19/03/2009 02:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η σκευωρία της «Αγροτέρας Αρτέμιδος»


_________________________________________________________________________________________________
Ενημερωθείτε για την προς εξαφάνιση θέση του ιωνικού Ναού της Αγροτέρας Αρτέμιδος του 5ου π.Χ στην οδό Αρδηττού, στο http://www.artemisagrotera.org/ που δημιουργήθηκε από την Πρωτοβουλία κατοίκων Μετς, μια ομάδα πολιτών που νοιάζονται για την διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς .

Και μετά διαβάστε στο olympia.gr/2009/03/18/agrotera-artemis μια αποκάλυψη για το πως στήθηκε βήμα προς βήμα μια «σκευωρία εις βάρος της κοινωνίας και της ιστορίας», αρχής γενομένης από μια απόφαση των Βενιζέλου - Φωτιάδη το 2001 .

Ότι έγινε σεβαστό σε δεκαετίες Βασιλείας, Χούντας, Κωνσταντίνου Καραμανλή, Ανδρέα Παπανδρέου, χάθηκε σε μια νύχτα εκσυγχρονισμού! 

Ο αδιάφθορος Τατούλης σε ρόλο demolition man για τα μάτια της Αρσινόης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 19/03/2009 02:54:25

    δικηγόρος και εκπρόσωπος της Αρσινόης, η Αγγέλα Κακαουνάκη

  2. Πνεύμα του Μάη avatar
    Πνεύμα του Μάη 19/03/2009 03:40:55

    Δεν το ξαναγράφεις να στέκεται αυτούσιο. Καλές οι παραπομπές, δε λέω, αλλά νόημα δε βγαίνει. Ιδου μία άλλη πολιτιστική εξέλιξη που ειρωνεύεται τη ραγιαδοσύνη μας.

    Γράφει ο/η Greek American News Agency
    17.03.09


    Αυτό δεν έχει ξανά γίνει ποτέ! Δεν έχει προηγούμενο στα χρονικά της Eurovision! Στον 54ο διαγωνισμό 2009 που θα διεξαχθεί στην Μόσχα στις 16.05.09 η Σουηδία με μια πανέμορφη κούκλα την Σοφία, με άριστη σκηνική παρουσία, ταλέντο, ρυθμό, ένταση και πάθος, κατεβαίνει με ένα νεανικό τραγούδι και με ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ! Ναι πολύ καλά διαβάσατε(!) και Η Ελλάδα; Η Ελλάδα των λίγων που αρνούνται ιστορία γλώσσα ήθη έθιμα παραδόσεις και ιστορία συνεχίζει να απαρνείται τον εαυτό της μαϊμουδίζοντας με αγγλικούς στίχους και με Σάκη Ρουβά! (για δεύτερη φορά!) Λοιπόν χωρίς σκέψη ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΣΟΥΗΔΙΑ! Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο χαστούκι στους υπεύθυνους της ΕΡΤ που γεμίζουν τις τσέπες τους διασύροντας την Ελλάδα με τέτοια καμώματα! Αν η κυρία Ρεπούση και οι όμοιοι της έκαναν μια φορά κακό διαστρεβλώντας ιστορικά γεγονότα Εσείς κύριοι διαπράτετε ένα διαρκές πολιτιστικό και πολιτισμικό έγκλημα με τις υποβολημιαίες διατεταγμένες επιλογές σας αρνούμενοι την εθνική μας ταυτότητα. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΗΝ! έτσι για να πάρουν επιτέλους ένα μάθημα! Διαδόστε το Video και στείλτε το παντού(!) για την ξέρουν και να την ψηφίσουν και με τα δυο τους χέρια όλοι οι Ομογενείς σε όλο τον κόσμο και κυρίως στην Ευρώπη και στην Αμερική! οΙ Οι διαγωνισμοί ξεκινούν 12 , 14 και ο τελικός στις 16 Μαϊου! Μόνο έτσι θα πάρουν μάθημα! Και κάτι ακόμα, μετά τα αποτελέσματα μήπως κάποιοι κύριοι στην ΕΡΤ θα πρέπει επιτέλους για λόγους ευθυξίας να παραιτηθούν; Λέμε μήπως;

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 19/03/2009 08:25:23

    Μπορεί να μην νίκησε και να μην πάει τελικά, όμως το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε. Που δεν τολμούμε να πούμε ένα τραγούδι στη γλώσσα μας και μαϊμουδίζουμε τα αγγλικά.

