11/06/2009 13:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η στροφή της κοινωνίας είναι γεγονός


__________________________________________________________________________________________________
Διαβάζουμε τις τελευταίες μέρες, τόσο στα «παραδοσιακά» μέσα όσο και στα blogs -και φυσικά κι εδώ, στο antinews- διάφορες «ανήσυχες» γνώμες που θέτουν ερωτηματικά και ζητούν εξηγήσεις για την εντυπωσιακή αύξηση της δύναμης του ΛΑ.Ο.Σ. στις ευρωεκλογές.

Διερωτώμαι με τη σειρά μου: χρειάζονται ιδιαίτερες ικανότητες για να εξηγήσει κάποιος την αύξηση αυτή; Μα, μια παρατήρηση στον αριθμό των σχολίων που δημοσιεύονται στο antinews τα λέει όλα -και μάλιστα εδώ και πολύ καιρό, αποτελώντας την πλέον ασφαλή έμμεση δημοσκόπηση. Όταν οι αναρτήσεις οι οποίες άπτονται, έστω και ακροθιγώς, θεμάτων μετανάστευσης και μεταναστευτικής πολιτικής, συγκεντρώνουν κατά μέσο όρο υπερπενταπλάσιο αριθμό σχολίων σε σχέση με τις αναρτήσεις που πραγματεύονται την υπόλοιπη θεματολογία τής -τρέχουσας και μη- πολιτικής, χρειάζονται γνώσεις κοινωνιολογίας για να καταλάβουμε ότι η ατζέντα του καθημερινού ενδιαφέροντος του μέσου πολίτη έχει μετατοπιστεί δραματικά μέσα σε ελάχιστους μήνες στο ζήτημα -ή πρόβλημα, πείτε το όπως θέλετε- της μετανάστευσης;

Και ας μη βιαστούμε να ρίξουμε το λίθο του αναθέματος στον «αποχαυνωμένο μαζάνθρωπο του καναπέ και του χαζοκουτιού». Προφανώς το χρονικό διάστημα δεν είναι επαρκές σε σχέση με αυτό που απαιτείται για να αλλάξει τόσο δραστικά η συλλογική συνείδηση προς μια τέτοια κατεύθυνση μέσω της τηλεόρασης και μόνο. Κάτι άλλο συμβαίνει. Και αυτό το κάτι άλλο ίσως τελικά να προσδίδει και μεγαλύτερη νομιμοποιητική βάση στη στροφή αυτή, από όσο νομίζαμε και από όσο ίσως θα θέλαμε.

Αυριανιστής

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/06/2009 14:03:45

    Είναι ωραία να βλέπουμε ταινίες με συμμορίες, ληστείες, γκέτο, αλυσσοπρίονα, τρελαμένους με γιαταγάνια κλπ. Τόσα χρόνια αυτό κάνανε γενιές και γενιές Ελλήνων που γαλουχήθηκαν με αστυνομικά έργα και έργα καράτε που στο τέλος πάντα νικούσε το παλικαράκι και γυρνούσαμε σπίτι μας και λέγαμε πω πω τι γίνεται στην Αμερική ή στην Αφρική.... καλά είμαστε εμείς. Και μπορούσαμε να βγαίνουμε έξω ασφαλείς όλο το 24ωρο και υπήρχαν σχέσεις αλτρουισμού αν σε πείραζε κανείς και όλα τα καλά που ίσχυαν "εξ υπανέκαθεν" στην Ελλάδα μας.
    Τώρα; Τα βλέπουμε όλα αυτά πλέον στην καθημερινότητά μας και όχι μόνο στο σινεμά. Γεμίσαμε συμμορίες και περίεργους με καλασνικοφ και γιαταγάνια. Και λέμε δεν πάει άλλο. Και η πολιτεία που ανέκαθεν απλά αρμέγει τον πολίτη κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Οπότε δημιουργείται χώρος για Χ ΑΥΓΗ και προβλέπω οσονούπω και Κου Κλουξ Κλαν....

  2. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/06/2009 14:05:34

    Έχεις απόλυτο δίκιο Αυριανιστή.

    Θα συμπληρώσω λέγοντας ότι το τελευταίο διάστημα από το Δεκ. και μετά είχαμε το λεγομενο "Tipping point".

