξανάρθετε. Αλλιώς, υπάρχουν και τα γιαούρτια.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 01/09/2010 13:07:36

    Αν και ΠΑΟΚίζεις Ατράκτορα, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με το πανηγύρι της πάλαι ποτέ ακμαίας ΔΕΘ. Θλίψη.

  2. Νταγιάν avatar
    Νταγιάν 01/09/2010 13:27:28

    Έτσι μπράβο. Πέστε τα. Γιαούρτωμα στον κάθε πολιτικάντη που θα σκασει μυτη στη πόλη του Θερμαικού.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Νταγιάν 10/08/2012 09:27:46

      Με το κεσεδάκι πήλινο;

  3. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 01/09/2010 13:30:07

    Συμμετείχα σ'αυτή την εμπορο-πανήγυρη αναγκαστικά για 4 χρόνια από θέση ευθύνης πριν πολλά χρόνια. Αισθανόμουν κάθε χρόνο σαν ένα ξένο σώμα. Strange Attractor: Είσαι απόλυτα περιγραφικός κα ουσιαστικός. Όλοι που παρευρίσκονται στη ΔΕΘ κάθε χρόνο αποτελούν πράγματι ένα χαρούμενο θίασο σε απόλυτη αμηχανία καιμε δόση όμως μεγάλης επιπολαιότητας. Καιρός για κατάργηση αυτού του μετριότατου έργου.

  4. Θασίτης avatar
    Θασίτης 01/09/2010 13:41:05

    Φορτώνω παλιά παπούτσια από την Θάσο και σας έρχομαι με τους δυο μου γιούς.
    Πετάτε τους ότι βρείτε μπροστά σας. Από μπαλκόνια και πεζοδρόμια.

  5. Νταγιάν avatar
    Νταγιάν 01/09/2010 13:46:59

    "Ο μόνος οργασμός προέρχεται από τα «γαλάζια παιδιά» της δημοτικής αστυνομίας, που καθημερινά βγάζουν το άχτι τους επί δικαίων και …μόνο. Οι άδικοι έχουν άκρες με το δημοτικό καθεστώς. Δεν κινδυνεύουν με κλήσεις, πρόστιμα και σαχλαμάρες. Αυτά είναι για τους κοινούς θνητούς. (Δεν παύουμε να είμαστε Έλληνες)."

    Παντού τα ίδια

    • Tassos avatar
      Tassos @ Νταγιάν 01/09/2010 13:54:24

      Ολοι πλερώνουν το πρόστιμο στην Θεσνίκη φίλε. Ούτε αυτό δεν χαρήκαμε σαν δεξιοί. Πέσαμε στον Αθανάσαρο που με τους βρυκόλακες της Δημ. Αστυνομίας είναι και μια αιτία που καταβαραρθρώθηκε η ΝΔ στην Θεσνίκη.

  6. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 14:01:58

    Strange Attractor εύγε για την ακριβέστατη και γλαφυρή περιγραφή.

    Και πριν 10 χρόνια να την δημοσίευες πάλι ταιριαστή θα ήταν.
    Και φοβάμαι πως και 10 χρόνια μετά δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις και πολλά πράματα.

    Κράτα την κάπου.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 14:14:28

      ! )) Οχι, ελπίζω ότι με το κακό που μας βρήκε θα έρθουν τελικά σοβαροί άνθρωποι στα πράγματα, οι οποίοι έχουν ομολογουμένως πολλά να φτιάξουν στη Σαλονίκη ως την πιό μεγάλη ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ πόλη της χώρας. Παλιά όταν λέγαμε πως η πόλη που αποπνέει το πιό δυνατό συναίσθημα βρίσκεται επί τούτου παρατημένη είμασταν συνωμοσιολόγοι.
      Τώρα κατέπεσε αυτή η κατηγόρια από το βάρος σαρωτικών εξελίξεων που μόνον βάσει σχεδίου μπορεί να δημιουργήθηκαν για το χειρότερο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 20:29:45

      Θράκα, φίλε μου, η εικόνα που περιγράφω είναι διαχρονική και διακομματική. Όλα τα γουρούνια άλλωστε, την ίδια μούρη έχουν.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 01/09/2010 20:46:10

        @Strange Attractor

        Ναι, κι όπως λέει ένα παλιό τραγούδι του Σωκράτη Μάλαμα "ολοι οι καριόληδες μια εταιρία".

        Εδώ η υπόκρουση: h**p://www.youtube.com/watch?v=VARMMsFjXY4

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 01/09/2010 20:50:21

        Ή όπως τραγουδούσανε και οι Talking Heads κάποτε: "she was another one, just like the other one... same as it ever was, same as it ever was...".

        • tiramola avatar
          tiramola @ Strange Attractor 13/12/2010 23:18:57

          Gonna burst into flame, go ahead
          Burning down the house

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ tiramola 13/12/2010 23:22:27

            Ρούχτα!!!!!!!!

  7. Jack avatar
    Jack 01/09/2010 14:03:56

    Oι λιμουζινες του χρονου θα αντικατασταθουν απο ποδηλατα(με συνοδεια μπραβων παντα βεβαια) νεοεκλεγεντων οικολογο-ακτιβιστων και "ενεργων πολιτων" που επιτελους γινανε χαλιφηδες μετα απο τοση διαδικτυακη αφισοκολληση...
    Τι τα θελετε, αυτη η πολη απ'οπου και να το δεις ειναι ανυπερασπιστη...

    • Νταγιάν avatar
      Νταγιάν @ Jack 01/09/2010 14:06:59

      Λετε εφέτος να ανέβει με κανό επάνω στην ΔΕΘ ο γιωργάκης; Θα στείλει το κόμμα δύτες να αφισοκολήσουν τον βυθό.

