#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/04/2011 21:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα θησαυρίσουν από το κούρεμα της Ελλάδας όσοι πόνταραν στην αναδιάρθρωση



Αποκαλυπτικά του παιχνιδιού που έχει στηθεί σε βάρος της Ελλάδας, είναι όσα λέει σήμερα η αμερικανική τράπεζα Goldman Sachs, ένας από τους παίκτες που έχουν  ποντάρει στην ελληνική χρεοκοπία και πιέζουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Σύμφωνα, λοιπόν, με την τους αναλυτές της, οι ξένες τράπεζες θα επιβαρύνονταν μόλις με 13 δισ. ευρώ σε περίπτωση «κουρέματος» κατά 20%, ενώ σε περίπτωση που έφτανε το 60% του χρέους, η συνολική επιβάρυνση των τραπεζών θα έφτανε τα 40 δισ. ευρώ.
«Για τα δεδομένα του κλάδου τα ποσά αυτά είναι μικρά» εκτιμούν οι αμερικανοί αναλυτές. Προσθέτουν δε ότι με τις κινήσεις της ΕΚΤ «οι τράπεζες του πυρήνα της ευρωζώνης έχουν αποδεσμευθεί από την περιφέρεια».
«Αυτό σημαίνει ότι οι συνέπειες μιας αναδιάρθρωσης θα ήταν πιο ήπιες από ό,τι ένα χρόνο πριν» αναφέρει έκθεση της Goldman Sachs.

Με λίγα λόγια, ένα «κούρεμα» των ελληνικών ομολόγων αύριο το πρωί θα προκαλούσε στις ξένες τράπεζες απλό πονοκέφαλο. Το πολύ να έχαναν για ένα χρόνο τα bonus τους οι managers των τραπεζών. «Στραγάλια» είναι οι απώλειες από την ελληνική χρεοκοπία.
Σκεφτείτε τώρα ότι οι ίδιοι που κρατούν στα χέρια τους ελληνικά ομόλογα έχουν παίξει, έχουν ποντάρει στη χρεοκοπία. Όλο το κόλπο είναι τα cds (ασφάλιστρα κινδύνου), που έχουν εκτοξευτεί στο θεό και που θα δώσουν τεράστιες αποδόσεις μόλις η κυβέρνηση ανακοινώσει την αναδιάρθρωση. Αφήστε δε όσους έχουν ποντάρει σε πτώση του ευρώ η οποία για κάποιο χρονικό διάστημα μετά την αναδιάρθρωση, θα είναι δεδομένη. Ισχυρά κεφάλαια και επενδυτικές τράπεζες τύπου Goldman Sachs έχουν βάλει τεράστια ποσά ποντάροντας σε προβλήματα στην ευρωζώνη, σε πτώση του ευρώ και σε άνοδο του δολαρίου.

Γι’ αυτό λοιπόν αυτό το ύποπτο παιχνίδι με τις συνεχείς φήμες για αναδιάρθρωση. Οι απώλειες θα είναι μικρές, τα κέρδη τεράστια για τους ξένους. Ήδη γερμανικές και γαλλικές τράπεζες συντάσσουν τους προϋπολογισμούς τους εγγράφοντας ζημιές που, όπως λένε, μπορούν να αντέξουν χωρίς κραδασμούς.

Αλίμονο στις ελληνικές τράπεζες που δε θα αντέξουν ούτε ένα «κούρεμα» 20%. Θα καταρρεύσουν αμέσως, οδηγώντας στην απόγνωση και χιλιάδες επιχειρήσεις και νοικοκυριά.

Οποιοδήποτε κούρεμα είναι κακό, κι όποιος λέει το αντίθετο απλά παίζει το παιχνίδι των κερδοσκόπων. Και δυστυχώς, επειδή ακριβώς τα «λεφτά είναι πολλά» η αναδιάρθρωση θα είναι αναπόφευκτη με όποιο τρόπο κι αν αυτή γίνει. Έτσι κι αλλιώς τα βάρη θα πέσουν και πάλι στις πλάτες του ελληνικού λαού.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 21:20:23