    Ξεπεράστηκε η ανοχή του κόσμου, εάν και τα χειρότερα έπονται εάν και εφόσον οι κυβερνώντες δεν αντιληφθούν τη δραματικότητα της κατάστσης.

    Δεν μιλάμε για θέμα εθνικής ασφάλειας όπως είναι η τρομοκρατία αλλά για θέμα εθνικής επιβίωσης.

    Τέτοια κατάσταση είχε να ζήσει η χώρα από το 1941 με την εισβολή των "Βορείων" και το διαμοιρασμό της χώρας στα τρία.

    Σήμερα έχουμε μια μετανεωτερική εισβολή ή εάν θέλετε επανάληψη του μακρινού παρελθόντος από το μεσαίωνα και πρωτύτερα με τις εισβολές των Οθωμανών, Αράβων και των "Βαρβάρων".

    Εάν οι κυβερνώντες συνειδητοποιήσουν τι ακριβώς παίζει, μπορούμε να σωθούμε. Εάν όχι θα βουλιάξουμε για να παραφράσω το μέγα ηγέτη της Σοσιαλιστικής Διεθνούς το ανάγνωσμα.



    Ο δε Αγ. Παντελ. είναια απλώς μια κορυφή του παγόβουνου που είναι γιγάντιο και μετακινήτε απότομα στα ύφαλα του πλοίου μας.

    Καπετάνιε, λάβε σοβαρά και υπεύθυνα μέτρα σε όλες τις κατευθύνσεις διαφορετικά πρέπει να ξέρεις ότι ο Καπετάνιος πάει στη φυλακή και όχι ο εφοπλιστής.

    Οι Ευρωεκλογές ήταν μια προειδοποητική βολή εκ μέρους των ψηφοφόρων. Θα ακολουθήσαουν και άλλες ηχηρότερες.

  3. favlos avatar
    favlos 11/06/2009 14:05:41

    Αυτή η νομιμοποιητική βάση έχει ρίζες στην αδυναμία κυβερνώντων να προστατέψουν την καθημερινοτητα των πολιτών σε όλο και περισσότερες περιοχές και κυρίως στο κέντρο της Αθήνας.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/06/2009 14:07:55

    Διότι δυστυχώς το παλικαράκι ευδοκιμεί μόνο στις ταινίες του χόλλιγουντ. Στην εδώ πραγματικότητα ευδοκιμεί μόνο ο διαρρήκτης και η πανταχού ΑΠΟΥΣΑ πλέον αστυνομία. Εξ ου και η άνοδος σε πανευρωπαικό επίπεδο των ακροδεξιών κομμάτων.
    Ο κόσμος σε περιόδους κρίσης οικονομικής ή κρίσης αξιών (όπως τώρα) πάντα αναζητάει καταφύγιο σε ολοκληρωτικές λύσεις. Θέλει στιβαρή διοίκηση, τάξη και ασφάλεια.(Βλέπετε άνοδο ναζισμού και φασισμού για παρεμφερείς λόγους τις δεκαετίες του `20 και `30.)

  5. φορεας avatar
    φορεας 11/06/2009 14:16:05

    Εξιχνιάστηκε το έγκλημα που είχε συμβεί στο νησί της Λέρου στις 31 Μαΐου με θύμα 29χρονη υπήκοο Βουλγαρίας που εργαζόταν στο νησί.
    Όπως ανακοινώθηκε από την Αστυνομική Διεύθυνση Δωδεκανήσου δράστης είναι ο...

    30χρονος φίλος της δολοφονηθείσας και αυτός υπήκοος Βουλγαρίας, ο οποίος βρέθηκε νεκρός χθες σε ερημική περιοχή του νησιού.

  6. Helmut avatar
    Helmut 11/06/2009 14:29:36

    Όπως υπάρχουν οι κρυφοαδελφές, έτσι υπάρχουν και οι κρυφορατσιστές.

    Ειδικά στην Ελλάδα είναι πολυπληθής ομάδα... επειδή όμως τελευταία παρατηρείται μία τάση να βγαίνουν όλα τα σκατά και οι ντροπές μας στην επιφάνεια, έτσι και ο ρατσισμός του νεοέλληνα εκφράζεται πλέον ακομπλεξάριστα μετά από πολλά χρόνια κρυφών ενοχών.

    Είναι κάτι σαν μαζικό outing.

    Και βέβαια αλλοίμονο σε όποιον προβληματίζεται ή ανησυχεί με αυτά τα φαινόμενα: αμέσως του κολλάμε την ταμπέλα του "ψευτοπροοδευτικούλη" ή του "διεθνιστή" και καθαρίσαμε.

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/06/2009 14:32:39

    @6 Helmut
    Έστω και μόνο σημειολογικά αν το δούμε, κάποιος ο ο οποίος διατείνεται ότι αποτάσσεται "το ρατσισμό του νεοέλληνα", δεν συνηθίζεται να χρησιμοποιεί τον όρο "κρυφοαδελφή" στο λεξιλόγιό του. Ή μήπως κάνω λάθος;

  8. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/06/2009 14:35:09

    @Helmut


    Το θέμα είναι εάν αναγνωρίζεις ότι η χώρα είναι σε κατάσταση εισβολής.

    Εάν ναί τότε μπορεί να γνωρίζεις ότι το ένστικτο της επιβίωσης είναι το ισχυρότερο και δεν είναι θέμα ρατσισμού αλλά μη προσμετρήσημης βιολογικής ορμής.

    Δεν μπαίνει σε ταμπέλες ούτε μπορέι να θεωρητικοποιηθεί, να συγγραφεί μια διατριβή και να μπει σε ένα αρχέιο.

    Όταν περπατάς στην Αθήνα ή αλλού και κάποιος προσπαθεί να σε κλέψει, βιάσει ή απλώς χτυπήσει ή απωθήσει από τη γειτονιά που μεγάλωσες, τότε αντιδράς.

    Εσυ μπορει να το ονομάζεις ρατσισμό, αλλά όταν ζήσεις το σύνδρομο "Fight or flight" θα αλλάξεις γνώμη.


    Ο φυλετισμός είναι μια ιδεολογία και θεωρητική κατασκευή. Δεν μιλάμε για τέτοια κατάσταση εδω.

  9. Ατιθασος avatar
    Ατιθασος 11/06/2009 14:37:16

    Αν διαβάσετε τα δημογραφικά της Αγγλίας στη wikipedia θα διαπιστώσετε ότι οι μετανάστες είναι το 6-7% του πληθυσμού της. Σε εμάς είναι πολύ μεγαλύτερο, πιο άναρχο, και πιο φτωχό και συνεπώς τα προβλήματα είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά που έχει η Αγγλία.

  10. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/06/2009 14:40:25

    Σε αυτή τη χώρα κάθε λίγο και λιγάκι μας ΄βγάζουν στο "βουνό" στη προκειμένη περιπτωση στον Αγ. Παντελεήμονα!

    Και η πλάκα είναι ότι τώρα πληρώνουμε τις αμαρτίες αυτών που μας έλεγαν ότι πολυπολιτισμός= Ευρώπη.

    Σε αυτή τη χώρα η ιστορία επαναλαμβάνεται ως χαλασμένο γραμμόφωνο και αυτός ο Μητσοτάκης είναι η ζωντανή αποδειξή της διαχρονικότητας των παραπάνω!

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/06/2009 14:44:37

    @14 symer
    Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να κάνεις αλλεπάλληλα σχόλια για να προβάλεις τα αιτήματα. Μπορείς να τα γράψεις όλα, σε ένα σχόλιο.

  12. lypon avatar
    lypon 11/06/2009 14:46:07

    Το θέμα είναι το απέραντο ‘δήθεν’ και η ανικανότητα του Ελληνικού Κράτους. Και προφανώς, ‘μάθανε πως γαμιόμαστε πλακώσανε και οι γύφτοι’!

    Για να απαντήσω σοβαρά, όταν κάποιος φεύγει από τη χώρα του γυρεύοντας στον ήλιο μοίρα, θα ψάξει, και αυτός και οι δουλέμποροι, το μαλακό υπογάστριο της Ευρώπης για να περάσει. Αυτό λοιπόν, εκτός από αφύλαχτο, αποδείχνεται και διεφθαρμένο του σκοτωμού!