  8. Papatolis Tom avatar
    Papatolis Tom 01/09/2010 14:30:17

    Έχεις τόσο δίκτυο φάκτορα. Νιός ήμουν και γέρασα. Η πόλη ίδια. Κανένα έργο. Ακόμα και τα μπουρδέλα κλείνουν στο Βαρδάρη. Κάποτε ήταν 50 .. τώρα καμιά 10αριά. Τα μαγαζιά τα πήραν οι .. κινέζοι (ρούχα). Τώρα κλείνουν και αυτοί (!). Πρωτεύουσα των Βαλκανίων και αγγούρια. Νεκρή πόλη. Εγκληματικότητα, ανεργία. Δεν μας φταίει η Αθήνα. Εμείς φταίμε με τα σκουπίδια βουλευτές που στέλνουμε στη βουλή (μεγάλο μέρος είναι Βορειοελλαδίτες). Είμαστε άξιοι της τύχης μας. Άραγε θα τους λιθοβολήσουμε φέτος..? Δεν νομίζω. Μάλλον θα κουνάμε σημαιάκια.. και καμιά χιλιάδα του ΠΑΜΕ θα κάνουν πορεία.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Papatolis Tom 02/09/2010 00:11:34

      Μην κάνεις το λάθος ότι για τα στραβά μας φταίμε μόνο εμείς. Φταίμε κι εμείς, αλλά φταίει η Αθήνα, ο κεντρικός κρατικός σχεδιασμός που έχει οδηγήσει ΟΛΗ την Ελλάδα, όχι μόνο τη Θεσσαλονίκη, στον απόλυτο μαρασμό.

  9. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 01/09/2010 14:35:10

    Μπράβο αττράκτορα!!!

  10. El polo loco avatar
    El polo loco 01/09/2010 14:38:06

    αυτοι οι αχρηστοι δημοτικοι αστυνομοι δεν θα ητανε καλυτερα να κανανε πεζες περιπολιες στις γειτονιες τις νυχτες?

    τοσα λεφτα τζαμπα παιρνουνε ρε.

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/09/2010 15:38:38

    Και βέβαια να συμπληρώσω πως όλη αυτή η νομενκλατούρα που καταφτάνει στη πόλη, μαζί με την απαραίτη συνοδεία από εξαρτώμενους και κρατικά αμειβόμενους κλακαδόρους, πληρώνεται και για εκτός έδρας (οδοιπορικά κλπ.)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Strange Attractor 13/12/2010 22:59:27

      Διαχρονική αλήθεια.

  12. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 01/09/2010 15:53:27

    Θερμά συγχαρητήρια για το άρθρο σου.
    Υπάρχουν ακόμα κάποιοι στην Αθήνα που προτιμούν να την θυμούνται όπως την γνώρισαν πριν 26 χρόνια.
    Δεν γνωρίζω πόσο καλύτερη ήταν, αλλά την είχα βρει σε όμορφες μέρες.
    Είχε περισσότερη ξεγνοιασιά.

  13. ZARKO avatar
    ZARKO 01/09/2010 16:45:12

    Τελικά Ατράκτορα ίσως σε είχα παρεξηγήσει...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ZARKO 01/09/2010 18:32:09

      Σε συγχωρώ τέκνον μου...
      Δεν είσαι ο μόνος.

  14. panatha avatar
    panatha 01/09/2010 18:01:06

    Συμφωνω απολυτως.
    Θα μου επιτρεψεις να αλλαξω μονο τις τεσσερις τελευταιες λεξεις.
    Αντι του "υπάρχουν και τα γιαούρτια" να βαλουμε ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ.
    Καπου διαβασα σαν προταση να στρωθει ο δρομος απο το αεροδρομιο μεχρι την πολη με παληα παπουτσια.
    Καθολου ασχημο..

  15. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 01/09/2010 18:40:28

    Μπράβο Strange. Ας είμαστε όμως λίγο πιο αισιόδοξοι για τη πόλη μας

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Kώστας Θ. 01/09/2010 19:00:33

      Αισιόδοξοι ναι. Όχι όμως στη δική μας ζωή, δυστυχώς. Κάθε πέρσι και καλύτερα.

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Strange Attractor 01/09/2010 19:51:25

        Με ξαπόστειλε στο εξωτερικό η Θεσσαλονίκη αλλά εγώ ακόμα τη λατρεύω και θα'θελα κάποια στιγμή να ξαναγυρίσω. Ίσως να είναι η νοσταλγία του ξενιτεμένου. Ακόμα και τον τζερτζελέ της έκθεσης, εγώ τον βλέπω με συμπάθεια.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Strange Attractor 02/09/2010 00:12:25

        Κώστα Θ., η ΑΘΗΝΑ σε ξαπόστειλε στο εξωτερικό, όχι η Θεσσαλονίκη.

  16. tsilivithras avatar
    tsilivithras 01/09/2010 20:09:06

    Ωραία τα λες και σωστός είσαι στην περιγραφή σου ρε συ Strange.
    Καψούρα μεγάλη έχουμε με αυτήν την πόλη και κάθε φορά που ανεβαίνεις εκεί πάνω στο περιφερειακό (που το έκαναν δρόμο ντε που ήταν τόσα χρόνια καβάντζα για ζευγαράκια) και φυσάει ένα ελαφρύ βορειαδάκι και μυρίζει πεύκο και κοιτάς κάτω στο λιμάνι μοιάζει να σου τραγουδάει η καψουρίτσα όπως ο Ρέμος :

    "...έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλιιιι..."

    Και πάντα φεύγουμε για λίγο και πάλι εδώ ερχόμαστε...και όπως όλες οι καψούρες σε τρώει από μέσα και σε πονάει που δεν μπορείς να την πάρεις αυτήν την πόλη και να την κάνεις βασίλισσα και να την δείξεις στον κόσμο να την καμαρώσει και να σαι περήφανος...περήφανος για το σπίτι σου, για την αυλή σου και τους ανθρώπους σου.

