#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/07/2012 19:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πρώτη κυβερνητική κρίση είναι εδώ



(Ανανεωμένο) Στην κόψη του ξυραφιού βρίσκεται η κυβέρνηση, το πακέτο μέτρων, η σωτηρία της χώρας, η παραμονή της στο ευρώ. Ίσως όλα αυτά να είναι λίγο δραματικά, όμως, φαίνεται ότι η πρώτη κυβερνητική κρίση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη κυρίως εξαιτίας του Β. Βενιζέλου που εμφανίζεται όψιμος αντιμνημονιακός και περισσότερο μοιάζει με τον… Αλέξη Τσίπρα, παρά με κυβερνητικό εταίρο.

Από την άλλη, είναι γεγονός ότι το πακέτο μέτρων που συζητείται με τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις είναι αδύνατον να βγει. Όχι μόνο δε μπορεί να γίνει η επιλογή των μέτρων που πρέπει να ληφθούν αλλά ακόμη κι αν καταλήξουν σε συμφωνία, δύσκολα θα μπορέσουν να υλοποιηθούν.

Έτσι, η κυβερνητική συνεργασία βρίσκεται μεταξύ σφύρας και άκμονος και κανείς δε γνωρίζει αν θα υπάρχει τις επόμενες ημέρες, γεγονός που συνεπάγεται φυγή της τρόικας, τέλος των συζητήσεων, τερματισμός της χρηματοδότησης, χρεοκοπία και έξοδος από το ευρώ. Αυτή είναι η σειρά και κανείς δε μπορεί να την αμφισβητήσει.

Η ύστατη προσπάθεια γίνεται από τον Αντώνη Σαμαρά ο οποίος καλεί σε σύσκεψη του άλλους πολιτικούς αρχηγούς, όχι μόνο για τα μέτρα των 11,5 δις αλλά και για τη γενικότερη στρατηγική, αν βέβαια θέλουν η κυβέρνηση να μακροημερεύσει.

Δυστυχώς, ο πρωθυπουργός είναι στη φάση αυτή μόνος του, χωρίς συμμάχους και παλεύει ευρισκόμενος μπροστά σε πολύ μεγάλα διλήμματα.

Ασφαλώς και γνωρίζει ότι το πακέτο μέτρων είναι σκληρό και ενδεχομένως δε μπορεί να υλοποιηθεί αφού θα βουλιάξει η οικονομία στην ύφεση. Ασφαλώς και ξέρει ότι το να βρεθούν 11,5 δις ευρώ είναι σχεδόν αδύνατο χωρίς να «πονέσουν» οι πολίτες.

Και ασφαλώς γνωρίζει τις προεκλογικές του δεσμεύσεις και τις προγραμματικές συμφωνίες. Έχει αποδείξει άλλωστε ότι τιμά τα λεγόμενα και την υπογραφή του.

Όμως, από την άλλη, βλέπει ότι το φάσμα της χρεοκοπίας είναι πολύ κοντά. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει ο ίδιος και ο κ. Στουρνάρας νέα από το εξωτερικό που δεν είναι καθόλου καλά. Λένε, λοιπόν, στο Βερολίνο ότι είναι έτοιμοι να δεχθούν μια ελληνική χρεοκοπία και έξοδο από την ΕΕ και μάλιστα μπορούν εύκολα να αντέξουν τους κραδασμούς. Ειδικά αν ενεργοποιηθεί η ΕΚΤ ώστε να αγοράζει αφειδώς ισπανικά και ιταλικά ομόλογα, οποιοιδήποτε κραδασμοί από μια ελληνική τραγωδία θα μπορέσουν να καλυφθούν γρήγορα. Έχοντας η ΕΚΤ 1-2 τρις ευρώ μπορεί εύκολα να τα χρησιμοποιήσει ως «πυρηνικά όπλα» για την αντιμετώπιση της κρίσης. Η Ελλάδα από την άλλη μπορεί να γίνει το εξιλαστήριο θύμα και το μήνυμα προς τους Γερμανούς πολίτες ότι δεν άλλαξε η πολιτική της κ. Μέρκελ.

Τα μαύρα μαντάτα από την Ευρώπη έχουν κάνει τον κ. Σαμαρά και τον κ. Στουρνάρα να τρέμουν στην ιδέα ότι δε θα βρεθεί συμφωνία για το πακέτο μέτρων, που σημειωτέον είναι έργο… Παπαδήμου και Βενιζέλου, αυτό μην το ξεχνάμε.

Είναι αυτονόητο ότι ο κ. Σαμαράς δε θέλει σε καμιά περίπτωση να γίνει ο πρωθυπουργός της χρεοκοπίας και να επωμισθεί αμαρτίες άλλων, γι’ αυτό και κάνει έντονες προσπάθειες για εξεύρεση λύσης. Από την άλλη, όμως, βρίσκεται μπροστά σε προσωπικές στρατηγικές και σε κομματικά παιχνίδια. Ο μεν Φ. Κουβέλης πιέζεται εντός του κόμματός του να μην υπογράψει τα μέτρα ο δε Β. Βενιζέλος με το γνωστό του τρόπο χύνει την καρδάρα με το γάλα. Μετά το ναυάγιο της σύσκεψης στο Μαξίμου, όπου θυμήθηκε να αντιδράσει για τις πιέσεις τις τρόικας, ήρθε η ομιλία του στην Κ.Ο. που άνοιξε μέτωπο με τον Γ. Στουρνάρα και στη συνέχεια η ρήξη του με την τρόικα στην οποία παρουσίασε τις δικές του θέσεις ξεχνώντας ότι αυτός είναι η βασική αιτία που βρισκόμαστε εδώ. Ένα χρόνο πριν ικέτευε να επιστρέψει η τρόικα και σήμερα ήρθε σε ρήξη μαζί της.

 

Ο Βενιζέλος υπονομεύει ...άτυπα την κυβέρνηση

 

Επίσης, σε άτυπη ενημέρωση που έκαναν συνεργάτες του κ. Βενιζέλου αναφέρεται χαρακτηριστικά:

«Αν η κυβέρνηση αποδεχθεί τη λογική πως η λήψη πρόσθετων μέτρων 11, 5 δις, από τα οποία περισσότερα από 6 αφορούν περικοπές μισθών, συντάξεων και επιδομάτων, είναι προϋπόθεση για να γίνει οποιαδήποτε συζήτηση για παράταση του χρόνου δημοσιονομικής προσαρμογής, τότε:

α. Η πίεση για τη λήψη πρόσθετων μέτρων δεν θα σταματήσει πουθενά.

β. Θα έχει πολύ μικρή σημασία η παράταση του χρόνου δημοσιονομικής προσαρμογής”.

Στην ανακοίνωση τονίζεται πως “Τα 11,5 δις. έχουν νόημα μόνο αν σε συνδυασμό με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης 2,6% του ΑΕΠ το χρόνο, διασφαλίζεται η βιωσιμότητα του ελληνικού δημοσίου χρέους σε επίπεδο 120% του ΑΕΠ το 2020.

Ήδη, όμως, η ύφεση του 2012 είναι πολύ μεγαλύτερη (περισσότερο από 7%) της προβλεφθείσας (4,8%). Τα μέτρα των 11,5 δις. εάν ληφθούν υπό τις συνθήκες αυτές, θα προκαλέσουν, κατά τους υπολογισμούς της τρόικας, πρόσθετη βαθύτερη ύφεση τουλάχιστον 3,5% του ΑΕΠ το 2013, ενώ η ύφεση θα συνεχιστεί και για το 2014. Η χώρα θα έχει συμπληρώσει έτσι επτά συνεχή χρόνια ύφεσης, συνολικού μεγέθους περίπου 30% του ΑΕΠ! Αυτό σημαίνει ότι μας ζητείται κάτι που βρίσκεται εκτός μακροοικονομικού πλαισίου, για λόγους πολιτικούς, συμβολικούς ή και «παιδαγωγικούς».

Η άμεση και βιαστική αποδοχή αυτής της λογικής, πριν καν επιδιωχθεί μια σοβαρή πολιτική συζήτηση με τους κρίσιμους παράγοντες της Ευρωζώνης (κυβερνήσεις κρατών-μελών και θεσμούς), θα μας εμφανίσει τελείως ανακόλουθους σε σχέση με βασικές προεκλογικές εξαγγελίες. Με το ΠΑΣΟΚ να έχει επιδείξει τη μεγαλύτερη δυνατή συγκράτηση και υπευθυνότητα προεκλογικά, όταν άλλοι μιλούσαν για ισοδύναμα μέτρα, αποκατάσταση χαμηλών συντάξεων και πολυτεκνικών επιδομάτων και κυρίως για επαναδιαπραγμάτευση».

Η ανακοίνωση καταλήγει λέγοντας “Είναι επίσης εσφαλμένο και άδικο για τη χώρα, αλλά και την Κυβέρνηση συνεργασίας, την ώρα που κάποιοι, όπως ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, αγωνίζονται να πείσουν την τρόικα, κάτι που είναι βεβαίως δύσκολο, αλλά αναγκαίο, κάποιοι άλλοι να εκπέμπουν το μήνυμα ότι αυτό που επιδιώκει το ΠΑΣΟΚ στις επαφές του δεν είναι εφικτό. Αυτή η στάση δεν κατανοεί τις αντοχές της οικονομίας και της κοινωνίας και βλάπτει την Κυβέρνηση".

Άμεση ήταν η αντίδραση του κυβερνητικού εκπροσώπου σχετικά με την άτυπη ενημέρωση του ΠΑΣΟΚ. Ο Σίμος Κεδίκογλου δήλωσε «Η κυβέρνηση δεν θα απαντήσει στην άτυπη ενημέρωση του γραφείου Τύπου του ΠΑΣΟΚ. Και αυτό γιατί πρέπει να διατηρήσει την ψυχραιμία της και κυρίως την υπευθυνότητά της» .

Είναι εμφανές λοιπόν ότι ο κ. Βενιζέλος τραβάει το σκοινί για να δει μέχρι που θα αντέξει. Αν, όμως, η Ελλάδα είχε πριν μερικούς μήνες περιθώρια για κάτι τέτοιο, ας το έκανε τότε κι όχι να βάζει την ουρά στα σκέλια. Τώρα είναι η τελευταία ευκαιρία κι όμως, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να τορπιλίσει την ίδια την κυβέρνηση.

Ο Σαμαράς καλεί πάλι Βενιζέλο - Κουβέλη την Τετάρτη στο Μαξίμου

Με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά συγκαλείται η αυριανή, νέα, σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών που στηρίζουν την κυβέρνηση, όπως έγινε γνωστό από κυβερνητικές πηγές.

Η σύσκεψη, η οποία προσδιορίστηκε για τις 17.00, θα λάβει χώρα στο μέγαρο Μαξίμου και αντικείμενό της θα είναι η συνέχεια της επεξεργασίας του νέου οικονομικού προγράμματος.