    Νομίζω πως πρέπει να το πάρουμε απόφαση πως η κατάσταση από δω και πέρα θα χειροτερεύει, μια και το κενό της Αστυνομίας αναπληρώνεται από τη Χρυσή Αυγή …με τις ευλογίες της Αστυνομίας! Που νομίζει πως έτσι βαστάει κάποια προσχήματα, η καψερή…

    Προσθέστε στο κάδρο και τη νομική δίωξη της δασκάλας στη Γκράβα, που είχε εντάξει στη διδασκαλία τους γονείς των αλλοδαπών και δίδασκε Ελληνική Παιδεία σε μεταναστόπουλα και μετανάστες, έχοντας μειώσει κάθετα την παραβατικότητα στο σχολείο της.

    Αρχίσατε να καταλαβαίνετε το χάος της αντιμετώπισης;

  13. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 11/06/2009 14:56:42

    Είναι άραγε ρατσισμός το πολύ απλό γεγονός ότι είναι αδύνατον μια χώρα να επιβιώσει με ντε φάκτο ανοιχτά σύνορα, από τα οποία μπαίνει όποιος θέλει; Το ψευτοπροοδευτικούλης είναι ταμπέλα ή το ρατσιστής; Φτάνει πια με αυτή την ιδεολογική τρομοκρατία! Η χώρα σε λίγο δεν θα είναι βιώσιμη! Δεν το καταλαβαίνετε αυτό οι ψευτοπροοδευτικούληδες;

  14. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/06/2009 14:57:38

    @16 lypon
    Χάος είναι η αντιμετώπιση ή η μη-αντιμετώπιση του ζητήματος;

  15. XL avatar
    XL 11/06/2009 15:01:50

    Ενα άμεσο μέτρο για την αποσυμφόρηση των περιοχών που έχουν γίνει γκέτο είναι να καλέσει η πολιτεία όλους αυτούς που εκφράζουν την αγάπη τους για τους λαθρομετανάστες και να τους αναθέσει την φιλοξενία δυο τριων λαθρομεταναστών στο σπιτι τους μέχρι να δούμε τι θα τους κάνουμε.

    Είναι κρίμα τόση αγάπη να πηγαίνει χαμένη.

  16. mak avatar
    mak 11/06/2009 15:47:08

    το πρόβλημα δεν είναι φυλετικό αλλά ταξικό. το θέμα δεν είναι από που προέρχονται (Αλβανία, Πακιστάν κλπ) αλλά αν έχουν δουλειές. Και γίνεται εντονότερο όχι επειδή έρχονται περισσότεροι αλλά επειδή δεν υπάρχουν δουλειές. με τη διαφορά ότι δεν έχουν την οικογένεια να τους στηρίξει.

    όλα τα άλλα είναι κρυφορατσισμός. ας κάνουμε μια αναδρομή στην ιστορία. και για τους μικρασιάτες/πόντιους τα ίδια δεν λέγανε; και τώρα υμνούμε στα βιβλία της ιστορίας το επιχειρηματικό τους δαιμόνιο που βοήθησε στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας...

