21/12/2008 17:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η συμπόρευση σκανδάλων και …συγκυβέρνησης

Πως από την εποχή έντονης αμφισβήτησης των ηγετικών ικανοτήτων του Γιώργου Παπανδρέου, τον τρίτο πόλο, την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ και την αμφισβήτηση του δικομματισμού, φτάσαμε στο σημερινό εκπληκτικό προβάδισμά του ΠΑΣΟΚ από τη ΝΔ και την κατάρρευση Καραμανλή και ΝΔ;

Έφτασε μόνο η γενικευμένη ανεπάρκεια και η διαφθορά της ΝΔ, ή μπορεί κανείς να διακρίνει και κάποιες μεθοδεύσεις μέσα από το timing των αποκαλύψεων και των δημοσκοπήσεων; Και το κυριότερο, γιατί παρόλη την άνοδο του ΠΑΣΟΚ επιμένουν, αυτήν ακριβώς την στιγμή, τα σενάρια της συγκυβέρνησης; Θέταμε αυτό το ερώτημα στον εαυτό μας από καιρό και τελικά την πατήσαμε κυριακάτικα. Επιχειρήσαμε μια ανασκόπηση που θα σας κουράσει λίγο, αλλά την θεωρούμε σημαντική για προβληματισμό:

Τα σενάρια της συγκυβέρνησης άρχισαν την ίδια ημέρα των εκλογών της 17ης Σεπτεμβρίου και την αδύναμη πλειοψηφία των 152 εδρών που εξασφάλισε ο Κ. Καραμανλής. Τότε μας έλεγαν ότι πρέπει να καταργηθεί η οικογενειοκρατία Παπανδρέου - Καραμανλή στο Μαξίμου και να αντικατασταθεί  από τη δίδυμο Ντόρας - Βενιζέλου (βλ. Κυβέρνηση Καραμανλή, ή «συγκυβέρνηση» με τη Ντόρα;)

Το σνεάριο τίοθεται σε εφαρμογή με την υποψηφιότητα του Βενιζέλου για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ. Ορισμένοι θα πούνε βέβαια αργότερα, ότι, πριν έρθει η σειρά του Κώστα, έπρεπε πρώτα να κοντύνει ο Γιώργος. Τελικά αποφασίσθηκε ότι  ο Γιώργος θα έχει την τελευταία ευκαιρία του, πράγμα που βλέπουμε βεβαίως να γίνεται σήμερα.

Στη συνέχεια περνάμε στον Καραμανλή όταν, τον Δεκέμβριο 2007, ξεσπάει η υπόθεση Ζαχόπουλου με το γνωστό πήδημα από το μπαλκόνι. Το σκάνδαλο πλήττει την καρδιά του «καραμανλικού συστήματος» και στις 20/1/2008 το ΒΗΜΑ δίνει το σύνθημα της αποσταθεροποίησης γράφοντας ότι «στο παρασκήνιο υπάρχουν υπουργοί που εκφράζουν επιφυλάξεις για το αν ο Πρωθυπουργός θα οδηγήσει τη ΝΔ στις επόμενες εκλογές». (Αποσταθεροποιείται το πολιτικό σκηνικό).

Αμέσως μετά τον Ζαχόπουλο και τα αμαρτωλά dvd ξεσπάει το σκάνδαλο της Ζήμενς που πλήττει- εντελώς κατά σύμπτωση - τους οπαδούς της συγκυβέρνησης (Αγία Οικογένεια και εκσυγχρονιστές του ΠΑΣΟΚ). Τα θύματα είναι πολλά από όλες πλευρές. Κυριάκος, Λιάπης, Τσουκάτος....Ο Σημίτης έρχεται κι αυτός σε πολύ δύσκολη θέση και τελικά τα σπάει με τον ΓΑΠ. Ή μήπως τον βάζουν στην γωνία για να τον έχουν εύκαιρο ως υπηρεσιακό πρωθυπουργό;

Ήταν ο Σουφλιάς, ο σταθερός ευνοούμενος των εθνικών κατασκευαστών και σωτήρων που άνοιξε πρώτος το δρόμο των συγκυβερνήσεων μεσούσης της κρίσης για τον Ζαχόπουλο και την Ζήμενς. Την ίδια εποχή το θέμα βάζουν και άλλα στελέχη αμφοτέρων των κομμάτων, πάλι ο Πάγκαλος, ο Γ. Αλογοσκούφης, ο Μ. Βαρβιτσιώτης κλπ.

Θυμάστε που γράφαμε ότι «η Ντόρα ακολουθεί σε δυο βήματα (το ένα μπορεί να λέγεται Σουφλιάς) κι αυτό ας φροντίσουν να το καταλάβουν όλοι;»(βλ.εδώ). Ξαναδιαβάστε πάλι εκείνο το κομμάτι, επειδή αποδεικνύεται ..προφητικό

Στο μεταξύ ανεβαίνει κατακόρυφα και ο ΣΥΡΙΖΑ στις δημοσκοπήσεις και όλοι τρέχουν να γραφτούν μέλη στην Κουμουνδούρου.

Έτσι στις  4 Μαρτίου 2008 το Βήμα γράφει, απευθυνόμενο στον Γιώργο, ότι  «ζητείται ηγεσία», υπενθυμίζοντας το ...1958, τότε που «η αδυναμία των πολιτικών δυνάμεων του Κέντρου να συλλάβουν τα μηνύματα των καιρών, οδήγησε στον εκλογικό θρίαμβο της Αριστεράς που κατέλαβε, με 25% των ψήφων, τη θέση της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως». Παράλληλα, η ναυαρχίδα της διαπλοκής ξεκαθαρίζει και στο Γιώργο και τον Κώστα ότι δεν μπορούν να κυβερνήσουν μόνος του ο καθένας (Σενάρια «Μεγάλου Συνασπισμού»).

Αν η υπόθεση Ζαχόπουλου «τσάκισε» το κύρος του Καραμανλή (και του έδεσε τα χέρια και μετά το σκάνδαλο των υποκλοπών) το σκάνδαλο της Ζήμενς χρησιμοποιείται (μέσω των δημοσκοπήσεων) για να παγιωθεί η αντίληψη ότι «μετακινούνται κρίσιμες εκλογικές μάζες και ανατρέπονται πάγιες σταθερές του πολιτικού συστήματος» (Βλέπε εδώ δημοσκόπηση της MRB για τον ΕΤ της κας Γιάννας). Τον κ. Κανένα τον ξεχάσατε;  

Η «Καθημερινή» γράφει εκείνη την ίδια εποχή: «Έφθασε η ώρα της ευθύνης των πολιτικών. Το σκάνδαλο Siemens πλήττει βαρύτατα το πολιτικό σύστημα... Οι δύο βασικοί πολιτικοί αρχηγοί πρέπει να παραμερίσουν τις όποιες κομματικές ανάγκες και να συνεργασθούν πρακτικά για τη θωράκιση της δημοκρατίας έναντι της διαφθοράς».

Έτσι, στις αρχές Ιουλίου, ο Γιώργος στέλνει μια επιστολή στον Κώστα με την οποία τον καλεί να συνεργαστούν τα δυο κόμματα για την πάταξη της διαφθοράς και την σωτηρία του τόπου και των ιδίων, επειδή  «είτε θα συμφωνήσουμε, είτε θα παραιτηθούμε».

Όπως γράφαμε τότε (Η υπόθεση Ζήμενς απαιτεί δυο κόμματα) οι πρωτοβουλίες του κ. Παπανδρέου εκδηλώνονται μέσα σε κλίμα βαθιά πολιτικής σήψης, με τάσεις μεγάλης αποσυσπείρωσης της κομματικής πελατείας της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που κινδυνεύουν για πρώτη φορά να μην ξεπεράσουν και τα δύο μαζί το 50%-55% του συνόλου του εκλογικού σώματος.

Μην ξεχνάτε και την Επιχείρηση εγκλωβισμού και του ΚΚΕ με την υπόθεση Γερμανός, που ξεσπάει παράλληλα με την Ζήμενς.

Η απάντηση στο σκάνδαλο της Ζήμενς δίνεται με το σκάνδαλο Βατοπεδίου που όπως έχουμε ξαναγράψει ήταν να βγει από τον Ιούλιο του 2007 (συμπληρωματικά με τα Ομόλογα) αλλά μεσολάβησαν οι πυρκαγιές και μπήκε προσωρινά στο συρτάρι.

Πιστεύουμε βεβαίως στην αντικειμενική υπόσταση των σκανδάλων και την αποκάλυψή τους από πολέμιους της διαφθοράς. Επειδή όμως οι αναγνώστες μας δεν πρέπει να τρώνε κουτόχορτο σημειώνουμε: Από το σκάνδαλο Ζήμενς πλήττονται κυρίως η Αγία Οικογένεια και το περιβάλλον Σημίτη. Από το σκάνδαλο του Βατοπεδίου όμως πλήττεται αποκλειστικά το περιβάλλον Καραμανλή.

Φτάνουμε έτσι σιγά σιγά και μέσα σε έναν κλίμα γενικότερης απαξίωσης των κομμάτων και του δικομματισμού στην συνέντευξη της ΔΕΘ, τη Μάρα Ζαχαρέα, τον Βουλγαράκη και την αρχή του τέλους του Καραμανλή.

Ύστερα από λίγες ημέρες Το ΠΑΣΟΚ περνάει μπροστά στις δημοσκοπήσεις.

Παρόλα αυτά  τα σενάρια της συγκυβέρνησης επιμένουν και εμφανίζονται πάλι στο προσκήνιο της δημόσιας ζωής πριν ακόμα τελειώσουν τα σοβαρότερα επεισόδια των τελευταίων δεκαετιών που στιγμάτισαν  συνολικά τον πολιτικό κόσμο και όπως έχουμε ξαναπεί έβαλαν οριστικά την ταφόπλακα στην μεταπολίτευση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. oktapus avatar
    oktapus 21/12/2008 17:40:29

    Πολυ σεβασμο μου εμπνεει αυτος ο Παπουλης.
    Πως κυκλοφορει Χριστουγεννιατικα εξω;
    Δε φοβαται μην τον κανουν "Ente à l' orange?"

    Και για τη συνταγη στη διαθεση σας χρονιαρες μερες.

  2. www.politonsymaxia.gr avatar
    www.politonsymaxia.gr 21/12/2008 17:43:25

    Δεν παει αλλο οχι μονο με τηΝΔ αλλα και με το πολιτικο νταβατζιλικι των μεγαλοεκδοτων και των««εθνικων» εργολαβων αυτο ειναι το μειζον δημοκρατικο προβλημα της χωρας και δυστυχως ολοι σφυριζουν αδιαφορα ακομη και τα κομματα της Αριστερας οταν προκειται να πουνε τα πραγματα με το ονομα τους φοβος η ασυλια απεναντι στις πεντε οικογενειες -ακριδες που διαφεντευουν τον τοπο

  3. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 21/12/2008 17:48:03

    Πάρα πολύ καλή ανάλυση. Συστηματοποιεί επί μέρους φιλόπονες, διεισδητικές στα εκάστοτε γογονότα και τεκτενόμενα προσεγγίσεις, που προηγήθηκαν. Μια πολύ σημαντική προσφορά στην εναλλακτική ενημέρωση, που πιστοποιεί και την γενικότερη προσφορά της σελίδας.

  4. PATRA avatar
    PATRA 21/12/2008 17:51:12

    Επειδή όμως οι αναγνώστες μας δεν πρέπει να τρώνε κουτόχορτο σημειώνουμε: Από το σκάνδαλο Ζήμενς πλήττονται κυρίως η Αγία Οικογένεια και το περιβάλλον Σημίτη. Από το σκάνδαλο του Βατοπεδίου όμως πλήττεται αποκλειστικά το περιβάλλον Καραμανλή.

    ΘΑ ΠΟΡΕΥΤΟΥΜΕ ΜΕ Ο,ΤΙ ΜΕΝΕΙ ΚΑΘΑΡΟ...
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΟΛ(ιο)...

  5. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 17:53:12

    Ο Ν.Ξ. σήμερα σε ένα ωραίο κατά τη γνώμη μου άρθρο στην καθημερινή επαναλαμβάνει την άποψή του για μια " αριστερή πύλη εξόδου", η οποία πρέπει οπωσδήποτε να παραμείνει ανοιχτή για να μην φρακάρει αυτή η συμπυκνωμένη οργή.
    Γράφει ανάμεσα σε άλλα για: ... καινοφανή υποκείμενα, πολυπολικές συγκρούσεις, μεσαία τάξη που ξεπέφτει, μετασχηματισμό της εργασίας και της σύστοιχης συνείδησης, μετασχηματισμό του λαού σε πλήθος, τη νέα γενική διάνοια, την πνευματική υπεραξία, homo sacer λαθρομετανάστες, βιοπολιτική, την αυξανόμενη ενδοκοινωνική βία, τη φθορά του δημόσιου χώρου.
    Τα είδαμε αυτά να ξετυλίγονται μπροστά στα μάτια μας την περασμένη εβδομάδα, όλα σε ένα.
    Χωρίς έλεος.

  6. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 21/12/2008 18:06:35

    O πρώην πρωθυπουργός κ. Κ. Σημίτης σε άρθρο του στην καθημερινή αναφέρει ότι, «Η ουσία είναι, ότι τελικά, η Ελλάδα βγήκε από την επιτήρηση με παραποιημένα στοιχεία για να μπορέσει η κυβέρνηση τον Σεπτέμβριο του 2007 να κάνει τις εκλογές»

    Και εδώ γεννάται το ερώτημα, αφού όπως λέει ο κ. Σημίτης βγήκαμε από την επιτήρηση με παραποιημένα στοιχεία, γιατί μπήκαμε σε επιτήρηση;!!

  7. άσχετος avatar
    άσχετος 21/12/2008 18:16:25

    Προσέξτε την αρθογραφία του Σημίτη στην Καθημερινή, μια εφημερίδα που τον είχε "ξεσκίσει" για τον Κόκκαλη και την διαπλοκή

  8. factorx avatar
    factorx 21/12/2008 18:17:59

    Για κυβερνήσεις "εθνικής ενότητας", ή "συμμαχικής ενότητας" χα χα χααααα

  9. amerikanaki avatar
    amerikanaki 21/12/2008 18:19:49

    Με την ευκαιρία, γιατί όπως γράφει και το ΠΑΡΟΝ, η Καθημερινή (Τέλλογλου) σταμάτησε τις αποκαλύψεις για την Ζήμενς, μόλιες έφτασαν στο ΠΑΣΟΚ;

    Ο άλλος Alexis, ο Παπαχελάς ντε, τι σχέσεις έχει με την οικογένεια Παπανδρέου;

  10. tony avatar
    tony 21/12/2008 18:34:55

    ΕΛΛΕΙΨΗ χρήματος διάλυση συναχιών.Στην πολιτική και στό εμπόριο οι συμμαχίες ορίζονται μόνο από το συμφέρον.Σήμερα όλοι θέλουν μεγαλύτερο κομμάτι από τό πτώμα και οι συμμαχίες αλλάζουν σέ χρόνο dt.Νέα συμμαχία λοιπόν ΠΑΣΟΚ ΝΔ.Υπάρχει όμως ο ισχυρός που θά βάλει φρένο στην απληστία τους? Ο Αλαβάνος ίσως?
    Δεν νομίζω.Το τοπίο είναι πολύ θολό και τά έξοδα τρέχουν.Μόνη μας ελπίδα ο Σόρος.Αλλα αυτός δεν τους χρειάζεται αυτούς?Στό μεταξύ τά έξοδα τρέχουν.

  11. xxx- avatar
    xxx- 21/12/2008 18:50:16

    KaryID: Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο του Ν.Ξ.και θέλω να προσθέσω ακόμη, ότι από την οικονομική κατάσταση της χώρας που είναι δραματική, θεωρώ πιο σοβαρή την κοινωνική αναταραχή(διάρρηξη κοινωνικού ιστού), που ξεκίνησε και συνεχίζει την τροχιά της ,στην πραγματικότητα χωρίς τα κόμματα που βρίσκονται σε διαφορά φάσης...,μήπως θυμίζει κάτι από την έναρξη των γεγονότων του Πολυτεχνείου...????ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΟ!!!!!

  12. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 21/12/2008 18:53:42

    Συνκυβερνηση σημαινει παράταση του πἀρτυ συμφερόντνων που εξελίσεται τώρα. Σημαίνει επίσης ουσιαστικά ανατροπές των ισορροπιων στο ΠΑΣΟΚ όπου ο ΓΑΠ θα χάσει πολύ γρηγορα τον έλεγχο από ομάδες και δυνάμεις που ονειρευονται επάνοδο στην εξουσία χωρις ορους και περιορισμούς. Απότελει επίσης την κρυφή ελπίδα του ΣΥΡΙΖΑ καθως θα απαλλαγει από το δίλλημα της συνεργασίας και θα μείνει μονος στην αντιπολίτευση. Χωρις κατι θεαματικό στο άμεσο μέλλον (πχ διάλυση της ΝΔ) τοσενάριο δεν παίζει ειδικά με γκάλλοπ με το ΠΑΣΟΚ μπροστά 6-8 μονάδες και τον ΓΑΠ καταλληλότερο. Ευσεβεις πόθοι λοιπόν και τίποτα παραπάνω τα σενάρια στην παρούσα συγκυρια.

  13. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 19:02:16

    @xxx-: η στόχευση του Πολυτεχνείου τότε ήταν η πτώση της χούντας, σήμερα η κατάσταση είναι: όλοι εναντίον όλων, πολύ πιο δύσκολη και πολυσύνθετη.

  14. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 21/12/2008 19:03:02

    Απ ότι φαίνεται ένα μεγάλο κομμάτι του πολιτικού συστήματος δεν διαθέτει αντιστάσεις, είναι παγιδευμένο σε μια περίεργη μορφή πελατειακού συστήματος και εντελώς αποκομμένο από την κοινωνία.

    Αυτό που φαίνεται σήμερα είναι ότι αρκετοί ξαναπροσπαθούνε να παγιώσουν μια κατάσταση που ουδεμία άμεση ή έμμεση σχέση έχει με τις ανάγκες τις εποχής μας, έχει όμως μεγάλη σχέση με τις δικές τους ανάγκες, εκτός αυτού αδυνατούν να δουν τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές γωνίες, θεωρούν τον εαυτό τους κέντρο του κόσμου, αυτό είτε το κάνουν ηθελημένα οπότε είναι επικίνδυνοι, είτε το κάνουν λόγο μειωμένης αντίληψης, οπότε πάλι είναι επικίνδυνοι.

    Όμως , για αυτούς και άλλους λόγους δεν είναι λογικό να προσαρμοστεί μια ολόκληρη χώρα στις ανάγκες 50 -100 πολιτικών κτλ

  15. xxx- avatar
    xxx- 21/12/2008 19:09:41

    Συνκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ σημαίνει διάλυση και των δύο κομμάτων σε δύο το πολύ χρόνια!!Η μπίλια θα χτυπήσει βαθύ κόκκινο!!Δεν νομίζω να τα έχει χάσει τόσο ο ΓΑΠ και οι συνεργάτες του.

  16. donaE avatar
    donaE 21/12/2008 19:13:56

    @ 17 Αφου ειναι διαλυμενα.

  17. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 21/12/2008 19:14:15

    xxx- Και εσύ βρούτε πιστεύεις ότι η χώρα αυτή είναι δική του .

  18. xxx- avatar
    xxx- 21/12/2008 19:19:23

    @15 Εννοώ τον τρόπο έναρξης σε σχέση με τα κόμματα,όχι τα αίτια,στόχοι.

  19. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/12/2008 19:20:31

    Μην ξεχνας τι μηνα εχουμε φιλε.Δεκεμβρη.
    Και αυτα τα περι λαου, με ανατριχιαζουν.
    Τα ιδια ελεγε και τοτε το ΚΚΕ,και εστελνε ανθρωπους στα Κρωρα.Αν ξερεις τι ειναι βεβαια.
    Αν οχι, ανοιξε καμια σελιδα να μαθεις.
    Και θεωρω μεγαλη αδικια, μερικοι να θελουν να παρουν τη ρεβανς,με αλλους ανθρωπους,σε αλλη εποχη, με αλλα προβληματα.Και κριμα.

  20. xxx- avatar
    xxx- 21/12/2008 19:22:01

    @18 ανασχηματισμός,αναδιάταξη,νέο σκηνικό.

  21. xxx- avatar
    xxx- 21/12/2008 19:25:12

    @19 και βέβαια όχι,αλλά θα προσπαθήσει,το τι θα κάνει μη με ρωτάς......

  22. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 19:26:35

    @xxx-: Ναι, σωστό.

  23. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 21/12/2008 19:40:45

    Υπάρχει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό στο ΠΑΣΟΚ και στη ΝΔ που δεν θέλει να συνεργαστούν αυτά τα δύο κόμματα, όχι απαραιτήτως για εντελώς ανιδιοτελείς λόγους. Εάν προβάλεται συνεχώς από τα ΜΜΕ αυτή η προοπτική της συνεργασίας τότε αυτά τα δύο ποσοστά θα εξωθηθούν προς τα άκρα, ήτοι προς το ΛΑΟΣ οι της ΝΔ και προς το ΣΥΡΙΖΑ οι άλλοι ή στους Οικολόογους. Έτσι μπορεί να υλοποιηθεί το σενάριο της κυβερνώσας αριστεράς -ακόμη και με τρικομματική κυβέρνηση: πασοκ, συριζα, οικολόγοι.
    Είναι εντυπωσιακό που η συντηρητική μεταστροφή του μέσου πολίτη μετά τα τελευταία γεγονότα "αποτυπώνεται" μόνον στην ενίσχυση του ΚΚΕ λόγω της υπεύθυνης στάσης που κράτησε. Ενώ δηλαδή στις καθημερινές μας επαφές ακούμε τον κόσμο να έχει εξοργισθεί με τις τάχα μου εξεργέσεις που γίνονται γι΄ αυτόν χωρίς αυτόν, να πέφτει η ΝΔ στα ποσοστά της, ούτε καν να μένει σταθερή... και να κερδίζει το πασόκ που μόνον καθαρό πολιτικό στίγμα δεν έδωσε αυτές τις μέρες... Εκτός και εάν στις δημοσκοπήσεις το δείγμα περιλαμβάνει και δεκαπεντάχρονα. Εκτός κι αν ο Λούλης είναι γάτα, που είναι, και τους "δίνει" αυτό που θέλουν για να ικανοποιηθούν και κάνει τη ρελάνς του μετά τις εκλογές. Πώς σας φαίνεται άμα ρίξει στο τραπέζι ο ΚΚ την κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων; την υλοποίηση της πρώτης δηλαδή αντικειμενικά ουσιαστικής μεταρρύθμισης σε μια πενταεή διακυβέρνηση...

  24. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 21/12/2008 19:44:38

    διόρθωση: τη ρελάνς μετά τις γιορτές και τον αναμενόμενο ανασχηματισμό

  25. ataktos avatar
    ataktos 21/12/2008 19:55:31

    Η «λαγοί» έπαιξαν όπως φαίνεται το ρόλο τους, τώρα βλέπω ήρθε η ώρα για τους Κομήτες που πέφτουν στο προαύλιο της Βουλής .Μόνο που τα ρούχα και χαιρια τους είναι λερωμένα με αίμα .

  26. J.E.L avatar
    J.E.L 21/12/2008 19:58:39

    Ο λαος δεν χρειαζεταιπροστατες ουτε πολυ περισσοτερο νταβαντζηδες για νατον καθοδηγουν.Εχει αποψη και θα στειλει ολους αυτους εκει που τους αξιζει.

  27. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 20:06:43

    Ο μέσος πολίτης φοβάται μεν, αλλά δεν είναι ηλίθιος και δεν θα επιβραβεύσει εκλογικά μια κυβέρνηση που το μόνο που έχει να επιδείξει είναι η επιδείνωση του βιοτικού μας επιπέδου.
    Δεν θα δελεαστεί ούτε από το ΤΥΡΙ της θρυλούμενης κατάργησης των πανελληνίων εξετάσεων που ρίχτηκε στο τραπέζι σαν η τελευταία εφεδρεία.
    Αυτό κι αν είναι πολιτικάντικη κουτοπονηριά, έσχατος λαϊκισμός.
    Τι θα πεί τότε στους καλούς της φίλους η κυβέρνηση, στα ιδιωτικά ΙΕΚ και στα κολλέγια; Που θα βγουν στους δρόμους και θα επαναστατήσουν φορώντας αυτές τις ανεκδιήγητες τηβέννους που φορούν στους αποφοίτους τους;

  28. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 21/12/2008 20:13:06

    @ KaryID

    Σωστά. Τί θα επιβραβεύσει, ή όπως θές πέσ' το, τότε ο λαός;

  29. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 20:18:16

    @Διοτίμα: Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το αδιέξοδο. Αλλά όχι και δαρμένοι και κερατάδες.

  30. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 21/12/2008 20:25:01

    Αυτά παθαίνει κανείς, όταν ξυπνάει αργά. Από τον χειμώνα του 2007 γραφόταν το σενάριο που πάνε να σκηνοθετήσουν σήμερα. Και αμφιβάλλω, αν ακόμα έχουμε καταλάβει. Δεν έχουμε διαλέξει: είμαστε με τα ΜΜΕ και ό,τι κινείται γύρω τους, ή με την πολιτική, όποια εν πάση περιπτώσει διαθέτουμε;

  31. t avatar
    t 21/12/2008 20:32:09

    Με το internet

  32. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 21/12/2008 20:36:31

    Πολιτική με το ίντερνετ; Γιατί όχι. Αρκεί να'βρούμε τον τρόπο και να κυβερνάμε από το ίντερνετ! Κυβερνο-διακυβέρνηση, πώς λέμε λυβερνο-σέξ...

  33. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 20:43:52

    @Διοτίμα: δεν είμαι καλή στα σενάρια, ούτε καταλαβαίνω τα πολιτικά τους παιχνίδια. Ευτυχώς το κατάλαβα αυτό πολύ νωρίς και δεν ασχολήθηκα. Δεν θέλω να ξυπνάω το πρωί και αντί να έχω στο νού μου πως θα βγάλω το ψωμί μου με αξιοπρέπεια και πως θα πάω να πιω ένα ωραίο καφεδάκι με τις παρέες μου ατενίζοντας τη θάλασσα θα πρέπει να ασχολούμαι με ίντριγκες που πλάθουν άρρωστα μυαλά. Αυτά απαιτούν δεξιότητες που δεν τις διαθέτω. Μπορώ όμως να καταγράφω στιγμιότυπα. Επιμέρους στιγμές που συνθέτουν το όλον.

  34. lorca avatar
    lorca 21/12/2008 20:43:56

    Πως από την εποχή έντονης αμφισβήτησης των ηγετικών ικανοτήτων του Γιώργου Παπανδρέου, τον τρίτο πόλο, την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ και την αμφισβήτηση του δικομματισμού, φτάσαμε στο σημερινό εκπληκτικό προβάδισμά του ΠΑΣΟΚ από τη ΝΔ και την κατάρρευση Καραμανλή και ΝΔ;

    Έφτασε μόνο η γενικευμένη ανεπάρκεια και η διαφθορά της ΝΔ

    Όχι, βοήθησαν και οι 2,000 σχετικές δημοσιεύεσεις του Antinews.

  35. τιμωρός avatar
    τιμωρός 21/12/2008 20:44:36

    @λυβερνο-σέξ; Καινούργια κόλπα; Εγώ ήξερα κυβερνο-σέξ.
    Τι είναι το λυβέρνο;

  36. xxx- avatar
    xxx- 21/12/2008 20:45:59

    Όσο κι αν θεατρινίσει ο ΚΚ στη βουλή,οι τσέπες είναι άδειες,η αγορά νεκρή ,τα κονωνικά προβλήματα άλυτα και οι πολίτες φοβισμένοι γι αυτά που έρχονται.....εξάλλου έχουν δοκιμαστεί....

  37. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 20:46:37

    λυσσασμένο γκουβέρνο, αυτό ειναι.

  38. Factorx avatar
    Factorx 21/12/2008 20:48:34

    @lorca: Λές έ;

  39. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 21/12/2008 20:56:00

    @ τιμωρός #37

    Εντάξει, κυβερνο-σέξ.

  40. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 21/12/2008 20:58:31

    @ KaryID #35 αντίφαση με #29

  41. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 21:03:01

    καμία αντίφαση, παράλληλα και αντίθετα.

  42. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 21/12/2008 21:11:52

    Αφού κάνουμε πώς δεν καταλαβαίνουμε, νά τί εννοώ πολιτική εδώ μέσα. Μέρες τώρα παρακολουθούμε κάποιους να κρύβονται πίσω από το δαχτυλό τους. Ενώ είναι ...βάζελοι βαμμένοι, δεν γουστάρουν να χειροκροτούν την ομάδα τους πού κερδίζει, αντίθετα γουστάρουν να βλέπουν τους ...γαύρους να χάνουν! Μπορεί και το αντίθετο...

  43. osaperas avatar
    osaperas 21/12/2008 21:16:00

    Το αύριο δεν το γνωρίζω.

    Το σήμερα και το χθες το έχω ζήσει.

    Σκάνδαλα, σκάνδαλα,σκάνδαλα.

    Εύχομαι και ελπίζω ότι θα μείνω σταθερός στο ότι πρώτα θα πρέπει να πληρώσουν όλοι όσοι εμπλέκονται για τα σκάνδαλα, πριν αποφασίσω για το αύριο

    Δεν δέχομαι να συμψηφίσω τα σκάνδαλα, δεν μπορώ να ακούσω καμία "επεξήγηση", καμία πολιτική ανάλυση.

    Πολύ περισσότερο δεν με νοιάζει ο χρόνος που αποκαλύπτονται και το γιατί.

    Έγιναν ή δεν έγιναν;

    Αυτή είναι η ουσία. Και η απάντηση είναι ότι έγιναν.

    Όποιος έκλεψε θα πρέπει να πληρώσει.

    Αλλιώς το αύριο δεν θα έλθει ποτέ.

  44. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 21/12/2008 21:27:06

    Τα σκάνδαλα δεν υπήρξαν ποτέ ανασταλτικός παράγοντας, εδώ ή αλλού, για να παραχθεί ένα στοιχειώδες κυβερνητικό έργο. Από την άλλη, δεν φαίνεται τόσα χρόνια (πόσα θέλετε, τριάντα - σαράντα) μιά κυβέρνηση να είναι πολύ χειρότερη από την άλλη. Άρα η ειδοποιός διαφορά σήμερα δεν είναι το ποιόν των κυβερνήσεων, αλλά η παρακυβέρνηση (για να μην 'πώ, παρακράτος) που έχει κατισχύσει στη χώρα εδώ και περίπου δεκαπέντε χρόνια (που συνεργεί στο να καταντάνε και οι κυβερνήσεις η μιά χειρότερη από τη άλλη). Πράγμα που ακόμα και αυτό το βήμα χρειάσθηκε δυό χρόνια, αν όχι να το καταλάβει, να το γράψει.

  45. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 21:30:16

    @Διοτίμα: δεν ξέρω τιεννοείς, όμως σου είπα ότι δεν έχω απάντηση για το αδιέξοδο όπου είμαστε.

  46. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 21/12/2008 21:35:27

    Παρακολουθώ με ανάμικτα συναισθήματα την ψήφιση του προϋπολογισμού .Ο λόγος φτωχός και ξύλινος στην μεγάλη του πλειοψηφία.Τώρα κατάλαβα (??)και συνειδητοποίησα(????) γιατί η Αλέκα είναι συναγωνίστρια ,συναγωνίζεται στην βλακεία !!!! τον Θοδωρή .Άρε ξευτίλα της μονιμης και ισόβιας ποια θεσεις Γραμματεα που δεν έχει χρώμα και χαρακτηρα μονοπωλιου .

  47. PATRA avatar
    PATRA 21/12/2008 22:02:35

    απο http://nefelikas.wordpress.com/

    Στο μεταξύ, σε νέο σύμβολο του έθνους μας έχει μετατραπεί το νεοαποκτηθέν χριστουγεννιάτικο δέντρο του Κακλαμάνη. Που με την περίλαμπρη κακογουστιά του καλεί τους πολίτες να κατέβουν ειρηνικά για ψώνια και να προσποιηθούν ότι δεν συμβαίνει τίποτα. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει σάλιο για δώρα στους περισσότερους πιθανόν να οφείλεται στις ταραχές των αντιεξουσιαστών και στις εμπρηστικές δηλώσεις των αριστερών. Οι οποίοι δυσφημίζουν τη χώρα μας κρεμώντας πανό από την Ακρόπολη, λες και μία χώρα που πυροβολεί τα παιδιά της έχει ανάγκη από δυσφήμιση.

    Μιλάνε για δημοκρατία. Ο πρωθυπουργός της αφασίας και τα τσιράκια του. Οι άνθρωποι που προσπαθούν να υποβαθμίσουν γιγάντια σκάνδαλα αναλαμβάνοντας εικονικές ευθύνες (δεν ήξερα, δεν ρώταγα) και να ταυτίσουν μία τεράστια και απολύτως δικαιολογημένη κοινωνική εξέγερση με μπάχαλα χουλιγκάνων και παρακρατικών. Και δεν παραιτούνται. Δεν πάνε σε εκλογές. Ίσως γιατί ξέρουν ότι έτσι όπως πάνε τα πράγματα δεν πρόκειται να χρειαστούν εκλογές. Μόνο τανκς.

    “Μα όχι κι έτσι” διαμαρτύρονται πολλοί μετριοπαθείς και φιλήσυχοι ραγιάδες. Μη συγκρίνουμε την ανικανότητα μιας δημοκρατικά εκλεγμένης κυβέρνησης με τη χούντα των συνταγματαρχών. Δεν έχουμε μακρονήσια άλλωστε, ούτε βασανιστήρια (επισήμως, ούτε η χούντα παραδεχόταν ότι είχε αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία). Δημοκρατία έχουμε ακόμα λοιπόν. Ο καθένας έχει δικαίωμα να κατέβει στο κέντρο και να εισπνεύσει δακρυγόνα, να χτυπηθεί από ένστολο ροπαλοφόρο ή να προφυλακιστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του τρομονόμου. Μόνο έναν νεκρό δεκαπεντάχρονο θρηνούμε στο κάτω-κάτω. Πώς μπορούμε να μιλάμε για χούντα;

    Αναρωτιέμαι στους πόσους νεκρούς μια δημοκρατία παύει να θεωρείται δημοκρατία. Στα πόσα κακοποιημένα παιδιά; Στις πόσες τρομοκρατημένες φοιτήτριες; Στους πόσους εξευτελισμένους μετανάστες; Στους πόσους παρακρατικούς τραμπούκους, που παριστάνουν άλλοτε τους εξαγριωμένους πολίτες και άλλοτε τους σατανικούς κουκουλοφόρους; Πόσες σφαίρες στο ψαχνό δικαιούται να ρίξει μια δημοκρατία; Πόσους τόνους επικίνδυνων χημικών πρέπει να ψεκάσει στους αντιφρονούντες; Πόση ακόμα προπαγάνδα και λάσπη πρέπει να εκτοξεύσουν οι γραβατοφορεμένοι χαφιέδες της; Πόσα χρήματα του δημοσίου πρέπει να φαγωθούν με νομιμοφανή αλλά κατάφωρα ανήθικο τρόπο; Πόσοι διαδηλωτές χρειάζονται στους δρόμους για να πειστεί ένας διεφθαρμένος, απαθής κι επικίνδυνος πρωθυπουργός ότι πρέπει επιτέλους να παραιτηθεί και να προκηρύξει εκλογές; Πόσοι;

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ,
    PATRA

  48. kanis avatar
    kanis 21/12/2008 22:33:22

    Factorx Says:
    December 21st, 2008 at 6:17 pm
    Για κυβερνήσεις “εθνικής ενότητας”, ή “συμμαχικής ενότητας” χα χα χααααα

    ============================
    Μη γελάμε τόσο πολύ!
    Το παλαιότερο αντίστοιχο σενάριο, αφορούσε κι επαναφορά των Βασιλικών....
    Σήμερα τι διαβουλεύονται, τις καν γνωρίζει;

  49. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 22:35:07

    @Διοτίμα: διορθώνω, τα (παρα)πολιτικά παιχνίδια της (παρα)πολιτικής εννοούσα, την ανάγνωση σε πρώτο επίπεδο στοιχειωδώς τη μπορώ, τα ενδότερά τους όμως πραγματικά δεν τα ξέρω, όσα "πιάνω" από εφημερίδες, ραδιόφωνα κλπ.

  50. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 21/12/2008 23:05:24

    Παιδιά θα ψηφιστεί ο Προϋπολογισμός? Δεν υπονοώ κάτι, απλά έχω την απορία!

  51. salmonellas avatar
    salmonellas 21/12/2008 23:06:56

    Kali i analysi, alla i Ellada xreiazetai lyseis,oxi theories. Exete tipota na proteinete??

  52. PATRA avatar
    PATRA 21/12/2008 23:10:53

    # 52

    ΣΙΓΟΥΡΟ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30-40 ΒΕΡΕΛ-ΟΦΡΟΝΕΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΣ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ...
    ΟΙ ΔΟΛιοι...

  53. tiramola avatar
    tiramola 21/12/2008 23:18:59

    Δεν υπαρχει καμια συγκυβερνηση Φακτορες....
    Ξεκαθαριστηκε πριν απο λιγο....

