#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/03/2013 21:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ρωσική αρκούδα ξύνει τα νύχια της



Η Ευρωπαϊκή Ένωση συμπεριφέρεται "σαν ταύρος σε υαλοπωλείο", δήλωσε ο Πρωθυπουργός της Ρωσίας Ντμίτρι Μεντβέντεφ, αναφερόμενος στην διαχείριση του θέματος της Κύπρου, ενώ σημείωσε ότι η ΕΕ "έχει κάνει όλα τα λάθη που μπορεί κανείς να κάνει" και εξέφρασε την ελπίδα να βρεθεί μια λύση "η οποία δεν θα διαταράσσει τις σχέσεις" της χώρας του με την ΕΕ.

Σε δηλώσεις του σε ξένους ανταποκριτές στην Μόσχα, οι οποίες μεταδίδονται από την ηλεκτρονική έκδοση της Frankfurter Allgemeine Zeitung, ο κ. Μεντβέντεφ επέρριψε στις Βρυξέλλες ευθύνες για τους χειρισμούς οι οποίοι, όπως υποστήριξε, "υπονόμευσαν την αξιοπιστία του χρηματοπιστωτικού συστήματος συνολικά, όχι μόνο της Κύπρου". Τόνισε μάλιστα ότι για την διάσωση της Κύπρου οι συζητήσεις πρέπει να γίνουν "με όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές", αντί, όπως είπε, να κρυβόμαστε πίσω από διατυπώσεις του τύπου "η Κύπρος πρέπει να συνομιλεί μόνο με την ΕΕ και με κανέναν άλλον".

Ερωτηθείς αν αυτή η υπόθεση θα επηρεάσει τις σχέσεις της Μόσχας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, ο Ρώσος πρωθυπουργός εμφανίστηκε επιφυλακτικός, υπογραμμίζοντας ότι θα πρέπει πρώτα να δει την λύση που θα επιλεγεί. Επανέλαβε πάντως ότι οι πρακτικές των τελευταίων ημερών θυμίζουν "την Σοβιετική Ένωση" και προειδοποίησε για τον κίνδυνο αυτή η κρίση να προκαλέσει και άλλες, νέες κατά τόπους κρίσεις. Δήλωσε μάλιστα πεισμένος ότι η λύση θα έχει αρνητικές πλευρές — "το ζήτημα είναι μόνο να τις ελαχιστοποιήσουμε", επισήμανε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 20/03/2013 21:51:23

    Θα πω τώρα τι ξύνει η αρκούδα αλλά θα φάω ban...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ MAYRO XABIARI 20/03/2013 21:57:18

      :-)

  2. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 20/03/2013 21:51:59

    Μάλλον κάτι άλλο ξύνει, γι΄αυτό και δέχτηκε τον απόλυτο αιφνιδιασμό από τους Γερμανούς..Μια ζωή ύπνοι...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:17:14

      Μέχρι να ξυπνήσει όμως! Μετά τρέμει ο πλανήτης μιας και έχει και κάποιες χιλιάδες πυραύλους. Σε κινητές και σταθερές πλατφόρμες, ανιχνεύσιμες και μη. Να μην ξεχνιόμαστε. Και επειδή την έχουν υποτιμήσει τη Ρωσία θα την πατήσουν άσχημα οι δυτικοί. Και να μην ξεχνάμε ποιος τελειωσε το Γ' Ράιχ. Εμείς βοηθήσαμε πολύ, αλλά οι Ρώσοι τους τελείωσαν με εκατομμύρια θύματα σε κάποιους μήνες.

      • xs avatar
        xs @ Γεώργιος Τ. 21/03/2013 11:50:34

        Δηλαδή Γεώργιε Τ. τι θα κάνει η Ρωσία θα ρίξει πυραύλους σε όλη την Ευρώπη επειδή θα κουρέψουν τα λεφτά των ολιγαρχών??Καλά θα ήταν να επανέθεις στον πλανήτη ΓΗ...

      • Μακεδόνας avatar
        Μακεδόνας @ Γεώργιος Τ. 21/03/2013 13:18:32

        "Και να μην ξεχνάμε ποιος τελείωσε το Γ’ Ράιχ. Εμείς βοηθήσαμε πολύ, αλλά οι Ρώσοι τους τελείωσαν με εκατομμύρια θύματα σε κάποιους μήνες." Η κλασική κομμουνιστική άποψη για τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο. Ξεχνάς βέβαια κάποια εκατομμύρια στρατιωτών από τη μεριά της Γαλλίας!!!! Δυστυχώς για όλους μας δεν έχουν υποτιμήσει την Ρωσία αλλά την έχουν καλοζυγίσει και την βρήκαν λιποβαρή! Πάντως ο τίτλος θα έπρεπε να είναι το ρώσικο γατάκι ξύνει τα .....! Όσους για τους πυραύλους της «υπερδύναμης» που δεν έχει ούτε πέντε δις, να «αγοράσει» την φίλη και σύμμαχο Κύπρο, ας τους βάλει κάπου αλλού που θα πιάσουν και τόπο. Άλλωστε και το 1974 το ίδιο έκανε.

  3. IanRush avatar
    IanRush 20/03/2013 21:54:30

    "Η λύση θα έχει αρνητικές πλευρές, το ζήτημα είναι μόνο να τις ελαχιστοποιήσουμε" Σε απλά λόγια χωρίς διπλωματία, λύση χωρίς κούρεμα καταθέσεων δεν υπάρχει και ο ορυκτός πλούτος θα γίνει γίνει κομμάτια, και όλα αυτά για την αγορά ομολόγων ελληνικού δημοσίου. 1974,2012/13 πόσες φορές θα καταστρέψουμε ακόμα την Κύπρο (με τη βοήθεια λίγων Κύπριων μαζί);

    • IanRush avatar
      IanRush @ IanRush 20/03/2013 21:59:58

      Προλαβαίνω παρεξηγήσεις το ξέρω ότι δε φταίμε εμείς ούτε οι διοικητές των κυπριακών τραπεζών και ότι οι οίκοι αξιολόγησης έδιναν ΑΑ- και τέτοιες αξιολογήσεις που παρουσίαζαν μια αξιόχρεη χώρα που άξιζε να επενδύσεις στα ομόλογά της κλπ

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ IanRush 20/03/2013 22:00:38

      ''πόσες φορές θα καταστρέψουμε ακόμα την Κύπρο (με τη βοήθεια λίγων Κύπριων μαζί);''

      + 100000000000

    • Μακεδόνας avatar
      Μακεδόνας @ IanRush 21/03/2013 13:34:21

      Πώς καταστρέψαμε την Κύπρο δύο φορές; Το πραξικόπημα ελλαδίτες το έκαναν; Το κάλεσμα από την έδρα του ΟΗΕ να επέμβουν οι εγγυήτριες δυνάμεις ο ελλαδίτης πρόεδρος το έκανε ή ο πολύς ΜΑΚΑΡΙΟΣ; Το βούλιαγμα της οικονομίας ελλαδίτες το έκαναν και όχι ο κουμουνιστής ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ, σε χρόνο μάλιστα ρεκόρ; Η φούσκα των κυπριακών τραπεζών μόνο στο κούρεμα των ελληνικών ομολόγων οφείλεται; Πάντως επειδή μας έχουν ζαλίσει με την ρώσικη ισχύ(;) λέω ότι μέχρι το 2009 η μικρή ΕΛΛΑΔΑ θα κάλυπτε τα 5,8 δις της Κύπρου σε μια νύχτα χωρίς να πάρει κανένας χαμπάρι. Ας όψεται ο «λεφτά υπάρχουν» που μας παρέδωσε δεμένους στο γερμανικό αυταρχισμό που μας υπαγορεύει και πότε θα κλ……!

  4. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 20/03/2013 21:56:56

    Τα ξύνει κι αυτή η ρώσικη ....αρκούδα τα νύχια της, μα όλο στα μανικιούρ τα χαραμίζει. Μας έσκασε, μας κούρασε και στη φωτιά δεν πέφτει.
    Πολύ διστακτική, αναποφάσιστη και ισορροπίστρια αρκουδίτσα, μας προέκυψε. Δεν απαιτεί και δεν επιβάλλει με την ορμή που η δύναμή της της επιτρέπει,
    ενώ οι θρασύδειλοι άγριοι λύκοι, ουρλιάζουν, απειλούν και παριστάνουν τους απόλυτους, άτεγκτους ρυθμιστές των πεπρωμένων μας.

    • ^Mara^ avatar
      ^Mara^ @ Queen For The Black Side 20/03/2013 22:19:06

      ...Άς μην βιαζόμαστε...
      Το τί διακινείται τις τελευταίες ώρες δεν περιγράφεται....

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ ^Mara^ 20/03/2013 23:11:58

        Δε βιάζομαι, απλά θα προτιμούσα η απάντηση να είναι άμεση, αποστομωτική και ανάλογη της προσβολής.
        Τα 6 δις για την ...αρκούδα δεν είναι τεράστιο ποσό.

        • ^Mara^ avatar
          ^Mara^ @ Queen For The Black Side 20/03/2013 23:49:09

          Και εγώ θα το ήθελα, αλλά η κατάσταση είναι περισσότερο πολύπλοκη από ότι μπορούμε να αντιληφθούμε.
          Παίζονται... ασύλληπτα συμφέροντα.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Queen For The Black Side 20/03/2013 22:32:10

      Αγαπητή Βασίλισσα, θυμηθείτε τα γεγονότα πριν από τον Β᾽ Παγκόσμιο Πόλεμο και το Σύμφωνο μη Επίθεσης μεταξύ Στάλιν και Χίτλερ. Ο Στάλιν ήξερε πολύ καλά ότι ο Χίτλερ θα το παραβίαζε αμέσως μόλις τελείωνε με το δυτικό μέτωπο, αλλά εκμεταλλεύτηκε τους μήνες της ησυχίας που του εξασφάλιζε για να οργανώσει την άμυνα της Σοβιετικής Ένωσης. Όταν δε υπεγράφη μεταξύ τους, ο Δυτικός κόσμος έπαθε σοκ γιατί πίστεψε πραγματικά ότι έχανε τη συνδρομή της Σ.Ε. Και τότε οι πιο θορυβώδεις ήταν αυτοί που έπεσαν ολοκληρωτικά στο τέλος. :)

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Νιόβη 20/03/2013 23:19:11

        Εδώ που φτάσαμε αγαπητή Νιόβη, εγώ δεν εμπιστεύομαι κανέναν αν δεν δω πράξεις. Όλοι έτοιμοι να μας πουλήσουν, να διαπραγματευτούν εις βάρος μας, να συμμαχήσουν με τους εχθρούς μας, αρκεί να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντά τους. Όσο καθυστερούν να δράσουν, το σκέφτονται και διστάζουν, τόσο μοιάζει να παζαρεύουν με τους εκβιαστές-καταστροφείς που εμπαίζουν την Κύπρο.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Queen For The Black Side 20/03/2013 23:27:54

