#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/10/2010 19:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα παραιτηθεί ο κ. Παπακωνσταντίνου μετά τις δηλώσεις για τον Καραμανλή;



Υπάρχει ευθιξία σ’ αυτό τον τόπο; Μάλλον ρητορική η ερώτηση διότι αν υπήρχε θα είχε κιόλας παραιτηθεί ο Γ. Παπακωνσταντίνου, όχι για τα οικονομικά εγκλήματα που έκανε, αλλά και για το γεγονός ότι προκατέβαλε τις δηλώσεις Γιούνκερ για το ποιος ήταν ο πρωθυπουργός που μίλησε για τη διεφθαρμένη Ελλάδα. Κι εδώ δεν έχει σημασία η συγκεκριμένη κουβέντα που ειπώθηκε αλλά ότι ολόκληρος υπουργός Οικονομικών εμφανίστηκε σίγουρος ότι εννοούσε τον Καραμανλή.

Από την άλλη τα μισθωμένα παπαγαλάκια της κυβέρνησης έσπευσαν από χθες να υποστηρίξουν ότι εννοούσε τον πρώην πρωθυπουργό. Σίγουρος από το Mega χθες ο “κυβερνητικός εκπρόσωπος” M. Καψής έλεγε ότι ο Γιουνκέρ εννοούσε τον Καραμανλή.

Λάβρος σήμερα το πρωί και ο κ. Παπαχρήστος των Νέων κατά του Ελεύθερου Τύπου που είχε πρωτοσέλιδο “Τον Παπανδρέου εννοούσε ο Γιουνκέρ”. Ηταν σίγουρος κι αυτός ότι επρόκειτο για τον Καραμανλή.

Ομως, η διευκρινιστική δήλωση σήμερα του προέδρου της Κομισιόν, ότι εννοούσε συνομιλία που είχε με τον Γ. Παπανδρέου προκάλεσε θλίψη στο Mega και στο μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων ήταν εμφανής η αμηχανία για την κωλοτούμπα που έγινε.

Υπάρχει όμως ευθιξία να παραιτηθεί κανείς δημοσιογράφος – παπαγάλος;

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Οι εξομολογήσεις του κ. Γιούνκερ, δείχνουν τη μεγάλη ζημιά που έκαναν στην Ελλάδα, οι δηλώσεις του κ. Παπανδρέου περί “διεφθαρμένης χώρας”, τινάζοντας στα ύψη το κόστος δανεισμού – δηλαδή τα spreads - και ανοίγοντας το δρόμο για να μπούμε στο Μνημόνιο και στην τριμερή επιτήρηση.

Από την άλλη πλευρά, δημιουργείται μεγάλο ηθικό και πολιτικό ζήτημα για τον υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος έσπευσε να υπαινιχθεί ότι επρόκειτο για τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, σε μια προσπάθεια να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τα αδιέξοδα της κυβερνητικής πολιτικής.

Αναρωτιόμαστε: Με την ίδια ελαφρότητα και την ίδια επικίνδυνη ανευθυνότητα, χειρίζεται και τα οικονομικά της χώρας, ο υπουργός των Οικονομικών;».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 11/10/2010 15:58:54

    «διεφθαρμένη χώρα» είναι ένα από όσο είπε....

  2. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 11/10/2010 16:01:56

    Το' πε το' πε ο ΓΑΠαγάλος

  3. Enzo avatar
    Enzo 11/10/2010 16:03:35

    σιγα μην παραιτηθει!εδω ειναι η χωρα που ο καθενας κανει οτι θελει.
    Επρεπε να τους ειχε πιασει η ΝΔ απο το πρωι σημερα και να τους πηγαινε τρενο! με μηνυσεις, αγωγες και ενα σωρο.

    • loretta avatar
      loretta @ Enzo 11/10/2010 16:10:22

      Συμφωνω μαζι σου ενζο....

      ας αρχισουν τις μυνησεις...μπας και σφιξουν οι κωλοι τους...γιατι...παραεγινε το παραμυθι και ο κιτρινισμος ...ελεος.

  4. loretta avatar
    loretta 11/10/2010 16:08:44

    ...Αν εχει την ελαχιστη τσιπα ..σοβαροτητα ..ηθικη...συνπεια...και πιστευει σε αυτο που κανει...οφειλει να παραιτηθει το αργοτερο αυριο ο ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ....αλλα καθοτι ψευτης.... οπορτουνιστής...λιγος...ανδρεικελο....και οργανο του ΔΝΤ ...δεν το βλεπω ...εκτος αν εχει την ελαχιστη σοβαροτητα ο ΓΑΠ και ζητησει την παραιτηση του.......(παλι ανεκδοτα λεω.)

  5. Γ.Ν. avatar
    Γ.Ν. 11/10/2010 16:10:51

    γιατί να παραιτηθεί το παλληκάρι? ... όπως έλεγε και ο αείμηνστος Κατσιφάρας αν δεν είταν ο Παπανδρέου δεν θα τον ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας του... λίγο τόχεις να σε πιάνοπυν στο στόμα τους 10 εκ. έλληνες κάθε μέρα? και η ανητική διαφήμιση, διαφήμιση είναι.