Η νέα συνάντηση των πολιτικών αρχηγών εκκρεμούσε να προσδιοριστεί μετά τη συνάντηση που είχαν τη Δευτέρα, αλλά φαίνεται ότι η τροπή που πήρε η σημερινή συνάντηση και συζήτηση του κ. Βενιζέλου με τους εκπροσώπους της τρόικας επιτάχυνε την ανάγκη να πραγματοποιηθεί.

Σύμφωνα με πηγές της Ιπποκράτους, στη συνάντηση με την τρόικα, ο κ. Βενιζέλος έθεσε τα μείζονα ζητήματα του πολιτικού πλαισίου των σχέσεών μας με τους θεσμικούς εταίρους. Όπως αναφέρεται, ετέθησαν τα θέματα με ευθύ τρόπο και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα ενημερώσει σχετικά τους πολιτικούς αρχηγούς στην αυριανή συνάντησή τους.

Οι ίδιες πηγές εκτιμούσαν ότι μέχρι την νέα συνάντηση των πολιτικών αρχηγών δεν πρέπει να λεχθεί τίποτα περισσότερο, διότι αυτό που προέχει είναι να υπάρξει αρραγές εσωτερικό μέτωπο.

Πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι ο κ. Βενιζέλος παρουσίασε στην τρόικα τα δέκα σημεία που ανέπτυξε νωρίτερα σήμερα στην Κ.Ο. του Κινήματος, καθιστώντας σαφές ότι δεν είναι δυνατό να ληφθούν τα μέτρα που ζητούν οι θεσμικοί εταίροι.

Οι εκπρόσωποι των δανειστών δήλωσαν ότι δεν έχουν καμία εξουσιοδότηση να συζητήσουν τίποτα περισσότερο από την εφαρμογή μέτρων για την εξεύρεση 11,5 δισ. ευρώ και ότι αν η Ελλάδα επιθυμεί να συζητήσει παρόμοια θέματα πρέπει να το κάνει σε πολιτικό επίπεδο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ε ρε μία διοικητική μεταρρύθμιση... avatar
    ε ρε μία διοικητική μεταρρύθμιση... 31/07/2012 20:14:28

    δεν έχουν βαρεθεί ο ένας τον άλλο;

    • ΕΛΛΑΣ_ΕΛΛΗΝΩΝ-CHRISTIANON avatar
      ΕΛΛΑΣ_ΕΛΛΗΝΩΝ-CHRISTIANON @ ε ρε μία διοικητική μεταρρύθμιση... 31/07/2012 21:18:35

      http://www.youtube.com/watch?v=cgDal5eZeEc

  2. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 31/07/2012 22:14:49

    Mετά τις σημερινές δραματικές εξελίξεις ( ανακοινώσεις κύκλων Βενιζέλου-ανταπάντηση Κεδίκογλου. κυβερνητική δυστοκία) καταδεικνύεται η μεγάλη φενάκη των κυβερνήσεων συνεργασίας. Όσοι τις υπερασπίζονται και όσοι καταδεικνύουν τις αυτοδυναμίες της Μεταπολίτευσης- και όχι συγκεκριμένα πρόσωπα και ασκηθείσες πολιτικές- ως τάχα αίτιο της κρίσης , απόψε πήραν απάντηση.

  3. pissa avatar
    pissa 31/07/2012 23:56:53

    κυ8ερνείο τετραετίας!χαλαρά!

  4. gio avatar
    gio 01/08/2012 00:00:25

    Oλοταχως στην αγκαλια του Τσιπρα τελικα ηταν νομοτελειακο να τελειωσουν τα 2 πρωην μεγαλα κομματα

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ gio 01/08/2012 00:27:24

      Στο πρώτο πλάνο Τσίπρας, και στο βάθος η διαπλοκή να ετοιμάζει το νεοφιλελεύθερο κόμμα "μεταρρυθμιστών" που θα διαπερνάει όλο το τόξο των σημερινών κομμάτων, δηλαδή θα εκτείνεται από τα εκσυγχρονιστικά απολειφάδια που τώρα έχουν βρει φιλόξενη αγκαλιά στον ευρωλιγουρισμό της ΡΗΜΑΔ, θα έχει πυρήνα τους Παπαδημοφλωρίδηδες και, περνώντας από τους Μανοτζήμερους, θα φτάνει στη Ντόρα και τα παντοειδή "εγκλωβισμένα" Ντοράκια της ΝΔ...

      • gio avatar
        gio @ Αυριανιστής 01/08/2012 00:37:18

        Συμφωνω,αλλα καπου βλεπω και μια λαικη δεξια με τον Βορριδη σε ηγετικο ρολο

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/08/2012 00:13:32

    Συμφωνώ απολύτως. Μόνο που, με τις δεδομένες συνθήκες τις οποίες βιώνει στο... πετσί του ο ελληνικός λαός, τυχόν αυτοδύναμη κυβέρνηση που θα προέκυπτε τώρα από εκλογές πιστεύω ότι φαντάζεσαι ποιου κόμματος θα ήταν.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Αυριανιστής 01/08/2012 00:21:05

      Αυριανιστή, αλήθεια ποιου;

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Αυριανιστής 01/08/2012 00:23:26

      Αυριανιστή,
      δεν αναφέρομαι σε εκλογές του μέλλοντος. Αν αυτές έλθουν συνέπεια της κυβερνητικής κρίσης το παιχνίδι θα έχει χαθεί. Τίποτα δεν θα σταματήσει την δραχμή και οι εκλογές θα μοιάζουν με επιμνημόσυνη δέηση.
      Το σχόλιο μου πήγαινε στους υμνητές των κυβερνήσεων συνεργασίας. Ας δούνε τώρα τον Υπουργό Οικονομίας της Κυβέρνησης Παπαδήμου( που έβαλε τη χώρα στην υποχρέωση να περάσει μέτρα 11, 5 δις) , ας μας πούνε και τα ισοδύναμα που βρήκε ο Χατζησωκράτης και μετά να μιλήσουμε για τα αγαθά των κυβερνήσεων συνεργασίας.
      Το αποψινό παιχνίδι του Βενιζέλου δεν είναι απότοκο μόνο του προβληματικού χαρακτήρα του. Το ίδιο παιχνίδι παίζει και ο υπέρμαχος των κυβερνήσεων συνεργασίας "σοβαρός" Κουβέλης.

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/08/2012 00:19:46

    +1000

  7. giorgos avatar
    giorgos 01/08/2012 00:24:40

    gio αν παμε σε εκλογες με ευθυνη βενιζελου βλεπεις το σαμαρα να χανει?εχεις επαφη με τη γη?

  8. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 01/08/2012 00:33:15

    Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσει κανείς με τα καμώματα του ανεκδιήγητου Βενιζέλου η να κλάψει. Υυτός δεν ήταν που έλεγε ότι θα στηρήξει την κυβέρνηση όχι όπως έκανε ο Σαμαράς όχι κάνοντας αντιπολιτευτική συμπολιτεύση . Τι θα κάνει θα ρήξει την κυβέρνηση θα χρεωθεί την μετάβαση στη δραχμή και τη χρεοκωπία; Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι τιπότε από αυτά δεν θα κάνει . Ολα είναι επικοινωνιακά νομίζει με αυτά τα τερτίπια ό κόσμος ξέχασε τα μεσοπρόθεσμα, τα χαράτσια,τη μείωση του αφορολόγητου στις 5000 χιλ. τα τεκμήρια σε ανθρώπους που κληρονόμησαν ένα σπίτι και αναγκάζονται λόγω τεκμηρίων να το ξανααγοράσουν.
    Ακόμη μία φορά ο πληθωρικός φανφαρόνος υποτιμά τη νοημοσύνη του κόσμου και αυτό θα το πληρώσει πολύ ακριβά. Ας πάρουμε τώρα μία ωραία δόση κυβέρνησης συνεργασίας. Και κάτι τελευταίο απόψε στο MEGA δεν είδα τον Καψή ,το Στραβελάκη και τον Χασαποπούλο να ωρίονται ότι θα χρεοκωπίσουμε αφού κυνδινεύουμε να μην πάρουμε τη απόμενη δόση.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Πηνελόπη 01/08/2012 00:42:54

      Μια εξήγηση για το τελευταίο: προφανώς οι ευρωναζί πήραν οριστικά την απόφαση να "τραβήξουν τα σωληνάκια" και έδωσαν εντολή στον ανθύπατο Ράιχ-ενμπαχ να σαλπίσει προς τα μαντρόσκυλα των ΜΜΕ γενικό σιωπητήριο...

    • gio avatar
      gio @ Πηνελόπη 01/08/2012 01:15:09

      Ειστε σιγουρη πως ο κοσμος επιθυμει την παραμονη στο ευρω με καθε κοστος?

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ gio 01/08/2012 01:25:31

        Να το αντιστρέψω:
        είστε σίγουρος πως ο "κόσμος" γνωρίζει τις συνέπειες στην τσέπη του και την ζωή του από την υποτιμημένη δραχμή;

        • Ψυρης avatar
          Ψυρης @ Kώστας ΜΠ 01/08/2012 01:42:01

          Σιγουρα τις γνωριζει με την "εσωτερικη υποτιμηση". Με τα μετρα που εχουν ληφθει, η Ελλαδα επρεπε να ειχε διψηφιο αποπληθωρισμο. Εχει κανονικο πληθωρισμο. Ητοι, ο πραγματικος πληθωρισμος στην χωρα ειναι διψηφιος και περιπου ισος με τον πληθωρισμο της δραχμης. Με την εξης διαφορα: οι μειωσεις μισθων που μειωνουν την αγοραστικη δυναμη (οπως ο πληθωρισμος της δραχμης) ΔΕΝ ανακτουν την ανταγωνιστικοτητα της ελληνικης οικονομιας, γιατι πολυ απλα δεν πανε στις τιμες των ελληνικων προϊοντων. Με λιγα λογια, το ευρω με την ημι-εσωτερικη υποτιμηση, μας θυσιαζει το βιοτικο μας επιπεδο και δεν μας δινει τιποτα ως ανταλλαγμα. Αντιθετα, η υποτιμηση της δραχμης θα κανει αναγκαστικα τα προϊοντα μας πολυ πιο ανταγωνιστικα, χωρις περικοπες μισθων που ειναι πολυ ευκολο να στοχοποιηθεις πολιτικα οτι εσυ φταις για αυτες. Ο πληθωρισμος θα ροκανιζει την αγοραστικη δυναμη, δινοντας μας ως ανταλλαγμα ανταγωνιστικοτητα. Με λιγα λογια, με το ευρω ή για να το θεσω καλυτερα με την ημι-εσωτερικη υποτιμηση κανουμε τζαμπα θυσιες.