    1465 τα CDS… να μην χαιρονται οι κατοχοι??!!
    64.5% πιθανοτητα να χρεοκοπησουμε, αρα ι ιδια πιθανοτητα να βγαλουν 25Δις οι κατοχοι CDS.
    Tα brady bonds τα εδιναν στο ιντερνετ !!! τετοια ξεφτυλα ειχαν γινει.. σαν τα κουπονια του ΑΒ…
    ΓΥΨΟΣ !!!! Αορατος ΓΥΨΟΣ

    ΠΠ

  2. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/04/2011 21:53:21

    Κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο ότι το περιβόητο email το διακίνησε μαζικά σε Ελλάδα και εξωτερικό ο Έλληνας χρηματιστής - αρχικός παραλήπτης.
    Τον αρχικό αποστολέα Πόλ Μός από το επενδυτικό τμήμα της Citigroup London μάλλον ήδη τον ανακρίνει το τμήμα οικονομικού εγκλήματος της Scotland Yard.
    Αλλα άν το τμήμα αυτό έχει πολλούς Έλληνες ανάμεσα στα στελέχη του, όπως κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο, αρχίζει να επαληθεύεται πάλι η δοκιμασμένη σοφία που λέει ότι "οι χειρότεροι πόλεμοι είναι οι εμφύλιοι".

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ο Θείος 21/04/2011 22:00:15

      Διάβασε το στην προηγούμενη ανάρτηση, όπως δημοσιεύθηκε στους ΦΤ Αλφαβιλλε, δεν φαίνεται κάτι το επιλήψιμο, πέραν του ότι είναι ένα τυπικό επαγγελματικό μέμο μεταξύ στελεχών.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ αλλενάκι 21/04/2011 22:31:54

        Το βλέπω, ευχαριστώ.
        Έχει όμως μια σοβαρή ανακρίβεια: Δεν έχω ούτε μία μετοχή τραπεζών, αλλά έτυχε να το κυττάξω: Βλέποντας την ημερήσια διακύμανση χθές για ETE, Αλφα, Eurobank, φαίνεται ότι τα διαγράμματά τους ήταν μέχρι ώρα 3.30 - 4.00 μμ σχεδόν flat με μικρούς τζίρους. Και ξαφνικά, γύρω στις 4.00 άρχισαν να πέφτουν σαν βαρίδια με σημαντικά αυξημένη κίνηση. Άν βρώ ξανά τα ημερήσια διαγράμματα, θα βάλω τα links.
        Αλλενάκι, να και άλλο παράξενο: Στο site της Ναυτεμπορικής έχει κάθε μέρα real time μετοχών, με διαγράμματα real time. Πάντα δουλεύει. Χθές δεν δούλευε καθόλου το real time, από το πρωί. Τυχαίο; Σ' αυτούς τους επαγγελματικούς χώρους, τέτοια σπάνια είναι τυχαία. Έχουν καλούς χάκερ σε τέτοιες ομάδες.
        Το παρακολουθούσα από άλλα site (το ένα ήταν in.gr), όλα τα διαγράμματα έχουν χροκοκαθυστέρηση 5 - 10 λεπτών.
        Φαίνεται ότι η ζημιά έγινε από αυτόν εδώ που έκανε τη μαζική αποστολή. Τώρα άν είχαν κατανομή ρόλων, ποιός ξέρει;
        Το ΧΑΑ ήταν όμως "παράπλευρη απώλεια". Μάλλον ο πραγματικός στόχος ήταν τα ασφάλιστρα κινδύνου. Μέχρι τέλος Μαίου λήγουν πολλές σειρές.
        Φυσικά, για να δικαιολογηθούν μπορούν να επικαλεσθούν διάφορα. Αλλά υπάρχει σαφώς μεγάλο κίνητρο και ένας "οικονομικός Πουαρώ" ούτε στιγμή δεν θα υπέθετε ότι πρόκειται για "ατύχημα".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ αλλενάκι 21/04/2011 22:46:00

        Είναι πολύ εύκολο να πειράξεις την time stamp ενός email - π.χ. ν' αλλάξεις το ρολόι του υπολογιστή που κάνει την αποστολή, αλλά υπάρχουν και πιό εκλεπτυσμένοι τρόποι που αλλάζουν ακόμη και την ημερομηνία.
        Το επιχείρημα ότι έχει time stamp 16.47 ενώ η πτώση άρχισε περίπου στις 16.00, έχει εύκολα τον αντίλογο ότι μπορεί η αποστολή να έγινε στην πραγματικότητα στις 15.47 και το χειρίσθηκαν καταλλήλως να φαίνεται 1 ώρα μεταγενέστερο.
        Δεν είναι τόσο αφελείς να πάνε χωρίς "άλλοθι".

