#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/04/2010 17:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θέμα ημερών (αν όχι ωρών) η επίσημη κατάθεση του ελληνικού αιτήματος για βοήθεια - με όρους ΔΝΤ



Σύμφωνα με πληροφορίες του antinews, το οριστικό «Ο.Κ.» για να καταλήξουν οι διαπραγματεύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη στις Βρυξέλλες, να οριστικοποιηθούν οι όροι του μηχανισμού στήριξης προς την Ελλάδα και να κατατεθεί το ελληνικό αίτημα για διπλή βοήθεια δανεισμού από ΕΕ και ΔΝΤ, έδωσε ο Γ. Παπανδρέου στο Γ. Παπακωνσταντίνου στη συνάντηση που είχαν σήμερα στο Μαξίμου.

Θεωρείται πλέον ζήτημα ημερών η επίσημη κατάθεση του ελληνικού αιτήματος, κάτι που συζήτησαν ήδη ο Γ. Παπανδρέου και ο προεδρεύων της ΕΕ Ισπανός πρωθυπουργός Θαπατέρο στην μεταξύ τους τηλεφωνική επικοινωνία.

Μετά από όλα αυτά, είναι απορίας άξιο γιατί η κυβέρνηση επιμένει δημοσίως ότι δεν προτίθεται να ζητήσει ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης.

Σε συμφωνία για τους όρους μια πιθανής έκτακτης βοήθειας προς την Ελλάδα κατέληξαν οι αναπληρωτές υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης και οι κεντρικοί τραπεζίτες, όπως μετέδωσε το Reuters επικαλούμενο πηγή από την Ευρωπαϊκή Ένωση. «Υπάρχει συμφωνία» δήλωσε η πηγή, η οποία είναι προσκείμενη στις συζητήσεις. Ερωτηθείσα για το επιτόκιο των δανείων που ενδεχομένως χορηγηθούν στην Ελλάδα, ανέφερε πως «πρόκειται για πιστό αντίγραφο των όρων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου». «Για δάνεια διάρκειας έως τρία έτη, είναι το επιτόκιο SDR συν 300 μονάδες βάσης συν χρέωση υπηρεσιών 50 μονάδων βάσης», δήλωσε.

Το «γλυκό» της προσφυγής στον μηχανισμό στήριξης έδεσε και με τις απανωτές δηλώσεις ξένων πολιτικών και οικονομικών παραγόντων, δηλώσεις που εκτόξευσαν το Χρηματιστήριο το οποίο έκρινε θετικά τα νέα. Ο Σαρκοζί δήλωσε πριν από λίγο ότι η Γαλλία είναι έτοιμη να βοηθήσει την Ελλάδα όποτε αυτή το θελήσει, ο Μπερλουσκόνι είπε ότι Γαλλία και Ιταλία πρέπει να συνδράμουν την Ελλάδα και λόγω του ευρώ ενώ το πρακτορείο Reuters επικαλούμενο ανώνυμη πηγή ανέφερε ότι δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός στήριξης την Παρασκευή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα γίνει τα αμέσως επόμενα 24ωρα

Την ετοιμότητα της Επιτροπής να θέσει σε εφαρμογή, εφόσον ζητηθεί, το μηχανισμό στήριξης που αποφασίστηκε σε ανώτατο πολιτικό επίπεδο από τους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων της ΕΕ εξέφρασε η εκπρόσωπος της Κομισιόν Α. Τόρες

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kanenas avatar
    kanenas 09/04/2010 17:42:39

    Δάνειο 20-25 δις ευρώ με επιτόκιο euribor + 275 μονάδες βάσης ή επιτόκιο 3,4% θα χορηγήσουν ΕΕ και το ΔΝΤ στην Ελλάδα. Η πληροφορία αυτή κυκλοφόρησε στο Λονδίνο και άλλαξε άρδην το κλίμα στο χρηματιστήριο το οποίο κατέγραψε κέρδη 3,5% ενώ το spread μειώθηκε κατακόρυφα στις 386 μονάδες βάσης.

    http://www.bankingnews.gr/

    • maestros avatar
      maestros @ kanenas 10/04/2010 20:56:12

      Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ "ΠΕΡΝΑΕΙ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ

      http://aliartos-city.blogspot.com/2010/04/blog-post_8511.html

      http://ntelalis-arahovas.blogspot.com/2010/04/blog-post_6168.html

  2. kanenas avatar
    kanenas 09/04/2010 17:43:25

    Δάνειο 20-25 δις ευρώ με επιτόκιο euribor + 275 μονάδες βάσης ή επιτόκιο 3,4% θα χορηγήσουν ΕΕ και το ΔΝΤ στην Ελλάδα. Η πληροφορία αυτή κυκλοφόρησε στο Λονδίνο και άλλαξε άρδην το κλίμα στο χρηματιστήριο το οποίο κατέγραψε κέρδη 3,5% ενώ το spread μειώθηκε κατακόρυφα στις 386 μονάδες βάσης.

    http://www.bankingnews.gr

  3. anonymous avatar
    anonymous 09/04/2010 17:55:31

    Μας υποβάθμισαν στο ΒΒΒ-. Ο Fitch.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ anonymous 09/04/2010 22:43:22

      Ε, και? Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι...
      Αυτό τις τράπεζες νοιάζει. Και αυτές ο Τρισέ τις έσωσε αφού δέχεται ακόμη τα ομόλογα τους...

  4. Orestios avatar
    Orestios 09/04/2010 17:55:36

    Βρε τους κακούς Γερμανούς που θέλουν να μας υποτάξουν!
    Η Αμερικανική Fitch Ρίχνει υποβάθμιση στην Ελλάδα στο ΒΒΒ-.
    Η κυβέρνηση ανίκανη παρακολουθεί τους υποβολείς της να παίρνουν τα ηνία.

  5. socrates avatar
    socrates 09/04/2010 17:55:55

    Κοίτα φάτσα εθνικής υπερηφάνειας.
    Έχει καταπιεί τη μεγάλη προεκλογική του γλώσσα τώρα πια ο εθνικός μας πινόκιο.
    Όσο ήταν έξω από το χορό πολλά τραγούδια έλεγε, γιατί καθάριζε ο Κ.Κ. για τη χώρα.
    Και τί δεν ακούσαμε προεκλογικά από τον Άντερσεν της Δανίας του Νότου.
    Θα μπορούσαμε να γράψουμε ολόκληρο βιβλίο με τα όμορφα που μας έλεγε. Φαντάσου ότι, κάποιες στιγμές, όταν τον άκουγα νόμιζα ότι άκουγα πουλάκια να κελαϊδούν και κσρδερίνες να τιτιβίζουν. "Αισθανόμουνα" τη βαρβαρότητα του Κ.Κ. και μετά "αισθανόμουνα" τα Βίπερ-Νόρα του Γιωργάκη και γέμιζα προσδοκία και συγκίνηση.
    Τώρα, μετά από 6 μήνες συναισθηματικής μαυρίλας και ατέλειωτης ανασφάλειας για το μέλλον τί να αισθάνομαι;
    Φαντάζομαι ότι και εσύ.
    Ο Γιώργος Παπανδρέου πέτυχε το ακατόρθωτο.
    Μόλις σε ένα εξάμηνο κατάφερε να αναλώσει όλη την καλή πίστη που του χάρισαν απλόχερα οι Έλληνες.
    Αχίλλειος πτέρνα του ήταν η κάκιστη επιλογή συνεργατών, ενδεχομένως η χειρότερη δυνατή, σχεδόν σε όλα τα υπουργεία.
    Οι μέρες του είναι μετρημένες.
    Πάμε γι' άλλα από του χρόνου.

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/04/2010 17:56:58

    Φάκτορα,
    δε σε προλαβαίνουμε σήμερα!

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/04/2010 18:00:50

    Το άλλο το ακούσατε: Εν μέσω ύφεσης έχουμε και αύξηση του πληθωρισμού!
    Για την ανεργία δεν το συζητάμε. Καλπάζει!
    Και η κυβέρνηση εξαντλεί όλη της τη ενέργεια στην αναζήτηση δανεικών!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 18:07:11

      Κοκτέιλ μολότωφ στην κοινωνία

    • nasos avatar
      nasos @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 18:51:15

      Που είναι το παράξενο,όλη η αγορά είναι ένα ατελείωτο καρτέλ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ nasos 09/04/2010 19:14:19

        Νάσο,
        δεν είπαμε ότι είναι παράξενο.
        Το επισημαίνουμε γιατί είχαν σχέδιο ΚΑΙ για την ακρίβεια.
        Φταίει βέβαια η ....ακρίβεια που πήγε από άλλο δρόμο και δεν συναντήθηκε ....με το σχέδιο

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ nasos 09/04/2010 20:26:50

        Αδειάζουν το τραπέζι.

        Χτες ένας ανεκδιήγητος μου ζητούσε 50 ευρώ για παιδικά παπούτσια χωρίς καμμία έκπτωση. Του'πα ότι πάω για τσιγάρα και θα ξανάρθω...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ nasos 10/04/2010 09:50:42

        Φυσικά και είναι "παράξενο", πέρισυ με "λιγότερη" κρίση και ο πληθωρισμός φλέρταρε ακατάπαυστα με τη μονάδα, γιατί η αγορά αντιδρούσε, κάπως, υγιώς: μειωμένη κατανάλωση, πεσμένος πληθωρισμός. Τώρα βλέπουμε την αγορά να καταβαραθρώνεται ΚΙ ΟΜΩΣ ο πληθωρισμός ντούρος! Αυτό μόνο ως ΓΑΠειο επίτευγμα μπορεί να καταγραφεί!

  8. kkonstan avatar
    kkonstan 09/04/2010 18:06:19

    Τα πράγματα είναι απλά... την Τρίτη (και 13!) δεν υπήρχε περίπτωση να είναι επιτυχημενη η δημοπρασία του ΟΔΔΗΧ για έντοκα γραμμάτια 6 & 12 μηνών, οπότε θα πηγαίναμε για φούντο κανονικότατα.

    Τα δε επιτόκια για 3μηνα έχουν ξεφύγει τελείως...

    Άρα αν ειναι να μας "σώσουν", αυτό πρέπει να γίνει το αργότερο την Δευτέρα...
    Πίστευα πως δεν θα την βγάζαμε την Παρασκευή, αλλά απ'ότι φαίνεται θα κάνουμε Σ/Κ.

    Περαστικά μας.

  9. Tassos avatar
    Tassos 09/04/2010 18:18:36

    Greece is faced with a fork in the road. Either it gathers the necessary courage to do what’s right in it’s OWN best interests, or it forfeits the future of coming generations. To save itself, it requires the political will to backtrack the course it’s embarked on for the last two decades.

    Doing this requires it to do something that Max Keiser recently suggested, which is refusal to pay the money it owes the world banking cartel / financial system. It needs to nationalize it’s banking system and begin issuing it’s own sovereign, debt free money. However, to do this would mean dumping the EURO as its currency and exiting the European Union altogether, because as long as they remain in the EU, they would be strangled by the ruinous economic guidelines and regulations imposed by Brussels.

    If they did this there’s no doubt that they would be subjected to enormous political and economic pressures from all sides, would receive veiled and overt threats and be the target for attempts at internal destabilization (a.k.a coup). However, if they remained united they would not only come out of this crisis in better shape, but could serve as an example for other countries to do the same.

    The situation is at a breaking point, and all it takes for the “European Project” to crash and burn is for one member state to gather the necessary resolve to do what it should do in defense of its NATIONAL interest.

    The alternative? Sovereign debt slavery for future generations and the transformation of Greece into a third world country, in theory and in reality.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Tassos 09/04/2010 22:25:27

      Tassos says:

      "Greece is faced with a fork in the road. Either it gathers the necessary courage to do what’s right in it’s OWN best interests, or it forfeits the future of coming generations. To save itself, it requires the political will to backtrack the course it’s embarked on for the last two decades.

      Doing this requires it to do something that Max Keiser recently suggested, which is refusal to pay the money it owes the world banking cartel / financial system. It needs to nationalize it’s banking system and begin issuing it’s own sovereign, debt free money. However, to do this would mean dumping the EURO as its currency and exiting the European Union altogether, because as long as they remain in the EU, they would be strangled by the ruinous economic guidelines and regulations imposed by Brussels. "

      Μονο ενα πραξικοπημα αλλα Κυργυζία μας σώζει και αυτό για να ειναι καπως βιωσιμο πρεπει να ειναι συνδεμενο με ενα ευρυτερο γεωπολιτικο σχεδιο για να εχουμε και την καταλληλη εξωθεν βοηθεια και πολλοι παραγωντες που ειναι εντελως εξω απο τον ελεγχο μας να συμπεσουν.
      Ας ελπισουμε οτι ο Θεος της Ελλαδας θα φερει το καραβακι που ειναι η μικρη μας χωρα στη σωστη ρωτα για να μην κατασπαραξουν ολα αυτα τα θηρια εστω το μελλον των παιδων μας και στο τελος τα παιδια μας τα ιδια.

  10. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/04/2010 18:23:16

    Οσο σκέφτομαι ότι για τη ...σωτηρία μας πρωταγωνιστούν ο Σαρκοζί, ο Μπαρόζο και ο Μπερλουσκόνι οι οποίοι, ένας θεός ξέρει, τι έχουν ακούσει από τις ...δημοκρατικές δυνάμεις της Ελλάδος και από τα ακόμα δημοκρατικότερα ΜΜΕ...
    Χώρια για την ...λατρεία που έχουν και οι τρείς για τις ...σοσιαλιστικές κυβερνήσεις.
    Α, και το τελευταίο, ήσαν και φίλοι του Καραμανλή!

  11. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 09/04/2010 18:27:50

    ΠΑΙΔΕΣ ΛΙΓΗ ΘΕΩΡΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΛΈΞΑΜΕ.

    “Με την ανατροπή της όλης παραγωγικής τεχνικής συνδέεται μια σημαντική ύψωση στην οργανική σύνθεση του κεφαλαίου που οδηγεί αργά ή γρήγορα, ανάλογα με τις συγκεκριμένες συνθήκες, σε μιαν πτώση του μέσου ποσοστού του κέρδους. Αυτή με τη σειρά της δυσκολεύει την επόμενη τεχνολογική επανάσταση. Οι δυσκολίες αξιοποίησης, που μεγαλώνουν στη δεύτερη φάση της κάθε βασικής νέας παραγωγικής τεχνικής, προκαλούν μιαν αύξηση στην υποεπένδυση και στο αναξιοποίητο κεφάλαιο. Μονάχα εφόσον συγκεκριμένες προϋποθέσεις οδηγήσουν σε μιαν αιφνιδιαστική αύξηση του μέσου ποσοστού του κέρδους, απορροφιούνται μαζικά στις καινούριες σφαίρες παραγωγής, διευκολύνοντας έτσι την εφαρμογή μιας βασικά νέας παραγωγικής τεχνικής, τ’ ακινητοποιημένα για κάμποσες δεκαετίες κεφάλαια (σελ.98). ...Η άμπωτης κι η παλίρροια του μακρού κύματος της οικονομικής ανάπτυξης δε σημειώνεται ανάλογα με το αν ‘’σπανίζει’’ ή ‘’αφθονεί’’ το χρήμα, ανάλογα με το αν οι κυβερνώντες αποβλέπουν στον ‘’πληθωρισμό’’ ή στην ‘’εξυγίανση των δημόσιων οικονομικών’’. Συμβαίνει το αντίθετο: Όταν η πτώση στο μέσο ποσοστό του κέρδους φρενάρει την επενδυτική δραστηριότητα των καπιταλιστών, πέφτει σχετικά η ζήτηση για χρηματικό κεφάλαιο και επομένως επίσης το επιτόκιο. Μονάχα σα διαμορφωθούν συνθήκες, που εγγυώνται μια σαφή αύξηση στο ποσοστό του κέρδους και μια σημαντική διεύρυνση της αγοράς, θα γυρέψει η επενδυτική δραστηριότητα ν’ αξιοποιήσει ανακαλύψεις που επιδρούν επαναστατικά στο σύνολο της βιομηχανίας κι έτσι θα μπει σε κίνηση μια μακροπρόθεσμη τάση για τη διεύρυνση στη συσσώρευση του κεφαλαίου και στη ζήτηση για χρηματικό κεφάλαιο, που και θα οδηγήσει επίσης σε μια σχετική ύψωση του επιτοκίου” (σελ.116) (Ε. Μαντέλ, 1975). Ό Ο Μαντέλ, θεωρούσε ότι οι αιτίες του περάσματος από την φάση ύφεσης στη φάση ανάκαμψης του επόμενου κύματος, οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες ή σε “εξωτερικές συνθήκες”: πολέμους, εργατικές κινητοποιήσεις, οικονομικούς ανταγωνισμούς, αλλά και σε κοινωνικούς και πολιτικούς παράγοντες, όπως οι τρόποι αντιμετώπισης της ύφεσης από τη μεριά των κυβερνήσεων και από την αντίστοιχη αντίδραση της εργατικής τάξης.

  12. άστεγος avatar
    άστεγος 09/04/2010 18:32:55

    Φασκελοκουκούλωστα με τούτους εδώ τους ρεζίληδες.
    Κάθε μέρα γολγοθάς!
    Θα με πείτε ανώμαλο άν σας πώ ότι μου λείπει ο Κ.Κ.;

    • Green St avatar
      Green St @ άστεγος 09/04/2010 18:55:22

      δεν αργεί η μέρα που οι έλληνες στα γόνατα θα χιλιοπαρακαλάνε τον Καραμανλή να επιστρέψει.
      Πως το είχε πει ο Λαζόπουλος τον Οκτώβρη μετά τις εκλογές;; Η αποτυχία του καραμανλή θα φανεί μόνο από την επιτυχία του Γιώργου...

  13. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 09/04/2010 18:41:33

    ΑΙΣΧΟΣ!

    Κοιταξτε και τη κυρια Ντορα τι κανει..στο παρα 5 λεει η διαγραφη της απο το κομμα.
    Ολα καλα στημενα. Οι Ντορες, οι Καρατζαφερηδες, το χαζο ο Γκιωργκος, το Δ.Ν.Τ.
    Ειλικρινα ομως παιδια. Ομως πιστευω οτι μας πηρατε ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ!

    ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΡΩΤΕ ΨΩΜΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΗΚΕ Η Ν.Δ. ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΟΡΙΣΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΟΥΦΑΞΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!
    ΠΗΡΑΤΕ ΤΗ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕ ΣΑΣ ΕΝΟΙΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ!
    ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΠΗΡΑΤΕ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ!

    ΜΑΣ ΠΗΡΑΤΕ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ!
    ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ! Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ!
    ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΡΕ!!!

    (δεν αναφερωμαι σε κανενα συμμετεχοντα του μπλογκ ουτε στο μπλογκ το ιδιο. Αναφερωμαι στο μεσο ΝεοΔημοκρατη που πηρε το διορισμουλι του και ενω μπηκε απο τις στεγες και τα παραθυρα αντι να νοιαστει να μην παει στο διαολο αυτος ο τοπος, λουφαξε κι αφησε τη χωρα του να διαλυθει, ή να μπήκε επίσημα σε πορεια διαλυσης)

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ paratiritis2000 09/04/2010 19:29:51

      Ευγε Fακτωρες που το τσιμπησατε πρώτοι το θεμα me to ΔΝΤ.
      DNT DyNamiTe
      ΔΝΤ ΔυΝαμίΤης

      Αχ βαχ... Να και τα προεόρτια.

      ""Πρόταση για τη σύσταση μιας ανοικτής επιτροπής με στόχο την ενίσχυση της κεντροδεξιάς παράταξης, υπό την προεδρία του Κων/νου Μητσοτάκη και με τη συμμετοχή όλων των στελεχών της ΝΔ και του ΛΑΟΣ, κατέθεσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης, στη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης. Σύμφωνα με πληροφορίες της αυτοδιοικησης gr, η πρόταση αυτή συνδέεται με τις επικείμενες δημοτικές εκλογές και τον «Καλλικράτη», που αναμένεται να αποτελέσουν ένα γερό crash test για τον Αντώνη Σαμαρά, γεγονός που ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ εκτιμά ότι είναι το καταλληλότερο πεδίο για «συνένωση δυνάμεων» στην κεντροδεξιά πολιτική σκηνή,"

      Τετέλεσθε. Βγήκε και ο χοντρός να τραγουδήσει παρέα με τη βουβάλα, να συμπληρωθεί το σχεδιο εν όψει του Καλικράτη.
      Εγω πάντως το τέρας το ονόμασα Καλικράτη. Αμφιταλαντευόμουν ανάμεσα στο Ντόρα, το Γίωργος, το Γκιώγρκος, το μέσο βολεμένο-ψηφοφόρο-της-ΝΔ-που-λούφαξε ή Β.Ψ.ΝΔ.Λ (μεγάλο για όνομα) ή Δ.Ν.Τ. Τελικά θα τω πω "Καλικράτη".

      Παρτε και το Kraken για να μην ξεχναμε τι μας περιμενει.
      http://www.youtube.com/watch?v=Rmbg6KQQOIs

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ paratiritis2000 09/04/2010 19:41:38

      Ο μέσος Νεοδημοκράτης δεν πήρε καμία θεσούλα. Θεσούλες πήραν οι κολλητοί και οι "κουμπάροι", έτσι γενικώς, των μεγαλοστελεχών της ΝΔ, όσων δηλαδή είχαν μαχαίρι και πεπόνι. Δεν την ξέρεις καλά τη ΝΔ τι άτιμο κόμμα είναι. Δεν έχει ούτε καν την κομματική εντιμότητα του ΠΑΣΟΚ. Στο ΠΑΣΟΚ τουλάχιστον, αν κολλάς αφίσες, δέχεσαι την κομματική ευγνωμοσύνη, παίρνεις κανένα διορισμούλι. Στη ΝΔ αν κολλάς αφίσες παίρνεις το βραβείο της ανοιχτής παλάμης. Αν δεν γίνεις λαμόγιο ή δεν κολλήσεις δίπλα σε λαμόγιο δεν βλέπεις φως.

      Η σαπίλα της ΝΔ ως κόμματος, ως νοοτροπίας, είναι η ίδια η καθεστωτική σαπίλα της Ελλάδας. Το ΠΑΣΟΚ είναι αντικατοπτρισμός της καθεστωτικής σαπίλας της ΝΔ. Είδε τη δεξία σαπίλα, την προ του 1981, και είπε "γιατί να μην μπορεί να επωφεληθεί από αυτή τη σαπίλα ο καθένας, πρέπει ο καθένας να μπορεί, να έχει το δικαίωμα να γίνει μικρο-λαμόγιο ως οικονομική και κοινωνική υπόσταση" και διέφθειρε όλη την κοινωνία με αυτόν τον τρόπο. Η ελιτίστικη σαπίλα της ΝΔ ομως, του τύπου "τρώμε εμείς και εσύ λαέ δούλευε για μας" δεν σταμάτησε να υπάρχει. Λίγο εκπασοκίστηκε η ΝΔ επί Καραμανλή, αλλά κατά βάθος παρέμεινε ίδια, ελιτίστικα διεφθαρμένη, όχι δημοκρατικά διεφθαρμένη, όπως το ΠΑΣΟΚ.

      Ο Καραμανλής ήταν πολύ καλύτερος, ηθικά, από αυτή τη ΝΔ, όμως δυστυχώς δεν μπόρεσε, δεν θέλησε να την αλλάξει. Του αρκούσε που ήταν ο ίδιος καλύτερος, είχε τάσεις μεσσιανισμού, σου λέει "εγώ είμαι ο ηθικός, ο αδιάφθορος, η 'ηθική μυγοσκοτώστρα'". Έτσι δηλαδή τον είχε αποκαλέσει, πολύ εύστοχα, ο Λαζόπουλος. Ο Αντώνης όμως τώρα δεν έχει περιθώρια επιλογών. Αποτυχία ηθικής εκκαθάρισης της ΝΔ θα είναι αποτυχία της τελευταίας ευκαιρίας ηθικής εκκαθάρισης της Ελλάδας. Διότι με την εκδημοκρατισμένη φαυλοκρατία του ΠΑΣΟΚ, τελειώνουμε τώρα. Η χώρα δεν μπορεί να στηριχθεί για το μέλλον στην παραδοσιακά ελιτίστικη φαυλοκρατία της ΝΔ.

      Ας θυμηθούμε τη φράση του Προφήτη σε εκείνο το καταπληκτικό κείμενο "δεν απολείπειν ο Θεός Αντώνιον, μην αποχαιρετάς την Αλεξάνδρεια", που έλεγε ότι μια εθνική ειμαρμένη είχε κρατήσει τον Αντώνη σαν τελευταία εθνική εφεδρεία, πάνω που φαινόταν όλα χαμένα. Ναι, δεν πρέπει να τη χάσουμε αυτή την ευκαιρία.

      • FRESH avatar
        FRESH @ Επώνυμος 09/04/2010 22:36:39

        fully voted. με πρόλαβες

    • Κρης avatar
      Κρης @ paratiritis2000 09/04/2010 19:47:08

      βρε φιλε οταν ηρθε ο αντρεας στην εξουσια το 81
      απο 170-180 χιλαδες δημοσιους υπαλληλους , σε μια
      πενταετια τους εφτασε κοντα στις 700-800 χιλιαδες
      ( μαζι με τους εκατονταδες οργανισμους και νομικα προσωπα που εφτιαξε)

      30 χρονια τωρα πληρωνει ο υπολοιπος λαος .

      300,000 αχρηστους συν τα εφαπαξ που θα παρουν.

      αχρηστους με απολυτηριο δημοτικου και γυμνασιου να γινονται
      διευθυνταδες τμηματαρχηδες , μικροι σατραπηδες του ''καθεστωτος''

      Να ενα μεγαλο μερος του χρεους

      Και οταν επνεε τα λοισθια εκανε και το ΑΣΕΠ και καλα
      για διαφανεις διορισμους.
      #@@##@

      ( απεχων της καλπης για δεκαετιες )

      • paratiritis2000 avatar
        paratiritis2000 @ Κρης 09/04/2010 22:18:34

        Ναι βρε παιδια συγνωμη για το "μεσο".
        Ακριβως ετσι οπως τα λενε ειναι συμφωνω.
        Ευκαιρία τώρα ολα αυτά να αλλαξουν πιστευω.
        Και..Κρης μιλουσα για τη ΝΔ γενικωτερα. Οι ευνοημενοι λούφαξαν. Ναι μεν το ΠαΣοκ εκανε οτι εκανε αλλά δεν είναι δικαιολογία τα του κυβερνησων ΠαΣοκ για τους
        λουφαδόρους-παύλα-ευνοημένους-παύλα-λαμογια.

      • smoking area avatar
        smoking area @ Κρης 09/04/2010 22:38:27

        Ο Κρης εχει ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο.
        Θεια Δικη θα ειναι ο Παπανδρεου να αναγκαστει να απολυσει δημοσιους υπαλληλους και ο Σαμαρας να λυσει το ... Μακεδονικο.

  14. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 09/04/2010 18:46:25

    Το χρονικό μιάς απόλυτα προβλέψιμης και προδιαγεγραμμένης πορείας πρός τον γκρεμό,ή το παγόβουνο.Διαλέγετε και παίρνετε.Φίλοι μου θα διαφωνήσω ότι φταίνε οι κακές επιλογές του.Ναί,ασφαλώς φταίνε κι αυτές. Ας μην μας διαφεύγει και ας μην αθωώνουμε a priori , τον ΚΥΡΙΟ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ υπεύθυνο της τραγωδίας.(Ποιός φταίει; ποιός φταίει;Φταίει το κακό το ριζικό μας που λέει κι ο ποιητής). Λύσσαξε να γίνει 'πρωτυπουργκό',μετήλθε όλων των θεμιτών κι αθεμίτων μεθόδων γιά να το καταφέρει.Κατηγόρησε,λαίκισε,εκβίασε με την προεδρική εκλογή,έταξε λαγούς με πετραχήλια ( άθλιο Παπανδρεικό-Μινέικο-Τσάντ γονίδιο),κορόιδεψε,αρνήθηκε την συναίνεση τότε που του ζητήθηκε,διέσυρε ασύστολα την χώρα που τον 'φιλοξενεί',ανά την υφήλιο.Βοηθήθηκε ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΑ όσο κανένας άλλος Πασόκος από τα ΜΜΕ,ήδη από τότε που του πάσαρε το δαχτυλίδι,ο έτερος ανεκδιήγητος.Ποιός θα ξεχάσει τα ξελιγωμένα παπαγαλάκια των καναλιών; "ο Γιώργος πληρώνει εισιτήριο στα διόδια Κορίνθου,ο Γιώργος κερνάει κουραμπιέδες τους ρεπόρτερς,ο Γιώργος πάει στο γυμναστήριο,ο Γιώργος κάνει ποδήλατο,τώρα περπατάει στο Καλέντζι(σιγά την παπική έδρα της Avignon !!!!),η Σοφία Παπανδρέου παρακολουθεί από το μπαλκόνι,κλπ,κλπ.Βεβαίως γιά τις ανεξίτηλα χαραγμένες στο μυαλό μας,ευθύνες των καναλιών,τ'άχουμε ξαναγράψει,αλλά ΕΔΩ είμαστε !!!!Θα τα ξαναπούμε.Γιατι ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ,κύριοι 'δημοσιογράφοι'-μαριονέτες.ΠΟΤΕ !!!!!Και ν'άχεις και τους δυό τρείς σκεπτόμενους του Πασόκ,να παρακολουθούν χαιρέκακα την κατρακύλα του,καραδοκούντες γιά το οριστικό καναβάτσωμα. Σας τ'όχω ξαναγράψει,αλλά μιά επανενθύμηση,δεν βλάπτει. Αξιότιμε Κύριε Βενιζέλε,μην θαρρείτε πως οι δικές ευθύνες είναι λιγώτερες!! Αν ακόμα δεν αντελήφθητε ότι σας τραβάει μαζύ του στον πάτο,ίσως αύριο να είναι πολύ αργά.Κρίμα ,γιατί είσθε ακόμα πολύ νέος.Σκεφθήκατε ποτέ σας,πως μιά ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ,εγγράφει υποθήκες ;;;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Σπάρτακος 09/04/2010 19:00:50

      Τι σ' έπιασε Σπάρτατε και τα θυμάσαι τώρα όλα αυτά;
      Θα το δούμε και αυτό: ο Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς μετά από έξη μήνες διακυβέρνησης οδηγεί την χώρα του στο ΔΝΤ!
      Σαν τίτλος από ταινία, με μουσική επένδυση από τον ...κολλητό σου!