  17. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 11/06/2009 16:10:49

    Η οριστικη αντιμετωπιση του προβληματος των λαθρομεταναστων θα προελθει οταν ολοι οι Ελληνες αντιληφθουν
    Πρωτον,το τεραστιο οικονομικο κοστος που εχει επιφερει στη χωρα η υποκινουμενη για κερδοσκοπικους (και οχι μονο) λογους λαθρομεταναστευση προς την Ελλαδα. Κοστος το οποιο μετριεται ηδη σε δισεκατομμυρια Ευρω, που δανειζομαστε για να πλουτιζουν τα εντος και εκτος κυκλωματα των διακινητων και να ενισχυουμε τις οικονομιες των χωρων προελευσης των λαθρομεταναστων - το ειπε ξεκαθαρα ο Καραμανλης στα Τιρανα, "τα εμβασματα των μεταναστων ενισχυουν τρην οικοννομια της Αλβανιας", αλλα, προσθετω εγω, γινονται βρογχος που θα "πνιγει" σε λιγο οικονομικα τα ελληνοπαιδα τη στιγμη που θα γεννιουντα.
    Δευτερον, την αριθμητικη δυσαρμονια που υπαρχει μεταξυ γηγενων και ξενων - ανωτατοι αστυνομικοι σε συζητησεις με φιλους τους λενε οτι το συνολο των ξενων αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα υπερβαινει τα 3.5000.000.
    Τριτον, τις κρισιμες καταστασεις που εχουν δημιουργηθει σε πολλες περιοχες των πολεων και πολυ περισσοτερο στα χωρια οπου οι ξενοι ειναι περισσοτεροι απο τους μονιμους κατοικους.
    Τεταρτον, τα ψευδη περι συνεισφορας των ξενων στην οικονομια της χωρας, οχι μονον δεν προσφερουν αλλα την απομυζουν και ταυτοχρονα συμβαλουν αποφασιστικα στην καταβαραθρωση του ασφαλιστικου συστηματος.
    Η λυση, η μοναδικη που προσφερεται, ειναι η παροχη υπηκοοτητας σε παιδια που εχουν γεννηθει στην Ελλαδα και μιλανε Ελληνικα και στους γονεις τους υπο ορισμενες προυποθεσεις και εφ' οσον δεν εχουν υποπεσει σε ατιμωτικα αδικηματα και δεν εχουν θεσει με ενεργειες τους σε κινδυνο την ασφαλεια της χωρας. Καθως και παροχη ασυλου σε οσους πραγματικα δικαιουνται επειτα απο ουσιαστικο και αδιαβλητο ελεγχο, ενω οι υπολοιποι να προωθηθουν στις χωρες καταγωγης τους

  18. ataktos avatar
    ataktos 11/06/2009 16:12:39

    Βλέπω " κουλοχέρηδες " εδώ μέσα μου θύμισαν το 1981 ...

  19. Lavazza avatar
    Lavazza 11/06/2009 16:40:31

    Ο Helmut λέει οτι αυτοί που θέλουν να φύγουν οι λαθρομετανάστες είναι κρυφοαδελφές αλλά δεν ξέρω γιατί την σημαία της "αδελφοσύνης" την κρατάνε ψηλά κάτι διεθνιστές κι επαγγελματίες ανθρωπιστές που έχουνε φυσικά άμεσο ενδιαφέρον να παραμείνουν οι λαθρομετανάστες στην Ελλάδα όπως είχε π.χ. ο μακαρίτης ο Σεργιανόπουλος ή όπως φωνάζει ο Βαλλιανάτος...

  20. ενας avatar
    ενας 11/06/2009 16:43:46

    είστε φοβικοί εδώ μέσα... διαβάστε την κ.Κοππα στα Νέα σήμερα να δείτε πόσο άφοβος είναι ο ΓΑΜΠ και οι ευρωβουλευτές του!

  21. Lavazza avatar
    Lavazza 11/06/2009 17:10:56

    Διαβάστε παρακάτω από το σημερινό αστυνομικό δελτίο να δείτε δύο "καημένους" λαθρομετανάστες που ήρθαν στην Ελλάδα να εργαστούν να βγάλουν ένα κομμάτι ψωμί...

    Περίπου 520 δόσεις ηρωίνης τοποθετημένες σε προφυλακτικά είχαν καταπιεί δύο Νιγηριανοί, που συνελήφθησαν στους Μολάους Λακωνίας.
    Μετά από αξιοποίηση πληροφοριών, αστυνομικοί του τοπικού τμήματος τους εντόπισαν και διενήργησαν έλεγχο.
    Ωστόσο, πάνω τους βρέθηκαν μόνο 145 ευρώ. Οι ισχυρισμοί τους, όμως, δεν έπεισαν τους άνδρες της ΕΛ.ΑΣ, οι οποίοι και τους οδήγησαν στο Νοσοκομείο.
    Οι ακτινογραφίες που έγιναν αποκάλυψαν ότι ο ένας είχε καταπιεί δύο προφυλακτικά στα οποία ήταν μοιρασμένα 19 σακουλάκια των 2 γραμμαρίων και ο άλλος είχε στο στομάχι του μία... συσκευασία ανάλογου βάρους.
    Με καθαρτικό αποβλήθηκαν διά της... φυσικής οδού στο Αστυνομικό Τμήμα και τότε εμφανίστηκαν 52,775 γραμμάρια ηρωίνης.
    Οι δύο συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα και τον Ανακριτή Σπάρτης και προφυλακίστηκαν.