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Ο Θείος 21/04/2011 23:09:09

          Το ξεφόρτωμα πακέτων και το time stamp είναι τα επιχειρήματα του αρθρογράφου της εφημερίδας. Δεν με πολυαπασχολούν αυτά.

          Το ίδιο το εμαιλ όμως είναι ένα τυπικό, καθημερινό ηλεμήνυμα όπως αυτά που διακινούνται κατά χιλιάδες μεταξύ στελεχών και απλά εφιστά την προσοχή ότι σε περίπτωση αναδιάρθρωσης το Σ/Κ, έχει διαφορά αν θα είναι με κούρεμα ή αν απλώς επιμηκυνθούν οι ληκτότητες.

          " MKT NOISE Over the last 20min, there seems to be some increased noise over Gr debt restructuring as early as this Easter weekend. Spreads are moving wider now with 2y spread +100 from +35 at midday, while Gr banks are at -4%, -6% vs +2% in the morning.
          The last few days the talks over Gr restructuring/rescheduling have intensified, despite the ongoing denials by Gr and foreign officials.
          If a credit event takes place it is crucial to see what the terms would be as a haircut would have a much different outcome vs an extension of maturities."

          1. Γνώμη μου είναι ότι δεν θα βγει τίποτα από τη διερεύνηση, τζίφος.
          2. Πιο σημαντικό είναι το παρακάτω:
          the real injustices have always been inflicted on ordinary Greeks, being asked to suffer for the mistakes of their governments in lying about the national debt, and being asked (obscenely!) to suffer to protect other countries’ banks.

          Εδώ δλδ. οι αγορές τη βγαίνουν στην κυβέρνηση από αριστερά, χα χααα...

          και

          3. Υπονοούν ξεκάθαρα ότι η κυβέρνηση όχι μόνο ΔΕΝ είναι εντάξει απέναντι στο λαό [βλ. σημείο 2] αλλά ΔΕΝ είναι εντάξει ούτε απέναντι στους Partners της, τους οποίους επέλεξε να ικανοποιήσει αντί του λαού [αγορές/δανειστές]:

          "However, there is a wider, worrying sign here.
          The time is coming, and it is coming soon, when Greece will be negotiating with creditors on the terms of a restructuring.
          The creditors will be expecting that Greece will PLAY BY THE RULES if there’s to be any hope of recovering anything from its defaulted bonds, and if they hope to come back to Greece as a source of investment.

          If this is how some Greek officials use the law before the default, just how do you think they’re going to use it after a default?

          Όλο για crony corruption του ελληνικού λαού έλεγαν στα διεθνή φόρα.
          Ήρθε ο καιρός να διαπιστώσουν οι αγορές και οι δανειστές και τα φόρα τι εστί crony corruption της εξουσίας στην Ελλάδα...

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ αλλενάκι 21/04/2011 22:59:22

        Ολοι το ειδαμε !!

        Αλλα επειδη η CITI μιλαει για κουρεμα 40% επισημα !! ΕΓΩ λεω να παμε Τριτη να αποσυρουμε ολες τις καταθεσεις μας !!!! απο εκει :)

        ΠΠ

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ αλλενάκι 21/04/2011 23:12:41

        Στο κείμενο της FT Alfaville, η κρίσιμη φράση είναι:
        If a credit event takes place it is crucial to see what the terms would be as a haircut would have a much different outcome vs an extension of maturities.
        Άν το "credit event" είναι haircut, μπορεί να ενεργοποιηθεί η πληρωμή ασφαλίστρων κινδύνου (CD's). Σε περίπτωση extension σαφως όχι.
        Φύσικά η Citi μιλά για επίσημα κούρεμα 40 %, σαφές είναι τι θέλει. Να πληρωθούν τα CD's.
        Xα χα, ϊσως έτσι επιστρέψει τη ρευστότητα του Δημοσίου ΗΠΑ που πήρε από το Tarps (το 2008 είχε χρεωκοπήσει ως γνωστόν, αλλά είναι από τις too big).
        Μετά το "credit event", η ΕΕ θα σώζει με λεφτά Ευρωπαίων φορολογουμένων Ευρωπαικές Τράπεζες, όπως έγινε τότε με τη City! Αλλά δικό μας πρόβλημα αυτό, όχι της Citi.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Ο Θείος 21/04/2011 23:23:48

          σου απάντησα γι αυτό αλλά αργεί...