  4. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 19/03/2009 09:29:48

    Δεν είναι μόνο αυτό το ζήτημα, με την ΕΡΤ διαγωνισμός εσωτερικός, έγινε για την επιλογή του τραγουδιού;
    πως μπορεί έτσι να εξελιχθεί η μουσική…

  5. aionios avatar
    aionios 19/03/2009 09:53:39

    να γυρίσουμε λίγο στο θέμα του ποστ και να αφήσουμε τις πίπες?

  6. ερμής avatar
    ερμής 19/03/2009 09:54:00

    Μου διώξαν τους αγγέλους οι σάλπιγγες του τέλους
    της πιο καινούργιας εποχής και παίρνω δρόμους της βροχής

    Λόγια φοράω μεταλλικά και στα τραγούδια μου αντηχούνε
    Πράγματα τόσο ελληνικά μόνο που δεν αντιστοιχούνε

  7. ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΙΔΗΣ avatar
    ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΙΔΗΣ 19/03/2009 09:59:28

    Εδω μιλάμε για πεντακαθαρίδηδες με βούλα. Οι άνθρωποι έγραφαν τις λαμογιές τους στα συμβόλαια παρουσία συμβολαιογράφου! Άκου "τακτοποίηση"!! Και η επέμβαση του Τατούλη; Εκπληκτική! Τα ερείπια θα κατεδαφιστούν με έξοδα του υπουργείου!! Πεντακαθαρίδης ο λαλίστατος. Και πάντα υπάρχει ένας Φωτιάδης για όλες τις χρήσεις.
    ΄Για να δούμε τώρα, πόσο αξίζει μια 9όροφη στο μετς φάτσα στους Ολύμπιους Στύλους... μάλλον κάτι παραπάνω από το Βατοπαίδι.
    Θα το παίξουν άραγε στα κανάλια; Θα σχολιάσει ο Κακαουνάκης;

  8. ΨΙΨΙΨΙΝΗΣ avatar
    ΨΙΨΙΨΙΝΗΣ 19/03/2009 10:06:42

    ΤΟΝ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΝΑΟ ΠΑΤΡΙΩΤ... ΗΗΗΗ

  9. ερμής avatar
    ερμής 19/03/2009 11:39:07

    artemisagrotera.org/gr/petition (τα γνωστά μπροστά)

    Factorx
    τι θα έλεγες για ένα ντοσσιέ για αυτά τα σημαντικά?

    Είναι ο πολιτισμός μας, είναι η κληρονομιά μας είναι οτι έχουμε και δεν έχουμε σαν λαός....

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2009 13:33:21

    Αυτό το μαγαζί (nd) αυτό το καλλιτεχνικό εμπόρευμα αναγνωρίζει και με αυτό ταυτίζεται (φτηνοκαψούρα, πίστα της δεκαετίας του '70, φτερά, μποά, πουά και πτι καρό) τα ξέρατε, τι εκπλήσσεστε; Για να σταλεί μουσικό προϊόν με ταυτότητα (ανάλογο εκείνης της συγκλονιστικής μπαλάντας της Σερβίας Λάνε Μόγιε - Ελαφάκι) πρέπει να υπάρχει το αντίστοιχο φρόνημα. Ε δεν το διαθέτουν οι άνθρωποι, δεν το έκρυψαν άλλωστε και ποτέ.

