29/12/2008 14:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θέλουν να «ισοπεδώσουν» τη Χαμάς

Δεκάδες νέες επιδρομές πραγματοποίησε η ισραηλινή πολεμική αεροπορία στη Λωρίδα της Γάζας στη διάρκεια της νύχτας με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους επτά Παλαιστίνιοι, οι έξι από αυτούς παιδιά. Ο τελευταίος απολογισμός της χειρότερης από 1967 ισραηλινής επίθεσης στη Λωρίδα της Γάζας, σύμφωνα με τον Ερυθρό Σταυρό, αναφέρει 310 νεκρούς και 1420 τραυματίες. Τουλάχιστον 250 Παλαιστίνιοι έχουν τραυματιστεί σοβαρά και πρέπει να διακομιστούν σε νοσοκομεία της Αιγύπτου ή του Ισραήλ, σύμφωνα με Παλαιστίνιο αξιωματούχο.

Σήμερα το πρωί ισραηλινά αεροπλάνα βομβάρδισαν το ισλαμικό Πανεπιστήμιο και το υπουργείο Εσωτερικών της Χαμάς.

Αποφασισμένο να συνεχίσει τις επιχειρήσεις στη Γάζα μέχρι να επιτευχθεί μία αλλαγή στην ισορροπία των δυνάμεων με τη Χαμάς είναι το Ισραήλ, δήλωσε η υπουργός Εξωτερικών, Τζίπι Λίβνι. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα σταματήσουν μέχρι να «ισοπεδώσουν» τις βάσεις υποστήριξής της.

Ήδη το Ισραήλ κήρυξε τα σύνορά του με τη Γάζα "κλειστή στρατιωτική ζώνη", κίνηση που θεωρείται προάγγελος για την έναρξη χερσαίων επιχειρήσεων.

Το υπουργείο Εξωτερικών της Σενεγάλης ανακοίνωσε ότι ο επικεφαλής της Χαμάς είναι έτοιμος να υπογράψει συμφωνία κατάπαυσης του πυρός, υπό την προϋπόθεση το Ισραήλ να σταματήσει τις επιθέσεις και τον αποκλεισμό της Γάζας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η πρόταση για εκεχειρία έγινε ύστερα από τηλεφώνημα στο Μεσάαλ του προέδρου της Σενεγάλης, Αμπντουλάγιε Γουάντε, ο οποίος είναι ο προεδρεύων του 56μελούς Οργανισμού Ισλαμικής Διάσκεψης (OIC).

Παλαιστίνιος πυροβόλησε και σκότωσε σήμερα έναν άλλον παλαιστίνιο κοντά σε νοσοκομείο της Γάζας καθώς οι ένοπλοι της Χαμάς επιδίδονται τώρα σε «ξεκαθάρισμα λογαριασμών» με όσους θεωρούνται ύποπτοι για συνεργασία με το Ισραήλ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 29/12/2008 15:40:11

    Δεν είναι αφελείς οι χασάπηδες του Ισραήλ να πιστεύουν ότι ξεκληρίζοντας αμάχους ισοπεδώνουν την Χαμάς. Αντίθετα γνωρίζουν, ότι με αυτό τον τρόπο εξαγριώνουν τις Αραβικές μάζες, χύνοντας νερό στο μύλο της Ισλαμικής Αδελφότητας, με στόχο τον Αρμαγεδώνα και την γενίκευση της ανάφλεξης. Υπολογίζουν ότι θα βγούν από αυτόν κερδισμένοι, επειδή η τράπουλα είναι σημαδεμένη εκ των προτέρων. Βαυκαλίζονται, ότι θα εγκαθιδρίσουν έτσι την Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα της παγκόσμιας δικτατορίας, εγκαθιδρύοντας τον παγκόσμιο ηγεμόνα "εξ αίματος Σιών", ανασύροντας το θλιβερό ανθρωπάριο από τα gay πάρτι της Καλιφόρνιας.

  2. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 15:45:39

    Εξελίσσεται σε απίστευτη τραγωδία.

    @Μποτιλια: το παρακάτω απόσπασμα από το σχόλιό σου το προσυπογράφω:
    "Δεν είναι αφελείς οι χασάπηδες του Ισραήλ να πιστεύουν ότι ξεκληρίζοντας αμάχους ισοπεδώνουν την Χαμάς. Αντίθετα γνωρίζουν, ότι με αυτό τον τρόπο εξαγριώνουν τις Αραβικές μάζες."
    Μου κάνει και εμένα εντύπωση.
    Μήπως πάλι είναι εκδίκηση επειδή έφαγαν ήττα στο Λίβανο;

    Τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν είμαι σε θέση να τα αξιολογήσω.

  3. none avatar
    none 29/12/2008 15:48:48

    @Mποτίλια...."ανασύροντας το θλιβερό ανθρωπάριο από τα gay πάρτι της Καλιφόρνιας."
    Σε ποιόν αναφέρεσαι;

  4. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 15:55:29

    εσύ τι λες;

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 15:59:45

    Να φορτιζόμαστε συναισθηματικά (ή είναι θυμικά;) για τα δικά μας, σχεδόν το καταλαβαίνω. Να φορτιζόμαστε για τρίτους; Το μυαλό μου δεν πάει τόσο βαθειά...