    Βέβαια το αστυνομικό δελτίο είχε και διεθνής σπείρα παραχάραξης και κλωνοποίησης καρτών της οποίας συνελλήφθησαν 14 μέλη (!!!) στη Θεσσαλονίκη (Βούλγαροι και Σκοπιανοί) οι οποίοι είχανε κάνει αναλήψεις περί τα 500.000 Ευρώ από την Εθνική Τράπεζα με κλωνοποιημένες κάρτες ανυποψίαστων πολιτών...αλλά αυτό δεν το αναγράφω καθότι πλέον είναι καθημερινό φαινόμενο.

    Άν τώρα ο Helmut κάνει στο Αεροδρόμιο φεύγοντας για τη Γερμανία καμία ανάληψη 1000 Ευρώ και φτάνοντας στη Γερμανία ανακαλύψει οτι από το λογαριασμό του λείπουν 30.000 τότε δεν ξέρω κατά πόσον θα μιλάει για κρυφαδελφές...

  22. ataktos avatar
    ataktos 11/06/2009 17:20:12

    Lavazza – τώρα που “έβγαλες” τον Καρα σου εμείς θα κοιμηθούμε ήσυχα ....δεν μας αγγίζουν αυτά ...

  23. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 11/06/2009 17:30:56

    @ 15 XL,

    Θα πρόσθετα στο εξαιρετικό μέτρο που προτείνεις,
    για λόγους που έχουν να κάνουν με την αληθινή αγάπη
    που αισθάνονται οι προοδευτικούληδες και οι Συριγγάτοι,
    απέναντι στους Πακιστανούς, Αφγανούς,
    Σομαλούς, Σουδανούς Και Νιγηριανούς,
    να τους ανταλλάξουμε [τους Συριγγάτους]
    με νόμιμους μετανάστες απο τις προαναφερθείσες χώρες
    για να μπούν και αυτές επιτέλους στον δρόμο της προόδου και του διεθνισμού.
    Είμαι σίγουρος οτι οι κυβερνήσεις του Αφγανιστάν,
    Πακιστάν, Σουδαν, της Σομαλίας κτλ.κτλ.
    θα έδιναν άμεσα την αντίστοιχη υπηκοότητα στους -προς ανταλλαγή- Έλληνες αντιρατσιστές.
    Είναι αλήθεια πως θα ένιωθαν γεμάτοι
    -κυριολεκτικά και μεταφορικά-
    με τις υπέροχες εμπειρίες
    που θα τους προσέφεραν οι Αφρικανοί
    και Ασιάτες
    δημοκράτες συμπολίτες τους,
    και θα κρινόταν εξαιρετική η συμβολή τους,
    στην πολιτισμική, ανθρωπιστική, και πνευματική ανύψωση των χωρών υποδοχής...
    Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό, για
    τους υπερμαχους της "ελευθερίας"
    και των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων"...
    Αφού τους γουστάρουν τόσο,
    ας πάνε να ζήσουν μαζί τους...
    Εμάς θα μας καλύψουν,
    οι μερικές εκατοντάδες χιλιάδες μεταναστών,
    αυτοί που θα προέρχονται απο την ανταλλαγή.
    [Για την ακρίβεια, προτείνω δύο Αφγανούς για έναν Συριγγάτο...]

  24. elemenent avatar
    elemenent 11/06/2009 17:38:50

    @13

    Να φύγουν λοιπόν οι μετανάστες. Αφού όπως λες η χώρα δεν είναι βιώσιμη πια. Να σωπάσουν οι ψευτοπροοδευτικούληδες. Έξω οι μετανάστες, έξω και οι ψευτοπροοδευτικούληδες.