          Ξέρω τι λέτε και έχετε δίκιο. Εννοούσα ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα κι ότι κι άλλη φορά στο παρελθόν άλλα έδειχναν να συμβαίνουν στην αρχή και άλλα συνέβησαν στο τέλος.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Νιόβη 21/03/2013 04:29:22

        Ποια ακριβως Αμυνα οργανωσε ο Πατερουλης? Οταν τον επιασαν με κατω τα σωβρακα οι Ναζι και αμεσα ηταν εξω απ τη Μοσχα?
        Εχοντας διαλυσει δεκαδες Σοβιετικες μεραρχιες, εχοντας σκοτωσει - αιχμαλωτισει εκατονταδες χιλιαδες Σοβιετικους στρατιωτες & αξιωματικους, εχοντας καταστρεψει ολη τη Σοβιετικη Αεροπορια και παρει με το μερους τους Ουκρανους, Λετονους, Εσθονους και αλλους κατοικους της ΕΣΣΔ.
        Αν δεν ειχαν καθυστερησει/υποστει απωλειες οι Ναζι στη Σερβια στην Ελλαδα -ειδικα Κρητη (οπου διαλυθηκε το επιλεκτο Σωμα των Αλεξ/στων) στη Βορ Αφρικη, αν δεν αντεχε στη Μαχη της Αγγλιας η ΡΑΦ , κι αν δεν ειχε το ηλιθιο κολλημα με το Σταλινγκραντ ο αδολφος, τοτε οι ναζι θα ειχαν φτασει εγκαιρα στις πετρελαιο-πηγες της ΕΣΣΔ και μετα μεσα στη Μοσχα.
        Συν οτι κι οι ΗΠΑ εφοδιαζαν τους Σοβιετικους. Αν δεν ειχαν παρεμβει ολοι αυτοι οι ...εξωγενεις παραγοντες, τοτε οι Σοβιετικοι απο μονοι τους, θα ειχαν χασει το Πολεμο. Μεχρι και το 43 ειχε παρει στο κυνηγι ο Μαινχαιμ τους Σοβιετικους, αν και ειχε αριθμητικο μειονεκτημα.
        Συμπερασματικα, για συνεταιρακια τους ηθελε τους Ναζι ο Πατερουλης, κοντινες ιδεολογιες ειχαν. Αλλα η δουλεια χαλασε επειδη ο αδολφος θεωρουσε τους Σλαβους ανθρωπους Β' Διαλογης ικανους μονο για σκλαβους.

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ Μικρασιάτης 21/03/2013 08:15:01

          Ετσι ακριβως για να θυμουνται οι παληοι και να μαθαινουν οι νεοι τυπου Νιοβης !

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Ραβινος 22/03/2013 20:52:48

            Ραβινάκο, μην ακουμπάς πολύ γιατί παθαίνω αναφλέξεις και θα κάψεις κανένα πούπουλο. Άντε μπράβο. :)

        • anetos avatar
          anetos @ Μικρασιάτης 21/03/2013 08:54:48

          1000000000+

        • parsifal avatar
          parsifal @ Μικρασιάτης 21/03/2013 11:03:26

          Τα είπαν και αλλοι αυτά... Οσο και να λυσσάτε, τον Στάλιν δεν τον βγάζετε απο την Ιστορία.
          Κοιτάξτε τι θα κάνωμε εμείς εδώ και αφήστε την "αναθεώρηση", την ν"νέα αφήγηση" της Ιστορίας για τον Μαγκλίνη και τους συν αυτώ, εξόδοις Αλφούζου.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Μικρασιάτης 22/03/2013 20:58:24

          Υπάρχει κι άλλη εξήγηση, Μικρασιάτη, και πιστεύω ότι την ξέρεις. Ο Στάλιν περίμενε την επίθεση των Ναζί, αλλά την περίμενε αργότερα. Λάθος του, ναι, διότι οι πληροφορίες έφταναν στη Μόσχα, αλλά ο ίδιος δεν τις είχε εκτιμήσει επαρκώς.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Νιόβη 21/03/2013 10:38:38

        Κάνεις ένα λάθος εδώ. Μπορεί η φιλία Χίτλερ-Στάλιν να ήταν εξ αρχής λυκοφιλία, αλλά ο Στάλιν καθόλου δεν είχε προετοιμαστεί για πόλεμο. Οταν εξαπέλυσε ο Χίτλερ την επίθεση, ο Στάλιν αιφνιδιάστηκε, παρά τις προειδοποιήσεις που του είχαν κάνει επιτελικοί του σοβιετικού στρατού. Απόδειξη για το σοκ που υπέστη ο "στρατάρχης" (της....εκκλησιαστικής Ακαδημίας Τυφλίδας...) ήταν ότι εξαφανίστηκε για κάποια εικοσιτετράωρα...
        Άλλο το ότι μετά καρπώθηκε εκ των υστέρων τις δάφνες άλλων...

        • Γιώργης Α. avatar
          Γιώργης Α. @ ΒΙΣ 21/03/2013 13:54:31

          Υπάρχει μια θεωρία (μπορει φυσικά να μην ισχύει) σύμφωνα με την οποία ο λόγος της απίστευτα γρήγορης προέλασης των Γερμανών, οφείλεται στο ότι ο Ρώσσος είχε πάρει διάταξη επιθετική αλλά τον πρόλαβαν οι εξελίξεις.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ ΒΙΣ 22/03/2013 21:00:46

          Δεν είχε προετοιμαστεί επειδή δεν πίστευε ότι οι Ναζί θα παραβίαζαν το σύμφωνο ή επειδή περίμενε την επίθεση αργότερα και δεν έδινε τη δέουσα προσοχή στις πληροφορίες των επιτελικών; Διότι, και εδώ, οι απόψεις διίστανται.

    • Vee avatar
      Vee @ Queen For The Black Side 21/03/2013 01:37:44

      Με τα ρούχα αιματωμένα
      Ξέρω ότι έβγαινες κρυφά
      Να γυρεύης εις τα ξένα
      Aλλα χέρια δυνατά.

      Μοναχή το δρόμο επήρες,
      Εξανάλθες μοναχή
      Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
      Εάν η χρεία τες κουρταλή.


      Ξεχάστε Ρωσίες και λοιπά φαιδρά.

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ Vee 21/03/2013 09:30:12

        Κάποιοι νομίζουν ότι τα 6 δις η Ρωσία τα έχει για πέταμα και δεν θα ζητήσει ανταλλάγματα. Ασφαλώς ούτε που θα ζυγίσουν το αντίτιμο, αρκεί να ευνοηθεί η Ρωσία.

        • Advisor avatar
          Advisor @ Δεξιόχειρας 21/03/2013 10:29:43

          Μια απορία: Οι αδελφοί μας Κύπριοι πριν πάνε στην Μόσχα για να παζαρέψουν τους Υδρογονάνθρακες μίλησαν άραγε με τους Ισραηλινούς για να δουν αν αυτοί τους θέλουν να παίζουν στην αυλή τους δίπλα στα δικά τους χωράφια;;; Ή μήπως προσπαθώντας να φέρουν την αρκούδα στο χωριό για να βγάλουν κανα φράγκο καταφέρουν να διώξουν τα μαντρόσκυλα που κρατάνε τους γκρίζους λύκους μακριά;;
          Ηθικό δίδαγμα από την Κυπριακή οπερέττα των τελευταίων ημερών: Οι γεωπολιτικοί συσχετισμοί δεν αλλάζουν μέσα σε μιά νύχτα και μάλιστα με σπασμωδικές (ερασιτεχνικές) κινήσεις υπό καθεστώς πανικού. Όλα τα άλλα είναι παραφιλολογίες για μεταμεσονύκτιες εκπομπές τηλεπωλήσεως βιβλίων.

          • T.V avatar
            T.V @ Advisor 21/03/2013 15:05:04

            Το Ισραηλ ηδη εχει παραχωρησει τμημα του οικοπεδου Λεβιθιαν στην Γκαζπρομ!

          • Advisor avatar
            Advisor @ T.V 21/03/2013 16:04:15

            Ανακριβές! Η Gazprom προσέφερε τα περισσότερα για την εξαγορά μεριδίου στον Λεβιάθαν αλλά τελικά η κοινοπραξία Noble/Dalek προτίμησε την Αυστραλιανή Woodside Petroleum ως συνεταίρο. .. Θυμίζει κάτι από την πρόσφατη ελληνική επικαιρότητα;;

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Δεξιόχειρας 22/03/2013 21:03:08

          Μην διαστρεβλώνεις την αλήθεια. Σε έχω προειδοποιήσει ότι δεν θα αφήνω αναπάντητα αυτά που λες. :) Μην θεωρείς τους υπόλοιπους ανόητους όπως οι πνευματικοί και πολιτικοί σου μέντορες της Αρείας φυλής. Ποιός και πότε υποστήριξε ότι η Ρωσία δεν θα ζητήσει ανταλλάγματα;

          Δεν χρειάζεται να απαντήσεις.

  5. dim avatar
    dim 20/03/2013 22:00:01

    Διαμαρτύρεται τώρα για να κερδίσει κάτι παραπάνω από τις διμερείς σχέσεις της με την Ε.Ε, καλύπτοντας και με το παραπάνω την επικείμενη χασούρα απο το μέτωπο της Κύπρου... Η επιτροπή της Ε.Ε. είναι ήδη στη Ρωσία, δεν αφήνουν τίποτα στη τύχη... Η Κύπρος δυστυχώς δε θα βρει τη συμπαράσταση που περίμενε από τη Ρωσία όποτε το μεγάλο δίλημμα θα τεθεί οριστικά εντός των επόμενων ημερών... Κούρεμα καταθέσεων άνω των 100χιλ. ευρώ και μνημόνιο, ή άτακτη χρεωκοπία και επιστροφή στη λίρα? Εκεί θα φανεί αν θα πουν το μεγάλο "όχι" οι Κύπριοι... Αυτό το "όχι" ήταν απλό, διότι η πρόταση που καταψηφίστηκε περιελάμβανε το εγκληματικό σενάριο κουρέματος μικροκαταθετών...

  6. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 20/03/2013 22:07:15

    Υπάρχει λόγος που Ρωσία παρομοιάζεται πάντα με αρκούδα:

    1)Η αρκούδα αντέχει το κρύο.

    2)Η αρκούδα βρίσκεται σε χειμερία νάρκη μεγάλο μέρος του χρόνου. Λες και έχει κοπανήσει βότκα...

    3)Η αρκούδα έχει δύναμη αλλά δεν είναι φονική μηχανή σαν μία τίγρη ή ένα λιοντάρι. Δεν είναι αυστηρά σαρκοβόρο. Μπορεί να γίνει επικίνδυνη υπο προϋποθεσεις.

    4)Έχει μεγάλο όγκο (έκταση).

    5)Είναι αργοκίνητη σε σχέση με τα αιλουροειδή. Συχνά κερδίζει βασιζόμενη στις βιαστικές αντιδράσεις των άλλων. Όταν οι άλλοι είναι γρήγοροι και δεν κάνουν λάθη, χάνει...

    Άλλα κράτη έχουν σύμβολο το λιοντάρι, τον αετό, το γεράκι κτλ. Η αρκούδα καλά είναι για την ρωσία....

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ Γιώργος Αχαιός 20/03/2013 22:26:51

      6. Ειναι πανεξυπνη, πολυ μεγαλο IQ να βρισκει λυσεις

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ lotofagos 20/03/2013 22:53:05

        Αρκεί να μην την πιάσεις στον ύπνο...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Γιώργος Αχαιός 20/03/2013 22:34:38

      7) Αρχαίο θηλυκό σύμβολο μητρότητας. Η αρκούδα σκοτώνει επί τόπου αν νιώσει ότι το μικρό της βρίσκεται σε κίνδυνο. Όπου «μικρό», αντικαταστήστε με ό,τι νομίζετε. :)

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Νιόβη 20/03/2013 23:01:32

        Είναι αυτό που είπα "επικινδυνη υπο προύποθέσεις"
        Επίσης με κούκλες αρκουδάκια παιζουν τα παιδιά. Θα μπορούσαν να παιζουν με κούκλα λιοντάρι; ύαινα; καμηλοπάρδαλη;

        • Έκτορας avatar
          Έκτορας @ Γιώργος Αχαιός 21/03/2013 08:19:41

          Φυσικά.Ο γιός μου έχει λούτρινο λιοντάρι, καμηλοπάρδαλη και φίδι. Δεν είναι αυτό το πρόβλημα.

          • Γιώργος Αχαιός avatar
            Γιώργος Αχαιός @ Έκτορας 21/03/2013 13:16:56

            Έχουν αλλάξει οι καιροί γιαυτό ο γιός σου έχει τέτοια παιχνίδια. Μην τον δεις στην εφηβεία με κανέναν πύθωνα πραγματικό φοβάμαι.....

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Γιώργος Αχαιός 20/03/2013 22:41:24

      8) Ἄμα βρεθεῖ μπροστά μου θά τρέχω μέχρι νά βγοῦνε τοῦ σπανοῦ τά γένια..

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Γιώργος Αχαιός 20/03/2013 23:21:24

      8) Νηστικό ποτέ δε χορεύει (Το αρκούδι) .... :-)
      Και δεν φτάνει που πρέπει να το ταϊσεις,
      έχει και προτίμηση στο εκλεκτό μέλι
      (τώρα όπου μέλι, βάλτε καμιά ναυτική βάση, τίποτε οικόπεδα φυσικού αερίου... ξέρετε...)

  7. Νιόβη avatar
    Νιόβη 20/03/2013 22:14:28

    Δεν περιμένει κανείς ότι θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα μέσα σε μια μέρα και είναι φυσικό, τα διακυβεύματα είναι τεράστια. Η ομίχλη είναι αναμενόμενη για τα επόμενα εικοσιτετράωρα.

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Νιόβη 21/03/2013 09:33:53

      Το κούρεμα των ευρωπαίων θα περάσει.

  8. Μηχανικός avatar
    Μηχανικός 20/03/2013 22:16:46

    Δεν το συνηθίζω, ούτε πήρα την άδεια του αρθρογράφου (ας με συγχωρέσει), αλλά αυτές τις σκέψεις κάνω και εγώ.

    http://dexiextrem.blogspot.gr/2013/03/blog-post_4399.html

    • Tassos avatar
      Tassos @ Μηχανικός 21/03/2013 00:39:20

      Ωραίος!

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Μηχανικός 21/03/2013 07:51:46

      Υπάρχει και η Κυπριακή λίρα. Γροθιά στο μαχαίρι, αλλά το τραύμα θα επουλωθεί με τον καιρό. Όταν τραυματίσουν την αξιοπρέπειά και το ηθικό σου ενώ σε γονατίζουν και οικονομικά, είσαι τελειωμένος, χωρίς ελπίδα.

      • Ronin avatar
        Ronin @ Queen For The Black Side 21/03/2013 11:32:33

        BREAKING NEWS: εξω η κυπρος απο ΕΕ, μεσα η...τουρκια
        μηπως η καργια τριβει τα χερια της με το "οχι" των κυπριων;

  9. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 20/03/2013 22:18:04

    Πάντως απ' ό,τι ακούω και διαβάζω, σαν οι Ευρωπαίοι (Γερμανο- κατά κύριο λόγο) να έχουν αρχίσει να μας μισούν:

    "Τέρμα το χρηματ/τικο πανηγύρι σας", "πουλήστε το αέριο σας" κατά το "πουλήστε τα νησιά σας" που λέγαν σε μας...
    Και η Ελβετία έχει πόσες φορές το ΑΕΠ της σε κεφαλαιοποίηση των τραπέζων της, όπως είπε ένας συν-σχολιαστής. Αν δεν ήταν η έκθεση των κυπριακών τραπεζών στο Ελλ. χρέος, δεν θα 'ταν βιώσιμο τέτοιο μοντέλο οικονομίας και για την Κύπρο? Δεν καταλαβαίνω.

    Σαν να αρχίζουν να δικαιώνονται αυτοί που λένε ότι επιχειρούν τον εξανδραποδισμό μας..

    Λάθος?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Θόδωρος 17.06.2012 20/03/2013 23:26:10

      Σωστός...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Θόδωρος 17.06.2012 21/03/2013 03:10:36

      Όσο για νησιά, πουλήσαμε. Δεν έπεσαν στο κενό οι νουθεσίες των αγαπητών μας φίλων. Φαντάζομαι ικανοποίηση που θα ένιωσαν τότε οι Ελληνόφωνοι συμπολίτες μας. Ίσως λίγο να τους δυσαρέστησε το γεγονός ότι τα πήρε ένας απλός εμίρης από το Κατάρ κι όχι κανένας υπέρλαμπρος ξανθός Άρειος, αλλά δεν γίνεται να τα έχουμε κι όλα στη ζωή.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Θόδωρος 17.06.2012 21/03/2013 07:48:19

      Σωστό. Αλλά δεν αρχίζουν να μισούν τον Ελληνισμό τώρα οι
      .....Ευρωπαίοι. Απλά τώρα που οι συνθήκες το επιτρέπουν, ''ξεσάλωσαν''.
      Από το βιβλίο του Φ.Νίτσε - Η Γέννηση της Τραγωδίας :
      «Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες.
      Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.

      Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του. Κανένας
      από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ' αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.


      Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Queen For The Black Side 21/03/2013 08:20:28

        @ Νιόβη

        E, καλά, την Οξιά, πως τη λένε?

        Αγοραπωλησίες οικοπέδων γίνονταν πάντα από ξένους. Πόσα έχουν αγοράσει συνταξιούχοι απ' το εξωτερικό σε νησιά μας? Ένα σωρό.

        Δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι -καταργουμένων ή όχι των προσχημάτων- αρχίζουν να φέρονται σαν σε κάποιον που δεν σέβονται καθόλου, σαν να τον έχουν για την καρπαζά.
        Πως θα υπάρξει Ενωμένη Ευρώπη έτσι?

        Να μ' ακούσουν και τα συντρόφια τώρα, να αρχίσουν τον πρόλογο πάλι!..

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Queen For The Black Side 21/03/2013 08:36:39

        Αν με παρακολουθείτε, εξοχοτάτη, θα ξέρετε ότι ήμουν και είμαι υπέρ του νοικοκυρέματος αυτού του μπουρ@#$λου που λεγόταν Ελληνικό Κράτος, έστω και με την συγκυρία που μας έτυχε.

        Είμαι υπέρ του να "πονέσουν" όσοι συμπατριώτες μας πρέπει να "πονέσουν" επειδή ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ γιατί είναι λαμόγια. Από τους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες που κλέβαν τα λεφτά που ανήκαν σ' όλο τον κόσμο μέχρι τους συντρόφους ΔΥ του όχι σε όλα και 3000€ το μήνα πάλι από τα δικά μου λεφτά.
        Αντιλαμβάνεστε, δεν εννοώ μόνο πολιτικούς.

        Δεν πρέπει όμως, πιστεύω, να θαμπωνόμαστε από τον πατριωτισμό μας και να παραβλέπουμε τα δικά μας τραγικά λάθη και αμαρτίες μας. Αυτά πρέπει να διορθώνονται, για χάρη έστω των παιδιών μας.

        Αλλά αυτό που συμβαίνει τώρα με την Κύπρο δεν είναι το ίδιο με πριν: Υπάρχει υστεροβουλία απροσχημάτιστη, χωρίς έρεισμα, ειδικά για την Κύπρο που δεν είναι γενικά στα δικά μας τα χάλια με χρέος, δημοσιονομικά κ.λ.π. και την πάτησε από μας!

        Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε αλλά δεν είναι ευρωπαϊκή πολιτική αυτό το πράμα, οι (Γερμανο-?) ευρωπαιοι κάναν μεγάλο ατόπημα..

      • GLAD avatar
        GLAD @ Queen For The Black Side 21/03/2013 10:44:55

        Είναι πράγματι εκπληκτικό κείμενο.
        Θα έπρεπε να διδάσκεται και στα σχολεία.

  10. helios avatar
    helios 20/03/2013 22:23:22

    γιατι δεν βγαζουν επιτελους ενα ομολογο ωστε να μπορει να επενδυσει ολος ο οικουμενικος ελληνισμος;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ helios 21/03/2013 02:50:09

      Να στηθεί ο Ελληνισμός στα πόδια του; Συνειδητοποιείτε τι ζητάτε; :)

  11. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 20/03/2013 22:27:20

    Η ρωσική αρκούδα ξύνει ο,τι ξύνει, αλλά και το ξύσιμο που ρίχνουν οι εν Ελλάδι ρωσόφιλοι δεν περιγράφεται...Τίποτα δεν έμαθαν, τίποτα δεν κατάλαβαν. Ακόμα κρέμονται από τις διαθέσεις της πιο αναξιόπιστης μεγάλης (;) Δύναμης, την οποία όσοι εμπιστεύτηκαν διαχρονικά καταστράφηκαν. Η Ρωσία πάντα παρατούσε τους συμμάχους της την πιο κρίσιμη ώρα , όταν τα εβρισκε με τους αντιπάλους της. Οι συμφωνίες μαζί της δεν αξίζουν ουτε το χαρτί που αναγράφονται, είχε δηλώσει εύστοχα ο Τσώρτσιλ. Ο Λιακόπουλος όμως εχει πολλά πελατάκια δυστυχώς. Το κουτόχορτο περί " ξανθού γένους" πουλάει τρελά στη χώρα των ημιαγράμματων ανιστόρητων.

