#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/04/2013 08:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η τρόικα σταματά τις επισκέψεις-ελέγχους στην Ελλάδα!



Η φήμη που κυκλοφορούσε όλο το Σαββατοκύριακο στα δημοσιογραφικά γραφεία επιβεβαιώθηκε από τα πιο επίσημα χείλη αργά το βράδυ της Κυριακής.

Ο Τόμσεν και η παρέα του δεν θα  έλθουν ξανά στη χώρα μας. Το πρόγραμμα εκτελείται παρά τις δυσκολίες και τα όποια θέματα καθυστερήσεων θα επιλύονται από την  Task Force.

Οι δόσεις θα απελευθερώνονται, αν και εφόσον η ελληνική πλευρά έχει υλοποιήσει τα προαπαιτούμενα και το αποδεικνύει. Ο σχετικός έλεγχος μπορεί να γίνεται εκ του μακρόθεν.

Η απόφαση αυτή κρίθηκε επιβεβλημένη και αποτελεί πρωτοβουλία της Κομισιόν κυρίως για τον εξής επιπλέον λόγο: οι μετρήσεις δείχνουν ότι κάθε επίσκεψη του κλιμακίου δίνουν περαιτέρω τροφή στον ευρωσκεπτικισμό στην Ελλάδα, κάτι που ενοχλεί σφόδρα τις Βρυξέλλες ενώ και το ΔΝΤ δεν θεωρεί απαραίτητη την παρουσία του τη χώρα μας. Καθώς βρίσκονται στα σκαριά προγράμματα άλλων χωρών και δισεκατομμύρια που το Ταμείο προτίθεται να δανείσει, η περιοδική παρουσία της τρόικας κρίθηκε μη αναγκαία.

Η ελληνική Κυβέρνηση απεδέχθη με ανακούφιση την απόφαση, τονίζοντας ότι αυτή δεν σημαίνει «χαλάρωση» στη δουλειά των Υπουργείων που είναι επιφορτισμένα με την υλοποίηση του Προγράμματος.

Η αξιωματική αντιπολίτευση τηρεί σιγή ιχθύος, αν και παρασκηνιακά επικρατεί η άποψη ότι η τρόικα αβαντάρει την Μνημονιακή Κυβέρνηση, χαρίζοντας της με την απόφαση αυτή πολύτιμο πολιτικό χρόνο.

Άντε και του χρόνου... 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργης Α. avatar
    Γιώργης Α. 01/04/2013 08:25:42

    Καλό Μήνα!

  2. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 01/04/2013 09:10:24

    Αχ! σαν ψέματα μου φαίνεται! Τι καλά!

    • Ανδρεας45 avatar
      Ανδρεας45 @ Chris Theocharis 01/04/2013 14:10:53

      Μας τα εχετε ζαλισει με αυτον τον τοτο ρε παιδια!!!!!!!

      • Ανδρεας45 avatar
        Ανδρεας45 @ Ανδρεας45 01/04/2013 14:12:11

        Για τον Τζιμ Μπημ ηταν.

  3. Jim Bim avatar
    Jim Bim 01/04/2013 09:16:18

    Το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρεις ???

  4. Δαναός avatar
    Δαναός 01/04/2013 09:36:19

    Καλό μήνα παίδες!

  5. Μαριος Σιδας avatar
    Μαριος Σιδας 01/04/2013 09:50:57

    τωρα γιατι εχετε ορεξη για πρωταπριλιατικα αστεια, δεν εχω την παραμικρη ιδεα

  6. tpe avatar
    tpe 01/04/2013 10:57:52

    Και του χρόνου...

  7. Apostolos Vlahos avatar
    Apostolos Vlahos 01/04/2013 11:09:06

    Και η Μέρκελ βγαίνει κρυφά ραντεβού με τον Τσίπρα σε
    παραλία γυμνιστών στο Κουφονήσι.

  8. Πρωταπρίλης avatar
    Πρωταπρίλης 01/04/2013 11:41:16

    Καλό! Το πίστεψα!

  9. kalel avatar
    kalel 01/04/2013 11:46:46

    Ωραίο πρωταπριλιάτικο....

  10. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 01/04/2013 14:31:09

    Aντε , καλό μήνα να έχουμε παιδιά !! Και του χρόνου !!!

  11. rally monkey avatar
    rally monkey 01/04/2013 15:14:16

    Το πίστεψα.
    Παντως ανάπτυξη και επενδύσεις τα ξεχναμε για όσο διαρκούν οι περιοδικές επισκέψεις/κρίσεις από την τροικα και το κλίμα σύγκρουσης που κυριαρχεί.
    Αυτά δεν πανε μαζί.

  12. Μ.Ο. avatar
    Μ.Ο. 01/04/2013 22:23:27

    Καλό μήνα σε όλους. Μιας και τα πρωταπριλιάτικα αστεία μας πιάνουν (πέρυσι είχαμε την επιστροφή της Ντόρας στη ΝΔ ως επικεφαλής του Επικρατείας) είπαμε να βάλουμε κάτι πιο χρηστικό...

  13. Ανεργος avatar