#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/02/2013 13:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα μας πείτε επιτέλους κ.Μιχαλολιάκο ποιος είναι ο συλληφθείς Χρυσαυγίτης που έπιασε η ΕΛΑΣ;



Εμείς ήμασταν σίγουροι από την πρώτη στιγμή. Αφήσαμε όμως, στον κ.Μιχαλολιάκο λίγο χρόνο για να το σκεφτεί. Δείτε τις φωτογραφίες που σας παραθέτουμε και βγάλτε τώρα τα συμπεράσματά σας. Ο ένας από τους δύο Χρυσαυγίτες που έπιασε η ΕΛΑΣ προ ημερών με οπλισμό, είναι αυτός  που στεκόταν δίπλα από τον κ.Μιχαλολιάκο, στην προ εβδομάδων συγκέντρωση που έκανε στο κέντρο της Αθήνας. Αξιοσημείωτο είναι επίσης, και γεννά ερωτηματικά, το γεγονός ότι έως τώρα ουδείς από την ΕΛΑΣ “φρόντισε” να διαρρεύσει κάτι για την “πολιτική” δραστηριότητα του Παναγιώτη Δράκου, και πόσο κοντά ήταν στον Μιχαλολιάκο. Από τις φώτο πάντως, φαίνεται πως παραείναι κοντά του, τουλάχιστον στην εξέδρα, μόλις δυό-τρία μέτρα.



Η ομοιότητα με τον εξ αριστερών Χρυσαυγίτη, στην εξέδρα μπροστά από τη λέσχη αξιωματικών, στις 2-2-2013, δεν είναι απλά εκπληκτική. Είναι σαν να πρόκειται -ίσως;- για τον δίδυμο αδελφό του συλληφθέντα. Αν προσέξετε μάλιστα τις φωτογραφίες της Σήμανσης της ΕΛΑΣ και αυτές του Χρυσαυγίτη στη συγκέντρωση, θα διακρίνετε πεντακάθαρα στο πρόσωπό τις δύο ελιές που έχει στη μύτη του ο Χρυσαγίτης. Για να μην μιλήσουμε για αυτό που ονομάζουν οι ειδικοί το “μοναδικό αποτύπωμα” του προσώπου του κάθε ανθρώπου, τα αυτιά. Όσον αφορά τα μάτια, αυτά κρύβονται κάτω από το καπελάκι στην φωτογραφία από τη συγκέντρωση.  Με έναν μικρό φωτισμό όμως μπορείτε να διακρίνετε ότι και το σχήμα των ματιών του είναι το ίδιο. Υπάρχουν επίσης, και κάποια σημαδάκια στο πρόσωπο που επίσης φαίνονται σε όλες τις φωτογραφίες.

Σήμερα, πληροφορίες έφεραν τους δύο Χρυσαγίτες ως μέλη της άτυπης προσωπικής φρουράς βουλευτή της Χρυσής Αυγής. Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, ποιου είναι άραγε; Όλα δείχνουν πάντως, ότι τουλάχιστον ο ένας εξ' αυτών δεν πρόκειται για τυχαίο πρόσωπο μέσα στην ΧΑ. Άλλωστε, σίγουρα δεν θα τον έβαζαν σε κεντρικές εκδηλώσεις τους να στέκεται δίπλα στον αρχηγό. Καλό είναι λοιπόν, ο τελευταίος να πει περί ποίων πρόκειται. Από την πλευρά της επίσης, η ΕΛΑΣ καλό θα είναι να δώσει στη δημοσιότητα (όπως κάνει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις) περαιτέρω πληροφορίες γύρω από αυτά τα άτομα. Διότι, είναι σίγουρο ότι ξέρει ποιοι ακριβώς είναι. Σε αντίθετη περίπτωση, θα κατηγορηθεί από τους διάφορους Συριζαίους -και όχι μόνο- ότι κάνει τα στραβά μάτια στη ΧΑ.



Όπως έγινε γνωστό μετά από ανακοίνωση της ΕΛΑΣ στις 14-02-2013 τα δύο άτομα που συνελήφθησαν (και οι δύο Χρυσαυγίτες), πιάστηκαν για “κατοχή όπλων στις 05-02-2013 στο Χαϊδάρι Αττικής. Πρόκειται για τους Δράκο Παναγιώτη του Θεόδωρου και της Βασιλικής, που γεννήθηκε το1986 στην Κόρινθο, και Χαϊδά Γρηγόριο-Λουκά του Παναγιώτη και της Ελένης, που γεννήθηκε το 1994 στην Κόρινθο”. Οι δύο ημεδαποί, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΑΣ, “κατελήφθησαν βραδινές ώρες της (05-02-2013) από αστυνομικούς να κινούνται στην περιοχή του Χαϊδαρίου Αττικής, με όχημα το οποίο δεν έφερε την πίσω κρατική πινακίδα κυκλοφορίας. Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε σε αυτούς βρέθηκαν: Στην κατοχή του 27χρονου, ένα (1) πιστόλι ZASTAVA με 4 φυσίγγια, ένα (1) πτυσσόμενο γκλοπ και ένας (1) σουγιάς. Στην κατοχή του 19χρονου, ένας πτυσσόμενος σουγιάς, ένα (1) πτυσσόμενο γκλοπ, ένα (1) ζευγάρι γάντια και μία (1) κουκούλα τύπου full face. Στο χώρο αποσκευών του οχήματος δύο (2) κράνη μαύρου χρώματος”.

