#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/12/2012 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πώληση των αδελφών του Παπανικολή στέλνει λάθος μήνυμα στην Τουρκία



Η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία της Χώρας μας είναι ένας τομέας εργασίας, που δοκιμάζεται σκληρά από την κρίση αλλά και από τους λανθασμένους χειρισμούς των προηγούμενων κυβερνήσεων. Η σημερινή κυβέρνηση καλείται να λύσει αυτόν γόρδιο δεσμό, που έχει δημιουργήσει σοβαρότατο  κοινωνικό πρόβλημα.

Η κυβέρνηση μπορεί σαφώς να δώσει λύση στο πρόβλημα,  όμως οι εισηγήσεις που της γίνονται είναι σαφώς σε λάθος κατεύθυνση και ενδεχομένως  εξυπηρετούν συμφέροντα διαφορετικά από το κοινό συμφέρον.

Στην κατηγορία αυτή ανήκει η πρόταση του συντονιστή αρμόδιου για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία Ν. Αναστασόπουλου, η οποία προσφάτως είδε την δημοσιότητα. Η πρόταση αυτή φαίνεται να εισηγείται την πώληση δύο υποβρυχίων τύπου 214, από αυτά που βρίσκονται στο στάδιο της αποπεράτωσης και προορίζονται για τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού, για να εξασφαλιστούν πόροι για τη χρηματοδότηση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά προκειμένου «διασωθούν».

Με άλλα λόγια, ο κ.Αναστασόπουλος, μας λέει ότι για να συνεχίσει ο Ι.Σάφα και οι Λιβανέζοι να κατέχουν και να λειτουργούν  τα ναυπηγεία θα πρέπει να τεθεί υπό αμφισβήτηση η αποτρεπτική  ισχύς της χώρας.

Το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό, γιατί η διαθεσιμότητα των ελληνικών υποβρυχίων ,την παρούσα περίοδο είναι χαμηλή (συνολικά διαθέτουμε 8 υποβρύχια που δεν είναι όλα επιχειρησιακά), ενώ η Τουρκία αντιπαραθέτει  14 υποβρύχια από τα οποία τα περισσότερα είναι επιχειρησιακά. Το υποβρύχιο είναι ένας τρομερός πολλαπλασιαστής ισχύος ,γιατί είναι όπλο που εκτελεί επιχειρήσεις χωρίς, τις περισσότερες φορές να μπορεί να εντοπισθεί, επομένως ο ρόλος του σε ένα αεροναυτικό περιβάλλον επιχειρήσεων όπως το Αιγαίο είναι καθοριστικός.

Η περαιτέρω μείωση του στόλου των υποβρυχίων της Χώρας μας θα ανατρέψει αισθητά την ισορροπία ναυτικών δυνάμεων στο Αιγαίο, εν μέσω συζήτησης για την ΑΟΖ. Επιπλέον το μήνυμα που θα στείλει στην απέναντι πλευρά του Αιγαίου θα είναι εις βάρος της ελληνικής αποτροπής. Η επιβεβαίωση των προλεγομένων έρχεται από τα δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου όπως «Πωλούνται τα ελληνικά υποβρύχια - Οι Έλληνες άλλαξαν γνώμη και δεν θεωρούν ότι πρέπει να υπερασπιστούν το Αιγαίο» ( Habertürk), «Πωλεί ακόμη και τα υποβρύχιά της η χρεοκοπημένη Ελλάδα. Μετά τα νησιά της, τώρα φαίνεται πως πουλά τα υποβρύχια της» (Radikal).

Η πρόταση της πώλησης των δύο υποβρυχίων  για να εξοικονομηθεί 1 δισ. ευρώ και να επαναλειτουργήσουν  τα ΕΝΑΕ με το πρόγραμμα αναβάθμισης των ΜΕΚΟ 200ΗΝ και την ναυπήγηση των δύο υποβρυχίων Type 214 της παραγγελίας Βενιζέλου του 2010, είναι εκτός της ισορροπίας κόστους/ωφέλους , γιατί το όφελος ενδεχομένως να είναι η παροχή εργασίας σε πεπερασμένο αριθμό εργαζομένων ενώ το κόστος στην άμυνα της   Χώρας θα είναι ανυπολόγιστο

Αντί λοιπόν τέτοιου είδους προτάσεων που «τραυματίζουν» το ηθικό στις Ένοπλες Δυνάμεις, ο κ. Αναστασόπουλος ας ασχοληθεί να βρεί άμεσα λύση προκειμένου να παραληφθούν από το Πολεμικό Ναυτικό τα δύο σχεδόν έτοιμα υποβρύχια τύπου 214 και το εκσυγχρονισμένο τύπου 209 που έχουν πληρωθεί και ας θέσει υπό συζήτηση τη σύμβαση του κ. Βενιζέλου για τη ναυπήγηση των δύο νέων υποβρυχίων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Scarface avatar
    Scarface 12/12/2012 09:56:47

    Τα υποβρυχια δεν παραλαμβανονται η και πωλουνται. Τα Μ1Α1 εχουν ακριβα μεταφορικα. Αεροσκαφη αποσυρονται χωρις να αντικατασταθουν. Οι Μεκο δεν εκσυγχρονιζονται. Οι Super Vita δεν παραλαμβανονται. Τα F-16 ακομα πετουν χωρις συστημα ηλεκτρονικου πολεμου και η λιστα συνεχιζεται. Ολα αυτα ειναι τυχαια η καποιοι αποσκοπουν στον αφοπλισμο της χωρας;

    • Angeleyes avatar
      Angeleyes @ Scarface 12/12/2012 19:25:51

      Αγαπητέ φίλε Scarface. Δεν σου φαίνεται, εκεί προσανατολίζεται η δουλειά. Είναι και κάποιος όρος του Μνημονίου για την σμίκρυνση κατά δόσεις του Ελληνικού Στρατού έως και 95%. Διαταγή Γερμανίας καθώς φαίνεται. Η δημιουργία καθαρώς μισθοφορικού στρατού δεν θα αργήσει και έτσι θα ανοίξει ο δρόμος για επιχειρήσεις στην Συρία, Ιράν και όπου αλλού πάνε οι Γερμανονατοïκοί. Ράμπο ετοιμαστείτε, έφτασε η ώρα σας.

      Αλλά μέχρι να γίνει αυτό θα έχουν προφτάσει οι Τούρκοι να δημιουργήσουν status quo με την σημεία τους πάνω σε Χίο, Λέσβο και ίσως Ρόδο, αν κει με τα εγγλέζικα όργια που γίνονται εκεί μάλλον ... θα μας την αφήσουν.

      Εύχομαι οι αρχηγοί των επιτελείων να έχουν πάρει τα μέτρα τους όταν πέσει το σημαιάκι της εκκίνησης. Το ηθικό τουλάχιστον των φαντάρων μας είναι ψηλό.

  2. Lampros avatar
    Lampros 12/12/2012 10:04:28

    Μια δυναμική παρέμβαση του Σαμαρά εδώ θα ήταν ευεργετική σε πολλά επιπεδα. κατ αρχήν στους απέναντι που θα κάταλάβουν πως πλέον δεν εχουν συνομιλητη τον ΓΑΠ, και κυριως στο εσωτερικό της χώρας και στις ένοπλες δυνάμεις που θα νιώσουν επιτέλους πως "υπάρχει όριο" σε όσα μας επιβάλλουν.

  3. dimx avatar
    dimx 12/12/2012 10:08:21

    Μισές δουλειες , το σωστο μυνημα θα ειναι να πωληθουν τα υποβρυχια στην Τουρκια και να εχουν βαση την τουρκικη μαρινα Φλοισβου δινοντας ετσι πολυτιμες θεσεις εργασιας σε ελληνες .

    • T.V avatar
      T.V @ dimx 12/12/2012 11:41:35

      Σωστός!

  4. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 12/12/2012 12:45:32

    Παρέμβαση του πρωθυπουργού άμεσα για να δοθεί κ´ ένα μήνυμα ΟΧΙ μόνο στους απέναντι αλλα κ´ στα Λαμόγια τύπου Σαφά ότι όλα άλλαξαν Εμένα με Λενε Α.Σαμαρα. Κ´ ΟΧΙ Γ.Α.Π κ´ Βενιζέλο

  5. ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ 12/12/2012 13:39:11

    Σε ένα τέτοιο ύψιστης εθνικής σημασίας θέμα απαιτείται ΑΜΕΣΗ παρέμβαση του Α. Σαμαρά. Με την ακεραιότητα της χώρας δεν παίζει κανείς.

  6. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 12/12/2012 14:51:28

    Από την άλλη όμως έρχονται και πείνες.
    Να δώσεις μηνύματα στους έξω;
    Να ταΐσεις τους μέσα;
    Τι να πρωτοκάνει κανείς...