    Και χρόνια ολόκληρα τρώνε από τη σάρκα της τομάρια και απατεώνες και τεμπέληδες και ρεμπεσκέδες και ντεμέκ "αρχοντάδες"...και ένα κήπο δεν φτιάξανε, ένα λουλούδι δεν της έδωσαν να ομορφύνει, ένα νερό να δροσιστεί δεν κέρασαν και τα παιδιά της τα βρίζουνε και τα διώχνουνε.

    Δεν μπορώ να μιλάω για την πόλη μου χωρίς να βουρκώνω...και δεν αντέχω άλλο τα κοπρόσκυλα που την διαφεντεύουν να της φτιάχνουν τα κόλυβα.

    Σε λιγότερο από δυο χρόνια η πόλη γιορτάζει.
    Όπου κι αν βρέθηκα, σε όποια συνάντηση κι αν πήρα μέρος, με όποιον "υπεύθυνο" κι αν μίλησα σιχάθηκα με την αδιαφορία και την ψευτιά.

    Πότε θα ενωθούμε να κάνουμε κάτι για την πόλη μας;;
    Πότε θα φορέσουμε μαύρα να τους προυπαντήσουμε με οργή και θυμό;;
    Πότε θα σταματήσει να αιμοραγεί η πόλη ΚΑΙ εξαιτίας μας;;;

    ΔΕΘ...χα...η νύμφη του Βορρά που την έκαναν π@@τάνα της Αθήνας...

    • ZARKO avatar
      ZARKO @ tsilivithras 01/09/2010 22:24:49

      Η πόλη αυτή είναι η ακραιφνέστερη περίπτωση ελληνικής νοοτροπίας.
      Τεράστιες δυνατότητες, ελάχιστη θέληση, μηδενική δράση, απέραντος ραγιαδισμός.
      Επίσης, ένα άλλο στοιχείο είναι η απίστευτη δυνατότητα εκΘεσσαλονικοποίησης των μη Θεσσαλονικέων, και κυρίως των φοιτητών. Οι περισσότεροι την νοιώθουν δική τους πόλη, ακόμα και αν τελειώσουν τις σπουδές τους και φύγουν. Και όπως είναι φυσικό, ακόμα περισσότερο, όσοι συνεχίζουν στην ΘΕΣΝΙΚΗ, και μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους.
      Εκεί είναι το μεγάλο στοίχημα για την πόλη. Να μπορέσει να ενσωματώσει το ''φοιτηταριό'' της, στο εκλογικό της σώμα. Γιατί μέχρι στιγμής το εκλογικό αποτέλεσμα το διαμορφώνει η 3η ηλικία, και εκλέγονται άνθρωποι παρωχημένοι.
      Ίσως η φρεσκάδα αυτών των ανθρώπων δώσει άλλον αέρα στην νοοτροπία της πόλης.
      Υ.Γ. Δυστυχώς tsilivithras @ το ανθρώπινο πρόσωπο που είχε κάποτε αυτή η πόλη, τείνει να χαθεί. Και κατά τη γνώμη μου, εμείς φταίμε γι' αυτό, γιατί πολύ απλά, είχαμε ως παράδειγμα προς μίμηση την χαβούζα, χωρίς να έχουμε τα ίδια εχέγγυα.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ZARKO 01/09/2010 22:54:37

        Φάγαμε πολύ μεγάλο παραμύθι για πολλά χρόνια ΖΑΡΚΟ.
        Φταίμε ασυζητητί...
        Αλλά οι μάσκες έχουν πέσει εδώ και πολύ καιρό για όλους και κανένας μας απολύτως δεν έχει δικαιολογία.

        Δεν θέλει η άρχουσα τάξη να γιορτάσει η πόλη τα 100 χρόνια λευθεριάς ΖΑΡΚΟ.

        Επιθυμούν να διατηρήσουν το κεκτημένο προφίλ των αιώνια αδικημένων από την κακούργα Αθήνα γιατί με αυτό το προφίλ μπόρεσαν να γίνουν κάποιοι και να τους μάθει ο κόσμος.

        Μόνο σε μας τους ΙΔΙΩΤΕΣ (ναι γι αυτό φωνάζω για τον ιδιώτη) απομένει να δράσουμε και να τιμήσουμε ότι μπορούμε με όσα έχουμε.

      • Jack avatar
        Jack @ ZARKO 01/09/2010 23:33:32

        Ισα ισα εγω θεωρω οτι η "εκΘεσσαλονικοποιηση" ειναι μια βασικη αιτια συντηρητισμου και παρωχημενων νοοτροπιων.
        Τα τελευταια 18-20 χρονια υπηρξε ενα τεραστιο κυμα αστυφιλιας και εσωτερικης μεταναστευσης προς στη Θεσσαλονικη απο γυρω επαρχιακες πολεις της Μακεδονιας (Σερρες, Δραμα, Γιαννιτσα, Κιλκις κλπ) ειτε απο φοιτητες ειτε απο εργατικο δυναμικο.
        Μια σημαντικη αιτια αυτου του κυματος ηταν η προσκαιρη αναλαμπη της Θεσσαλονικης στις αρχες της δεκαετιας του 90 με μια πολυ εντονη και κολακευτικη προβολη απο τα ΜΜΕ - ολοι τοτε θελανε να "αναβαθμιστουν" απο χωριατοπαιδα σε "cool Θεσσαλονικεις" ακομα και οι ιδιοι οι Αθηναιοι!!!
        Ολοι αυτοι φυσικα με τη παροδο του χρονου ενσωματωθηκανε στον κοινωνικο ιστο της πολη και αναποφευκτα και στο εκλογικο της σωμα και φυσικα δινοντας αφοσιωμενη ψηφο εμπιστοσυνης και ευγνωμοσυνης σ'αυτους που τους ευνοησαν ειτε εμμεσα ειτε αμεσα "να προκοψουν" στην "Ερωτικη Πολη"... κι ολα αυτα για γηγενεις Ελληνες, μην αναφερω παλλινοστουντες, "παλλινοστουντες" απ'το παραθυρο, και αλλοδαπους που ειναι ενα αλλο τεραστιο θεμα..
        Δεν ειναι εξυπνη η ιδεα μιας ακομα εκΘεσσαλονικοποιησης και ειδικα με μια τοσο εκΠΑΣΟΚισμενη νεολαια απο πλευρας νοοτροπιων και επιρροης...