    Και μετά να μείνουν οι έλληνες, οι συντηρητικοί και οι γνήσια προοδευτικοί. Ώστε ανενόχλητοι όπως πάντα να περνάνε το χρόνο τους βλέποντας Μενεγάκη. Να πηγαίνουν την Κυριακή στην εκκλησία και την άλλη μέρα να κλέβουν την εφορία και να βάζουν βύσμα ώστε να πάει το παιδί τους στρατό στα μαλακά (αδιαφορώντας για το παιδί του άλλου). Να μείνουν οι γνήσιοι έλληνες για να ψηφίσουν πάλι τον Τσουκάτο και τον Παυλίδη. Τις κυβερνήσεις των Μαντέληδων και των Βουλγαράκηδων.
    Να μείνουν οι έλληνες και να ξαναγίνουν όλα όπως παλιά. Γνήσια υποκριτικά. Να μείνουν οι ανγοί πατριώτες για να παραχωρούν εθνικό έδαφος στον καρκίνο (Ασωπός, κτλ), στους οικοπεδοφάγους, στους φοροφυγάδες, στα αφεντικά που

    Μείνε ήσυχος. Όπως φαίνεται θα έχετε σε λίγο και πάλι την Ελλάδα σας, αυτή που τόσο αγαπάτε. Θα φύγουν οι λαθρομετανάστες, και θα είναι όλη δική σας!

  25. elemenent avatar
    elemenent 11/06/2009 17:47:28

    @15

    Θέτω υποψηφιότητα. Μπορώ να φιλοξενήσω τουλάχιστον 2. Το πιθανότερο είναι να είναι νεαρά παιδιά με ωραία μιγάδικα δέρματα, φουσκωμένα μπράτσα και αυθόρμητα γέλια. Μακάρι. Θα γεμίσει το σπίτι μου υγεία και ζωή. Ειλικρινώς προσφέρομαι.

    Έτσι θα απαλάξουμε και τους αληθινούς πατριώτες συμπολίτες μας από την παρούσία των μεταναστών. Θα κυκλοφορούν πλέον στο δρόμο σαπιοκοιλιάδες, λυπηρες φαλάκρες, γραβάτες μες τον καύσωνα (με ιδρωμένη μασχάλη), χιλιάδες ελληνίδες με μίνι και κυταρίτιδα, και όλοι αυτοί πατριώτες και θρησκευόμενοι και οικογενειάρχες πάνω από όλα.

    Ειλικρινώς προσφέρομαι. Δώστε μου τον Χασάν και κρατήστε τον φαλακρό ή την χοντρή, ό,τι προτιμάτε...

  26. elemenent avatar
    elemenent 11/06/2009 17:52:23

    Και κάτι τελευταίο:

    κανονικά στα βιβλία ιστορίας του δημοτικού του μέλλοντος δεν θα έπρεπε να διδάσκονται τα παιδιά, όπως πάντα άλλωστε, την αληθινή ιστορία της πατρίδας τους; να υποθέσω ότι θα υπάρξει ένα κεφάλαιο που θα γράφει ότι η λαθρομετανάστευση κάποιτε παραέγινε, με αποτέλεσμα οι έλληνες, πάντα πατριώτες χριστιανοί και οικογενειάρχες, αποκαλούσαν τους μετανάστες "ανθρωποειδή", "σκουπίδια", βάζανε φωτιά σε τζαμιά, κτλ;
    να υποθέσω ότι τα ελληνόπουλα που πάντα διδάσκονται την αληθινή ιστορία και ποτέ της Ρεπούση, θα μάθουν και πόσοι αγρότες και από πόσους νομούς και εδώ και πόσα χρόνια απασχολούν το καλοκαίρι λαθρομετανάστες έναντι πινακίου φακής και μόλις τελειώσει η συγκομιδή τους δίνουν στην αστυνομία; και πόσοι λαθρομετανάστες δούλεψαν με μισό μεροκάματο για την ολυμπιακή αθήνα;

    Τα ερωτήματα είναι ρητορικά. Είμαι σίγουρος ότι όπως πάντα στη χώρα και στην συλλογική μας μνήμη θα θριαμβέυσει η αλήθεια...

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/06/2009 18:53:31

    Η πολυπολιτισμικότητα που ονειρεύονται οι γκλαμουράτοι συνασπιστές του κολωνακίου είναι γεγονός.
    Γεμίσαμε εικόνες από Πακιστάν, Μπαγκλαντές κλπ. Όχι από Σουηδία, Φιλανδία ή έστω Λιθουανία...