  7. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 12/12/2012 14:54:07

    Αυτο με τα Μ1Α1 ειναι τελειωμενη ιστορια? Χαθηκαν οριστικα? Ποσα αρματα ηταν? ΚΑι οντως ηταν το κοστος μεταφορας η ''επισημη'' δικαιολογια'' ? Ανεπισημα τι ? Μηπως το να παρουμε παλι Λεοπαρντ?

    • klak avatar
      klak @ Μικρασιάτης 12/12/2012 16:43:56

      Θα προτιμήσουμε πάλι γερμανικό προϊόν...

  8. Ένας τύπος avatar
    Ένας τύπος 12/12/2012 15:02:01

    Παιδιά να βάλουμε το Με'ι'μαράκη να την καθαρίσει τη δουλειά όπως την καθάρισε και με τα 2 Τ 209 αιρ που θα μας έδιναν οι Γερμανοί ΤΣΑΜΠΑ(στην θέση των option Τ 214 που δεν θα κατασκευάζονταν κ θα είμασταν κομπλέ) αλλά ο τρισμέγιστος δεν παραλάμβανε τον Παπανικολή το έπαιζε δύσκολος. Μάγκες πάρτε το απόφαση η θα πάρουμε τα όπλα η θα τα χάσουμε όλα, κ το χειρότερο, αυτά τα καθίκια θα λένε εις υγείαν των κορόιδων.

  9. Σπορέας avatar
    Σπορέας 12/12/2012 22:49:29

    Σύντροφοι μήπως, πριν βγούμε στο κλαρί, πρέπει να δούμε το πράγμα διαφορετικά?
    Μήπως αντί να πουλήσουμε τα υποβρύχια πρέπει απλά να κλείσουμε τον Σκαραμαγκά?
    Να θυμίσω πρόταση του "οικονομικού ταχυδρόμου" εκεί στα μέσα του '80.
    "... να κλείσουμε τα ναυπηγεία, να στείλουμε τους εργαζόμενους στο σπίτι τους και να τους στέλνουμε εκεί το μισθό τους. Θα ξοδεύουμε έτσι πέντε φορές λιγότερα χρήματα..."
    Μήπως ο Ι. Μαρίνος σήμερα αποδεικνύεται προφήτης?
    Όσο για το ναυπηγείο ας το δώσουμε σε κάποιον χριστιανό χωρίς καθόλου κρατικά συμβόλαια.
    Αν καταφέρει να το κρατήσει ζωντανό με ιδιωτικό ναυπηγοεπισκευαστικό έργο για ένα ικανό χρονικό διάστημα, ας πούμε 3 ή 5 χρόνια, αν δηλαδή δείξει ότι είναι άξιος επιχειρηματίας, τότε μπορούμε να ξαναδιαπραγματευτούμε μαζί του κρατικά συμβόλαια.

  10. parsifal avatar
    parsifal 12/12/2012 23:07:56

    Λάθος μηνύματα στην Τουρκία στέλνομε σε κάθε ευκαιρία... Ακόμη και με αφορμή παρουσιάσεις βιβλίων !
    Η σχεδιαζόμενη πώληση των ΥΒ είναι η μια μόνο πράξη στην πορεία αφοπλισμού και δορυφοροποιήσεως της χώρας. Κατά τα αλλα, ΑΟΖολογούμε, διοργανώνομε ημερίδες περί ΧΥ και ΑΟΖ, λέμε και κανένα αστείο για επέκταση στα 12 ν.μ...
    Και το κυριώτερο, περιμένομε οτι θα ξεχρεώσωμε ... με τα πετρέλαια και τα γκάζια της Κρήτης... Που θα φρουρούνται απο φουσκωτά του ΛΣ - ΕΛΑΚΤ, γιατί η ναυτική παρουσία της χώρας βαίνει μειουμένη. Η τρόικα σχεδιάζει "σε πρωτη φάση" ενα ΠΝ 14.000 ανδρών... Ολοταχώς για μετασχηματισμό σε Ακτοφυλακή.

  11. Nik avatar
    Nik 14/12/2012 01:31:31

    Με 4600 ποντοπόρα καράβια ελληνικών συμφερόντων δεν μπορούμε να συντηρήσουμε ένα ναυπηγείο, και μιλάμε για μηνύματα στους απέναντι; Τι άλλο μήνυμα είναι πιο ηχηρό από αυτό μπορούμε να δώσουμε για την συλλογική αναποτελεσματικότητα μας;

    Αλλες χώρες πλουτίζουν από την ναυπηγική και επισκευαστική δουλειά σε ελληνικά καράβια, άλλες αλλά ποτέ εμείς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.