#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/06/2011 11:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η "συνωμοσία του σύμπαντος" και οι "Αγανακτισμένοι"

[caption id="attachment_104318" align="alignnone" width="600" caption="9η ημέρα"][/caption]



Κάθε φορά που ξεσπά μια επανάσταση, πάντα υπάρχουν κάποιες φωνές, που θέλουν πίσω της να κρύβονται κάποια άνομα συμφέροντα, και κάποιες κρυφές καθοδηγήσεις. Να υπάρχει μια υπόγεια ατζέντα δηλαδή, την οποία συνήθως αγνοούν οι περισσότεροι εκ των επαναστατημένων.

Την αμερικανική επανάσταση του 1776, την έκαναν λέει οι μασόνοι, με ιθύνοντα νου τους τον Roger Bacon!

Την επανάσταση των Μπολσεβίκων, την οργάνωσαν Γερμανοεβραίοι τραπεζίτες, με άβουλο όργανό τους τον «επαναστάτη» Λένιν.

Και πάει λέγοντας.

Σύμφωνα με αυτές τις απόψεις, οι λαϊκές μάζες δεν είναι τίποτα άλλο παρά εύπλαστη ύλη στα χέρια κάποιων επιτήδειων, και άγονται και φέρονται χωρίς να το καταλαβαίνουν.

Στη πολύ πρόσφατη ιστορία, έχουμε το παράδειγμα της Ουκρανίας και της πορτοκαλί επανάστασης της. «Καθοδηγούμενη» κι αυτή.

Κάτι παρόμοιο ακούστηκε και για τις εξεγέρσεις του αραβικού κόσμου και της Μέσης Ανατολής.

Κάποιοι αόρατοι «κυρίαρχοι»,  μέλη της "συνωμοσίας του σύμπαντος", ήθελαν να ξεφορτωθούν το καθεστώς της Τυνησίας, τον Μουμπάρακ, τον Καντάφι, κλπ. Για αυτό και η CIA, ο Σόρος, οι Κινέζοι, ή δεν ξέρω ποιοι άλλοι, μεθόδευσαν με μαεστρία τις «αυθόρμητες» μαζικές εξεγέρσεις.

Τελευταία, έχουμε και εδώ στην Ελλάδα, μια από τα ίδια. Μιμούμενοι τους συμπάσχοντες Ισπανούς, οι συμπατριώτες μας βγήκαν στις πλατείες, και διαδηλώνοντας αγανακτισμένοι έφεραν τα πάνω κάτω, αναγκάζοντας ακόμη και το  συστημικό ΜΕΓΚΑ, ή και τον ίδιο τον Παπανδρέου, να αναφερθούν εγκωμιαστικά στον ήρεμο αυτό ξεσηκωμό τους.

Κάποιοι όμως αμφισβητούν τη γνησιότητα αυτών των κινητοποιήσεων. Καθοδηγούμενες κι αυτές, λένε.

Μερικοί μάλιστα θέτουν και κάποια ερωτήματα, που ίσως πρέπει να απαντηθούν:

Για παράδειγμα, υπερεκτιμώντας τις δυνατότητες της CIA, αναρωτιούνται πως είναι δυνατόν την 21η Μαΐου η μυστική αυτή υπηρεσία να δημοσίευσε έκθεση που προέβλεπε αναταραχές στη χώρα μας, και λίγες μέρες μετά, να έχουν «αυτοοργανωθεί» μέσω των κοινωνικών δικτύων χιλιάδες αγανακτισμένων;

Θυμίζουν μάλιστα τη σπουδή με την οποία κάποια από τα καθεστωτικά ΜΜΕ της χώρας μας, μαζί με το Indymedia,  έσπευσαν να προβάλλουν τις «ειρηνικές διαδηλώσεις», όταν για παράδειγμα αποσιώπησαν τις μαζικές συγκεντρώσεις για τη κάρτα του πολίτη, ή τις κατά καιρούς απεργίες κλπ.

Εν ολίγοις, κάποιοι πιστεύουν πως κάποια σκοτεινά κέντρα εξουσίας (μάλλον των οπαδών της παγκοσμιοποίησης) χρησιμοποιούν το λαό μας, που είναι όντως αγανακτισμένος, προκειμένου να περάσουν τις δικές τους κρυφές επιδιώξεις. Το ποιες είναι όμως αυτές οι επιδιώξεις, κανένας δεν φαίνεται να γνωρίζει, ή αν γνωρίζει δεν τις αναφέρει.

Συμφωνώ ότι κάποιες συμπτώσεις, όπως και κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τελευταίων μαζικών συναθροίσεων είναι όντως περίεργα, αν όχι ύποπτα.

Ναι αλλά, so what;

Και τι έγινε δηλαδή;

Από τη στιγμή που οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι πάνω απ όλα προέχει να φύγει πάραυτα αυτή η προδοτική κυβέρνηση, πριν πουλήσει και τον Παρθενώνα, ας κρύβεται πίσω από τις διαδηλώσεις και ο ίδιος ο…  Πάπας. Ας είναι και οι Ναίτες Ροδόσταυροι. Μας νοιάζει; Όχι.

Αυτό που μας νοιάζει είναι ότι επιτέλους ο κόσμος ξεσηκώθηκε, και βγήκε στους δρόμους να φωνάξει ειρηνικά (βέβαια, ακόμη και αυτό το ειρηνικό των διαδηλώσεων, είναι για κάποιους ύποπτο! Πως γίνεται να μην έχει πέσει ούτε μια μολότοφ, αναρωτιούνται).

