#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/08/2012 13:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ώρα της αλήθειας έφτασε για την κυβέρνηση



Η ώρα της αλήθειας ξημερώνει από αύριο για την κυβέρνηση, καθώς με το τέλος των διακοπών του λαού και την επιστροφή του πρωθυπουργού από τα ταξίδια του στο Βερολίνο και το Παρίσι, τελειώνει και...επισήμως η περίοδος ανοχής και αρχίζουν τα δύσκολα.

Για την ακρίβεια τα... πολύ δύσκολα, και αυτό είναι ανεξάρτητο από το τέλος και των  παρατεταμένων διακοπών του προέδρου Τσίπρα, καθώς - παρά την όποια αναμενόμενη ένταση της αντιπολιτευτικής ρητορικής του ΣΥΡΙΖΑ- τώρα έρχεται η ώρα της αλήθειας.

Καταρχήν, σε ότι αφορά αυτό καθαυτό το πακέτο  των 11,5 δις ευρώ το οποίο ολοκληρώνεται ουσιαστικά αύριο και στη συνέχεια αναλαμβάνει η τρόικα. Σε πρώτη φάση έρχονται τα τεχνικά κλιμάκια τα οποία θα αναλάβουν το... ξήλωμα του πακέτου που με τόσο κόπο έφτιαξε το οικονομικό επιτελείο.

“Ξήλωμα” που θα αρχίσει -σύμφωνα με πληροφορίες- από τα μέτρα  εκείνα που η τρόικα δεν θεωρεί βιώσιμα και ως εκ τούτου θα πρέπει να αναζητηθούν από άλλες πηγές ισοδύναμα μέτρα. Και επειδή δεν υπάρχουν άλλες πηγές πλην των γνωστών υποζυγίων (μισθωτών και συνταξιούχων), όλοι φοβούνται μήπως επαναληφθούν οι σκηνές απείρου κάλους του περασμένου Φεβρουαρίου με τον υπουργό Βενιζέλο που έκοψε συντάξεις για τα κλείσει ένα πακέτο περικοπών 300 εκατομμυρίων ευρώ,

Τα πράγματα όμως εδώ θα είναι πολύ χειρότερα, αφού οι φόβοι που εκφράζονται αφορούν πολύ μεγαλύτερο ποσό, κάτι που δεν θα το αντέξει η ελληνική κοινωνία που έχει υποστεί τα πάνδεινα δυο χρόνια τώρα.

Και στο σημείο αυτό αρχίζει το δεύτερο μέρος από τα πολύ δύσκολα που περιμένουν την κυβέρνηση, η οποία πρέπει να καταλάβει -τουλάχιστον μερικοί υπουργοί της- ότι ο μήνας του μέλιτος τελείωσε...

Αν αυτή η κυβέρνηση που καλλιέργησε τόσες προσδοκίες συνεχίσει να συμπεριφέρεται με κομματική λογική, τεχνοκρατική-διαχειριστική αντίληψη, έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας και μακριά από το λαό, τότε το κύμα των αγανακτισμένων και απηυδισμένων πολιτών θα είναι μεγαλύτερο από πέρυσι και θα σαρώσει περισσότερα.

Κι αυτό γιατί αυτό το τετράπτυχο που αναφέραμε προηγουμένως με μαύρα γράμματα και που χαρακτηρίζει τα πρώτα βήματα της κυβέρνησης μετράει στη συνείδηση και τις αντοχές του κόσμου πολύ περισσότερο και από τα σκληρά οικονομικά μέτρα που περιέχει το πακέτο.

Το είδαμε σε βασικές επιλογές και αντιλήψεις κυβερνητικών αξιωματούχων, οι οποίες εκφράστηκαν είτε με τοποθετήσεις κομματικών εγκάθετων σε νευραλγικές θέσεις της κρατικής μηχανής, είτε με τη νοοτροπία του “ήρθαμε για να μείνουμε χρόνια”.

Εάν σε αυτό προσθέσουμε την ολοένα αυξανόμενη εξαθλίωση των πολιτών αλλά και την απουσία οποιασδήποτε επενδυτικής κίνησης, τότε είναι φανερό ότι οι ελπίδες εξανεμίζονται... Και αυτό θα είναι το μεγαλύτερο έγκλημα αυτής της κυβέρνησης, αφού μετά ακολουθεί το χάος της εξόδου από το ευρώ και της επιστροφής στη δραχμή.

Ένα χάος που θα τα ρουφήξει όλα... Και κόμματα, και πολιτικούς και θεσμούς...

Γι΄ αυτό, όσο πιο γρήγορα ξυπνήσει η κυβέρνηση, τόσο περισσότερες ελπίδες υπάρχουν να αντιστραφεί το κλίμα και να ξαναμπούμε σε τροχιά ελπίδας και ανάκαμψης.

Επαναλαμβάνουμε αυτό που γράψαμε πριν από λίγες ημέρες: Οι προσωπικές τακτικές είναι απλά εγκληματικές αυτήν την ώρα.  Κανείς δεν θα διασωθεί από τυχόν ναυάγιο, αυτό πρέπει να το καταλάβουν άπαντες καλά. Να ξυπνήσουν επιτέλους, γιατί θα το χάσουν το παιχνίδι. Να μιλήσουν στον κόσμο, στην κοινωνία, να πουν αλήθειες που μέχρι τώρα κανείς δεν είπε.

Κυρίως όμως ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να διηγηθεί πειστικά στον Λαό την δική του αφήγηση για ένα καλύτερο μέλλον. Κι αυτό θα γίνει, αφού πρώτα ορίσει την πολιτική ατζέντα του παρόντος και του ορατού μέλλοντος. Αφού ξεφύγει από την διαχείριση μόνο της κρίσης. Χωρίς αυτό το προαπαιτούμενο, χωρίς να συνεγείρει την κοινωνία με ένα όραμα, χωρίς να την πείσει για έναν εθνικό στόχο και χωρίς να της παρουσιάσει με ειλικρίνεια ένα δίκαιο και αποτελεσματικό για την διατήρηση του κοινωνικού ιστού πλάνο, ότι και να σχεδιάσει, ότι και να νομοθετήσει, ότι και να αλλάξει, θα μείνει μισερό και ανολοκλήρωτο.

