#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/03/2012 08:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα αξιολογήσουν άραγε και το φιλότιμο των δημοσίων υπαλλήλων;



Διαβάζω ότι σύμφωνα με τον υπουργό Δ. Ρέππα,  μέσα στον Μάρτιο θα υπάρξει η τελική πρόταση για τη μεθοδολογία και τα κριτήρια της περιβόητης αξιολόγησης των εργαζομένων στο Δημόσιο. «Μια αξιολόγηση, που δεν έχει γίνει ποτέ στο ελληνικό κράτος», όπως τόνισε ο υπουργός, συμπληρώνοντας πως «θα είναι μία βάση για την επόμενη κυβέρνηση, που θα μπορεί να την αξιοποιήσει» για την αναμόρφωση του κράτους.

Όλα καλά κι όλα ωραία. Ποιος λογικός άνθρωπος δεν θέλει την αξιολόγηση του στελεχιακού δυναμικού του δημόσιου τομέα;

Ναι αλλά, πως μπορεί να γίνει αξιολόγηση, και με τι κριτήρια, έτσι ώστε να μην την πληρώσουν οι συνήθεις ύποπτοι, δηλαδή οι λίγοι σχετικά δημόσιοι υπάλληλοι που όντως εργάζονται, και που είναι αυτοί που στηρίζουν το όλο (σάπιο κατά τα άλλα) οικοδόμημα της δημόσιας διοίκησης;

Θα αξιολογηθεί το επίπεδο σπουδών; Χα, χα, εδώ γελάνε.

Υπάρχουν υπάλληλοι με τρία μεταπτυχιακά, που ξημεροβραδιάζονται στο ιντερνέτ, παρακολουθώντας τσόντες και τζογάροντας… όταν δεήσουν να προσέλθουν στην υπηρεσία τους.

Και εν πάση περιπτώσει, ποια μεταπτυχιακά και κουραφέξαλα; Γνωρίζω άτομο με Μάστερ από την Αγγλία, που εκτός του ότι δεν γνωρίζει βασικά αγγλικά, στην Αγγλία πήγε όλο όλο δυο φορές, από τρεις ημέρες. Πέρασε όμως στις «αδιάβλητες» εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Είναι επιστήμονας!!!!!

Θα αξιολογηθούν τα κοινωνικά κριτήρια; Όπως η άλλη, που χώρισε πριν από 12 χρόνια, αλλά ακόμη δεν το ανακοίνωσε στην υπηρεσία της, μη τυχόν και της κόψουν το οικογενειακό επίδομα…

Ή ο άλλος, που μπήκε στο δημόσιο υγιέστατος, και που μόλις ορκίστηκε, θυμήθηκε ότι πάσχει από μια σειρά ανίατων ασθενειών, προσκόμισε χαρτιά νοσοκομείων, και έκτοτε λείπει με άδεια (μετ` αποδοχών).

Ή το ότι, κατά σύμπτωση, όλες μα όλες οι εγκυμοσύνες δημοσίων υπαλλήλων είναι προβληματικές, με αποτέλεσμα μόλις μείνει κάποια έγκυος, να λείπει για 2-3 χρόνια;

Ή οι διάφοροι και διάφορες που δηλώνουν της παναγιάς τα μάτια ως τυπικά προσόντα, αλλά ευθύς μετά την ανάληψη των καθηκόντων τους, δεν μπορούν να ξεχωρίσουν έναν Η/Υ από έναν φούρνο μικροκυμάτων;

Θα ληφθούν υπόψη τα περιβόητα φύλλα ποιότητας, που συμπληρώνονται κάθε χρόνο; Εδώ είναι που γελάνε. Βρείτε μου έναν δημόσιο υπάλληλο που να μην έχει κριθεί με όλο «δεκάρια», και εγώ θα σας στείλω καρτ ποστάλ από το φεγγάρι.

Θα ληφθεί μήπως υπόψη ή κρίση, ή η άποψη του προϊσταμένου; Αυτού δηλαδή που προήχθη με κομματικό μπιλιέτο; Και που ευνοεί τα «κοπρόσκυλα», αρκεί να είναι κομματικοί φίλοι, ή  και ρουφιάνοι του;

Τι θα ληφθεί υπόψη; Απορώ.

Σε ένα δημόσιο όπου υπάρχει η γενικευμένη ατιμωρησία, και απουσιάζει παντελώς ο έλεγχος.

Όπου υπάρχουν περιστατικά καταχραστών, που στη συνέχεια προήχθησαν, ή ακόμη και δραστών ένοπλης ληστείας, που επανήλθαν στην υπηρεσία δικαιωμένοι!!!!!

Υπάλληλοι, που έχουν μικτό μισθό €1.300, αλλά έχουν και καβάντζα €1 εκατομμύριο σε μετρητά κρυμμένα στο σπίτι (βλ. πρόσφατη υπόθεση στο ΙΚΑ).

Καλώς ή κακώς, το δημόσιο λειτουργεί επειδή ένα 20-30% των υπαλλήλων (το έγραψα και άλλη φορά) έχει ανατροφή και φιλότιμο. Έτσι απλά.

Οι υπόλοιποι είδαν φως και μπήκαν. Συνήθως δηλώνοντας αφισοκολλητές κάποιου κόμματος, άσχετα αν αυτό δεν είναι κόμμα εξουσίας.

Και δεν θέλω να ακούσω για ΑΣΕΠ, και λοιπές σαχλαμάρες, διότι οι εξετάσεις του είναι απλά ένα φίλτρο. Τίποτα παραπάνω.

Γνωρίζω απόφοιτους της ελληνικής νομικής, που μπήκαν στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ, αλλά που δεν μπορούν να γράψουν μια σειρά, χωρίς να κάνουν δεκάδες ορθογραφικά και συντακτικά λάθη. Τα πτυχία τους όμως τα έχουν. Όπως έχουν και διάφορα πιστοποιητικά ξένων γλωσσών, αλλά είτε μιλάνε αγγλικά είτε σουαχίλι, ένα και το αυτό….