Αυτό που μας νοιάζει είναι ότι μετά από δυο χρόνια βυθιότητας, ο απλός κόσμος, και όχι οι επαγγελματίες μπαχαλάκηδες, ή οι συνήθεις ύποπτοι, άφησαν τον καναπέ και το χαζοκούτι, και βγήκανε επιτέλους στο δρόμο. Για να διαμαρτυρηθούν ειρηνικά.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω κάποιους. Όταν πέφτουν μολότοφ, αυτό είναι προβοκάτσια του συστήματος. Όταν δεν πέφτουν, πάλι προβοκάτσια είναι… Μήπως όμως τελικά, αυτοί είναι το σύστημα;

Ή μήπως αυτό απλά τους χρησιμοποιεί ως άβουλα όντα;

Και αν ναι, αυτοί το ξέρουν;

Ναι αλλά αν το ξέρουν, μάλλον  δεν είναι άβουλοι. Οπότε τι παίζει;

Τελικά ποιος είναι ο χρήσιμος ηλίθιος της υπόθεσης;

Ζαλίστηκα.

Πάω πλατεία να ξελαμπικάρω.

Θα μας τρελάνουν μερικοί… Τελικά τι θέλουν;

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/06/2011 11:34:49

    Επανάσταση Μπολσεβίκων δεν υπήρξε ποτέ. Επανάσταση, που έριξε και το τσαρικό καθεστώς, ήταν αυτή του Φεβρουαρίου του 1917. Ο Λένιν οργάνωσε ένα επιτυχημένο πραξικόπημα της φράξιας των μπολσεβίκων, αφού με ειρηνικα μέσα και εκλογές δεν επρόκειτο ποτέ να πάρει την εξουσία. Και άλλωστε, δεν τον ενδιέφεραν ούτε εκλογές, ούτε η θέληση της πλειοψηφίας. Οπως δηλαδή το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 11:35:11

    Καλημερα Starnge,

    οι του Συνταγματος εχουν κανει ενα λαθος !! το "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ".-

    ΘΑ ελεγα ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΟΙ, ΕΤΟΙΜΟΛΟΠΕΜΟΙ, ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΙ...

    ΠΠ

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 17:48:30

      Παρακαλῶ πολύ νά διορθὠσετε ὅλοι κάτι πού μάλλον ἐκ παραδρομῆς ἀπό τό greeklish γράψιμο τοῦ "aganaktismenoi" γράφετε ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΛΑΘΟΣ:
      Εἶναι «Ἀγανακτησμένοι» δηλ. τό -κτη- γράφεται μέ ἤτα!
      Δἐν εἶναι κρίμα νά καυχιόμαστε γιά τήν γλῶσσα μας καί νά περνάει ἀπαρατήρητη τέτοια ἀνορθογραφία...!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιώργης 03/06/2011 20:01:24

        Εχεις πολυτο δικιο !!.. την παθαμε οπως το παραδοξο της 100 ου πιθηκου !! χαχααα
        Αγανακτω !
        Αγακαντησα!
        Αναγακτησμενος! ειμι

        ΠΠ

      • Κερασία avatar
        Κερασία @ Γιώργης 04/06/2011 15:38:58

        του ρήματος αγανακτέω-κτώ,-χτώ,-χτίζω, ηγανάκτουν,αγανακτήσω,ηγανάκτησα,ηγανάκτηκα. Δημοτική: αγαναχτούσα,αορ. αγανάχτησα, μτχ.αγαναχτισμένος και αγαναχτημένος=σφόδρα οργίζομαι/αδημονώ, δυσανασχετώ /αποκάμνω, κουράζομαι.

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 11:38:04

    Τελικά τι θέλουν;..
    Θελουν να τους ζητησουμε συγγνωμη που ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ και δεν τους καταλαβαινουμε !

    ΠΑΣΟΚ και ΛΑΘΟΣ δεν πανε μαζι ! ΔΟΓΜΑ ΠΑΣΟΚ. ΔΟΓΜΑ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ.

    Χρονια δεν ειχαν αντιλογο διοτι ως Επαγγελματιες Πολιτικοι Υποκλοπεις!!! δεν αφηναν περιθωρια σε κανεναν !! ΤΩΡΑ ομως, στριμωχτηκαν στον ΓΥΨΟ ΤΟΥΣ.

    ΠΠ

  4. Κτησιας avatar
    Κτησιας 03/06/2011 11:42:58

    εξαγριωμένοι!!!!!

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Κτησιας 04/06/2011 09:46:59

      ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ.ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

  5. vel avatar
    vel 03/06/2011 11:47:47

    Ματαιώθηκε η επίσκεψη του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στον Βόλο; γιατί ρε Μιχάλη;
    είμαστε και παραθαλάσσια!!

    • Κερασία avatar
      Κερασία @ vel 04/06/2011 15:44:24

      όταν λέμε πως μας πήραν το γέλιο απ' τη ζωή μας το εννοούμε: όλοι περιμέναμε το Μιχαλάκη για να γελάσουμε λιγάκι αυτός τίποτα.μέχρι και σ' αυτό κόντρα στο λαϊκό αίσθημα πάει!