Διαβάστε επίσης:

Το σχέδιο για το «ψαλίδι» στα ειδικά μισθολόγια

Στο σφαγείο της Τρόικα μισθοί, συντάξεις, εφάπαξ...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 26/08/2012 13:38:34

    Χτες στον Flash η Μαριέττα Γιαννάκου η επικεφαλής ευρωβουλευτής της ΝΔ δήλωσε:

    “Στην Ελλάδα πληρώνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι, αλλά είναι αναγκαίο κακό“!!!

    Εϊναι η παραπάνω θέση όλου του κόμματος;

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ Παρατηρητής 26/08/2012 14:05:10

      Δεν γνωρίζω ποιά είναι η απάντηση στο ερώτημα σου, αλλά παντως είναι η μαύρη αλήθεια.

      Γιατί, αν ΔΕΝ πλήρωναν οι ''ίδιοι και οι ίδιοι'', ποιοί θα πλήρωναν?

      Οι ''Αλλοι και οι Αλλοι''?

      Αυτοί, που επί σειρα ετών, κέρδιζαν τεράστια ποσά χωρίς να πληρώνουν αντίστοιχους φόρους, ή έπαιρναν κρατικές δουλειές με άκρως ευνοικούς όρους - συνεπικουρούμενοι και από το ελληνικό πολιτικό σύστημα, με το αζημίωτο?
      Και βέβαια, σκοπεύουν να συνεχίσουν ως έχει ?

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Afroditi P. 26/08/2012 14:15:58

        Nα πληρώσουν λοιπόν λίγα οι ...ίδιοι και πολλά οι ...άλλοι. Πριν τα πάρουν στο κρανίο οι ...ίδιοι και πάρει ο διάβολους τους ...άλλους !!!! Απλούστατον. :-)

        • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
          ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ BLACKQUEEN 26/08/2012 21:26:28

          Αγαπητή BLACKQUEEN , μέσα σε μια πρόταση τα είπες ΟΛΑ και περιέγραψες αυτό που πρόκειται να έρθει αν οι Υπεύθυνοι δεν συνειδητοποιήσουν που έχει φτάσει η Κοινωνία ...

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Παρατηρητής 26/08/2012 16:43:44

      Επίσης με την "κληρονομιά" του ΓΑΠ τι θα γίνει;

      h--p://esos.gr/panelladikes/item/29509-moysoylmanoi-me-25-se-ypsilovathmes-sxoles.html

      "Το παγκόσμιο φαινόμενο ακόμη και με βαθμολογικές επιδόσεις της τάξεως του 2,5 να εισάγονται οι Μουσουλμάνοι σε υψηλόβαθμες σχολές, με την ειδική κατηγορία που είχε θεσπίσει ο πρώην πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου , όταν ήταν υπουργός Παιδείας θα επαναληφθεί και στα φετινά αποτελέσματα."

      • nick avatar
        nick @ Παρατηρητής 26/08/2012 18:53:42

        πότε ηταν Υπουργος Παιδειας ο ΓΑΠ; πριν απο 28 χρονια; και γιατι οι επομενες κυβερνησεις δεν καταργούσαν αυτο το νομο;
        φιλοι μπροστα στον επικειμενο γκρεμο της πατριδας μας ας ξετυφλωθούμε απο τα κομματικα πάθη και ας δουλέψουμε όλοι μαζί για τη Σωτηρία της Ελλάδας.!!

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ nick 26/08/2012 20:08:11

          ωραία λοιπόν ας αφήσουμε τους μουσουλμάνους να μπαίνουν με 2,5 σε σχολές που τα δικά μας παιδιά πρέπει να φτύσουν αίμα για να μπουν.

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Παρατηρητής 26/08/2012 17:29:30

      Του πολιτικού συστήματος είναι σίγουρα.

  2. δουρικός avatar
    δουρικός 26/08/2012 13:52:34

    φυσικά, είδες κανέναν να διαφωνεί;

  3. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 26/08/2012 13:55:56

    Mπράβο facrorx. Σε λίγες γραμμές τα λέτε όλα. Ο τίτλος θα μπορούσε να είναι και : '' Η ώρα της αλήθειας έφτασε για τον κ. Αντώνη Σαμαρά''. Όλο το παιχνίδι θα κριθεί από αυτά που αναφέρετε στην τελευταία σας παράγραφο : '' Κυρίως όμως ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να διηγηθεί πειστικά στον Λαό την δική του αφήγηση για ένα καλύτερο μέλλον. Κι αυτό θα γίνει, αφού πρώτα ορίσει την πολιτική ατζέντα του παρόντος και του ορατού μέλλοντος. Αφού ξεφύγει από την διαχείριση μόνο της κρίσης. Χωρίς αυτό το προαπαιτούμενο, χωρίς να συνεγείρει την κοινωνία με ένα όραμα, χωρίς να την πείσει για έναν εθνικό στόχο και χωρίς να της παρουσιάσει με ειλικρίνεια ένα δίκαιο και αποτελεσματικό για την διατήρηση του κοινωνικού ιστού πλάνο, ότι και να σχεδιάσει, ότι και να νομοθετήσει, ότι και να αλλάξει, θα μείνει μισερό και ανολοκλήρωτο.'' Έτσι ακριβώς. Ήρθε η στιγμή να πείσει, να κερδίσει την ψυχή των Ελλήνων και να επιτύχει τη συστράτευση όλων για την επίτευξη του κοινού μας σκοπού. Μα για να γίνει αυτό, απαιτείται λόγος απόλυτα ειλικρινής, χρειάζεται απόλυτη δικαιοσύνη στην επιβολή των μέτρων (κατά τη δυνατότητα του κάθε ενός), εφαρμογή των νόμων ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ χωρίς εξαιρέσεις και ευνοϊκή μεταχείριση ημετέρων, σύγκρουση και ρήξη με τα μεγαλοκατεστημένα συμφέροντα και τους βολεμένους κομματικούς στρατούς κάθε χρώματος. Δεν είναι τόσο απλό να κερδηθεί η εμπιστοσύνη της κοινωνίας, με λόγια και υποσχέσεις. Χρειάζεται έμπρακτη απόδειξη και καθημερινή πράξη. Δείχνει σαφώς να έχει την πρόθεση. Μένει να δούμε αν έχει αποφασίσει να πάει και την προσπάθεια ως το τέλος, με κάθε τίμημα και ρίσκο.

  4. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 26/08/2012 14:00:52

    Γράφει το άρθρο :''Αν αυτή η κυβέρνηση που καλλιέργησε τόσες προσδοκίες συνεχίσει να συμπεριφέρεται με κομματική λογική, τεχνοκρατική-διαχειριστική αντίληψη, έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας και μακριά από το λαό, τότε το κύμα των αγανακτισμένων και απηυδισμένων πολιτών θα είναι μεγαλύτερο από πέρυσι και θα σαρώσει περισσότερα '' και τελειώνοντας παρακάτω ''Κυρίως όμως ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να διηγηθεί πειστικά στον Λαό την δική του αφήγηση για ένα καλύτερο μέλλον. Κι αυτό θα γίνει, αφού πρώτα ορίσει την πολιτική ατζέντα του παρόντος και του ορατού μέλλοντος''.
    Ανεξάρτητα από το τι πιστεύω εγώ τι πρέπει να γίνει σε επιμέρους θέματα , συμφωνώ με αυτά και επαυξάνω .
    Ρωτάω λοιπόν ποιο είναι καλύτερο χρονικά σημείο από το τριήμερο 8-10 Σεπτεμβρίου που γίνονται τα εγκαίνια της ΔΕΘ για να μιλήσει ο Πρωθυπουργός και να ορίσει, επεξηγήσει, αιτιολογήσει τα παραπάνω;
    Ποιοι εγκέφαλοι αποφάσισαν να τον κρύψουν;
    Όλα σχεδόν (όσον αφορά την έκθεση της Τρόϊκα )θα έχουν κριθεί έως τότε και θα έχει πλήρη εικόνα για το τι μέλλει γενέσθαι καθώς και για το ερχόμενο Eurogroup. Γιατί λοιπόν να μην βγει στο λαό από το πλέον παραδοσιακό βήμα οικονομικής και αναπτυξιακής πολιτικής, την ΔΕΘ, και να τα πει όλα;
    Είναι καλύτερο να δώσει όλο το γήπεδο στον Τσίπρα ώστε να νομιμοποιείται αυτός να λέει ότι θέλει; Και μη μου πει κάποιος ότι στις 4-5 ώρες που θα παρευρεθεί θα αναπληρώσει τις δύο μέρες που δεν θα είναι;
    Υπάρχει καιρός ακόμη για να αλλάξει γνώμη πριν είναι αργά.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 26/08/2012 14:21:01

      '' Ποιοι εγκέφαλοι αποφάσισαν να τον κρύψουν;'' Γιατί δεν είναι διόλου πειστικό πως ο συγκεκριμένος υποκύπτει σε ...εγκεφάλους που....αποφασίζουν ερήμην του κι όλας να τον ....κρύψουν ;;;; Ανέκδοτο;; χα χα χα!! Ας μας τα πει όποτε αποφασίσει και από όπου νομίζει. Το ότι δεν επιλέγει τη ΔΕΘ, την άθλια επιβαρυμένη με σαχλαμαροϋποσχεσιολογίες του παρελθόντος, εμένα πολύ μου αρέσει. Το Ζάππειο ίσως είναι πιό όμορφος χώρος και περισσότερο ..... συμβολικός.

      • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
        ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ BLACKQUEEN 26/08/2012 18:41:18

        Αγαπητή BLACKQUEEN, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα λοιπόν.
        Αν νομίζεις ότι το Ζάππειο είναι περισσότερο συνυφασμένο με την ανάπτυξη και την οικονομία δικαίωμά σου.
        Αν επίσης νομίζεις ότι ένα Ζάππειο 4 θα είναι πειστικότερο των προηγουμένων πάλι γούστο και καπέλο σου.
        Το γεγονός ότι φάσκεις κι αντιφάσκεις όμως δεν το καταλαβαίνεις;
        Από τη μια συμφωνείς απόλυτα με το άρθρο (στο προηγούμενο -1,55- σχόλιό σου ) και από την άλλη λες σε μένα ας τα πει όπου θέλει και όποτε θέλει.
        Αν πιστεύεις λοιπόν ότι ο Πρωθυπουργός κάνει πάντα του κεφαλιού του σε όλα πίστευε το.
        Εγώ έχω δικαίωμα να πιστεύω ότι η απόφαση για τη μη εμφάνιση στη ΔΕΘ ήταν αποκύημα της έλλειψης φαντασίας και αίσθησης του κατάλληλου χρονισμού των συμβούλων του από τους οποίους επηρεάστηκε άμεσα.
        Σε ότι αφορά την ΔΕΘ αυτή καθαυτή τι να σου πω; Μιλάς ως κλασική Αθηναία (άσχετα από το που κρατάει η σκούφια σου) που νομίζει ότι η Ελλάδα αρχίζει από το κανάλι και τελειώνει στα καμμένα βούρλα.

  5. gio avatar
    gio 26/08/2012 14:15:06

    Πρεπει ο Σαμαρας να κανει τη δικη του αφηγηση να εξηγησει τα + και τα - των νεων μετρων και να αποφασισει δημοψηφισμα, καθαρες λυσεις

    • kotstak avatar
      kotstak @ gio 26/08/2012 15:38:38

      Το αποτέλεσμα της κάλπης θα είναι: “να γεννηθεί χρήμα”.
      Δεν υπάρχει + και – στα μέτρα.
      Το χρήμα είναι ελάχιστο και τα μέτρα υποχρεωτικά.
      Το χρήμα μειώνεται συνεχώς, γιατί η αξία αυτών που παράγουμε είναι μικρότερη από την αξία αυτών που καταναλώνουμε.
      Καλό θα είναι όποιος καταθέτει πρόταση για μη περικοπές, να καταθέτει και τα αναγκαία χρήματα.

      Προλαβαίνω τους "δραχμολάγνους" και λέω:
      Εάν μια χώρα παράγει ένα μήλο, όσο χρήμα και να τυπώσει, η αξία του χρήματος θα είναι ίση με την αξία του μήλου.
      Το πρόβλημα που έχουμε σήμερα, δεν είναι ότι δεν έχουμε χρήμα.
      Το πρόβλημα είναι ότι δεν παράγουμε “μήλα” και γι’ αυτό δεν έχουμε χρήμα.
      Αυτή τη στιγμή η συνολική ποσότητα χρήματος που κυκλοφορεί στην επικράτεια είναι περίπου 20δις ευρώ (δική μου εκτίμηση). Όσες δραχμές και να τυπώσουμε, δεν θα αξίζουν όλες μαζί πάνω από 10 δις ευρώ.

      • gio avatar
        gio @ kotstak 26/08/2012 16:04:56

        Για να παραγουμε πρεπει καπου να πουλαμε, με τοσο ακριβο ευρω δεν προκειται να γινουμε ανταγωνιστικοι,στα ραφια των ευρωπαικων υπεραγορων τα Ελληνικα προιοντα ειναι πανακριβα,με την ιδια λογικη οι Κινεζοι με τοσα "μηλα" που παραγουν αν ανατιμουσαν το νομισμα τους θα ειχαν ολα τα λεφτα του πλανητη

        • kotstak avatar
          kotstak @ gio 26/08/2012 16:58:34

          Το ευρώ δεν έχει σχέση με το κόστος.
          Ευρώ έχει και η Ολλανδία και το ολλανδικό χοιρινό είναι 20% φθηνότερο από το δικό μας, αν και επιβαρύνεται με μεταφορικά.
          Με τη δραχμή θα γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα προϊόντα μας, γιατί η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων θα μειωθεί 70% αμέσως.

          Το σύνολο των μισθών, συντάξεων, ενοικίων κλπ, επιβαρύνει το κόστος των παραγόμενων προϊόντων.
          Εσείς προτείνετε να μειωθούν άμεσα 70%.
          Εγώ λέω ότι θα έχουμε την ίδια μείωση κόστους εάν κάνουμε “έξυπνη” υποτίμηση 40-50% εντός ευρώ.

          Έξυπνη υποτίμηση:
          1. Μείωση των μισθών και των συντάξεων όλων και παντού. Το ποσοστό της μείωσης πρέπει να είναι ο αριθμός που προκύπτει εάν διαιρέσουμε τα μεικτά μηνιαία έσοδα με το εκατό. Πχ. μισθός 1700 ευρώ μείωση 17%, μισθός 4500 ευρώ μείωση 45%, μισθός 980 ευρώ μείωση 9,8%.
          2. Μείωση ενοικίων 50- 70%, η οποία θα επιτευχθεί με φορολογικά κίνητρα.
          3. Μείωση του κρατικού προϋπολογισμού 30-50%.
          4. Επιμήκυνση όλων των στεγαστικών ώστε να μειωθεί η δόση 50%.
          5. Μνημόνιο σε όλες τις ζημιογόνες ΑΕ και ΕΠΕ. Ανώτατος μισθός σε αυτές τις εταιρείες τα 2.000 ευρώ. Εάν αρνηθούν σταματά η χρηματοδότηση από τις τράπεζες.

          • gio avatar
            gio @ kotstak 26/08/2012 17:49:40

            kotstak

            Σε ολα ζητας μειωση αλλα στα ιδιωτικα δανεια επιμηκυνση,καταλαβα......

          • kotstak avatar
            kotstak @ gio 26/08/2012 18:09:01

            Εάν κουρευτούν τα δάνεια μετά θα πρέπει να γίνει ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.
            Δηλαδή να πληρώσει αυτός που μένει στο ενοίκιο, το σπίτι αυτού που έχει ένα ή περισσότερα σπίτια.
            Αυτό που λέω είναι πιο δίκαιο.
            Δεν κλονίζεται το τραπεζικό σύστημα.

          • gio avatar
            gio @ kotstak 26/08/2012 18:39:12

            Θα κουρευτουν φιλε τα ιδιωτικα δανεια για να παμε παρακατω,restart διαφορετικα δεν γινεται

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ gio 27/08/2012 06:53:26

      Πως να τα εξηγήσει στο άδειο στομάχι........και στις κατεστραμμένες ζωές μας;

  6. kotstak avatar
    kotstak 26/08/2012 14:18:17

    Πρέπει να γίνουν μεγαλύτερες περικοπές στα μεγάλα εισοδήματα.
    Μόνον εάν "κλείσει η ψαλίδα” στους μισθούς θα έχουμε μείωση τιμών.

    Μια ομάδα πολιτών έχει πολύ μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη σε σχέση με τους υπόλοιπους πολίτες.
    Εντελώς συμπτωματικά, η ομάδα αυτή ευθύνεται για την γραφειοκρατία, τη διαφθορά κλπ.
    Αυτοί που έπρεπε να λύνουν τα προβλήματα, μας δημιουργούν περισσότερα και τους πληρώνουμε "χρυσούς".
    Η αγοραστική δύναμη αυτών συγκρατεί ψηλά τις τιμές και έτσι δημιουργείται μεγάλο πρόβλημα.
    Πρέπει να μπει “φρένο λίπους” σε όσους αμείβονται από το δημόσιο.
    Μάξιμουμ ποσό που μπορεί να πάρει εργαζόμενος από το δημόσιο το 1 εκ ευρώ.
    Όταν φτάσει σε αυτό το ποσό, αυτομάτως ο μισθός του ή η σύνταξή του πέφτει στο επίπεδο του βασικού μισθού.
    Καμία απολύτως εξαίρεση και για κανέναν λόγο.
    Όποιος έχει πάρει, ή διεκδικεί να πάρει περισσότερα, να του "μεταβιβαστεί" χρέος.
    Ο μισθός του και τα προνόμιά του δημιούργησαν το χρέος.

    Η μερική μεταβίβαση χρέους είναι μια πρόταση που ίσως έχει ενδιαφέρον.
    Η παρουσία της πρότασης αυτής στο “τραπέζι” μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα χωρίς να χρειαστεί να υλοποιηθεί.

  7. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 26/08/2012 15:06:44

    Δεν έχει γίνει καμμία δήμευση περιουσίας. Καμμία. Δεν μ´ ενδιαφέρει να μπει ο οποιοσδήποτε φυλακή. Τα 13 δις βγαίνουν με δήμευση περιουσιών μόνον. Αυτών των περιουσιών που φτιάχτηκαν με τα δάνεια που πήρε ο αντρέας, ο μητσοτάκης, ο σημίτης, ο καραμανλής.
    Και πρέπει να δημευθούν άμεσα. Με άμεσα εκτελεστέες αποφάσεις της Βουλής. Αυτή είναι υπεύθυνη που δεν ήλεγχε, αυτή να καθαρίσει. Δεν έχει καμμιά δουλειά η δικαιοσύνη να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά σε πέντε χρόνια. Θα έχουμε λιμοκτονήσει όλοι οι μη κατατχραστές του δημοσίου χρήματος μέχρι τότε. Και δυστυχώς για το μέλλον της πατρίδας μας είμαστε πολλοί...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Β.Κ.Σ. 26/08/2012 18:17:01

      Δυστυχως κανεις λαθος αγαπητη ΒΚΣ.Τα 13 δις δεν ειναι μονο 13 δις .Ειναι 13 δις ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.Δηλαδη η μειωση αφορα 13 δις εξοδα του ετησιου προυπολογισμου για αρκετα χρονια μεχρι να ανακτηθουν απο μια μελλοντικη αναπτυξη αναλογα εσοδα ωστε να μην υπαρχει ελλειμμα.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ ψυχραιμια 27/08/2012 09:25:04

        Αγαπητέ Ψυχραιμία η δήμευση των περιουσιών μόνον θα φέρει τον εξορθολογισμό των δημοσιονομικών ελλειμάτων. Μόνον δια της απειλής της θα αναστάλλεται ο εθισμός στη ρεμούλα. Το να έρθουν πίσω στα δημόσια ταμεία έστω 5-6 δις το 2012 και άπαξ θα λαμβάνουμε ανατοκιζόμενο εις το διηνεκές το όφελός του.
        Είναι για μένα το πλέον δύσκολο σημείο. Στάθηκα υποστηρίκτρια του Σαμαρά σε άγριες μέρες και με πόνο ψυχής γιατί έβλεπα λαμπερές ψυχές, και ξέρεις ποιούς εννοώ να με συγκλονίζουν με τις αποτιμήσεις τους. Εάν δεν επιχειρήσει άμεσα την δήμευση των περιουσιών, θα δικαιωθούν οι πικρές προβλέψεις τους...
        Και δυστυχώς, επειδή μόνον τον Σαμαρά έχουμε, εάν δεν μπορέσει αυτός, το μέλλον μας θα είναι μαύρο και άραχλο...
        Δήμευση τώρα. Διά της Βουλής._

  8. xp avatar
    xp 26/08/2012 15:07:05

    Μάξιμουμ ποσό που μπορεί να πάρει εργαζόμενος από το δημόσιο το 1 εκ ευρώ.??????? Τι ενοείς?

    • kotstak avatar
      kotstak @ xp 26/08/2012 17:19:22

      Εννοώ:
      Έλα εδώ Θόδωρε, το 1974 πήρες 50.000
      Το 1975 52.000.

      Το 2012 70.000
      Σύνολο 2.000.000.
      Φρένο ρεεεεεεεε.
      Από εδώ και πέρα παίρνεις σύνταξη μόνο 500 ευρώ. Έχεις "λίπος".
      Αυτό ονομάζεται: “φρένο λίπους”©
      Δεν σου αρέσει η ιδέα μου;

      • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
        Εμμανουήλ Πρόιος @ kotstak 26/08/2012 18:39:12

        Θεωρώ ενδιαφέρουσα την αποψη σου και κατά βάση συμφωνώ. Αν θέλεις ανέλυσε την με πραγματικά στοιχεία και νούμερα.

  9. xp avatar
    xp 26/08/2012 15:09:37

    Συμφωνώ με την Μαριέττα Γιαννάκου .Ο πλούσιος ακόμη και ο ευκατάστατος μπορεί ,αν θελήσει, και νομότυπα να μην πληρώσει ότι και να γίνει!Εδώ τα ΙΧ μεγάλου κυβισμού βγάζουν βουλγαρικές πινακίδες.!!!

  10. EIRENE avatar
    EIRENE 26/08/2012 16:13:32

    ωραία και έξυπνα τα λές kotsak , τι σε νοιάζει για τους παπούδες αν θα παίρνουν 330 ευρώ, αφού η χώρα δεν παράγει και οι φίλοι μας - που δέχονται τις ωραίες μαύρες καταθέσεις μας-πρέπει να πάρουν τα χρήματα τους?
    Ως συνήθως ο μεγαλύτερος υποκριτής είναι αυτός που κατηγορεί τους άλλους για υποκρισία.
    όπως τα παλληκάρια στα οποία αναφέρεται το άρθρο(Υδραυλικός με 300.000€ στην Credit Agricole στη Γαλλία – Πατωματζής με 250.000€ στην Ελβετία http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=159108&catid=13) και σίγουρα θα ξεσπαθώσαν δεκάδες φορές κατά του φαυλου δημοσίου που κατέστρεψε τη χώρα.

  11. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 26/08/2012 16:45:08

    κάθε λογικός άνθρωπος που θα ανέβαινε στην κυβέρνηση τώρα μετά από 3 χρόνια άγριων οριζόντιων περικοπών και υπερφορολόγησης θα κοιτούσε να πάρει όλα τα διαρθρωτικά μέτρα(εκσυγχρονισμός εφορίας,πολεοδομίας,φορολογικής και άλλης νομοθεσίας,άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων και όλων των στρεβλώσεων στην αγορά,διαφάνεια,πληροφοριακά συστήμα ,αναδιάρθρωση διοίκηση και δήμων στα ευρωπαικά πρότυπα και πόσα ακόμα) θα κήρρυτε πόλεμο στην φοροδιαφυγή,στην εισφοροδιαφυγή καισ το παραεμπόριο,θα κοιτούσε να ρίξει το βάρος σε στοχευμένες αποκρατικοποιήσεις,θα κοιτούσε να ελαφρύνει την φορολογία για περισσότερες επενδύσεις ακι αν χρειάζοντουσαν δημοσιονομικά θα τα έπαιρνε από του δημόσιους των δεκο ,των υπαλλήλων της βουλής ,των βουλευτών, των δικαστών και όλων των μεγαλοσυνταξιούχων και μεγαλομισθωτών του δημοσίου ,ακόμα και αν αυτό σήμαινε μισθό πρωθυπουργού 2 χιλ ευρώ...