Τι αξιολόγηση να γίνει σε μια δημόσια δομή, όπου το φαύλο χρόνιο καθεστώς της κομματοκρατίας, του κακώς εννοούμενου συνδικαλισμού, και της γενικής ατιμωρησίας, έχουν εκθρέψει γενιές ολόκληρες υπαλλήλων, που απλά είναι ανεπαρκείς, έως και σαμποτέρ. Και που σε οποιαδήποτε θέση στον ιδιωτικό τομέα θα είχαν απολυθεί πάραυτα, αν λειτουργούσαν όπως λειτουργούν ως δημόσιοι υπάλληλοι;

Άρα, τι μένει να αξιολογηθεί; Το φιλότιμο;

Μακάρι να μπορούσαν οι Γάλλοι και οι άλλοι ειδικοί που θα μας έρθουν να  κάνουν τις αξιολογήσεις, να το υπολογίσουν, και να το σταθμίσουν (αντικειμενικά) ως κρίσιμο παράγοντα. Θα ήταν ένας εύσχημος τρόπος να φύγει η σαβούρα… οριστικά.

Διότι, κακά τα ψέματα, το φιλότιμο κάποιων ολίγων είναι αυτό που κρατάει, έστω και πάνω σε σαθρά θεμέλια, το νυν ελληνικό δημόσιο.

Αν δεν υπήρχε κι αυτό, ζήτω που καήκαμε….

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 14/03/2012 08:42:09

    Το μόνο που θα γίνει είναι να παταχθούν οι 20-30% πραγματικά εργαζόμενοι, να μείνει "από βενζίνη" το δημόσιο, και μετά να κλείσει (σχεδόν) όλο μαζί και να αναλάβωσι οι χαρωποί "ιδιώτες".


    Δεν το κατάλαβες ακόμα ρε egnartS?
    Στο λέει κάποιος που το βλέπει να γίνεται αμό μέσα...

  2. Εγώ avatar
    Εγώ 14/03/2012 08:46:54

    Ένα πράγμα θα αξιολογηθεί: η πασοκοφροσύνη.
    Όσοι είναι ΠΑΣΟΚ θα μείνουν.
    Όσοι δεν είναι, θα φύγουν.
    Πάτε στοίχημα;

  3. Flat avatar
    Flat 14/03/2012 09:10:11

    Επιτέλους. Ετσι ακριβώς είναι

  4. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 14/03/2012 09:30:32

    Είσαι κάπως ισοπεδωτικός στην κριτική σου. Ως προς τον ΑΣΕΠ είναι μια κατάκτηση για την δημοκρατία μας με όλα τα τυχόν αρνητικά του. Ευγε στον μακαρίτη τον Σάκη Πεπονή.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 14/03/2012 18:10:40

      Αστον τον ΑΣΕΠ φίλε. Ο πιο νόμιμος τρόπος παράνομων διορισμών.Παραδείγματα άπειρα.

  5. ΛΥΚΑΙΝΑ avatar
    ΛΥΚΑΙΝΑ 14/03/2012 09:33:31

    Έτσι ακριβώς έχει η κατάσταση!

  6. chris avatar
    chris 14/03/2012 09:40:09

    Τετοιο μενος εναντιων των δημοσιων υπαλληλων ....
    Πιστευω οτι εαν ειχες την δυνατοτητα θα τους εστεινες στον τοιχο.
    Θα ηθελα να ηξερα την ηλικια σου και το επαγγελμα σου.
    Εγω παντως ειμαι 40φευγα και ιδιωτικος υπαλληλος , δουλευω καθημερινα 11 ωρες (απληρωτες βεβαια) απο τα 27 μου γιατι τοτε μπορεσα και βρηκα δουλεια.
    Αλλα δεν μου φταινε οι υπαλληλοι.
    Λογω της εργασιας μου ,ξερεις τι εχω διαπιστωσει ολα αυτα τα χρονια;
    Οτι η σαβουρα βρισκεται στους προϊσταμενους, διοικητες , managers κλπ.
    Εαν θες αποτελεσμα , στρεψε εκει τα πυρα σου.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ chris 14/03/2012 10:18:52

      "...εαν ειχες την δυνατοτητα θα τους εστεινες στον τοιχο."

      Χαχαχα... δες το παρακάτω κείμενο (και τον συντάκτη του) για να καταλάβεις ότι μόνο κάτι τέτοιο δεν θα έκανε:

      h**p://www.antinews.gr/2010/12/12/75736/

    • Flat avatar
      Flat @ chris 14/03/2012 10:39:50

      "Θα ηθελα να ηξερα την ηλικια σου και το επαγγελμα σου"
      Τον κόβω για 60αρη λιμενεργάτη -τραγουδιστή.

    • ΝΟΕΜΙΣ avatar
      ΝΟΕΜΙΣ @ chris 14/03/2012 14:16:21

      Και εγώ δούλεψα και στους 2 τομείς της Οικονομίας. Συμφωνώ απόλυτα. Δεν μπορεί η Ελλάδα να είναι δεύτερη σε εργατικότητα και στις τελευταίες θέσεις στην παραγωγικότητα σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο. Αυτό ερμηνεύεται ότι οι εργαζόμενοι δουλεύουν και ότι τα "Στελέχη" μας δουλεύουν.