  6. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 11/10/2010 16:12:29

    Ευτηξία έχουν μπόλικη. Από ευθιξία πάσχουν.

  7. Orestios avatar
    Orestios 11/10/2010 16:22:13

    Δεν έχει τόση τσίπα για να παραιτηθεί.
    Αλήθεια πως τα πήγε στο Αμέρικα?
    Δεν μάθαμε τί έκανε ο ΥΠΟΙΚ εκεί.

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Orestios 11/10/2010 17:29:26

      δεν τον πέτυχε αυτόν η ουάσιγκτον ποστ;;;

      • Orestios avatar
        Orestios @ denkserotipota 11/10/2010 19:02:12

        Η Ουάσιγκτον είναι λιγότερο φαντεζί.

  8. tsilivithras avatar
    tsilivithras 11/10/2010 16:23:06

    Όχι μόνο απέχουν χιλιόμετρα μακριά από το χωριό που λέγεται "ευθιξία" αλλά μέσα στον χαμό μας διαφεύγει και το γεγονός ότι εμφανίζονται ως "αποφασιστικοί" αυτοί οι οποίοι εν γνώση τους καταστρέφουν τον τόπο.

    Δείτε τις φάτσες τους.
    Διαβάστε τα πρόσωπά τους.
    Διακρίνετε πουθενά έστω και ίχνος σθένους και αποφασιστικότητας;;;;
    Εγώ γιατί βλέπω πρόσωπα κουρασμένα και ενοχικά;;
    Γιατί βλέπω φάτσες που ούτε στους φίλους τους χαμογελάνε;;
    ΠΛΑΤΕΣ έχουν και κάνουν ότι κάνουν.
    Εξυπηρετούν συγκερκιμένους σκοπούς.
    Ενέσεις ηθικού είναι όλες οι βραβεύσεις και οι δήθεν επευφημίες του ΓΑΠ στο εξωτερικό για να σπρώξουν όσα περισσότερα μέτρα μπορούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

    Και κάτι ακόμα...να μου το θυμηθείτε ότι αν συνεχίσουμε έτσι και αρχίζει και σφίγγει ο κλοιός τριγύρω τους το matrix είναι τόσο ψυχρό που δεν το χει σε τίποτα να "στήσει" καμμιά εθνική κρίση που θα λύσει ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ο ΓΑΠ για να εισπράξει και το εδώ χειροκρότημα!!!

    Τους βλέπει ο κόσμος και γελάει ενώ ταυτόχρονα φοβάται το τι κινείται "από πίσω"...κι εμείς ψάχνουμε για ευθιξία και ακεραιότητα;;;

    • Misha avatar
      Misha @ tsilivithras 11/10/2010 16:28:32

      Τσιλιβήθρα

      Πολύ φοβάμαι πως είναι εκπαιδευμένοι για να χαμογελάνε ακόμα και την ώρα που λένε και τα πιο χοντρά ψέμματα, την ώρα που στήνουν τις πιο χυδαίες απάτες , την ώρα που κλέβουν τη μπουκιά από το στόμα του φτωχού.
      Είναι το μοντέο του κόσμου της αγοράς και των επιχειρήσεων, τον οποίο υπηρετούν, που σε μαθαίνει να γίνεσαι κάθαρμα.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Misha 11/10/2010 16:40:55

        Το γνωρίζω καλά αυτό το μοντέλο Misha που περιγράφεις.
        Δεν το χουν.
        Δεν είναι τσακάλια ούτε γεράκια.
        Χαμηλού, χαμηλότατου επιπέδου μικρομεσαία στελέχη είναι που εξυπηρετούν τους CEO του συστήματος που αποφάσισε να περάσει τον τόπο μας από πολύ μεγάλο stress test.
        Τους χαζεύουν τους δικούς μας κάτι "γεράκια" και γελάνε με την καρδιά τους.

        Και ανεκπαίδευτοι είναι γιατί δεν ξεγελούν κανέναν...το πολύ για καθηγητές σε κανένα ΙΕΚ τους κάνεις.
        Και φοβισμένοι είναι γιατί από τη μια φοβούνται το μαστίγιο που τους ελέγχει κι από την άλλη τους ιθαγενείς που θα τους πάρουν στο κυνήγι.
        Και ένοχοι είναι γιατί αυτοί γνωρίζουν πολύ καλά τα ανταλλάγματα που θα ωφεληθούν για τις υπηρεσίες τους όταν οι πολίτες θα μαρτυράνε την καταστροφή της μεσαίας τάξης.

        Γιατί εσύ πιστεύεις ότι τον "Ιδεοληπτικότερο" τον άφησε η μαμά να συνεχίσει το μαγαζί επειδή είναι πιο εκπαιδευμένος;;;;;;...ή επειδή είναι ο πιο υπάκουος;;;;...και θα βολευτεί με μια θεσούλα σε καμμια διεθνή επιτροπή του απόλυτου ΤΙΠΟΤΑ.