“Η δημοσιοποίηση των στοιχείων ταυτότητας και των φωτογραφιών των παραπάνω ατόμων πραγματοποιείται επειδή ενδέχεται να έχουν συμμετάσχει σε κακουργηματικές πράξεις για τις οποίες διενεργείται προανάκριση από Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας και αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, των ανηλίκων, των ευάλωτων ή ανίσχυρων πληθυσμιακών ομάδων και στην ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων. Παρακαλείται όποιος πολίτης γνωρίζει οτιδήποτε σχετικά με τα άτομα που απεικονίζονται στις φωτογραφίες που δημοσιεύονται, να επικοινωνήσει στους τηλεφωνικούς αριθμούς 210-5819224 του Τμήματος Ασφαλείας Χαϊδαρίου Αττικής και 210-6411111 της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής. Υπενθυμίζεται ότι εξασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας", καταλήγει η ανακοίνωση.

Θ.Α. 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ένδον avatar
    ένδον 17/02/2013 15:44:16

    Σκέφτομαι πως αν ποτέ συμμετείχε η Χ.Α. σε πολυκομματική κυβέρνηση θα μπορούσε να ζητήσει την αθώωσή του με πολιτική απόφαση και ίσως μάλιστα να γινόταν στο μέλλον και έντιμος προμηθευτής του δημοσίου. Θα υπήρχε άλλωστε το δεδικασμένο της siemens...

  2. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 17/02/2013 16:05:56

    Είχε πάρει μέρος σε εξοπλιστικά προγράμματα δλδ ;;;
    !!!

  3. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 17/02/2013 16:10:27

    "Σήμερα, πληροφορίες έφεραν τους δύο Χρυσαγίτες ως μέλη της άτυπης προσωπικής φρουράς βουλευτή της Χρυσής Αυγής."

    Καλά δεν τους φτάνουν οι αστυνομικοί που τους φρουρούν ;
    Τί δεν έχουν αστυνομική προστασία ;
    Μη μας κρύβεται τα μισά...

    • Tsaros avatar
      Tsaros @ ΠΙΛΟΤΟΣ 17/02/2013 16:49:09

      Ακριβώς.

      Και τι έκαναν; Ληστεία; Εκβιασμούς; Ξύλο;

      Όχι, απλά τους πιάσανε με ένα όπλο, ένα γκλομπ και δυο σουγιάδες.

      Λες και είναι κάτι πρωτάκουστο κάποιος που εργάζεται ως "προσωπική φρουρά" να έχει πάνω του όπλο.

      Εδώ οι μισοί βουλευτές ΠΑΣΟΚ/ΝΔ είχαν και έχουν κουμπούρια πάνω τους ― και κάποια παράνομα, αφού ο νόμος στα τέτοια τους. Αυτά δεν μετράνε.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Tsaros 17/02/2013 17:24:50

        Οι κουκούλες και τα κράνη σε συνδυασμό με την απόκρυψη της πινακίδας δε μυρίζει νομιμότητα.

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Tsaros 17/02/2013 19:04:09

        Δηλαδή όσοι εργάζονται σε προσωπική φρουρά έχουν παράνομα όπλα;

  4. Solicitor avatar
    Solicitor 17/02/2013 16:13:43

    Δεν κατάλαβα τι ακριβώς έκανε αυτός?

  5. Eθνικοφρων avatar
    Eθνικοφρων 17/02/2013 17:59:15

    ειχε οπλο, ε και?

    θα πρεπει η Χρυση Αυγη να δωσει εξηγησεις?

    δηλαδη εαν αυριο ενας Ονεδιτης ειχε παρανομα οπλο θα επρεπε να βγει η ΝΔ και να δικαιολογηθει?
    η μηπως ο κ Δενδιας δεν πρεπει να δικαιλογηθει που εντελως αντιδημοκρατικα απεσυρε τους αστυνομικους απο το μοναδικο κομμα που πραγματικα κινδυνευει
    (3 βομβιστικες επιθεσεις σε γραφεια και αλλες 2 δολοφονικες επιθεσεις σε βουλευτες μονο την τελευταια περιοδο) απο τους αριστερους τρομοκρατες?

    δεν πρεπει να βρουνε ενα τροπο να αμυνθουν?

    • kosmasindikopleustis avatar
      kosmasindikopleustis @ Eθνικοφρων 17/02/2013 18:19:13

      Σωστά ο Εθνικόφρωνα, το ίδιο λένε και τα "μωρά με τα καλάσνικοφ". Ασε μας ρε ... Νταλάρα

      • Eθνικοφρων avatar
        Eθνικοφρων @ kosmasindikopleustis 17/02/2013 20:11:33

        κατι για αυτα που λεω εχεις να πεις?