    Φυσικά και δεν χαίρομαι με βομωβαρδισμούς και δεν επικροτώ καμία "βία"

    Ούτε μπορώ να μπω στο αν το Ισραήλ πρέπει ή δεν πρέπει να υπάρχει (και δεν με έχουν ρωτήσει). Ούτε ξέρω αρκετά για το τι θεωρείται κόσμια αντίδραση στο να σου πετάνε, που και που κανένα πυραυλάκι. Ούτε θεωρώ ότι εδώ ισχύει το μία σου μία μου, δηλαδή μας έριξαν δύο αυτοί άρα δύο και εμείς. Ούτε ξέρω αν πρέπει να προτιμώ τις "χειρουργικές" ή τις "μαζικές" επεμβάσεις.

    Αν δεν κάνω λάθος, υπήρχε συμφωνία με την Χαμάς να σταματήσουν τις ρουκέτες.. αλλά δεν κατέστη δυνατόν να τηρηθεί; Τους προβόκαραν για να τους διαλύσουν; Διαλέξτε.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 16:06:22

    εξ άλλου... με εξαίρεση την πιθανή σχέση του Γολιάθ με τους Μυκηναίους, το 1000 πΧ, άντε και τις φιλορωμαϊκές μας τάσεις (βυζαντινοί γαρ), άντε και το πετρέλαιο που πέρνουμε απ' ευθείας κατα καιρούς, άντε και τον κοινό μας εχθρό, τους Οθωμανούς, το 1914.... ΠΟΥ και ΠΩΣ φτάχτηκε το σκηνικό με τους "φίλους μας τους Άραβες"; 500 χρόνια πειρατών και πολέμων, ή τα αδέρφια του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο. Ή είμαστε, όπως υποψιάζομαι, βεδουϊνοι με παντελόνια και σκούζουμε κάθε φορά που την πέφτουν στα αδέρφια μας;

  7. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 29/12/2008 16:08:05

    @karyID
    O Ναζράλα διαθέτει 2000 μαχητές και άλλους 3000 σε εφεδρία. Η επιχείρηση του Ισραήλ δεν στόχευε σε αυτές τις δυνάμεις. Δεν υπήρξε ουσιαστικά ήττα, το "θέαμα" ήταν σκηνοθετημένο. Ο Πριμακόφ δήλωσε ότι η επίθεση ενάντια στη Χισμπολά δεν είχε κανένα νόημα.
    Όταν αντιτέθηκαν οι 300 του Λεωνίδα με τους 1100 Θεσπιείς στον υπεράριθμο στρατό των Περσών έπεσαν μέχρι ενός. Έγιναν όμως θρύλος και εμψυχώνουν γενεές γενεών.
    Η οδός που ακολουθεί το Ισραήλ και η Ισλαμική Αδελφότητα δεν είναι αυτή των Ελλήνων. Ο στόχος του Ισραήλ ήτανε ξανά με αεροπορικό μακελιό να σκοτώσει αμάχους και να ξεσπιτώσει χιλιάδες ανθρώπους στη Βυρητό. Στη συνέχεια οι Ιρανοί της Ισλαμικής Αδελφότητας με πακτωλό πετρελαιοεβρώ ενίσχυσαν τον πληθισμό μέσω των δυνάμεών τους στο Λίβανο. Έτσι περιορίστηκαν οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας, για να επικρατήσουν οι δυνάμεις της έντασης, που επιδιώκει το Ισραήλ και οι χασάπηδες του ΝΑΤΟ.
    Άξιοι μαχητές στα επιτελεία του Ελλαδικού ΓΕΣ γνωρίζουν.

    @none
    Δεν είναι θέμα συγκεκριμένου προσώπου. Αμφισβητώ πρακτικές.
    Έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν καταδικάζω την ομοφυλοφιλία εν γένει, που δεν με αφορά. Καταδικάζω μόνο την τελετουργική ομοφυλοφιλία των μολοχιστών. Τι κάνει ο κάθε άνθρωπος στο σπίτι του, αφορά μόνο τον ίδιο και σέβομαι την ιδιωτική του σφαίρα.

  8. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 29/12/2008 16:15:06

    @karyID

    Μάλλον σε κανέναν υψηλόβαθμο του τύπου που θα ορκιστεί στις 20 Ιανουαρίου.

    Εχω άλλη θεωρία. Οι Εβραίοι την έπεσαν στην Χαμάς για αντιπερισπασμό στον Κωστάκη τον Β'

  9. Xase avatar
    Xase 29/12/2008 16:15:55

    Οσο η διεθνης κοινοτητα μενει αμετοχη και δεν πιεζει καθολου τοσο περισσοτερο το Ισραηλ θα δρα σαν καουμποις της περιοχης στοχευοντας περισσοτερο σε αμαχους παρα σε οπλισμενους. Η επιχειρηση αυτη σιγουρα θα κανει την Χαμας πιο δυνατη. Πολλοι αμαχοι θα χασουν την ζωη τους αλλα η βια θα γινει πιο μεγαλη στην περιοχη. Το Ισραηλ με αυτα που κανει γιγαντωνει τους εχθρους του.
    Μονο η εξωτερικη πιεση θα τους σταματησει, αλλα η ΕΕ και οι ΗΠΑ κανουν το κοροιδο και επικροτουν.

