#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/03/2011 12:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η συμπονετική "Αριστερά" και το ΠΑΣΟΚ εποικίζουν την Ελλάδα



Του ΝΤΑΝΤΟΝ

Αρκεί να σκεφτεί κανείς το τι πρεσβεύει εδώ και χρόνια ¨ιδεολογικά¨ το ¨Συνδικάτο¨ με τις ¨Μ.Κ.Ο.¨ , την Δραγώνα , Ρεπούση , Νταλάρα , Ραγκούση , Βερέμη, Σωμερίτη , Δήμου , Ιών , Τριαρίδη , Δημητρά , Νεκρατζά ( θα έλεγε κανείς σχεδόν ¨κρυφοί αναγνώστες – θιασώτες¨ της ιστοσελίδας ευαγών ιδρυμάτων των όμορων με την Ελλάδα κρατών ¨Bulgarmag¨ ) για να καταλάβει ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ -ΚΟΙΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑ- ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ – ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ…

Για να ολοκληρώσει η κυβέρνηση των επιδοτούμενων ΜΚΟ  τις ¨μεταρρυθμίσεις¨ της στον τομέα αυτό (μετά από τους νόμους για την διευκόλυνση απόδοσης υπηκόοτητας και την συμμετοχή τους στις εκλογές για την Τ.Α. ) έπρεπε να γίνουν και κάποιοι ¨αυτόνομοι¨ αγώνες ¨από τα κάτω¨.

Δεν μπορούσε η κυβέρνηση των ανδρεικέλων του Μνημονίου και της ¨Παγκόσμιας – Καπιταλιστικής- Αγοράς¨ ( κατά ευφημισμό ¨Παγκόσμια Διακυβέρνηση για την Κλιματική Αλλαγή…¨ ) να ανατρέψει ¨με μιας¨ όλους τους ισχύοντες νόμους από μόνη της ( το γεγονός αυτό θα ήταν πολύ αποκαλυπτικό) , έπρεπε να υπάρξει ¨πίεση από τα κάτω ¨…

Δηλαδή ¨άλλοι¨ το ζητούν και ¨εμείς¨ ( η ¨εντεταλμένη¨ και διατεταγμένη κυβέρνηση ) για λόγους ¨ανθρωπιστικούς¨ είμαστε υποχρεωμένοι να ανταποκριθούμε…

¨Δεν ¨ το θέλουμε , αλλά τι να κάνουμε να αφήσουμε να χυθεί αίμα ;

‘Οπου βέβαια τα κατευθυνόμενα δημοσιεύματα από τα Μ.Μ.Ε των νταβατζήδων χαράζαν παράλληλα – ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΑ το ¨σκηνικό τρόμου¨ για το ¨τι θα συμβεί εάν καταλήξει ένας απεργός πείνας…¨ . Συμπολίτευση και ¨Αντιπολίτευση¨ έπαιξαν αυτή την θεατρική παράσταση με απόλυτη επιτυχία!

Ήδη από το 2008 το Πανελλήνιο – σοκ και ο Γ.Α.Π. είχαν υποστηρίξει επίσημα με δηλώσεις και ανάρτηση στις ιστοσελίδες τους μια ανάλογη απεργία μεταναστών στα Χανιά …

Οι ¨μετανάστες¨ συνεπώς , προφανώς και μετά από την χθεσινή κοινή ¨διαβούλευση¨ και απόφαση πολιτικών αρχηγών Κυβέρνησης – ¨Θεσμικής Αντιπολίτευσης¨ , ¨νίκησαν¨ και έλαμψε η ¨ανθρωπιά¨ . Το σχέδιο για την ¨Νέα Μέση Ανατολή¨ προχωρεί σε όλη την περιοχή.

Ιδιαίτερα η φιλάνθρωπη θεσμική ¨Αριστερά¨ μπορεί να είναι περήφανη , διότι με την απεργία νίκησαν οι παρακάτω ¨επαναστατικές – ανατρεπτικές απόψεις¨ των μεταναστών – με την συνδρομή της- :

Διαβάζουμε από την ¨1η Διακήρυξη των μεταναστών απεργών πείνας¨ :





¨ Η Δύση που καταληστεύει τον τόπο μας, με το απείρως καλύτερο βιοτικό επίπεδο από εκεί, είναι για μας η μοναδική ελπίδα να ζήσουμε σαν άνθρωποι.

Ήρθαμε (με κανονική ή όχι είσοδο) στην Ελλάδα και δουλεύουμε για να ζήσουμε εμείς και τα παιδιά μας. Βρισκόμαστε στην αναξιοπρέπεια και στο σκοτάδι της παρανομίας για να ωφελούνται οι εργοδότες και οι υπηρεσίες του κράτους από την άγρια εκμετάλλευση της εργασίας μας. Ζούμε από τον ιδρώτα μας και με το όνειρο κάποια στιγμή να αποκτήσουμε ίσα δικαιώματα με τους έλληνες συναδέλφους…¨

Με λίγα λόγια οι συγκεκριμένοι μετανάστες με το ¨όραμα¨ εποικισμού της Ελλάδας και οποιασδήποτε άλλης ¨καλοφάγοτης χώρας της Δύσης¨ μας λένε ότι : ¨Η Δύση που καταληστεύει τον τόπο μας , με το απείρως καλύτερο βιοτικό επίπεδο από τις χώρες τους , είναι για αυτούς Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ελπίδα να ζήσουν σαν άνθρωποι…¨.

Για αυτό και αποφάσισαν να έρθουν στην ¨Δύση¨ για να συμμετάσχουν στα οφέλη της καταλήστευσης των χωρών τους και να ζήσουν ¨σαν¨- άνθρωποι…

Και σε ποια στιγμή λένε αυτές τις πολιτικές αρλούμπες , τις οποίες τις παρουσιάζουν και σαν ¨πολιτικό όραμα¨ ; .

Την στιγμή που οι ¨χαζοί¨ , τα δισεκατομμύρια των συμπολιτών- συμπατριωτών τους στον λεγόμενο ¨τρίτο κόσμο¨ από την Τυνησία μέχρι την Αίγυπτο και την Υεμένη , οι λαοί , οι απόκληροι της Ασίας , της Αφρικής , της Νότιας και Κεντρικής Αμερικής ξεσηκώνονται ενάντια στην πείνα που τους επιβάλει η ¨Ελεύθερη¨- Αγορά της ιμπεριαλιστικής μητρόπολης (ΗΠΑ-Ε.Ε.).

Αυτή την ώρα , αντί να κάνουν ¨απεργίες¨ και κινητοποιήσεις , ζητώντας την ¨ευαισθητοποίηση της δημοκρατικής κοινής γνώμης στην ¨Δύση¨ , την αλληλεγγύη με τους αγώνες των λαών τους , μας ζητούν να ενταχθούν – ενσωματωθούν στην καταναλωτική μας κοινωνία που καταδυναστεύει τις χώρες καταγωγής τους , οι οποίες θα έπρεπε να είναι και οι χώρες ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ – ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ .

Αυτό όμως ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ζητούν και επιδιώκουν μόνο χειραφετημένοι μετανάστες και αγωνιζόμενοι λαοί ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΟΡΑΜΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ , όπως για παράδειγμα οι Κούρδοι και οι Παλαιστίνιοι ( στην πλειοψηφία τους ) –ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ – ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ¨ΠΑΘΙΑΖΕ¨ ΓΙΑ ¨ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ¨ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ –ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ – ΓΙΑ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΝΑΙ – ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ ! ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΚΟΜΑ – ΤΟ 80 % ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ – ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ – ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ –ΕΝΩ ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ – ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ – ΑΜΙΓΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ- ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ !

Τόσο ¨αναχρονιστικοί¨ είναι οι Έλληνες , Κούρδοι και Παλαιστίνιοι μετανάστες και τόσο ¨προοδευτικά¨ είναι τα σύγχρονα Εποικιστικά προσφυγικά – μεταναστευτικά ρεύματα που υποστηρίζει η φίλο- ιμπεριαλιστική ¨αντικαπιταλιστική¨ Αριστερά της ¨συμπόνιας¨ και των ¨ατομικών δικαιωμάτων¨.

Δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις που υπάρχουν σε κάθε χώρα για να ενταχθούν. Δεν ενδιαφέρονται εάν με την παρουσία τους δημιουργούν συνθήκες ¨ντάμπιγκ¨ στις εργασιακές συνθήκες , αμοιβές και στον τρόπο διαβίωσης στις περιοχές που εκ των πραγμάτων ¨συνωστίζονται¨ … Δεν τους ενδιαφέρει ότι ο καπιταλισμός –ιμπεριαλισμός προσπαθεί με την παρουσία τους να ¨τριτοκοσμιοποιήσει¨ και τις πλατιές εργατικές μάζες των χωρών της Μητρόπολης…

Ούτε αναρωτιόνται για πιο λόγο οι άρχουσες τάξεις των χωρών τους ¨άνοιξαν την διέξοδο¨, μετά το 1990 , για να μεταναστεύσουν με το ¨κλείσιμο του ματιού¨ από τις άρχουσες τάξεις της ιμπεριαλιστικής μητρόπολης για μια ελεγχόμενη ( δήθεν ¨παράνομη¨ ) μετανάστευση , προσφέροντας ανά 5-6 χρόνια ¨νομιμοποίηση¨ ( άδειες εργασίας και παραμονής )….Υποτίθεται ¨πως δεν ξέρουν¨ και ¨δεν γνωρίζουν…¨ .

Για άλλη μια φορά για την φιλάνθρωπη ¨Αριστερά μας¨ το ΑΤΟΜΙΚΟ δικαίωμα και συμφέρον πάει πάνω από το ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ( και στις για τις χώρες προέλευσης τους – και για την Ελλάδα ) , απλά μαθήματα ¨σοσιαλδημοκρατικού σοσιαλισμού ¨ , ¨μαρξισμού- λενινισμού¨ και ¨αναρχισμού¨ .

Και βέβαια μέσα στα αιτήματα για νομιμοποίηση και ίσα δικαιώματα ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ανέφεραν οι απεργοί πως πρέπει να καταγγέλλονται και να καταδικάζονται με αυστηρά πρόστιμα και ποινές φυλάκισης όσοι έλληνες εργοδότες απασχολούν παράνομα αλλοδαπούς , δηλαδή χωρίς ασφάλιση και αμοιβές αντίστοιχες των ελληνικών συλλογικών συμβάσεων , όπως και οι σύγχρονοι έμποροι λευκής σαρκός , δηλαδή οι διακινητές τους λαθρέμποροι ( ! ). Τυχαίο ( ; ) , δεν νομίζω…

Γιατί να το κάνουν αυτό άλλωστε , ¨κορόιδα¨ είναι ;

Να καταγγείλουν ¨αχάριστα¨ αυτούς που τους προσφέρουν ¨ένα κομμάτι ψωμί¨, που τους ανοίγουν το δρόμο για την λατρευτή Μητρόπολη του καπιταλισμού – ιμπεριαλισμού ( ; ) , στην οποία ¨σίγουρα¨ έρχονται με την διακαεί επιθυμία να συμβάλουν στον εκδημοκρατισμό της Δύσης , για να κάνουν ¨σοσιαλιστική επανάσταση…¨ !

