#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2010 00:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα πληρώνουμε διόδια σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη



Με οκτώ σταθμούς διοδίων θα «προικιστεί» ο νέος «Καλλικρατικός»  δήμος Ωρωπίας της Βορειοανατολικής Αττικής ενώ στα σκαριά είναι  και νέοι σταθμοί σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνάντηση ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης με τον Νομάρχη ΝΑ Αττικής κ. Λεωνίδα Κουρή και κατοίκους της περιοχής.

Από πέρσι έχουν  ξεκινήσει να λειτουργούν από  δύο πλευρικοί σταθμοί σε Αυλώνα, Μαλακάσα και Καπανδρίτι και δύο μετωπικοί στις Αφίδνες, εκ των οποίων ο ένας (στο ρεύμα προς Αθήνα) εγκαινιάστηκε προεκλογικά. Όλοι αυτοί οι σταθμοί θα περιλαμβάνονται πλέον στο νέο ενιαίο δήμο.

«Πρόκειται για  μια παγκόσμια αποκλειστικότητα», δήλωσαν χθες τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων ΒΑ Αττικής που στρέφονται κατά της επιβολής διοδίων, τη στιγμή που οι παράδρομοι έχουν απαράδεκτη χάραξη, είναι καρμανιόλες που  προκαλούν συχνά ατυχήματα και η κίνηση από τα βαρέα οχήματα δημιουργεί κυκλοφοριακό χάος και πολύωρο μποτιλιάρισμα.

Σύμφωνα με τον  κ. Χρίστο Παναγή, πολιτικό μηχανικό και  μέλος της Επιτροπής Κατοίκων, από τον παράδρομο των Αφιδνών  περνούν καθημερινά 16.000 οχήματα  από τα οποία το 40% είναι φορτηγά. Το πλήθος των οχημάτων δυσχεραίνει την κυκλοφορία και οι ρύποι παραπέμπουν στην ατμοσφαιρική ρύπανση της Ομόνοιας.

2.500 ευρώ το χρόνο  για διόδια

«Για μια οικογένεια με δύο ΙΧ υπολογίζεται ότι το ετήσιο κόστος των διοδίων είναι 2.500 ευρώ»  επισήμανε και τόνισε ότι πρόκειται  για μετακινήσεις εντός του οικιστικού ιστού 14 δήμων και κοινοτήτων  που χρησιμοποιούν την εθνική οδό και επιβαρύνουν όλους τους κατοίκους της ΒΑ Αττικής.

Όμως το υπουργείο  δεν φαίνεται να συμμερίζεται τις  ανησυχίες των κατοίκων, και διαμήνυσε  πρόσφατα στην Συντονιστική Επιτροπή ότι τα νέα διόδια επιβάλλονται από την σύμβαση παραχώρησης και πως ότι δεν εισπράττει η κοινοπραξία, ζητά να το πληρωθεί από το δημόσιο. Από το υπουργείο επισημαίνουν πάντως ότι οι νέοι σταθμοί (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη) δεν θα λειτουργήσουν εφόσον δεν ολοκληρωθούν τα έργα στους παράδρομους.

Το κίνημα των  κατοίκων ενάντια στα διόδια της  Αττικής ενισχύθηκε πριν από ένα  χρόνο όταν η κοινοπραξία «Νέα Οδός» προσπάθησε να εγκαταστήσει τα διόδια στον Άγιο Στέφανο.

Μετά από παρέμβαση του πρώην υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ ο σταθμός δεν λειτούργησε, δεν αποφεύχθηκαν όμως και οι αυξήσεις. Οι κάτοικοι της ΒΑ Αττικής αναφέρουν ότι η σύμβαση προβλέπει και νέες ανατιμήσεις εντός Αυγούστου με την προϋπόθεση όμως της ολοκλήρωσης συμβατικών υποχρεώσεων της κοινοπραξίας που δεν έχουν ικανοποιηθεί ακόμη καθώς και νέες αυξήσεις από τον ερχόμενο Φεβρουάριο!

Απαντούν  με εξώδικα

Στην συνέντευξη τύπου που πραγματοποίησε χθες η  Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων της  ΒΑ Αττικής σχολιάστηκε και η πρόθεση του υπουργείου να προστατεύσει τα έσοδα της Νέα Οδού με την συνδρομή της Αστυνομίας, φακελώνοντας τα στοιχεία των χρηστών.

Στόχος ήταν να πληγεί το κίνημα των «τζαμπατζήδων», το οποίο υπολογίζεται από την  τροχαία σε 1.800 έως 2.500 οχήματα καθημερινά.

Οι κάτοικοι απάντησαν με τρία εξώδικα  κατά του υπουργείου, του Αρχηγού της  Αστυνομίας και των κατά τόπους αστυνομικών  τμημάτων, κατηγορώντας τους για κατάλυση των νόμων και των δημοκρατικών δικαιωμάτων των πολιτών.