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Ψυρης 01/08/2012 01:52:21

            Mπορείτε να μου πείτε με βάση την εσωτερική υπτίμηση του Μνημονίου , πόσο έχουν υποτιμηθεί τα εισοδήματα και οι αγοραστικές δυνατότητες μισθωτών και συνταξιούχων; 30 με 35 % μάξιμουμ.
            Η υποτίμηση της νέας δραχμής θα είναι πολλαπλάσια. Νομίζω τα συμπεράσματα είναι απλά.
            Επίσης θυμίζω το αυτονόητο: δραχμή=διακοπή χρηματοδότησης=ανάγκη για ΑΜΕΣΟ ισοσκελισμό του προυπολογισμού για να υπάρξει εδώ και τώρα πρωτογενές πλεόνσμασμα= απολύσεις,μαζικά κλεισίματα νοσοκομείων/σχολείων/δημοσιών οργανισμών.
            Αναλογιστείτε απλά πως δυσκολευόμαστε να βρούμε μέτρα των 500εκ. Σκεφτείτε την ανάγκη εξεύρεσης μέσα σε εβδομάδες μερικών δις.
            Μετά αναλογιστείτε γιατί οι ξένες φαρμακοβιομηχανίες σταμάτησαν προ εβδομάδων την παροχή εισαγωγή φαρμάκων. Γιατί ειδικά στην Ελλάδα δεν πουλάνε πλέον με πίστωση. Το ίδιο θα συμβεί και με άλλα καταναλωτικά αγαθά.
            Και το πιο αστείο είναι πως και τότε, ενώπιον των άδειων ραφιών, οι αντιμνημονιακοί της δραχμής θα φωνάζουν "κατάρα σε αυτούς που μας πήγαν στη δραχμή".

          • avanti avatar
            avanti @ Kώστας ΜΠ 01/08/2012 11:26:02

            Εχετε πληροφόρηση, έρχονται εκλογές?

          • Ψυρης avatar
            Ψυρης @ Kώστας ΜΠ 01/08/2012 15:10:16

            Παλι δεν με καταλαβετε. Σας λεω οτι η εσωτερικη υποτιμηση που εχει γινει ειναι ΗΜΙΤΕΛΗΣ! Εσωτερικη υποτιμηση ΔΕΝ σημαινει μειωση μισθων ΑΛΛΑ μειωση τιμων! Βεβαια, για να μειωθουν οι τιμες, συνηθως μειωνεις μισθους! Ομως, εδω στην Ελλαδα παμε ολοταχως για φαινομενο Ανγκολας. Μισθοι Κουβας με τιμες Λουξεμβουργου! Τα μετρα που επρεπε να μειωσουν τις τιμες τις ανεβαζουν κι αλλο! Η μονη χωρα που καταφερε να υποτιμηθει εσωτερικα ειναι η Ιρλανδια. Παω στοιχημα οτι ουτε η Πορτογαλια και Ισπανια θα τα καταφερουν. Πιθανοτατα ουτε η Ιταλια. Το ιδιο το ΔΝΤ παραδεχεται οτι η εσωτερικη υποτιμηση ειναι ενα πολυ δυσκολο εγχειρημα που ΣΠΑΝΙΑ πετυχαινει! Συμφωνω οτι θα υπαρχουν προβληματα σε περιπτωση πτωχευσης μας, αγαπητε, αλλα πιστευεις οτι το αιμα που θα χυνεται μεχρι το 2020 θα ειναι λιγοτερο απο αυτο που θα χυθει με την πτωχευση; Τους μονους που σωζουν τα μνημονια ειναι τα πολιτικα ανδρεικελα που διελυσαν την χωρα, γιατι σε περιπτωση πτωχευσης δεν θα μπουν καν στην Βολη. Ειναι αδιεξοδο το μονοπατι που ακολουθουμε. Οσο αιματηρη και αν ειναι η πτωχευση, πρεπει να γινει. Για πολιτικη, οικονομικη και κοινωνικη καθαρση.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Ψυρης 01/08/2012 02:19:00

            @ψυρης, σου απάντησε καλύτερα ο ΚώσταςΜπ. Δεν υπολογίζεις το σοκ από την μετάβαση. Ένα κιλό πορτοκάλια που είχε 10 δρχ/κ. στις 30/12/2001 πήγε σε λίγο διάστημα 1 €/κ.
            Περίμενε τι θα γίνει μη την αντίστροφη διαδικασία.

            Για να προμηθεύεσαι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ θα πρεπει να πληρώνεις μετρητοίς. Και επειδή τα περισσότερα χρειώδη εισαγονται θα κόβεις συνέχεια δρχ που θα πληθωρίζονται αέναα ανεβάζοντας κι άλλο τις τιμές, που θα ζητάνε κι άλλο χρήμα. Σε φαύλο κύκλο.

          • Ψυρης avatar
            Ψυρης @ Προφήτης 01/08/2012 17:57:12

            Δεν θα κοβεις δραχμες αεναα, δεν υπαρχει λογος. Οποιος τις εχει, να αγορασει τα πορτοκαλια του. Και αφου το παραδεχεσαι οτι οι τιμες ανεβηκαν 500% σε 1 χρονο με τους μισθους να ανεβηκαν... 2%, γιατι συνεχιζεται να υποστηριζεται το ευρω; Στα εισαγομενα πες αντιο, θα προτιμας αναγκαστικα τα εγχωρια που θα ειναι συγκριτικα πολυ φθηνα. Για προϊοντα που δεν παραγουμε (πετρελαιο) ουτως η αλλως δεν θα εχεις και με το ευρω να το αγορασεις. Το θεμα ειναι η ανακτηση ανταγωνιστικοτητας με την υποτιμηση. ΔΕΝ λειτουργει στην Ελλαδα η εσωτερικη υποτιμηση, 4,9% πληθωρισμο φτασαμε οταν ξεκινησε το μνημονιο ενω επρεπε να προκαλεσει το διπλασιο με μειον μπροστα. Η μονη που τα καταφερε η Ιρλανδια. Αυτη ας μεινει στο ευρω. Εμας ειναι μονοδρομος η εξοδος. Εκτος κι αν θες να κανεις συνεχως θυσιες χωρις αντικρυσμα (ανταγωνιστικοτητα). Με την δραχμη, ασφαλως και θα κανεις θυσιες, αλλα θα εχουν αντικρυσμα.

        • gio avatar
          gio @ Kώστας ΜΠ 01/08/2012 01:45:43

          O φοβος επαιξε στις προηγουμενες εκλογες βρες κατι αλλο ,

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ gio 01/08/2012 01:55:04

            Εγώ δεν είμαι πολιτικός για να παίζω με τον φόβο.
            Σου έκανα μια ερώτηση, δεν μπορείς να απαντήσεις, εντάξει...

          • gio avatar
            gio @ Kώστας ΜΠ 01/08/2012 02:38:33

            Φιλε συγνωμη αλλα χρησιμοποιεις τα επιχειρηματα Παπαδημου-Βενιζελου του περασμενου χειμωνα, εχουν απαξιωθει ολα αυτα ακομα και απο οικονομολογους υποστηρικτες του Ευρω.
            Οταν μετα απο την εφαρμογη των νεων μετρων η ανεργια φτασει στο 30% μην παραπονεθεις για εγκληματικοτητα -συγκρουσεις-ταραχες το παν ειναι να παραμεινουμε στο ευρω με καθε κοστος

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ Πηνελόπη 01/08/2012 14:20:51

      Σωστόοοος!!!!!!

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/08/2012 00:53:56

    Και μες στην τούρλα του Σαββάτου, ανακοινώθηκε σήμερα από την ΕΛΣΤΑΤ και το αποτέλεσμα της περυσινής απογραφής πληθυσμού για να δέσει η μανέστρα της εθνικής μας παρακμής. Κατά ένα ολόκληρο εκατομμύριο ελαττωθήκαμε σε σχέση με το 2001, κυρίες και κύριοι! Και να φανταστεί κάποιος ότι όταν έγινε η απογραφή (Μάιος 2011) οι συνέπειες των μνημονιακών πολιτικών δεν ήταν όσο εφιαλτικές είναι σήμερα. Τετέλεσται η Ελλάς. Αφανιζόμαστε και περί άλλα τυρβάζομεν...

    • DI.KO avatar
      DI.KO @ Αυριανιστής 01/08/2012 03:28:21

      Αυριανιστή,
      οι ευρωναζί φταίνε και γι' αυτό, όπως και για τους "τυφλούς" της Χίου και της Ζακύνθου, για τα λαμόγια που λεηλάτησαν το ΙΚΑ, για τους συνταξιούχους που έχουν πεθάνει και παίρνουν ακόμα σύνταξη, για τους πολιτικούς που εκλέγουμε (ή μήπως τους εκλέγουν άλλοι;), για όλους αυτούς που βγάζουν εκατομύρια στο εξωτερικό και δεν τους καίγεται καρφί για την Ελλάδα. Γνώθι σ' αυτόν έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. Με άλλα λόγια πρέπει να πάψουμε όταν κοιτάζόμαστε στον καθρέπτη να βλέπουμε πάντα τον Μεγαλέξανδρο, όπως είπε χαρακτηριστικά κάποιος. Το πρόβλημα είναι σε μας όταν δίνουμε δικαιώματα για να μας εκμεταλλεύονται άλλοι. Και πολλοί από μας που για πολλά χρόνια έχουν εργαστεί στο εξωτερικό και κατώρθωσαν τελικά και να σπουδάσουν κάτω από αντίξοες συνθήκες
      δύσκολα κατανοούμε τον ορισμό ευρωναζί που κάθε τόσο αναφέρεις, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο όπου έχουμε αρκετούς από αυτό το είδος μέσα στην ίδια στην πατρίδα μας, με Καλάβρυτα και Δίστομο και χιλιάδες δολοφονημένους και σκοτωμένους από τους ναζί.

      • avanti avatar
        avanti @ DI.KO 01/08/2012 11:33:19

        Μια χαρά τους αποκαλεί ευρωναζί ο " Αυριανιστής " γιατί αυτό είναι. Γνώριζαν ότι η Ελλάδα δεν πληρούσε σε καμμία περίπτωση τις προϋποθέσεις ένταξης στο ενιαίο νόμισμα, γνώριζαν τα παιγνίδια που έστησε η τότε κυβέρνηση με την Goldman, αλλά παρ' όλα αυτά έβαλαν την Ελλάδα αλλά και άλλες χώρες με το έτσι θέλω στο κοινό νόμισμα. Αν αυτό δεν είναι φασισμός τότε τι είναι?
        Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα, χρεοκοπημένες χώρες, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Κύπρος, Ισπανία, Ιταλία... όλες αυτές οι χώρες είχαν μαϊμού τυφλούς, ήταν τεμπέληδες, είχαν υπέρβαρο δημόσιο? Να ξέρουμε και τι γράφουμε και ας ψάχνουμε την αλήθεια που και που.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ avanti 01/08/2012 12:07:08

          Έ όχι και "φασισμός" !
          Πολιτικός υπολογισμός ήταν.
          Το Ευρώ στην ίδρυσή του (2000) δεν ήταν μόνον οικονομικό εγχείρημα. Ήταν κυρίως πολιτικό εγχείρημα.
          Αλλά ένα μέρος της σημερινής γενιάς πολιτικών δεν το βλέπει πιά έτσι.
          Το λάθος τότε ήταν άλλο: Λάθος αρχιτεκτονικής του Ευρώ. Δεν το εξόπλισαν από την ίδρυσή του με ανθεκτικότητα σε κρίσεις. Δυστυχώς οι πολιτικοί - με την έμμονη και ανορθολογική ιδέα της "συνεχούς ανάπτυξης" - συχνά ξεχνούν ότι οι κρίσεις είναι εγγενείς με το οικονομικό σύστημα. Κάποτε έρχονται, όπως ο χειμώνας ή τα άλλα φυσικά φαινόμενα.

      • Panos avatar
        Panos @ DI.KO 01/08/2012 11:49:30

        +1000

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ DI.KO 01/08/2012 12:11:20

        Για τους “τυφλούς” της Χίου, για τα λαμόγια που λεηλάτησαν το ΙΚΑ, για τους συνταξιούχους που έχουν πεθάνει και παίρνουν ακόμα σύνταξη, για τους πολιτικούς που εκλέγουμε, φταίμε πρώτα-πρώτα εμείς οι λοιποί πολίτες:
        Επειδή αφήναμε τόσες δεκαετίες να μας εκμεταλλεύονται εμάς τους ίδιους όλοι αυτοί - παρόλο που το βλέπαμε.
        Και κυρίως, επειδή παρόλο που βλέπαμε, συνεχίζαμε να εκλέγουμε ακατάπαυστα αυτούς που εκλέγαμε.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Ο Θείος 01/08/2012 12:12:47

          Μερικές φορές λέγαμε και "μαγκιά τους".
          Βαφτίζαμε "μαγκιά" την πουσ*ιά που γινόταν πάνω στην καμπούρα μας !
          Μας πιάσανε κορόιδα.

          • Στρυμών avatar
            Στρυμών @ Ο Θείος 01/08/2012 14:28:22

            Κορόιδο πιάνουν αυτούς που δεν γνωρίζουν.
            Οι περισσότεροι από τους Έλληνες , ως πολικά όντα , έχουμε πάρει διαζύγιο ΄εδώ και δεκαετίες , από την ορθή λογική πολιτική σκέψη και πράξη. Λειτουργούμε στην πολιτική με βάση το θυμικό μας. Τώρα πολύ απλά έχει έρθει ο τελικός λογαριασμός και εμείς δεν μπορούμε ως σύνολο να μην τον πληρώσουμε. Περαστικά μας.

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/08/2012 00:55:31

    Θα τολμούσα να στοιχηματίσω υπέρ του προφανούς. Λες όμως να υπάρχει και κανένα... φαιο(πράσινο) αουτσάιντερ;

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/08/2012 01:00:07

    "Επιμνημόσυνη δέηση" για τι πράγμα;

    Για ένα λογιστικό στο οποίο ορισμένοι εμμένουν "με κάθε θυσία", αλλά χωρίς τελικά να απομείνει σε κανενός την τσέπη;

    Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Αν είναι έτσι οι επιμνημόνυνες δεήσεις, συμπάθα με, αλλά στα μάτια μου φαντάζουν πανηγυρικοί εσπερινοί.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 01/08/2012 01:03:56

      λογιστικό εξάμβλωμα

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Αυριανιστής 01/08/2012 01:19:39

      Nα επανέλθω και εγώ...
      Όχι με κάθε θυσία. Άλλωστε το νόμισμα από μόνο του δεν σημαίνει τίποτα. Ποιοί θα βάλουν τα θεμέλια της παραγωγικής αναδιάρθωσης; Ο Μηλιός με τον Μπαλάφα; Ποιοί θα κάνουν αλλαγές στο δημόσιο; Ο Στρατούλης με τον Κουράκη;
      Σε ένα τέτοιο πλαίσιο , σε αυτό το σκηνικό ( κατάρευση κυβέρνησης, διακοπή χρηματοδότησης, εκλογές) η δραχμή θα είναι απλά το σήμα κατατεθέν της εθνικής τραγωδίας και τα όποια πλεονεκτήματά της θα σκεπαστούν από την ασχετοσύνη και τους δογματισμούς των Συριζαίων, ενώ η απομόνωσή μας σε διεθνές επίπεδο θα καταρακώσει την όποια εναπομείνασα ψυχολογία και διάθεση των πολιτών για ανάκαμψη.

      • Στρυμών avatar
        Στρυμών @ Kώστας ΜΠ 01/08/2012 14:18:35

        Με πέντε λέξεις περιγράφεις με απόλυτο τρόπο την εθνική τραγωδία που μας περιμένει. Ο Θεός να βάλει το χέρι του και αυτό δεν είναι σχήμα λόγου.

  12. gio avatar
    gio 01/08/2012 01:01:40

    Αν εσυ νομιζεις πως μπορουν να περασουν τετοια μετρα και μαλιστα να τα υποστηριξει πολιτικο κομμα μαλλον δεν εχεις καταλαβει τιποτα, το διλλημα μετρα η χρεοκοπια φιλε επαιξε και κουρασε, τα ιδια ελεγε και το Πασοκ το χειμωνα αν παει τη χωρα σε εκλογες ο Σαμαρας θα χασει

  13. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 01/08/2012 01:34:56

    Eλπιζω να ξυπνησει ο κοσμος και να καταλαβει οτι η Ε.Ε ειναι ο θανατος του Ελληνα.....

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 01/08/2012 14:30:25

      Σκέψου τη χώρα εκτός ΕΕ. Φέρνεις καμιά άλλη στο νου σου σε ανάλογη κατάσταση; Δεν θα ζούσαμε τον εφιάλτη στον ύπνο μας αλλά στον ξύπνιο μας.

  14. deldio avatar
    deldio 01/08/2012 02:02:14

    Δεν βαρεθήκατε να επενδύετε διαρκώς στον ίδιο φόβο, στις ίδιες ανέξοδες υποσχέσεις, στα ίδια αδιέξοδα, στους ίδιους εγκάθετους κάφρους που είτε από θέση συμπολίτευσης είτε από θέση αντιπολίτευσης μας έφεραν ως εδώ; Πόσο θα πάει αυτό ακόμη; Βλέπετε εσείς καμία επαναδιαπραγμάτευση; Βλέπετε αποκλεισμό οριζόντιων μέτρων; Βλέπετε αλλαγή πολιτικής; Βλέπετε έξοδο από το τούνελ;

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ deldio 01/08/2012 14:35:03

      Ας μας δείξεις εσύ την έξοδο από το τούνελ και το "φως"
      Όλοι κριτική κάνουν (δεν λέω πως αυτά που λένε είναι λανθασμένα) , τον άλλο δρόμο δεν μας δείχνουν. Όταν θέλω να αφήσω ένα "δρόμο" θα πρέπει να ακολουθήσω έναν άλλο καλύτερο.

  15. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 01/08/2012 02:14:43

    Να μαζέψουν τα μυαλά τους Βενιζέλος και Κουβέλης και να μην παίζουν με την τύχη μας.
    Σοβαρευτείτε κύριοι, αυτά τα παιχνιδάκια που μέχρι τώρα παίζατε τέλος!
    Αν κάνετε τώρα το ¨μοιραίο¨λάθος, δεν σας σώζει τίποτε, τρέξτε να κρυφτείτε, γιατί η οργή του λαού που δήθεν φροντίζετε θα ξεσπάσει πάνω στα κεφάλια σας.
    Δικαίωμα να κάνετε λάθη έχετε μόνον για τους εαυτούς σας, όχι για μια ολόκληρη χώρα.
    Αφού αναλάβατε την ευθύνη της διακυβέρνησης , τώρα δεν μπορείτε να κάνετε πίσω σαν αρουραίοι όταν το καράβι κλυδωνίζεται.
    Αποδείξτε ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ , ότι είστε άντρες και τιμάτε το λόγο σας.
    Σας δίνεται μια και μοναδική ευκαιρία να γίνετε ή ηγέτες ή ποντίκια.

  16. xp avatar
    xp 01/08/2012 02:31:17

    Συμφωνώ με τον Ψηρή.Αγαπητέ Κώστα ΜΠ,που εφαρμόστηκε ο αποπληθωρισμός όπως γίνεται εδώ με σκληρό νόμισμα?Πουθενά! Δηλαδή πάμε στον πλανήτη Αρη....
    Τα τεχνικά θέματα μπορεί να λυθούν εάν η μετάβαση γίνει οργανωμένα.69 χώρες έχουν φύγει από νομισματικές ενώσεις ,όλες διαλύθηκαν? Τέλος δεν βάζεις την φορολογία στο 30-35% ! Γίναν όλοι πλούσιοι φορολογικώς.....

  17. iakovos avatar
    iakovos 01/08/2012 02:31:55

    Κάποιος πρέπει να πατήσει το restart,
    Η αυτοεκπληρούμενη προφητεία της χρεοκοπίας και της δραχμής αν γίνει πραγματικότητα δεν ξέρω αν θα είναι χειρότερα από την αβεβαιότητα του σήμερα
    μια αβεβαιότητα που σκοτώνει την νέα γενιά και την στέλνει έξω
    Να ρωτήσω λένε ότι η δραχμή θα υποτιμηθεί 50-60%
    οκ αλλά ως προς την σημερινή αξία του ευρω κ όχι της αξίας που θα έχει το ευρώ την επόμενη μέρα-που θα λογίζεται νομισμα υπο διάλυση.
    Στην τελική η όλη κατάσταση με την ευρώπη θυμίζει γκόμενα που μας έχει φτύσει οριστικά και εμείς κάνουμε καντάδες από κάτω τάζοντας και δινοντας τα πάντα.
    Ας οργανωθουμε κ η όποια πιθανή μετάβαση να μην μας βρει απροετοίμαστους...
    Είτε σε προσωπικό επίπεδο (κανοντας τα κουμάντα μας κ βοηθώντας όσουν δεν έχουν την κρίσιμη ώρα), είτε μέσω ενός ολοκληρωμένου κρατικού σχεδίου
    Θα είναι εξεπέραστα προδοτικό η μετάβαση στην δραχμή να γίνει κατα πως βολέυει τους δανειστές...
    Κι ας μην αφήνουμε τα άκρα να καπηλεύονται τις απόψεις αυτές κ οι πιο κεντρώοι το ίδιο θα πεινάσουμε :-)
    Θα θελα να δω ενα πρωι που θα πουμε στους γερμαναράδες κ στους συν αυτώ ξέρετε δεν μας φοβίζει η δραχμή έχουμε κ ολοκληρωμένο σχέδιο ανάκαμψης για την επόμενη μέρα οπότε η απόφαση μένουμε η φεύγουμε είναι πολιτική. Διαλέχτε
    Βεβαια κ.γερμαναράδες από την επόμενη τα προιόντα σας θα έχουν 500% φόρο στην ελληνική αγορα