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 19:36:09

        Κώστα Ροδινέ,το 1974 κολλήσαμε στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων μας το ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.Γιά την Κύπρο μας.Ετσι λοιπόν και τώρα,ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ και δεν θα ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ τον ρόλο των καναλιών,αλλά κυρίως των 'δημοσιογράφων-διαβαστών προκάτ ειδήσεων-υμνολόγων-λιβανοκαυστών-σαλτιμπάγκων-καμποτίνων-φαρισαίων'.Οσο γιά τον Πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς,που μας πάει σούμπιτους στο ΔΝΤ,ο κολλητός.... ΜΑΣ,έχει μελοποιήσει γιά την περίπτωση, στίχους του Μπρέχτ,βάζοντας στην σύνθεση και στοιχεία από τα Κάρμινα Μπουράνα.Γιά φινάλε, όπως σου εκμυστηρεύθηκε ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ o Θωμάς,έχει κρατήσει το έργον του αγνώστου πρασινοχαχόλου ποιητή, Requviem pour un cycliste perdu,dans le temps et l'espace.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 23:15:35

        ναι, αλλά το δελτίο ειδήσεων του ΜΕΓΚΑ είναι και πάλι πρώτο σε ακροαματικότητα - μεταξύ μας θα τα θυμώμαστε...

    • tiramola avatar
      tiramola @ Σπάρτακος 10/04/2010 00:33:00

      Ξέρεις κανέναν ευρωπαίο ή και αμερικάνο νέο ή και παλαιότερο πρωθυπουργό η αρχηγό κράτους που να μην έχουν υπερπροβολή από τα ΜΜΕ ακόμα και για τις καθημερινές τους συνήθειες?

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ tiramola 10/04/2010 09:57:13

        Τον Καραμανλή, εκτός κι αν ήταν για (να προσπαθήσουν) να διασύρουν την Νατάσα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 10/04/2010 11:04:40

        Ξέρω τον Χίτλερ τιραμολα, Επίσης κάποιους Σοβιετικούς ηγέτες και στο πρόσφατο παρελθόν κάθε τριτοδρομικό νεοφιλελεύθθερο σοσιαλιστή.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ tiramola 10/04/2010 12:13:42

        Πως πάνε οι μετάνοιες στην Παναγιά την Πρασινοσυγχωρούσα μικρό μου;;;

  15. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 09/04/2010 19:10:06

    Μπράβο ρε Φάκτορα. Το βγάλατε πρώτοι

  16. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 19:19:02

    μια ζωή εξαρτιόμαστε από τους διεθνείς οίκους αξιολόγησης :

    α) που “παίζουν εδώ και χρόνια ύποπτα παιχνίδια” εις βάρος της Ελλάδας και των υπόλοιπων χωρών…διότι με τις αρνητικές αξιολογήσεις τους, δίνουν την δυνατότητα-ευκαιρία, σε τράπεζες ή σε μεγαλοεπενδυτές, με τους οποίους συνεργάζονται στενά, ή υπάρχει με αυτούς μια άλλη σχέση (π.χ μετοχική), να δανείζουν κράτη με ακριβότερα επιτόκια και με δυσβάστακτους όρους….

    β) που οι αξιολογήσεις τους δεν υπόκεινται σε κανένα απολύτως έλεγχο και από κανέναν…

    γ)που ήταν ανίκανες να πάρουν χαμπάρι ή έστω να προβλέψουν την επερχόμενη παγκόσμια οικονομική κρίση……είτε διότι είχαν επαναπαυτεί στο αλάθητο των προβλέψεων τους και των αναλύσεών τους, είτε δεν ήθελαν να κάνουν αρνητικές αξιολογήσεις-αναλύσεις κατά τραπεζών και επιχειρήσεων, με τις οποίες συνεργάζονταν ή ήταν πελάτες τους – είναι βλέπετε, πολλά τα λεφτά-…

    δ) που ποτέ δεν έκαναν παρατηρήσεις ή αναλύσεις για την “δημιουργική λογιστική” των πολυεθνικών και των τεράστιων επιχειρήσεων στους ισολογισμούς τους……

    ε) που ποτέ δεν κατήγγειλαν τις στρεβλώσεις στο εύθραυστο διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα – όπως και αποδείχθηκε περίτρανα – με την πρόσφατη οικονομική κρίση.

  17. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 09/04/2010 19:22:54

    ΝΑ ΡΕ Η ΛΥΣΗ ΣΩΘΗΚΑΜΕ ....ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ ΜΙΖΕΡΟΙ...ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ


    Μας περνάνε για εντελώς ηλίθιους ...... "έσπασαν λέει τον κουμπαρά τους" δύο 8χρονα ....... για το δημόσιο χρέος !!!

    Το καλύτερο μάθημα παρέδωσαν δύο λιλιπούτειοι που αποφάσισαν να καταθέσουν τις οικονομίες τους στον Λογαριασμό Απόσβεσης Δημοσίου Χρέους που έχει δημιουργηθεί στην Τράπεζα της Ελλάδος.
    Ο Νικόλας, 8 ετών, και ο 6χρονος αδερφός του Γιώργος, συνοδευόμενοι από τη γιαγιά τους, Σοφία Παπαδάτου (αυτη η σκρόφα με την φωνή νταλικέρη τα έκανε όλα, μην σου πω πως είναι στελεχάρα του ΠΑΣΟΚ..... αμ πως...), πήγαν σε υποκατάστημα της Αγροτικής Τράπεζας στην Πετρούπολη και κατέθεσαν τις οικονομίες που είχαν στον κουμπαρά τους, δίνοντας από 10 ευρώ ο καθένας.(Ουάου....... σωθήκαμε...... φαντάσου, για να δίνουν δημοσιότητα στα 10ευρα, σημαίνει πως δεν έχει δώσει κανείς, τίποτα, ..... φράγκο) Όταν πληροφορήθηκε το περιστατικό ο πρόεδρος της Βουλής, Φίλιππος Πετσάλνικος, επικοινώνησε τηλεφωνικά με την οικογένεια και ανταποκρίθηκε θετικά στην επιθυμία που του εξέφρασαν οι δύο ανήλικοι να επισκεφτούν τη Βουλή. (βέβαια να μην το διαφημίσουμε ??? Δώστε και εσείς ένα δεκάευρο και θα σας δείξει η τηλεόραση...... Δείξτε και εσείς το πόσο ζώα μπορείτε να γίνετε.......)

    «Φοβηθήκαμε με αυτά που ακούγαμε ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να πουλήσει τα νησιά της και την Ακρόπολη και αποφασίσαμε να σπάσουμε τον κουμπαρά μας και να δώσουμε τα λεφτά», είπαν τα δύο ανήλικα παιδιά, απευθυνόμενα προς τον πρόεδρο της Βουλής. (χα0χα0χα0χα0χα0χα0, 8 και 6 χρονών έχουν συναίσθηση του τι σημαίνει ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ και νοιώθουν συμπόνοια για το ΚΡΑΤΟΣ,.... )

    και μπλα μπλα το άρθρο συνεχίζετε εδώ.....

    Ποιόν άραγε νομίζουν πως πείθουν με αυτές τις μαλακίες ???
    ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΚΤΟΞΕΥΘΗΚΕ ΑΠΟ REDFLY στις 5:16 μ.μ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΑΝΑΓΟΣ 09/04/2010 19:27:05

      Και ο Πετσάλνικος τα έβαλε τα παιδιά να καθήσουν στη θέση του για μερικά δευτερόλεπτα δημοσιότητας στα βραδυνά δελτία ειδήσεων!
      Σα δε ντρέπονται λέω εγώ, να ρίχνουν στις αδηφάγες κάμερες ανήλικα παιδιά...

      Μπράβο ρε Πανάγο, που έθιξες το θέμα

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 22:15:15

        Σούπε καθόλου ο Θωμάς,αν έχουμε κανένα νέο γιά τον Ασεμπίγιο ;Μας τρώει η αγωνία.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΠΑΝΑΓΟΣ 10/04/2010 09:59:53

      Το έγραψα κι αλλού, κόντεψα να ξεράσω όταν είδα αυτό το αποτρόπαια προπαγανδιστικό εξάμβλωμα. Συγχαρητήρια στους νεοέλληνες γονείς που μυήσαν από μικρά τα παιδιά τους στο καραγκιοζιλίκι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ TopGunZ 10/04/2010 11:02:51

        Μεγάλο το Φιασκο Πετσάλνικου. Κρίμα, το είχα σε κάποια εκτίμηση.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ ΠΑΝΑΓΟΣ 10/04/2010 21:31:38

      Ειδηση:
      Μεγαλοστελεχος του ΠΑΣΟΚ πουλαει τις μισες Μερτσέντες απο το γκαράζ του και τις μισές του βίλες που έκανε σπυρί σπυρί με τίμια λεφτά απο το 1981 και δώθε, ενω επίσης τις μισές του κόρες (τις νόθες) προτίθεται να τις κάνει τζούλιες και ολα τα λεφτά θα τα δώσει στο λογαριασμό για το Δημόσιο Χρέος.
      Θα πάει δε με νε ενα τεράστιο Πράσινο κουμπαρά σαν τη κεφάλα του ΓΑΠ και του Πετσαλνικου στη τράπεζα να τον σπάσει συμβολικά μπροστά στις κάμερες!

      Αυτοί είναι Έλληνες ωρε! :P :P :P

  18. Orestios avatar
    Orestios 09/04/2010 19:30:26

    Το διάγγελμα θα περιλαμβάνει και παραίτησή του GAP?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 09/04/2010 19:32:56

      Θα παίζουν τα Κάρμινα Μπουράνα για να αποθεώνουν τον νικητή!
      Λες και δεν ξέρεις Ορέστη!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 19:49:35

        Κώστα τα πράγματα εξελίσσονται όπως η περίπτωση Lehman Brothers

  19. neos agrotis avatar
    neos agrotis 09/04/2010 19:34:10

    Για τους ορους υπάρχει πληροφόρηση?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ neos agrotis 09/04/2010 20:16:08

      Δεν έχουν ακόμα συμφωνήσει στις λεπτομέρειες.
      Τα περισσότερα τα είχαμε γράψει εδώ απο καιρό.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 20:30:25

        http://www.zerohedge.com/article/wires-no-confirmation-news-eu-aid-greek-govt-source

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ neos agrotis 10/04/2010 10:01:15

      Η μόνη πληροφόρηση που έχουμε είναι ότι οι εταιρείες καλλυντικών ετοιμάζουν την διάθεση τεραστίων ποσοτήτων βαζελίνης για την Ελληνική αγορά...

  20. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 09/04/2010 19:39:34

    ΚΑΙ ΚΑΒΑΦΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ, ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΑΛΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.
    ΠΟΙΗΣΗ ΑΘΑΝΑΤΗ...

    Απολείπειν ο Θεός Αντώνιον
    Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ', ακούσθει
    αόρατος θίασος να περνά
    με μουσικές εξαίσιες, με φωνές -
    την τύχη σου που ενδίδει πιά, τα έργα σου
    που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
    που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανοφέλετα θρηνήσεις.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    αποχαιρέτα την, την Αλεξάνδρεια που φεύγει.
    Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πεις πως ήταν
    ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
    μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μιά τέτοια πόλι,
    πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
    κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ' όχι
    με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
    ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
    τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
    κι αποχαιρέτα την, την Αλεξάνδρεια που χάνεις.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΑΝΑΓΟΣ 09/04/2010 19:45:01

      Δεν είχα δει το κείμενό σου πριν γράψω παραπάνω για το "δεν απολείπειν ο Θεός Αντώνιον"!

      Αν δεν το είχες δει το κείμενο (δεν θυμάμαι αν ήσουν μαζί μας τότε), δες το, αξίζει τον κόπο:

      http://www.antinews.gr/?p=25837

  21. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 09/04/2010 19:41:36

    Ας μη βιαστούμε... υποψιάζομαι πως θα το τρενάρουν μέχρι τελικής πτώσεως. ίσως μάλιστα πουν πως τους αναγκάσανε να ζητήσουν ενεργοποίηση του σχεδίου. Οι κακοί ευρωπαίοι... Ερώτηση Δημοτικού. Τα λεφτά θα μας περιμένουν ή αν τα αρνηθούμε ακυρώνεται η συμφωνία?

  22. Orestios avatar
    Orestios 09/04/2010 19:44:17

    Η Ελλάδα έγινε η νέα Lehman Brothers.
    Ήταν αναμενόμενο. Η ρητορική του όπλου (που τελικά ήταν μπαζούκα) διέλυσε τη χώρα όπως ακριβώς έγινε το 2008 με τις δηλώσεις Πόλσον στην Αμερική. Λίγες μέρες αργότερα, τότε, κατέρρευσε η Lehman. Τώρα ζούμε ένα Deja Vu. Ο CEO της χώρας GAP οφείλει να παραιτηθεί.