Σύμφωνα με το κ. Κώστα Παπαδάκη νομικό σύμβουλο της Επιτροπής, οι επιστολές που έφυγαν από το υπουργείο Υποδομών και το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ και είχε αποκαλύψει πρόσφατα το www. protothema.gr αποτελούν σοβαρή παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Οι κάτοικοι χαρακτηρίζουν αποικιοκρατικού χαρακτήρα τις συμβάσεις παραχώρησης με μοναδικό στόχο το κέρδος των εργολάβων και ζητούν την καταγγελία της σύμβασης  για την  Ιόνια Οδό.

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=75412

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Paranoia avatar
    Paranoia 23/07/2010 03:11:09

    Σε λίγο θα βάλουν από ένα κουτί διοδίων στην έξοδο κάθε πολυκατοικίας και πάλι δεν θα τους βγαίνουν τα έσοδα.

  2. gtsat avatar
    gtsat 23/07/2010 07:01:27

    Ακόμη και η αποικιοκρατική σύμβαση που υπέγραψαν σε αγαστή σύμπνοια τα δύο κόμματα με τους Ισπανούς και την ΤΕΡΝΑ δεν έχει τηρηθεί! Προβλέπονταν παράδρομοι που δεν έχουν κατασκευασθεί (ονόμασαν παράδρομους αστικούς δρόμους, χωρις κόμβους, όπου από το πάρκιν του super market βρίσκεσαι κατ΄ευθείαν στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη με τις νταλίκες), και χιλιομετρική χρέωση για την οποία δεν συζητούν πλέον (Αφίδνες - Α. Στέφανος, 5 χιλιομετρα, Ευρώ 1,90 + αύξηση). Δεν υπάρχει εισαγγελέας, αν όχι για τους πολιτικούς που κρύβονται πίσω από την ασυλία τους, τουλάχιστον για τους υπηρεσιακούς παράγοντες που έστω και τυπικά εισηγούνται;

  3. ατζελίνα τσουλί avatar
    ατζελίνα τσουλί 23/07/2010 10:18:22

    i tina to skeftike afto to oreo ????

  4. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 23/07/2010 13:26:18

    Εμεις το (γνωστο) βιολι μας: Αντι να χτυπαμε το γαιδουρι, χτυπαμε το σαμαρι. Τα βαζουμε με τους αναδοχους και ξεχναμε εκεινους που υπεγραψαν τις αποικιοκρατικες συμβασεις, συμπεριλαμβανομενων και εκεινων που συνειργησαν με οποιοδηποτε τροπο στην καταρτιση τους. Οι πρωτοι, αναδοχοι δηλαδη, θελουν να βγαλουν και απο τη μυγα ξυγκι εφαρμοζοντας τους ορους των συμβασεων, που τους δινουν τη δυνατοτητα να κανουν ο,τι θελουν, ο,τι τους καπνισει για να εξασφαλισουν υπερκερδη. Οι αλλοι, εκεινοι που εβαλαν την υπογραφη τους και ολοι οι συμμετοχοι και συνυπευθυνοι κρυβονται και δεν βγαζουν αχνα. Και παραλληλα τα κομματα ειτε σιωπουν για τους λογους που ειναι κατανοητοι απο ολους (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ), ειτε επιδιωκουν να εχουν πολιτικα οφελη με τη συνηθισμενη και γνωστη τακτικη τους, δηλαδη με κραυγες, συνθηματα και ανοιγματα των διοδιων για ορισμενες ωρες (ΚΚΕ, κυριως, αλλα και ΣΥΡΙΖΑ), για να δειχνουν οτι αυτες ειναι οι μοναδικες πολιτικες παραταξεις που αγωνιζονται για τα λαικα συμφεροντα. Ενω, αν ηθελαν και επιδιωκαν πραγματικα την προστασια του λαου απο το "αδηφαγο κεφαλαιο" θα μπορουσαν να αξιωνουν σε καθημερινη βαση τον ελεγχο και την τιμωρια των υπευθυνων. Στο χορο της αποσιωπησης μετεχουν φυσικα και τα ΜΜΕ που ελεγχονται απ' ευθειας αλλα και υπογειως απο τους εθνικους εργολαβους. Προσωπικα εκτιμω οτι το θεμα των αποικιακων συμβασεων παραχωρησης πρεπει να απασχολησει ιδιαιτερως τον κυριο Σαμαρα, ωστε με την συνεκτιμηση ολων των διαθεσιμων στοιχειων να αξιωσει και την αυστηρη τιμωρια των υπευθυνων αλλα και την αναδιαπραγματευση των σχετικων συμφωνιων - πρεπει να αντιληφθει ο κυριος Σαμαρας οτι χρειαζομαστε επειγοντως λιγο καθαρο αερα σ' αυτο τον τοπο.

  5. Dimi avatar
    Dimi 23/07/2010 21:08:33

    e-Pass = Goldman Sachs!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.