        Μη πω για το κυμα που αναμενεται απο "το Βορρα".. που θα μας φερουν οι πρασινοροζ διεθνιστες για να γνωρισουν "τα αδερφια μας" τη γη των προγονων τους...αναμεινατε..θα δουμε ΠΟΛΛΑ!!

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/09/2010 23:37:27

    Bαζει και σαλτσα για να πουλησει πολυπολιτισμο.Κατ αρχας η προπολεμικη Θεσσαλονικη δεν ηταν μεγαλη πολη αλλα πολυ μικροτερη απο τη σημερινη.Επειτα απο το 1923 και μετα την ανταλλαγη των πληθυσμων δεν υπηρχε εκει ουτε ενας μουσουλμανος.Για ποιο τζαμι και ποιους ντονμεδες μιλαει στη δεκαετια του 30.
    Ουτε "κυριαρχουσε" το εβραικο στοιχειο αφου ηταν μειοψηφια πια με τους προσφυγες εκ Μικρας Ασιας.
    Η περιγραφη του της Θεσσαλονικης του 30 στην πραγματικοτητα ειναι η περιγραφη της Θεσσαλονικης πριν τους βαλκανικους πολεμους που δεν την εζησε φυσικα αλλα την περιγραφει απ οτι εχει ακουσει.
    Αλλος ενας "προοδευτικος" δημαγωγος.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 01/09/2010 23:41:57

      Μετά τη διαίρεση της Μακεδονίας αυτή η βαλκανική μητρόπολη μετατρέπεται σε επαρχιακή πόλη;

      H ερωτηση κλειδι του Σκοπιανου.Ειδατε τι επαθε η καημενη η Θεσσαλονικη απο τη διαιρεση μιας φανταστικης οντοτητας που ονομασθηκε Μακεδονια με συνορα τους εθνικιστικους βουλγαρικους χαρτες του 19ου αιωνα;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 01/09/2010 23:59:15

      Εδω.

      Συνεπώς, εγκατασταθήκαμε τότε σε μια Θεσσαλονίκη που ήτανε, ακόμη, η μεγάλη πολυεθνική πόλη, όπου κυριαρχούσε το εβραϊκό στοιχείο.

      Ειναι σαφως μεταθεση χρονικη.Περιγραφει μια κατασταση πριν το 1912 ενω αυτος πηγε τη δεκαετια του 30.
      Ουτε τοσοι βουλγαροι ή σερβοι υπηρχαν στην πολη τοτε.Βασικα υπηρχαν Ελληνες και Εβραιοι και ελαχιστοι αλλοι.

  18. Στέργιος avatar
    Στέργιος 02/09/2010 00:24:23

    Strange Attractor, συγχαρητήρια.
    Δεν συνηθίζω να παινεύω συγγραφείς άρθρων, δεν νομίζω ότι το χρειάζονται, αλλά το άρθρο σου μίλησε στην καρδιά μου.

    Κάθε Σεπτέμβριο νιώθω όπως οι κάτοικοι των Νήσων Φίτζι όταν τους επισκέπτεται η Ελισάβετ τής Αγγλίας. Από τη δική μας πλευρά, ραγιαδισμός και υποτέλεια... και από την άλλη μεριά, καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς. Το φετινό καθρεφτάκι ακούει στο όνομα "ζεύξη τού Θερμαϊκού". Άσε για το μετρό, που έχουν ανακοινωθεί ήδη τέσσερις επεκτάσεις ενώ το έργο έχει ουσιαστικά κολλήσει.

    Αυτό που θέλω από όλους τους Θεσσαλονικείς να καταλάβουμε είναι ότι για τα χάλια τής πόλης μας έχουμε μεγάλη ευθύνη, αλλά τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο κεντρικός κρατικός προγραμματισμός που εκπορεύεται από την Αθήνα.

    Χρειάστηκε να ζητήσει η αθηναϊκή κοινωνία μετρό; Όχι. Της το έκαναν. Για την Αθήνα, και μόνο για την Αθήνα, υπάρχει πολιτική βούληση. Για τη Θεσσαλονίκη, όχι.

    Μην χάβετε το παραμύθι ότι για όλα φταίμε εμείς. Εμείς φταίμε που δεν οργανωθήκαμε σε ένα τοπικιστικό κόμμα που θα απαιτήσει εξουσίες και διαχείριση των φόρων μας εδώ. Φταίμε που περιμένουμε τον σωτήρα από το Μαξίμου. Εδώ ως κι ο Καραμανλής, που είναι και βουλευτής Θεσσαλονίκης (τρομάρα του), μας έγραψε.

    Μη μασάτε αυτό που θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε τα διάφορα παπαγαλάκια των ΜΜΕ, από τον Τσίμα και τον Θεοδωράκη που μιλάνε για τη δήθεν "θρησκόληπτη, συντηρητική" Θεσσαλονίκη, ούτε από τον αηδιαστικό Λαζόπουλο που ασελγεί πάνω στην πόλη με τη μεγαλύτερη ανεργία στην Ελλάδα αποκαλώντας τους Θεσσαλονικείς τεμπέληδες (τι άλλο εννοεί με το "χαλλλαρά").

    Και μη μασάτε με τα εθνικιστικά. Ότι αν τάχα απαιτήσουμε να ελέγχουμε τις τύχες μας θα έρθουν οι Σκοπιανοί, οι Βούλγαροι, οι Ουιγούροι και οι Μαμελούκοι για να μας προσαρτήσουν. Κι αυτό μέσα στο πρόγραμμα τής Αθήνας είναι, για να μας τρομοκρατήσει, να είμαστε πειθήνια ραγιαδάκια.