  28. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 11/06/2009 19:31:04

    @ 25. 26. 27 elemenent
    Η περιγραφή που κάνεις στους συμπατριώτες σου (σαπιοκοιλιάδες, καράφλες, χοντρές με κυταρίτιδα, ιδρωμένες μασχάλες κλπ), εν αντιθέσει με την περιγραφή των λαθρομεταναστών (ωραία μιγάδικα δέρματα, φουσκωτά μπράτσα κλπ) δείχνει όλο τον βρωμερό ρατσισμό και φασισμό που κρύβεις μέσα σου. Κι επειδή αυτός ο ρατσισμός στρέφεται προς τον πατέρα σου, την μάνα σου και τον ίδιο σου τον εαυτό, αποτελείς ιδιάζουσα ψυχοπαθολογική περίπτωση με έντονα τα στοιχεία της αυτοτιμωρίας και του μαζοχισμού.
    Ψάξ' το έπειγόντως!
    Εκτός αν μπορούν να αποτελέσουν ''μια κάποια παρηγοριά'' για την κατάστασή σου η συγκατοίκησή που προσφέρεις σε δύο ''νεαρά παιδιά με ωραία μιγάδικα δέρματα, φουσκωμένα μπράτσα και αυθόρμητα γέλια, για να γεμίσει το σπίτι μου υγεία και ζωή...''
    Δεν χρειάζεται να σου στείλει κάποιος τους δύο Χασάν στο σπίτι σου. Βγές έξω και διάλεξέ τους μόνος σου στη βάση των γούστων σου. Πού να ξέρουμε εμείς οι υπόλοιποι πόσο ''φουσκωμένα'' θέλεις να είναι τα μπράτσα τους...

  29. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 11/06/2009 19:47:37

    @helmut
    ΜΠΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΡΕ HELMUT ΜΑΣ ΚΑΤΑΤΡΟΜΑΞΕΣ.ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ "ΚΡΥΦΟ"ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ.

  30. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/06/2009 19:57:50

    @29 Πάντα εύστοχος και right to the point ο φίλτατος Σπατζιώτης.
    Ο έλεμεντ είναι μάλλον μερακλής και οπαδός "οθωμανικών" μεθόδων. Να το κοιτάξει...

  31. occultist avatar
    occultist 12/06/2009 01:42:25

    Να δούμε το θέμα λίγο ποιό ψύχραιμα και ρεαλιστικά????
    Κατ΄αρχήν συμφωνώ ότι το θέμα της λαθρομετανάστευσης είναι πλέον αρκετά καυτό και πρέπει να αντιμετωπισθεί. Αλλά.....
    Αλλά όλοι οι λαθρομετανάστες δεν είναι κακοποιά στοιχεία. Οι περισσότεροι είναι ήσυχοι άνθρωποι, οικογενειάρχες, που εργάζονται και προσπαθούν για την πρόοδο τους και ωρισμένοι έχουν γίνει και καταστηματάρχες και βγάζουν το ψωμί τους. Πολλές γυναίκες από το πρώην ανατολικό μπλοκ φροντίζουν υπερήλικες και μικρά παιδιά. Αποψή μου λοιπόν είναι εάν κάποιος αλλοδαπός έχει κάποιον που θα του προσφέρει εργασία, στέγη και αναλαμβάνει κάθε ευθύνη για τις πράξεις του, να του δίδεται άδεια παραμονής όσο χρονικό διάστημα θα ισχύει η εγγύηση. Για τους υπολοίπους ευκ;αιριακούς απέλαση. Ετσι θα μείνουν μόνο αυτοί που πραγματικά θα προσφέρουν στον τόπο αφού θα είναι γνωστοί και θα εκπληρώνουν και τις υποχρεώσεις σαν πολίτες καταβάλοντας τον ανάλογο φόρο και ασφαλιστικές εισφορές.

  32. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 12/06/2009 14:55:37

    Οι ανατολικομπλοκιοι,εχουν γινει μελη της ΕΕ πλεον,και δεν ισχυουν αυτα που λες.
    Η Πολωνεζα που εχω εγω στο σπιτι και βοηθαει τη μανα μου,ειναι νομιμη.Το ιδιο και οι Βουλγαρες.
    Και οι περισσοτεροι απ αυτους.

  33. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/06/2009 01:00:04

    τώρα που αναδείχθηκε το πρόβλημα είναι καλύτερα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.