#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/05/2013 11:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η χώρα καίγεται και η ΟΛΜΕ... χτενίζεται



Βαρύς και ασήκωτος ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, τις προάλλες στην τηλοψία, δήλωσε πως μένει η διευθέτηση κάποιων «τεχνικών» λεπτομερειών για να οριστικοποιηθεί η απόφασή τους για απεργία των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης κατά την διάρκεια των Πανελληνίων Εξετάσεων!

Εμβρόντητοι τον άκουγαν γονείς μαθητών και μαθητές που προετοιμάζονται δύο ολόκληρα σκληρά χρόνια για αυτές τις μέρες των εξετάσεων. Γονείς που έχουν ξοδέψει σε φροντιστήρια, ιδιαίτερα και προγυμνάσεις τα μαλλιά της κεφαλής τους. Μαθητές που τα στομάχια τους είναι δεμένα κόμπο από το άγχος, τα κεφάλια τους γυρίζουν από το διάβασμα και οι καρδιές τους είναι βαριές για το αβέβαιο μέλλον που τους περιμένει. Όλοι αυτοί άκουγαν τον πρόεδρο των φυσικών τους συμμάχων τούτες τις δύσκολες ώρες, των καθηγητών τους, να τους αναγγέλλει κυνικά και απροσχημάτιστα πως οι ίδιοι οι καθηγητές τους έχουν αποφασίσει να στραφούν εναντίον τους!

Κατά την γνώμη μου, δεν υπάρχει συνδικαλιστική δικαιολογία, δεν υπάρχει εργασιακό δικαίωμα, δεν υπάρχει συντεχνιακό δίκιο που να δικαιολογεί μια τέτοια θηριωδία. Διότι περί θηριωδίας πρόκειται από όποια πλευρά και να το δει κανείς. Δεν κρίνω τους καθηγητές ως επαγγελματίες, δεν κρίνω γενικά το ελληνικό σχολείο δευτεροβάθμιας, δεν κρίνω το δίκιο ή το άδικο των αιτημάτων τους. Κρίνω μιαν εξ’ ολοκλήρου αψυχολόγητη απόφαση των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ, η οποία αν γίνει πράξη, θα σημαίνει πως αυτοί οι άνθρωποι έχουν τελείως αποξενωθεί και από τις τελευταίους πνευματικούς και ψυχικούς δεσμούς που τους συνδέουν με τους μαθητές τους και κατά συνέπεια με κάτι ανώτερο που ονομάζεται «λειτούργημα» και απέμειναν απλοί υπαλληλίσκοι, οι οποίοι το μόνο που βλέπουν μπροστά τους είναι το προσωπικό και συντεχνιακό τους συμφέρον.

Αν όντως έχει ολοκληρωθεί εντός τους αυτή η μετάλλαξη από εκπαιδευτικούς λειτουργούς σε απλούς υπάλληλους, ας μην κατηγορούν κατόπιν οι αγαπητοί εκπαιδευτικοί μας την κοινωνία ή έστω το μέρος αυτής που τους περιφρονεί κατά τη γνώμη τους και δεν αναγνωρίζει την σημασία της προσφοράς τους. Όταν αυτοί οι ίδιοι ρίχνουν ανενδοίαστα τα ιερά και τα όσια του λειτουργήματός τους στα σκυλιά της ιδιοτέλειας και των συντεχνιακών συμφερόντων, ας μην παραπονιούνται μετά αν η κοινωνία, οι γονείς και οι μαθητές αρνηθούν να τους αναγνωρίσουν την διάκριση και την εκτίμηση που ευλόγως προσδοκούν αλλά και δικαιούνται αυτοί που  πραγματικά προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο πολύ περισσότερα από όσα εισπράττουν ως αμοιβή για την εργασία τους.

Τελειώνοντας αυτό το σύντομο σημείωμα, θα ήθελα να ελπίζω πως η συντεταγμένη Πολιτεία έχει σχεδιάσει την απάντησή της προς την ΟΛΜΕ, στην περίπτωση που επιχειρήσει να τορπιλίσει απεργώντας την ευαίσθητη και ιερή διαδικασία των πανελλήνιων εξετάσεων. Και ελπίζω αυτή η απάντηση να είναι όσο πιο σκληρή, κάθετη και αποφασιστική επιτρέπει ο νόμος και το Σύνταγμα της χώρας. Η ΟΛΜΕ και όσοι εκπαιδευτικοί την επιδοκιμάζουν, φαίνεται πως σκοπεύει να ανοίξει «πόλεμο» με την κοινωνία και κυρίως με τους ανυπεράσπιστους μαθητές. Είναι καιρός να μάθουν οι αμετροεπείς, σκληροί και θρασείς αυτοί πρόμαχοι του κρατικοδίαιτου συνδικαλισμού, πως η εποχές της παντοδυναμίας τους έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Η κοινωνία δια μέσω της συντεταγμένης Πολιτείας, αυτήν την φορά οφείλει να τους αναχαιτίσει οριστικά και να μην επιτρέψει την ομηρεία δεκάδων χιλιάδων αθώων θυμάτων και των οικογενειών τους στον βωμό των απάνθρωπων συνδικαλιστικών πρακτικών του παρελθόντος.

Το δικαίωμα της απεργίας είναι ιερό, ο ωμός εκβιασμός της κοινωνίας ανίερος και καταδικαστέος.

Akenaton   

Θα ήθελα με την ευκαιρία, να ευχηθώ σε όλες και όλους τις/τους φίλες/φίλους εδώ στο Antinews, καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση και μακάρι και της πατρίδας η ανάσταση να ακολουθήσει.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. euagelos avatar
    euagelos 03/05/2013 12:57:34

    Αν η πατρίδα χρειάζεται ανάσταση, σημαίνει πως τώρα είναι νεκρή! Άρα προς τι η αγωνία σας για τις πανελλήνιες? Νεκρές δεν θα είναι κι αυτές? Ας γίνει μια σοβαρή απεργία, μπας και ταρακουνηθούν τα λιμνάζοντα νερά και μυαλά και ίσως γίνει αφορμή να ξαναζωντανέψει η πατρίδα και μαζί με αυτήν και οι πανελλήνιες που ίσως κάποτε πάρουν κάποιο άλλο ρόλο πέρα από το εμπόριο.
    Καλή Ανάσταση!

    • akenaton avatar
      akenaton @ euagelos 03/05/2013 20:24:16

      Η Πατρίδα είναι ημιθανής. Αν επιζήσει, θα πρόκειται για ανάσταση.
      Καλή Ανάσταση και σε εσάς!

  2. roadrunner avatar
    roadrunner 03/05/2013 12:59:19

    Φίλτατε Αkenaton, μια και πλέον, είναι φανερό ότι διαθέτεις αδιάκοπη ενημέρωση περί των θεμάτων ΟΛΜΕ, θα ήθελα να μας απαντήσεις στα παρακάτω, αν έχεις την ευγενή καλοσύνη:

    Αληθεύει ότι η ΟΛΜΕ «φωνάζει» επίσης, για τις απολύσεις 11.000 αναπληρωτών, δηλαδή συμβασιούχων καθηγητών στην εκπαίδευση ;

    Αληθεύει ότι, ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΜΙΑ «ρουσφετολογική παρέμβαση πολιτικών», στους διορισμούς των 11.000 αναπληρωτών καθηγητών, που επιλέγονται βάσει κεντρικών πανελλήνιων καταλόγων, με μοριοδότηση- διαφάνεια-αξιοκρατία, πανελλήνιας εμβέλειας ;

    Σε αντίθεση π.χ., με κάποιους συμβασιούχους «πενταμηνίτες», σε δήμους- κοινότητες; (κάποιους δυστυχείς συμπολίτες μας, που ασχολούνται με το κλάδεμα των θάμνων σε επαρχιακούς δρόμους, την αποψίλωση της άμμου στις παραλίες και άλλα αναγκαία για την ανάκαμψη και την πριμοδότηση των μελλοντικών τοπικών υποψηφίων των δημοτικών εκλογών, και όχι μόνο … )

    • akenaton avatar
      akenaton @ roadrunner 03/05/2013 20:26:56

      Δεν μπαίνω στην λογική ποιός έχει δίκιο και πόσο, το δήλωσα ευθέως στο σημείωμα. Η τυχούσα απεργία των καθηγητών εντός των Πανελληνίων (όσο κι αν κάποιοι προσπάθησαν να την "διασκεδάσουν") για μένα ισοδυναμεί με κήρυξη πολέμου κατά των μαθητών τους. Υποθέτω ότι κάτι τέτοιο δεν θα βγει σε καλό κανενός και ελπίζω να το πληρώσουν ακριβότερα οι στνδικαλιστές της ΟΛΜΕ που διανοήθηκαν να το προτείνουν.

      • euagelos avatar
        euagelos @ akenaton 04/05/2013 04:37:45

        Θα ξέρεις βέβαια ότι οι αρχισυνδικαλιστές της ΟΛΜΕ είναι κομματάνθρωποι του πασοκ και της ΝΔ. Οι αυριανοί βουλευτές αυτών των κομμάτων που θα τους εκθειάζεις μεθαύριο ως "σωτήρες". Ξέρεις πολύ καλά ποιοί και γιατί υποκινούν την απεργία στις πανελλήνιες...

  3. johnie xl avatar
    johnie xl 03/05/2013 13:12:12

    Akenaton η χώρα καίγεται, αλλά ο καθηγητής δεν καίγεται?Το πιθανότερο είναι ότι έχεις άγνοια για το θέμα.Ο εκπαιδευτικός τον οποίο αντιμάχεσαι με ακατανόητη οργή είναι απόφοιτος πανεπιστημίου,εισήχθη στο δημόσιο μη ρουσφετολογικά αλλά διαγωνιζόμενος σε σκληρές εξετάσεις ασεπ ,περιπλανήθηκε στην Ελλάδα ,και κατέληξε να αμοίβεται για τη μόρφωση των παιδιών σου με 600-800 ευρώ(κατόπιν μείωσης 40%). Τώρα λοιπόν καλείται να εγκαταλείψει την οικογένεια του και να συντηρήσει δύο σπίτια με 600-800 ευρώ αν ανήκει στους τυχερούς που δεν θα απολυθούν άμεσα .Και όλα αυτά επειδή αυξήθηκε το ωράριο κατα 2 ώρες ωστε να βγεί με το ζόρι υπεράριθμος.Σημειώνω βεβαίως ότι τα παραπάνω αφορούν τους 20.000 απο τους 80.000 καθηγητές.Άν λοιπόν δεν απεργήσει ο εργαζόμενος την ώρα της απόλυσης του, πότε?
    Όσο για τις πανελλαδικές γιατί το υπουργείο δεν περίμενε να τελειώσουν και να ανοίξει το θέμα μετά?

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ johnie xl 03/05/2013 13:32:12

      To πιθανότερο είναι ότι οι 11.000 απολυμένοι αναπληρωτές καθηγητές,
      (που ως τώρα ήταν, από τις λίγες περιπτώσεις συμβασιούχων που προσλαμβάνονταν χωρίς ρουσφέτι ),
      θα εξαναγκαστούν να παρακαλούν,
      ως πελάτες τους τοπικούς άρχοντές τους,
      για μια θέση δίπλα στους πενταμηνίτες των δήμων,
      που κουρεύουν θάμνους στην ύπαιθρο ή ξεσκονίζουν την άμμο, στις παραλίες. ......

      • Eva avatar
        Eva @ roadrunner 06/05/2013 08:19:18

        Και για τους αναπληρωτές ίσχυε το ρουσφετι.

    • akenaton avatar
      akenaton @ johnie xl 03/05/2013 20:27:37

      Δέστε την απάντηση παραπάνω στη roadrunner, σας καλύπτει απόλυτα!

  4. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 03/05/2013 13:47:04

    Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε ότι η χώρα μας τελεί υπό καθεστώς εκτάτου ανάγκης.
    Υπό το ίδιο καθεστώς τελεί και η Ευρώπη ως Ενωση κι ως εθνικός χώρος.

    • roadrunner- avatar
      roadrunner- @ Μανιάτης 03/05/2013 13:58:31

      Σε καθεστώς εκτάκτου ανάγκης,
      οφείλεις να απολύεις συμβασιούχους καθηγητές και
      να προσλαμβάνεις συμβασιούχους κουρείς θάμνων των επαρχιακών οδών ;
      Δεν έχει η χώρα κονδύλια για εποχιακούς καθηγητές,
      αλλά εχει κονδύλια για εποχιακούς αποψιλωτές της άμμου των ακτών μας;

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ roadrunner- 03/05/2013 15:50:23

        Δεν διαφωνώ μαζί σου.
        Διαφωνώ με την επικρατούσα λογική τόσο των συντεχνιών όσο και των λαμβανόντων τις αποφάσεις.
        Συμφεροντολογική από τη μιά λογική προχειρότητα από την άλλη.

  5. ApoTel avatar
    ApoTel 03/05/2013 14:57:50

    Το Υπουργείο Παιδείας που μέχρι και την προηγούμενη Τετάρτη έλεγε παντού ότι δεν υπάρχει θέμα και θα εξεταστούν όλα από την επόμενη σχολική χρονιά και την Πέμπτη εμφάνισε νομοσχέδια, προεδρικά διατάγματα και ιστοσελίδες για να δηλωθούν τα κενά δεν έχει μερίδιο ευθύνης; Ή για όλα φταίνε μόνο οι καθηγητές;

  6. Ρηνα avatar
    Ρηνα 03/05/2013 15:02:02

    Σ αυτη τη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας μονο με εκβιασμο πετυχαινεις κατι...

  7. panos avatar
    panos 03/05/2013 15:22:20

    Σε αυτη τη χωρα παντα ο μεγαλος ασθενης ηταν η ΠΑΙΔΕΙΑ. Ας του φωτισει ολους ο ΘΕΟΣ. Κρατος χωρις παιδεια ειναι ενα τιποτα, και φαινε ολοι.