    αντ αυτού και πάλι δημοσιονομικά και φόρους στους ίδιους και τους ίδιους ...και πάλι σφαγή...και φυσικά το χειρότερο που αναμένεται σύντομα πτώση της κυβέρνησης,άνοδος των νεοκομμουνιστών και έξοδο στηνδ ραχμή...


    είτε μυαλό δεν έχουνε,είτε αγαπάνε το κόμμα τους περισσότερο από την πατρίδα,είτε απλά στο αποστειρωμένο περιβάλλον που ζουν δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει παραέξω...

    • alxs avatar
      alxs @ ο αποτέτοιος 26/08/2012 20:30:10

      +1000

  12. xp avatar
    xp 26/08/2012 17:09:45

    Ολαντ=Φιλος Αποτέλεσμα 3 Γαλλικές τράπεζες ΦΕΥΓΟΥΝ ! Η Societe Generale σε έκθεση της είχε αναφέρει ότι το PSI+ είχε αποτύχει καθώς το καθαρό όφελος της Ελλάδος ήταν μόλις 28 δις ευρώ, εκτίμηση ορθή επί της ουσίας ενώ πρόσφατα σε άλλη ανάλυση έχει αναφέρει ότι η Ελλάδα είναι πιθανό να χρεοκοπήσει.

  13. xp avatar
    xp 26/08/2012 17:44:20

    Πιστεύω ότι οι «βόρειοι» θα επιδείξουν μια «τρυφερότητα» το επόμενο διάστημα για την Ελλάδα. Πρέπει ο κόσμος να πιστέψει ότι τα πράγματα πηγαίνουν προς το καλύτερο. Πρέπει οι Έλληνες να εμπιστευθούν τον «πρωθυπουργό» τους. Αν δεν γίνει αυτό δεν θα μπορέσει να «περάσει» τις ιδιωτικοποιήσεις αλλά ούτε και τα μέτρα των 12 δις. Είναι προφανές ότι αν δεν τον βοηθήσουν τότε η αντιπολίτευση θα τον «ρίξει» και αυτό που θα προκύψει από τις επόμενες εκλογές ίσως να είναι πολύ χειρότερο. Αυτό σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι ήταν το «αποτέλεσμα» από το ταξίδι του κ Σαμαρά. Άλλοι μπορεί να το δουν ως περίοδο χάρητος δυο μηνών και άλλοι ως αναστολή μιας βέβαιης «εκτέλεσης».

  14. leon avatar
    leon 26/08/2012 18:09:47

    2 απλες ερωτησεις στους αγαπητους αναγνωστες του antinews(και τον factorX)

    Α.Υπογραφτηκε η οχι στις 23.6.202(δηλ.προ 2μηνου)μια προγραμματικη συμφωνια μεταξυ ΝΔ/ΠΑΣΟΚ/ΔΗΜΑΡ?
    Β.Τα ΕΦΙΑΛΤΙΚΑ(και αναποτελεσματικα) που προπαρασκευαζονται εχουν σχεση με την συμφωνια αυτη(αν υπογραφτηκε........-μολονοτι την βρισκω αναρτημενη στο site ΔΗΜΑΡ στις 6.7.2012 ωρα 12.28)?

    2 απλες ερωτησεις ειναι που οποιος προαιρειται μου λεει(κι αν δεν μου πει ,ας το ψαξει και ας δωσει τις απαντησεις στον εαυτο του).Ετσι,για να μην τρελλαθουμε εντελως.........................

  15. ONTENSEE7 avatar
    ONTENSEE7 26/08/2012 18:11:59

    Έτσι και γίνει η στραβή και πέσει ο Σαμαράς θα τα δούμε όλα στην Ελλαδίτσα μας!!!!Το κύμα των αγανακτισμένων και απηυδισμένων πολιτών θα είναι μεγαλύτερο οργισμένο και εμφυλιοπολεμικό!!Ημουν 7 ημέρες Δανία και κάθε μέρα διαπληκτιζόμουν με 'οποιον ακουγε ότι ήμουν Έλληνας!!!!!Συγνώμη που το εκφράζω ετσι ωμά αλλά πιστεύω οτι η πορεία πρός τη απόλυτη πτώχευση εχει προδιαγραφεί......Ακόμη και με τύπους που είναι άρρωστοι με την Ελλάδα να μιλήσεις έστω και έμμεσα ρίχνουν τα καρφιά τους-ιδιαίτερα για το σαρθρό και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα!!!!!!Έυχομαι έστω και την τελευταία στιγμή[γιατί εκεί βρισκόμαστε] ο Σαμαράς να βρεί κάποιο τρόπο να γλιτώσουμε από κάτι που κανείς δεν έχει διανοηθεί πόσο καταστροφικό θα είναι.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ....................