  7. katalytikos avatar
    katalytikos 14/03/2012 09:53:27

    Έχουν τόσα και τόσα γραφεί για το Δημόσιο!
    Για τη διαφθορά, τις προσλήψεις, τους μισθούς, τη γραφειοκρατία, την οργανωτική δομή κλπ, χωρίς ποτέ όμως να καταλήγουν σε ρεαλιστικές προτάσεις, με στόχο την ποιοτική και ποσοτική βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τον πολίτη.
    Τα μέτρα που κατά καιρούς λαμβάνονται, ειδικά τώρα τη μνημονιακή εποχή με το πρόσχημα του εκσυγχρονισμού, έχουν το χαρακτήρα της τιμωρίας.
    Αλλά ποιος ευθύνεται για τη σημερινή εικόνα? Ποιος πρέπει να ..τιμωρηθεί?
    Η ευθύνη βαρύνει μόνο στους δημόσιους υπαλλήλους?
    Είναι βέβαιο ότι τα σκάνδαλα δεν θα ευδοκιμούσαν χωρίς τη συμμετοχή των δημοσίων υπαλλήλων και οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι να τηρούν την νομιμότητα. Όμως, πολλοί εδώ και χρόνια, είχαν φροντίσει να εγκαταστήσουν το ¨διαδραστικό σύστημα της αλληλοεξυπηρέτησης¨.
    Στην ουσία κανείς και ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε για το δημόσιο. Κάθε κόμμα όταν έρχεται στην εξουσία θεωρεί ότι μόνο με τον κομματικό του στρατό θα τα καταφέρει. Οι δημόσιοι υπάλληλοι θεωρούνται σαν υπάλληλοι των κομμάτων και όχι του Ελληνικού λαού.
    Τα συνδικαλιστικά τους όργανα κάτι ψελλίζουν κατά καιρούς, αλλά δεν μπορούν να αρθρώσουν ένα ολοκληρωμένο λόγο, γιατί απλούστατα δεν γνωρίζουν τον δημόσιο τομέα αφού ποτέ δεν εργάσθηκαν. Το δημόσιο ήταν γι' αυτούς ένας προθάλαμος για … άλλα ταξίδια. Κάτι σαν αίθουσα check in πριν την απογείωση.
    Η εικόνα συμπληρώνεται σε καθημερινή βάση, με τις λαϊκίστικες περισπούδαστες αναλύσεις των ΜΜΕ, φυσικά ξεχνώντας την δική τους ευθύνη στη διαμόρφωση της σημερινής εικόνας.
    Αξιολόγηση, βαθμολόγια, μισθολόγια, κώδικες, ιεραρχία –εξέλιξη, συμβούλια και τελικά αξιοκρατία, όλα μετασχηματίζονται σε εργαλεία στα χέρια της εξουσίας για να εξασφαλίζουν τον έλεγχο των δημοσίων υπαλλήλων .
    Έρχονται λοιπόν τα κόμματα στην εξουσία και η πρώτη κίνηση των υπουργών είναι να μαζέψουν κάποιους, που βαφτίζουν συμβούλους και έτσι νομίζουν ότι θα υποκαταστήσουν τη διοίκηση και θα υλοποιήσουν το πρόγραμμα τους. Στη διαδικασία αυτή κατά κανόνα η διοίκηση είναι αμέτοχη και τις περισσότερες φορές δεν γνωρίζει ή και δεν ενημερώνεται, αλλά καλείται να εφαρμόσει τις αποφάσεις.
    Πρέπει άμεσα να αλλάξει αυτή η τακτική.
    Είναι το σωστό timing για τη ΝΔ να τοποθετηθεί σε αυτό το σοβαρό θέμα!! Η εφεδρεία δεν λέει τίποτα και δεν είναι πολιτική!!!
    Ας προσέξουν επίσης, διότι την αξιολόγηση θα την κάνουν πάλι αυτοί, που διέλυσαν το Δημόσιο!
    Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑ ΤΟΜΕΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ!!

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/03/2012 10:00:25

    Μια στο καρφί και μια στο πέταλο, SA. Ήτοι, σε άλλα έχεις δίκιο και σε άλλα όχι.

    Ας πάρω δύο παραδείγματα:

    1) Υπάρχουν υπάλληλοι με τρία μεταπτυχιακά, που ξημεροβραδιάζονται στο ιντερνέτ, παρακολουθώντας τσόντες και τζογάροντας… όταν δεήσουν να προσέλθουν στην υπηρεσία τους.

    Έχεις δίκιο. Από στενό συγγενικό μου πρόσωπο γνωρίζω για μια τέτοια περίπτωση υπαλλήλου, με διδακτορικό μάλιστα, σε εργαστήριο μεγάλου πανεπιστημιακού νοσοκομείου. Όντας μόνος του στο εργαστήριο, φεύγει όποτε του γουστάρει, ενώ ο Κοσμήτορας της Ιατρικής Σχολής έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά. Πολύ συχνά, όποτε πηγαίνουν εργαζόμενοι από άλλα εργαστήρια στα πλαίσια των σχετικών αναγκαίων συνεργειών, τον βρίσκουν να βλέπει τσόντες ή να χαζολογάει στο FB, κι εκείνος τους λέει "ελάτε σε δύο ώρες, έχω... δουλειά τώρα"!


    2) Και εν πάση περιπτώσει, ποια μεταπτυχιακά και κουραφέξαλα; Γνωρίζω άτομο με Μάστερ από την Αγγλία, που εκτός του ότι δεν γνωρίζει βασικά αγγλικά, στην Αγγλία πήγε όλο όλο δυο φορές, από τρεις ημέρες. Πέρασε όμως στις «αδιάβλητες» εξετάσεις του ΑΣΕΠ.

    Εδώ νομίζω ότι έχεις άδικο, τουλάχιστον ως προς την τελευταία πρόταση (αυτή περί της επιλογής από το ΑΣΕΠ). Από όσο γνωρίζω, για να αναγνωρίσει ένα μεταπτυχιακό, το ΑΣΕΠ απαιτεί να πιστοποιηθεί ότι η φοίτηση για το μεταπτυχιακό διεξήχθη εξ ολοκλήρου στη χώρα όπου εδρεύει το πανεπιστήμιο. Και επειδή από το ΑΣΕΠ απαιτείται και αναγνώριση του τίτλου από τον ΔΟΑΤΑΠ, ο φορέας αυτός επικοινωνεί απευθείας με το πανεπιστήμιο, χωρίς τη μεσολάβηση του ενδιαφερομένου. Και τα, αγγλικά τουλάχιστον, πανεπιστήμια, είναι εξαιρετικά προσεκτικά και δεν χορηγούν πιστοποιήσεις-"μαϊμούδες" για το συγκεκριμένο θέμα.

