#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/04/2010 13:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα μας τρελάνουν τελείως: Οι δηλώσεις Παπακωνσταντίνου έφθασαν τα spreads στο φεγγάρι



Διαβάστε τι δήλωσε ο λαλίστατος κ. Παπακωνσταντίνου στην Ουάσιγκτον.
«Όσοι ποντάρουν στη χρεοκοπία μας θα χάσουν και το πουκάμισό τους».
Τι είπε πάλι ο ποιητής...
Αυτοί έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν τελείως, εδώ κ. Παπακωνσταντίνου οι κερδοσκόποι κάνουν ¨πάρτυ" με την Ελληνική οικονομία και τα Spreads, παίζουν μπιλιάρδο στην πλάτη μας και εσύ μας μιλάς για πουκάμισα..
Κοίτα κ. Παπακωσταντίνου μην μας "πάρουν και τα σώβρακα", έτσι που τα κατάφερες .
Επ ευκαιρία αφιερώνω το πιο κάτω τραγουδάκι στον κ. Παπακωνσταντίνου:
" ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΜΟΥ"


http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/04/to_26.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. γιαννης αγιαννης avatar
    γιαννης αγιαννης 26/04/2010 13:37:21

    πλασματικη ηταν η ανοδος των spreads...κοινη συνενεσει...με τα λαμογια των ξενων οικων αξιολογησις..και χρηματοδοτησις....την διαφορα την μοιραζονται οι κυβερνωντες...με τα φιλαρακια τους σε μακρινους παραδεισους...για αυτο τον λογο δεν αφησαν τον Ρωσο και τον κινεζο να πλησιασουν...παρ'ολο που οι οροι ηταν πολυ πιο ευνοικοι....ειναι πολλαααα τα λεφτα...καπιοι γινανε δισεκατομυριουχοι το τελευταιο 4μηνο....

  2. Νίκος avatar
    Νίκος 26/04/2010 13:37:28

    Το ξαναλεω: οπως και να το ζυγισουμε, ειναι βλακες. νομιζουν οτι απευθυνονται σε ...ΠΑΣΟΚους του εσωτερικου μετωπου.
    Τι να πεις, μωραινει Κυριος ους βουλεται απωλεσαι, αλλα θα απωλεσθωμεν απαξαπαντες.

  3. fit for fun avatar
    fit for fun 26/04/2010 13:41:33

    Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
    είσαι τόσο ηλίθιος που θα βρεθείς στη Θράκη.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ fit for fun 26/04/2010 14:38:37

      ΚΑΛΟ!!! ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ;

    • aengus avatar
      aengus @ fit for fun 26/04/2010 15:29:00

      ΡΕΣΤΑ!!!!!

  4. Lewnidas avatar
    Lewnidas 26/04/2010 13:59:07

    για αυτο το spread εφτασε στο 700. οι ανθρωποι ειναι εκτος πραγματικοτητας

  5. Paris avatar
    Paris 26/04/2010 16:02:47

    Κι ακόμα μερικοί προσπαθούν να μας πείσουν ότι η προσφυγή στο ΔΝΤ ήταν θετική και ότι αδικα το δαιμονοποιουμε με μύθους!
    http://agrupnoipolites.wordpress.com/2010/04/26/imf-7-truth-and-lies/

  6. NONOS avatar
    NONOS 26/04/2010 18:59:01

    ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟ ΣΚΑΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΤΡΩΝ ΚΑΙ ΣΚΑΝ ΚΑΚΟ ΨΩΦΟ ΝΑΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΛΑ