#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/10/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η συμφωνία έκλεισε και λέγεται "εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας"



Κάτι μου λέει ότι το θρίλερ για το κούρεμα δεν είναι και τόσο… θρίλερ, κι ότι έχουν αποφασιστεί ήδη τα ποσοστά και τα ποσά που θα πρέπει να απαιτηθούν. Απλά οι Μέρκελ και Σαρκοζί και επακόλουθα ο Γιωργάκης θέλουν να δώσουν χαρακτήρα θρίλερ, ότι γίνονται σκληρές διαπραγματεύσεις για το "καλό της Ελλάδας" και άλλα τέτοια κουραφέξαλα. Άλλωστε, πως θα πασάρουν στο λαό τη χειρότερη στιγμή στην ιστορία της Ελλάδας; Την εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας και τη δια βίου γερμανο-γαλλική μπότα στον ελληνικό λαό; Δεν είναι κι εύκολο πράγμα κάτι τέτοιο, αν και βλέπουν ότι ο κόσμος δεν τα χάφτει και τόσο εύκολα όλα αυτά. Όμως, το σχέδιο ήταν από καιρό έτοιμο. Τρόμαξαν τον κόσμο με τη χρεοκοπία, την έξοδο από το ευρώ, την απώλεια των καταθέσεων κ.λπ. οπότε το κούρεμα θα μοιάζει με πόνο στον κάλο.

Εν πάση περιπτώσει, φαίνεται ότι το κούρεμα κλείδωσε κοντά στο 50%, αυτό που δε μας λένε και θα δούμε σήμερα είναι τι πήραμε και τι δώσαμε και κυρίως πόσο επώδυνες είναι για την πραγματική οικονομία οι συμφωνίες των Βρυξελλών.

Κατ’ αρχάς η κυβέρνηση φαίνεται να παίζει το τελευταίο χαρτί διαρρέοντας ότι δε θα υπάρξει πιστωτικό γεγονός, δε θα χρεοκοπήσουμε δηλαδή. Οπότε, το μη χείρον βέλτιστον στην προκειμένη, άσχετα αν θα χρεοκοπήσουμε σε ατομικό και οικογενειακό επίπεδο.
Δίνουν haircut περίπου κατά 50% ώστε να διασφαλίσουν το υπόλοιπο 50%, και κυρίως τα κέρδη από τα ομόλογα μετά το 2020 τα οποία δεν αγγίζονται από το κούρεμα. Για να το πετύχουν αυτό θα ζητήσουν αίμα από τους Έλληνες, ήτοι πλεονασματικούς προϋπολογισμούς. Το έχουμε ξαναγράψει ότι από του χρόνου θα πρέπει να πληρώνουμε μόνοι μας τους μισθούς και τις συντάξεις και όλες τις δημόσιες δαπάνες. Οι ξένοι θα μας δίνουν δάνεια μόνο για την αποπληρωμή των τοκοχρεολυσίων.
Για να επιτευχθεί το παραπάνω θα πρέπει οι προϋπολογισμοί από εδώ και στο εξής να είναι πλεονασματικοί. Πώς θα το πετύχει αυτό η Ελλάδα; Μα φυσικά με μειώσεις μισθών και συντάξεων, περικοπές σε υγεία και παιδεία, στους αμυντικούς εξοπλισμούς, σε κάθε είδους δαπάνη. Επίσης, με άδειασμα του δημόσιου τομέα. Πώς θα το πετύχουμε αυτό; Με τους τοποτηρητές της τρόικας να αποφασίζουν για όλα. Αυτό είναι εκχώρηση κυριαρχίας αφού οι ξένοι θα υπογράφουν για κάθε ευρώ που βγαίνει από τα ταμεία.
 Θέλουν να μας δώσουν εκατομμύρια ευρώ για στήριξη. Πώς θα διασφαλίσουν τα λεφτά τους; Μα με τη μόνιμη παρουσία της τρόικας στην Αθήνα. Το Γενικό Λογιστήριο θα βάλει ταμπέλα… γερμανική και ο Βενιζέλος θα λέγεται… Μπενιζέλεν
Δίνουν στις τράπεζες 9μηνη διορία να μαζέψουν τα λεφτά που θα χάσουν από το κούρεμα. Μάλλον για τους ξένους το κάνουν που μπορούν να κάνουν αυξήσεις κεφαλαίων, για τους Έλληνες τα πράγματα είναι μαύρα. Αυτές θα πρέπει να ξεπουλήσουν όση περιουσία έχουν (π.χ. η Εθνική τη Finansbank) ώστε να έχουν τη μικρότερη δυνατή εξάρτηση από το ταμείο διάσωσης. Οι καταθέσεις δεν θα κινδυνεύσουν, αλλά σίγουρα δεν θα είναι οι τράπεζες που ξέρουμε μέχρι σήμερα.
Ζητούν επίσης άμεσες αποκρατικοποιήσεις, ξεπούλημα περιουσίας, άνοιγμα των αγορών ώστε να μπουν οι ξένοι και να σαρώσουν. Αυτό θα είναι το βαρύ τίμημα για τη… χάρη που μας κάνουν.

Όλα αυτά θα κωδικοποιηθούν σύντομα σε μια συμφωνία που θα πρέπει να περάσει από την ελληνική Βουλή. Για σκεφτείτε την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ σ’ αυτό το χρέος που πρέπει να κάνουν; Επίσης, για σκεφτείτε αν θα πρέπει ο κ. Παπανδρέου να περάσει τη συμφωνία με 180 βουλευτές. Γι΄αυτό και είναι περισσότερο από ποτέ πιθανές οι πολιτικές εξελίξεις. Μια συμφωνία τέτοια θα πρέπει να έχει τη  νομιμοποίηση της κοινωνίας, κι αυτό θα γίνει μόνο μέσα από εκλογές. Εκτός κι αν ο Γιωργάκης κάνει κανένα κολπάκι με δημοψηφίσματα.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεώργιος Γκάγκαλης avatar
    Γεώργιος Γκάγκαλης 24/10/2011 07:10:19

    Καλημέρα φακτορα, αυτο το αίσχος http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/10/blog-post_9836.html παίζει απο το πρωί στο διαδίκτυο. Ξέρω ότι είναι παλιό αλλα δεν πρεπει να αφήνετε τίποτα να πέφτει κάτω. Διαλύσει τους. Ευχαριστώ, και αν θέλεις σβήσε το σχόλιο μου απο το άρθρο διότι δεν είναι σχετικό απλά δεν είχα άλλον τροπο επικοινωνίας μαζί σας.

    • kp8 avatar
      kp8 @ Γεώργιος Γκάγκαλης 24/10/2011 13:54:09

      απ' ό,τι βλέπω ουδεμία αντίδραση ......

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ Γεώργιος Γκάγκαλης 24/10/2011 16:12:27

      Μόλις το άκουσα... λογικά θα υπάρξει απάντηση!

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/10/2011 08:22:03

    αριστερέ ψάλτη, νομίζω ότι μας επιβάλουν το αντίθετο από αυτό που,τουλάχιστον εγώ ο ασήμαντος, θα έλεγα.

    Εγώ θα ζητούσα κουρεμα του 100% του εξωτερικού χρέους μέχρι νεωτέρας (ή έννοια του "δεν έχω, έλα όταν έχω"), φυσικά αναγνωριση ζημιών στο εσωτερικό που όμως να εξυπηρετούν εμένα, εμάς, και να πορευθούμε στις δυνάμεις μας (εξαιρετικά επώδυνο σενάριο αλλά απεικονίζει την παραγματικότητα).

    Αυτοί λένε "δεν θα εμφανιστεί τόσο μεγάλο κούρεμα προς τα έξω, και μέσα είστε στα ποδάρια σας και με επίτροπο και με ευρω"΄

    Τα περί επιτρόπων εμεάν προσωπικά με ζορίζουν. Τα περί "ευρω" κάτω από αυτές τις συνθηκες, εάν νομίζουν οι Λάτσης Κωστόπουλος, ΣΕΒ και λοιποί ντόιπιο "ισχυροί", τρομάρα τους, ότι θα έχουμε θετικότερο ισοζύγιο πληρωμών στο δεύτερο σενάριο, να βγούνε να το πουν.

    Εεπιδή μου άρεσε η λέξη "Αλβανοποίηση" (που αναφέρθηκε σε κάποιο ΜΜΕ) για το πρωτο σενάριο, όχι ότι το έχω καταλάβει πλήρως, και τα δύο σενάρια Αλβανοποίηση είναι, μόνο που στο δεύτερο έχουμε πάντα τους πραγματικούς Αλαβανούς να μοιραζόμαστε τις λίγες "μίζερες" δουλειές μας, και επίτροπο να βεβαιώνεται ότι πάιρνει να στείλει πίσω λεφτά στας Ευρώπας, ενώ στο πρώτο είμαστε σχετικά μόνοι μας με ότι μόνοι μας μπορούμε να κάνουμε. Στο πρωτο δεν μπορούμε να αγοράζουμε ipad και εισαγώμενα αυτοκίνητα (αλλά έχουμε κάποια δυνατότητα επαναφοράς μέσα από δική μας παραγωγή), και στο δεύτερο ακριβώς το ίδιο (αλλά με δικιά μας μετανάστευση και εκχώρηση της εδώ παραγωγης σε αλλοδαπούς)

  3. berbantis avatar
    berbantis 24/10/2011 09:10:12

    +10000....

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/10/2011 09:28:34

    Να προσθέσουμε επίσης και την απαίτηση για περαιτέρω εξαθλίωση των εργαζομένων στο όνομα της "ανταγωνιστικότητας", με (και επίσημη πλέον) κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων και αντικατάσταση με ατομικές. Κανονική ρουμανοποίηση δηλαδή, και μάλιστα με χειρότερες συνθήκες, γιατί δεν θα έχουμε μόνον υποχώρηση των μισθών σε βαλκανικά επίπεδα αλλά επιπλέον -λόγω της αποσάθρωσης των ελεγκτικών μηχανισμών- θα έχουμε και εργασιακές σχέσεις τύπου δουλοπαροικίας.

    • madprof avatar
      madprof @ Αυριανιστής 24/10/2011 12:20:52

      Για τα ασφαλιστικά ταμεία δεν προβλέπεται χρηματοδότησή τους στην νέα συμφωνία! Όπερ σημαίνει ότι πάμε για συντάξεις πείνας και δυστυχίας μετά από 35-40 χρόνια δουλείας, αφού θα πρέπει να τα χρηματοδοτεί το προτεκτοράτο από τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έχει (sic!). Το Ανθρωποειδές με την αμέριστη συμπαράσταση των όμοίων του, αντ' αυτού Κρετίνους και τα άβουλα πολυθρονοβολεμενολαμόγια, Ολοκλήρωσε το έργο που του ανέθεσαν!
      Τα μιάσματα θα παίρνουν 4.500 χιλ. ευρώα συν την σύνταξη από το κύριο ταμείο ασφάλισής τους τον μήνα ως συνταξιοδοτική αποζημίωση για το πολιτικό-κοινωνικό κρεματόριο που οδήγησαν την χώρα και τους πολίτες της.
      Οδηγούμαστε ολοταχώς σαν κοινωνία στην εξαθλίωση και σε πολιτικό-κοινωνικό-οικογενειακό και υπαρξιακό αδιέξοδο από τους ΤατιανοΤσιτσιολινοΔημαγωγοΚομματοΣκυλοΕπιχειρηματοΛησταρχοΣυνδικαλοληστοΣυμμορίτες!
      Ο Λαός οφείλει να προστατέψει το Σύνταγμα, να αποδώσει Δικαιοσύνη και να απαιτήσει Ισονομία!
      Δηλαδή εγκλεισμό σε ευαγή ιδρύματα λευκών κελιών των διαχρονικά υπαιτίων με δυνατότητα εκ μέρους των πολιτών να τους επισκέπτονται πληρώνοντας εισιτήριο ισότιμο εκείνου των ζωολογικών κήπων (sic!), κατάσχεση και εκποίηση των υλικών και άυλων οικογενειακών δενδρυλλιακών περιουσιακών τους "επιτευγμάτων" (sic!) υπέρ του δημόσιου χρέους και των συνταξιοδοτικών ταμείων

  5. Nikolaos avatar
    Nikolaos 24/10/2011 09:37:34

    Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία. Υπό τις παρούσες συνθήκες η ασκούμενη νομοθετική εξουσία έχει περιεχόμενο και χαρακτήρα έκτακτης ανάγκης.Οι βουλευτές της παρούσας Βουλής ασκούν νομοθετική εξουσία έκτακτης ανάγκης χωρίς λαϊκή εντολή. Η εντολή που τους δόθηκε το 2009 δεν αφορούσε την αντιμετώπιση της παρούσας δραματικής κατάστασης για την τύχη και το μέλλον της χώρας μας. Γι' αυτό η εντολή αυτή έχει από καιρό λήξει. Ουσιαστικά η επίκληση αυτής της ενύπαρκτης πλέον εντολής για τη συνέχιση του βίου τούτης της Βουλής αποτελεί συνταγματική εκτροπή.

  6. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 24/10/2011 09:52:02

    Ο Καρατζαφέρης δεν είναι προφήτης. Απλώς είναι κι αυτός μέρος αυτού που συνετελέσθη εις βάρος της πατρίδας.

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/10/2011 11:20:34

    Καμμια χωρα δεν μπορει να διαμαρτυρεται αν της λενε να εχει ισοσκελισμενο προυπολογισμο και οι αλλοι να πληρωνουν τους τοκους της.
    Αν αυτο ειναι κακο τοτε ολος ο αντιμνημονιακος θορυβος ,οι κραυγες ,τα συνθηματα να φυγει η τροικα κλπ το σκοπο ειχαν;
    Αν εφευγαν δεν θα επρεπε παλι να εχουμε ισοσκελισμενο προυπολογισμο μια και δεν θα μας εδιναν τις δοσεις;

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ψυχραιμια 24/10/2011 13:55:40

      Να φύγουν, αλλά να μας πληρώνουν τον ελλειμματικό μας προϋπολογισμό για τα επόμενα 100 χρόνια τουλάχιστον (όταν λέμε να φύγουν δεν εννοούμε και τα λεφτά τους φυσικά!). Οτιδήποτε άλλο είναι εκχώρηση εθνικής μας κυριαρχίας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ TARAMAS 24/10/2011 18:30:40

        Παρόμοιου επιπέδου χαριτωμενιές άκουγα προ ολίγου και σε εκπομπή του Φλας. Νεογενίτσαρους γραικύλους, που φέρονται να στέλνουν "εκατοντάδες" μηνύματα στα οποία λένε "ναι στους ξένους". Τα άγια τοις κυσί, αρκεί να συντηρούμε το εργαλείο του εισαγόμενου υπερκαταναλωτισμού! Με τόσο παρακμιακό λαό, απορεί κανείς γιατί φτάσαμε ως εδώ;

  8. Anonymous avatar
    Anonymous 24/10/2011 11:56:15

    Είναι άραγε εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας η εκχώρηση αμερικανικής κυριαρχίας??

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Anonymous 24/10/2011 12:41:56

      από μία άποψη δεν έχεις άδικο, από την άλλη την είδαμε την μη αμερικανική κυριαρχία το 1941.

  9. vassilis avatar
    vassilis 24/10/2011 12:28:04

    Παρ'οτι δεν μπορω να διαφωνισω για την εγχωρηση εθνικης κυριαρχιας ,εν'τουτοις εχω μια ενσταση ,ως προς το ποτε η χωρα μας εχει απεμπολησει τα κυριαρχικα της δικαιωματα, που τοποθετω τουλαχιστον μετεμφιλιακα.Επειδη ο Ελληνας ποτε δεν ειχε δικαιωματα σ'αυτη τη χωρα και οι καθε δοσιλογοι ενδεδυμενοι τον μανδυα του σωτηρα πουλουσαν ανενοχλητοι οτιδηποτε ειχε αξια και κυριως τις ηθικες μας αξιες υπο την προστασια των δηθεν αμεμπτων θεσμικων εκπροσωπων ,ηταν μαθηματικα βεβαια η καταλιξη μας.Αν δε δεν απαιτηθει απο εμας τους πολιτες ο καταλογισμος ευθυνων για τα πεπραγμενα, οτι μετρα και να επινοησουν οι σωτηρες μας θα μας οδηγει ολο και ποιο βαθεια στο βουρκο.Το ζητουμενο για τη χωρα ειναι η δημοκρατια και ο καταλογισμος ευθυνων!

  10. undercover gpr avatar
    undercover gpr 24/10/2011 13:35:14

    Σε οποιοδήποτε άλλο σενάριο πέρα από αυτό που σερβίρουν οι Γαλλογερμανοί θα χρειαστεί πλεονασματικός προυπολογισμός ναι ή ου ?

    Έλεος με τα γαμω συμφέροντα του καθενός.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ undercover gpr 24/10/2011 14:03:11

      ναι

      Το μη γαλλογερμανικό σενάριο δεν είναι όλα καλά και ρόδινα, απεναντίας! Χάλια είναι. Αλλά θα έχω κίνητρω να παραγω κάνοντας την δουλειά του αλλοδαπού. Με το γαλλογερμανικό σενάριο, θα περιμένω στο παρακαλετό για την επόμενη δόση, και όταν σε 6 ή 12 μήνες με έχουν σταγγίξει, θα πάω εγώ στην Αλβανία, με τα πόδια να κάνω τον αλλοδαπό. Μεσοπρόθεσμα, θα είναι περισσότερο χάλια από το χάλια.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ undercover gpr 24/10/2011 14:06:14

      ή, να στο πω αλλιώς. Στο ένα σενάριο παύεις να εισάγεις και ψωμοζείς, στο άλλο σενάριο πάυεις να καταναλώνεις και σου παίρνουν έξω και τους μισθούς των γκαουλάϊτερ.

      Εάν βεβαια πιστέυεις ότι όλοι οι έλληνες είναι ανίκανοι και λαμόγια, τότε, θα μάθουμε γερμανικά ή φλαμανδικά ή σλοβένικα.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ archaeopteryx 24/10/2011 15:02:51

        Όταν εσύ θα κάνεις τη δουλειά του αλλοδαπού (ραδίκια,αμπελοφάσουλα και κανά κότσι άμα περισσέψει) θα χρειάζεσαι 5 σοδειές μόνο για πότισμα και λαδάκι για το τρακτέρ.Και το κακό είναι ότι δεν θα φτάνει ούτε για το 5% της κοινωνίας.

        Τις εισαγωγές ξέχνα τες και στα δυο σενάρια,την κατανάλωση ξέχνα την και στα δυο σενάρια.Τελευταία είπες και ένα καλό (αλλά πάλι μισό).Τα τιμημένα ισοζύγια τρεχουσών και το μελλοντικό κεφάλαιο κίνησης.

        Το ερώτημα είναι σε τι θες να εισπράτεις.
        Θες ΑΕΠ 50 δις και ιδιωτική περιουσία άλλα 50?Ή θες ΑΕΠ 100 και ιδιωτική περιουσία 200 ?

        Άμα είσαι εξορύκτης πάσο.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ undercover gpr 24/10/2011 16:15:49

          δεν είμαι εξορύκτης. Απλά έχω διαβάσει τα Παλιόπαιδα τα Ατίθασα του Τσιφόρου,και από εκείέμαθα όλαμου τα μακροοικονομικά και τα λογιστικά.

          Προτιμώ να είμαι ελεύθερςο, και άλλοι προτιμούν να γλύφουν ξενα κόκκαλα. Φτωχός και στις δύο περιπτώσεις. Δες το από μακριά. Στο ένα σενάριο υπάρχουν τόκοι, μερίσματα, και (αρνητικό) ισοζύγιο, που πάνε έξω έναντι της ρευστοτητας που σου παρέχουν

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ undercover gpr 24/10/2011 16:17:43

          Ρώτα κανένα παππού, ή δεν καμιά παλιά ταινία για την ζωή το 50 και το 60. Λίγο χειρότερα θα είναι γιατί τότε υπήρχε σχέδιο Μάρσαλ, και θα μας κακοφανεί κιόλας γιατί μάθαμε και το πλυντήριο πιάτων και την αυτόνομη θέρμανση.

          • undercover gpr avatar
            undercover gpr @ archaeopteryx 24/10/2011 17:29:33

            Ελεύθερος εννοείς με Γιωργάκη και τον Ύψιστο της μπλε γωνιάς?

            Όσο ελεύθερος ήσουν και το 2004 που μπήκε και βγήκε ένας σκασμός λεφτά και τελικά τα κέρδη τα έβγαλαν οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί (τζιζζζζ).