  8. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 03/05/2013 16:11:11

    "Το δικαίωμα της απεργίας είναι ιερό, ο ωμός εκβιασμός της κοινωνίας ανίερος και καταδικαστέος" .Φαντάζομαι ότι είναι ιερό και το δικαίωμα στην εξιοπρεπή εργασία και απαραίτητο οι εκπαιδευτικοί να πληρώνονται πολύ καλά και να αξιολογούνται,για να φέρουν πίσω τα χρήματα που τόσο έχει ανάγκη η πατρίδα μας.Ανάπτυξη με 600-800 ευρώ μισθό δε γίνεται.Αυτό τουλάχιστον αποκλείεται σε ανεπτυγμένες χώρες ,όπως Γερμανία,Σουηδία,κ.α.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Εκηβόλος 03/05/2013 16:36:53

      Και βέβαια έτσι είναι. Αλλά όταν έχουμε σύστημα χαβαλέ, όταν έχουμε εκπαιδευτικούς με νοοτροπία ΔΥ, τότε δεν μπορούμε να έχουμε παιδία.
      Η αξιοπρέπεια στην εργασία κατακτάται καθημερινά από τον ίδιο τον εργαζόμενο. Δεν είναι δεδομένο ούτε κεκτημένο δικαίωμα που το δικαιούνται όλοι αυτοδικαίως. Ο καθένας πρέπει να αξιολογείται ως άτομο κι όχι ως ομάδα η οποία απολαμβάνει κατακτήσεων προηγούμενων γενεών.
      Ακούγεται κλισέ πλέον το "οι απλήρωτοι που μαθαίνουν γράμματα τα παιδιά μας"

      • euagelos avatar
        euagelos @ Μανιάτης 03/05/2013 17:09:50

        Πράγματι, ως εργαζόμενοι, οι εκπαιδευτικοί είναι εντελώς αναξιοπρεπείς. Τους έχουν ξεσκίσει οικονομικά και εργασιακά, διδάσκουν σε παγωμένες αίθουσες νηστικά παιδιά και αυτοί πέρα βρέχει. "Προειδοποιητικές" 24ωρες απεργίες κάναν επί τρία χρόνια ως τώρα ενώ είχαν χάσει το 40% του ήδη γλίσχρου, σε σχέση με άλλες αναπτυγμένες χώρες, ετήσιου μισθού οι μόνιμοι και διδάσκουν τζάμπα οι συμβασιούχοι! Από 'κει να καταλάβεις τι σόι παιδεία μπορεί να παρέχουν τόσο αλλοτριωμένοι και δουλικοί άνθρωποι. Τι είδους πρότυπα δίνουν στους μαθητές τους? "Κάντε με ότι θέλετε, κόψτε μου το μισθό, χωρίστε μου την οικογένεια σε τρία κομμάτια, εγώ θα συνεχίζω αδιαμαρτύρητα σε παγωμένες αίθουσες να διδάσκω σε νηστικά παιδιά". Τέτοιοι είναι, τέτοιους αποφοίτους βγάζουν στην κοινωνία- το "μέλλον της φυλής"! Και τώρα, όπως πολύ σωστά αναφέρει το άρθρο, οι κρατικοί συνδικαλιστές θα προσπαθήσουν να τους ξεσηκώσουν ώστε να στραφεί η μάζα πάλι εναντίον τους και να την πατήσουν πάλι! Το "τζακ ποτ" για κάθε εξουσία είναι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί!

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 03/05/2013 16:26:19

    Ποτέ δεν είχα συμφωνήσει τόσο απόλυτα με άρθρο του ANTINEWS, όσο με το παρόν.
    Οι εκπαιδευτικοί ίσως να έχουν δίκιο, δεν έχουν όμως περισσότερο από το ένα εκατομμύριο απολυμένων, από εκατοντάδες χιλιάδων που δουλεύουν εξαντλητικά και υποαμοίβονται ή ακόμα χειρότερα δεν πληρώνονται!!
    Από μυριάδες μικρομεσαίων μικροεπαγγελματιών που αναγκάστηκαν να κλείσουν τις Επιχειρήσεις τους , με όλες τις επακόλουθες συνέπειες!
    Παρά ταύτα θα μπορούσα να τους δικαιολογήσω ερχόμενος στη θέση τους και γνωρίζοντας ότι τα συνεχή χτυπήματα και μάλιστα εν πολλοίς άδικα, σου θολώνουν το μυαλό!
    Αλλά εδώ η απεργεία στρέφεται απευθείας εναντίων αυτών που αποτελούν το αντικείμενο υπάρξεως των Εκπαιδευτικών και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους μαθητές τους , από τα πνευματικά τους παιδιά και μάλιστα τη στιγμή που έχουν να αντιμετωπίσουν το πρώτο σοβαρότατο σταυροδρόμι της μέχρι τώρα ζωής τους!
    Και η δικαιολογία ότι δεν φταίμε εμείς αλλά οι αρμόδιοι του Υπουργείου, είναι παιδαριώδης γιατι το ίδιο θα μπορούσαν να πουν και οι εκατοντάδες χιλιάδων ταλαιπωριμένων εργαζομένων που προανέφερα,αν είχαν βέβαια τη δυνατότηα του εκβιασμού.
    Συνεπώς να ένας λόγος παραπάνω που χαρακτηρίζει την πράξη τους εγκληματική, η παρεχόμενη κρατική ασυλία ώστε να έχουν τη δυνατότητα του εκβιασμού της Πολιτείας και μάλιστα στρεφόμενοι εναντίον αυτών που τους πληρώνει μέσω των φόρων!!

  10. Ira avatar
    Ira 03/05/2013 16:35:03

    Ευαίσθητη και ιερή διαδικασία των Πανελληνίων? Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η θεοποίηση και ο εθνικός πανικός!
    Ο κάθε κλάδος εργαζομένων γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα πότε είναι ο κρίσιμος και σωστός χρόνος να ασκήσει το αναφαίρετο δικαίωμα της απεργίας. Ο χρόνος αυτός για τους εκπαιδευτικούς είναι, ανεξαρτήτων θυμάτων, οι πανελλήνιες εξετάσεις.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ira 03/05/2013 20:30:20

      Τόσο συναισθάνεστε τους μαθητές σας και τους γονείς τους, τόσο μιλάτε. Σας διαβάζουν όμως και αν τολμήσετε να πραγματοποιήσετε την απειλή σας θα έχετε αντιμέτωπη όλη την κοινωνία.

    • ΚΠ avatar
      ΚΠ @ Ira 04/05/2013 09:06:12

      Μιλάτε σαν να ζείτε στην ...αλήστου μνήμης δεκαετία του 1980 και αναρωτιέμαι:
      Δεν έχετε αντιληφθεί ότι οι καιροί των παχέων ....συνδικαλιστικών αγελάδων έχουν παρέλθει;
      Δεν έχετε αντιληφθεί τον εκφυλισμό και την απαξίωση των συνδικαλιστικών θεσμών που πλέον προξενούν αποστροφή στην μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας των πολιτών;
      Δεν έχετε αντιληφθεί την επίσης άποτυχημένη κατάληξη απεργιών κλάδων ακριβώς επειδή δεν έχουν πλέον την στήριξη του κόσμου;

    • ΣΤΑΦ avatar
      ΣΤΑΦ @ Ira 07/05/2013 20:50:00

      Στην προκειμένη περίπτωση δεν πρέπει να γίνεται λόγος για "αναφαίρετο δικαίωμα στην απεργία" αλλά για καθαρό εκβιασμό! Οι εκπαιδευτικοί είναι λειτουργοί της εκπαίδευσης ,αυτό δηλώνει άλλωστε και ο τίτλος της συνδικαλιστικής τους οργάνωσης ΟΛΜΕ. Είμαι πρώην εκπαιδευτικός και γνωρίζω πολύ καλά πώς συμπεριφέρονται ,δυστυχώς, αρκετοί εκπαιδευτικοί και της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας.

      • ΚΠ avatar
        ΚΠ @ ΣΤΑΦ 08/05/2013 10:45:26

        Έχετε αγαπητέ ΣΤΑΦ την εκτίμηση μου γιά το θάρρος της γνώμης σας.
        Είστε μέλος της μερίδας των εκπαιδευτικών,συναναστρέφομαι με πολλούς,που αναγνωρίζουν τα λάθη τους και κάνουν την αυστηρή αυτοκριτική τους.
        Αυτούς τους εκπαιδευτικούς χρειαζόμαστε και όχι τους αδίστακτους και ειδεχθείς,που η εποχή τους έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί,"συνδικαλιστές".

  11. panas avatar
    panas 03/05/2013 16:46:27

    Υπάρχει κάτι που μάλλον δεν έχετε καταλάβει αγαπητέ Akenaton. Η κυβέρνηση, αλλά και η πλειοψηφία της κοινωνίας έχει κατατάξει ήδη τους εκπαιδευτικούς στην κατηγορία των απλών "υπαλληλίσκων", τόσο μισθολογικά, όσο και σε σχέση με το κύρος τους στην κοινωνία. Μην παραξενεύεστε λοιπόν αν εισπράξει κάποιο αντίτιμο γι' αυτό.

    Επειδή οι εκπαιδευτικοί σε αντίθεση με την πλειοψηφία των υπολοίπων ΔΥ, στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν χρωστάνε τον διορισμό τους σε κανέναν βολευτή έπρεπε να απαξιωθούν από τις κομματικές μαφίες για να είναι πιο εύκολα υπό έλεγχο. Έτσι έχουν καταστήσει ένα ποσοστό από αυτούς (περίπου το 30%) συνένοχους κλείνοντας τους το μάτι για να κάνουν το απόγευμα παράνομα ιδιαίτερα, ενώ σε πολλούς άλλους τομείς του δημοσίου, όπως στους γιατρούς ή μηχανικούς οι συμπληρωματικές δραστηριότητες είναι νόμιμες.
    Αυτοί οι αφελείς "συνένοχοι" σίγουρα δεν θα απεργήσουν...

    Προσωπικά εγώ θα ήμουν υπέρ μιας απεργίας στις πανελλήνιες με βασικό αίτημα εκ' μέρους των εκπαιδευτικών την κατάργησή τους και την αποδέσμευση του Λυκείου από τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια.
    Προτάσεις βελτίωσης υπάρχουν πολλές, αλλά δεν επιλέγεται ποτέ κάποια που θα μείωνε τις ανάγκες για παραπαιδεία. Αυτό είναι που προσάπτω και στους εκπαιδευτικούς, γιατί βολεύτηκαν όλα τα χρόνια με την υφιστάμενη αηδιαστική κατάσταση με τις πανελλήνιες. Αυτό όμως είναι άλλο θέμα...

    Προσπαθήστε να κατανοήσετε όμως και εσείς τις δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς που θα αντιμετωπίσουν από του χρόνου την ανεργία και ήδη μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων οδηγούνται στη μετανάστευση ή στη "Μανωλάδα"... Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν προσπαθήσει πολύ για να βρεθούν τα τελευταία χρόνια με έντιμο τρόπο και χωρίς ρουσφέτια στα σχολεία... Εγώ προετοιμάζω με μεγάλη στεναχώρια πάντως την επιστροφή στο εξωτερικό και γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να νιώθεις ξανά διωγμένος. Αν δεν είχα μικρά παιδιά θα το πάλευα ακόμη εδώ, αλλά είναι πολύ δύσκολο να παλεύεις με αρχές στη χώρα μας...
    Ξέφυγα. Στο δια ταύτα πάλι...
    Αν γίνει απεργία στις εξετάσεις υπάρχει ένας αριθμός άριστων υποψηφίων που θα θιχτεί από την καθυστέρηση. Είναι γύρω στις 5000 ο αριθμός τους και προετοιμάζονται τυφλά για αυτές τις εξετάσεις από την Α' Λυκείου και πολλοί από την Γ' -Γυμνασίου!!! Αυτοί έχουν προετοιμαστεί απο τους ¨προπονητές" -φροντιστές τους (Πιο συχνά βλέπει ο μαθητής αυτούς παρά τους γονείς του...) με τέτοιον τρόπο, ώστε να είναι πανέτοιμοι κάποια χρονική στιγμή, όπως οι αθλητές του στίβου. Παραλογισμός...
    Οι πιο μέτριοι και χαλαροί θα αντιδράσουν με ανακούφιση, αφού θα έχουν πιο πολύ χρόνο για διάβασμα. Υπάρχουν και οι αδιάφοροι 40000 περίπου, που έχουν χάσει το χρόνο τους στο Λύκειο από εμμονές γονέων και λάθος επαγγελματικό προγραμματισμό. "Αιμοδότες" και αυτοί φροντιστηρίων βέβαια, που μπορεί να μην καταλάβουν καν πως είναι απεργία...

    Μεγαλύτερο πρόβλημα θα έχει η κυβέρνηση γιατί μια τέτοια απεργία από πολλούς που δεν είναι συνένοχοι για τα εγκλήματα κατά της χώρας μπορεί να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου...

  12. ΣΜ avatar
    ΣΜ 03/05/2013 17:34:18

    Αγαπητέ, akenaton
    όλο το άρθρο σας είναι, μετά συγχωρήσεως, έωλο, κυριολεκτικά στον αέρα.
    Στηρίζεστε στην υπόθεση ότι ΘΑ γίνει απεργία, απλώς επειδή δήλωσε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ ότι απομένουν κάποιες "τεχνικές λεπτομέρειες". Δυο φορές χρησιμοποιείτε υποθετικές προτάσεις: "Αν όντως έχει ολοκληρωθεί εντός τους αυτή η μετάλλαξη από εκπαιδευτικούς λειτουργούς σε απλούς υπάλληλους,..." και "Κρίνω μιαν εξ’ ολοκλήρου αψυχολόγητη απόφαση των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ, η οποία αν γίνει πράξη..."
    Στο μεταξύ, βέβαια, δε φείδεστε βαρύτατων απαξιωτικών χαρακτηρισμών που στηρίζονται στις δυο παραπάνω υποθέσεις: "Βαρύς και ασήκωτος, θηριωδία, αψυχολόγητη απόφαση, απλοί υπαλληλίσκοι, οι οποίοι το μόνο που βλέπουν μπροστά τους είναι το προσωπικό και συντεχνιακό τους συμφέρον, μετάλλαξη από εκπαιδευτικούς λειτουργούς σε απλούς υπάλληλους, ρίχνουν ανενδοίαστα τα ιερά και τα όσια του λειτουργήματός τους στα σκυλιά της ιδιοτέλειας και των συντεχνιακών συμφερόντων", κλπ. Μπορεί να αναφέρεστε, βέβαια, στους συνδικαλιστές, πρόκειται όμως για εκλεγμένους εκπροσώπους ενός ολόκληρου κλάδου, στον οποίο αντανακλούν αυτοί οι χαρακτηρισμοί και δεν το αξίζει.
    Αλήθεια, θυμήστε μου, πότε από το 1990 (23 χρόνια!) έγινε απεργία κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων; Πού την είδατε την απόφαση και καταφέρεστε υποθετικά με αυτές τις εκφράσεις ενάντια σε έναν ολόκληρο κλάδο που "δεν έχει δώσει δικαίωμα" τα τελευταία 23 χρόνια; Ποια είναι τα ποσοστά συμμετοχής στις υπόλοιπες "εθιμικές" απεργίες τόσα χρόνια; Αν έχει σημασία η προσωπική μου άποψη, συμφωνώ μαζί σας ότι δεν πρέπει να γίνει καμιά κινητοποίηση τις ημέρες των εξετάσεων για άλλους λόγους, και θα δείτε ότι αυτό θα γίνει. Γιατί βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα;
    Υ.Γ. Δε συμμερίζομαι, ωστόσο, την άποψή σας περί "ιερότητας" των εξετάσεων...
    Σιγά τα ωά... Περί μηχανισμού παραγωγής φρούδων ελπίδων, ματαιοδοξίας και ψυχικών τραυμάτων πρόκειται. Ο ...καθαγιασμός της όλης διαδικασίας, μαζί με τον παιδοκεντρισμό και την ιεροποίηση της νεότητας που χαρακτηρίζει την ελληνική κοινωνία, ανήκουν, μεταξύ άλλων, στα αίτια της πολύπλευρης κρίσης που βιώνουμε.
    Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τα άρθρα σας, σήμερα όμως με απογοητεύσατε.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΣΜ 03/05/2013 20:47:12

      Είμαι όσο σκληρός πρέπει και όλο το άρθρο αναφέρεται στην περίπτωση που αποφασίσουν να απεργήσουν εντός των εξετάσεων. Μακάρι να μην το κάνουν, που σημαίνει ότι οι χαρακτηρισμοί που αφορούσαν την περίπτωση απεργίας εντός των Πανελληνίων, απλώς δεν υφίστανται. Δεν νομίζω πως είναι έωλο ένα σημείωμα που προσπαθεί να αποτρέψει μιαν λάθος απόφαση έστω και αν χρησιμοποιεί σκληρούς (αλλά δίκαιους επιμένω, στην περίπτωση που... ) χαρακτηρισμούς.
      Με το ΥΓ σας δεν συμφωνώ σε κάποια σημεία και θα σας εξηγήσω γιατί.
      Θεωρώ ιερές τις εξετάσεις στον βαθμό που αυτές είναι που θα καθορίσουν για αρκετά παιδιά (κυρίως για τα ικανότερα!) την μελλοντική τους σταδιοδρομία. Δεν μου αρέσει κι εμένα που γίνεται με αυτόν τον τρόπο (ξερές εξετάσεις) αλλά δεν συζητούμε αυτή την στιγμή τον τρόπο εισαγωγής στην Ανώτατη Εκπαίδευση, στην πράξη αυτή είναι η διαδικασία που προτείνουμε στους νέους μας. Στα υπόλοιπα που αναφέρετε κατόπιν, έχω μια ένσταση: Αλίμονο, μακάρι να είχαμε ιεροποιήσει την νεότητα στην κοινωνία μας. Η ανεργία του 60% στους νέους λέει όμως άλλα. Κατά την γνώμη μου είμαστε μια κοινωνία πεισματάρηδων μεσηλίκων και γερόντων, που δεν χαλαλίζουμε καμιά "κατάκτησή" μας υπέρ των νεότερων γενεών. Φοβάμαι πως για αυτή μας την ύβρι θα τιμωρηθούμε πολύ σκληρά στο άμεσο μέλλον και ο φόβος μου είναι διπλός γιατί θα μας τιμωρήσουν τα ίδια τα παιδιά και τα εγγόνια μας.
      Σας ευχαριστώ που με διαβάζετε, το θεωρώ τιμή μου. Διαβάζω κι εγώ με πολλή προσοχή πάντα τα σχόλιά σας.

      • ΣΜ avatar
        ΣΜ @ akenaton 04/05/2013 00:45:30

        Επιτρέψτε μου να εξηγήσω τι εννοώ ως «ιεροποίηση» της νεότητας και παιδοκεντρισμό (επιμένω), γιατί, ίσως, να μη διαφωνούμε τελικά. Πρόκειται για μια «αγάπη» νοσηρή, ασφυκτική, ματαιόδοξη. Για ένα εγωιστικό «κανάκεμα» εκ μέρους «πεισματάρηδων μεσηλίκων και γερόντων», που αποτελεί την αιτία πολλών κακοδαιμονιών, μεταξύ αυτών και της ανεργίας. Ζούμε σε μια κοινωνία και πολιτεία που:
        • θέλει τα «παιδιά» να προορίζονται αποκλειστικά για επιστημονικά επαγγέλματα (και τώρα πια σε μια χώρα χρεωκοπημένη), όταν το ζητούμενο είναι να στηριχτεί παραγωγικά στις δυνάμεις της. Αποτέλεσμα, η ανάδειξη του «θεσμού» των Πανελληνίων ως ιερού «τοτέμ», γύρω από το οποίο στήνεται κάθε χρόνο ένα πανηγύρι εκμετάλλευσης και καπηλείας. Σε ποια χώρα καταλαμβάνεται σε αυτό το βαθμό η δημόσια ζωή από τις εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ (πηχυαίοι τίτλοι, SOS θέματα, «εκτιμήσεις» ειδικών για τις βάσεις, «σφαγή», συνεντεύξεις «αρίστων» κλπ);
        • θεωρεί ντροπή την ενασχόληση με τον πρωτογενή τομέα για τα δικά της «παιδιά», αλλά κατάλληλη για τα «παιδιά ενός κατώτερου θεού», τα οποία εκμεταλλεύεται υποκριτικά, «αγανακτώντας» ταυτόχρονα για τη λαθρομετανάστευση.
        • απαξιώνει συστηματικά την τεχνική εκπαίδευση, όταν στην ατμομηχανή της ευρωπαϊκής οικονομίας, τη Γερμανία, πάνω από το 70% στρέφεται σε αυτή, στηρίζοντας το οικονομικό της θαύμα.
        • χαρτζιλικώνει «έφηβους» τριαντάρηδες και σαραντάρηδες, για να μένουν στο πατρικό «αεί νήπιοι», εξαρτημένοι παλίμπαιδες. Αποτέλεσμα, η καθυστέρηση στη δημιουργία οικογένειας, οι προβληματικές, λόγω εκατέρωθεν εγωισμού, συζυγικές σχέσεις, η υπογεννητικότητα, τα διαζύγια.
        • χαρακτηρίζει «παιδιά» εικοσάρηδες και τριαντάρηδες ληστές-τρομοκράτες, εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου, που κράτησαν όμηρο μεταξύ διασταυρουμένων πυρών έναν αθώο πολίτη.
        • ανέχεται την παραβίαση νόμου από καλομαθημένα «καλόπαιδα» που παίζουν «Επανάσταση-Αυτοδιαχείριση» καταλαμβάνοντας δημόσια κτήρια, όταν αυτά θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν το πραγματικό στεγαστικό πρόβλημα πολλών αστέγων.
        • δικαιολογεί άπαξ ετησίως, εθιμικώ δικαίω, πολυήμερες «καταλήψεις» σχολικών μονάδων από τα «παιδιά» που «διαμαρτύρονται», «εξεγείρονται», «υψώνουν τη φωνή τους», εγκαταλείποντας το σχολικό χώρο από τις 12 το μεσημέρι και στερώντας από τους λιγότερο προνομιούχους, κυρίως, συμμαθητές τους την πρόσβαση στη γνώση. Ακόμη, η καταστροφή δημόσιας περιουσίας και η κατάλυση κάθε έννοιας παιδαγωγικού κλίματος στα σχολεία, κρίνονται αμελητέες, ως παράπλευρες απώλειες.
        • επιτρέπει στα «παιδιά» να ρυπαίνουν και να καταλαμβάνουν τις πανεπιστημιακές σχολές, να υβρίζουν, να λοιδωρούν, να προπηλακίζουν τους καθηγητές τους, καταργώντας κάθε έννοια παιδαγωγικής σχέσης, σεβασμού και ευπρέπειας. (τελευταίο παράδειγμα η συμπεριφορά φοιτητριών έναντι του προέδρου του ΤΕΙ Αθήνας, δείτε το βίντεο, για να καταλάβετε τι εννοώ ως «παιδοκεντρισμό»)
        • αυτοοικτίρεται που μεταναστεύουν «τα παιδιά» στο εξωτερικό, λες και είναι δυνατό σε μια χώρα με το υψηλότερο πανευρωπαϊκά ποσοστό γιατρών, φαρμακοποιών, εκπαιδευτικών, μηχανικών, δικηγόρων, πολιτικών επιστημόνων, οικονομολόγων κ.ο.κ. να απασχοληθούν οι πάντες στο «αντικείμενο που σπούδασαν».

        • akenaton avatar
          akenaton @ ΣΜ 04/05/2013 11:07:06

          Τώρα, συνεννοηθήκαμε! Συμφωνώ σχεδόν σε όλα αυτά που αναφέρετε και σε ορισμένα επαυξάνω!! Να είστε καλά.

  13. Β.Ν. avatar
    Β.Ν. 03/05/2013 18:49:32

    Κατ αρχήν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ δεν έχουν να επιδείξουν ούτε μία ώρα διδακτικής σε σχολείο, την βγάζουν στις πορείες στα ταξίδια του εξωτερικού κ.λ.π.
    Θέλω να πιστεύω ότι παρά τις μειώσεις των μισθών τους οι περισσότεροι καθηγητές θα αρθούν στο ύψος των περιστάσεων.
    Να πούμε όμως εδώ και μερικές αλήθειες: Με συνδικαλιστική κάλυψη και παρανομία από μέρους των προϊσταμένων (όλοι τους προέχονται από τον συνδικαλισμό) παραβλέπουν το γεγονός ότι κανένας διευθυντής σχολικής μονάδας δεν διδάσκει, χάνονται έτσι χιλιάδες ώρες δισκαλίας που πρέπει να καλυφθούν με αναπληρωτές.
    Με την φάμπρικα των αποσπάσεων οι μεγάλες πόλεις κατακλίζονται από υπεράριθμούς καθηγητές, έτσι δεν ξέρουν τι να τους κάνουν, μειώνουν τις ώρες των οργανικά ανοικόντων και δίδουν και στους αναπληρωτές μερικές, και αν αυτό δεν γίνετε τότε του χροίζουν _γραμματειακή υποστήριξη-σίκ εφεύρεση.
    Με την ακολουθούμενη αυτή τακτική τα σχολεία απομακρυσμένων περιχών αδιάζουν και τότε η εθελοτυφλούσα ΟΛΜΕ διαμαρτύρετε.
    Σε ποιό κλάδο της δημόσιας διοίκησης ,σε ποιά χώρα του κόσμου οι καθηγητές και οι δάσκαλοι δεν αξιολογούνται , στους υπηρεσιακούς τους φακέλλους δεν υπάρχει ούτε μία έκθεση προϊσταμένου για τον διδάσκοντα, παγκόσμια πρωτοτυπία.
    Διαμαρτύρονται γιατί από του χρόνου θα κλειθούν να διδάξουν δύο ώρες επι πλέον του υποχρεωτικού, στην πράξη αυτό δεν θα γίνει γιατί με όσα ανέφερα παραπάνω το πολύ-πολύ να συμπληρώσουν το κανονικό τους ωράριο που υπολύπεται πάντα.
    Ο νόμος προβλέπει ότι οι καθηγητές παραμένουν στη σχολική μονάδα αφού καλύψουν το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Κανείς δεν κάθετε. Πρίν τελειώσει το κουδούνισμα έχουν βρεθεί στο δρόμο.
    Αν δε ρίξει κανείς μιά ματιά στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα θα διαπιστώσει ότι οι περισσότεροι έχουν τις 2-3 διδακτικές ώρες ή στην αρχή ή στο τέλος του προγράμματος ,τα κενά σπανίζουν , είναι παροιμιώδεις οι καυγάδες με τους προγραμματιστές να μην δημιουργούν κενά στους σκληρά εργαζόμενους καθηγητές, έτσι η παρουσία τους στο σχολείο δεν ξεπερνά τις τρείς ώρες ημερησίως. Βέβαια εδώ να πούμε μιά αλήθεια. Αυτές τις τρείς ώρες τις δουλεύουν σε αντίθεση με τους άλλους δημόσιουους υπαλλήλους που παραμένουν στην υπηρεσία τους επί επτάωρο αλλά ζήτημα αν δουλεύουν δύο ώρες, γιατί ο καθηγητής όταν μπεί στην τάξη πρέπει να διδάξει.
    Γιατί τα λέω όλα αυτά γιατί όταν το 1972 μπήκα στην εκπαίδευση με διόρισαν στο εκ διαμέτρου αντίθετο άκρο της χώρας από τον τόπο διαμονής μου, αμοιβόμουν με 1.300 δραχ. τον μήνα. δίσκασκα 26 ώρες του κανονικού ωραρίου και 10 ώρες υποχρεωτικές υπερωρίες , σύνολο 36 για έξι μέρες την εβδομάδα, με τέσσερα δίμηνα , με δύο φορές γραπτές εξετάσεις Φεβρουάριος και Ιούνιος και με 40 μαθητές σε κάθε τμήμα. Προς Θεού δεν λέω να επανέλθουμε σ΄αυτές τις συνθήκες αλλά ας μην ανισυχούν οι συνάδελφοι από μιά δύο ώρες παραπάνω δεν θα πάθουν τίποτα, άλλωστε η εργασία είναι χαρά.