  54. PATRA avatar
    PATRA 21/12/2008 23:24:16

    # tiramola

    ΘΑ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΗΚΕ
    ΠΩΣ... ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΕ Ο ... ΚΙΝΕΖΟΣ.
    ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ...

  55. osaperas avatar
    osaperas 21/12/2008 23:29:30

    Ξεκαθαρίστηκε;

    Μα μπορεί να έχει κάποιος εμπιστοσύνη στους συγκεκριμένους πολιτικούς;

    Το ξεκάθάρισαν προσωρινά.

    Όταν στο μέλλον το ξαναφέρουν τα ΜΜΕ τότε μπορεί "οι συνθήκες να ειναι διαφορετικές" και να ληφθεί διαφορετική απόφαση.

    Εδώ ρε παιδιά είναι να τα βρεί το ΠΑΣΟΚ με την Αυριανή που τους είχε αλλάξει τα ΄φωτα τα τελευταία χρόνια.

  56. kanis avatar
    kanis 21/12/2008 23:47:15

    Πέντε χρόνια Αλογοσκούφης,
    πως ξεπερνιέται;

  57. kanis avatar
    kanis 21/12/2008 23:54:34

    Εντάξει μέχρι τώρα έχει δίκιο ο Καραμανλής στην βουλή. Αλλά το κράτος δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να σταματήσει τα 100 παιδιά που καίνε την Ελλάδα; Απειλείται η δημοκρατία όπως λέτε και δεν μπορεί κανείς να τους σταματήσει;


    Αναρτήθηκε από troktiko
    ==============================================

    ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΔΟΝ
    ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙΤΑΙ;


    ..ας μας πουν τώρα, ότι οι συμμαθητές του Αλέξανδρου από τα καλά σχολεία.. κάψανε την Αθήνα, για να γελάμε για πολλά χρόνια ακόμη...!

  58. donaE avatar
    donaE 22/12/2008 00:08:48

    @58 Με εναν αλλον...

  59. kanis avatar
    kanis 22/12/2008 00:18:14

    ...ολοκλήρωσε την σκέψη σου!

    ΥΓ ..για το 2%μαύρα των ΜΜΕ εξαγγέλθηκε, ότι θα κοπούν;

  60. xxx- avatar
    xxx- 22/12/2008 00:24:19

    @60Σιγά μην πείραζε τους στυλοβάτες του!!!!!!!!

  61. donaE avatar
    donaE 22/12/2008 00:25:57

    Ε,συνηθως ετσι δεν ξεπερνιεται ενας ανδρας?

  62. kanis avatar
    kanis 22/12/2008 00:28:55

    @61
    ..καθάρισε ο Σουφλιάς ή/και η ντόρα;

  63. xxx- avatar
    xxx- 22/12/2008 00:46:41

    @63 Φούσκες!!Ο αρχηγός,έκανε μερικά θεατρινίστικα πηδηματάκια μποξέρ σε ρινκ,προσπάθησε να κρύψει την όχι καλή ψυχολογική του κατάσταση και μας είπε να βράσουμε στο ζουμί μας,γιατί αυτός τα έκανε όλα,αλλά φταίει η διεθνής οικονομική κρίση και στο τέλος καληνυχτόντας ,μας έστειλε στα κρεβάτια μας ,για να δουλεύουμε και να το βουλώνουμε χωρίς να ζητάμε και να παραπονιόμαστε!!!!!!!!!!

  64. factorx avatar
    factorx 22/12/2008 01:15:07

    Κατηγορηματικά διέψευσε από το βήμα της Βουλής ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, τα σενάρια συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ - Νέας Δημοκρατίας.

    Γιατι, περίμενε κανεις να τα επιβεβαιώσει;

    "Οσοι ψάχνουν κολυμβήθρα του Σιλωάμ στο ΠΑΣΟΚ να ψάξουν αλλού", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπανδρέου.

  65. factorx avatar
    factorx 22/12/2008 01:18:19

    Πήγα απόψε στην Βουλή για να δω το κλίμα. Το οργιο των φημών στο παρασκήνιο. Αλλά μουδιασμένοι όλοι. Φανερό οτι ο έλεγχος των εξελίξεων (κρίση, ταραχές) έχει χαθεί και οι εθνοπατέρες αγωνιούν).

    Η διάσταση κοινωνίας - Βουλής φανερή. Λες και μπαίνεις στο κοινοβούλιο άλλης χώρας.

    Σαφώς καλύτερος ο Καραμανλής του Παπανδρέου, επικοινωνιακά. Αλλά περισσότερο "φώναζε" για να δείξει πυγμή.

    Ο Γιώργος σε αυτό το επίπεδο έχει πρόβλημα

  66. donaE avatar
    donaE 22/12/2008 01:20:03

    Δηλαδη θελει να κυβερνησει?

  67. Factorx avatar
    Factorx 22/12/2008 01:27:02

    Εντάξει, θα τσατιστούν οι φίλοι μας απο το ΠΑΣΟΚ, αλλά στα πηγαδάκια και δικοί του τον κριτίκαραν.

    Πρόσεξε τι είπε σε μια στιγμή οιστρου: "Νέοι, μαθητες, διαδηλώνουν ....γενικά". Του είχαν γράψει δηλαδή οτι εκεί θα φωνάξει και θα κτυπήσει το χέρι στο βήμα, αλλά δεν του βγήκε η πρόταση και είπε το "γενικά".

    Ο άλλος όμως είναι λαοπλάνος. Διάβαζε απο μέσα, αλλά δεν το καταλάβαινες και εμπλούτιζε το κείμενο με δικά του.

    Αλλά μην τρελαθούμε κιόλας, αυτα ειναι για την τηλεόραση και τους αφελείς.

    Άλλη διαπίστωση: ομάδες. Το κενό ηγεσίας κάνει τους βουλευτές να συσπειρώνονται γυρω απο τοπάρχες και ηγετίσκους που πανε μετά στη Ντόρα και λένε: "εγω σου δινω πέντε βουλευτες, εσυ τι μου δινεις";

  68. Lacrosse avatar
    Lacrosse 22/12/2008 01:39:12

    Οι υποκλοπές ήταν έργο Ελλήνων.

  69. donaE avatar
    donaE 22/12/2008 01:40:42

    God bless us.

  70. Νίκος avatar
    Νίκος 22/12/2008 01:44:41

    Ναι Ντονα (Αντωνη;)μας: ευτυχως που το λες στα αγγλικα σε μας τους ιθαγενεις και σε καταλαβαινουμε.

    ελλαδικης βλακειας το αναγωνσμα, τριτο μερος και συνεχεια για οσους το αγνοουν.