    • IanRush avatar
      IanRush @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 22:39:24

      Πόσες και πόσες μικρές επαναστάσεις κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας πνίγηκαν στο αίμα γιατί κάποιοι λέγαν στον κόσμο ότι ένα πυρ να ακούσει ο Τσάρος θα σπεύσει να μας λευτερώσει! Μας κυνηγάει από τότε, κάτι και ο αντιαμερικανισμός μας, κάτι και η ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς στην Ελλάδα που την είχε θεοποιήσει επί ΕΣΣΔ, κάτι και η ορθοδοξία, και θα βρίσκονταν ΚΑΤΙ Έλληνες που αν τους ρώταγες ακόμα και σε καλές εποχές θα σου έλεγαν χίλιες φορές ομόσπονδο κρατίδιο της Ρωσίας παρά στην ΕΕ

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ IanRush 20/03/2013 22:46:41

        Κάτι ὁ μπαξές κάτι ὁ μενεξές,γι' αὐτό καλύτερα ἡ τρόϊκα..

        • IanRush avatar
          IanRush @ Κυθήριος Τ. 20/03/2013 23:14:18

          Αυτό είπα; Η έτσι σου έρχεται και πετάς κάτι πάνω στην τρέλα σου; Διάβασε το πιο κάτω σχόλιο που έγραψα και θα καταλάβεις

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ IanRush 20/03/2013 23:39:47

            Ἐντάξει φίλε,δέ μ' ἐνδιαφέρουν κι αὐτά πού λές κατά τύχη τό διάβασα,ἄλλη φορά δέ θά ξαναδώσω σημασία,ἔτσι κι ἀλλιῶς μιλᾶς πολύ καί στήν οὐσία δέ λές τίποτα...

          • IanRush avatar
            IanRush @ Κυθήριος Τ. 21/03/2013 02:11:04

            Τιμή μου ένας φιλόσοφος του διαμετρήματός σου να με νουθετεί...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ IanRush 20/03/2013 23:29:29

        Γιατί όλοι σας ξεχνάτε την τεράστια συμβολή του Τσάρου κατά την επανάσταση του 1821 με τον Καποδίστρια υπουργό εξωτερικών του; Ποιος μπήκε μπροστά και φύλαξε την επανάσταση ζωντανή με την κόντρα του με τον μέττερνιχ που ήθελε να στείλουν οι μεγάλες δυνάμεις στρατό σε βοήθεια του Σουλτάνου; Και δεν ήταν οι Ρώσοι μπροστάρηδες και στη ναυμαχία του Ναυαρίνου; Να μην είμαστε αχάριστοι λοιπόν.

        • IanRush avatar
          IanRush @ Γεώργιος Τ. 20/03/2013 23:42:51

          Η επέμβαση ήταν αποτέλεσμα του ρωοτουρκικού πολέμου του 1806 και η προετοιμασία του ρωσοτουρκικού πολέμου του 1828, πάλι τα συμφέροντά τους κοιτούσαν και καλά κάναμε και εντάχθηκε και η απελευθέρωση της Ελλάδας στο ευρύτερο γεωστρατηγικό παζλ της εποχής. Εγώ σχολιάζω κάτι διαδεδομένο στην λαϊκή συνείδηση ότι το ξανθο γένος θα μας σώσει και τίποτα άλλο

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ Γεώργιος Τ. 20/03/2013 23:50:19

          Ναι,ε; Ο Κόδριγκτων Ρώσος ήταν;

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:52:52

            Αναφέρομαι στο σχόλιο του " Γεώργιος Τ."
            Κανείς δεν παραγνωρίζει τίποτα, ευγνωμονούμε τους Ρώσους για τη βοήθεια τους κι αντιστοίχως τους κράζουμε όταν εγκληματούν εναντιον μας ( διάβασε το ανοσιούργημα που λέγεται Συνθήκη Αγ.Στεφάνου και θα καταλάβεις...)

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 22:44:48

      Τι να πούμε τότε για όσους εμπιστεύονται τη Γερμανία, ειλικρινά;

      • IanRush avatar
        IanRush @ Νιόβη 20/03/2013 22:55:53

        Δεν το θέτω σε σχέση με την Κύπρο ή την Ελλάδα,απλά αν είχα επιλογή να πατήσω ένα κουμπί που γράφει Γερμανία και ένα κουμπί που γράφει Ρωσία και αμέσως θα γινόταν ίδια η Ελλάδα,σίγουρα θα πάταγα Γερμανία

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ IanRush 20/03/2013 23:02:14

          Η αλήθεια είναι ότι απαντούσα στον μεταρρυθμιστή, αγαπητέ φίλε (ή φίλη, δεν μπορώ να καταλάβω :) ).


          :) Προτιμήσεις είναι αυτές.

          • IanRush avatar
            IanRush @ Νιόβη 20/03/2013 23:19:42

            Αγαπητέ φιλέ μου αρέσει καλύτερα

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ IanRush 20/03/2013 23:30:18

            :)

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 22:53:31

      Μια χαρά πάντως τα βρήκαν στη Γιάλτα. :)

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Νιόβη 20/03/2013 23:00:01

        Οι Ρώσοι με τους Γερμανούς τα βρήκαν στη Γιάλτα; Ξέρεις κάτι που αγνοεί ...ο υπόλοιπος πλανήτης;

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:04:19

          «Η Ρωσία πάντα παρατούσε τους συμμάχους της την πιο κρίσιμη ώρα , όταν τα εβρισκε με τους αντιπάλους της. Οι συμφωνίες μαζί της δεν αξίζουν ουτε το χαρτί που αναγράφονται, είχε δηλώσει εύστοχα ο Τσώρτσιλ».

          Απάντησα σ᾽ αυτή την πρόταση από τη δική σου ανάρτηση. Πάσχεις από αμνησία και δεν θυμάσαι τι γράφεις;

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ Νιόβη 20/03/2013 23:07:24

            Όταν σχολιάζεις να είσαι ξεκάθαρη σε ποιο σχόλιο αναφέρεσαι. Και χαλάρωσε λίγο...Ούτε να σε πλήρωναν με το κομμάτι από την πρεσβεία τέτοιο πάθος!

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:09:59

            Απάντησα χρησιμοποιώντας τον σχετικό σύνδεσμο κάτω από το δικό σου σχόλιο. Καλύτερα να είσαι εσύ λίγο πιο προσεκτικός. :) Θα χαλαρώσω όταν θέλω, αν θέλω και όπως θέλω. Με πιάνεις, έτσι;

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:13:51

            Το δικό σου πάθος δηλαδή αμοίβεται;

        • IanRush avatar
          IanRush @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:05:48

          Εντάξει στο Μολοτοφ-Ριμπεντροπ αναφέρεται, η λογική της είναι ότι αν τα συμφέροντα είναι κοινά όλοι συμφωνούν

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ IanRush 20/03/2013 23:06:53

            Σας παρακαλώ και τους δυο, κοιτάξτε λίγο καλύτερα τις αναρτήσεις και μην με τρελλαίνετε!

      • svetlana avatar
        svetlana @ Νιόβη 20/03/2013 23:02:41

        Σωστά!!! Θυμηθείτε όμως τι ακολούθησε στην Ελλάδα μετά...

  12. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 20/03/2013 22:35:07

    Αν μετά τα σημερινά υπάρχει ακόμα κάποιος που πιστεύει τα παραμύθια περι 25 δις που και καλά προσέφεραν οι καβουροφόροι Ρώσοι στον ΓΑΠ , να πάει να κοιταχτεί . Κι όμως σ΄αυτη τη χώρα ο Αυτιάς κι ο Καμμένος που διέδιδαν αυτές τις μπούρδες και συκοφαντούσαν τους αντιπάλους τους, κυκλοφορούν ελεύθεροι, άνετοι, χαμογελαστοί και μας παραδίδουν μαθήματα...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:05:54

      Κι ο ΓΑΠ ελεύθερος κυκλοφορεί ακόμα. Και παραδίδει και πολλά μαθήματα. :) Ατυχές το παράδειγμα.

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Νιόβη 20/03/2013 23:09:36

        Για τα 25 δισ. θα μας πεις τίποτα; Δεν τον χάλασε τον Πούτιν που ο ΓΑΠ μας επανέφερε στο στρατόπεδο που ανήκουμε, στο στρατόπεδο της Δύσης, στο στρατόπεδο των τελικών Νικητών...

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:15:38

          Μα, καλά, ξεχνάς τι πόρτα έφαγε ο Πούτιν από τον ΓΑΠ; Τι να έκανε μετά; Πραξικόπημα στην Ελλάδα για να τον ανατρέψει;

          • IanRush avatar
            IanRush @ Νιόβη 20/03/2013 23:16:46

            Έλεος Νιόβη,έλεος

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ IanRush 20/03/2013 23:22:01

            Έλεος μόνο ο Ύψιστος. Από θνητό, μην το ζητάτε. :)

          • IanRush avatar
            IanRush @ Νιόβη 20/03/2013 23:53:41

            Η Ελλάδα το 2010 θα μπορούσε να είχε διαπραγματευτεί καλύτερα γιατί όλοι ήταν απροετοίμαστοι αλλά σε μνημόνιο θα μπαίναμε και καμία Ρωσία,Κίνα κλπ δε θα μας έσωνε

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ IanRush 21/03/2013 01:09:52

            Εγώ σε πιστεύω. :) Ο μεταρρυθμιστής από πάνω σχολιάζει για τον Πούτιν που επέτρεψε στον ΓΑΠ να μας γυρίσει στη νικητήρια Δύση.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ IanRush 21/03/2013 01:36:37

            Ο μεταρρυθμιστής είναι σταθερός φαν του ΓΑΠ, από τότε που τον θυμάμαι.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ IanRush 21/03/2013 01:43:52

            ΚΜ, καλημέρα. :) Πού χαθήκατε;

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ IanRush 20/03/2013 23:34:39

            Έλεος από σένα άσχετε! Αφού ο Σαββίδης που τα είπε επώνυμα έβαλε ήδη στο διαλυμένο Πάοκ 25 εκ. ευρώ και αγόρασε μετοχές και παίχτες και θα ξεπληρώσει τα χρέη. Επομένως είναι άνρωπος με μπέσα. Εσύ και όσοι κοροϊδεύετε όσα λέει τι εχέγγυα ειλικρίνειας έχετε;

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:23:18

          @μεταρρυθμιστής
          Ο ΓΑΠ μας εσωσε δηλαδη...Να τον ξανακανουμε πρωθυπουργο λες;

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ Zugzwang 20/03/2013 23:29:14

            Η εξωτερική του πολιτική ( αυστηρά σ΄αυτό μιλώ, η οικονομική είναι άλλη κουβέντα...) ήταν πολύ καλύτερη από εκείνη του εντελώς ερασιτέχνη προκατόχου του...Αν δεις ο Σαμαράς σε ποιου -μεταξύ των δυο- τα χνάρια κινείται στην εξωτερική πολιτική, θα αντιληφθείς πολλά...

