#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/01/2012 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα μείνει άραγε κανένας μας όρθιος στο τέλος;



Χαμός μεγάλος γίνεται με το ζήτημα του 13ου και του 14ου μισθού.

Πέφτουν κορμιά.

Και δικαίως.

Διότι ξαφνικά, σύμφωνα με την τρόικα και τους τεχνοκράτες, για όλα τα δεινά φταίνε οι … ιδιωτικοί υπάλληλοι.

Και μόλις τους καθαρίσουν σαν τα αυγά, θα ακολουθήσουν οι συνταξιούχοι.

Η χρόνια πικρία μας εναντίον των «καρεκλοκένταυρων», επιτέλους δικαιώθηκε.

Μειώσεις μισθών,  μετατάξεις, εφεδρείες, αναγκαστικές συνταξιοδοτήσεις, και τώρα απολύσεις.

Ποια μονιμότητα και πράσινα άλογα;

Ο κοινωνικός αυτοματισμός κυριάρχησε, άσχετα αν δεν ήταν τόσο αυτόματος όσο σχεδιασμένος, και  πολύ καλά μάλιστα.

Εμείς τα λέγαμε από τότε στο  http://www.antinews.gr/2010/12/12/75736/ αλλά ποιος μας άκουγε;

Όλα βαίνουν σύμφωνα με την διάσημη ρήση του πάστορα Martin Niemmoler, «πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές….», και τώρα φαίνεται πως πλησιάζουμε στη φάση του «ποιος θα υπερασπιστεί εμένα, αφού δεν έμεινε κανείς….».

Και πράγματι, πέφτουν κάποιες ντουφεκιές, αλλά πιο πολύ για την τιμή των όπλων.

Γιατί να ξεσηκωθεί ο κόσμος, και η κοινωνία;

Για τους έξτρα μισθούς των ιδιωτικών υπαλλήλων;

Αφού αυτοί έκαναν την πάπια, όταν στο στόχαστρο της τρόικας ήταν οι δημόσιοι υπάλληλοι… Έχει ο καιρός γυρίσματα.

Ποιος άλλος να τους στηρίξει λοιπόν; Οι ήδη άνεργοι; Χλωμό το βλέπω…

Τώρα λοιπόν,  που ήρθε και η δική τους σειρά, αισθάνονται κι αυτοί το αγγούρι.

Και όχι τόσο αυτό της τρόικας, όσο της απουσίας στήριξης και αλληλεγγύης από την υπόλοιπη ελληνική κοινωνία.

Αυτήν που άλλωστε αποτελείται κυρίως από δημόσιους και ιδιωτικούς υπαλλήλους. Από μισθωτούς δηλαδή (και ανέργους).

Που αφού τους έβαλαν να φαγωθούν μεταξύ τους, τους απομόνωσαν, και τους έφεραν εκεί που ήθελαν.

Στον τοίχο, και στα έξι μέτρα.

Όπως άρχισαν λοιπόν οι δημόσιοι υπάλληλοι, να λένε δόξα το Θεό που δεν τους απολύουν αδιάβαστους, έτσι σε λίγο θα λένε και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι: «βρε, ας παίρνω €600, και ποιος τα χέζει τα δώρα»!

Και μετά θα πάμε, συντεταγμένα και καμαρωτά,   στους υπόλοιπους «χαραμοφάηδες» που απαρτίζουν την χρεοκοπημένη χώρα μας: Τους συνταξιούχους!

Αυτούς τους άθλιους, που δεν παράγουν τίποτα!

Που αποτελούν δημοσιονομικά βαρίδια.

Αυτοί και αν θα πάνε άκλαυτοι…

Να δούμε στο τέλος ποιος θα μείνει όρθιος.

Σίγουρα τα λαμόγια, οι φοροφυγάδες, και οι πάσης φύσεως «παίκτες».

Έτσι κι αλλιώς, στην κοινωνία που μας προετοιμάζουν, κουμάντο θα κάνουν οι μαυραγορίτες.

Οι υπόλοιποι στα τάρταρα…

Ο Θεός να βάλει το χέρι του…

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anatoli avatar
    Anatoli 13/01/2012 09:10:28

    Πράγματι ο Θεός νά βάλει καί τα δύο Του τα χέρια!!!

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Anatoli 13/01/2012 10:25:23

      Αν περιμένουμε από τον θεό, ζήτω που σωθήκαμε!
      Εμείς είμαστε οι μόνοι υπεύθυνοι για την πορεία που παίρνουμε και τις επιλογές που κάνουμε στη ζωή μας.

  2. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/01/2012 09:27:51

    Πού φτάσαμε,πού πᾶμε, τί συμβαίνει,γιατί γίνονται ὃλα αὐτά; Δέν εἶναι δυνατόν γιά ἓνα κολοχρέος πού ναί, εἶναι ἀδύνατον νά πληρωθεῖ,νά φτάνουμε ἐκεῖ.Τί τούς κάναμε;.Δέν μπορεῖ,κάτι ἂλλο ἐτοιμάζεται,κάτι τρέχει...
    Καί νά ἀκοῦς μετά ὃτι ὁ ἂλλος διορίσθηκε μέ 9000 μισθό... καί ὃτι στά κόμματα αὐξήθηκαν οἱ ἐπιχορηγήσεις; αὐτά ὃλα γιά κάποιο λόγο γίνονται.
    Προσωπικά νομίζω ὃτι στόχος δέν εἶναι νά ὑποδουλωθοῦμε σάν ἒθνος μόνο,αὐτό ἂλλωστε τό πέτυχαν,σκοπός τους εἶναι νά ὑποδουλώσουν τόν καθένα μας ξεχωριστά τή σκέ ψη μας, τή ζωή μας, τά παιδιά μας.Καί δυστυχῶς δέ ν ἒχουμε βοήθεια ἀπό πουθενά.Μόνο ἲσως ἀπό τό Θεό.Καί λέω ἲσως γιατί ἀπό ἒμᾶς ἐξαρτᾶται,ἂν καταδεχτοῦμε νά γυρίσουμε λίγο τό κεφάλι κατά τόν οὐρανό...

