#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2013 08:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΘΕΟ.ΚΩ.ΜΑ.ΤΟΣ.: νέα αντιμνημονιακή κίνηση αμφισβήτησης



Στους …ΣΑΝΕΛ μιας και το έφερε η κουβέντα τις τελευταίες μέρες, δημιουργήθηκε ήδη κίνηση αμφισβήτησης των δύο αρχηγών με τη διακριτική ονομασία ΚΩ.ΜΑ. (Κωνσταντοπούλου-Μακρή).

Η θηλυκή πρωτοβουλία θα βάλει στη θέση τους όλους τους σεξιστές υπανάπτυκτους, που τολμούν να τις αμφισβητούν και κριτικάρουν τις πρωτοβουλίες τους.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν ήδη προσεγγίσει τη Θεοδώρα Τζάκρη για να μετασχηματιστούν σε ΘΕΟ.ΚΩ.ΜΑ, αν και ιδεατά και βάζοντας στο ακρωνύμιο και την «Τόσκα» (δράμα σε τρεις πράξεις) μιλάμε για το νέο αντιμνημονιακό φορέα ΘΕΟ.ΚΩ.ΜΑ.ΤΟΣ !!!

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 15/11/2013 09:35:23

    Αυτο μας έλειπε ακόμα Όλοι η Σαβούρα Μαζί

  2. Δημήτριος avatar
    Δημήτριος 15/11/2013 09:36:56

    Mπαζο-κώματος ίσως; Ή βολεψο-κώματος; Μιας και τις 3 το σύστημα τις καραβόλεψε μια χαρά. Τη μία ο μπαμπάς Νίκος της έστειλε στην Ευρωπαϊκή Ένωση για εμπειρία και εργασία. Την άλλη κάποιος γνωστός πασόκος τη διόρισε στο δημόσιο και την τρίτη ο ΓΑΠ την έκανε μέχρι και υφυπουργίνα...Θου κύριε....

  3. Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
    Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 15/11/2013 10:14:53

    Θέλουμε να γελάσουμε αλλά δε μπορούμε.....

  4. Hawk avatar
    Hawk 15/11/2013 11:11:26

    Θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν είστε ρατσιστής αλλά ούτε και μισογύνης......(??!!) αφήστε το ωραίο φύλλο να εκδηλωθεί ελεύθερα..

  5. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 15/11/2013 11:32:54

    Ο τατσό φταίει για όλα.

  6. Lichnee avatar
    Lichnee 15/11/2013 12:20:11

    Αυτό που περιγράφεις ΜΟ δεν είναι θεοκόμματος αλλά μπαζόκαδος από γιαπί στο Μενίδι!

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Lichnee 15/11/2013 20:14:37

      Το μόνο που δεν κατανόησα είναι που κολλάει το Μενίδι ... :-)

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ roadrunner 16/11/2013 01:50:37

        Ας είναι και στο Κερατσίνι. :)
        Μου ακούγεται πιο εύηχο το Μενίδι. :P

  7. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 15/11/2013 13:18:29

    Τι να φτουρίσει το ΘΕΟΚΩΜΑΤΟΣ μπρος στο ΚΑ(ΪΛΉ).ΓΚΕ(ΡΕΚΟΥ). ΛΑ (ποιητικός αναγραμματισμός από το ΑΛ ΣΑΛΕΧ ΑΦΡΟΔΙΤΗ)...

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Αιρετικός 15/11/2013 14:13:31

      υ.γ. Το ΚΑ.ΓΚΕ.ΛΑ. ως μνημονιακό κόμμα περιλαμβάνει και την ΑΓΚΕΛΑ!...
      Χα,χα!Καλό τέλος βδομάδας και τα μυαλά στα κάγκελα!
      Αφιερωμένο http://www.youtube.com/watch?v=RKjQXBkRPKo

  8. Δημοκράτης avatar
    Δημοκράτης 15/11/2013 13:48:40

    Συνεχίστε να δουλεύετε για τον Συριζα...και εδω.....

    Εχετε ξεφύγει τελείως......ο Συριζα - οπως και ολα τα κόμματα- αντιμετωπίσεται με επιχειρήματα, οχι με φτηνές "εξυπνάδες"

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Δημοκράτης 15/11/2013 20:44:09

      Πες τα ρε φίλε,εχουν ρίξει το επίπεδο στην ΝΔ και πού οδηγούμαστε;
      Ο λογος του συριζα για φυλακές,εξεταστικες,προδότες και καθεστώτα είναι πολύ ψηλά στην κλίμακα σοβαρότητας!!!!

  9. Ραγιάς avatar
    Ραγιάς 15/11/2013 20:03:33

    Σύριζα-Ανέλ συγκυβέρνηση.
    Παίρνω θέση από τώρα για λιβάνισμα και μελλοντικά ρουσφέτια.