      • Minnie avatar
        Minnie @ Misha 11/10/2010 16:43:15

        Πρωτος διδαξας, ο ΑΓΠ.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Misha 11/10/2010 16:54:39

        Μην συγκρίνεις ανόμοια μεγέθη βρε συ Minnie.
        Εκείνος ήταν ελβετικός σουγιάς.
        Αυτοί ούτε για νυχοκόπτες δεν κάνουνε.

      • Minnie avatar
        Minnie @ Misha 11/10/2010 22:00:15

        Δεν εχεις κι'αδικο tsilivithra.
        Ουφ, θα σκασω με τα χαλια μας =[

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Misha 11/10/2010 22:04:18

        Minnie

        take it easy μωρέ...

        Δεν είμαστε σπρίντερ εμείς, μαραθώνιοι είμαστε.

        Κανταϊφάκι να κεράσουμε;;

      • Minnie avatar
        Minnie @ Misha 11/10/2010 22:08:26

        Κανταιφακι?
        Παιρνω το πρωτο αεροπλανο! =]
        Αλλα κοιτα ε, να ειναι με καρυδι, οχι μυγδαλα και αηδιες!

        (Πσστ, φτιαχνω καταπληκτικο μπακλαβα!)

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Misha 11/10/2010 22:14:17

        Minnie

        Είδες τι ωραία που διώχνει το στρες το κανταϊφι (ακόμα και το e-κανταϊφι);;;

        (πσσστ...να μην μας ακούσει ο θράκας όμως...αυτό το μπακλαβά κράτα τον άμα καμμιά φορά κατεβούμε προς τα κάτω)

      • Minnie avatar
        Minnie @ Misha 11/10/2010 23:06:25

        Αν εοναι οντως Θρακας να μας φερει σαραγλι Ξανθης.
        Εχω να φαω απο το 1969!

  9. ganasta avatar
    ganasta 11/10/2010 16:24:02

    Ομιλία Πρωθυπουργού Γιώργου Α. Παπανδρέου στην 1η Συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου
    ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2009
    “Και βέβαια, η εκτεταμένη διαφθορά έχει πάρει διαστάσεις πανδημίας…”
    http://www.primeminister.gr/2009/11/07/130

    Σημείωση:
    Ο Αλαζονικός κύριος Παπακωνσταντίνου δεν θα παραιτηθεί;;;
    Ρηγιλάριοι , please , βαράτε τους ! Μην τους αφήνετε!

  10. donaE avatar
    donaE 11/10/2010 16:26:35

    Οχι να μην παραιτηθει...κατηγορουμενος να παει.

  11. ANTIrisias avatar
    ANTIrisias 11/10/2010 16:27:56

    Ο "Τσαγκαροδευτέρας" Παπαχρηστου αύριο θα ζητήσει συγνώμη;;;
    Για την γνωστή δήλωση θα ακαταλογίσει στον Παπανδρέου ότι και στον Καραμανλή.
    Θα κάνει ότι και τότε με την Τσαγκαροδευτέρα, "Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε".
    Δυστυχώς η σημερινή προπαγάνδρα υπέρ ΓΑΠ και Μνημονίου ξεπερνά και αυτόν τον ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ.

  12. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 11/10/2010 16:30:39

    O ξεφτύλας
    Του ξεφτύλα
    Τον ξεφτύλα
    Ω ξεφτύλα

    Οι ξεφτύλες
    Των ξεφτύλων
    Τους ξεφτύλες
    Ω ξεφτύλες

    Αν έχω ξεχάσει κάτι , παρακαλώ, διορθώστε το, ελεύθερα.
    Πληροφορίες: ΥΠΟΙΚ.
    Υπεύθυνος κλίσης: κ. Παπακωνσταντίνου.
    Υπεύθυνος έκδοσης: Μαξίμου.
    Σχολιασμός: ΕΕ

    • loretta avatar
      loretta @ ΒΡΑΧΟΣ 11/10/2010 17:28:30

      Ωραιοςςςς!!!

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ ΒΡΑΧΟΣ 12/10/2010 00:53:39

      Λάθος! Πλυθηντικός δεν υπάρχει. Ένας είναι ο ξεφτίλας...

  13. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 11/10/2010 16:38:31

    Αν κάνει μήνυση ο Καραμανλής για συκοφαντική δυσφήμιση, θα θεωρηθεί "επίθεση στους θεσμούς και ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής της χώρας" ;

  14. γιωργος avatar
    γιωργος 11/10/2010 16:54:48

    Παραίτηση εδώ και τώρα αυτου του ανδρείκελου.
    Η Νδ τι κάνει;
    Νομίζω ότι πρέπει να ανοίχτει και ένα νήμα για το μεγκαλο καναλι.Το πράγμα έχει φτάσει στο απροχώρητο πλέον.είναι σιχαμεροί.Αλλά ξέρουν ότι απευθύνονται σε ηλιθίους και βρίσκουν και κάνουν.
    Π@πα κ@λ@ πρέπει να τους πάει από εδώ και πέρα η νδ αν είναισοβαρό κόμμα.