  3. Κοροϊδο ΙΙ avatar
    Κοροϊδο ΙΙ 13/01/2012 09:37:34

    Ναι. Κατα τα αλλα ορισμενοι "συμφωνουν με τους στοχους αλλα διαφωνουν με τη συνταγη".

  4. κατερινα avatar
    κατερινα 13/01/2012 09:48:33

    οι αυτοι η εμεις παιδια δεν παει αλλο πρεπει να αντιδρασουμε αλλιως το χασαμε το παιχνιδι,η οργη εχει γινει μισος και θα χυθει αιμα δεν πρεπει να το επιτρεψουμε ολοι εξω στους δρομους για να νιωσουν οτι η περιοδος της ανοχης εχει τελειωσει .να νιωσουν πλεων την ανασα μας.ευχαριστω.

  5. Malraux avatar
    Malraux 13/01/2012 10:01:11

    Εξαιρετικό άρθρο, που αναδεικνύει και το πρόβλημα των πάσης φύσεως εργαζομένων που είναι η απόσπαση της προσοχής τους στα επιμέρους, σε τεχνητές διαφορές , (δημόσιος-ιδιωτικός τομέας, ΔΕΚΟ), προκειμένου να προγραμματιστεί η επίθεση εναντίον τους κατά τμήματα και όχι συνολικά, ώστε να περάσουν τα βάρβαρα μέτρα. Για να δούμε όμως μέχρι πότε....

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/01/2012 10:46:45

    To ΔΝΤ δεν ζηταει περικοπη μισθου στον ιδιωτικο τομεα.
    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=112800686
    Το ζητανε ομως τα καναλια για λογαριασμο του,δηλαδη οι Αλαφουζος,Μπομπολας,Ψυχαρης - ο Κουρης αν μπορουσε θα εκοβε ολους τους μισθους.

  7. unfair avatar
    unfair 13/01/2012 11:45:39

    για τον 13 κ 14 μισθό, είμαι υπέρ να κοπούν παντού ΜΕ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ να ενταχθούν μέσα στους υπόλοιπους 12 [πχ. μισθός 1.000/μήνα, δώρο 1.000, να γίνει 1.166,67/μήνα] να κοπούν επίσης επιδόματα τύπου, "έγκαιρη προσέλευση", "πλύσιμο χεριών" κτλ, όπως κ τα τελείως απαράδεχτα, "δωρεάν εισιτήρια" [βλέπε Ολυμπιακή, ΟΣΕ], μειωμένη τιμή ρεύματος [ΔΕΗ] κτλ.
    να υπάρχει κατώτατο ημερομίσθιο/μισθός, αξιοπρεπής ως προς την διαβίωση του κάθε εργαζόμενου, κ βέβαια, πιο απλός κ σταθερός τρόπος ως προς την υποχρέωση της ασφάλειας.
    επίσης, να υπάρχει μόνον 1 μπόνους συμφωνημένο, ανάλογα με τους στόχους της εκάστοτε εταιρείας κάθε χρόνο.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ unfair 13/01/2012 12:45:46

      Φίλε unfair τα επιδόματα γρήγορης προσέλευσης, έγκαιρης προσαρμογής στις κλιματικές συνθήκες και ζεστού ποδόλουτρου αφορούν τους δυ. Στον ιδιωτικό δε νομίζω πως θα βρεις τέτοια επιδόματα, δε νομίζω πως θα βρεις καν επιδόματα. Μη τύχει και είσαι γυναίκα και γεννήσεις. Αν βέβαια είσαι δυ και κάνεις και δυο παιδιά, άνετα για 2-3 χρόνια δεν πατάς δουλειά και ο μισθός (αν πχ είσαι και δικαστικός, 3χίλιαρο για το επίδομα 'άναμμα τζακιού') πέφτει. Ξέρω, ξέρω, κοινωνικός αυτοματιστής....

      Νομίζω πως αρκετές εταιρίες έχουν ήδη προλάβει μέρος όσων λέγονται και έχουν προχωρήσει σε προσαρμογές σε μισθούς, κατώτατα όρια κλπ. Και στην Ελλάδα που η βιομηχανία έχει εξαφανιστεί οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι μικρές, 10-15 ατόμων και οι σχέσεις πιο προσωπικές, πολλές φορές γίνονται και στα γρήγορα αυτές οι προσαρμογές. Ολοι λίγο πολύ καταλαβαίνουμε αν η δουλειά μας πάει καλά και μπορεί να ανταποκριθεί. Δε σημαίνει πως σκύβεις το κεφάλι αλλά επειδή ακριβώς είναι τέτοια τα μεγέθη που τα περισσότερα μαγαζιά είναι μικρά και ξέρουμε τις δυνατότητές τους, καταλαβαίνεις που πάει και αν τα βγάζει πέρα. Και ανάλογα αυτορυθμίζονται κάποια πράγματα. Ευτυχώς ή δυστυχώς, έτσι λειτουργεί.

      • unfair avatar
        unfair @ Βούρδουλας 13/01/2012 13:36:26

        το σχόλιο μου, ήταν διακριτικό ως προς τις μισθολογικές δαπάνες του κράτους σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα κ βέβαια κ ως προς την μισθολογική μείωση που προσπαθεί το εδώ κεφάλαιο να περάσει με "διατάγματα".

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Βούρδουλας 13/01/2012 13:54:53

        Όπως πάντα εύστοχος, Βούρδουλα..