        • dim avatar
          dim @ Eθνικοφρων 17/02/2013 23:25:50

          Άρα καλά κάνανε και οι Συριζαίοι που υπερασπίζονται τα «παιδιά» των καταλήψεων, τις μάσκες, τα καδρόνια, τις μολότοφ κλπ...

          Μη το συνεχίζεις, ΧΑ και ΣΥΡΙΖΑ είναι το ίδιο... Δικαιολογούν τη βία, και μέλη τους ή φίλα προσκείμενοι τους, χρησιμοποιούν αντικείμενα για την άσκηση βίας... Δεν γίνεται να είναι καλή η «δεξιά» βία, και να καταδικάζουμε την «αριστερή» βία…

          Μη μπερδεύεις το εθνικό φρόνημα και το πατριωτισμό, με τον υπερ-εθνικισμό… Όσοι θέλουν πραγματικά να τιμήσουν το Έθνος μας, όσοι είναι αληθινοί πατριώτες, πρέπει να διαχωρίσουν τη θέση τους από τέτοιες οργανώσεις, υπερεθνικιστές στη καλύτερη εκδοχή, φασιστικές – ναζιστικές που καλλιεργούν το μίσος, τη βία στη χειρότερη… Αρχηγός που υμνεί με άρθρα του το Χίτλερ και μόλις πρόσφατα κάνει δηλώσεις του τύπου: «Ναι, για την Ελλάδα είμαστε ναζιστές…. Καλύτερα ναζιστές, παρά κλέφτες»…. δεν αξίζει να έχει την στήριξη αληθινών πατριωτών…

        • Το Άλφα και το Ωμέγα avatar
          Το Άλφα και το Ωμέγα @ Eθνικοφρων 17/02/2013 23:33:22

          Η Χρυσή Αυγή είναι μία φασιστική οργάνωση που εκμεταλλεύεται την απόγνωση, το θυμό και την αγανάκτηση των πολιτών και φορώντας την λεοντή του εθνικισμού, λειτουργεί ως εξυπηρετητής σκοτεινών συμφερόντων και ιδιοτελών σκοπών. Τα κουμπούρια όταν δεν υπάρχει άδεια για να τα κουβαλάς, είναι παράνομα και διώκεσαι. Άσε το κοροϊδολίκι περί ...άμυνας. Ξέρεις κατά βάθος μιά χαρά τι ρόλο παίζουν οι ανεγκέφαλοι κεφαλοξυρισμένοι αγροίκοι.

    • 黒い女王 avatar
      黒い女王 @ Eθνικοφρων 17/02/2013 21:18:32

      Aυτοί δεν ψάχνουν τρόπο να αμυνθούν. Ευκαιρία να επιτεθούν ψάχνουν.Τόσοι οπλοφόροι πια μέσα στην πόλη, Σικάγο γίναμε.

  6. WY avatar
    WY 17/02/2013 18:24:04

    Γνωρίζει κάποιος νά μάς πληροφορήση εάν, οί Πάσσαρης,Ρωχάμης,Βλαστός,Παλαιοκώστας,Κοεμτζής,Κουφοντίνας κι άλλα γνωστά μπουμπούκια,ήσαν μέλη τού ΠΑΣΟΚ ή άλλου κόμματος κι εάν ναί,διατί δέν ΑΠΟΛΟΓΗΘΗΚΕ τό όποιο κόμμα???

    'Η χώρα/Δημοκρατία μας κινδυνεύει από τά καλόπαιδα τών κάθε Βούτσηδων(!!!!)/Διαμαντόπουλους κ.α., κι εμείς ασχολούμεθα μέ δύο συλληφθέντα κλεφτρόνια,επειδή ίσως είχαν,ακροδεξιό προσανατολισμό!!!
    Συμπέρασμα :
    Oί 500.000 plus ψηφοφόροι τής Χ.Α. καί μέ τίς τελευταίες δημοσκοπήσεις σχεδόν 1.000.000,είναι έν δυνάμει εγκληματίες!!!!!
    Σάν πολλοί δέν γίναμε????

    Mήπως ήσαν ΚΑΙ μέλη τών ΠτΦ???

    Έλεος!!!

    • kosmasindikopleustis avatar
      kosmasindikopleustis @ WY 17/02/2013 20:17:32

      @WY Δεν είναι απλώς δύο κλεφτρόνια (εγώ δεν ξέρω καν αν είναι κλεφτρόνια. Βλέπω την ανακοίνωση της ΕΛΑΣ που λέει οτι αναζητούνται πιθανώς ακόμα και για φόνο). Είναι δύο άτομα, ο ένας εκ των οποίων κρατάει την ελληνική σημαία (αλοίμονο) δίπλα στον αρχηγό της ΧΑ. Είναι η πρώτη φορά που αποδεικνύεται και φωτογραφικά ότι ο Μιχαλολιάκος κουβαλάει δίπλα του υπόκοσμο.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ WY 17/02/2013 21:05:55

      Λέγεται "σύνδρομο της Στοκχόλμης" φίλε WY...