    • KORNELIUS avatar
      KORNELIUS @ γιωργος 11/10/2010 19:58:36

      ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΝΤ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΜΕ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΓΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ ΤΑ ΜΜΕ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΤΟΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΟΝ ΡΙΞΟΥΝ

  15. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 11/10/2010 16:56:17

    Ο κλεφτης και ο ψευτης τον πρωτο χρονο χαιρονται.Ο χρονος ομως περασε.

    • παραέλληνας avatar
      παραέλληνας @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 11/10/2010 19:55:56

      τριάντα χρόνια πέρασαν αδερφέ.

  16. perastikos avatar
    perastikos 11/10/2010 16:58:29

    δεν τον βλεπετε τον γαμπρό πως καμαρωνει σαν γυφτικο σκεπαρνι διπλα στον Στρος Καν? Τέτοιον πελάτη που θα τον εβρισκαν στο ΔΝΤ όταν τους έχουν ξαποστείλει ολοι οι προηγούμενοι που ειχαν? Τον αβαντάρουνε κιολας γι' αυτο και μας το παιζει γαμαω και μας γραφει... και πρωτον απ' ολους τον ιδιο τον ΓΑΠ...

  17. Pilot avatar
    Pilot 11/10/2010 17:02:42

    "...Αναρωτιόμαστε: Με την ίδια ελαφρότητα και την ίδια επικίνδυνη ανευθυνότητα, χειρίζεται και τα οικονομικά της χώρας, ο υπουργός των Οικονομικών;..."
    Πάντως προσωπικά, ΔΕΝ αναρωτιέμαι! Είμαι σίγουρος.
    "...Υπάρχει όμως ευθιξία να παραιτηθεί κανείς δημοσιογράφος – παπαγάλος;"
    Όχι τέτοια "αστεία" ρε παιδιά, αυτήν την εποχή και εχόντων των πραγμάτων ως έχουν, δεν είναι για να λέγονται τέτοια πράγματα, δεν είναι αστείο
    πόσο μάλλον να είναι σοβαρό!! ...Άκου ευθιξία!

  18. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 11/10/2010 17:14:05

    Και μόνον αυτό, θα έπρεπε να εξασφαλίσει το ποσοστό του 3,3% στην απολύτως διεφθαρμένη ομάδα συμφερόντων που εκπροσωπεί το ΓΚΑΠ.

    Αν ο λαός διέθετε στοιχειώδη αυτοσεβασμό….

  19. Factorx avatar
    Factorx 11/10/2010 17:21:33

    Ουδέποτε ο πρωθυπουργός Γ. Α. Παπανδρέου συζήτησε με τον κ. Γιούνκερ για διεφθαρμένη χώρα και ουδέποτε είπε ότι κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα, δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής αναφορικά με το ζήτημα που ανέκυψε μετά τις δηλώσεις του επικεφαλής της Ευρωζώνης Ζαν Κλωντ Γιούνκερ.

    Ο Γ. Πεταλωτής παρέπεμψε σε επεξηγηματική δήλωση του εκπροσώπου του κ. Γιούνκερ, η οποία εξηγεί ότι ο επικεφαλής του Γιουρογκρούπ δεν αναφερόταν σε συνομιλία με τον Έλληνα πρωθυπουργό, αλλά μιλούσε για μια δημόσια συζήτηση.

    Ο εκπρόσωπος σημείωσε επίσης ότι "με συνέπεια, όραμα, πίστη και σχέδιο εμείς προχωράμε σε ανατροπές, αλλάζουμε τη χώρα μέρα με τη μέρα και αυτό πλέον είναι εμφανές και στους πολίτες και στη διεθνή κοινότητα» και επισήμανε ότι οι προ ολίγων μηνών διεθνείς επικριτές μας, σήμερα μας θεωρούν υπόδειγμα δημοσιονομικού συμμαζέματος. Ταυτόχρονα, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στη ΝΔ,σημειώνοντας ότι «δυστυχώς πάντα υπήρχαν δυνάμεις τις συντήρησης, νοσταλγοί του παρελθόντος που δεν αντέχουν να αλλάξει κάτι στον τόπο, είναι οι ίδιοι που λιποτακτούν στα δύσκολα, που αποχωρούν από τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, που αποθέωσαν τη σπατάλη, κακοδιαχείριση, τους ημέτερους και γιγάντωσαν τη διαφθορά και τις πελατειακές σχέσεις».

    Ο Γ.Πεταλωτής επισήμανε αφενός ότι η κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή μάχεται κατά της διαφθοράς σε όλα τα επίπεδα -και σε οικονομικό- και ότι σήμερα υπάρχουν αποτελέσματα και, αφετέρου, ότι η συζήτηση που αφορά τον ελληνικό λαό δεν είναι δηλώσεις και εικασίες, αλλά εάν πραγματοποιούνται αυτές οι αλλαγές.

    «Αντίθετα η ΝΔ προσπαθεί να φέρει τη συζήτηση σε θεωρητικές αναζητήσεις προκειμένου να αποφύγει τις τεράστιες ευθύνες της, αντί να ζητήσει «συγγνώμη», σημείωσε ο κ.Πεταλωτής και μίλησε για «θράσος» από την πλευρά των «εμπρηστών και των λιποτακτών».