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ unfair 13/01/2012 12:53:36

      "για τον 13 κ 14 μισθό, είμαι υπέρ να κοπούν παντού ΜΕ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ να ενταχθούν μέσα στους υπόλοιπους 12 [πχ. μισθός 1.000/μήνα, δώρο 1.000, να γίνει 1.166,67/μήνα]"

      Μα ναι, με αυτόν τον τρόπο συμφωνούν οι περισσότεροι! Μόνο που οι κλεφτοκοτάδες της κυβέρνησης δεν εννοούν ακριβώς αυτό! Αντίθετα, εννοούν ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ 13ου και 14ου ΧΩΡΙΣ ένταξη τους στους 12, και επίσης εννοούν ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ 12ου, 11ου και 10ου μισθού, οσονούπω!

      Η εξαφάνιση 9ου και 8ου μισθού επέρχονται. Πάμε για 350 - 400 ευρώ καθαρά τον μήνα στην (πλατιά) βάση, σε μισθούς και σε συντάξεις!

      Ήδη έχουμε απωλέσει 20-40% από το ετήσιο εισόδημα.

      Ας το θέσουμε αλλιώς: Ας υποθέσουμε ότι με το σύνολο των μισθών (δλδ συμπεριλαμβανομένου 13ου και 14ου μισθού) ενός έτους μπορεί κάποιος να αγοράσει 15.400 πακέτα μακαρόνια τους ενός ευρώ το ένα:

      14 μισθοί x 1.100 ευρώ = 15.400 ευρώ = 15.400 πακέτα μακαρόνια

      Αν τώρα το ένα πακέτο ακριβύνει, λόγω πχ μιας υποτίμησης της αξίας του νομίσματος, και κοστίζει από την μια μέρα στην άλλη 100 ευρώ αντί για ένα (1,00), και μην πει κάποιος ότι "αυτά δεν γίνονται!", τότε, αντί για 15.400 πακέτα σε έναν χρόνο, μπορεί κάποιος να αγοράζει μόνο 154 πακέτα από τα ίδια μακαρόνια, με τον ίδιο μισθό, χωρίς αυτός να έχει υποστεί την παραμικρή μείωση!

      Ένας άλλος τρόπος για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα, είναι να κόβεις μισθούς και συντάξεις και να αυξάνεις την φορολογία, κάτι που γίνεται τώρα. Αντί να αυξάνεται η τιμή του πακέτου μακαρονιών, μειώνεται ο μισθός δραματικά. Η διαφορά είναι ότι αυτός ο τρόπος πετυχαίνει μόνο τους πιο αδύνατους, δλδ μισθωτούς, χαμηλοσυνταξιούχους, άνεργους, ενώ οι υπόλοιποι έχουν βγάλει τα χρήματα τους σε ασφαλείς φορολογικούς παραδείσους και περιμένουν σταθεροποίηση της κατάστασης για να τα ξαναφέρουν μέσα και να αγοράσουν ό,τι βρουν, για ένα κομμάτι ψωμί.

      Οι "φωστήρες" (προδότες/ανήθικοι/ξεφτύλες) της κυβερνητικής αλητείας απαντούν: "Μα τι θα τα κάνει κάποιος τόσα πολλά μακαρόνια;"

  8. η Dimi avatar
    η Dimi 13/01/2012 12:03:32

    Για τη συστηματική βεβήλωση και σύληση τάφων από λαθραίους στη χώρα μας, έχουμε ήδη γράψει. Oι λαθρο-μαφίες των κοιμητηρίων ξαναχτύπησαν. Αυτή τη φορά, με Φορτηγό! εισέβαλαν στο Γ΄ Κοιμητήριο Πειραιά, το μεγαλύτερο (και καλά φυλασσόμενo!!!) Κοιμητήριο της Ελλάδας. Βεβήλωσαν τάφους. Εκλεψαν λάδια, φρέσκα στεφάνια και λουλούδια (για πώληση στα φανάρια ως «ανθοδέσμες»), καντήλια, θυμιατά, ασημικά αφιερώματα, χαλκό*.
    Τα τέρατα αυτά, δεν έχουν ούτε όσιο ούτε ιερό. Και με τις απανωτές επιθέσεις και προσβολές, έχουν τη ψευδαίσθηση ότι θα μάς απονευρώσουν. Από τη Κυριακή αυτή, οι πλατείες αρχίζουν να γεμίζουν με τρελαμένους από θυμό Ελληνες. Ακομμάτιστους, απρογραμμάτιστους, ακαπέλωτους, αποφασισμένους. Αυτή τη φορά, όχι να λύσουν γόρδιους δεσμούς. Να κόψουν.

    *«Η τιμή του χαλκού έχει ξεπεράσει τα 8.500 δολ. ανά τόνο και ο τζίρος της παγκόσμιας βιομηχανίας σκραπ υπερβαίνει τα 85 δισ. δολ. Γι' αυτό έχει γίνει περιζήτητος από τους πωλητές παλιοσίδερων, πολλοί από τους οποίους αναθέτουν σε ομάδες Ρομά, κυρίως αλβανικής καταγωγής, τη βρώμικη δουλειά, της προμήθειας του μετάλλου με κάθε μέσο. Ετσι, οι κλοπές χαλκού και άλλων μετάλλων από κυκλώματα επιτήδειων μεταναστών και Ρομά έχουν εξελιχθεί σε μάστιγα για τη χώρα μας και σε διαβαλκανική μπίζνα. Ενδεικτικά, για τις διαστάσεις του προβλήματος -και εκτός συνόρων-, βουλγαρικά κυκλώματα άρπαξαν πριν εξαρθρωθούν περισσότερα από 320 κιλά χρυσό, 20 κιλά ασήμι και 1 κιλό πλατίνα από αποθήκη του τελεωνείου στο αεροδρόμιο της Σόφιας. Το ενδιαφέρον τους δεν είναι μόνο για ζητούμενα μέταλλα, αλλά και για καλώδια, εργαλεία από οικοδομές, μετασχηματιστές από εργοστάσια και κολόνες της ΔΕΗ, γραμμές και καλώδια του ΟΣΕ. Αλλά δεν την γλυτώνουν: καπάκια φρεατίων, βάνες ύδρευσης χωραφιών, ακόμη και καμπάνες (χρησιμοποιούν ανυψωτικά μηχανήματα), κολυμπήθρες από εξωκλήσια και μεταλλικά σκεύη από νεκροταφεία.»
    (~Enet.gr | Aρθρα και Στήλες: “Στην εποχή του χαλκού”(απόσπασμα) 13/1/2012)

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ η Dimi 13/01/2012 12:19:13

      Ὀρέ πού πᾶμε ρέεεε!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/01/2012 15:36:21

        Δεν υπάρχει Ανάσταση χωρίς Μεγάλη Παρασκευή.