          • IanRush avatar
            IanRush @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:50:26

            Έχει δίκιο ο μεταρρυθμιστής, στο μόνο που διαφωνώ είναι ότι η πολιτική ανοιγμάτων στη Ρωσία όταν έγινε ήταν αναπόφευκτη, και η στάση του αμερικανικού παράγοντα δεν μας ευνοούσε εκείνη τη δεδομένη χρονική συγκυρία αλλά και παραγόταν μια αντίληψη από τον "έγκυρο" διεθνή οικονομικό τύπο ότι η Ρωσία του Πούτιν ήταν μια ισχυρά ανερχόμενη δύναμη

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 23:43:39

      @ μεταρρυθμιστής : Δεν είναι το ίδιο. Ο ΓΑΠ είχε επιλογές, ούτε η Ρωσία ήταν μονόδρομος, ούτε το Μνημόνιο1, ούτε η έξοδος της Ελλάδας από τις αγορές ήταν μονόδρομος. Είχε επιλογές, και έκανε τη χειρότερη από όλες.
      Η Κύπρος εξαιτίας των χειρισμών της ηγεσίας της, εμφανίζεται απελπισμένη (σχεδόν χρεωκοπημένη), να ζητά δανεικά από το τελευταίο αποκούμπι της, τη Ρωσία. Όταν η Ρωσία γνωρίζει πως είναι το τελευταίο στήριγμα της Κύπρου, φυσικά και θα το εκμεταλlευτεί.
      Και η Κύπρος θα ήταν σε ευνοϊκότερη θέση να διαπραγματευτεί με τη Gazprom και τους υπόλοιπους "ξανθούς", αν δεν είχε προηγηθεί το "όχι" και το άδειασμα από το Γιούρογκρουπ (βλέπε δηλώσει Σόιμπλε). Προφανώς και κακώς, αυτό δεν έγινε όταν οι συνθήκες ήταν ευνοϊκές για την Κύπρο.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ roadrunner 21/03/2013 01:11:29

        Εδώ μόνο +100000000 σηκώνει.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Νιόβη 21/03/2013 01:40:04

          Μια προσθήκη μόνο: και το ΟΧΙ απότοκο των χειρισμών της ηγεσίας της ήταν σε αγαστή συνεργασία με την ΕΕ. Κακές συμμαχίες από την αρχή, ανύπαρκτες διαπραγματεύσεις, εύκολες υποχωρήσεις, ολέθριες συμφωνίες και τα πράγματα καταλήγουν κάπως έτσι: να τρέχεις να γλιτώσεις από τον έναν και να πέφτεις στην ανάγκη ενός άλλου. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να ανοίξει και τα δικά μας μάτια.

      • Μηχανικός avatar
        Μηχανικός @ roadrunner 21/03/2013 09:46:01

        Ακριβώς!

    • IanRush avatar
      IanRush @ μεταρρυθμιστής 21/03/2013 00:03:23

      Η παρηγοριά τους είναι ρε dim τόσα χρόνια η ενασχόλησή τους με την πολιτική ήταν πως θα βολέψουν το παιδί τους στο δημόσιο,κανείς δεν ασχολιόταν στη χώρα με την πολιτική ήταν κάτι βαρετό αφού η ζωή με τα κρατικά δανεικά γινόταν καλύτερη, με εξαίρεση τους αριστερούς που μίλαγαν όμως με όρους 1917 ή 1968 όχι σύγχρονους πάντως, και σκάει η κεραμίδα στο κεφάλι τους και ψάχνουν να καταλάβουν τι γίνεται και ακούνε spreads,cds κλπ και δεν καταλαβαίνουν γιατί πρέπει να τους νοιάζουν ενώ θα έπρεπε,αναμενόμενη εξέλιξη ήταν να βγει ένα καμμένος και να τους λέει παραμύθια και να τον πιστεύουν αφού ψάχνουν την εύκολη γιατρειά για να γυρίσουν στα παλία.Πάλι καλά που είναι μόνο 400.000 δε λες...

  13. MCA avatar
    MCA 20/03/2013 22:54:40

    Δεν ξέρω πόσο μεγάλα είναι τα νύχια της αρκούδας ,αυτό που ξέρω είναι ότι η ανύπαρκτη στρατιωτικά Γερμανία έχει υπερεκτιμήσει τον εαυτό της. Παρεξήγησε την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη, με την οποία την περιέβαλαν οι υπόλοιποι λαοί, οι οποίοι επέτρεψαν με μεγάλη προθυμία την ενοποίηση της, καθώς δεν την θεωρούσαν απειλή. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύτηκε. Η ήρεμη και ΄΄μαλακή΄΄ δύναμη όμως αρχίζει να μεταμορφώνεται σε ιμπεριαλιστικό τέρας. Το κόμπεξ της, που μας κόστισε δύο παγκοσμίους πολέμους αρχίζει να βγαίνει στη επιφάνεια. Οι Γερμανοί εάν και μεγάλη χώρα, ποτέ δεν κατάφεραν να γίνουν αυτοκρατορία, υπερδύναμη ,να γράψουν ιστορία, όπως οι Βρετανοί, οι Ιταλοί, οι Ισπανοί, οι Γάλλοι, οι Έλληνες, κ.λ.π. Είναι πεινασμένοι σε σχέση με άλλους λαούς, οι οποίοι είναι χορτάτοι και έχουν να περηφανευτούν για το ένδοξο παρελθόν τους.Τι να διδάξουν αυτοί στα σχολεία τα παιδιά τους;Για τον Χίτλερ για τους θαλάμους αερίων;
    Δυστυχώς όλο αυτό το πληρώνουμε εμείς. Παγιδευτήκαμε από την καλή μας διάθεση. Πήγαμε να γλιτώσουμε από τους καλούς μας γείτονες και μπλέξαμε με τους κομπλεξικούς. Δεν αξίζουν όμως πλέον την εμπιστοσύνη που τους δείξαμε και σε συνεργασία με άλλους λαούς πρέπει να τους κάνουμε πέρα. Τους έχουμε υπερτιμήσει. Δεν έχουν στρατό, ούτε ενέργεια. Απορώ με τους Γάλλους ,τους Ιταλούς και τους Ισπανούς που τους ανέχονται.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ MCA 20/03/2013 23:31:27

      Οι Γερμανοί έχουν μόνο την ΕΚΤ να ελέγχει για λογαριασμό τους το πόσα ευρώ θα παίρνουν οι υπόλοιποι. Οι ίδιοι δανείζονται με αρνητικά επιτόκια πλέον και πληρώνουμε όλοι οι υπόλοιποι την κρίση. Δε θα κρατήσει πολύ αυτή η τεράστια ανισορροπία.

  14. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 20/03/2013 23:12:06

    Διαφωνώ με την αρκούδα της φωτογραφίας.
    Επρεπε να βάλετε την αρκούδα με το χαλκά στη μύτη και τη φουστίτσα,που χορεύει ενω ο γύφτος κτυπάει το ντέφι.
    Εχω την εντύπωση ότι σας επηρέασε ο Κατακαϋμμένος Σφυριζαλέξης Λιακόπουλος.

  15. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 20/03/2013 23:24:05

    Καλό είναι νά ξέρουμε τό σύνολο τών δηλώσεων τού Μεντβέντεφ.
    Μεταξύ άλλων είπε:

    «Εχουμε μια συμφωνία αποφυγής διπλής φορολόγησης με την Κύπρο. Δεν ξέρω αν χρειαζόμαστε αυτή τη συμφωνία σε αυτή την περίπτωση.
    Μπορεί να προκύψει ζήτημα καταγγελίας αυτής της συμφωνίας. Η κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος της Κύπρου μπορεί να επιφέρει πολλές συνέπειες.
    Εχουμε τους λόγους μας και τα εθνικά μας συμφέροντα: Τράπεζες και μεγάλος αριθμός Ρώσων επιχειρηματιών κρατούν εκεί τα κεφάλαιά τους»

    Σημείωση:
    Όποιος δέν καταλαβαίνει ότι αυτή η παράγραφος αποτελεί ένα άγριο εκβιασμό τών Κυπρίων καί τών Ρώσων καταθετών (καί συγχρόνως επενδυτών στήν Ρωσία), ζεί σέ άλλο πλανήτη καί αρέσκεται νά παραμυθιάζεται.

    Και κατέληξε: «Είμαστε υπέρ της επαναφοράς της τάξης στην χρηματοοικονομική σφαίρα με σκοπό να λάβουμε μέτρα αναζωογόνησης των τραπεζών και φυσικά να έχουμε διαφανείς πληροφορίες για τους κατόχους των λογαριασμών και τους δικαιούχους τους.
    Ωστόσο όλα αυτά δεν θα πρέπει να οδηγήσουν σε καταστροφή του τραπεζικού συστήματος. Δυστυχώς, το κυπριακό τραπεζικό σύστημα βρίσκεται σε πολύ δύσκολη κατάσταση. Στην ουσία έχει πάψει να λειτουργεί. Για να μην πούμε ότι η οικονομική κατάσταση σε αυτό το μέλος της ΕΕ είναι κοντά στη χρεοκοπία».

    Σημείωση:
    Μπροστά του ο Σώϊμπλε ωχριά. Είναι άγιος.
    Αυτά από τό «ξανθό γένος» καί τίς όποιες ελλαδικές καί κυπριακές προσδοκίες ότι τό «φιλορωσσικό» κόμμα ενδιαφέρεται γιά τόν ελληνισμό καί όχι γιά τό στομάχι του.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Ιαπετός 21/03/2013 00:03:19

      Καταντήσαμε να χρησιμοποιούμε όρους του 1821.
      Οι δικολάβοι της κυπριακής βουλής ήταν σε διατεταγμένη αποστολή κατά την χθεσινή ψηφοφορία.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Ιαπετός 21/03/2013 00:08:48

      Αγαπητέ Ιαπετέ,
      Μπαίνει στα σοβαρά ζήτημα Ρωσικού, Αγγλικού και Γαλλικού κόμματος ακόμα στην εποχή μας? Υπάρχουν ακόμα Ελληνες που δεν ξέρουν, ακόμα κι αν είναι αναλφάβητοι, οτι μεταξύ κρατών υπάρχουν μόνο συμφέροντα και όχι φιλίες?
      Και εντάξει για τους αναλφάβητους να το δεχτώ. Υπάρχουν όμως και πολιτικοί που το αγνοούν? Αλλά θα μου πείς αυτοί είναι χειρότεροι απο τους αναλφάβητους...Οπότε καλά κάνεις και τα γράφεις.

  16. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 20/03/2013 23:31:28

    Καί νά συμπληρώσω.
    Άν δέν έχεις νύχια νά ξυστείς, μήν περιμένεις νά σέ ξύσουν τά νύχια τής αρκούδας. Δέν είναι καί τόσο φρόνιμο.

    Παλαιότερα (αλλά καί τώρα) οι γύφτοι είχαν αρκούδες νά χορεύουν γιά νά μαζέψουν κανένα οβολό πρός τό ζήν. Άν δέν μπορείς νά κάνουν αυτό πού κάνουν οι γύφτοι, άστο καλύτερα.