  9. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 14/03/2012 10:02:01

    Απο την άλλη ,ο Α.Σ και η Ν.Δ δε χάνουν ευκαιρία να δηλώνουν πως δεν θα απολυθούν Δημόσιοι Υπάλληλοι! (λέγοντάς μας έμεσα πως τα υπόλοιπα 10 εκατομμύρια Ελληνες που τους πληρώνουμε θα εξακολουθήσουμε να είμαστε οι μακάκες της υπόθεσης!)

    Και μετά θέλουμε (?) να κυβερνήσουμε ,και με αυτοδυναμία...

    Η κατάσταση συνοψίζεται στην τελευταία σου φράση ,παράξενε , "ζήτω που καήκαμε…."

    • JKAL avatar
      JKAL @ ΣΤΕΛΙΟΣ 14/03/2012 10:10:36

      Ως ελεύθερος επαγγελματίας (φωτογράφος) που είμαι, έχω να σου πω ότι εμείς τα δέκα εκατομμύρια που λες αν πληρώναμε κανονικά τους φόρους μας (τους τότε, τους κανονικούς όχι τα σημερινά χαράτσια) ίσως η Ελλάδα να μην έφτανε εδώ που έφτασε.
      Σε αντίθεση οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι μόνοι που δεν μπορούν να αποκρύψουν εισόδημα.
      Εννοείται ότι εξαιρούνται οι διεφθαρμένοι. Αλλά και αυτοί δεν θα υπήρχαν εάν δεν υπήρχαμε εμείς οι διαφθορείς τους.

      • JKAL avatar
        JKAL @ JKAL 14/03/2012 10:18:46

        Και κάτι ακόμα:
        Αμέσως μόλις ο ΓΑΠ τους έκοβε τις αποδοχές τους, κλατάριζε κι η αγορά.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ JKAL 14/03/2012 10:38:15

          JKAL και μόνο που γράφεις πως εμείς ...είμαστε οι διαφθορείς των Δ.Υ... δε σηκώνει συζήτηση!

          Ετσι, είμαι διαφθορέας εγώ που μου ζητήθηκε φακελάκι για να είσαχθεί για εγχειρηση η ηλικιωμένη μητέρα μου που την είχα με σπασμένη λεκάνη στο διάδρομο στα εξωτερικά ιατρεία...

          Ισως έπρεπε να την αφήσω να πεθάνει στο διάδρομο ,και να τρέξω να καταγείλω τους επίορκους (για να φάω αγωγή για συκοφαντική δυσφήμηση με τη μαρτυρία ΟΛΩΝ των "συναδέλφων" ΔΥ της υπήρεσίας, και βέβαια του Σωματείου!

          (το παραμύθι πως οι διεφθαρμένοι Δ.Υ είναι μιά μικρή μειοψηφία νομίζω πως έχει παλιώσει...)

          Ουδέν αλλο σχόλιο, άλλωστε ειλικρινά είμαι τόσο απογοητευμενος γενικά που δεν έχω όρεξη για συζήτηση...

          • JKAL avatar
            JKAL @ ΣΤΕΛΙΟΣ 14/03/2012 10:40:44

            It takes two to tango.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ ΣΤΕΛΙΟΣ 14/03/2012 10:22:37

      Συγκλονιστική ακτινογραφία της δημόσιας διοίκησης. Να αγιάσει το στόμα σου, (το χέρι σου).

      • Flat avatar
        Flat @ Νίκος Α 14/03/2012 10:44:09

        συνφωνώ και επαυξάνω

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/03/2012 10:12:54

    Πάντως, σε γενικές γραμμές, ο SA θέτει ένα πολύ σημαντικό θέμα, αυτό της τρομακτικής δυσκολίας ουσιαστικής μετρήσιμης αξιολόγησης σε ένα δημόσιο που, από όπου και να το πιάσεις, βρωμάει. Για το λόγο αυτό, εγώ προεξοφλώ ότι στο τέλος οι μειώσεις στον αριθμό των ΔΥ θα γίνουν εντελώς "οριζόντια", όπως και οι περικοπές στους μισθούς τους. Δηλαδή, όταν ακόμα και οι Γάλλοι που ήρθαν να παρέξουν τεχνογνωσία, μπαϊλντίσουν διαπιστώνοντας ότι τίποτε από αυτά που ανέφερε ο SA δεν μπορεί να είναι ουσιαστικά μετρήσιμο, και όταν καταλάβουν ότι κάθε τέτοια αξιολόγηση μπορεί εύκολα να καταπέσει νομικά και να οδηγήσει σε άμεση επαναπρόσληψη, θα εισηγηθούν την απομάκρυνση με βάση το μοντέλο της κατάργησης υπηρεσιακών λειτουργιών. Δηλαδή, καταργείται π.χ. μια διεύθυνση; ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι θα απολυθούν, αδιακρίτως. Κακοί και καλοί, όλοι στο ίδιο τσουβάλι. Έτσι όπως έκανε το ΠΑΣΟΚ το δημόσιο, αυτή δυστυχώς θα είναι η λύση-μονόδρομος.

    Δείτε κι αυτό, γραμμένο όταν ακόμα σχεδόν κανείς δεν διενοείτο καν τι θα ερχόταν στο δημόσιο: h**p://www.antinews.gr/2010/04/23/41925/

  11. Dark Angel avatar
    Dark Angel 14/03/2012 10:22:38

    Μυρίζεται 20-30% ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ , πάλι, μείωση μισθών ή μόνο εγώ έχω αυτήν την εντύπωση;

  12. ΕΥΛΟΧΟΣ avatar
    ΕΥΛΟΧΟΣ 14/03/2012 11:30:21

    Καλημέρα και από εμένα. Εμείς οι Δ.Υ. ανεξαρτήτως υπηρεσίας, που εργαζόμεθα σκληρά και πολλές φορές εκτός ωραρίου, είμαστε οι πρώτοι που επιθυμούν την ολοκληρωμένη αξιολόγηση, διότι δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Εάν και εφ' όσον γίνει με επιστημονική μεθοδολογία και αντικειμενική κρίση. Σε τελική ανάλυση τους "απόντες-τεμπέληδες-κομματόσκυλα-λουφαδόρους-μιζαδόρους" εμείς τους τρώμε στο κεφάλι καθημερινώς και εμείς καλούμεθα να παράξουμε έργο και για λογαριασμό τους αφού αυτοί δεν κάνουν σωστά (ή καθόλου) την δουλειά τους). Επιτέλους πρέπει στο Δημόσιο να παραμείνουν μόνο οι ικανοί και οι εργατικοί. Οι άλλοι ας πρόσεχαν. Φοβάμαι όμως ότι η αξιολόγηση θα περνά πρώτα από τα κομματικά γραφεία. Ελπίζω να διαψευσθώ στην πράξη και να μην μείνω μόνο με την ελπίδα.