      Είμαστε τόσον καιρό όμηροι της ιδεολογικής (και όχι μόνο) τρομοκρατίας της Αριστεράς ,που...την αγαπήσαμε: Οτι κάνουν οι Αριστεροί (ή οι κοινοί εγκληματίες που πάντα είναι "cult" ) δεν είναι παρα πλημμελήματα, παιιδιά είναι!

      Ενώ τους Δεξιούς, κρεμάστε τους ψηλά!

      • dim avatar
        dim @ ΣΤΕΛΙΟΣ 17/02/2013 23:36:01

        Όποιος υπερασπίζεται εγκληματίες, βασανιστές, μαχαιροβγάλτες, μπράβους που ξυλοκοπούν κατ' επάγγελμα κλπ κλπ... δεν δικαιούται να αποκαλείται Δεξιός... Δεξιός είναι τίτλος τιμής, και αυτά τα αποβράσματα - εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου, και όσοι τους υπερασπίζονται, αν θέλουν ποτέ να χρησιμοποιήσουν τον όρο « Δεξιός», η μόνη περίπτωση που είναι οριακά αποδεκτή (κανονικά ούτε καν, αλλά απλά για να διαχωρίζουμε κάπως) είναι ως δεύτερο συνθετικό με τονισμένο το «’ΑΚΡΟ’- δεξιός»...

        • Kostas nikolaou avatar
          Kostas nikolaou @ dim 18/02/2013 13:11:54

          δεξιός είναι φαντάζομαι όποιος συνεργάζετε ξεδιάντροπα με τους πασόκους τη ρεπούση και τον μπίστη, όποιος κάνει κουμπαριές με τους τούρκους, όποιος ευχαριστεί τους λαθρους που μας προτίμησαν κτλ κτλ. ευχαριστώ δεν θα πάρω
          είχα να ακούσω την λέξη δεξιός να λέγετε με καμάρι πολλά χρόνια. κάτι κεντροδεξιός, δεξιός με ασπρες βούλες και λοιπές μπούρδες άκουγα.
          τουλάχιστον αυτοί οι εγκληματίες, βασανιστές, μαχαιροβγάλτες, δεν ντρέπονται για αυτό που είναι

          • dim avatar
            dim @ Kostas nikolaou 18/02/2013 18:12:58

            Προφανώς και δε ντρέπονται (γιατί είδες να ντρέπονται οι του άλλου άκρου, που φτύνανε και δήλωναν με καμάρι ζητώ η αναρχία?). Απλά δεν είναι Δεξιοί (όπως και οι άλλοι δεν είναι Αριστεροί)... Ακροδεξιοί (και ακροαριστεροί αντίστοιχα) είναι...

            Όποιος χρησιμοποιεί ή υπερασπίζεται χρήση βίας, είναι άκρο... Μίσος, βία, εγκληματικές πράξεις είναι ακραίες συμπεριφορές – πρακτικές… Τις βλέπεις με συμπάθεια, τις υπερασπίζεσαι? Με γεια σου με χαρά σου, αλλά αποδέξου και τη θέση σου στον πολιτικό άξονα: Ακροδεξιός (ή ακροαριστερός)… Τιμή σου και καμάρι σου που είσαι ακροδεξιός, μη ντρέπεσαι να το πεις, υπερασπίσου τα πιστεύω σου, αλλά μη κρύβεσαι πίσω από τη ταμπέλα «Δεξιός»… Όποιος δεν αποκηρύττει κατηγορηματικά τις πράξεις βίας δεν δικαιούται να λέγεται Δεξιός… Άκρο είναι, είναι τόσο απλό και δε χρειάζεται και παραπάνω ανάλυση… Το 90% θα συμφωνήσει με κάτι τόσο ξεκάθαρο… Τώρα αν υπάρχουν και 10% βαρεμένοι ή πονηροί που θέλουν να παρουσιάζονται ως κάτι πιο «εύπεπτο», λυπάμαι, δε θα τους περάσει…

        • Solicitor avatar
          Solicitor @ dim 18/02/2013 13:55:33

          Από μπράβους, κλέφτες, αμαρτωλούς και μαχαιροβγάλτες απελευθερώθηκαν οι προγόνοι σου το 1821. Όχι από λιμοκοντόρους χαρτογιακάδες

          • dim avatar
            dim @ Solicitor 18/02/2013 18:20:58

            Καλά εντάξει... Άστο... Είμαστε υπό κατοχή και δεν το ήξερα? Γιατί αν είμαστε, τότε έχουν δίκιο οι τρομοκράτες που τα βάζουν με τους κυβερνώντες ε? Αυτή η ρητορική - επιχειρηματολογία σου, έχει αναλυθεί πολλάκις, και μπάζει από παντού... Τη βία την καταδικάζεις χωρίς αστερίσκους... Δεν μπορεί να είναι καλή η "δεξιά βια", και να είναι κακή η "αριστερή βια"... Δημοκρατία έχουμε, υπάρχουν οι εκλογές, και αν μια κυβέρνηση δε σου κάνει και δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα της πατρίδας σου, έχεις τη ψήφο σου και προσπαθείς να την αλλάξεις... Η βία δεν έχει θέση στη δημοκρατία, και δεν μπορεί επικαλείται μια μειοψηφία κάθε φορά σενάρια περί "κατοχής" για να νομιμοποιεί βίαιες συμπεριφορές… Τότε πάντα η κάθε βία θα ήταν νόμιμη, αφού πάντα μια συγκεκριμένη μειοψηφία θα μπορούσε να επικαλεστεί «συνθήκες κατοχής κλπ» και να δικαιολογήσει τέτοιες πρακτικές…