  9. EΥΑ avatar
    EΥΑ 13/01/2012 12:11:55

    !!!

  10. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/01/2012 12:15:57

    ...γιατί βγάλαμε τό Θεό ἀπό τή ζωή μας...!

  11. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 13/01/2012 12:36:34

    To άρθρο παρουσιάζεται ως αντικειμενικό..θέτει όλους τους εργαζόμενους ως συμπαγή κοινωνική ομάδα απέναντι στους τροϊκανούς...μόνο που δεν είναι έτσι...τι σχέση ο παχυλά αμοιβόμενος (ακομα και μετά τις μειώσεις) εφοριακός που κάνει λευκή απεργία, δεν συλλέγει φόρους και δεν κινδυνεύει να απολυθεί με τον υπάλληλο εταιρείας που δέχεται μείωση μισθού χωρίς αντίρρηση, και συνεχίζει να δουλεύει πιο έντονα ώστε να μην απολυθεί?

    Ακόμα και ένας ΔΥ μπορεί να καταλάβει ότι από το 1,200,700 ανέργους μόνο οι 700 προέρχονται από το δημόσιο τομέα (και μάλιστα είναι έφεδροι)...
    Δεν μάτωσαν όλοι το ίδιο, μη περιμένουμε λοιπόν κοινούς αγώνες...

    Όσο δεν λέμε αλήθειες, όσο επιμένουμε στην υποκρισία, μη περιμένουμε κοινωνική αλληλεγγύη..

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Φακ Κωστας 13/01/2012 13:09:42

      Συμφωνώ απολύτως μαζί σου Κώστα Φακ.

      Ως ιδιωτικός υπάλληλος έχω να πω τα εξής:

      - ΔΕΝ είμαι ΜΟΝΙΜΟΣ! Αν στραβωξυπνήσει το αφεντικό μπορεί να με σουτάρει ότι ώρα θέλει!
      - ΔΕΝ έχω τόσες αργίες που έχουν οι ΔΥ! Μόνο όσες προβλέπονται!
      - ΔΕΝ παίρνω ένα κάρο επιδόματα για κάθε λογής ανοησίες γιατί απλά είναι μέρος της δουλειάς μου κι όχι εξτρά.
      - ΔΟΥΛΕΥΩ 8ωρο! Όχι 7 ή 7,5 ώρες την ημέρα!
      - ΑΝ πάρω άδεια από την σημαία, 2-3 φορές θα βγω στη σέντρα!
      - Μετά από 10 χρόνια στην ίδια δουλειά, έχω φτάσει μετά βίας τα 1100€ καθαρά κι ας είμαι παντρεμένος 8 χρόνια με παιδί 3 ετών. Δεν παίρνω 1200 καθαρά και άλλα 4 χιλιάρικα από πίσω ως "επιδόματα"!
      - ΑΝ δεν δουλέψω δεν θα φάω. Και δεν υπάρχει περίπτωση να μου δώσουν μια εργασία και να μην την κάνω (αν θέλω ας κάνω κι αλλιώς).
      - ΔΕΝ με διόρισε κανείς από την πίσω πόρτα. Πέρασα συνέντευξη ανάμεσα σε πολλούς και πολλές και με προσέλαβαν για τα προσόντα μου που με έβαλαν να τους αποδείξω ότι έχω κι όχι επειδή "έχω μπάρμπα στην Κορώνη".
      - Το πρωί πάω στην ώρα μου (7 π.μ.) και φεύγω στην ώρα μου (3 μ.μ.). Δεν πάω στις 8,30 και φεύγω από τις 12.

      Να συνεχίσω; Λοιπόν εμένα γιατί να μου κόψουν τα δώρα και την άδεια έχοντας ανά πάσα στιγμή έναν πέλεκυ πάνω από το κεφάλι μου; Ποιός μπορεί να συγκρίνει τους ΙΔ με τους ΔΥ; Κι αν οι ΙΔ χαιρόντουσαν με τα δεινά των ΔΥ, κακώς το έκαναν γιατί θα ερχόταν και η σειρά τους αλλά από την άλλη δεν μπορεί να ρωτάς έναν ΔΥ πόσα παίρνει και να σου λέει 1000€ κι από πίσω να παίρνει και "επίδομα θέρμανσης μηχανής" ή "πλυσίματος χεριών"! ΕΛΕΟΣ.

      ΥΣ: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Δεν χάρηκα εγώ προσωπικά για τα δεινά των ΔΥ. Επομένως αν θέλετε να αναζητήσετε ευθύνες ρωτήστε αυτούς που χάρηκαν. Επίσης δεν ισχυρίζομαι ότι ΟΛΟΙ οι ΔΥ είναι έτσι. Η πληροφόρηση που έχω επάνω σ' αυτό το θέμα είναι από προσωπική εμπειρία δικών μου ανθρώπων που δουλεύουν στο Δημόσιο ή από αυτά που διαβάζω στο Διαδίκτυο.