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ ΕΥΛΟΧΟΣ 14/03/2012 12:03:17

      Πολύ σωστός!!!

    • nestrom avatar
      nestrom @ ΕΥΛΟΧΟΣ 14/03/2012 12:25:43

      Για κάθε διεφθαρμένο Δ.Υ υπάρχει μια ντουζίνα"τίμιων"υπαλλήλων που "δε ξέρουν, δεν άκουσαν, δεν είδαν, δεν ήταν εκεί και αν ήταν κοιμόντουσαν".

      • ΕΥΛΟΧΟΣ avatar
        ΕΥΛΟΧΟΣ @ nestrom 14/03/2012 12:41:10

        Εδώ είμαστε. Και ακούμε και ενημερώνουμε και απαιτούμε από την Υπηρεσία να πράξει τα δέοντα, αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω... Όλοι αυτοί έχουν τα μέσα να περνά πάντα το δικό τους.

        • nestrom avatar
          nestrom @ ΕΥΛΟΧΟΣ 14/03/2012 12:55:01

          Το ζήτημα είναι: ή εσείς ή οι διεφθαρμένοι.
          Αγώνας επιβίωσης. Καταγγελίες, όχι ανωνυμα στο πληκτολόγιο, εγγράφως στους εισαγγελείς.

  13. 321 avatar
    321 14/03/2012 11:30:53

    Πρόκειται για μια χαρακτηριστική ανάρτηση γεμάτη από κοινωνικά στερότυπα, απολύτως συμβατή στο γενικότερο κλίμα που επικρατεί στα ΜΜΕ περί Δημοσίου.

    'Αλλωστε κάθε 4 μήνες αλλάζει η ατζέντα: πότε οι Δημόσιοι και μετά οι Ιδιωτικοί Υπάλληλοι.

    Από τις τυχαίες περιπτώσεις βγάζουμε πόρισμα και μετά κανοναρχούμε το σύμπαν. Πολύ ωραία...

  14. Anastasis avatar
    Anastasis 14/03/2012 11:31:57

    Δεν μπορώ να συμφωνήσω σε τίποτα.

    "να σου πω ότι εμείς τα δέκα εκατομμύρια που λες αν πληρώναμε κανονικά τους φόρους μας ίσως η Ελλάδα να μην έφτανε εδώ που έφτασε."

    Το πιθανότερο αν γινόταν αυτό είναι το πασοκιστάν να είχε δημιουργήσει 2-3 μπόμπολοαλαφούζους παραπάνω και να είχε προσλάβει ακόμα και τα αγένητα παιδιά των δικών του.

    "Σε αντίθεση οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι μόνοι που δεν μπορούν να αποκρύψουν εισόδημα."

    Εκτός από αυτό της δεύτερης δουλίτσας για την οποία έχουν άφθονο χρόνο βεβαίως.

  15. Flat avatar
    Flat 14/03/2012 11:42:15

    Ναι αλλα διαφωνείς σε τίποτα από αυτά που γράφει ο συντάκτης της ανάρτησης; Δεν ισχύουν;

    • 321 avatar
      321 @ Flat 14/03/2012 12:33:10

      Το θέμα δεν είναι αν ισχύει κάτι ή όχι, αλλά το πώς παρουσιάζεται ένα ζήτημα.

      Είναι άλλο πράγμα (και φυσικά συμφωνώ) να πεις ότι υπάρχουν καταστάσεις στο Δημόσιο που πρέπει να διορθωθούν και άλλο να γενικεύουμε.

      Οι γενικεύσεις είναι δόλιες και ύποπτες όταν το όλο κλίμα είναι αρνητικό και κατά του Δημοσίου. Αυτήν την εποχή οι κριτικές επισημάνσεις για κακώς κείμενα θα πρέπει να εκτιμώνται με φειδώ.

  16. Master avatar
    Master 14/03/2012 11:49:25

    Φίλε μου κι εγώ με ΑΣΕΠ πέρασα σε πρώην ΔΕΚΟ και τώρα ξύνω τα ούμπαλά μου στο Ψυγείο γιατί όλοι οι πρασινομπλε με είδαν ως απειλή στο τσαρδί τους. Αν θέλουν τώρα να δουλέψω θα πρέπει να με αποκαταστήσουν ηθικά και υλικά, ειδάλλως να πάνε να κουρευτούν όπως μου κουρέψαν κι ένα ομόλογο.

  17. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 14/03/2012 11:59:43

    Καλώς ή κακώς, το δημόσιο λειτουργεί επειδή ένα 20-30% των υπαλλήλων (το έγραψα και άλλη φορά) έχει ανατροφή και φιλότιμο. Έτσι απλά.

    Μεγάλη αλήθεια! Αν μπορούσαμε να στείλουμε στα σπίτια τους όλους τους υπόλοιπους αργόσχολους και να μοιράζαμε τους μισθού τους στους πραγματικούς ήρωες του 30% η χώρα θα έκανε άλματα.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Χαζούλης 14/03/2012 13:41:11

      Αμ οι πρώτοι που θα φύγουν είναι το "30%"!
      Χαλάνε τη σούπα του "άχρηστου δημοσίου"...