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 21/04/2011 23:28:33

          citileaks....

          να πληρωθουν τα CDS's ΚΑΙ να πουλησει κα κουρεμενα με 40% στο 70% να βγαλει αλλο ενα 10% ευκολα !!!!
          τα εχω πει.. τα εχω δει... μπροστα μου !

          ΠΠ

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 23:51:15

            Η αναδιάρθρωση με επιμήκυνση ληκτοτήτων είναι μετακύλιση του δανεισμού στα παιδιά, στα εγγόνια και στα δισέγγονά μας που δεν ευθύνονται σε τίποτα, για να μπορέσει το σύστημα να "τη βγάλει καθαρή" προσωρινά μέχρι να ακουστεί ο ήχος από τα στροφεία και σε ένα χρόνο να μας κουνάνε το μαντίλι από τους ουρανοξύστες του Μάντισον.

            Κατά τα άλλα τις απόψεις μου για το τι πρέπει να γίνει τις έχω πει.
            Κουρέλιασμα του μνημονίου στο Σύνταγμα, ανάλυση του χρέους για το "μη νομιμοποιημένο μέρος" και διαγραφή αυτού [ΚΟΥΡΕΜΑ ΔΕ ΘΕΤΕ; ΚΟΥΡΕΜΑ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ!!! ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΟΡΟΥΣ],

            φορολογική και τραπεζική εσωτερική σεισάχθεια εφόσον θα έχει γίνει και εξωτερική σεισάχθεια [επαχθές/διαγραφή] το κράτος/τράπεζες θα μπορέσουν να "σηκώσουν το βάρος" που θα αποσείσουμε εμείς, προσωρινή επιστροφή στη δραχμή για εσωτερικές πληρωμές/ευρώ για συναλλαγές με εξωτερικό, για να πάψουν οι εκβιασμοί "δεν έχουμε λεφτά για μισθούς και συντάξεις" και ανασύσταση της παραγωγικής εξαγωγικής μας βάσης σε άλλα πρότυπα
            [διάχυση του πληθυσμού της Αθήνας στην περιφέρεια - δημιουργώντας νησίδες/εστίες, προτεραιότητα στα νησιά μας - κάθε νησί μια ολοκληρωμένη και αυτάρκης παραγωγική μονάδα ήπιας δραστηριότητας και εξευγενισμένου αναβαθμισμένου τουρισμού/οικισμού/ελεύθερου χρόνου]

            Και ένα δύο άλλα μέτρα Επανελληνοποίησης της χώρας...

  3. zio avatar
    zio 21/04/2011 21:57:50

    "Αλίμονο στις ελληνικές τράπεζες που δε θα αντέξουν ούτε ένα «κούρεμα» 20%. Θα καταρρεύσουν αμέσως, οδηγώντας στην απόγνωση και χιλιάδες επιχειρήσεις και νοικοκυριά."

    Το παιχνίδι των κερδοσκόπων παίζουμε όμως και όταν λέμε ότι δεν αντέχουν οι τράπεζες μας κούρεμα 20% και ότι θα καταρρεύσουν!
    Χρειάζεται μεγαλύτερη υπευθυνότητα στις μέρες μας γιατί πολλοί δεν ξέρουν και πολλά πιστεύουν εύκολα.

    Το θέμα δεν είναι ούτε η αναδιάρθρωση, ούτε το κούρεμα, ούτε οτιδήποτε παίζει και τρομοκρατεί κάθε μέρα.

    Ποτέ καμία τράπεζα δεν θα καταρρεύσει από "ομόλογα". Ποτέ!

    Αντίθετα, μπορεί να "καταρρεύσει" και να τσεπώσουν 4 λαμόγια 200 δις καταθέσεις επειδή εμείς με τους δίνουμε την "δικαιολογία".