  17. φευγατος avatar
    φευγατος 20/03/2013 23:38:12

    1770 Ορλωφικά Σας λέει κάτι;

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ φευγατος 20/03/2013 23:58:54

      Αμέσως μετά την αποχώρηση των Ρώσων, μέλη της οθωμανικής κυβέρνησης (Διβάνι) πρότειναν την γενική σφαγή των Ελλήνων, αδιακρίτως φύλου κι ηλικίας. Όλοι συμφώνησαν εκτός από τον αρχιναύαρχο Χασάν Τζεζαϊρλή, ο οποίος κατόρθωσε τελικά να επιβάλει την άποψή του με το ακαταμάχητο επιχείρημα «Εάν φονευθώσιν όλοι οι Έλληνες, ποίος θα πληρώνη το χαράτσι;»

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ φευγατος 21/03/2013 00:04:10

      Μου λένε πολλά...Στη Μάνη έγινε η σφαγή.

  18. Karenin avatar
    Karenin 20/03/2013 23:58:46

    H συμφωνία υπογράφηκε το 2010, και η αναφορά σε αυτή απο τον Μεντβιέντεβ, είναι περίεργη, γιατί πιθανή καταργησή της θα θίξει τις ρώσσικες οφσόρ με λιγότερο απο 25% φόρο. Στις ρώσικες οφσόρ του νησιού ανήκουν οι μισές μπίζνες στην Ρωσσία και είναι κάτοχοι της μισής χώρας, είναι ένα καλοδουλεμένο σχήμα και θα ήταν μεγάλος πονοκέφαλος να αλλάξει και να μεταφερθεί, γιατι απο εκει χρηματοδοτείται όλο το διεθνές εμπόριο της.
    Απλά αυτη την στιγμή οι επιδιώξεις της Γερμανίας να τελειώνει με τις ντε φάκτο χώρες οφσόρ, συμπίπτει με τις επιδιώξεις της Μόσχας για την λεγόμενη αποοφσοροποίηση της ρώσικης οικονομίας. Οπότε αυτό που πάνε να σώσουν οι Κύπριοι σύσωμοι, δεν σώζεται με τίποτα. Εκτός αν έχουν κάτι πολύ μεγάλο να δώσουν για αντάλαγμα. Σήμερα ο Σαρρής δεν είχε τίποτα να προσφέρει. Θα δούμε αύριο τι ήρθε απόψε απο την Λευκωσία.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Karenin 21/03/2013 01:17:44

      Μόσχα, 20. Μαρτίου (RIA Novosti).

      Η Ρωσία θά μπορούσε νά βοηθήσει τήν Κύπρο πού βρίσκεται σέ καθεστώς επικείμενης χρεωκοπίας μέ επιπλέον δάνεια ανέφερε ο σύμβουλος τού Κρεμλίνου Sergej Glasjew, εφόσον η Κύπρος γινόταν μέλος τής Ευρασιατικής Οικονομικής Κοινότητας (EAWG).

      "Εμείς θά μπορούσαμε νά αναλάβουμε τά προβλήματα τής Κύπρου, άν η Κύπρος θά ήταν υπό τήν δικαιοδοσία μας», δήλωσε ο Glazyev, σύμβουλος τού Ρώσου Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν τήν Τετάρτη στήν ρωσική τηλεόραση. «Άν ανήκε η Κύπρος στήν Ευρασιατική Οικονομική Κοινότητα, θα μπορούσε - όπως τό Τατζικιστάν, η Κιργιζία καί η Λευκορωσία - νά πάρει δάνεια από τό Ταμείο Αντιμετώπισης Κρίσεων τής EAWG ... άν τό κράτος-νησί θέλει νά πάρει βοήθεια από τήν Ρωσία, θα πρέπει να ενσωματωθεί στις δικές μας διαδικασίες ένταξης".

      Αυτά γιά τό πώς σκέφτεται η ρώσικη Αρκούδα.
      Δυστυχώς αρκουδίσια.

  19. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 21/03/2013 00:00:25

    Η αλήτικη συμπεριφορά και οι φαύλες αποφάσεις των δικαλάβων της κυπριακής πολιτικής ελιτ μας οδηγεί στα νύχια της αρκούδας.

  20. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 21/03/2013 00:07:20

    Γεια σου, συντοπίτη Μανιάτη! Οι παρατηρήσεις σου είναι πάντοτε όαση λογικής.

  21. φευγατος avatar
    φευγατος 21/03/2013 00:09:24

    Η αρκούδα μου κάνει για ξεδοντιάρα.
    1) Αν πέσει η τιμή των ορυκτών καυσίμων (νομίζω 1998 χρεοκόπησαν λόγω ραγδαίας πτώσης τιμών-πιθανή παραγωγή σχιστολιθικού αερίου από Ευρώπη κατά το πρότυπο των ΗΠΑ θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα), ρούβλια νιετ.
    2) Το ευφάνταστο που γράφεται ότι η Ρωσία θα κλείσει τις στρόφιγγες κλπ κλπ ισοδυναμεί με το να έχω μαγαζί με τρόφιμα και να σταματήσω να πουλάω για να πεινάσεις. Φυσικά και εγώ θα μείνω από ρευστό και θα πεινάσω.
    3) Οι πραγματικά ισχυρές χώρες έχουν τεχνολογία αιχμής και βασίζονται στην καινοτομία. Εκτός αν πράγματι υπάρχουν τα υπερόπλα του Λιακόπουλου.

  22. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 21/03/2013 00:12:13

    Ευχαριστώ. Λες νάναι το λάδι!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Μανιάτης 21/03/2013 15:21:11

      Ετσι ειναι τα μανιαουρια! δεν ειναι μονο το λαδι ειναι και τα φραγκοσυκα.Χαιρετω και γω.

  23. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/03/2013 00:13:46

    Η δήλωση του Μεντβέντεφ είναι συμβατικά απόλυτα σωστή, και στο γράμμα και στο πνεύμα, είναι δήλωση σοβαρού πολιτικού που παίρνει στα σοβαρά τους κανόνες του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος.
    Το καρναβάλι του Eurogroup όντως “υπονόμευσε την αξιοπιστία του χρηματοπιστωτικού συστήματος συνολικά, όχι μόνο της Κύπρου”.
    Τα ίδια ακριβώς είπε ο Κρούγκμαν, ο Μύνχάου, ο FT, ο Economist, o Spiegel, ο ...Πορτογάλος κεντρικός τραπεζίτης, και κάθε σοβαρός άνθρωπος που ασχολείται με τα οικονομικά, και δεν κωλύεται για λογους πολιτικής αβροφροσύνης (στους τελευταίους ανηκουν ο Ομπάμα, ο Μπερνάνκε, ο Κινέζος και ο Γιαπωνέζος αρχιτραπεζίτης και η Χίλαρυ Κλίντον)...

  24. ΚΜ avatar
    ΚΜ 21/03/2013 00:16:07

    Ψυχολογικές επιχειρήσεις.

  25. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 21/03/2013 00:16:11

    Καρενίν,
    τώρα καταλαβαίνω γιατί η Άννα ήταν αφάστακτη ελαφρότητα δίπλα σου.
    Οι αναλύσεις σου είναι σπάνιας αξίας.

  26. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 21/03/2013 00:16:22

    Νηστικό αρκούδι, δεν χορεύει...

  27. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 21/03/2013 00:16:46

    Σωστό τό σχόλιό σου Karenin.
    Νά συμπληρώσω μόνον, εχει καί αυτό τήν σημασία του, ότι η πλειοψηφία τών κεφαλαίων πού επενδύονται μέσω Κύπρου στήν Ρωσία ανήκουν σέ Ρωσοεβραίους.
    Υποθέτω είναι γνωστές οι τεταμένες σχέσεις τού εθνικιστή Πούτιν μέ τούς διεθνιστές Ρωσοεβραίους καί τόν τρόπο επενδύσεών τους.

  28. IanRush avatar
    IanRush 21/03/2013 00:18:32

    Καταρχάς τα άσχετε σε κανένα φιλαράκο σου. Αν θες να μιλήσεις με κάποιον να σέβεσαι και να μη βρίζεις. Ξέρεις πόσα είναι τα πακέτα από την τρόικα γύρω στα 240 δις δηλαδή το 1/6 του ρώσικου ΑΕΠ περίπου, εσύ πιστεύεις σοβαρά ότι θα μας δάνειζε τέτοιο πόσο η Ρωσία και δεν θα κάναμε και λιτότητα κιόλας άρα γύρω στα 300 δις; Άλλο ταμειακή διευκόλυνση για κάποιους μήνες όπως στο Χριστόφια και άλλο κάλυψη των χρηματοδοτικών μας αναγκών με ορίζοντα 5ετίας-10ετίας;

    • Tryphoon avatar
      Tryphoon @ IanRush 21/03/2013 03:46:25

      Ναι γιατί τα 240 έκατσαν πόλυ στην Ελλάδα, δεν γύρησαν πίσω στις τράπεζές τους. Δε λέτε να καταλάβετε ότι οι Ευρωπαίοι "εταίροι" ξελάσποσαν τις τράπεζες τους στην καμπούρα της Ελλάδας.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ IanRush 21/03/2013 10:46:55

      @ Tryphoon : Κάνουν οτι δεν καταλαβαίνουν, γιατί είναι παπαγαλάκια των Γερμαναράδων. Έχει κολλήσει ο εγκέφαλος.

  29. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/03/2013 00:18:59

    Ιδού τι γράφει σήμερα και ο Βαρουφάκης. Είναι από τις φορές που συμφωνώ μαζί του (μισές μισές βγαίνουν, πάνω κάτω):

    Το δώρο του Κοινοβουλίου της Κύπρου προς την Ευρωζώνη

    Καταψηφίζοντας μια πρόταση διάσωσης που θα παραβίαζε την εγγύηση των καταθέσεων που είναι συμφωνημένη μεταξύ ενός κράτους - μέλους της Ευρωζώνης και των πολιτών του, το Κυπριακό Κοινοβούλιο πρόσφερε στην Ευρωζώνη αναστολή, χρόνο για να ξανασκεφθεί την πιό βλακώδη και δυνητικά πιό καταστροφική απόφαση που έλαβε το Eurogroup απο τότε που άρχισε αυτή η κρίση. Χάρις στο Κυπριακό Κοινοβούλιο, η Ευρωπη έχει τώρα μια δεύτερη ευκαιρία και εναπόκειται στους ηγέτες της να μεταμεληθούν, να κατανοήσουν τι λάθος δρόμο πήραν και να επανέλθουν με μια ευαίσθητη εναλλακτική λύση. Ίσως διαφωνήσουμε για το ποιά θα είναι αυτή. Ωστόσο, δύσκολα θα φανταστούμε ότι υπάρχει κάποιος που εξακολουθεί να πιστεύει ότι ήταν λαμπρή ιδέα να αφήσεις ένα κράτος-μέλος της Ευρωζώνης να χρεωκοπήσει με αφορμή τις εγγυημένες καταθέσεις (δηλαδή κατάσχοντας καταθέσεις ύψους κάτω των 100.000 Ευρω).