  23. KNWD avatar
    KNWD 09/04/2010 19:53:07

    Σάρκα και οστά παίρνει το σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας

    Πληροφορίες για οριστικοποίηση του μηχανισμού στήριξης μεταδίδουν τα διεθνή πρακτορεία

    http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=149836

  24. nov11 avatar
    nov11 09/04/2010 19:53:32

    Η οικονομική κατάσταση της χώρας ήταν γνωστή χρονικά πολύ.. πριν τις εκλογές και ήταν αντικείμενο συζήτησης στα πανεπιστήμια και ειδικά στα οικονομικά τμήματα των μεγάλων πανεπιστημίων της χώρας.Όπως και προδιαγεγραμμένη ήταν η κατάληξή της με τις υπάρχουσες συνθήκες.Απλά στον τελευταίο δανεισμό μας έκαναν ΡΟΥΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΤ και τα σώβρακα.Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΟΥΡΑΖΕΙ...
    ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ
    ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΣΗ
    ΑΛΛΙΩΣ ΣΚΟΤΑΔΙ ...ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙ΄Α ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ!

  25. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 20:12:42

    @ Επώνυμος.... 1) αυτοί "οι κολλητοί και οι κουμπάροι, των μεγαλοστελεχών της ΝΔ" όπως γράφεις και τα ίδια τα μεγαλοστελέχη της ΝΔ στα οποία αναφέρεσαι, κατέχουν αυτή την στιγμή σημαντικά πόστα μέσα στην ΝΔ, γύρω -ίσως - από τον κύριο Σαμαρά? Αν ναι, γιατί? Έτσι δεν θα έχουμε επανάληψη της ιστορίας στο μέλλον, ως φάρσας όμως?

    2) Όσο για την " σαπίλα της ΝΔ ως κόμματος" για την οποία κάνεις λόγο, δεν ήρθε πλέον η ώρα να εκλείψει? Δεν έχει στα χέρια του ο κύριος Σαμαράς μια τεράστια ευκαιρία?
    Δεν πρέπει τώρα ο κύριος Σαμαράς να αλλάξει τα πάντα στο κόμμα?

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ fatfat 10/04/2010 00:07:05

      Αυτό το "κύριος" Τάδε και "κύριος" Δείνα συνέχεια ελπίζω να είναι ειρωνικό, έτσι?

  26. KNWD avatar
    KNWD 09/04/2010 20:17:40

    Σόρος: Από τη Γερμανία περνάει η διάσωση της Ελλάδας
    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1800344

    • Orestios avatar
      Orestios @ KNWD 09/04/2010 20:33:44

      Το γνωστό τροπάριο της "κακιάς" Γερμανίας την ώρα που οι Αμερικανοί είναι αυτοί που ρίχνουν βόμβες στην Ελλάδα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ KNWD 09/04/2010 22:40:59

      Είναι όμως φιλλέληνας!!!!!!!!

    • popolaros avatar
      popolaros @ KNWD 09/04/2010 23:43:43

      Δεν ήταν τυχαίο που μας έβαλαν οι γνωστοί Σάιλοκ να βγάλουμε τα μάτια μας με την Γερμανία.
      Και εκεί τα ίδια έλεγαν και λένε για εμάς.
      Ποιός είναι ο δάκτυλος που έχει συμφέρον από αυτό??

    • KNWD avatar
      KNWD @ KNWD 10/04/2010 00:51:28

      Orestios says: Είναι όμως φιλλέληνας!!!!!!!!

      :-) Όσο και ο ΓΑΠ και αρκετοί ακόμα πολιτικοί :mrgreen:

      Μια ταινία για την Αργεντινή (με ελληνικούς υπότιτλους), την οποία καθώς βλέπω, μου έρχονται συνέχεια στο νου αυτά που συνέβησαν τις τελευταίες δεκαετίες και στην Ελλάδα, με το πλιάτσικο των ιδιωτικοποιήσεων, τη διαφθορά και την ΠΡΟΔΟΣΙΑ από την πλειοψηφία των πολτικών

      http://www.larisaportal.gr/diafora/argentina.php

      • Orestios avatar
        Orestios @ KNWD 10/04/2010 00:56:13

        Μάθε στο βίντεο για τους νεοφιλελεύθερους Περονιστές του τριτοδρομικού σοσιαλισμού, που βούλιαξαν την Αργεντινή.

        Είδες όμως τί φιλέλληνες τρέχουν να μας βοηθήσουν?
        Έχουμε και την φιλελληνική κυβέρνηση.
        Χάρμα!
        Όπως....Αργεντινή.

  27. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 09/04/2010 20:30:39

    Μ.ΚΑΨΗΣ Ο ΑΡΧΙΠΑΠΑΓΑΛΟΣ.....

    • Νταβέλης avatar
      Νταβέλης @ ΠΑΝΑΓΟΣ 09/04/2010 20:50:46

      χούντα τι ψάχνεις τώρα... μόνο το σταρ είναι σοβαρό κανάλι

  28. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/04/2010 20:52:08

    Λοιπον, ειδα στον υπνο μου σημερα το μεσημερι.. οτι βγαινουμε overnight απο ΕΕ. Γυρναμε σε Δραχμουλα 24 ωρες και ξαναμπαινουμε σε Ευρω με Νεα ισοτιμια..! 1/350-370-400 οπου ξυπνησω...

    Εφιαλτης ή να χαρω?? Περιμενω τις αποψεις και τη βοηθεια σας.

    ΠΠ

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/04/2010 21:44:03

      Μακάρι να είναι τεχνικώς δυνατό, αλλά μάλλον δύσκολο το βλέπω.

      Ο Γερμανός σκόντο δεν κάνει μετά την απομάκρυνση από το ταμείο. Μάλλον την πόρτα θα μας δείξουν εν ευθέτω χρόνο αφού δεν έχουν να κερδίσουν και τίποτα άλλο από εμας. Βαρίδι τους είμαστε.

    • FRESH avatar
      FRESH @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/04/2010 22:41:00

      αν η νέα ισοτιμία είναι 1/600 τι θα κάνεις;

  29. Orestios avatar
    Orestios 09/04/2010 21:15:17

    Greek Titanic Dates & Times

    * Spread Iceberg begins forming
    * Greek Titanic collides with Spread Iceberg: April 14th
    * Greek Titanic sinks: April 15th
    * EU Carpathia returnes to New York (IMF) with Greek Titanic's "survivors": April 18th
    * Greek Titanic's wreckage located: September 1

  30. Orestios avatar
    Orestios 09/04/2010 21:30:31

    Πού είναι ο Οικονομικός του Τιτανικού να μας επαναλάβει το ανεκδιήγητο που έλεγε το πρωί?
    Που είναι ο Ύπαρχος να κυνηγήσει μάγισσες?
    Ο καπετάνιος μάλλον ασχολείται με την αναζήτηση του Μπόμπ Σφουγγαράκη.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Orestios 09/04/2010 23:46:06

      Με το που πατήσει το ΔΝΤ στη χώρα, θα βγάλει ναυτικό φυλλάδιο με ανοιχτή ημερομηνία.

  31. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 21:35:37

    η οριστικοποίηση των όρων στήριξης προς την Ελλάδα ή οποιαδήποτε χώρας, έπρεπε να είχε ήδη γίνει εξ αρχής....οι όροι στήριξης έπρεπε να είχαν ανακοινωθεί μαζί με την εξαγγελία της δημιουργίας του μηχανισμού στήριξης.
    Αυτή η παράλειψη επέτεινε την σύγχυση......

    @ Orestios...εδώ θα είμαστε στις 14 Απριλίου για να δούμε αν είχες δίκιο τελικά ή απλώς κινδυνολογούσες!!!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 09/04/2010 21:39:22

      Έμαθες ότι βγαίνουν για δανεισμό στις 13 Απριλίου οι οικονομικοί Αινστάιν της Ελλάδας?

      ΦΑΤΦΑΤ μοιράζεστε τα ίδια μυαλά? Στο λέω γιατί φαίνεται.

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 09/04/2010 21:50:43

      Δες και το κακό σενάριο για την Ελλάδα στον πίνακα πανέξυπνε φατφατ

      http://www.zerohedge.com/article/bank-international-settlements-sees-us-debtgdp-over-400-2040

  32. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 09/04/2010 21:37:29

    Οι Ναζί πίστευαν πως όσο μεγαλύτερο είναι ένα ψέμμα τόσο περισσότερος κόσμος θα το πιστέψει. Αρκεί βέβαια να έχει κάποιος και τα κατάλληλα μέσα στον έλεγχό του.
    Είναι πασιφανές πως η ελληνική κυβέρνηση έχει επιδιώξει και αποφασίσει την είσοδο της χώρας στον μηχανισμό του ΔΝΤ. Κι όμως τα ελληνικά ΜΜΕ θέλουν να μας πείσουν ότι 1) δεν το επιθυμεί και 2) πως και αν γίνει οι όροι τελικά είναι υπέρ μας.
    Επικαλούνται την ανάγκη μεταρρυθμίσεων όπως ο Καλλικράτης, το φορολογικό, το μεταναστευτικό χωρίς να έχουν καμία δημοκρατική νομιμοποίηση πάνω στο σχεδιασμό. Τα επικαλούνται στο όνομα της οικονομικής εξομάλυνσης, στο όνομα μιας δήθεν θείας δίκης για ένα παρελθόν σπατάλης. Τα επικαλούνται χωρίς καμία συναίσθηση των επιδράσεων που θα έχουν πάνω στις ζωές εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων.
    Και πρέπει να ρωτήσουμε. Ποιός τους έδωσε αυτό το δικαίωμα? Κανένας. Πουλάνε διαφήμιση χώνοντας ψίχουλα δημοσιογραφίας μέσα. Πουλάνε πολιτική προστασία.
    Δεν πρέπει να βαρεθούμε ποτέ να τους το θυμίζουμε. όταν σταματήσουμε θα είμαστε κλινικά νεκροί πολίτες

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Νταβέλης 10/04/2010 01:28:57

      θεία δίκη για ένα παρελθόν ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ σπατάλης, σωστά? έ, να την υποστούν οι ίδιοι λοιπόν (μόλις οι Έλληνες καταλάβουν τι έγινε)

  33. neotera avatar
    neotera 09/04/2010 21:59:15

    Οντως ζήτημα ημερών ως επιβεβαιώνεται η προσφυγή σε δανεισμό ΔΝΤ με ευρωπαϊκό φύλο συκής. Φαίνεται τώρα πια να μην υπάρχουν αμφιβολίες για το προσχεδιασμένο και προμελετημένο χαρακτήρα τουτου του εγκλήματος. Μάλλον ο κωστάκης ήταν σε γνώση και την έκανε, παραδίδοντας μάλιστα το δαχτυλίδι στο γιωργάκη γιατί έχει ...ανήλικα παιδιά, ως ακούστηκε. Η ταχύτητα υλοποίησης του σχεδίου ρευστοποίησης της ελλάδας και η πυκνότητα των χτυπημάτων, αλλά και των διαροών της κυβέρνησης που ανέλαβε να διεκπεραιώσει την προδοσία δείχνουν ενεργή συνέργια με τους ξένους οίκους οι οποίοι απόζημιώνουν πλουσιοπάροχα τέτοια λαμόγια... Ολο το πολιτικό σκηνικό είναι συνένοχο και όχι μόνον οι πολιτικοί με τους "νταβάδες" εντολοδόχους τους. Ακόμη κι οι "τρομοκράτες" έχουν βγάλει το σκασμό. Αυτοί οι τόσο μαχητικοί στα κτυπήματα αποδόμησης της ελλάδας φαίνεται τώρα το ...απολαμβάνουν ! Κάτι πολύ δυνατό και βαθύ που αντιστέκεται στο χρόνο συνδέει τους γυφτοπασόκους με την τρομοκρατία. Κάτι που αντιστέκεται στο χρόνο τους συνδέει όλους αυτούς με τις ξένες υπηρεσίες. Αυτό καταλάβαμε πολλοί, το γράφουμε αλλά εις ώτα μη ακουόντων πάντα. Το αναφέρω τώρα διότι εκεί μάλλον βρίσκεται η ρίζα του κακού, η απαρχή των δεινων της πατρίδας μας... Ο Μεγάλος που θα μπορούσε να απαντήσει βρίσκεται σε τόπο χλοερό, ίσως ο γιός του ο γιωργάκης κάτι να χει ακούσει, αλλά θα πρέπει να ζοριστεί πολύ για να μιλήσει. ))

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ neotera 10/04/2010 00:15:05

      @neotera

      Αν ο ΚΚ δεν ήταν πατριώτης δεν θα έκανε την εξωτερική πολιτική των αγωγών και του βέτο στα Σκόπια. Λοιπόν, ο θυμός δεν χρειάζεται να μπαίνει μπροστά από τη λογική. Κανένα δαχτυλίδι δεν έδωσε. Απλώς εγκλωβίστηκε σε μία κατάσταση και δεν μπόρεσε να ελέγξει τον κομματικό μηχανισμό με αποτέλεσμα να μην καταφέρει τις διαρθρωτικές αλλαγές που ήθελε, χάνοντας και το ηθικό πλεονέκτημα στο τέλος από τη συμπεριφορά μερικών αθλίων κυβερνητικών παραγόντων και συνεργατών.

      • paratiritis2000 avatar
        paratiritis2000 @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 10/04/2010 21:43:44

        Μενει να εξακριβωθει πληρως, εφοσων βαλουμε κατω τα στοιχεια, δουμε τι θα εξελιχτει στα Βαλκανια και αν οντως το βετο ΚΚ στο Σκοπιανο καθυστερησε τα πραγματα αντιθετα προς το ωφελος των Αμερικανων και προς ωφελος Ρωσων.
        Πιθανον πρωτα να χρειαστει να υπαρξουν συναντησεις Σαμαρα με την εκει ηγεσια για να δουμε το μεγεθος της εμπιστοσυνης τους στη ΝΔ, αν υπαρχει.
        Ακομη ολα κρινωνται.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ neotera 10/04/2010 01:34:03

      μη σκας, οι ξένες υπηρεσίες σε ακούνε σίγουρα

  34. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 22:16:57

    @ Orestios....είδα αυτό που γράφεις για την σύγκρουση με το παγόβουνο στις 13-14 Απριλίου και έψαξα και βρήκα ότι τότε θα προχωρήσουμε σε δανεισμό......προφανώς συντρέχει ανάγκη δανεισμού....μήπως λήγουν ομόλογα ή έντοκα γραμμάτια?

    Πάντως ενέχει μεγάλο ρίσκο.....

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 09/04/2010 23:08:35

      Τώρα ενέχει ρίσκο ενώ όταν το αγνοούσες κινδυνολογούσα.

      Φταίω αν σε χαρακτηρίσω ως νούμερο!