  10. donaE avatar
    donaE 29/12/2008 16:20:36

    Εν τω μεταξυ το πετρελαιο ανεβηκε σημερα,μετα την επιθεση.

  11. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 16:24:11

    @Archeopteryx:
    Ωραίο το φλεγματικό σχολιάκι: "... το τι θεωρείται κόσμια αντίδραση στο να σου πετάνε, που και που κανένα πυραυλάκι. Ούτε θεωρώ ότι εδώ ισχύει το μία σου μία μου, δηλαδή μας έριξαν δύο αυτοί άρα δύο και εμείς. Ούτε ξέρω αν πρέπει να προτιμώ τις “χειρουργικές” ή τις “μαζικές” επεμβάσεις..."

    Το '40 που δεν είναι δα και τόσο μακριά χρονικά (70 χρόνια στην ιστορία είναι κλάσματα του sec) οι Γερμανοί για μία ανατίναξη γέφυρας ή επίθεση σε αυτοκινητοπομπή από δικούς μας όπου σκοτώνονταν 2 - 3 Γερμανοί σήκωναν όλους τους κατοίκους αρσενικού γένους του διπλανού χωριού και τους εκτελούσαν ανεξαιρέτως ηλικίας, Καλάβρυτα π.χ. μας λέει κάτι; Δίστομο; Καισαριανή, Χαϊδάρι; Και μετά τους πετούσαν και στον παραδίπλα γκρεμό, όπου οι μανάδες και οι κόρες και οι αδελφές τους τους έψαχναν με τα χέρια τους ανασηκώνοντας τα πτώματα, και άλλοι ψυχορραγούσαν και τις παρακαλούσαν να τους ρίξουν τη χαριστική βολή. Καλό είναι το Gstaad, αλλά και μια βόλτα με τον οδοντωτό στα Καλάβρυτα ακόμα καλύτερη. Θα κάνεις καινούργιο συκώτι.

    Αν οι Ισραηλινοί θέλουν να συνεχίσει ο υπόλοιπος κόσμος να σέβεται το κράτος τους και να τιμά το ολοκαύτωμά τους οφείλουν να σταματήσουν το αίσχος αυτό.

  12. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 16:29:35

    Και θα αφήσω εντελώς ασχολίαστα τα:
    500 χρόνια πειρατών και πολέμων, ή τα αδέρφια του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο. Ή είμαστε, όπως υποψιάζομαι, βεδουϊνοι με παντελόνια και σκούζουμε κάθε φορά που την πέφτουν στα αδέρφια μας ...

  13. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/12/2008 16:42:32

    6@το να φορτίζεσαι συναισθηματικά γιά τήν πορεία τών Χρηματιστηρίων και τών Τραπεζών Παγκοσμίως όμως σού φαίνεται θεμιτό ....Αλλοίμονο να μήν ασχοληθούμε μέ εκατόμβες θυμάτων πού προκαλούνται απο τον Ιμπεριαλισμό τώρα..Αλλως τε έχουμε να πληρώσουμε το νοίκι μας και τά ξύλα γιά το τζάκι..........
    Ξέχασα ....Λογική Σημίτη(εννοώ τού Λογιστή),πού εθαύμαζες και θαυμάζεις.............

  14. donaE avatar
    donaE 29/12/2008 16:42:38

    KaryID Η βια φερνει βια.Αυτοι που στελεχωσανε το κρατος του Ισραηλ ειναι παιδια των στρατοπεδων συγκεντρωσης με οτι σημαινει αυτο για την βια που εχουν υποστει.Η Μοσαντ τους εχει αφιονισει.Οι παλαιστινιοι εχουν παθει τα παντα κατοπιν.Αν ποτε εκλειψουν τα συμφεροντα στην περιοχη τους τοτε θα τα βρουνε.

  15. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 29/12/2008 16:43:20

    Οπωσδήποτε η επίθεση του Ισραήλ είναι φασιστική και απάνθρωπη. Βρίσκεται έξω από κέθε ανθρώπινο μέτρο και παραβιάζει βάναυσα και την αναλογία των μέσων και τους διεθνείς κανόνες, όχι μόνο αυτούς που ισχύουν για τη διεξαγωγή πολεμικών συγκρούσεων. Αναμφίβολα το Ισραήλ είναι ο θύτης και οι Παλαστίνιοι το θύμα. Αν θελήσουμε όμως να μπούμε στα συγκεκριμένα γεγονότα, δυστυχώς ωφείλουμε να κάνουμε και άλλες αναφορές.

  16. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/12/2008 16:45:57

    15@donaE
    Οχι ολα παιδιά τών στρατοπέδων συγκέντρωσης...
    Βάλε και Αιθίοπες και Ρώσους και όποιον άλλον δηλώνει Εβραίος γιά να γίνει κάτοικος Ισραήλ.
    Και ίσα-ίσα επειδή έχουν ζήσει τί σημαίνει βία θάπρεπε να το σκέφτονται δυό και τρείς φορές.

  17. donaE avatar
    donaE 29/12/2008 16:52:37

    @17 Σπύρος Αναφερομαι σε αυτους που στελεχωσαν το κρατος και μεγαλωσε η μοσαντ.Και δεν δικαιολογω,αναλυω πως η βια γενα βια.Αν επικρατουσε η λογικη ετσι θα ητανε η ανθρωποτητα?