    Κάτι πρέπει να γίνει οπωσδήποτε ώστε να απαιτήσουμε και να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας. Και σύντομα. Αλλιώς η Θεσσαλονίκη θα πεθάνει.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Στέργιος 02/09/2010 01:08:34

      Σε ευχαριστώ. Και λίγα είπα στην ανάρτηση. Οι ορδές των παραγόντων, και οι τρέχοντες από πίσω τους κομματικοί κλακαδόροι, με αναγκάζουν να μεταναστεύω κάθε φορά που έχει έκθεση.
      Η σάρα, η μάρα και το κακό συναπάντημα έρχονται κάθε Σεπτέμβρη για να μας σώσουν, με ζυμώσεις στα ξενυχτάδικα και στα ελληνάδικα.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Στέργιος 02/09/2010 01:13:12

      Ρε συ Στέργιο αυτά για την Αθήνα και τον κεντρικό σχεδιασμό του κράτους είναι γνωστά.Φτανέι τόσο...κι εμείς τι κάναμε τόσα χρόνια;;
      Με Παπαγεωργόπουλο και Ψωμιάδη ρε φίλε τόσα χρόνια ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ;;;;
      Αμφότεροι είναι το Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Ο Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α...!!!
      Έχεις βρεθεί ποτέ σε σύναξη "αρχόντων";;
      Τους έχεις ακούσει να μιλάνε από κοντά για την πόλη;;
      Είδες τον δήμαρχο να βγαίνει σε συναυλία ένα ΄ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΑΛΙ για να πατήσει επάνω και να πει τις μπούρδες του;;;
      Ξέρεις ότι δεν είχε υπεύθυνους πέρσυ να υποδεχτούν τα 2 κρουαζιερόπλοια με 8.000 τουρίστες που έπιασαν λιμάνι εδώ;;
      Ξέρεις ότι η πόλη δεν έχει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;
      Ότι έξω από το αεροδρόμιο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ;;
      Ότι απέναντι από τον σιδηροδρομικό σταθμό έχει γεμίσει αλβανούς και ζητιάνους και ο κόσμος φοβάται να βγει ποδαράτος μετά το σούρουπο;;
      Ότι φιλοξενούμε ένα φεστιβάλ κινηματογράφου που κοστίζει πάνω από 8 μύρια στο δημόσιο και το στήνουν αθηναικές εταιρίες παραγωγής ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΕΔΩ;;;
      Ότι μαλώνουν 3 δήμοι για τα στρατόπεδα Μελά και Καρατάσου για την αμάκα της εργολαβίας;;


      Γιατί δεν έχουν δοθεί τα πρώην στρατόπεδα στο κοινό τόσο καιρό;;
      Γιατί ξεκίνησε το μετρό όταν 1,5 μόλις μέτρο κάτω από την άσφαλτο στην εγνατία έχει αρχαία;;
      Γιατί προωθήθηκε το γελοίο εκείνο σχέδιο της υποθαλάσσιας αντί για το σχέδιο που υπάρχει εδώ και χρόνια για υπερθαλάσσια γέφυρα από Καλοχώρι προς Μίκρα;;
      Γιατί τόσα χρόνια δεν έχει σιδηροδρομική γραμμή προς Χαλκιδική;;
      Γιατί ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ένα και μοναδικό ελεύθερο πάρκινγκ κοντά στο κέντρο που εξυπηρετούσε τον κοσμάκη δόθηκε σε αυτόν τον ανεκδιήγητο άνθρωπο να το κάνει δημαρχείο;;;
      Γιατί δεν έχει στηθεί ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ μια υπηρεσία θαλάσσιας συγκοινωνίας;; Γιατί δεν δόθηκε έστω σε ιδιώτη η άδεια να στήσει sea-taxi;;Δεν θα εξυπηρετούσε αυτό την αποσυμφόρηση του κέντρου;;
      Γιατί εκδιώχθηκε κακήν κακώς εταιρία με υδροπλάνα που ήθελε να χρησιμοποιήσει χώρο στο λιμάνι και νά συνδέσει ην πόλη με εντός χώρας προορισμούς;;
      Για ποιο λόγο χτίζεται κι άλλο Μέγαρο πίσω από το Μέγαρο;;
      Γιατί κοστίζει πανάκριβα να νοικιάσεις ένα δημοτικό θέατρο (ξέρω φταίει το Κρατικό) ενώ οι δημαρχο-νομάρχες τα χαρακτήριζαν περιουσία του λαού;;
      Για ποιον λόγο εξακολουθεί να δίνει άδειες υγειονομικού ενδιαφέροντος μια πόλη που (με προπέρσινες μετρήσεις) αναλογεί 1 μαγαζί για κάθε 153 άτομα;;
      Γιατί ο λευκός Πύργος είναι κλειστός τις περισσότερες μέρες του χρόνου;
      Γιατί δεν γίνεται πλέον επίσημο άγημα προς τη σημαία ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ;;;
      Γιατί δεν αντέδρασε κανένας στον βιασμό του υπουργείου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ πέρσυ;;
      Γιατί όλοι όσοι πάνε κόντρα στους αρχοντάδες είναι λίγο διεθνιστές λίγο φιλότουρκοι λίγο φιλοσκοπιανοί λίγο αντι-ορθόδοξοι λίγο πολυ-πολιτισμικοί;;;

      Ουφ...μπορώ να συνεχίσω όλη τη νύχτα σε αυτό το σκοπό.
      Τις απαντήσεις τις ξέρεις είμαι σίγουρος...αλλά φταίμε για όλα αυτά ΚΑΙ εμείς επειδή δεν τα ζητήσαμε ή δεν επιμείναμε ή δεν μαυρίσαμε όσους τα αμέλησαν.

      Μην σε ενοχλεί το χαλλλαρά...εδώ είμαστε πιο αργοί και καλύτερα γιατί οι ρυθμοί της Αθήνας είναι για ΈΚΕΙ...όχι για ΕΔΩ.
      Μήπως δεν κολάνε όλοι να δουν το Λαζόπουλο να γελάσουνε;;
      Αυτό δεν αφαιρεί από εμάς την ευθύνη για το σπίτι μας...την πόλη μας.