  35. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 22:50:53

    @ Orestios....πήγα να το διαβάσω και βγάζει μήνυμα "We're updating Project Mayhem. Zero Hedge will be right back".

    Ούτε πανέξυπνος είμαι, ούτε εξυπνότερος από κανέναν εδώ μέσα....είμαι λίαν ανήσυχος για τις πρόσφατες εξελίξεις......τα γεγονότα που διαδραματίζονται (όχι στην Ελλάδα) είναι κομβικής σημασίας για την Ε.Ε......είμαι περισσότερο ανήσυχος από όσο νομίζεις......

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 09/04/2010 22:59:13

      Το σχόλιο του άρθρου
      http://www.zerohedge.com/article/bank-international-settlements-sees-us-debtgdp-over-400-2040

      The data show that the current fiscal policy is unsustainable in every country in the graph!!!!!!
      Είναι και η Ελλάδα μέσα με χρέος για το 2040 μεγαλύτερο του 400%. Αλλά αναφέρεται στην πολιτική Ομπάμα και FED

      Well, one little comment – essentially at this point the entire world is bankrupt. Yet the bankers will keep on trending the market higher and higher on ever declining volumes, to perpetuate the illusion that things are getting better. If that means that GETCO will quote a market of 1,000,000 x 1,000,000,000 for 2 shares of SPY at some point in the future, we would not be surprised. It is merely an artifice for the financial kleptocrats to cash out from as high a point as possible as they try to sucker ever greater numbers of people into the parabolic phase of the ponzi. Yet the numbers don’t lie. No matter what Obama does, no matter how he spins the CBO data, or how much healthcare reform is presented as revenue generating, the final outcome is now certain, and it involves the chain bankruptcies of every developed nation. And since the developed world is merely a cheap source of commodities and processed products for the developed world, the BRICs of the world will be next.

      Previously, few dared to discuss the ponzi openly. With the BIS now getting into the fray, the issue of sovereign insolvency is now front and center. Of course, few will dare to forecast when the great unravelling will begin. And neither will we, suffice to say that as more and more people read disclosure such as the above, coming from the most legitimate of financial institutions, the more people will awake to the true cataclysm that has now enveloped Western society, which if the Roman empire was any indication, is in last days. Except unlike the Roman case study, the barbarians are not at the gate: they represent 90% of the population of America itself and are already inside the gate. And they are getting angrier with each passing day


      Το τελευταίο άρθρο του τιτλοφορείται:

      LTCM General Counsel On Debt Denial: "There Is Little Time To Avoid Catastrophe And Almost No Exit", Suggests Gold Price Of $5,500!!!!!!!

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ Orestios 10/04/2010 01:42:08

        Με όλον τον σεβασμό προς τον κύριο Tyler Durden εγώ ξέρω ότι σε οικονομικά θέματα προβλέψεις άνω της 5ετίας είναι περισσότερο επιστημονική φαντασία.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 10/04/2010 01:48:44

        Σήμερα τί λες ότι θα γίνει Αγανάκτηση? Για να μεταφερθούμε στο άμεσο μέλλον.

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ Orestios 10/04/2010 01:52:06

        Άμα πραγματικά ήξερα θα έγραφα από laptop σε παραλία στις Μπαχάμες! Αλλά που.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 10/04/2010 01:54:18

        χο! χο!
        Καλό.

  36. Greco avatar
    Greco 09/04/2010 22:51:17

    με το troktiko τι παιζει,ξερει κανεις?το γυρισε και στηριζει γιωργακη?,απο τις εκλογες και μετα μονο με τα gossip φαινεται οτι εβαλε σκοπο να ασχολειται--ολη τη μερα για μια πλαστικη μιας τραγουδιστριας ασχολειται--

  37. Orestios avatar
    Orestios 09/04/2010 23:34:16

    More Bad News For Greece: Bailout Rate Now Rumored At 6% For Up To 3 Years

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 09/04/2010 23:50:25

      Νέο φιάσκο για την κυβέρνηση?

  38. popolaros avatar
    popolaros 09/04/2010 23:39:39

    Τώρα περισσότερο από ποτέ φαίνεται η συμφωνία που έκανε ο Jeffrey και τα αμερικανοσπουδαγμένα golden boys του, με τους διεθνείς friends των πολιτικο-οικονομικών funds.
    Ο στόχος ήταν από την αρχή το ΔΝΤ, κυρίως για πολιτικούς γεωστρατηγικούς λόγους.
    Η Ε.Ε αντέδρασε όπως μπορούσε στους σχεδιασμούς του δούρειου Jeffrey.
    Από ότι φαίνεται ήταν ανέτοιμη στον πόλεμο του δολλαρίου εναντίον του ευρώ.

    Ας μην γελιόμαστε άλλο.
    Ο στόχος ήταν από την αρχή το σκληρό ευρώ, η ευρωζώνη και κυρίως η γερμανική ατμομηχανή της Ε.Ε.
    Επίσης ενοχλούσε η αυξανόμενη γερμανο-ρωσική προσέγγιση.
    Έκαναν τα πάντα για να βγάλουν τον Jeffrey πορδηπουργό, ώστε να θέσουν σε εφαρμογή τα πλάνα.

    Η κυβέρνηση αυτή θα πέσει σύντομα και με πάταγο.
    Απλώς δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμα.
    Το φθινόπωρο είναι κοντά.
    Για μια γρήγορη ματιά στο πολιτικό σας μέλλον...την άλλη εβδομάδα έχει εκλογές στην Ουγγαρία.

    Όλα αυτά που βιώνουμε σήμερα είχαν γραφτεί προ μηνών εδώ.
    Ο Jeffrey δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια μαριονέτα τύπου Σακαασβίλι, που άγεται και φέρεται από τους Σόρος και σια.

    • Orestios avatar
      Orestios @ popolaros 09/04/2010 23:40:55

      Goeffrey είναι το σωστό

  39. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 23:49:36

    @ Orestios.....πιστεύω ότι με παρεξήγησες ή δεν έγραψα καλά αυτό που ήθελα να πω(για αυτό και δεν σου απαντώ για τον χαρακτηρισμό που μου έκανες).....το "κινδυνολογείς" που σου έγραψα αφορούσε το "Greek Titanic’s wreckage located: September 1" που έγραψες......για την επόμενη δημοπρασία ομολόγων έγραψα "ότι ενέχει μεγάλο ρίσκο"...αυτή είναι η πραγματικότητα, όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα....αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πτωχεύσει η Ελλάδα, ούτε ότι θα καταρρεύσει το σύμπαν!!!!
    Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι τα πράγματα είναι ρόδινα ή "πάνε μια χαρά"....

    Υ.Γ : Όλα αυτά στα γράφω, διότι, επειδή ταυτόχρονα κάνω αρκετά πράγματα στον Η/Υ, μπορεί καθώς έγραφα την απάντησή μου να υπέπεσα σε νοηματικό σφάλμα για το σχόλιό σου....

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 09/04/2010 23:51:27

      Καλά κρασιά στην Ιπποκράτους.
      Μετά το νέο φιάσκο θα τον στηρίξει το Ντοράκι?

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Orestios 10/04/2010 01:52:22

        λάθος διεύθυνση - στείλε το ερώτημα στον Επώνυμο.

        Το θέμα είναι ποιός στηρίζει ποιόν εδώ πέρα...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 10/04/2010 02:23:23

        Εννοείς, λάθος η Ιπποκράτους και θα έπρεπε να πει Βασιλίσσης Σοφίας;

        Πού να ξέρω εγώ δρόμε μου τι θα κάνει το Ντοράκι; Ή εννοείς κάτι άλλο και δεν το κατάλαβα;

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Orestios 10/04/2010 10:33:49

        εσύ καλά κατάλαβες, ο Ορέστης να δούμε τι κάνει

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 10/04/2010 11:01:23

        Δρόμε, τί Ιπποκράτους, τί Βασ. Σοφίας?
        Είναι σε τέτοια συνάφεια που δεν τα ξεχωρίζεις πια!

  40. fatfat avatar
    fatfat 10/04/2010 00:19:22

    Με βάση το άρθρο που ανάρτησες, η αρχική εκτίμηση για το δημόσιο χρέος επί του ΑΕΠ που προβλέπεται (public debt/ GDP projections)το 2040 για τις παρακάτω χώρες, θα είναι η ακόλουθη - και μάλιστα με σαφώς ανοδική τάση:

    Αυστρία 300%
    Γαλλία 400%
    Γερμανία 310% -320%
    Ελλάδα 400%
    Ιρλανδία 310% -320%
    Ιταλία 260%
    Ιαπωνία 600%
    Ολλανδία 400%
    Πορτογαλία 280%-290%
    Ισπανία 300%
    Αγγλία 520%-530%
    ΗΠΑ 420%-430%

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

    - Το άρθρο αναφέρεται στο 2040....που είναι πολύ μακρινό, οπότε και υπάρχει πολύ μεγάλο ποσοστό το άρθρο να μην επαληθευτεί και να πέσει τελείως έξω.
    Εδώ σχεδόν κανένας τα έτη 2005-2006-2007 δεν είχε προβλέψει την πρόσφατη παγκόσμια οικονομική κρίση, μπορεί να γίνει από τώρα ασφαλής και αξιόπιστη πρόβλεψη για το 2040?

    - Το άρθρο δεν αναφέρεται στην Ελλάδα - κυρίως αναφέρεται σε άλλη χώρα (για αυτήν έχει γραφτεί)

    - Όλες οι μεγάλες χώρες προβλέπεται με το προαναφερόμενο άρθρο, το 2040 να έχουν πολύ μεγάλο δημόσιο χρέος. Οπότε βάση του άρθρου όλες οι μεγάλες χώρες θα έχουν το 2040 τεράστιο πρόβλημα - όχι μόνο η Ελλάδα

    Υ.Γ : Είναι πολύ πιο πιθανό να πηγαίνεις εσύ κάθε μέρα στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην Ιπποκράτους και να πίνεις καφέ με ανώτατα κομματικά στελέχη, παρά εγώ.....επειδή δεν έχω περάσει ΠΟΤΕ ούτε απέξω από αυτά τα γραφεία......όσο για αυτό που με ρωτάς, μπορείς κάλλιστα να τηλεφωνήσεις στα γραφεία της κυρίας Μπακογιάννη, να την ζητήσεις και όταν σου βγει στο τηλέφωνο να την ρωτήσεις αν θα στηρίξει τον κύριο Παπανδρέου και την κυβέρνησή του.

  41. panagiotis avatar
    panagiotis 10/04/2010 00:19:57

    Η ΖΗΜΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ....
    ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ......
    ΚΑΛΟ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΝΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ !!!!

  42. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2010 00:25:43

    Και το reuters.
    Η Διάσωση αναδεικνύεται σε gran fiasco για την κυβέρνηση και το GAP.

    (Reuters) - Greece would have to pay more than 6 percent to get emergency euro zone loans for up to 3 years and even more if the loan were to be for longer, euro zone sources said on Friday.

  43. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2010 01:03:32

    FITCH downgrades major Greek banks and places them on Watch Negative. Fitch has downgraded the Long term IDRs of NBG,ALPHA EFG ,PIR to BBB-.

  44. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2010 01:22:05

    Ο πρωθυπουργός τί θα πεί?
    Πως οι κακοί κερδοσκόποι (αλλά καλοί φιλέλληνες) δεν τον αφήνουν να εφαρμόσει το πρόγραμμά του?
    Έχει τη λύση όμως. Πράσινη ανάπτυξη.

    Κι όποιον πάρει ο χάρος!

  45. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 10/04/2010 02:03:31

    Ποπολάρε τα είπες όλα....ΟΜΩΣ

    «Αν έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στην Coca Cola και στην Pepsi Cola, στην πραγματικότητα δεν έχεις επιλογή»....

  46. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/04/2010 02:05:24

    Λοιπόν, ακούστε να δείτε. Οι Υπουργοί ΔΕΝ έχουν συμφωνήσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Εμφανίζουν τώρα οι Αμερικανοί μέσω του προπαγανδιστικού οργάνου τους, του Reuters, ότι δήθεν υπάρχει συμφωνία, προκειμένου να εκβιάσουν τη Γερμανία με τον εξής τρόπο:

    Με βάση τη φήμη (στην ουσία), την ψεύτικη είδηση, ότι οι Υφυπουργοί (;) Οικονομικών της Ευρωζώνης αποφάσισαν τους όρους στήριξης της Ελλάδας, κάτι για το οποίο μας προϊδέαζαν ήδη από χθες, σήμερα στηρίχθηκαν τα spreads λιγάκι.

    Τι θα γίνει τώρα αν η Γερμανία βγει να διαψεύσει ότι υπάρχει τέτοια συμφωνία; Μα φυσικά, τα spreads θα ξαναχτυπήσουν ταβάνι. Στην ουσία, για να μην ισχύσει η δήθεν συμφωνία που έβγαλε το Reuters, θα πρέπει η Γερμανία να αναλάβει την "ευθύνη" του να στείλει την Ελλάδα στα Τάρταρα. Αν δεν το κάνει, θα πέσει στην παγίδα των Αμερικανών και θα "δώσει" αυτό που δεν θέλει να δώσει: Την εγγύηση του χρέους της Ελλάδας και, έμμεσα, όλης της Ευρωζώνης.

    Πρόκειται για έναν ηθικό εκβιασμό της Γερμανίας, που λίγες πιθανότητες έχει να πιάσει, διότι, στο βαθμό που γνωρίζω τους Γερμανούς, αντίκειται στη γερμανική νοοτροπία.

    Αν δεν πιάσει, η Ελλάδα ίσως να χρεωκοπήσει τη Δευτέρα.

    Αν πιάσει, το ευρώ τελειώνει ως νόμισμα, τουλάχιστον ως νόμισμα παγκοσμίων αξιώσεων, διότι χάνει τα "σκληρά" χαρακτηριστικά του.

    Αν δεν πιάσει ο αμερικανικός εκβιασμός, η Γερμανία θα ξαναρχίσει να κατηγορείται από τα διεθνή μέσα ως δήθεν υπεύθυνη για τη χρεωκοπία της Ελλάδος, λες και δεν είναι υπεύθυνη για αυτό η κάθε Fitch που φροντίζει με κάθε τρόπο να μας στείλει στα τάρταρα.