    Ο κ. Παυλόπουλος είναι συμπαθής και μορφωμένος. Αλλά όταν ανέλαβε να διαχειριστεί την κρίση της 6ης Δεκεμβρίου, αντέδρασε ως καθηγητής του Δικαίου μάλλον, παρά ως υπεύθυνος υπουργός:
    Διακήρυξε ότι ανάμεσα στην «ανθρώπινη ζωή» και την προστασία της δημοκρατικής νομιμότητας διάλεγε την «ανθρώπινη ζωή»!
    Έτσι έστειλε - άθελά του - «μήνυμα» στους κουκουλοφόρους ότι μπορούσαν ατιμώρητα να κάψουν και να καταστρέψουν, διότι η Πολιτεία θα προτιμούσε να προστατέψει τη ζωή (τους), παρά την δημόσια ασφάλεια και την περιουσία των πολιτών.
    Το χειρότερο είναι αυτό το… «άθελά του»! Δεν κατάλαβε τι έλεγε τότε. Δεν κατάλαβε που οδηγούσε αυτή η διακήρυξή του. Ακόμα δεν έχει καταλάβει…
    Μείναμε άναυδοι όταν τον ακούσαμε. Και γνωρίζαμε τι θα επακολουθούσε. Διότι τέτοιο ψευτο-δίλημμα δεν τέθηκε ποτέ σε δημοκρατικές χώρες που αντιμετώπιζαν παρόμοια κρίση.
    Γιατί στις δημοκρατίες υπάρχει ένα μόνο «αγαθό» που είναι σπουδαιότερο από την ανθρώπινη ζωή. Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Δηλαδή η Ελευθερία και Νόμος που την εγγυούνται και την περιφρουρούν.
    Όταν καταλύεται η Νομιμότητα μαζικά, τότε δύο πράγματα μπορούν να συμβούν:
    -- Είτε οι άνθρωποι παίρνουν το νόμο στα χέρια τους, για να προφυλάξουν τον εαυτό τους και την περιουσία τους και γενικεύεται η αυτοδικία, οπότε χάνονται πολλές ανθρώπινες ζωές.
    -- Είτε οι άνθρωποι βλέπουν ανήμποροι τις περιουσίες τους να γίνονται παρανάλωμα κι ακολουθεί γενικευμένη κρίση, που απειλεί τις ζωές, την ευημερία και την ασφάλεια όλων των πολιτών. Και το ίδιο το πολίτευμα. Γιατί δημοκρατία που δεν μπορεί να προστατέψει τους πολίτες, καταρρέει.
    Θα είχε δίκιο ο κ. Παυλόπουλος, αν απέναντί του είχε μόνο την οργή των δεκαπεντάχρονων για το θάνατο του συνομηλίκου τους. Αυτή πράγματι, θα εκτονωνόταν γρήγορα και ανώδυνα.
    Δυστυχώς, όμως, δεν είχε μόνο αυτό να αντιμετωπίσει. Οι υπηρεσίες του γνώριζαν από καιρό ότι ετοιμάζονταν μεγάλης κλίμακας επεισόδια από «γνωστούς- αγνώστους». Πολύ πριν τον τραγικό χαμό του 15χρονου μαθητή. Αυτά τα επεισόδια δεν εκτονώνονται εύκολα, ούτε αντιμετωπίζονται με αστυνομία σε «αμυντικό ρόλο».
    Ο κ. Παυλόπουλος νομίζει ότι με την πολιτική του «σώζει ζωές». Στην πραγματικότητα θέτει σε κίνδυνο πολύ περισσότερες ζωές.
    Νομίζει ότι προστατεύει τον – ιδεατό – «Άνθρωπο». Στην πραγματικότητα αφήνει απροστάτευτους εκατοντάδες χιλιάδες πραγματικούς ανθρώπους.
    Ο κ. Παυλόπουλος αντέδρασε στην κρίση περισσότερο σαν να έδινε «εξετάσεις προοδευτικότητας», παρά σαν υπουργός, υπεύθυνος για τη περιφρούρηση της Νομιμότητας.
    Εμφανίστηκε ως «μεταλλαγμένος δεξιός», που προσπαθεί να αποδείξει ότι είναι «πλέρια δημοκράτης», αφήνοντας ανυπεράσπιστους τους πολίτες από την Ηροστράτεια μανία των κουκουλοφόρων.
    Όμως, δεν είναι ο μόνος «μεταλλαγμένος»...
    Από την άλλη πλευρά, εμφανίστηκαν κάποιοι, στο χώρο της πάλαι ποτέ «ρόζ αριστεράς» - αλλά και της «προοδευτικής» αντιπολίτευσης γενικότερα - που συγκρίνουν τα έκτροπα των τελευταίων ημερών, με την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
    Παραβλέπουν, όμως, κάποιες κεφαλαιώδους σημασίας διαφορές:
    * Στην εξέγερση του Πολυτεχνείου δεν έγιναν εκτεταμένες καταστροφές. Για την ακρίβεια, όταν η προπαγάνδα της χούντας δημοσίευσε φωτογραφίες που έδειχναν βανδαλισμούς στον περίβολο του Πολυτεχνείου, τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής, μέσα από την βαθιά παρανομία στην οποία βρίσκονταν τότε, κατήγγειλαν ότι τις καταστροφές τις έκανε η αστυνομία μετά την εκκένωση του Πολυτεχνείου, για να συκοφαντήσει και να σπιλώσει την εξέγερσή τους.
    Για τους δημοκράτες φοιτητές της εποχής εκείνης ήταν ντροπή να τους αποδοθούν βανδαλισμοί. Για τους σημερινούς κουκουλοφόρους οι βανδαλισμοί είναι μοναδικός λόγος ύπαρξης και υπέρτατος «τίτλος τιμής»!
    * Στην αντίσταση κατά της χούντας όλοι αγωνίζονταν με τα πρόσωπά τους ακάλυπτα. Σήμερα, μέσα σε καθεστώς δημοκρατίες, με πλήρεις δικονομικές εγγυήσεις για κάθε «διαφωνούντα», κρύβουν τα πρόσωπά τους. Γιατί, άραγε;
    * Στην εξέγερση του Πολυτεχνείου, οι έγκλειστοι ανέμιζαν την Ελληνική σημαία. Σήμερα οι ορδές των κουκουλοφόρων καίνε την ελληνική σημαία, βεβηλώνουν το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη και ανεμίζουν τα κοκκινόμαυρα κουρέλια τους.
    * Στην εξέγερση του Πολυτεχνείου, οι φοιτητές φώναζαν «Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία». Ένα σύνθημα που παρήγε Λόγο Ελευθερίας και ενέπνεε Ήθος Δημοκρατίας. Οι σημερινοί κουκουλοφόροι εκπέμπουν φόβο και μίσος.
    Κάθε σύγκριση των δύο περιπτώσεων είναι γελοία, αν δεν είναι ιεροσυλία.
    Και τη σύγκριση την αποτολμούν είτε αφελείς, είτε ιδιοτελείς αντιπολιτευόμενοι, είτε μεταλλαγμένοι – και συμβιβασμένοι - «αριστεροί», Οι οποίοι αφότου έκαναν «επάγγελμα» την ιδεολογία τους, τώρα επιχειρούν να ξεπλύνουν τις «ενοχές» τους, καλύπτοντας κουκουλοφόρους που καίνε και καταστρέφουν τα πάντα ή ενθαρρύνοντας την άγουρη εφηβική αντίδραση παρασυρμένων ανηλίκων.
    Γεμίσαμε «μεταλλαγμένους»!
    Μεταλλαγμένους της «Κεντροδεξιάς» που δεν μπορούν να περιφρουρήσουν τη δημοκρατική νομιμότητα. Και μεταλλαγμένους της «Κεντροαριστεράς», της ροζ «Αριστεράς» και της «Προόδου», που ξεπλένουν τις ενοχές τους και ψαρεύουν «ψηφαλάκια». Στα θολά νερά…
    Πέρα από τους μεταλλαγμένους εκπροσώπους του, ο ελληνικός λαός παραμένει παραζαλισμένος, τρομαγμένος, απελπισμένος…
    Τελευταία, και εξοργισμένος.
    Την πραγματική οργή του δεν την έχουν νιώσει ακόμα.
    Την δίκαια εξέγερσή του δεν την έχουν δει.
    Όταν την δουν, τότε θα καταλάβουν τη διαφορά…

  71. Νίκος avatar
    Νίκος 22/12/2008 01:47:06

    καλα ρε παραγοντες, μα φυσικα ειναι φοβισμενοι οι διαχειριστες του χωρου "ελλαδα". τις κουταλες σκεφτονται. λετε να ακουστηκαν τα περι ΔΝΤ τις δυο τελευταιες μερες;
    αν ναι, αν ξαναδεις τον ΓΑΠ ρωτα τον ποση ανεργια εχει ο νομος κοζανης, και θα δεις τι απαντηση θα παρεις.
    μα ποιον κοροιδευουν. θα τους παρει και θα τους σηκωσει...

  72. donaE avatar
    donaE 22/12/2008 01:57:18

    @72 Ντονα allways

  73. donaE avatar
    donaE 22/12/2008 02:01:37

    Παντως αυτα που εγραφες σε προηγουμενη αναρτηση για αυτονομιες,με ανησυχουν.Προσφατα εδω μεσα καποιος θεσσαλονικιος ανεφερε για αυτονομιστικες φωνες που δυναμωνουν και τα σχετικα.Υπαρχει θεμα αραγε.

  74. λαπ avatar
    λαπ 22/12/2008 02:06:28

    @ Νίκο
    Πόση ανεργία έχει ο νομός Κοζάνης;

  75. siddhartha avatar
    siddhartha 22/12/2008 02:18:11

    @ 3
    Συμφωνώ απόλυτα με την μποτίλια.
    Απλά, έστω και γιά αστείο, ας κάνουμε όμως και έναν άλλο συνειρμό.
    Ας δούμε τα πράγματα από μία άλλη οπτική γωνία.
    Αν οι δηλώσεις του Πάγκαλου και διαφόρων άλλων πολιτικών ένθεν και κείθεν, περί συγκυβέρνησης με κύριο άξονα υπουργείο οικονομίας και τα σχετικά, έχουν γίνει για λόγους που, ΔΕΝ εμπεριέχουν όλα τα κακά και όλα αυτά που έχουν γραφτεί εδώ και αλλού με χιλιάδες αρνητικά σχόλια??? ή έστω μέρος τους.
    ΤΟΤΕ ΤΙ??? ΓΙΑΤΙ??? ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ???
    Μήπως βρισκόμαστε ακριβώς ένα βήμα πριν απο κάτι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ???
    Και αν ναι???
    Μήπως θα πρεπε να αρχίσουμε να συζητάμε για το πως θα γλυτώσουμε και για βίβλο επιβίωσης.
    Ναι ίσως λέω κουταμάρες. Ισως έρχεται η ώρα που θα πλακώσουν οι ύαινες και οι γύπες, ίσως είμαστε τα παλαιά παιχνίδια που βλέπουνε τα καινούργια που έρχονται, τα καλοκουρδισμένα.
    Ισως τελικά να μην τρέχει και τίποτα και είτε γώ είτε όλοι έχουμε γενικά σαλτάρει και βλέπουμε φαντάσματα. Εύχομαι να τα βλέπω μόνο εγώ.

  76. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 22/12/2008 02:37:13

    To σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων ποιά άλλη χώρα το έχει;
    Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αυτή την βασική παράμετρο;
    Ή αγκιστρονώμαστε από τις οικείες μας πρακτικές οδεύοντας ολοταχώς στον αυτοχειριασμό...

  77. Νίκος avatar
    Νίκος 22/12/2008 02:49:07

    λαπ,κοιτα τις στατιστικες. Κοιτα για ολη τη δυτικη μακεδονια. μαζι με την ηπειρο ειναι και οι πιο φτωχες περιοχες της Στενωπης. για να αντρειωνεται η υδροκεφαλη αθηνα που θα μας πνιξει ολους, μα με την ανερματιστη εξωτερικη -ο θεος να τη κανει- πολιτικη, μα με την ατερμονη κομματικη κοκκορομαχια μηδενικου αθροισματος, μα με την διαλυση του κρατους, μα, μα...διαλεξτε.