  12. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/01/2012 13:16:13

    Δέν ὑπάρχει ἀνάγκη γιά ἀλληλεγγύη ἀπό τούς κάτω πρός τούς πάνω,ἀλλά ἀπό τούς ἒχοντες πρός τούς μή ἒχοντες. Ὃπου ''ἒχοντες'',δέν ἐννοῶ τούς πλούσιους καί τούς βολεμένους,ἂστους αὐτούς δέν καταλαβαίνουν-ἐκτός λίγων ἐξαιρέσεων- ἐννοῶ τούς ἀπλούς ἀνθρώπους οἱ ὁποίοι εἶναι σέ λίγο καλύτερη μοίρα ἀπό κάποιους ἂλλους πού ἒτυχε νά μήν εἶναι. Ἀλλίμονο λοιπόν ἂν δέν ὑπάρχει καί ἡ κοινωνική ἀλληλεγγύη,τί ἂλλο μᾶς ἒμεινε πιά;

  13. Geros avatar
    Geros 13/01/2012 14:08:34

    Καταλαβαίνω την θλίψη που φέρνει η κρίση αλλα πρέπει να αποδεχτούμε κάποια πράγματα αν θέλουμε να ξεφύγουμε από την κατάσταση που βρισκόμαστε.
    1. Εμείς οι Έλληνες οδηγήσαμε την χώρα στην κατάσταση που βρίσκεται .
    Το κάναμε συμμετέχοντας στο φαγοπότι , κλείνοντας το μάτι σε αυτούς που συμμετείχαν στο φαγοπότι , ψηφίζοντας πολιτικούς που εκπροσωπούσαν το φαγοπότι ,βάζοντας το ατομικό μας συμφέρον πάνω από το εθνικό , μεγαλώνοντας τα παιδιά μας με το παράδειγμα του ατομισμού μας , αδιαφορώντας για την νομιμότητα όταν αυτή δεν μας συνέφερε και εμμένοντας σε αυτήν όταν μπορούσαμε να αποκομίσουμε και το πιο ελάχιστο όφελος , φωνάζοντας "θέλουμε αξιοκρατία" την ώρα που βάζαμε μέσο να μπούμε στο δημόσιο , ζητώντας από το κράτος να είναι εκεί όταν πλημμυρίσει το ρέμα αλλά να είναι απών όταν χτίζαμε το αυθαίρετο στο ρέμα και γενικά δημιουργώντας μια κοινωνία δυσλειτουργική , αντιπαραγωγική και διεφθαρμένη.
    2. Οι ξένοι δεν κοιμούνται και ξυπνάνε με μόνη σκέψη στο μυαλό πως θα μας βλάψουν .
    Το μονο που κάνουν είναι να προτάσσουν τα δικά τους συμφέροντα από τα δικά μας , πράγμα απόλυτα θεμιτό και φυσιολογικό. Για ποιο λόγο θα έπρεπε κάθε τους κίνηση να εμπεριέχει την προάσπιση των εθνικών συμφερόντων της Ελλάδος ? Μήπως η κάθε μας κίνηση προασπίζει τα δικά τους συμφέροντα? Νοιαστήκαμε για τα συμφέροντα των άλλων λαών των Βαλκανίων όταν άνοιξαν τα σύνορα ή εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο την φτώχεια τους καμαρώνοντας και από πάνω για την δεσπόζουσα θέση μας στα Βαλκάνια? Ο καθένας όπως έστρωσε θα κοιμηθεί , όταν τρώγανε οι αγρότες τα Γερμανικά λεφτά των επιδοτήσεων (χαρισμένα λεφτά παρακαλώ) σε μπαρ παρέα με οικονομικά εξαθλιωμένες ανατολικές τότε ο κόσμος δεν ήθελε το κακό μας?
    3. Την κρίση της Ελλάδας οι πολίτες της Ελλάδας θα την πληρώσουν.
    Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές , μαγικές λέξεις (state of necessity) που τις λες και ξεχνιέται το χρέος σου. Αν αποπληρώσουμε το χρέος θα πρέπει να ζούμε με λιγότερα για σειρά ετών , αν χρεοκοπήσουμε θα πρέπει να ζούμε με ακόμα λιγότερα για σειρά περισσοτέρων ακόμα ετών. Με το να λέμε "εγώ δεν φταίω , δεν πληρώνω" το μονο που κάνουμε είναι να αρνιούμαστε την πραγματικότητα και να φορτώνουμε ακόμα μεγαλύτερα βάρη στις πλάτες αυτών που φταίνε λιγότερο ακόμα και από εμάς , είναι πράξη ατομισμού , είναι έκφραση της ίδιας αντικοινωνικότητας που μας οδήγησε ως εδώ. Φυσικά ο καθένας μας θα ήθελε να την πληρώσουν οι πλούσιοι και να μην πειραχτούν οι φτωχοί αλλα δεν έχει φτιαχτεί οικονομικό σύστημα στον πλανήτη που θα μας έδινε τα εργαλεία να κάνουμε κάτι τέτοιο , τα βάρη αργά ή γρήγορα πάνε στην βάση της πυραμίδας , όποιος λέει το αντίθετο απλά λαϊκίζει.
    Όταν θα συνειδητοποιήσουμε αυτές τις αλήθειες τότε θα μπορέσουμε να βάλουμε την κρίση πίσω μας και να δημιουργήσουμε μια κοινωνία που δεν θα οδηγείται μαθηματικά σε κατάρρευση κάθε φορα που θα κόβονται τα δανεικά.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Geros 13/01/2012 14:18:04

      Συμφωνῶ καί ἐπαυξάνω:!!!