Τέλος πραγματικά οικονομικά κίνητρα που θα διευκολύνουν τους μετανάστες στο ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ και θα συμβάλουν επίσης στην αποκατάσταση -φροντίδα τους για όσο χρονικό διάστημα υπάρχουν οι εργασιακές προϋποθέσεις για την παραμονή τους στην Ελλάδα.

Δεν είναι ¨περίεργο¨ ότι μέχρι τώρα η ¨αντικαπιταλιστική¨ Αριστερά , δεν έχει θέση μέχρι σήμερα αίτημα αποζημίωσης των μεταναστών – ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ¨ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ¨ από το ¨κεφάλαιο¨ το οποίο θησαύρισε τα τελευταία είκοσι χρόνια από την εργασία σε συνθήκες σκλαβιάς ( ΣΕΒ – Ενώσεις Εφοπλιστών , Εργολάβων , Επιμελητήρια Ξενοδόχων , Εστιατόρων ) , αλλά το ζητά από το ¨κράτος¨ ( δηλαδή από τους φορολογούμενους έλληνες εργαζόμενους που είναι αντιμέτωποι με ένα καθημερινά λιγότερο ¨κοινωνικό κράτος ¨ ) ;

Τυχαίο ( ; ) , δεν νομίζω .

Σκεφτείτε τους ¨προοδευτικούς¨- καπιτάλ-ληστές¨ της συνομοταξίας Εθνικοί Εργολάβοι κ.α. και θα καταλάβετε , γιατί μέχρι σήμερα η ¨Αριστερά¨ δεν ήθελε στο ζήτημα της παράνομης απασχόλησης αλλοδαπών σκλάβων να βλάψει την ¨ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας¨… , ΤΟ ΓΙΑΤΙ – ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ- ¨ΓΡΑΜΜΗ¨ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ – ΑΠΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΕΚΤΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ – ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ – Η
¨ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ¨ ΤΗΣ ¨ΣΥΜΠΟΝΕΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ¨ ( αντίστοιχος όρος για τον ¨συμπονετικό καπιταλισμό¨ ) ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΟΥΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΞΗ …

Για την ¨Αριστερά¨ και την μελαγχολική – αδιέξοδη- αστική ¨μας¨ τάξη της αρπαχτής μάλλον για λάθος ερμηνεία των στοίχων από το ¨περιμένοντας τους βαρβάρους¨ του Κ. Καβάφη πρόκειται .

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 10/03/2011 12:55:42

    ΝΤΑΝΤΟΝ η εμπειρία σου από την Γκιλοτίνα ίσως μας φανεί χρήσιμη κάποια στιγμή .

    • giannis avatar
      giannis @ Αντάμ Παπαντάμ 10/03/2011 13:41:46

      Συμφωνώ, είναι από τους πιο ανώδυνους τρόπους για να γλιτώσουμε από αυτούς.

  2. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 10/03/2011 13:05:08

    Αν και απορρίπτω μετά βδελυγμίας τα συνομωσιολογικά σενάρια, στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει όντως ζήτημα. Συγκεκριμένα ενώ το ΠΑΣΟΚ ήθελε να προχωρήσει σε περαιτέρω νομιμοποιήσεις, από την άλλη δεν μπορούσε να το περάσει αυτό στην κοινή γνώμη. Η Υπατία τους ήρθε λουκούμι. Είναι λοιπόν ν' απορεί κανείς πως μαζέυτηκαν τα λεφτά για τα εισιτήρια, πως βγήκαν τα εισιτήρια, πως μπήκαν μαζικά και οργανωμένα στο καράβι, πως ήρθαν οργανωμένα στη Νομική, πως μόλις στράβωσε το πράγμα στη Νομική βρέθηκε επιχειρηματίας του "προοδευτικού" χώρου να διαθέσει το όικημά του στους μετανάστες, πως η κυβέρνηση διολίσθαινε κάθε μέρα και σε ένα νέο ελεστικότερο τελεσίγραφο και πως τελικά κανένας δεν επενέβη σε κανένα σημείο της παραπάνω δίμηνης διαδρομής για να τη σταματήσει.

  3. λολιτα της αθήνας avatar
    λολιτα της αθήνας 10/03/2011 13:06:32

    παίδες σε πόσο καιρό λέτε να δούμε πρακτικά και το ανέκδοτο "σκάει" ένας πακιστανός σε ένα μπάρ...

    • Dora avatar
      Dora @ λολιτα της αθήνας 10/03/2011 17:27:26

      λολιτα της Αθηνας,δεν το ξερω το ανεκδοτο και τ'ανεκδοτα μ'αρεσουν πολυ.
      Θελεις να μπεις στον κοπο να το γραψεις,σε παρακαλω?

      • Λάμπρος avatar
        Λάμπρος @ Dora 11/03/2011 11:32:09

        ― Σκάει που λέτε ένας πακιστανός σ' ένα μπαρ...

        (Αυτό ήταν το ανέκδοτο).

        • Λάμπρος avatar
          Λάμπρος @ Λάμπρος 11/03/2011 11:32:38

          (και για όσους δεν το έπιασαν, δείτε την λέξη «σκάει» κυριολεκτικά...)

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/03/2011 13:18:17

    Δεν ευθυνονται ομως μονο αυτοι.Ευθυνονται και οσοι απο τη δεξια επαιξαν το πιαγνιδι του φοβου απο ενδεχομενη εξεγερση ειτε επειδη το πιστευαν πραγματικα ειτε οχι.
    Το 2008 ειχα γραψει στα επεισοδια οτι οι Καραμανλης - Παυλοπουλος οφειλαν να στειλουν ολη την αστυνομια να χτυπησει τους ταραχοποιους.
    Τωρα λεω οτι η θεση της δεξιας αντιπολιτευσης θα επρεπε να ειναι συλληψη και απελαση και αν εξεγερθουν οι λαθρομεταναστες εχουμε και στρατο.
    Οποιος υποχωρει ή δηλωνει πως πρεπει να προσεξουμε απεναντι σε λαθρομεταναστες για να μη καψουν την Αθηνα δεν μπορει να εχει αξιωσεις για ανυποχωρητη σταση σε εθνικα θεματα.
    Η ΝΔ σωστα κατηγγειλε απο την αρχη τη συνενοχη παραγοντων του συστηματος ΠΑΣΟΚ στην ολη υποθεση (Φορουμ,ναυτιλιακες εταιριες Κρητης κλπ) αλλα μετα απεφυγε να απαιτησει ανυποχωρητη σταση.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ ψυχραιμια 10/03/2011 14:32:57

      Εχουν κόμπλεξ οι άνθρωποι. Τώρα που θα πάει για εκλογές ο Γιωργάκης μετά της 25 να δω τι θα πουν στην ΝΔ που το θεωρούν και δεδομένο ότι δεν θα γίνουν και εκλογές.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ ψυχραιμια 10/03/2011 14:35:32

      Πάρε για παράδειγμα τομεάρχης ΥΠΕΞ ο παρίσταμαι και χαιρετώ.

  5. arion avatar
    arion 10/03/2011 13:26:53

    Οταν κάνεις πραγματική απεργια πείνας τόσες μέρες δεν μπορείς ούτε να περπατήσεις....αυτοί ποως μπορούν και πανηγυρίζουν χορέυουν και άλλα συναφή...Μήπως τους ταϊζαν μια χαρά εκεί στην Υπάτια;;;;

  6. zame avatar
    zame 10/03/2011 13:27:08

    ..ΞΕΥΤΙΛΑ , ΝΤΡΟΠΗ & ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ..απο την μια μερια
    και"εισαγωγη"..εξαθλιωμενων απο την αλλη..!

  7. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 10/03/2011 13:32:57

    Αγαπητέ μου, αν η Κυβέρνηση Καραμανλή είχε συμπεριφερθεί σαν πραγματικά συντηρητική κυβέρνηση και είχε συντρίψει εν τη γεννέση της την ετερόφωτη "εξέγερση" του Δεκεμβρίου του 2008, τώρα ούτε ταραχές θα είχαμε, ούτε ΔΝΤ ούτε προβλήματα δανεισμού, ούτε τίποτα από αυτήν την εθνική ξεφτίλα που βιώνουμε!
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όσα λες αναφορικά με την πραγματικά φασιστική "Αριστερά" του 2%: του γιου του μεγαλοεργολάβου, του συνταξιούχου wanna be επαναστάτη των Βορείων Προαστίων, που αντί να κάθεται να απολαμβάνει το τσαγάκι από το σπιτάκι του με την υπέροχη θέα, ονειρεύεται πλατείες Ταχρίρ, του εισοδηματία άεργου ντουντουκοφόρου-"σακιδιοφόρου", της ατάλαντης αρτίστας - κατόχου πιστοποιήσεων που τις παρουσιάζει ως "μεταπτυχιακά" και των λοιπών ανύπαρκτων που πολιτικά ζουν και αναπνέουν επειδή είναι πιο ενταγμένοι στο σύστημα από έναν απλό ψηφοφόρο της συντηρητικής παράταξης!
    Το μέγα ερώτημα είναι: ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ; Πολύ φοβάμαι ότι αυτή τη στιγμή η απάντηση είναι: ΟΧΙ! Και έχει δίκιο ο εστιάτορας της Παροικιάς όταν λέει ότι πετύχαμε την κοινωνική ειρήνη: Την πετυχαν για όσο διάστημα είναι κυβέρνηση και γνωρίζει πολύ καλά ο Κάπελας ότι δε θα είναι για πολύ κυβέρνηση, ίσως να μη φτάσουν ούτε στο καλοκαίρι! Τα "σκατά" θα τα διαχειριστούν οι επόμενοι που απ'ότι φαίνεται θα είναι πάλι η συντηρητική παράταξη και πολύ φοβάμαι ότι θα κάνουν τα ίδια λάθη!

  8. Tassos avatar
    Tassos 10/03/2011 13:33:37

    Δραγώνα Ρεπούση Βερέμη μας τους φόρεσαν καπέλλο Καραμανλής-Γιαννάκου (να μην την ξαναδώ στα μάτια μου). Τον Δημητρά τον ανέχονται διαχρονικώς. Για τον Νακρατζά τί να λέμε? Ο άνθρωπος δεν έχει σχέση με Ελλάδα. Ο Τριαρίδης ζει σαν εξωμότης, τον ξέβρασε η Θεσσαλονίκη. Βουτηγμένος στο αίμα των Σέρβων θλιβερός απολογητής δολοφόνων αμάχων θα ζήσει μέχρι το τέλος της ζωής του με τις Ερινύες να ξεσκίζουν την σάπια ψυχή του.

    • astral avatar
      astral @ Tassos 10/03/2011 14:37:49

      +++ και οχι μονο τους εβαλε στο κεφαλι μας τους χρηματοδοτησε και με αφθονια και παντιοτροπος

  9. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 10/03/2011 14:12:21

    Οι τωρινοί κυβερνώντες, αποδείχθηκε ότι στη προκείμενη περίπτωση, έστησαν αυτή την ιστορία προκειμένου να νομιμοποιήσουν τους παράνομους μετανάστες.
    Χρησιμοποίησαν το παρακράτος, έχω την αίσθηση, με την εξέλιξη της Υπατίας και παράλληλα ενεργοποίησαν διάφορα ανδρείκελα στα ΜΜΕ, ανέχτηκαν -προκλητικώ τω τρόπω- κάποιες περίεργες ΜΚΟ να "κάνουν παιχνίδι", και όταν είδαν εν τέλει πως η κοινή γνώμη τους πήρε είδηση και δεν ..τσίμπησε, τότε πήραν πρωτοβουλία οι ίδιοι και τώρα είναι εκτεθειμένοι καθώς ξεφτιλίστικαν κανονικά!
    Τα περί "ανθρωπισμού" τα αγνοώ, αφού πρόκειται για μια σαχλή ρητορεία που υποτιμά τόσο τη νοημοσύνη όσο και το ανθρώπινο συναίσθημα.
    Σε ό, τι αφορά τη ΝΔ, θα πρέπει να μη λειτουργεί με ενοχικά σύνδρομα και να ξεκαθαρίσει, πως άλλοι πάκηδες δε χωράνε πλέον...
    Εύχομαι, επειδή ζω σε γκέτο της Αθήνας εδώ και ένα χρόνο, να φύγει αυτή η κυβέρνηση από την εξουσία, καθώς πρόκειται για την πιο ύπουλη παράταξη σε επίπεδο προσώπων (Νταλάρα, Μπένι κοκ...), με καθαρά εθνομηδενηστικές τάσεις και αντιλήψεις.
    Είναι άριστοι υποκριτές και απάνθρωποι, θα έλεγα και ρατσιστές πολλές φορές, απέναντι στους έλληνες πολίτες.
    Εν ολίγοις;;;
    Δρόμο......

    Υ.Γ ένα χρόνο τώρα, τους ακούω να μιλάνε για διάσωση του κέντρου, και μου προκαλούνται ρίγη ανατριχίλας... Που ακούστηκε, να εποικίζεται μια ολόκληρη κοινωνία με ασύλληπτη βαρβαρότητα και αυτοί, να βάζουν τα σκιάχτρα τους να κάνουν λόγο για ...ανθρωπισμό;;;;
    Υ.Γ 2. Όσο καλοπροαίρετος και να θέλει να είναι κανείς, πλέον δεν τους πιστεύει.
    Το πρόβλημα πρέπει να λυθεί άμεσα, και όχι να μετατεθεί σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, που ήδη ασφυκτιά!
    Ήταν απάνθρωπο και ύποπτο αυτό που συνέβη εχθές.
    Υ.Γ 3. τα ψέματα ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!

  10. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 10/03/2011 14:30:16

    Πρέπει να το παραδεχθούμε μας περιεργάζεται χρόνια το ΠΑΣΟΚ. Μέχρι και τα μέτρα που παίρνονται τώρα είναι για το καλό της παρτίδας ενώ αν τα έπαιρνε η δεξιά θα ήταν κατά του λαού.

  11. oDYssEAS avatar
    oDYssEAS 10/03/2011 15:03:59

    ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΕ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
    Η ΕΛΛΑΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΔΡΟ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΩΝ ΑΦΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΣΙΑΤΩΝ
    ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΩΜΕΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΒΑΡΥΤΑΤΗ ΕΥΘΥΝΗ
    Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΙΑ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ
    ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;
    ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΥΣΒΑΧΤΑΤΗ ΚΑΙ ΘΑΒΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ
    Η ΕΛΛΑΣ ΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΕΠΟΙΚΙΣΤΩΝ
    Η ΒΡΩΜΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ Ο ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ
    ΟΞΥΓΟΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΛΠΙΣ

    • jim avatar
      jim @ oDYssEAS 10/03/2011 22:52:04

      Οδυσσέα, συμφωνώ με το σχόλιό σου, να ξέρεις κάτι ότι το σχέδιό τους είναι τόσο καλά οργανωμένο που για να συμβούν αυτά που γράφεις πρέπει να γίνει αυθόρμητα εντός 48 ωρών κοινωνική έκρηξη <>με καταστροφικά αποτελέσματα για τη χώρα μας.Λάβε σοβαρά υπόψη σου ότι στο σχέδιό τους μέσα είναι και ο άμεσος εξοπλισμός των 900.000 μουτζαχεντίν που βρίσκονται στη χώρα μας.Όπως αντιλαμβάνεσαι θα χυθεί πολύ αίμα.Ίσως να είναι και η τελευταία μας ελπίδα.

  12. Ακακιος avatar
    Ακακιος 10/03/2011 15:19:31

    Πως ο Ραγκουσης εκανε τους 6 μηνες,6+6 και εν συνεχεια ΕΠ'ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΝΟΧΗΣ.
    Δηλαδη το κρατος ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ
    Η ΕΠ'ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΝΟΧΗΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥΝ ΜΕ DE FACTO ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ
    Η μετατροπη της ελλαδος σε ΧΑΒΟΥΖΑ τριτοκοσμικων ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Ακακιος 10/03/2011 15:53:41

      Δυστυχώς περί αυτού πρόκειται, και ας υποστήριζε το αντίθετο ο Ραγκούσης, που μόνο αρνητικά δεν τον βλέπω.
      Όμως απλά προσπαθεί, να τα μπαλώσει δυστυχώς με απόλυτη αποτυχία.
      Ναι, θέλουν να κάνουν την Ελλάδα χαβούζα!
      Το βλέπω κάθε μέρα αυτό με τα μάτια μου.
      Το "γιατί" δεν το ξέρω, ας τα βρουν με τη συνείδησή τους...

  13. Posidonas avatar
    Posidonas 10/03/2011 15:21:49

    Νομιζουν μεσα στο πασοκ οτι θα την βγαλουν καθαρη με αυτό που διεπραξαν να νομιμοποιησουν ομαδικα αυτους που μπουκαραν στη χωρα. Αναρωτιεμαι,ρε κανενας πατριωτης Βουλευτης δεν υπαρχει σε αυτο το ερμο κομμα που να βαλει πανω απο το συνφερον του το μελλον αυτης της κοινωνιας;
    Επιτελους ρε ξενερωτοι βολεψακιδες, δεν εχετε καμια αναστολη μπροστα σε αυτη την προδοτικη σταση του κομματος σας; Ειστε τοσο ιδιοτελεις; Δεν σας αφορα η υπαρξη και συνεχεια του Ελληνισμου; Βγεστε ενας με αρχηδια και με λογο μεστο και αληθινο και βαλτε το τομαρι σας πανω απο τη βολεψη σας. Ενας που να διαθετει εγκεφαλο και σκεψη δεν υπαρχει; Η εξουσια και το χρημα σας εχει κανει πνευματικη λοβοτομη;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Posidonas 10/03/2011 15:31:22

      Δεν τους ενδιαφέρει διότι εκτός από αμοραλιστές και τεχνικοί της εξουσίας είναι διεθνιστές. Νο borders no nations και έτσι νομίζουν ότι βρήκαν το νέο προλεταριάτο στις φυλές των εποικιστών, διότι περί αυτού πρόκειται.
      Οι νηστεύοντες είχαν βγάλει διακήρυξη ότι μια χαρά περνάνε στην Κρήτη, έχουν οικογένειες, δουλειές, δεν έχουν πρόβλημα, απλά έπαιξαν για λίγο το ρόλο του "αίροντος τις αμαρτίες του κόσμου".

      Οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί έχουν μια τάση σε αυτο-μαρτυροποίηση.

      • Dora avatar
        Dora @ αλλενάκι 10/03/2011 17:40:42

        Ε ναι καλη μου,η αμοιβη στον παραδεισο του ισλαμ ειναι μεγαλη.
        72 παρθενες κουκλες,σου λεει ο "προφητης".Γιατι να μην γινεις μαρτυρας δηλαδη.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Dora 10/03/2011 21:40:34

          είναι και αυτό βλέπεις...
          έχει προβλέψει ο προφάουα ανάλογα και για κάτι τσετσένες που ανατινάζονται;

          • Dora avatar
            Dora @ αλλενάκι 11/03/2011 18:05:25

            Για τις γυναικες η προσφορα στον μουσουλμανικο παραδεισο ειναι να γινουν ουρι και να εξυπηρετουν ΚΑΙ εκει τις ορεξεις των "μαρτυρων".
            Κι εδω στην κολαση κι απανω ακομα χειροτερα,οι θηλυκες...

            Ασε που ο "προφητης' ειδε,λεει, την κολαση κι ηταν γεματη γυναικες...
            Να τον "ακους" τον αντρα σου ωρη,αλλιως....ξερεις τι σε περιμενει.Και μην ξεχνας και τον φερετζε,γιατι αμα σε βιαση καποιος,ετσι"ξεσκεπαστη που τρυγυρνας,εχεις μαστιγωματα δημοσια,γιατι προκαλεσες!

            Δεν κανω πλακα,καλη μου,αυτα τα παραπανω τα λεει γνωστος ιμαμης Σαλαμ το ονομα,εδω στην Ολλανδια και παραμενει ανενοχλητος στην θεση του και τον ταιζουμε(αυτον και το ασκερι-φαμιλια) εμεις....

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/03/2011 15:27:38

    Προσωπικά, ποτέ μου δεν μίλησα για σεβασμό των υπογραφών. Αντίθετα έχω πει ξεκάθαρα ότι έχουμε εισβολή εχθρού και εποικισμό και ότι θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ακόμα και μακιαβελλικές μέθοδοι, φτάνει να απαλλαγούμε από το ισλαμικό καρκίνωμα (που το αποκαλώ "καρκίνωμα" γιατί τέτοιο είναι).
    Ας πούμε, τον νταβατζή και τον πρεζέμπορα τον λάθρο απλά τον εξαφανίζεις. Από την εικονική ανυπαρξία (χωρίς χαρτιά) τον περνάς στην πραγματική.
    Βγήκε ο Αμπντούλ (λέμε τώρα...) για τσιγάρα και δεν γύρισε. Χάθηκε.
    Κάπως έτσι...
    Να δεις μετά ο φόβος για πότε σπρώχνει προς την έξοδο....
    Εθελοντικός επαναπατρισμός με τα όλα του θα γίνει μετά.
    Απλά, χρειάζεται για κάτι τέτοιο κράτος με τα γνωστά προσόντα...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΒΙΣ 10/03/2011 15:44:44

      ΒΙΣ κι εγώ είμαι το ίδιο φορτισμένος και οργισμένος αλλά ούτε καν μακιαβελλικές μέθοδοι δεν χρειάζονται. Απλή διαγραφή των «συμφωνιών» μονοκοντυλιά και απλή, στεγνή απέλαση. Είναι παράνομες οι συμφωνίες ούτως ή άλλως. Κι ας βελάξει όσο θέλει το επιδοτούμενο ανθρωπισταριό. Το 97% του λαού δεν θα είναι υπόδουλο στην αλήτ του 3% (λαθρολάγνους, εθνοφοβικούς, «νόθα» του Εμβέρ Χότζα και λοιπά φουαγκρά) . Τί θα μας κάνουν; Θα μας κάψουν όλους αλα Μαρφίν; Ας το επιχειρήσουν και θα δούμε ποιός θα βγει χαμένος. Ούτως ή άλλως, το μέλλον που μας ετοιμάζουν (να καταντήσουμε όπως οι Κόπτες στην Αίγυπτο) είναι πολύ χειρότερο. Ας το συνειδητοποιήσουν όλοι, για τα παιδιά τους.

  15. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 10/03/2011 15:31:16

    Μην εξωραΐζεις καταστάσεις, και αυτά περί αλυσίδων και εργατών, εκτός από υποκριτικά, αποτελούν το απόλυτο καμπουφλάζ καθώς κανένας "από πάνω", δεν έχασε.
    Μάλλον οι από πάνω, χρησιμοποίησαν τους "από κάτω", για την ακρίβεια, τους τυπικά νομιμοποιημένους, καθώς δεν πρόκειται για κίνημα από τα κάτω -όπως συμβαίνει με τον περίφημο "τριμερισμό" που παραπέμπει σε πρωτόπαππες και λοιπούς-, για να εξυπηρετήσουν το σκοπό τους.
    Η νίκη των εργατών, είναι ψέυτικη και ανήθικη, καθώς αυτοί που συστηματικά πλήττονται είναι οι έλληνες εργαζόμενοι, αλλά και οι μετανάστες, που βλέπουν τις συνθήκες ζωής τους να επιδεινώνονται βαθμηδόν, με πρόταγμα έναν κακοφορμισμένο "ανθρωπισμό", που επαναλαμβάνω είναι εξαιρετικά ύποπτα διατυπωμένος, με συνέπεια αυτοί που ουσιαστικά πλήττονται από τη γκετοποίηση, και τη διάρρηξη του κοινωνικού ιστού να αδυνατούν να εκφραστούν...
    Θα ξαναπληκτρολογήσω αυτό που πιστεύω:
    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΚΛΑΒΟΠΑΖΑΡΟ ΜΕ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ.
    Όσοι υποστηρίζουν αυτή τη κατάσταση, εκπροσωπούν την πλέον εξελιγμένη και σύγχρονη μορφή φαρισαϊσμού και εκφυλισμού κάθε αυθόρμητου κοινωνικού αγώνα!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Γιώργος Μεσσηνία 10/03/2011 15:55:39

      Ποια "νίκη των εργατών"... Τι μπαρούφες είναι αυτές;
      Σιγά το συνειδητοποιημένο ταξικά προλεταριάτο και σιγά τα εργατικά αιτήματα.
      Θέλουν να μείνουν στην Ελλάδα για να αλωνίζουν ελεύθερα.
      Αν ήθελαν να αγωνιστούν ταξικά να πάνε στις πατρίδες τους τώρα που "φυσάει άνεμος αλλαγής"...
      Δεν είναι πατρίδα τους αυτή η χώρα, ανήκει σε άλλους, δεν πα να κάνουν όσες κουτοπόνηρες ψευτονηστείες θέλουν.

      Μη σου πω ότι όσο περισσότερες οι κινητοποιήσεις τους και οι ύπουλες καταλήψεις πλατειών και η επιχείρηση τρομοκράτησης των γηγενών τόσο το καλύτερο, γιατί εκτίθενται σε όλο και περισσότερους.

      Οι απεχθείς ινστρούχτορές τους όμως, είναι οι καλύτεροι ιμάντες και υπηρέτες του Διεθνούς Κεφαλαίου.

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ αλλενάκι 10/03/2011 16:03:11

        Ακριβώς αυτό...
        Τι άλλο να πω, αφού το έχουμε καταλάβει όλοι, τι παιχνίδι παίζεται.
        Κάποιος διεθνολόγος, είχε αναφερθεί σε "κυπροποίηση της Θράκης, και θρακοποίηση της Ελλάδας".
        Ανθρωπιά, θέλω να πιστεύω πως έχω λίγη έστω μέσα μου, αλλά αυτή η ιστορία είναι συγκεκαλλυμένη με ένα φτηνό πρόσχημα "ανθρωπισμού", που μου προκαλεί ...αναγούλα.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Γιώργος Μεσσηνία 10/03/2011 16:11:45

          Για ποιον ανθρωπισμό μιλάμε και κυρίως από ποιον προς ποιον;
          όταν υπάρχουν επίσημες εκθέσεις που έχουν υποβληθεί στην πολιτεία που αποδεικνύουν γεωμετρική υπερεκπροσώπηση των ξένων στη βαριά εγκληματικότητα -ραγδαία αύξηση της διάπραξης ανθρωποκτονιών από αλλοδαπούς- τα τελευταία 3 χρόνια;

          Πλέον μιλάμε για αντίστροφο ρατσισμό από αυτούς προς εμάς.
          Και αν τα βάλουμε στο ζύγι τι είναι βαρύτερο;
          Το βαρύ έγκλημα κατά εκατοντάδες εναντίον άοπλων αμάχων από τα δεκάδες χιλιάδες θρασίμια που κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα ή μια απαίτηση και καλά... για νομιμοποίηση και όχι μαύρη εργασία;

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ αλλενάκι 10/03/2011 16:23:41

            Το ξέρω.
            Είναι σαφές πως πρόκειται για ρατσισμό, αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση, από αυτή που δείχνουν τα επιδοτούμενα "ανθρωπιστικά" κινήματα, και προς αυτή τη κατεύθυνση άλλωστε κινείται ο νόμος Καστανίδη.
            Οι έλληνες πολίτες, πλέον είναι θύματα ρατσισμού, και παράλληλα, ωθούνται συστηματικά και με χυδαιότητα στο να χάσουν την ανθρωπιά τους, και να μισούν οτιδήποτε ξένο, δυστυχώς...
            Αυτή η κυβέρνηση, αποδεικνύεται ίσως η χειρότερη της μεταπολίτευσης, και κατά τη γνώμη μου ό, τι σωστό έπραξε χάνεται στην άβυσσο της κοινωνικής εξαθλίωσης και ερήμωσης.
            Για μένα μόνο ο Μανιάτης και ο Ραγκούσης (ο οποίος εκτέθηκε πλέον μετά από όλα αυτά) διασώζονται.
            Οι υπόλοιποι είναι για κλάματα...

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/03/2011 15:37:06

    Τι χάνεις τα λόγια σου, αυτός επιδιώκει και επιχαίρη τη βίαιη προλεταριοποίηση των Ελλήνων με μπόλιασμα ξένων σωμάτων για να έχει κομματικό ακροατήριο.

    Τόσα χρόνια αδυναμίας συνύπαρξης Ρώσων γηγενών και τσετσενο-καυκ-άσιων στη Σοβιετία δεν στάθηκαν ικανά να τους αλλάξουν τα μυαλά.

  17. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 10/03/2011 15:56:17

    Αγαπητέ ¨l' ami ...¨ , δεν εννοώ κάποια ¨δημοσιεύματα¨ για εκμετάλλευση των μεταναστών , αλλά για την έλλειψη πολιτικής στόχευσης ενάντια στην παράνομη εργασία με συγκεκριμένη εντολή σε συνδικάτα και εργαζόμενους να καταγγέλλουν συστηματικά , όπου υπάρχει παράνομη , δηλαδή αντικοινωνική απασχόληση.

    Μιλώ για έλλειψη πρωτοβουλίας από την ¨Αριστερά¨ με σκοπό την μελέτη των υπαρχουσών αναγκών στην αγορά εργασίας ( στους βασικούς τομείς ) , όπου με βάση των συμπερασμάτων θα πρότεινε ΤΑ ΟΡΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΧΗΣ αλλοδαπών εργαζομένων με πλήρη εξασφάλιση των κεκτημένων μισθολογικών και εργασιακών δικαιωμάτων που ισχύουν για τους Έλληνες.

    Όπως έκαναν τα σοσιαλδημοκρατικά συνδικάτα ( στα οποία συμμετείχαν και οι κομμουνιστές ) το 1960 - ΕΒΑΛΑΝ ΟΡΙΑ - ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΜΜΕΣΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ - ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ - ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ...

    Εάν το είχε κάνει , εδώ και είκοσι χρόνια , η ¨Αριστερά¨ , τότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα ούτε με την παρουσία και εργασία αλλοδαπών στην Ελλάδα , ούτε ¨ρατσισμός¨ και άνοδος της ¨ακροδεξιάς¨ ( όπου οι εργατικές συνοικίες που κάποτε στήριζαν την Αριστερά από την Γαλλία μέχρι την Ελλάδα , στηρίζουν … ) .

    Εννοώ πως η ¨Αριστερά¨ ανέχθηκε για πολύ συγκεκριμένους και διατεταγμένους λόγους την ¨παρανομία¨ και την διάλυση της ελληνικής κοινωνίας. Εάν θέλεις και με την άκριτη αποδοχή των πολιτικών της ιμπεριαλιστικής ¨Ευρώπης των Λαών¨...

    Άφησαν να διαλυθεί ο πρωτογενής και δευτερογενής τομέας παραγωγής στην Ελλάδα , πουλώντας έμμεσα στους έλληνες την ¨αριστοκρατική ιδέα¨ , ότι οι θα μπορούσαν σαν άνθρωποι της ¨Δύσης¨ να επικεντρωθούν στην ¨απασχόληση¨ ( τριτογενή τομέα ) , τις δε ¨χειρονακτικές, βαριές και βρώμικες εργασίες θα μπορούσαν να τις αναλάβουν οι ¨μετανάστες αδελφοί μας¨.