      Μέσα στο ξεπούλημα είναι και η παραχώρηση των υπηρεσιών στους "ιδιώτες"...

  18. nestrom avatar
    nestrom 14/03/2012 12:24:08

    Είναι δυνατόν να μη συμφωνείς?

    • marios avatar
      marios @ nestrom 14/03/2012 16:08:11

      Να που έσκασε μύτη και ο τρολακιας της Θεοδώρας.

      • nestrom avatar
        nestrom @ marios 14/03/2012 19:45:17

        Σε πόσα σχέδια βγαίνεις?

        • Flat avatar
          Flat @ nestrom 15/03/2012 10:17:20

          Γειάσου τρόλει

  19. GO avatar
    GO 14/03/2012 12:49:48

    Η ιστορία έχει διδάξει ότι ο κοινωνικός αυτοματισμός είναι ολέθριος.

  20. restart avatar
    restart 14/03/2012 13:59:03

    οι δημοσιοι υπαλληλοι δεν εχουν ουτε τον φοβο της απολυσης(λογω μονημοτητας), ουτε την ελπιδα της επιβραβευσης αν εργασθουν αποδοτικοτερα(λογω αναξιοκρατιας).
    αρα δεν έχουν κινητρο.
    οι δημοσιες υπηρεσιες δε φιαχθηκανε με σκοπο να εξυπηρετουν τον πολιτη, αρα με σκοπο να βολευονται τα πρασινα και γαλαζια παιδια.
    αρα δεν έχουν νοημα υπαρξης.
    πολλες διαδικασίες δημιουργήθηκαν με τη λογικη του παρκαρισματος των πιο ανεπαρκων, έτσι δημιουργηθηκαν σφραγιδιαρηκες-πρωτοκολατζηδηκες θεσεις.
    ένας απο τους λόγους που ανθιστατε σθεναρα ο δημοσιος τομεας στην μηχανοργάνωση είναι αυτος ακριβως ο φοβος, οτι δηλαδη δεκαδες χιλιαδες δ.υ. θα αποδυκνειονταν αυτοματα αχρειαστοι.
    Το να μιλάμε για περικοπές μισθων δεν έχει κανένα απολύτως νοημα.
    Δε προκειτε με αυτές τις πρακτικες, και με αυτα τα πρόσωπα στη δημόσια δοιικηση να βελτιωθουν οι παρεχόμενες υπηρεσίες.
    θελει ολικο επανασχεδιασμο απο μηδενικη βαση.
    και φυσικα χρειαζονται εκατονταδες χιλιάδες απολύσεις.
    αυτα επρεπε να γινουν χθες, οταν ακομα η ανεργια ηταν στο 10%, και η επιχειρηματικοτητα ηταν ακομα ζωντανη.
    τώρα απλα συνεχιζουμε να αιμοραγουμε και να δανειζομαστε για να πληρωνουμε ανθρωπους που κανουν λευκη απεργια επειοδη τους πετσοκοψαν τους μισθους.

    • juliet avatar
      juliet @ restart 14/03/2012 17:15:19

      restart,
      μιλάς για πράσινα ,μπλε μήπως θα έπρεπε να πεις καλύτερα πολύχρωμα ρουσφέτια ; Είναι προτιμότερο να μιλάς για κράτος με πελάτες με πολύχρωμα φανελάκια, είναι κοντόφθαλμο να μιλάς για πράσινα ,καλά αυτά δεν μετριώνται ,για γαλάζια ,αυτά είναι οικογενειακά περισσότερο και να μη μιλάς για κόκκινα ,κίτρινα και λευκά που λέει ο λόγος.Οταν λοιπόν έχεις να κάνεις μ΄ανθρώπους που δεν σέβονται ,που παρακαλούσαν μέχρι να κάνουν τη δουλειά τους,το έχεις σκεφτεί αυτό!!!!τώρα να διαμαρτύρονται αντί να δούμε όλοι μαζί τι θα κάνουμε .Επιχειρήσεις.....τι είναι αυτό; υπάρχουν ακόμη;πόσο θ΄αντιστέκονται ,υπάρχει ελπίδα;Τι να σου πω ότι πονάει ,ελπίζω να το καταλάβαίνεις,αλλά όχι χρώματα είναι πολύχρωμο το πάζλ.

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ restart 14/03/2012 18:46:46

      Μάλλον έχεις χαθεί στη ... μετάφραση! Περισσότερα είναι τα ροζ, καφέ, κίτρινα και κατακόκκινα παιδιά, άλλωστε οι εκλογές συλλόγων σωματείων κλπ. το καταμαρτυρούν και το χρεώνουν σε όποιον δεν έχει επίγνωση των αληθινών στοιχείων...

  21. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 14/03/2012 14:56:57

    Άμα δείτε αξιολόγηση σφυράτε μου κλέφτικα. Ήδη ο μέγας Μπαμπινιώτης δήλωσε ότι η αξιολόγηση των καθηγητών θα είναι λάθος να συνδεθεί με απολύσεις. Μόνο αυτοαξιολόγηση και ψευτοαξιολόγηση μπορεί να γίνει σε τούτη τη φαβέλα. Γκέγκε ;

  22. anideos avatar
    anideos 14/03/2012 15:18:17

    Ολη η αληθεια:
    ''Τι αξιολόγηση να γίνει σε μια δημόσια δομή, όπου το φαύλο χρόνιο καθεστώς της κομματοκρατίας, του κακώς εννοούμενου συνδικαλισμού, και της γενικής ατιμωρησίας, έχουν εκθρέψει γενιές ολόκληρες υπαλλήλων, που απλά είναι ανεπαρκείς, έως και σαμποτέρ. Και που σε οποιαδήποτε θέση στον ιδιωτικό τομέα θα είχαν απολυθεί πάραυτα, αν λειτουργούσαν όπως λειτουργούν ως δημόσιοι υπάλληλοι;''
    Αυτο το αρθρο ειναι το καλυτερο που εχω διαβασει ποτε στο Αντινιουζ και σας διαβαζω εδω και 3 χρονια.
    Πιστευω πως το αρθρο εκφραζει και φωτογραφιζει απολυτα την ελληνικη κοινωνια.
    Βαλτε απλα αντι για τους ΔΥ τους ταυλαδορομπιριμποεπιδωτουμενους αγροτες μας, η τους σαν τα μανηταρια ξεπεταγμενους κλειρικους μας, η τους αδιαφορα σφυριζοντες δηκαστικους μας και φτιαξατε μια ΠΑΣΟΚοχτυπημενη ρημαγμενη αλλα ΠΕΡΗΦΑΝΗ χωρα...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ anideos 14/03/2012 15:22:07