    • ΣΠΙΘΑΣ avatar
      ΣΠΙΘΑΣ @ Β.Ν. 04/05/2013 21:14:25

      Αγαπητέ Β.Ν. προφανώς είστε παληός εκπ/κός για να κοτσάρετε τις 36 ώρες εβδομαδιαίας εργασίας και διάφορα άλλα απαξιωτικά κατά των νεοτέρων εκπ/κων.
      1. Πόσα χρόνια διδάξατε 36 ώρες;
      2. Πόσα χρόνια νομίζετε ότι θα άντεχε ένας άνθρωπος να το κάνει αυτό;
      3. Μετά το 1985 περίπου η σχέση καθηγητή - μαθητή άλλαξε άρδην και κατά την γνώμη μου εναντίον του καθηγητή ( Δεν μιλώ για την κατάκτηση του σεβασμού του μαθητή προς τον καθηγητή σε προσωπικό επίπεδο αλλά για το γενικότερο κλίμα)
      4. Ποιός ευθύνεται για την μη αξιολόγηση των εκπ/κών;
      5. Το πρόβλημα κατά την γνώμη μου δεν είναι τόσο η αύξηση του ωραρίου αλλά οι υπεραριθμίες των συναδέλφων. Τι θα γίνει με αυτό το θέμα; Η ρύθμιση της αύξησης του ωραρίου δεν προβλέπει κάτι.
      6. Επίσης μιλάτε απαξιωτικά για τις διοικητικές εργασίες και την θέση του Δ/ντή σχολικής μονάδας που δεν διδάσκουν. Προφανώς νομίζετε ότι είναι ελάχιστες και οι Δ/ντές δεν κάνουν τίποτα.
      7. Σέβομαι τους παλαιούς εκπ/κούς αλλά καλό είναι να έχουν και κάποια επαφή με την σημερινή πραγματικότητα.
      Καλή Ανάσταση

    • pegy avatar
      pegy @ Β.Ν. 06/05/2013 12:59:34

      αδυνατω να πιστεψω ,οτι εισαστε εκπαιδευτικος και μαλιστα διορισμενος (η) απο το 1972!!
      τοσα ορθογραφικα λαθη ουτε ο αποφοιτος δημοτικου δεν κανει!!!
      ελπιζω και ευχομαι τα παιδια μου να μην βρεθουν στην δυσαρεστη θεση να τα <>!!!!!!

  14. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 03/05/2013 19:26:52

    Παθαίνουν υπερκόπωση οι καθηγητές με, ωράριο 3 σαρανταπεντάλεπτα την ημέρα . Από τον Σεπτέμβριο που αρχίζουν τα σχολεία , 1 μήνας ή περισσότερο κατάληψης (υποκινούμενης από τους ίδιους), 15 μέρες διακοπές Χριστουγέννων , 28η Οκτωβρίου , Γιορτή Πολυτεχνείου , Πολιούχος Πόλης , 3 Ιεραρχών , συνέλευση , εκλογές , 10 μέρες εκδρομές διαφόρων ονομάτων (δήθεν εκπαιδευτικές στις καφετέρειες ) , πάρτυ για απόκριες ,1ή 2 θεατρικές παραστάσεις. Ακολουθεί Καθαρή Δευτέρα , 25η Μαρτίου ,Πενθήμερη εκδρομή , Διακοπές πάσχα 15 ημέρες .Θα πρέπει να συμπεριλάβετε και 5- 10 μέρες απουσία για ασθένειες που το 90% είναι πέτσινες (υπάρχουν φυσικά και πραγματικές) και διάφορες απρόοπτες με άδεια του Διευθυντή του Σχολείου (πήγαινε αυτά στη Διεύθυνση και φύγε πχ).
    Από 25 Μαρτίου οι μαθητές της 2ης και 3ης Λυκείου εξαφανίζονται (εξαντλώντας τις επιτρεπόμενες απουσίες για τα φροντιστήρια) και μαζί και οι αντίστοιχοι καθηγητές (όχι όλοι).
    Για τους καθηγητές της ΟΛΜΕ την προηγούμενη Παρασκευή το μάθημα τελείωσε για φέτος και τώρα ξανά τον Σεπτέμβριο.
    Από του Θωμά και μέχρι τέλους Ιουνίου είμαστε στον αστερισμό των εξετάσεων. Η εμφάνιση στο σχολείο όχι καθημερινή , και για λίγες ώρες (ετοιμάζουν εξετάσεις , βαθμούς, μετράνε απουσίες) εκ περιτροπής και χιλιάδες χαζοειδικότητες (πχ κατσαβιδάδες) που δεν εμπλέκονται σε εξετάσεις έχουν αρχίσει τις διακοπές ή φύγανε για τα χωριά τους που κάποιοι έχουν καλλιέργειες (πχ βαμβάκια). EINAI NA MHN ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΥΠΕΡΚΟΠΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΗΣΙΟ και την ΑΚΙΝΗΣΙΑ; 500 ευρώ το μήνα και σε όποιον δεν αρέσει δρόμο να προσληφθούν νέοι που θα τα τιμήσουν τα 500 ευρώ και θα πιάσουν τόπο.

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ Π. Ευθυμιάδης 04/05/2013 20:18:24

      Από 25 Μαρτίου οι μαθητές της 2ης και 3ης Λυκείου εξαφανίζονται (εξαντλώντας τις επιτρεπόμενες απουσίες για τα φροντιστήρια) και μαζί και οι αντίστοιχοι καθηγητές (όχι όλοι).

      Με την συμπαράσταση των γονέων βεβαίως βεβαίως, οι οποίοι ζητιανεύουν ιατρικές βεβαιώσεις στα ιατρεία και όταν οι γιατροί δεν τις χορηγούν τότε........
      Τα υπόλοιπα σχόλια σας στάζουν χολή αγαπητέ μου.

  15. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 03/05/2013 19:36:45

    "Ο νόμος προβλέπει ότι οι καθηγητές παραμένουν στη σχολική μονάδα αφού καλύψουν το ημερήσιο πρόγραμμά τους."

    Δεν προβλέπει κάτι τέτοιο ο νόμος, εκτός κι αν τους έχει ανατεθεί συγκεκριμένη εργασία.
    Κάνετε και αυθαίρετες γενικεύσεις με το ωράριο. Δεν κάνει η πλειοψηφία 2-3 ώρες ημερησίως χωρίς κενά, βγείτε και λίγο παραέξω να δείτε.

  16. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 03/05/2013 20:35:56

    ΛΙΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΤΓΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ, ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΤΟ ΡΟΛΟΙ.............ΠΑΝΕ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΟΠΟΥ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...........

  17. sceptic avatar
    sceptic 03/05/2013 20:46:36

    Do not worry...θα φάνε μια ωραία δημοκρατική επίταξη και θα είναι όλα καλά...

    • fe avatar
      fe @ sceptic 03/05/2013 21:32:20

      Επιταξη αλλα πρεπει να γινει σωστα.Θα φωναξουμε τα μμε και θα στειλουμε στρατο και αστυνομια να τους περνει απο το σπιτι.Ειδικες μοναδες του στρατου θα πεφτουν με σχοινια απο ελικοπτερα και απο εδαφους θα επιχειρει η αστυνομια με κροτιδες λαμψης κροτου.Ο κυρ γιαννης και ο μπαμπης θα ωρυονται απο τα τηλεπαραθυρα και ο αδωνις θα βγαζει τους γνωστους δεκαρικους.Μετα σιδηροδεσμιους θα τους παμε στις ταξεις και αφου βαθμολογησουν τα γραπτα τους απολυουμαι και κατασχουμαι την περιουσια τους μεχρι 3ου βαθμου συγγενειας.Ετσι θα βαλουν μαυαλο και οποιοι αλλοι σκεφτουν απεργια.

  18. πολίτης avatar
    πολίτης 03/05/2013 21:08:47

    Αυτοί οι νέοι πια!!! Θα τα τιμήσουν τα ψίχουλα! 500 ευρώ και πολλά τους είναι!
    Εσείς κ. Ευθυμιάδη τι δουλειά κάνετε; Και στην τελική αφού ήταν τόσο εύκολο γιατί δε γίνατε καθηγητής;
    Μήπως ήσασταν πολύ σκράπας; Ή σνομπάρατε το επάγγελμα γιατί ήταν και κάποια περίοδος που οι παραγωγικοί του ιδιωτικού τομέα κοιτούσαν περιφρονητικά τους δασκαλάκους.
    Δεν τολμώ να πιστέψω ότι ανήκετε στην εκπαίδευση. Έχουμε βέβαια "φρούτα" ...
    Αφήστε επιτέλους ήσυχους τους εργαζόμενους και πάψτε να κανιβαλίζετε σε όποιον αρνείται να γίνει δούλος.
    Η απεργία είναι ακόμα υποθετική αλλά καλού κακού πήρατε μια πέτρα στο χέρι και περιμένετε.
    Ελπίζω να σας φωτίσει το πνεύμα των ημερών και να το δημοσιεύσετε.

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ πολίτης 04/05/2013 00:58:18

      Καταγράφω ποσοτικά την παροχή υπηρεσιών Δημοσίων υπαλλήλων με σκανδαλώδη ωράρια και δυσανάλογα αμειβόμενους σε σχέση με άλλους (που εργάζονται 40 πλήρεις ώρες την εβδομάδα, και παίρνουν άδεια 25 εργάσιμες το χρόνο) .Οι καθηγητές έχουν "άδεια" 5 μήνες το χρόνο και εργάζονται 16-24 ώρες την εβδομάδα). Στα χρόνια μου ('75) μαθητές 18-20 πήγαιναν Ιατρική και Πολυτεχνείο, 14-18 Νομικές και στρατιωτικές ,12-14 καθηγητές , 10-12 δάσκαλοι και μετεξεταστέοι έως 12 για γιατροί και Αρχιτέκτονες στην Ιταλία.
      Απεργία δεν πρόκειται να γίνει γιατί πρώτον η επιστράτευση θα γίνει ταυτόχρονα και την κήρυξη της απεργίας και η κάθε μέρα απεργίας κοστίζει 70 ευρώ γι' αυτόν που απεργεί και θα χαθούν αμοιβές διορθωτών και επιτροπών εξετάσεων (το γιατί πληρώνονται ξεχωριστά ποτέ δεν το κατάλαβα).

      • KOSTAS70 avatar
        KOSTAS70 @ Π. Ευθυμιάδης 04/05/2013 10:35:33

        Απίστευτη η εμπάθεια και το μίσος για αυτούς που μορφώνουν τα παιδιά. Γιατί ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα, ο μορφωμένος άνθρωπος που είναι δύσκολα χειραγωγίσιμος, χώρια που έχει εξωφρενικές απαιτήσεις (μισθό ανάλογο των προσόντων του ικανό να ζήσει την οικογένειά του, ασφάλιση, αξιοπρέπεια στο χώρο εργασίας και μέσα στην κοινωνία). Με μορφωμένους ανθρώπους, δεν μπορεί να γίνει όλη η Ελλάδα μια Μανωλάδα.

        Συγκρίνεις την ώρα γραφείου, με τη φραπεδιά και το ραδιοφωνάκι τέρμα να παίζει τα τελευταία χιτ του ... Τσαλίκη, με μια ώρα μέσα στην τάξη; Ξέρεις πόση ώρα προετοιμασίας χρειάζεται για να σταθείς μπροστά σε 30 17χρονους και να μη γίνεις ρεζίλι; Για δοκίμασέ το, να δεις τη γλύκα.

        Το αποκορύφωμα της εμπάθειάς σου αποδεικνύεται ότι στις "άδειες" υπολόγισες και τις 28/10, 25/3, Καθαρά Δευτέρα, Χριστούγεννα κτλ, που είναι αργίες για ΟΛΟΥΣ. Τα Σαββατοκύριακα πως σου ξέφυγαν;

        Οι "άδειες", εντελώς τυχαία κάθε τέσσερις μήνες, δίνονται προς χάρη του μαθητή. Ο εγκέφαλος δεν μπορεί να δέχεται διαρκώς νέες γνώσεις. Χρειάζεται διαλείμματα για να επεξεργαστεί και να αφομοιώσει αυτά που έμαθε. Γι' αυτό, Σ' ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, υπάρχουν οι τακτικές αυτές διακοπές, ανά τα ίδια χρονικά (περίπου τετράμηνα) διαστήματα.

        Θέλεις το παιδί σου να διδάσκεται στις 20 Ιουλίου, στους 38οC, για την αφυδραλογόνωση των αλκυλαλογονιδίων; Κανένα πρόβλημα. Μην σε ακούσουμε όμως να τσιρίζεις για το "ανάλγητο" κράτος που "υπό απάνθρωπες συνθήκες βασανίζει αθώες παιδικές ψυχές".

        Μας δίνεις πληροφορίες για τις βάσεις της δεκαετίας του ... '70 (!!!!) . Όσο και αν σου φαίνεται απίστευτο, ο κόσμος προχώρησε τα τελευταία 40 χρόνια. Να σε πληροφορήσω, λοιπόν, π.χ. ότι ο βαθμός για τις Παιδαγωγικές Σχολές είναι το λιγότερο 17,5. Και οι υπόλοιποι βαθμοί, με εξαίρεση προφανώς την Ιατρική, καμιά σχέση με τη σημερινή πραγματικότητα δεν έχουν. Αλλά, είπαμε, μέσα στην εμπάθειά σου να υποβιβάσεις τους εκπαιδευτικούς, και να τους εμφανίσεις σχεδόν αγράμματους ή ότι είναι η φυσιολογική εξέλιξη των "παρακατιανών", πιάνεσαι ... αδιάβαστος (η προετοιμασία που έλεγα παραπάνω, είδες τι δύσκολο είναι να γράψεις έστω και δύο γραμμές για αντικείμενο που δεν έχεις ιδέα και πόσο εύκολα εκτίθεσαι).

        Τέλος, μην ονειρεύεσαι επιστρατεύσεις και χακί (έχεις ένα κόλλημα με τη δεκαετία του '70 ή μου φαίνεται). Οι εκπαιδευτικοί έχουν συναίσθηση του ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ τους.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ KOSTAS70 04/05/2013 11:48:17

          KOSTAS70, προσυπογράφω την ορθότητα των γραφομένων σας.
          Να υπενθυμίσουμε επίσης στον κ. Ευθυμιάδη και στους αναγνώστες,
          ότι κατά τα χρόνια που υπηρετούσε ο ίδιος ως εκπαιδευτικός,
          και πιο συγκεκριμένα, από το 1972 ως το 1983 ίσχυε ο ν.4000 ("περί τεντιμποϋσμού"), και βεβαίως,
          όχι μόνο, επιτρεπόταν το "ΞΥΛΟ" ως μέθοδος σωφρονισμού των 40 μαθητών του στις τάξεις του 1972-1980,
          αλλά και ο εφαρμόζων τη μέθοδο της "αγίας ράβδου",
          έχαιρε του σεβασμού και των ευσήμων, πάσης της κοινωνίας.
          Στα ΣΗΜΕΡΙΝΑ μαθητικά τμήματα των 30 μαθητών,
          όποιος εκπαιδευτικός αγγίξει ή μιλήσει απαξιωτικά, έστω, σε μαθητή δύναται να διωχθεί, ως παραβάτης του πειθαρχικού (και ίσως και ποινικού, αν οι γονείς ασκήσουν μήνυση) δικαίου.
          Με τα ανωτέρω αλλαγμένα δεδομένα,
          θα ευχόμουν να υπήρχε η δυνατότητα να τοποθετηθεί ο κ. Ευθυμιάδης,
          σε μια σημερινή τάξη των 30 μαθητών,
          με μηδενική δυνατότητα τιμωρίας των απείθαρχων εφήβων,
          και αφού μείνει εκεί για (4 μόνο) διδακτικές ώρες, να επαναδιατυπώσεις τις απόψεις του.