    Ερωτηθείς εάν θα ζητηθούν εξηγήσεις από τον πρόεδρο του Γιουρογκρούπ για το γεγονός ότι ενώ ήξερε την κατάσταση της Ελλάδας, όπως ο ίδιος δήλωσε, δεν ειδοποίησε έγκαιρα, ο κ. Πεταλωτής σημείωσε ότι τις εξηγήσεις τις ζητεί ο ελληνικός λαός από τις κυβερνήσεις, ότι τις έχει ζητήσει ήδη από την κυβέρνηση της ΝΔ -κάτι που φάνηκε και στις τελευταίες εκλογές - και ότι τις ζητεί κι από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, η οποία δίνει αγώνα κατά της διαφθοράς με αποτελέσματα.

    «Γι’ αυτό λέμε ότι αυτό που πρέπει να συζητηθεί είναι ένα υπάρχουν αποτελέσματα στον αγώνα κατά της διαφθοράς και στο σεβασμό των χρημάτων του ελληνικού λαού», είπε ο κ. Πεταλωτής.

    Υπογράμμισε δε ότι η κυβέρνηση «δεν φοβάται να τα βάλει με κανέναν και για τίποτα, όταν μάλιστα κρινόταν η ίδια η οικονομική επιβίωση της χώρας» και ότι οι στιγμές επιτάσσουν πράξεις και όχι θεωρητικές συζητήσεις.

    Ερωτηθείς σχετικά, ο κ. Πεταλωτής ανέφερε ότι «εμείς δεν πληρώνουμε τη γνώση του κ. Γιούνκερ, αλλά την κυβέρνηση της ΝΔ η οποία με παραποιημένα στοιχεία προσπαθούσε να εξαπατήσει υποτίθεται τους εταίρους μας».

    «Ας σταματήσουμε να τα ρίχνουμε πάντα αλλού και ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας», συμπλήρωσε ο κ. Πεταλωτής και ανέφερε ότι εάν ο κ. Σαμαράς δηλώνει ότι δικαιώνεται από τις δηλώσεις Γιούνκερ «υπάρχει και η στοιχειώδης κρίση του ελληνικού λαού».

    «Δεν ερμηνεύουμε δηλώσεις ξένων παραγόντων, έχουμε άλλο χρέος και το κάνουμε και εκεί ελεγχόμαστε από τον ελληνικό λαό», είπε ακόμη και επισήμανε τις πρωτοβουλίες που έχει πάρει ο πρωθυπουργός τόσο σε εσωτερικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο για την αντιμετώπιση της διαφθοράς.

    Ερωτηθείς γιατί ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου -προτού διευκρινιστεί τι ακριβώς είχε δηλώσει ο κ. Γιούνκερ- «φωτογράφισε» τον Κ. Καραμανλή ως εκείνο τον Έλληνα πρωθυπουργό που φερόταν να είχε συνομιλία με τον κ. Γιούνκερ, ο κ. Πεταλωτής ανέφερε ότι σε μια συνέντευξη Τύπου στην Αμερική ο υπουργός Οικονομικών εξέφρασε μια εκτίμηση, απαντώντας σε μια ερώτηση που είχε λάθος βάση.

    Επισήμανε δε ότι στη συνέχεια αποδείχτηκε ότι η αναφορά του κ. Γιούνκερ ήταν διαφορετική.

    Ακόμη, ο κ. Πεταλωτής υποστήριξε ότι σημασία έχει ο λόγος της επίσκεψης του κ. Παπακωνσταντίνου στις ΗΠΑ, όπου εργαζόταν για την ανόρθωση της αξιοπιστίας της χώρας μας.

    • loretta avatar
      loretta @ Factorx 11/10/2010 17:27:34

      δηλ για ποσο ηλιθιους μας περνανε???

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Factorx 11/10/2010 17:37:27

      Το βασικό που αποδεικνύει η δήλωση Γιούνκερ είναι ότι ο Γιωργάκης έπεισε τους πάντες ότι η Ελλάδα είναι μια ανίατα διεφθαρμένη χώρα. Γιατί, τι άλλο σημαίνει όταν του λένε "κάνε κάτι" και η απάντηση είναι "κυβερνώ μια διεφθαρμένη χώρα";

      Το εξωφρενικό και το σκανδαλώδες δηλαδή είναι η πεποίθηση του Γιούνκερ για τη διαφθορά και η συμβολή του ΓΑΠ στη δημιουργία της ή/και την επιβεβαίωσή της.

      Κανένας δεν είπε ότι είμαστε αδιάφθοροι ως χώρα, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν υπήρχε από πάντα και εμπεδώθηκε στη χώρα από το 1981. Δεν είναι ενδημικό φαινόμενο δηλαδή, ούτε είναι στο DNA του Έλληνα.

      Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να εκπροσωπείς έτσι τη χώρα σου. Ο κ. Παπανδρέου που υποτίθεται ότι καθημερινά "σώζει τη χώρα" στο εξωτερικό, καλύτερα να μην το ξανακουνήσει από το Ελλάντα (τι δυστυχία!) και για γυμναστήριο μόνον σπιτάκι του. Καθώς και στα υπόγεια του Μαξίμου (όλο και θα έχει στήσει κάποιο γυμναστήριο, δεν θα έχει στήσει; Και η Βούλη έχει γυμναστήριο, από όσο ξέρω.).

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ Επώνυμος 11/10/2010 17:39:54

        Οχι μόνο γυμναστήριο!
        Και γυμναστές-στριες έχει και εκπαιδευτές ιππασίας!
        Ο,τι τραβά η ψυχούλα σου έχει.

    • Pilot avatar
      Pilot @ Factorx 11/10/2010 17:40:19

      Σήμερα έχει συννεφιά, κι ο ήλιος δεν φάνηκε το πρωί, άρα ουδέποτε ξημέρωσε και ουδέποτε ξεκίνησε η σημερινή ημέρα κι ο χρόνος και η Γη είναι σταματημένοι.
      Πήξαμε στις συνέπειες, στα οράματα και κυρίως στα σχέδια!
      Όχι άλλα σχέδια. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! (όπως έλεγε κι ο Τζέφρι πέρυσι)
      Αλλά, όπως λέει κι ο ένας Άμλετ :
      Αν ο λαός διέθετε στοιχειώδη αυτοσεβασμό…

  20. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 11/10/2010 17:26:35

    Με αφορμή το συμβάν αυτό, η Ν.Δ. πρέπει να ξεκινήσει ανενδοτο ΤΩΡΑ!

    Προτείνω για πρωτο πιάτο μερικές μηνυσούλες και αγωγές :

    α) κατά των υπευθύνων του Ο.Δ.Δ.Χ. (Πέτρο Χριστοδούλου λένε τον επικεφαλής εκει μέσα?) για πράξεις ή παραλήψεις τους κατα την εκτέλεση των καθηκόντων τους, μεταξυ αυτων να μην σηκώσουν απο την αγορά τα 25 δισεκ. που τους προσφέρθηκαν αρχές του ετους με τα οποία θα είχαμε επιλύσει τις δανειακές ανάγκες όλου του 2010 και αρκεστήκαμε στα 5 δισεκ., πράγμα που μας εστειλε αδιάβαστους στην αγκαλιά του ΔΝΤ!

    β) κατα των υπευθύνων που υπέγραψαν την απόφαση σχετικά με την επέκταση του χρονικού περιθωρίου απο Τ-3 σε Τ-10 με την οποία έγινε Η υποτιμητική κερδοσκοπία κατα της Ελλάδος? Θυμίζω οτι ο Παπακωνσταντίνου δεν έχει απαντήσει ακόμα στην 2η επερώτηση της Βασούλας για το θεμα εδω και 3 μήνες, πράγμα που θα επρεπε να ειχε κανει σε 15 ημέρες!

    Και στίς δύο αυτές περιπτώσεις εγκαλούνται ιδιώτες και οχι πολιτικά πρόσωπα για να κρυφτούν πίσω απο την ασυλία. Με μόνο αυτές τίς δύο κινήσεις θα δεις πώς λαλανε οι “αχυράνθρωποι”, πως θα τρέχουν να εξαφανιστούν νυχτα οι ηθικοί αυτουργοί και πως το κλίμα των εκλογών γίνεται ρεύμα απαλλαγής!

    Θυμίζω επίσης οτι στην δεύτερη περίπτωση είχε διατάξει προκαταρκτικη έρευνα η προισταμένη της Εισαγγελίας Αθηνών Ελένη Ραίκου, την πρόοδο της οποίας δεν μάθαμε ποτε! Πού κόλλησε το θέμα?

    Ιδου η ευκαιρία και ιδου το πηδημα για την Ν.Δ.

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ DeltaLamda 11/10/2010 20:54:15

      σωστόςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ DeltaLamda 12/10/2010 12:33:17

      @DeltaLamda

      Εμείς τους καλούμε σε ανένδοτο, αλλά δεν μας ακούνε.
      Ισως περιμένουν να κλείσουμε όλοι. Να βάλουμε λουκέτο.
      Και να αναγκαστούμε να κάνουμε εμείς μόνοι μας τον ανένδοτο.
      Μόνο που τότε θα είμαστε όλοι οι αποκάτω, εναντίον όλων των αποπάνω.

      Τι να πω;

      Θραξ Αναρμόδιος

  21. Enzo avatar
    Enzo 11/10/2010 17:34:40

    Κυριε Σαμαρα συνεχιστε με καθημερινο και ανελεητο σφυροκοπημα μεχρι τελους!
    τρομοκρατηστε τους πρασινοφρουρους. μονο απο τετοια καταλαβαινουν.
    μολις περασει το 18μηνο που οριζει το συνταγμα αρχιστε να ζητατε εκλογες.
    ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ ΜΑΣ!

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Enzo 11/10/2010 17:55:15

      Σύνθημα να είναι το ΓΡΕΜΙΣΜΑ, δεν υπάρχει χρόνος ούτε για Επανιδρύσεις, ούτε για τίποτα άλλο.