    Αυτό το άσχημο παιχνίδι εις βάρος της χώρας μας, αποτελεί δυστυχώς έγκλημα το ότι έχει αποδεχτεί να συμβαίνει. Στην ουσία, έχει γίνει ο πολιορκητικός κριός της Αμερικής για να σπάσει την ισχύ του ευρώ. Αυτό αποτελεί ένα είδος πραγματικής προδοσίας εις βάρος και της χώρας μας, διότι η Ελλάδα θα μπορούσε να χειριστεί καλύτερα τα του οίκου της και να παραμείνει ισότιμη συμμέτοχος σε ένα νόμισμα που σύντομα θα αντικαταστήσει το δολάριο ως διεθνές νόμισμα. Αντί γι' αυτό ρισκάρει με πολύ μεγάλη πιθανότητα (σχεδόν βεβαιότητα) τη χρεωκοπία της χώρας και, αν πέτύχει να αποφύγει τη χρεωκοπία, βοηθάει τότε το δολάριο να προστατέψει τη θέση του ως διεθνές νόμισμα. Αποτρέπει δηλαδή την Ελλαδίτσα από το να γίνει το νόμισμά της και διεθνές νόμισμα.

    Πρόκειται δηλαδή για ένα lose-lose παιχνίδι εις βάρος της χώρας μας, στο οποίο έχει εμπλακει η κυβέρνηση του ΓΑΠ. Αν το χάσει, χρεωκοπεί. Αν το κερδίσει, χάνει το νόμισμα της χώρας μας, το ευρώ, την πολύ ρεαλιστική ευκαιρία να γίνει σε λίγα μόνον χρόνια το παγκόσμιο νόμισμα, με ότι αυτό συνεπάγεται.

    Πείτε μου πόσο πολύ πρέπει κανείς να μέμφεται το ΓΑΠ για αυτή την εξωφρενική, την άφρονα πολιτική του;

    • popolaros avatar
      popolaros @ Επώνυμος 10/04/2010 08:29:02

      Επώνυμε τα είπες όλα.
      Αυτό είναι το story της κυβέρνησης Jeffrey and Friends.
      Το ερώτημα που με απασχολεί είναι κατά πόσο ήταν ενήμερος ο ΓΑΠ για την επίθεση των αμερικανών μέσο Ελλάδας, σε Ε.Ε και το ευρώ.

      Δηλαδή, ο εκλεγμένος πρωθυπουργός μας, δουλεύει για την Ελλάδα και το νόμισμα της Ή για τα συμφέροντα της Αμερικής και του δολλαρίου ;;
      Με ποιούς είσαι Κε ΓΑΠ ;;

    • ARISTOMENIS VIGILANT avatar
      ARISTOMENIS VIGILANT @ Επώνυμος 10/04/2010 08:37:14

      Σου βάζω 40-60% ότι έχεις πιάσει την αιτία σωστά, το άλλο 60% θα ήταν συμφωνία ΗΠΑ Γερμανίας για να μη πάει το δολλάριο (μέ τόσα που έχουν "τυπώσει") στα τάρταρα πχ 1,9:1,οπότε το ΚΡΑΧ θα ήταν παγκόσμιο (αν και πιστεύω ότι οι ΗΠΑ θα το προκαλέσουν μεσοπρόθεσμα).
      Προσωπικά πιστεύω στο δεύτερο σενάριο, γιατί το γερμανικό κεφάλαιο επ ουδενί μπορεί να επικρατήσει (και το ξέρει) μέσω των αγορών χρήματος - κεφαλαίου.
      Εκεί προετοιμάζονται οι σχιστομάτηδες που είναι ατελείωτοι και quick learners, και βλέποντας τη μεγάλη επερχόμενη πτώχευση αγοράζουν και υποδομές, οπου τους "επιτρέπουν", μπας και διασώσουν τα κινεζοδολλάρια.
      Οι άλλοι οι αραβες είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως, τους τα έχουν φάει 3-4 φορές (Λατινική Αμερική , 2 χρηματιστηριακά κραχ, real estate, πάντα τους βάζουν κοντά στο τέλος της κάθε φούσκας), προσπαθούν και αυτοί να αγοράσουν υποδομές (πχ Βγενόπουλος)
      Το σίγουρο είναι ποιός θα είναι ο βραχυπρόθεσμος "δαρμένος".
      Α!, ξέχασα να πώ ότι η BP και SHELL φύγανε από την Ελλάδα πριν 1χρόνο γιατί δεν μπορούσαν να τα βάλλουν με την ελληνική γραφειοκρατία (δυστυχώς μου έχει κοπεί το γέλιο).

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 10/04/2010 11:00:12

      Επώνυμε το σενάριο δεν έχει διέξοδο. Οι εναλλακτικές οδηγούν στην εξαθλίωση.
      Η κυβέρνηση GAP κατάφερε να προσβάλλει όλους τους Έλληνες.

  47. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 10/04/2010 03:13:36

    Going Long Into The Weekend? ECB Calls Emergency GC Meeting Tonight, Flashbacks To Paulson And Summer Of 2008
    http://www.zerohedge.com/article/going-long-weekend-ecb-calls-emergency-gc-meeting-tonight-flashbacks-paulson-and-summer-2008

    Τι ειν'τούτο βρε boys?
    Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Το ECB πάντως είναι η European Central Bank.

    Επώνυμε έχεις δίκιο.
    Βασικά είναι κρίμας να είναι τόσο εύκολο για κάποιος να σκουπιδοποιούν την οικονομία μιας μικρής χώρας σαν την δική μας.
    Αν είχαμε μερικά απο αυτά κάποιοι θα ήταν πιo προσεκτικοί..

    http://www.youtube.com/watch?v=e4XzipgqfbY

    Ας αντιληφθουμε επιτελους οι Ελληνες οτι δεν ζουμε σε εναν κοσμο αγγελικα πλασμενο. Δεν γινεται μονιμως να βαδιζουμε ξεβρακωτοι στ'αγγουρια που λενε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ paratiritis2000 10/04/2010 10:52:17

      Είναι η ιστορια της Lehman Brothers.
      Τότε ελέχθη από τον Πόλσον η περίφρημη φράση με το γεμάτο πιστόλι, που χρησιμοποιεί το GAP. Ο Πόλσον ήταν στέλεχος της Goldman Sachs πριν δουλέψει για το Αμερικανικό Δημόσιο.

      χο! Deja vu

    • Orestios avatar
      Orestios @ paratiritis2000 10/04/2010 12:14:02

      http://www.zerohedge.com/content/paulsons-bazooka-weekend-redux-will-greece-be-bailed-out-weekend

  48. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 10/04/2010 05:30:07

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!

    http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/36233217#36233217

    Ειναι απο το MSNBC. Right in your face εξηγει πως ακριβως γινεται η απατη του δανεισμου των Τραπεζιτων ΧΩΡΙΣ ΡΙΣΚΟ τουλαχιστο στην Αμερικη απο το Federal Reserve. Το FED ειναι εκει που καταληγουν τα λεφτα του κοσμου υστερα απο τις φοροεισπραξεις.
    Το γιατι βγαινει με αυτο το τροπο σε μεγαλο μεσο ενημερωσης αυτη την ωρα στην Αμερικη, προωσπικα θα σας γελασω!

    Something big is going down!
    Εκτος κι αν ειμαστε εμεις αυτο που "going down" αλλα εδω μοιαζει για κατι μεγαλυτερο.
    Ας τσεκαρει καποιος μηπως ο επεκειμενος και ανεπιβεβαιωτος ακομη "δανεισμος" μας γινει τσαμπα και βερεσε! Επισης ας ελεγξει αν ο ΓΑΠ ολο το καιρο των διαδικασιων αν εκγριθει δανεισμος, που λενε οτι θελουν να μας δανεισουν κτλπ κτλπ θα ειναι οντος στην Ελλαδα.
    Κλειστε τις πορτες απο δω δεν θα φυγει κανεις... :evil:

  49. popolaros avatar
    popolaros 10/04/2010 08:17:42

    Εάν αυτό δεν είναι Παγκόσμιος Οικονομικός Πόλεμος σε πλήρη εξέλιξη...τότε τι είναι.
    Κράτα γερά Jeffrey ως άλλος Κολοκοτρώνης....

  50. Θεσσαλονικιός avatar
    Θεσσαλονικιός 10/04/2010 09:22:31

    Γιατί ρε παιδιά τώρα κατηγορούμε τον ΓΑΠ? Όταν του δίναμε διαφορά 11 μονάδες από την ΝΔ το ξεχάσαμε? Αφού θέλαμε να ακούμε όμορφα λόγια... Ακόμα και τώρα οι τηλεοράσεις παίζουν τα νέα της οικονομίας λες και βλέπουμε σαπουνόπερα. Κανείς δεν μιλάει για το πως θα είναι η κατάσταση μας μετά από 2-3 χρόνια. Οι τηλεοράσεις μιλούν τόσο αποστασιοποιημένα για την κατάσταση της οικονομίας, λες και όλα αυτά συμβαίνουν σε άλλη χώρα. Μιλάνε τις τελευταίες μέρες για το βαθύ λαρύγγι και ο απλός κόσμος κόσμος κάνει συνειρμούς με τσόντες.(η τσόντα της Τζούλιας είναι ακόμα νωπή στην μνήμη μας). Μας ταίζουν και λίγο βυζάκι και μπουτάκι και είμαστε όλοι χαρούμενοι. Μας δείχνουν και τι συνέβη στο Κιργιστάν για να σκεφτόμαστε σε πόσο ασφαλή χώρα ζούμε. Άντε και από τώρα και για ένα μήνα έχει τελικούς ποδοσφαίρου, μπάσκετ κλπ. Το καλοκαιράκι πάμε μουντιάλ, και καμμιά βδομάδα σε κανένα νησάκι ή στην κωλοπιάστρα την Χαλκιδική να "ζήσουμε τον μύθο μας" και από Σεπτέβρη θα περιμένουμε τον ΓΑΠ να κάνει εξαγγελίες στην ΔΕΘ. Την απόλυτη εξαθλίωση της οικονομίας μας μπορείτε να την δείτε στην ΔΕΘ. Όπου τα περίπτερα αντί να στεγάζουν κρατικές συμμετοχές και μεγάλες πολυεθνικές, στεγάζουν τα υπουργεία που προβάλλουν το ανύπαρκτο κυβερνητικό έργο. (επίσης στον χώρο της ΔΕΘ λειτουργεί και έκθεση λαικής τέχνης-πίσω από το Παλαί).

    • Orestios avatar
      Orestios @ Θεσσαλονικιός 10/04/2010 10:58:39

      Βγήκε με 11 μονάδες το GAP γιατί υποσχέθηκε συγκεκριμένα πράγματα, ξέρεις.
      Τώρα που κάνει άλλα από αυτά που υποσχέθηκε θα πρέπει να λέει ο κόσμος και ευχαριστώ?
      Τί υποκρισία είναι αυτή?
      Όπως διαβάζεις, αν η μόνη πηγή ενημέρωσή σου δεν είναι τα ΜΜΕ και η Ιπποκράτους, είμαστε δεν είμαστε χρεωκοπημένοι. Η προπαγάνδα των ΜΜΕ είναι σύντονη με την εξαπάτηση που κάνει η κυβέρνηση.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Θεσσαλονικιός 10/04/2010 19:56:18

      Thanx Orestie για τις απαντησεις.

      Τι ειναι ο ΓΑΠ εξωγηινος?
      Δεν ηρθε ως ο Προεδρος του ΠΑΣΟΚ να μας κυβερνησει?
      Δεν ηρθε με μια συγκεκριμενη πολιτικη να κυβερνησει?
      Δεν ηρθε με συγκεκριμενα στελεχη που εχουν σχεδια επι παντος επιστητου να μας κυβερνησουν?
      Αλλο το να θελουμε να ακουμε εμεις ωραια παραμυθια κι αλλο να λες εσυ ως ΠΑΣΟΚ αλλα τοσα παραμυθια στην ηδη φαντασιοπληκτη οικονομια μας, κι αλλο ως Σημιτης να μας σπρωχνεις απο το γκρεμο, κι αλλο ως ΓΑΠ αργοτερα να μας βλεπεις καθως πεφτουμε αφου πρωτα εψαξες τις τσεπες μας να δεις αν ξεμεινε κανενα ψιλο κατα λαθος για να το αρπαζες κι αυτο.

      Αντιθετως επρεπε να ρωταμε, "γιατι φωναζει το ΠΑΣΟΚ τωρα"?
      Αφου ξερει οτι ΜΟΝΟ ΞΥΛΟ θα φαει. Μονο αυτο εχει απομηνει να γινει σ'αυτο το τοπο. Αυτο που χρονια δεν εγινε. Οπως επισης μετα το καυγα να τα ξαναχτισουμε ολα απο την αρχη.
      Κυβερνησε 20 χρονια. Εκανες τις μαλ.. του, τωρα ειρθε η ωρα να εισπραξει το ευχαριστω.

      FAIR DEAL!

      Το γελιον ειναι οτι νομιζουν οτι αυτο θα μπορουσε κατα καποιον τροπο να συμβει στην ΝΔ αντι για το ΠΑΣΟΚ και να ξεφορτωθουν τη ΝΔ μια για παντα, αλλα μαλλον ακριβως το αντιθετο αρχισε να συμβαινει. Θελει ομως προσοχη. Ο Σαμαρας δεν εχει αλλη επιλογη παρα να δωσει τα κεφαλια ορισμενων σε βαθος χρονου στον οχλο. Σε εμας να αντιμετωπισουν την ιδια τυχη που θα εχει το ΠΑΣΟΚ.
      Προσωπικα εμπιστευομαι το Σμαρα οτι θα το κανει ΑΝ λεει αληθεια για οσα πρεσβευει.

  51. GreenHorses avatar
    GreenHorses 10/04/2010 10:41:18

    Πάντως ΔΝΤ έχει και ένα καλό θα εξαφανιστεί το ΜΠΑΖΟΣΟΚ από προσώπου γης. Αν δεν φύγουν νύχτα.

  52. Σαος avatar
    Σαος 10/04/2010 10:41:43

    Γιατί πρέπει να διαβάζουμε ξένα ΜΜΕ για να καταλάβουμε τι παίζεται στην χώρα μας; Για πόσο καιρό ακόμα, το Μπομπολιστάν, νομίζει πως θα κρατάει τον λαό στο σκοτάδι;

    Διαβάστε το παρακάτω. Μας θεωρούν τελειωμένους στους επόμενους 3 μήνες!!!
    http://market-ticker.org/archives/2174-Theyre-Done-Greece.html

  53. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2010 11:11:31

    Πού πουλήθηκε ο χρυσός της χώρας το 1998 από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ?
    Ποιός μάζεύει τον χρυσό?
    Has The iShares Gold ETF (IAU) Been Covertly Depleted Of 90% Of Its Physical Holdings, With Banks Like JPM And Goldman Pocketing The Actual Gold?