    Ο Άλτερ χτίζει σπίτι και παράλληλα αφήνει απλήρωτο το σύμπαν και ΚΑΝΕΙΣ δεν θα του κάνει ΤΙΠΟΤΑ.

    Γιατί να μην κάνει το ΙΔΙΟ ο κάθε Σάλλας, Κωστόπουλος, Λάτσης κλπ φυντάνια? όταν θα έχει εξοικειωθεί και ο κόσμος με την "δικαιολογία" κιόλας όταν επικεντρώνεται συνεχώς στις τράπεζες το "πρόβλημα"?

    Έχουν εισπράξει μέσα σε 1,5 χρόνο 100 δις μέσω κρατικών εγγυήσεων!!!
    Και ανησυχούμε και καλά αν "κουρευτούν" 5-10 δις από ομόλογα που ΘΑ εισπράξουν στο ΜΕΛΛΟΝ?

    πλάκα κάνουμε? η μεγαλύτερη μπίζνα-ληστεία του αιώνα συντελείται κάτω από τη μύτη μας και εμείς τους προσφέρουμε και "μαξιλάρι"?

    Σχετικά με τα CDS, το 10% ΜΟΝΟ του συνολικού χρέους είναι ασφαλισμένο σε αυτά. Δλδ 30-35 δις. Που σημαίνει ότι αν πληρωθούν, θα πληρωθούν για το 60%, δηλαδή για τα 20 σχεδόν.
    Το θέμα με τα ανοιχτά CDS και γιατί επιτρέπεται να υπάρχουν ακόμα, γιατί δεν το χει θίξει ποτέ κανείς από τους "ειδήμονες" της αγοράς, μπας και καταλάβουμε επιτέλους τι δούλεμα τρώμε και πόσο "αστεία" και φούσκα είναι όλο αυτό το στημένο πανηγύρι της κρίσης?

    Μια απλή ερώτηση:
    Πιστεύετε ότι είναι καλύτερο για τις Ελληνικές τράπεζες να εξοφλήσουμε ΟΛΟΙ και ΑΜΕΣΑ τις υποχρεώσεις μας προς αυτές ή να μειώνουμε σταδιακά την αποπληρωμή μας προς αυτές?

    Τι προτιμάει μια τράπεζα εν μέσω κρίσης και συγκεκριμένου περιβάλλοντος όπως το δικό μας, αν μην της χρωστάει κανένας ή να τρέξουν όλοι να τα σηκώσουν και να πέσει coralito?

    • sxolioblog avatar
      sxolioblog @ zio 21/04/2011 23:34:08

      Συμφωνώ απόλυτα, ειλικρινά δεν ξέρω ποιός δίνει έτσι πρόσχημα και συγχωροχάρτι στις ελληνικές τράπεζες. !!!!
      Αγγίζει τα όρια της προβοκάτσιας και της τραπεζικής προπαγάνδας αυτή η ανάλυση.

      Μόνο τα 2005 τα κέρδη των έξι μεγάλων ήταν 2818 εκ ευρώ !!

      Ας κάνει κάποιος μια άθροιση δεκαετίας να δούμε πόσα είναι !!!!!!

      Και απειλούν τις καταθέσεις του κόσμου για το κούρεμα του 20 % ?!!!!!!!!!!

  4. apneagr avatar
    apneagr 21/04/2011 22:06:26

    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα για όλους

  5. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 21/04/2011 22:16:30

    μια χωρα θυσια στο βωμο του κερδους, με την βοηθεια των προδοτων του εθνους, μονη μας ελπιδα ο θεος της Ελλαδος και η πιστη στις
    αξιες και τις παραδοσεις μας
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥς ΜΑς

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ βουλα ελευθεριαδου 22/04/2011 15:11:47

      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ που επιτελους αρχισε σιγα σιγα να φαινεται.
      Τελειωνει το ψευτορωμαϊικο θελουν δεν θελουν ορισμενοι.
      Οταν τελειωσουν ολα αυτα η θα υπαρξει Εθνος Ελληνων ή τιποτε.

  6. αντιλαικος avatar
    αντιλαικος 21/04/2011 22:23:44

    αν θα σωθουμε θα σωθουμε μονοι μας, δυστυχως δεν εχουμε απολυτως κανενα μαζι μας!!