            Μεταξύ μας (τόσα χρόνια) να κοροιδευόμαστε ,δε κάνει ρε φίλε.

            υ.γ Η ερώτηση που καίει και παίζεται σκληρό παιχνίδι εντός της χώρας αφορά την ιδιωτική περιουσία (κινητή/ακίνητη) κι όχι τόσο το ΑΕΠ.

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ undercover gpr 24/10/2011 19:59:18

            Συμφωνώ 100% με το τελευταίο, και, έαν θες δεν είμαι ο μόνος, και για αυτό θεωρώ ΛΑΘΟΣ το ότι δεν είπαμε "σταση πληρωμών και εξω από το ευρώ πέρυσι ή πρόπερσι. Θεωρώ ότι όλο τοι θέατρο μέχρι τώρα, δόσεις κλπ, ήτασν για να μην ξεσηκωθούμε. Αλλιώς αντιδράσ σε 300 ευρώ φόρο στον λογαριασμό, και αλλιώς αν έρθει κα΄ποις να πάρει τα σπίται σε 10.000 κατοίκους.

            Έχω πλήρη επίγνωση που πήγαν τα κέρδη του 2004, από Γερμανία έως Ισπανία και αργότερα και άσχετα τράβηξαν ρευστότηα τα αμερικανικά ομόλογα. Αν η Μέρκελ πάει να προστατευτεί από αυτή την σκούπα Χούβερ, τώρα, δεν το ξερω, μπορεί.

            Παραδόξως, δεν με ζορίζει, πλέον, ούτε ο Γιωργάκης ούτε ο άλλος. Με ζορίζει η σιωπή των αμνών που είναι καθοδηγούμενη, θεωρώ, αλλά σιωπή,.

  11. victoria (true) avatar
    victoria (true) 24/10/2011 13:42:26

    Μας πληρώνουν για να πληρώνουμε τους τόκους Τους.
    Συμβαίνει. Αλλά μην λέμε και ευχαριστώ για το αζημίωτο.

    Αν δεν καταλαβαίνουμε τη διαφορά μεταξύ του να έχω σωστά δημοσιονομικά (επειδή έτσι είναι καλό για τη χώρα μου) και του να έχω σωστά δημοσιονομικά επειδή υπάρχει το μαστίγιο του Ράιχενμπαχ, τότε να μιλάμε ο καθένας για τον εαυτό του σε αυτή τη χώρα.

    Όποιος αποδέχεται πως λειτουργεί καλύτερα υπό επιτηρήσεις και μπότες, ενώ υπό καθεστώς δημοκρατίας ...του βγαίνει ο λαϊκισμός, να μας το πει, να μετρηθούμε βρε παιδιά. Και ας κερδίσει η δημοκρατία. Αλλά να μετρηθούμε. Δεν μπορώ άλλο.

  12. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 24/10/2011 16:25:36

    Ήρθε η ώρα να ξαναπάρουμε τα βουνά λοιπόν... ήρθε η ώρα να ζήσουμε και να επιβιώσουμε όπως οι παππούδες μας πριν πολλά χρόνια... Η αλήθεια είναι ότι αν είναι να επιλέξω ένα από τα 2 σενάρια θα επιλέξω εκείνο στο οποίο ζω δύσκολα στο ορεινό χωριό μου γιατί δεν μπορώ να πληρώσω το νοίκι στην πόλη και επιβιώνω με ό,τι μου δίνουν τα ζώα μου και το μικρό μου χωραφάκι. χωρίς κανέναν πάνω από το κεφάλι μας όμως! δύσκολο ναι αλλά αξιοπρεπές!!

    • vassilis avatar
      vassilis @ ΝΙΚΗ 24/10/2011 18:37:07

      Νομιζεις οτι δεν θα σου ζητησουν φορο για τα ζωα σου και το μικρο σου χωραφακι;

      • ΝΙΚΗ avatar
        ΝΙΚΗ @ vassilis 24/10/2011 18:47:30

        Δεν υπάρχει φως λοιπόν... Σκέφτεσαι τα πάντα και ψάχνεις διέξοδο σ'αυτό που έρχεται. Είμαστε καταδικασμένοι να πεινάσουμε; το ερωτηματικό το βάζω για να χρυσώνω το χάπι...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.