  54. neotera avatar
    neotera 10/04/2010 12:00:14

    Προφανως ο κωστάκης είχε καλύτερες προθέσεις απ' ότι ο αμερικανός ΓΑΜΑΠ με το τημ του και γι αυτό αντιμετωπίστηκε ευμενώς από ανθρώπους μέσ' τα πράγματα απ' όλο το πολιτικό φάσμα. Σχεδιασμό, στήριξη και κότσια δεν είχε για να τα βγάλει πέρα, να κάνει τομές που ήθελε και είναι απαραίτητες για τον τόπο. Ούτε το νόμο περί ευθύνης υπουργών δεν κατήργησε... Με τον τρόπο δε που έφυγε βουλώνοντάς το για όσα συμβαίνουν στη χώρα, γνώριζε κι αυτός καλά, όπως κι όλοι, πως περνά δαχτυλίδι στον μακελάρη μας.
    Κατά τ' άλλα εδώ βρισκόμαστε, πατάμε επι αμερικανικού εδάφους που είναι το ιντερνετ και πάνω σε πλατφόρμα των υπηρεσιών τους όπως είναι η "κοινωνική διχτύωση". Επίσης, είναι τεχνικά εφικτό να μάθουμε κι εμείς τον συνομιλητή μας και γενικά δεν κρύβεσαι στο διαδίχτυο, αλλά το αντίθετο. Η όποια ανωνυμία λοιπόν απλώς χρησιμεύει να μην μπορούν οι καλοθελητάδες να σε κάνουν σούργελο ! ))
    Τα σοβαρά κράτη έχουν τέτοια δίχτυα που τα ελέγχουν οι δικές τους υπηρεσίες. Ενας βασικός λόγος που πάμε άκλαυτοι είναι πως δεν έχουμε σοβαρό κράτος. Η ιστορία του κωστάκη αποτελεί κλασσικό παράδειγμα αποτυχίας λόγω υπονόμευσης από κράτη βαρβάτα που ενεργούν στο ελληνικό μπάχαλο "σαν το μαχαίρι που κόβει το βούτυρο". Φίλε Δρόμε αν θέλεις να μάθεις πως και τι τράβα στο σάϊτ μου να δεις όλο το δράμα μας απ' τις φωτιές κιόλας.

  55. neotera avatar
    neotera 10/04/2010 12:04:31

    Ετσι Ορέστιε αυτό με το χρυσό της Τραπέζη της Ελλάδος είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ του Σημίτη που δεν έγινε ευρέως γνωστό.

  56. fit for fun avatar
    fit for fun 10/04/2010 12:45:06

    Διαβάστε πως πλασάρουν το θέμα "ΤΑ ΝΕΑ":

    Ένας λόγος που το Ταμείο επιθυμεί την εμπλοκή του στην Ελλάδα είναι ότι χρειάζεται μια επιτυχημένη παρέμβαση και η χώρα μας προσφέρεται. Το τελευταίο διάστημα το ΔΝΤ κατηγορείται πως όπου έχει παρέμβει δεν τα έχει καταφέρει καλά, έχει οδηγήσει χώρες σε ύφεση και πλήθος ανθρώπων σε φτώχεια. Χρειάζεται, λοιπόν, όπως λένε στην Ουάσιγκτον, μια επικοινωνιακά επιτυχημένη ιστορία(success story)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ fit for fun 10/04/2010 12:49:36

      Σοσιαλισμός με ανθρώπινο πρόσωπο από τον ΔΝΤ

      Στα ΝΕΑ κάνουν προπαγάνδα φθηνή και χυδαία μαζί.

      Το ΔΝΤ είναι ΤΡΑΠΕΖΑ και όχι φιλόπτωχο Ταμείο.
      Ξέρει ο αρθρογράφος τί σημαίνει Τράπεζα?

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Orestios 10/04/2010 13:43:49

        Ορέστιε, ο αρθρογράφος,τράπεζα μπορεί να μην ξέρει τι σημαίνει,αλλά στά .... μαύρα μπικικίνια το μαγαζύ του,έχει Master και PHD .Οπως εξάλλου και στην πολιτική κουζίνα.Αξιος ο μισθός τους,αλλά τα ψωμιά τους λιγοστεύουν και πάνε.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 10/04/2010 14:36:24

        Τα περισσότερα άρθρα στις φυλλάδες είναι πληρωμένα. Αυτό είναι γνωστό.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ fit for fun 10/04/2010 13:54:41

      Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα είναι επιτυχημένη η παρέμβαση. Ίσως, αντίθετα, να είναι πολύ αποτυχημένη. Η πιο αποτυχημένη στην ιστορία του. Η Ελλάδα δεν σώζεται με τίποτε άλλο παρά με ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Αυτό θα γίνει αν το εμπνεύσει ένας ηγέτης. Το ΔΝΤ θα φέρει μονεταριστικές συνταγές που θα οδηγήσουν στην εξαθλίωση και στη στάση πληρωμών. Η αγορά στενάζει, ο κόσμος χάνει τις δουλειες του, κρατικό χρήμα δεν πληρώνεται πουθενά, θα επιβιώσουν όσοι είναι διατεθειμένοι να καθαρίσουν σκατά σε τουαλέτες.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ fit for fun 10/04/2010 20:14:46

      Καταλαβαινεις ποσο διαβολικο ειναι αυτο το κολπο με το IMF??
      Τους Ρωσους για παδειγμα δεν τους συμφερει να τα παει καλα το IMF γιατι μετα θα αρχισει να χτυπαει την πορτα απο τις πρωην Σοβιετιες εκτος κι αν δεν τα ξερω καλα. Αν βαλουν φρενο σε οτι χρημα στελνουν εδω οι Ρωσοι, τοτε το IMF δεν μπορει να πετυχει και πολλα, η τουλαχιστον θα πρεπει να καλυψει ακομη μια τρυπα και το IMF απλα δεν θα ασχοληθει. Μολις βαλει ενα fix rate την κανει κι απο δω παν κι αλλοι. Μετα περιμενει τις εισπραξεις. Αν δεν εχουμε χρημα τοτε θα ζητησει να πληρωθει σε ειδος. Γη και Υδωρ. Οποτε τους Αμερικανους/Εβραιους παλι τους συμφερει. Αρπαζουν το Αιγαιο χωρις να μπορουν να ριξουν οι Ρωσοι τουφεκια.

  57. tasos avatar
    tasos 10/04/2010 13:41:08

    Ενα ερώτημα θέλω να θέσω προς συζήτηση σχετικά με τον ρόλο που παίζουν ορισμένα άτομα που εργάζονται στα ΜΜΕ και και που "βοηθούν" στην πληροφόρηση του λαού:Αν πρέπεινα ονομάζονται δημοσιογράφοι ή όχι ή υπάλληλοι των οποιοδήποτε συμφερόντων; γιατί δεν παίρνει θέση η ΕΣΥΕΑ ;
    Πρέπει να διαγραφούν;Πόσο υπεύθυνοι είναι και αυτοί για την διαμόρφωση κλίματος τόσο στην Ερώπη όσο και στο εσωτερικό παραπληροφορώντας και αλλοιώνοντας τα δημοσιονομικά στοιχεία όπως π.χ. με το πόσες ώρες εργάζονται οι Έλληνες ή πόσοι είναι οι Δημ.υπαλληλοι- ποσοστιαία - συγκριτικά με τους εργαζόμενους στην ΕΕ(σε πολλές χώρες δεν θεωρούνται δημ. υπάλληλοι οι εκπαιδευτικοί ή αλλοι κλάδοι αλλά υπάλληλοι της τοπικής αυτοδιοίκησης.
    Αν η τακτική αυτή ,και σε άλλα οικονομικά μεγέθη και δημοσιονομικά στοιχεία , διαμόρφωσε την κατάντια και μας χρέωσε με πολλά δις ΕΥΡΩ από τους υπέρογκους δανεισμούς, υπάρχει ποινικό αδίκημα ;(συκοφαντίας ,διασπορά ψευδών ειδήσεων ή κ.α.).

  58. tasos avatar
    tasos 10/04/2010 14:09:34

    Ευχαριστώ. Πήρα μια γνώμη,κατάλαβα.

  59. fit for fun avatar
    fit for fun 10/04/2010 15:11:10

    Πρέπει να καταδικασθούν σε εσχάτη προδοσία αυτοί που θα αποπειραθούν να πουλήσουν ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, ΤΤ κα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΟΓΟΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, αποφέρουν έσοδα δισεκατομμυρίων ευρώ. Για ποιον λόγο να πουληθούν;

    Ο ΟΠΑΠ είναι μηχανή παραγωγής ευρώ. Σαν νομισματοκοπείο. Κανονικά θα έπρεπε να μπει στρατός μέσα και να εποπτεύει ώστε και το τελευταίο ευρώ να καταλήγει στα ταμεία του κράτους. Γιατί να πουληθεί; Υπάρχει έστω ένα επιχείρημα;

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ fit for fun 10/04/2010 20:32:40

      Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΣΥΡΦΕΤΟΣ ΝΟΜΑΔΩΝ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΟΣ, ΣΗΜΑΙΑ, ΣΤΡΑΤΟ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΕΣ!
      Αν φυγει αυτο "εμποδιο" απο μπροστα τοτε μπορει να γινει αναδιαταξη των Βαλκανιων οπως θελουν οι Αμερικανο/Εβραιοι και κλεινουν ενα σημαντικοτατο θαλασσιο και χεραιο διαδρομο ρπςιο ολατα Ορθοδοξα κρατη του Βορα. Μετα ολοι προσκυναμε το Ισλαμ θελουμε δε θελουμε!

      ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ!
      ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!

      Μ'αρεσει που ορισμενοι καποτε ελεγαν οτι "η Τουρκια ειναι κοσμικο Κρατοσ οχι ισλαμικο αρα οι παπαδες τα παραλενε" ΧΑ!
      Ο μονος ισως λογος που η Τουρκια εμφανιζεται ως Ευρωπαϊκή και παιζει το παραμυθι του εξευρωπαϊσμου της Τουρκιας ειναι οταν θα πλυμηρισουν στη μπουργκα απο αυτους που δεν θα μπορουν πλεον να εξαγουν εξω και θα εχουν υποστει ηδη τοσο "Ευρωπαϊκο πολυπολιτισμο" τουλαχιστον τα ποιο προοδευτικα στοιχεια, δηλαδη ποιοι, οι Ποντιογενεις, Αρμενιοι, λοιποι Ιωνες και μιρκασιατες που δεν εφυγαν το 22 κτλπ κτλπ για να "ανεχτουν τη διαφορετικοτητα" και μετα θα δεις το μεγαλυτερο ισλαμικο Κρατος στο Κοσμο με πρωτετουσα πιθανον την Κωνσταντινουπολη ως μαλλον κυριαρχη πρωτεουσα του Ισλαμισμου αντι της Μεκας. Ωστε να ετοιμαζεται και μαζικος εξισλαμισμος του Καυκασου και των πλυθησμων που κατοικουν στις ακτες της μαυρης Θαλασσας και ειναι επι το πλειστον Ρωσοι, Βουλγαροι, Γεωργιανοι, Ουκρανοι, στο συνολο τους Χριστιανοι.

      Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΣ ΛΙΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ! ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ!
      ΑΝ ΦΥΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΤΕ Η ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΗΝΕΣ ΚΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΙΤΛΕΡ.

      Σορρυ για τα κεφαλαια.

      • paratiritis2000 avatar
        paratiritis2000 @ paratiritis2000 10/04/2010 20:59:59

        Συγνωμη και παλι που αναφερωμαι σε αλλο θεμα. Ο Σαρκοζι προσφατως επιτεθηκε φραστικα στην γενικοτερη χαλαρη πολιτικη του Ομπαμα προς τους φονταμεταλιστες του Ισλαμ, πιθανον και εν οψει του ναυαγιου της υποθεσης στηριξης της Ελληνικης οικονομιας. Ολα αυτα εχουν σχεση με τα οσα περναμε τωρα. Δεν μπορουμε να λεμε λοιπον, γιατι κατηγορουμε το ΓΑΠ αν δουμε τι χαλαρες αξιες πρεσβευει αυτος ο ανθρωπος.

  60. neotera avatar
    neotera 10/04/2010 15:45:01

    Θα καταδικαστούν όσο καταδικάστηκε ο Μητσοτάκης για το ξεπούλημα του Ηρακλή, της μεγαλύτερης και πιο κερδοφόρας επιχείρησης στην ιταλική Μαφία.
    Οι δημόσιοι οργανισμοί είναι δικά μας χρήματα.
    Taso σου απάντησε ο fit for fun. Η ΕΣΗΕΑ αποτελεί μέρος του προβλήματος εγκυρότητας, μαύρης προπαγάνδας και διασποράς ψευδών ειδήσεων, μεταξύ τόσων άλλων...

  61. Periergos avatar
    Periergos 10/04/2010 16:21:51

    REUTERS BREAKINGVIEWS
    «Γράμμα στον Πρωθυπουργό»

    Από τον Πιερ Μπριανσόν

    Προς:

    Γιώργο Παπανδρέου

    Μέγαρο Μαξίμου

    Αθήνα

    ΕΛΛΑΔΑ


    Κύριε Πρωθυπουργέ,

    Όπως γνωρίζετε, οι αγορές δεν έχουν πειστεί ότι η κυβέρνησή σας μπορεί να αντιμετωπίσει την πιστωτική κρίση που έχει τυλίξει την Ελλάδα. Οι αποδόσεις των ελληνικών ομολόγων εκτινάχθηκαν πάνω από το 7,1% αυτή την εβδομάδα, με τα spreads στα υψηλότερα επίπεδα από τη δημιουργία του ευρώ. Πρέπει να αντλήσετε 11 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι τα τέλη Μαΐου. Το τεράστιο spread σημαίνει ότι η απουσία εμπιστοσύνης στην Ελλάδα προσθέτει 400 εκατομμύρια ετησίως στο χρέος της. Καθώς προσπαθείτε να πείσετε τους Αμερικανούς επενδυτές να σας δανείσουν, θα ήθελα, με όλο το σεβασμό, να προτείνω το εξής σχέδιο:

    1. Γίνετε ρεαλιστής. Οι εταίροι σας στην ευρωζώνη δεν θα σας βοηθήσουν μέσα στον επόμενο μήνα. Μπορεί να υποσχέθηκαν οικονομική βοήθεια πριν από δύο μήνες, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσουν σχετικά με τους όρους πριν τις τοπικές εκλογές της 9ης Μαΐου στη Γερμανία που είναι κρίσιμες για το πολιτικό μέλλον της Άνγκελα Μέρκελ. Η Γερμανίδα καγκελάριος πιστεύει εξάλλου ότι δεν πρέπει να λάβετε βοήθεια – οι ψηφοφόροι της δεν θέλουν να πληρώνουν τους συνταξιούχους σας. Αλλά τώρα επιμένει ότι η βοήθεια που υποσχέθηκε η ΕΕ πρέπει να διατεθεί μόνο στα επιτόκια της αγοράς. Σε αυτή την τιμή, γιατί να τη λάβετε; Δεν προβλέπω να συμβιβάζεται η ευρωζώνη σε αυτό το ζήτημα στο προσεχές μέλλον.