  78. λαπ avatar
    λαπ 22/12/2008 03:05:22

    Τι ακριβώς συμβαίνει και εχει μεγάλη ανεργία ο νομός Κοζάνης; Ρητορικές ερωτήσεις κάνω. Ξέρω πολύ καλά την ανεργία που έχει ο νομός και ξέρω τι φταίει. Η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ φταίει. Αλλά τι να λέμε τώρα... Δημιούργησαν ολόκληρη πόλη(Πτολεμαίδα) εξαιτίας της ΔΕΗ και τώρα τους φαίνονται οι δημοσιοι υπάλληλοι της ΔΕΗ κρατικοδίαιτοι και είπαν "δεν πάει στο διάολο, ας κερδίζει το κεφάλαιο τα πολλά".. Εκτός του οτι κάποιος κρετίνος έχει καταστρέψει τη ΔΕΗ τα τελευταία 5 χρόνια.

    Ένα έχω να πω: αν κάποιος πολιτικός ή άλλος manager νιώθει οτι δεν μπορεί να κρατήσει τη Δ(ημόσια)ΕΗ δημόσια να παραιτηθεί κι αυτός κι όλοι. Δεν μπορώ να καταλάβω δηλαδή, μέχρι τώρα πως η ΔΕη είχε τόσους χιλιάδες εργαζόμενους και πήγαινε μια χαρά, τώρα "δεν μπορεί", - ενώ μπορεί κάλλιστα να ταϊζει μερικούς εκλεκτούς;

    Να χαίρεστε οι νεοφιλελεύθεροι κρετίνοι. Να δω τι απάντηση θα δώσετε στους νέους του Ν. Κοζάνης που εξευτελίζονται ζητώντας δουλειά για ένα δίμηνο(!!!) ή εξάμηνο(!!!) απο τους βουλευτές σαν τεράστια χάρη! Οι ίδιοι νέοι που μεγάλωσαν με καυσαέριο για οξυγόνο. Οι ίδιοι που τώρα δεν βρίσκουν δουλειά και αν βρουν σε ιδιώτη οι συνθήκες είναι απάνθρωπες και παίρνουν 600€. Και αν τελικώς κλείσουν οι μονάδες της ΔΕΗ και καθαρίσει ο αέρας(τι καλά) θα πρέπει να φύγουν μαζί με το καυσαέριο για να βρουν δουλειά.

  79. Μαρια-Ειρηνη avatar
    Μαρια-Ειρηνη 22/12/2008 06:29:32

    Πολλά γράφονται κατά Παυλόπουλου τελευταία και σε πολλά θα συμφωνήσω απόλυτα. Οχι όμως στον τρόπο χειρισμού της πρόσφατης κρίσης με τη δολοφονία του Αλέξανδρου. Ο φόνος είναι δεδομένος, τραγικός, παράλογος και ανεξήγητος. Αν όμως- ΑΝ- η έκκρηξη που ακολούθησε δεν είναι όσο αθώα φαίνεται, τότε βρισκόμαστε εμπρός σε ένα άριστα εξελισσόμενο σενάριο κατά της Ελλάδας που στοχεύει σε αποσταθεροποίηση κοινωνική και πολιτική. ΑΝ λέμε ΑΝ η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε πεδίο βολής ξένων δυνάμεων για έλεγχο στην περιοχή και εξέλιξη γεωπολιτικών σεναρίων στην ευρύτερη Βαλκανική, τότε Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΡΑΞΕ ΑΡΙΣΤΑ ΝΑ ΜΗ ΡΙΧΝΕΙ ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ. Η ΝΔ έχει κάνει άπειρα σφάλματα, σκάνδαλα, κακοδιαχειριση, απάτες, κουκουλώματα. Δεν παύει όμως να είναι η επίσημη κυβέρνηση της χώρας μας και σαν τέτοια πρέπει να την υπερασπιστούμε μέχρι τις επόμενες εκλογές. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΉς ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ.

  80. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 22/12/2008 06:48:46

    @λαπ ,νικο- Αν αγαπητέ διάβαζες προσεχτηκά στο http://www.antinews.gr/?p=4443 τα σχόλια του
    archaeopteryx Says:
    November 30th, 2008 at 5:28 pm
    από όλες τις νεοελληνικές αρπαχτές, και έχουν υπάρξει πολλές από το 1989 που παρακολουθώ τα πραγματα από κοντα, δύο θα καταδικάσουν τα παιδιά μας να βρούν μια Ελλάδα χειρότερη από αυτήν που μας άφησαν οι γονείς μας.
    Η μία αρπαχτή είναι η καταστροφή του ελληνικού τοπίου για χάρη μερικών κατασκευαστών. Η δεύτερη η απαξίωση της ΔΕΗ για χάρη μερικών από τους ίδιους κατασκευαστές, εναν αποτυχημένο βουλευτή, έναν ή δύο λαθρέμπορους του κοινού ποινικού, και έναν έμπορο.
    Το πρόβλημα της Καλιφόρνιας είναι χειρότερο εδώ. Ούτε επαρκές δίκτυο, ούτε επαρκής παραγωγή. Μόνο αυτό που ονομάζω εγώ, πορδές αγελάδων. Και το χειρότερο, δύσκολα διορθώνεται… και λόγω οικονομικής κατάστασης και λόγω …Βήματος.

    Τέτοια ώρα περιμενα μάλλον να μας έλεγες συμπληρωματικά τα ονόματα τον εκεί «ντόπιων ταλιμπαν» η αν σε αρέσει τρομοκρατών διαφόρων αποχρώσεων μαλλιών και ματιών . Έτσι μην εγείρεστε άλλωστε στην Ε.Ε. δεν ζούμε? τα σύνορα είναι ανοιχτά ένθεν και κείθεν (καπος ετσιμου ελεγαν και με αντιμετώπιζαν σχετικα προσφατα ) .

  81. fotini avatar
    fotini 22/12/2008 08:43:20

    ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ κύριοι Μπόμπολα, Κοντομηνά, Λαμπράκη, Αλαφούζο και Κουρή.

    Δεν θέλουμε να μας λέτε τί να σκεπτόμαστε, μπορούμε και μόνοι μας.

    Έχουμε την ελευθερία της μπλογκόσφαιρας και έτσι σπάσαμε το φασισμό σας.

    Δεν θέλουμε ΤΟ MEGA σας, δεν θέλουμε τον ALPHA σας, δεν θέλουμε τον ΑNT-1 σας, δεν θέλουμε τον ΣKAI σας, δεν θέλουμε το Alter σας.

    Δεν θέλουμε το Έθνος σας, ούτε την Ελευθεροτυπία σας, δεν θέλουμε τα Νέα σας, δεν θέλουμε το Βήμα σας, δεν θέλουμε την Καθημερινή σας, δεν θέλουμε το Πρώτο Ψέμμα σας, ούτε την Αυριανή σας.

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΑ DVD ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ ΣΑΣ.

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ.

    Η Ελλάδα είναι χώρα της Ευρώπης και κοιτάει τα δικά της συμφέροντα, εάν δεν σας αρέσει να πάρετε του υπαλλήλους σας και να φύγετε όλοι από εδώ.

    Ακούς Γιωργάκη, ακούς Ντορούλα;

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ, ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΑΣ Η ΤΙ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ 5.000 ΧΡΟΝΩΝ.

    ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΤΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ, ΜΕ ΜΑΙΜΟΥ ΗΓΕΤΕΣ.

    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ ΗΛΙΘΙΟΙ.

    ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    Εάν δεν ακούσατε ακόμα, κακό του κεφαλιού σας.

    Ανοχή τέλος.

  82. τιραμολα avatar
    τιραμολα 22/12/2008 09:24:59

    Πιο επικοινωνιακος ο Καραμανλης , ετσι Φακτορες?
    Μα και τα προβληματα επικοινωνιακα ειναι...
    Επι της ουσιας δεν υπαρχει κανενα προβλημα...

    Ρε ερχεται φουριοζος ο Παπανδρεου , το πηρατε χαμπαρι??????????
    Και για αυτους που αλλοτε χειροκροτουσαν και αλλοτε οχι θα ερθει η ωρα τους μολις αναλαβει ο ΓΑΠ πρωθυπουργος αν δεν τους εχουν "στειλει" πρωτα οι πολιτες...

  83. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/12/2008 09:47:30

    Το πρόβλημα, θα συνεχίσω να το φωνάζω, δεν είναι των πολιτικών συσχεισμών της χώρας, αλλά της χώρας.
    Ξεπερασμένη η ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ? μα έχουν ζωή 35 χρόνια ενώ στο εξωτερικό υπάρχουν κόμματα με 200 χρόνια πίσω τους.
    Το κλειδί είναι, όπως και στη χώρα οι δομές και λειτουργία τους.
    Οι άνθρωποι τελειώνουν το κολέγιο, σπουδάζουν στο εξωτερικό, μπαίνουν στην πολιτική ή στον ιδιωτικό τομέα και κάνουν δουλειές με τους δικούς τους μεταξύ καφέ και ταβέρνας / κλαμπ.
    Τι να κάνουμε όταν είμαστε σε μια χώρα που τις σχέσεις, άμεσα (φακελάκι) ή έμμεσα (ρουσφέτι) τις καθορίζει το ίδιο όφελος.
    Δεν έχουμε παιδεία άρα βάσεις και οι δομές της χώρας είναι το ευαγγέλιο της αρπαχτής.
    Εχει ένα κόμμα καταθέσει πρόγραμμα, όχι τις μπούρδες που γράφει προεκλογικά, με στόχους, κόστος και μέσα υλοποίησης?
    Τι συζητάμε τότε?
    Ας πάρω για παράδειγμα το κόμμα που ψήφισα το 2004.
    Αν βγει ο Σαμαράς ή ο Δήμας ή η Ντόρα θα αλλάξει κάτι?
    Πάνω στον ίδιο μηχανισμό δεν θα στηριχθεί?
    Θα βγει προεκλογικά να πει:
    Λοιπόν παιδιά η βάρκα έκατσε οπότε προτείνω:
    -λιτότητα
    -μείωση δαπανών
    -μείωση δημόσιου τομέα (...ωχ πρέπει να δουλέψω και ...διορισμοί?)
    -πάταξη φοροδιαφυγής (...ωχ και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να πληρώνουν φόρο?)
    -άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων (...ταχι, οπτικοί, οδηγοί κλπ ...τόσοι ψήφοι)
    -ιδιωτικά Πανεπιστήμια, σαν αυτά που σπούδασε η πολιτική και πνευματική ηγεσία του τόπου (...ωχ και η ελεύθερη δωρεάν παιδεία των φροντιστηρίων τι θα γίνει?)
    -κανόνες για ΟΛΟΥΣ (...και τα κεκτημένα?)