          • JE NE REGRETTE RIEN avatar
            JE NE REGRETTE RIEN @ dim 19/02/2013 14:54:46

            dim, μήπως δεν ζούμε στην ίδια χώρα ; δεν έχεις πάρει είδηση ότι είμαστε υπό κατοχή ;
            την πιό ΥΠΟΥΛΗ στην ιστορία μας,άρα την πλέον επικίνδυνη,διότι πολλοί (π.χ.σαν εσένα)μιλούν γιά Δημοκρατία...

          • dim avatar
            dim @ JE NE REGRETTE RIEN 19/02/2013 15:52:52

            Ναι υπό κατοχή είμαστε, και οι δανειστές μας δανείζουν με χαμηλότερο επιτόκιο από ότι δανείζονται οι ίδιοι !!

            Μας κουρέψαν και 150δις και πάμε για άλλα 50δις τουλάχιστον ακόμα..

            Αφού είμαστε υπο κατοχή ας πάρουμε τα όπλα να ελευθερωθούμε... Αυτό δε λένε και οι τρομοκράτες? Γιατί τους κατηγορούμε τότε? Αν είμαστε υπό κατοχή, τότε καλά κάνουν...

            Επικίνδυνες κουβέντες και επιχειρήματα αυτά.. Βουτάτε τη γλώσσα στο μυαλό πριν τα ξεστομίσετε...και απευθύνομαι σε όλο το ΤσιπροΚαμμενοΝαζιστόΣυφερτό...Μιλάνε όλη μέρα πρώτα για "προδότες", "δοσίλογοι", "υπό κατοχή", "τσολάκογλου", "χούντα, νεοναζί", "ευρωναζί, τοκογλύφοι" κλπ κλπ κλπ... και μετά: "καταδικάζουμε τις πράξεις τρομοκρατίας!!!" - τι υποκριτικό....

          • JE NE REGRETTE RIEN avatar
            JE NE REGRETTE RIEN @ dim 20/02/2013 08:52:35

            Εντάξει @ dim...
            εσύ και μόνον εσύ κατέχεις την απόλυτη αλήθεια...
            Βουτάς τη γλώσσα στο μυαλό, ΔΕΝ είσαι υποκρίτρια και βαφτίζεις όλους τούς άλλους πού έχουν διαφορετική γνώμη ούτε λίγο ούτε πολύ ...τρομοκράτες.
            Δηλαδή ή άσπρο ή μαύρο. Δεν υπάρχει γκρί.
            Ας ρωτήσω και εγώ τότε μήπως-αφού έχεις τόση ...ευγνωμοσύνη γιά τους δανειστές μας-μήπως ανήκεις σε αυτούς πού ευχαρίστησαν και γιά τα Ιμια;
            Λέμε τώρα...

          • dim avatar
            dim @ dim 20/02/2013 17:57:31

            Μα ακριβώς κανείς δε κατέχει την απόλυτη αλήθεια... Αλλά οι φράσεις "κατοχή", "προδότες" κλπ είναι τόσο ακραίες και σπέρνουν διχασμό, και αυτό ακριβώς προσπαθώ να σταματήσω... Όσοι κινούνται πέριξ του κέντρου, εκ φύσεων δεν είναι διχαστικοί, κι εγώ κινούμαι από τα εφηβικά - φοιτητικά μου χρόνια στο χώρο της κεντροδεξιάς (πράγμα που απαντάει και για το ποια ήταν η στάση μου απέναντι σε αυτούς που ευχαρίστησαν τις ΗΠΑ για τα Ίμια..)... Άλλοι έχουν επιλέξει να κινηθούν με ακραίο τρόπο (Σύριζα, ΧΑ, ΑΝΕΛ), και προσπαθούν να διχάσουν το κόσμο με ρητορικές που αυταπόδεικτα είναι διχαστικές... Δηλαδή υπάρχει κάτι πιο διχαστικό από το να μου λες πχ εμένα ότι στηρίζω μια κυβέρνηση «δοσίλογων», «προδοτών», «υπό κατοχή» κλπ?? Δε το καταλαβαίνετε ότι αυτές οι εκφράσεις – επιχειρήματα, από μόνα τους ειναι άκρως διχαστικά ???

          • leon avatar
            leon @ Solicitor 18/02/2013 20:36:41

            Ναι! Οι λιμοκοντόροι και οι χαρτογιακάδες από το καθισιό έχουνε φαγούρα στα οπίσθιά τους!