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 16:53:27

    Τα θυμάσαι τα Καλάβρυτα; Νομίζω κερδίσαμε και τον Β' ΠΠ; Το θυμάσαι και αυτό;

    Αλλά ιδού: μια χαρά τους σεβόμαστε τους Γερμανούς. Και το αεροδρόμιο, και τον ΟΤΕ, και τον Σκαραμαγκά, και την Λάρκο για αποθήκη της Κρουπ, και ό,τι άλλο πουν, και ευχαριστούμε και για την συμπαράσταση, και συγνώμη αν ενοχλούμε με την Ζημενς.

    Και για τον Βουλγαροκτόνο υποθέτω να έχω τύψεις για λογαριασμό των Σκοπιανών; γιατί να είσαι σίγουρος/η αυτοί το θυμούνται.

    Να ξεκαθαρίζω την θέση μου; Δεν χωνεύω τους Πέρσες, τους Άραβες, τους Τούρκους και όσους μας την έπεφταν για πάνω από 500 χρόνια σερί. Δεν θυμάμαι στην Ιστορία να μας την έχουν πέσει ...Εβραίοι, παρά μόνο σε παραμύθια σκοταδιστών. (Ίσως για αυτό λατρεύουμε τους Ρωμαίους)

    Και φυσικά, την ανάγκην φιλοτιμίαν ποιών, λατρεύω τους Γερμανούς, τους ...Βέλγους (ποιούς άλλους έχει η ΕΕ;). Στο ίδιο μήκος κύματος, μισώ και τους Αμερικάνους.

    Όσο για την Χαμάς... Ή θα γίνει πιο δυνατή, ή θα ...γινόταν πιο δυνατή.

    Να την θυμάσαι την ιστορία KaryID, έρχονται χαλεποί καιροί και πολλοί γύρω μας έχουν unfinished business.

  19. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 16:53:49

    @donaE: ασύμμετρη βία, χίλιους δικούς σας για 2 δικούς μας. Συμφωνώ με αυτά που λες ότι τους έχουν αφιονίσει λόγω ολοκαυτώματος, άλλοι λαοί όμως δεν κάνουν έτσι, εμείς συμφιλιωθήκαμε με τους Γερμανούς, δώσαμε χέρια, με τους Τούρκους προσπαθούμε έστω και σε ισορροπία τρόμου κάπως να συνεχίζουμε την πορεία μας ο ένας απέναντι στον άλλο.
    Δίνουν επιχειρήματα στους επικριτές τους με αυτά που κάνουν. Είναι ψυχωσικοί.

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 16:59:45

    Και από πότε ο πόλεμος έχει μέτρο ή κανόνες; Ή δημοκρατία και ανθρωπισμό; Σε πoια ταινία το είδαμε αυτό;

    Ωραίες οι κουβέντες... Το νικητή θαυμάζει η πλειοψηφία. Και μερικοί φωνάζουν υπερ του αδικημένου, αλλά εκ του ασφαλούς. Είστε υπέρ των αδικημένων; Δεν βλέπω κανέναν να έχει πάει κανένα ταξείδι συμπαράστασης.

  21. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/12/2008 16:59:50

    19@
    Λίγο Ελληνοκεντρικό τό βρίσκω αυτό το περί ΄μή επίθεσης τών Εβραίων΄ στούς Ελληνες.Και εδώ δεν πρόκειται περί Εβραίων γενικώς ,αλλά Ισραηλιτών.
    Καλά και οι Γάλλοι ΄σύμμαχοι΄ήταν και είναι ,αλλά όταν κατέσφαζαν τήν Αλγερία όλο και κάποιοι αντιδρούσαν.
    Α και οι Βέλγοι το Κογκό.........

  22. t avatar
    t 29/12/2008 17:01:48

    David Axelrod, senior adviser to Obama, said the president-elect would honor the "important bond" between the United States and Israel.

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/12/2008 17:03:33

    21@
    Μιλάς σοβαρά??
    Χρησιμοποιώντας τέτοια επιχειρήματα τών ΄φιλησύχων πολιτών΄πού θυμίζουν δεκαετία τού 50 νομίζεις ότι πείθεις??
    Δηλαδή όποιος κατεβαίνει στην Γάζα δικαιούται να συμπαρίσταται...Σωστόοοοοοοοοο.
    Μα τοτε γιατί χρησιμοποιείς το διαδίκτυο αγαπητέ??
    Για να σε θαυμάζουν μόνον αυτοί πού δέχονται οικονμικές συμβουλές και προτάσεις γιά τίς επενδύσεις τους??

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 17:04:19

    Ποιοί αντέδρασαν για το Κογκό; Τι είχε εκεί; Ουράνιο; και μηπως ήταν λίγο φιλοναζί οι Βέλγοι τω καιρω εκείνω;

  25. donaE avatar
    donaE 29/12/2008 17:05:03

    @ 20 KaryID Δεν εχουν πατριδα,βρε Καρυ τι περιμενεις.Ο πολιτισμος τους δεν εχει σπιτι,ολη την Ευρωπη γυρισανε,αναπτυξανε τις ψυχωσεις τους.Υπαρχουν ομως ατομα που αντιδρουν σε αυτο που γινεται.Για αυτο μιλαω για τον πυρηνα της εξουσιας τους,οτι ειναι συγκεκριμενος.