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Geros 13/01/2012 16:41:29

      Μπράβο φίλε, έχεις απόλυτο δίκιο. Ξέχασες, βέβαια, να μας πεις, ότι εμείς οι Έλληνες, με την σιχαμένη συμπεριφορά μας, το φαγοπότι και τον κακό αγρότη, που χούφτωνε την φτωχή Ουκρανή μπαρόβια, ευθυνόμαστε, και βέβαια συλλογικά, για το έλλειμα της Ιταλίας, της Ισπανιας, της Γαλλίας, της Πορτογαλίας, της Ιρλανδίας, της Ουγκάντας, της Ζιμπάμπουε, και, ας μην το ξεχνάμε, για το ΔΙΑΓΑΛΑΞΙΑΚΟ εξωτερικό χρέος των Βασιλιάδων των Υπέροχων Δημοσιονομικών, των ΗΠΑ, με 15.000.000.000.000 $, σε λέξεις: Δεκαπέντε Τρισεκατομμύρια Δολάρια!

      Αλλά όμως, γιατί να το τραβάμε τόσο μακρυά βρε αδερφέ; Άκου να δεις τι θα κάνουμε: Αναλαμβάνω ΕΓΩ, προσωπικά, ΟΛΟ το εξωτερικό χρέος της χώρας, και μια που το αποφάσισα, αναλαμβάνω και το έλλειμα. Σε ενημερώνω λοιπόν με πάσα ειλικρίνεια και ξεσκεπάζω αυτή την στιγμή τον δόλιο και απατεώνα εαυτό μου και δηλώνω ενώπιον της πατρίδας:

      ΕΓΩ ΤΑ ΕΦΑΓΑ !!!

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Geros 13/01/2012 16:42:35

      Πόσο έτσι όπως ακριβώς τα λες είναι τα πράγματα και πόσο μας αρέσει να κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας και να βρίσκουμε απίστευτες δικαιολογίες.

      "Οι ξένοι δεν κοιμούνται και ξυπνάνε με μόνη σκέψη στο μυαλό πως θα μας βλάψουν ". Ολα σε μια πρόταση.

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ Βούρδουλας 13/01/2012 17:17:44

        Δεν γνωρίζεις αρκετούς ξένους φίλε μου. Φυσικά και "δεν κοιμούνται και ξυπνάνε με μόνη σκέψη στο μυαλό πως θα μας βλάψουν", δεν είναι κιόλας απαραίτητο, όμως τι μπορεί να μας πει αυτό; Οι δομές που έχουν χτίσει "διάφοροι ξένοι" φτάνουν και περισσεύουν για να εξαθλιώσουν το πληθυσμό του πλανήτη σε μερικούς μόνο μήνες, χωρίς αυτοί να χρειαστεί να βρέξουν ούτε μια τρίχα από την βλεφαρίδα τους με δάκρυα. Ότι αν οι περιστάσεις οδηγήσουν σε ανάγκη για λήψη απόφασης στο δίλημμα "να πεθάνουν από πείνα 10 Έλληνες πολίτες ή να χάσω εγώ την Mercedes μου" το 90% των "ξένων" για τους οποίους μιλάς, θα αποφασίσει υπέρ της Mercedes, προφανώς δεν σου λέει κάτι. Με στεναχωρεί αφάνταστα που δεν μπορείτε να δείτε τους κουκουλωμένους με φουλάρια "αγνότητας και τιμιότητας" ξένους (μεγαλο)κλέφτες και (μεγαλο)απατεώνες, και επιλέγετε το ανήλεο αυτομαστίγωμα, καθώς και το μαστίγωμα των πιο αδύναμων αυτής της κοινωνίας, προς όφελος μιας ήδη ζάπλουτης ελίτ.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Πεπόνης 13/01/2012 18:34:44

          Ενώ ο ουδεπόποτε παρτάκιας και αλτρουϊστής Ελληνας όταν του τεθεί το δίλημμα φίλε Πεπόνη, 'να πεθάνουν από πείνα 10 τάδε πολίτες ή να χάσω εγώ την Mercedes μου' θα δώσει όχι μόνο τη μερσεντές αλλά και τη γυναίκα του μαζί.

          Θα σου έλεγα και θα μου έλεγα να δούμε λίγο καλύτερα τους δικούς μας 'κουκουλωμένους με φουλάρια “αγνότητας και τιμιότητας” (μεγαλο)κλέφτες και (μεγαλο)απατεώνες'. Φαντάζομαι θα έχεις κάμποσους κι εσύ να απαριθμήσεις.

          Τέλος, αν έκανα αναφορά στη συγκεκριμένη πρόταση, είναι γιατί γνωρίζω σχεδόν ΜΟΝΟ 'ξένους'. Μην πεις το εύκολο 'τότε δεν τους ξέρεις καλά', θέλω να σε προλάβω σε κάτι τέτοιο, θα απαντήσω εξίσου εύκολα 'επειδή τους ξέρω πολύ καλά το λέω'.

          • Πεπόνης avatar
            Πεπόνης @ Βούρδουλας 13/01/2012 19:17:49

            Τότε μάλλον δεν ξέρεις τόσο καλά τους Έλληνες, αφού γνωρίζεις "σχεδόν μόνο ξένους". Όσα όμως εγχώρια λαμόγια κι αν υπάρχουν, δεν προσπαθήσαμε εμείς να εξολοθρεύσουμε τον πλανήτη, τρεις φορές οι Γερμανοί, οι Αμερικάνοι ακόμα, οι Γάλλοι, οι Ολλανδοί, οι Βέλγοι, σε μικρότερο βαθμό, για τα δικά τους οφέλη.

            Αυτά που εμείς δυνητικά μπορούμε να πράξουμε ενάντια σε τρίτους, αποτελεί για άλλους θεσμό για τον οποίο είναι κιόλας περήφανοι. Δεν πουλάω εγώ όπλα σε τριτοκοσμικούς, και, βέβαια, ότι κι αν λες, δεν συγκρίνεται η λαμογιά της Μέρκελ ακόμη και με του πιο απατεώνα Έλληνα πρωθυπουργού. Τα μεγέθη απλά δεν συγκρίνονται. Μικροκλέφτες εναντίον οργανωμένης μαφίας.

            Αν είναι δυνατόν να συζητάμε ακόμη αυτά τα πράγματα!