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ ΣΤΕΛΙΟΣ 19/02/2013 14:36:35

        Πές τα βρέ Στέλιο, παράγινε το κακό !
        Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
        Δεκαετίες Αριστερής προπαγάνδας και πλύσης εγκεφάλου μας φέρνουν τέτοια αποτελέσματα :(kosmas...trexagyreypoulos)

  7. Tsaros avatar
    Tsaros 17/02/2013 19:11:37

    Εσύ τι λες;

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Tsaros 18/02/2013 12:42:12

      Ξέρω γω, η δική μου προσωπική φρουρά έχει μόνο νόμιμα...

      • ΕΙ avatar
        ΕΙ @ MAYRO XABIARI 18/02/2013 13:00:59

        Κι αντί να παράγετε έργο κύριε/α φρουρούμενη, παράγετε σχόλια; γι΄αυτό σας πληρώνουν;

  8. stamoschios avatar
    stamoschios 17/02/2013 19:15:03

    +10000000000000000000000000

    • dim avatar
      dim @ stamoschios 17/02/2013 23:28:00

      μείον 10000000000000000000000000000000000000000

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ dim 19/02/2013 14:26:07

        Mε τα συν και τα μείον κάνετε σαν παιδάκια.
        Σοβαρευτείτε λίγο και αποφύγετε την υπερβολή:
        ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ
        Τίποτα πιά δεν μάθαμε από τους προγόνους;

  9. stamoschios avatar
    stamoschios 17/02/2013 19:16:54

    Ξυπνήστε, σκεφθείτε τι έγινε σήμερα με την εταιρεία χρυσού. Αυτοί ήδη ξεκίνησαν και εμείς θα μαλώνουμε μεταξύ μας;;;;;; ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ stamoschios 17/02/2013 20:00:17

      Ποιοί είναι αυτοί που ξεκίνησαν πάλι πριν από εμάς, χωρίς εμάς;

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ stamoschios 19/02/2013 15:33:37

      @ stamoschios ήθελα και εγώ να το βάλω στο τραπέζι το σοβαρότατο αυτό θέμα.Ειδα μία εκπομπή χθές βράδυ στο Extra πού με αναστάτωσε,άν και γνώριζα ήδη επ'αυτού.
      Νομίζω ότι έχει απόλυτη προτεραιότητα γιά την πατρίδα μας και άς σταματήσουμε να ερίζουμε "περί όνου σκιάς".

  10. Σταύρος avatar
    Σταύρος 18/02/2013 11:45:21

    Εκτός του οπλισμού τον οποίον κατείχαν, η ΕΛΑΣ εξετάζει το ότι ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να έχουν συμμετάσχει σε πράξεις κακουργηματικού χαρακτήρα.
    ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ!
    αλλιώς επί της ουσίας, κατείχαν ένα Zastava με 4 σφαίρες. τ' ακούνε οι ποινικοί και γελάνε!

    Όσοι έχουν συλληφθεί μέχρι τώρα από την πλευρά της αναρχο-αριστεράς, δεν έχουν ταυτιστεί με ένα στέλεχος της;
    Αφήνοντας έξω τον Βούτση, δεν έχουν κάνει ένα like στο φατσοβιβλίο;
    Δεν έχουν πάει Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με ύφος χιλίων Καρδιναλίων, στην ΓΑΔΑ να ΑΠΑΙΤΟΥΝ την απελευθέρωσή των;
    Οι 4 οι οποίοι συνελήφθησαν στην Χαλκιδική για τον εμπρησμό δεν θα είναι ενταγμένοι σε έναν χώρο;
    Δεν θα έχουν φωτογραφηθεί με τοπικά Πολιτικά Στελέχη;

    Περιμένω να δω την ίδια αντιμετώπιση!

    Έχω γράψει στο ιστολόγιό μου ότι δίνω εμπιστοσύνη στον Σαμαρά για να μας βγάλει από το Πράσινο (με μπλε και κόκκινους κόκκους) Τέλμα στο οποίο έχουν ρίξει την χώρα τα τελευταία 35 χρόνια.
    Και χαρακτηρίστηκα ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ.

    Οι χαρακτηρισμοί ένθεν κακείθεν είναι ήσσονος σημασίας.
    Το ζητούμενο είναι ο κ.Λυκουρέτζος για παράδειγμα να ασχοληθεί με τις έρευνες της Ειδικής Υπηρεσίας Ελέγχου Ασφάλισης (ΕΥΠΕΑ) του ΙΚΑ και τις εκατοντάδες παράνομες αλλοδαπές εργαζόμενες ως αποκλειστικές κι ας αφήσει την αξιόλογη ως λένε κα. Διοικήτρια στην θέση της.
    διαβάστε το σχόλιο του Προφήτη επ' αυτού h**p://www.antinews.gr/2013/02/10/203492/#comments
    Γιατί όταν η Χρυσή Αυγή θα αποκτήσει "πολιτικάντικη" γνώση εκτός της γνώσης του "πεζοδρομίου", θα πάει ο Βουλευτής της στο Νοσοκομείο, πάντα για παράδειγμα, κι αν ανακαλύψει παράνομες και δη αλλοδαπές, θα καλέσει τον Αστυνομικό Διευθυντή της περιοχής να στείλει όργανα να τις συλλάβουν!
    Δημοκρατικά και πολιτισμένα.