  16. nillionaire avatar
    nillionaire 26/08/2012 18:32:34

    Στο μεταξύ όμως, μέχρι ο Αντώνης να αφηγηθεί "την δική του ιστορία", εμείς παρακολουθούμε την ίδια δική μας ιστορία, αυτήν της συνεχιζόμενης διαπλοκής, της μίζας και του ρουσφετιού, την ίδια ώρα που το μακρύ χέρι των υπευθύνων, που αμείβονται πλουσιοπάροχα από το δημόσιο κορβανά και ταυτόχρονα ζούνε όμορφα κι ωραία από τις "εξυπηρετήσεις" που προσφέρουν, μπαίνει μόνο στις τσέπες των ανίσχυρων αφήνοντας τις μεγάλες τσέπες αλλά και τις δικές τους άθικτες .... Ο δημοφιλής πλέον Τραγάκης - αφού διόρισε όλο του το σόι στη Βουλή, ερωτευμένους και μη ... - πήγε να ξεκουραστεί από το επίπονο έργο του σε υπερπολυτελές θέρετρο της Μυκόνου και να απολαύσει μέρες ξενοιασιάς και υψηλών υπηρεσιών, χωρίς να πληρώσει όμως μια (ή ένα ...) από την τσέπη του, καθ΄όσον όπως ειπώθηκε ήταν φιλοξενούμενος ... Καμία σχέση βέβαια που λίγες μόνο μέρες πριν, εγκρίθηκε για τον συγκεκριμένο ιδιοκτήτη - επιχειρηματία υψηλότατο ποσό (κάτι εκατομμυριάκια) επιχορήγησης για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεών του .... Δεν ξέρω τι ιστορία θα ήθελε ο Αντώνης να πει, εγώ ξέρω ποια ιστορία θέλω ν΄ακούσω : αυτήν που θα λέει ότι τέρμα η ευνοϊκή μεταχείριση των ημετέρων κάθε βαθμίδας και κατηγορίας και ότι για τα βάσανα αυτού του τόπου θα αρχίσουν να πληρώνουν και αυτοί που μέχρι τώρα δεν πλήρωναν, είτε γιατί διέφευγαν και τους το επέτρεπαν είτε γιατί ανήκουν σε αυτήν την απίθανη απυρόβλητη κατηγορία υψηλών αξιωματούχων και κρατικών λειτουργών που μόνο για τους άλλους αποφασίζουν περικοπές και ποτέ για τους ίδιους. Άντε μην πω τίποτα τώρα για τη Γιαννάκου και το αναγκαίο κακό της - αυτό το αναγκαίο κακό πώς θα της φαινόταν αν ερχόταν σ΄εκείνη ?

    • τσαλες avatar
      τσαλες @ nillionaire 26/08/2012 19:40:28

      nillionaire +1000 και συνεχίζω... :
      Πήγε ο τσίπρας "'δώρο" διακοπές?
      Ο τσίπρας, κουβαλούσε στις διακοπές του τους "φρουρούς" που πληρώνει το ελληνικό δημόσιο?
      Λαϊκίζει ο τσίπρας και σωστά!! Να πω ότι έχετε οι υπογράφοντες χίλια δίκια, αλλά, μήπως μεγαλύτερος λαϊκισμός είναι το να γράφεται συνεχώς ότι επιτέλους επέστρεψε από τις διακοπές του, κάποιος ο οποίος στην τελική έκανε ότι έκανε ο κάθε πολιτικός??
      Γιατί δε βλέπω την ίδια ευαισθησία για τον πράσινο "χοντρό" ?
      Γιατί δε μας λέτε που πήγε ο αξιότιμος πρόεδρος της βουλής μιας και τον είδα αρκετά μαυρισμένο με την επιστροφή του?
      Δείτε το λίγο, γιατί όντως υπάρχει ένα θέμα....

  17. Popolaros avatar
    Popolaros 26/08/2012 19:08:56

    Eίναι η ώρα της αλήθειας για τον ίδιο τον λαό και όλους τους θεσμούς που υπηρετούν τη Δημοκρατία μας. Δίνουμε την εντύπωση ως κοινή γνώμη ότι δεν πιστεύουμε στα χειρότερα, στο ενδεχόμενο μιας γενικής καταστροφής και βάζουμε το όποιο θεμιτό ή αθέμιτο συμφέρον πιο πάνω από το μέλλον, το κοντινό μέλλον. Έτσι δίνουμε χώρο στους αστείους λαϊκισμούς του ΣYPIZA, του Kαμμένου καθώς και στους επικίνδυνους γραφικούς της Xρυσής Aυγής... H πραγματικότητα όμως είναι ότι η Eλλάδα αυτή τη στιγμή βρίσκεται ένα βήμα πριν μια καταστροφή που όμοια της δεν έχουμε ζήσει μεταπολεμικά... Tο πώς θα πάμε παραπέρα εδώ είμαστε να το συζητήσουμε και να το διεκδικήσουμε... Όχι όμως τώρα, ο στόχος είναι η παραμονή στο ευρώ και τίποτα άλλο! Eίναι σαν να βλέπουμε τη φωτιά να πλησιάζει το σπίτι μας και εμείς συζητάμε πώς θα φτιάξουμε τη σκεπή.

  18. Δημήτριος avatar
    Δημήτριος 26/08/2012 19:32:13

    http://press-gr.blogspot.gr/2010/05/blog-post_8118.html

  19. xp avatar
    xp 26/08/2012 19:48:49

    Τα νουμερα δεν τους βγαινουν.........Αν δεν αλλάξει δραστικά η πολιτική ...απλά θα δημιουργηθουν καταστροφικοί φαύλοι κύκλοι ,μέχρι την έξοδο

  20. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 26/08/2012 20:23:45

    Ναι, ναι, να μιλησει, να μας πεισε,ι να κανει ό,τι θέλει ο Αντωνης αλλά επιτρεψτε μου μία αποριούλα επί της ουσίας παρακαλώ: τα 17, ή τα 21 ευρω το μηνα που θα κόψει απ τον συνταξιούχο των 700 ευρω (εάν πιστεψουμε στις "διαρροές") θα σώσουν ρε μάγκες τον προυπολογισμό;;; Αυτά φίλοι μου "οικονομολογούντες" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΑ. Είναι ένα ΑΙΣΧΟΣ και μάλιστα παντελώς έξω από αυτην την ίδια προεκλογική Ζαπειακή οικονομικη θεωρία του Πρωθυπουργού! Θα συνεχισουν άραγε οι ελεύθεροι επαγγελματίες να πληρωνουν ΤΕΛΟΣ (!!) 500 ευρω για να χουν επάγγελμα;;; Άκου "τελος επιτηδεύματος"!!! Δηλαδή η ανταπόδοση γιαυτον που το πληρώνει ποια ειναι ρε φίλε παραπάνω "οικονομολόγε";;; ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ;;;; Επαναλαμβάνω: αυτά δεν είναι μετρα!! Ε Λ Ε Ο Σ !!!