  11. ΚΟΛΑΦΟΣ avatar
    ΚΟΛΑΦΟΣ 19/03/2009 14:12:57

    Κόλαφος. Αίσχος και ντροπή. Να δω ποιός θα έχει τα κότσια να το βγάλει. Κακαουνάκη!!!! παίρνουν μίζες οι υπουργοί;;;;;

  12. Aurora avatar
    Aurora 19/03/2009 16:36:27

    Για οσους πιστευουν οτι οι τουριστες ερχονται απο της γης τ' ακριτοχωρια να επισκεφτουν την Ελλαδα για το συρτακι, το τζατζικι, το μπουζουκολουλουδο των σκυλαδικων, τα καμακια και το ολοημερο ψησιμο στις λιαστρες της παραλιας, απατωνται οικτρα.
    Ερχονται αποκλειστικα με ευλαβεια να προσκυνησουν τον Αρχαιο πολιτισμο, που διδαχτηκαν στα θρανια,
    αυτον που εσεις εχετε απορριψει, εξισωσει και αντικαταστησει απο καιρου με 3000 χωρατερες ανα την Ελληνικη επικρατεια, γιατι καθ' οδον ξεμεινατε απο ηθος και συναισθημα.

  13. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 17:21:34

    @15 Μη τρελλαίνεσαι. Ενα μικρό ποσοστό έρχεται για αυτό που λές. Η πλειοψηφία όσων νέων καταφθάνουν μπουλουκιδόν με τα τσάρτερ στα νησιά ΔΕΝ ξέρει καν σε ποια χώρα φθάνει. Κυριολεκτικά. Πίστεψέ με ξέρω.

  14. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 17:22:01

    @14 εννοούσα

  15. Factorx avatar
    Factorx 19/03/2009 22:18:02

    Ζορίττηκε φαίνεται ο Τατούλης και βγαίνει και κάνει καταγγελίες για άλλα:

    Σαφείς υπαινιγμούς για διακανονισμούς κάτω από το τραπέζι μεταξύ εταιριών και ελεγκτικών υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομίας για οφειλές προς το δημόσιο, αφήνει σε ερώτησή του ο ανεξάρτητος βουλευτής Πέτρος Τατούλης (φωτό).

    Ο κ. Τατούλης κάνει λόγο για συνολικά 16 εταιρίες. Για τις 14, ενώ διατάχθηκε επανέλεγχος τελικά οι οφειλές διαγράφηκαν, για τη 15η το ποσό οφειλής προς το δημόσιο μειώθηκε στο ελάχιστο, ενώ η 16η περίπτωση – σύμφωνα με τον κ. Τατούλη- αφορά τηλεοπτικό σταθμό εθνικής εμβέλειας. Ο κ. Τατούλης υπονοεί το Alter, υποστηρίζοντας ότι ενώ επιβλήθηκαν φόροι, πρόστιμα και προσαυξήσεις ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, τελικά το ποσό αυτό δεν έχει εισπραχθεί.

    Τέλος, ο κ. Τατούλης ζητά να πληροφορηθεί εάν έχει γίνει επανέλεγχος στην υπόθεση Siemens, αλλά και στο πόρισμα του διαχειριστικού οικονομικού ελέγχου στην υπόθεση του Χρήστου Ζαχόπουλου.

  16. olympiada (male) avatar
    olympiada (male) 20/03/2009 05:50:54

    Στις εταιρείες αυτές συμπεριλαμβάνονται και κάτι σύλλογοι περί "προστασίας της κάμπιας" από την αδελφότητα προυχόντων της Καρκαλούς; (100,000 σηκωθείτε από ντιβάνια, καρέκλες κλπ)

  17. Aurora avatar
    Aurora 20/03/2009 10:27:28

    17. Να εισπραξουν το προστιμο απο τις 16 εταιριες που τα εκαναν πλακακια και να αφησουν τα μισθουλακια του κοσμακη στην ησυχια τους.
    Κι ας μην ξεχνουν και τα μεσα στο 5χρονο κεκτημενα τους απο το δημοσιο κορβανα.
    Ας τα πουλησουν το ταχιστο και το μανυ να ριξουν στο δημοσιο ταμειο για την καταπολεμηση της φτωχειας και του λιμου, που βρισκεται προ των πυλων.
    Αυτοι δε θα σαλπαρουν με τ' ασπροπεριστερα ενω οι υπολοιποι θα σφιγκουν το λουρι της δυστυχιας.