#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/11/2009 18:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Metron Analysis διαψεύδει την υποτιθέμενη «δημοσκόπησή» της

Η εταιρεία Metron Analysis έκανε την εξής ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της (http://www.metronanalysis.gr/web/html/)

 Με αφορμή δημοσιεύματα σε blogs σχετικά με έρευνα της Metron Analysis για τη διαδοχή στη ΝΔ , διευκρινίζεται ότι είναι αποσπασματικά, ελέγχονται ως προς την ακρίβειά τους και ως εκ τούτου δε δεσμεύουν την εταιρεία.  

 Από χθες διάφορα μπλογκς και έντυπα προβάλουν ότι σύμφωνα με την υποτιθέμενη δημοσκόπηση η κ. Μπακογιάννη προηγείται με σημαντική διαφορά (51,7% με ….25,9% ο Σαμαράς)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 07/11/2009 19:49:33

    Δεν παίζεται ο Κουρής χαχαχα, νικολάκη θα πεις τίποτα ή γαργάρα. Αφού δεν έβαλε και ποσοστό 101% Ντόρα πάλι καλά!

    Όταν ο Μητσοτακισμός συνάντησε τον Αυριανισμό!!!!! :(

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ «Κασσάνδρα» 07/11/2009 19:56:05

      Για σκέψου! Πού είναι η 2 Ιουνίου του 1985 με τις φωτογραφίες με τους Γερμανούς ανήμερα των εκλογών...

      • «Κασσάνδρα» avatar
        «Κασσάνδρα» @ Επώνυμος 07/11/2009 21:59:16

        Αλλάζουν οι καιροί!!!

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/11/2009 20:04:10

    Φολα στο σκυλο των Ες - Ες το συνθημα των πασοκων το 1985 με φωτογραφιες της Σταζι ε Επωνυμε;
    Mηπως το φωναζες και εσυ τοτε για τον προδοτη Μητσοτακη;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 07/11/2009 20:37:43

      Μπααα, με δυο γονείς φόλα νεοδημοκράτες! 13 χρονών ήμουν τότε.

  3. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 07/11/2009 21:14:17

    ΕΑΝ Ο ΚΟΥΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΧΟΡΕΥΤΡΙΑ Η ΑΖΕΛ!

  4. γ.μ. avatar
    γ.μ. 07/11/2009 21:46:42

    σεισμός, σεισμός αυριανισμός!Μετά τη σημερινή τροπή στο Συνέδριο θα δούμε και άλλα εξωφρενικά!Η Ντόρα κατέβεικε στο Συνέδριο πιστεύοντας ότι θα κερδίσει τις εντυπώσεις, αλλά η ιδεολογικοπολιτική παρέμβαση Σαμαρά έκανε την πλειοψηφία να τον χειροκροτήσει αυθόρμητα!Επιτέλους, έφτασε η ώρα να μιλήσει ο πολίτης και τα τζάκια έχουν αρχίσει να τρέμουν!!!!!!!!!!!

  5. fatfat avatar
    fatfat 07/11/2009 22:49:08

    σε εκπομπή του Κ29 (το θυμάστε το αλήστου μνήμης κανάλι?) είχε παραδεχθεί, αν δεν κάνω λάθος ο κύριος Γερονικολός,ότι η φωτογραφία που εμφάνιζε τον Μητσοτάκη με Γερμανούς ήταν μοντάζ ή πλαστή...ήταν η εποχή που ήταν στα μαχαίρια με τον κύριο Λαλιώτη....