    αλλιώς να ψηφίστε άλλον . Κανείς δεν μπορεί να το πει στην Ελλάδα αυτό.

    Εδώ έχουμε δύο ηγέτες που ασχολούνται για την κληρονομιά του θείου και την κληρονομιά του μπαμπά (...που να αφήσουν την καρέκλα) και εμείς ασχολούμαστε πως οι πολιτικοί σχηματισμοί που έχουν φέρει την κοινωνία εδώ θα σώσει την χώρα?

  84. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/12/2008 09:52:19

    @τιραμολα ....να προσέχει μόνο πες του μην μπερδευτεί στην αλυσίδα πάλι:-)

    Μετά από τέτοιο μπάχαλο που είναι η χώρα και ορισμένοι ακόμα βλέπουν σωτήρες....

    ΥΓ

    άντε να :
    -φύγει ο ΚΚ ο Β
    -έρθει ο ΓΑΠ
    -φύγει ο ΓΑΠ
    -έρθει η Ντόρα

    και εμείς να αναλύουμε γιατί μας φτύνουν τα παιδιά

  85. τιραμολα avatar
    τιραμολα 22/12/2008 10:02:48

    Για αλλη μια φορα ενας Παπανδρεου θα ερθει για δωσει λυσεις!
    Μονο και μονο οτι δεν τον θελει κανενας απο τους διαπλεκομενιους νταβατζηδες , μα κανενας , μιλαει μονο του!
    Εφτασε η ωρα να αναλαβει ενας πραγματικος πρωθυπουργος , τερμα οι ηθοποιοι!

  86. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/12/2008 11:07:07

    Ωραία μακάρι να έρθει, αν έτσι ηρεμήσουν ορισμένοι.
    Μπορεί μόνο να μου πει ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ :

    -τι θα κάνει με την οικονομία?
    -τι θα κάνει με την παιδεία (...πόσα χρόνια ήταν στην Μητροπόλεως είπαμε?)
    -είναι υπέρ των ιδιωτικών Πανεπιστημίων?
    -τι θα κάνει με τα ΜΜΕ? (...κομιστές, εργολάβους Δημοσίων έργων κλπ θα φέρει ξένες εταιρείες?)
    -τι θα κάνει με το Σκοπιανό, Τουρκία κλπ (πόσο είπαμε ήταν στο Υπουργείο Εξωτερικών?)
    -με ποιούς θα διοικήσει? (...με τον μανταλάκια, τον Πάγκαλο, τον Βερελή, τον Βενιζέλο, τον Τσοχατζόπουλο κλπ)

    Δεν καταλαβαίνεις ότι ο πολιτικός μας κόσμος βλέπει τις εκλογές ως μάχη με λάφυρο το δημόσιο Ταμείο.
    Ωραία ο ΓΑΠ είναι τίμιος (...και ο ΚΚ ο Β) Ε και?
    Δεν σέρνουν πίσω τους ένα κομματικό στρατό 10-15000 ατόμων (πρασινοφρουρών ή γαλάζιων παιδιών )?

  87. τιραμολα avatar
    τιραμολα 22/12/2008 11:11:30

    Αντε και ενα τελευταιο σωου που περιλαμβανει ανασχηματισμο (αλλαζουν οι ηθοποιοι ρολους) απο τον θιασο που λεγεται ΝΔ και μετα αντε στον αγυριστο.
    Αρκετα κυριοι επικοινωνιολογοι διαλυσατε τη χωρα.
    Αρκετα!

  88. τιραμολα avatar
    τιραμολα 22/12/2008 11:26:22

    -Δικαιωτερη κατανομη του παραγομενου πλουτου
    (δεν ειναι δυνατον να εχουν μαζεψει ολα τα λεφτα 5-10 οικογενειες)
    -5% για την παιδεια , 2% για ερευνα
    -Ιδιωτικα πανεπιστημια...οποιος θελει φτιαχνει αλλα μετα την αναβαθμιση των δημοσιων και 30 στρεμματα οικοπεδο υποχρεωτικα.
    -Καμια εξαρτηση με ΜΜΕ (δουλειες με ισους ορους)
    -Θα διοικησει με νεα προσωπα και αδιαφθορους
    (οποιος παει να "ξεφυγει" θα αντιμετωπισει τον απροβλεπτο Παπανδρεου με οτι αυτο σημαινει , ακομα και με φυλακη)
    Να σε πληροφορησω κυριε Ιθαγενη οτι οι πρασινοφρουροι μας τελειωσαν δια παντος.
    Ειναι τετοιες οι διαδικασιες μεσα στο ΠΑΣΟΚ πλεον (επετρεψε μου να ξερω) που οποιος τολμησει να δει το κινημα σαν μια ευκαιρια λαμογιας θα βρεθει χωρις να το εχει καταλαβει εξοστρακισμενος.
    Ο ΓΑΠ ειναι τιμιος , μπορει και ο ΚΚ να ειναι τιμιος.
    Η διαφορα ειναι οτι ο ΚΚ ειναι ανικανος!

  89. λαπ avatar
    λαπ 22/12/2008 11:33:14

    Ιθαγενη
    Εσένα κατα πάσα πιθανότητα μπορεί να σου πει, αλλά δεν μπορεί να πει ξεκάθαρα και δημόσια κανενα κυβερνητικό κόμμα για επικοινωνιακούς λόγους. Λες και δεν το ξέρεις... Στη χώρα του λαικισμού ζούμε...

  90. τιραμολα avatar
    τιραμολα 22/12/2008 11:46:11

    «Όσοι αναζητούν παράταση της σημερινής κρίσης, δεν θα βρουν χέρι βοηθείας στο ΠΑΣΟΚ. Γι’ αυτό, όσοι προωθούν σενάρια συγκυβέρνησης για να προστατέψουν τα ιδιοτελή τους συμφέροντα, τα προνόμιά τους, τις παρασιτικές τους δουλειές, το ΠΑΣΟΚ τους λέει ξεκάθαρα, 'ψάξτε αλλού, ψάξτε αλλού, όχι στο ΠΑΣΟΚ'»

  91. mofo avatar
    mofo 22/12/2008 12:47:18

    Ακόμα και βουλευτές της Ν.Δ. έλεγαν χθες ότι ο Παπανδρέου "μάζεψε όλο το χαρτί". Και επί της ουσίας και επικοινωνιακά.

  92. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/12/2008 12:48:07

    @90

    -δικαιότερη κατανομή? δηλαδή στην σημερινή οικονομική κατάσταση θα δώσει διψήφιο ποσοστό αύξησης στους μισθούς και θα μειώσει την φορολογία?
    -7 % για την παιδεία (ωραία, που θα τα βρει, εκτός αν 20 χρόνια ΠΑΣΟΚ και 7 ΝΔ οι πρωθυπουργοί είχαν ....άλλες προτεραιότητες)
    -μπορεί αυτό να βγει να το πει τώρα
    -το έχει πει στα ΜΜΕ? (γιατί 27 χρόνια διακυβέρνησης έχουμε δει)
    -τους το έχει πει? διαφορετικά ας κάνει κάποιος μια βόλτα στα καφενεία, στην ΑΔΕΔΥ και στην ΓΣΕΕ και μετά μιλάμε

    -Ο ΓΑΠ άσκησε εξουσία και ας θέλουν να το ξεχνάνε μερικοί
    -Ο ΚΚ ο Β το ίδιο

    και οι δύο πριν τις εκλογές ήταν καταπληκτικοί.............στα λόγια.

    Ορισμένοι πιστεύουν ότι το πρόβλημα στην χώρα είναι πρόβλημα προσώπων, και όχι δομών, λες και αν αλλάξει ο Μανωλιός, θα:

    -δανειζόμαστε με διαφορετικό επιτόκιο
    -θα εξαφανιστούν τα ελλείμματα
    -θα παταχθεί η φοροδιαφυγή
    -θα τελειώσουν τα σκάνδαλα (αλήθεια ακόμα περιμένω το αποτέλεσμα της εσωτερικής έρευνας για το 1,000,000 DM από την SIEMENS)

  93. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/12/2008 14:33:59

    κυβερνο-σεξ... κόλλησα σε αυτό. Είναι εκεί που σου κάνει σεξ η κυβέρνηση?

  94. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/12/2008 14:36:12

    όχι βρε φίλε αυτό είναι το κανονικό σεξ.
    Στο κυβερνο - σεξ συμμετέχεις και εσύ, υπάρχει αλληλεπίδραση...

  95. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/12/2008 14:36:35

    :-)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.