  22. ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 11/10/2010 17:39:42

    Ανώνυμος είπε...
    “George Papandreou, Greece’s prime minister, acknowledged to his fellow European Union leaders that the Greek public sector was riddled with corruption.” Financial Times, December 11 2009.

    “Ο Γεώργιος Παπανδρέου, ο πρωθυπουργός της Ελλάδος, παραδέχθηκε ενώπιον των ηγετών της Ε.Ε. ότι ο δημόσιος τομέας στην Ελλάδα είναι διάτρητος από διαφθορά”, Financial Times,
    11 Δεκέμβρίου 2009.

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    ΚΕΡΚΥΡΑ

    • anonymos avatar
      anonymos @ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 11/10/2010 21:34:30

      Ακριβώς ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας δεν είναι διεφθαρμένος, ο Ελληνικός λαός είναι Φαίνεται ότι Ελληνικός λαός είναι τα αδέλφια του Πρωθυπυργού.

  23. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/10/2010 17:40:50

    Γιατί να παραιτηθεί; Σάμπως κατάλαβε τι έλεγε; Εδώ στο ΔΣ του ΟΤΕ και δεν καταλάβαινε τίποτα, πως απαιτούμε να καταλάβει τώρα; Εδώ εφαρμόζει ότι μέχρι χθες λοιδορούσε...για να ζητάς ευθύνες από κάποιον πρέπει να έχει και αυτογνωσία ο κάποιος.
    Εδώ μέχρι και ο Πολύφημος τον Κανένα κατηγορούσε και θέλουμε να καταλάβει και να παραιτηθεί το LSoE;

  24. denkserotipota avatar
    denkserotipota 11/10/2010 17:48:55

    Στο λίγο "ακραίο" όσον αφορά την ενημέρωση καλάμι.net , και τα μισά να είναι αλήθεια για το ταξίδι του ταξιδευτή με την σάκα στην πλάτη, ως σχολιαρόπαιδο, ανά την υφήλιο, ή γελάει ή κλαίει. Ανάλογα το πόσο σοβαρά τους παίρνει.

    Προτείνω να μην τους πάρετε σοβαρά, αλλά να τους πάρετε με τα υλικά που οι ίδιοι πρότειναν.

  25. nasos avatar
    nasos 11/10/2010 17:52:28

    πω πω κωλοτούμπες,τύφλα να.χει η Κομανέντσι

  26. Y. avatar
    Y. 11/10/2010 18:05:37

    Η κονκάρδα στο πέτο είναι της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, ή του Μπρούκινγκς Ίνστιτουτ?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Y. 11/10/2010 18:10:39

      Πρέπει να ειναι η κονκάρδα του ΔΝΤ! Κόκκινη στεφάνη και μέσα ΙMF μπλε.

  27. Ραβινος avatar
    Ραβινος 11/10/2010 18:58:18

    Αχος&βουητο ακουγεται κατα mega μερια .Ουστ και παλι ουστ στους αρχιψευταρους Καψηδες & Παπαχρηστους . Με τι μουτρα θα παει ο κομπλεξικος ο συκοφαντης Παπακωνσταντινου αυριο στο ECOFIN , στο EUROGROUP κλπ ?.Πως θα αντικρυζει τους συναδελφους του ΥΠΟΙΚ της ΕΕ ο αρχιψευταρος ?
    Η ΝΔ να 'σηκωσει' το θεμα με προταση μομφης κατα του Παπακωνσταντινου .Να ζητησει την παραιτηση τους .Να ζητουν ονομστικη ψηφοφορια στην Βουλη για ο,τι αφορα του ΥΠΟΙΚ με την υπογραφη του Παπακωνσταντινου .Συμφωνω με τον DeltaLampda για τις ενεργειες της ΝΔ .Ιδου η Ροδος ιδου και το πηδημα για την ΝΔ .Δεν καταλαβαινουν αυτοι απο δηλωσεις χαδια του Παναγιωτοπουλου .Η Τζοτζολα τρεις δηλωσεις εκανε κατα την αδεια του Παναγιωτοπουλου το καλοκαιρι και αδειασε τον Πεταλωτη στο καναβατσο.
    Ο πατηρ Παπανδρεου καθε τρεις και λιγο εβγαινε και εκανε καταγγελιες για τα ΜΜΕ και τις συνωμοσιες τους .Η ΝΔ γιατι τους χαιδευει ? Να βγει να πει οτι το mega εινα φερεφωνο της ψευτοκυβερνησης του ΠΑΣΟΚ .
    Ραβινος

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ραβινος 11/10/2010 20:45:29

      ...είναι η πρώτη φορά που θα ήθελα σαν όλους τους Ελληνες να είμαι για μια ώρα ...πολιτικός και ιδιαίτερα ΚΚ ο Β΄ θα τράβαγα μια μήνυση

      στο Mega και στον Καψή για 1.000.000 €
      Καραμανλή είπε ο Γιούνκερ αγάπες μου; ένα 1.000.000 για ...το αίσθημα, μόνο αυτό καταλαβαίνουν αφού εκεί βρίσκεται η ύπαρξή τους στην κωλότσεπη που είναι το πορτοφόλι τους.