  21. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 26/08/2012 21:29:17

    Θεέ μου ! Τι βαρύγδουποι οικονομολόγοι ..κυκλοφορούν στην Ελλάδα!
    Αναφέρουν τρόπους και πηγές αναζητήσεως εσόδων και καταλήγουν στο πιό εύκολο και κοινό, στη μείωση μισθών και κυρίως , στη μείωση συντάξεων.

    Στην Ελλάδα , κατά την κρίση των , ερασιτεχνικώς σκεπτόμενων ..ειδικών , αλλά και των κυβερνητικών υπευθύνων, δεν υπάρχουν άλλα εισοδήματα, εκτός από τους μισθούς και τιςσυντάξεις και η συζήτηση πλέον περιορίζεται στο, από ποιους μισθωτούς θα κόψουμε τα περισσότερα και από ποιους τα λιγότερα!
    Και θεωρούν μια σύνταξη 1200 ευρώ καθαρά, σαν εισόδημα υπερβολικά υψηλό που ανήκει σε μεγιστάνα και ως εκ τούτου θα πρέπει να υποστεί μείωση κατά 20% με 25%! Δεν είναι υπερβολή γιατί αυτό το ποσό , αντιστοιχεί σε ακαθάριστο πάνω από 2300 ευρώ Και έτσι είναι , γιατί οι συνεχείς μειώσεις των δύο τελευταίων ετών , δεν ..ενοχλούν τα συνολικά ακαθάριστα, , υπό μορφή κρατήσεων μειώνουν τα καθαρά. ( Υπέρ διαφόρων φορέων ή κοινωνικών ομάδων). Αλλά ο υπολογισμός των μειώσεων, κάθε φορά ,υπολογίζεται επί των ακαθαρίστων αποδοχών, που όπως καταλαβαίνετε , εμφανίζονται ότι δεν έχουν υποστεί καμιά απολύτως μείωση!!!
    Επίσης, σε αυτούς που θεωρούν ότι , μια σύνταξη 1200 ή και 1500 ευρώ είναι υψηλή, έχω να πω ότι , θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και τα χρόνια υπηρεσίας του λήπτη, καθώς και τις καταβληθήσες διαχρονικά ,εισφορές. Και επί τη ευκαιρία, επειδή πολύς λόγος γίνεται, νομίζω ότι θα ήταν τίμιο και δίκαιο , ο υπολογισμός των συντάξεων, να γίνεται εξατομικευμένα ανάλογα με τις καταβληθήσες εισφορές και τα χρόνια υπηρεσίας!!!!

    • kotstak avatar
      kotstak @ ΝΤΙΝΟΣ 26/08/2012 22:45:55

      Με την πρόταση που κάνω λίγα σχόλια πιο πάνω για “έξυπνη υποτίμηση”, η σύνταξη του συνταξιούχου που παίρνει σήμερα 1700 θα μειωθεί 17% και θα γίνει 1411 ευρώ.
      Εάν νοικιάζει σπίτι, το ενοίκιό του θα μειωθεί 50%-70%.
      Εάν έχει πάρει στεγαστικό, με την επιμήκυνση που θα γίνει στην αποπληρωμή του χρέους του, θα πληρώνει τη μισή δόση.
      Η τιμή των εγχώριων προϊόντων που θα αγοράζει θα μειωθεί 30%- 50%.
      Η τιμή των εισαγόμενων προϊόντων που θα αγοράζει θα μειωθεί 10%.

      Όποιος υποστεί μείωση μικρότερη από 30% είναι κερδισμένος, χαμένος θα είναι μόνο όποιος υποστεί μείωση πάνω από 40%, αυτοί δηλαδή που έπαιρναν πάνω από 4.000.

      Παραδείγματα μειώσεων:
      700 – 7%= 651
      2000- 20%= 1600
      3500- 35%= 2275
      5000- 50%= 2500
      7000- 70%= 2100
      8000(+) -80%= 1600 (μείωση 6400 ευρώ)
      Με την πρότασή μου “κατεδαφίζονται” τα “ρετιρέ”.
      Τα “ρετιρέ” έχουν “λίπος”, τα “ρετιρέ” έχουν την ευθύνη.

  22. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 26/08/2012 22:39:26

    Ένας φίλος πιό πάνω, και πολύ σωστά επισήμανε, ότι εδώ καταστρέφεται η Ελλαδα, η φωτιά πλησιάζει τα σπίτια μας και εμείς συζητάμε πως θα φτιάξουμε τη σκεπή.
    Ναι, λέω εγώ, και συνεχίζω, αν η φωτιά πλησιάζει τα σπίτια μας και οι αρχές προτιμούν για αντιπυρική προστασία, να κατεδαφίσουν το δικό μου για να σωθεί η διπλανή βίλα, εγώ τότε τι πρέπει να κάνω; Επειδή είμαι καλοπροαίρετος δεν έχω γνώμη! Μήπως έχετε εσείς;

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ ΝΤΙΝΟΣ 27/08/2012 00:08:45

      Μην κανεις τιποτε.
      Ετσι,και το δικο σου σπιτι θα καει,αλλα και η βιλλαρα του γειτονα.
      Αλλωστε,ποιος ξερει,ισως να 'χει και καμμια κατσικα στην πισω αυλη.

  23. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 26/08/2012 23:56:58

    από ότι φαίνεται με τη βοήθεια της παναγιάς και όπως λεει και ο γέροντας

    +τηνπουλέπσαμον+

  24. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/08/2012 07:33:36

    Δικερως, δεν κατάλαβες καλά, η κατσίκα βρίσκεται στο δικό μου το σπίτι, η βίλα ,δεν την χρειάζεται , διαθέτει και ελικοδρόμιο και έτσι προμηθεύεται τα πάντα και άμεσα!
    Επίσης διαθέτει και σύστημα αντιπυρικής προστασίας και έτσι δεν έχει ανάγκη από οποιαδήποτε ενέργεια των πυροσβεστών!!
    Πάντως ειλικρινά , δεν έχω τίποτα εναντίον της βίλας, τουναντίον, πλην όμως θα ήθελα να με βοηθήσει, με τα μέσα που έχει να σβήσουμε και τη δική μου φωτιά!

  25. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 27/08/2012 08:04:49

    +ενυδάτωσον+

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.