  18. The Don avatar
    The Don 01/08/2012 02:38:41

    Κατά την άποψη μου ο Πρωθυπουργός θα πρέπει επιτέλους να πει την πλήρη αλήθεια στους Έλληνες. Ότι, δηλαδή, αν θέλουμε να μείνουμε στο ευρώ, θα πρέπει να αποδεχόμαστε συνεχώς τους εκβιασμούς και την πολιτική που μας επιβάλλει η Γερμανία. Κοινώς, η συνέχιση της ίδιας κατάστασης, που φυσικά πολύ δύσκολα θα βελτιωθεί λόγω άθλιας οργάνωσης της ελληνικής οικονομίας, ελεεινού πολιτικού συστήματος και πολιτών που αρνούνται να αντιληφθούν ότι δεν γίνεται να έχουμε δωρεάν παιδεία, υγεία και 1 εκ. δημοσίους υπαλλήλους χωρίς να πληρώνουμε φόρους. Ή δραχμή που σημαίνει σίγουρα ραγδαία επιδείνωση του βιοτικού επιπέδου, πιθανό πέσιμο από τους Τούρκους κλπ. Κοινώς οι επιλογές μας είναι χάλια, αλλά αυτές έχουμε. Ο Σαμαράς σαν Πρωθυπουργός και ηγέτης της χώρας αυτή τη στιγμή πρέπει να πει κατά τη γνώμη μου αυτά τα πράγματα και να αποφασίσει που θέλει να μας οδηγήσει, λαμβάνοντας υπόψιν του και όλα αυτά που εμείς δεν ξέρουμε, πχ τη στάση σκοπεύουν να κρατήσουν έναντι μας Αμερικάνοι, Ρώσοι, Κινέζοι.

  19. The Don avatar
    The Don 01/08/2012 03:08:27

    Ήρθε η ώρα ο Σαμαράς να πει την πλήρη αλήθεια στους πολίτες. Δηλαδή, αν και για να μείνουμε στο ευρω θα πρέπει να συνεχιστεί η ίδια πολιτική, πράγμα που σημαίνει ότι βελτίωση της κατάστασης δεν αναμένεται στο ορατό μέλλον. Αν, δεν θέλουμε να συνεχιστεί η ίδια πολιτική θα πρέπει να γυρίσουμε στη δραχμή, που όμως σημαίνει μετά βεβαιότητας ακόμα μεγαλύτερη πτώση του βιοτικού επιπέδου, πιθανότητα πεσίματος από τους Τούρκους και ίσως μακροπρόθεσμα βελτίωση της κατάστασης, αν και πολύ αμφιβάλλω λαμβάνοντας υπόψιν την δομή της ελληνικής οικονομίας, το ελεεινό πολιτικό μας σύστημα, αλλά και εμάς τους ίδιους που είμαστε όλοι υπέρμαχοι των αλλαγών, αρκεί να μην αφορούν εμάς.
    Αυτές είναι οι επιλογές μας. Χάλια και οι δύο, αλλά αυτές έχουμε. Ο Πρωθυπουργός, ως ηγέτης αυτής της χώρας, θα πρέπει να τα εξηγήσει αυτά στον ελληνικό λαό και να λάβει τη μεγάλη απόφαση τι θα πρέπει να κάνουμε, λαμβάνοντας υπόψιν του και αυτά που εμείς δεν ξέρουμε, όπως τι στάση θα κρατήσουν έναντι μας Αμερικάνοι, Ρώσοι, Κινέζοι, αν αποφασίσουμε να βγούμε από το ευρω.

  20. Nietzsche avatar
    Nietzsche 01/08/2012 03:11:28

    Διάβασα όλα τα σχόλια, αλλά, φαίνεται, ...είχαν πάρει γραμμή όλοι από τον Κεδίκογλου για ...ψυχραιμία και υπευθυνότητα και δεν σχολίασαν την άτυπη ενημέρωση του Μπένυ.

    Δεν ξέρω οικονομικά, αλλά, με τη κοινή λογική καλά τα λέει, νομίζω. ή πείτε μου κι εσείς, πού κάνει λάθος.
    Κι αυτό είναι πολύ ύποπτο, να μιλάει τόσο καλά κατά της τρόικας, μια και αυτός είναι ο άνθρωπος των τραπεζιτών και των καναλαρχών. Τι παίζει; 'Άλλαξαν πλεύση και γίνανε ...αντιμνημονιακοί, τώρα;
    Επιφοίτηση έγινε στον Βενιζέλο; αυτός δεν τα έβρισκε σωστά τα μέτρα, τα πρότεινε ως τελευταία μας ελπίδα και τα ψήφιζε;

    Ο Σαμαράς, πάλι, δεν είχε ανακοινώσει στο Ζάπειο 3 τα ισοδύναμα και τις λύσεις; Γιατί δεν τα κάνει πράξη, τώρα; ΠΟΙΟΣ τον "βαστάει"; Τι παίζει και μ' αυτόν; Επίσης, γιατί δεν έβαλε έναν δικό του υπουργό Οικονομικών, όπως τον Λαζαρίδη, φερ' ειπείν; Ή τον Μυταράκη, ή τον Σταϊκούρα; ή κάποιον άλλον, ρε παιδί μου, δεξιό, της παράταξης;

    Δεν ξέρω, με έχουν μουρλάνει όλοι. Ιδίως ο Σαμαράς, γιατί από τους άλλους δεν περίμενα και τίποτα, εδώ που τα λέμε.

    Ο Θεός βοηθός. Τι άλλο να πεις;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Nietzsche 01/08/2012 10:46:01

      Της παράταξης; Θ' αστειεύεστε μάλλον.
      Σιγά να μην έβαζε τον κ. Παπαθανασίου - που εξέδωσε το ...τριετές ομόλογο jumbo - πυροκροτητή των 23 δις, Μάρτιος 2009.
      Ή τον καθηγητή της οικονομικής επιστήμης κ. Αλογοσκούφη, που νόμιζε ότι οι μακροοικονομικοί κύκλοι πηγαίνουν ...ευθύγραμμα ανοδικά !

      • Nietzsche avatar
        Nietzsche @ Ο Θείος 02/08/2012 17:19:07

        Αυτοί είναι ...last year.
        Καμμένα χαρτιά.

        Για τίποτα "φρεσκαδούρα" έλεγα, αγαπητέ Θείε.
        Άμα δεν υπάρχει και φωνάζουμε να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά, τον καρα- αριστερό βομβιστή της Χούντας, Ράπανο, και τον πάλαι ποτέ Κνίτη, Στουρνάρα, εεε, τότε, να το κλείσουμε το μαγαζί.

        ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι, και ο Λαζαρίδης, που πρότεινα, πριν, της ίδιας συνομοταξίας τέκνο είναι! Λες να ταυτίζονται Μαρξισμός και Οικονομικά του καπιταλισμού, οπότε να ισχύει ..."τον Μαρξ φυγείν αδύνατον";

        Χμμμμμμ..........

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Nietzsche 02/08/2012 17:28:16

          ¨Ολοι χρειάζονται τον ...Γερμανό τους (τον ...κνίτη τους, ήθελα να πώ).
          Ή ελλείψει τούτου, τον πάλαι ποτέ Ευρωκομμουνιστή (ο κ. Λαζαρίδης υπήρξε εξέχων και εξαιρετικός) ή τον πάλαι ποτέ "σοσιαλεπαναστάτη" (βλέπε κ. Ράπανο της ΔΑ, τις έβαζαν τις αντιχουντικές βόμβες μαζί με τον αείμνηστο Καράγιωργα).
          Οικονομικά χωρίς Μάρξ στης Κρίσης τον καιρό, είναι σαν αυτοκίνητο χωρίς GPS σε άγνωστη χώρα: Ξεκινάς για Παρίσι με τις καλύτερες προθεσεις και βρίσκεσαι στη ...Βαγδάτη.

  21. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 01/08/2012 03:11:57

    Αυτο που με τρελαινει ειναι οτι ολοι εμεις εδω δεν μπορουμε να βοηθησουμε τον Αντωνη σε τετοιες δυσκολες στιγμες!
    Μονο με την ψηφο μας στις εκλογες δεν φτανει!
    Πως ομως?

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Θ.Δ. 01/08/2012 14:33:22

      Πόσο δίκιο έχεις.....!

  22. blue nile avatar
    blue nile 01/08/2012 03:24:15

    Ο Σαμαράς τους τελευταίους δέκα μήνες έχει κινηθεί απολύτως υπεύθυνα, παραμερίζοντας πολλές φορές το προσωπικό και παραταξιακό συμφέρον.
    Όμως η τράπουλα ήταν σημαδεμένη και θα έπρεπε να είχε καταλάβει ότι δεν θα μπορούσε αυτός μόνος του να σώσει την χώρα.
    Πιστεύω ακράδαντα ότι έκανε αυτό που θεωρούσε καθήκον του όμως τελικά το μόνο που θα καταφέρει όψιμα υπερασπιζόμενος μια αδιέξοδη πολιτική θα είναι να σκάσει η χρεωκοπία στα χέρια του και πολύ άδικα να τη χρεωθεί.
    Σε ανύποπτο χρόνο είχα αναρωτηθεί τι είναι καλύτερο: Να συνέχιζε να λέει ΟΧΙ στο μνημόνιο ο Σαμαράς με αποτέλεσμα ακόμα και να πηγαίναμε στη δραχμή να κυβερνά αυτός ή να πάμε αναπόφευκτα στη δραχμή και ο Σαμαράς να απουσιάζει;

  23. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 01/08/2012 03:27:32

    τα μέτρα πρέπει να είναι δίκαια
    π.χ ναι στον ενιαίο για όλους υπαλληλους βουλης ΔΕΚΟ κτλ

    κόψιμο στο μισο συντάξεων βουλευτων,συμβουλων,δικαστων κτλ με ανώτατο ταβάνι τα 3 χιλ ευρω μεικτα

    για χρεωκοπημένο κράτος και επωδυνα μετρα δεν συζητάμε?ε αυτα ειναι μέτρα
    που γινουν αποδεκτα στον κοσμο
    επισης
    περικοπη διπλών συντάξεων για σύνολο και των δυο συνταξεων στο ποσο πανω απο 1600 ευρω


    τετοια πραγματα
    αν δεν γινει ομως επανιδρυση του κρατους τα μετρα δεν θα πιασουν

  24. lornion avatar
    lornion 01/08/2012 04:26:32

    ευχομαι να επικρατήσουν νηφαλιότερες σκέψεις για να μη γίνουμε περίγελως του κόσμου.