      Δες τι έκαναν στο Νυμφαίο ο Μέρτζος με τον Μπουτάρη.
      Δες τι έκανε στην Ανάβρα Μαγνησίας ένας τρελός δήμαρχος που αγαπούσε τον τόπο του.

      Αυτά πρέπει να δούμε για να παραδειγματιστούμε και να καταλάβουμε πως πρέπει να υπάρχει θέληση και μετά όλα γίνονται.
      Και μην κάνεις το λάθος να σκέφτεσαι "ανεξαρτητοποίηση"...είναι σαν να βάζεις το διάβολο μέσα στο σπίτι σου.

      Δεν μπορεί "να γίνει κάτι"...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.

      Kαι ξαναλέω...το 2012 η πόλη έχει γενέθλια...so what????

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ tsilivithras 02/09/2010 03:17:16

        Αυτό λέω. Αν προσέξεις, αυτό λέω κι εγώ.

        Οι βουλευτές, οι δήμαρχοι και οι νομάρχες Θεσσαλονίκης τής ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ είναι το μακρύ χέρι τού αθηνοκεντρικού συστήματος που θέλει να κρατήσει την πόλη στη μιζέρια.

        Αν θέλουμε η Θεσσαλονίκη να επιβιώσει ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να απαιτήσουμε εξουσίες και κεφάλαια ΕΔΩ! Είναι ανεπίτρεπτο να μην υπάρχει κανένας φορέας με εξουσία για τη Θεσσαλονίκη, στη Θεσσαλονίκη. Είναι ανεπίτρεπτο το μέλλον τού αεροδρομίου, τού λιμανιού, των οδικών και σιδηροδρομικών δικτύων να βρίσκεται στα γραφεία κάποιου γ.γ. υπουργείου στην Αθήνα.

        ΕΞΟΥΣΙΕΣ πρέπει να απαιτήσουμε.
        Και ΣΑΦΩΣ αυτό πρέπει να το κάνουμε ΕΜΕΙΣ.

        Πρέπει να καταλάβουμε ότι η Αθήνα δεν θέλει το καλό μας. Κοιτάει μόνο το συμφέρον της. Για την Αθήνα μια ισχυρή Θεσσαλονίκη είναι ανεπιθύμητος ανταγωνισμός, γι'αυτό μας πατάνε όσο μπορούνε. Τίποτα καλό δεν θα έρθει ποτέ από την Αθήνα για τη Θεσσαλονίκη.

        Πρέπει να το καταλάβουμε ότι η Αθήνα ΔΕΝ συμπεριφέρεται σαν εθνικό κέντρο, αλλά σαν αποικιοκρατική δύναμη. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΑΠΟΙΚΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ! Μόνο έτσι θα ξεφύγουμε από τη μοίρα μας.

        Αυτονομίες κι ανεξαρτησίες δεν μου λένε τίποτα. Τι θα πει ανεξάρτητη χώρα; Επειδή έχει άλλο χρώμα στον χάρτη; Είναι η Ελλάδα ανεξάρτητη χώρα; Εγώ θέλω να δω τη Θεσσαλονίκη και την Ελληνική Μακεδονία σύγχρονη ευρωπαϊκή περιφέρεια με εξουσίες και δύναμη, που ΔΕΝ θα χρειάζεται να έχει σημείο αναφοράς της την Αθήνα. Κακό είναι αυτό; Τι διάβολο θα βάλω στο σπίτι μου δηλαδή; Ίσα ίσα που θα ΒΓΑΛΩ έναν διάβολο που μου έχει καθήσει στον σβέρκο από το 1912.

        Δεν θα είμαστε λιγότερο Έλληνες χωρίς την Αθήνα. Η Αθήνα, επαναλαμβάνω, είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ εθνικό κέντρο στον κόσμο που απεργάζεται και εν πολλοίς καταφέρνει τη ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ τού έθνους του. Αυτά που λέγονται εδώ τα λέμε από το 1985. Σε άλλα 25 χρόνια δεν θα έχει μείνει κανείς στη Θεσσαλονίκη, όλοι θα έχουμε μεταναστεύσει στα Τίρανα και στη Σόφια όπου η ζωή θα είναι χίλιες φορές καλύτερη. Αυτή θα είναι η μοίρα μας αν περιμένουμε από την Αθήνα.

        Όσο για τον Λαζόπουλο, δεν θα μου πει εμένα ότι ζω "χαλλλαρά" όταν ζω μες στο άγχος για να κρατήσω την ποιότητα ζωής μου στα ίσα της, όταν γύρω μου όλο και πιο πολλοί είναι άνεργοι και όλο και πιο πολλοί δουλεύουν για μολδαβικούς μισθούς των 250 και 300 ευρώ. Είναι ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ και ΥΒΡΙΣ προς τη Θεσσαλονίκη τού 30% των ανέργων να μας παρουσιάζει ότι είμαστε "χαλλλαροί". Επειδή η πόλη είναι 5 φορές μικρότερη από την Αθήνα μπορώ και κοιμάμαι 30 λεπτά περισσότερο από τον Αθηναίο πριν ξυπνήσω για τη δουλειά. Αυτό δεν με κάνει τεμπέλη. Επειδή 100.000 φοιτητές κοπροσκυλιάζουν μέρα νύχτα στα καφέ, αυτό δεν σημαίνει ότι το κάνουμε κι οι Θεσσαλονικείς. Άντε τώρα, με τον Λαζόπουλο... Κανονικά έπρεπε να του κάνουμε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση και όχι να χαχανίζουμε με τις αηδίες του.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tsilivithras 02/09/2010 07:55:04

        Στέργιο και Τσιλιβίθρα, εγώ απλά την εικόνα της εισβολής κάθε Σεπτέμβρη των πολιτικών-παρατρεχάμενων και των συν αυτοίς ήθελα να περιγράψω και να στηλιτεύσω.
        Τα άλλα προβλήματα της πόλης, εγγενή και μη, θέλουν άλλη ανάρτηση επί τούτου.
        Χαλλλλαρώστε καρτάσια.