  26. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 17:06:28

    @archeopteryx: όταν έβλεπα το Holocaust και το Πλοίο των Καταραμένων έκλαιγα με μαύρο δάκρυ.
    Δεν τσουβαλιάζω, δεν μισώ κανέναν εβραίο, αλλά εδώ έχουμε ένα κράτος που διαπράττει ανθρωπιστικό έγκλημα. Σε τι διαφέρουν από τους Γερμανούς ναζί;
    Οι Γερμανοί ακόμα διακατέχονται από ενοχικά σύνδρομα για το ολοκαύτωμα, σε βαθμό που χρειάστηκε καμπάνια απενοχοποίησης κάποια στιγμή. Και υπέμειναν και ισοπέδωση όλων των πόλεών τους από τους συμμάχους και τσιμουδιά δεν έβγαλαν.

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/12/2008 17:07:04

    ΄Πτωχή και Τιμία Πατρίς΄και ήσυχε Πολίτη πού πρέπει να σέ απασχολεί μονον τό άναμα τού τζακιού σου και οι μετοχές σου...
    Οκ...Πεισθήκαμε.

  28. vel avatar
    vel 29/12/2008 17:07:12

    Η ΚΑΘΕ ζωή είναι ανεκτίμητη. ΤΕΛΟΣ.
    ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΜΜΊΑ ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ ΘΕΩΡΊΑ Η ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ!
    Βαρέθηκα , αγαπητοί μου φίλοι, να ακούω πολιτικές θεωρίες οι οποίες αναλύουν ΤΟ ΓΙΑΤΙ χάθηκε ΜΙΑ ζωή και έτσι που τα διαβάζουμε να χάνουμε το κύριο θέμα.
    Αυτές οι αναλύσεις μας έχουν μπερδέψει όλους και τα έχουμε ισοπεδώσει όλα..μα όλα!!

  29. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 17:08:34

    OK ας συμπαρασταθούμε στον λαό της Γάζας. Συμπαρίσταμαι. Ε...και; Συμπαρίσταμαι εδώ και χρόνια στους Ινδιάνους του Αμαζονίου χωρίς αποτέλεσμα

    @ Σπύρο: Καλή ερώτηση... Γιατί χρησιμοποιώ το διαδίκτυο.. Εθισμός, ενημέρωση, ψυχαγωγία, διαδραστικότης, και, μεταξύ μας, κανείς ενδιαφέρουσες συζητήσεις με ενδιαφέροντες ανθρώπους...

  30. d.a. avatar
    d.a. 29/12/2008 17:12:47

    Διεθνής Αμνηστία

    Δελτίο Τύπου

    Ισραήλ – Κατεχόμενα Παλαιστινιακά Εδάφη:
    Πρέπει να προστατευτούν οι άμαχοι στη Γάζα και το Νότιο Ισραήλ

    Αθήνα, 29 Δεκεμβρίου 2008

    Η Διεθνής Αμνηστία καλεί τις ισραηλινές δυνάμεις και τις παλαιστινιακές ένοπλες ομάδες να σταματήσουν αμέσως τις έκνομες επιθέσεις που πραγματοποιούν στο πλαίσιο της κλιμάκωσης της βίας, η οποία προκάλεσε τον θάνατο τουλάχιστον 280 Παλαιστινίων και ενός Ισραηλινού αμάχου στις 27 και 28 Δεκεμβρίου.

    Πρόκειται για το υψηλότερο επίπεδο θανάτων και τραυματισμών Παλαιστινίων στις τέσσερις δεκαετίες ισραηλινής κατοχής της Δυτικής Όχθης και της Λωρίδας της Γάζας. Δεκάδες άοπλοι άμαχοι, καθώς και αστυνομικοί που δεν μετείχαν άμεσα στις εχθροπραξίες, συγκαταλέγονται ανάμεσα στους Παλαιστινίους θύματα του ισραηλινού βομβαρδισμού στη Λωρίδα της Γάζας.

    «Αυτή η δυσανάλογη χρήση βίας από το Ισραήλ δεν είναι σύννομη και διακινδυνεύει να πυροδοτήσει περισσότερη βία σε ολόκληρη την περιοχή», δήλωσε η Διεθνής Αμνηστία. «Η κλιμάκωση της βίας έρχεται σε μια εποχή που ο άμαχος πληθυσμός ήδη αντιμετωπίζει καθημερινό αγώνα για την επιβίωση λόγω του ισραηλινού αποκλεισμού, που έχει εμποδίσει την είσοδο ακόμη και τροφίμων και φαρμάκων στη Γάζα».

    «Η Χαμάς και άλλες παλαιστινιακές ένοπλες ομάδες, από την πλευρά τους, μοιράζονται την ευθύνη για την κλιμάκωση. Οι συνεχείς επιθέσεις τους με ρουκέτες εναντίον πόλεων και χωριών στο νότιο Ισραήλ δεν είναι σύννομες και δεν μπορούν ποτέ να δικαιολογηθούν», δήλωσε η Διεθνής Αμνηστία.