    Το «Όχι!» του Κοινοβουλίου της Κύπρου ήταν πράγματι βαρυσήμαντο. Για πρώτη φορά μετά την έναρξη της κρίσης στην Ευρωζώνη, ένα Κοινοβούλιο αψήφισε τη μπλόφα αυτών που έχουν περισσότερη δύναμη από μυαλό. Ο φόβος μου είναι ότι μήπως τώρα οι ίδιοι οι Κύπριοι βουλευτές έχουν φοβηθεί από τον ήχο της θαρραλέας φωνής τους, και ως εκ τούτου γίνουν πιο επιρρεπείς να υποκύψουν σε άλλη, εξίσου φοβερή πρόταση, ίσως και να δεχτούν ακόμη χειρότερα συμφωνία από αυτήν που απορρίφθηκε. Για παράδειγμα, ίσως η
    Ευρωζώνη αποφασίσει να προσφέρει στην Κύπρο μια συμφωνία πιο κοντά στο πνεύμα με εκείνο της Ελληνικής ή την Ιρλανδικής διάσωσης. Δηλαδή ένα πακέτο, σύμφωνα με το οποίο οι καταθέτες των τραπεζών να δεχτούν πολύ μικρότερο χτύπημα (π.χ. να χάσουν 2 δις Ευρω, αντί 5,8), με το υπόλοιπο φορτίο να φορτώνεται στους ώμους των φορολογούμενων ή των συνταξιοδοτικών ταμείων του νησιού. Αυτό θα ήταν τραγικό: Αν περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δανείων φορτωθούν στους φορολογούμενους, τα δεσμά λιτότητας που θα συνδέονται με αυτά θα συντρίψουν τις μικρές συντάξεις, το σύστημα υγείας, τα σχολεία, τα επιδόματα ανεργίας και το σύνολο του ιδιωτικού τομέα, ενώ ο φάυλος κύκλος χρέους- ύφεσης θα παρακινήσει την τρόικα, όπως έγινε στην Ελλάδα, να αναγκάσει την Λευκωσία να επιβάλει βαριούς νέους φόρους σε ακίνητα, κατανάλωση κτλ.
    Ενώ οι πολιτικοί επεξεργάζονται τη νέα συμφωνία που θα φέρουν στο Κοινοβούλιο, είναι επιτακτική ανάγκη, οι υπόλοιποι από εμάς, είτε στην Κύπρο είτε στις τέσσερις γωνιές του κόσμου, να πιέζουμε συνεχώς προς δύο κατευθύνσεις: Πρώτον, να δεσμευτούν εκ νέου στην απόφαση της Συνόδου Κορυφής της ΕΕ του Ιουνίου 2012, σύμφωνα με την οποία οι τράπεζες θα ανακεφαλαιοποιούνται απευθείας από τον Μηχανισμό ESM, με αντάλλαγμα μετοχές που θα λαμβάνει ο ΕSM και θα πωλούνται πίσω στον ιδιωτικό τομέα, όταν οι τράπεζες θα έχουν εξυγιανθεί. Πρόκειται για μια κίνηση που θα μπορούσε να τερματίσει αμέσως την κρίση στην Κύπρο, αλλά και τις κρίσεις
    στην Ισπανία, Ιταλία, Ιρλανδία, ακόμα και στην Ελλάδα. Δεύτερον, αν η άμεση ανακεφαλαιοποίηση δεν προχωρήσει (λόγω της πεισματικής άρνησης του Βερολίνου), τουλάχιστον οι ηγέτες μας πρέπει να σεβασθούν (α) την ιδέα ότι οι φορολογούμενοι Κύπριοι δεν πρέπει να εξαναγκαστούν να δανειστούν περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια για λογαριασμό των τραπεζών, και (β) το καθεστώς εξασφάλισης των καταθέσεων, που εγγυάται όλες τις καταθέσεις κάτω από 100 χιλιάδες. Αν τούτο σημαίνει κούρεμα 16% για τις ανασφάλιστες καταθέσεις (πάνω από 100 χιλιάδες), ας γίνει.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Uncle Stgm 21/03/2013 09:18:28

      Εχω τις επιφυλάξεις μου για τον Βαρουφάκη, αγαπητέ Θείο.
      Η ΕΕ παλεύει, πολλάκις απεγνωσμένα, να αντιμετωπίσει τον σκληρό πυρήνα του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος που επί 250 (!) χρόνια κρατάει υπό τον έλεγχό του λαούς και βασιλιάδες.
      Οι "υπερήφανοι" δικολάβοι της Κύπρου λειτουργούν ως υποζύγια αυτού του συστήματος.
      Το τραπεζικό σύστημα της Ευρώπης πρέπει να τεθεί υπό τον έλεγχο της ΕΕ.
      Τα υπόλοιπα είναι αφέλειες ή εκ του πονηρού.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Μανιάτης 21/03/2013 10:35:07

        Το τραπεζικό σύστημα της Ευρώπης πρέπει να τεθεί υπό τον έλεγχο της ΕΕ. Αυτό λέει. Αυτό συνεπάγεται η απεθυείας ανακεφαλαιοποiηση

  30. Karenin avatar
    Karenin 21/03/2013 00:28:11

    Θάλεγα πως σύρθηκαν σε προσχεδιασμένη απόφαση που με ανακούφιση ψήφησαν. Κάποιοι τους θέλουν δαφνοστεφανωμένους με το μεγάλο όχι, για να ψηφήσουν αύριο ένα μεγάλο ναι. Τόχει η μοίρα φαίνεται με αυτά τα μεγάλα ναι και όχι, χωρίς αυτά πλήτωμε αφόρητα...

  31. thanos avatar
    thanos 21/03/2013 00:31:10

    Καποιος επιχειρηματιας που αποφασιζει να κανει την εδρα του off-shore απολαμβανει χαμηλοτερη φορολογια, αλλα αναλαμβανει και καποιο ρισκο.
    Ετσι επι σειραν ετων οι Ρωσοι επιχειρηματιες κερδισαν απο το ευνοϊκο φορολογικο καθεστως της Κύπρου.
    Και η κυπριακη οικονομια και κατ'επεκταση και οι Κυπριοι κερδισαν μια ευημερια που ενδεχομενως δε θα ειχαν χωρις αυτα τα ρωσικα κεφαλαια, πολλα απο τα οποια μπορει να προερχονταν και απο μη απολυτα νομιμες δραστηριοτητες.
    Γνωριζοντας λοιπον ολα αυτα, νομιζω οτι (θα επρεπε να) ηταν αμφοτεροι προετοιμασμενοι για καποιες απωλειες - αφου αμφοτεροι επωφεληθηκαν μιας ειδικης καταστασης.
    Κανεις δε θελει να χασει ουτε μια δεκαρα απο τα χρηματα του. Αλλα ας ειμαστε ρεαλιστες: αν οι Ρωσοι πληρωναν κανονικα τους φορους τους στη Ρωσια και οι Κυπριοι απολαμβαναν μονο αυτα που το νησι τους μπορουσε να προσφερει δε θα ειχε δημιουργηθει ολη αυτη η ευημερια.
    Ολα τα ωραια καποτε τελειωνουν - και παλι λιγα ειναι αυτα που ζητουνται με το "κουρεμα" σε σχεση με αυτα που θα χαθουν σε περιπτωση ατακτης χρεωκοπιας.
    Ελπιζω να γινει οτι καλυτερο και να αποφευχθει η χρεωκοπια που θα επηρρεασει και την Ελλαδα σημαντικα...

  32. λογικος avatar
    λογικος 21/03/2013 00:32:06

    ενταξει μην παμε απο το ενα ακρο στο αλλο η ρωσια ειναι ισχυρος παικτης ενεργειακα και στρατιωτικα αλλα η μεσογειος και ειδικα η νοτιοανατολικη ειναι χρονια στο αρμα ηπα-αγγλια και εχουν στον ρολο του φρουρου τα σκυλακια τους ισραηλ-τουρκια

  33. ΚΩΣΤΑΝΤΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΝΤΗΣ 21/03/2013 00:32:49

    Εχει σκεφτει κανεις οτι οι Ρωσο-Γερμανικες σχεσεις τα τελευταια 10 με 15 χρονια ειναι υποδειγμα διακρατικων!!!! Ποιος μου λεει εμενα οτι τελικα η Κυπρος ειναι ενα στημενο παιχνιδι μεταξυ τους????????????

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ ΚΩΣΤΑΝΤΗΣ 21/03/2013 08:00:23

      Εδώ που φτάσαμε, όλα είναι πιθανά.

  34. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/03/2013 00:34:56

    Μην έχουμε αυταπάτες,
    Οι Ρωσικές εταιρείες υδρογονανθράκων και το κράτος τους δεν θα "τσουγκριστούν" με τον καλύτερο πελάτη φυσικού αερίου στον κόσμο ούτε με την συνεταίρο Γαλλική Total, για το κοίτασμα του Λεβιαθαν και για δύο ψόφιες μικρές τράπεζες. Ούτε κάν για ένα πάρκιγκ αεροπλανοφόρου.
    Υπόψη ότι η Total μαζί με Ρωσικές εταιρείες στον Αρκτικό έχουν μαζί στη θάλασσα Μπάρεντς κοιτασματα 3.800 δις κυβικών μέτρων φυσικού αερίου και 1.250 στη χερσόνησο Γιάμαλ. Θα παράγουν 23 εκατ. τόννους LNG (υγροποιημένο αέριο) το χρόνο.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Uncle Stgm 21/03/2013 02:24:35

      Λεβιάθαν... Ανατρίχιασα. Ποιός είχε τη φαεινή ιδέα να ονομάσει έτσι το οικόπεδο;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Uncle Stgm 21/03/2013 02:39:58

      Μόνο και μόνο για την κουβέντα, αγαπητέ Θείε, η Gazprom καλύπτει το 40% των ενεργειακών αναγκών της Ευρώπης. Ένας τέτοιος παίκτης δεν είναι αμελητέος παράγοντας γι αυτούς που τροφοδοτούν τις παγωμένες χώρες τους με το φυσικό του αέριο και, αν θυμάμαι καλά, ο Πούτιν έχει ήδη κλείσει την στρόφιγγα στους πελάτες του μία φορά αν και όχι για πολύ. Από την άλλη, μαζί με τα κοιτάσματα της Κύπρου που εκτιμώνται σε θηριώδη δυναμικότητα, η Ρωσία θα μπορεί να γίνει ο βασικότερος ίσως πάροχος φυσικού αερίου της Ευρώπης για γενεές επί γενεών. Δεν είναι και λίγο. Από την οπτική αυτή, μάλλον δεν θα παρέμβει στο νέο Κυπριακό για να σώσει τις τράπεζες, δεν νομίζετε;

  35. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/03/2013 00:35:37

    h**p://www.total.com/en/our-energies/natural-gas-/exploration-and-production/our-skills-and-expertise/liquefied-natural-gas/innovations/gnl-arctic-202114.html

  36. Tassos avatar
    Tassos 21/03/2013 00:42:49

    Η Γερμανία και οι άλλες βόρειες χώρες είναι οι καλύτεροι πελάτες των Ρώσσων στο φ.α. και κάποιοι εδώ ευρισκόμενοι σε οίστρο πίστευαν ότι η Ρωσσία θα τους κόψει το αέριο για χάρη της Κύπρου... :-)

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Tassos 22/03/2013 21:15:38

      Δεν έχετε μνήμη, αγαπητέ. Η Ρωσία έχει ήδη κλείσει την στρόφιγγα μία φορά. Και, αν προσέχετε τι γράφω, πουθενά δεν λέω ότι η Ρωσία θα διακόψει την παροχή φ. αερίου στη Γερμανία για χάρη της Κύπρου. Αν θέλετε να διαβάζετε πιο προσεκτικά και να κατανοείτε αυτά που γράφω πριν με σχολιάσετε, θα διευκολυνθούμε και οι δυο απεριόριστα.