  28. antiochos avatar
    antiochos 11/10/2010 19:09:28

    Tι να εχει το χωμα του Σουρδισταν και γεννα ολα τα σπανια;
    Aπο κροκο μεχρι μπιλτεμπεργκολουλουδα.

  29. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 11/10/2010 19:59:13

    Σε 4΄ αρχίζουν οι ειδήσεις στο MEGA, συντονιστείτε αδέλφια, ήρθε η ώρα να σπάσουμε πάλι πλάκα, τι θα ήταν η ζωή χωρίς τα ηλίθια χαμόγελα και τα βλακώδη σχόλια των γύρω γύρω και την ξινίλα της τσιτωμένης στο κέντρο.

  30. Calamari avatar
    Calamari 11/10/2010 19:59:36

    +1000

  31. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 11/10/2010 20:01:25

    ΤΡΕΞΤΕΕΕΕ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΘΡΙΛΕΡ!!!

  32. Νίκος avatar
    Νίκος 11/10/2010 20:15:21

    Αντίοχε, δεν είμαστε όλοι οι Σιούρδοι ίδιοι. Ως Αντίοχος ώφειλες να το ξέρεις φίλε μου.

  33. Orestios avatar
    Orestios 11/10/2010 21:16:09

    Ξεφτιλίστηκε και στον Παπαχελά.
    Αλλά αμετανόητος.
    Ένας άνθρωπος αυτής της υποστάθμης πώς χαρακτηρίζεται?

    Το πετρέλαιο έφτασε τα 90 λεπτά με τους φόρους που έβαλε.

  34. Orestios avatar
    Orestios 11/10/2010 21:20:39

    Τον ταΐζει το όνομα του. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  35. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2010 21:40:10

    ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ. ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΧΤΗΚΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΟΥ

  36. NONOS avatar
    NONOS 11/10/2010 22:42:09

    Αυτοί θα μας παρουν και τα σφραγίσματα απ τα δοντια αδερφια.
    Ποιός θα παραιτηθεί αυριο στο πασοκοκαναλο θα μας λεν οτι η ερωτηση εγινε στα Ελληνικά και δεν την καταλαβε ο τυπος γιατι ηταν στο εξωτερικό ,αυτοί παιδί μου πιανουν πουλιά μεσ τα κλουβιά.
    Ε ρε καημενη ψωροκωσταινα τι σε περιμένει ακόμη αφου ο πρωθυπουργός σου σε αποκαλεί διεφθαρμένη μεχρι και την που...να αν την πεις που..να παρεξιγιέται και σε καθιζει στο σκαμνί για συκοφαντικη δυσφήμιση ο λαός δεν πρεπει να τους στείλλει στον αγυριστο κι ακόμα παραπέρα.

  37. Κώστας avatar
    Κώστας 11/10/2010 23:30:55

    Πρόταση μομφής τώρα-και προ των εκλογών-κατά του αρχιψεύτη Υ

  38. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 11/10/2010 23:41:31

    Γιατί η ΝΔ δεν έχει ακόμα απαιτήσει παραίτηση Παπακωνσταντίνου?? Ο άνθρωπος είναι για δημόσια διαπόμπευση. Πρόταση μομφής εναντίον του.

  39. Θ.Α. avatar
    Θ.Α. 12/10/2010 08:35:28

    Ένας καραγκιόζης δεν παύει να είναι καραγκιόζης και ας φορέσει Αρμάνι. (Δεν μου φταίει ο ''καραγκιόζης'', αλλά εαν έγραφα αυτό που θα ήθελα, θα δημιουργούσα πρόβλημα στο Blog).

  40. takis avatar
    takis 12/10/2010 20:35:52

    καλα ειστε με τα καλα σας μωρε που ζητατε παραιτηση του παπακων/νου???τι ειπε και σας πειραξε,οτι δηλαδη ο κουρασμενος ειπε κυβερνα μια διεφθαρμενη χωρα ενω δεν το ειχε πει και το ειχε υποδηλωσει ο παπανδρεου.λοιπον ο κουρασμενος που μας οδηγησε σαυτα τα χαλια και τον οποιο προσκυνατε ακομη και τον θεωρειτε σωτηρα μας εχει κανει να παραμιλαμε με την ανικανοτητα και τα λαμογια τους φιλους του που μας τα πηραν ολα.τελος παντων αυτα που ειπε ο παπακων/νου δεν ειναι υβρις για εναν καταστροφεα του εθνους και επρεπε να λογοδοτησει στο λαο.

    • Enzo avatar
      Enzo @ takis 12/10/2010 20:46:42

      ακομα στον καραμανλη τα ριχνεις εσυ?
      ρε φρογκυ θυμασαι που ησουνα τετοια εποχη περυσι με τον χοντρουλη?
      αστακομακαροναδες ετρωγες.

      αλλα που θα παει...θα το φερει ο βλαχος το τυρι στο τελος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.