    «Η διεθνής κοινότητα πρέπει να επέμβει χωρίς καθυστέρηση για να διασφαλίσει την προστασία των αμάχων που είναι παγιδευμένοι στη βία και την άρση του αποκλεισμού της Γάζας».

    Αυτή η πιο πρόσφατη επέλαση του Ισραήλ ανεβάζει τον αριθμό των Παλαιστινίων που έχουν φονευθεί φέτος από ισραηλινές δυνάμεις σε περίπου 650, τουλάχιστον το ένα τρίτο των οποίων είναι άοπλοι άμαχοι, μεταξύ αυτών 70 παιδιά. Το ίδιο διάστημα, παλαιστινιακές ένοπλες ομάδες έχουν φονεύσει 25 Ισραηλινούς, 16 από τους οποίους άμαχοι, μεταξύ αυτών τέσσερα παιδιά. Τα τελευταία οκτώ χρόνια, η βία μεταξύ Ισραηλινών και Παλαιστινίων έχει στοιχίσει τη ζωή περίπου 5.000 Παλαιστινίων και 1.100 Ισραηλινών. Τα περισσότερα θύματα και στις δύο πλευρές ήταν άοπλοι άμαχοι, μεταξύ των οποίων 900 παιδιά Παλαιστινίων και 120 παιδιά Ισραηλινών.

    Τις τελευταίες εβδομάδες οι υπηρεσίες του ΟΗΕ, από την επισιτιστική βοήθεια των οποίων εξαρτώνται το 80% του 1,5 εκατομμυρίου κατοίκων της Γάζας, έχουν διαμαρτυρηθεί επανειλημμένα για την άρνηση των ισραηλινών αρχών να επιτρέψουν την είσοδο ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα.

    Εξ αιτίας του ισραηλινού αποκλεισμού, οι κάτοικοι της Γάζας είδαν ελάχιστη ή καμία βελτίωση της ζωής τους κατά τους πεντέμισι μήνες εκεχειρίας μεταξύ του Ισραήλ, της Χαμάς και άλλων παλαιστινιακών ένοπλων ομάδων ση Γάζα. Η εκεχειρία έληξε στην πράξη όταν έξι Παλαιστίνιοι μαχητές φονεύθηκαν από ισραηλινές δυνάμεις στη Γάζα στις 4 Νοεμβρίου και κύμα παλαιστινιακών ρουκετών εκτοξεύθηκε εναντίον κοντινών πόλεων και χωριών στο νότιο Ισραήλ.

    Σημείωση: Για περισσότερες πληροφορίες ή συνεντεύξεις, παρακαλούμε επικοι

  31. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 17:13:44

    @donaE: συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες, όμως έχω αρχίσει να φοβάμαι ότι ίσως έχουν δίκιο όσοι ισχυρίζονται ότι το κράτος αυτό απλώς χρησιμοποιεί "τυπικά" ως "φυσική" του έδρα τα όρια τα οποία είναι χαραγμένα για πάρτι του στο χάρτη, ενώ η "πραγματική" του έδρα είναι "αλλού".

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 17:14:34

    Καλά τα δάκρυα, αλλά:

    Πάρτε έναν χάρτη της Ευρώπης. Κοιτάξτε μία μία τις χώρες, από την Ελλάδα, ως την Αγγλία. Βρείτε μου μία που δεν έσφαξε, δεν έκλεψε, δεν βίασε, δεν εξανδραπόδισε, δεν βασάνισε. ΜΙΑ.

    Ρωσία; Βουλγαρία; Γερμανία; Αυστρια; Ουγγαρία; Ελλαδα; Ιταλία; Γαλλία; Βελγιο; Ολλανδια; Ισπανια; Πορτογαλία; Αγγλία; Εν τάξει ίσως οι Ελβετοί (αλλά αυτοί το έκαναν μισθοφορικά) και οι Ιρλανδοί (αλλά αυτοί το έκαναν με άλο όνομα παλιότερα, και κατά τους Αγγλους το κάνουν ακόμα)

    Δεν μου αρέσουν οι σφαγές βρεφών αλλά φαίνεται ότι το έχουμε εμείς τα δίποδα.

  33. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/12/2008 17:17:34

    Γειά σου ρε Διεθνή Αμνηστία...
    Πάντα στην μέση το Καρπούζι για να μήν μάς κάνουν ντά οι Πάτρωνες............
    Τά ίδια λέγατε και στούς βομβαρδισμούς της Γιουγκοσλαβίας....
    Υποκριτές και Φαρισαίοι.............

  34. t avatar
    t 29/12/2008 17:17:59

    Turkey furious at Israel over Gaza bloodshed

    Thousands of protestors gathered in İstanbul’s İstiklal Street.
    Thousands of protestors, spurred into action by a number of Turkish civil society organizations, strongly condemned the deaths of many Palestinians as a result of an Israeli attack on Gaza, urging Israel to immediately halt its military operation.

    todayszaman.com/tz-web/detaylar.do?load=detay&link=162600

  35. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/12/2008 17:18:45

    Η Green Peace έβγαλε καμιά ανακοίνωση γιά την Ισραηλινή Χελώνα πού κινδυνεύει ή αργεί ακόμα???

  36. t avatar
    t 29/12/2008 17:19:15

    Israel's raids on Palestine came in the aftermath of a series of talks between Israeli Prime Minister Ehud Olmert, Turkish President Abdullah Gül and Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan last week. The three had talks in Ankara last Monday on the Middle East and Turkish-mediated peace talks between Israel and Syria.