  37. Νιόβη avatar
    Νιόβη 21/03/2013 06:00:32

    Όλες αυτές τις μέρες ξεχάσαμε την Ιστορία, πάλι. Απορροφηθήκαμε με τις αναλύσεις των τωρινών και δεν θυμηθήκαμε τους αγώνες της Κύπρου για ένωση με την Ελλάδα και πώς και γιατί αυτή η ένωση απετράπη. Αν το είχαμε κάνει, θα είχαμε θυμηθεί ότι η Κύπρος είναι το σημείο ελέγχου της μισής Μεσογείου και της ευρύτερης προς ανατολάς περιοχής και ότι όποιος πατήσει γερά με τα δυο του πόδια στο νησί αποκτά και πολλά άλλα στρατηγικά πλεονεκτήματα εκτός της εκμετάλλευσης των κοιτασμάτων. Πολύ σημαντικότερα από τα τα οφέλη(;) της Ευρωζώνης που σήμερα είναι κι αύριο δεν είναι.

  38. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 21/03/2013 09:02:11

    Να προσέχει η αρκούδα μήπως φύγει κανά πόντος απο το καλτσόν της τώρα που αγρίεψε και ξύνει τα αποτέτια της...

    Το να πηδήξεις απο το αεροπλάνο χωρίς αλεξιπτωτο,ελπίζοντας ότι μέχρι να φτάσεις κάτω όλο και κάτι θα βρεθεί ,ούτε στις ταινίες τολμούν να δείξουν.
    Καταφέραμε να το κάνουμε πολιτική επιλογή και λαική επανάσταση..
    Η κύπρος πραγματικά θα προσφέρει ένα μάθημα..Το πως μπορεί ένας λαός με πλήρη ομοφωνία να αυτοκτονήσει.
    Και οι δικοί μας του φρενοκομείου να διαγκωνίζονται στην βουλή, κατακαμμένοι και τσιρίζοντες να ζητούν ότι κατεβάσει η σοφη κεφαλή τους..
    Αν η κύπρος συμφωνήσει να πάρει τα λεφτά ρώσων καταθετών μήπως θα πρέπει να κάνουμε πραξικόπημα για να τους επαναφέρουμε στον σωστό δρόμο?
    Να στείλουμε τα φάντομ αυτή την φορά και τα υποβρύχια που δεν γέρνουν για να επιβληθεί η άποψη του κατακαυμένου?
    Λαλήσαμε αδέρφια...

    Οταν ανοίξουν οι τράπεζες στην κύπρο ...Αν ανοίξουν...
    Καμιά τράπεζα δεν μπορεί να σταθεί κλειστή για μιά εβδομάδα και μετά να ανοίξει χαρωπά και τραλαλά τραλαλό..Τετέλεσται.
    Αν δεν θυσιασθεί η ίδια η κύπρος, θα βρεθεί άλλη ιφιγένεια..Καμιά τράπεζα ίσως είναι ότι πρέπει.
    Θα στηριχθούν οι καταθέτες μέχρι 100.000 ευρώ απο την κύπρο (να και η εγγύηση του ενιαιου ευρωπαικού τραπεζικού συστήματος) και οι υπόλοιποι χαιρετίσματα στον πούτιν ,όπως θα έλεγε ο αναστασιάδης...
    Κλάμα ο πούτιν μετά....Με μαύρο δάκρυ για τους ρωσους μάγκες που δεν πληρώνουν ούτε ρούβλι στην ρωσία και ούτε ευρώ στην κύπρο...
    Λαική επανάσταση εμείς για το κακό που τους βρήκε....Να κυρήξουμε πόλεμο, να δώσουμε τις καταθέσεις των ταμείων (δεν είναι ιερές αυτές), να ξεπουλήσουμε μπιρ παρά όλα τα πετρέλαια...
    Ωραία συμμαχία...Ωραία επανάσταση της αριστεράς διανόησης υπερ...των στυγνών τραπεζικών και των..ρώσων καπιταλιστών.
    Ας πάει και το παλιάμπελο (τα ταμεία πρόνοιας,μαζί με τις συντάξεις του λαού).
    .
    ακόμη και αν οι ρώσοι πετάξουν με τις κλωτσιές τον καυμένο τον υπουργό της κύπρου,ακόμη και αν τον αναγκάσουν να γυρίσει με τα πόδια,ένα είναι σίγουρο...Το ξανθόν γένος θα μς σώσει..αυτή η άποψη δεν θα κλονιστεί απο μεγάλη μερίδα του κόσμου..Ποτέ...Εξήγηση λογική δεν υπάρχει.
    Μετά απορούμε που μερικοί άνδρες ή γυναίκες υφίστανται ένα σωρό εξευτελισμούς και συνεχίζουν να αγαπούν παράφορα..
    Ενα ψίχουλο αγάπης, μια ματιά σου μόνο...Φτάνει.. Θα τα κάνουμε ολα λίμπα,θα πάρουμε τα ευρά της μέρκελ και θα τα ρίξουμε στα πόδια της αρκούδας...αρκεί να μην μας δείρει πολύ δυνατά, να μας πεί πόσο μας αγαπά και ότι μόνο εμάς σκέφεται..
    Δεν πειράζει που δεν μπορεί να διαλύσει τον γάμο της..Θα περιμένουμε...ως την άλλη την ζωή θα περιμένουμε εμείς...
    Αν κάτι σηματοδοτούν τα λαικά άσματα, σίγουρα δεν είναι η φωνή της λογικής.Περιγράφουν όμως απόλυτα σωστά τις συμπεριφορες ατόμων και κοινωνιών χιλιάδες χρόνια τώρα.
    Να μην απορούμε λοιπόν που ακόμη και μετά τα όσα θα δούμε απο αρκούδες, κάποιοι θα ελπίζουν στο ξανθό γένος

    • T.V avatar
      T.V @ ορεσείβιος 21/03/2013 15:42:53

      Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, η Ρωσια μεσω της Κυπρου εξαγοραζει σιγα σιγα αλλα μεθοδευμενα την Ουκρανια. Εαν η Ρωσια ηθελε να πιασει τις offshore τοτε δεν θα συναπτε συμφωνια μονης φορολογησης με την Κυπρο. Δεν μπορω να καταληξω ακομα στο εαν η αλλαζονεια της Γερμανιας την οδηγησε σε συγκρουση με την Ρωσια, παντως σε τετοια περιπτωση θεωρω την Γερμανια χαμενη. Τα μεγεθη ειναι ασυγκριτα.

  39. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 21/03/2013 09:05:03

    Ο Ελληνισμός ζει ένα νέο δράμα.
    Περιφέρεται ως πόρνη στα σκλαβοπάζαρα από φαύλους, τυχοδιώκτες πολιτικούς και δημοσιογράφους, από ρήτορες και λωποδύτες. Μας πετούν το ξεροκόμματο της μυθοπλασίας και μας αυνανίζουν στη θέα του κόσμου.

    Κι ενώ θολωμένοι οι πολίτες στις μυθοπλασίες μας, οι ρήτορες και λωποδύτες αμέριμνοι με κυνικό και πρίστιχο τρόπο συνεχίζουν το μεγάλο φαγοπότι. Ατιμώρητοι!

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Μανιάτης 21/03/2013 12:04:40

      Ακριβώς έτσι. Ούτε κουράγιο να προσθέσω κάτι, δεν έχω.
      Αφόρητη η αηδία φίλε Μανιάτη.

  40. Tassos avatar
    Tassos 21/03/2013 09:22:45

    Τράβα στο tvxs που συνεννοούνται με ουγκ

  41. Tassos avatar
    Tassos 21/03/2013 09:53:52

    Μετά την δήλωση Μεντβέντεφ ότι δεν θα χαλάσει η Ρωσσία τις σχέσεις της με τον καλύτερο οικονομικό της εταίρο για λογαριασμό της Κύπρου , κάποιοι συνσχολιαστές να διαλέξουν αν η ρόμπα με την οποία θα περιφέρονται θα είναι λαχανί ή ροζ...

  42. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/03/2013 10:40:49

    Βλέπεις, δεν θητεύσαμε όλοι στη Σχολή της Κομμούνας των Παρισίων και του Τσίπρα, ούτε είχαμε δασκάλα την Πρωτονοταρίου του Σύριζα...Γι' αυτό και μάθαμε πέντε γράμματα. Και, τουλάχιστον, μάθαμε να βάζουμε τόνους και να μην γράφουμε όπως γράφεις εσύ στα τσατ....

  43. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 21/03/2013 12:01:23

    @ κομμουνα : Είναι κακό το επίπεδο των σχολιαστών να είναι υψηλό και να γνωρίζουν Ελληνικά και ορθογραφία; Υπάρχουν στην Ελλάδα και μη αναλφάβητοι.
    Να μμας σειγχοροίται ώμως, δαι θα τω κσανακάννουμμαι...:-)

  44. ΝΠ avatar
    ΝΠ 21/03/2013 17:05:39

    Queen For The Black Side:
    Σε ποιον απευθύνεται το σχόλιο; 12.01.

  45. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 21/03/2013 20:56:02

    Όσο περνάει η ώρα συνειδητοποιώ ότι το πολλάκις λεχθέν "πουτινιές στον πούτιν δεν περνάνε", δεν ευσταθεί καθόλου....


    Προβλέπω ξεπουτίνιασμα άγριο.

    Έχουν δίκιο οι ρώσοι ότι Ευρώπη και κύπρος δεν επέδειξαν κανένα σρβασμό απέναντί της και νομίζω αυτό θα συνεχιστεί. Οι κύπριοι αν συνειδητοποιήσουν ότι η ρωσία δεν βοηθάει, γιατί να μην κουρέψουν μόνο ρώσους 100% και να τελειώνουν;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.