      Ο φασισμός στην ουσία του είναι συντεχνιασμός.
      Και δυστυχώς το μόνο που εξέθρεψε τόσα χρόνια το "σοσιαλιστικό" Πασόκ ήταν ο συντεχνιασμός! Το δίκαιο των συντεχνιών.
      Η ισοπέδωση των πάντων προς τα κάτω.
      Όλοι ίσοι και όμοιοι.
      Και όχι μόνο στο δημόσιο. Εκεί απλά κάνει η σαβούρα μπαμ πιο πολύ, διότι όλοι συνανστρεφόμαστε με αυτό καθημερινά.

  23. soho avatar
    soho 14/03/2012 16:11:50

    Κι εγώ ΔΥ είμαι, έχω 2 μεταπτυχιακά (στην Αγγλία), με το ΑΣΕΠ διορίστηκα (παρεπιπτόντως λέγεται ΤΟ ΑΣΕΠ και όχι Ο ΑΣΕΠ μάθετέ το όσοι κατηγορείτε) και δουλεύω σε μία διαλυμένη υπηρεσία που ταλαιπωρεί τους πολίτες και διευθύνεται από ένα άχρηστο παιδί της αλλαγής. Όλοι οι συνάδελφοί μου διορίσθηκαν εκτός ΑΣΕΠ (όλοι όμως) και από την αρχή αντιμετώπισα ένα εχθρικό κλίμα. Η αλήθεια είναι πως τα ζώα τους πρώτους 2 μήνες με φοβόντουσαν γιατί δεν ήξεραν τι πάει να πει ΑΣΕΠ και νόμιζαν πως εκεί που πήγα, πήγα με μεσον. Μετά όμως ξεσπάθωσαν. Στην αρχή άρχισε το φροντιστήριο(δεν βιαζόμαστε, θα σε πονέσουν τα ποδαράκια σου, μετά τι προσπαθείς να αποδείξεις? )Υπάρχουν υπάλληλοι Δ.Ε. με υφος 1000ων καρδιναλίων, πρώην και νυν αφισσοκολλητές, αδιόρθωτα κομπλεξικοί και αντιπαραγωγικοί οι οποίοι ούτε γνωρίζουν το αντικείμενο της εργασίας, ούτε τον λόγο για τον οποίο έχουν λεφτά στην τσέπη τους αυτή τη στιγμή. Ο διευθυντής ένας άχρηστος άνθρωπος ο οποίος δεν έχει προσπαθήσει και πολύ στη ζωή του. Μου ζήτησε να παρευρεθώ σε κομματική εκδήλωση και όταν το αρνήθηκα αρχισε το πάρτυ. Αποκλεισμοί, καθημερινές φωνές, βρίσιμο, προσωπικά σχόλια, σχόλια για την οικογένειά μου κτλπ πρώτα από τους άλλους και μετά και από αυτόν. ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΣ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ. Όχι από Η/Υ, ούτε το όνομά τους δεν ήξεραν να γράφουν τα ζώα. Όταν κατάλαβαν τις ανεπάρκειές τους (γιατί μέχρι να παώ ούτε αυτό δεν ήξεραν) άρχισαν τις επιθέσεις περί γνώσεων και δυνατοτήτων κτλπ. Γι αυτό θα ήθελα να απαντήσω στον φίλο που έγραψε για τα μεταπτυχιακά ότι είναι πολύ φθηνή η κριτική του και αίολα τα επιχειρήματά του. Και για τον άλλο φίλο που έλεγε πως δεν φοβάται την αξιολόγηση εγώ θα του πώ πως φοβάμαι. Δεν φοβάμαι για τον τρόπο που κάνω τη δουλειά μου φοβάμαι όμως για τον τρόπο της αξιολόγησης και πάνω από όλα φοβάμαι για τα παιδιά της ΑΛΛΑΓΗΣ. Αυτή τη μάστιγα που καταδυναστεύει την Ελλάδα από το 81 και μετά.
    Όταν τελείωσα τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στην Αγγλία (δεν είμαι πλούσιος, δουλεψά σερβιτόρος από 13 χρονών, στο πανεπιστήμιο έμεινα στην πόλη μου και δεν έχω πάει σε άλλο νησί εκτός από την Ρόδο -στον στρατό) βρήκα εκεί δουλειά και θα έπρεπε να έμενα. Ήρθα πίσω για τους δικούς μου, παίρνω 800 ευρώ, πήρα δάνειο για να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο από επιδόματα τίποτα και σε λίγο καιρό τα παιδιά της αλλαγής θα με διώξουν......
    Μπορεί κάποιοι να διαφωνήσουν με αυτά που γράφω αυτή όμως είναι η πραγματικότητα στο δημόσιο και στην Ελλάδα γενικότερα....
    Να τη χαιρόμαστε!