    İnanç called on the ruling Justice and Development Party (AK Party) government to end all diplomatic, commercial and military relations between Turkey and Israel. "A Turkish-Israeli friendship group in Parliament has lost all its functions. Therefore, this group should be abolished," he added.

  37. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 17:21:09

    μου το θύμισε ο άτακτος, πιο κάτω... Για την Κουνεβα; Γιατί δεν βλέπω αγανάκτηση... είναι καθαρίστρια.. από την Βουλγαρία... λίγο βιτριόλι, δεν πειράζει

  38. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/12/2008 17:24:50

    Αρχαίε νά μέ συγχωρείς,αλλά το παιχνιδάκι αυτό τού αποπροσανατολισμού δέν το ξέρεις μόνον εσύ.......
    Τι να κάνουμε...
    Αντεξε στο γεγονός πώς η σφαγή στην Γάζα σέ ξεπέρασε καί οί οικονομικές σου συμβουλές πέρασαν σέ δεύτερη μοίρα..........
    Θα περάσει.Μην ανησυχείς.....................

  39. donaE avatar
    donaE 29/12/2008 17:27:22

    @38 Αν και δεν ειναι το επισημο κρατος,τελικα στον καθενα μας υπαρχει ο παραλογισμος της βιας.Αμα βρει γινεται εξουσια.

  40. vel avatar
    vel 29/12/2008 17:33:22

    "OK ας συμπαρασταθούμε στον λαό της Γάζας. Συμπαρίσταμαι. Ε…και; Συμπαρίσταμαι εδώ και χρόνια στους Ινδιάνους του Αμαζονίου χωρίς αποτέλεσμα.
    Καλά τα δάκρυα, αλλά:
    Πάρτε έναν χάρτη της Ευρώπης. Κοιτάξτε μία μία τις χώρες, από την Ελλάδα, ως την Αγγλία. Βρείτε μου μία που δεν έσφαξε, δεν έκλεψε, δεν βίασε, δεν εξανδραπόδισε, δεν βασάνισε. ΜΙΑ.
    Ρωσία; Βουλγαρία; Γερμανία; Αυστρια; Ουγγαρία; Ελλαδα; Ιταλία; Γαλλία; Βελγιο; Ολλανδια; Ισπανια; Πορτογαλία; Αγγλία; Εν τάξει ίσως οι Ελβετοί (αλλά αυτοί το έκαναν μισθοφορικά) και οι Ιρλανδοί (αλλά αυτοί το έκαναν με άλο όνομα παλιότερα, και κατά τους Αγγλους το κάνουν ακόμα)
    Δεν μου αρέσουν οι σφαγές βρεφών αλλά φαίνεται ότι το έχουμε εμείς τα δίποδα"
    φίλε μου archaeopteryx, ωμό και κυνικό το σχόλιο σου.
    Τίποτα να μην κάνουμε.
    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΟΜΩΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ.

  41. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 17:33:58

    Καλά πάμε, αφού κατά τον αρχαιοπτέρυγα είμαστε ισάξιοι στις σφαγές με τη Βρετανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, κοίτα ρε μια πολεμική και οικονομική μηχανή που είχαμε και δεν την είχαμε πάρει χαμπάρι. Έλεος.

  42. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 17:37:05

    Σπύρο, 300 τόσοι πεθαμένοι, επικείμενη εισβολή λέει η παραπληροφόρηση, όλα τα μήντια ξεσηκωμένα... τι να με ξεπεράσει. Εγώ δεν είμαι τίποτα.

    Απλά το Ισραήλ, συνέρχεται από το 2006, εκλογές έρχονται μου φαίνεται, δόντια έχει, τα δείχνει, το πετρέλαιο, όσο και να ξυπνήσει κοιμάται.

    Κάθε φορά που το Ισραήλ κουνιέται πολλοί διαμαρτύρονται γοερά και πολλοί λένε (μέσα τους γιατί δεν είναι κόσμιο) "άντε μπράβο". Μην θεωρήσεις ότι είμαι στην μία ή την άλλη κατηγορία, δεν είμαι.

  43. ...και επι γης ειρήνη avatar
    ...και επι γης ειρήνη 29/12/2008 19:16:48

    Σπύρο, αξιοσέβαστε κατα τα λοιπά

    μια απορία μόνον,


    Με όποιον δεν συμφωνούμε στις ιδέες κι απόψεις τον πετροβολούμε;
    Κάτι σαν τα παιδιά;


    Νιώθω σαν τους οδηγούς στη λεωφόρο που για έναν κακό ελιγμό, λέει ο ένας τον άλλον @αλ@κ@ κι ο άντρας την γυναίκα @αρι@ολ@.

    Συζήτηση γίνεται κι οι άνθρωποι σπανίως συμφωνούν...

    Ξέρω ξέρω θα μ' αρπάξεις τώρα....

  44. Provocator. avatar
    Provocator. 29/12/2008 19:50:46

    Μα η Γιουγκοσλαυια,δεν ειχε πυρηνικα,ουτε και ενα ολοκαυτωμα για στηριξη στο ηθικο επιπεδο.
    Ουτε και την Αμερικη, να κανει κωλοτουμπες,ταυτισμενη 100%.