  6. undercover gpr avatar
    undercover gpr 03/06/2011 11:49:20

    Η Συνέλευση της Πλατείας Συντάγματος και το κίνημα αυτό ΔΕΝ αυτοαποκαλούνται "Αγανακτισμένοι" αλλά "real democracy" ή "άμεση Δημοκρατία τώρα".

    Η συνεχής χρήση της έκφρασης "κίνημα αγανακτισμένων" δίνει μια αοριστότητα και συμφέρει αυτούς που το αντιμάχονται.

    Δεν είναι πολιτικό μάρκετινγκ ,πουλάκια μου, το Σύνταγμα για να το χρησιμοποιεί ο καθένας όπως του γουστάρει και ειδικά για πολιτικούς μικροσυμφεροντολογικούς πεθαμένους όρους.

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ undercover gpr 03/06/2011 12:14:54

      Για διάβασε εδώ μπας και καταλάβεις, ή μήπως παίζεις κανένα ρόλο;:

      Καμία σχέση οι ''Αγανακτισμένοι Έλληνες'' με το real-democracy.gr !

      http://logioshermes.blogspot.com/2011/06/real-democracygr.html

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 11:50:03

    Factorx: ρε ΠΠ συγκρατήσου λιγάκι. Βάζε τα σχόλια στις σχετικές αναρτήσει, μην τινάζεις στον αερα τις συζητήσεις

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 12:04:33

      χωρίς φόρο στους ρύπους, δεν έχουν αξία τα δικαιώματα άνθρακα. Οι πελάτες του κάθε Λάλα, δεν έχουν λεφτά.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 12:08:43

      Και η ΝΔ είναι 100% συνένοχος στο θέμα. Πώς εξηγείται η σιωπή ιχθύος στον φόρο άνθρακα. Η τρόικα συνέστης στην Ποτογαλία να κόψει επιδοτήσεις και η απόψη εδω είναι "ε... άσε να βαλουμε λίγο κεφαλάκι στο φούρνο και βλέπουμε". Λες και η Πράσινη Απάτη έχει άλλη γεύση εάν είναι μπλέ. Για τυρκουάζ την κόβω. Δεν είδες αγάπες ο ΓΑΠ με τον Δήμα; Όμοιος ομοίω αεί βελάζει χαχαχάαα.

      Πιάσε εσύ τον Παπακ (την Μπιρμπίλη βασικά) και θα πιάσω εγώ τους άλλους. ΣΙΩΠΗ ιχθύος στο ενργειακό. Περιμένουν να δουν τι εντολές θα έρθουν από το Βερολίνο.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 12:21:06

      Αν δεν ειναι Συνωμοσια Του Συμπαντος ΑΥΤΟ τι ειναι??? χαχαχαα

      ΝΕΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ, ΝΕΟ ΠΛΙΑΣΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ.
      anyway.

      ΠΠ

  8. kiki avatar
    kiki 03/06/2011 11:50:08

    Πηγαινε πλατεια, και δωσε χαιρετισματα σε ολους, να μεινουν εκει στις πλατειες, να προστατεψουν οι γηραιοτεροι και αντεχοντες τα παιδια, αυτα ειναι ολη μας η ψυχη και η καρδια μας, αφηστε τα να κανουν την δικη τους επανασταση, να αποδειξουν οτι δεν ειναι μονο χαβαλες, οτι εχουν γνωση σκεψη κριτικη , και ονειρευονται, επιτελους αυτα ειναι το μελλον της χωρας.
    Και ας κανουν και λαθη, και εμεις καναμε, και πολλα,
    το τι χαρηκα με τα φωτεινα τους προσωπα , με την σοβαροτητα της γενικης συνελευσης, Συνεχιστε παιδια και ολοι μαζι σας.

  9. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 03/06/2011 11:55:05

    Strange δεν είναι ακριβώς έτσι.

    Η Ταχρίρ ήταν ένα φιάσκο με έντονη παρέμβαση αμερικανών και την παρουσία της αμερικανοκίνητης Οτπόρ. Οι ίδιοι το παραδέχονται. Κι από αποτέλεσμα... μηδέν, η Αίγυπτος έχει την ίδια δικτατορία και τα ίδια προβλήματα.

    Για Ουκρανία και Γεωργία μη τρελλαθούμε τώρα, οι γελοίες ροζοεμπριμέ "επαναστάσεις" γελοιοποιήθηκαν από τους ίδιους τους πολιτικούς που τις προώθησαν, δίνοντας γή και ύδωρ στις ΗΠΑ. Και μεν στην Ουκρανία ακολούθησε αλλαγή - ξανά - και οι Ουκρανοί διώξαν τους "επαναστάτες από την εξουσία, στη Γεωργία όμως ο Σαχλαμαρακασβίλι έχει κατσικωθεί ως απόλυτος δικτάτορας κι έχει φέρει την καταστροφή στη χώρα του. Κι όμως κάποια δυτικά ΜΜΕ και η βιομηχανία του Χόλλυγουντ συνεχίζουν να τον προβάλλουν ως μετταρρυθμιστή και δημοκράτη.

    Τ παραπάνω δεν τα λένε ένας και δύο, ούτε είναι συνωμοσιολόγοι όοι τα αποκάλυψαν.

    Η διαφορά Αργεντινής/Βενεζουέλας και Ισημερινού με Αίγυπτο/Γεωργία/Σερβία/Ουκρανία είναι ακριβώς ο ρόλος των ΗΠΑ και των δυτικών πολυεθνικών.

    Να με συγχωρείς αλλά έχουμε κάθε δικαίωμα να είμαστε επιφυλακτικοί, ιδιαίτερα όσοι συμμετείχαμε σε πορείες αντιδράσεις, Κερατέες αδώ και πάνω από ένα χρόνο, με ΔΟΛ, Αλαφούζο, Μπόμπολα και ΣΙΑ εχθρικούς και ξαφνικά μας ξεφουρνίζουν οι ίδιοι μια "επανάσταση" πριν κάν γίνει.

    Παραδειγματιστήκαμε από τους Ισπανούς; Ας γελάσω, όσοι έβλεπαν τί γίνετε ήδη αντιδρούσαν. Το να διαγράφεται η κοινωνική αντίδραση ενός χρόνου λέγοντας ότι "οι Έλληνες τώρα ξύπνησαν" είναι προσβολή.

    Συμμετέχουμε και σε αυτή την αντίδραση αλλά μη μας λες να εμπιστευόμαστε ότι μας σερβίρουν.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/06/2011 12:05:35

      Η φράση κλειδί είναι το so what?
      Όποιος και αν είναι από πίσω (που αμφιβάλλω), και τι έγινε;
      Η ουσία είναι να καταλάβει το Πασόκ ότι δεν προχωρά η προδοσία του.
      Ήδη σημειώνονται τριγμοί με τους μπενικούς και άλλους, που φοβούνται τη μη επανεκλογή τους. Την απώλεια της κουτάλας.
      Κάτι είναι κι αυτό.
      Εξάλλου, τόσο γέλιο είχα να ρίξω μήνες, με την εικόνα της διωκόμενης βουλευτίνας με τα κεριά μέσα στα σκοτάδια του κήπου, δεχόμενη επιθέσεις από ουρακοτάγκους και πιασμένη αλά μπρατσέτα με τον Τσε Κουράκη, και όλοι μαζί ακολουθούντες τους πυροσβέστες!!!!
      Ή την άλλη στη Κέρκυρα που μπήκε για πρώτη φορά σε ψαροκάικο και χάλασε το μαλλί της, πατώτας με τα τακούνια της πάνω σε κουτσουμούρες και φαγκριά!!!!

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Strange Attractor 03/06/2011 12:16:37

        Συμφωνώ με αυτά που μόλις είπες και παράλληλα επιμένω στην τελευταία φράση μου:
        Συμμετέχουμε και σε αυτή την αντίδραση αλλά δεν εμπιστευόμαστε και ότι μας σερβίρουν ως "ορθώς επαναστατείν" (κατά το politically correct). Κι ακριβώς επειδή από πέρυσι έχουμε προβοκάτσιες, Μαρφίν, Κερατέα και παμπόνηρα ΜΜΕ εναντίον κάθε αντίδρασης, να είμαστε διπλά επιφυλακτικοί. Μόνο έτσι προστατεύεται μια προσπάθεια.

        Και οι προσπάθειες καπελώματος και οι "αγάπες" ΜΜΕ και πολιτικών που μας φτύναν πρίν πρέπει να επισημαίνονται, δεν είναι δυνατόν να μας κάνουν τα φιλαράκια πρόσωπα και οργανισμοί που εδώ κι ένα χρόνο βοηθούσαν στο ξεπούλημα της χώρας και της αξιοπρέπειας μας, και συνεχίζουν να το κάνουν. Αν δεν θίγονται κι αυτά, η εικόνα δε συμπληρώνεται και με θολή εικόνα μπορεί να υπάρξει περαιτέρω χειραγώγηση.

        • Γιώργης avatar
          Γιώργης @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/06/2011 17:54:07

          Σωστά μιλάει ό Νικόλας!

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ Γιώργης 03/06/2011 19:01:52

            Γεια σου βρε Γιώργη

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/06/2011 19:33:17

            Γειά σου καί σένα!

      • kiki avatar
        kiki @ Strange Attractor 03/06/2011 14:11:56

        Μπα αν τα παταγε τις κουτσομουρες και τα φαγκρια, ειδικα τα τελευταια, θα τα ειχε χωσει στην τσαντα της και ας ειναι οτι μαρκα θελεις,
        ξερεις τι λιγουρηδες και φτηνιαρηδες ειναι οι πασοκοι.
        Αφου δεν τους χαιρετας για να μην σου κλεψουν τα δακτυλα, [αυτο απο την δεκαετια του 70]

        • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
          ΝΙΚΟΛΑΣ @ kiki 03/06/2011 19:01:29

          Θα επιστρέψουμε λες στη εποχή που για να μπορείς να φάς μπαρμπουνάκια πρέπει να είσαι ΠΑΣΟΚ;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/06/2011 12:43:30

      Οι Ισπανοί αγανακτισμένοι διέψευσαν ότι ήταν δική τους δουλειά το πανό που μας ειρωνευόταν. Αλλωστε αυτοί μαζεύτηκαν στις πλατείες για την ανεργία.

      Η περίπτωση της Ελλάδας είναι μοναδική σε όλη την Ευρώπη. Σε αυτούς δεν έχει πάει ΔΝΤ, ούτε τους ξεπουλάνε τη χώρα, ούτε υπέγραψαν τέτοια προδοτικά μνημόνια.

      Εμείς διεξάγουμε Εθνικό Αγώνα να πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, όχι να την εκχωρήσουμε σε Διεθνιστικά Παγκοσμιοποιητικά Κινήματα.

      ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΘΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ;

      Αυτοί μπορεί να συγκεντρώνονται στις Πλατείες, αλλά τα Αλλοδαπά Καλάσνικοφ συνεχίζουν να κροταλίζουν στις γειτονιές και να θερίζουν ΑΘΩΟΥΣ.

      Στο Άλτερ έβγαλαν ώς εκπροσώπους των αγανακτισμένων ένα μέλος του Πασοκ που ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕΙ στη σελίδα ΕΛΛΙΣ ΠΟΙΝΤ και μία υποψήφια για Διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο Πάτρας που έχει κάνει διατριβή το 1995 κάτι, στην Παγκοσμιοποίηση και είπε ότι διαδηλώνουν όλες οι φυλές.

      Από τη διατριβή επί της Παγκοσμιοποίησης:
      Ο όρος «παγκοσμιοποίηση» δηλώνει τις διεθνικές διεργασίες, που έχουν ως αποτέλεσμα την αλληλεξάρτηση των κρατών και την ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων εξουσίας, ανάδειξης νέων ταυτοτήτων, δικτύων εξουσίας, κ.τ.λ. ή αλλιώς, τη διαδικασία που ΞΕΠΕΡΝΑ τα ΕΘΝΚΑ σύνορα, ΜΕΙΩΝΕΙ τη δύναμη των τοπικών πολιτιστικών και κοινωνικών δικτύων, ενώ δημιουργεί μια διαφοροποιημένη και διαφορετική μορφή πολιτισμού και κοινωνικές σχέσεις που ξεπερνούν τα όρια του εθνικού κράτους. Ουσιαστικά, πρόκειται για την ανάδειξη ενός ανεξάρτητου χώρου συναλλαγών, πέρα από τα φυσικά και νομικά όρια των κρατών, την ανάδυση της «παγκοσμιότητας», κατά τον Ούλριχ Μπεκ.
      Στην ουσία, έχουμε την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του «κράτους», ως έννοιας και υπόστασης, όπως εδραιώθηκε στην εποχή της νεωτερικότητας, όπως και την ΑΠΟΡΡΥΘΜΙΣΗ του ενιαίου της κοινωνικής οργάνωσης της παραγωγής.
      Αποτελέσματα αυτών είναι η κατάργηση (ή η τάση για κατάργηση) κάθε ΦΡΑΓΜΟΥ μεταξύ των ΕΘΝΙΚΩΝ κρατών, καταρχήν στον τομέα της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ παραγωγής και ακολούθως σε κάθε άλλη συναλλαγή ή μεταξύ τους σχέση. Διαμορφώνεται ένα παγκόσμιο δίκτυο, μέσα στο οποίο τα ΕΘΝΙΚΑ σύνορα, όπως τα γνωρίσαμε, τείνουν να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ. Διαμορφώνεται μια «παγκόσμια κοινωνία», μέσα στην οποία η «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ» αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό της και παράλληλα την «τεχνολογία» με την οποία ΕΚΠΟΡΘΟΥΝΤΑΙ οι τοπικές κοινωνίες."

      Τι μας λέει με απλά λόγια η κυρία αυτή που διάλεξε το Ιδεολόγημα της Παγκοσμιοποίησης για να Βιοπορίζεται:
      Απορρύθμιση (Νεοφιλελευθερισμός), Κατάλυση Εθνικών Συνόρων και ΕΚΠΟΡΘΗΣΗ των χωρών μέσω της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ (ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ).

      Καλύτερη Πάσα στον ΓΑΠΑ δεν θα μπορούσε να έχει δοθεί.

      Οι Αγανακτισμένοι Έλληνες στις Πλατείες πρέπει να τα γνωρίζουν αυτά.

      Πρέπει να ξεχωρίσουν τους Λύκους που με την προβιά μιας Real Democracy

      [Πραγματική Δημοκρατία, ποιος θα δώσει τον ορισμό, ολόκληρο το ΑρχαιοΕλληνικό Φιλοσοφικό Σύστημα αναλώθηκε επί χιλιετίες να το προσδιορίσει]

      επιχειρούν την εφαρμογή της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, για να μην καταλήξουν να ακούσουν τον ΓΑΠΑ να τους απευθύνει διάγγελμα και να χρησιμοποιήσει τη δυναμική τους για τους Νεοταξικούς του σχεδιασμούς.

      Πάντως ο κόσμος στο Σύνταγμα είναι ενήμερος. Είναι όλοι κατά της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης και της Νέας Τάξης.

      Μόνο στην κάτω πλατεία έχουν στηθεί σκηνές που σε λίγο θα κουβαλήσουν και άμμο υποσαχάρας για προσομοίωση και επανάληψη φαινομένων Υπατίας.
      Πάνε να βγάλουν κάτι σημαίες Συρίας, κάτι σημαίες Ιράν, και τις εξαφανίζουν μετά γιατί δεν τους παίρνει.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ αλλενάκι 03/06/2011 12:54:13

        Κι όμως ο Χαρδαβέλλας (απ' ότι μου είπαν) έβγαλε ως εκπροσώπους (;!;) των συγκεντρωμένων κάτι παπο-φρίκαρους που έλεγαν για παγκόσμια αλληλεγγύη και πράσινα άλογα. Τώρα ποιος δουλεύει ποιον;

        Συμφωνώ απόλυτα ότι πλευρά της ελληνικής κρίσης είναι και το λαθρομεταναστευτικό. Το επισημαίνει πρώτα ο Μαρκεζίνης ως μια από τις 5 πλευρές τις ελληνικής κρίσης. Τα περί κύματος εξεγέρσεων στη Μεσόγειο, ότι είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο με τους λαθραίους, και τη διεθνοποίηση των αντιδράσεων δε θα τα αγοράσω, σόρρυ.