  24. ab-normal avatar
    ab-normal 14/03/2012 16:51:09

    Επίθετο φιλότιμος.Αυτος: που έχει το συναίσθημα της τιμής και της αξιοπρέπειας κι επιθυμεί να τον εκτιμούν οι άλλοι (ειδικότερα) που προσπαθεί συνειδητά να τηρήσει τις υποχρεώσεις του ή να ξεχωρίσει στον χώρο δράσης του με τις ενέργειές του
    που είναι γενναιόδωρος με τα χρήματα, στην περίπτωση που βοηθά ή φροντίζει κάποιον (κατ' επέκταση) που διακρίνεται από φιλοτιμία.
    Εν τω προκειμένω η αρση της μονιμοτητας, η αγνοια της ελευθερης αγοράς και ό φοβος περι αναζητησης εργασιας σ αυτην τη ζουγκλα που λεγεται ιδιωτικος τομεας , θα ενεργοποιησει τό φιλοτιμο πολλών αχρηστων καρεκλοκενταυρων «Ποιεί την ανάγκη φιλότιμο» που ζουν σε βαρος μας τοσα και τοσα χρονια. Αποτελεσμα :οι πραγματικα φιλοτιμοι δημοσιοι υπαλληλοι που υπαρχουν και λειτουργουν το δημοσιο δυστυχως θα καπελωθουν απο τους αφισοκολλητες ,οπως πολυ σωστα επισημαινεις..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ab-normal 14/03/2012 16:57:15

      Δεν χρειάζεται άρση της μονιμότητας, που πολύ πιθανόν να οδηγήσει σε άλλου είδους τραγικές καταστάσεις όπως συνέβαινε τα παλιά χρόνια
      Χρειάζεται να μπορεί να επιβάλλεται τιμωρία στους τεμπέληδες, στους απίθαρχους, και στους ζαμανφουτίστες από κάποιον προϊστάμενο, ή δεν ξέρω ποιον άλλο, αμέσως.
      Κάπως όπως στην αστυνομία,ή στον στρατό, όπου ο διοικητής μπορεί και ρίχνει πρόστιμα, οπότε και υπάρχει κάποια σχετική πειθαρχία.
      Στο δημόσιο, για να τιμωρηθεί κάποιος ουσιαστικά για το πιο απλό παράπτωμα, απαιτείται τεράστια γραφειοκρατία, πολλοί μήνες, και πολλά χρόνια, πολλές υπογραφές, πολλά όργανα, πολλές μεσολαβήσεις τρίτων, κλπ.
      Οπότε στην ουσία δεν τιμωρείται κανείς, και άρα όποιος θέλει κάνει ότι θέλει χωρίς φόβο για το οτιδήποτε.

      • ab-normal avatar
        ab-normal @ Strange Attractor 14/03/2012 17:04:19

        "όποιος θέλει κάνει ότι θέλει χωρίς φόβο" λες εσυ...ο μονος φοβος κατ εμε ειναι αυτος της αρσης μονιμοτητας και οτι συνεπαγεται αυτος..εναλλακτικα μαστιγωμα!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ ab-normal 14/03/2012 17:23:06

          Τον μόνο που θα έτσουζε είναι μια χρηματική ποινή (στέρηση ημερομισθίων) με δυνατότητα άμεσης εκτέλεσης (στον μισθό).
          Τώρα, όπως έχουν τα πράγματα, όλοι παίρνουν τα ίδια, είτε πατάνε είτε όχι στην εργασία τους, είτε προσφέρουν, είτε όχι.

  25. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 14/03/2012 17:22:06

    Μία φαινομενικά αναίμακτη λύση για "αφύπνιση" των περιχαρακωμένων στα μυαλά Δ.Υ θα ήταν να δινόταν το δικαίωμα σε όλους τους άνεργους Έλληνες να εργαστούν ως Δ.Υ. as well.

    Η χώρα θα κατέρρεε σε χρόνο dt, και αμέσως μετά θα ξεκινούσε η αναγκαστική επανεκκίνηση.

  26. juliet avatar
    juliet 14/03/2012 17:52:59

    Εγω δεν θα διαφωνήσω ,σε πιστεύω .Ολα λειτουργούν με προστάτες .Αν δεν έχεις ...τι να σου πω είσαι άτυχος ,και εγώ από τους άτυχους αυτής της ζωής είμαι αν και μεγαλύτερη από σένα.
    Υπάλληλος σε σουπερμαρκετ έδινε εντολές και η διευθύντρια δεν τις μιλούσε γιατί είχε πολιτικό μέσο,τι γνώσεις μπορούσε να έχει ;είχε όμως καλό προστάτη.

  27. Σίχαμα avatar
    Σίχαμα 14/03/2012 18:08:05

    Και πολύ επιεικής είναι ο S.A Αν δεν πέσει βούρδουλας ο τεμπέλης αργόμισθος δημοσιος υπάλληλος δεν πρόκειται να δουλέψει. Σαράντα πτυχία να έχει, αν δεν τό έχει μέσα του το φιλότιμο άστα να πάνε.

  28. Queen Victoria avatar
    Queen Victoria 14/03/2012 19:22:55

    1) Ποιο φιλοτιμο; Δυστυχως, η μονη λεξη που λειπει απο ολες τις αλλες γλωσσες και που θα επρεπε να ειμαστε ιδιαιτερα υπερηφανοι που εχουμε εναν τετοιο χαρακτηρισμο, σπανιζει ιδιαιτερα στους ελληνες ΔΥ
    2) Το ΑΣΕΠ ειναι ακομα μια τραγελαφικη γελοιοτητα, αναξιο λογου οπως και το παλαι ποτε ΔΙΚΑΤΣΑ (απιστευτα κωμικα κατασκευασματα για να βολευτουν οι "ημετεροι")
    3) Ελαχιστα ειναι τα σοβαρα εκπαιδευτικα ιδρυματα της Γηραιας Αλβιονος, μετρουνται στα δαχτυλα τα πανεπιστημια με πανευρωπαικο/διεθνες κυρος

  29. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 15/03/2012 17:44:48

    Ερωτηθείς σήμερα αν θα γίνουν απολύσεις στο δημόσιο, ο κ. Ρέππας είπε ότι στο πρώτο μνημόνιο προβλέπεται αποχώρηση 150.000 υπαλλήλων έως το 2015 και ανέφερε πως με το μέτρο της εφεδρείας αποχώρησαν 15.000 υπάλληλοι, ενώ δεν απέκλεισε απολύσεις υπαλλήλων αν αξιολογηθούν αρνητικά, σημειώνοντας ότι θα πρέπει να ξεπεραστεί και ο συνταγματικός σκόπελος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.