  7. δημης avatar
    δημης 21/04/2011 23:36:46

    ΜΗΠΩΣ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ( ΤΑ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ) ΝΑ ΠΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΥΧΟΝ ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ;;;
    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΩΣΤΕ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΡΑ ΠΙΟ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.

  8. trooper avatar
    trooper 22/04/2011 08:01:34

    επιτρέπεται λοιπόν το τζογάρισμα στη χρεωκοπία μιας χώρας...θαυμάσιο σύστημα ο καπιταλισμός....

  9. JOHN avatar
    JOHN 22/04/2011 08:31:25

    Ασχετο με το θεμα αλλα σιγουρα μεσα στο πνευμα των ημερων ευχομαι σε ολους σας ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

  10. kostas avatar
    kostas 22/04/2011 08:57:16

    εγω δεν ξερω γραμματα αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι οσοι δεν εχουν κλεψει θα παθουν πολυ λιγοτερη ζημια απ αυτους που εχουν κλεψει.αφου η δικαιοσυνη ειναι ανυπαρκτη η θεα -αγορα-ας τιμωρησει τους μεσαιους απατεωνες που στηριζουν τους μεγαλους και τους υποθαλπτουν.

  11. Xmm avatar
    Xmm 22/04/2011 09:43:55

    Έστω και ότι θα πληρωθούν τα σι ντι σ. Μήπως γίνει όπως το 08 ομως και τρέχουν να σώσουν τους εκδότες των σι ντι ς μετά...

  12. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 22/04/2011 15:02:40

    Μην φοβάσται το κόλπο με τη "τρομοκατασταση" θα συνεχιστει μεχρι να διαρευσει ικανο ποσοστό Ελληνικων εργατικων χεριων στο εξωτερικο. ωστε να μην υπαρξει αναδιαρθρωση της Ελληνικης κοινωνιας αλλα εξαρθρωση.
    ΜΕΤΑ θα σας βγαλουν απο το ευρω, ΟΤΑΝ πλεον θα μπορουν να σας πουν "αχ τι να κανουμε, που δεν εχει Ελληνικα χερια για δουλειες, μμμ ας κρατησουμε τους αλλοδαπους, αχ.. ας τους δωσουμε και ψηφο", και ΤΙ αλλοδαπους, οχι οτι κι οτι, ανθρωποφαγους απ το κεντρικο Πακισταν και πειρατες απ τη Σομαλια.

    Απ οτι βλεπω μια χαρα κρατει ο υπνος αφου κανεις δε πηρε χαμπαρι τι παιζει.

  13. timios avatar
    timios 22/04/2011 22:29:17

    1.Με CDS 1460 μονάδες σημαίνει ότι αν εγω αγοράσω ενα τέτοιο με 146.000 € αν η χώρα χρεωκοπήσει ο πωλητής του θα μου δώσει 10.000.000 €. Αν γίνει haircut 30% θα μου δώσει 3.000.000 €. Χμμμμ.....ειμαι άραγε στυγνός κερδοσκόπος ή αρνάκι άσπρο και παχύ έτοιμο για σφάξιμο?

    2. Όταν οι τράπεζες το 2006 για ένα σπίτι αξίας 300.000 € σου έδιναν 350.000 € δάνειο για να πάρεις και μιά BMW ,όταν σε έπαιρναν 10 τηλέφωνα την ημέρα για να σου πουν οτι μια πιστωτική κάρτα εχει εκδοθει για σας και σας περιμένει στο ταδε υποκατάστημα, όταν τα διακοποδάνεια και τα εορτοδάνεια έπαιζαν συνεχώς στη TV , τα CDS κοστιζαν 10 μονάδες βάσης. Πιστεύετε ότι οι τράπεζες και τα Ταμεία δεν έχουν κάνει Hedging τα ομόλογα που κατέχουν?

    Το ερώτημα που προκύπτει από τα ανωτέρω είναι : Who is selling Greek CDS?....
    Μήπως οι εταιρίες όλων αυτών των κυρίων που σπέρνουν τον πανικό εδώ και ενάμισυ χρόνο?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ timios 23/04/2011 13:11:18

      Έτσι είναι φίλε μου, αλλά ματαίως ομιλείς, σε ώτα μη ακουόντων.
      Τους δικαιολογούν κι όλας, εξαιτίας κομματικκού ή "αντισυστημικού" πάθους.