        Δες "Η δυσκολότερη των κρίσεων" h__p://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63097090

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/06/2011 13:21:16

          Για ποια απόλες αφρο-ασιατο-αραβική εξέγερση μιλάμε; Για τις Αιγύπτιες θρησκευτικές αδελφότητες που θέλουν να υποβάλλουν τις γυναίκες που συμμετείχαν στην ταχρίρ σε τεστ παρθενίας, για τις 200 φυλές που αντιμάχονται στου Καντάφι για τα πετρέλαια ή για τους μαγκρεμπιανούς που μιλάνε Γαλλικά και θεωρούν τον εαυτό τους Γάλλο; Και τι θέλουν όλοι αυτοί εδώ;

          Και τι δουλειά έχουν εδώ πολίτες χωρών της ασίας που έχουν πυρηνικό οπλοστάσιο;

          Τι δουλειά έχει η Ελλάδα ως πολιτισμός με αυτούς;

          Οι Έλληνες δε νομίζω να θέλουν τα παιδιά τους να γίνουν οι Χρήσιμοι Ηλίθιοι/Υποχείρια ή Πράκτορες Ξένων Κρατών... και μάλιστα υπανάπτυκτων!!

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ αλλενάκι 03/06/2011 18:00:10

            ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΜΙΛΑΣ!

      • Ένας avatar
        Ένας @ αλλενάκι 03/06/2011 14:03:13

        Ενημερώνω τους Πακιστανούς αδελφούς ότι το Πακιστάν τώρα έχει καλύτερη βαθμολογία πιστοληπτικής ικανότητας από την Ελλάδα.

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ αλλενάκι 03/06/2011 15:44:27

        Ποιά συνομωσιολογία?
        Εδώ πια μας το λένε στα μούτρα!

        "We need a global governance and we need it fast"(ξεροσφύρι που λένε και στο χωριό μου).

        http://timesofthesigns.wordpress.com/2010/05/04/10050402/

        Απηυδησμένοι/μπουχτισμένοι στο σύνταγμα με το μάτι να γυαλίζει.

  10. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 03/06/2011 11:55:39

    ΟΙ των νοτίων προαστίων έξω απο τον ΣΚΑΙ όλοι οι υπόλοιποι έξω απο το ΜΕΓΚΑ.
    Μόνο έτσι θα καταλάβουν αλλιώς το παίζουν και κατήγοροι του συστήματος που αυτοί εξέθρεψαν.

  11. Decodex avatar
    Decodex 03/06/2011 11:58:51

    Μια μικρή διόρθωση: Francis Bacon είναι το σωστό...
    Ο Roger είναι λίγο παλαιότερος και κατα τι "μακρύτερα" από την Αμερικάνικη επανάσταση.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Decodex 03/06/2011 12:16:01

      Έχεις απόλυτο δίκιο. Κεκτημένη ταχύτης γαρ.
      Το αντιλήφθηκα όταν ανέβηκε και ήταν πλέον πολύ αργά. Αν μπορεί ο Φάκτορας ας το διορθώσει.

  12. ifer avatar
    ifer 03/06/2011 11:59:29

    Πέστα, Χρυσόστομε - ΑΚΑ Strange Attractor !
    Συμφωνώ απολύτως. Παμ'πλατεία.

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 12:18:36

    Χτες ειπβεβαιωσα την εξισωση...
    Προστμο CO2 > Ταριφας ΑΠΕ ! χαχαχαχα οο γιες !

    ΠΠ

  14. TopGunZ avatar
    TopGunZ 03/06/2011 12:38:47

    Ακριβώς. Ακόμα και αν προέκυψε ως προβοκάτσια του συστήματος, νομίζω πως τους ξέφυγε σε αντοχή και ήθος. Ίσως προσπαθούσανε να εκτονώσουνε την οργή του κόσμου, αλλά τελικά μέσω της εκτόνωσης...την οργανώσανε. Από τα φωτορεπορτάζ βλέπω πως δεν έχουνε ακόμα καταφέρει να "καταλύσουν" αυτό το ιδιόμορφο κίνημα ούτε οι επαγγελματίες επαναστάτες ούτε οι χρήσιμοι ηλίθιοι. Ένα ακόμα αισιόδοξο μήνυμα που βλέπω εγώ τουλάχιστον είναι η μορφή οργάνωσης των κινημάτων σε επαρχιακές πόλεις. Στην Κομοτηνή συμμετέχει πολύ ενεργά (νομίζω ακόμα και σε "οργανωτικό" επίπεδο) καλή μου φίλη που μόνο συστημικιά δεν μπορείς να την πεις, ενώ στην πόλη μου τα Γιαννιτσά βλέπω πολλά νέα παιδιά στο αντίστοιχο γκρουπάκι που οργανώνεται ακόμα και δεξιών πεποιθήσεων (γνωστούς μου, δεν έχω πρόσβαση σε τίποτα λίστες του ΠΑΣΟΚ, χαχαχα).