      • Αγροφυλακας avatar
        Αγροφυλακας @ tsilivithras 02/09/2010 08:24:22

        @Strange Attractor
        Φίλτατε Παράξενe ’Μαγνήτη’ (for luck of a better word),
        Μια χαρά τα κατάφερες στο να αναδείξεις τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης. Πέταξες το ψοφίμι στο ρέμα και τώρα αναρωτιέσαι γιατί σκοτώνονται τα κοράκια για τον μεζέ.
        Δεν γράφεις και δυο γραμμές για τους ελαιοπαραγωγούς μιας και γίνει ντόρος και ανεβεί η τιμή του λαδιού φέτος;….. τα λέμε…

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 02/09/2010 09:55:17

        Strange δεν γίνεται να αναφερθεί κάποιος στην θεσσαλονίκη και να μην μιλήσουμε για προβλήματα.

        Στέργιος
        Δεν διαφωνούμε στην διατύπωση της παθογένειας.
        Η διαφορά είναι ότι για μένα (και ελπίζω για περισσότερους) το πρόβλημα εστιάζεται περισσότερο ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ παρά στα των Αθηνών.
        Ή Άθήνα, όπως κάθε ισχυρή οντότητα, θα κάνει τα ίδια και θα πιέζει ΟΣΟ ΤΗΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ.
        Οι τοπικοί άρχοντες είναι αδιάφοροι βολεψάκηδες ανεπάγγελτοι και είναι αυτοί που στέκονται ενάντια στα πραγματικά συμφέροντα της πόλης και των πολιτών της.

        Αυτή είναι η γνώμη μου.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ tsilivithras 02/09/2010 21:44:43

        Τσιλιβήθρα, γράφεις:
        "Ξέρεις ότι η πόλη δεν έχει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;"

        'Εχεις δίκιο, αλλά ποια πόλη έχει τέτοια οργάνωση; Έχει η Αθήνα; Ούτε αυτή έχει. Απλώς η Αθήνα διοικείται απευθείας από τα υπουργεία. Για την ανάπλαση του μετώπου τού Φαλήρου αποφάσισε αυτοπροσώπως η Μπιρμπίλη.

        Η απολυταρχία τής κεντρικής διοίκησης και η αφασία των τοπικών κοινωνιών είναι η βάση τής ελληνικής κακοδαιμονίας.

  19. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 02/09/2010 08:41:29

    Διόρθωση: Sorry! lack, not luck (πριν το δει ο Kalazar!)

  20. Νταγιάν avatar
    Νταγιάν 02/09/2010 08:48:30

    Και κερδοσκόπος με τα λάδια και κομματικό παράσιτο; Μα ποιος είσαι; Πολυεπίπεδο σε κόβω.

    • Αγροφυλακας avatar
      Αγροφυλακας @ Νταγιάν 02/09/2010 10:42:55

      Προς το παρόν, 'κόψε' λάσπη καλλίτερα γιατί ούτε το ένα είμαι ούτε το άλλο. Παραγωγός λαδιού είμαι, και ενεργός πολίτης. Το παράσιτο που κολλάει; Μήπως μπήκα στα αμπέλια σου; Το τι άλλο είμαι μπορείς να το μάθεις κάνοντας search το ιντερνετ, ακόμα και το όνομα μου έχω δώσει παλιότερα (και κατηγορήθηκα για αυτοπροβολή).

      • Νταγιάν avatar
        Νταγιάν @ Αγροφυλακας 02/09/2010 12:01:24

        Ακολούθησα την συμβουλή σου και έψαξα αγροφύλακας στο γκουγκλ. Κάτι σαχλαμάρες για τον Πολύδωρα βρήκα μόνο. Εσένα πουθενά. Μας δουλευεις; Μήπως είσαι ο Βιρονας; Λέγε.

      • Αγροφυλακας avatar
        Αγροφυλακας @ Αγροφυλακας 02/09/2010 15:49:04

        @Νταγιαν
        Επειδή και εγώ έκανα search το Αγροφύλακας σε αυτό το μπλογκ και δεν βγάζει τίποτα, επαναλαμβάνω προηγούμενο μήνυμα μου με αρκετά στοιχεία για να ξεκινήσεις.
        **************************************************************
        @Kalazar, whatever that means!
        Τώρα ζητάς και τα ρέστα; Εσύ δεν με προκάλεσες ότι π.χ. επήγα και εγώ να γίνω καθηγητής σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο και ‘δεν μου κάτσε’ και αυτό τάχα ξεκατινιάζω τώρα το Πανεπιστημιακό κατεστημένο; (δες: Η λογική της ήσσονος προσπάθειας επιβραβεύεται από το ΠΑΣΟΚ)
        Δεν ανέφερα ότι από το 1990 είχα ήδη εκλεγεί σε θέση ΔΕΠ στο Αριστοτέλειο (παραιτήθηκα όμως σχεδόν αμέσως) για να μην κατηγορηθώ για αυτοπροβολή.
        Προτίμησα να δώσω απλό δείγμα γραφής της διεθνούς επιστημονικής ανγνωρησιμοτητος μου με το Link στους New York Times http://www.nytimes.com/2010/03/31/dining/31tomato.html?pagewanted=1&sq=Leamington%20tomatos&st=cse&scp=1 (αν είσαι ενήμερος, δεν καλεί όποιον και όποιον για συνέντευξη η σημαντικότερη εφημερίδα στον κόσμο). Εσύ συνεχίζεις να πιστεύεις ότι πασχίζω να ‘βρω οντότητα’. Ένα το κρατούμενο!
        Για να δείξω ότι δεν ξέρω μονό να μεγαλώνω ντομάτες (ξέχασες τα αγγούρια!...) προσέφερα το Link προς τους London Times http://www.currybet.net/cbet_blog/2008/01/the-ripples-of-the-zahopoulos.php όπου υπερασπίζομαι την ηθική ανωτερότητα του Ελληνισμού και το άδικο της κλοπής και κατοχής των γλυπτών του Παρθενώνα από τους Εγγλέζους, αλλά εσύ το μόνο που είδες ήταν οι ντομάτες και ο Ζαχοπουλος, πιθανόν να μην γνωρίζεις και καλά τα Αγγλικά για να καταλάβεις τι έγραφαν οι εφημερίδες στις οποίες αναφέρομαι. Δυο τα κρατούμενα!
        Για να δείξω δεν είμαι κομματόσκυλο ούτε κρύβομαι πίσω από την κουκούλα της ανωνυμίας προσέφερα το Link μια από τις ομιλίες μου στο συνέδριο της ΝΔ http://www.youtube.com/watch?v=L2UvUOFGIeY οπού και το όνομα μου αναφέρεται και το θάρρος της γνώμης μου αποδεικνύεται .
        Όσον αφορά την έμμονη ιδέα που σου έχει κολλήσει ότι θα κατεβώ στις επόμενες εκλογές σαν υποψήφιος, σε πληροφορώ ότι ζω και εργάζομαι ακόμη στον Καναδά και όλα αυτά τα σενάρια είναι μονό στην φαντασία σου. Τρία τα κρατούμενα.

        Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά τέλος πάντων.

        Αν αυτά εσύ τα βλέπεις σαν ‘την πραμάτεια μου’, πρόβλημα σου. Εγώ τα βλέπω σαν δείγματα γραφής ότι ένας ακόμη Έλληνας διαπρέπει στον Εξωτερικό και οι εν Ελλάδι Έλληνες θα έπρεπε να είναι υπερήφανοι για αυτό. Δυστυχώς όμως επιβεβαιώνεται το ανέκδοτο του Χριστόδουλου: «Τι να το κάνω εγώ Θεέ μου το όμορφο άλογο που θέλεις να μου χαρίσεις αφού είμαι και σακάτης και δεν μπορώ να το ιππεύω. Κάνε αν θες να ψοφήσει το άλογο του γείτονα μου για να μην το βλέπω και ζηλεύω».

        Αχ πατρίδα μου καημένη ποια κατάρα σε βαραίνει!

        Dr. Tom Papadopoulos
        Windsor, Ontario, Canada

  21. Μάρκος avatar
    Μάρκος 02/09/2010 09:54:39

    Εγώ πάντως απορρώ με την κακομοιριά σας. Καμιά άλλη πόλη στην Ελλάδα δεν κλαίγεται έτσι. Δηλαδή οι άλλες πόλεις δεν έχουν προβλήματα και δεν παραπονιούνται, και παραπονιέται η μονίμως αδικημένη Θεσσαλονίκη; Λες και δεν έχετε Τοπική εξουσία. Λες και δεν αποκτήσατε δύο Θέατρα-Μέγαρο Μουσικής και Βασιλικο-λες και δεν έφτιαξε το Κράτος ολόκληρο κλειστό γήπεδο και μετά ο Βενιζέλος το χάρισε στον ΠΑΟΚ. Λες και δεν φεύγετε κάθε Σαββατοκύριακο για να ενισχύσετε την οικονομία των Σκοπίων, στο Καζίνο της Γευγελής; Πλάκα με κάνετε;

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Μάρκος 02/09/2010 10:00:56

      Κακομοίρης είσαι εσύ μεγάλε που δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις και ασχολείσαι περιπαικτικά με τα προβλήματα μιας πόλης ολόκληρης.
      Ότι πήρε η θεσ/νικη όλα αυτά τα χρόνια ήταν στάχτη στα μάτια μας από πολιτικούς που έψαχναν για ψήφους και θεαθήναι κι εμείς οι ιθαγενείς τα χάψαμε.

      Ένα κατεβατό ερωτήματα ανέφερα σε ανωτέρω σχόλιο.
      Τα ξέρεις αυτά;
      Αν δεν τα ξέρεις και σε ενδιαφέρει κάτσε να τα μάθεις.

      Μέγαρο μουσικής...ΦΟΒΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ!!!!...Μιας που ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ το χει ανάγκη αυτή η πόλη.

      • Νταγιάν avatar
        Νταγιάν @ tsilivithras 02/09/2010 10:14:14

        Μιλάμε για το απόλυτο οπτικό τερατούργημα που δεν κολλά με τίποτα εκεί που το βάλανε φάτσα κάρτα στη θάλασσα. Τώρα κολλήσανε και ένα άλλο τελείως διαφορετικού σχεδιασμού και αρχιτεκτονικής κτιριο δίπλα του για να ολοκληρωθεί η ασχήμια.
        Ο Μάρκος είναι μάλλον προβοκάτορας.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Μάρκος 02/09/2010 10:50:43

      Μάρκο, οι άλλες πόλεις τής Ελλάδας έχουν ήδη ξοφλήσει από καιρό. Έχουν ήδη πεθάνει και δεν το ξέρουν. Γι'αυτό δεν παραπονιούνται. Ο πεθαμένος δεν πονάει, αυτός που ψυχορραγεί πονάει.

      Πού ήταν η Πάτρα, ο Βόλος, η Καβάλα, τα Γιάννινα πριν από 100 χρόνια, και πού είναι τώρα; Από μεγάλα και αυτόνομα αστικά βιομηχανικά κέντρα, έχουν καταντήσει να ζουν από τα νοίκια των φοιτητών. Και γι'αυτό φταίει η Αθήνα και κανένας άλλος.

      Λοιπόν, εναντίον αυτής τής μοίρας παλεύει η Θεσσαλονίκη, όσο μπορεί.

      Εσύ από πού είσαι, για νά'χουμε καλό ρώτημα;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.