        • Π. Ευθυμιάδης avatar
          Π. Ευθυμιάδης @ KOSTAS70 04/05/2013 13:23:29

          Σε ποια άλλη χώρα (του Δυτικού κόσμου) διδάσκουν καθηγητές ξένων γλωσσών που δεν μπορούν να μάθουν τα παιδιά την ξένη γλώσσα και πρέπει να πληρώνουν φροντιστήρια που διδάσκουν καθηγητές, που προφανώς ξέρουν την γλώσσα, για να πάρουν τα πτυχία; Το ίδιο γίνεται και στα μαθηματικά και στην φυσική και παντού που πρέπει να πάνε σε φροντιστήριο που καμιά φορά διδάσκουν και κάποιοι από τους ίδιους (που στο σχολείο ξεκουράζονται) για να δώσουν εξετάσεις;
          Που αλλού οι καθηγητές εκβιάζουν μαθητές (δια των βαθμών και παραινέσεων στους γονείς «είναι αδύνατος θέλει βοήθεια κλπ) για ιδιαίτερα; Δεν το άκουσα κάπου αλλά το έζησα.
          Σε ποια άλλη χώρα κυριολεκτικά αγράμματοι (έχω στον κύκλο μου πολλούς) παριστάνουν τους καθηγητές και τους αδικημένους; Δείτε σε ένα οποιοδήποτε σχολείο τι έχουν σπουδάσει οι διδάσκοντες να φρίξετε. Αν εξαιρέσουμε τις γενικές ειδικότητες (που σαν χαρακτήρες δεν διαφέρουν με τους υπόλοιπους) , θα βρείτε θεολόγους που έγιναν πληροφορικάριοι , λογιστές από ΚΑΤΕ , καλλιτεχνικούδες , μουσικούδες με σπουδές σε συνοικιακά ωδεία που δεν γνωρίζουν ούτε ένα μουσικό όργανο , κομμώτριες , νυχούδες , εργοδηγούς που δεν έχουν ούτε απολυτήριο λυκείου και φυσικά οι αστέρες οι γυμναστές που παριστάνουν τους γόηδες !
          Καμιά προετοιμασία δεν χρειάζεται , όσο ηλίθιος και να είναι κάποιος όταν «διδάσκει» το ίδιο αντικείμενο κάθε χρόνο πρέπει κάποτε να το μάθει.
          Οι άδειες που αναφέρω αφορούν μόνο τους καθηγητές και δασκάλους (αν συμπίπτουν 4 ημέρες από τους 5 μήνες καθισιού δεν είναι επιχείρημα).
          Αυτό είναι το επίπεδο παντού. Κατά τα άλλα μας φταίνε τα μνημόνια …..

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Π. Ευθυμιάδης 04/05/2013 18:04:00

            Eγω οπως προανεφερα και λιγα γραψατε κε Ευθυμιαδη. Μερικα σχολια στις παραπανω τοποθετησεις μαλλον εκπαιδευτικων. 1) Ανεφερα την αρνηση τους στα προγραμματα επιχειρηματικοτητας των νεων 2) Στην Γερμανια που συνηθιζουμε να κατηγορουμε τελευταια α. Η εννοια του ιδιαιτερου ειναι ανυπαρκτη. β. Τα παιδια αποφοιτουν μιλωντας τελεια μια αλλη γλωσσα . Κυριως Αγγλικα. Φροντιστηρια ξενων γλωσσων, ή προετοιμασια για Πανεπιστημιο δεν υπαρχουν. Οι μισθοι δεν ειναι υψηλοι αλλα απεργιες , στασεις, καταληψεις κλπ δεν υπαρχουν.
            Μπορω να απαριθμησω δεκαδες παραδειγματα αλλα παλι θα βρεθουν να μας κατηγορησουν για εμπαθεια.

          • KOSTAS70 avatar
            KOSTAS70 @ Ρεαλιστης 04/05/2013 19:11:43

            Ναι, είμαι εκπαιδευτικός. Εσείς, εκτός από εμπαθείς, μπορούμε να μάθουμε τι είστε;

            Αν οι εκπαιδευτικοί καλοπερνούν τόσο πολύ, ΥΨΗΛΟΣ ΜΙΣΘΟΣ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - γιατί δε δίνετε εξετάσεις ΑΣΕΠ-να ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ-και ΑΝ είστε στους διοριστέους επιτυχόντες (δε σας είπα ότι ΔΕ διορίζονται ΟΛΟΙ οι επιτυχόντες αλλά ένα κλάσμα αυτών)-θα διοριστείτε με 700 ευρώ το μήνα-για καμιά δεκαριά χρόνια θα παραμείνετε μακριά από την οικογένειά σας- να νιώσετε και εσείς προνομιούχοι; Γιατί άραγε;

            Φροντιστήρια μέσα στο σχολείο υπάρχουν σ' όλες τις χώρες. Φροντιστήρια μέσα στο σχολείο υπήρχαν και στα Δημόσια Σχολεία, η λεγόμενη ενισχυτική ή πρόσθετη, για 6-7 χρόνια, αλλά ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ, όταν σταμάτησε η επιδότηση από ΕΕ και το Ελληνικό Κράτος εκτίμησε ότι δεν ΑΞΙΖΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ (!). Τόσο πολύ εκτιμά την προσπάθεια των μαθητών.

            Πόσα είναι τα ποσά που δαπανούν τα κράτη που προαναφέρετε για την Παιδεία; ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, οπότε μη συγκρίνετε ανόμοιες καταστάσεις. Αν δεν πιστεύετε, πηγαίνετε στην ιστοσελίδα της EUROSTAT, να σας σηκωθεί η τρίχα απ' αυτά που (δε) θα διαβάσετε για την οικονομική υποστήριξη της Παιδείας στην Ελλάδα

            Έχετε την απαίτηση ο Έλληνας εκπαιδευτικός να τρέχει "ξυπόλητος στ' αγκάθια" συναγωνιζόμενος τον ξένο, κατά προτίμηση Βορειοευρωπαίο, που "τρέχει με Φεράρι", και αν δεν τα καταφέρει, ω τι έκπληξη (!), τον κατηγορείτε από πάνω .

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ KOSTAS70 07/05/2013 00:27:27

            1) Αν τα 700 Ευρω δεν σας αρκουν τοτε δεν ειναι υποχρεωτικο να δουλεψετε στο Δημοσιο. Κατι τετοιο εκανα εγω . 2)Αν επισης η χωρα ειναι χρεοκωπημενη δεν εχετε δικαιωμα να ζητατε παρα πανω μισθο. 3) Ρωτησατε ποτε τους γονεις τι κοστιζει η δωρεαν εκπαιδευση ? Τα παιδια με 10 ετη περιπου σπουδων δεν μπορουν να παρουν ουτε ενα απλο διπλωμα Αγγλικων χωρις φροντιστηρια. 4) Γιατι δεν γραφετε το παρτυ των ιδιαιτερατζηδων καθηγητων του Δημοσιου? Μηπως δεν ειναι αληθεια? 5) Εδω τις χρυσες εποχες απεργουσατε και δεν λαβατε υπ οψη σας μαθητες και γονεις 6) Η παιδεια λογω της συντεχνιακης πολιτικης που ειχατε τοσα χρονια απαξιωθηκε πληρως με αποτελεσμα να ανθουν τα ιδιωτικα σχολεια. 7) Μη ξεχνατε οτι διαλεξατε ενα επαγγελμα που ειναι λειτουργημα παρ ολα αυτα εκβιαστικα δηλωνετε απεργια την πιο κρισιμη εποχη. Π.χ ο Στρατος να απεργει σε εποχη Πολεμου . Μπορει να εχετε καποια δικαιο αλλα αυτο χανεται με το στυλ του να πεθανουν αλλες ταξεις που δεν εχουν οθτε τα 700 τον μηνα για να παρετε εσεις καποιες αυξησεις την εποχη της πιο μεγαλης κρισης στην μεταπολεμικη Ελλαδα

          • KOSTAS70 avatar
            KOSTAS70 @ Ρεαλιστης 07/05/2013 12:17:55

            Επειδή άλλοι δυστυχούν, πρέπει να δυστυχήσουν όλοι. Εξίσωση προς τα κάτω. Πολύ μαρξιστικό!

            Με τη λογική "αν δε σου φτάνουν τα 700, παραιτήσου", ο μισθός μπορεί να γίνει και 500, και 200 και 50 Ευρώ. "Αν δε σ' αρέσει, παραιτήσου". Μήπως αυτός είναι ο στόχος, να γίνει όλη η Ελλάδα μια Μανωλάδα; Μήπως; Να υπάρχει "φτηνό κρέας" για τους "επιχειρηματίες"; Μήπως;

            Έκανες τις επιλογές σου. Αν δεν είσαι ευχαριστημένος μ' αυτές, μην ξεσπάς στους άλλους, αλλά να κατηγορείς μόνο τον εαυτό σου. Δεν είναι δυνατόν, για τη δική σου αυτοεπιβεβαίωση, να υποφέρω εγώ!

            Τα φροντιστήρια/ιδιαίτερα ΔΕΝ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. Ξέρω πολλά παιδιά που και ΑΕΙ πέρασαν και πτυχία ξ.γλ. πήραν ΧΩΡΙΣ "βοήθεια".

            Δώστε 2500 Ευρώ μισθό το μήνα, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ Σ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, και θα δεις αν θα κάνει κανένας ιδιαίτερα. Που θα τα βρείτε; Από τη ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ (άτιμη Λαγκάρντ!)

            Πότε έκαναν τελευταία φορά οι καθηγητές απεργία; Πριν από 23 χρόνια. Άρα ποιος είναι το θύμα; Η Πολιτεία ή οι εκπ/κοί; Εδώ και χρόνια, μας απαξιώνετε, για τους γνωστούς λόγους. Ξαφνικά τώρα, που ζόρισαν τα πράγματα, θυμηθήκατε ότι κάνουμε λειτούργημα και έχουμε σημαντικό ρόλο στην κοινωνία. ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!

            ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔ. ΕΚΠ/ΣΗΣ.

          • KOSTAS70 avatar
            KOSTAS70 @ Π. Ευθυμιάδης 04/05/2013 19:21:55

            Μια ερώτηση μόνο, έχει ήδη διατυπωθεί και από άλλους σχολιαστές και από εμένα παιλότερα αλλά ΠΟΤΕ δεν απαντήθηκε από τους υβριστές της Δημόσιας Εκπαίδευσης (ακόμα ελπίζω ότι κάποιος "γενναίος" θα βρεθεί ν' απαντήσει, με επιτυχία):
            ΑΝ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΨΟΓΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥΣ & ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ (ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ), ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ, κτλ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (για το πρεστίζ της οικογένειας) ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ;
            Πως εξηγείται αυτή η πραγματικότητα;

          • panas avatar
            panas @ KOSTAS70 04/05/2013 19:54:46

            Η αναζήτηση απάντησης σε τέτοιες ερωτήσεις απαιτεί σκέψεις που θα θέσει σε αμφισβήτηση ήδη διαμορφωμένες γνώμες - στερεότυπα για τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου. Δύσκολα ερωτήματα βάζετε και εσείς... :)

          • KOSTAS70 avatar
            KOSTAS70 @ panas 04/05/2013 20:40:50

            Λέτε να καταγγελθώ για ... επαγγελματική διαστροφή;

          • ΚΠ avatar
            ΚΠ @ KOSTAS70 08/05/2013 10:50:57

            Kostas70
            Έχετε απόλυτο δίκιο.
            Όχι 2.500 € τον μήνα,2.500€ την ώρα να σας δώσουν.
            Μήπως να το σκεφτούμε γιά 2.500 € το ...λεπτό;
            Στην πατρίδα μου λένε:
            Άϊντε-'αϊντεεεεεεεεεε

          • KOSTAS70 avatar
            KOSTAS70 @ ΚΠ 08/05/2013 14:56:00

            Μπορείς όσο θέλεις να βρίζεις. Ν' απαντήσεις μπορείς; Μπα...

        • ΚΠ avatar
          ΚΠ @ KOSTAS70 04/05/2013 21:49:56

          Αγαπητέ KOSTAS70
          Γιατί εκλαμβάνετε ως εμπάθεια και μίσος τις (δίκαιες ή άδικες) επισημάνσεις κάποιων;
          Κρίνετε και κατακεραυνώνετε τους πάντες και τα πάντα,εσείς όμως είστε υπεράνω κριτικής;
          Απαγορεύεται να σας κάνει κριτική κάποιος εσάς;
          Θα σας προέτρεπα όλους εσάς τους Δ.Υ. αντί να ...αλληλοσυγχαίρεστε να σταματήσετε να ρίχνετε το βάρος στον απέναντι,να κάνετε την αυτοκριτική σας και να προβληματιστείτε τι κάνετε λάθος και είναι τόσος κόσμος απέναντι σας.
          Καλή Ανάσταση και καλή φώτιση από τον Θεάνθρωπο προς όλους μας.

          • KOSTAS70 avatar
            KOSTAS70 @ ΚΠ 06/05/2013 11:30:15

            Οποιαδήποτε καλόπιστη κριτική είναι βάση συζήτησης. Η κακόπιστη όμως θ' απαντηθεί. Μάλλον άλλοι έχουν μάθει να κατηγορούν με ψέμματα και δεν αντέχουν την αλήθεια.
            Όσο, γιατί όσοι ΔΕΝ είναι ΔΥ βρίσκονται απέναντί τους, είναι πολύ απλή η απάντηση: ΦΘΟΝΟΣ λόγω ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ, παρόλο που κάποιοι από τους κατηγόρους μπορεί να έχουν πολλαπλάσια εισοδήματα. Ειδικά σήμερα που υπάρχουν τόσοι πολλοί άνεργοι, η αγαπημένη επιθυμία των Ελλήνων για "την κατσίκα του γείτονα" εκδηλώνεται στο μέγιστο βαθμό.

            Πραγματικά χρειαζόμαστε όλοι τη θεία φώτιση για να ξεπεράουμε τα προβλήματά μας.

            Χριστός Ανέστη.