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ TopGunZ 03/06/2011 12:44:03

      η πιθανότητα μια στημένη ιστορία εξέγερσης να πάρει άλλο δρόμο από αυτήν στην οποία ήλπιζαν οι εμπνευστές της είναι πάντα εδώ.

      Έχω βέβαια την πεποίθηση ότι οι μάστορες της καθ' ημών διαπλοκής με τα νταβατζοκάναλα προσπάθησαν και θα προσπαθήσουν για χειραγώγηση, αυτή είναι η δουλειά τους.

      Όμως το ψέμα πάντα καταρρέει κάποια στιγμή. Μακάρι να πέσει αναίμακτα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ TopGunZ 03/06/2011 12:46:40

      Τους έχει ξεφύγει έτσι είναι. Αποκτά σαφή Πατριωτική Δυναμική με Ελληνικές Σημαίες.

      Όποιος επιχειρήσει να βγάλει ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ή ΣΗΜΑΙΑ ΞΕΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ αντιμετωπίζεται όπως ακριβώς είναι:

      Χρήσιμος Ηλίθιος-Υποχείριο ή/και Πράκτορας Ανθελληνικών Ξένων Δυνάμεων (ότι διαλέξει, ελεύθερα...).

      Τόσο απλά!

      Ακόμα και στη Συγκέντρωση της Κυριακής!

  15. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 03/06/2011 13:00:38

    +++++S.A, ΑΛΛΕΝΑΚΙ... ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΙΚΙΛΛΟΤΡΟΠΩΣ....ΤΟ ΄΄ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ΄΄΄ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΕΥΑ 03/06/2011 15:40:26

      Έχουν αρχίσει στην κάτω Πλατεία και κυκλοφορούν κάτι ομοιόμορφα κίτρινα καπελάκια, κίτρινα μπλουζάκια, και κίτρινα διαφημιστικά μπλιμπλίκια και τα πουλάνε στις λαθραίες κουρελούδες.

      Η ταύτιση των κίτρινων ανεγκέφαλων που τα μοστράρουν με την κίτρινη δημοσιογραφία και το κίτρινο σύστημα γίνεται αυτόματα.

      Η πορτοκαλί επανάσταση στην Ουκρανία όπου στα πορτοκαλί τσαντίρια που είχαν στηθεί ΒΡΕΘΗΚΕ ΒΑΡΥΣ ΟΠΛΙΣΜΟΣ εδραίωσε τελικά τον πράκτορα των Αμερικανών, του Α. Ρ. και του Σόρος, Σακαασβίλι .

  16. Πάτερ avatar
    Πάτερ 03/06/2011 14:45:33

    "Ναι αλλά, so what;
    Και τι έγινε δηλαδή;"
    Αυτό θα σου το απαντήσει το αποτέλεσμα της επανάστασης των αγανακτισμένων.... Είναι η αγανάκτιση εναντίον όλων και όχι εναντίον του Παπανδρέου συγκεκριμένα. Δηλαδή μου φταίνε οι 300΄. Ωραία θα τους βρίσουμε θα τους πετάξουμε γιαούρτια και μετά; Μετά απλώς δεν θα πάμε να ψηφίσουμε και η ελίτ των κομματόσκυλων που ψηφίζει μαζικά, θα ξαναβγάλει ΠΑΣΟΚ.. Έτσι η 'Ευα Καϊλή θα ξαναβγεί γιατί αγανάκτησε, κι ο "υπουργός της ΚΛΑΚ φιλμς Λοβέρδος" θα γίνει πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ που δεν θα ξανακάνει λάθη....
    Καληνύχτα Ελλάδα!!

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ Πάτερ 03/06/2011 15:44:50

      Κάνεις λάθος,τα ζόρια είναι όλα δικά τους, δεν είναι των αγανακτισμένων απο'δω και στο εξής.
      Δεν μπορούν να κρύψουν την δυσφορία τους για την κατάσταση στο σύνταγμα και αλλού, που ο κόσμος τους παίρνει στο κατόπι,
      Η στάση που βγάζουν προς τα έξω έχει την σημασία της πλέον.
      Στην αρχή προσπαθησαν να υποβαθμίσουν το γεγονός, πλέον όμως αυτοπαρουσιάζονται ως θύματα που διώκονται αδίκως.
      Ποντάρουν στο να καταλαγιάσουν λίγο το θυμικό των πολιτών,ίσως γιατί ξέρουν οτι πάει πολύ γρήγορα όλο αυτό,ίσως γιατί βλέπουν οτι είναι αδύνατο να προλάβουν να το καπελώσουν,να το μετασχηματίσουν.
      Όσο για τις εκλογές άστο καλύτερα..
      Αν ήταν τόσο σίγουροι οτι μπορούν να τις κερδίσουν με κάποια συγκυβέρνηση και να περάσουν αυτά που θέλουν,θα τις είχαν κάνει ήδη, αλλά με το κλίμα που έχει διαμορφωθεί είναι αυτοκτονία τους,οπότε θα το πέξουν υπερ τάξης και δημοκρατίας που μόνο αυτοί αξίζουν να την υπερασπίζονται,νομίζοντας οτι θα ελέγξουν το χάος που οι ίδιοι τροφοδοτούν.
      Θα προσπαθήσουν να αλλάξουν την ατζέντα..