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Πεπόνης 13/01/2012 20:02:01

            Οκ, ό,τι πεις, δεν έχω λόγο και δε μ' ενδιαφέρει να σου αλλάξω τη γνώμη, εδώ λέμε τις απόψεις μας, είναι καλό να ανταλλάσσονται. Απλά έχω βαρεθεί ξέρεις να κυνηγάω φαντάσματα.

            Και δεν ξέρω αν και πριν 6-7-8 χρόνια θα έλεγες τα ίδια. Τότε που αρκετά μεγάλη πλειοψηφία συμπολιτών μας ζούσε στη νιρβάνα και τη μακαριότητα των έτοιμων που σέρβιραν οι χαχόλοι ξένοι. Θα ήταν φαίνεται και τότε σχέδιό τους για να μας κοιμίσουν και να μας ξεπαστρέψουν. Και εμείς, πέσαμε στη φάκα. Αυτός είναι ο στόχος, είναι φανερό.

            'Αν είναι δυνατόν να συζητάμε ακόμη αυτά τα πράγματα'. Σα να μου λες 'είσαι ηλίθιος που δεν το καταλαβαίνεις'. Θα είμαι πραγματικά αγενής αν σου το επιστρέψω ;

          • Πεπόνης avatar
            Πεπόνης @ Βούρδουλας 14/01/2012 02:55:48

            Χίλια συγνώμη! Και βέβαια δεν εννοούσα αυτό που φαντάστηκες! Όμως, δεν αντέχω, δεν αντέχεται! η "καραμέλα" με τους κακούς Έλληνες που είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για όλα τα δεινά τους!

            Ποιοί; Η μάνα μου; Η μάνα σου; Η αδερφή μου; Ο μπατζανάκης σου; Και η Μέρκελ; Οι συμφωνίες της; Το ότι ακόμη "βγάζει" τεράστια κέρδη από την δυστυχία μας; Τιμωρία από τους Θεούς;

            Όταν τα πράγματα πήγαιναν "καλά" για την Ελλάδα, ήμουν από τους ελάχιστους που προσπαθούσαν να πατήσουν φρένο. Φαντάζεσαι πόσο εύκολο ήταν αυτό;

            Από αυτό το σημείο όμως, του Έλληνα που είδε χρήμα και του γυάλισε το μάτι (και τι δεν έχω ακούσει, μέχρι και ότι η Ελλάδα είναι ευλογημένη χώρα και δεν της συμβαίνει ποτέ τίποτα...), μέχρι το άλλο άκρο, του "μόνο οι "Έλληνες φταίνε, οι υπόλοιποι είναι αγγελούδια" - υπάρχει μια απόσταση όση από το Καρπενήσι μέχρι το Βλαδιβοστόκ!

            Αρνούμαι ότι "μαζί τα έφαγα". Σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο.

            Ακόμη και αν δεχτούμε την συνυπευθυνότητα, υπάρχει τεράστια διαφορά από το "τα πήρα επειδή μου το επέτρεψαν" από το "τα άρπαξα, παρόλο που δεν με άφηναν, τους έκανα στην πάντα και τους τα άρπαξα". Δεν βρίσκεις;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Πεπόνης 14/01/2012 10:18:35

            h--p://www.antinews.gr/2010/04/30/42988/

          • Geros avatar
            Geros @ Πεπόνης 14/01/2012 11:25:46

            Πεπόνης , ζούμε σε έναν ανταγωνιστικό , σκληρό κόσμο , σε αυτό το παιχνίδι είναι μέσα θέλει δεν θέλει και η Ελλάδα . Κανεις δεν είπε ότι οι άλλοι είναι αγγελούδια , αυτοί φταίνε για τα δικά τους τα ελλείμματα και τα χρέη , προσπαθούν να αυξήσουν τις σφαίρες επιρροής τους , αγωνίζονται να πάρουν μεγαλύτερο μερίδιο των πόρων. Αυτό δεν κάνουμε και εμείς ? Γιατί όταν είμαστε μπροστά στο παιχνίδι λέμε μπράβο μας και όταν χάνουμε φταίνε οι αντίπαλοι ?
            Η μάνα σου η αδελφή σου και ο μπατζανάκης σου είναι η Ελλάδα , αυτοί ψήφιζαν σε Εθνικές , δημοτικές , ευρωεκλογές , εσωκομματικές , συνδικαλιστικές και φοιτητικές εκλογές τα τελευταία 40 χρονια , και αν δεν ψήφιζαν πάλι πρόβλημα τους είναι. Όλοι μας συμβάλουμε στο ποσοστό που μας αναλογεί και φυσικά έχουμε μερίδιο ευθύνης για το τελικό αποτέλεσμα.
            Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται λέγαν οι αρχαίοι , μην κατηγορείς λοιπόν τον άνθρωπο που είδε το πεσμένο δένδρο και πήρε ξυλα για το τζάκι του , ψάξε να βρείς την ασθένεια που είχε το δέντρο και έπεσε. Αν πιστεύεις ότι το δέντρο που λέγεται Ελλάδα δεν έπεσε μονο του αλλα κάποιος το πριόνιζε έχεις δίκιο και εγώ πιστεύω ότι κάποιος το πριόνιζε αλλα αυτό σε τίποτα δεν μειώνει την ευθύνη μας , όλοι πριονίζουν τα δέντρα των άλλων σε αυτό το δασος που λέγεται πλανήτης γη , και εμείς το ίδιο κάναμε όταν μας έπαιρνε. Η ευθύνη μας σαν Έλληνες ήταν να μην επιτρέψουμε κάτι τέτοιο και σε αυτό μας το καθήκον σταθήκαμε κατώτεροι των περιστάσεων.

