09/02/2010 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η φτώχεια τρώει τον παρά και το μεγάλο ψάρι το μικρό

Η φτώχεια τρώει τον παρά και φέρνει και πολλές γκρίνιες ακόμη και σε εταιρείες που θεωρούνται μεγάλες στον κλάδο τους. Μια γνωστή εταιρεία οδικής βοήθειας για παράδειγμα με έναν εξαιρετικά παραπλανητικό τρόπο προώθησης των προϊόντων της προσπαθεί να «τσιμπήσει» κόσμο. Λέει λοιπόν ευθέως στον πελάτη ότι θα κλείσουν όλες οι άλλες εταιρείες και θα μείνουν μόνο οι τρεις μεγάλες οπότε καλό είναι να σπάσουν τα συμβόλαιά τους και να πάνε σε αυτήν, αφού στις μικρές εταιρείες είναι σαν ανασφάλιστοι.

Πρόκειται για πολύ σκοτεινή υπόθεση και προσπάθεια των μεγάλων του κλάδου της οδικής ασφάλειας να πετάξουν έξω τους μικρούς με τα φθηνά συμβόλαια και να γίνουν αυτοί μονοπώλιο.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ως συνήθως κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και αφήνει την ασυδοσία να είναι κυρίαρχο στοιχείο στην αγορά.

Έτσι, όμως, χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ. και μοτοσικλετών πέφτουν θύματα μιας καλά στημένης διαφημιστικής απάτης η οποία έχει στόχο να καταστρέψει τους μικρούς για να αλωνίζουν οι μεγάλοι. Όσο για την κυβέρνηση, αυτή κι αν κοιμάται. Εκτός αν αφήνει την αγορά να λειτουργήσει με τους δικούς της κανόνες, δηλαδή το μεγάλο ψάρι να φάει το μικρό.

Να υπενθυμίσουμε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση προωθούσε ρύθμιση που έλεγε ότι οι μικρές εταιρείες οδικής βοήθειας μπορούν να συνεργάζονται με έναν μόνο μεγάλο του κλάδου. Επρόκειτο για φωτογραφική ρύθμιση που δεν πέρασε τελικά και οι μικροί μπορούν να συνεργάζονται με τρεις εταιρείες, δίνοντάς του τη δυνατότητα να επιβιώσουν και να προσφέρουν φθηνές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. yannidakis avatar
    yannidakis 09/02/2010 10:24:39

    υποθετω πως εχουμε ελευθερια και ο καθενας μπορει να διαφημιζεται και μαλιστα με επιθετικη αρνητικη διαφημιση.
    Ελπιζω οι "μικρες" εταιρειες να εχουν προνοησει να επικοινωνησουν με τους πελατες τους ωστε να τους καθυσηχασουν. Αυτο σημαινει σωστη αμυνα. Και αυτο θα εκανε ενας εξυπνος manager :[

    • che avatar
      che @ yannidakis 09/02/2010 11:17:01

      Με τη δικιά σου λογική λοιπόν ελευθερία είναι να βγεί και ή τράπεζα 'Α' και να λέει οτι η τραπεζα 'Β' πτωχεύει οπου νάναι οπότε πάρτε τα λεφτά σας.

      Οχι φίλε μου, και οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν κεφάλαια για τον ίδιο λογο που έχουν οι τράπεζες και πρέπει να ελένχονται απο τις εποπτικές αρχές ανελλοιπώς.

      Αν οι αρχές θεωρούν οτι η συγκεκριμένη εταιρία δεν έχει κεφαλιακή επάρκεια να το κλείσουν το μαγαζί εδώ και τώρα καλύπτωντας τους ασφαλισμένους μεχρι να αλλάξουν εταιρεία. Πρέπει να αποσυρθεί η διαφήμιση και να επιβληθεί προστιμο στην ασφαλιστική αλλά και την διαφημιστικη εταιρεία.

      Μας λένε βαλκάνιους δε χρειαζεται να είμαστε κιολας.

    • anonymous avatar
      anonymous @ yannidakis 09/02/2010 12:35:21

      Όχι ακριβώς. Αυτές οι πρακτικές είναι παράνομες και συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό. Παραπλανητική διαφήμιση και δυσφήμιση εταιριών δεν επιτρέπονται. Η δυσφήμιση εταιριών είναι δε και αξιόποινη πράξη.

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/02/2010 10:40:39

    Να λάβουμε υπόψη και το πανευρωπαϊκό δίκτυο εταιρειών οδικής βοήθειας όπου ουσιαστικά δρουν δύο μεγάλες εταιρείες με πολύ διευρυμένες υπηρεσίες.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/02/2010 10:50:30

    Πώς γίνεται αυτή η "προώθηση"; Με απευθείας επικοινωνία στους πελάτες των "μικρών" εταιρειών; Και ποια εταιρεία από τις τρεις μεγάλες την κάνει, ώστε να ξέρουμε -αν είναι να πάμε σε μία από τις τρεις- ποια ΔΕΝ θα προτιμήσουμε;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.