    Ας κάνει λοιπόν η ΝΔ, ως πλειοψηφών Κυβερνών Κόμμα την δουλειά της και ας αφήσει την Χρυσή Αυγή να κάνει το δικό της χωρίς "ενδεχόμενα" και "ενδεχομένως" με στημένες κατηγορίες!
    Είναι άλλο πράγμα η εμπιστοσύνη για τον καλύτερο δυνατό τρόπο διεξόδου από την κρίση και εντελώς άλλο πράγμα η τυφλή εμπιστοσύνη στην ΝΔ.
    Ειδικά στην ΝουΔου!

  11. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 18/02/2013 17:52:59

    Ο μοναδικός αποτελεσματικός τρόπος για την καταπολέμηση των άκρων είναι η εφαρμογή του νόμου. Εφόσον οι έρευνες καταλήξουν στη διαπίστωση ότι κάποιοι ύποπτοι έχουν αποδεδειγμένα διαπράξει κακουργηματικές πράξεις, ο πέλεκυς της Δικαιοσύνης πρέπει να πέσει βαρύς. Προς ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ!

    Έχω και σε παλαιότερο σχόλιό μου επισημάνει ότι, εφόσον η Χρυσή Αυγή μας ενοχλεί, οφείλουμε να την αντιμετωπίσουμε αντιτάσσοντάς της την αληθινή πολιτική. Όχι σχεδιάζοντας " δημοκρατικότατα" την κήρυξή της εκτός νόμου. Ούτε στέλνοντας τις εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοφόρων που τη στηρίζουν σε κάποιο Γκουλάγκ ή περνώντας τες από…πριονοκορδέλα! Η Χρυσή Αυγή αντιμετωπίζεται, όταν η δημοκρατικά συντεταγμένη Πολιτεία λάβει συγκεκριμένα μέτρα, ώστε να μετριαστούν ή και να εξαφανιστούν η οργή και η απόγνωση που οδηγούν τους πολίτες στις τάξεις της ακραίας αυτής οργάνωσης. Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις τη Χρυσή Αυγή είναι να φροντίσεις, ώστε αυτή, εξαιτίας της δικής σου πολιτικής, να μην μπορεί να βρει ακροατήριο πρόθυμο να την ακολουθήσει. Ως τότε, πρέπει να καταλάβουμε ότι η δημοκρατία à la carte γιγαντώνει, δεν αποδυναμώνει τη Χρυσή Αυγή.

    Πολύ σωστά τα ερωτήματα του συντάκτη του άρθρου για την ταυτότητα του προσώπου, το οποίο συνέλαβε η ΕΛ.ΑΣ. Δικαιούμαι, όμως, να αναρωτηθώ και εγώ το εξής. Όταν έχουμε τα ακόλουθα δεδομένα:
    1. Τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής να είναι ΟΙ ΜΟΝΟΙ που δεν έχουν την προβλεπόμενη αστυνομική προστασία --μολονότι αποδεδειγμένα έχουν στοχοποιηθεί από τους αντιπάλους τους-- τη στιγμή μάλιστα που ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει αδρά για την προστασία ακόμη και…δημοσιογράφων.
    2. Γραφεία της Χρυσής Αυγής να έχουν πάμπολλες φορές δεχτεί επιθέσεις με βόμβες και εμπρηστικούς μηχανισμούς (για τις οποίες δεν ίδρωσε του αυτί κανενός).
    3. Σε κάθε εκδήλωση της Χρυσής Αυγής να υπάρχει τουλάχιστον μία αντισυγκέντρωση «αγανακτισμένων». Και
    4. Τη Χρυσή Αυγή να έχει αποκλειστεί ακόμη και από τα κρατικά (!) κανάλια, μολονότι αποτελεί κόμμα δημοκρατικά εκλεγμένο και αντιπροσωπευόμενο στο κοινοβούλιο.
    --όταν, λοιπόν, έχουμε όλα αυτά τα δεδομένα— δικαιούμαι να αναρωτηθώ: ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ο συντάκτης του άρθρου διαμαρτυρήθηκε γι’ αυτή την προκλητικά άνιση μεταχείριση; Και αν ως τώρα δεν το έκανε, σε ποιο βαθμό «δικαιούται δια να ομιλεί», όπως θα έλεγε και ο μακαρίτης ο Κουτσόγιωργας, για τους οπλισμένους οπαδούς της Χρυσής Αυγής; Μήπως εδώ έχουμε καραμπινάτη περίπτωση «δύο μέτρων και δύο σταθμών»;

    Και μια επισήμανση για «Το Άλφα και το Ωμέγα». Γράφεις ότι «Η Χρυσή Αυγή είναι μία φασιστική οργάνωση». Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Όταν όμως μιλάς για φασισμό, δείχνεις να εννοείς μόνο τοn μαύρο. Ξέχασες μήπως τον κόκκινο σταλινοφασισμό; Ή το «ροζουλί» Συριζαίο φασισμό με τα λαθρομανή και τρομολάγνα πλοκάμια του; Ή μήπως θεωρείς ότι υπάρχουν «καλοί» και «κακοί» φασισμοί; Πολύ φοβάμαι ότι η επιλεκτική αχρωματοψία σου περί τους φασισμούς βλάπτει σοβαρά τη δημοκρατία.

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Παρατηρητής 19/02/2013 15:12:47

      @ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ οφείλω να παρατηρήσω ότι παρατηρείς αντικειμενικά (καλό το λογοπαίγνιο,ε;)

  12. Solicitor avatar
    Solicitor 18/02/2013 18:47:28

    Δεν αναγνωρίζω την πλειοψηφία των γερόντων 60άρηδων +. Αυτοί θα μας καταστρέψουν.

    • dim avatar
      dim @ Solicitor 18/02/2013 19:51:32

      Α, μάλιστα... Δεν αναγνωρίζεις και πλειοψηφίες τώρα... Φούλ δημοκράτης δηλαδή... Αναγνωρίζουμε μόνο ότι μας βολεύει δηλαδή? Αντίστοιχα και οι 60+ να πουν ότι δεν αναγνωρίζουν τη ψήφο των 18άρηδων και των 23χρονων που δεν έχουν ωριμότητα και πιάνουν τα καλάσνικοφ?

  13. Zugzwang avatar
    Zugzwang 18/02/2013 19:10:01

    Solicitor
    Τι προτεινεις δηλαδη να κανουμε τους γερους; Να τους ριξουμε στον Καιαδα; Να επιτρεψουμε στις ευγενικες ΜΚΟ που υποστηριζει ο Σορος να τους κανουν ευθανασια η ν'αφησουμε τους λαθρομεταναστες να συνεχισουν να τους σφαζουν, μπουκαροντας τις νυχτες στα σπιτια τους για να τους ληστεψουν;

  14. Zugzwang avatar
    Zugzwang 18/02/2013 19:16:54

    Αγαπητε dim
    Καλα ολα αυτα περι ισων αποστασεων αλλα εγω βλεπω οτι οσοι απο τους ακροαριστερους συλλαμβανονται, αφηνονται αμεσως ελευθεροι. Ειναι δε σιγουρο οτι αν ειχαν κανει την επιθεση στο χρυσορυχειο ακροδεξιοι, τοτε αυτο θα ηταν το πρωτο θεμα στα ΜΜΕ παγκοσμιως, με πρωτους το BBC , to New York Times, τοv Guardian και την Liberation. Μηπως μπορειτε να μου εξηγησετε γιατι;

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Zugzwang 19/02/2013 14:44:15

      Ζugzwang γειά σου!
      Ελα ντέ, γιατί ; Ας μας πεί κάποιος...
      Απορία ψάλτου βήξ !!!

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ JE NE REGRETTE RIEN 19/02/2013 15:37:10

        Γεια σου JE NE REGRETTE RIEN ! Μ'εκανες να γελασω παλι με τον βηχα του ψαλτη...

  15. leon avatar
    leon 18/02/2013 21:04:24

    Αγαπητέ μου..
    Δεν βγαίνει αυτό που ψηφίζεις!
    ΠΟΤΕ!
    Για ψάξε και λίγο το θέμα. Εννοώ... τα ποσοστά που δίνουνε οι κάλπες στην πραγματικότητα! Και όχι αυτά που μας παρουσιάζουνε μετά, αφού, περάσουνε
    μέσα απο τους
    υπέροχους αλγόριθμους των
    προγραμμάτων που
    τα διαχειρίζονται κάτι ΜΑΓΚΕΣ!!

  16. Kostas nikolaou avatar
    Kostas nikolaou 18/02/2013 23:03:04

    αγαπητέ dim
    Δεν γουστάρω τους λαθραίους (κανένα θέμα με τους νόμιμους αλλοδαπους), τους πασόκους ( πολιτικούς, κανένα θέμα με τους απλούς ψηφοφόρους αν και με κουσούρια τους κόβω για να ψηφίζουν ακόμα πασοκ) και τους τουρκους. αν αυτό με κάνει ακροδεξιό τότε ναι ειμαι ακροδεξιός.
    επιπλέον δεν μου αρεσουν ερμαφροδιτες καταστάσεις του στυλ κεντροδεξιος, σερβοέλληνας κτλ.
    αλλοι ντρεπονταν να δηλώσουν δεξιοι και δηλωναν κεντρωοι

    • dim avatar
      dim @ Kostas nikolaou 18/02/2013 23:13:33

      Δεν σου είπα να τους γουστάρεις... Ούτε εγώ τους γουστάρω.. Αλλά άλλο να μη τους γουστάρεις κι αλλο να υπερασπίζεσαι - δικαιολογείς αυτούς που τους σφάζουν, που ασκούν βία, που είναι "μαχαιροβγάλτες" - "μπράβοι" κλπ... Όποιος υιοθετεί τέτοιες πρακτιές είναι το λιγότερο "ακροδεξιός", για να μη πω κάτι χειρότερο.. Απλά πράγματα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.