          • ΚΠ avatar
            ΚΠ @ KOSTAS70 06/05/2013 15:03:03

            Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.
            Και γιά να έρθουμε στο θέμα μας,σαν πολύ υπεραπλουστευτική και επιδερμική δεν είναι η απάντηση σου;
            "Γιά όλα φταιν' οι άλλοι,εγώ τα κάνω όλα τέλεια".....
            Ίχνος αυτοκριτικής;
            Μα καθόλου ίχνος αυτοκριτικής;
            Και μήπως τελικά το μίσος και την εμπάθεια την έχετε εσείς έναντι των πραγματικά εργαζομένων;
            Γιατί ο Νίτσε έγραψε:
            "Ότι αναγνωρίζουμε στον εαυτό μας το καταλογίζουμε στους άλλους".

  19. Στριφτόμπολας avatar
    Στριφτόμπολας 03/05/2013 22:28:48

    Με 2 παιδιά στη Γ΄Λυκείου εντελώς μπερδεμένος. Τα λεφτά που έχω δώσει στα φροντιστήρια είναι μέρος του προβλήματος της Παιδείας και της εκπαίδευσης. Το πρόβλημα της Παιδείας και τα προβλήματα της εκπαίδευσης δεν είναι χτεσινά και μεγαλώνουν και κανείς δεν ασχολείται. Χρόνια τώρα.

    Δεν θέλω να γίνει απεργία μέσα στις εξετάσεις, για χάρη των παιδιών μου μα και αυτές οι εξετάσεις κι όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα είναι μέρος του προβλήματος, μέρος της παράνοιας που λέμε ως εκπαιδευτικό σύστημα με το οποίο επιτέλους φτάνουμε στο τέλος. (Τις τελευταίες μέρες δεν πατάει κανείς σχολείο, έχουν κρατήσεις τις απουσίες για το τέλος, τους πήρε η φιλόλογος στο σπίτι για να φέρουν φωτογραφίες).

    Αν προσθέσουμε τα λεφτά που πάνε για την εκπαίδευση και τα λεφτά που πάνε σε κάθε είδους φροντιστήρια (μέχρι αγγλικά) το ποσό πρέπει να είναι τρομακτικό για τα αποτελέσματα που έχουμε. Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι εξαιρετικά ακριβό και δεν είναι θέμα μονάδων, καθηγητών. Ένα καλό ιδιωτικό σχολείο δεν έχει εξωγήινους έχει ένα καλύτερο σύστημα οργάνωσης και διοίκησης των πόρων που διαθέτει: λειτουργεί. Οι ίδιοι ακριβώς άνθρωποι δεν θα έκαναν την διαφορά σ' ένα δημόσιο σχολείο.

    Οι τελευταίες αποφάσεις είναι ένα δείγμα της αδιαφορίας για την εκπαίδευση (αφού δεν αντιμετωπίζουν κανένα από τα προβλήματά της) και της κακοδιοίκησης-της , μόνο που πάνω σε αυτή την κακοδιοίκηση είναι στηριγμένη η λειτουργία της Ελλάδας. Αν ας πούμε κάναμε αύριο την εκπαίδευση να λειτουργεί τότε δεν θα χρειαζόμασταν τόσα φροντιστήρια (μέχρι αγγλικών, ένα lower τουλάχιστον θάπρεπε να το παίρνουν στο σχολείο ύστερα από τόσα χρόνια αγγλικών) και μιλάμε καταρχήν για χιλιάδες ανθρώπους που δεν χρειάζονται κι ένα αχ που θα ακουστεί μέχρι τους ιδιοκτήτες των οικημάτων που στεγάζονται τα κάθε είδους φροντιστήρια. Και μιλάμε για τους νόμιμους. Χώρια όσους κάνουνε κάθε είδους ιδιαίτερα. Είναι πάρα πολλοί αυτοί που έχουν συμφέρον να μην λειτουργεί το εκπαιδευτικό σύστημα, άλλοι βολεύονται και γι άλλους είναι όρος επιβίωσης και το ίδιο ακριβώς πράγμα βλέπω να συμβαίνει σ' ένα σωρό άλλους τομείς (χρειαζόμαστε όλα αυτά τα ακτινοδιαγνωστικά κέντρα ας πούμε;).

    Δεν έχω ιδέα τι θα ήταν καλύτερο να γίνει, δεν έχω μια έτοιμη πρόταση για το τι πρέπει να γίνει, άλλωστε φοβάμαι ΄οτι με τους περισσότερους διαφωνούμε για το ποιο είναι το πρόβλημα και ποιές θα είναι οι επιπτώσεις του αν λυθεί.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Στριφτόμπολας 03/05/2013 22:50:56

      Ακριβώς! Ολο το κατασκεύασμα είναι σαθρό. Κρεμίζεται και πονάει.
      Δεν μπορεί άλλο να κρατηθεί. Κι ο πόνος θάναι μεγάλος

    • panas avatar
      panas @ Στριφτόμπολας 03/05/2013 23:21:25

      Σωστές σκέψεις κύριε "Στριφτόμπολα". Σκέψεις που έχουν γίνει και από αρκετούς εκπαιδευτικούς που γνωρίζουν τα πράγματα εκ' των έσω. Μόνο που στον δημόσιο λόγο δεν ακούγονται ποτέ. Ούτε τα ΜΜΕ δεν έχουν ασχοληθεί διεξοδικά ποτέ με τα θέματα της παιδείας, αλλά ούτε και τα πολιτικά κόμματα. Η πολιτική εξουσία έχει τα παιδιά της σε ιδιωτικά σχολεία και γι' αυτό δεν νοιάζεται ιδιαίτερα για το δημόσιο σχολείο. Δεν έχει γνώση των πραγμάτων και οι ειδικοί σύμβουλοι που επεξεργάζονται τα στρατηγικά σχέδια είναι επίσης οι αδαείς του όποιου κομματικού σωλήνα.
      Μια παρατήρηση προς προβληματισμό: Γιατί σχεδόν όλοι οι μαθητές που πηγαίνουν σε ιδιωτικά σχολεία κάνουν παράλληλα και ιδιαίτερα για την απόκτηση του IB ή για τις πανελλήνιες εξετάσεις; Σκεφτείτε πως στην Γ' τάξη τα περισσότερα ιδιωτικά διδάσκουν παράνομα αποκλειστικά τα μαθήματα των πανελληνίων -κάτι που δεν επιτρέπεται στα δημόσια...- και πάλι δεν φτάνει ο χρόνος διδασκαλίας για τις απαιτήσεις των εξετάσεων και απαιτείται συμπληρωματική ατομική διδασκαλία...

      Αυτές οι εξετάσεις της παραπαιδείας πρέπει να καταργηθούν, γιατί παράγουν αμόρφωτους με ευνουχισμένη σκέψη πολίτες...

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ panas 07/05/2013 13:01:45

        Γιατί στην Ελλάδα υπάρχει η λανθασμένη άποψη ότι τα ιδιωτικά είναι καλύτερα από τα δημόσια. Προφανώς και θέλεις φροντιστήριο στο ιδιωτικό.

        Τα ιδιωτικά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Στα top στα οποία δεν μπαίνει όποιος και όποιος (δε λέω ονόματα, ξέρουμε όλοι τι εννοώ, μετρημένα είναι) και σκοπό έχουν να σου κάνουν γνωριμίες για μια καλή μετέπειτα πορεία.

        Μετά υπάρχουν τα υπόλοιπα (πλειοψηφία) τα οποία δε διαφέρουν από τα δημόσια. Κάποιες φορές είναι χειρότερα από τα δημόσια, ειδικά σε θέματα π.χ. ναρκωτικών. Εννοείται πώς τα πρότυπα δημόσια συνήθως τα πατάνε κάτω αυτά τα ιδιωτικά. Οπότε καταλήγει το "κορόιδο" γονέας να πληρώνει ΚΑΙ ιδιωτικό ΚΑΙ φροντιστήριο. Μεγάλη απάτη.

        Σας τα λέω αυτά γιατί πήγαινα σε ιδιωτικό και σε δημόσιο. Εξεπλάγην γιατί στο δημόσιο το επίπεδο των συμμαθητών μου ήταν καλύτερο και είχαμε καλύτερα αποτελέσματα στις πανελλήνιες.

  20. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 03/05/2013 22:28:53

    Κι αυτοί που καταστρέφονται ολοσχερώς, ψυχικά και φυσικά;
    Αυτοί που αναζητούν με διατριβή στα χέρια τους την τύχη τους ανά τον κόσμο;
    Κι αυτοί που με πτυχίο σερβίρουν καφέδες ολημερής κι ολονυχτίς;
    Κι αυτοί...κι αυτοί...

  21. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 03/05/2013 22:29:18

    Καλή Ανάσταση.

  22. panas avatar
    panas 03/05/2013 22:59:15

    Τους είδαμε τους "ανθρώπους". Στον εμφύλιο, στη χούντα και μετά είδαμε και τα "μορφωμένα" παιδιά της μεταπολίτευσης. Έλεος. Πλην λαμπρών εξαιρέσεων λίγοι ήταν και παλιά οι αποτελεσματικοί δάσκαλοι. Άσε που τότε υπήρχαν και αρκετοί ανεπαρκείς στο γνωστικό τους αντικείμενο...
    Αν και τότε δεν έβγαζε οι κοινωνία όλα τα απωθημένα της στους δασκάλους της...
    Πάντα μυθοποιούν τον καιρό της νέοτητας οι πιο γηραιοί...

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ panas 07/05/2013 12:49:11

      Το εντυπωσιακό είναι ότι αυτό γίνεται από την αρχαιότητα. Μέχρι και πάπυρος της αρχαίας Αιγύπτου έχει βρεθεί όπου οι γηραιότεροι κατηγορούν για οκνηρία τη νέα γενιά!

  23. roadrunner avatar
    roadrunner 03/05/2013 23:10:44

    Δυο ερωτήματα έκανα, δεν μου απαντήσατε σε κανένα.
    Eίτε δεν γνωρίζετε τα ζητήματα,
    είτε υπεκφεύγετε....

    • akenaton avatar
      akenaton @ roadrunner 04/05/2013 00:47:49

      Μάλλον εσείς δεν γνωρίζετε ανάγνωση, λυπάμαι.....

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ akenaton 04/05/2013 00:53:34

        To εκλαμβάνω ως χιούμορ ... λόγω αμηχανίας σας ... :-)

  24. ΚΠ avatar
    ΚΠ 03/05/2013 23:40:39

    "...ανεξαρτήτως θυμάτων...".

    Οι μάσκες έπεσαν και αποκαλύπτεται με δική τους ομολογία η άδίστακτη κυνικότητα τους στην διεκδίκηση των "κεκτημένων" τους.
    Πως να μην είναι μετά στην περιφρόνηση και στην απαξίωση της κοινωνίας;
    Και μην αρχίσετε πάλι το τετριμένο "και ποιός σε διόρισε εκπρόσωπο της κοινωνίας".....

  25. ΚΠ avatar
    ΚΠ 03/05/2013 23:56:15

    Αγαπητέ akenaton γιά μία ακόμη φορά είσαι στο κέντρο της ουσίας και έχεις τα συγχαρητήρια μου γιά το ευθύβολο της κρίσης σου.
    Όσο γιά τους εκπαιδευτικούς-Δ.Υ. δεν είμαι σίγουρος:
    Κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν την γενικότερη οργή της κοινωνίας απέναντι τους,ή όντως δεν την καταλαβαίνουν;
    Η κήρυξη απεργίας πάνω στις πανελλήνιες πάντως θα σημαίνει πως μπροστά στις συνδικαλιστικές επιδιώξεις τους είναι κυνικά αδίστακτοι.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΚΠ 04/05/2013 01:13:54

      Σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια...

  26. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 04/05/2013 00:21:52

    O kος Ευθυμιαδης και λιγα εγραψε. Δεν ανεφερε π.χ τα ιδιαιτερα που ολοι γνωριζουμε οτι μεγαλος αριθμος καθηγητων προσφερει . Και ολα αφορολογητα. Εγω μονο μια μικρη ιστορια θα γραψω. Σαν εθελοντης ελαβα μερος καποια χρονια στο προγραμμα Junior achievement. Προγραμμα που τρεχει πανευρωπαικα. Καποια στιγμη αναρωτηθηκα γιατι τα δημοσια λυκεια δεν μετεχουν παρα μονο τα ιδιωτικα. Η απαντηση που ελαβα ηταν οτι οι καθηγητες αρνηθηκαν διοτι δεν θα ειχαν κανενα οικονομικο οφελος. Ετσι λοιπον στην Αλβανια και στην Βουλγαρια ειδαμε οτι μετεχουν το 80% των σχολειων αλλα στην Ελλαδα σχεδον κανενα. Και η μονη υποχρεωση των καθηγητων ηταν να γινει σε ωρες διδακτικες το προγραμμα και μαλιστα καποιες ωρες απο το μαθημα της οικιακης οικονομιας. Ολα τα αλλα ηταν χορηγια του ΣΒΕ και των εθελοντων στελεχων μεγαλων επιχειρησεων. Αυτη ειναι λοιπον η αντιμετωπιση των καθηγητων στο διεθνες προγραμμα Επιχειρηματικοτητα των Νεων. Αυτα τα λιγα απο εναν που διοριστηκε *επετηριδα* αλλα αρνηθηκε τον διορισμο του στην Δευτεροβαθμια Εκπαιδευση. Καλο Πασχα και καλες 15ημερες διακοπες

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ Ρεαλιστης 06/05/2013 11:16:24

      "Junior Achievement: teaches young people about money management and how business works". Τι να σχολιάσει κανείς; Ευτυχώς, Σοφοκλή, εσύ πέθανες νωρίς.

      ΔΕΝ υπάρχει μάθημα οικιακής οικονομίας στο Λύκειο. Δεν μπορείτε να ενημερώνεστε τουλάχιστον προτού κατηγορήσετε; ΗΜΑΡΤΟΝ!

      Χορηγός ο ΣΕΒ. Χα Χα Χα, ποιοι να διδάξουν τα παιδιά, οι ... μπατίρηδες που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα (ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ); Καλύτερα να προσκαλέσουν να διδάξει τα παιδιά κανένας συνταξιούχος οικοδόμος του ΙΚΑ, πιο πλούσιος είναι. Έτσι δεν είναι;

  27. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 04/05/2013 01:30:47

    Επιθανάτιος ρόγχος της ΟΛΜΕ.
    Μη τους χορηγείτε ατροπίνη.Αφήστε τους να έχουν το τέλος που επιθυμούν.