    2. Σταματήστε να μιλάτε. Τους τελευταίους μήνες, επιμένετε ότι η Ελλάδα δεν χρειάζεται πακέτο στήριξης, την ίδια στιγμή που αναζητάτε «αλληλεγγύη» από τους Ευρωπαίους εταίρους σας και που απειλείτε να πάτε απευθείας στο ΔΝΤ αν δεν υπάρξει ευρωπαϊκό πακέτο στήριξης. Υποστηρίζετε επίσης ότι η Ελλάδα θα πρέπει να μπορεί να δανειστεί με «κανονικά» επιτόκια. Ωστόσο, κάθε φορά που ανοίγετε το στόμα σας - είτε για να υποβαθμίσετε, είτε για να αναβαθμίσετε την κατάσταση – οι αγορές φοβούνται ακόμα περισσότερο. Οπότε καλύτερα να σιωπήσετε. Επικεντρωθείτε στην οικονομική μεταρρύθμιση και στο να αλλάξετε την πορεία της χώρας. Δουλειά σας είναι να «επιτεθείτε» στο δημοσιονομικό έλλειμμα, επίπτωση του οποίου είναι το χρέος. Αφήστε τις αγορές στον υπουργό Οικονομικών και τον επικεφαλής του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους. Τα 11 δισεκατομμύρια ευρώ που χρειάζεστε δεν θα έρθουν φθηνά. Κρίμα. Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γιʼ αυτό. Η χαμένη αξιοπιστία θα ανακτηθεί μόνο με συντονισμένη δράση μετά από πολλούς μήνες.

    3. Συνεχίστε να δουλεύετε. Η Κομισιόν η ΕΚΤ και οι Ευρωπαίοι εταίροι σας θεωρούν αξιόπιστο το σχέδιό σας για τη μείωση του ελλείμματος. Μπορούν να καταλάβουν γιατί η κυβέρνησή σας αισθάνεται περισσότερο σα θύμα παρά σαν ένοχος παλαιάς στατιστικής πλαστογράφησης και δημοσιονομικής ανευθυνότητας που οδήγησαν την Ελλάδα σε αυτό το σημείο. Το ΔΝΤ έχει συμφωνήσει να βοηθήσει και οι εμπειρογνώμονές του είναι ήδη στην Αθήνα για να εργαστούν μαζί σας. Ακούστε τους. Ακούστε προσεκτικά τον Ζαν-Κλοντ Τρισέ. Ο πρόεδρος της ΕΚΤ έχει αποδειχθεί ο πιο ανθεκτικός, σκληρός αλλά δίκαιος φίλος σας κατά τη διάρκεια της κρίσης. Εξακολουθεί να έχει κάποια πειθώ στη Μέρκελ. Δεν είστε μόνος σας.

    4. Αναπτύξτε εναλλακτικά σχέδια. Είναι ακόμα πιθανό η ευρωζώνη να αποδειχθεί ανίκανη να καταλήξει σε συμφωνία για ένα πακέτο στήριξης εάν η γερμανική επιμονή συνεχιστεί αφού κλείσουν οι κάλπες του ερχόμενου μήνα. Πρέπει να ετοιμάσετε ένα σχέδιο Β και Γ – αλλά χωρίς να αφήσετε καμία υπόνοια ότι το κάνετε. Αν οι αγορές συνεχίσουν να σας χρεώνουν υπερβολικά επιτόκια, υπάρχει η επιλογή αμιγούς προσφυγής στο ΔΝΤ. Μπορείτε να δανειστείτε από το ταμείο με λιγότερο από 3% και πιθανώς δεν θα σας επιφέρει περισσότερο οικονομικό πόνο από αυτόν που έχετε ήδη συμφωνήσει να προκαλέσετε. Τέλος, η ξεκάθαρη χρεοκοπία δεν θα πρέπει να αποτελεί ταμπού. Τα προβλήματα τότε θα μετατίθεντο ξαφνικά στις ευρωπαϊκές τράπεζες που έχουν ελληνικά ομόλογα, συγκεκριμένα στους Γάλλους και Γερμανούς πιστωτές. Η Μέρκελ έχει ενσωματώσει στον προϋπολογισμό της το τεράστιο ποσό των 400 δισεκατομμυρίων ευρώ για πιθανές εγγυήσεις δανείων για τις γερμανικές τράπεζες. Τι εκπληκτική ειρωνεία θα ήταν εάν η αδιάλλακτη τακτική της την εξανάγκαζε να γράψει μία παχυλή επιταγή για να καθαρίσει τη δική σας ζημιά.

    Με εκτίμηση,

    Ένας φιλικός τραπεζίτης

    http://www.naftemporiki.gr/news/pstory.asp?id=1800325

  62. rage@40 avatar
    rage@40 10/04/2010 19:00:59

    Πρόγραμμα έκτακτης ανάγκης

    Άμεσα πρέπει να ξεκινήσει μια πλατιά και ανοιχτή πολιτική καμπάνια με σύνθημα τη στάση πληρωμών και την επαναδιαπραγμάτευση του δημοσίου χρέους. Καμία άλλη δανειοδότηση, και ας πάνε τα spread στις 2000 μ.
    Να μπει τάξη στις υπέρογκες δαπάνες του προϋπολογισμού: κατάργηση όλων των νέων εξοπλιστικών προγραμμάτων και μείωση των στρατιωτικών δαπανών στο 1% του προϋπολογισμού. Καμία επιπλέον πρόσληψη στο στρατό και την αστυνομία και άμεση αύξηση του εργάσιμου βίου στα όρια που ισχύουν και για τους υπόλοιπους εργαζόμενους.
    Ανώτατο πλαφόν στους μισθούς του δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου στα 3000 ευρώ συμπεριλαμβανόμενου, βουλευτών, δικαστικών, διοικητών κάθε είδους οργανισμού, όπως επίσης συνδικαλιστών και άλλων που με διάφορα κόλπα φτάνουν να αμείβονται με 100 χιλ. το χρόνο. Καμία επιπλέον αμοιβή για επιτροπές και άλλου είδους σπατάλες.
    Οποιοσδήποτε χρηματισμός, φακελάκι, μίζα και ρεμούλα να οδηγεί άμεσα σε απόλυση, δήμευση της περιουσίας, ισόβια στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων και ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος.
    Βασικό μισθό σε όλους τους κληρικούς όλων των βαθμών. Σε κάθε άλλη περίπτωση δήμευση της εκκλησιαστικής περιουσίας εφόσον αμείβονται από το κράτος, και δημιουργία ανεξάρτητου οργανισμού για την αξιοποίησή της προς όφελος του κρατικού προϋπολογισμού.
    Επαναφορά όλων των αμοιβών των δημοσίων υπαλλήλων στους μισθούς προ των μέτρων και με πλαφόν πάντα τα 3000 το μήνα.

  63. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 10/04/2010 21:24:20

    "Υποστηρίζετε επίσης ότι η Ελλάδα θα πρέπει να μπορεί να δανειστεί με «κανονικά» επιτόκια. Ωστόσο, κάθε φορά που ανοίγετε το στόμα σας – είτε για να υποβαθμίσετε, είτε για να αναβαθμίσετε την κατάσταση – οι αγορές φοβούνται ακόμα περισσότερο. Οπότε καλύτερα να σιωπήσετε. Επικεντρωθείτε στην οικονομική μεταρρύθμιση και στο να αλλάξετε την πορεία της χώρας. Δουλειά σας είναι να «επιτεθείτε» στο δημοσιονομικό έλλειμμα, επίπτωση του οποίου είναι το χρέος. Αφήστε τις αγορές στον υπουργό Οικονομικών και τον επικεφαλής του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους. Τα 11 δισεκατομμύρια ευρώ που χρειάζεστε δεν θα έρθουν φθηνά. Κρίμα. Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γιʼ αυτό. Η χαμένη αξιοπιστία θα ανακτηθεί μόνο με συντονισμένη δράση μετά από πολλούς μήνες."

    Γιατι μου προκαλει εντυπωση οτι διεξηχθη η ιστορια με τη Γερμανικη Thyssen Krupp Marine να κλεισει αρων αρων το θεμα πριν γινει οποιδηποτε συναντηση ΓΑΠ με Ρωσους ομολογους? Ως γνωστων πλεον τους Ρωσους δεν τους φτανουν τα ναυπηγεια τους για να φτιαξουν πλοια με αποτελεσμα να κυκλοφορουν με πλοια 30ετιας στη Μαυρη Θάλασσα. Που θα ηταν το προβλημα αν αναλαμβαναμε εμεις συμβολαια ναυπηγησης με καλες τιμες? Ισως να καλυπταμε και το 1/4 των 11 δις ευρω που χρειαζεται η οικονομια μας. Μονο και μονο μια τετοια εξελιξη αποτρεπε για παραδειγμα οποιαδηποτε παιχνιδα με τα spreads.
    Αν δουν οτι εισαι αποφασισμενος,(οι Αμερικανοι) και οι απαντησεις σου για ναβγεις απο τη κριση οχι μονο ειναι αποτελεσματικες αλλα δινουν γροθιες στο στομαχι στα στρατηγικα σου σχεδια στη περιοχη της Μεσογειου Μαυρης θαλασσας, οχι μονο με τα spreads σου δεν θα παιξουν αλλα θα ερθουν να σου κανουν και πιπ.... για να μην ξεκινησεις τοσα μεγαλα σχεδια αναπτυξης της οικονομιας σου.
    Νομιζω?

  64. GAETANO avatar
    GAETANO 11/04/2010 00:49:19

    ΟΤΑΝ ΚΑΙ Ο SOROS ΣΥΝΗΓΟΡΕΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΜΕΣΑ . ΑΚΟΥΣΑ ΑΦΕΛΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΛΕΛΗΝ !!!! ΑΠΛΑ Ο ΣΟΡΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΡΝΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΤΟΚΙΑ 7%-8% . ΟΙ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΔΙΣ ΜΕ ΚΟΥΠΟΝΙ ΤΟΚΟΥ ΣΤΑ 6,5% . ΗΔΗ ΤΩΡΑ ΜΑ SPREAD 400+ , ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙΤΟΚΙΟ 7%+ , ΧΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ .
    ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΣΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΜΕ ΕΠΙΤΟΚΙΟ 5% , ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΟΥΠΟΝΙ 6,5% ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΡΔΙΣΟΥΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΗ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝΤΑΣ.ΘΑ ΚΑΣΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΑΝΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ . ΑΝΤΕ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ .
    ΠΟΣΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ ? ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΟΙΩΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΑ SPREAD ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ?

  65. Βασίλης avatar
    Βασίλης 11/04/2010 10:21:32

    Καλημέρα

    Όταν από χθες ανακοινώνουν την αύξηση του πληθωρισμού, την μείωση εισαγωγών-εξαγωγών και βιομηχανικής παραγωγής και το επικοινωνούν τόσο ευρέως, είναι σαφώς η προετοιμασία εδάφους για το ΔΝΤ. Όταν βέβαια ανακοινωθεί, οι 'προβλέψεις' για τα παραπάνω μεγέθη θα είναι αισιόδοξες υπό τις τυμπανοκρουσίες των ιερόδουλων ΜΜΕ , αφού από μια πιθανή κοινωνική έκρηξη κινδυνεύει άμεσα και η δική τους βόλεψη. (Συγνώμη στις ιερόδουλες, τουλάχιστον αυτές είναι τίμιες)

    Δεν έχω καμια ψευδαίσθηση ότι τώρα διαμορφώνονται οι εξελίξεις. Όλα είναι προδιαγεγραμμένα σχετικά με την 'διάσωση' (ομηρία) από το ΔΝΤ. Τυχαία ο Ομπάμα με τον ΓΑΠ γιόρταζαν την επέτειο της 25ης (μέρα που ουσιαστικά ανακοινώθηκε το ΔΝΤ) όταν πήγε ο Jeffrey στην πατρίδα του στις αρχές Μαρτίου?

    Το πιπιλιζόμενο πιστόλι στο τραπέζι δεν είναι ούτε καν ένα χαλασμένο νεροπίστολο. Το τραπέζι στο κεφάλι τους χρειάζεται, ή πιο σωστά όλα τα τραπέζια πάνω στα οποία έτρωγαν τα αερολεφτά των διεθνών τραπεζιτών και χρέωναν τον καθένα μας, στο κεφάλι. Σίγουρα και πολλοί από εμάς φάγαμε από αυτά. Αλλά αφού όπως λένε ζούσαμε καλύτερα από ότι μας 'άξιζε', γιατί μπήκαμε στην ΕΕ και στην ΟΝΕ? Για να ζήσουμε χειρότερα από πριν? Ποιος δημιούργησε τα περιθώρια για χρέωμα με αερολεφτά? Είχαμε μηχανές να κόβουν ευρώ στα σπίτια μας και μου διέφυγε? Το βιοτικό επίπεδο και τα κοινωνικά στάτους-πρότυπα ευημερίας που προβάλλονται σε όλα τα ΜΜΕ ποιος τα διαμόρφωσε?

    Δε φαντάζεται κανείς σήμερα πόσο ευρεία θα είναι η υποδούλωση που εφαρμόζεται. Ό,τι και αν εκλέγουμε πλεον, η χώρα δεν διοικείται από την ελληνική κυβέρνηση. Αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια, αλλά σε λίγες ώρες θα θεσμοθετηθεί.

    Χαίρε Ευρώπη των λαών και της αλληλεγγύης.

    Υπενθυμίζω το 8ο θανάσιμο αμάρτημα της εποχής: Ευρωλαγνεία

    Το Κιργιστάν σας φαίνεται μακριά? 4.300 χιλιόμετρα λέει το Google Earth


    Καλή Κυριακή και Καλή εβδομάδα

  66. fatfat avatar
    fatfat 12/04/2010 01:57:51

    @ Βασίλης......τότε αφού είναι τόσο κοντά το Κιργιστάν, μην σε κρατάμε......καλό ταξίδι.....και να μας γράφεις.........

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.