  25. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 01/08/2012 06:03:20

    Μιά Ευρώπη τής Γκόλντμαν Σάκς, μιά πατρίδα πού χάνεται, μιά Ελλάδα τόσο 'εθνική' όσο η Κεντρική της Τράπεζα, μιά κυβέρνηση τράνς, ένα μέλλον μαύρο, δέν υπάρχουν κατάλληλα λόγια, μόνο αηδία καί σιχασιά.

    • noldor avatar
      noldor @ ειδωλοκλάστης 01/08/2012 12:23:31

      "ένα μέλλον μαύρο" γίνεσαι ρατσιστής!!

  26. τσωφλι πασατεμπου avatar
    τσωφλι πασατεμπου 01/08/2012 08:16:11

    Το νέο κόμμα το βλέπει κανείς ; Ήδη του δόθηκε μια χρυσή ευκαιρία να συσπειρώσει και θα του δοθούν κι άλλες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ τσωφλι πασατεμπου 01/08/2012 12:43:17

      Βεβαίως το βλέπουμε. Το έγραψα και σε σχόλιο, παραπάνω. Ήδη το επωάζουν οι ευρωναζί και η διαπλοκή. Θα φέρουν πρώτα τον Τσίπρα και όταν αυτός δεν αντέξει ούτε μήνα στην κυβέρνηση, θα μας πλασάρουν τον εσμό των "μεταρρυθμιστών", υπό κάποιον ΠαπαδήμΙο επικεφαλής. Ως παράκλητο μάλιστα.

      Αλλά, τέτοιος λαός, τέτοιο μπιλιάρδο στην πλάτη του αξίζει...

  27. ε ρε μία διοικητική μεταρρύθμιση... avatar
    ε ρε μία διοικητική μεταρρύθμιση... 01/08/2012 08:19:41

    ποιος κινήθηκε υπεύθυνα τους τελευταίους δέκα μήνες;;;;;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ε ρε μία διοικητική μεταρρύθμιση... 01/08/2012 10:41:25

      Χα χα, η πιό ωραία ερώτηση που έχω ακούσει εδώ και χρόνια !!!

  28. pissa avatar
    pissa 01/08/2012 09:19:53

    η συζήτηση για χρεωκοπία,έξοδο απο ευρώ,ανάμεσα στους κυ8ερνητικούς εταίρους θα αποδειχθεί επικοδομητική,για μία ακόμη φορά.
    Τελικά η λύση είναι η πλήρης ανατροπή.
    Είναι φαιδρές οι συζητήσεις,άνευ ουσίας,η χώρα καταστρέφεται και το μόνο ενδιαφέρον για σας είναι η διατήρηση του τραπεζικού σας κατεστημένου,των ισοτιμιών συναλάγματος και οι τιμές των μετοχών.
    Δεν 8γάζετε Σεπ' κύριοι.

  29. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/08/2012 10:37:37

    "Επικοινωνική διαχείριση" κάνουν - ο Βαγγελάκης του 2012 θυμίζει Κωστάκη του 2008.
    Ο κ. Ευάγγελος (θα έλεγα και οι άλλοι) δεν είναι αντιεξουσιαστής όπως ο ΓΑΠ, για να τα "σπάσει" και να χάσει την εξουσία, την έστω και μοιρασμένη. Την αγαπά υπερβολικά πολύ για να την δωρίσει στον κ. Αλέξιο.
    Άς είμαστε ρεαλιστές.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 01/08/2012 10:39:15

      ... ρεαλιστές, έως και κυνικοί.
      Έτσι καταλαβαίνουμε ευκολώτερα "τι έργο παίζει".

  30. abc avatar
    abc 01/08/2012 10:49:58

    Aν το κόστος εξόδου της Ελλάδας απο το Ευρώ τώρα πλέον στοιχίζει κατα τους Γερμανούς λιγώτερο απο την παραμονή της, δεν καταλαβαίνω γιατί το καθυστερούν. Δεν φοβούνται οτι θα τους καταλογίσουν οτι είναι καθυστερημένοι με όλες τις έννοιες?
    Αν λοιπόν δεν τόχουν σε τίποτα να γλιτώσουν τους άλλους 4 PIIS, πάλι γιατί το καθυστερούν?
    Κι αν σωθεί τελικά το Ευρώ απο τους Γερμανούς και η ΕΕ ανκάμψει δεν θάναι καλύτερα και για μας τους τότε απέξω, που θάμαστε και εντελώς ξεχρέωτοι έστω και φτωχοί σαν τη Βουλγαρία?

  31. tiramola avatar
    tiramola 01/08/2012 10:54:43

    Ρε πως αλλάζουν οι καιροί...ο σκληρός αντιμνημονιακός Αντώνης κάνει το παγώνι και ο μνημονιακός Βενιζέλος το παίζει σκληρός διαπραγματευτής...

    Και να έχεις και το Χαλιλόπουλο να ψάχνει τον Αντώνη για τα δίκαια αιτήματα των γύφτων τον οποίο τον έχασε μετά τις εκλογές..

    Τέλος πάντων ο λαός αποφάσισε...

  32. Orfeas avatar
    Orfeas 01/08/2012 11:22:02

    Τελικά δεν φταίει για όλα ο Τσίπρας?

  33. Κλέων avatar
    Κλέων 01/08/2012 11:41:06

    Προφανώς αρκετοί ξέχασαν ότι τα μέτρα που καλούνται να αποφασίσουν σήμερα, είναι τα μέτρα που είχαν προαναγγελθεί από την "κυβέρνηση" Παπαδήμου, την οποία εστήριζαν και οι δύο σημερινοί αρχηγοί.
    Αρκετά λοιπόν με το δούλεμα.
    Η υποτιθέμενη κυβερνητική κρίση, θα δώσει άλλο ένα πάτημα για να εμφανισθούν, στο τέλος, κατηφείς και συνοφρυωμένοι ανακοινώνοντας ότι δεν γινόταν διαφορετικά....για το καλό μας.
    Όσον αφορά την υπευθυνότητα των πολιτικών, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, θα την χαρακτήριζα σαν το τέρας του Λοχ νες.
    Πολλοί κομπορρημονούν ότι το είδαν, αυτό όμως παραμένει μύθος.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κλέων 01/08/2012 11:53:41

      Yπευθυνότητα: Κάτι εντελώς αδιάφορο για τους πολιτικούς των τελευταίων χρόνων.
      ¨Οσο αδιάφοροι είναι οι ξενοδόχοι και Tour- operators της περιοχής Λόχ Νέςς για την αλήθεια περί του τέρατος "Νέσσυ".
      Σημασία είχε να προσέρχονται στο ταμείο οι "τουρίστες": Οι πολίτες - "τουρίστες" κάθε 4 χρόνια.
      Το χρήμα (που όλοι το έχουν) πολλοί ηγάπησαν την δόξαν ουδείς...
      Φαίνεται όμως - από τον Μάιο - ότι έχουν τελειώσει αυτά.
      Το τέρας έφαγε τους Tour- operators.

      • Κλέων avatar
        Κλέων @ Ο Θείος 01/08/2012 13:05:58

        Και τους έφαγε, χωρίς καν να εμφανισθεί...

  34. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 01/08/2012 12:14:52

    Βλέπω μια χαρά των δραχμολάγνων που μάλλον στην άγνοια οφείλετε (ελπίζω)και επομένως δικαιολογείται ως στάση.
    Τι ωραία ,τι εθνική υπερηφάνεια θα νοιώσουμε βάζοντας 500% φόρο στα γερμανικα προιόντα...Στα φάρμακα,στα μηχανήματα, στα χημικά...Εξοχα
    Και οι γερμανοί που θα έχουν χεστεί απο τον φόβο τους θα επιδοτούν κιόλας τις εισαγωγές απο ελλάδα, δηλαδή τα λεμόνια χιλής,πατάτες αιγύπτου,σκόρδα τουρκίας..
    Α ξέχασα θα έρχονται ως τουρίστες και θα βρίσκουν όλα τζάμπα γιατί η φορολογία των εισαγώμενων θα είναι μόνο 500%.

    Εχουμε σαλτάρει ολοκληρωτικά...Τι επανεξάγουμε, πέρα απο λαθραίο πετρέλαιο και τσιγάρα ωρέ λεβέντες για να επωφεληθούμε απο την κουρελαρία της δραχμής, τα έπόμενα 20-25 χρόνια?
    Ξέρει κανείς κάποιο προιόν ,πέρα απο αέρα κοπανιστό, που είναι αμιγώς ελληνικής παραγωγής σε όλα τα στάδια ,οπότε δεν θα ακριβείνει με την εισαγωγή της δραχμής και δεν θα εξαρτάται απο εισαγωγές εξαποδώ?
    Και τα αγροτικά προιόντα για να παραχθούν χρειάζονται μηχανήματα (κυρίως γερμανικά), λιπάσματα και φυτοφάρμακα (εισαγωγής),πετρέλαιο(αυτό θα μας το στείλει ο Τσάβες ή θα το βρούμε μόνοι μας σε 132 χρόνια),σπόρους (εισαγωγής απο τις πολυεθνικές) και χειρονακτική εργασία (και αυτή εισαγωγής απο κουνοποτσιμπημένους αλλοδαπούς).
    Καμιά σοβαρή λύση για το μέλλον μας υπάρχει εκτός απο τα εθνικοπατριωτικά πανηγύρια (που και αυτά τις παλιές καλές εποχές χρηματοδοτούμενα με ντόλαρ ήταν).
    Να γυρίσουμε λοιπόν στην ηρωική εποχή της δραχμής και της ανάπτυξης του γεροεθνάρχη,αλλά αυτό σημαίνει πλήρης επιστροφή της κοινωνίας σε όλα.
    Θυμάται κανείς απο τους παλιούς,οι νέοι μπορούν να υπερηφανεύονται απλά, πως ζούσε η πτωχή πλην τίμια ελλάς?
    Με τον φόρο στα παιγνόχαρτα στα σπίρτα (εισαγώμενα ) , στο τσιγαρόχαρτο και στο αλάτι (δικο μας προιόν) για να βγεί το μαγαζί και να ξεπληρώσει?
    Η πλειονότητα της υπαίθρου και της γεωργικής παραγωγής μέχρι την δεκαετία του 1960 ζούσε ακόμη στην Ησιόδιο εποχή του αρότρου και των βοών, της αυτοδιαχειριζόμενης παραγωγής για την επιβίωση και μόνο.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ορεσείβιος 01/08/2012 12:42:00

      Ανίατος Μεσοπόλεμος !
      Τουλάχιστον ο "γεροεθνάρχης", παρά την δραχμή και το ντάλαρ της πρό 1963 φάσης, τελικά κατάλαβε μετά το 1974 ότι είναι προτιμότερο το "Ελλάδα-Γαλλία συμμαχία", παρά να τρέχουν κάθε Παρασκευή από το Κιλκίς ν' αγοράζουν μπανάνες στην Γευγελή.
      ...φόρο στα γερμανικά προιόντα....
      Προτείνω να σταματούμε στα σύνορα τα αποδημητικά πτηνά και τα βαρομετρικά χαμηλά...