    Στα πλαίσια μάλιστα ενός ιδεολογικού κομφούζιου μερικοί ¨Αριστεροί¨ παίζουν και με την ιδέα να διαλυθεί η ¨ιμπεριαλιστική Ελλάδα¨, δεν τους ενδιαφέρει διότι αργότερα αυτοί με τους μετανάστες στην πρωτοπορία ( το ¨πραγματικό προλεταριάτο¨ ) θα κάνουν ¨σοσιαλιστική επανάσταση¨...

    Πιστεύω να έχεις ακούσει για παροιμία που μιλά για τον ¨Κόκκινο Μάη…¨ και τι σημαίνει αυτό. Και στο κάτω- κάτω της γραφής ¨ας πάει στο διάολο¨ αυτή η ¨Αριστερά¨ , ο ελληνικός λαός όμως , με τους μακροχρόνιους κοινωνικούς και εθνικούς αγώνες και θυσίες του, τι φταίει ;

  18. anonimoz avatar
    anonimoz 10/03/2011 16:03:34

    ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ: ΑΥΞΗΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ, ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΕΛΕΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ. Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΙΤΗΜΑΤΑ. ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ anonimoz 10/03/2011 16:22:27

      Ειδικά ΟΧΙ ΑΠΟΧΗ αν θέλουμε την πατρίδα μας ακέραιη!!! κάποτε!!! ξανά!!!

      Είμαστε σοβαροί;

      Για κάθε Έλληνα που δεν ψήφισε στις δημοτικές υπήρξε ένας ξένος με ψεύτικα χαρτιά που ψήφισε μπααθικό πασοκ και μεσανατολιστές ινστρούχτορες-πράκτορες ξένων δυνάμεων.

      Η Αθήνα πέρασε στα χέρια του λαθροΚαμίνη για κάποιες χιλιάδες ψήφους ψευτονομιμοποιημένων της τελευταίας στιγμής.

      Στους δήμους γίνονται εντατικά σεμινάρια στους υπαλλήλους για "ταχείες διαδικασίες εγγραφής αλλοδαπών στα δημοτολόγια, κυρίως αρρένων αφροασιατών και ταχείες διαδικασίες απόκτησης ιθαγένειας".
      Όταν οι υπάλληλοι των δήμων αντιδρούν στις εξοργιστικές διδασκαλίες-παραχάραξης της ιστορίας τύπου SKAI 1821 που τους κάνουν κάτι απίστευτοι τύποι υπάλληλοι φιλομεταναστευτικών ΜΚΟ, αντιμετωπίζουν έμμεσες απειλές για διώξεις. Στους τύπους αυτούς που διεξάγουν τα σεμινάρια πληρώνουν ως και τις διανυκτερεύσεις και διαμονές στα ξενοδοχεία των πόλεων, σε όχι ευκαταφρόνητο ύψος.

      Το ανθελληνικό σύστημα τα παίζει όλα για όλα πλέον!!!

  19. juliet avatar
    juliet 10/03/2011 16:36:59

    Πρέπει να καταλάβετε οτι χρησιμοποίουν τις λέξεις εργατιά,κομάτι ψωμί,παιδιά για να προκαλέσουν .Οι εκφράσεις τους δε είναι τυχαίες.Ας μείνουν στη πατρίδα τους να αγωνιστούν όπως αγωνιζόμαστε και εμείς,εμένα δε με ρώτησαν αν τους θέλω.
    Το κράτος μου(βλέπε Νταλάρα,Ραγκούση,Παπαουτσή ,αρχηγός ο ΓΑΓ)
    εφόσον εισπράττει απο μας, σαν καλός νταβατζής θα πρέπει να προστατεύει το μπορντελο του.
    Ο σοφός Διογένης έλεγε :δεν είδα κανένα καταστρεμμένο απο τη φτώχια,αλλα είδα πολλού κατεστρεμμένους από τη μοχθηρία.
    Εδώ είναι δική μου πατρίδα και εγω αποφασίζω ποιούς θέλω ,καιρός να σταματήσουν οι καρεκλοκένταυροι να αποφασίζουν για μας πριν απο μας.
    ΕΛΛΗΝΕΣ ,βρε, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ να πάνε κόντρα,το κόμμα πάνω απο την πατρίδα;τι θα πείτε στα παιδιά σας αμάρτησα για το κόμμα;οταν θα έχουν γίνει σκλάβοι του κάθε αγαρινού.
    Οι δικοί γεννήθηκαν στη Ρομανία και είχανε όλοι ελληνικές υπηκοότητες,
    και ήλθανε και πολέμησαν το 40 για τη πατρίδα,για να έλθουν πολιτικοί πρόσφυγες το 49 όταν η Ρομάνια έκλεισε τα σύνορα και έδιωξε τους ξένους υπήκοους.
    Είμαι περήφανη που προέρχομαι απο ανθρώπους που έδωσαν , δε ζήτησαν και σεβάστηκαν την πατρίδα των γονίων τους .
    Είναι άσχημο να είσαι πρόσφυγας ,μετανάστης αλλά είναι ευγένεια να σέβεσαι τη πατρίδα που θα δεχθεί και να ζείς με τους όρους και τα ηθη που βρήκες και οχι να επιβάλλεις τα δικά σου.
    Αν δε σου άρεσει δρόμο....επαναστάτη των ΜΚΟ.

  20. Ηλίας avatar
    Ηλίας 10/03/2011 17:32:27

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ, ΑΞΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ.
    ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΕΡΔΙΣΑΝ, Ο ΕΛΛΗΝΑΣ;

    h**p://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=18162&Itemid=86

  21. BTS avatar
    BTS 10/03/2011 19:04:46

    Τους ταπείνωσε τελικά ο Ραγκούσης τους λαθρομετανάστες!
    Μιλάμε τώρα, μπροστά στην αποφασιστικότητα της Κυβέρνησης
    [το κ με κεφαλαίο!]
    αναγκάστηκαν να υποχωρήσουν άτακτα!
    Όχι μόνο τερμάτισαν την απεργία πείνας απο ανανά,
    αλλά δεν ζητάνε πιά να τους χορηγηθεί ούτε επίδομα
    ίσο με το 20 τοις εκατό της βουλευτικής αποζημίωσης,
    ούτε άτοκο δάνειο για την αγορά υβριδικού αυτοκινήτου!

    [Όσον αφορά το χαμηλότοκο -με όρους σεισμοδανείου-
    που αφορά την ανέγερση πρώτης μουσουλμανικής κατοικίας,
    και τα έξτρα επίδοματα για την εκτός έδρας απασχόλησή τους,
    η Κυβέρνηση δείχνει ακόμη να το σκέφτεται...]

  22. Κάποιος avatar
    Κάποιος 10/03/2011 19:49:10

    @ΝΤΑΝΤΟΝ

    Το ελληνικό κεφάλαιο και η άρχουσα πολιτική τάξη... το οποίο θησαύρισε τα τελευταία είκοσι χρόνια από την εργασία σε συνθήκες σκλαβιάς (sic), σε ποια πλευρά του πολιτικού φάσματος ανήκουν ;
    Και αυτοί στον χώρο της Αριστεράς ;
    Τα υπόλοιπα κομμάτια του πολιτικού φάσματος, ακροδεξιοί, δεξιοί, κεντροδεξιοί, κεντρώοι,σοσιαλιστές, που τοποθετούνται σε όλο αυτό το δρώμενο που παρουσιάζεις ;
    Από την δεκαετία του 90 μέχρι σήμερα την ευθύνη του κράτους και των περιφερειών του έχουν οι δυό μεγάλοι πολιτικοί σχηματισμοί που κυβερνούν εναλλάξ και όχι το ΚΚΕ, ο Συνασπισμός, ή τα μικρότερα κόμματα της Αριστεράς.

    • ΗττημένοιΝικητές! avatar
      ΗττημένοιΝικητές! @ Κάποιος 10/03/2011 20:44:29

      Πράγματι οι δυο κυβέρνησαν την Ελλάδα αλλά κάτω από τον εκβιασμό της πνευματικής δικτατορίας που μετά την ηττα της επέβαλε η Αριστερά και οι προστάτες της -ταυτόσημοι με τους πωλητές ναπαλμ του Ελληνικου στρατου-και εγγυητές των επιταγών που υπέγραψε εκείνα τα χρόνια με τους συμμάχους της Σκοπιανους Βουλγαρους και Αλβανους!
      Το πολύχρονο ομόλογο έληξε στις μέρες μας και οι Εγγυητές, καλοπληρωτές ,ολοκληρώνουν!
      Από την πρώτη στιγμή της γέννησης της Μάνας Αριστεράς από τον συμμαθητή του Κεμάλ , τον Μπεναρόγια (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=375695), για όλες τις γενιές που έσπειρε, ήταν ο ρόλος ίδιος, όπου κι αν έφτασε η σεριά της!
      Το "Οίκαδε" ως σύνθημα που συνέδραμε την Καταστροφή του 22, τα προδοτικά συνέδρια του 29 του 32 που δημιούργησαν το Μακεδονικό και έβαλαν φυτίλια στην Θράκη, δράσεις εναντίον της Ελληνικής οικονομικής προοπτικής, έκαναν τον Βενιζέλο να νομοθετήσει το Ιδιώνυμο και τον Παπανδρέου να μιλά για τον προδοτικό της ρόλο, ειδικά στην εκπαίδευση.
      Το 40 ξεκίνησε με την καταγγελία του Μεταξά ως αγγλόφιλου που θα σύρει την Ελλάδα στους καταχτητικούς πολέμους εναντίον του Αδελφού Αλβανικού λαού, ως την στιγμή που ο πατερούλης τους διέταξε να αλλάξουν τροπάρι και να Ηγηθούν της αντίστασης! Το σύμφωνο Ριμπεντροφ Μολότωφ, είχε λάβει τέλος!
      Είχε προηγηθεί η καταδίκη του Περίκου που ανατίναξε την ΕΣΠΟ ως… συνεργάτη των Γερμανών, και κρίμα που οι πρώην συμμαχοί τους δεν τους πίστεψαν και τον εκτέλεσαν!
      Από το 43 και μετά ρήμαξαν τα χωριά εκτελώντας, βιάζοντας, κλέβοντας, εκφοβίζοντας, δημιουργώντας τις στρατιές των καταδιωκομένων που άλλαξαν την μορφή της ελληνικής υπαίθρου και έκαναν την Αθήνα βόθρο ψυχών, προσπαθώντας να είναι οι κυρίαρχοι της επόμενης μέρας .Στα χέρια των "ηρώων" τύπου Βελουχιώτη έπεσε ο Ψαρός και οι άντρες του. Φόρτωσαν την δράση των τσάμηδων στην Ήπειρο και δεν ενόχλησαν ούτε με μια τουφεκιά, κατά τις υποσχέσεις και τα γραμμάτια τους, την δράση των Βουλγάρων στη Μακεδονία και τη Θράκη! Έστειλαν γουηκ ενδ τον Αρη στην Πελοπόννησο να αποδώσει δικαιοσύνη με το λεπίδι και το γλωσσίδι της καμπάνας, ενώ οι Γερμαναράδες σκότωναν στο Δίστομο και έφευγαν ανενόχλητοι από τη χώρα!
      Μες στην Αθήνα του θανάτου και της πείνας έσπευσαν να ανδραγαθήσουν. Ώρες μετά την απελευθέρωση, όπως του ορμήνεψαν οι εργοδότες τους, εκείνοι που με τις λίρες τους έλεγχαν ή και συντόνιζαν τις κινήσεις τους.Η Βάρκιζα δεν στάθηκε αρκετή και η σφαγή στο Λιτόχωρο έφερε το επόμενο στάδιο που χειρόδεσε οριστικά και αμετάκλητα την Ελλάδα, στην μέγγενη του εξωτερικού παράγοντα!
      Που χάρι σ΄ αυτούς και τα έργα τους ήρθε να μας …σώσει! Ξεπληρώνοντας έτσι ό,τι 600χιλ νεκροί της κατοχής, είχαν ενεχυριάσει για το μέλλον της Βορείου Ηπείρου και της Κύπρου! Γενιτσαρισμός, παιδομάζωμα, προπαγάνδα, ακόμα και δίκτυα κατασκόπων όπως απεκάλυψαν τα αρχεία της Στάζι και της ΚGB, έφτιαξαν άλλη μια μαγιά φιδογενειά Τα φωτοστέφανα των μαρτύρων που τους «σιδέρωσαν» οι Παγκόσμιες κοπτοραπτουδες, τα χρόνια που ακολουθησαν ως το 67, τους τα ξαναγυάλισαν με την δικτατορία, αφού η δράση τους στον Κυπριακο αγώνα, όσα έγιναν στην περίοδο πριν την 21 Απριλίου, είχαν ξαναορίσει τον ρόλο τους και τους σκοπούς των παιδιών και των εγγονιών της προσφιλούς γιαγιάς που γέννησε ο Μπεναρόγια!
      Η γενιά του Πολυτεχνείου πολυπληθής και ευρεία επέτρεπε ποικιλότητα και πολυμορφισμό! Έκανε μπολιάσματα, στοχοποίησε ακόμα και την μνήμη των μετεχόντων, ταμπέλεψε, σοδόμισε και ανασκολόπισε ιδέες, πρακτικές, αξίες, προπάντων διαστρέβλωσε κάθε έννοια από την γλωσσική της καταγωγή, ώστε κατά Οργουελ να κάνει δυνατή και ταυτόσημη την «Δημοκρατία» με τον πιο άκρατο, δολοφονικό, απόλυτο, ολοκληρωτισμό!
      Στις μέρες μας, έχοντας περάσει από το έκτρωμα της 17Ν που «ντυνόταν» τιμωρός και σκότωνε πχ Τον Περατικο για να …σώσει τα ναυπηγεία από τον Έλληνα πλουτοκράτη και να τα παραδώσει ώριμα και σιτεμένα στους …φίλους τους, τους Γερμανούς! Έκλεισε με τα συνδικάτα που ώριζε, κάθε πλουτοπαραγωγική πηγή στην Ελλάδα, με τα παρακλαδια της Ανθελληνικής της πνευματικής ελιτ "εσπασε" ώς μύθο, κάθε κλαρί που τα παιδιά μας έστεκαν, μαγάρισε τη γλώσσα, τους ηρωες, τις ιδέες, τους σκοπούς, τις προθέσεις, τους αγώνες και έβγαλε ακόμα και τους δικους της -τους ξεγελασμένους- από τα ρούχα τους!
      Τωρα, τα τελευταία της γεννήματα, οι Πυρήνες, οι Σεχτες, τα προσφατα φιδάκια της που απογαλακτίζονται, χωρίς το παραμικρό αντίσωμα Ελληνικότητας, ολοκληρώνουν το έργο να γκρεμίσουν την άχρηστη γέφυρα που έστησαν οι μεγάλοι του κόσμου! 200 χρόνια μετά, η Ελλάδα δεν χρειάζεται στους λογαριασμους τους! Τα βιβλία της μια χαρά τα έκλεισαν οι Λογιστάδες που στήνανε χρόνια τώρα!
      Ο Πασάς ήρθε να περιμαζέψει τους άτακτους και να πληρώσει τα στρατά του!
      Και μη ξεχνάμε! Πριν δεί τους «αρχηγούς» του προτεκτοράτου ο αντ΄ αυτού, πήρε οδηγίες από τον αρχηγό των διπλωματών που λογοδότησε!
      Αφεριμ!

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΗττημένοιΝικητές! 10/03/2011 22:11:03

        @ΗττημένοιΝικητές

        Μάλιστα!
        Ως γνωστόν ο αριστερός διοικητής του γαλλικού στόλου Φουρνιέ βομβάρδιζε τα Ανάκτορα και καταλάμβανε τον Πειραιά το 1916, και οι αριστεροί αγγλογάλλοι διοικητές απέκλειαν την Παλαιά Ελλάδα και ξεκινούσαν τον Εθνικό Διχασμό.
        Επίσης αριστεροί ήταν αυτοί που έκαναν πογκρόμ βενιζελικών οπαδών στην Αθήνα και επιχείρησαν να δολοφονήσουν τον Βενιζέλο.
        Επίσης αριστεροί πολιτικοί και στρατηγοί, αντικατέστησαν τους μάχιμους βενιζελικούς αξιωματικούς στο μέτωπο της Μ.Ασίας και τους αντικατέστησαν με απειροπόλεμους καθεστωτικούς με τις γνωστές σε όλους τραγικές συνέπειες.
        Αριστεροί ήταν αυτοί που έπεισαν το Παλάτι να προωθήσει την κοινοβουλευτική δικτατορία του Μεταξά και αυτοί που πρωτύτερα έδωσαν στον ίδιο διαταγή το 1916 να παραδώσει το Ρούπελ αμαχητί στους Βουλγάρους.
        Επίσης ο Τσολάκογλου ήταν γνωστός αριστερός, το ίδιο και ο γερμανοτσολιάς Ι.Ράλλης που στην δίκη του μεταπολεμικά με την κατηγορία της προδοσίας, τον υπερασπίστηκε ο υιός του που έμελλε να γίνει επιτυχημένος πρωθυπουργός, καθώς και ένας άλλος γνωστός αριστερός ο Μ.Βαρβιτσιώτης με τα λόγια: "ο Ιωάννης Ράλλης προσέφερε τεράστιες εθνικές υπηρεσίες κατά την κατοχή ενόσω ήταν πρωθυπουργός... κτλ"
        Φυσικά ο ουμανιστής και φιλέλλην στρατηγός Σκόμπυ ήταν επίσης αριστερών φρονημάτων σε αντίθεση με τους ΕΛΑΣίτες που ήταν καραδεξιοί, σύμμαχοι των Γερμανών, μαυραγορίτες και δοσίλογοι και δεν έκαναν ούτε ένα σαμποτάζ στις δυνάμεις του Άξονα και συγκυβερνούσαν με τις κατοχικές δυνάμεις.
        Επίσης χαραγμένες στο συλλογικό ασυνείδητο θα μείνουν οι διώξεις των αριστερών στους δεξιούς κατά τις δεκαετίες του '50 και του '60, όπου οι εκτοπισμοί, τα εκτελεστικά αποσπάσματα, τα βασανιστήρια και οι διώξεις ήταν σε καθημερινή βάση με αποκορύφωμα την χούντα των ακροαριστερών συνταγματαρχών για μια επταετία, όπου η αριστερή ιδεολογία διαπότισε δια της βίας, την κοινωνία, την πολιτική, την εκπαίδευση τον στρατό, και την χωροφυλακή.
        Γνωστές σε όλους θα μείνουν οι δολοφονίες των δεξιών πολιτικών και ιδεολόγων, Μπελογιάννη, Πέτρουλα, Λαμπράκη και πολλών άλλων από την αριστερή τρομοκρατία της εποχής.
        Αποκορύφωμα δε όλων είναι η εισβολή του σοβιετικού τανκ στο Πολυτεχνείο όπου δεξιοί και ακροδεξιοί φοιτητές διαδήλωνα ειρηνικά τα αιτήματα τους για πτώση της κόκκινής χούντα και για ψωμί, παιδεία, ελευθερία.
        Πάλι καλά που δεν υπήρξαν και νεκροί αν και ομολογουμένως υπήρχε η θέληση.
        Πραγματικά μπορεί να γράψει κανείς πολλά για τις διώξεις και την πλύση εγκεφάλου που υφίσταντο από Βενιζέλου μέχρι και Ιωαννίδη οι εκτός νόμου δεξιοί από την καθεστωτική αριστερά.
        Να σαι καλά που μου τα θύμισες!