  14. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 13/01/2012 17:46:12

    Ας μου επιτραπεί να διαφωνήσω με το νόημα της αναρτήσεως, αφού διαπνέεται από έωλα υπονοούμενα:
    Ότι κάποιοι "άλλοι" καταδικάζουν σε φτώχεια σχεδόν όλους τους Έλληνες, αφού τους "σαλαμοποιήσουν" πρώτα.
    Ότι, ως θεσμός, ο 13ος και 14ος μισθός είναι λογικός.
    Και ότι η, λόγω κρίσεως,ανάγκη περικοπών είναι δόλια.

    Ως προς τους "κάποιους", έστω και αν τους συγκεκριμενοποιήσει στην αήθη, κατ'εμένα τουλάχιστον, φάρα των πολιτικών, δεν θα με πείσει ότι οι "άλλοι', εμεις, είμαστε άμοιροι συλλογικών ευθυνών για την ύπαρξη τους. Οι πολιτικοί είναι ο καθρέφτης των βαθύτερων (χάρη στην κρυφή ψήφο) επιθυμιών μας, εν προκειμένω της λαμογιάς και της ιδιοτέλειας. ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ;

    Ο 13ος και 14ος μισθός είναι ευκαιριακά "δώρα" της έχουσας κοινωνίας (εργοδότες) προς την μη έχουσα (εργαζόμενοι). Πρωτοδόθηκαν περιστασιακά, στις αρχές του 20ου αιώνα και γενικεύτηκαν αργότερα. Στερούνται, όμως, σοβαρότητας: Από πότε ο δωρολήπτης ΑΠΑΙΤΕΙ την καταβολή του δώρου; Άρα, είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ, ο οποίος ώφειλε να συνυπολογίζεται στον μηνιαίο μισθό. Ας ελπίσουμε ότι, η κρίση θα εξορθολογίσει το θέμα.

    Από ενάμισυ χρόνο τώρα, γράφω και ξαναγράφω εδώ, ότι το ζητούμενο ΟΛΩΝ των μέτρων, που λήφθηκαν ή θα ληφθούν για την κρίση, είναι η επιδιόρθωση της ζημιάς, που έγινε στην ανταγωνιστικότητά μας, εν γένει, στην διάρκεια των τελευταίων 12 (πλέον) ετών: Την ώρα, που οι "χαζογερμανοί" κλπ, ακόμα και οι Ελβετοί, δεχόντουσαν αυξήσεις 1% ετησίως, εμείς στραβομουτσουνιάζαμε με 5% (χώρια τις παροχές, επιδόματα κλπ). Σύνολο "ζημιάς": 40%. ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ. Τώρα πρέπει ΑΜΕΣΩΣ να διορθώσουμε. Συνεπώς, χοντρά-χοντρά, ο μέσος Έλληνας ΠΡΕΠΕΙ να γυρίσει 40% "πίσω" (ή να πετύχει ΑΜΕΣΩΣ αντίστοιχη αύξηση ανταγωνιστικότητας με άλλο τρόπο -Ιδού η Ρόδος...). Άρα, άλλη λύση από το να μειωθεί ΚΑΙ ο μισθός του ΙΥ ΚΑΙ του ΔΥ ΚΑΙ του συνταξιούχου ΚΑΙ του γιατρού ΚΑΙ του δικηγόρου και του ελεύθερου επαγγελματία δεν υπάρχει.

    "Ανάγκα και Θεοί πείθονται" !

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ ΠΗΛΕΑΣ 13/01/2012 18:31:14

      Μα, ποιός αρνείται, αν όχι την συλλογική ευθύνη στην δημιουργία του προβλήματος, τουλάχιστον την συλλογική ευθύνη στην λύση του; Είμαι βέβαιος ότι αν ψάξεις όλη την επικράτεια, δεν θα βρεις ούτε έναν πολίτη αυτής της χώρας, που να μην συμφωνεί να συνεισφέρει ό,τι μπορεί, ώστε να επανέλθει η αξιοπρέπεια και η ζωή σε αυτόν τον τόπο. Βλέπεις, όμως, εσύ, να συνεισφέρουν όλοι οι πολίτες; Βλέπεις τον Παπαδήμο να λέει ότι θα κόψει έστω τον μισθό του από το πανεπιστήμιο; Βλέπεις κανένα από τα υπόλοιπα ρεμάλια να ενοχλούνται έστω για τα μάτια του κόσμου για τους παχυλούς μισθούς τους; Βλέπεις κανέναν από τους έχοντες να συνεισφέρουν; Από τους κοινούς απατεώνες, που ανήκουν σε κανονικές φυλακές αν είμασταν κράτος δικαίου, που συμφωνούμε ότι θα έπρεπε να είμαστε, όπως οι μαφιόζοι σε νόμιμες και παράνομες μπίζνες; Βλέπεις δίκαιη κατανομή των θυσιών;

      Όχι αγαπητέ. Δεν μας ενοχλούν τα σκληρά μέτρα. Μαε ενοχλούν τα ΑΔΙΚΑ μέτρα. Μας έχουν αηδιάσει τα άδικα μέτρα!

  15. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 13/01/2012 23:02:29

    Έχεις απόλυτο δίκαιο. Αν καταφέρναμε να αποκτήσουμε εμπνευσμένους και ανιδιοτελείς εκπροσώπους μας στην πολιτική σκηνή μας, δεν βλέπω τι δεν θα μπορούσε να διορθωθεί. Σε τέτοιες στιγμές, η συναισθηματική φόρτιση όλων μας επιτρέπει τα πάντα, ακόμα και όσα υπέροχα πάψαμε να βιώνουμε ή να εκφράζουμε πια. Αλλά πώς; Με ποιόν;
    Η ωμή πραγματικότητα γίνεται ακόμα χειρότερη με την "εσωτερική υποτίμηση", που επιχειρείται και η οποία επιπίπτει επί ορισμένων, μόνο, επαγγελματικών κλάδων, επιτείνοντας την αίσθηση αδικίας. Έχω επανηλλειμμένως σχολιάσει επ'αυτού.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.