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Ο Θείος 01/08/2012 12:53:53

        Αυτός μας έβαλε στην καταραμένη ΕΟΚ Θείε...Το τέρας με τα επτά κεφάλια της αποκάλυψης, έτσι φωνάζανε τότε μερικοί , εκ δεξιών και πάλι.
        Και αυτός στην πυρά λοιπόν...
        Πάντως σύνθημα θα έχουμε.
        Αντί το καραμανλικόν " ανήκομεν εις την Δύσιν ",
        "Εκεί, εκεί, στη μέση ανατολή ,μαζί με τα πετρέλαια και η δυνατή δραχμή"

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ορεσείβιος 01/08/2012 13:01:52

          Με τη φόρα που έχουν πάρει μερικοί, κατεύθυνση φούλ νοτιοανατολικά, θα είναι ευτύχημα άν σταματήσουμε στα πετρέλαια.
          Μας βλέπω στην Μαδαγασκάρη. Λεμούριους έχει ο τόπος - εμείς θα συνεισφέρουμε άλλες "μαιμούδες" πάσης φύσεως.

    • avanti avatar
      avanti @ ορεσείβιος 01/08/2012 12:44:31

      Μα αγαπητέ τα σενάρια εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη διακινούνται ακατάπαυστα από τους Γερμανούς, μάλιστα τώρα θέλουν και διπλό νόμισμα ευρώ και δραχμή, γιατί βρίσκεται τους Ελληνες δραχμολάγνους, πρόσφατα ψήφισαν κατά πλειοψηφία ότι είναι υπέρ του ευρώ..... Και κάτι ακόμη, είναι σοβαρή χώρα η Γερμανία όταν παίζει στην κυριολεξία με τον πόνο ενός ολόκληρου λαού και ιδιαίτερα των νέων ανθρώπων που βλέπουν ότι το μέλλον τους εξαερώθηκε να συζητάνε νύχτα - μέρα, πότε τους συμφέρει καλύτερα (οικονομικά πάντα) να μας σουτάρουν? Είναι κουβέντες να κυκλοφορούν ότι αν βγει τώρα η Ελλάδα από το ευρώ δεν θα υποστούν οι γερμανοί μεγάλες συνέπειες?

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ avanti 01/08/2012 14:20:34

        Δεν θα μας πουν οι γερμαναράδες (που έτρωγαν βελανίδια όταν εμείς είχαμε χοληστερίνη) τι θα κάνουμε στην χώρα μας.
        Θα φύγουμε μόνοι μας με αναπεπταμένες τις σημαίες της επανάστασης...
        Δραχμή και ευρώ έ ? Παλιογερμανοί ...Σας βολεύει έ...Πάρτε μόνο δραχμή για να μάθετε..
        Κρατείστε και τις υπόλοιπες κότες στην ευρώπη σας ..Τέτοια ευρώπη δεν την θέλουμε,τοκογλύφοι κλεφταράδες. Σαν τα μούτρα σας την κάνατε.
        Φεύγουμε μόνοι μας.

        Σου φαινονται περίεργα? Τρελλά σενάρια?
        Πολλά απο αυτά , με το ίδιο νόημα,όχι λέξεις, τα διάβασα σε σχόλια εδώ μέσα και μάλιστα πριν την πρωθυπουργία του Σαμαρά ήταν πλειοψηφία.
        Οταν με πλήρη σοβαρότητα κάποιοι προτείνουν σαν αντίδοτο στις απολύσεις του δημοσίου..επιστροφή στην δραχμή, τι χρεία έχουμε άλλων μαρτύρων.
        Δραχμή λοιπόν και ο θεός βοηθός (στην άλλη ζωή γαιτί σε τούτη θα γίνει το έλα να δείς) μετέπειτα.

        Ποιά Μαγαδασκάρη βρε Θείε,αυτοί καλά είναι εν τω μέσω του ωκεανού...Εμείς? Γωνιακό μαγαζί σε συνθήκες διάλυσης? Πάρτε κόσμε, τρελάθηκε το αφεντικό και τάβαλε όλα τζάμπα...
        Τα πριγκιπάτα το μωρέως είχαν τεράστια έκταση,όπως και το πάλαι ποτέ μη εκολαφθέν της πίνδου.
        Μωραίνει κύριος ον βούλεται απωλέσαι.
        Οι ορεσείβιοι τουλάχιστον έχουν τα βουνά να διαφύγουν και να τραφούν με κράνα και κάστανα, οι εν πρωτευούση θα διάγουν βίον υπέροχον δραχμοειδήν μεν, υπερήφανον δε.

    • kouvari avatar
      kouvari @ ορεσείβιος 01/08/2012 14:14:55

      Εσεις που εννοειται μεσα στο ευρω παση θυσια....σας καλω να θυσιαστειτε εσεις πρωτα αγαπητε...!!

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ kouvari 01/08/2012 19:14:05

        Οπότε εκτός δραχμής θυσιάζεστε εσείς πρώτα;

        • TARAMAS avatar
          TARAMAS @ TARAMAS 01/08/2012 19:14:37

          εκτός ευρώ εννοούσα φυσικά...

        • kouvari avatar
          kouvari @ TARAMAS 02/08/2012 06:07:55

          Τοτε βγειτε στους δρομους να μετρηθουμε...Απλα...δεν εχω κατι αλλο να πω!!

  35. avanti avatar
    avanti 01/08/2012 12:16:22

    Συμφωνώ με χίλια για όσα έγραψες, αλλά πες μου είναι " δημοκρατικό" να λες κάνω ένα νόμισμα που δεν θα υποστεί ποτέ κλιδωνισμούς & κρίσεις ? Ακόμη και σήμερα η Μέρκελ και άλλοι συγγενείς αρνούνται την πραγματικότητα. Τιμωρούν την Ελλάδα (ιδιαίτερα τους φτωχούς ΄Ελληνες) για κάτι το οποίο δεν έχουν ιδέα και δεν έφταιξαν, αυτή η νοοτροπία είναι φασίζουσα.

  36. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 01/08/2012 12:16:27

    Tο 1989 οι Σουφλιάς,Γεννηματάς και Δραγασάκης,συσκέπτονταν επί ένα μήνα για το αν θα αυξάνονταν η τιμή της φρατζόλας κατά 10 δραχμές.
    Άντε τώρα να αποφασίσουν για σοβαρότερα θέματα.....
    Ο Σαμαράς να αποφασίσει τα μέτρα και να τα ανακοινώσει.
    Ο Βενιζέλος που διαπραγματεύτηκε και υπέγραψε τα 11,5 δις θα ακολουθήσει σαν κουτάβι.Διαφορετικά ας ρίξει την κυβέρνηση,να τελειώνει το θέατρο.

  37. rasputin avatar
    rasputin 01/08/2012 12:35:06

    Ήταν αναμενόμενο να ξεσπάσει κυβερνητική κρίση εφόσον αποφάσισαν επιτέλους να συγκρουστούν με τα ρετιρέ του δημοσίου τομέα και να κλείσουν την κάνουλα .
    Θεωρώ τρομερή απόδοση δικαιοσύνης να κοπούν στην μέση τα εφάπαξ . Ξέρω κόσμο και κοσμάκη που πήρε 100αρες και 200αρες χωρίς κανένα σοβαρό λόγο .
    Θεωρώ ακόμα μεγαλύτερη δικαιοσύνη να μην υπάρχει σύνταξη ή συντάξεις πάνω από 2.000 . Πως είναι δυνατόν να παίρνει κάποιος τρεις πλήρεις συντάξεις, τρία 8ωρα την ημέρα εργαζόταν;
    Ο ιδιωτικός τομέας έχει ισοπεδωθεί με συνοπτικές διαδικασίες , αλλά οι δημόσιοι υπάλληλοι συνεχίζουν να πληρώνονται κάθε μήνα κανονικότατα . Πολλοί έχουν υποστεί σοβαρές μειώσεις (δάσκαλοι) , πολλοί όμως συνεχίζουν να εισπράττουν χρήμα που δεν το αξίζουν . Όλοι ξέρουν τι πρέπει να γίνει , αλλά κάποιοι πολιτικοί αρχηγοί κάνουν ότι μπορούν για να διασώσουν την πελατεία τους...

  38. LYKOYRGOS avatar
    LYKOYRGOS 01/08/2012 13:18:31

    ...ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΔΙΟ; ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ;
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ : ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΘΙΞΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ... ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΦΟΡΟ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ, ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ; 40 ΔΙΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΤΑΧΡΑΤΑΙ ΤΟ ΣΑΠΙΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.... ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ;
    ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΘΝΗΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ;
    ΘΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;
    ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ;
    κ.λ.......
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΛΗ... ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ... ΟΥΕ ΚΑΙ ΑΛΙΜΟΝΟ.... ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΝΤΡΟΛΑΡΟΥΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ, ΟΙ "ΦΙΛΟΙ"....
    … ΑΥΤΟΙ ( ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΣΤΑ, ΠΕΛΑΤΕΣ, ΧΟΡΗΓΟΙ…) ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΣΤΟ…
    ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ;

  39. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 01/08/2012 13:48:51

    Έχουμε κι ένα ομόλογο 3,2δις με ωραία πλούσια κόμη της ΕΚΤ που λήγει εντός του μηνός που πρέπει να πληρωθεί στο άρτιο (θα βγάλει και κέρδος 900εκ μάλιστα).
    Τα μέτρα των 11,5 δις είναι, ουσιαστικά, άνευ αντικειμένου αφού δεν πρόκειται να λύσουν κανένα πρόβλημα.
    Έχουμε ξεπεράσει σε συνεχόμενη ύφεση τη μεσοπολεμική Γερμανία χωρίς να έχουμε τις παραγωγικές της δομές.
    Δεν ξέρω αν το παιχνίδι του Βενιζέλου οφείλεται σε εσωκομματικούς ή άλλους λόγους.
    Έχουμε ξαναπεί ότι οι αποφάσεις για το μέλλον του Ευρώ δεν θα αποφασιστούν εδώ. Θα είμαστε εντός ή εκτός της -όποιας - λύσης; Αλλά χωρίς δομές καμία λύση δεν θα έχει τύχη. Δεν είναι το νόμισμα το πρόβλημα. Δείτε που είναι:

    Κι εγώ δεν ήξερα αλλά τώρα είδα στο εδώ αγγλικό σουπερ μάρκετ, ωραία σταφύλια Μαρόκου, φασολάκια Κένυας, γευστικές ντομάτες Μ. Βρεττανίας(!!!!), πεπόνια και πορτοκάλια Ισπανίας, μήλα Νοτίου Αφρικής και Νέας Ζηλανδίας (είναι φαίνεται πιο φτηνά τα μεταφορικά από το Βόλο!), ροδάκινα Ιταλίας, αγγουράκια από το Κεντ κλπ. Ελληνικό φρούτο και οπωροπωκηπευτικό δεν είδα! Σε μια τεράστια αγορά, που βέβαια τα προιόντα τα θέλει ομοιόμορφα σε μέγεθος, σε συσκευασία και ποιότητα η Ελλάδα (με την περήφανη αγροτιά των επιδοτήσεων) είναι απούσα. Μόνο γιαουρτάκια ΦΑΓΕ και φέτα ΜΕΒΓΑΛ. Ελληνικό συσκευασμένο λάδι δεν υπάρχει! Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 01/08/2012 14:08:18

      Οι επιδοτήσεις, Γιάννη, έγινε "τζίβας" και "προσεχώς σαράντα Βουλγάρες" στα κ**όμπαρα του θεσσαλικού κάμπου, Γιάννη. Σιγά μη γινόταν εργοστάσια τυποποίησης και συσκευασίας...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Γιάννης Φαίλτωρ 01/08/2012 14:13:51

      Ἀπό τά περισσότερα ἀγροτικά προϊόντα πού ἀνέφερες Γιάννη,διαθέτουμε κι ἐμεῖς καί σέ ἰκανή ποσότητα καί σέ ἄριστη ποιότητα.Μᾶς λεί πει ὅμως ἡ συλλογική τυποποίηση καί προώθηση στό ἐξωτερικό.Κάτι σκόρπιες ἀτομικές προσπάθειες γίνονται μόνο ἀπό κάποιους παραγωγούς μέ μεγάλη ὑπομονή καί ἐπιμονή,ἀλλά δέν φτάνουν...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κυθήριος 01/08/2012 14:27:00

        Επιμονή, υπομονή, γερό στομάχι για να αντέξει τη γραφειοκρατία, και γενναιόδωρη τσέπη για τα γρηγορόσημα...

        Όσο για την επιχειρηματικότητα, αυτή μάλλον δεν εντάχθηκε ποτέ στη διδακτέα ύλη του μαθήματος "οφθαλμόλουτρο με τη λικνιζόμενη δίμετρη της μπάρας".

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αυριανιστής 01/08/2012 14:59:32

          Στήν διδακτέα ὕλη ὑπῆρχαν κι ἄλλα μαθήματα,ὅπως τζόγος στό χρηματιστήριο,στά ἐπαρχοκάζινα...Καί,ξέρεις,οἱ χωματερές ἦταν μεγάλες καί βαθιές...

  40. Tasos avatar
    Tasos 01/08/2012 14:34:01

    Κανονικά η δημόσια κουβέντα δε θα έπρεπε να αφορά τα μέτρα των 11,5 δις αλλά το να τεθεί επακριβώς το σημείο εκείνο στο οποίο ως χώρα σταματάμε να λέμε "θέλουμε οπωσδήποτε ευρωζώνη" κι αρχίζουμε το "είναι καλύτερα να χωρίσουμε τους δρόμους μας". Δε μπορεί... κάποιο τέτοιο σημείο πρέπει να υπάρχει. Και είναι καλύτερα να το έχουμε βρεί από μόνοι μας πριν μας το βρούν οι άλλοι. Ακόμα και οι πιό φανατικοί υπέρμαχοι του ευρώ δε νομίζω να θέλουν να ψοφήσουν οι πάντες κι απλά τα 9μερα να τιμολογηθούν σε ευρώ. Κάποιο όριο πρέπει να υπάρχει κι εύχομαι πραγματικά ο ΑΣ να χει στο συρτάρι κάπου κάποιο σχέδιο του τι θα πρέπει να γίνει όταν κρίνει ότι ο κόμπος έφτασε στο σημείο που πρέπει να τον κόψει χραααααπ...

  41. η Dimi avatar
    η Dimi 01/08/2012 14:43:15

    Εξακολουθώ να είμαι τεκμηριωμένα αισιόδοξη. Αυτό που ΔΕΝ καταλαβαίνω, είναι ΓΙΑΤΙ την Ωρα Μηδέν γιά την Ελλάδα, Δεν θέτουμε τη Γερμανία προ των ευθυνών της έναντι της Ελλάδος. € 1,000,000,000,000 (1 Τρις Ευρώ) η Γερμανία χρωστάει στην Ελλάδα. Κι επειδή το ποσό αυτό είναι υπέρογκο, κι επειδή η Γερμανία μάς δανείζει τα δικά Μας τα κλεμμένα τα λεφτά (από τους 2 Παγκοσμίους Πολέμους τους οποίους η ίδια προκάλεσε κι έχασε), κι επειδή, Αν πληρώσει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ποσό, κινδυνεύει να χάσει τη ζηλευτή-κλεμμένη κι αυτή από την Ελλάδα (από τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο!), 3Α πιστοληπτική της ικανότητα, μπορούμε να διευκολύνουμε τη Γερμανία, κάνοντάς της.. έντοκες ευκολίες πληρωμής.

    Και αν η κυρία Αγγέλα κι αυτή τη φορά, (με την υπευθυνότητα που την χαρακτηρίζει), αρνηθεί, άμεση καταγγελία της στα Ηνωμένα Εθνη, με videos και ιστορικά ντοκουμέντα. Τα περισσότερα κράτη γνωρίζουν μόνο γιά το ένα Ολοκαύτωμα το οποίο έχει συστηματικά και παγκόσμια προβληθεί. Γιά τα επιβεβαιωμένα Ελληνικά 89 (ογδόντα εννέα!) Ολοκαυτώματα τα οποία, οι υπάνθρωποι των SS προκάλεσαν Πανελλαδικά, πόσα κράτη του πλανήτη τα γνωρίζουν; Ελεος! με τους νεοναζί. Μάς χρωστούν. ΔΕΝ τους χρωστάμε!

    http://www.antinews.gr/2012/07/26/172316/
    "14 Σεπτεμβρίου και... βλέπουμε η δόση των 31 δισ."

    Κι όπως λέει ο υπέροχος στίχος των Κατσιμίχα:
    "Υπάρχουν χίλιοι τρόποι για να τρελλαθείς,
    υπάρχουν και άλλοι τόσοι για να λες,
    Yπομονή. Yπομονή. Θα περιμένω άλλες μέρες!"

    • avanti avatar
      avanti @ η Dimi 01/08/2012 14:59:33

      Ποιοί πολιτικοί άνδρες είναι αυτοί που θα ζητήσουν τις πολεμικές αποζημιώσεις από την Μέρκελ, αυτοί που τους έχει όλους καταγεγραμμένους στις λίστες μιζαρίσματος εδώ και δεκαετίες...... εδώ δεν τολμάνε το αυτονόητο, ότι με τα μέτρα που λαμβάνονται σε λίγο η ανθρωπιστική κρίση στην Ελλάδα θα είναι ανεξέλεγκτη.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ avanti 01/08/2012 17:14:14

        avanti, οι Ελληνες κληρονόμοι των θυμάτων των SS ζεσταίνουν τις μηχανές. Ως λαός, οποτεδήποτε είμαστε ενωμένοι (συνήθως στο ακέραιο της ώρας, είναι στο DNA μας αυτό), γράφουμε παγκόσμια ιστορία. Μπορούμε και τώρα. Εξω από τη Γερμανική Πρεσβεία, όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα της Γης να καλέσουμε και με ιστορικά ντοκουμέντα και videos, τον πλανήτη να ενημερώσουμε. Να δεις, για πότε με τη δύναμη της εικόνας τ' αρνητικά δεδομένα αντιστρέφονται. Κι επιτέλους, μακάρι να πέσουν οι μάσκες της άθλιας εκβιάστριας Μέρκελ και των ομοίων της και όλων αυτών που τους έχει καταγεγραμμένους στις λίστες μιζαρίσματος εδώ και δεκαετίες και τους απειλεί. Μοναδική ευκαιρία για εμάς, το Εκλογικό Σώμα, με το ονοματεπώνυμό τους όλους αυτούς τους ξεπουλημένους να γνωρίσουμε και στον πολιτικό Καιάδα, οριστικά και αμετάκλητα να τους εξαφανίσουμε. Κι εφόσον η Μέρκελ είναι "η τίμια", γιατί σιωπά και συνεπώς, στα εγκλήματα των μιζαδόρων συναινεί; Μοναδική Ευκαιρία, την Ωρα Μηδέν γιά την Ελλάδα, τα κακά σπυριά να σπάσουν και το πύον να χυθεί. Η Νέμεσις να ξεπλύνει το ΑΓΟΣ που όλα αυτά τα σκύβαλα από πρόθεση και κατά συρροή στη πατρίδα προκάλεσαν και αμετανόητα, συνεχίζουν να προκαλούν. Μόνον έτσι, κατά τη γνώμη μου, θα λυτρωθεί η χώρα, θα ορθοποδήσει, θα κάνει μία πραγματικά νέα αρχή. Να λάβουν σοβαρά υπόψη τους οι φαύλοι-φίλαρχοι της μειοψηφίας και όψιμοι αντιμνημονιακοί και κατά φαντασία πρωθυπουργοί οι οποίοι τεχνητές "κρίσεις" δημιουργούν και "τρικλοποδιές" στη σημερινή κυβέρνηση βάζουν: οι ανοχές και αντοχές μας στο Ονειδος που Αυτοί επί 10ετίες προκάλεσαν, έχουν πλέον εξανεμισθεί. Οι Ελληνες ΔΕΝ πρόκειται να πεθάνουμε γιά να ζήσουν οι Γερμανοί και οι εδώ, ξεπουλημένοι Δούλοι Τους. "Res, non verba" Εργα, όχι λόγια. Οχι σήμερα. Χθες!

  42. DebbyTant avatar
    DebbyTant 01/08/2012 15:20:38

    abc, ακομα εδω βολοδερνεις; εσυ που χες κ διπλο σλιπιγκμπαγκ?
    Κριμα να μην ειχες καμμια καλυτερη προταση τωρα θαμασταν στην Παραλια. Ενω τωρα ..κολλησαμε στις ζεστες. Κριμα τσιφουτακη

  43. tiramola avatar
    tiramola 01/08/2012 15:37:29

    Και δεν υπάρχει και Ιφιγένεια τώρα να θυσιάσουμε να ηρεμήσει το πόπολο, θυσιάστηκε νωρίς.
    Δεν αφήνατε τον ΓΑΠ που είχε πάρει απόφαση να κρεμαστεί στο Σύνταγμα, τώρα θα έχουμε και άλλα θύματα..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.