        • EsyKapoios,EgwAllosKapoiοs! avatar
          EsyKapoios,EgwAllosKapoiοs! @ Κάποιος 11/03/2011 00:30:00

          Έτσι είναι αγαπητέ Καποιε των δικών σου μνημών!
          Επειδή όμως στο "συλλογικό μας υποσυνείδητο" οι εγγραφές έγιναν με μέθοδο από τους… οικονόμους της Αριστεράς που προανέφερα ως καταγωγική μήτρα, όλο το πείραμα στηρίχθηκε ότι δεν θα υπήρχαν προηγούμενες εγγραφές ώστε να εμποδίσουν το κοπυ πέιστ και το φορματ στο δίσκο της μνήμης μας!
          Η αναφορά σας να δείξετε σκωπτικά αριστερότητα στους αγγλογάλλους δεν νομίζω να κολλάει. Το προσπερνώ!
          Το "πογκρόμ" των βενιζελικών οπαδών και απόπειρα να δολοφονήσουν τον αριστερό(!) ΒΕνιζέλο, μήπως ήταν απάντηση του "πογκρόμ"- τι λέξη κι αυτή- των αντιβενιζελικών που επεχείρησαν και το κατάφεραν να δολοφονήσουν τον Ιωνα Δραγούμη.;

          Η αντικατάσταση των Βενιζελικών αξιωματικών ήρθε μετά από μια εκλογική αναμέτρηση που δεν χρειαζόταν και η καταστροφή όπως σου προανέφερα, υποστηρίχτηκε από την Μπεναρόβια Αριστερά και μάλιστα οι «πατριώτες αριστεροί» παινεύτηκαν ότι συνετέλεσαν στην" ήττα των αστυκοτσιφλικάδων από το φίλο τουρκικό λαό".
          Ο Βενιζέλος –από πού κι ως που αριστερός ο Βενιζέλος τώρα, άλλου παπά ευαγγέλιο!-ήταν εκείνος που διέλυσε κάθε ελπίδα για την δημοκρατία της Τραπεζούντας το 1918 και φρόντισε έτσι να περάσει ο Φίλος και προσφιλής Κεμάλ με τα ασκέρια του και τον Τοπάλ από το λεπίδι τον ελληνισμό του Πόντου.
          Η μήπως ο Άρχων 15 κινημάτων Βενιζέλος δεν παρέδωσε πέραν συνθηκών και προσπάθειας την Ανατολική Θράκη και αν δεν είχε ανασυνταχθεί ο στρατός αμέσως μετά την ήττα, ούτε την Θράκη δεν θα είχαμε;
          Ο Τσολακόγλου δεν ήταν γνωστός αριστερός Κάποιε , ούτε ο Ράλλης, ο κατοχικός πρωθυπουργός. Ήταν αυτοί που έδρασαν με τον δικό τους κώδικα και πλήρωσαν τα λάθη τους η την ήττα των ιδεών τους.
          Όσο για τον Σκομπυ αγαπητέ υπασπιστή της Αριστεράς από γεννέσεώς της , τι τον ανακατεύεις τον σιτιστή της, στην κουβέντα μας; Δεν ξέρεις ότι οι λιρίτσες των Άγγλων «έθρεψαν» τους …λαϊκούς αγωνιστές και μάλιστα απετέλεσαν τον θεμελιώδη πλούτο της ΚΚεδικης επιχειρηματικής άνθησης, ως να την αναλάβουν τα ταμεία της η KGB, η Στάζι και οι λοιπές δημοκρατικές υπηρεσίες; Τι θάρρεψες, ο Σκόμπυ δεν θα χειριζόταν τους «υπαλλήλους του», ώστε ο ...αγώνας τους να ξοφλήσει τα χρέη; Τα Δεκεμβριανά και η συνέχειά τους με τον συμμοριτοπόλεμο-έτσι κατέληξε να τον ορίζει τον εμφύλιο, με δικανική επιχειρηματολογία ο «Ζ», ο πολέμιος του Καραμανλισμού, Πρόεδρος Σαρτζετάκης- κατέστρεψαν την Ελλάδα και την έστειλαν καμένη ,ρημαγμένη, στερημένη από το βιολογικό της μέλλον, ζητιάνα στις μπάνκες του σχεδίου Μάρσαλ και μακριά από τα τραπέζια διεκδίκησης, όσων κέρδισε με αίμα και αγώνες, στα πεδία των μαχών!
          Απεναντί τους, μετά την ήττα τους στο Γράμμο, αν δεν το θυμάσαι ,ήταν όλος ο πολιτικός κόσμος και μαζί του οι καταδιωγμένοι από «το κόμμα της προδοσίας και του εγκλήματος»(Γεώργιος Παπανδρέου) που όπως έλεγε απορώντας «γιατί αφού έχετε την λαϊκή στήριξη, έρχονται στη δική μας μεριά για να σωθούν οι …οπαδοί σας;»
          Όσο και να φρόντισαν οι Προστάτες και χορηγοί της «καημένης της Αριστεράς» να εξαφανίσουν από Βιβλιοθήκες, την Ιστορία Στρατού και την βιβλιογραφία γενικότερα κάθε μαρτυρία των δικών τους εγκλημάτων, δόξα τω θεώ, δεν τα κατάφεραν εντελώς!
          Αναφέρεις τον Μπελογιάννη, αλλά καλά είναι να διαβάσεις τι καταγγέλλει η Έλλη Αλεξίου και ο γυιός του για τη συμπεριφορά του ΚΚΕ στην υπόθεση και την επιδίωξη από μέρους του Πλουμπίδη του χρήσιμου νεκρού!
          Τα λούστρα και τα στολίδια του μάρτυρα που της φόρεσαν μετά το 49, το λέω παραπάνω, τα ξαναλούστραραν με την δικτατορία για να τη χρησιμοποιήσουν την ιδεολόγα κατατρεγμένη, ώστε να έρθει η στυγνότερη μορφή της Χουνδας και να γίνει εφικτό το έγκλημα της Κύπρου!
          Χρήσιμος ηλίθιος η Χρήσιμος υπάλληλος ήταν πάντα η Αριστερά σου Καποιε μου! Στηρίζοντας τους σκοπούς των άλλων, μισώντας τον τόπο που τους έθρεψε, υπηρετώντας τους σκοπούς των διεθνιστών χρηματοδοτών τους.
          Στηρίξατε και τα καταφέρατε ως ένα σημείο, να εγγράψετε στο ενσυνείδητο και στο υποσυνείδητο αυτού του ταλαίπωρου λαού, ενοχές για τα λάθη που έκανε και αμνησία των δικών σας!
          Εγώ ο "Κάποιος των Άλλων", σου θυμίζω πως «οι Άλλοι» υπηρέτησαν την ΛΗΘΗ σ΄ όλα τα επίπεδα και γι αυτό καταφέρατε να τους καταντήσετε Ηλίθιους.
          Έχω πολλά περισσότερα να σου θυμίσω! Μη μ΄ευχαριστείτε! Υποχρέωσή μου!
          Κι όποιος θέλει περισσότερα ...κεντρίσματα μνήμης άντε να τα βρει στον www.sartzetakis.gr Δεν φαντάζομαι να αρνηθείτε να σας θυμίσει μερικά-κάποια- κι αυτός;
          Η μήπως είναι Δεξιός και δεν το ξέρει;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ΗττημένοιΝικητές! 10/03/2011 23:16:32

        @ ΗττημένοιΝικητές: +1

        Γειά στο στόμα σου αδερφέ! Από πού να αρχίσει κανείς. Από όλη την ανθρωπότητα θα ξεμπλέξουμε τελευταίοι από αυτή την ανθρωποφάγα ιδεολογία... (Θα ξεμπλέξουμε όμως!)

  23. Η Απατία!! avatar
    Η Απατία!! 10/03/2011 20:11:33

    Η ληξη της “απεργιας πεινας” κατεστη δυνατη γιατι ευρεθησαν... ιατρικως χορτατοι οι γενναίοι εργατουπάλληλοι φιλογενούμενοι του ΜΚα κυρ Γκαλουπατζή! Οι καταγγελιες των γιατρων οτι οι εξετασεις τους μονο πειναλεους δεν εδειξαν, μαζι με την εισοδο εισαγγελεα στην
    A(Υ)πατία, εληξε την φαρσοκώμεντυ!
    Μη πεφτετε στην παγιδα ανσγνωρίζοντας "νίκη" απεναντι σην κυβέρνηση! Μη νομιμοοιήσετε την υποτιθέμενη νίκη τους, επιβεβαιώνοντάς την, για λόγους καθαρα ανιπολιτευτικούς.
    Τονιστε την διασταση της απατης μαζι με την δειλία των υπευθύνων και του Ραγκούση προσωπικα, να δωσουν τη δεουσα απαντηση στους “θριαμβευτες” και τους χειριστες τους!
    Απατεωνες και δειλοί συνεθεσαν ενα κολοσσιαιο ψεμα, με θυμα παλι την Ελλαδα και το μελλον της!

    Εκτός των Αλληλέγγυων, στο ίδιο έργο για την επίτευξη του στόχου, συνέτρεξε και ο γνωστός κια μή εξαιρετέος ως γατόνι, παρταόλας, ΘεομΠαίχτης, Καρατζαφέρης!
    Μόλις προχθές τους έθεσε πρό των ...ευθυνών τους και των ...φερέτρων των νηστικών της Απατίας!
    Εφερνε τον έρωτα του τον Βενιζέλο, στην ανάγκη να υπερασπιστή τις θέσεις του και να πουλάει ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΥΝΑΣ της χώρας, προσφυγοΠαραγοντιλίκι!
    Και σήμερα το ατομο, για άλλη μια φορά Πιρουέτας, έσπευσε να επικυρώσει τη γελοία νίκη εγκαλώντας την παρέα των κοτών σ΄ αυτό το chicken game που έλαβε χώρα Πατσησίων και δενΞέρωΓω Γωνία! στο Μέγαρο της Απατίας! Και η κοτούλα με το περίεργο σκατουλάκι για σημα, η ΝΔ ουτε κοοκοκοκο, ουτε μιλιά!!!
    Δεν έχει σωτηρία αυτός ο τόπος!

  24. Posidonas avatar
    Posidonas 10/03/2011 20:39:44

    Η ολη παρασταση ηταν μια συνομοσια του πασοκ. Ο Ραγκουσης ενεργησε ως ενα ανδρικελο. Αυτος ο Αλητηριος πανηγυριζει γιατι συμβαλει λιγο λιγο να γινουμε σε λιγα χρονια λιγοτεροι απο τους λαθρομεταναστες. Αυτος ειναι ο τελικος στοχος που επιδιωκουν. Για την επιτευξη αυτου του δαιμοκου σχεδιου εχουν επιστρατευσει τα ανθρωπινα δικαιωματα ως επιχειρημα για να αδυνατιζουν τις αντιδρασεις της κοινωνιας. Χρησιμοποιουν την ευαισθητη χορδη της κοινωνιας και δια μεσου αυτης της σατανικης μεθοδου την εθνολογικη και ομοιγενια της Ελληνικης κοινωνιας. Μηλαμε για μεθοδευση εσχατης προδοσιας. Δεν ειναι τυχαιο που κουρευουν τα παντα στο ονομα του πολυπολιτισμου.

  25. Posidonas avatar
    Posidonas 10/03/2011 20:52:53

    Για την ΝΔ που ψελλίζει σαν την Πυθία, το πασοκ εχει επιχειρηματα που δεν στερούνται αληθειας. Όταν ο φαυλοπουλος ευχαριστούσε τους λαθρομετανάστες για την συμβολή τους στην οικονομία της χωρας, χωρις ομως να μας λεει αυτος ο βλακας ο συνταγματολογος, πως ηταν πληγή στην οικονομια γιατι τα χρηματα που εστελναν στις χωρες τους δεν αντικαθισταταν. Αρα κυριε φαυλοπουλε εισαι και εσυ ενας υπολογος σε αυτο το διαρκες εγκλημα.

  26. anonymous avatar
    anonymous 10/03/2011 22:01:28

    Μισθώθηκε από το υπουργείο προστασίας του πολίτη, ιδιωτικό αεροσκάφος Ιταλικής εταιρείας, για να απελαθούν στην χώρα τους λαθρομετανάστες.
    Στοιχεία σοκ για την επαναπροώθηση 73 Δομινικανών. Κοντά στο μισό εκατομμύριο ευρώ στοίχισε σήμερα η πτήση charter και την στιγμή που εγκληματικότητα οργιάζει στην Αττική διατέθηκαν ως συνοδοί 141 αστυνομικο, μη τυχόν και σημειωθεί "ανταρσία" ή αεροπειρατία. Τα χρήματα βεβαίως, βεβαίως θα επιστραφούν από την Ε.Ε αλλά θα μπορούσαν κάλλιστα να διατεθούν σ' άλλες ανάγκες. Στο πλαίσιο λοιπόν των ενεργειών για την αντιμετώπιση της μη νόμιμης μετανάστευσης πραγματοποιήθηκε το πρωί επιχείρηση επιστροφής, εβδομήντα τριών (73) αλλοδαπών, υπηκόων Δομινικανής Δημοκρατίας, στη χώρα καταγωγής τους. Η επιστροφή των παραπάνω αλλοδαπών, σε βάρος των οποίων είχαν εκδοθεί αποφάσεις απέλασης για παράνομη είσοδο στη χώρα μας, πραγματοποιήθηκε με ειδική πτήση « charter » από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», μετά την μεταφορά τους από τις εγκαταστάσεις της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής, όπου κρατούντο. Τους αλλοδαπούς συνόδευαν εκατόν σαράντα ένας (141) αστυνομικοί, αριθμός ο οποίος καθορίστηκε σύμφωνα με τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές και τις διαδικασίες ασφαλούς μεταφοράς των επαναπατρισθέντων, σε συνδυασμό με την ανάλυση κινδύνου και τις προϋποθέσεις για την ασφάλεια της πτήσης. Την αποστολή συνόδευαν επίσης ένας (1) γιατρός και μία (1) νοσηλεύτρια, της Διεύθυνσης Υγειονομικού του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας. Το κόστος της επιχείρησης ανήλθε στο ποσό των 467.500 Ευρώ, το οποίο καλύπτεται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επιστροφών. Μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επιστροφών προβλέπεται η πραγματοποίηση – χρηματοδότηση εννέα (9) ακόμη πτήσεων « charter » έως 30-06-2011 για την αναγκαστική απομάκρυνση παράνομων αλλοδαπών. Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο εξάμηνο έχουν επιστραφεί μέσω πτήσεων (185) συνολικά αλλοδαποί στη χώρα τους. Ειδικότερα, τον Σεπτέμβριο του 2010 επιστράφηκαν (22) υπήκοοι Νιγηρίας, τον Οκτώβριο του 2010 (46) υπήκοοι Πακιστάν, τον Νοέμβριο του 2010 (44) υπήκοοι Πακιστάν, (49) υπήκοοι Νιγηρίας και (20) υπήκοοι Αφγανιστάν, ενώ τον Δεκέμβριο (4) υπήκοοι Συρίας.
    crimesonair

  27. Κάποιος avatar
    Κάποιος 11/03/2011 02:42:45

    Από τις αρχές του 20ου αι τις τύχες της Ελλάδος είχαν στα χέρια τους οι: Ε.Βενιζέλος, Κωνσταντίνος Α', Ι.Μεταξάς,Α.Παπάγος, Κ.Καραμανλής, Γ.Παπανδρέου, Γ.Παπαδόπουλος, το Παλάτι και κάτι ενδιάμεσοι κινηματίες, υπηρεσιακοί, ή δοσίλογοι όπως οι Τσολάκογλου,Ράλλης που προανέφερα.
    Κανείς εξ αυτών δεν ήταν αριστερών φρονημάτων, οι περισσότεροι δε εξ'αυτών όχι μόνο δεν έτρεφαν συμπάθεια προς την αριστερή ιδεολογία αλλά αντιθέτως την στοχοποιούσαν και την κυνηγούσαν μέσω των κρατικών δυνάμεων καταστολής ή των παρακρατικών οργανώσεων.
    Τις περισσότερες δε περιόδους ήταν εκτός νόμου και όποιος χαρακτηρίζονταν ως αριστερός ή κομμουνιστής στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν έβλεπε στον ήλιο μοίρα και στην χειρότερη έκανε επισκέψεις στα υπόγεια της ασφάλειας, σε νησιά της άγονης γραμμής ή στήνονταν στον τοίχο. Στα δε σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες αστυνομία και στρατό μια ήταν η κυρίαρχη ιδεολογία "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια", ελληνοχριστιανικός πολιτισμός με την σέσουλα και ανελέητη λογοκρισία.

    Αυτή είναι η γενική εικόνα επί δεκαετίες μέχρι την μεταπολίτευση, όπου τα φακελώματα, τα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων, και οι δηλώσεις μετανοίας έγιναν σταδιακά παρελθόν και μπορούσαν πια σιγά-σιγά οι πολίτες να συζητούν ελεύθερα μεταξύ τους και να μην διπλώνουν την εφημερίδα 5-6 φορές κάτω από την μασχάλη.

    Σε όλη αυτήν την πορεία η αριστερά έκανε τα δικά της σφάλματα, αμαρτίες και στον αδελφοκτόνο εμφύλιο τα δικά της εγκλήματα.
    Ποτέ όμως στην Ελλάδα δεν κυβέρνησε ως καθεστώς ή ως κυρίαρχη ιδεολογία και δεν ευθύνεται ούτε για την μικρασιατική καταστροφή, ούτε για τον εθνικό διχασμό, ούτε για την κατεχόμενη Κύπρο, ούτε για το ότι ήμασταν επί δεκαετίες ξένο προτεκτοράτο με την βούλα, ούτε για την μετανάστευση, ούτε για την άθλια αστικοποίηση της αντιπαροχής, ούτε για τις χούντες που κυβέρνησαν.

    • o allos kapoios avatar
      o allos kapoios @ Κάποιος 11/03/2011 09:41:38

      για τα οποια εγκληματα που μουρμουριζεις ζητησε ποτε μια συγνωμην;
      δεν ηταν κυριαρχη ιδεολογια;
      πλακα κανεις!
      δεν ειχε ευθυνη για την καταστροφη, δεν ειχε ευθυνη για το κυπριακο; ποιος κατεδωσε την ταυτοτητα του Διγενη στους λιροπαροχεις αγγλους;
      ποιος στηριξε την κλοπη τ ης ιστοριας και της λογικης στο θεμα της Μακεδονιας;
      ποιος ωρισε ως... δικαια συνορα της Ελλαδος τα ... Τεμπη;
      καιρος να αναλαβει τις ευθυνες των εγκληματων της και η ταλαιπωρος αριστερα! εχει τις τεραστιες ευθυνες της και θα φροντιζουμε οι "αλλοι καποιοι" να σας τις θυμιζουμε! υποχρεωση μας!
      εαν δεν ηταν -που δεν ηταν- αριστερης ιδεολογιας- ο Βανιζελος ο Παπανδρεου τι τους επικαλεισαι! δεν σου ειναι αρκετο παραδειγμα ο ...αρης και ο... χαρης; και τα ...ανδραγαθηματα τους στην υπαιθρο;
      και μια παρατηρηση. τα "παιδια" σας , τα "γεννηματα" σας, "ξεχασαν" μαζι με τα δικα μας, μη αισθανεστε ασφαλεις! στο μπουρλοτο και τον μηδενισμο που καταφερατε να τα εξελλιξετε η "αξια" σας δεν θα ξεφυγει γιατι της ηγειται το μηδεν και την μειωνει δεκαδικα το ...Κομμα!
      στην διαθεση σας για κεντρισματα μνημης.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ o allos kapoios 11/03/2011 11:18:03

        Αγγίζει τα όρια του ιστορικού παραλογισμού να χρεώνεις το Κυπριακό στην Αριστερά.
        O δικτάτορας Παπαδόπουλος,o Ιωαννίδης, ο Γκυζίκης και οι αξιωματικοί Μπονάνος ,Γαλατσάνος κτλ ήταν αριστεροί, όπως και ο χουντικός εθνικιστής Σαμψών ;
        Οσον αφορά τον Αττίλα 2 μήπως ευθύνεται και εκεί η Aριστερά ;
        Εκτός κι αν οι Αβέρωφ, Καραμανλής ήταν επίσης αριστεροί και δεν το γνωρίζαμε.

      • EgwOAllosKapoiοs! avatar
        EgwOAllosKapoiοs! @ o allos kapoios 12/03/2011 08:08:53

        Μια καλή ανάγνωση από ΄πού ξεκινήσαμε, τι είπες τί είπα και τι κατέληξες να σημειώσεις θα δώσει απαντήσεις στην ερώτησή σου.
        Ειναι μεγάλη η γενια, πολλά τα παρακλάδια, απειρα τα μπολιάσματα!
        αλλά
        Μανα είναι μόνο μία!
        Χαίρε και υγίαινε!

  28. o allos kapoios avatar
    o allos kapoios 12/03/2011 23:07:15

    popolo το νημα προσεχε! που το επιασε το ΕΑΜ απο το 1823! οι φανοστετες των Τρικαλων ...φιλοξενησαν τις κεφαλες ανθρωπων που τους εξωθησαν στην αυτοκτονια συνθηματα σαν το "ουτε φαι ουτε νερο στον καπεταν Μιζερια". ενω οι φανοστετες της καλαματας ...φιλοξενησαν 18 κριμενους απο τα λαικα δικαστηρια κατσαπλιαδων ! που αντι να κυνηγησουν τους γερμαναραδες που δολοφονουσαν τη Καραγιαννη πυρποκουσαν και δηωναν το διστομο, οργωναν τη στερεα και τη Πελοποννησο για να στεριωσουν την ...λαικια δημοκρατια που -γιατι να μη στο πουμε αγαπητε- σαν εκεινη που απηλαυσαν οι αλβανοι οι βουλγαροι και οι αλλοι ομωροι συμμαχοι τους και δανειστες τους! στη Τροικα την τοτινη ακομα πληρωνουμε τα γραμματια τους! μη ξεχνωντας και τις λιρες που τους πεταγαν οι σιτιστες τους και χειριστες τους αγγλοι του Σκομπυ! μερικοι ηλιθιοι ως εξιλαστηρια θυματα, ενα γενος απισχνασμενο απο νειατα και μετα για τη φυτρα το Ματαροα! εκτος απο αμνημονες και αμετανοητοι υπηρξαν και πολλες φορες οι χρησιμοι ηλιθιοι!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.