  28. foros1 avatar
    foros1 04/05/2013 09:14:09

    εσεις γνωρίζετε εστω και ΕΝΑ κρατος στον κοσμο που οι εκπαιδευτικοι του ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ 40 ωρες την εβδομάδα;

  29. Petros Zitsiotis avatar
    Petros Zitsiotis 04/05/2013 09:25:16

    Το νομοσχέδιο της ΥΠΕΡΚΟΠΩΣΗΣ των καθηγητών είναι απαράδεκτο!!!
    Θα ήταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ΑΝ η αύξηση των 2 ωρών ΔΕΝ αφορούσε το σχολείο, αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τα ιδιαίτερα μαθήματα, γιατί αυτά ξεκουράζουν!!!
    Άλλωστε μία διδακτική ώρα καθηγητή είναι ίση με 3,5 κανονικές ώρες!!! Και επειδή του γιατρού π.χ. είναι ίση με 9 οι γιατροί πρέπει να δουλεύουν 45 λεπτά ημερησίως!!! Οι μηχανικοί΄1 ώρα και 15΄, οι υδραυλικοί στο δρόμο 4 ώρες κ.ο.κ.!!!!
    Ελλαδάρα μας εσύ........

  30. foros1 avatar
    foros1 04/05/2013 15:00:48

    ...επιπλεον "παριστανουν" τους καθηγητες αγραμματοι μηχανικοι του πολυτεχνιου, γιατροι, νομικοί, οικονομολογοι, ανθρωποι με μεταπτυχιακα και διδακτορικα!
    και ολοι οι παραπανω με υποχρεωτικες παιδαγωγικες σπουδες στην ΣΕΛΕΤΕ.
    οσο για το "διδασκει το ιδιο αντικειμενο", δειχνει ποσο απεχει η επιστημονικη σου επαρκεια σε σχεση με την συγχρονες απαιτησεις διδασκαλιας θετικων και τεχνικων μαθηματων...

    • foros1 avatar
      foros1 @ foros1 04/05/2013 15:52:12

      συγχνωμη, ...επιστημονικη ΤΟΥΣ....
      (ο δαιμων του πληκτρολογιου)

      • foros1 avatar
        foros1 @ foros1 04/05/2013 17:13:31

        ...συγνωμη!!!
        μαλλον το πληκτρολογιο επαναστατησε...
        ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

        • Π. Ευθυμιάδης avatar
          Π. Ευθυμιάδης @ foros1 05/05/2013 01:22:51

          Πολυτεχνείου μήπως; Μάλλον δεν φταίει το πληκτρολόγιο αλλά συμβαίνει κάτι από αυτά που περιγράφω....

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ foros1 04/05/2013 19:14:43

      Αγράμματοι, όλοι αγράμματοι...

  31. aris.k. avatar
    aris.k. 04/05/2013 18:54:21

    Να με συγχωρείτε για την παρέμβαση,αλλά ,έξω από την αξιολόγηση που κατ'εμέ κρίνεται απαραίτητη,υπάρχει και ένας άλλος παράγοντας.Αυτός είναι η δυνατότητα εύρεσης καναλιών επικοινωνίας μεταξύ διδάσκοντος και διδασκομένου (χωρίς ο διδάσκων να το παίζει μαθητοπατέρας),καθώς και ο σεβασμός προς τον μαθητή.

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ aris.k. 04/05/2013 20:10:01

      Ο σεβασμός του μαθητή προς τον διδάσκοντα μάλλον κρίνεται περιττός !!!!!

  32. aris.k. avatar
    aris.k. 06/05/2013 23:31:44

    Αγαπητέ Αλέξανδρε.
    Τουλάχιστον μέχρι και το 2000,που αποχώρησα από την Εκπαίδευση,στην περίπτωση που ίσχυαν οι συνθήκες,που προανέφερα,ο σεβασμός προς τον διδάσκοντα ήταν 99% δεδομένος.

  33. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 08/05/2013 01:45:52

    @KOSTAS70. a. Μήπως;

    Έκανες τις επιλογές σου. Αν δεν είσαι ευχαριστημένος μ’ αυτές, μην ξεσπάς στους άλλους, αλλά να κατηγορείς μόνο τον εαυτό σου. Δεν είναι δυνατόν, για τη δική σου αυτοεπιβεβαίωση, να υποφέρω εγώ! ///////
    Εκανα τις επιλογες μου οταν μου ηρθε ο διορισμος λογω επετηριδας και τον αρνηθηκα διοτι καταλαβα οτι οι μισθοι ηταν χαμηλοι και ηταν αδυνατον να βελτιωσω την ζωη μου σαν καθηγητης. Ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος με την καριερα μου. Ειμαι δυσαρεστημενος ομως , οταν βλεπω οι οτι οι φοροι μου πηγαινουν στις συντεχνιες και εξαφανιζονται σε επιδοματα κλπ καποιων ΔΥ, σε εφαπαξ και σε συνταξεις μαιμου ενω θα επρεπε να επενδυονται στο μελλον των νεων .
    2)Με τη λογική “αν δε σου φτάνουν τα 700, παραιτήσου”, ο μισθός μπορεί να γίνει και 500, και 200 και 50 Ευρώ. “Αν δε σ’ αρέσει, παραιτήσου”. Μήπως αυτός είναι ο στόχος, να γίνει όλη η Ελλάδα μια Μανωλάδα; Μήπως; Να υπάρχει “φτηνό κρέας” για τους “επιχειρηματίες”; Μήπως;//////

    Δυστυχως ετσι ειναι. Αν ο εργοδοτης εχει να πληρωσει ας ειχατε μισθο και 10000 αν ομως δεν εχει και δανειζεται, τοτε και τα 700 καλα ειναι γιατι υπαρχουν παρα πολλοι που δεν εχουν ουτε 100 με πολυ περισσοτερα προσοντα απο τον μεσο Καθηγητη. Οσον αφορα τα αλλα ας δουμε τον εαυτον μας στον καθρεπτη. Μια αυτοκριτικη δεν εβλαψε κανεναν. Σεναρια συνωμοσιων ειναι αυτα που γραφετε περι κακου εργοδοτη . Ουτε ο Εργοδοτης ευθυνεται ουτε η κακια Μερκελ ουτε κανενας. Το κεφαλι μας ευθυνεται για εκει που φτασαμε. Κακοι εργοδοτες υπαρχουν οπως υπαρχουν και κακοι καθηγητες και κακοι ιατροι κλπ.

    3) Τα φροντιστήρια/ιδιαίτερα ΔΕΝ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. Ξέρω πολλά παιδιά που και ΑΕΙ πέρασαν και πτυχία ξ.γλ. πήραν ΧΩΡΙΣ “βοήθεια”.//////

    Μαλλον μιλατε για καποιες εξαιρεσεις γιατι η παραπαιδεια βασιλευει εδω και παρα πολλα χρονια. Εκτος αν δεν παραδεχεστε αυτο που ολοι οι Ελληνες γνωριζουν πολυ καλα και πληρωνουν απιστευτα υψηλα ποσα ετησιως χωρις καμια αποδειξη , χωρις δελτιο παροχης και φυσικα χωρις να πληρωνουν φορους . Επειδη αναφερθηκαμε στην Γερμανια παραπανω, οι καθηγητες εχουν υποχρεωτικη απασχοληση στο σχολειο σε οκταωρη βαση και οχι 2 η 3 ωρες μαθημα . Επισης η εννοια του ιδιαιτερου δεν υφισταται οπως επισης ουτε το φροντιστηριο εκτος σχολειου. Οι δε μισθοι δεν ειναι τοσο καλοι οσο αναφερονται παραπανω. Εχουν δε συνεχεις αξιολογησεις τοσο απο το υπουργειο οσο και απο την τοπικη αυτοδιοικηση.
    4) Ποιοτητα Ιδ. Εκ. Η απαντηση ειναι οτι υπαρχουν ιδιωτικα σχολεια που ειναι προτυπα. Υπαρχουν και ιδιωτικα σχολεια που δεν ειναι καλα. Το επιπεδο στα καλα ιδιωτικα ειναι η μερα με την νυχτα αν τα συγκρινουμε με τα Δημοσια σχολεια. Και εκει οι καθηγητες εχουν αλλες συνθηκες εργασιας απο τις δικες σας στο δημοσιο. Αλλη ασφαλιση και καμια μονιμοτητα. Το εργο τους ομως ειναι πολυ καλο. Την ευθυνη ομως του να υπαρχουν τοσα ιδιωτικα σχολεια εσεις την εχετε σαν κλαδος. Γιατι εσεις ριξατε το επιπεδο των σπουδων, γιατι ο γονιος ποτε δεν γνωριζει τι ωρα το παιδι του λογω απεργιας , καταληψης , συνελευσεων κλπ θα επιστρεψει σπιτι. Υπαρχουν οικογενειες που εργαζονται εως τις 5 και τις 6 αν γνωριζετε αυτη την κατηγορια των θυματων εργαζομενων που η ζωη τους εξαρταται απο την διαθεση των συντεχνιων των ΔΕΚΟ , των ΜΜΜ και καποιων αλλων δημοσιων υπαλληλων. Δυστυχως κε KOSTAS70 για πολλους Ελληνες το ιδιωτικο ειναι μονοδρομος . Δεν μπορουν να κανουν διαφορετικα. Οπως και οι σπουδες στο εξωτερικο για πολλους ειναι μονοδρομος. Γιατι δυστυχως στην Ελλαδα το να σπουδασεις σε μια αλλη πολη απο αυτη της μονιμης κατοικιας σου εχει υψηλο κοστος και κανενας δεν γνωριζει ποσες αποχες θα ακολουθησουν και ποτε καποιος θα παρει το πτυχιο του. Ας μην μιλησουμε βεβαια για την υποβαθμιση των Ελ. Πανεπιστημιων η την χαμηλη ποιοτητα των περισσοτερων Ιδρ, Ανωτερης εκπαιδευσης . Τελος αν το συστημα σε υποχρεωνει να πληρωνεις απο το δημοτικο ιδιαιτερα ξεννων γλωσσων και απο το Γυμνασιο ιδιαιτερα σε Ελληνικα, Μαθηματικα και αργοτερα ιδιαιτερα σε μαθηματα κατευθυνσης τοτε η διαφορα μεταξυ Ιδωτικου και Δημοσιου οσον αφορα το κοστος περιοριζεται αρκετα και αν οι γονεις μπορουν να ανταποκριθουν ακολουθουν την πιο ασφαλη οδο για τα παιδια τους.

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ Ρεαλιστης 08/05/2013 15:43:08

      1) "Τα χρήματά μου να επενδύονται στο μέλλον των νέων" , δηλαδή το μέλλον των νέων ΔΕΝ περιλαμβάνει τη μόρφωση. ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΜΑΝΩΛΑΔΑ!!! (Το καταλάβαμε, λες να μην το καταλάβαμε).

      2) ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ; (ΑΤΙΜΗ ΛΑΓΚΑΡΝΤ, χαλάς την πιάτσα και τα παραμύθια που μας σερβίρουν). Αν πιάσει το Κράτος τη φοροδιαφυγή , δηλαδή να πληρώσουν επιτέλους ό,τι τους αναλογεί και οι ... καημένοι οι "επιχειρηματίες" (τρομάρα τους), τότε πολλά από τα μέτρα της τελευταίας τριετίας ΑΜΕΣΑ μπορούν ν' αναιρεθούν.

      3) "Η παραπαιδεια βασιλευει εδω και παρα πολλα χρονια". Πόσοι καθηγητές, που κάνουν ιδιαίτερα, έχουν παραπεμφθεί στη δικαιοσύνη; Δε σου κάνει εντύπωση ότι αυτό το "Διαρκές Έγκλημα" είναι γνωστό σ' όλους αλλά δεν υπάρχουν νομικές συνέπειες; Γιατί; Γιατί ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ, ΝΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ, ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ, ΠΡΟΤΙΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

      "στην Γερμανια, οι καθηγητες εχουν υποχρεωτικη απασχοληση στο σχολειο σε οκταωρη βαση και οχι 2 η 3 ωρες μαθημα"
      Απασχόληση, μπορεί, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΚΤΑΩΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ. Νομίζεις ότι καθόμαστε 4-5 ώρες μόνο στο σχολείο (και όχι φυσικά 2-3); Ποιος κάνει τη γραμματειακή δουλειά; Καταγραφή απουσιών, ενημέρωση γονέων; Εργαστηριακή προετοιμασία; Με πόσα από τα παραπάνω ασχολείται ο καθηγητής στη Γερμανία; Δεν υπάρχει ειδική γραμματειακή υποστήριξη;

      "δεν υφισταται το φροντιστηριο εκτος σχολειου". Απάντησα παραπάνω. 'Οταν κόπηκαν οι επιδοτήσεις από ΕΕ, το Κράτος ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ την ενισχυτική διδασκαλία (ΔΩΡΕΑΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ). Τα παιδιά και φέτος το ζητούσαν, τους το υποσχέθηκαν, ΔΕΝ το πραγματοποίησαν. Γιατί άραγε;

      "Οι δε μισθοι δεν ειναι τοσο καλοι οσο αναφερονται παραπανω. Εχουν δε συνεχεις αξιολογησεις τοσο απο το υπουργειο οσο και απο την τοπικη αυτοδιοικηση". ΠΟΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ; Δεν απαντάς. Μέσος μισθός περίπου 2,7 χιλ. το μήνα, καθαρά (!!!!) . 8,5-9% επί του ΑΕΠ οι δαπάνες για την Παιδεία. Τι να συγκρίνουμε τώρα;
      Ας γίνουν όσες αξιολογήσεις, με όσα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, θέλεις.