  45. Xase avatar
    Xase 29/12/2008 20:39:10

    @43
    Γιατι ειναι παραπληροφορηση η επικειμενη εισβολη;; Και τι δοντια εχει το Ισραηλ;; Αν ο Αμερικανος του πει οχι δεν θα κανει τιποτα. Απλα τον υποστηριζουν αυτοι που το εχουν τοποθετησει σαν τον χωροφυλακα στην περιοχη,( αλλωστε οι αμερικανοεβραιοι ειναι το ισχυροτερο λομπυ στο Αμερικα με πολλες μονετες. Ελεγχουν απο χρυσο εως διαμαντια και πετρελαιο και ανεβοκατεβαζουν κυβερνησεις). Τα χαιβανια οι Αραβες με την δυναμη του πετρολ μονο για την ωραια ζωη ενδιαφερονται και πολιτικα ειναι τελειως αδρανεις. Και η Ευρωπη οπως και ο αλλος κοσμος βλεπει αμετοχος και δεν κανει τιποτα. Οι μονοι που αντιδρουν ειναι απλοι ανθρωποι που κανουν τις διαδηλωσεις, αντε και κανα πιο προοδευτικο κομμα. Απο τα δικα μας κομματα ειδατε τιποτα;;

  46. Σπύρος avatar
    Σπύρος 30/12/2008 01:20:04

    44@
    Καλή Χρονιά.
    Και επί Γής Ειρήνη μέ μειωμένα επιτόκια.
    Νάσαι καλά πού μέ επέλεξες ως λιθοβολητή............
    Προφανώς ο διάλογος γίνεται μόνον μέ αποστειρωμένα γάντια και μέ γαλατικη ευγένεια.Είναι άλλως τε η εποχή τής ΄χειρουργικής ευγένειας΄και τών Σφαγών μέ Αναισθητικό.Το θέμα είναι νά μήν πονάει το Θύμα..
    Βρές άλλον νά ασχοληθείς.
    Δεν σέ γνωρίζω ως nick ..
    Και πάλι Καλή Χρονιά...

  47. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/12/2008 07:48:26

    Σπύρο, μην ντρέπεσαι καθόλου, εγώ δεν ιδρώνω.

    Να μιλήσουμε για λόμπυ. Σίγουρα έχουν λόμπυ οι Ισραηλινοί. Μάλλον καλύτερο από το δικό μας. Γιατί οι Αμερικανοί Εβραίοι ωστόσο στηρίζουν την «πατρίδα» τους πιο αποτελεσματικά από εμάς;

    ΟΚ κουλτούρα... Εμείς φτωχότεροι και περισσότερο των μοναχικών επαγγελμάτων και λιγότερο των ομαδικών. Η μεγαλύτερη επιχείρηση που ταυτίζεται στερεοτυπικά με ελληνοαμερικάνο έχει πόσους ελληνοαμερικάνους μέσα; 3; 5; 10; Κάπως έτσι. Η αντίστοιχη εβραιοαμερικάνικη έχει 50; 100; 200; Εμείς καφενεία, αυτοί εμπόριο μετάλλων. Εμείς σοβά και λαδομπογιά, αυτοί διαμάντια και φωτογραφικές μηχανές.

    Ωραία τα περί Αράβων και Ισραηλινών. Με τους Έλληνες τα χαϊβάνια τι κάνουμε; Γιατί η δικιά μας διασπορά κατά 30% ακούει Ρωμιοσύνη και φτύνει; και κατά άλλο 30% είναι αδιάφορη έως κρύβεται;

    Όταν λυθεί αυτό, θα έχουμε λιγότερες παραβιάσεις πάνω από το Αγαθονήσι (που το πραγματικό του όνομα είναι «Γάϊδαρος»)

  48. ...και επι γης ειρήνη avatar
    ...και επι γης ειρήνη 30/12/2008 10:39:21

    έχει το Nick σημασία?

    μαστα!!

    Καλή σου χρονιά πάντως.

  49. Σπύρος avatar
    Σπύρος 30/12/2008 11:16:08

    48@
    archaeopteryx
    Δέν διαφωνώ σέ αυτό πού γράφεις.
    Γι΄αυτό δέν μπαίνω σέ συνωμοσιολογικά σενάρια περί ΄παγκόσμιου Σιωνιστικού Κέντρου που κυβερνά΄κ.λ.π.,κ.λ.π.
    Ομως μήν ξεχνάς πώς οι Εβραίοι κράτησαν πέρα απο τήν ΄Πατρίδα΄και τήν Διασπορά.
    Οι Ελληνες κατέστρεψαν μέ τά ιδια τους τά χέρια μεγάλο τμήμα τής Οικουμενικότητάς τους και συρρικνωθηκαν σέ ένα μίζερο Κρατίδιο.
    49@
    Το nick δέν έχει σημασία,αλλά είναι κομματάκι κάπως ,νά ΄ανακαλύπτεις΄ εισερχόμενος-η,ένα ΄θέμα΄πού να επιλέγεις και κάποιον ΄επιτιθέμενο΄μέ τον οποίον δέν έχεις ανταλλάξει ούτε μιά κουβέντα επί 10 μήνες ...
    Καλή Χρονιά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.