  17. Polux avatar
    Polux 03/06/2011 15:42:30

    ...Οι συνομωσιολόγοι πρέπει να γνωρίζουν ότι πάιζουν και αυτοί το παιχνίδι πού
    απατά και απατάται... Καταλήγουν να πιστέυουν, σαν τους θλιβερούς " προοδευτικούς" γραφειοκράτες και φιλισταίους του μίζερου ελληνικού πολιτικού συστήματος, ότι το "χαοτικό", το "ετερόκλητο", το "συγκεχυμένο", δεν είναι παρά συνομωσία "σκοτεινών δυνάμεων"...
    Η Ελληνική κοινωνία έχει εισέλθει σε κατάσταση υπερθέρμανσης και τήξης με την κινητοποίηση σχεδόν όλων των στρωμάτων και όλων των κατηγοριών της...
    Ο Κ. Καστοριάδης έγραφε γιά τα γεγονότα της Ουγγαρίας το 1956. "Είναι κοινοτυπία - ή μάλλον θα έπρεπε να είναι - το να πούμε πως μιά αληθινή επανάσταση είναι πάντοτε εθνική: όλοι οι τομείς όλα τα στρώματα του έθνους αφήνουν την παθητικότητά τους και την κομφορμιστική υποταγή τους στην παλιά τάξη."
    Μένει αυτές οι εθνικές δημιουργικές δυνάμεις να πάρουν σάρκα και οστά με συγκεκριμένα αιτήματα και πράξεις...

  18. stefanos avatar
    stefanos 03/06/2011 18:38:32

    "So what?" Δε ταιριάζει αυτό το απλουστευτικό ερώτημα. Είναι άλλο η μαζική αυτη αντίδραση του λαού, ενάντια στον εθνοπροδοτη Παπανδρεου, να είναι η αφετηρία για μια πατριωτική κυβέρνηση με αμιγώς ελληνορθόδοξα χαρακτηριστικά και άλλο να οδηγηθούμε στην αγκαλιά της παγκόσμιας διακυβέρνησης απλά από έναν άλλο δρόμο και όχι αυτόν του GAP. Τότε όλες οι θυσίες μας , όλοι οι αγώνες, τα ξενυχτια , η αγανάκτηση θα πάει στράφι. Είμαι σύμφωνος να βγούμε όλοι στις πλατείες μαζικά αλλά και το μετά πλέον είναι κυρίαρχο. Βαρεθήκαμε να προσδοκούμε" πατριώτες"κυβερνήτες που είτε δεν τους αφήνουν είτε δε θέλουν να κυβερνήσουν πατριωτικά. Η κατάσταση έχει φτάσει στα άκρα.Οφείλουμε μέσω αυτών των συγκεντρώσεων να διεκδικήσουμε ξανά την πατρίδα που μας έκλεψαν, την Ελλάδα της Ορθοδοξίας, την Ελλάδα των αξιών και των ιδανικών,την Ελλάδα του πατριωτισμού, της αλληλεγγύης, την Ελλάδα του χωριού που πανε να το εξαφανισουν, την Ελλάδα των απλών ανθρώπων που δεν τους νοίάζει πως θα καταναλώνουν και θα φτοιάχνουν πλούσια εξοχικά ,αλλά πως θα περπατάνε στο δρόμο με το κούτελο καθαρό. Είναι κρίμα να παραδώσουμε τη ζωή μας ,την ελευθερία μας, τα όνειρά μας στη νέα τάξη πραγμάτων , ειναι κρίμα να λέμε με τόση ευκολία "so what".

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ stefanos 03/06/2011 19:39:15

      Καί κρίμα εἶναι ἀλλά καί στό χέρι μας εἶναι νά μή γίνει...!

      • κοινός γκνούς avatar
        κοινός γκνούς @ Γιώργης 04/06/2011 02:27:53

        μην αγχώνεστε και μην παραπονιέστε.
        αν εμείς ή τα παιδιά μας ή η νεολαία που μεγαλώσαμε – και γενικά όλοι όσοι αυτούς τους δύσκολους καιρούς είμαστε ανικανοποίητοι και αγανακτισμένοι, αυτό που μπορουμε είναι να ευνοήσουμε τη δημιουργία και την εγκαθίδρυση χ ή ψ αντίπαλων μορφωμάτων από τα οποία απλά θα καταστραφούμε, τότε;
        προφανώς είναι κι εδω θέμα πλειοψηφίας… (, ΕΚΕΙ όμως, στις πλατείες, και όχι από τους καναπέδες που τόσο καιρό αλληλοβριζόμασταν.

  19. Γιώργος avatar
    Γιώργος 04/06/2011 14:08:44

    Bρε στρεήντζ όταν βλέπουμε ότι οι οργανωτές του κινήματος είναι πασόκοι είναι λογικό να είναι κάποιοι επιφυλακτικοί.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Γιώργος 04/06/2011 15:22:20

      Πασόκοι...;!;!;!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Γιώργος 04/06/2011 15:28:51

      Δες εδώ
      http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/06/blog-post_01.html

  20. nikos avatar
    nikos 05/06/2011 00:35:53

    Το ' αγανακτισμένοι ' είναι σωστό ορθογραφικά . Στο λεξικό του Μπαμπινιώτη (προτελευταία έκδοση ) στο λήμμα ' αγανακτώ ' , γράφει το παράδειγμα ' έφτασε στο γραφείο αγανακτισμένη από την κυκλοφοριακή συμφόρηση ' .Προφανώς έχει δύο τρόπους γραφής .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.