      4) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ:
      ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ... ΚΑΛΑ (ΩΠΑ !!! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;) ΚΑΝΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ; ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ... "ΑΡΙΣΤΟΙ" ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ (;;;;) ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ; ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; ΓΙΑΤΙ;

      ΘΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΝΑ ΡΩΤΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ, ΑΥΤΟ, ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ KOSTAS70 09/05/2013 02:30:48

        1) To μελλον των νεων περιλαμβανει την γνωση την πραγματικη και οχι την κονσερβα που τους πουλατε μισογεματη για να γεμισει αυτο που λειπει με ιδιαιτερα.
        2) Η φοροδιαφυγη ειναι τεραστια . Ενα μερος αυτης ειναι και τα εισοδηματα που προερχονται απο δεκαδες εκ. ωρες ιδιαιτερα το ετος. Ενα μερος ειναι απο τους 40χιλ επιτηδευματιες (εστιατ. μπαρ. καφετεριες. κεντρα αισθ. κλπ ) που δηλωνουν περιπου 7 χιλ. ευρω τεκμαρτο εισοδημα ετησιως συμφωνα με το Υπ. Οικονομικων.Μη αναφερεστε λοιπον μονο σε καποιους που εχουν επιχειρησεις. Η απαξιωση οσων δεν ειμαστε ικανοι να κανουμε και να πετυχουμε ειναι μια απο τις κατερες της φυλης μας. Η λιστα στην οποιν αναφερεστε περιεχει ονοματα που με 100% νομιμοτητα εβγαλαν τα λεφτα τους στο εξωτερικο αλλα περιεχει και ονοματα που πρεπει να γινει ερευνα παραπανω. Αναφερθηκατε σε μια λιστα και στοχοποιησατε τα ονοματα χωρις να γνωριζετε πολλα .
        3) Οι μισθοι που αναφερεστε στην Γερμανια ειναι μεικτα με 43 % κρατησεις. Η δε απασχοληση ειναι 8 ωρες και πολλες φορες δεχονται απογευματα τους γονεις κατι που δεν γινεται στην Ελλαδα.
        4) Οσον αφορα τα ιδιαιτερα πολλοι εγραψαν παραπανω οτι γινεται καταχρηση. Αλλα στα ιδιωτικα τουλαχιστον ενα lower θα το παρει το παιδι χωρις ιδιαιτερα. Και το επιπεδο μορφωσης ειναι πολυ καλλιτερο απο αυτο του δημοσιου. Και ας μην εχει την ασφαλεια ο Καθηγητης του ιδιωτικου που εσεις εχετε. Δυστυχως θελετε υψηλους μισθους απο ενα χρεοκοπημενο κρατος , προσφεροντας τα λιγοτερα δυνατα. Και μαλιστα κατηγορητε αφηρημενα επιχειρηματιες , ιδιωτικους υπαλληλους και οσους δεν συμφωνουν με την συντεχνια σας . Τελος οσον αφορα την Μανωλαδα , αυτη ειναι το παραδειγμα της Ελληνικης κοινωνιας. Δουλεμποροι εκπαιδευμενοι απο εσας τους καθηγητες και παιδια γονεων που παντα πρωτα κοιταζαν τον εαυτον τους παρα το κοινωνικο συνολο. Οι εκλογες στην Ηλεια εδωσαν στην ΝΔ 31%, περιπου 28% στον ΣΥΡΙΖΑ 16% στο Πασοκ και 7 % στην ΧΑ. Αυτο σημαινει οτι ολοι αγαπητε μου ηταν στο κολπο με σκοπο το κερδος μεσω της εκμεταλευσης μεταναστων. Πρεπει λοιπον να καταλαβετε οτι δεν μπορειτε να εκβιαζετε εναν λαο, παιδια που ετοιμαζονται για εξετασεις για να αυξησετε τον μισθο σας. ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ. Αν θελετε δικαιοσυνη θα μπορουσατε να ζητησετε απο το κρατος καλλιτερη ισοκατανομη των πορων. Να εχετε εσεις καλλιτερο μισθο απο τον οδηγο των ΜΜΜ η του Μετρο. Στην Γερμανια ο οδηγος ενος αστικου λεωφορειου με 60 ωρες την εβδομαδα , με νυχτερινα και αργιες εισπραττει μεικτα 1950 Ευρω. Στην Ελλαδα της κρισης και των μνημονιων ο οδηγος μετα τις περικοπες εισπραττει τα διπλασια . Το ιδιο και οι προνομιουχοι των ΔΕΚΟ . Συνεπως καλο θα ηταν να κοιταξετε τους συνδικαλιστες σας που μας εφεραν σε αυτο το χαλι. Γιατι η κριση ξεκινησε σαν ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ .

        • KOSTAS70 avatar
          KOSTAS70 @ Ρεαλιστης 09/05/2013 16:51:03

          1) Η "κονσέρβα" είναι "συσκευασμένη" από το Υπουργείο και ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ γι' αυτήν (νομίζετε πρώτη φορά ακούμε, και όχι μόνο για οικονομικά, το "αν δε σ' αρέσει, παραιτήσου"). Λάθος άτομα στοχεύετε.

          2) Δε μίλησα για τη λίστα Λαγκάρντ, αλλά για την ίδια την Λαγκάρντ που μόλις πριν μερικές μέρες είπε ότι "τρία χρόνια τώρα, δεν έγινε σχεδόν τίποτα στην Ελλάδα σχετικά με τη φοροδιαφυγή". Μέχρι και το ΔΝΤ αγανάκτησε!

          3) Το ποσό που γράφω είναι τα καθαρά, τα μικτά είνα κοντά στα 4 χιλ (!). Οκτάωρη απασχόληση δε σημαίνει, επαναλαμβάνω, 8 ώρες στην τάξη, όπως κάποια σαΐνια ζητάνε να γίνει στην Ελλάδα. Και εμείς δεχόμαστε, κάποιες φορές, απόγευμα τους γονείς. Το τραγικό είναι ότι ΔΕΝ έρχονται, ή τουλάχιστον δεν έρχονται αυτοί που θα έπρεπε να έρθουν. Εδώ φτάσαμε να παρακαλάμε (!) κάποιους να έρθουν να δικαιολογήσουν απουσίες για να μη χάσουν τα παιδιά τους τη χρονιά.

          4) Δημιούργημα των καθηγητών η Μανωλάδα;;;; Τι να σχολιάσω!

          Έχω δουλέψει κάποια χρόνια στον ΙΤ, ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΩΡΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑ, ΑΜΙΣΘΙ ("αν δε σ' αρέσει, παραιτήσου" - αυτό έκανα και δεν έχασα!!!) και ξέρω πολύ, μα πολύ καλά τι συμβαίνει. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι έλληνες επιχειρηματίες είναι "άστα να πάνε", σ' όλα τα επίπεδα.

          ΕΞΑΚΟΛΟΘΩ ΝΑ ΘΕΤΩ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:

          ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΝΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ; ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ “ΑΡΙΣΤΟΙ” ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΔΥ; ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ. ΓΙΑΤΙ;

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ KOSTAS70 10/05/2013 13:06:27

            σεβαστος ο διαλογος και σεβαστες ολες οι αποψεις. Στα ιδιωτικα που αναφερεστε ισχυει οτι και στα Δημοσια. Καποιοι καθηγητες κανουν ιδιαιτερα στους μαθητες τους και καποιοι οχι. Αλλα μη συγκρινετε τους μεν με τους δε, διοτι αυτοι δεν εχουν ουτε μονιμοτητα ουτε αλλα προνομια που εσεις εχετε στο δημοσιο. Η Μανωλαδα δεν ειναι δημιουργημα των καθηγητων, εσεις ανφερθηκατε και μου δωσατε την ευκαιρια να αναφερω και εγω οτι η Μανωλαδα ειναι φαινομενο της Νεοελληνικης κοινωνιας. Που ολοι γνωριζουν αλλα μπρος το κερδος καταπατουν καθε ατομικη, εργατικη ελευθερια. Τελος οι Ελληνες επιχειρηματιες ειναι αρκετα καλοι (παντα βεβαια υπαρχουν οι εξαιρεσεις) αλλα λαβετε υπ οψη σας οτι ολοι τους πολεμουν και οτι εχει υπαρχει ενα μισος θολο εναντι ολων που εχουν κατι παραπανω. Και σε αυτο οι Ελληνες Πολιτικοι ιδιως της λεγομενης Αριστερας και του τ. ΠΑΣΟΚ εχουν συμβαλλει να δημιουργηθει ενα χασμα .

  34. Νεστωρίδης avatar
    Νεστωρίδης 08/05/2013 08:50:21

    Εύστοχο το άρθρο του akenaton
    Έχουμε αγανακτήσει με την μοχθηρία, της παρακρατικής συνδικαλιστικής συμμορίας που λυμαίνεται την παιδεία στην χώρα μας.
    α) η παρακρατική ομαδούλα συμφερόντων ΟΛΜΕ έχει ξεχάσει ότι υπηρετεί την παιδεία και όχι κόμματα, εδώ και χρόνια. ΔΕΝ γνωρίζουν ότι είναι δημόσιοι λειτουργοί επειδή λόγω λειτουργικού αναλφαβητισμού ΔΕΝ γνωρίζουν τι σημαίνει.
    β)Η ύπαρξη παραπαιδείας αποδεικνύει την αποτυχία του δημόσιου συστήματος εκπαίδευσης, ενώ η συμμετοχή διορισμένων καθηγητών σε αυτήν την απόλυτη διαφθορά τους.
    γ)Ο αριθμός των εκπαιδευτικών είναι πολύ υψηλός για τον αριθμό των μαθητών που διαθέτουμε (δεν θέλω να ακούσω τις αστείες δικαιολογίες περί νησιών)
    δ) Οι λεγόμενοι εκπαιδευτικοί ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ για την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχουν. Δεν έχουν απεργήσει ποτέ για την κακοποίηση της Ελληνικής γλώσσας και ιστορίας από τους πολιτικούς (και κάποιους μισθοφόρους ξένων που παριστάνουν τους καθηγητές πανεπιστημίων).
    ε) Παροτρύνουν και ενισχύουν την εφηβική παραβατικότητα με την διάλυση της λειτουργίας των σχολείων απο τις καταλήψεις και τις συνεχείς απεργείες.
    στ) Εγκληματούν σε βάρος της χώρας γιατί χρησιμοποιούν την αμάθεια των νέων για να τους οδηγήσουν στα κομματικά μαντριά (τι δουλειά έχουν τα κόμματα στα σχολεία;)
    ζ) Η καλή εκπαίδευση ΔΕΝ είναι συνάρτηση του μισθού των εκπαιδευτικών. Αν ήταν θα έπρεπε να είχαν αξιολογηθεί όλοι με κριτήριο τα αποτελέσματα της εργασίας τους (και τα προσόντα τους).
    η) Το χρεοκοπημένο κράτος μας ΔΕΝ διαθέτει χρήματα για μισθούς Γερμανίας, αυτό έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να το γνωρίζουν και να το διδάσκουν στα παιδιά
    θ) Υπάρχουν 5000 ¨εκπαιδευτικοί¨ που έχουν οι ίδιοι δήλωσαν τρελοί, και οι οποίοι έπρεπε να είχαν απολυθεί
    ι) Από το ένα εκατομμύριο υπαλλήλων του δημοσίου και ευρύτερου δημοσίου τομέα υπάρχουν πολλοί που θα ήθελαν να βοηθήσουν στην εκπαιδευτική διαδικασία (επιτηρήσεις κλπ), πάντα με αξιολόγηση
    ια) Στην ανεργία υπάρχουν χιλιάδες νέοι με προσόντα και ενδεχομένως όρεξη για εργασία που ευχαρίστως θα εργαζόντουσαν στα σχολεία, πάντα με αξιολόγηση και χωρίς μονιμότητα.

    Τελικά την Πέμπτη είναι μεγάλη ευκαιρία αν κάνουν απεργία στις εξετάσεις (άλλο θέμα αν πρέπει να γίνονται απο τις ίδιες τις σχολές) να γίνει επιστράτευση και ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ για να αρχίσουμε επιτέλους απο την παιδεία να οργανωνόμαστε σαν κράτος.




    β) εύχομαι να κάνουν

  35. alexia avatar
    alexia 08/05/2013 17:11:23

    Μην τσακώνεστε .Προτείνω κάτι πολύ απλό που ικανοποιεί όλους.Γονείς ,μαθητές,καθηγητές και Υπουργείο.
    Δεν αυξάνεται ούτε βέβαια μειώνεται το ωράριο των καθηγητών ,αλλά μειώνονται οι σχολικές ώρες από 35 την εβδομάδα σε 30.
    1. οι μαθητές κάθονται λιγότερες ώρες στο σχολείο ,άρα έχουν περισσότερο χρόνο για διάβασμα-ψυχαγωγία -εξωσχολικά μαθήματα που έτσι και αλλιώς κάνουν .
    2.Οι γονείς επίσης αισθάνονται ότι τα παιδιά τους πιέζονται λιγότερο.
    3.Το Υπουργείο εξοικονομεί καθηγητές και δεν χρειάζεται να διορίσει άλλους
    4.Οι καθηγητές θα έχουν εξάωρα αντί για επτάωρα κάθε μέρα,ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. 16-21.

    ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ,ΜΙΑ ΩΡΑ
    ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,ΜΙΑ ΩΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Η ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΩΣΗ .ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ.

  36. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ avatar
    ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ 09/05/2013 12:56:37

    "ΚΥΡΙΕ" Akenaton ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ!!! ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΓΕΣ! ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ; ΔΙΟΤΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ 800 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ; ΕΕΕΕ; ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!!! ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ 09/05/2013 23:59:04

      Καταλαβαίνω το μένος σας, δεν αποδέχομαι όμως το ύφος σας. Λυπάμαι δε, αν τυχαίνει να είστε κι εκπαιδευτικός. Εκείνο που είπα δεν είναι να "βγάλουν τον σκασμό" που λέτε, αλλά, "να μην εκβιάζουν με όμηρους τους μαθητές τους που δεν φταίνε σε τίποτε". Απεργήστε ΜΕΤΑ τις Πανελλήνιες. ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ αν θέλετε. Καταλάβατε; Αν δεν καταλάβατε, θα καταλάβετε ίσως αν το επιχειρήσετε. The hard way που λένε και στο χωριό μου.

      • fe avatar
        fe @ akenaton 10/05/2013 00:07:12

        Στο δικο μου χωριο λενε "οτι κανει η γιδα στο πουρναρι το παθαινει στο τομαρι".

  37. roadrunner avatar
    roadrunner 10/05/2013 00:36:00

    !!!!

  38. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ avatar
    ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ 10/05/2013 13:06:03

    "Λυπάμαι δε, αν τυχαίνει να είστε κι εκπαιδευτικός"!!!! "ΚΥΡΙΕ" akenaton ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ή ΟΧΙ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ!!!! ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ!!!! ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!!!! ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ Ο ΠΛΕΟΝ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΚΥΡΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ!!!! ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ!!!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ 10/05/2013 13:21:18

      Φυσικά και δεν θα κρίνω εγώ αν είστε καλός εκπαιδευτικός. Εγώ μια κομματική μαριονέτα, εσείς σπουδαγμένος καθηγητής, που να σας φτάσω.. Όσο περισσότεροι εκπαιδευτικοί σαν εσάς σχολιάζουν, τόσο πιο ανάγλυφα σχηματοποιείται μια από τις αιτίες κακοδαιμονίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος, αυτή που αφορά την ανθρώπινη πλέον ποιότητα των ίδιων των εκπαιδευτικών. Δεν θα απαντήσω στο ίδιο ύφος, επειδή σέβομαι τους συνσχολιαστές και την ιστοσελίδα.

  39. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ avatar
    ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ 10/05/2013 14:00:45

    !!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.